Četvrtak, 20.08.2015.

23:24

Novak: Ne idem po osvetu

Novak Đoković kaže da želi što pre da zaboravi meč sa Davidom Gofanom i rekao je da bol u laktu više nije prisutan.

Izvor: SO

Novak: Ne idem po osvetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Stojan

pre 8 godina

Predviđam vrlo težak i izjednačen meč. Odlučiće male sitnice kao što je produžena igra (lutrija) ili jedan breik u nizu, borbenost, sigurnost, bolji živci i sigurni i jaki udarci. Idemo Novak jako od početka pa šta bude da bude. Hvala za sve dosadašnje pobjede i veliku radost koju nama navijačima daješ. Moja radost je velika i kad pobjeđuješ i kad gubiš i kad igraš daješ sve od sebe. HVALA TI I SRETNO, SAMO TAKO NAPRIJED! Pozdrav iz Slovenije!

ATP theater

pre 8 godina

jedan meč (čak trening) na podnevnom suncu, iz tenisera (Novaka) izvlači DUPLO više energije nego večernji
Sunce ga iscedi protiv T20 igrača, kao da igra SF protiv Top5 .. a sutra sledi meč protiv Top5! Uz to, nivo tenisa je daleko lošiji pa je teško dostići punu formu. Igranje u jutarnjim i podnevnim terminima od početka, pokušaj je da se Nole slomi. Daleko od toga da je to prvi put. Efekti pozadinske igre sa žrebom su svima poznati, ali raspored igranja, po meni, ima NAJMANJE istu važnost, a lično bi mu dao i prednost (naj flagrantniji primer, do nedavno, bio je raspored igranja u Franulovićevom MC..)
QF sa Wawrinkom u podne, pred eventualno predstojeće S & F - ma ko da pobedi, drugom delu žreba ostaje otvoren ili veoma olakšan put. Stas, posebno. Na drugi način gledano, to je ‘privikavanje’ na uslove finala, koje se često igra sa početkom od 2 do 4 .. Novakov 'teatralan pad' u drugom setu je obraćanje organizatorima ‘želite ovo da gledate’?
Ni prvi ni poslednji put, ali, koga u tom pozorištu zanima tenis? Ispred ekrana je ložnja, iza su drugi prioriteti

btw ko ne veruje .. da li su IKADA No1 i No5, Slam finalisti pre dva meseca, igrali Masters u 11am?

Petar

pre 8 godina

Novak je od gubitka 0:3 u trećem setu dobio svih 6 narednih gemova protiv Gofana. Ne mogu da verujem da ta činjenica ima manju težinu od dopadljivosti njegove igre. On ovakve stvari prečesto radi da bi bile slučajne, a najmanje na šta misli je da li će neki navijač Boban ili Prle biti zadovoljni njegovim neprekidnim bravurama na terenu, za koje je on naravno sposoban. Postoji razlog zašto je to tako. Hajde, braćo Srbi, uradite ono što najmanje volite da radite: RAZMIŠLJAJTE...

Milko

pre 8 godina

Montreal, Sinsinati i US Open su ključni turniri za ostanak na br. 1 za Novaka Djokovića.
Kako trenutno stvari izgledaju bilans će biti ispod očekivanog.
Zašto je Djoković potpuno van forme posle Vimbldona(prošle godine takodje) pitanje je za njegov strućni štab i njega naravno.
Ako se ne dogode neke velike promene na bolje, Djoković će polako ali sigurno izgubiti teniski tron do kraja godine, jer on posle US Opena nema gde da osvaja poene, može samo da odbrani ili izgubi.
Koliko god to pre mesec dana izgledalo nemoguće, sada je skoro izvesno.
Samo da kažem, ja nisam pljuvač Novaka Djokovića, ja sam njegov navijač do daske i ostaću uvek, možda sam zbog toga više pesimista ali neke stvari su jako vidljive.

Posmatrac

pre 8 godina

Vidim dosta komentara u kojima se spominje igranje u 11h po vrucem vremenu.
U Montrealu nece biti vrelo danas, trenutno (4.30am po lokalnom) je 18C uz slabu kisu koja ce uskoro prestati a do pocetka meca ce doci do razvedravanja a temp. u tom periodu nece biti preko 24C (kasnije popodne ce mozda doci do 26-27C, ali Nole ce mozda mec zavrsiti vec do 1pm po lokalnom).

Prednost

pre 8 godina

Racunam sa laganom pobedom novaka. recimo 6:2, 6:4 protiv stana. Jer kad se igra u dva dobijena seta, ako se ne varam, uvek je pobedijo stana. Znaci samo preko tri dobijena seta, gran slam, tu dodje i to tek u zadnijih dve godina do uskih igra i dve pobede sa obe strane. I siguran sam, gorki poraz u parizu je zadnji put da je izgubio od njega! mislim da stan potrosijo gorivo.

novica

pre 8 godina

(?)Novak može da uzme US OPEN samo ako ga otme ili ukrade pehar kao navijači CZ TELEKOM.Previše je igrača na ATP turu koji mogu glatko da ga pobede.Sledi mu vrlo neugodan deo sezone,nešto poput Nadalove krize,jer je djavo došao po svoje.

Dusan

pre 8 godina

Zakljucak: sva tri meca odigrana u vecernjem (noncom) terminu (Marej, Federer, Nadal) su apsolutno svemirski tenis za ono sto trenutno igra Novak.

Novak - Vavrinka u ovom momentu deluje kao duel hendikepiranih. Jedan ne zna inace gde mu je glava od RG-a + ove afere od prosle nedelje, drugi je valjda jos na letovanju, deluje kao da mu se zgadio tenis za ceo zivot. Imam utisak da je veceras pitanje samo ko se pre trgne.

milisli o tome

pre 8 godina

Na svakom turniru nas srbin Nole ima najmanje odmora, igra pre podne a i kada ima publike ona je uvek 80% protiv njega... a opet mu niko nista ne moze!

?

pre 8 godina

Da mali Gofan nije nategao nogu sad bi ti duboko analizirao sta se desilo.Jako bezidejna igra ova 2 turnira, tek na momente ona prava. Protiv Gulbisa, Gofana, Pera i Sardija to i moze da prodje, ali protiv ozbiljnijih igraca tipa Mareja, Vavrinke i Berdiha tesko. Morace to mnogo bolje, pre svega u pristupu igri. Ako nista, motivacije ima, pa mozda se nesto i iscupa od ovog turnira.
(Dzonni, 21. avgust 2015 01:17
Novak je igrao FINALE pre neki dan! Istina je da nije u top formi ali Vavrinka je daleko od svog najboljeg tenisa. Marej trenutno igra najbolji tenis u životu ali mislim da ce Novak uzeti US open

Beleg

pre 8 godina

Slažem se, bolje bi bilo 6 vesti o Novaku a 4 o tebi!
(zanussi, 21. avgust 2015 00:44)

Zapravo, bolje bi bilo još 10 vesti o košarci, nego o sterilnom tenisu

Bane

pre 8 godina

Opet zatucanost kod vecina Srba i posle se nadju uvredjeni kad mi kazes istinu.Inace danas su sanse 50-50 jer Vavrinka sigurno da ce da ti sve od sebe dok Novak mora bolje od ovoga danas ako misli da pobedi.

vlajko

pre 8 godina

Sta vama jos uvek nije jasno!? Pa normalno da ce Rafu i Rodzera pre stavljati u udarne termine! Djokovic malo ljudi zanima!
(Jumko, 21. avgust 2015 00:24)
Ali zato tebe zanima najviše :-)

RELNO VAVRINKA

pre 8 godina

Novak od ocaja ka gorem. Stvarno je mucenje gledati ga u 95 % meceva. Pobedjivao tesno(cesce) ili gubio covek trenira zivce svim gledaocima a posebno Srbima. Ne znam sa li je ukupno 5 meceva (bitnih, manje bitnih sve jedno) dobio onako sampionski od pocetka do kraja od kako je postao broj jedan. O turniru nekom da ne govorimo. Ma koliko ga voleli to je cinjenica. Cesto je to bruka od igre, reakcija, negativne energije itd.kao danas. Iako ove pacere dobija na ime uglavnom. ZATO primeniti recept INVERZIJE sa fudbala. Kad igraju kao babe i vuku se po terenu zviduci i bodrenje protivnika, i nema nerviranja. Ako usprkos losem izdanju dobije protivnika, sUper svi zadovoljni, nikom nista, a ako izgubi nema sekiracije ni tokom meca ni posle. ZATO SUTRA NEKE MANJE PARE NA VAVRINKU, I OPUSTENO. UA NOLE (pa ti do titule ili ja do para sve jedno). Triplo golo kod tebe, posle vimbldona 2013. nikad vise.

Stefff

pre 8 godina

Ljudi, vi ne kapirate da Novak na ovaj masters ne gleda kao sto mi gledamo, kao sansu da osvoji konacno, jedini neosvojeni masters. E sad se pitate zasto. Jednostavno. Zato sto je i on svestan da taj trofej moze da osvoji i za 6 godina, kad bude imao 34, lakse nego bilo koji gren slem. Primer: Federer. I dalje je izuzetno opasan na mastersima, ali na GS-ovima nazalost ne pokazuje da moze dalje od finala i to iskljucivo na travi. Da se Djokovic tokom sezone fokusira na ovaj masters, tempirao bi formu i osvojio bi ga lagano. Ali on to ne radi, zato sto je svestan da drugi nemaju sanse da stignu do toga da im jedan masters fali da ih imaju sve, ili da ih osvoje sve. Federeru fale na sljaci u Rimu i Monte Karlu, koje nema sanse da osvoji pored fizicki jacih tenisera, Nadalu fale Sangaj, Pariz i Majami, teska posla da on moze da ih osvoji sve. Djokara bi istakao na pocetku godine da juri taj masters, kao sto uvek istice GS na sljaci. Jednostavno se ne cima toliko oko njega, ima jos puno puno godina pred njim da igra tenis, sigurno ce ga uzeti u nekoj od njih ako ne ove, gde igra lose, ali nije cudno da on uzme masters i sa losom igrom, samo ako se kockice poklope.

Dzonni

pre 8 godina

Da mali Gofan nije nategao nogu sad bi ti duboko analizirao sta se desilo.
Jako bezidejna igra ova 2 turnira, tek na momente ona prava. Protiv Gulbisa, Gofana, Pera i Sardija to i moze da prodje, ali protiv ozbiljnijih igraca tipa Mareja, Vavrinke i Berdiha tesko. Morace to mnogo bolje, pre svega u pristupu igri. Ako nista, motivacije ima, pa mozda se nesto i iscupa od ovog turnira.

trener

pre 8 godina

Srbin je lud,Srbin je proklet jednom ga ubijes on oce opet!!!Bora Corba!!!E to vazi za Noleta i kad gubi on se vraca ne ubije ga nista jak,snazan,psihicki jak...mentalitet kao da je Nemac ali hvala bogu nije!!!Nas ponos Nole!!!Idemo po komplet Mastersa!!!!

Gajetano

pre 8 godina

@anica

Na zalost, potpuno si u pravu. Mozemo mi da relativizujemo koliko god hocemo, ali ima turnira (RG, Cincy, USO) gde Novaku prosto namestaju najgore moguce termine i rade sve sto je do njih da mu otezaju put do titule. Otud i Novakov mizeran ucinak na tim turnirima, bez obzira sto je vec godinama (sic!) dominantan na tim podlogama. Na Vimbldonu je platio putarinu, pustio mucenog Mareja da ga osvoji nicim izazvan, i od tada ima povlascen status.

Cudni su putevi Gospodnji i sutrasnji termin vise odgovara Novaku nego Vavrinki. Jest da ce podloga biti brza, ali ce i odskok biti veci. Ako Novak primeni taktiku kao Borna, tj. visoke spinove na Vavrinkin odlicni ali ipak jednorucni bekhend, eto nama naseg sampiona u polufinalu bez vece muke. Ako to pak ne primeni, sam je kriv i samo sebe i svoju formu moze da krivi za poraz.

Prolazi Novak sigurno, nemoj da brigas.

Pozdrav,

Боки

pre 8 godina

Гофен, не Гофан. Француско IN се транскрибује EN ако не следи Е тј. IN је EN а INE је IN. Као што не кажемо Рема Мартан (Remy Martin) или Пјер Кардан (Pierre Cardin), већ Реми Мартен и Пјер Карден, тако је и Давид Гофен. Ово можете да погледате у Правопису српскога језика из 2010. у поглављу о транскрипцији са француског језика.

Nebojša

pre 8 godina

Ima Vavrinka da ga ošiša na ćelavo
(Henri Chinasky, 20. avgust 2015 23:29)


Možda i hoće ali kladim se da ti nebi smeo da se kladiš na to jer kao i svaka kukavica jak si samo na rečima.

zanussi

pre 8 godina

Hoće posle svakog Đovakovog meča o njemu da se pojavi još 10 vesti?
(Beleg, 20. avgust 2015 23:31)

Slažem se, bolje bi bilo 6 vesti o Novaku a 4 o tebi!

db wonder

pre 8 godina

katastrofalni raspored organizatora
jos katastrofalniji ce biti na u s openu
kada nike igra u udarnim terminima
a ostali po volji

secate se meca sa japancem

teča rasa

pre 8 godina

Sad kad znaju wawrinkinu slabu tačku biće lako svim njegovim protivnicima. Ne mora ništa da se kaže dovoljan je samo jedan pogled.
(aleksi, 20. avgust 2015 23:53)

Али онако значајан, са једном подигнутом обрвом!

pametnjakovic

pre 8 godina

Faco, silo, svaka cast, veliki si covek i mnogo si napredovao u svemu, ti si elita svetske elite, a mnogi Srbi bi trebalo da razumeju sta znaci pozitivna emocija i koliko moze da im donese u zivotu na tome se radi...

Ratko

pre 8 godina

Mislim da ne moze sada dobiti Stanimala. Ovaj je dosta odmorniji, dosta snaznije udara i precizniji je. Do US Opena ce se Novak konsolidovati i bice onaj pravi, fit spreman fizicki i psihicki za sedam teskih meceva do titule. Jedino ako Vavrinka odigra lose nas Nole moze pobediti. Cak i ako ga prodje nisam neki optimista da moze do titule uzimajuci u obzir prethodna 3 meca. Neko kaze Novak nije u sportskoj formi sto jednostavno nije tacno, vec nije u top sportskoj formi fizickoj, psihickoj i taktickoj. Ona ce biti na vrhuncu kada je najpotrebnije, sve je ovo samo razigravanje. Ni jedan teniser niti vrhunski sportista ne moze non stop biti u top formi, vec se vremenski ona obara i podize u cilju postizanja vrhunskih rezultata. Neka Novak proba i neka pusti ruku pa sta bude.

danix

pre 8 godina

Nole je dao realnu izjavu,nije u formi i ne zeli mnogo pricati o danasnjoj igri.
A,to sto nije u formi je sasvim normalna stvar,jer nakon fantasticnog Wimbledona i ljetnog odmora i opustanja,doslo je do pada forme,a znamo da niko nikada nije drzao maksimalnu formu tokom cijele godine jer to nije ni moguce,ljudi nisu roboti.Nadam se da ce Nole dostici pravu formu na USO jer je to novi veliki izazov na kojem je lucenje adrenalina na maksimumu.
Zato,Nole,care,samo polako,ako ne bude islo u nastavku Sinsinatija,nista za to,bices odmorniji na USO.
Sada se Nole nalazi izmedju dvije velike planine,jednu je osvojio,sada ima usporen hod u dolini i pripreme za ponovni uspon i osvajanje drugog velikog planinskog vrha zvanog USO.
Srecno care.

darko

pre 8 godina

Savet za mog prijatelja Novaka-sa Stanom manje agresivno,on ne voli slajseve,a voli jake razmene.I cekati njegovu gresku,nece moci da odigra kao na Garosu...

Svete

pre 8 godina

anica

Tako je zapalo ovog puta, a i 3 od 4 favorita su u jednom delu zreba tako da oni moraju da igraju otprilike u isto vreme i logicnije je da odigraju uvece !
Na pocetku ove godine zakljucno sa Majamijem, Novak je odigrao 90% meceva nocu, osim finala koji se na IW i MIA igraju u 15:00 i mozda jos ponekog meca, pa Marej igra mec na terenu 3...
To je manje bitno, bitnije je da Novak treba da odigra dosta bolje sutra protiv Wawrinke, mada i on ne blista, i da nekako dodje do finala i onda cemo videti sta ce tamo biti!

anica

pre 8 godina

Jel ja dobro vidim ili Novak igra u 11 ujutru?!
Na osnovu cega on igra meceve u 11, 13h...a Federer Nadal Marej uvece u 19h 21h...nisam nikad toliko obracala paznju na to, al ovaj put je bas upadljivo...11 je bas rano, svetski broj jedan!
Nole, izasao si iz kanala, hvala Bogu, ali dobro izdrzavas sta ti sve serviraju tokom cele karijere, nadam se da ces pobediti i jos jednom im pokazati kakva si ljudina i teniser! BORI SE NOLE!!!

nestvarno

pre 8 godina

Prvi igrac svijeta igra u 11 sati ujutru kada nema ni 20% publike...Nevjerovatan i sokantan potez ludih organizatora...A da ne pominjem sto su stavili atraktivan mec izmedju Mareja i Dimitrova na terenu broj 3,stvarno za nevjericu.

simke

pre 8 godina

Ima jedna cudna stvar,Novak dobija bez problema Vavrinku na mastersima,svaki put ga bas lagano dobije,ali zato na gren slemovima,problem,stalno u 5 setova,zbog cega,nikako mi nije jasno.

Mare,NS

pre 8 godina

Kakva osveta?
Mec,kao i svaki drugi.
Pobedice bolji u ovom trenutku.
Volim da vidim da se daje max. na terenu,a rezultat je manje vazan u ovom trenutku.
Neverovatan dan je iza nasih tenisera(teniserki),a raduje mi sto su svi prosli dalje posle velike borbe i preokreta.
Bravo Nole,Jelena,Ana,hvala vam sto cemo za vikend gledati Serbia Open!

anica

pre 8 godina

Jel ja dobro vidim ili Novak igra u 11 ujutru?!
Na osnovu cega on igra meceve u 11, 13h...a Federer Nadal Marej uvece u 19h 21h...nisam nikad toliko obracala paznju na to, al ovaj put je bas upadljivo...11 je bas rano, svetski broj jedan!
Nole, izasao si iz kanala, hvala Bogu, ali dobro izdrzavas sta ti sve serviraju tokom cele karijere, nadam se da ces pobediti i jos jednom im pokazati kakva si ljudina i teniser! BORI SE NOLE!!!

nestvarno

pre 8 godina

Prvi igrac svijeta igra u 11 sati ujutru kada nema ni 20% publike...Nevjerovatan i sokantan potez ludih organizatora...A da ne pominjem sto su stavili atraktivan mec izmedju Mareja i Dimitrova na terenu broj 3,stvarno za nevjericu.

Stefff

pre 8 godina

Ljudi, vi ne kapirate da Novak na ovaj masters ne gleda kao sto mi gledamo, kao sansu da osvoji konacno, jedini neosvojeni masters. E sad se pitate zasto. Jednostavno. Zato sto je i on svestan da taj trofej moze da osvoji i za 6 godina, kad bude imao 34, lakse nego bilo koji gren slem. Primer: Federer. I dalje je izuzetno opasan na mastersima, ali na GS-ovima nazalost ne pokazuje da moze dalje od finala i to iskljucivo na travi. Da se Djokovic tokom sezone fokusira na ovaj masters, tempirao bi formu i osvojio bi ga lagano. Ali on to ne radi, zato sto je svestan da drugi nemaju sanse da stignu do toga da im jedan masters fali da ih imaju sve, ili da ih osvoje sve. Federeru fale na sljaci u Rimu i Monte Karlu, koje nema sanse da osvoji pored fizicki jacih tenisera, Nadalu fale Sangaj, Pariz i Majami, teska posla da on moze da ih osvoji sve. Djokara bi istakao na pocetku godine da juri taj masters, kao sto uvek istice GS na sljaci. Jednostavno se ne cima toliko oko njega, ima jos puno puno godina pred njim da igra tenis, sigurno ce ga uzeti u nekoj od njih ako ne ove, gde igra lose, ali nije cudno da on uzme masters i sa losom igrom, samo ako se kockice poklope.

danix

pre 8 godina

Nole je dao realnu izjavu,nije u formi i ne zeli mnogo pricati o danasnjoj igri.
A,to sto nije u formi je sasvim normalna stvar,jer nakon fantasticnog Wimbledona i ljetnog odmora i opustanja,doslo je do pada forme,a znamo da niko nikada nije drzao maksimalnu formu tokom cijele godine jer to nije ni moguce,ljudi nisu roboti.Nadam se da ce Nole dostici pravu formu na USO jer je to novi veliki izazov na kojem je lucenje adrenalina na maksimumu.
Zato,Nole,care,samo polako,ako ne bude islo u nastavku Sinsinatija,nista za to,bices odmorniji na USO.
Sada se Nole nalazi izmedju dvije velike planine,jednu je osvojio,sada ima usporen hod u dolini i pripreme za ponovni uspon i osvajanje drugog velikog planinskog vrha zvanog USO.
Srecno care.

vlajko

pre 8 godina

Sta vama jos uvek nije jasno!? Pa normalno da ce Rafu i Rodzera pre stavljati u udarne termine! Djokovic malo ljudi zanima!
(Jumko, 21. avgust 2015 00:24)
Ali zato tebe zanima najviše :-)

simke

pre 8 godina

Ima jedna cudna stvar,Novak dobija bez problema Vavrinku na mastersima,svaki put ga bas lagano dobije,ali zato na gren slemovima,problem,stalno u 5 setova,zbog cega,nikako mi nije jasno.

darko

pre 8 godina

Savet za mog prijatelja Novaka-sa Stanom manje agresivno,on ne voli slajseve,a voli jake razmene.I cekati njegovu gresku,nece moci da odigra kao na Garosu...

Mare,NS

pre 8 godina

Kakva osveta?
Mec,kao i svaki drugi.
Pobedice bolji u ovom trenutku.
Volim da vidim da se daje max. na terenu,a rezultat je manje vazan u ovom trenutku.
Neverovatan dan je iza nasih tenisera(teniserki),a raduje mi sto su svi prosli dalje posle velike borbe i preokreta.
Bravo Nole,Jelena,Ana,hvala vam sto cemo za vikend gledati Serbia Open!

?

pre 8 godina

Da mali Gofan nije nategao nogu sad bi ti duboko analizirao sta se desilo.Jako bezidejna igra ova 2 turnira, tek na momente ona prava. Protiv Gulbisa, Gofana, Pera i Sardija to i moze da prodje, ali protiv ozbiljnijih igraca tipa Mareja, Vavrinke i Berdiha tesko. Morace to mnogo bolje, pre svega u pristupu igri. Ako nista, motivacije ima, pa mozda se nesto i iscupa od ovog turnira.
(Dzonni, 21. avgust 2015 01:17
Novak je igrao FINALE pre neki dan! Istina je da nije u top formi ali Vavrinka je daleko od svog najboljeg tenisa. Marej trenutno igra najbolji tenis u životu ali mislim da ce Novak uzeti US open

Gajetano

pre 8 godina

@anica

Na zalost, potpuno si u pravu. Mozemo mi da relativizujemo koliko god hocemo, ali ima turnira (RG, Cincy, USO) gde Novaku prosto namestaju najgore moguce termine i rade sve sto je do njih da mu otezaju put do titule. Otud i Novakov mizeran ucinak na tim turnirima, bez obzira sto je vec godinama (sic!) dominantan na tim podlogama. Na Vimbldonu je platio putarinu, pustio mucenog Mareja da ga osvoji nicim izazvan, i od tada ima povlascen status.

Cudni su putevi Gospodnji i sutrasnji termin vise odgovara Novaku nego Vavrinki. Jest da ce podloga biti brza, ali ce i odskok biti veci. Ako Novak primeni taktiku kao Borna, tj. visoke spinove na Vavrinkin odlicni ali ipak jednorucni bekhend, eto nama naseg sampiona u polufinalu bez vece muke. Ako to pak ne primeni, sam je kriv i samo sebe i svoju formu moze da krivi za poraz.

Prolazi Novak sigurno, nemoj da brigas.

Pozdrav,

Nebojša

pre 8 godina

Ima Vavrinka da ga ošiša na ćelavo
(Henri Chinasky, 20. avgust 2015 23:29)


Možda i hoće ali kladim se da ti nebi smeo da se kladiš na to jer kao i svaka kukavica jak si samo na rečima.

zanussi

pre 8 godina

Hoće posle svakog Đovakovog meča o njemu da se pojavi još 10 vesti?
(Beleg, 20. avgust 2015 23:31)

Slažem se, bolje bi bilo 6 vesti o Novaku a 4 o tebi!

trener

pre 8 godina

Srbin je lud,Srbin je proklet jednom ga ubijes on oce opet!!!Bora Corba!!!E to vazi za Noleta i kad gubi on se vraca ne ubije ga nista jak,snazan,psihicki jak...mentalitet kao da je Nemac ali hvala bogu nije!!!Nas ponos Nole!!!Idemo po komplet Mastersa!!!!

pametnjakovic

pre 8 godina

Faco, silo, svaka cast, veliki si covek i mnogo si napredovao u svemu, ti si elita svetske elite, a mnogi Srbi bi trebalo da razumeju sta znaci pozitivna emocija i koliko moze da im donese u zivotu na tome se radi...

db wonder

pre 8 godina

katastrofalni raspored organizatora
jos katastrofalniji ce biti na u s openu
kada nike igra u udarnim terminima
a ostali po volji

secate se meca sa japancem

Svete

pre 8 godina

anica

Tako je zapalo ovog puta, a i 3 od 4 favorita su u jednom delu zreba tako da oni moraju da igraju otprilike u isto vreme i logicnije je da odigraju uvece !
Na pocetku ove godine zakljucno sa Majamijem, Novak je odigrao 90% meceva nocu, osim finala koji se na IW i MIA igraju u 15:00 i mozda jos ponekog meca, pa Marej igra mec na terenu 3...
To je manje bitno, bitnije je da Novak treba da odigra dosta bolje sutra protiv Wawrinke, mada i on ne blista, i da nekako dodje do finala i onda cemo videti sta ce tamo biti!

teča rasa

pre 8 godina

Sad kad znaju wawrinkinu slabu tačku biće lako svim njegovim protivnicima. Ne mora ništa da se kaže dovoljan je samo jedan pogled.
(aleksi, 20. avgust 2015 23:53)

Али онако значајан, са једном подигнутом обрвом!

Боки

pre 8 godina

Гофен, не Гофан. Француско IN се транскрибује EN ако не следи Е тј. IN је EN а INE је IN. Као што не кажемо Рема Мартан (Remy Martin) или Пјер Кардан (Pierre Cardin), већ Реми Мартен и Пјер Карден, тако је и Давид Гофен. Ово можете да погледате у Правопису српскога језика из 2010. у поглављу о транскрипцији са француског језика.

Ratko

pre 8 godina

Mislim da ne moze sada dobiti Stanimala. Ovaj je dosta odmorniji, dosta snaznije udara i precizniji je. Do US Opena ce se Novak konsolidovati i bice onaj pravi, fit spreman fizicki i psihicki za sedam teskih meceva do titule. Jedino ako Vavrinka odigra lose nas Nole moze pobediti. Cak i ako ga prodje nisam neki optimista da moze do titule uzimajuci u obzir prethodna 3 meca. Neko kaze Novak nije u sportskoj formi sto jednostavno nije tacno, vec nije u top sportskoj formi fizickoj, psihickoj i taktickoj. Ona ce biti na vrhuncu kada je najpotrebnije, sve je ovo samo razigravanje. Ni jedan teniser niti vrhunski sportista ne moze non stop biti u top formi, vec se vremenski ona obara i podize u cilju postizanja vrhunskih rezultata. Neka Novak proba i neka pusti ruku pa sta bude.

ATP theater

pre 8 godina

jedan meč (čak trening) na podnevnom suncu, iz tenisera (Novaka) izvlači DUPLO više energije nego večernji
Sunce ga iscedi protiv T20 igrača, kao da igra SF protiv Top5 .. a sutra sledi meč protiv Top5! Uz to, nivo tenisa je daleko lošiji pa je teško dostići punu formu. Igranje u jutarnjim i podnevnim terminima od početka, pokušaj je da se Nole slomi. Daleko od toga da je to prvi put. Efekti pozadinske igre sa žrebom su svima poznati, ali raspored igranja, po meni, ima NAJMANJE istu važnost, a lično bi mu dao i prednost (naj flagrantniji primer, do nedavno, bio je raspored igranja u Franulovićevom MC..)
QF sa Wawrinkom u podne, pred eventualno predstojeće S & F - ma ko da pobedi, drugom delu žreba ostaje otvoren ili veoma olakšan put. Stas, posebno. Na drugi način gledano, to je ‘privikavanje’ na uslove finala, koje se često igra sa početkom od 2 do 4 .. Novakov 'teatralan pad' u drugom setu je obraćanje organizatorima ‘želite ovo da gledate’?
Ni prvi ni poslednji put, ali, koga u tom pozorištu zanima tenis? Ispred ekrana je ložnja, iza su drugi prioriteti

btw ko ne veruje .. da li su IKADA No1 i No5, Slam finalisti pre dva meseca, igrali Masters u 11am?

Dusan

pre 8 godina

Zakljucak: sva tri meca odigrana u vecernjem (noncom) terminu (Marej, Federer, Nadal) su apsolutno svemirski tenis za ono sto trenutno igra Novak.

Novak - Vavrinka u ovom momentu deluje kao duel hendikepiranih. Jedan ne zna inace gde mu je glava od RG-a + ove afere od prosle nedelje, drugi je valjda jos na letovanju, deluje kao da mu se zgadio tenis za ceo zivot. Imam utisak da je veceras pitanje samo ko se pre trgne.

Petar

pre 8 godina

Novak je od gubitka 0:3 u trećem setu dobio svih 6 narednih gemova protiv Gofana. Ne mogu da verujem da ta činjenica ima manju težinu od dopadljivosti njegove igre. On ovakve stvari prečesto radi da bi bile slučajne, a najmanje na šta misli je da li će neki navijač Boban ili Prle biti zadovoljni njegovim neprekidnim bravurama na terenu, za koje je on naravno sposoban. Postoji razlog zašto je to tako. Hajde, braćo Srbi, uradite ono što najmanje volite da radite: RAZMIŠLJAJTE...

Prednost

pre 8 godina

Racunam sa laganom pobedom novaka. recimo 6:2, 6:4 protiv stana. Jer kad se igra u dva dobijena seta, ako se ne varam, uvek je pobedijo stana. Znaci samo preko tri dobijena seta, gran slam, tu dodje i to tek u zadnijih dve godina do uskih igra i dve pobede sa obe strane. I siguran sam, gorki poraz u parizu je zadnji put da je izgubio od njega! mislim da stan potrosijo gorivo.

milisli o tome

pre 8 godina

Na svakom turniru nas srbin Nole ima najmanje odmora, igra pre podne a i kada ima publike ona je uvek 80% protiv njega... a opet mu niko nista ne moze!

Bane

pre 8 godina

Opet zatucanost kod vecina Srba i posle se nadju uvredjeni kad mi kazes istinu.Inace danas su sanse 50-50 jer Vavrinka sigurno da ce da ti sve od sebe dok Novak mora bolje od ovoga danas ako misli da pobedi.

RELNO VAVRINKA

pre 8 godina

Novak od ocaja ka gorem. Stvarno je mucenje gledati ga u 95 % meceva. Pobedjivao tesno(cesce) ili gubio covek trenira zivce svim gledaocima a posebno Srbima. Ne znam sa li je ukupno 5 meceva (bitnih, manje bitnih sve jedno) dobio onako sampionski od pocetka do kraja od kako je postao broj jedan. O turniru nekom da ne govorimo. Ma koliko ga voleli to je cinjenica. Cesto je to bruka od igre, reakcija, negativne energije itd.kao danas. Iako ove pacere dobija na ime uglavnom. ZATO primeniti recept INVERZIJE sa fudbala. Kad igraju kao babe i vuku se po terenu zviduci i bodrenje protivnika, i nema nerviranja. Ako usprkos losem izdanju dobije protivnika, sUper svi zadovoljni, nikom nista, a ako izgubi nema sekiracije ni tokom meca ni posle. ZATO SUTRA NEKE MANJE PARE NA VAVRINKU, I OPUSTENO. UA NOLE (pa ti do titule ili ja do para sve jedno). Triplo golo kod tebe, posle vimbldona 2013. nikad vise.

Dzonni

pre 8 godina

Da mali Gofan nije nategao nogu sad bi ti duboko analizirao sta se desilo.
Jako bezidejna igra ova 2 turnira, tek na momente ona prava. Protiv Gulbisa, Gofana, Pera i Sardija to i moze da prodje, ali protiv ozbiljnijih igraca tipa Mareja, Vavrinke i Berdiha tesko. Morace to mnogo bolje, pre svega u pristupu igri. Ako nista, motivacije ima, pa mozda se nesto i iscupa od ovog turnira.

Beleg

pre 8 godina

Slažem se, bolje bi bilo 6 vesti o Novaku a 4 o tebi!
(zanussi, 21. avgust 2015 00:44)

Zapravo, bolje bi bilo još 10 vesti o košarci, nego o sterilnom tenisu

novica

pre 8 godina

(?)Novak može da uzme US OPEN samo ako ga otme ili ukrade pehar kao navijači CZ TELEKOM.Previše je igrača na ATP turu koji mogu glatko da ga pobede.Sledi mu vrlo neugodan deo sezone,nešto poput Nadalove krize,jer je djavo došao po svoje.

Milko

pre 8 godina

Montreal, Sinsinati i US Open su ključni turniri za ostanak na br. 1 za Novaka Djokovića.
Kako trenutno stvari izgledaju bilans će biti ispod očekivanog.
Zašto je Djoković potpuno van forme posle Vimbldona(prošle godine takodje) pitanje je za njegov strućni štab i njega naravno.
Ako se ne dogode neke velike promene na bolje, Djoković će polako ali sigurno izgubiti teniski tron do kraja godine, jer on posle US Opena nema gde da osvaja poene, može samo da odbrani ili izgubi.
Koliko god to pre mesec dana izgledalo nemoguće, sada je skoro izvesno.
Samo da kažem, ja nisam pljuvač Novaka Djokovića, ja sam njegov navijač do daske i ostaću uvek, možda sam zbog toga više pesimista ali neke stvari su jako vidljive.

Stojan

pre 8 godina

Predviđam vrlo težak i izjednačen meč. Odlučiće male sitnice kao što je produžena igra (lutrija) ili jedan breik u nizu, borbenost, sigurnost, bolji živci i sigurni i jaki udarci. Idemo Novak jako od početka pa šta bude da bude. Hvala za sve dosadašnje pobjede i veliku radost koju nama navijačima daješ. Moja radost je velika i kad pobjeđuješ i kad gubiš i kad igraš daješ sve od sebe. HVALA TI I SRETNO, SAMO TAKO NAPRIJED! Pozdrav iz Slovenije!

Posmatrac

pre 8 godina

Vidim dosta komentara u kojima se spominje igranje u 11h po vrucem vremenu.
U Montrealu nece biti vrelo danas, trenutno (4.30am po lokalnom) je 18C uz slabu kisu koja ce uskoro prestati a do pocetka meca ce doci do razvedravanja a temp. u tom periodu nece biti preko 24C (kasnije popodne ce mozda doci do 26-27C, ali Nole ce mozda mec zavrsiti vec do 1pm po lokalnom).

RELNO VAVRINKA

pre 8 godina

Novak od ocaja ka gorem. Stvarno je mucenje gledati ga u 95 % meceva. Pobedjivao tesno(cesce) ili gubio covek trenira zivce svim gledaocima a posebno Srbima. Ne znam sa li je ukupno 5 meceva (bitnih, manje bitnih sve jedno) dobio onako sampionski od pocetka do kraja od kako je postao broj jedan. O turniru nekom da ne govorimo. Ma koliko ga voleli to je cinjenica. Cesto je to bruka od igre, reakcija, negativne energije itd.kao danas. Iako ove pacere dobija na ime uglavnom. ZATO primeniti recept INVERZIJE sa fudbala. Kad igraju kao babe i vuku se po terenu zviduci i bodrenje protivnika, i nema nerviranja. Ako usprkos losem izdanju dobije protivnika, sUper svi zadovoljni, nikom nista, a ako izgubi nema sekiracije ni tokom meca ni posle. ZATO SUTRA NEKE MANJE PARE NA VAVRINKU, I OPUSTENO. UA NOLE (pa ti do titule ili ja do para sve jedno). Triplo golo kod tebe, posle vimbldona 2013. nikad vise.

Beleg

pre 8 godina

Slažem se, bolje bi bilo 6 vesti o Novaku a 4 o tebi!
(zanussi, 21. avgust 2015 00:44)

Zapravo, bolje bi bilo još 10 vesti o košarci, nego o sterilnom tenisu

Dzonni

pre 8 godina

Da mali Gofan nije nategao nogu sad bi ti duboko analizirao sta se desilo.
Jako bezidejna igra ova 2 turnira, tek na momente ona prava. Protiv Gulbisa, Gofana, Pera i Sardija to i moze da prodje, ali protiv ozbiljnijih igraca tipa Mareja, Vavrinke i Berdiha tesko. Morace to mnogo bolje, pre svega u pristupu igri. Ako nista, motivacije ima, pa mozda se nesto i iscupa od ovog turnira.

novica

pre 8 godina

(?)Novak može da uzme US OPEN samo ako ga otme ili ukrade pehar kao navijači CZ TELEKOM.Previše je igrača na ATP turu koji mogu glatko da ga pobede.Sledi mu vrlo neugodan deo sezone,nešto poput Nadalove krize,jer je djavo došao po svoje.

Milko

pre 8 godina

Montreal, Sinsinati i US Open su ključni turniri za ostanak na br. 1 za Novaka Djokovića.
Kako trenutno stvari izgledaju bilans će biti ispod očekivanog.
Zašto je Djoković potpuno van forme posle Vimbldona(prošle godine takodje) pitanje je za njegov strućni štab i njega naravno.
Ako se ne dogode neke velike promene na bolje, Djoković će polako ali sigurno izgubiti teniski tron do kraja godine, jer on posle US Opena nema gde da osvaja poene, može samo da odbrani ili izgubi.
Koliko god to pre mesec dana izgledalo nemoguće, sada je skoro izvesno.
Samo da kažem, ja nisam pljuvač Novaka Djokovića, ja sam njegov navijač do daske i ostaću uvek, možda sam zbog toga više pesimista ali neke stvari su jako vidljive.

Bane

pre 8 godina

Opet zatucanost kod vecina Srba i posle se nadju uvredjeni kad mi kazes istinu.Inace danas su sanse 50-50 jer Vavrinka sigurno da ce da ti sve od sebe dok Novak mora bolje od ovoga danas ako misli da pobedi.

Боки

pre 8 godina

Гофен, не Гофан. Француско IN се транскрибује EN ако не следи Е тј. IN је EN а INE је IN. Као што не кажемо Рема Мартан (Remy Martin) или Пјер Кардан (Pierre Cardin), већ Реми Мартен и Пјер Карден, тако је и Давид Гофен. Ово можете да погледате у Правопису српскога језика из 2010. у поглављу о транскрипцији са француског језика.

Dusan

pre 8 godina

Zakljucak: sva tri meca odigrana u vecernjem (noncom) terminu (Marej, Federer, Nadal) su apsolutno svemirski tenis za ono sto trenutno igra Novak.

Novak - Vavrinka u ovom momentu deluje kao duel hendikepiranih. Jedan ne zna inace gde mu je glava od RG-a + ove afere od prosle nedelje, drugi je valjda jos na letovanju, deluje kao da mu se zgadio tenis za ceo zivot. Imam utisak da je veceras pitanje samo ko se pre trgne.

anica

pre 8 godina

Jel ja dobro vidim ili Novak igra u 11 ujutru?!
Na osnovu cega on igra meceve u 11, 13h...a Federer Nadal Marej uvece u 19h 21h...nisam nikad toliko obracala paznju na to, al ovaj put je bas upadljivo...11 je bas rano, svetski broj jedan!
Nole, izasao si iz kanala, hvala Bogu, ali dobro izdrzavas sta ti sve serviraju tokom cele karijere, nadam se da ces pobediti i jos jednom im pokazati kakva si ljudina i teniser! BORI SE NOLE!!!

Ratko

pre 8 godina

Mislim da ne moze sada dobiti Stanimala. Ovaj je dosta odmorniji, dosta snaznije udara i precizniji je. Do US Opena ce se Novak konsolidovati i bice onaj pravi, fit spreman fizicki i psihicki za sedam teskih meceva do titule. Jedino ako Vavrinka odigra lose nas Nole moze pobediti. Cak i ako ga prodje nisam neki optimista da moze do titule uzimajuci u obzir prethodna 3 meca. Neko kaze Novak nije u sportskoj formi sto jednostavno nije tacno, vec nije u top sportskoj formi fizickoj, psihickoj i taktickoj. Ona ce biti na vrhuncu kada je najpotrebnije, sve je ovo samo razigravanje. Ni jedan teniser niti vrhunski sportista ne moze non stop biti u top formi, vec se vremenski ona obara i podize u cilju postizanja vrhunskih rezultata. Neka Novak proba i neka pusti ruku pa sta bude.

darko

pre 8 godina

Savet za mog prijatelja Novaka-sa Stanom manje agresivno,on ne voli slajseve,a voli jake razmene.I cekati njegovu gresku,nece moci da odigra kao na Garosu...

Stefff

pre 8 godina

Ljudi, vi ne kapirate da Novak na ovaj masters ne gleda kao sto mi gledamo, kao sansu da osvoji konacno, jedini neosvojeni masters. E sad se pitate zasto. Jednostavno. Zato sto je i on svestan da taj trofej moze da osvoji i za 6 godina, kad bude imao 34, lakse nego bilo koji gren slem. Primer: Federer. I dalje je izuzetno opasan na mastersima, ali na GS-ovima nazalost ne pokazuje da moze dalje od finala i to iskljucivo na travi. Da se Djokovic tokom sezone fokusira na ovaj masters, tempirao bi formu i osvojio bi ga lagano. Ali on to ne radi, zato sto je svestan da drugi nemaju sanse da stignu do toga da im jedan masters fali da ih imaju sve, ili da ih osvoje sve. Federeru fale na sljaci u Rimu i Monte Karlu, koje nema sanse da osvoji pored fizicki jacih tenisera, Nadalu fale Sangaj, Pariz i Majami, teska posla da on moze da ih osvoji sve. Djokara bi istakao na pocetku godine da juri taj masters, kao sto uvek istice GS na sljaci. Jednostavno se ne cima toliko oko njega, ima jos puno puno godina pred njim da igra tenis, sigurno ce ga uzeti u nekoj od njih ako ne ove, gde igra lose, ali nije cudno da on uzme masters i sa losom igrom, samo ako se kockice poklope.

trener

pre 8 godina

Srbin je lud,Srbin je proklet jednom ga ubijes on oce opet!!!Bora Corba!!!E to vazi za Noleta i kad gubi on se vraca ne ubije ga nista jak,snazan,psihicki jak...mentalitet kao da je Nemac ali hvala bogu nije!!!Nas ponos Nole!!!Idemo po komplet Mastersa!!!!

?

pre 8 godina

Da mali Gofan nije nategao nogu sad bi ti duboko analizirao sta se desilo.Jako bezidejna igra ova 2 turnira, tek na momente ona prava. Protiv Gulbisa, Gofana, Pera i Sardija to i moze da prodje, ali protiv ozbiljnijih igraca tipa Mareja, Vavrinke i Berdiha tesko. Morace to mnogo bolje, pre svega u pristupu igri. Ako nista, motivacije ima, pa mozda se nesto i iscupa od ovog turnira.
(Dzonni, 21. avgust 2015 01:17
Novak je igrao FINALE pre neki dan! Istina je da nije u top formi ali Vavrinka je daleko od svog najboljeg tenisa. Marej trenutno igra najbolji tenis u životu ali mislim da ce Novak uzeti US open

nestvarno

pre 8 godina

Prvi igrac svijeta igra u 11 sati ujutru kada nema ni 20% publike...Nevjerovatan i sokantan potez ludih organizatora...A da ne pominjem sto su stavili atraktivan mec izmedju Mareja i Dimitrova na terenu broj 3,stvarno za nevjericu.

Gajetano

pre 8 godina

@anica

Na zalost, potpuno si u pravu. Mozemo mi da relativizujemo koliko god hocemo, ali ima turnira (RG, Cincy, USO) gde Novaku prosto namestaju najgore moguce termine i rade sve sto je do njih da mu otezaju put do titule. Otud i Novakov mizeran ucinak na tim turnirima, bez obzira sto je vec godinama (sic!) dominantan na tim podlogama. Na Vimbldonu je platio putarinu, pustio mucenog Mareja da ga osvoji nicim izazvan, i od tada ima povlascen status.

Cudni su putevi Gospodnji i sutrasnji termin vise odgovara Novaku nego Vavrinki. Jest da ce podloga biti brza, ali ce i odskok biti veci. Ako Novak primeni taktiku kao Borna, tj. visoke spinove na Vavrinkin odlicni ali ipak jednorucni bekhend, eto nama naseg sampiona u polufinalu bez vece muke. Ako to pak ne primeni, sam je kriv i samo sebe i svoju formu moze da krivi za poraz.

Prolazi Novak sigurno, nemoj da brigas.

Pozdrav,

vlajko

pre 8 godina

Sta vama jos uvek nije jasno!? Pa normalno da ce Rafu i Rodzera pre stavljati u udarne termine! Djokovic malo ljudi zanima!
(Jumko, 21. avgust 2015 00:24)
Ali zato tebe zanima najviše :-)

Nebojša

pre 8 godina

Ima Vavrinka da ga ošiša na ćelavo
(Henri Chinasky, 20. avgust 2015 23:29)


Možda i hoće ali kladim se da ti nebi smeo da se kladiš na to jer kao i svaka kukavica jak si samo na rečima.

zanussi

pre 8 godina

Hoće posle svakog Đovakovog meča o njemu da se pojavi još 10 vesti?
(Beleg, 20. avgust 2015 23:31)

Slažem se, bolje bi bilo 6 vesti o Novaku a 4 o tebi!

Posmatrac

pre 8 godina

Vidim dosta komentara u kojima se spominje igranje u 11h po vrucem vremenu.
U Montrealu nece biti vrelo danas, trenutno (4.30am po lokalnom) je 18C uz slabu kisu koja ce uskoro prestati a do pocetka meca ce doci do razvedravanja a temp. u tom periodu nece biti preko 24C (kasnije popodne ce mozda doci do 26-27C, ali Nole ce mozda mec zavrsiti vec do 1pm po lokalnom).

Svete

pre 8 godina

anica

Tako je zapalo ovog puta, a i 3 od 4 favorita su u jednom delu zreba tako da oni moraju da igraju otprilike u isto vreme i logicnije je da odigraju uvece !
Na pocetku ove godine zakljucno sa Majamijem, Novak je odigrao 90% meceva nocu, osim finala koji se na IW i MIA igraju u 15:00 i mozda jos ponekog meca, pa Marej igra mec na terenu 3...
To je manje bitno, bitnije je da Novak treba da odigra dosta bolje sutra protiv Wawrinke, mada i on ne blista, i da nekako dodje do finala i onda cemo videti sta ce tamo biti!

pametnjakovic

pre 8 godina

Faco, silo, svaka cast, veliki si covek i mnogo si napredovao u svemu, ti si elita svetske elite, a mnogi Srbi bi trebalo da razumeju sta znaci pozitivna emocija i koliko moze da im donese u zivotu na tome se radi...

Mare,NS

pre 8 godina

Kakva osveta?
Mec,kao i svaki drugi.
Pobedice bolji u ovom trenutku.
Volim da vidim da se daje max. na terenu,a rezultat je manje vazan u ovom trenutku.
Neverovatan dan je iza nasih tenisera(teniserki),a raduje mi sto su svi prosli dalje posle velike borbe i preokreta.
Bravo Nole,Jelena,Ana,hvala vam sto cemo za vikend gledati Serbia Open!

danix

pre 8 godina

Nole je dao realnu izjavu,nije u formi i ne zeli mnogo pricati o danasnjoj igri.
A,to sto nije u formi je sasvim normalna stvar,jer nakon fantasticnog Wimbledona i ljetnog odmora i opustanja,doslo je do pada forme,a znamo da niko nikada nije drzao maksimalnu formu tokom cijele godine jer to nije ni moguce,ljudi nisu roboti.Nadam se da ce Nole dostici pravu formu na USO jer je to novi veliki izazov na kojem je lucenje adrenalina na maksimumu.
Zato,Nole,care,samo polako,ako ne bude islo u nastavku Sinsinatija,nista za to,bices odmorniji na USO.
Sada se Nole nalazi izmedju dvije velike planine,jednu je osvojio,sada ima usporen hod u dolini i pripreme za ponovni uspon i osvajanje drugog velikog planinskog vrha zvanog USO.
Srecno care.

simke

pre 8 godina

Ima jedna cudna stvar,Novak dobija bez problema Vavrinku na mastersima,svaki put ga bas lagano dobije,ali zato na gren slemovima,problem,stalno u 5 setova,zbog cega,nikako mi nije jasno.

Prednost

pre 8 godina

Racunam sa laganom pobedom novaka. recimo 6:2, 6:4 protiv stana. Jer kad se igra u dva dobijena seta, ako se ne varam, uvek je pobedijo stana. Znaci samo preko tri dobijena seta, gran slam, tu dodje i to tek u zadnijih dve godina do uskih igra i dve pobede sa obe strane. I siguran sam, gorki poraz u parizu je zadnji put da je izgubio od njega! mislim da stan potrosijo gorivo.

teča rasa

pre 8 godina

Sad kad znaju wawrinkinu slabu tačku biće lako svim njegovim protivnicima. Ne mora ništa da se kaže dovoljan je samo jedan pogled.
(aleksi, 20. avgust 2015 23:53)

Али онако значајан, са једном подигнутом обрвом!

db wonder

pre 8 godina

katastrofalni raspored organizatora
jos katastrofalniji ce biti na u s openu
kada nike igra u udarnim terminima
a ostali po volji

secate se meca sa japancem

milisli o tome

pre 8 godina

Na svakom turniru nas srbin Nole ima najmanje odmora, igra pre podne a i kada ima publike ona je uvek 80% protiv njega... a opet mu niko nista ne moze!

Petar

pre 8 godina

Novak je od gubitka 0:3 u trećem setu dobio svih 6 narednih gemova protiv Gofana. Ne mogu da verujem da ta činjenica ima manju težinu od dopadljivosti njegove igre. On ovakve stvari prečesto radi da bi bile slučajne, a najmanje na šta misli je da li će neki navijač Boban ili Prle biti zadovoljni njegovim neprekidnim bravurama na terenu, za koje je on naravno sposoban. Postoji razlog zašto je to tako. Hajde, braćo Srbi, uradite ono što najmanje volite da radite: RAZMIŠLJAJTE...

ATP theater

pre 8 godina

jedan meč (čak trening) na podnevnom suncu, iz tenisera (Novaka) izvlači DUPLO više energije nego večernji
Sunce ga iscedi protiv T20 igrača, kao da igra SF protiv Top5 .. a sutra sledi meč protiv Top5! Uz to, nivo tenisa je daleko lošiji pa je teško dostići punu formu. Igranje u jutarnjim i podnevnim terminima od početka, pokušaj je da se Nole slomi. Daleko od toga da je to prvi put. Efekti pozadinske igre sa žrebom su svima poznati, ali raspored igranja, po meni, ima NAJMANJE istu važnost, a lično bi mu dao i prednost (naj flagrantniji primer, do nedavno, bio je raspored igranja u Franulovićevom MC..)
QF sa Wawrinkom u podne, pred eventualno predstojeće S & F - ma ko da pobedi, drugom delu žreba ostaje otvoren ili veoma olakšan put. Stas, posebno. Na drugi način gledano, to je ‘privikavanje’ na uslove finala, koje se često igra sa početkom od 2 do 4 .. Novakov 'teatralan pad' u drugom setu je obraćanje organizatorima ‘želite ovo da gledate’?
Ni prvi ni poslednji put, ali, koga u tom pozorištu zanima tenis? Ispred ekrana je ložnja, iza su drugi prioriteti

btw ko ne veruje .. da li su IKADA No1 i No5, Slam finalisti pre dva meseca, igrali Masters u 11am?

Stojan

pre 8 godina

Predviđam vrlo težak i izjednačen meč. Odlučiće male sitnice kao što je produžena igra (lutrija) ili jedan breik u nizu, borbenost, sigurnost, bolji živci i sigurni i jaki udarci. Idemo Novak jako od početka pa šta bude da bude. Hvala za sve dosadašnje pobjede i veliku radost koju nama navijačima daješ. Moja radost je velika i kad pobjeđuješ i kad gubiš i kad igraš daješ sve od sebe. HVALA TI I SRETNO, SAMO TAKO NAPRIJED! Pozdrav iz Slovenije!