Petak, 10.07.2015.

17:14

FSS: Koliko košta ‘pravda’?

Fudbalski savez Srbije oštro je reagovao saopštenjem na odluku Suda za arbitražu da dodeli Albaniji pobedu u meču koji je prekinut u Beogradu zbog drona.

Izvor: JT

FSS: Koliko košta ‘pravda’? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

191 Komentari

Sortiraj po:

DrYoGooru

pre 8 godina

Što Italiji nisu uzeli tri boda zbog loše organozacije kad se, onomad Bogdanov pentrao na ogradu na njihovom terenu? A? Licemeri.

lozanero

pre 8 godina

Država Srbija ili ne ume ili neće da shvati značaj lobiranja u svetu politike, ekonomije, sporta.
O tome možemo puno da naučimo od suseda, posebno od Albanije.

Bobo

pre 8 godina

kakve veze karadzic ima sa bogdanovim i ostalim krimosima nek ih hapse dacic i vucic i cao,al tebaju oni njima za neke prlhave stvari sutra i svi zadovoljni

Sogi RS

pre 8 godina

Dok je dronova u FSS nista mi ne mozemo ni na terenu niti van njega.
Narode dozovimo se pameti vec jednom inace moze biti i gore nego sad.

nema malih nepravdi

pre 8 godina

Pa godinama na ovo ukazuje Vujosevic, al' jedino ga stize kazna za kaznom. Sad se sve podiglo sa klubskog na reprezentativni nivo, pa boli malo veci broj ljudi.

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Najbolje da ceo FSS podnese ostavke, pa Vucic neka postavi brata od svog drugara Rame za predsednika FSS, a moze i svog za zamenika... Tada ce se u Srbiji jos bolje ziveti, iako je vec sad mnogo bolje nego pre...

Draža

pre 8 godina

Više nego što mi možemo da priuštimo očigledno. Nismo ni zaslužili ta 3. boda i tako i tako. Šta će nam, ionako ne bismo znali šta bi s njima.

grobar

pre 8 godina

@ Ljudi moji šta je grobar Karadžić uradio od srpskog fudbala! Pod Miljanićem smo bili deveti na svetu, igrali na punoj Marakani, klubovi ispadali samo najjačih timova Evrope... a onda dođe grobar Karadžić i deceniju kasnije reprezentacija pada 10 mesta ispod Albanije, ima 1 bod u grupi, igra na JNA (?!), klupski fudbal više i ne postoji i sve to da bi partizan dobio silom 7 titula kako bi se izjednačio sa Zvezdom i lečio komplekse. Koga briga što nemamo više fudbal važno da grobari slave nameštene titule... Sve ovo što sam rekao su činjenice. I meni je fascinantno koliko je grobare boleo 70 godina život u Zvezdinoj senci da su sad spremni i na to da ceo fudbal ode do dna samo da bi videli titulu. Imam samo jedno pitanje - šta još treba da se desi da bi Karadžić otišao i poveo sa sobom Ćurkovića i Miloševića? I gde to na svetu ima da savez vode dva predsednika jednog kluba i njihov igrač?

Zašto štitite Karadžića i ne objavljujete ovaj komentar??
__________________________________________________________________________

u redu je vesicu, cepi jedan bensic, smiri se... ne moras i ti da saljes komentare, samo sipaj ovim tvojim sendvicarima i majonez pa da vidis kako ce da rokaju po 5-6 u minutu....

...u paranoja glavama

pre 8 godina

Da li je moguće da ovde čitam komentare gde srbi osudjuju srbe,a jasno se vidi da je ova odluka politcki obojena i da jasno favorizuje jednu stranu a drugu nipodištava... alo ljudi pa daj slozite se,ova nesloga nas je i dovela do ovde,albanci nisu jaki al su slozni i evo sta se desava,slozite se i daj da svi stanemo iza ovog saopstenja, napred SRBIJA
(Frs leskovac, 10. jul 2015 18:18)

Upravo obrnuto, nećemo se osvestiti ni napredovati sve dok budemo lagali sami sebe o "velikim svetskim zaverama" i dok budemo pisali ovakva saopštenja gde nećemo ili ne umemo da kažemo istinu. A istina je da su oni koji su nas obrukali u Đenovi ostali nekažnjeni za to, slobodno došli na stadion protiv Albanije, slobodno ušli na teren, slobodno udarali gostujuće fudbalere, slobodno se vratili na tribinu, a zatim otišli kući bez posledica, i dan danas dolaze na stadione potpuno neometani. E, dok bude tako, biće i nama ovako.

Grobari srpskog fudbala

pre 8 godina

Ljudi moji šta je grobar Karadžić uradio od srpskog fudbala! Pod Miljanićem smo bili deveti na svetu, igrali na punoj Marakani, klubovi ispadali samo najjačih timova Evrope... a onda dođe grobar Karadžić i deceniju kasnije reprezentacija pada 10 mesta ispod Albanije, ima 1 bod u grupi, igra na JNA (?!), klupski fudbal više i ne postoji i sve to da bi partizan dobio silom 7 titula kako bi se izjednačio sa Zvezdom i lečio komplekse. Koga briga što nemamo više fudbal važno da grobari slave nameštene titule... Sve ovo što sam rekao su činjenice. I meni je fascinantno koliko je grobare boleo 70 godina život u Zvezdinoj senci da su sad spremni i na to da ceo fudbal ode do dna samo da bi videli titulu. Imam samo jedno pitanje - šta još treba da se desi da bi Karadžić otišao i poveo sa sobom Ćurkovića i Miloševića? I gde to na svetu ima da savez vode dva predsednika jednog kluba i njihov igrač?

Zašto štitite Karadžića i ne objavljujete ovaj komentar??

Max

pre 8 godina

Tole se pravi lud,godinama je u fudbalu i kao ne zna pravila,koja su vrlo jasna,ista pravila vaze i u domacem prvenstvu,ali,napad je najbolja odbrana,umesto da svi u FSS redom daju ostavke oni optuzuju druge,sramota od saveza,

Kipo

pre 8 godina

Treba da nas suspenzuju dok god Bogdanov i njemu slicni imaju pristup stadionu! Interesantno je da je nemacki komentator (gledao sam na nemackom TV-u) odmah prepoznao Bogdanova kad je istrcao na teren, samo mi to ignorisemo. Tako da nakon drugog susret Bogdanov vodi protiv Srbije sa 6:0!

Vaskez

pre 8 godina

A da vi iz FSS lepo ugasite svetlo,napustite prostoriju i ugasite fudbal kod nas u potpunosti.Ne znam da li smo ikada bili u goroj situaciji od ove,sto se tice i reprezentativnog kao i timskog fudbala.

lemi

pre 8 godina

Ovo je samo jos jedan dokaz koliko su nasi ljudi, cinovnici, politicari pa i gradjani nesposobni da lobiraju za ono sto bi im trebao biti interes. A posto mi nemamo nikakav interes ni u jednoj zivotnoj sferi onda se ne trebamo cuditi kad nas gaze gde god mogu, pa cak i tamo neka Albanija je sposobnija po tom pitanju od nas.

crni

pre 8 godina

Bane, momci, pustite politiku na stranu...ovo je jedini nacin na koji su mogli da dobiju 3 boda u Beogradu a vama ionako ovaj ciklus nekako nije isao. Nego sada: hladne glave, idite u Tiranu i zabite im 3:0 i kraj price!
Ajmo, ajde..

jura

pre 8 godina

da vidimo kako će "kockasti" da prođu za isticanje simbola...
(kruger, 10. jul 2015 17:48)
Zaboravio si Jasenovac I Oluju!!
(aa, 10. jul 2015 18:35)

i ne zaboravite oštećene aute sa srpskim tablicama i to što vam je konobar krivo uzvratio sitniš... BTW ionako ne biste prošli...

ko ih ne zna skupo bi ih platio

pre 8 godina

Neverovatno sta su sve Albanci iskamcili sa tim njihovim amaterskim glumatanjem + nesto kesa. Od "drzave" na Kosovu do bodova u fudbalu.

b

pre 8 godina

Nasi fudbaleri treba da nastave kvalifikacije ali ne da igraju fudbal nego da stoje na terenu i da se ne pomeraju i to ce biti u cilju sramotnih i ponizavajucih odluka uefe. Sramota za fudbal a odluke uefe niko normalan nebi shvatio.

poturica gori od turcina

pre 8 godina

@bosanac

Samo nemoj ti i tebi slicni da solite o objektivnosti. Sve sto vam je na stetu Srba je "objektivno". Izigravate ovde neke postenjacine, moralne gromade, drzite predavanje. Cisto informativno i za tebe i za ostale iz komsiluka: da ste makar 10% onakvi kako o sebi fantazirate bili bi vodece nacije na zemlji. Samo niste.

Vale

pre 8 godina

Mozemo da pricamo sta hocemo, ali organizacija utakmice je bila ocajna...kako je dron uopste unet na stadion?? Kako je Bogdanov uspeo da udje?? Kako su navijaci uopste uspeli da udju na teren?? U ovako rizicnoj utakmici da ne bude jaceg obezbedjenja je sramota. Engleska je imala najgore navijace, a vidite sad. Tako to resava sposobna drzava.

Marko

pre 8 godina

krajnje je vrijeme da shvatite da je sve do vas.. spominjete nekakve zavjere...ne moze biti da ne valja cijeli svijet..eto cijeli svijet je lud i niko nista ne vidi, samo je onako kako vi kazete... smatrate tamo nekakvu zastavu vecom stetom nego udaranje igraca od strane navijaca i redara? zaista je vrijeme da pocnete gledati objektivno...presuda sportskog suda je apsolutno opravdana
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bosanac, 10. jul 2015 17:54)O i izmišljeni su počeli da se javljaju

aqvarius

pre 8 godina

Kao velika sportska nacija,moje drage komsije Srbe moraju jednom za uvjek da rasciste sa takozvanim navijacima koristeci rigorozne mere pa ako treba i ekstremno sancioniranje onima koji prave nerede na stetu pravih ljubitelja nogometa i na sam sport.I kada takozavani fudbalski radnici pokazu "vrata" i dozvole da se sortom bave ljudi koji to znaju i umeju vjerujem da ce Srbija biti uspesna i u nogometu kao sto je u kosarci,rukometu,vaterpolu,tenis,fali jos da se sredi nogomet i da slika bude kompletna:).Pozdrav iz Makedonije.

Djordje

pre 8 godina

Pozdrav svim ljubiteljima fudbala iz Srbije, voleo bih da mogu da ostavim komentar vezan za ovu vest a da ne bude cenzurisan u kome bi napisao sta zaista mislim o albanskom lobiju i uefi, fifi itd... U svakom slucaju, sramotna odluka, zbog koje bi sve reprezentacije trebalo da bojkotuju dalje takmicenje....

trajce

pre 8 godina

Ne gubimo nista posto se svakako ne bi kvalifikovali ali mozemo da naucimo puno,ko nam je prijatelj a ko nije. Odavno sam to znao ali sad jos vise osecam da mi u evropskoj uniji nemamo sta da trazimo. To je evropska politika,sve se moze kupiti novcem,zato Evropa polako posrce i pliva u svom mulju a istok se dize. Rusija je nasa proslos i nasa buducnost a mi samo treba da shvatimo ovo kao malu ne toliko bitnu packu naspram veta koji je ulozila Rusija i koji nam je skinuo omcu koja je visila oko vrata. Volim te Srbijo.

goran

pre 8 godina

Sta kaze Vucic na presude njegovih evropskih prijatelja?! Nije li i ovo pokazatelj koliko nas u Evropi mrze?! Nas tim bi trebao da ucini sve samo da Albanci ne odu na prvenstvo. Ako treba, neka gube i sa 10:0 od konkurenata,samo da oni ispadnu!

19frenky73@gmail.com

pre 8 godina

Da li je Srbija tu nešto izgubila? Ja mislim da nije ništa jer ništa nije ni imala osim onih nekakvih golova. Najveći gubitnik je Danska, a ona je deo Evrope, pa nek se oni prpaju sa njima, a ne mi.

Navijac iz fotelje

pre 8 godina

Kolikokosta pravda??Onoliko koliko niste uspeli da odresite kesu i da izlobirate. Ima i pametnijih od vas. Unistili ste srpski fudbal.Kako klupski tako i reprezentativni. Djenova pa Beograd. Treba vas usranom motkom najuriti sve. Vas prijatelj a narocito Curkovicev Misel Platini.Poceti od nule matreijala ima

ccc

pre 8 godina

Koliko se sećam, naš premijer i predsednik saveza su odmah nakon drona obećali da će za par dana izaći sa imenima, prezimenima i organizacijama koje stoje iza cele stvari, od tada je prošlo 10 meseci!!! Moramo da se zapitamo dokle ćemo trpeti poniženja i to pre svega zbog laži onih koji vode našu zemlju!!!

goran

pre 8 godina

Hoce li Tole Karadzic konacno podneti ostavku posle ovakve bruke i sramote?! Nasi fudbaleri trebali bi da odgovore istom merom i na najmanju provokaciju u Tirani i da napuste teren!

Covke.Pare sa kosova.Pretnje.Zatvor

pre 8 godina

Nema reci koje bi opisale moje.misljenje o albaniji, lozani, Bogdanovu!! Toliko sam besan! Bravo za drzavu i demagogiju...odvratni ste.

Dejan

pre 8 godina

Ovo je sjajno, nama nije bitno a gradjani mogu da shvate da u tzv. Evropi nemamo prijateljske vlade! Narode da, ali vlade su sve pod kontorolom Ujka Sema!

dex

pre 8 godina

@Julius, 10. jul 2015 17:33
sve si u pravu..
ali da li je zastava koja se spusti na teren provokacija?
da li je otimanje iste od igraca dopusteno?
ne kazem da nismo trebali biti kaznjeni nego da njima nije trebalo biti oprosteno.

Ddule

pre 8 godina

Ej, bre, a sta cemo mi tamoi sa fudbalerima. Idemo u EU vaterpolom!
Ah, da, Parlament ili Skupstina treba da usvojo Rezoluciju po kojoj se unistava resenje tag CAV-a. Niko ne moze biti iznad Srbe!

!!!

pre 8 godina

Da je u Tirani okacena zastava Velike Srbije, bombardovali bi nas vec sutra, a za fudbal ne bi ni pitali. Istupiti iz UEFE odmah ujutru pa onda reorganizovati savez pa polako.

TolimirKaradzic

pre 8 godina

Hoću bre ostavke, imate - 2 boda! Kakva saopštenja, nije ovo komunizam, gde je konferencija za novinare? I da niste krivi, ovo se desilo kad vi vodite savez a ne ja. Od para svih ljudi u Srbiji koji stvarno nešto rade i plaćaju porez. Čast je kod nas jako retka reč

anon1337

pre 8 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1014171#k16871147
To sto si rekao/la/lo jednostavno nije tacno...utakmica je prekinuta kada su nasi fudbaleri povukli zastavu na zemlju...posle se desio upad navijaca

boki

pre 8 godina

E moj lale posto si pravnik trebalo bi da znas radi pronalazenje istine i pravde sud cak i CAS u lozani trebalo bi da ima kompletan dogadjaj u svom merilu.

satelit

pre 8 godina

Koliko kosta osudjivani BOGDANOV(i ostali) na terenu,koji nas je vec u Djenovi kostao? Vec smo ispali i pre ove odluke, zato mi je drago zbog Vas koji nemate snage da se borite s huliganima.... Albanci su lobirali,a vi cuvate vlas u Staroj Pazovi i ne znate ni koji je datum... Napolje iz FSS!!!

dex

pre 8 godina

da vidimo kako će "kockasti" da prođu za isticanje simbola...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kruger, 10. jul 2015 17:48)
____________________

Ti zaista uspoređuješ simbol sa udaranjem IGRAČA druge zemlje?

Šavija Alonso

pre 8 godina

Sledeći put bismo mogli da sprečimo sopstvene huligane da uđu na teren i udaraju protivničke fudbalere, pa da se onda žalimo. Ne znam samo šta smo očekivali...

Maрко

pre 8 godina

da vidimo kako će "kockasti" da prođu za isticanje simbola...
(kruger, 10. jul 2015 17:48)

Проћиће новчано 50 000 евра и усмена опомена, живи били па видели.

grom

pre 8 godina

Prekinuti sve pregovore oko ulaska u EU. Gaze nas kako god hoce, smeju nam se u lice, a mi treba da klecimo i molimo. Ne vidim kakav bi boljitak doneo ulazak u EU, pogotovo kad se zna da Hrvati zive jos gore nego ranije.

Srki

pre 8 godina

Kome vi pisete saopstenja? Pa ko vas kao savez zemlje Srbije shvata za ozbiljnu organizaciju? Vi ste odavno izgubili legitimitet i u nasoj zemlji, a kamoli u Uefi. Jasno je kao dan, da je ovo politicka odluka, ali to govori kako na nasu zemlju gledaju ostale bitne drzave i koliko nas "podrzavaju".

Kayser Soze

pre 8 godina

Nasa greska je uletanje navijaca na teren, i udaranja fudbalera Albanije, a pogotovo uletanje Ivana Bogdanova, koji je svima poznat.Mada, od ovoga nista ne bi bilo da se nije pojavio dron sa transparentom velike Albanije.Cista provokacija.
Po meni najrealnija kazna je novcana za oba saveza, za nas zbog uletanja, njih zbog drona, i po meni je trebala utakmica da se ponovi pred praznim tribinama u Beogradu.Ali sta je, tu je.
P.S. Vise od svega bih voleo da ih nasi pobede u Albaniji, ali bice jako tesko.Provokacije, pun stadion, veliki pritisak.

Mihailo

pre 8 godina

@ Pre par dana se slažem sa Tomom,danas sa Toletom,šta je ovo!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS, 10. jul 2015 17:25)

Konačno si ukapirao da Srbi nisu krivi uvek i za sve. Čestitam na prosvetljenju.

logiane

pre 8 godina

ma prekinuti ucesce u kvalifikacijama i zdravo...
(darkodj983, 10. jul 2015 17:44)

Uh mnogo ce im nedostajati nasa -2 boda...ej -2.
ahahahahahaaha

Dečko iz unutrasnjost

pre 8 godina

Postoje PRAVILA !!! Zabrana ulaska navijaca u teren!!! Gde je problem ? A ovog idiota sto je ušao prvi u teren poslati na lecenje pa u zatvor jer bicemo i u budućnosti kažnjavani.

navijac

pre 8 godina

Navijaci jednostavno ne smeju da ulaze na teren i dele pravdu, bez obzira sta se dogadjalo.
Igraci ne bi trebalo da se tuku, isto tako, vec bi neka odgovorna i pametna lica iz FSS, ako takvih ima, trebalo da ukazu delegatu utakmice i drugim zvanicnicima UEFA na incidente, tada kad se dogode, pa da ovi upisu to u protokol.
Pametnom bi ovo trebalo da bude dovoljno, a ostalima nije dovoljna ni Bolonja itd. da se prizovu pameti.

nenad

pre 8 godina

Nasem plivaču je zbog majce oduzeta medalja, a albancima zbog drona dodeljena tri boda kao nagrada a mi jos kaznjeni sa oduzimanjem sto nismo aplaudirali na zastavu velike albabanije.

Nev

pre 8 godina

"(lale, 10. jul 2015 17:40)"
Prvo se desio dron, onda je srpski fudbaler skinuo dron uz nameru da "problem" izbaci sa terena da bi se nastavila igra. Znaci veoma jasno se vidi da je to uradio iz tog razloga. Ono sto se desilo jeste napad albanskih fudbalera na naseg fudbalera zbog toga. E tada je doslo do guranja ali i do upada navijaca na teren. Tek tada dolazi do haosa.
Nezaboravimo i ponasanje nasih fudbalera koji su pomagali albanskim. Sudije su rekle da su Albanci odbili izlazak, jasno je svima ko je kontrolisao dron i da doticni rekvizit jeste provokacija narocito ako se uzme u obzir zadnjih 20 godina problema.
Znaci doslo je do politicke provokacije (zna se tacno ko je i kako organizovao istu), napada albanskih fudbalera na nase, i upad navijaca na igraliste zbog toga. Ponasanje nasih fudbalera prema albanskim. Odbijanje albanskih fudbalera da izadju na teren. TO SU CINJENICE.
Problem je poredjenje onog sto se desilo u Italiji i odgovornost cije strane. Ovo je jos jedan ocigledan samar Srbiji posle drugih i dokaz da demokratija u evropi nepostoji nego samo cisti interes jakih. Odgovor nasih treba radikalizovati i jasno prekinuti sve. Najgore je to sto ce nama sigurno tajnim kanalima biti signalizirano da cutimo i trpimo inace nas mogu lako unistiti. Da negovorimo o politickoj snazi spijuniranja i mogucnosti upotrebe toga uz novac za podmicivanje.
U zadnje vreme konstantno nas vredjaju i pokusavaju nametnuti "pogled" koji njima odgovara preko nasih politicara...

Ljudi

pre 8 godina

Pa lbudi šta je tu nejasno? Pola švajcarske repke su albanci, sve burekđinice, sladoledari, pekari so albanci, fizikalci, građevinari su albanci... I onda se pitate kako je moguće da donesu tako sramnu presudu? Kas bi bila presuda kojim slučajem drugačija bilo bi pitanje kobi igro za reprezentaciju, kobi peko bureke i ćevape, pravio sladoledi, zido vikenduce i kopao kanale u Švvajcarskoj

Davle

pre 8 godina

Posebno dizajnirati dresove reprezentacije da imaju na sebi mapu velike Srbije odnapred a otpozadi da umesto prezimena fudbalera pise Kosovo je Srbija pa da vidimo kako ce albanci reagovati na to

Kako ko, pa ja

pre 8 godina

Svidelo nam se ili ne to je tako i po meni sasvim pravilno.
(lale, 10. jul 2015 17:40)

Ne slazem se...
Utakmica je prekinuta upravo zbog drona, jer je nadletao teren...a guzva je nastala kad je Albanski igrac nasrnuo na Mitrovica, ne bi li mu oteo zastavu.

Jedina "nasa" greska(nazalost najveca u ovom slucaju) je uletanje nakon toga navijaca u teren!

miki

pre 8 godina

(Julius, 10. jul 2015 17:33)

Svaka cast na komentaru, u potpunosti se slazem. Da ima vise trezveni ljudi medju Srbima kao sto ste vi, imali bi mnogo manje "nacionalni problema"!

Mihajlovic

pre 8 godina

Naravno da je ova odluka sramna, to sto se desilo na utakmici sa Albanijom nema nikakve veze sa fudbalom i sportom uopšte. Ipak, da je to jedini ili najveći problem srpskog fudbala mi bi bili presrećni. Umesto da se bavimo ovom odlukom, trebali bi da se zapitamo zašto je nasa reprezentacija osvojila samo jedan bod, zahvaljujući Stojkovicevoj odbrani penala u Jermeniji, zasto je vicesampion Srbije izbacen vec u prvom kolu kvalifikacija i to sa dva rutinska poraza, pri tom ne pruživši nikakav otpor.. Zasto najveći klubovi zajedno duguju preko 70 milona eura, od cega par miliona za porez?! Koliko je drzava ostecena pri naplati poreza na transfer nasoh igraca u inostranstvo? Dokle cemo da trpimo huligane na tribinama, do kada ce klubovi u evropskim mecevima da ispaštaju zbog tzv. "navijača" i placaju ogromne kazne od novca koji nemaju? Partizan je cak bio i izbacen iz evrope zbog hira huligana. I na kraju, dokle ce novac gradjana Srbije, porezkih obveznika koji zive na ivici egzistencije, da se sliva i kasu privatnog FSS-a T. Karadzica i u propale privatne projekte Terzic, Kokeze, Vucelica i ekipe?

Maрко

pre 8 godina

Људи прочитао сам на интернету да због конфузних изјава Банета Ивановића УЕФА је донела пресуду у корист Албанаца.

Maрко

pre 8 godina

Нервирате се због глупости,и да нам дају три бода ми немамо никакве шансе да одемо на првенство,него Толета боли што мора да да ових 100 000 евра.

Ja

pre 8 godina

Pozdrav za ministra Stefanovića i Našeg prijatelja fudbala Bogdanova. Pa nek vam posle Italije i Albanije opet bude neko drugi kriv. Živela ćorava srbija.

Razocarani Srbin

pre 8 godina

Ne mogu ja na neke tamo sudove da se ljutim kad nasa drzava sama sebi zabada prst u oko...Da li je moguce da nakon ovoliko vremena niko od onih divljaka koji je uleteo na teren (a vecina su huligani sa policijskim dosijeima) nije do sada osudjen i niko ih ne spominje. LJudi moji,nama su Albanci prosuli foru i iste one patriote koje nam napravis emedvedju uslugu u Italiji, ponovo ucinise i ovde, i sad je kriva Lozana i UEFA... Dajte da se dozovemo pameti, da pocistimo svoje dvoriste, da onaj ko udje na teren a nema nikakva prava za to,dozivotno bude suspendovan. Da zbog novcane kazne, pokretna i nepokretna imovina istih tih huligana bude prodata kako bi se namirili troskovi i da onda mozemo mirno sa porodicama ici na utakmice, da mirno mozemo pogledati sve te sudove u oci i reci da nisu u pravu...Ovako...mozemo samo saopstenja da pisemo,da kukamo na druge i da oprastamo onim vandalima stvari koje prave...u stvari da ih velicamo,jer oni pronose ime Srbije,kako na nasim terenima,tako i kada odemo u inostranstvo..

rade bozic

pre 8 godina

Dokle da tražimo krivce na drugoj strani,imalo je mnogo toga što se zove propust, krivica i odgovornost.
Nikada nećemo da se dozovemo pameti, zato nam se sve to i dešava.

Rade

pre 8 godina

Vi ljudi zaboravljate da su Albanski fudbaleri nasrnuni na Mitrovica koji je skidao zastavu velike Albanije.Pocelo je koskanje na terenu izmedju fudbalera i tek onda su nasi navijaci upali na teren,sto je naravno za osudu,ali danasnjom presudom samo je jedna strana oznacena krivom.Pa molim vas sud u Lozani je zastavu velike Albanije nazvao patriotskom,potpuno su zanemarili cinjenicu da su Albanski fudbaleri nasrnuli na naseg igraca i najvaznija stvar,sud uopste nije interesovala cinjenica da Albanci nisu hteli da nastave utakmicu i ako su sudija i komesari rekli da su se bili stekli uslovi za nastavak utakmice.Stvarno me ne interesuje da li je ovakva presuda plod potkusurivanja zbog Ruskog veta,niti da li su Albanci dali pare,niti da li su sudije koje su donele presudu Albanskog porekla,ova presuda je skandalozna i smatram da nas savez treba da istupi iz uefa i fifa.Potpuno je besmisleno igrati pod ovakvim okolnostima.

Vile

pre 8 godina

Posto svi znamo kako funkcionise ovaj "svet" dokle cemo mi da izigravamo POSTENJACINE?! Zasto im nismo ponudili veci MITO od Albanaca?! Oni 5 miliona, mi 10 pa dok nekom ne dosadi! To se tako radi sta smo mislili mi? Mi sad njima treba da posaljemo dron sa Legijinim likom i grbom JSO!

Jedino i pravo rešenje

pre 8 godina

Odustanite od takmičenja i svima neće važiti utakmice sa nama. To je jedino što možete uraditi pametno, a da sve zaboli...

Frs leskovac

pre 8 godina

Da li je moguće da ovde čitam komentare gde srbi osudjuju srbe,a jasno se vidi da je ova odluka politcki obojena i da jasno favorizuje jednu stranu a drugu nipodištava... alo ljudi pa daj slozite se,ova nesloga nas je i dovela do ovde,albanci nisu jaki al su slozni i evo sta se desava,slozite se i daj da svi stanemo iza ovog saopstenja, napred SRBIJA

Jabilondo

pre 8 godina

Previse ima nesposobnih i korumpiranih u srpskom savezu i klubovima, previse huligana i kriminalaca na tribinama i previse iskrivljine slike patriotizma u narodu, da bi se pricalo o (ne)pravdi.

toliko

pre 8 godina

samo da napišem da ja ove vesti već nekoliko dana ne mogu ni da čitam.
ako ima neki pametan i odvažan nek se javi da ga podržim. nešto moramo početi da radimo jer ovo kolo praznih priča nas nikuda ne vodi, vreme je da bar svako od nas preuzme neku odgovornost bar u svom domenu i pomeri stvari.

zmaj

pre 8 godina

Da li ovo ima veze sa mozgom? Šta sada mi da očekujemo? Da zbog mafijaških para koje su oni primili mi ispadamo jadnici! Odmah napustiti fudbalska takmičenja, svi srpski klubovi i reprezentacija zajedno, i ovako nismo sila! Zbogom Evropo

markoni

pre 8 godina

Nemamo mi ovde sta vise da trazimo... uzvratili su nam za rezoluciju o srebrenici (neki ce reci teorija zavere al razmislite) i mi tu nista ne mozemo
U staro vreme sakrijes nesto sto drugi ne treba da vide... a danas izneses na videlo i kazes nizim ljudima od sebe ''Moje oci vide bolje od tvojih''

pox

pre 8 godina

Dron su pustili oni koji su na stadion, a i na teren, pozvali Ivana Bogdanova. Znači, "naši". Sam barjak su pribavili u "pripremi događaja", i sve lepo iscenirali. To je mnogo verovatniji scenario od onog da su nekakvi Albanci vršljali po Beogradu i temeljito pripremali performans... Zašto, to neka istraže i objave Neša Ministar i ko god. Albanci mogu, a ne moraju, da se izvine za svoju reakciju. Mi moramo da im se izvinimo za svetske batine koje su dobili. Prihvatanje istine boli i mene, ali je tako. Ova država će se uozbiljiti ili će nastaviti da tone. Sudeći po reakcijama premijera i FSS-a, biće ovo drugo.

Brontosaurus

pre 8 godina

Ionako ne bi smo prošli kvalifikacije... Ionako vas niko ne bi gledao... Samo će FSS iskoristiti ovo kao alibi za neuspeh... Providno...

bgd

pre 8 godina

Sto jednostavno ne odustanete? Mislim da bi se vecina ljudi slozilo u Srbiji.. Ajde sto mucite nas navijace, nego se muce i igraci a smisla nema, jer se jos od te utakmice znalo da nas ne zele na evropskom prvenstvu

opusteno

pre 8 godina

Aman ljudi, nista licno tu nema samo biznis. Sve sto germanska i anglo plemena rade poslednjih 200 god, je zavaditi slovene izmedju sebe i sa svima u okruzenju, tako nas i porobise. Niti njih vole niti nas mrze.

jagodica bobica

pre 8 godina

problem je što mi celu priču vrtimo oko zastave i drona,
ali uletanje na teren?
udaranje albanskih fudbalera?
i na kraju bogdanov, kojeg je cela evropa još onomad zapamtila znamo po čemu?
pa samo da su njega videli na stadionu, lupili bi nam sasvim lepu kaznu.

ne govorim da li je kazna adekvatna ili ne,
ali i mi brate nekada sami sebi uskačemo sa ovako nekim propustima/neozbiljnostima.

sve se moglo mnogo bolje rešiti odmah nakon uletanja drona, ali mi jednostavno nismo talentovani za jednostavna i efikasna rešenja.

timer

pre 8 godina

Odlican tekst. Koliko god mi je u pocetku bilo krivo zbog burne reakcije na provokaciju toliko mi se sada cini da je bolje ne igrati nego trpeti ponizenja.

Borky

pre 8 godina

Sve to stoji i jasno je da je ovo veliki presedan al ubrzo ce oni reci da je ovo poseban slucaj i da se nemoze praviti paralela sa drugim takvim slucajevima.
Ovo je velika samrcina za nas "postenjacine" ali i veliki pokazatelj kojim putem cela drzava treba da ide!

gj

pre 8 godina

Evo vam najkraci size u vezi sa dronom:
1. u 43. minutu utakmice na stadion ulece dron sa zastavom velike Albanije
2. publike negoduje zvizducima
3. i utakmica se na kratko prekida, za vreme dok dron idalje leti
4. srpski fudbaler pokusava da ukloni dron sa zastavom da bi se nastavio mec
5. albanski fudbaleri zbog toga fizicki napadaju na tog srpskog fudbalera
6. pocinje vece komesanje i sukobljavane igraca oba tima
7. nekolicina nezadovoljnih navijaca ulazi na teren i upada u konflikt
8. albanski fudbaleri se povlace sa terena
9. dron je uklonjen, ali niko ne zna gde je (mozda znaju albanski fudbaleri)
10.utakmica se privremeno prekida
11.publika idalje negoduje i skandira "Vucicu ped.ru",
12.policija usposdtavlja red, strasti se stisavaju i sve je opet mirno
13.Albanci se ni posle toga ne vracaju na teren
14.utakmica se trajno prekida!

Epilog:
1.Srbija -3 boda, -100'000 eura i nekoliko utakmica bez publike
2.Albanija +3 boda
3.Tole idalje predsednik fss-a

lale

pre 8 godina

Presuda se odnosi samo na deo dogadjaja, odnosno na pitanje prekida utakmice. Cinjenica je da je utakmica prekinuta ne zbog drona i zastave nego zbog napada navijaca i redara na fudbalere Albanskog tima posle cega su oni spas nasli bekstvom u svlacionicu. Prekid utakmice zbog napada navijaca na igrace gostujuceg tima SVUDA i UVEK se sankcionise sa 3-0 u korist gostiju pa je odluka suda sasvim pravilna. To sto cemo mi to povezivati sa Kosovom, velikom Albanijom i slicno nema nikakve veze sa presudom SPORTSKOG suda. Svidelo nam se ili ne to je tako i po meni sasvim pravilno.

Tvrtko

pre 8 godina

Mislim da Toletu i kompaniji ovakva situacija izuzetno odgovara. 100 000 "švajcaraca" je sića u poređenju sa 2 miliona Eura isplaćenih Antiću, a onda smo imali Đenovu, zbog koje navodno nismo otišli na EP, pa smo imali "podmlađivanje", tj. prodaju, a sada FSS i Tole ponovo imaju opravdanje za neuspeh "Ma ja sam najbolji u razredu, samo me ne voli profesori, pa ja ispadoh najgori". Da su nam dali ta tri boda, ne bi imali nikakve šanse, pa ni sa "velikim" i čuvenim Ćurčićem

legenda

pre 8 godina

Nije vam ovo Jelen super liga da se ratuje saopštenjma. Samo se nepotrebno dodatno blamiramo. Nebitno je šta je bilo na zadtavi, FSS je odgovoran za organizaciju utakmice i mora da obezbedi sigurnost svim akterima. Pitanja za FSS glase: da li je uspostavljen sistem koji osigurava da određeni pojedinci nemaju pristup sportskim događajima? Da li su pojedinci i redari uopšte kaznjeni? Da li cela ova epizoda nije dovoljna za smene, tojest ostavke vrha FSS i šta treba da se desi da bi do toga došlo?

Pravo je pitanje.

pre 8 godina

A šta još treba da se desi ili koliko još kvalifikacija treba da ovako završimo da bi se bogdanov i slični sklonili sa stadiona?

Julius

pre 8 godina

Sami sebi zabili po 100 put noz u ledja...

-Jel EU terala publiku da celi mec urla, ubi zakolji da siptar ne postoji?
-Jel EU dopustila Bogdanovu, kriminalcima i dilerima ulazak na teren?
-Jel EU terala publiku i obezbedjenje da sutira, udara i gadja Albanske igrace?
-Jel EU odgovorna za unosenje zastave V. Albanije ili je to propust drzave?
-Jel EU odgovorna za sramno ponasanje publike u Italiji?
-Jel EU odgovorna za skandalozno ponasanje navijaca na mecu U21 ekipa Srbije i Engleske?
-Jel EU kriva za zadnji derbi?

Odavno smo mi trebali biti izbaceni sa svih tekmicenja, ali pogledali su na kroz prste.. Jer...

Uvek neko drugi kriv, jeli??
Muka mi je vise od onih, koji zale sebe i misle ceo svet je protiv nas a ne vide kakva smo mi go+na.

I opet po starom srpskom obicaju, gubimo par puta za jednu te istu stvar. Porazeni smo bili na terenu, porazeni od UEFA i sad porazeni od CAS!! Nikad pameti. I kad vidim kako Rama pegla Vucica preko Tvitera, dodje mi da se smejem jer to nije vise ni zalosno.

amater

pre 8 godina

Dok Platini bude na čelo UEFE Srbija neće igrati ni na jednom takmičenju. On je najgori čovek na čelu neke fudbalske organizacije u istoriji fudbala. On je stamota za fudbal. On više novca zaradi na podmećivanjima nego Đoković, Federer i Marej za 3 godine. On kao da je Srpski političar. Na lažima je došao na vlast i ništa nije ispunio od obećanja. Rekao je da će da smanji broj timova iz jedne zemlje u Ligu šampiona na 3 al gle čuda Španija će imati 5 ekipa. PLATINI UBICA FUDBALA

bosanac

pre 8 godina

krajnje je vrijeme da shvatite da je sve do vas.. spominjete nekakve zavjere...ne moze biti da ne valja cijeli svijet..eto cijeli svijet je lud i niko nista ne vidi, samo je onako kako vi kazete... smatrate tamo nekakvu zastavu vecom stetom nego udaranje igraca od strane navijaca i redara? zaista je vrijeme da pocnete gledati objektivno...presuda sportskog suda je apsolutno opravdana

ivan

pre 8 godina

Nama na kraju uvek ostanu neka saopstenja. I sve sto stoji u tom saopstenju, i da je je 100 posto istina kao sto jeste, ko te pita? Dok ne naucimo da za nas na ovome svetu nema pravde, necemo daleko dogurati. Znam da ovom narodu nije u krvi da se sluzi prljavstinama, ali moramo da pocnemo da odgovaramo na njihove izazove tog tipa, jer u suprotnom crno nam se pise.

Samo Zvezda

pre 8 godina

Ne volim Toleta i FSS garnituru, ali sve u saopstenju je istina. Papiri ne pomazu u ovom slucaju, ali svaka cast sto se barem ne cuti na nepravdu.

Tihi (niste objavili 100%)

pre 8 godina

Posle ovakve izjave...smatram čudom ako se fudbal Srbije ne diskvalifikuje sa svih igara sledećih par godina. Molim da neko gospodi iz FSS pusti snimak ostalih incidenata na utakmici zato što su izgleda zaboravili šta se sve tu izdešavalo izuzev drona

omygod

pre 8 godina

Osim sto niste ucinili sve da organizacija bude kako treba i pustili ste navijace da izadju na teren sve ok.Dakle priznajte svoju gresku i ostavke.Mozda sledeca garnitura shvati da su fotelje privremene a navijaci nisu strucni stab.

Julius

pre 8 godina

Sami sebi zabili po 100 put noz u ledja...

-Jel EU terala publiku da celi mec urla, ubi zakolji da siptar ne postoji?
-Jel EU dopustila Bogdanovu, kriminalcima i dilerima ulazak na teren?
-Jel EU terala publiku i obezbedjenje da sutira, udara i gadja Albanske igrace?
-Jel EU odgovorna za unosenje zastave V. Albanije ili je to propust drzave?
-Jel EU odgovorna za sramno ponasanje publike u Italiji?
-Jel EU odgovorna za skandalozno ponasanje navijaca na mecu U21 ekipa Srbije i Engleske?
-Jel EU kriva za zadnji derbi?

Odavno smo mi trebali biti izbaceni sa svih tekmicenja, ali pogledali su na kroz prste.. Jer...

Uvek neko drugi kriv, jeli??
Muka mi je vise od onih, koji zale sebe i misle ceo svet je protiv nas a ne vide kakva smo mi go+na.

I opet po starom srpskom obicaju, gubimo par puta za jednu te istu stvar. Porazeni smo bili na terenu, porazeni od UEFA i sad porazeni od CAS!! Nikad pameti. I kad vidim kako Rama pegla Vucica preko Tvitera, dodje mi da se smejem jer to nije vise ni zalosno.

Samo Zvezda

pre 8 godina

Ne volim Toleta i FSS garnituru, ali sve u saopstenju je istina. Papiri ne pomazu u ovom slucaju, ali svaka cast sto se barem ne cuti na nepravdu.

Šavija Alonso

pre 8 godina

Sledeći put bismo mogli da sprečimo sopstvene huligane da uđu na teren i udaraju protivničke fudbalere, pa da se onda žalimo. Ne znam samo šta smo očekivali...

jagodica bobica

pre 8 godina

problem je što mi celu priču vrtimo oko zastave i drona,
ali uletanje na teren?
udaranje albanskih fudbalera?
i na kraju bogdanov, kojeg je cela evropa još onomad zapamtila znamo po čemu?
pa samo da su njega videli na stadionu, lupili bi nam sasvim lepu kaznu.

ne govorim da li je kazna adekvatna ili ne,
ali i mi brate nekada sami sebi uskačemo sa ovako nekim propustima/neozbiljnostima.

sve se moglo mnogo bolje rešiti odmah nakon uletanja drona, ali mi jednostavno nismo talentovani za jednostavna i efikasna rešenja.

Dejan

pre 8 godina

Ovo je sjajno, nama nije bitno a gradjani mogu da shvate da u tzv. Evropi nemamo prijateljske vlade! Narode da, ali vlade su sve pod kontorolom Ujka Sema!

!!!

pre 8 godina

Da je u Tirani okacena zastava Velike Srbije, bombardovali bi nas vec sutra, a za fudbal ne bi ni pitali. Istupiti iz UEFE odmah ujutru pa onda reorganizovati savez pa polako.

TolimirKaradzic

pre 8 godina

Hoću bre ostavke, imate - 2 boda! Kakva saopštenja, nije ovo komunizam, gde je konferencija za novinare? I da niste krivi, ovo se desilo kad vi vodite savez a ne ja. Od para svih ljudi u Srbiji koji stvarno nešto rade i plaćaju porez. Čast je kod nas jako retka reč

Borky

pre 8 godina

Sve to stoji i jasno je da je ovo veliki presedan al ubrzo ce oni reci da je ovo poseban slucaj i da se nemoze praviti paralela sa drugim takvim slucajevima.
Ovo je velika samrcina za nas "postenjacine" ali i veliki pokazatelj kojim putem cela drzava treba da ide!

...u paranoja glavama

pre 8 godina

Da li je moguće da ovde čitam komentare gde srbi osudjuju srbe,a jasno se vidi da je ova odluka politcki obojena i da jasno favorizuje jednu stranu a drugu nipodištava... alo ljudi pa daj slozite se,ova nesloga nas je i dovela do ovde,albanci nisu jaki al su slozni i evo sta se desava,slozite se i daj da svi stanemo iza ovog saopstenja, napred SRBIJA
(Frs leskovac, 10. jul 2015 18:18)

Upravo obrnuto, nećemo se osvestiti ni napredovati sve dok budemo lagali sami sebe o "velikim svetskim zaverama" i dok budemo pisali ovakva saopštenja gde nećemo ili ne umemo da kažemo istinu. A istina je da su oni koji su nas obrukali u Đenovi ostali nekažnjeni za to, slobodno došli na stadion protiv Albanije, slobodno ušli na teren, slobodno udarali gostujuće fudbalere, slobodno se vratili na tribinu, a zatim otišli kući bez posledica, i dan danas dolaze na stadione potpuno neometani. E, dok bude tako, biće i nama ovako.

lale

pre 8 godina

Presuda se odnosi samo na deo dogadjaja, odnosno na pitanje prekida utakmice. Cinjenica je da je utakmica prekinuta ne zbog drona i zastave nego zbog napada navijaca i redara na fudbalere Albanskog tima posle cega su oni spas nasli bekstvom u svlacionicu. Prekid utakmice zbog napada navijaca na igrace gostujuceg tima SVUDA i UVEK se sankcionise sa 3-0 u korist gostiju pa je odluka suda sasvim pravilna. To sto cemo mi to povezivati sa Kosovom, velikom Albanijom i slicno nema nikakve veze sa presudom SPORTSKOG suda. Svidelo nam se ili ne to je tako i po meni sasvim pravilno.

markoni

pre 8 godina

Nemamo mi ovde sta vise da trazimo... uzvratili su nam za rezoluciju o srebrenici (neki ce reci teorija zavere al razmislite) i mi tu nista ne mozemo
U staro vreme sakrijes nesto sto drugi ne treba da vide... a danas izneses na videlo i kazes nizim ljudima od sebe ''Moje oci vide bolje od tvojih''

pox

pre 8 godina

Dron su pustili oni koji su na stadion, a i na teren, pozvali Ivana Bogdanova. Znači, "naši". Sam barjak su pribavili u "pripremi događaja", i sve lepo iscenirali. To je mnogo verovatniji scenario od onog da su nekakvi Albanci vršljali po Beogradu i temeljito pripremali performans... Zašto, to neka istraže i objave Neša Ministar i ko god. Albanci mogu, a ne moraju, da se izvine za svoju reakciju. Mi moramo da im se izvinimo za svetske batine koje su dobili. Prihvatanje istine boli i mene, ali je tako. Ova država će se uozbiljiti ili će nastaviti da tone. Sudeći po reakcijama premijera i FSS-a, biće ovo drugo.

Maрко

pre 8 godina

da vidimo kako će "kockasti" da prođu za isticanje simbola...
(kruger, 10. jul 2015 17:48)

Проћиће новчано 50 000 евра и усмена опомена, живи били па видели.

omygod

pre 8 godina

Osim sto niste ucinili sve da organizacija bude kako treba i pustili ste navijace da izadju na teren sve ok.Dakle priznajte svoju gresku i ostavke.Mozda sledeca garnitura shvati da su fotelje privremene a navijaci nisu strucni stab.

Jabilondo

pre 8 godina

Previse ima nesposobnih i korumpiranih u srpskom savezu i klubovima, previse huligana i kriminalaca na tribinama i previse iskrivljine slike patriotizma u narodu, da bi se pricalo o (ne)pravdi.

Jedino i pravo rešenje

pre 8 godina

Odustanite od takmičenja i svima neće važiti utakmice sa nama. To je jedino što možete uraditi pametno, a da sve zaboli...

Navijac iz fotelje

pre 8 godina

Kolikokosta pravda??Onoliko koliko niste uspeli da odresite kesu i da izlobirate. Ima i pametnijih od vas. Unistili ste srpski fudbal.Kako klupski tako i reprezentativni. Djenova pa Beograd. Treba vas usranom motkom najuriti sve. Vas prijatelj a narocito Curkovicev Misel Platini.Poceti od nule matreijala ima

Kipo

pre 8 godina

Treba da nas suspenzuju dok god Bogdanov i njemu slicni imaju pristup stadionu! Interesantno je da je nemacki komentator (gledao sam na nemackom TV-u) odmah prepoznao Bogdanova kad je istrcao na teren, samo mi to ignorisemo. Tako da nakon drugog susret Bogdanov vodi protiv Srbije sa 6:0!

ivan

pre 8 godina

Nama na kraju uvek ostanu neka saopstenja. I sve sto stoji u tom saopstenju, i da je je 100 posto istina kao sto jeste, ko te pita? Dok ne naucimo da za nas na ovome svetu nema pravde, necemo daleko dogurati. Znam da ovom narodu nije u krvi da se sluzi prljavstinama, ali moramo da pocnemo da odgovaramo na njihove izazove tog tipa, jer u suprotnom crno nam se pise.

Draža

pre 8 godina

Više nego što mi možemo da priuštimo očigledno. Nismo ni zaslužili ta 3. boda i tako i tako. Šta će nam, ionako ne bismo znali šta bi s njima.

opusteno

pre 8 godina

Aman ljudi, nista licno tu nema samo biznis. Sve sto germanska i anglo plemena rade poslednjih 200 god, je zavaditi slovene izmedju sebe i sa svima u okruzenju, tako nas i porobise. Niti njih vole niti nas mrze.

amater

pre 8 godina

Dok Platini bude na čelo UEFE Srbija neće igrati ni na jednom takmičenju. On je najgori čovek na čelu neke fudbalske organizacije u istoriji fudbala. On je stamota za fudbal. On više novca zaradi na podmećivanjima nego Đoković, Federer i Marej za 3 godine. On kao da je Srpski političar. Na lažima je došao na vlast i ništa nije ispunio od obećanja. Rekao je da će da smanji broj timova iz jedne zemlje u Ligu šampiona na 3 al gle čuda Španija će imati 5 ekipa. PLATINI UBICA FUDBALA

bgd

pre 8 godina

Sto jednostavno ne odustanete? Mislim da bi se vecina ljudi slozilo u Srbiji.. Ajde sto mucite nas navijace, nego se muce i igraci a smisla nema, jer se jos od te utakmice znalo da nas ne zele na evropskom prvenstvu

nema malih nepravdi

pre 8 godina

Pa godinama na ovo ukazuje Vujosevic, al' jedino ga stize kazna za kaznom. Sad se sve podiglo sa klubskog na reprezentativni nivo, pa boli malo veci broj ljudi.

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Najbolje da ceo FSS podnese ostavke, pa Vucic neka postavi brata od svog drugara Rame za predsednika FSS, a moze i svog za zamenika... Tada ce se u Srbiji jos bolje ziveti, iako je vec sad mnogo bolje nego pre...

legenda

pre 8 godina

Nije vam ovo Jelen super liga da se ratuje saopštenjma. Samo se nepotrebno dodatno blamiramo. Nebitno je šta je bilo na zadtavi, FSS je odgovoran za organizaciju utakmice i mora da obezbedi sigurnost svim akterima. Pitanja za FSS glase: da li je uspostavljen sistem koji osigurava da određeni pojedinci nemaju pristup sportskim događajima? Da li su pojedinci i redari uopšte kaznjeni? Da li cela ova epizoda nije dovoljna za smene, tojest ostavke vrha FSS i šta treba da se desi da bi do toga došlo?

Davle

pre 8 godina

Posebno dizajnirati dresove reprezentacije da imaju na sebi mapu velike Srbije odnapred a otpozadi da umesto prezimena fudbalera pise Kosovo je Srbija pa da vidimo kako ce albanci reagovati na to

Rade

pre 8 godina

Vi ljudi zaboravljate da su Albanski fudbaleri nasrnuni na Mitrovica koji je skidao zastavu velike Albanije.Pocelo je koskanje na terenu izmedju fudbalera i tek onda su nasi navijaci upali na teren,sto je naravno za osudu,ali danasnjom presudom samo je jedna strana oznacena krivom.Pa molim vas sud u Lozani je zastavu velike Albanije nazvao patriotskom,potpuno su zanemarili cinjenicu da su Albanski fudbaleri nasrnuli na naseg igraca i najvaznija stvar,sud uopste nije interesovala cinjenica da Albanci nisu hteli da nastave utakmicu i ako su sudija i komesari rekli da su se bili stekli uslovi za nastavak utakmice.Stvarno me ne interesuje da li je ovakva presuda plod potkusurivanja zbog Ruskog veta,niti da li su Albanci dali pare,niti da li su sudije koje su donele presudu Albanskog porekla,ova presuda je skandalozna i smatram da nas savez treba da istupi iz uefa i fifa.Potpuno je besmisleno igrati pod ovakvim okolnostima.

grobar

pre 8 godina

@ Ljudi moji šta je grobar Karadžić uradio od srpskog fudbala! Pod Miljanićem smo bili deveti na svetu, igrali na punoj Marakani, klubovi ispadali samo najjačih timova Evrope... a onda dođe grobar Karadžić i deceniju kasnije reprezentacija pada 10 mesta ispod Albanije, ima 1 bod u grupi, igra na JNA (?!), klupski fudbal više i ne postoji i sve to da bi partizan dobio silom 7 titula kako bi se izjednačio sa Zvezdom i lečio komplekse. Koga briga što nemamo više fudbal važno da grobari slave nameštene titule... Sve ovo što sam rekao su činjenice. I meni je fascinantno koliko je grobare boleo 70 godina život u Zvezdinoj senci da su sad spremni i na to da ceo fudbal ode do dna samo da bi videli titulu. Imam samo jedno pitanje - šta još treba da se desi da bi Karadžić otišao i poveo sa sobom Ćurkovića i Miloševića? I gde to na svetu ima da savez vode dva predsednika jednog kluba i njihov igrač?

Zašto štitite Karadžića i ne objavljujete ovaj komentar??
__________________________________________________________________________

u redu je vesicu, cepi jedan bensic, smiri se... ne moras i ti da saljes komentare, samo sipaj ovim tvojim sendvicarima i majonez pa da vidis kako ce da rokaju po 5-6 u minutu....

Tihi (niste objavili 100%)

pre 8 godina

Posle ovakve izjave...smatram čudom ako se fudbal Srbije ne diskvalifikuje sa svih igara sledećih par godina. Molim da neko gospodi iz FSS pusti snimak ostalih incidenata na utakmici zato što su izgleda zaboravili šta se sve tu izdešavalo izuzev drona

Bobo

pre 8 godina

kakve veze karadzic ima sa bogdanovim i ostalim krimosima nek ih hapse dacic i vucic i cao,al tebaju oni njima za neke prlhave stvari sutra i svi zadovoljni

logiane

pre 8 godina

ma prekinuti ucesce u kvalifikacijama i zdravo...
(darkodj983, 10. jul 2015 17:44)

Uh mnogo ce im nedostajati nasa -2 boda...ej -2.
ahahahahahaaha

Brontosaurus

pre 8 godina

Ionako ne bi smo prošli kvalifikacije... Ionako vas niko ne bi gledao... Samo će FSS iskoristiti ovo kao alibi za neuspeh... Providno...

ccc

pre 8 godina

Koliko se sećam, naš premijer i predsednik saveza su odmah nakon drona obećali da će za par dana izaći sa imenima, prezimenima i organizacijama koje stoje iza cele stvari, od tada je prošlo 10 meseci!!! Moramo da se zapitamo dokle ćemo trpeti poniženja i to pre svega zbog laži onih koji vode našu zemlju!!!

rade bozic

pre 8 godina

Dokle da tražimo krivce na drugoj strani,imalo je mnogo toga što se zove propust, krivica i odgovornost.
Nikada nećemo da se dozovemo pameti, zato nam se sve to i dešava.

Tvrtko

pre 8 godina

Mislim da Toletu i kompaniji ovakva situacija izuzetno odgovara. 100 000 "švajcaraca" je sića u poređenju sa 2 miliona Eura isplaćenih Antiću, a onda smo imali Đenovu, zbog koje navodno nismo otišli na EP, pa smo imali "podmlađivanje", tj. prodaju, a sada FSS i Tole ponovo imaju opravdanje za neuspeh "Ma ja sam najbolji u razredu, samo me ne voli profesori, pa ja ispadoh najgori". Da su nam dali ta tri boda, ne bi imali nikakve šanse, pa ni sa "velikim" i čuvenim Ćurčićem

Vale

pre 8 godina

Mozemo da pricamo sta hocemo, ali organizacija utakmice je bila ocajna...kako je dron uopste unet na stadion?? Kako je Bogdanov uspeo da udje?? Kako su navijaci uopste uspeli da udju na teren?? U ovako rizicnoj utakmici da ne bude jaceg obezbedjenja je sramota. Engleska je imala najgore navijace, a vidite sad. Tako to resava sposobna drzava.

aqvarius

pre 8 godina

Kao velika sportska nacija,moje drage komsije Srbe moraju jednom za uvjek da rasciste sa takozvanim navijacima koristeci rigorozne mere pa ako treba i ekstremno sancioniranje onima koji prave nerede na stetu pravih ljubitelja nogometa i na sam sport.I kada takozavani fudbalski radnici pokazu "vrata" i dozvole da se sortom bave ljudi koji to znaju i umeju vjerujem da ce Srbija biti uspesna i u nogometu kao sto je u kosarci,rukometu,vaterpolu,tenis,fali jos da se sredi nogomet i da slika bude kompletna:).Pozdrav iz Makedonije.

Sogi RS

pre 8 godina

Dok je dronova u FSS nista mi ne mozemo ni na terenu niti van njega.
Narode dozovimo se pameti vec jednom inace moze biti i gore nego sad.

Mihajlovic

pre 8 godina

Naravno da je ova odluka sramna, to sto se desilo na utakmici sa Albanijom nema nikakve veze sa fudbalom i sportom uopšte. Ipak, da je to jedini ili najveći problem srpskog fudbala mi bi bili presrećni. Umesto da se bavimo ovom odlukom, trebali bi da se zapitamo zašto je nasa reprezentacija osvojila samo jedan bod, zahvaljujući Stojkovicevoj odbrani penala u Jermeniji, zasto je vicesampion Srbije izbacen vec u prvom kolu kvalifikacija i to sa dva rutinska poraza, pri tom ne pruživši nikakav otpor.. Zasto najveći klubovi zajedno duguju preko 70 milona eura, od cega par miliona za porez?! Koliko je drzava ostecena pri naplati poreza na transfer nasoh igraca u inostranstvo? Dokle cemo da trpimo huligane na tribinama, do kada ce klubovi u evropskim mecevima da ispaštaju zbog tzv. "navijača" i placaju ogromne kazne od novca koji nemaju? Partizan je cak bio i izbacen iz evrope zbog hira huligana. I na kraju, dokle ce novac gradjana Srbije, porezkih obveznika koji zive na ivici egzistencije, da se sliva i kasu privatnog FSS-a T. Karadzica i u propale privatne projekte Terzic, Kokeze, Vucelica i ekipe?

Grobari srpskog fudbala

pre 8 godina

Ljudi moji šta je grobar Karadžić uradio od srpskog fudbala! Pod Miljanićem smo bili deveti na svetu, igrali na punoj Marakani, klubovi ispadali samo najjačih timova Evrope... a onda dođe grobar Karadžić i deceniju kasnije reprezentacija pada 10 mesta ispod Albanije, ima 1 bod u grupi, igra na JNA (?!), klupski fudbal više i ne postoji i sve to da bi partizan dobio silom 7 titula kako bi se izjednačio sa Zvezdom i lečio komplekse. Koga briga što nemamo više fudbal važno da grobari slave nameštene titule... Sve ovo što sam rekao su činjenice. I meni je fascinantno koliko je grobare boleo 70 godina život u Zvezdinoj senci da su sad spremni i na to da ceo fudbal ode do dna samo da bi videli titulu. Imam samo jedno pitanje - šta još treba da se desi da bi Karadžić otišao i poveo sa sobom Ćurkovića i Miloševića? I gde to na svetu ima da savez vode dva predsednika jednog kluba i njihov igrač?

Zašto štitite Karadžića i ne objavljujete ovaj komentar??

Pravo je pitanje.

pre 8 godina

A šta još treba da se desi ili koliko još kvalifikacija treba da ovako završimo da bi se bogdanov i slični sklonili sa stadiona?

bosanac

pre 8 godina

krajnje je vrijeme da shvatite da je sve do vas.. spominjete nekakve zavjere...ne moze biti da ne valja cijeli svijet..eto cijeli svijet je lud i niko nista ne vidi, samo je onako kako vi kazete... smatrate tamo nekakvu zastavu vecom stetom nego udaranje igraca od strane navijaca i redara? zaista je vrijeme da pocnete gledati objektivno...presuda sportskog suda je apsolutno opravdana

Vile

pre 8 godina

Posto svi znamo kako funkcionise ovaj "svet" dokle cemo mi da izigravamo POSTENJACINE?! Zasto im nismo ponudili veci MITO od Albanaca?! Oni 5 miliona, mi 10 pa dok nekom ne dosadi! To se tako radi sta smo mislili mi? Mi sad njima treba da posaljemo dron sa Legijinim likom i grbom JSO!

DrYoGooru

pre 8 godina

Što Italiji nisu uzeli tri boda zbog loše organozacije kad se, onomad Bogdanov pentrao na ogradu na njihovom terenu? A? Licemeri.

timer

pre 8 godina

Odlican tekst. Koliko god mi je u pocetku bilo krivo zbog burne reakcije na provokaciju toliko mi se sada cini da je bolje ne igrati nego trpeti ponizenja.

Ljudi

pre 8 godina

Pa lbudi šta je tu nejasno? Pola švajcarske repke su albanci, sve burekđinice, sladoledari, pekari so albanci, fizikalci, građevinari su albanci... I onda se pitate kako je moguće da donesu tako sramnu presudu? Kas bi bila presuda kojim slučajem drugačija bilo bi pitanje kobi igro za reprezentaciju, kobi peko bureke i ćevape, pravio sladoledi, zido vikenduce i kopao kanale u Švvajcarskoj

anon1337

pre 8 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1014171#k16871147
To sto si rekao/la/lo jednostavno nije tacno...utakmica je prekinuta kada su nasi fudbaleri povukli zastavu na zemlju...posle se desio upad navijaca

lemi

pre 8 godina

Ovo je samo jos jedan dokaz koliko su nasi ljudi, cinovnici, politicari pa i gradjani nesposobni da lobiraju za ono sto bi im trebao biti interes. A posto mi nemamo nikakav interes ni u jednoj zivotnoj sferi onda se ne trebamo cuditi kad nas gaze gde god mogu, pa cak i tamo neka Albanija je sposobnija po tom pitanju od nas.

navijac

pre 8 godina

Navijaci jednostavno ne smeju da ulaze na teren i dele pravdu, bez obzira sta se dogadjalo.
Igraci ne bi trebalo da se tuku, isto tako, vec bi neka odgovorna i pametna lica iz FSS, ako takvih ima, trebalo da ukazu delegatu utakmice i drugim zvanicnicima UEFA na incidente, tada kad se dogode, pa da ovi upisu to u protokol.
Pametnom bi ovo trebalo da bude dovoljno, a ostalima nije dovoljna ni Bolonja itd. da se prizovu pameti.

Vaskez

pre 8 godina

A da vi iz FSS lepo ugasite svetlo,napustite prostoriju i ugasite fudbal kod nas u potpunosti.Ne znam da li smo ikada bili u goroj situaciji od ove,sto se tice i reprezentativnog kao i timskog fudbala.

gj

pre 8 godina

Evo vam najkraci size u vezi sa dronom:
1. u 43. minutu utakmice na stadion ulece dron sa zastavom velike Albanije
2. publike negoduje zvizducima
3. i utakmica se na kratko prekida, za vreme dok dron idalje leti
4. srpski fudbaler pokusava da ukloni dron sa zastavom da bi se nastavio mec
5. albanski fudbaleri zbog toga fizicki napadaju na tog srpskog fudbalera
6. pocinje vece komesanje i sukobljavane igraca oba tima
7. nekolicina nezadovoljnih navijaca ulazi na teren i upada u konflikt
8. albanski fudbaleri se povlace sa terena
9. dron je uklonjen, ali niko ne zna gde je (mozda znaju albanski fudbaleri)
10.utakmica se privremeno prekida
11.publika idalje negoduje i skandira "Vucicu ped.ru",
12.policija usposdtavlja red, strasti se stisavaju i sve je opet mirno
13.Albanci se ni posle toga ne vracaju na teren
14.utakmica se trajno prekida!

Epilog:
1.Srbija -3 boda, -100'000 eura i nekoliko utakmica bez publike
2.Albanija +3 boda
3.Tole idalje predsednik fss-a

poturica gori od turcina

pre 8 godina

@bosanac

Samo nemoj ti i tebi slicni da solite o objektivnosti. Sve sto vam je na stetu Srba je "objektivno". Izigravate ovde neke postenjacine, moralne gromade, drzite predavanje. Cisto informativno i za tebe i za ostale iz komsiluka: da ste makar 10% onakvi kako o sebi fantazirate bili bi vodece nacije na zemlji. Samo niste.

zmaj

pre 8 godina

Da li ovo ima veze sa mozgom? Šta sada mi da očekujemo? Da zbog mafijaških para koje su oni primili mi ispadamo jadnici! Odmah napustiti fudbalska takmičenja, svi srpski klubovi i reprezentacija zajedno, i ovako nismo sila! Zbogom Evropo

Maрко

pre 8 godina

Нервирате се због глупости,и да нам дају три бода ми немамо никакве шансе да одемо на првенство,него Толета боли што мора да да ових 100 000 евра.

19frenky73@gmail.com

pre 8 godina

Da li je Srbija tu nešto izgubila? Ja mislim da nije ništa jer ništa nije ni imala osim onih nekakvih golova. Najveći gubitnik je Danska, a ona je deo Evrope, pa nek se oni prpaju sa njima, a ne mi.

nenad

pre 8 godina

Nasem plivaču je zbog majce oduzeta medalja, a albancima zbog drona dodeljena tri boda kao nagrada a mi jos kaznjeni sa oduzimanjem sto nismo aplaudirali na zastavu velike albabanije.

Srki

pre 8 godina

Kome vi pisete saopstenja? Pa ko vas kao savez zemlje Srbije shvata za ozbiljnu organizaciju? Vi ste odavno izgubili legitimitet i u nasoj zemlji, a kamoli u Uefi. Jasno je kao dan, da je ovo politicka odluka, ali to govori kako na nasu zemlju gledaju ostale bitne drzave i koliko nas "podrzavaju".

b

pre 8 godina

Nasi fudbaleri treba da nastave kvalifikacije ali ne da igraju fudbal nego da stoje na terenu i da se ne pomeraju i to ce biti u cilju sramotnih i ponizavajucih odluka uefe. Sramota za fudbal a odluke uefe niko normalan nebi shvatio.

crni

pre 8 godina

Bane, momci, pustite politiku na stranu...ovo je jedini nacin na koji su mogli da dobiju 3 boda u Beogradu a vama ionako ovaj ciklus nekako nije isao. Nego sada: hladne glave, idite u Tiranu i zabite im 3:0 i kraj price!
Ajmo, ajde..

Marko

pre 8 godina

krajnje je vrijeme da shvatite da je sve do vas.. spominjete nekakve zavjere...ne moze biti da ne valja cijeli svijet..eto cijeli svijet je lud i niko nista ne vidi, samo je onako kako vi kazete... smatrate tamo nekakvu zastavu vecom stetom nego udaranje igraca od strane navijaca i redara? zaista je vrijeme da pocnete gledati objektivno...presuda sportskog suda je apsolutno opravdana
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bosanac, 10. jul 2015 17:54)O i izmišljeni su počeli da se javljaju

Max

pre 8 godina

Tole se pravi lud,godinama je u fudbalu i kao ne zna pravila,koja su vrlo jasna,ista pravila vaze i u domacem prvenstvu,ali,napad je najbolja odbrana,umesto da svi u FSS redom daju ostavke oni optuzuju druge,sramota od saveza,

Maрко

pre 8 godina

Људи прочитао сам на интернету да због конфузних изјава Банета Ивановића УЕФА је донела пресуду у корист Албанаца.

dex

pre 8 godina

da vidimo kako će "kockasti" da prođu za isticanje simbola...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kruger, 10. jul 2015 17:48)
____________________

Ti zaista uspoređuješ simbol sa udaranjem IGRAČA druge zemlje?

toliko

pre 8 godina

samo da napišem da ja ove vesti već nekoliko dana ne mogu ni da čitam.
ako ima neki pametan i odvažan nek se javi da ga podržim. nešto moramo početi da radimo jer ovo kolo praznih priča nas nikuda ne vodi, vreme je da bar svako od nas preuzme neku odgovornost bar u svom domenu i pomeri stvari.

satelit

pre 8 godina

Koliko kosta osudjivani BOGDANOV(i ostali) na terenu,koji nas je vec u Djenovi kostao? Vec smo ispali i pre ove odluke, zato mi je drago zbog Vas koji nemate snage da se borite s huliganima.... Albanci su lobirali,a vi cuvate vlas u Staroj Pazovi i ne znate ni koji je datum... Napolje iz FSS!!!

ko ih ne zna skupo bi ih platio

pre 8 godina

Neverovatno sta su sve Albanci iskamcili sa tim njihovim amaterskim glumatanjem + nesto kesa. Od "drzave" na Kosovu do bodova u fudbalu.

Covke.Pare sa kosova.Pretnje.Zatvor

pre 8 godina

Nema reci koje bi opisale moje.misljenje o albaniji, lozani, Bogdanovu!! Toliko sam besan! Bravo za drzavu i demagogiju...odvratni ste.

Djordje

pre 8 godina

Pozdrav svim ljubiteljima fudbala iz Srbije, voleo bih da mogu da ostavim komentar vezan za ovu vest a da ne bude cenzurisan u kome bi napisao sta zaista mislim o albanskom lobiju i uefi, fifi itd... U svakom slucaju, sramotna odluka, zbog koje bi sve reprezentacije trebalo da bojkotuju dalje takmicenje....

Mihailo

pre 8 godina

@ Pre par dana se slažem sa Tomom,danas sa Toletom,šta je ovo!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS, 10. jul 2015 17:25)

Konačno si ukapirao da Srbi nisu krivi uvek i za sve. Čestitam na prosvetljenju.

Ja

pre 8 godina

Pozdrav za ministra Stefanovića i Našeg prijatelja fudbala Bogdanova. Pa nek vam posle Italije i Albanije opet bude neko drugi kriv. Živela ćorava srbija.

boki

pre 8 godina

E moj lale posto si pravnik trebalo bi da znas radi pronalazenje istine i pravde sud cak i CAS u lozani trebalo bi da ima kompletan dogadjaj u svom merilu.

trajce

pre 8 godina

Ne gubimo nista posto se svakako ne bi kvalifikovali ali mozemo da naucimo puno,ko nam je prijatelj a ko nije. Odavno sam to znao ali sad jos vise osecam da mi u evropskoj uniji nemamo sta da trazimo. To je evropska politika,sve se moze kupiti novcem,zato Evropa polako posrce i pliva u svom mulju a istok se dize. Rusija je nasa proslos i nasa buducnost a mi samo treba da shvatimo ovo kao malu ne toliko bitnu packu naspram veta koji je ulozila Rusija i koji nam je skinuo omcu koja je visila oko vrata. Volim te Srbijo.

lozanero

pre 8 godina

Država Srbija ili ne ume ili neće da shvati značaj lobiranja u svetu politike, ekonomije, sporta.
O tome možemo puno da naučimo od suseda, posebno od Albanije.

goran

pre 8 godina

Sta kaze Vucic na presude njegovih evropskih prijatelja?! Nije li i ovo pokazatelj koliko nas u Evropi mrze?! Nas tim bi trebao da ucini sve samo da Albanci ne odu na prvenstvo. Ako treba, neka gube i sa 10:0 od konkurenata,samo da oni ispadnu!

jura

pre 8 godina

da vidimo kako će "kockasti" da prođu za isticanje simbola...
(kruger, 10. jul 2015 17:48)
Zaboravio si Jasenovac I Oluju!!
(aa, 10. jul 2015 18:35)

i ne zaboravite oštećene aute sa srpskim tablicama i to što vam je konobar krivo uzvratio sitniš... BTW ionako ne biste prošli...

Kayser Soze

pre 8 godina

Nasa greska je uletanje navijaca na teren, i udaranja fudbalera Albanije, a pogotovo uletanje Ivana Bogdanova, koji je svima poznat.Mada, od ovoga nista ne bi bilo da se nije pojavio dron sa transparentom velike Albanije.Cista provokacija.
Po meni najrealnija kazna je novcana za oba saveza, za nas zbog uletanja, njih zbog drona, i po meni je trebala utakmica da se ponovi pred praznim tribinama u Beogradu.Ali sta je, tu je.
P.S. Vise od svega bih voleo da ih nasi pobede u Albaniji, ali bice jako tesko.Provokacije, pun stadion, veliki pritisak.

Nev

pre 8 godina

"(lale, 10. jul 2015 17:40)"
Prvo se desio dron, onda je srpski fudbaler skinuo dron uz nameru da "problem" izbaci sa terena da bi se nastavila igra. Znaci veoma jasno se vidi da je to uradio iz tog razloga. Ono sto se desilo jeste napad albanskih fudbalera na naseg fudbalera zbog toga. E tada je doslo do guranja ali i do upada navijaca na teren. Tek tada dolazi do haosa.
Nezaboravimo i ponasanje nasih fudbalera koji su pomagali albanskim. Sudije su rekle da su Albanci odbili izlazak, jasno je svima ko je kontrolisao dron i da doticni rekvizit jeste provokacija narocito ako se uzme u obzir zadnjih 20 godina problema.
Znaci doslo je do politicke provokacije (zna se tacno ko je i kako organizovao istu), napada albanskih fudbalera na nase, i upad navijaca na igraliste zbog toga. Ponasanje nasih fudbalera prema albanskim. Odbijanje albanskih fudbalera da izadju na teren. TO SU CINJENICE.
Problem je poredjenje onog sto se desilo u Italiji i odgovornost cije strane. Ovo je jos jedan ocigledan samar Srbiji posle drugih i dokaz da demokratija u evropi nepostoji nego samo cisti interes jakih. Odgovor nasih treba radikalizovati i jasno prekinuti sve. Najgore je to sto ce nama sigurno tajnim kanalima biti signalizirano da cutimo i trpimo inace nas mogu lako unistiti. Da negovorimo o politickoj snazi spijuniranja i mogucnosti upotrebe toga uz novac za podmicivanje.
U zadnje vreme konstantno nas vredjaju i pokusavaju nametnuti "pogled" koji njima odgovara preko nasih politicara...

Razocarani Srbin

pre 8 godina

Ne mogu ja na neke tamo sudove da se ljutim kad nasa drzava sama sebi zabada prst u oko...Da li je moguce da nakon ovoliko vremena niko od onih divljaka koji je uleteo na teren (a vecina su huligani sa policijskim dosijeima) nije do sada osudjen i niko ih ne spominje. LJudi moji,nama su Albanci prosuli foru i iste one patriote koje nam napravis emedvedju uslugu u Italiji, ponovo ucinise i ovde, i sad je kriva Lozana i UEFA... Dajte da se dozovemo pameti, da pocistimo svoje dvoriste, da onaj ko udje na teren a nema nikakva prava za to,dozivotno bude suspendovan. Da zbog novcane kazne, pokretna i nepokretna imovina istih tih huligana bude prodata kako bi se namirili troskovi i da onda mozemo mirno sa porodicama ici na utakmice, da mirno mozemo pogledati sve te sudove u oci i reci da nisu u pravu...Ovako...mozemo samo saopstenja da pisemo,da kukamo na druge i da oprastamo onim vandalima stvari koje prave...u stvari da ih velicamo,jer oni pronose ime Srbije,kako na nasim terenima,tako i kada odemo u inostranstvo..

Frs leskovac

pre 8 godina

Da li je moguće da ovde čitam komentare gde srbi osudjuju srbe,a jasno se vidi da je ova odluka politcki obojena i da jasno favorizuje jednu stranu a drugu nipodištava... alo ljudi pa daj slozite se,ova nesloga nas je i dovela do ovde,albanci nisu jaki al su slozni i evo sta se desava,slozite se i daj da svi stanemo iza ovog saopstenja, napred SRBIJA

dex

pre 8 godina

@Julius, 10. jul 2015 17:33
sve si u pravu..
ali da li je zastava koja se spusti na teren provokacija?
da li je otimanje iste od igraca dopusteno?
ne kazem da nismo trebali biti kaznjeni nego da njima nije trebalo biti oprosteno.

grom

pre 8 godina

Prekinuti sve pregovore oko ulaska u EU. Gaze nas kako god hoce, smeju nam se u lice, a mi treba da klecimo i molimo. Ne vidim kakav bi boljitak doneo ulazak u EU, pogotovo kad se zna da Hrvati zive jos gore nego ranije.

Dečko iz unutrasnjost

pre 8 godina

Postoje PRAVILA !!! Zabrana ulaska navijaca u teren!!! Gde je problem ? A ovog idiota sto je ušao prvi u teren poslati na lecenje pa u zatvor jer bicemo i u budućnosti kažnjavani.

Kako ko, pa ja

pre 8 godina

Svidelo nam se ili ne to je tako i po meni sasvim pravilno.
(lale, 10. jul 2015 17:40)

Ne slazem se...
Utakmica je prekinuta upravo zbog drona, jer je nadletao teren...a guzva je nastala kad je Albanski igrac nasrnuo na Mitrovica, ne bi li mu oteo zastavu.

Jedina "nasa" greska(nazalost najveca u ovom slucaju) je uletanje nakon toga navijaca u teren!

goran

pre 8 godina

Hoce li Tole Karadzic konacno podneti ostavku posle ovakve bruke i sramote?! Nasi fudbaleri trebali bi da odgovore istom merom i na najmanju provokaciju u Tirani i da napuste teren!

miki

pre 8 godina

(Julius, 10. jul 2015 17:33)

Svaka cast na komentaru, u potpunosti se slazem. Da ima vise trezveni ljudi medju Srbima kao sto ste vi, imali bi mnogo manje "nacionalni problema"!

Ddule

pre 8 godina

Ej, bre, a sta cemo mi tamoi sa fudbalerima. Idemo u EU vaterpolom!
Ah, da, Parlament ili Skupstina treba da usvojo Rezoluciju po kojoj se unistava resenje tag CAV-a. Niko ne moze biti iznad Srbe!

Julius

pre 8 godina

Sami sebi zabili po 100 put noz u ledja...

-Jel EU terala publiku da celi mec urla, ubi zakolji da siptar ne postoji?
-Jel EU dopustila Bogdanovu, kriminalcima i dilerima ulazak na teren?
-Jel EU terala publiku i obezbedjenje da sutira, udara i gadja Albanske igrace?
-Jel EU odgovorna za unosenje zastave V. Albanije ili je to propust drzave?
-Jel EU odgovorna za sramno ponasanje publike u Italiji?
-Jel EU odgovorna za skandalozno ponasanje navijaca na mecu U21 ekipa Srbije i Engleske?
-Jel EU kriva za zadnji derbi?

Odavno smo mi trebali biti izbaceni sa svih tekmicenja, ali pogledali su na kroz prste.. Jer...

Uvek neko drugi kriv, jeli??
Muka mi je vise od onih, koji zale sebe i misle ceo svet je protiv nas a ne vide kakva smo mi go+na.

I opet po starom srpskom obicaju, gubimo par puta za jednu te istu stvar. Porazeni smo bili na terenu, porazeni od UEFA i sad porazeni od CAS!! Nikad pameti. I kad vidim kako Rama pegla Vucica preko Tvitera, dodje mi da se smejem jer to nije vise ni zalosno.

Samo Zvezda

pre 8 godina

Ne volim Toleta i FSS garnituru, ali sve u saopstenju je istina. Papiri ne pomazu u ovom slucaju, ali svaka cast sto se barem ne cuti na nepravdu.

!!!

pre 8 godina

Da je u Tirani okacena zastava Velike Srbije, bombardovali bi nas vec sutra, a za fudbal ne bi ni pitali. Istupiti iz UEFE odmah ujutru pa onda reorganizovati savez pa polako.

lale

pre 8 godina

Presuda se odnosi samo na deo dogadjaja, odnosno na pitanje prekida utakmice. Cinjenica je da je utakmica prekinuta ne zbog drona i zastave nego zbog napada navijaca i redara na fudbalere Albanskog tima posle cega su oni spas nasli bekstvom u svlacionicu. Prekid utakmice zbog napada navijaca na igrace gostujuceg tima SVUDA i UVEK se sankcionise sa 3-0 u korist gostiju pa je odluka suda sasvim pravilna. To sto cemo mi to povezivati sa Kosovom, velikom Albanijom i slicno nema nikakve veze sa presudom SPORTSKOG suda. Svidelo nam se ili ne to je tako i po meni sasvim pravilno.

pox

pre 8 godina

Dron su pustili oni koji su na stadion, a i na teren, pozvali Ivana Bogdanova. Znači, "naši". Sam barjak su pribavili u "pripremi događaja", i sve lepo iscenirali. To je mnogo verovatniji scenario od onog da su nekakvi Albanci vršljali po Beogradu i temeljito pripremali performans... Zašto, to neka istraže i objave Neša Ministar i ko god. Albanci mogu, a ne moraju, da se izvine za svoju reakciju. Mi moramo da im se izvinimo za svetske batine koje su dobili. Prihvatanje istine boli i mene, ali je tako. Ova država će se uozbiljiti ili će nastaviti da tone. Sudeći po reakcijama premijera i FSS-a, biće ovo drugo.

Šavija Alonso

pre 8 godina

Sledeći put bismo mogli da sprečimo sopstvene huligane da uđu na teren i udaraju protivničke fudbalere, pa da se onda žalimo. Ne znam samo šta smo očekivali...

Grobari srpskog fudbala

pre 8 godina

Ljudi moji šta je grobar Karadžić uradio od srpskog fudbala! Pod Miljanićem smo bili deveti na svetu, igrali na punoj Marakani, klubovi ispadali samo najjačih timova Evrope... a onda dođe grobar Karadžić i deceniju kasnije reprezentacija pada 10 mesta ispod Albanije, ima 1 bod u grupi, igra na JNA (?!), klupski fudbal više i ne postoji i sve to da bi partizan dobio silom 7 titula kako bi se izjednačio sa Zvezdom i lečio komplekse. Koga briga što nemamo više fudbal važno da grobari slave nameštene titule... Sve ovo što sam rekao su činjenice. I meni je fascinantno koliko je grobare boleo 70 godina život u Zvezdinoj senci da su sad spremni i na to da ceo fudbal ode do dna samo da bi videli titulu. Imam samo jedno pitanje - šta još treba da se desi da bi Karadžić otišao i poveo sa sobom Ćurkovića i Miloševića? I gde to na svetu ima da savez vode dva predsednika jednog kluba i njihov igrač?

Zašto štitite Karadžića i ne objavljujete ovaj komentar??

Dejan

pre 8 godina

Ovo je sjajno, nama nije bitno a gradjani mogu da shvate da u tzv. Evropi nemamo prijateljske vlade! Narode da, ali vlade su sve pod kontorolom Ujka Sema!

dex

pre 8 godina

da vidimo kako će "kockasti" da prođu za isticanje simbola...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kruger, 10. jul 2015 17:48)
____________________

Ti zaista uspoređuješ simbol sa udaranjem IGRAČA druge zemlje?

bosanac

pre 8 godina

krajnje je vrijeme da shvatite da je sve do vas.. spominjete nekakve zavjere...ne moze biti da ne valja cijeli svijet..eto cijeli svijet je lud i niko nista ne vidi, samo je onako kako vi kazete... smatrate tamo nekakvu zastavu vecom stetom nego udaranje igraca od strane navijaca i redara? zaista je vrijeme da pocnete gledati objektivno...presuda sportskog suda je apsolutno opravdana

amater

pre 8 godina

Dok Platini bude na čelo UEFE Srbija neće igrati ni na jednom takmičenju. On je najgori čovek na čelu neke fudbalske organizacije u istoriji fudbala. On je stamota za fudbal. On više novca zaradi na podmećivanjima nego Đoković, Federer i Marej za 3 godine. On kao da je Srpski političar. Na lažima je došao na vlast i ništa nije ispunio od obećanja. Rekao je da će da smanji broj timova iz jedne zemlje u Ligu šampiona na 3 al gle čuda Španija će imati 5 ekipa. PLATINI UBICA FUDBALA

grobar

pre 8 godina

@ Ljudi moji šta je grobar Karadžić uradio od srpskog fudbala! Pod Miljanićem smo bili deveti na svetu, igrali na punoj Marakani, klubovi ispadali samo najjačih timova Evrope... a onda dođe grobar Karadžić i deceniju kasnije reprezentacija pada 10 mesta ispod Albanije, ima 1 bod u grupi, igra na JNA (?!), klupski fudbal više i ne postoji i sve to da bi partizan dobio silom 7 titula kako bi se izjednačio sa Zvezdom i lečio komplekse. Koga briga što nemamo više fudbal važno da grobari slave nameštene titule... Sve ovo što sam rekao su činjenice. I meni je fascinantno koliko je grobare boleo 70 godina život u Zvezdinoj senci da su sad spremni i na to da ceo fudbal ode do dna samo da bi videli titulu. Imam samo jedno pitanje - šta još treba da se desi da bi Karadžić otišao i poveo sa sobom Ćurkovića i Miloševića? I gde to na svetu ima da savez vode dva predsednika jednog kluba i njihov igrač?

Zašto štitite Karadžića i ne objavljujete ovaj komentar??
__________________________________________________________________________

u redu je vesicu, cepi jedan bensic, smiri se... ne moras i ti da saljes komentare, samo sipaj ovim tvojim sendvicarima i majonez pa da vidis kako ce da rokaju po 5-6 u minutu....

...u paranoja glavama

pre 8 godina

Da li je moguće da ovde čitam komentare gde srbi osudjuju srbe,a jasno se vidi da je ova odluka politcki obojena i da jasno favorizuje jednu stranu a drugu nipodištava... alo ljudi pa daj slozite se,ova nesloga nas je i dovela do ovde,albanci nisu jaki al su slozni i evo sta se desava,slozite se i daj da svi stanemo iza ovog saopstenja, napred SRBIJA
(Frs leskovac, 10. jul 2015 18:18)

Upravo obrnuto, nećemo se osvestiti ni napredovati sve dok budemo lagali sami sebe o "velikim svetskim zaverama" i dok budemo pisali ovakva saopštenja gde nećemo ili ne umemo da kažemo istinu. A istina je da su oni koji su nas obrukali u Đenovi ostali nekažnjeni za to, slobodno došli na stadion protiv Albanije, slobodno ušli na teren, slobodno udarali gostujuće fudbalere, slobodno se vratili na tribinu, a zatim otišli kući bez posledica, i dan danas dolaze na stadione potpuno neometani. E, dok bude tako, biće i nama ovako.

nema malih nepravdi

pre 8 godina

Pa godinama na ovo ukazuje Vujosevic, al' jedino ga stize kazna za kaznom. Sad se sve podiglo sa klubskog na reprezentativni nivo, pa boli malo veci broj ljudi.

Maрко

pre 8 godina

Људи прочитао сам на интернету да због конфузних изјава Банета Ивановића УЕФА је донела пресуду у корист Албанаца.

markoni

pre 8 godina

Nemamo mi ovde sta vise da trazimo... uzvratili su nam za rezoluciju o srebrenici (neki ce reci teorija zavere al razmislite) i mi tu nista ne mozemo
U staro vreme sakrijes nesto sto drugi ne treba da vide... a danas izneses na videlo i kazes nizim ljudima od sebe ''Moje oci vide bolje od tvojih''

Borky

pre 8 godina

Sve to stoji i jasno je da je ovo veliki presedan al ubrzo ce oni reci da je ovo poseban slucaj i da se nemoze praviti paralela sa drugim takvim slucajevima.
Ovo je velika samrcina za nas "postenjacine" ali i veliki pokazatelj kojim putem cela drzava treba da ide!

Ljudi

pre 8 godina

Pa lbudi šta je tu nejasno? Pola švajcarske repke su albanci, sve burekđinice, sladoledari, pekari so albanci, fizikalci, građevinari su albanci... I onda se pitate kako je moguće da donesu tako sramnu presudu? Kas bi bila presuda kojim slučajem drugačija bilo bi pitanje kobi igro za reprezentaciju, kobi peko bureke i ćevape, pravio sladoledi, zido vikenduce i kopao kanale u Švvajcarskoj

TolimirKaradzic

pre 8 godina

Hoću bre ostavke, imate - 2 boda! Kakva saopštenja, nije ovo komunizam, gde je konferencija za novinare? I da niste krivi, ovo se desilo kad vi vodite savez a ne ja. Od para svih ljudi u Srbiji koji stvarno nešto rade i plaćaju porez. Čast je kod nas jako retka reč

zmaj

pre 8 godina

Da li ovo ima veze sa mozgom? Šta sada mi da očekujemo? Da zbog mafijaških para koje su oni primili mi ispadamo jadnici! Odmah napustiti fudbalska takmičenja, svi srpski klubovi i reprezentacija zajedno, i ovako nismo sila! Zbogom Evropo

Rade

pre 8 godina

Vi ljudi zaboravljate da su Albanski fudbaleri nasrnuni na Mitrovica koji je skidao zastavu velike Albanije.Pocelo je koskanje na terenu izmedju fudbalera i tek onda su nasi navijaci upali na teren,sto je naravno za osudu,ali danasnjom presudom samo je jedna strana oznacena krivom.Pa molim vas sud u Lozani je zastavu velike Albanije nazvao patriotskom,potpuno su zanemarili cinjenicu da su Albanski fudbaleri nasrnuli na naseg igraca i najvaznija stvar,sud uopste nije interesovala cinjenica da Albanci nisu hteli da nastave utakmicu i ako su sudija i komesari rekli da su se bili stekli uslovi za nastavak utakmice.Stvarno me ne interesuje da li je ovakva presuda plod potkusurivanja zbog Ruskog veta,niti da li su Albanci dali pare,niti da li su sudije koje su donele presudu Albanskog porekla,ova presuda je skandalozna i smatram da nas savez treba da istupi iz uefa i fifa.Potpuno je besmisleno igrati pod ovakvim okolnostima.

ivan

pre 8 godina

Nama na kraju uvek ostanu neka saopstenja. I sve sto stoji u tom saopstenju, i da je je 100 posto istina kao sto jeste, ko te pita? Dok ne naucimo da za nas na ovome svetu nema pravde, necemo daleko dogurati. Znam da ovom narodu nije u krvi da se sluzi prljavstinama, ali moramo da pocnemo da odgovaramo na njihove izazove tog tipa, jer u suprotnom crno nam se pise.

Tihi (niste objavili 100%)

pre 8 godina

Posle ovakve izjave...smatram čudom ako se fudbal Srbije ne diskvalifikuje sa svih igara sledećih par godina. Molim da neko gospodi iz FSS pusti snimak ostalih incidenata na utakmici zato što su izgleda zaboravili šta se sve tu izdešavalo izuzev drona

crni

pre 8 godina

Bane, momci, pustite politiku na stranu...ovo je jedini nacin na koji su mogli da dobiju 3 boda u Beogradu a vama ionako ovaj ciklus nekako nije isao. Nego sada: hladne glave, idite u Tiranu i zabite im 3:0 i kraj price!
Ajmo, ajde..

Djordje

pre 8 godina

Pozdrav svim ljubiteljima fudbala iz Srbije, voleo bih da mogu da ostavim komentar vezan za ovu vest a da ne bude cenzurisan u kome bi napisao sta zaista mislim o albanskom lobiju i uefi, fifi itd... U svakom slucaju, sramotna odluka, zbog koje bi sve reprezentacije trebalo da bojkotuju dalje takmicenje....

ko ih ne zna skupo bi ih platio

pre 8 godina

Neverovatno sta su sve Albanci iskamcili sa tim njihovim amaterskim glumatanjem + nesto kesa. Od "drzave" na Kosovu do bodova u fudbalu.

gj

pre 8 godina

Evo vam najkraci size u vezi sa dronom:
1. u 43. minutu utakmice na stadion ulece dron sa zastavom velike Albanije
2. publike negoduje zvizducima
3. i utakmica se na kratko prekida, za vreme dok dron idalje leti
4. srpski fudbaler pokusava da ukloni dron sa zastavom da bi se nastavio mec
5. albanski fudbaleri zbog toga fizicki napadaju na tog srpskog fudbalera
6. pocinje vece komesanje i sukobljavane igraca oba tima
7. nekolicina nezadovoljnih navijaca ulazi na teren i upada u konflikt
8. albanski fudbaleri se povlace sa terena
9. dron je uklonjen, ali niko ne zna gde je (mozda znaju albanski fudbaleri)
10.utakmica se privremeno prekida
11.publika idalje negoduje i skandira "Vucicu ped.ru",
12.policija usposdtavlja red, strasti se stisavaju i sve je opet mirno
13.Albanci se ni posle toga ne vracaju na teren
14.utakmica se trajno prekida!

Epilog:
1.Srbija -3 boda, -100'000 eura i nekoliko utakmica bez publike
2.Albanija +3 boda
3.Tole idalje predsednik fss-a

Davle

pre 8 godina

Posebno dizajnirati dresove reprezentacije da imaju na sebi mapu velike Srbije odnapred a otpozadi da umesto prezimena fudbalera pise Kosovo je Srbija pa da vidimo kako ce albanci reagovati na to

omygod

pre 8 godina

Osim sto niste ucinili sve da organizacija bude kako treba i pustili ste navijace da izadju na teren sve ok.Dakle priznajte svoju gresku i ostavke.Mozda sledeca garnitura shvati da su fotelje privremene a navijaci nisu strucni stab.

Vile

pre 8 godina

Posto svi znamo kako funkcionise ovaj "svet" dokle cemo mi da izigravamo POSTENJACINE?! Zasto im nismo ponudili veci MITO od Albanaca?! Oni 5 miliona, mi 10 pa dok nekom ne dosadi! To se tako radi sta smo mislili mi? Mi sad njima treba da posaljemo dron sa Legijinim likom i grbom JSO!

opusteno

pre 8 godina

Aman ljudi, nista licno tu nema samo biznis. Sve sto germanska i anglo plemena rade poslednjih 200 god, je zavaditi slovene izmedju sebe i sa svima u okruzenju, tako nas i porobise. Niti njih vole niti nas mrze.

logiane

pre 8 godina

ma prekinuti ucesce u kvalifikacijama i zdravo...
(darkodj983, 10. jul 2015 17:44)

Uh mnogo ce im nedostajati nasa -2 boda...ej -2.
ahahahahahaaha

trajce

pre 8 godina

Ne gubimo nista posto se svakako ne bi kvalifikovali ali mozemo da naucimo puno,ko nam je prijatelj a ko nije. Odavno sam to znao ali sad jos vise osecam da mi u evropskoj uniji nemamo sta da trazimo. To je evropska politika,sve se moze kupiti novcem,zato Evropa polako posrce i pliva u svom mulju a istok se dize. Rusija je nasa proslos i nasa buducnost a mi samo treba da shvatimo ovo kao malu ne toliko bitnu packu naspram veta koji je ulozila Rusija i koji nam je skinuo omcu koja je visila oko vrata. Volim te Srbijo.

bgd

pre 8 godina

Sto jednostavno ne odustanete? Mislim da bi se vecina ljudi slozilo u Srbiji.. Ajde sto mucite nas navijace, nego se muce i igraci a smisla nema, jer se jos od te utakmice znalo da nas ne zele na evropskom prvenstvu

Mihailo

pre 8 godina

@ Pre par dana se slažem sa Tomom,danas sa Toletom,šta je ovo!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS, 10. jul 2015 17:25)

Konačno si ukapirao da Srbi nisu krivi uvek i za sve. Čestitam na prosvetljenju.

jura

pre 8 godina

da vidimo kako će "kockasti" da prođu za isticanje simbola...
(kruger, 10. jul 2015 17:48)
Zaboravio si Jasenovac I Oluju!!
(aa, 10. jul 2015 18:35)

i ne zaboravite oštećene aute sa srpskim tablicama i to što vam je konobar krivo uzvratio sitniš... BTW ionako ne biste prošli...

timer

pre 8 godina

Odlican tekst. Koliko god mi je u pocetku bilo krivo zbog burne reakcije na provokaciju toliko mi se sada cini da je bolje ne igrati nego trpeti ponizenja.

Brontosaurus

pre 8 godina

Ionako ne bi smo prošli kvalifikacije... Ionako vas niko ne bi gledao... Samo će FSS iskoristiti ovo kao alibi za neuspeh... Providno...

rade bozic

pre 8 godina

Dokle da tražimo krivce na drugoj strani,imalo je mnogo toga što se zove propust, krivica i odgovornost.
Nikada nećemo da se dozovemo pameti, zato nam se sve to i dešava.

jagodica bobica

pre 8 godina

problem je što mi celu priču vrtimo oko zastave i drona,
ali uletanje na teren?
udaranje albanskih fudbalera?
i na kraju bogdanov, kojeg je cela evropa još onomad zapamtila znamo po čemu?
pa samo da su njega videli na stadionu, lupili bi nam sasvim lepu kaznu.

ne govorim da li je kazna adekvatna ili ne,
ali i mi brate nekada sami sebi uskačemo sa ovako nekim propustima/neozbiljnostima.

sve se moglo mnogo bolje rešiti odmah nakon uletanja drona, ali mi jednostavno nismo talentovani za jednostavna i efikasna rešenja.

Kayser Soze

pre 8 godina

Nasa greska je uletanje navijaca na teren, i udaranja fudbalera Albanije, a pogotovo uletanje Ivana Bogdanova, koji je svima poznat.Mada, od ovoga nista ne bi bilo da se nije pojavio dron sa transparentom velike Albanije.Cista provokacija.
Po meni najrealnija kazna je novcana za oba saveza, za nas zbog uletanja, njih zbog drona, i po meni je trebala utakmica da se ponovi pred praznim tribinama u Beogradu.Ali sta je, tu je.
P.S. Vise od svega bih voleo da ih nasi pobede u Albaniji, ali bice jako tesko.Provokacije, pun stadion, veliki pritisak.

Draža

pre 8 godina

Više nego što mi možemo da priuštimo očigledno. Nismo ni zaslužili ta 3. boda i tako i tako. Šta će nam, ionako ne bismo znali šta bi s njima.

b

pre 8 godina

Nasi fudbaleri treba da nastave kvalifikacije ali ne da igraju fudbal nego da stoje na terenu i da se ne pomeraju i to ce biti u cilju sramotnih i ponizavajucih odluka uefe. Sramota za fudbal a odluke uefe niko normalan nebi shvatio.

poturica gori od turcina

pre 8 godina

@bosanac

Samo nemoj ti i tebi slicni da solite o objektivnosti. Sve sto vam je na stetu Srba je "objektivno". Izigravate ovde neke postenjacine, moralne gromade, drzite predavanje. Cisto informativno i za tebe i za ostale iz komsiluka: da ste makar 10% onakvi kako o sebi fantazirate bili bi vodece nacije na zemlji. Samo niste.

lemi

pre 8 godina

Ovo je samo jos jedan dokaz koliko su nasi ljudi, cinovnici, politicari pa i gradjani nesposobni da lobiraju za ono sto bi im trebao biti interes. A posto mi nemamo nikakav interes ni u jednoj zivotnoj sferi onda se ne trebamo cuditi kad nas gaze gde god mogu, pa cak i tamo neka Albanija je sposobnija po tom pitanju od nas.

Jabilondo

pre 8 godina

Previse ima nesposobnih i korumpiranih u srpskom savezu i klubovima, previse huligana i kriminalaca na tribinama i previse iskrivljine slike patriotizma u narodu, da bi se pricalo o (ne)pravdi.

Navijac iz fotelje

pre 8 godina

Kolikokosta pravda??Onoliko koliko niste uspeli da odresite kesu i da izlobirate. Ima i pametnijih od vas. Unistili ste srpski fudbal.Kako klupski tako i reprezentativni. Djenova pa Beograd. Treba vas usranom motkom najuriti sve. Vas prijatelj a narocito Curkovicev Misel Platini.Poceti od nule matreijala ima

Max

pre 8 godina

Tole se pravi lud,godinama je u fudbalu i kao ne zna pravila,koja su vrlo jasna,ista pravila vaze i u domacem prvenstvu,ali,napad je najbolja odbrana,umesto da svi u FSS redom daju ostavke oni optuzuju druge,sramota od saveza,

Vaskez

pre 8 godina

A da vi iz FSS lepo ugasite svetlo,napustite prostoriju i ugasite fudbal kod nas u potpunosti.Ne znam da li smo ikada bili u goroj situaciji od ove,sto se tice i reprezentativnog kao i timskog fudbala.

legenda

pre 8 godina

Nije vam ovo Jelen super liga da se ratuje saopštenjma. Samo se nepotrebno dodatno blamiramo. Nebitno je šta je bilo na zadtavi, FSS je odgovoran za organizaciju utakmice i mora da obezbedi sigurnost svim akterima. Pitanja za FSS glase: da li je uspostavljen sistem koji osigurava da određeni pojedinci nemaju pristup sportskim događajima? Da li su pojedinci i redari uopšte kaznjeni? Da li cela ova epizoda nije dovoljna za smene, tojest ostavke vrha FSS i šta treba da se desi da bi do toga došlo?

Frs leskovac

pre 8 godina

Da li je moguće da ovde čitam komentare gde srbi osudjuju srbe,a jasno se vidi da je ova odluka politcki obojena i da jasno favorizuje jednu stranu a drugu nipodištava... alo ljudi pa daj slozite se,ova nesloga nas je i dovela do ovde,albanci nisu jaki al su slozni i evo sta se desava,slozite se i daj da svi stanemo iza ovog saopstenja, napred SRBIJA

navijac

pre 8 godina

Navijaci jednostavno ne smeju da ulaze na teren i dele pravdu, bez obzira sta se dogadjalo.
Igraci ne bi trebalo da se tuku, isto tako, vec bi neka odgovorna i pametna lica iz FSS, ako takvih ima, trebalo da ukazu delegatu utakmice i drugim zvanicnicima UEFA na incidente, tada kad se dogode, pa da ovi upisu to u protokol.
Pametnom bi ovo trebalo da bude dovoljno, a ostalima nije dovoljna ni Bolonja itd. da se prizovu pameti.

Maрко

pre 8 godina

Нервирате се због глупости,и да нам дају три бода ми немамо никакве шансе да одемо на првенство,него Толета боли што мора да да ових 100 000 евра.

Jedino i pravo rešenje

pre 8 godina

Odustanite od takmičenja i svima neće važiti utakmice sa nama. To je jedino što možete uraditi pametno, a da sve zaboli...

Marko

pre 8 godina

krajnje je vrijeme da shvatite da je sve do vas.. spominjete nekakve zavjere...ne moze biti da ne valja cijeli svijet..eto cijeli svijet je lud i niko nista ne vidi, samo je onako kako vi kazete... smatrate tamo nekakvu zastavu vecom stetom nego udaranje igraca od strane navijaca i redara? zaista je vrijeme da pocnete gledati objektivno...presuda sportskog suda je apsolutno opravdana
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bosanac, 10. jul 2015 17:54)O i izmišljeni su počeli da se javljaju

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Najbolje da ceo FSS podnese ostavke, pa Vucic neka postavi brata od svog drugara Rame za predsednika FSS, a moze i svog za zamenika... Tada ce se u Srbiji jos bolje ziveti, iako je vec sad mnogo bolje nego pre...

Mihajlovic

pre 8 godina

Naravno da je ova odluka sramna, to sto se desilo na utakmici sa Albanijom nema nikakve veze sa fudbalom i sportom uopšte. Ipak, da je to jedini ili najveći problem srpskog fudbala mi bi bili presrećni. Umesto da se bavimo ovom odlukom, trebali bi da se zapitamo zašto je nasa reprezentacija osvojila samo jedan bod, zahvaljujući Stojkovicevoj odbrani penala u Jermeniji, zasto je vicesampion Srbije izbacen vec u prvom kolu kvalifikacija i to sa dva rutinska poraza, pri tom ne pruživši nikakav otpor.. Zasto najveći klubovi zajedno duguju preko 70 milona eura, od cega par miliona za porez?! Koliko je drzava ostecena pri naplati poreza na transfer nasoh igraca u inostranstvo? Dokle cemo da trpimo huligane na tribinama, do kada ce klubovi u evropskim mecevima da ispaštaju zbog tzv. "navijača" i placaju ogromne kazne od novca koji nemaju? Partizan je cak bio i izbacen iz evrope zbog hira huligana. I na kraju, dokle ce novac gradjana Srbije, porezkih obveznika koji zive na ivici egzistencije, da se sliva i kasu privatnog FSS-a T. Karadzica i u propale privatne projekte Terzic, Kokeze, Vucelica i ekipe?

grom

pre 8 godina

Prekinuti sve pregovore oko ulaska u EU. Gaze nas kako god hoce, smeju nam se u lice, a mi treba da klecimo i molimo. Ne vidim kakav bi boljitak doneo ulazak u EU, pogotovo kad se zna da Hrvati zive jos gore nego ranije.

goran

pre 8 godina

Hoce li Tole Karadzic konacno podneti ostavku posle ovakve bruke i sramote?! Nasi fudbaleri trebali bi da odgovore istom merom i na najmanju provokaciju u Tirani i da napuste teren!

Tvrtko

pre 8 godina

Mislim da Toletu i kompaniji ovakva situacija izuzetno odgovara. 100 000 "švajcaraca" je sića u poređenju sa 2 miliona Eura isplaćenih Antiću, a onda smo imali Đenovu, zbog koje navodno nismo otišli na EP, pa smo imali "podmlađivanje", tj. prodaju, a sada FSS i Tole ponovo imaju opravdanje za neuspeh "Ma ja sam najbolji u razredu, samo me ne voli profesori, pa ja ispadoh najgori". Da su nam dali ta tri boda, ne bi imali nikakve šanse, pa ni sa "velikim" i čuvenim Ćurčićem

Srki

pre 8 godina

Kome vi pisete saopstenja? Pa ko vas kao savez zemlje Srbije shvata za ozbiljnu organizaciju? Vi ste odavno izgubili legitimitet i u nasoj zemlji, a kamoli u Uefi. Jasno je kao dan, da je ovo politicka odluka, ali to govori kako na nasu zemlju gledaju ostale bitne drzave i koliko nas "podrzavaju".

anon1337

pre 8 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1014171#k16871147
To sto si rekao/la/lo jednostavno nije tacno...utakmica je prekinuta kada su nasi fudbaleri povukli zastavu na zemlju...posle se desio upad navijaca

aqvarius

pre 8 godina

Kao velika sportska nacija,moje drage komsije Srbe moraju jednom za uvjek da rasciste sa takozvanim navijacima koristeci rigorozne mere pa ako treba i ekstremno sancioniranje onima koji prave nerede na stetu pravih ljubitelja nogometa i na sam sport.I kada takozavani fudbalski radnici pokazu "vrata" i dozvole da se sortom bave ljudi koji to znaju i umeju vjerujem da ce Srbija biti uspesna i u nogometu kao sto je u kosarci,rukometu,vaterpolu,tenis,fali jos da se sredi nogomet i da slika bude kompletna:).Pozdrav iz Makedonije.

Sogi RS

pre 8 godina

Dok je dronova u FSS nista mi ne mozemo ni na terenu niti van njega.
Narode dozovimo se pameti vec jednom inace moze biti i gore nego sad.

Maрко

pre 8 godina

da vidimo kako će "kockasti" da prođu za isticanje simbola...
(kruger, 10. jul 2015 17:48)

Проћиће новчано 50 000 евра и усмена опомена, живи били па видели.

goran

pre 8 godina

Sta kaze Vucic na presude njegovih evropskih prijatelja?! Nije li i ovo pokazatelj koliko nas u Evropi mrze?! Nas tim bi trebao da ucini sve samo da Albanci ne odu na prvenstvo. Ako treba, neka gube i sa 10:0 od konkurenata,samo da oni ispadnu!

Kipo

pre 8 godina

Treba da nas suspenzuju dok god Bogdanov i njemu slicni imaju pristup stadionu! Interesantno je da je nemacki komentator (gledao sam na nemackom TV-u) odmah prepoznao Bogdanova kad je istrcao na teren, samo mi to ignorisemo. Tako da nakon drugog susret Bogdanov vodi protiv Srbije sa 6:0!

Kako ko, pa ja

pre 8 godina

Svidelo nam se ili ne to je tako i po meni sasvim pravilno.
(lale, 10. jul 2015 17:40)

Ne slazem se...
Utakmica je prekinuta upravo zbog drona, jer je nadletao teren...a guzva je nastala kad je Albanski igrac nasrnuo na Mitrovica, ne bi li mu oteo zastavu.

Jedina "nasa" greska(nazalost najveca u ovom slucaju) je uletanje nakon toga navijaca u teren!

miki

pre 8 godina

(Julius, 10. jul 2015 17:33)

Svaka cast na komentaru, u potpunosti se slazem. Da ima vise trezveni ljudi medju Srbima kao sto ste vi, imali bi mnogo manje "nacionalni problema"!

Ddule

pre 8 godina

Ej, bre, a sta cemo mi tamoi sa fudbalerima. Idemo u EU vaterpolom!
Ah, da, Parlament ili Skupstina treba da usvojo Rezoluciju po kojoj se unistava resenje tag CAV-a. Niko ne moze biti iznad Srbe!

Pravo je pitanje.

pre 8 godina

A šta još treba da se desi ili koliko još kvalifikacija treba da ovako završimo da bi se bogdanov i slični sklonili sa stadiona?

Covke.Pare sa kosova.Pretnje.Zatvor

pre 8 godina

Nema reci koje bi opisale moje.misljenje o albaniji, lozani, Bogdanovu!! Toliko sam besan! Bravo za drzavu i demagogiju...odvratni ste.

dex

pre 8 godina

@Julius, 10. jul 2015 17:33
sve si u pravu..
ali da li je zastava koja se spusti na teren provokacija?
da li je otimanje iste od igraca dopusteno?
ne kazem da nismo trebali biti kaznjeni nego da njima nije trebalo biti oprosteno.

Vale

pre 8 godina

Mozemo da pricamo sta hocemo, ali organizacija utakmice je bila ocajna...kako je dron uopste unet na stadion?? Kako je Bogdanov uspeo da udje?? Kako su navijaci uopste uspeli da udju na teren?? U ovako rizicnoj utakmici da ne bude jaceg obezbedjenja je sramota. Engleska je imala najgore navijace, a vidite sad. Tako to resava sposobna drzava.

Nev

pre 8 godina

"(lale, 10. jul 2015 17:40)"
Prvo se desio dron, onda je srpski fudbaler skinuo dron uz nameru da "problem" izbaci sa terena da bi se nastavila igra. Znaci veoma jasno se vidi da je to uradio iz tog razloga. Ono sto se desilo jeste napad albanskih fudbalera na naseg fudbalera zbog toga. E tada je doslo do guranja ali i do upada navijaca na teren. Tek tada dolazi do haosa.
Nezaboravimo i ponasanje nasih fudbalera koji su pomagali albanskim. Sudije su rekle da su Albanci odbili izlazak, jasno je svima ko je kontrolisao dron i da doticni rekvizit jeste provokacija narocito ako se uzme u obzir zadnjih 20 godina problema.
Znaci doslo je do politicke provokacije (zna se tacno ko je i kako organizovao istu), napada albanskih fudbalera na nase, i upad navijaca na igraliste zbog toga. Ponasanje nasih fudbalera prema albanskim. Odbijanje albanskih fudbalera da izadju na teren. TO SU CINJENICE.
Problem je poredjenje onog sto se desilo u Italiji i odgovornost cije strane. Ovo je jos jedan ocigledan samar Srbiji posle drugih i dokaz da demokratija u evropi nepostoji nego samo cisti interes jakih. Odgovor nasih treba radikalizovati i jasno prekinuti sve. Najgore je to sto ce nama sigurno tajnim kanalima biti signalizirano da cutimo i trpimo inace nas mogu lako unistiti. Da negovorimo o politickoj snazi spijuniranja i mogucnosti upotrebe toga uz novac za podmicivanje.
U zadnje vreme konstantno nas vredjaju i pokusavaju nametnuti "pogled" koji njima odgovara preko nasih politicara...

Bobo

pre 8 godina

kakve veze karadzic ima sa bogdanovim i ostalim krimosima nek ih hapse dacic i vucic i cao,al tebaju oni njima za neke prlhave stvari sutra i svi zadovoljni

nenad

pre 8 godina

Nasem plivaču je zbog majce oduzeta medalja, a albancima zbog drona dodeljena tri boda kao nagrada a mi jos kaznjeni sa oduzimanjem sto nismo aplaudirali na zastavu velike albabanije.

19frenky73@gmail.com

pre 8 godina

Da li je Srbija tu nešto izgubila? Ja mislim da nije ništa jer ništa nije ni imala osim onih nekakvih golova. Najveći gubitnik je Danska, a ona je deo Evrope, pa nek se oni prpaju sa njima, a ne mi.

DrYoGooru

pre 8 godina

Što Italiji nisu uzeli tri boda zbog loše organozacije kad se, onomad Bogdanov pentrao na ogradu na njihovom terenu? A? Licemeri.

boki

pre 8 godina

E moj lale posto si pravnik trebalo bi da znas radi pronalazenje istine i pravde sud cak i CAS u lozani trebalo bi da ima kompletan dogadjaj u svom merilu.

toliko

pre 8 godina

samo da napišem da ja ove vesti već nekoliko dana ne mogu ni da čitam.
ako ima neki pametan i odvažan nek se javi da ga podržim. nešto moramo početi da radimo jer ovo kolo praznih priča nas nikuda ne vodi, vreme je da bar svako od nas preuzme neku odgovornost bar u svom domenu i pomeri stvari.

Razocarani Srbin

pre 8 godina

Ne mogu ja na neke tamo sudove da se ljutim kad nasa drzava sama sebi zabada prst u oko...Da li je moguce da nakon ovoliko vremena niko od onih divljaka koji je uleteo na teren (a vecina su huligani sa policijskim dosijeima) nije do sada osudjen i niko ih ne spominje. LJudi moji,nama su Albanci prosuli foru i iste one patriote koje nam napravis emedvedju uslugu u Italiji, ponovo ucinise i ovde, i sad je kriva Lozana i UEFA... Dajte da se dozovemo pameti, da pocistimo svoje dvoriste, da onaj ko udje na teren a nema nikakva prava za to,dozivotno bude suspendovan. Da zbog novcane kazne, pokretna i nepokretna imovina istih tih huligana bude prodata kako bi se namirili troskovi i da onda mozemo mirno sa porodicama ici na utakmice, da mirno mozemo pogledati sve te sudove u oci i reci da nisu u pravu...Ovako...mozemo samo saopstenja da pisemo,da kukamo na druge i da oprastamo onim vandalima stvari koje prave...u stvari da ih velicamo,jer oni pronose ime Srbije,kako na nasim terenima,tako i kada odemo u inostranstvo..

satelit

pre 8 godina

Koliko kosta osudjivani BOGDANOV(i ostali) na terenu,koji nas je vec u Djenovi kostao? Vec smo ispali i pre ove odluke, zato mi je drago zbog Vas koji nemate snage da se borite s huliganima.... Albanci su lobirali,a vi cuvate vlas u Staroj Pazovi i ne znate ni koji je datum... Napolje iz FSS!!!

Dečko iz unutrasnjost

pre 8 godina

Postoje PRAVILA !!! Zabrana ulaska navijaca u teren!!! Gde je problem ? A ovog idiota sto je ušao prvi u teren poslati na lecenje pa u zatvor jer bicemo i u budućnosti kažnjavani.

ccc

pre 8 godina

Koliko se sećam, naš premijer i predsednik saveza su odmah nakon drona obećali da će za par dana izaći sa imenima, prezimenima i organizacijama koje stoje iza cele stvari, od tada je prošlo 10 meseci!!! Moramo da se zapitamo dokle ćemo trpeti poniženja i to pre svega zbog laži onih koji vode našu zemlju!!!

lozanero

pre 8 godina

Država Srbija ili ne ume ili neće da shvati značaj lobiranja u svetu politike, ekonomije, sporta.
O tome možemo puno da naučimo od suseda, posebno od Albanije.

Ja

pre 8 godina

Pozdrav za ministra Stefanovića i Našeg prijatelja fudbala Bogdanova. Pa nek vam posle Italije i Albanije opet bude neko drugi kriv. Živela ćorava srbija.