Četvrtak, 25.06.2015.

14:58

B92: Đorđević na pregovorima u Atini

Selektor košarkaške reprezentacije Srbije Saša Đorđević već dva dana boravi u Atini gde pregovara o preuzimanju Panatinaikosa.

Izvor: B92

B92: Ðorðeviæ na pregovorima u Atini IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Frenklin Klinton

pre 8 godina

Koliko me ovo nervira,fino čovek rekao neće da vodi nikog osim reprezentacije,i svaki dan ga s nekim povezuju! Iritira me ovo!
(Frenklin Klinton, 25. jun 2015 15:04)

...rekao je "dok vodi reprezentaciju". Ako mu ponude vise od ostalih lako ce podneti ostavku na mesto selektora. Nikakav problem...
(KopasKi, 26. jun 2015 13:40)

Da,to sam mislio,samo sam se pogrešno izrazio. Rekao je da DOK VODI REPKU,neće voditi nikog drugog u isto vreme.

KopasKi

pre 8 godina

Koliko me ovo nervira,fino čovek rekao neće da vodi nikog osim reprezentacije,i svaki dan ga s nekim povezuju! Iritira me ovo!
(Frenklin Klinton, 25. jun 2015 15:04)

...rekao je "dok vodi reprezentaciju". Ako mu ponude vise od ostalih lako ce podneti ostavku na mesto selektora. Nikakav problem...

moram da kazem il cu da puknem

pre 8 godina

gledao sam snimak 95. protiv litvanije grcka bratska publika je bas izistinski navijala za nas.sale ako budes stavljao na neki tas da li treba ili ne odgledaj taj snimak. o svetskom prvenstvu da i ne pricam.

1970

pre 8 godina

Ako ode u pao,onda nek i on ne prica vise kao vazna mi je reprezentacija ovo ono,ne zanimaju me klubovi...ne lupaj,nego nisu dali dovoljno kesa da bi poceli da ga zanimaju klubovi...

relja

pre 8 godina

Mislim da ova priča nema veze sa istinom.
Ovo EP su, između ostalog, i kvalifikacije za Olimpijadu. Mislim da, ukoliko izborimo učešće na olimpijadi, Sale nema šanse da ode sa selektorske pozicije. Svi igrači i treneri, naročito u košarci, sanjaju učešće na OI i bilo bi potpuno suludo da se izboriš za to na terenu i onda da se povučeš. Biće vremena za treniranje klubova...

Uvek Zvezda

pre 8 godina

(Her, 25. jun 2015 16:17)
Čekaj sad, pa zar ne kukate tokom cele godine da nemate tim i da igraju jadni momci koji su nisu plaćeni i koji prevazilaze svoje mogućnosti? I šta je onda problem? Imate iz takve ekipe dvojicu na spisku.. Pa ne najbolje da iz najbolje ekipe koja je osvojila sve ove godine i igrala TOP 16 EL ne zove nikoga jer su pre 15god najbolji igrači reprezentacije nekada igrali u Partizanu. Pa vi nama stalno govorite da se ne živi u prošlosti. Jedini iz Partizana koji je realno zaslužio poziv po igrama a da nije na ovom novom spisku je Mačvan ali na njega je ljut i zbog toga ga je odmah odstranio... Lučić je stalno povređen, Novica je prošle godine otkazao i zatvorio tu priču dok je Sale selektor, Krle se oprostio i sada još povredio... Tepić? Pa vi ga najviše pljujete....

voodoo

pre 8 godina

Jeste malo cudno, prvo Djordjevic je veliki deo karijere proveo u Spaniji, a ni minut u Grckoj, malo dodje nelogicno da odbije Real a pristane na Pao, da ne pricamo sto je rekao pri odbijanju Reala i jos nekih ponuda da zeli da vodi reprezentaciju samo. E sad mozda politika i desevanja u nasoj kosarci mogu da mu promene misljenje, nadam se da nece, cinjenica je da vecina trenera koja su probalavda budu selektori i vode neki klub istovremene jako brzo odustala od jednog od ta dva.

Luj Van

pre 8 godina

Sale napusta reprezentaciju posle evropskog prvenstva. Zao mi je zbog toga ali moram da kazem da ga razumem. Nositi se sa lobiranjima i pritiscima u nasem savezu nije lako. Sale je imao licni interes da vodi Srbiju ali njegov interes se poklopio sa interesom svih normalnih ljudi u ovoj zemlji i nase drustvo mu puno duguje. Sta god da uradi na EP on je covek koji je vratio veru u nasu kosarku, bar na trenutak i uz Noleta i Svetislava Pesica jedini je covek iz nase javnosti koji bez ikakve sumnje ima dobre namere za srpski sport.

raxi

pre 8 godina

Pitanje,zasto bi mu prepreku predstavljalo to sto trenira reprezentaciju?Duda je vodio i Olimpijakos i Srbiju jedno vreme...
(ddpZ, 25. jun 2015 23:50)

I kako smo prosli?

Navijač

pre 8 godina

(Jaa, 25. jun 2015 16:09)

Ja vas ne kontam. Ako vam se ne sviđa sastav ili koje vodi ili vam se ne sviđa boja dresova koji moj vi u opšte radite na ovim vestima. Izađite na svež vazduh bolje i vama i nama. Vi se manje nervirate i ne izbacujete komplekse, mi se manje nerviramo jer ne moramo da gutamo vaše te frustracije ničim izazvane i win win sa obe strane. Čemu vodi ti vaši negativni komentari da li hoćete da budete pametni ili šta. Pa šta i da budu zadnji i to je za ljude, mora i neko to da bude, neće biti smak sveta, život teče dalje itd. Mada obično kada se desi suprotno, posle toga bude muk i vas nema ili vi počnete da pevate drugu pesmu jer fala bogu niste bili upravu ali važno je da mračite bez razloga.

Bane

pre 8 godina

(Her, 25. jun 2015 16:17)

Pa šta je tu sporno što su većina igrača iz Zvezde. Pa jesu li osvojili sve titule u takmičenjima u kojim su učestovali.Da li su trenutno najbolji jesu. Šta ti hoćeš da većina bude iz tima koji ništa nije osvojio ala ti do jaja rezonuješ čudo. U ostalom 5 igrača je trenutno na tom širem spisku a ostali odavno ne igraju ili nikad nisu igrali kao što je Teo ali tebi to nije bitno jer si klupski kompleksaš.

Laki

pre 8 godina

Samo da vas podsetim da je do pre neki dan Đorđević izričito tvrdio da mesto selektora Srbije treba da bude profesionalno zanimanje,njegovo ili nekog drugog trenera.Odnosno,da selektor ne bi trebao istovremeno da bude i trener nekog kluba.
Smatrao sam ga za poštenog i čoveka od reči koji drži do svojih principa sa kojim sam se slagao,naročito posle odbijanja ponuda Reala i ostalih.Videćemo da li će takav i ostati.

Borky

pre 8 godina

I da je istina to nikakav ne bih bio problem sto se tice rep. jer Grci za razliku od Spanaca nemaju pravilo da trener kluba ne moze voditi rep. u isto vreme. Duda je vodio Olimpijakos i rep.

ekonomista

pre 8 godina

Cuj prepreka sto vodi reprezentaciju,pa i Ivanovic je selektor BiH pa ih je vodio. To samo Spanci zahtevaju,mada Perasovic ce potpisati sa Kucom Laboral ugovor nakon zavrsetka EP sa Hrvatskom. Nakon sezone sa Laboral opet se vraca za selektira... danas mozes sta hoces...

Nikola

pre 8 godina

Koliko me ovo nervira,fino čovek rekao neće da vodi nikog osim reprezentacije,i svaki dan ga s nekim povezuju! Iritira me ovo!
(Frenklin Klinton, 25. jun 2015 15:04)

Problem je sto u savezu izgleda vise nece Djordjevica. A i Saletu je muka kad vidi sta se radi.
Eto, tebe i mene iritira, a covek postade trener PAO-a.

ivan

pre 8 godina

Ovo mi nikako ne deluje realno. Da odbije otvoren poziv evropskog prvaka, a ide na pregovore kod Panatinaikosa koji je danas u evropskoj kosarci daleko od vrha. Sale nemoj da nas zezas.

zagor

pre 8 godina

citao sam nesto od edina (a to je po pravilu pouzdano) kako je pao kao organizacija poceo da se raspada kada ga je nasledio sin od oca (unuk od dede, kako vec). taj mladji je, kaze, gluplji, manje posvecen, bahatiji, nesposobniji i posledicno mnogo komplikovaniji za saradnju. mesa se trenerima, fizicki napada sudije... jednom recju dileja.
sale sigurno nije odbio real i oli, da bi sada isao u takav pao. besmislice.

Her

pre 8 godina

Osiguraj se ti da po zavrsetku EP (tj prve faze) preuzmes PAO, jer ces dozivjeti fijasko na istom.. Nazalost poklekao si pod Naprednom masinerijom , pa ti je i selekcija igraca napisana.. Kad smo to imali 12 igraca iz zvezde u repki i napravili nesto.. Otjeraj Bogdana, Gagija i Milutinova i zurka moze da pocne..

Divos

pre 8 godina

Пред Салетом је први и најважнији изазов, ЕП у септембру, верујем да је само томе посвећен, и ту наравно прижељкујемо да са "Орловима" уради добре ствари.
Могуће да су ове најаве спиновање, и подгријавање страсти мало у Грчкој (јер Салетово име има тежину), а мало и да унесе немир у табору наше репрезентације.
Радити у Грчкој је тешко, велики је, огроман притисак, ту постоје само 2 ривала који одскачу од осталих, за исте све осим титуле и освојеног купа Грчке је неуспех, у ЕЛ Жоц их је научио на титуле, имају ту велика и нереална очекивања, имају јак буџет, али има још 10ак клубова у Европи исти толики и већи. Ивановић је ове године направио добру селекцију, али једноставно није испунуио очекивања, то се може лако догодити било коме, у Грчкој се не прашта. Ко год да седне на клубу зелених, сео је на ужарену столицу.

Иако је Сале пре годину јасно дао до знања да му је фокус репрезентација Србије, и да му је наум да се томе апсолутно посвети, ако и дође до ангажмана, ништа то неће пореметити (осим што ће злобне душе то искориститити за понеки злурад кометар). Верујем да ће Сале бити једнако посвећен и са истом страшћу водити репрезентацију на будућим такмичењима, и она не би трпила. Уостало, ПАО добро плаћа, а Срби као што је опште познато, на паре нису гадљиви.
Сале како год да одлучи (ако заиста буде понуде), и какав год да заузме став, ваља га подржати, и пожелети му срећу.

ziva struka

pre 8 godina

Ma to rade i nasi uzmu kao sa Grofom,Kosanom,Lalatovicem i ne znam kim jos Zivom i Petkovicem.Nekom spustaju cenu na ovaj nacin kao nije jedina opcija sta znam na kraju dodje onaj iz CSKA Itrudis ili Mesina.

Trener

pre 8 godina

To su gluposti prvo sto oni nemaju pare drugo sto i da imaju bi hteli Obradovica. Ovo samo dizu rejting Saletu da moze da kashne koga zeli iz repke sada kad formira tim jer je kao strucnjak. Sto on realno i jeste.

ziva struka

pre 8 godina

Ma to rade i nasi uzmu kao sa Grofom,Kosanom,Lalatovicem i ne znam kim jos Zivom i Petkovicem.Nekom spustaju cenu na ovaj nacin kao nije jedina opcija sta znam na kraju dodje onaj iz CSKA Itrudis ili Mesina.

antiDebil

pre 8 godina

Do pre 5 dana Sasa Obradovic je preuzimao Pao a sada ga nema ni medju potencijalnim kandidatima ? Interesantno, jako interesantno, da li je ovo vest sa necijeg twiter naloga?

antiDebil

pre 8 godina

Do pre 5 dana Sasa Obradovic je preuzimao Pao a sada ga nema ni medju potencijalnim kandidatima ? Interesantno, jako interesantno, da li je ovo vest sa necijeg twiter naloga?

zagor

pre 8 godina

citao sam nesto od edina (a to je po pravilu pouzdano) kako je pao kao organizacija poceo da se raspada kada ga je nasledio sin od oca (unuk od dede, kako vec). taj mladji je, kaze, gluplji, manje posvecen, bahatiji, nesposobniji i posledicno mnogo komplikovaniji za saradnju. mesa se trenerima, fizicki napada sudije... jednom recju dileja.
sale sigurno nije odbio real i oli, da bi sada isao u takav pao. besmislice.

Divos

pre 8 godina

Пред Салетом је први и најважнији изазов, ЕП у септембру, верујем да је само томе посвећен, и ту наравно прижељкујемо да са "Орловима" уради добре ствари.
Могуће да су ове најаве спиновање, и подгријавање страсти мало у Грчкој (јер Салетово име има тежину), а мало и да унесе немир у табору наше репрезентације.
Радити у Грчкој је тешко, велики је, огроман притисак, ту постоје само 2 ривала који одскачу од осталих, за исте све осим титуле и освојеног купа Грчке је неуспех, у ЕЛ Жоц их је научио на титуле, имају ту велика и нереална очекивања, имају јак буџет, али има још 10ак клубова у Европи исти толики и већи. Ивановић је ове године направио добру селекцију, али једноставно није испунуио очекивања, то се може лако догодити било коме, у Грчкој се не прашта. Ко год да седне на клубу зелених, сео је на ужарену столицу.

Иако је Сале пре годину јасно дао до знања да му је фокус репрезентација Србије, и да му је наум да се томе апсолутно посвети, ако и дође до ангажмана, ништа то неће пореметити (осим што ће злобне душе то искориститити за понеки злурад кометар). Верујем да ће Сале бити једнако посвећен и са истом страшћу водити репрезентацију на будућим такмичењима, и она не би трпила. Уостало, ПАО добро плаћа, а Срби као што је опште познато, на паре нису гадљиви.
Сале како год да одлучи (ако заиста буде понуде), и какав год да заузме став, ваља га подржати, и пожелети му срећу.

Her

pre 8 godina

Osiguraj se ti da po zavrsetku EP (tj prve faze) preuzmes PAO, jer ces dozivjeti fijasko na istom.. Nazalost poklekao si pod Naprednom masinerijom , pa ti je i selekcija igraca napisana.. Kad smo to imali 12 igraca iz zvezde u repki i napravili nesto.. Otjeraj Bogdana, Gagija i Milutinova i zurka moze da pocne..

ivan

pre 8 godina

Ovo mi nikako ne deluje realno. Da odbije otvoren poziv evropskog prvaka, a ide na pregovore kod Panatinaikosa koji je danas u evropskoj kosarci daleko od vrha. Sale nemoj da nas zezas.

Nikola

pre 8 godina

Koliko me ovo nervira,fino čovek rekao neće da vodi nikog osim reprezentacije,i svaki dan ga s nekim povezuju! Iritira me ovo!
(Frenklin Klinton, 25. jun 2015 15:04)

Problem je sto u savezu izgleda vise nece Djordjevica. A i Saletu je muka kad vidi sta se radi.
Eto, tebe i mene iritira, a covek postade trener PAO-a.

Trener

pre 8 godina

To su gluposti prvo sto oni nemaju pare drugo sto i da imaju bi hteli Obradovica. Ovo samo dizu rejting Saletu da moze da kashne koga zeli iz repke sada kad formira tim jer je kao strucnjak. Sto on realno i jeste.

ziva struka

pre 8 godina

Ma to rade i nasi uzmu kao sa Grofom,Kosanom,Lalatovicem i ne znam kim jos Zivom i Petkovicem.Nekom spustaju cenu na ovaj nacin kao nije jedina opcija sta znam na kraju dodje onaj iz CSKA Itrudis ili Mesina.

ziva struka

pre 8 godina

Ma to rade i nasi uzmu kao sa Grofom,Kosanom,Lalatovicem i ne znam kim jos Zivom i Petkovicem.Nekom spustaju cenu na ovaj nacin kao nije jedina opcija sta znam na kraju dodje onaj iz CSKA Itrudis ili Mesina.

raxi

pre 8 godina

Pitanje,zasto bi mu prepreku predstavljalo to sto trenira reprezentaciju?Duda je vodio i Olimpijakos i Srbiju jedno vreme...
(ddpZ, 25. jun 2015 23:50)

I kako smo prosli?

moram da kazem il cu da puknem

pre 8 godina

gledao sam snimak 95. protiv litvanije grcka bratska publika je bas izistinski navijala za nas.sale ako budes stavljao na neki tas da li treba ili ne odgledaj taj snimak. o svetskom prvenstvu da i ne pricam.

voodoo

pre 8 godina

Jeste malo cudno, prvo Djordjevic je veliki deo karijere proveo u Spaniji, a ni minut u Grckoj, malo dodje nelogicno da odbije Real a pristane na Pao, da ne pricamo sto je rekao pri odbijanju Reala i jos nekih ponuda da zeli da vodi reprezentaciju samo. E sad mozda politika i desevanja u nasoj kosarci mogu da mu promene misljenje, nadam se da nece, cinjenica je da vecina trenera koja su probalavda budu selektori i vode neki klub istovremene jako brzo odustala od jednog od ta dva.

1970

pre 8 godina

Ako ode u pao,onda nek i on ne prica vise kao vazna mi je reprezentacija ovo ono,ne zanimaju me klubovi...ne lupaj,nego nisu dali dovoljno kesa da bi poceli da ga zanimaju klubovi...

Uvek Zvezda

pre 8 godina

(Her, 25. jun 2015 16:17)
Čekaj sad, pa zar ne kukate tokom cele godine da nemate tim i da igraju jadni momci koji su nisu plaćeni i koji prevazilaze svoje mogućnosti? I šta je onda problem? Imate iz takve ekipe dvojicu na spisku.. Pa ne najbolje da iz najbolje ekipe koja je osvojila sve ove godine i igrala TOP 16 EL ne zove nikoga jer su pre 15god najbolji igrači reprezentacije nekada igrali u Partizanu. Pa vi nama stalno govorite da se ne živi u prošlosti. Jedini iz Partizana koji je realno zaslužio poziv po igrama a da nije na ovom novom spisku je Mačvan ali na njega je ljut i zbog toga ga je odmah odstranio... Lučić je stalno povređen, Novica je prošle godine otkazao i zatvorio tu priču dok je Sale selektor, Krle se oprostio i sada još povredio... Tepić? Pa vi ga najviše pljujete....

Bane

pre 8 godina

(Her, 25. jun 2015 16:17)

Pa šta je tu sporno što su većina igrača iz Zvezde. Pa jesu li osvojili sve titule u takmičenjima u kojim su učestovali.Da li su trenutno najbolji jesu. Šta ti hoćeš da većina bude iz tima koji ništa nije osvojio ala ti do jaja rezonuješ čudo. U ostalom 5 igrača je trenutno na tom širem spisku a ostali odavno ne igraju ili nikad nisu igrali kao što je Teo ali tebi to nije bitno jer si klupski kompleksaš.

Luj Van

pre 8 godina

Sale napusta reprezentaciju posle evropskog prvenstva. Zao mi je zbog toga ali moram da kazem da ga razumem. Nositi se sa lobiranjima i pritiscima u nasem savezu nije lako. Sale je imao licni interes da vodi Srbiju ali njegov interes se poklopio sa interesom svih normalnih ljudi u ovoj zemlji i nase drustvo mu puno duguje. Sta god da uradi na EP on je covek koji je vratio veru u nasu kosarku, bar na trenutak i uz Noleta i Svetislava Pesica jedini je covek iz nase javnosti koji bez ikakve sumnje ima dobre namere za srpski sport.

relja

pre 8 godina

Mislim da ova priča nema veze sa istinom.
Ovo EP su, između ostalog, i kvalifikacije za Olimpijadu. Mislim da, ukoliko izborimo učešće na olimpijadi, Sale nema šanse da ode sa selektorske pozicije. Svi igrači i treneri, naročito u košarci, sanjaju učešće na OI i bilo bi potpuno suludo da se izboriš za to na terenu i onda da se povučeš. Biće vremena za treniranje klubova...

Navijač

pre 8 godina

(Jaa, 25. jun 2015 16:09)

Ja vas ne kontam. Ako vam se ne sviđa sastav ili koje vodi ili vam se ne sviđa boja dresova koji moj vi u opšte radite na ovim vestima. Izađite na svež vazduh bolje i vama i nama. Vi se manje nervirate i ne izbacujete komplekse, mi se manje nerviramo jer ne moramo da gutamo vaše te frustracije ničim izazvane i win win sa obe strane. Čemu vodi ti vaši negativni komentari da li hoćete da budete pametni ili šta. Pa šta i da budu zadnji i to je za ljude, mora i neko to da bude, neće biti smak sveta, život teče dalje itd. Mada obično kada se desi suprotno, posle toga bude muk i vas nema ili vi počnete da pevate drugu pesmu jer fala bogu niste bili upravu ali važno je da mračite bez razloga.

Laki

pre 8 godina

Samo da vas podsetim da je do pre neki dan Đorđević izričito tvrdio da mesto selektora Srbije treba da bude profesionalno zanimanje,njegovo ili nekog drugog trenera.Odnosno,da selektor ne bi trebao istovremeno da bude i trener nekog kluba.
Smatrao sam ga za poštenog i čoveka od reči koji drži do svojih principa sa kojim sam se slagao,naročito posle odbijanja ponuda Reala i ostalih.Videćemo da li će takav i ostati.

KopasKi

pre 8 godina

Koliko me ovo nervira,fino čovek rekao neće da vodi nikog osim reprezentacije,i svaki dan ga s nekim povezuju! Iritira me ovo!
(Frenklin Klinton, 25. jun 2015 15:04)

...rekao je "dok vodi reprezentaciju". Ako mu ponude vise od ostalih lako ce podneti ostavku na mesto selektora. Nikakav problem...

ekonomista

pre 8 godina

Cuj prepreka sto vodi reprezentaciju,pa i Ivanovic je selektor BiH pa ih je vodio. To samo Spanci zahtevaju,mada Perasovic ce potpisati sa Kucom Laboral ugovor nakon zavrsetka EP sa Hrvatskom. Nakon sezone sa Laboral opet se vraca za selektira... danas mozes sta hoces...

Borky

pre 8 godina

I da je istina to nikakav ne bih bio problem sto se tice rep. jer Grci za razliku od Spanaca nemaju pravilo da trener kluba ne moze voditi rep. u isto vreme. Duda je vodio Olimpijakos i rep.

Frenklin Klinton

pre 8 godina

Koliko me ovo nervira,fino čovek rekao neće da vodi nikog osim reprezentacije,i svaki dan ga s nekim povezuju! Iritira me ovo!
(Frenklin Klinton, 25. jun 2015 15:04)

...rekao je "dok vodi reprezentaciju". Ako mu ponude vise od ostalih lako ce podneti ostavku na mesto selektora. Nikakav problem...
(KopasKi, 26. jun 2015 13:40)

Da,to sam mislio,samo sam se pogrešno izrazio. Rekao je da DOK VODI REPKU,neće voditi nikog drugog u isto vreme.

Her

pre 8 godina

Osiguraj se ti da po zavrsetku EP (tj prve faze) preuzmes PAO, jer ces dozivjeti fijasko na istom.. Nazalost poklekao si pod Naprednom masinerijom , pa ti je i selekcija igraca napisana.. Kad smo to imali 12 igraca iz zvezde u repki i napravili nesto.. Otjeraj Bogdana, Gagija i Milutinova i zurka moze da pocne..

Nikola

pre 8 godina

Koliko me ovo nervira,fino čovek rekao neće da vodi nikog osim reprezentacije,i svaki dan ga s nekim povezuju! Iritira me ovo!
(Frenklin Klinton, 25. jun 2015 15:04)

Problem je sto u savezu izgleda vise nece Djordjevica. A i Saletu je muka kad vidi sta se radi.
Eto, tebe i mene iritira, a covek postade trener PAO-a.

Trener

pre 8 godina

To su gluposti prvo sto oni nemaju pare drugo sto i da imaju bi hteli Obradovica. Ovo samo dizu rejting Saletu da moze da kashne koga zeli iz repke sada kad formira tim jer je kao strucnjak. Sto on realno i jeste.

Uvek Zvezda

pre 8 godina

(Her, 25. jun 2015 16:17)
Čekaj sad, pa zar ne kukate tokom cele godine da nemate tim i da igraju jadni momci koji su nisu plaćeni i koji prevazilaze svoje mogućnosti? I šta je onda problem? Imate iz takve ekipe dvojicu na spisku.. Pa ne najbolje da iz najbolje ekipe koja je osvojila sve ove godine i igrala TOP 16 EL ne zove nikoga jer su pre 15god najbolji igrači reprezentacije nekada igrali u Partizanu. Pa vi nama stalno govorite da se ne živi u prošlosti. Jedini iz Partizana koji je realno zaslužio poziv po igrama a da nije na ovom novom spisku je Mačvan ali na njega je ljut i zbog toga ga je odmah odstranio... Lučić je stalno povređen, Novica je prošle godine otkazao i zatvorio tu priču dok je Sale selektor, Krle se oprostio i sada još povredio... Tepić? Pa vi ga najviše pljujete....

1970

pre 8 godina

Ako ode u pao,onda nek i on ne prica vise kao vazna mi je reprezentacija ovo ono,ne zanimaju me klubovi...ne lupaj,nego nisu dali dovoljno kesa da bi poceli da ga zanimaju klubovi...

Divos

pre 8 godina

Пред Салетом је први и најважнији изазов, ЕП у септембру, верујем да је само томе посвећен, и ту наравно прижељкујемо да са "Орловима" уради добре ствари.
Могуће да су ове најаве спиновање, и подгријавање страсти мало у Грчкој (јер Салетово име има тежину), а мало и да унесе немир у табору наше репрезентације.
Радити у Грчкој је тешко, велики је, огроман притисак, ту постоје само 2 ривала који одскачу од осталих, за исте све осим титуле и освојеног купа Грчке је неуспех, у ЕЛ Жоц их је научио на титуле, имају ту велика и нереална очекивања, имају јак буџет, али има још 10ак клубова у Европи исти толики и већи. Ивановић је ове године направио добру селекцију, али једноставно није испунуио очекивања, то се може лако догодити било коме, у Грчкој се не прашта. Ко год да седне на клубу зелених, сео је на ужарену столицу.

Иако је Сале пре годину јасно дао до знања да му је фокус репрезентација Србије, и да му је наум да се томе апсолутно посвети, ако и дође до ангажмана, ништа то неће пореметити (осим што ће злобне душе то искориститити за понеки злурад кометар). Верујем да ће Сале бити једнако посвећен и са истом страшћу водити репрезентацију на будућим такмичењима, и она не би трпила. Уостало, ПАО добро плаћа, а Срби као што је опште познато, на паре нису гадљиви.
Сале како год да одлучи (ако заиста буде понуде), и какав год да заузме став, ваља га подржати, и пожелети му срећу.

zagor

pre 8 godina

citao sam nesto od edina (a to je po pravilu pouzdano) kako je pao kao organizacija poceo da se raspada kada ga je nasledio sin od oca (unuk od dede, kako vec). taj mladji je, kaze, gluplji, manje posvecen, bahatiji, nesposobniji i posledicno mnogo komplikovaniji za saradnju. mesa se trenerima, fizicki napada sudije... jednom recju dileja.
sale sigurno nije odbio real i oli, da bi sada isao u takav pao. besmislice.

ziva struka

pre 8 godina

Ma to rade i nasi uzmu kao sa Grofom,Kosanom,Lalatovicem i ne znam kim jos Zivom i Petkovicem.Nekom spustaju cenu na ovaj nacin kao nije jedina opcija sta znam na kraju dodje onaj iz CSKA Itrudis ili Mesina.

Luj Van

pre 8 godina

Sale napusta reprezentaciju posle evropskog prvenstva. Zao mi je zbog toga ali moram da kazem da ga razumem. Nositi se sa lobiranjima i pritiscima u nasem savezu nije lako. Sale je imao licni interes da vodi Srbiju ali njegov interes se poklopio sa interesom svih normalnih ljudi u ovoj zemlji i nase drustvo mu puno duguje. Sta god da uradi na EP on je covek koji je vratio veru u nasu kosarku, bar na trenutak i uz Noleta i Svetislava Pesica jedini je covek iz nase javnosti koji bez ikakve sumnje ima dobre namere za srpski sport.

ivan

pre 8 godina

Ovo mi nikako ne deluje realno. Da odbije otvoren poziv evropskog prvaka, a ide na pregovore kod Panatinaikosa koji je danas u evropskoj kosarci daleko od vrha. Sale nemoj da nas zezas.

antiDebil

pre 8 godina

Do pre 5 dana Sasa Obradovic je preuzimao Pao a sada ga nema ni medju potencijalnim kandidatima ? Interesantno, jako interesantno, da li je ovo vest sa necijeg twiter naloga?

ziva struka

pre 8 godina

Ma to rade i nasi uzmu kao sa Grofom,Kosanom,Lalatovicem i ne znam kim jos Zivom i Petkovicem.Nekom spustaju cenu na ovaj nacin kao nije jedina opcija sta znam na kraju dodje onaj iz CSKA Itrudis ili Mesina.

Bane

pre 8 godina

(Her, 25. jun 2015 16:17)

Pa šta je tu sporno što su većina igrača iz Zvezde. Pa jesu li osvojili sve titule u takmičenjima u kojim su učestovali.Da li su trenutno najbolji jesu. Šta ti hoćeš da većina bude iz tima koji ništa nije osvojio ala ti do jaja rezonuješ čudo. U ostalom 5 igrača je trenutno na tom širem spisku a ostali odavno ne igraju ili nikad nisu igrali kao što je Teo ali tebi to nije bitno jer si klupski kompleksaš.

Laki

pre 8 godina

Samo da vas podsetim da je do pre neki dan Đorđević izričito tvrdio da mesto selektora Srbije treba da bude profesionalno zanimanje,njegovo ili nekog drugog trenera.Odnosno,da selektor ne bi trebao istovremeno da bude i trener nekog kluba.
Smatrao sam ga za poštenog i čoveka od reči koji drži do svojih principa sa kojim sam se slagao,naročito posle odbijanja ponuda Reala i ostalih.Videćemo da li će takav i ostati.

moram da kazem il cu da puknem

pre 8 godina

gledao sam snimak 95. protiv litvanije grcka bratska publika je bas izistinski navijala za nas.sale ako budes stavljao na neki tas da li treba ili ne odgledaj taj snimak. o svetskom prvenstvu da i ne pricam.

raxi

pre 8 godina

Pitanje,zasto bi mu prepreku predstavljalo to sto trenira reprezentaciju?Duda je vodio i Olimpijakos i Srbiju jedno vreme...
(ddpZ, 25. jun 2015 23:50)

I kako smo prosli?

Borky

pre 8 godina

I da je istina to nikakav ne bih bio problem sto se tice rep. jer Grci za razliku od Spanaca nemaju pravilo da trener kluba ne moze voditi rep. u isto vreme. Duda je vodio Olimpijakos i rep.

Navijač

pre 8 godina

(Jaa, 25. jun 2015 16:09)

Ja vas ne kontam. Ako vam se ne sviđa sastav ili koje vodi ili vam se ne sviđa boja dresova koji moj vi u opšte radite na ovim vestima. Izađite na svež vazduh bolje i vama i nama. Vi se manje nervirate i ne izbacujete komplekse, mi se manje nerviramo jer ne moramo da gutamo vaše te frustracije ničim izazvane i win win sa obe strane. Čemu vodi ti vaši negativni komentari da li hoćete da budete pametni ili šta. Pa šta i da budu zadnji i to je za ljude, mora i neko to da bude, neće biti smak sveta, život teče dalje itd. Mada obično kada se desi suprotno, posle toga bude muk i vas nema ili vi počnete da pevate drugu pesmu jer fala bogu niste bili upravu ali važno je da mračite bez razloga.

voodoo

pre 8 godina

Jeste malo cudno, prvo Djordjevic je veliki deo karijere proveo u Spaniji, a ni minut u Grckoj, malo dodje nelogicno da odbije Real a pristane na Pao, da ne pricamo sto je rekao pri odbijanju Reala i jos nekih ponuda da zeli da vodi reprezentaciju samo. E sad mozda politika i desevanja u nasoj kosarci mogu da mu promene misljenje, nadam se da nece, cinjenica je da vecina trenera koja su probalavda budu selektori i vode neki klub istovremene jako brzo odustala od jednog od ta dva.

relja

pre 8 godina

Mislim da ova priča nema veze sa istinom.
Ovo EP su, između ostalog, i kvalifikacije za Olimpijadu. Mislim da, ukoliko izborimo učešće na olimpijadi, Sale nema šanse da ode sa selektorske pozicije. Svi igrači i treneri, naročito u košarci, sanjaju učešće na OI i bilo bi potpuno suludo da se izboriš za to na terenu i onda da se povučeš. Biće vremena za treniranje klubova...

ekonomista

pre 8 godina

Cuj prepreka sto vodi reprezentaciju,pa i Ivanovic je selektor BiH pa ih je vodio. To samo Spanci zahtevaju,mada Perasovic ce potpisati sa Kucom Laboral ugovor nakon zavrsetka EP sa Hrvatskom. Nakon sezone sa Laboral opet se vraca za selektira... danas mozes sta hoces...

Frenklin Klinton

pre 8 godina

Koliko me ovo nervira,fino čovek rekao neće da vodi nikog osim reprezentacije,i svaki dan ga s nekim povezuju! Iritira me ovo!
(Frenklin Klinton, 25. jun 2015 15:04)

...rekao je "dok vodi reprezentaciju". Ako mu ponude vise od ostalih lako ce podneti ostavku na mesto selektora. Nikakav problem...
(KopasKi, 26. jun 2015 13:40)

Da,to sam mislio,samo sam se pogrešno izrazio. Rekao je da DOK VODI REPKU,neće voditi nikog drugog u isto vreme.

KopasKi

pre 8 godina

Koliko me ovo nervira,fino čovek rekao neće da vodi nikog osim reprezentacije,i svaki dan ga s nekim povezuju! Iritira me ovo!
(Frenklin Klinton, 25. jun 2015 15:04)

...rekao je "dok vodi reprezentaciju". Ako mu ponude vise od ostalih lako ce podneti ostavku na mesto selektora. Nikakav problem...