Utorak, 17.09.2019.

19:36

"Nestvarni Bogdanović, Sakramento je srećan što ga ima u timu"

Specijalizovani košarkaški portal Jurohups je izabrao deset najboljih igrača nedavno završenog Svetskog kupa u Kini.

Izvor: SV

"Nestvarni Bogdanoviæ, Sakramento je sreæan što ga ima u timu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

rts1

pre 4 godine

Samo jako

taman kad pomislite da ljubitelji kluba iz predgrađa mogu samo da se pokriju ušima (Bogdanović vs Gudurić) oni razviju teoriju da bi mi bili prvaci da je BB ubacivao 7-15 poena.
Bogdan je bio jedina svetla tačka ovog prvenstva, ostali su bili mlitavi i nevidljivi bez obzira iz kog kluba potiču ( inače mislim da sve njih kopletno uključujući i BB boli uvo za Partizan i FMPCZ).

Nenad

pre 4 godine

Topić je bio odličan igrač, ali se ipak zvao Milenko, a ne Milanko...
(CarloNS, 18. septembar 2019 00:44)
U pravu ste, Milenko, moja greska, samo što se nije zvao Milenko, već se još uvek tako zove. Čovek je živ.

Mare

pre 4 godine

Ali... Sale nije bio zadovoljan njegovom formom pred start priprema... Da se nije povredio Gagi, mogao je da ga ostavi u Beogradu.

Samo jako

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.
(Samo jako, 17. septembar 2019 21:19)

Uuuuuu...ala ti je decko nabio komplekse sa ona 123 poena. Garant se strecnes svaki put kad se podigne na sut. Cudan je osecaj kad jedan tako odlican igrac igra za tvoju reprezentaciju, a ti mrzis svaki njegov poen.
(Merit Son, 18. septembar 2019 09:04)

O čemu pričaš? Kakav kompleks? Jel Sakramento igra play-off? Jel Srbija uzela medalju? Ko mrzi svaki njegov poen? Vi grobari imate žestok kompleks niže vrednosti. Kao sekta...i stalno pominjete neke " komplekse" valjda se tako branite, šta li već. Bogdan je odličan igrač, i uvek daje sve od sebe, i svaka čast na tome...a to što on igra 25-30 minuta, i što je igra postavljena kako je postavljena...on nema veze sa tim, niti je kriv, niti bilo šta, dečko igra najbolje što može uvek.
Činjenica je da smo mi uzimali medalje kada Bogdan daje 7-15 poena...a kada Teo daje 20+ i Jokić 20+...a to što ste vi grobari zaslepljeni ludilom vašeg kluba, imate problem u glavi, i ništa ne vidite...nije vam lako, nikako.

Zuuuzuuu

pre 4 godine

Nema mesta sada ovde sve da ih citiram, ali ima bar jednog 15 komentara ljudi kojima je Bogdan gadne komplekse ostavio. I u Luksemburgu da igra vredjali bi ga.
Dule, Bogdan, Pavlovic, koga li vise mrzite? Jadni ste.

Merit Son

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.
(Samo jako, 17. septembar 2019 21:19)

Uuuuuu...ala ti je decko nabio komplekse sa ona 123 poena. Garant se strecnes svaki put kad se podigne na sut. Cudan je osecaj kad jedan tako odlican igrac igra za tvoju reprezentaciju, a ti mrzis svaki njegov poen.

Boris

pre 4 godine

Ako se plasiramo na OI, Bogdan je taj koji treba da nosi zastavu. Ima olimpijsko srebro. Ali ono sto je mnogo bitnije, godinama se za reprezentaciju bori na najvisem nivou i sa takvom zeljom za uspeh i pobede sto ga izdvaja od drugih. On iste brojke moze imati u Sakramentu, samo da ima dovoljno slobode, sto nije slucaj. AKo Divac ne preduzme nista i ove sezone Bogdan bude rezerva vreme je za trejd u San Antonio.

Alokin

pre 4 godine

Jedino sto se da primetiti iz komentara je da se svi Srbi razumeju u kosarku bolje od kosarkasa, da taktike poznaju bolje od trenera i sigurno, najsigurnije su za Srbiju uradili toliko toga da bi trebalo njih voditi na sva takmicenja jer, pa... sve znaju. Sve bre internet ratnik do internet ratnika. Bar 8 od 10 ljudi koji ovde pisu nisu loptu (osim na NBA2K) videli. A reprezentacija, pa desilo se. Ovaj put smo podbacili, sledeci ce biti bolje. Svaka cast momcima sto uz ovakve komentare imaju volju da igraju, ja ne bih mogao.

železničar

pre 4 godine

Evo Jovo, samo za tebe analiza Somborca:
Igrao je četvorku, što nije njegova pozicija!!! To je jako bitno, jer recimo Bogdan je sve vreme igrao 2, što je njegova pozicija i u Sakramentu. Čak je Denver probao da igra sa njim na 4-ci godinu dana, pa je odustao...i stavio ga na 5 nakon čega je somborac razvalio NBA.
Ali, i pored toga što nije igrao svoju poziciju, i pored toga što je igrao u proseku 20 min...što je ne premalo, nego neverovatno malo...
Somborac je u proseku postizao 11,5 poena, 7,5 skokova i 5 asistencija po meču.
Slobodna bacanja 80%.
Na celom prvenstvu, znači u 6 odigranih utakmica, promašio je ukupno 7 šuteva za dva poena...i 3 šuta za tri poena.
Jel sad ok?
(Samo jako, 17. septembar 2019 22:56)

Ako već iznosiš činjenice, bilo bi lepo da ih tačno iznosiš. Prvo igrao je više od 20 min u proseku, a zaboravio si da pomeneš njegovo isključenje na početku utakmice sa Španijom, što znači da bi sa tom odigranom imao istu minutažu kao i Bogdan. Ono što si takođe zaboravio da pomeneš su izgubljene lopte, kojih je imao ubedljivo najviše u ekipi, 3 po utakmici, dok oduzetih skoro da nije imao.
Nije sporno da je ekstra igrač, ali njegovo ponašanje na terenu bez obzira što nije igrao na svojoj poziciji je VELIKA SRAMOTA. A ti i tebi slični što ga opravdavajte sa nekim glupim razlozima, za malodušnost i njegov dečije ponašanje i inaćenje nema nikakvog opravdanja. Zaboravljate da je za takvo ponašanje i od Melouna u klubu dobijao vaspitne. Očigledno je da nisu urodile plodom...

111

pre 4 godine

(Samo jako, 17. septembar 2019 22:56)B


BB u Kingsima ne igra cesto na svojoj poziciji. Mnogo vise igra na 3 nego na 2. Igrac koji je na 2 ima cesce loptu u rukana nego igrac na 3. OK? U reprezentaciji je igrao na 2 i sve se videlo. Ako u Kingsima igra na svojoj poziciji i tu ce sve da se vidi. Ali Badi Hild..Tu je trener da vidi sta je dobro za tim. U svakom slucaju BB nece da steti na igri Kingsa niti je bio problem. Nije on taj koji je srljao na kos ili sutirao nerezonski ili nije uposljavao saigraca koji je sam. Mnogo puta je on taj koji je sam, siri ruke a ne dobije loptu i igraci upropaste napad.

CarloNS

pre 4 godine

Bogdanović je odličan igrač, ali današnja deca ne mogu ni da zamisle kakvi su igrači bili Bodiroga, Paspalj, Divac, Stojakovic, Đorđevic, Danilovic... Pa, recimo, jedan Sasa Obradovic kao rezervni plej bio je doktor košarke za Micica i Jovica. Jedan Milanko Topic(ne Tepic), rezervna četvorka, bio je bog košarke za recimo Birčevica..
(Nenad, 17. septembar 2019 23:08)

Topić je bio odličan igrač, ali se ipak zvao Milenko, a ne Milanko...

Samo jako

pre 4 godine

Na celom prvenstvu, znači u 6 odigranih utakmica, Jokić je promašio ukupno 7 šuteva za dva poena...i 3 šuta za tri poena.
Jel sad ok?
(Samo jako, 17. septembar 2019 22:56)

Samo da dodam, poređenja radi, na tih 6 utakmica (zadnja Argentina), Bogdan Bogdanović ima promašenih 15 šuteva za dva poena i promašenih 19 šuteva za 3 poena.

Milan

pre 4 godine

Bogdanović je odličan igrač, ali današnja deca ne mogu ni da zamisle kakvi su igrači bili Bodiroga, Paspalj, Divac, Stojakovic, Đorđevic, Danilovic... Pa, recimo, jedan Sasa Obradovic kao rezervni plej bio je doktor košarke za Micica i Jovica. Jedan Milanko Topic(ne Tepic), rezervna četvorka, bio je bog košarke za recimo Birčevica..
(Nenad, 17. septembar 2019 23:08)

Mala ispravka - MilEnko Topic. Legenda. Na EP 1997. jako bitan, na SP 1998. jedan od najsigurnijih u reprezentaciji. Kad dobije loptu van linije 6.25 (u to vreme) tamo iznad vrha reketa, pa malo po strani, znas da ide onaj sut skoro bez skoka, i to sigurno ulazi.

Miki

pre 4 godine

Niko srecniji od mene ako Bogdan eksplodira u SAC sledece godine, ali realni budimo, nema mesta za njega i Heilda u istom timu. Do sada je ispastao Bogi i vise je igrao na pozicijama koje nisu njegove. Dao bog da se to promeni u sledecoj sezoni ali teeesko, pa bih bio srecniji da on ode u neki klub koji ce mu dati vise prostora i slobode. Spursi, Denver, sto da ne...

Back in Black

pre 4 godine

Bogdanovic je odlican igrac ali u Sakrementu igra sa mnogo manje samopouzdanja i ako moze da dominira.Posle one trojke za pobedu protiv Lejkersa ja sam mislio to je to,sada ce da kida a on se raspao,igrao je sve gore i gore.Igrao je odlicno na SP verovatno je i najbolji igrac celog SP ali tesko da je zadovoljan i da ce to da mu donese neko samopouzdanje jer se do toga dolazi trofejima i medaljama.

lepo

pre 4 godine

@Samo jako
A zasto Somborac na toj poziciji 4 nije izdominirao protiv laksih protivnika? Mislim, nije 4 fudbal, nego se tu isto igra kosarka. Eto i na petici je igrao pa se nije proslavio. Promasio 7 suteva za 2, i to je previse s obzirom na to da nije ni sutirao nesto narocito cesto.
A kako si to zaboravio da spomenes ucinak Somborca u odbrani? Prosecno smo preko njega primali 30 poena po utakmici. Strasan Somborac.

bradina

pre 4 godine

Alo bre "milogorci" ostavite se toga koje i odakle je.Onaj Crnac u vasoj reprezentaciji je izgleda jedini pravi "crnogorac" bar po boji koze.

Nenad

pre 4 godine

Degutantno je koliko smarate sa Bogijem, ali on valjda usrećuje neke ljude ispraznih života. Čak je neko napisao kako on spada među 5 najboljih naših košarkaša svih vremena. Ajde da pogledamo neke od parametara da bi se realno moglo procijeniti gdje nam je Bogi. Prvak svijeta, prvak Evrope, Olimpijski pobjednik, NBA œampion, najbolji NBA trojkaš, MVP nekog od ovih takmičenja... Bogi nema ništa od ovog a recimo Stojaković ima skoro sve. Molim Vas da ovo objavite jer je ovo moj zadnji post o njemu.
(Mirko, 17. septembar 2019 21:28) 
Bogdanović je odličan igrač, ali današnja deca ne mogu ni da zamisle kakvi su igrači bili Bodiroga, Paspalj, Divac, Stojakovic, Đorđevic, Danilovic... Pa, recimo, jedan Sasa Obradovic kao rezervni plej bio je doktor košarke za Micica i Jovica. Jedan Milanko Topic(ne Tepic), rezervna četvorka, bio je bog košarke za recimo Birčevica..

xxx

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.
(Samo jako, 17. septembar 2019 21:19). Nabio ti Bogdan komplekse još iz Partizana...

Samo jako

pre 4 godine

Draga redakcijo, zašto se Zvezda Sombora ili ti zvezda Zvezdinih navijača u nedostatku iste nigde ne spominje??? Nije da nije igrao, igrao je on, nije se samo pretrgao. Bacite neku analizu i o njemu!
(Jova, 17. septembar 2019 21:01)

Evo Jovo, samo za tebe analiza Somborca:
Igrao je četvorku, što nije njegova pozicija!!! To je jako bitno, jer recimo Bogdan je sve vreme igrao 2, što je njegova pozicija i u Sakramentu. Čak je Denver probao da igra sa njim na 4-ci godinu dana, pa je odustao...i stavio ga na 5 nakon čega je somborac razvalio NBA.
Ali, i pored toga što nije igrao svoju poziciju, i pored toga što je igrao u proseku 20 min...što je ne premalo, nego neverovatno malo...
Somborac je u proseku postizao 11,5 poena, 7,5 skokova i 5 asistencija po meču.
Slobodna bacanja 80%.
Na celom prvenstvu, znači u 6 odigranih utakmica, promašio je ukupno 7 šuteva za dva poena...i 3 šuta za tri poena.
Jel sad ok?

nebojsa

pre 4 godine

Koliko ja znam srebra se ne osvajaju vec dobijaju kao gubitnik u finalu. Zlato i bronza se osvajaju.
(Pero, 17. septembar 2019 21:18)

O majko mila, kakva pamet... Znaci bolje je izgubiti u polufinalu, nego pobediti i uci u finale? Trece mesto je bolje od drugog? Sta je to sa vama ljudi, pa sve je u vasim rukama, uzivajte u titulama koje su vam sigurne jos najmanje tri-cetiri godine u oba najveca sporta. Cemu ovakva panika i drama?

Neko iz mase....

pre 4 godine

A kako je taj Jokic zasluzio da igra u nasoj reprezentaciji? Drugi momci su igrali, on je samo odlucio da se na kraju pridruzi......

Mirko

pre 4 godine

Degutantno je koliko smarate sa Bogijem, ali on valjda usrećuje neke ljude ispraznih života. Čak je neko napisao kako on spada među 5 najboljih naših košarkaša svih vremena. Ajde da pogledamo neke od parametara da bi se realno moglo procijeniti gdje nam je Bogi. Prvak svijeta, prvak Evrope, Olimpijski pobjednik, NBA œampion, najbolji NBA trojkaš, MVP nekog od ovih takmičenja... Bogi nema ništa od ovog a recimo Stojaković ima skoro sve. Molim Vas da ovo objavite jer je ovo moj zadnji post o njemu.

ej bre

pre 4 godine

Da nije igrao u jednom od beogradskih blizanaca verovatno bi kod Saleta igrao na pogrešnoj poziciji i dobijao da šutne kada niko neće. Ovo sad stvarno nije za flejmovanje zvezdaša i partizanovaca, ali realno imali smo najboljeg centra sveta koji je kod Saleta igrao krilo i totalno je ugušen. Svaka čast Bogdanu, bez njega bi tek bili loši, ali oćemo li ikada dobiti odgovor zašto je sve uradjeno naglavačke za Jokića? Dajte malo manje clickabait-a i malo više novinarstva.
(tocka, 17. septembar 2019 20:20)

Jedino sto mi pada napamet zasto je Jokica drzao na 4 je njegova katastrofalna odbrana. U denveru te rupe pokriva Plamli ali Srbija nema takvog igraca osim donekle Kalinica. Zato me i cudi zasto ga sale nije poveo. Smatrao je da Milutinov i ostali centri ne mogu da igraju 4 ali mogu da pokriju rupe koje Jokic ostavlja. Pogresio je. Izgubio je glavnog igraca u napadu od koga je sve trebalo da polazi a odbranu nije utego. Zato je i morao da da ostavku. Sve Jokiceve mane su dosle do izrazaja a prednosti je taktikom neutralisao. Kao da je zeleo namerno da ga minira. Najgore je to sto je usput ceh platio i Bjelica na trojci. Sve u svemu katastrofalno vodjen tim a svi porazi idu na dusu selektoru. Da ne pricam da je meni delovalo da niski igraci jednostavno stanu i ukopaju se kada Jokic ima loptu. Niko da krene, niko da utrci samo stanu. Kao da im je ispod casti da ih Jokic razigrava.

Jova

pre 4 godine

Draga redakcijo, zašto se Zvezda Sombora ili ti zvezda Zvezdinih navijača u nedostatku iste nigde ne spominje??? Nije da nije igrao, igrao je on, nije se samo pretrgao. Bacite neku analizu i o njemu!

Marko

pre 4 godine

Taj Jokara je zvanicno medju 5 najboljih igraca NBA lige i sveta, a Bogdanovic nije ni medju 100 na najnovijoj listi sport ilustreited.
Lose ti je trolovanje...

Samo jako

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.

Ranko

pre 4 godine

Teska neka kosarkaska bolest vlada Srbijom i sportskim novinarstvom.Moze se izmedju redova procitati i da je Bogdan previse solirao,da Djordjevic nema pojma,da je Bjelica letargican....Ali nigde niko da kaze da je Jokic odigrao bezobrazno slabo,lenjo,neodgovoeno.I na cetvorci se igra kosarka a ne vaterpolo.Pa sto nije dominirao nad slabijim cetvorkama i punio ih iz reketa.Napravile bi mu nase petice mesta u reketu.Ali za to se treba oznojiti.O odbrani da se ne govori.Ali kao i sve kod nas je kontrolisano i zna se ko je nedodirljiv.Da sve bude gore kod nas lista nedodirljivih uvek naglavacke postavljena.

Migo

pre 4 godine

Bogdanovi roditelji jesu iz okoline Plužina, otac Dragan (selo Pišče), majka Koviljka rođ. Šimun (Mratinje), ali je Bogdan rođen u Beogradu.
Ostavite momka neka uživa u životu i karijeri. Igra za reprezentaciju Srbije jer je tako izabrao i to treba poštovati.

Dr

pre 4 godine

E,svasta se ovde pise. Rece neko da je vreme da Bogdan bude lider u Sakramentu,toliko nerealno kao kad bi ne znam neki nas fudbaler bio lider u Barsi,Realu. Decko je limitiran,sad je i imao dobru statistiku,setite se EP 1/13 za tri i onda je silovao,sad mu je nesto i ulazilo,takav je i Teo,gomila nerezonskih suteva,prodao se sa trojkom protiv spanacs 2014. Molio sam Boga da ga sad ne vode na prvenstvo ,dusu bi nam pojeo,sa onim njegovim blentavim pogledom. Djordjevica,Stojakovica i Bodirogu kolko vidim necemo skoro imati,ovo sad sve suvi prosek i izvikano od strane kvazi novinara.

SashaNoviSadSRB

pre 4 godine

А шта је са оном Јокаром д Туљаном?
(милан, 17. septembar 2019 20:46) # Link komentara

Pitaj Saleta D Djija priucenog trenera i selektora samim tim.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Da su Gudurić, Jović i Bobi ubacili zajedno pola od toga što je Bogi dao sada bi imali GOLD oko vrata. Šteta što sva trojica nisu uzeli bar neki DULO skraćeni kurs. Sada to ni Danilović ni Toma ne mogu više da isprave...
Bogi za predsednika!!!

Rado Srbin igra za natovce

pre 4 godine

Uostalom, zar i onaj američki belac nije rekao da su Srbi dno dna, ma onaj što je rekao da je ceo svet zaratio zbog jednog jedinog srpskog baje, te da su zbog njega poginuli mnogi Nemci, muslimani i Bugari, te Turci, par Engleza i nekoliko Teksašana...
I, da zaključimo, i srpski košarkaši će jednog dana postati ravnopravni sa američkim crncima, bar kad je košarka u pitanju.

nebojsa

pre 4 godine

Sta smo osvojili sa Bogdanovicem u timu, koliko ima asistencija pored 1000 trojki sto je sutnuo i nabijao svoju statistiku???
(Samo pitam, 17. septembar 2019 19:58)

Imao je 5 asistencija po utakmici u proseku i 5 skokova. Uz procenat za tri od neverovatnih 53% posto. A osvojili smo tri medalje za pet godina. Ima li iko da je uradio vise? Ja znam da je mrznja slepa, ali je izgleda i glupa.

MarcoPolo

pre 4 godine

Ne znam šta je nerealno, ali realno je da će Bogdanović sledeće sezone u razvojnu ligu, dok ne nauči da je košarka kolektivni sport a ne lična statistika.
(menađer, 17. septembar 2019 19:37)

Evo ja ću ti reći šta je nerealno: Nerealno je tvoje razmišljanje. Ali razumem zašto ga mrziš... Kako ne mrzeti nekoga ko napuni tvoj klub sa 123 poena u 4 utakmice.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ako nijeste znali on je iz Plužina.Pogriješio što nije izabrao svoju domovinu. Ponosni smo na našeg Crnogorca.
(ogicg,17.septembar 2019 19:45)
Biće da je Vučević pogrešio a ne Bogdanović :)

debil

pre 4 godine

Alo bre ljudi, Bogdan nikada nece biti lider nijedne ekipe jer ga nikad nema kad najvise treba. I to je to. Prestanite da smarate o tituli najboljeg strelca na SP, koju smo mi Srbi ustanovili pre par dana.

rtcg

pre 4 godine

ogicg, 17. septembar 2019 19:45

U Plužine se vazda radjali isključivo Srbi. Veliki pjesnik Pajo Blagojević, pa Vuk Krnjević pa desetine profesora i doktora nauka, svi su se školovali u svoju maticu Srbiju i njoj su odani. Bogdan je naš Srbin iz Crnu Goru po porijeklu i treba da je ponosan kao što smo i mi ostali Srbi iz Crnu Goru.

IGOR

pre 4 godine

Ako nijeste znali on je iz Plužina. Pogriješio je što nije izabrao svoju domovinu. Ponosni smo na našeg Crnogorca.
(ogicg, 17. septembar 2019 19:45)
Za tebe i @beogradskog crnogorca imam poruku da ste ista valjali igrao bi on za vas. Kod nas igraju Srbi iz Crne Gore, a vi imate vasu bracu, dvoglave crne orlove na crvenoj zastavi.

prestanite lagati kompleksasi

pre 4 godine

@ogi cg i bg crnogorac niti jedan srpski sportista nema nikakve veze s CG , posebno ne Bogdanovic koji je je Srbin iz Beograda, osim toga u tim Pluzinama ionako i danas zive Srbi koji ne priznaju laznu drzavu , a vi da prestanete da lazete i da vratite srpske sportiste kao Vucevica , vaterpolo i fudbalsku reprezentaciju gde vam igraju samo Srbi

beogradski Srbin

pre 4 godine

I njega ste nam preoteli. Sve što valja u srbijanskom sportu dolazi iz Crne Gore.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (beogradski crnogorac, 17. septembar 2019 19:46
Sve poslove sto su nam profitabilni u Beogradu ste nam preoteli i uzurpirali!

tocka

pre 4 godine

Da nije igrao u jednom od beogradskih blizanaca verovatno bi kod Saleta igrao na pogrešnoj poziciji i dobijao da šutne kada niko neće. Ovo sad stvarno nije za flejmovanje zvezdaša i partizanovaca, ali realno imali smo najboljeg centra sveta koji je kod Saleta igrao krilo i totalno je ugušen. Svaka čast Bogdanu, bez njega bi tek bili loši, ali oćemo li ikada dobiti odgovor zašto je sve uradjeno naglavačke za Jokića? Dajte malo manje clickabait-a i malo više novinarstva.

Irena

pre 4 godine

Čovek davao doprinos tokom cele utakmice, greške sveo na minimum, u svakom slučaju manje grešio nego neki drugi sa daleko manjim poenterskim učinkom, a ljudi i dalje trube o "nema ga kad se lomi/kad je teško", što govori o tome koliko su pažljivo uopšte ispratili utakmice. Druže, lomi se tokom cele utakmice, teško je tokom cele utakmice, gde su svi ostali za to vreme? Jokić neartikulisanim ponašanjem sebe isključi u ranoj fazi bitnog meča, ljudi i dalje drve kako Bogdana "nEmA kAd jE vAžNo", a jedini je bio prizeman a energičan i produktivan.

online

pre 4 godine

Pratim NBA 20 godina i ,daj boze da nisam u pravu, ali tesko! Zasto? Zato sto je NBA cirkus i oduvek je to bio za igrace kao sto su Bogdan! Jedini nacin da se Bigdan digne u sakramentu je taj da ga trener javno postavi kao lidera ekipe ispred ovih ostalih (foc i kompanija) sto ce biti jako tesko! Gledao sam 20 utakmica sakramenta ove sezone gde bogdan bukvalno ne sutne na kos!

prastanite siriti lazi

pre 4 godine

@ogi cg niti jedan Srpski sportista nema nikakve veze s CG , posebno ne Bogdanovic koji je je Srbin iz Beograda, osim toga u tim Pluzinama ionako i danas zive Srbi koji ne priznaju laznu drzavu , a vi da prestanete da lazete i da vratite srpske sportiste kao Vucevica , vaterpolo i fudbalsku reprezentaciju gde vam igraju samo Srbi

Čoban

pre 4 godine

nerealno je to kolko smarate s njim, a i sto se usrecili s njim ubi boze
(lnkj, 17. septembar 2019 19:29)


Panteru,ti li si? Idi gledaj Lazića i Simonovića.

Glavni cvrcak

pre 4 godine

Mora makar 18 pp prosek u sacramentu pa lepo da ode u raspale knikse..da ima prosek preko 25 par sezona i bude prva violina velike jabuke..zasluzio je i on a i mi zeljni zvezde na istoku u velikom klubu..dosta je zapada

box

pre 4 godine

@ogicg

Jes jes iz Pluzina nego kako! I sve mu tesko pada sto je u Americi pa nikako rodnu kucu da obidje i staru majku na katunu. Jer dok je bio sa ove strne bare iz Pluzina jedva da je mrdao. Cccc...

Miodrag@

pre 4 godine

@kupatilo
ti si bre zažaljenje... predlazem da doniramo za renoviranje i popravak tvog zdravstvenog stanja...
Ti ne vrediš očigledno ni pertli na Bogdanovim patikama...

Siga

pre 4 godine

@ "Pratim NBA 20 godina i ,daj boze da nisam u pravu, ali tesko! Zasto? Zato sto je NBA cirkus i oduvek je to bio za igrace kao sto su Bogdan! Jedini nacin da se Bigdan digne u sakramentu je taj da ga trener javno postavi kao lidera ekipe ispred ovih ostalih (foc i kompanija) sto ce biti jako tesko! Gledao sam 20 utakmica sakramenta ove sezone gde bogdan bukvalno ne sutne na kos!
(online, 17. septembar 2019 20:22)"

Pazi ovoga ;) Znaci NBA ti je cirkus a ti ga ipak gledas i to ni manje ni vise nego 20 utakmica gde Bogdan nije sutnuo? :)
Ja imam NBA pass. Uzeo sam ga da bih gledao uglavnom Denver i Sakramento i jos nisam video utakmicu gde Bogdan bukvalno nije sutnuo. Ovo sto si ti rekao nema veze sa istinom i imam osecaj da si ga pomesao sa Bjelicom. Nazalost Bogdan je jedan od najvecih prangijasa u NBA. Pogledaj mu samo procente suta, koji su medju najgorim u celoj ligi. Sutira i nerezonski i iz neizradjenih akcija, ali tako igraju svi u Sakramentu pa mu se ne moze previse zameriti. Ovo sto je uradio u Kini je totalno netipicno za njega, ali evo nova NBA sezona samo sto nije pa cemo videti ko je u pravu.

menađer

pre 4 godine

Ne znam šta je nerealno, ali realno je da će Bogdanović sledeće sezone u razvojnu ligu, dok ne nauči da je košarka kolektivni sport a ne lična statistika.

hadvao

pre 4 godine

Nazalost,Kingsi su prosle godine izgledali kao jedna divljacka ekipa sa super sebicnim igracima u vidu Hilda i Foxa..krasi ih nevjerovatna atletska sposobnost gotovo svih igraca,ali dzabe kad nemaju svi igraci strpljenje i zelju za pobjedom,vec za licnu statistiku.Nadam se da ce Volton ove godine to dovesti u red i postaviti Bogdana kao lidera ekipe jer je vec dostigao potrebnu zrelost

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

On bi imao iste brojke i u Sakramentu da ne carine loptu Fox i Hield...Nije Sakramento ekipa za njega pored toliko “silovatelja” lopte...

Kimax

pre 4 godine

Nazalost sada ide u SK da izigrava Jokica iz reprezentacije... ulazice sa klupe, bice zamena nekim levacima i igrace na pogresnoj poziciji.... ugasice ga na brzinu, a decko moze mnogo vise...

Kukatilo

pre 4 godine

Alo bre ljudi, Bogdan nikada nece biti lider nijedne ekipe jer ga nikad nema kad najvise treba. I to je to. Prestanite da smarate o tituli najboljeg strelca na SP, koju smo mi Srbi ustanovili pre par dana.

Vuk

pre 4 godine

Na srpskom (kojim se trudite da pišete pretpostavljam) se kaže "nestvaran". "Bogdanović je nerealan" ima potpuno drugačije značenje! Pobogu, naučite srpski!!!!!!!!!!

Kanidja PG

pre 4 godine

Bogdanova sezona karijere dolazi.Samo Luk Volton moze da zezne stvar,mada pored zivog Divca i Stojakovica nema razloga za brigu.
Treca nba sezona,vrijeme je da eksplodira i da ima oko 20p prosjecno 4,5 skokova,asistencija.
Plej of je vrlo izvjestan mada na zapadu puca sve od kvalitetnih sastava.
Mlada ekipa,ultra brza kosarka je zagarantovana.
On i Jokic trenutno daleko dva najbolja srpska kosarkasa.

Vuk

pre 4 godine

Na srpskom (kojim se trudite da pišete pretpostavljam) se kaže "nestvaran". "Bogdanović je nerealan" ima potpuno drugačije značenje! Pobogu, naučite srpski!!!!!!!!!!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

On bi imao iste brojke i u Sakramentu da ne carine loptu Fox i Hield...Nije Sakramento ekipa za njega pored toliko “silovatelja” lopte...

hadvao

pre 4 godine

Nazalost,Kingsi su prosle godine izgledali kao jedna divljacka ekipa sa super sebicnim igracima u vidu Hilda i Foxa..krasi ih nevjerovatna atletska sposobnost gotovo svih igraca,ali dzabe kad nemaju svi igraci strpljenje i zelju za pobjedom,vec za licnu statistiku.Nadam se da ce Volton ove godine to dovesti u red i postaviti Bogdana kao lidera ekipe jer je vec dostigao potrebnu zrelost

Kanidja PG

pre 4 godine

Bogdanova sezona karijere dolazi.Samo Luk Volton moze da zezne stvar,mada pored zivog Divca i Stojakovica nema razloga za brigu.
Treca nba sezona,vrijeme je da eksplodira i da ima oko 20p prosjecno 4,5 skokova,asistencija.
Plej of je vrlo izvjestan mada na zapadu puca sve od kvalitetnih sastava.
Mlada ekipa,ultra brza kosarka je zagarantovana.
On i Jokic trenutno daleko dva najbolja srpska kosarkasa.

nebojsa

pre 4 godine

Sta smo osvojili sa Bogdanovicem u timu, koliko ima asistencija pored 1000 trojki sto je sutnuo i nabijao svoju statistiku???
(Samo pitam, 17. septembar 2019 19:58)

Imao je 5 asistencija po utakmici u proseku i 5 skokova. Uz procenat za tri od neverovatnih 53% posto. A osvojili smo tri medalje za pet godina. Ima li iko da je uradio vise? Ja znam da je mrznja slepa, ali je izgleda i glupa.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ako nijeste znali on je iz Plužina.Pogriješio što nije izabrao svoju domovinu. Ponosni smo na našeg Crnogorca.
(ogicg,17.septembar 2019 19:45)
Biće da je Vučević pogrešio a ne Bogdanović :)

beogradski Srbin

pre 4 godine

I njega ste nam preoteli. Sve što valja u srbijanskom sportu dolazi iz Crne Gore.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (beogradski crnogorac, 17. septembar 2019 19:46
Sve poslove sto su nam profitabilni u Beogradu ste nam preoteli i uzurpirali!

IGOR

pre 4 godine

Ako nijeste znali on je iz Plužina. Pogriješio je što nije izabrao svoju domovinu. Ponosni smo na našeg Crnogorca.
(ogicg, 17. septembar 2019 19:45)
Za tebe i @beogradskog crnogorca imam poruku da ste ista valjali igrao bi on za vas. Kod nas igraju Srbi iz Crne Gore, a vi imate vasu bracu, dvoglave crne orlove na crvenoj zastavi.

rtcg

pre 4 godine

ogicg, 17. septembar 2019 19:45

U Plužine se vazda radjali isključivo Srbi. Veliki pjesnik Pajo Blagojević, pa Vuk Krnjević pa desetine profesora i doktora nauka, svi su se školovali u svoju maticu Srbiju i njoj su odani. Bogdan je naš Srbin iz Crnu Goru po porijeklu i treba da je ponosan kao što smo i mi ostali Srbi iz Crnu Goru.

Čoban

pre 4 godine

nerealno je to kolko smarate s njim, a i sto se usrecili s njim ubi boze
(lnkj, 17. septembar 2019 19:29)


Panteru,ti li si? Idi gledaj Lazića i Simonovića.

Irena

pre 4 godine

Čovek davao doprinos tokom cele utakmice, greške sveo na minimum, u svakom slučaju manje grešio nego neki drugi sa daleko manjim poenterskim učinkom, a ljudi i dalje trube o "nema ga kad se lomi/kad je teško", što govori o tome koliko su pažljivo uopšte ispratili utakmice. Druže, lomi se tokom cele utakmice, teško je tokom cele utakmice, gde su svi ostali za to vreme? Jokić neartikulisanim ponašanjem sebe isključi u ranoj fazi bitnog meča, ljudi i dalje drve kako Bogdana "nEmA kAd jE vAžNo", a jedini je bio prizeman a energičan i produktivan.

Migo

pre 4 godine

Bogdanovi roditelji jesu iz okoline Plužina, otac Dragan (selo Pišče), majka Koviljka rođ. Šimun (Mratinje), ali je Bogdan rođen u Beogradu.
Ostavite momka neka uživa u životu i karijeri. Igra za reprezentaciju Srbije jer je tako izabrao i to treba poštovati.

Samo jako

pre 4 godine

Draga redakcijo, zašto se Zvezda Sombora ili ti zvezda Zvezdinih navijača u nedostatku iste nigde ne spominje??? Nije da nije igrao, igrao je on, nije se samo pretrgao. Bacite neku analizu i o njemu!
(Jova, 17. septembar 2019 21:01)

Evo Jovo, samo za tebe analiza Somborca:
Igrao je četvorku, što nije njegova pozicija!!! To je jako bitno, jer recimo Bogdan je sve vreme igrao 2, što je njegova pozicija i u Sakramentu. Čak je Denver probao da igra sa njim na 4-ci godinu dana, pa je odustao...i stavio ga na 5 nakon čega je somborac razvalio NBA.
Ali, i pored toga što nije igrao svoju poziciju, i pored toga što je igrao u proseku 20 min...što je ne premalo, nego neverovatno malo...
Somborac je u proseku postizao 11,5 poena, 7,5 skokova i 5 asistencija po meču.
Slobodna bacanja 80%.
Na celom prvenstvu, znači u 6 odigranih utakmica, promašio je ukupno 7 šuteva za dva poena...i 3 šuta za tri poena.
Jel sad ok?

MarcoPolo

pre 4 godine

Ne znam šta je nerealno, ali realno je da će Bogdanović sledeće sezone u razvojnu ligu, dok ne nauči da je košarka kolektivni sport a ne lična statistika.
(menađer, 17. septembar 2019 19:37)

Evo ja ću ti reći šta je nerealno: Nerealno je tvoje razmišljanje. Ali razumem zašto ga mrziš... Kako ne mrzeti nekoga ko napuni tvoj klub sa 123 poena u 4 utakmice.

box

pre 4 godine

@ogicg

Jes jes iz Pluzina nego kako! I sve mu tesko pada sto je u Americi pa nikako rodnu kucu da obidje i staru majku na katunu. Jer dok je bio sa ove strne bare iz Pluzina jedva da je mrdao. Cccc...

ej bre

pre 4 godine

Da nije igrao u jednom od beogradskih blizanaca verovatno bi kod Saleta igrao na pogrešnoj poziciji i dobijao da šutne kada niko neće. Ovo sad stvarno nije za flejmovanje zvezdaša i partizanovaca, ali realno imali smo najboljeg centra sveta koji je kod Saleta igrao krilo i totalno je ugušen. Svaka čast Bogdanu, bez njega bi tek bili loši, ali oćemo li ikada dobiti odgovor zašto je sve uradjeno naglavačke za Jokića? Dajte malo manje clickabait-a i malo više novinarstva.
(tocka, 17. septembar 2019 20:20)

Jedino sto mi pada napamet zasto je Jokica drzao na 4 je njegova katastrofalna odbrana. U denveru te rupe pokriva Plamli ali Srbija nema takvog igraca osim donekle Kalinica. Zato me i cudi zasto ga sale nije poveo. Smatrao je da Milutinov i ostali centri ne mogu da igraju 4 ali mogu da pokriju rupe koje Jokic ostavlja. Pogresio je. Izgubio je glavnog igraca u napadu od koga je sve trebalo da polazi a odbranu nije utego. Zato je i morao da da ostavku. Sve Jokiceve mane su dosle do izrazaja a prednosti je taktikom neutralisao. Kao da je zeleo namerno da ga minira. Najgore je to sto je usput ceh platio i Bjelica na trojci. Sve u svemu katastrofalno vodjen tim a svi porazi idu na dusu selektoru. Da ne pricam da je meni delovalo da niski igraci jednostavno stanu i ukopaju se kada Jokic ima loptu. Niko da krene, niko da utrci samo stanu. Kao da im je ispod casti da ih Jokic razigrava.

nebojsa

pre 4 godine

Koliko ja znam srebra se ne osvajaju vec dobijaju kao gubitnik u finalu. Zlato i bronza se osvajaju.
(Pero, 17. septembar 2019 21:18)

O majko mila, kakva pamet... Znaci bolje je izgubiti u polufinalu, nego pobediti i uci u finale? Trece mesto je bolje od drugog? Sta je to sa vama ljudi, pa sve je u vasim rukama, uzivajte u titulama koje su vam sigurne jos najmanje tri-cetiri godine u oba najveca sporta. Cemu ovakva panika i drama?

Nenad

pre 4 godine

Degutantno je koliko smarate sa Bogijem, ali on valjda usrećuje neke ljude ispraznih života. Čak je neko napisao kako on spada među 5 najboljih naših košarkaša svih vremena. Ajde da pogledamo neke od parametara da bi se realno moglo procijeniti gdje nam je Bogi. Prvak svijeta, prvak Evrope, Olimpijski pobjednik, NBA œampion, najbolji NBA trojkaš, MVP nekog od ovih takmičenja... Bogi nema ništa od ovog a recimo Stojaković ima skoro sve. Molim Vas da ovo objavite jer je ovo moj zadnji post o njemu.
(Mirko, 17. septembar 2019 21:28) 
Bogdanović je odličan igrač, ali današnja deca ne mogu ni da zamisle kakvi su igrači bili Bodiroga, Paspalj, Divac, Stojakovic, Đorđevic, Danilovic... Pa, recimo, jedan Sasa Obradovic kao rezervni plej bio je doktor košarke za Micica i Jovica. Jedan Milanko Topic(ne Tepic), rezervna četvorka, bio je bog košarke za recimo Birčevica..

xxx

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.
(Samo jako, 17. septembar 2019 21:19). Nabio ti Bogdan komplekse još iz Partizana...

Ranko

pre 4 godine

Teska neka kosarkaska bolest vlada Srbijom i sportskim novinarstvom.Moze se izmedju redova procitati i da je Bogdan previse solirao,da Djordjevic nema pojma,da je Bjelica letargican....Ali nigde niko da kaze da je Jokic odigrao bezobrazno slabo,lenjo,neodgovoeno.I na cetvorci se igra kosarka a ne vaterpolo.Pa sto nije dominirao nad slabijim cetvorkama i punio ih iz reketa.Napravile bi mu nase petice mesta u reketu.Ali za to se treba oznojiti.O odbrani da se ne govori.Ali kao i sve kod nas je kontrolisano i zna se ko je nedodirljiv.Da sve bude gore kod nas lista nedodirljivih uvek naglavacke postavljena.

bradina

pre 4 godine

Alo bre "milogorci" ostavite se toga koje i odakle je.Onaj Crnac u vasoj reprezentaciji je izgleda jedini pravi "crnogorac" bar po boji koze.

Mirko

pre 4 godine

Degutantno je koliko smarate sa Bogijem, ali on valjda usrećuje neke ljude ispraznih života. Čak je neko napisao kako on spada među 5 najboljih naših košarkaša svih vremena. Ajde da pogledamo neke od parametara da bi se realno moglo procijeniti gdje nam je Bogi. Prvak svijeta, prvak Evrope, Olimpijski pobjednik, NBA œampion, najbolji NBA trojkaš, MVP nekog od ovih takmičenja... Bogi nema ništa od ovog a recimo Stojaković ima skoro sve. Molim Vas da ovo objavite jer je ovo moj zadnji post o njemu.

prestanite lagati kompleksasi

pre 4 godine

@ogi cg i bg crnogorac niti jedan srpski sportista nema nikakve veze s CG , posebno ne Bogdanovic koji je je Srbin iz Beograda, osim toga u tim Pluzinama ionako i danas zive Srbi koji ne priznaju laznu drzavu , a vi da prestanete da lazete i da vratite srpske sportiste kao Vucevica , vaterpolo i fudbalsku reprezentaciju gde vam igraju samo Srbi

Marko

pre 4 godine

Taj Jokara je zvanicno medju 5 najboljih igraca NBA lige i sveta, a Bogdanovic nije ni medju 100 na najnovijoj listi sport ilustreited.
Lose ti je trolovanje...

Miodrag@

pre 4 godine

@kupatilo
ti si bre zažaljenje... predlazem da doniramo za renoviranje i popravak tvog zdravstvenog stanja...
Ti ne vrediš očigledno ni pertli na Bogdanovim patikama...

prastanite siriti lazi

pre 4 godine

@ogi cg niti jedan Srpski sportista nema nikakve veze s CG , posebno ne Bogdanovic koji je je Srbin iz Beograda, osim toga u tim Pluzinama ionako i danas zive Srbi koji ne priznaju laznu drzavu , a vi da prestanete da lazete i da vratite srpske sportiste kao Vucevica , vaterpolo i fudbalsku reprezentaciju gde vam igraju samo Srbi

Samo jako

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.

tocka

pre 4 godine

Da nije igrao u jednom od beogradskih blizanaca verovatno bi kod Saleta igrao na pogrešnoj poziciji i dobijao da šutne kada niko neće. Ovo sad stvarno nije za flejmovanje zvezdaša i partizanovaca, ali realno imali smo najboljeg centra sveta koji je kod Saleta igrao krilo i totalno je ugušen. Svaka čast Bogdanu, bez njega bi tek bili loši, ali oćemo li ikada dobiti odgovor zašto je sve uradjeno naglavačke za Jokića? Dajte malo manje clickabait-a i malo više novinarstva.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Da su Gudurić, Jović i Bobi ubacili zajedno pola od toga što je Bogi dao sada bi imali GOLD oko vrata. Šteta što sva trojica nisu uzeli bar neki DULO skraćeni kurs. Sada to ni Danilović ni Toma ne mogu više da isprave...
Bogi za predsednika!!!

Siga

pre 4 godine

@ "Pratim NBA 20 godina i ,daj boze da nisam u pravu, ali tesko! Zasto? Zato sto je NBA cirkus i oduvek je to bio za igrace kao sto su Bogdan! Jedini nacin da se Bigdan digne u sakramentu je taj da ga trener javno postavi kao lidera ekipe ispred ovih ostalih (foc i kompanija) sto ce biti jako tesko! Gledao sam 20 utakmica sakramenta ove sezone gde bogdan bukvalno ne sutne na kos!
(online, 17. septembar 2019 20:22)"

Pazi ovoga ;) Znaci NBA ti je cirkus a ti ga ipak gledas i to ni manje ni vise nego 20 utakmica gde Bogdan nije sutnuo? :)
Ja imam NBA pass. Uzeo sam ga da bih gledao uglavnom Denver i Sakramento i jos nisam video utakmicu gde Bogdan bukvalno nije sutnuo. Ovo sto si ti rekao nema veze sa istinom i imam osecaj da si ga pomesao sa Bjelicom. Nazalost Bogdan je jedan od najvecih prangijasa u NBA. Pogledaj mu samo procente suta, koji su medju najgorim u celoj ligi. Sutira i nerezonski i iz neizradjenih akcija, ali tako igraju svi u Sakramentu pa mu se ne moze previse zameriti. Ovo sto je uradio u Kini je totalno netipicno za njega, ali evo nova NBA sezona samo sto nije pa cemo videti ko je u pravu.

SashaNoviSadSRB

pre 4 godine

А шта је са оном Јокаром д Туљаном?
(милан, 17. septembar 2019 20:46) # Link komentara

Pitaj Saleta D Djija priucenog trenera i selektora samim tim.

Alokin

pre 4 godine

Jedino sto se da primetiti iz komentara je da se svi Srbi razumeju u kosarku bolje od kosarkasa, da taktike poznaju bolje od trenera i sigurno, najsigurnije su za Srbiju uradili toliko toga da bi trebalo njih voditi na sva takmicenja jer, pa... sve znaju. Sve bre internet ratnik do internet ratnika. Bar 8 od 10 ljudi koji ovde pisu nisu loptu (osim na NBA2K) videli. A reprezentacija, pa desilo se. Ovaj put smo podbacili, sledeci ce biti bolje. Svaka cast momcima sto uz ovakve komentare imaju volju da igraju, ja ne bih mogao.

Boris

pre 4 godine

Ako se plasiramo na OI, Bogdan je taj koji treba da nosi zastavu. Ima olimpijsko srebro. Ali ono sto je mnogo bitnije, godinama se za reprezentaciju bori na najvisem nivou i sa takvom zeljom za uspeh i pobede sto ga izdvaja od drugih. On iste brojke moze imati u Sakramentu, samo da ima dovoljno slobode, sto nije slucaj. AKo Divac ne preduzme nista i ove sezone Bogdan bude rezerva vreme je za trejd u San Antonio.

Back in Black

pre 4 godine

Bogdanovic je odlican igrac ali u Sakrementu igra sa mnogo manje samopouzdanja i ako moze da dominira.Posle one trojke za pobedu protiv Lejkersa ja sam mislio to je to,sada ce da kida a on se raspao,igrao je sve gore i gore.Igrao je odlicno na SP verovatno je i najbolji igrac celog SP ali tesko da je zadovoljan i da ce to da mu donese neko samopouzdanje jer se do toga dolazi trofejima i medaljama.

menađer

pre 4 godine

Ne znam šta je nerealno, ali realno je da će Bogdanović sledeće sezone u razvojnu ligu, dok ne nauči da je košarka kolektivni sport a ne lična statistika.

Kimax

pre 4 godine

Nazalost sada ide u SK da izigrava Jokica iz reprezentacije... ulazice sa klupe, bice zamena nekim levacima i igrace na pogresnoj poziciji.... ugasice ga na brzinu, a decko moze mnogo vise...

Dr

pre 4 godine

E,svasta se ovde pise. Rece neko da je vreme da Bogdan bude lider u Sakramentu,toliko nerealno kao kad bi ne znam neki nas fudbaler bio lider u Barsi,Realu. Decko je limitiran,sad je i imao dobru statistiku,setite se EP 1/13 za tri i onda je silovao,sad mu je nesto i ulazilo,takav je i Teo,gomila nerezonskih suteva,prodao se sa trojkom protiv spanacs 2014. Molio sam Boga da ga sad ne vode na prvenstvo ,dusu bi nam pojeo,sa onim njegovim blentavim pogledom. Djordjevica,Stojakovica i Bodirogu kolko vidim necemo skoro imati,ovo sad sve suvi prosek i izvikano od strane kvazi novinara.

lepo

pre 4 godine

@Samo jako
A zasto Somborac na toj poziciji 4 nije izdominirao protiv laksih protivnika? Mislim, nije 4 fudbal, nego se tu isto igra kosarka. Eto i na petici je igrao pa se nije proslavio. Promasio 7 suteva za 2, i to je previse s obzirom na to da nije ni sutirao nesto narocito cesto.
A kako si to zaboravio da spomenes ucinak Somborca u odbrani? Prosecno smo preko njega primali 30 poena po utakmici. Strasan Somborac.

Jova

pre 4 godine

Draga redakcijo, zašto se Zvezda Sombora ili ti zvezda Zvezdinih navijača u nedostatku iste nigde ne spominje??? Nije da nije igrao, igrao je on, nije se samo pretrgao. Bacite neku analizu i o njemu!

Kukatilo

pre 4 godine

Alo bre ljudi, Bogdan nikada nece biti lider nijedne ekipe jer ga nikad nema kad najvise treba. I to je to. Prestanite da smarate o tituli najboljeg strelca na SP, koju smo mi Srbi ustanovili pre par dana.

Milan

pre 4 godine

Bogdanović je odličan igrač, ali današnja deca ne mogu ni da zamisle kakvi su igrači bili Bodiroga, Paspalj, Divac, Stojakovic, Đorđevic, Danilovic... Pa, recimo, jedan Sasa Obradovic kao rezervni plej bio je doktor košarke za Micica i Jovica. Jedan Milanko Topic(ne Tepic), rezervna četvorka, bio je bog košarke za recimo Birčevica..
(Nenad, 17. septembar 2019 23:08)

Mala ispravka - MilEnko Topic. Legenda. Na EP 1997. jako bitan, na SP 1998. jedan od najsigurnijih u reprezentaciji. Kad dobije loptu van linije 6.25 (u to vreme) tamo iznad vrha reketa, pa malo po strani, znas da ide onaj sut skoro bez skoka, i to sigurno ulazi.

111

pre 4 godine

(Samo jako, 17. septembar 2019 22:56)B


BB u Kingsima ne igra cesto na svojoj poziciji. Mnogo vise igra na 3 nego na 2. Igrac koji je na 2 ima cesce loptu u rukana nego igrac na 3. OK? U reprezentaciji je igrao na 2 i sve se videlo. Ako u Kingsima igra na svojoj poziciji i tu ce sve da se vidi. Ali Badi Hild..Tu je trener da vidi sta je dobro za tim. U svakom slucaju BB nece da steti na igri Kingsa niti je bio problem. Nije on taj koji je srljao na kos ili sutirao nerezonski ili nije uposljavao saigraca koji je sam. Mnogo puta je on taj koji je sam, siri ruke a ne dobije loptu i igraci upropaste napad.

rts1

pre 4 godine

Samo jako

taman kad pomislite da ljubitelji kluba iz predgrađa mogu samo da se pokriju ušima (Bogdanović vs Gudurić) oni razviju teoriju da bi mi bili prvaci da je BB ubacivao 7-15 poena.
Bogdan je bio jedina svetla tačka ovog prvenstva, ostali su bili mlitavi i nevidljivi bez obzira iz kog kluba potiču ( inače mislim da sve njih kopletno uključujući i BB boli uvo za Partizan i FMPCZ).

Merit Son

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.
(Samo jako, 17. septembar 2019 21:19)

Uuuuuu...ala ti je decko nabio komplekse sa ona 123 poena. Garant se strecnes svaki put kad se podigne na sut. Cudan je osecaj kad jedan tako odlican igrac igra za tvoju reprezentaciju, a ti mrzis svaki njegov poen.

online

pre 4 godine

Pratim NBA 20 godina i ,daj boze da nisam u pravu, ali tesko! Zasto? Zato sto je NBA cirkus i oduvek je to bio za igrace kao sto su Bogdan! Jedini nacin da se Bigdan digne u sakramentu je taj da ga trener javno postavi kao lidera ekipe ispred ovih ostalih (foc i kompanija) sto ce biti jako tesko! Gledao sam 20 utakmica sakramenta ove sezone gde bogdan bukvalno ne sutne na kos!

železničar

pre 4 godine

Evo Jovo, samo za tebe analiza Somborca:
Igrao je četvorku, što nije njegova pozicija!!! To je jako bitno, jer recimo Bogdan je sve vreme igrao 2, što je njegova pozicija i u Sakramentu. Čak je Denver probao da igra sa njim na 4-ci godinu dana, pa je odustao...i stavio ga na 5 nakon čega je somborac razvalio NBA.
Ali, i pored toga što nije igrao svoju poziciju, i pored toga što je igrao u proseku 20 min...što je ne premalo, nego neverovatno malo...
Somborac je u proseku postizao 11,5 poena, 7,5 skokova i 5 asistencija po meču.
Slobodna bacanja 80%.
Na celom prvenstvu, znači u 6 odigranih utakmica, promašio je ukupno 7 šuteva za dva poena...i 3 šuta za tri poena.
Jel sad ok?
(Samo jako, 17. septembar 2019 22:56)

Ako već iznosiš činjenice, bilo bi lepo da ih tačno iznosiš. Prvo igrao je više od 20 min u proseku, a zaboravio si da pomeneš njegovo isključenje na početku utakmice sa Španijom, što znači da bi sa tom odigranom imao istu minutažu kao i Bogdan. Ono što si takođe zaboravio da pomeneš su izgubljene lopte, kojih je imao ubedljivo najviše u ekipi, 3 po utakmici, dok oduzetih skoro da nije imao.
Nije sporno da je ekstra igrač, ali njegovo ponašanje na terenu bez obzira što nije igrao na svojoj poziciji je VELIKA SRAMOTA. A ti i tebi slični što ga opravdavajte sa nekim glupim razlozima, za malodušnost i njegov dečije ponašanje i inaćenje nema nikakvog opravdanja. Zaboravljate da je za takvo ponašanje i od Melouna u klubu dobijao vaspitne. Očigledno je da nisu urodile plodom...

Nenad

pre 4 godine

Topić je bio odličan igrač, ali se ipak zvao Milenko, a ne Milanko...
(CarloNS, 18. septembar 2019 00:44)
U pravu ste, Milenko, moja greska, samo što se nije zvao Milenko, već se još uvek tako zove. Čovek je živ.

Neko iz mase....

pre 4 godine

A kako je taj Jokic zasluzio da igra u nasoj reprezentaciji? Drugi momci su igrali, on je samo odlucio da se na kraju pridruzi......

CarloNS

pre 4 godine

Bogdanović je odličan igrač, ali današnja deca ne mogu ni da zamisle kakvi su igrači bili Bodiroga, Paspalj, Divac, Stojakovic, Đorđevic, Danilovic... Pa, recimo, jedan Sasa Obradovic kao rezervni plej bio je doktor košarke za Micica i Jovica. Jedan Milanko Topic(ne Tepic), rezervna četvorka, bio je bog košarke za recimo Birčevica..
(Nenad, 17. septembar 2019 23:08)

Topić je bio odličan igrač, ali se ipak zvao Milenko, a ne Milanko...

Zuuuzuuu

pre 4 godine

Nema mesta sada ovde sve da ih citiram, ali ima bar jednog 15 komentara ljudi kojima je Bogdan gadne komplekse ostavio. I u Luksemburgu da igra vredjali bi ga.
Dule, Bogdan, Pavlovic, koga li vise mrzite? Jadni ste.

Rado Srbin igra za natovce

pre 4 godine

Uostalom, zar i onaj američki belac nije rekao da su Srbi dno dna, ma onaj što je rekao da je ceo svet zaratio zbog jednog jedinog srpskog baje, te da su zbog njega poginuli mnogi Nemci, muslimani i Bugari, te Turci, par Engleza i nekoliko Teksašana...
I, da zaključimo, i srpski košarkaši će jednog dana postati ravnopravni sa američkim crncima, bar kad je košarka u pitanju.

debil

pre 4 godine

Alo bre ljudi, Bogdan nikada nece biti lider nijedne ekipe jer ga nikad nema kad najvise treba. I to je to. Prestanite da smarate o tituli najboljeg strelca na SP, koju smo mi Srbi ustanovili pre par dana.

Miki

pre 4 godine

Niko srecniji od mene ako Bogdan eksplodira u SAC sledece godine, ali realni budimo, nema mesta za njega i Heilda u istom timu. Do sada je ispastao Bogi i vise je igrao na pozicijama koje nisu njegove. Dao bog da se to promeni u sledecoj sezoni ali teeesko, pa bih bio srecniji da on ode u neki klub koji ce mu dati vise prostora i slobode. Spursi, Denver, sto da ne...

Samo jako

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.
(Samo jako, 17. septembar 2019 21:19)

Uuuuuu...ala ti je decko nabio komplekse sa ona 123 poena. Garant se strecnes svaki put kad se podigne na sut. Cudan je osecaj kad jedan tako odlican igrac igra za tvoju reprezentaciju, a ti mrzis svaki njegov poen.
(Merit Son, 18. septembar 2019 09:04)

O čemu pričaš? Kakav kompleks? Jel Sakramento igra play-off? Jel Srbija uzela medalju? Ko mrzi svaki njegov poen? Vi grobari imate žestok kompleks niže vrednosti. Kao sekta...i stalno pominjete neke " komplekse" valjda se tako branite, šta li već. Bogdan je odličan igrač, i uvek daje sve od sebe, i svaka čast na tome...a to što on igra 25-30 minuta, i što je igra postavljena kako je postavljena...on nema veze sa tim, niti je kriv, niti bilo šta, dečko igra najbolje što može uvek.
Činjenica je da smo mi uzimali medalje kada Bogdan daje 7-15 poena...a kada Teo daje 20+ i Jokić 20+...a to što ste vi grobari zaslepljeni ludilom vašeg kluba, imate problem u glavi, i ništa ne vidite...nije vam lako, nikako.

Glavni cvrcak

pre 4 godine

Mora makar 18 pp prosek u sacramentu pa lepo da ode u raspale knikse..da ima prosek preko 25 par sezona i bude prva violina velike jabuke..zasluzio je i on a i mi zeljni zvezde na istoku u velikom klubu..dosta je zapada

Samo jako

pre 4 godine

Na celom prvenstvu, znači u 6 odigranih utakmica, Jokić je promašio ukupno 7 šuteva za dva poena...i 3 šuta za tri poena.
Jel sad ok?
(Samo jako, 17. septembar 2019 22:56)

Samo da dodam, poređenja radi, na tih 6 utakmica (zadnja Argentina), Bogdan Bogdanović ima promašenih 15 šuteva za dva poena i promašenih 19 šuteva za 3 poena.

Mare

pre 4 godine

Ali... Sale nije bio zadovoljan njegovom formom pred start priprema... Da se nije povredio Gagi, mogao je da ga ostavi u Beogradu.

menađer

pre 4 godine

Ne znam šta je nerealno, ali realno je da će Bogdanović sledeće sezone u razvojnu ligu, dok ne nauči da je košarka kolektivni sport a ne lična statistika.

Kukatilo

pre 4 godine

Alo bre ljudi, Bogdan nikada nece biti lider nijedne ekipe jer ga nikad nema kad najvise treba. I to je to. Prestanite da smarate o tituli najboljeg strelca na SP, koju smo mi Srbi ustanovili pre par dana.

Dr

pre 4 godine

E,svasta se ovde pise. Rece neko da je vreme da Bogdan bude lider u Sakramentu,toliko nerealno kao kad bi ne znam neki nas fudbaler bio lider u Barsi,Realu. Decko je limitiran,sad je i imao dobru statistiku,setite se EP 1/13 za tri i onda je silovao,sad mu je nesto i ulazilo,takav je i Teo,gomila nerezonskih suteva,prodao se sa trojkom protiv spanacs 2014. Molio sam Boga da ga sad ne vode na prvenstvo ,dusu bi nam pojeo,sa onim njegovim blentavim pogledom. Djordjevica,Stojakovica i Bodirogu kolko vidim necemo skoro imati,ovo sad sve suvi prosek i izvikano od strane kvazi novinara.

debil

pre 4 godine

Alo bre ljudi, Bogdan nikada nece biti lider nijedne ekipe jer ga nikad nema kad najvise treba. I to je to. Prestanite da smarate o tituli najboljeg strelca na SP, koju smo mi Srbi ustanovili pre par dana.

Marko

pre 4 godine

Taj Jokara je zvanicno medju 5 najboljih igraca NBA lige i sveta, a Bogdanovic nije ni medju 100 na najnovijoj listi sport ilustreited.
Lose ti je trolovanje...

Samo jako

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.

Mirko

pre 4 godine

Degutantno je koliko smarate sa Bogijem, ali on valjda usrećuje neke ljude ispraznih života. Čak je neko napisao kako on spada među 5 najboljih naših košarkaša svih vremena. Ajde da pogledamo neke od parametara da bi se realno moglo procijeniti gdje nam je Bogi. Prvak svijeta, prvak Evrope, Olimpijski pobjednik, NBA œampion, najbolji NBA trojkaš, MVP nekog od ovih takmičenja... Bogi nema ništa od ovog a recimo Stojaković ima skoro sve. Molim Vas da ovo objavite jer je ovo moj zadnji post o njemu.

lepo

pre 4 godine

@Samo jako
A zasto Somborac na toj poziciji 4 nije izdominirao protiv laksih protivnika? Mislim, nije 4 fudbal, nego se tu isto igra kosarka. Eto i na petici je igrao pa se nije proslavio. Promasio 7 suteva za 2, i to je previse s obzirom na to da nije ni sutirao nesto narocito cesto.
A kako si to zaboravio da spomenes ucinak Somborca u odbrani? Prosecno smo preko njega primali 30 poena po utakmici. Strasan Somborac.

Neko iz mase....

pre 4 godine

A kako je taj Jokic zasluzio da igra u nasoj reprezentaciji? Drugi momci su igrali, on je samo odlucio da se na kraju pridruzi......

SashaNoviSadSRB

pre 4 godine

А шта је са оном Јокаром д Туљаном?
(милан, 17. septembar 2019 20:46) # Link komentara

Pitaj Saleta D Djija priucenog trenera i selektora samim tim.

Ranko

pre 4 godine

Teska neka kosarkaska bolest vlada Srbijom i sportskim novinarstvom.Moze se izmedju redova procitati i da je Bogdan previse solirao,da Djordjevic nema pojma,da je Bjelica letargican....Ali nigde niko da kaze da je Jokic odigrao bezobrazno slabo,lenjo,neodgovoeno.I na cetvorci se igra kosarka a ne vaterpolo.Pa sto nije dominirao nad slabijim cetvorkama i punio ih iz reketa.Napravile bi mu nase petice mesta u reketu.Ali za to se treba oznojiti.O odbrani da se ne govori.Ali kao i sve kod nas je kontrolisano i zna se ko je nedodirljiv.Da sve bude gore kod nas lista nedodirljivih uvek naglavacke postavljena.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

On bi imao iste brojke i u Sakramentu da ne carine loptu Fox i Hield...Nije Sakramento ekipa za njega pored toliko “silovatelja” lopte...

Čoban

pre 4 godine

nerealno je to kolko smarate s njim, a i sto se usrecili s njim ubi boze
(lnkj, 17. septembar 2019 19:29)


Panteru,ti li si? Idi gledaj Lazića i Simonovića.

Kimax

pre 4 godine

Nazalost sada ide u SK da izigrava Jokica iz reprezentacije... ulazice sa klupe, bice zamena nekim levacima i igrace na pogresnoj poziciji.... ugasice ga na brzinu, a decko moze mnogo vise...

Samo jako

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.
(Samo jako, 17. septembar 2019 21:19)

Uuuuuu...ala ti je decko nabio komplekse sa ona 123 poena. Garant se strecnes svaki put kad se podigne na sut. Cudan je osecaj kad jedan tako odlican igrac igra za tvoju reprezentaciju, a ti mrzis svaki njegov poen.
(Merit Son, 18. septembar 2019 09:04)

O čemu pričaš? Kakav kompleks? Jel Sakramento igra play-off? Jel Srbija uzela medalju? Ko mrzi svaki njegov poen? Vi grobari imate žestok kompleks niže vrednosti. Kao sekta...i stalno pominjete neke " komplekse" valjda se tako branite, šta li već. Bogdan je odličan igrač, i uvek daje sve od sebe, i svaka čast na tome...a to što on igra 25-30 minuta, i što je igra postavljena kako je postavljena...on nema veze sa tim, niti je kriv, niti bilo šta, dečko igra najbolje što može uvek.
Činjenica je da smo mi uzimali medalje kada Bogdan daje 7-15 poena...a kada Teo daje 20+ i Jokić 20+...a to što ste vi grobari zaslepljeni ludilom vašeg kluba, imate problem u glavi, i ništa ne vidite...nije vam lako, nikako.

online

pre 4 godine

Pratim NBA 20 godina i ,daj boze da nisam u pravu, ali tesko! Zasto? Zato sto je NBA cirkus i oduvek je to bio za igrace kao sto su Bogdan! Jedini nacin da se Bigdan digne u sakramentu je taj da ga trener javno postavi kao lidera ekipe ispred ovih ostalih (foc i kompanija) sto ce biti jako tesko! Gledao sam 20 utakmica sakramenta ove sezone gde bogdan bukvalno ne sutne na kos!

MarcoPolo

pre 4 godine

Ne znam šta je nerealno, ali realno je da će Bogdanović sledeće sezone u razvojnu ligu, dok ne nauči da je košarka kolektivni sport a ne lična statistika.
(menađer, 17. septembar 2019 19:37)

Evo ja ću ti reći šta je nerealno: Nerealno je tvoje razmišljanje. Ali razumem zašto ga mrziš... Kako ne mrzeti nekoga ko napuni tvoj klub sa 123 poena u 4 utakmice.

Siga

pre 4 godine

@ "Pratim NBA 20 godina i ,daj boze da nisam u pravu, ali tesko! Zasto? Zato sto je NBA cirkus i oduvek je to bio za igrace kao sto su Bogdan! Jedini nacin da se Bigdan digne u sakramentu je taj da ga trener javno postavi kao lidera ekipe ispred ovih ostalih (foc i kompanija) sto ce biti jako tesko! Gledao sam 20 utakmica sakramenta ove sezone gde bogdan bukvalno ne sutne na kos!
(online, 17. septembar 2019 20:22)"

Pazi ovoga ;) Znaci NBA ti je cirkus a ti ga ipak gledas i to ni manje ni vise nego 20 utakmica gde Bogdan nije sutnuo? :)
Ja imam NBA pass. Uzeo sam ga da bih gledao uglavnom Denver i Sakramento i jos nisam video utakmicu gde Bogdan bukvalno nije sutnuo. Ovo sto si ti rekao nema veze sa istinom i imam osecaj da si ga pomesao sa Bjelicom. Nazalost Bogdan je jedan od najvecih prangijasa u NBA. Pogledaj mu samo procente suta, koji su medju najgorim u celoj ligi. Sutira i nerezonski i iz neizradjenih akcija, ali tako igraju svi u Sakramentu pa mu se ne moze previse zameriti. Ovo sto je uradio u Kini je totalno netipicno za njega, ali evo nova NBA sezona samo sto nije pa cemo videti ko je u pravu.

xxx

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.
(Samo jako, 17. septembar 2019 21:19). Nabio ti Bogdan komplekse još iz Partizana...

Rado Srbin igra za natovce

pre 4 godine

Uostalom, zar i onaj američki belac nije rekao da su Srbi dno dna, ma onaj što je rekao da je ceo svet zaratio zbog jednog jedinog srpskog baje, te da su zbog njega poginuli mnogi Nemci, muslimani i Bugari, te Turci, par Engleza i nekoliko Teksašana...
I, da zaključimo, i srpski košarkaši će jednog dana postati ravnopravni sa američkim crncima, bar kad je košarka u pitanju.

tocka

pre 4 godine

Da nije igrao u jednom od beogradskih blizanaca verovatno bi kod Saleta igrao na pogrešnoj poziciji i dobijao da šutne kada niko neće. Ovo sad stvarno nije za flejmovanje zvezdaša i partizanovaca, ali realno imali smo najboljeg centra sveta koji je kod Saleta igrao krilo i totalno je ugušen. Svaka čast Bogdanu, bez njega bi tek bili loši, ali oćemo li ikada dobiti odgovor zašto je sve uradjeno naglavačke za Jokića? Dajte malo manje clickabait-a i malo više novinarstva.

Vuk

pre 4 godine

Na srpskom (kojim se trudite da pišete pretpostavljam) se kaže "nestvaran". "Bogdanović je nerealan" ima potpuno drugačije značenje! Pobogu, naučite srpski!!!!!!!!!!

Jova

pre 4 godine

Draga redakcijo, zašto se Zvezda Sombora ili ti zvezda Zvezdinih navijača u nedostatku iste nigde ne spominje??? Nije da nije igrao, igrao je on, nije se samo pretrgao. Bacite neku analizu i o njemu!

ej bre

pre 4 godine

Da nije igrao u jednom od beogradskih blizanaca verovatno bi kod Saleta igrao na pogrešnoj poziciji i dobijao da šutne kada niko neće. Ovo sad stvarno nije za flejmovanje zvezdaša i partizanovaca, ali realno imali smo najboljeg centra sveta koji je kod Saleta igrao krilo i totalno je ugušen. Svaka čast Bogdanu, bez njega bi tek bili loši, ali oćemo li ikada dobiti odgovor zašto je sve uradjeno naglavačke za Jokića? Dajte malo manje clickabait-a i malo više novinarstva.
(tocka, 17. septembar 2019 20:20)

Jedino sto mi pada napamet zasto je Jokica drzao na 4 je njegova katastrofalna odbrana. U denveru te rupe pokriva Plamli ali Srbija nema takvog igraca osim donekle Kalinica. Zato me i cudi zasto ga sale nije poveo. Smatrao je da Milutinov i ostali centri ne mogu da igraju 4 ali mogu da pokriju rupe koje Jokic ostavlja. Pogresio je. Izgubio je glavnog igraca u napadu od koga je sve trebalo da polazi a odbranu nije utego. Zato je i morao da da ostavku. Sve Jokiceve mane su dosle do izrazaja a prednosti je taktikom neutralisao. Kao da je zeleo namerno da ga minira. Najgore je to sto je usput ceh platio i Bjelica na trojci. Sve u svemu katastrofalno vodjen tim a svi porazi idu na dusu selektoru. Da ne pricam da je meni delovalo da niski igraci jednostavno stanu i ukopaju se kada Jokic ima loptu. Niko da krene, niko da utrci samo stanu. Kao da im je ispod casti da ih Jokic razigrava.

Samo jako

pre 4 godine

Draga redakcijo, zašto se Zvezda Sombora ili ti zvezda Zvezdinih navijača u nedostatku iste nigde ne spominje??? Nije da nije igrao, igrao je on, nije se samo pretrgao. Bacite neku analizu i o njemu!
(Jova, 17. septembar 2019 21:01)

Evo Jovo, samo za tebe analiza Somborca:
Igrao je četvorku, što nije njegova pozicija!!! To je jako bitno, jer recimo Bogdan je sve vreme igrao 2, što je njegova pozicija i u Sakramentu. Čak je Denver probao da igra sa njim na 4-ci godinu dana, pa je odustao...i stavio ga na 5 nakon čega je somborac razvalio NBA.
Ali, i pored toga što nije igrao svoju poziciju, i pored toga što je igrao u proseku 20 min...što je ne premalo, nego neverovatno malo...
Somborac je u proseku postizao 11,5 poena, 7,5 skokova i 5 asistencija po meču.
Slobodna bacanja 80%.
Na celom prvenstvu, znači u 6 odigranih utakmica, promašio je ukupno 7 šuteva za dva poena...i 3 šuta za tri poena.
Jel sad ok?

hadvao

pre 4 godine

Nazalost,Kingsi su prosle godine izgledali kao jedna divljacka ekipa sa super sebicnim igracima u vidu Hilda i Foxa..krasi ih nevjerovatna atletska sposobnost gotovo svih igraca,ali dzabe kad nemaju svi igraci strpljenje i zelju za pobjedom,vec za licnu statistiku.Nadam se da ce Volton ove godine to dovesti u red i postaviti Bogdana kao lidera ekipe jer je vec dostigao potrebnu zrelost

železničar

pre 4 godine

Evo Jovo, samo za tebe analiza Somborca:
Igrao je četvorku, što nije njegova pozicija!!! To je jako bitno, jer recimo Bogdan je sve vreme igrao 2, što je njegova pozicija i u Sakramentu. Čak je Denver probao da igra sa njim na 4-ci godinu dana, pa je odustao...i stavio ga na 5 nakon čega je somborac razvalio NBA.
Ali, i pored toga što nije igrao svoju poziciju, i pored toga što je igrao u proseku 20 min...što je ne premalo, nego neverovatno malo...
Somborac je u proseku postizao 11,5 poena, 7,5 skokova i 5 asistencija po meču.
Slobodna bacanja 80%.
Na celom prvenstvu, znači u 6 odigranih utakmica, promašio je ukupno 7 šuteva za dva poena...i 3 šuta za tri poena.
Jel sad ok?
(Samo jako, 17. septembar 2019 22:56)

Ako već iznosiš činjenice, bilo bi lepo da ih tačno iznosiš. Prvo igrao je više od 20 min u proseku, a zaboravio si da pomeneš njegovo isključenje na početku utakmice sa Španijom, što znači da bi sa tom odigranom imao istu minutažu kao i Bogdan. Ono što si takođe zaboravio da pomeneš su izgubljene lopte, kojih je imao ubedljivo najviše u ekipi, 3 po utakmici, dok oduzetih skoro da nije imao.
Nije sporno da je ekstra igrač, ali njegovo ponašanje na terenu bez obzira što nije igrao na svojoj poziciji je VELIKA SRAMOTA. A ti i tebi slični što ga opravdavajte sa nekim glupim razlozima, za malodušnost i njegov dečije ponašanje i inaćenje nema nikakvog opravdanja. Zaboravljate da je za takvo ponašanje i od Melouna u klubu dobijao vaspitne. Očigledno je da nisu urodile plodom...

Irena

pre 4 godine

Čovek davao doprinos tokom cele utakmice, greške sveo na minimum, u svakom slučaju manje grešio nego neki drugi sa daleko manjim poenterskim učinkom, a ljudi i dalje trube o "nema ga kad se lomi/kad je teško", što govori o tome koliko su pažljivo uopšte ispratili utakmice. Druže, lomi se tokom cele utakmice, teško je tokom cele utakmice, gde su svi ostali za to vreme? Jokić neartikulisanim ponašanjem sebe isključi u ranoj fazi bitnog meča, ljudi i dalje drve kako Bogdana "nEmA kAd jE vAžNo", a jedini je bio prizeman a energičan i produktivan.

Samo jako

pre 4 godine

Na celom prvenstvu, znači u 6 odigranih utakmica, Jokić je promašio ukupno 7 šuteva za dva poena...i 3 šuta za tri poena.
Jel sad ok?
(Samo jako, 17. septembar 2019 22:56)

Samo da dodam, poređenja radi, na tih 6 utakmica (zadnja Argentina), Bogdan Bogdanović ima promašenih 15 šuteva za dva poena i promašenih 19 šuteva za 3 poena.

prestanite lagati kompleksasi

pre 4 godine

@ogi cg i bg crnogorac niti jedan srpski sportista nema nikakve veze s CG , posebno ne Bogdanovic koji je je Srbin iz Beograda, osim toga u tim Pluzinama ionako i danas zive Srbi koji ne priznaju laznu drzavu , a vi da prestanete da lazete i da vratite srpske sportiste kao Vucevica , vaterpolo i fudbalsku reprezentaciju gde vam igraju samo Srbi

Nenad

pre 4 godine

Degutantno je koliko smarate sa Bogijem, ali on valjda usrećuje neke ljude ispraznih života. Čak je neko napisao kako on spada među 5 najboljih naših košarkaša svih vremena. Ajde da pogledamo neke od parametara da bi se realno moglo procijeniti gdje nam je Bogi. Prvak svijeta, prvak Evrope, Olimpijski pobjednik, NBA œampion, najbolji NBA trojkaš, MVP nekog od ovih takmičenja... Bogi nema ništa od ovog a recimo Stojaković ima skoro sve. Molim Vas da ovo objavite jer je ovo moj zadnji post o njemu.
(Mirko, 17. septembar 2019 21:28) 
Bogdanović je odličan igrač, ali današnja deca ne mogu ni da zamisle kakvi su igrači bili Bodiroga, Paspalj, Divac, Stojakovic, Đorđevic, Danilovic... Pa, recimo, jedan Sasa Obradovic kao rezervni plej bio je doktor košarke za Micica i Jovica. Jedan Milanko Topic(ne Tepic), rezervna četvorka, bio je bog košarke za recimo Birčevica..

Zuuuzuuu

pre 4 godine

Nema mesta sada ovde sve da ih citiram, ali ima bar jednog 15 komentara ljudi kojima je Bogdan gadne komplekse ostavio. I u Luksemburgu da igra vredjali bi ga.
Dule, Bogdan, Pavlovic, koga li vise mrzite? Jadni ste.

Kanidja PG

pre 4 godine

Bogdanova sezona karijere dolazi.Samo Luk Volton moze da zezne stvar,mada pored zivog Divca i Stojakovica nema razloga za brigu.
Treca nba sezona,vrijeme je da eksplodira i da ima oko 20p prosjecno 4,5 skokova,asistencija.
Plej of je vrlo izvjestan mada na zapadu puca sve od kvalitetnih sastava.
Mlada ekipa,ultra brza kosarka je zagarantovana.
On i Jokic trenutno daleko dva najbolja srpska kosarkasa.

nebojsa

pre 4 godine

Sta smo osvojili sa Bogdanovicem u timu, koliko ima asistencija pored 1000 trojki sto je sutnuo i nabijao svoju statistiku???
(Samo pitam, 17. septembar 2019 19:58)

Imao je 5 asistencija po utakmici u proseku i 5 skokova. Uz procenat za tri od neverovatnih 53% posto. A osvojili smo tri medalje za pet godina. Ima li iko da je uradio vise? Ja znam da je mrznja slepa, ali je izgleda i glupa.

prastanite siriti lazi

pre 4 godine

@ogi cg niti jedan Srpski sportista nema nikakve veze s CG , posebno ne Bogdanovic koji je je Srbin iz Beograda, osim toga u tim Pluzinama ionako i danas zive Srbi koji ne priznaju laznu drzavu , a vi da prestanete da lazete i da vratite srpske sportiste kao Vucevica , vaterpolo i fudbalsku reprezentaciju gde vam igraju samo Srbi

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Da su Gudurić, Jović i Bobi ubacili zajedno pola od toga što je Bogi dao sada bi imali GOLD oko vrata. Šteta što sva trojica nisu uzeli bar neki DULO skraćeni kurs. Sada to ni Danilović ni Toma ne mogu više da isprave...
Bogi za predsednika!!!

Merit Son

pre 4 godine

Sakramento je srećan...ne igra play-off već godinama, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Sakramentu, baš čudan. I Srbija je srećna, nema medalju, ali ima Bogdana...čudan osećaj sreće u Srbiji, baš čudan.
(Samo jako, 17. septembar 2019 21:19)

Uuuuuu...ala ti je decko nabio komplekse sa ona 123 poena. Garant se strecnes svaki put kad se podigne na sut. Cudan je osecaj kad jedan tako odlican igrac igra za tvoju reprezentaciju, a ti mrzis svaki njegov poen.

beogradski Srbin

pre 4 godine

I njega ste nam preoteli. Sve što valja u srbijanskom sportu dolazi iz Crne Gore.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (beogradski crnogorac, 17. septembar 2019 19:46
Sve poslove sto su nam profitabilni u Beogradu ste nam preoteli i uzurpirali!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ako nijeste znali on je iz Plužina.Pogriješio što nije izabrao svoju domovinu. Ponosni smo na našeg Crnogorca.
(ogicg,17.septembar 2019 19:45)
Biće da je Vučević pogrešio a ne Bogdanović :)

box

pre 4 godine

@ogicg

Jes jes iz Pluzina nego kako! I sve mu tesko pada sto je u Americi pa nikako rodnu kucu da obidje i staru majku na katunu. Jer dok je bio sa ove strne bare iz Pluzina jedva da je mrdao. Cccc...

Back in Black

pre 4 godine

Bogdanovic je odlican igrac ali u Sakrementu igra sa mnogo manje samopouzdanja i ako moze da dominira.Posle one trojke za pobedu protiv Lejkersa ja sam mislio to je to,sada ce da kida a on se raspao,igrao je sve gore i gore.Igrao je odlicno na SP verovatno je i najbolji igrac celog SP ali tesko da je zadovoljan i da ce to da mu donese neko samopouzdanje jer se do toga dolazi trofejima i medaljama.

IGOR

pre 4 godine

Ako nijeste znali on je iz Plužina. Pogriješio je što nije izabrao svoju domovinu. Ponosni smo na našeg Crnogorca.
(ogicg, 17. septembar 2019 19:45)
Za tebe i @beogradskog crnogorca imam poruku da ste ista valjali igrao bi on za vas. Kod nas igraju Srbi iz Crne Gore, a vi imate vasu bracu, dvoglave crne orlove na crvenoj zastavi.

Glavni cvrcak

pre 4 godine

Mora makar 18 pp prosek u sacramentu pa lepo da ode u raspale knikse..da ima prosek preko 25 par sezona i bude prva violina velike jabuke..zasluzio je i on a i mi zeljni zvezde na istoku u velikom klubu..dosta je zapada

nebojsa

pre 4 godine

Koliko ja znam srebra se ne osvajaju vec dobijaju kao gubitnik u finalu. Zlato i bronza se osvajaju.
(Pero, 17. septembar 2019 21:18)

O majko mila, kakva pamet... Znaci bolje je izgubiti u polufinalu, nego pobediti i uci u finale? Trece mesto je bolje od drugog? Sta je to sa vama ljudi, pa sve je u vasim rukama, uzivajte u titulama koje su vam sigurne jos najmanje tri-cetiri godine u oba najveca sporta. Cemu ovakva panika i drama?

Boris

pre 4 godine

Ako se plasiramo na OI, Bogdan je taj koji treba da nosi zastavu. Ima olimpijsko srebro. Ali ono sto je mnogo bitnije, godinama se za reprezentaciju bori na najvisem nivou i sa takvom zeljom za uspeh i pobede sto ga izdvaja od drugih. On iste brojke moze imati u Sakramentu, samo da ima dovoljno slobode, sto nije slucaj. AKo Divac ne preduzme nista i ove sezone Bogdan bude rezerva vreme je za trejd u San Antonio.

Miodrag@

pre 4 godine

@kupatilo
ti si bre zažaljenje... predlazem da doniramo za renoviranje i popravak tvog zdravstvenog stanja...
Ti ne vrediš očigledno ni pertli na Bogdanovim patikama...

rtcg

pre 4 godine

ogicg, 17. septembar 2019 19:45

U Plužine se vazda radjali isključivo Srbi. Veliki pjesnik Pajo Blagojević, pa Vuk Krnjević pa desetine profesora i doktora nauka, svi su se školovali u svoju maticu Srbiju i njoj su odani. Bogdan je naš Srbin iz Crnu Goru po porijeklu i treba da je ponosan kao što smo i mi ostali Srbi iz Crnu Goru.

bradina

pre 4 godine

Alo bre "milogorci" ostavite se toga koje i odakle je.Onaj Crnac u vasoj reprezentaciji je izgleda jedini pravi "crnogorac" bar po boji koze.

Mare

pre 4 godine

Ali... Sale nije bio zadovoljan njegovom formom pred start priprema... Da se nije povredio Gagi, mogao je da ga ostavi u Beogradu.

rts1

pre 4 godine

Samo jako

taman kad pomislite da ljubitelji kluba iz predgrađa mogu samo da se pokriju ušima (Bogdanović vs Gudurić) oni razviju teoriju da bi mi bili prvaci da je BB ubacivao 7-15 poena.
Bogdan je bio jedina svetla tačka ovog prvenstva, ostali su bili mlitavi i nevidljivi bez obzira iz kog kluba potiču ( inače mislim da sve njih kopletno uključujući i BB boli uvo za Partizan i FMPCZ).

Migo

pre 4 godine

Bogdanovi roditelji jesu iz okoline Plužina, otac Dragan (selo Pišče), majka Koviljka rođ. Šimun (Mratinje), ali je Bogdan rođen u Beogradu.
Ostavite momka neka uživa u životu i karijeri. Igra za reprezentaciju Srbije jer je tako izabrao i to treba poštovati.

111

pre 4 godine

(Samo jako, 17. septembar 2019 22:56)B


BB u Kingsima ne igra cesto na svojoj poziciji. Mnogo vise igra na 3 nego na 2. Igrac koji je na 2 ima cesce loptu u rukana nego igrac na 3. OK? U reprezentaciji je igrao na 2 i sve se videlo. Ako u Kingsima igra na svojoj poziciji i tu ce sve da se vidi. Ali Badi Hild..Tu je trener da vidi sta je dobro za tim. U svakom slucaju BB nece da steti na igri Kingsa niti je bio problem. Nije on taj koji je srljao na kos ili sutirao nerezonski ili nije uposljavao saigraca koji je sam. Mnogo puta je on taj koji je sam, siri ruke a ne dobije loptu i igraci upropaste napad.

Alokin

pre 4 godine

Jedino sto se da primetiti iz komentara je da se svi Srbi razumeju u kosarku bolje od kosarkasa, da taktike poznaju bolje od trenera i sigurno, najsigurnije su za Srbiju uradili toliko toga da bi trebalo njih voditi na sva takmicenja jer, pa... sve znaju. Sve bre internet ratnik do internet ratnika. Bar 8 od 10 ljudi koji ovde pisu nisu loptu (osim na NBA2K) videli. A reprezentacija, pa desilo se. Ovaj put smo podbacili, sledeci ce biti bolje. Svaka cast momcima sto uz ovakve komentare imaju volju da igraju, ja ne bih mogao.

CarloNS

pre 4 godine

Bogdanović je odličan igrač, ali današnja deca ne mogu ni da zamisle kakvi su igrači bili Bodiroga, Paspalj, Divac, Stojakovic, Đorđevic, Danilovic... Pa, recimo, jedan Sasa Obradovic kao rezervni plej bio je doktor košarke za Micica i Jovica. Jedan Milanko Topic(ne Tepic), rezervna četvorka, bio je bog košarke za recimo Birčevica..
(Nenad, 17. septembar 2019 23:08)

Topić je bio odličan igrač, ali se ipak zvao Milenko, a ne Milanko...

Nenad

pre 4 godine

Topić je bio odličan igrač, ali se ipak zvao Milenko, a ne Milanko...
(CarloNS, 18. septembar 2019 00:44)
U pravu ste, Milenko, moja greska, samo što se nije zvao Milenko, već se još uvek tako zove. Čovek je živ.

Milan

pre 4 godine

Bogdanović je odličan igrač, ali današnja deca ne mogu ni da zamisle kakvi su igrači bili Bodiroga, Paspalj, Divac, Stojakovic, Đorđevic, Danilovic... Pa, recimo, jedan Sasa Obradovic kao rezervni plej bio je doktor košarke za Micica i Jovica. Jedan Milanko Topic(ne Tepic), rezervna četvorka, bio je bog košarke za recimo Birčevica..
(Nenad, 17. septembar 2019 23:08)

Mala ispravka - MilEnko Topic. Legenda. Na EP 1997. jako bitan, na SP 1998. jedan od najsigurnijih u reprezentaciji. Kad dobije loptu van linije 6.25 (u to vreme) tamo iznad vrha reketa, pa malo po strani, znas da ide onaj sut skoro bez skoka, i to sigurno ulazi.

Miki

pre 4 godine

Niko srecniji od mene ako Bogdan eksplodira u SAC sledece godine, ali realni budimo, nema mesta za njega i Heilda u istom timu. Do sada je ispastao Bogi i vise je igrao na pozicijama koje nisu njegove. Dao bog da se to promeni u sledecoj sezoni ali teeesko, pa bih bio srecniji da on ode u neki klub koji ce mu dati vise prostora i slobode. Spursi, Denver, sto da ne...