Nedelja, 15.09.2019.

18:00

Defensa, defensa – Skariolovo zlato

"Neopravdano potcenjeni", opisao sam ukratko Španiju uoči početka Svetskog prvenstva.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Defensa, defensa – Skariolovo zlato IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Dag Kristi

pre 4 godine

Jedva cekam da vidim koga ce Ameri da pošalju na olimpijadu.Tada će stvari da se iskristališu ko kosi a ko vodu nosi.
(Tex, 15. septembar 2019 18:06)

Čekaj, čekaj, pa stručnjaci na ovom portalu rekoše da će Amerikanci da se prošetaju do zlata i sa ovim timom. A tek kad smo igrali sa Špancima u grupi? Nisu bili zadovoljni pobedom, već da pobeda bude sa 20+ razlike i da je došlo vreme za naplatu starih računa.

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

@Knezz
Ne nego ti ne kapiras da smo s tom igrom pukli 40 razlike u finalu, a moglo je da bude i -60 da nisu Ameri digli rucnu u 4/4.
(alo, 16. septembar 2019 00:59)

A jel ima neko ko nebi pukao 40 razlike? Jel ima? Pa bolji su!
Ne kapiraš...nisi gledao...taj tim je igrao strašno dobru košarku, a sada su ti isti igrači...i sve se raspalo.

an pasan

pre 4 godine

Mogao si jednostavno da kažeš da selektor nije osvojio ništa, a ne da uvijaš u oblandu.
(šahmat, 15. septembar 2019 20:58)

Care, jel imas ti nesto osvojeno u svojoj ulici? Da ne idem dalje na grad, drzavu, Evropu, svet...
(Jabilondo, 15. septembar 2019 21:15)

Imam...osvojio sam komsinicu!

only fools and horses

pre 4 godine

Slažem se, mnogo su dobro igrali odbranu. Ali... ipak tu ima jedno veliko ali. Takvu odbranu sa milion prekršaja može da igra samo neko ko zna da mu ih neće svirati. Udruženo sa španskom već čuvenom prljavom i svejedozvoljeno igrom je onemogućilo bilo kom da se razmahne protiv njih. Ova druga slika i udarac rukom u glavu je klasična takva situacija, tipična za Špance i verovatno jedan od tih stotine nedosuđenih prekršaja. Da ne pričamo o brutalnoj krađi na kraju utakmice protiv Australije.
A Jokića su baš prebili, samo pogledajte situaciju pre nego što je isključen. Težak, brutalan faul 2 igrača a dosuđena mrtva lopta, retko ko tu može ostati smiren.
E tu je Sale kriv, mirno je gledao potonuće našeg tima, nije ni pokušao da trgne ekipu a morao je on da izvrši pritisak na sudije da on dobije tehničku, da ne dozvoli da mu tek tako biju 2 ključna igrača. To mu najviše zameram.

Sasa

pre 4 godine

(Bojan, 15. septembar 2019 23:34) # Link komentara

Sasa je kriv zbog trenerske inferiornosti i tvrdoglavosti. Nema potrebe po pitanju njega i njegove krivice stavljati prst na celo. Nikada nije bio, zarazliku od Skariola, dobar strucnjak i psiholog. Motivator povremeno nesumnjivo. Medji prvima jeste on kriv a nakon toga neki drugi ukljucujuci i kosarkase. Neka vise niti jednom selektoru ne padne na pamet da onako selektira tim i sopstvenim neznanjem limitira jednog od najboljih igraca NBA lige.

Difensa my a...

pre 4 godine

Najbolji napad prvenstva je Srbija a ne Argentina. Po statistici. Cak i kad se oduzmu mecevi sa dve najslabije ekipe u grupi i dalje je imamo najvise koseva datih po mecu.
Problem je sto nismo imali tu Difensa Difensa...

alo

pre 4 godine

@Knezz
Ne nego ti ne kapiras da smo s tom igrom pukli 40 razlike u finalu, a moglo je da bude i -60 da nisu Ameri digli rucnu u 4/4.

Lanister

pre 4 godine

Sudije su pomogle Špancima da osvoje medalju tj.izbacile Australiju sa prvenstva..Katasrofalno suđenje na više utakmica na tako važnom prvenstvu.
(Bobi B., 15. septembar 2019 22:49)

Da je Australija vodila npr 10 razlike u tom trenutku, Spancima ni ta sudijskakradja ne bi pomogla. Dakle nije bas sve do sudija ima nesto i do igre timova.

Knezz

pre 4 godine

Samo treba videti kako je odigrana ona utakmica OI 2016, protiv SAD u grupi, tri razlike protiv apsolutno najjačeg tima u tom trenutku, SAD nikad jače... i pitati šta se desilo bre?? Samo pogledati minutažu igrača i poene. Šta se desilo Đorđeviću, ti si bio trener i tada...i do sada? Šta bi čoveče?

A treba li videti finale par dana kasnije, u istom sastavu, sa tim istim Djodjevicem na klupi, protiv istog tima SAD, kako kazes nikad jace..?
(Losmi, 15. septembar 2019 22:21)

Klinac, ne kapiraš...u pitanju je "igra"...u finalu nas je razvalio Durent, ali to nema ni veze...zaustavili Jokića i Tea, ali ni to nema veze...i Bogdan imao šut 0/7...ni to nema veze, ali govorimo o "igri"...Igra bre klinac, razumeš košarka...Jokić i Teo su igrali po 30+min, Jokić na petici...Kalinić, Nedović... to je bre bila "igra"...ne kapiraš ništa.

Bojan

pre 4 godine

Secam se pre 7 8 godina kada je skariolo vodio armani i igro protiv partizana kada su ga navijaci zvali zalizani omalovazavali i slicno.Medjutim pridruzili su im se i novinari u ruganju ovom strucnjaku nadam se da ih je sad bar malo sramota jer u zemlji kosarke kako mi nasu nazivamo vredjati trenera u medijima je van svake pameti.Cestitam Skariolu i zelim mu jos mnogo uspeha a mi da stavimo prst na celo i vidimo da li je sale kriv ili ne.

1nislija

pre 4 godine

@Vetar u ledja.., 15. septembar 2019 21:45

sa vecinom se slazem. Jokic igra 5 jer su u modi nizi i pokretni centri a i svakako su deficitarni, najvisi centar argentine 206cm.
Elem. ovo jeste Djordjevicev poraz, prvo ides na prvenstvo posle koga znas da odlazis i to kazes igracima- motivacija u minus. Jokic dobija iskljucenje ne stajes iza njega nego ga jos i napadas javno, ja bih bio demotivisan kao sto je i on bio. neka je Dzoker igrao na 4 jer je sa Milutinovim i Bogdanom maestralno funkcionisao, ali ne mogu u kljucnim utakmicama gde centri treba da dominiraju njih 3 igra skupa 10min a skola radi sta hoce. Ne moze Bogdan sam, falio je jos makar 1, Jokic, Bjelica, Guduric neko. Falili su Teo i Gagi, ali isto Nedovic i Kalina. Odatle je sve pocelo, verovao je narod ali eto. Voleo bih i ja da ostane, ali da se nesto promeni. Nije isto kao na predhodna tri prvenstva. Vidi i laik to

Bobi B.

pre 4 godine

Sudije su pomogle Špancima da osvoje medalju tj.izbacile Australiju sa prvenstva..Katasrofalno suđenje na više utakmica na tako važnom prvenstvu.

Losmi

pre 4 godine

Samo treba videti kako je odigrana ona utakmica OI 2016, protiv SAD u grupi, tri razlike protiv apsolutno najjačeg tima u tom trenutku, SAD nikad jače... i pitati šta se desilo bre?? Samo pogledati minutažu igrača i poene. Šta se desilo Đorđeviću, ti si bio trener i tada...i do sada? Šta bi čoveče?

A treba li videti finale par dana kasnije, u istom sastavu, sa tim istim Djodjevicem na klupi, protiv istog tima SAD, kako kazes nikad jace..?

aaa

pre 4 godine

“Najveći "gubitnik" turnira je svakako selekcija Australije koja je "imala" Špance u rukama u polufinalu, ali je (ne)iskustvo presudilo i na kraju su ostali bez medalje.” Najveci gubitnik turnira je svakako selekcija Srbije, tu dileme nema. Jaci smo od svih na terenu, a to nismo pokazali.
(Igor, 15. septembar 2019 18:11)

# Link komentara

Kad se bolje pogleda ekipa Spanije, pitanje je da li smo i po imenima jaci od njih, vise mislim da smo precenili mogucnosti nekih nasih igraca..Cinjenica je da je Jokic na nivou iznad svih, ali po evropskim pravilima i sa saigracima koji nisu sigurni u sutu ne moze se iskoristiti maksimalno, uz njega je tu i Bogdan, nestvarno dobro prvenstvo, ali uz njih nemamo nijednog igraca koji je trenutno na nivou Gasola, Ljulja, Rudija, Rubija..uz to, sporedni igraci su im za klasu bolji od nasih sporednih igraca, braca Hernangomez, Ribas uvek siguran u sutu, Oriola, Klaver..Veliki broj igraca koji ne statira na terenu, vec itekako doprinosi ucinku svoje ekipe..Naravno uz to, Skariolo koji je klasa za sve trenere na ovom prvenstvu..Imao odgovor na sve, protiv Australije gubili preko 10 razlike u drugom poluvremenu, ali polako bez ikakve panike se stigla razlika, tu je velika uloga trenera, da se ne luduje po terenu kad se juri prednost protivnika, vec da se polako sigurnom igrom istopi razlika..

www

pre 4 godine

Ima bar 4 tima na ovom prvenstvu koji su zaslužili više ovu medalju od ovih ljigavaca. Da, da svaka čast, cela ekipa 30+ godina, ali to ne ublažava činjenicu da su namazani
(Oki, 15. septembar 2019 22:21)

Ima još jedan peti tim koji nije prošao kvalifikacije, ali nismo imali sreće da se kvalificiramo. I mi smo zaslužili ovu medalju više od ovuh ljigavaca, a šta reci za peti tim, lele.

Oki

pre 4 godine

Ima bar 4 tima na ovom prvenstvu koji su zaslužili više ovu medalju od ovih ljigavaca. Da, da svaka čast, cela ekipa 30+ godina, ali to ne ublažava činjenicu da su namazani

www

pre 4 godine

Dobar strucni stab + dobra atmosfera = uspeh! A kod nas najbolji centar planete zamena za Bircevica i to na poziciji 4. I neko ocekuje da Jokic bude motivisan da igra kao u NBA. Sve u svemu istorijska sansa je propustena da se uzme zlato na SP.
(Legend, 15. septembar 2019 18:10)

A kad ste trpali one jadnike u grupi bilo vam je dobro. Jokara brat može da igra sve 2, 3, 4, 5 ma sve može, jel?

Kakve sudije, kakvi bakrači

pre 4 godine

Koliko god nasi bili losi, nas su spanci dobili prljavo I pomocu sudija I to je cinjenica. Australiju su dobili isto pomocu sudija. Ovo je uzas od turnira bio. Stvarno je sramota da se I pored sve tehnologije onako krade na utakmicama. Vi kao da niste gledali kako su nas sudije pokrale I protiv Spanije I Argentine.... Pamcenje vam je sat vremena raspon... Komedija.
(^_^, 15. septembar 2019 20:56)

Jedino što je komedija ovde je tvoj komentar. Isti je pun predrasuda i nerealnog sagledavanja stvari. Španija nas je rasturila čvrstom odbranom i smislenom igrom u napadu, tako da je u jednom trenutku vodila preko 20 razlike. Povukli su ručnu u jednom trenutku kad su videli da sa druge strane imaju nedoraslog protivnika da bi uštedeli snagu za naredne utakmice. Argentina nas je zatrpala trojkama ali ono što je posebno ponižavajuće bilo jeste činjenica da su nam prodavali neke basketaške fore, dodavanje iza leđa Kampaca i sl. Šta si ti gledao, to je misterija.

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

Samo treba videti kako je odigrana ona utakmica OI 2016, protiv SAD u grupi, tri razlike protiv apsolutno najjačeg tima u tom trenutku, SAD nikad jače... i pitati šta se desilo bre?? Samo pogledati minutažu igrača i poene. Šta se desilo Đorđeviću, ti si bio trener i tada...i do sada? Šta bi čoveče?

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@Bodiroga
Evo ja mislim da je Djordjevic odgovoran za poraze protiv Spanije i Argentine ali isto tako mislim da ne bi trebalo da ide. Zasto je odgovoran? 1. Poveo je 4 teska centra i jednu pravu cetvorku. 2. Jokic kao najbolji centar NBA i clan idealne petorke mu je najveci deo prvenstva igrao na poziciji 4. 3. Ekipa je potpuno nespremno (psihicki i fizicki) docekala utakmice sa Spanijom i Argentinom. Razlog ne znamjer su i vrapci na grani znali da ce te dve utakmice biti fajterske. To su svi najavljivali (novinari, tv reporteri, steucni konsultanti). 4. Nije poveo beka koji je mogao da pomogne Bogdanu i da ga odmeni. 5. Nista nije uradio da pokrene ekipu. Generalno, osnovni problem je bio izbor igraca i koncepcija tima. Mislim da nije znao kako da se izbori sa povredama, pre svega Tea pa onda i Gagija. Mislim da se tu izgubio. Naravno da bi bila druga prica sa Teom i naravno da Sale ne moze da pogodi trojku umesto Jovica ali je mogao nesto od gore navedenog. I da ponovim, mislim da treba da ostane.

Max

pre 4 godine

Hoce li neko ovom dole objasniti da Scariolo nije vodio Spaniju na S.P. 2014???
(Pero, 15. septembar 2019 20:41)

Ja juce dva puta saljem komentar kao odgovor na njegov, u kome pisem da je Orenga vodio Spance na SP 2014 ali ne objavise mi.

Jabilondo

pre 4 godine

Mogao si jednostavno da kažeš da selektor nije osvojio ništa, a ne da uvijaš u oblandu.
(šahmat, 15. septembar 2019 20:58)

Care, jel imas ti nesto osvojeno u svojoj ulici? Da ne idem dalje na grad, drzavu, Evropu, svet...

Jabilondo

pre 4 godine

I jos nesto. Pravicete svi vi Djordjevica od blata, kada vam za selektora postave nekog Karadzica ili tome slicno, pa grupe za EP budu misaona imenica.

Svi se zaludjuju da ce doci Kokoskov. On ili bilo koji afirmisan trener da dolazi ovde, da ga masa naziva neznalicom nakon jednog petog mesta. Pritom, da dolazi asistent NBA tima kada treba tim da vodi u FIBA prozorima za kvalifikacije za EP. Niti zna igrace koji igraju van NBA i ULEB, niti ce dobiti dozvolu da dolazi.

Djordjevic nije trener kalibra Dude ili Zeljka, ali iste, pa i gore neuspehe su oni imali. Ali Djordjevic je, ovakav kakav je, autoritet. Mozda ne za vas koji ga nazivate neznalicom, ali za te igrace koje selektira, za protivnike, za ceo svet - gromada.

Ali, normalno je. Za svet autoritet, za nas neznalica. Da je Tesla ziv i njega biste neznalicom nazivali.

deniro

pre 4 godine

Gotovo je......šta je bilo ne može da se vrati.Jesu li možda zadovoljni Janis,Gallinari,Valančiunas,Šreder........zar ste već zaboravili ko je sve ispao,može da se složi dva rostera za medalju od luzera.....i bez USA!

@202

pre 4 godine

Spisak nezadovoljnih plasmanom na ovom SP i nije baš tako mali
- Australija, brutalno pokradena u polufinalu a izmakla im je i bronza
- Francuska, iako je osvojila bronzu svi igrači će žaliti za propuštenom šansom
- Litvanija koja je isto tako pokradena u prvoj grupnoj fazi
- Nemačka, koju je u grupi izbacila Dominikanska Republika
- Amerika, kojoj je ovo najgori plasman
- Srbija, koja uvek želi minimalno finale
- Grčka, koja je puno više očekivala
- Kina, kao domaćin koja i uz pomoć sudija nije prošla prvu grupnu fazu
Ima ih još ...

Spisak onih koji su zadovoljni je puno kraći
- Španija, kao svetski prvak
- Argentina, mina koja je potopila Srbiju i Francusku
- Češka i Poljska kao prijatno iznenadjenje

Sledeće SP je 2023 god i biće održano ponovo u Aziji i to u tri države,
Japanu, Indoneziji i Filipinima.
Pre toga su OI sledeće god u Japanu kao i EP 2021 u Nemačkoj, Gruziji, Italiji i Češkoj
Dosta prilika da se popravi utisak
Ipak, treba biti realan i priznati da nam je košarku u dubokoj krizi
Košarka nisu samo medalje koje osvaja nacionalna selekcija
Mnogo je to širi pojam

Jabilondo

pre 4 godine

Ja imam pamćenje duže od tri dana, sećam se da je u nedelju Srbija izgubila od Španije, a u utorak od Argentine. U oba slučaja katastrofalnim vođenjem sa klupe, užasnim izborom igrača, i potpunim neznanjem i neposobnošću selektora....
(miša, 15. septembar 2019 20:01)

Jeste, zato sto tvoje strucno kosarkasko oko ume da prepozna katastrofalno vodjenje sa klupe, uzasan izbor igraca, potpuno neznanje i nesposobnost selektora. Sto li tebe nisu zaposlili kao selektora, kad si toliko veliki strucnjak, umesto da zaposle ovog neznalicu, koji je:
1. uzeo tri srebra sa autsajderskim timom
2. dosao u priliku da igra 4 puta sa Amerikancima - vise nego svi nasi selektori zajedno
3. dobio Amerikance, Spance, Francuze, Grke, Australijance, Ruse...

Sve to uradio, jer je neznalica. Zato sto je to u opisu posla neznalice.

A ti uradio, pretpostavljam, mnogo vise od ovoga nabrojanog. Verovatno iz toga gradis svoj autoritet da nekome kazes da je neznalica.

šahmat

pre 4 godine

Jeste, zato sto tvoje strucno kosarkasko oko ume da prepozna katastrofalno vodjenje sa klupe, uzasan izbor igraca, potpuno neznanje i nesposobnost selektora. Sto li tebe nisu zaposlili kao selektora, kad si toliko veliki strucnjak, umesto da zaposle ovog neznalicu, koji je:
1. uzeo tri srebra sa autsajderskim timom
2. dosao u priliku da igra 4 puta sa Amerikancima - vise nego svi nasi selektori zajedno
3. dobio Amerikance, Spance, Francuze, Grke, Australijance, Ruse...

Sve to uradio, jer je neznalica. Zato sto je to u opisu posla neznalice.

A ti uradio, pretpostavljam, mnogo vise od ovoga nabrojanog. Verovatno iz toga gradis svoj autoritet da nekome kazes da je neznalica.
(Jabilondo, 15. septembar 2019 20:39)

Mogao si jednostavno da kažeš da selektor nije osvojio ništa, a ne da uvijaš u oblandu.

dzo

pre 4 godine

Po meni najveći gubitnik nije Australija već Srbija koja pod imenom Srbija i dalje nije osvojila ništa dok od te 2002 Španija dva puta svetski prvak i tri puta evropski a mi volimo da kažemo sa smo mnogo bolji od Spanije u Košarci.. Ali nam očigledno nešto fali pa nam ekipe više nisu sampionske jer samo se šampioni pamte.

Limar nece doci.

pre 4 godine

Spanija je velesila u kosarci i nas veliki rival, koga moramo uvek respektovati i od koga mozemo uvek nesto i nauciti.
Nisu mi jasni komentari mrznje i nipodastavanja, cemu taj primitivizam i pokazivanje elementarnog ne poznavanja kosarke i njene istorije.
Gledajuci sta i kako radi Skariolo, nadam se da su idolo-poklonici Djordjevica kao trenera, moram da naglasim, shvatili kako treba raditi i sta sve treba znati da bi se uzela medalja.

kkcz

pre 4 godine

Mrzim Špance. Foliranti su, podmukli, neretko na granici ferpleja, često se provlače na čistu sreću... Ali ovo prvenstvo... Bez greške. Odigrali su svaku utakmicu taman koliko im je bilo potrebno da pobede, bez iživljavanja nad slabijim ekipama. Tempirana forma u pravo vreme, nas su razbili taktički, a pogotovo defanzivno, što znači pobedili su nas našim prepoznatljivim oružjem. Još jednom, potpuno zasluženo, ubedljivo najbolja ekipa na turniru.

Ovaj dole

pre 4 godine

Hoce li neko ovom dole objasniti da Scariolo nije vodio Spaniju na S.P. 2014???
(Pero, 15. septembar 2019 20:41)

Jeste 2010. I jeste 2017.

miša

pre 4 godine

Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.

Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu.

Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.

Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.
(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33)

Ja imam pamćenje duže od tri dana, sećam se da je u nedelju Srbija izgubila od Španije, a u utorak od Argentine. U oba slučaja katastrofalnim vođenjem sa klupe, užasnim izborom igrača, i potpunim neznanjem i neposobnošću selektora.

To što nabrajaš za Španiju niti jednim promilom ne umanjuje ovo što sam naveo, što je videla cela nacija, i čitav svet.

Dakle, gluposti lupaš ti. Idolopoklonstvo je tvoja stvar, ali ne bi smeo da vređaš ljude koji jednostavno veruju svojim očima i misle svojom glavom.

^_^

pre 4 godine

Koliko god nasi bili losi, nas su spanci dobili prljavo I pomocu sudija I to je cinjenica. Australiju su dobili isto pomocu sudija. Ovo je uzas od turnira bio. Stvarno je sramota da se I pored sve tehnologije onako krade na utakmicama. Vi kao da niste gledali kako su nas sudije pokrale I protiv Spanije I Argentine.... Pamcenje vam je sat vremena raspon... Komedija.

Lazni Brkajlo

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04) Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu. Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33) SVE JE TO OK, ALI NE POZVATI KALINICA KOJI JE SA MARKOVICEM ONOMAD POHAPSIO SVE ZIVO JE LUDOST. TERATI JOKARU NA 4 I TRETAIRATI GA KAO ZAMENU JE SKANDAL. SVE ZBOG SUJETE. LEGENDA DOK JE IGRAO, ALI OVA KINA MU JE TRENERSKA MRLJA.

bss

pre 4 godine

@Vaske
I pre prvenstva je bilo ljudi koji su pisali da Spanci imaju najbolje igrace. Ali, ti i tebi slicni ste takvima lupali po 1000 minusa i pricali kako cemo da se igramo sa svima.

MiM

pre 4 godine

@Metropola
Uozbilji se. Prijateljske utakmice ostavi za ispred prodavnice. Od USA nismo bolji, nego nama znaci 5 mesto i pobeda nad njima, dok oni ne znaju ni ko smo mi niti ih zanima. A to da smo bolji od Ceske je donekle tacno, videli bismo da je bila vazna utakmica.

odlican trener

pre 4 godine

Covek je iskusan lisac za razliku od Saleta! Nije ni cude da je prvak u NBA.
Tempirao je formu svojih igraca za nabitnije utakmice, nije otkrio sve karte i taktiku u prijateljskim mecevima i grupnoj fazi, dok je Sale sve uradio naopako.

Bodiroga

pre 4 godine

Jel Djordjevic kriv sto je Scola oducio Jokica od kosarke? Jel kriv sto Jovic i Micic ne znaju loptu da prenesu a o sutu za 3 da ne pricam? Jel on kriv sto je Jokic bio nemocan protiv Gasola i iz frustracije ostavio ekipu na cedilu? Jel realno da prvaci sveta budu simon ,radulja i Bircevic, zatim Bjelica besramno forsira sut kad mu ne ide a gudura loptu ne zna da doda a o zicerima da ne pricam... Jokic je obican nabedjenko,pokazao je vise puta kolko mu je stalo do reprezentacije kad se nije odazivao a sad se prikljucio dve nedelje pred sp.... Pljujete Djordjevica a velicate Jokica... Djordjevic ikona a Jokara nabedjenko obican....

no

jatabare

pre 4 godine

@odlican trener
Ranijih godina je upravo bilo obratno,nasi porazi u grupi i pobede u nokaut fazi kad je najvaznije,neverovatno je da se to zaboravlja,u zadnjih 5 godina smo,iako losiji od njih,uspesniji na 3 takmicenja,a oni od nas od 2,e sad ta 2 njihova su zlata a to je posledica boljeg rostera,ako gledamo igrace koji prave razliku oni imaju mladjeg Gasola,Rubija,Fernandeza,Ljulja plus ranije Poa,Navara,Mirotica,Serhija,uporedi to sa Jokicem i Bogdanom,ranije Teom i donekle Krsticem,sto mi imamo,ogromna razlika,i Sale je od svega izvukao maksimum i vise od toga,pitanje da li bi i Pesic mogao bolje,oni timovi sa kojima je osvojio 2 zlata su drim tim u odnosu na danas,i ta prica kako smo nikad jaci je budalastina koja se plasira da bi se Sale diskreditovao.

miša

pre 4 godine

Svi vi što čestitate, vidite pošaljite bar razglednicu sudijama iz polufinala sa Australijom jer su Španci direktno i do sada neviđenom krađom ušli u finale.
Njihov ulazak u finale je DIREKTNA POSLEDICA ODLUKA SUDIJA.
Ko nije gledao neka pogleda, pa eto, možda onda ne bi čestitao najprljavijim sportistima, u svim sportovima, uvek i svuda.

mcvc

pre 4 godine

(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33)

Skariolo nije bio selektor Spanije 2014 vec Orenga koji je podneo ostavku zbog ispadanja u cetvrtfinalu da bi se Skariolo vratio). Doduse, istrpeli su Skariola i kada je izgubio 2010 od nas u cetvrtfinalu, i kada je izgubio od Slovenije 2017. u polufinalu itd.

A Francuzi su tek istrpeli Vensana Kole-a od 2010 godine...

bmiles

pre 4 godine

Sad mi je lakse!izgubili smo od svetskog prvaka i Argentine,tacnije od finalista SP.Rubio pokazao i dokazao kolika je uloga pleja u timu,to mi nazalost nismo imali1

Maksa

pre 4 godine

Zaslužili su, nema šta!
(afna, 15. septembar 2019 18:08)

Igrači plus nekoliko sudijskih odluka koje su dale rezultat u nekoliko utakmica..
Svaka im čast nema šta ali i ovaj detalj je prilično bitan u faktoru koji se zove "sreća"!

Slavisa V.

pre 4 godine

Spanci nisu ni trebali da igraju u finalu jer je Australijancima oteta pobeda sudjenjem nepostojeceg faula na osam sekundi pre kraja i poen prednosti za Australiju.

nebaCar

pre 4 godine

Čovek je tačno znao kako da postavi igru oko Gasola s obzirom da je pomoćni trener u Torontu, a uz to ih još poznaje jer je bio trener reprezentacije i ranije. Ja nisam očekivao da će bez poraza osvojiti, ali da su bili potcenjeni,jesu, i to im je pomoglo da nemaju nikakav pritisak...

Metropola

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04) Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu. Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.
(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33)... ne bih nista dodao! Samo da se jos jednom vidi ovaj komentar!!!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Dobro se sećam kako su se ljudi sa ovih prostora smejali njegovoj stručnosti.Čovek osvoji SP sa 1 krštenim centrom i sa 5 bekova 30+ godina...Respekt!

Jabilondo

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...
(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04)

Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.

Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu.

Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.

Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.

Vaske

pre 4 godine

sad kad su spanci osvojili zlato sada milion strucnjaka kaze da oni imaju najbolje igrace..pre prvenstva nisu imali, ali eto u toku prvenstva nekako dobise te igrace...sta rec...

JNA

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...
(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04)
Bivsi trener (selektor)

Milutin

pre 4 godine

Zaključak je da Đorđević može da iznenadi sa potcenjenom ekipom dok sa favoritima teško nešto da osvoji. Pogotovo protiv Španije koja je u prethodnim takmičenjima ispadala u polufinalu protiv Amera.

23sudija

pre 4 godine

Nije u redu da se ne pomene zasluga sudija, ova medalja je malo i njihova, ničiji trud ne treba zapostaviti.
(sk, 15. septembar 2019 18:06)

Nas su na sudije pobedili? Australija promasila u poslednjem minutu 4 slobodna...

Nemoj biti ostrascen, ruzno je...

Cestitaj zasluzili su ljudi. A za nas je bitno da iz poraza izadjemo pametniji. igracemo mi jos sa njima...

Menjam teze

pre 4 godine

Šta bre defensa defensa kad nas ovde stručnjaci ubeđuju da je offensa offensa glavna stvar a tu imamo najnaj offensa igrača u svemiru Jokića samo što ga Sale nije znao da iskoristi.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Skariolo je i dalje pomoćni u Torontu, što se kosi sa pričom da Kokoškov ne može.

Igore, ljubi te brat, preuzimaj kormilo da peglamo turbo košarku u oba pravca.
Mnogo smo dužni ovom zalozanom.

Metropola

pre 4 godine

@Igor To je samo pristrasna pretpostavka! Ne postoji nista na osnovu cega bi se moglo reci da smo bolji od svih na terenu. Spanija se poigravala s nama, Argentina nas dobila 10 razlike, bolji smobilo samo od Angole, Portorika, Filipina i jedva bolji od osrednje Italije. Nemamo bolje igrace od ostalih, iako je neko domace “strucnjake” ubedio kako su Bircevic, Jovic, Lucic i Raduljica bolji od Ljulja, Gasola, Rubia i Fernandeza.
(MiM, 15. septembar 2019 18:22)... i od USA i Ceske! Zapravo i od Grcke i od Litvanije... i tako redom! Jedino smo losiji (dokazano) od finalista SP!

Gong

pre 4 godine

Nas su na sudije pobedili? Australija promasila u poslednjem minutu 4 slobodna...

Nemoj biti ostrascen, ruzno je...

Cestitaj zasluzili su ljudi. A za nas je bitno da iz poraza izadjemo pametniji. igracemo mi jos sa njima...
(23sudija, 15. septembar 2019 18:19)

Slažem se da je do nas, ali toliko su nas tukli Španci u PP, da nam je voda ušla u uši. Samopouzdanje opalo, a npr. i gnev je navučen na Bobija zbog 3 izgubljene lopte, a toliko je isprebijan na veoma perfidan način! Trojica na njega, sudije gledaju u ruke, gde glavni čuvar maše kao ventilator bez faula, ali odvlači pažnju od drugog igrača koji jednom rukom gura Bobijevu nadlakticu, dok treći igrač ga kosi nogama da mu ruši balans ili rukom odguruje kukove. A, Bobi ne zna da akcentuje takve kontakte, dok su pri mnogo manjim kontaktima Španci eksperti u tome. Evo ti i na drugoj slici dokaz kakvim se sve prljavštinama služe.

s

pre 4 godine

Najveci gubitnik smo mi pa tek Australija. Imali smo najjaci sastav na prvenstvu a zavrsili smo tek pet. Australija je barem cetvrta, za nju i ne moze da se kaze da je veci gubitnik od nas kada vec nemaju nijednu medalju.
Ovo smo morali da dobijemo. Pored zlata, dobili bi smo i to sto bi prekinuli niz dominacije Spanije. Oni se nakupise medalja od onog naseg susnog perioda od 2005-te god. Posle ona dva srebra, ovo je bila idealna prilika za zlato, kada vec Amerikanci nisu dosli u najjacem sastavu. Na Olimpijskim igrama to ce vec druga prica biti. Zlato tesko ko moze da osvoji pored njih.

MiM

pre 4 godine

@Igor
To je samo pristrasna pretpostavka! Ne postoji nista na osnovu cega bi se moglo reci da smo bolji od svih na terenu. Spanija se poigravala s nama, Argentina nas dobila 10 razlike, bolji smo
bilo samo od Angole, Portorika, Filipina i jedva bolji od osrednje Italije. Nemamo bolje igrace od ostalih, iako je neko domace “strucnjake” ubedio kako su Bircevic, Jovic, Lucic i Raduljica bolji od Ljulja, Gasola, Rubia i Fernandeza.

А. Петров

pre 4 godine

Више од два месеца маштам о 15. септембру. У том маштању је овај дан сасвим другачије изгледао ...

Igor

pre 4 godine

“Najveći "gubitnik" turnira je svakako selekcija Australije koja je "imala" Špance u rukama u polufinalu, ali je (ne)iskustvo presudilo i na kraju su ostali bez medalje.” Najveci gubitnik turnira je svakako selekcija Srbije, tu dileme nema. Jaci smo od svih na terenu, a to nismo pokazali.

HARIS

pre 4 godine

“Najveći "gubitnik" turnira je svakako selekcija Australije koja je "imala" Špance u rukama u polufinalu, ali je (ne)iskustvo presudilo i na kraju su ostali bez medalje.” Najveci gubitnik turnira je svakako selekcija Srbije, tu dileme nema. Jaci smo od svih na terenu, a to nismo pokazali.
(Igor, 15. septembar 2019 18:11)

Koliko samo kontradiktornosti u jednom komentaru.

Legend

pre 4 godine

Dobar strucni stab + dobra atmosfera = uspeh! A kod nas najbolji centar planete zamena za Bircevica i to na poziciji 4. I neko ocekuje da Jokic bude motivisan da igra kao u NBA. Sve u svemu istorijska sansa je propustena da se uzme zlato na SP.

Dusan

pre 4 godine

Nas problem je sto ne verujemo u sistem, nego se uzdamo u pojedince ( Sale, Vucic). Mnogo bi bilo bolje za nas da napravimo sistem, u bilo kojoj sferi, pa da znamo da jedan neuspeh nece unistiti sistem nego da nastavimo da verujemo u njega dok ne dodje do nekog uspeha. Kao sto Spanci veruju u sistem njihove kosarke i ne menjaju selektore posle jednog neuspeha. Tako smo trebali i mi da verujemo u sistem i da ne trazimo odlazak selektora. Druga je stvar sto je on sam prvi zeleo da ode.

Legend

pre 4 godine

Dobar strucni stab + dobra atmosfera = uspeh! A kod nas najbolji centar planete zamena za Bircevica i to na poziciji 4. I neko ocekuje da Jokic bude motivisan da igra kao u NBA. Sve u svemu istorijska sansa je propustena da se uzme zlato na SP.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Dobro se sećam kako su se ljudi sa ovih prostora smejali njegovoj stručnosti.Čovek osvoji SP sa 1 krštenim centrom i sa 5 bekova 30+ godina...Respekt!

Igor

pre 4 godine

“Najveći "gubitnik" turnira je svakako selekcija Australije koja je "imala" Špance u rukama u polufinalu, ali je (ne)iskustvo presudilo i na kraju su ostali bez medalje.” Najveci gubitnik turnira je svakako selekcija Srbije, tu dileme nema. Jaci smo od svih na terenu, a to nismo pokazali.

nebaCar

pre 4 godine

Čovek je tačno znao kako da postavi igru oko Gasola s obzirom da je pomoćni trener u Torontu, a uz to ih još poznaje jer je bio trener reprezentacije i ranije. Ja nisam očekivao da će bez poraza osvojiti, ali da su bili potcenjeni,jesu, i to im je pomoglo da nemaju nikakav pritisak...

А. Петров

pre 4 godine

Више од два месеца маштам о 15. септембру. У том маштању је овај дан сасвим другачије изгледао ...

Jabilondo

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...
(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04)

Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.

Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu.

Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.

Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Skariolo je i dalje pomoćni u Torontu, što se kosi sa pričom da Kokoškov ne može.

Igore, ljubi te brat, preuzimaj kormilo da peglamo turbo košarku u oba pravca.
Mnogo smo dužni ovom zalozanom.

Lazni Brkajlo

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04) Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu. Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33) SVE JE TO OK, ALI NE POZVATI KALINICA KOJI JE SA MARKOVICEM ONOMAD POHAPSIO SVE ZIVO JE LUDOST. TERATI JOKARU NA 4 I TRETAIRATI GA KAO ZAMENU JE SKANDAL. SVE ZBOG SUJETE. LEGENDA DOK JE IGRAO, ALI OVA KINA MU JE TRENERSKA MRLJA.

Metropola

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04) Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu. Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.
(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33)... ne bih nista dodao! Samo da se jos jednom vidi ovaj komentar!!!

odlican trener

pre 4 godine

Covek je iskusan lisac za razliku od Saleta! Nije ni cude da je prvak u NBA.
Tempirao je formu svojih igraca za nabitnije utakmice, nije otkrio sve karte i taktiku u prijateljskim mecevima i grupnoj fazi, dok je Sale sve uradio naopako.

Gong

pre 4 godine

Nas su na sudije pobedili? Australija promasila u poslednjem minutu 4 slobodna...

Nemoj biti ostrascen, ruzno je...

Cestitaj zasluzili su ljudi. A za nas je bitno da iz poraza izadjemo pametniji. igracemo mi jos sa njima...
(23sudija, 15. septembar 2019 18:19)

Slažem se da je do nas, ali toliko su nas tukli Španci u PP, da nam je voda ušla u uši. Samopouzdanje opalo, a npr. i gnev je navučen na Bobija zbog 3 izgubljene lopte, a toliko je isprebijan na veoma perfidan način! Trojica na njega, sudije gledaju u ruke, gde glavni čuvar maše kao ventilator bez faula, ali odvlači pažnju od drugog igrača koji jednom rukom gura Bobijevu nadlakticu, dok treći igrač ga kosi nogama da mu ruši balans ili rukom odguruje kukove. A, Bobi ne zna da akcentuje takve kontakte, dok su pri mnogo manjim kontaktima Španci eksperti u tome. Evo ti i na drugoj slici dokaz kakvim se sve prljavštinama služe.

Kakve sudije, kakvi bakrači

pre 4 godine

Koliko god nasi bili losi, nas su spanci dobili prljavo I pomocu sudija I to je cinjenica. Australiju su dobili isto pomocu sudija. Ovo je uzas od turnira bio. Stvarno je sramota da se I pored sve tehnologije onako krade na utakmicama. Vi kao da niste gledali kako su nas sudije pokrale I protiv Spanije I Argentine.... Pamcenje vam je sat vremena raspon... Komedija.
(^_^, 15. septembar 2019 20:56)

Jedino što je komedija ovde je tvoj komentar. Isti je pun predrasuda i nerealnog sagledavanja stvari. Španija nas je rasturila čvrstom odbranom i smislenom igrom u napadu, tako da je u jednom trenutku vodila preko 20 razlike. Povukli su ručnu u jednom trenutku kad su videli da sa druge strane imaju nedoraslog protivnika da bi uštedeli snagu za naredne utakmice. Argentina nas je zatrpala trojkama ali ono što je posebno ponižavajuće bilo jeste činjenica da su nam prodavali neke basketaške fore, dodavanje iza leđa Kampaca i sl. Šta si ti gledao, to je misterija.

Bojan

pre 4 godine

Secam se pre 7 8 godina kada je skariolo vodio armani i igro protiv partizana kada su ga navijaci zvali zalizani omalovazavali i slicno.Medjutim pridruzili su im se i novinari u ruganju ovom strucnjaku nadam se da ih je sad bar malo sramota jer u zemlji kosarke kako mi nasu nazivamo vredjati trenera u medijima je van svake pameti.Cestitam Skariolu i zelim mu jos mnogo uspeha a mi da stavimo prst na celo i vidimo da li je sale kriv ili ne.

s

pre 4 godine

Najveci gubitnik smo mi pa tek Australija. Imali smo najjaci sastav na prvenstvu a zavrsili smo tek pet. Australija je barem cetvrta, za nju i ne moze da se kaze da je veci gubitnik od nas kada vec nemaju nijednu medalju.
Ovo smo morali da dobijemo. Pored zlata, dobili bi smo i to sto bi prekinuli niz dominacije Spanije. Oni se nakupise medalja od onog naseg susnog perioda od 2005-te god. Posle ona dva srebra, ovo je bila idealna prilika za zlato, kada vec Amerikanci nisu dosli u najjacem sastavu. Na Olimpijskim igrama to ce vec druga prica biti. Zlato tesko ko moze da osvoji pored njih.

Menjam teze

pre 4 godine

Šta bre defensa defensa kad nas ovde stručnjaci ubeđuju da je offensa offensa glavna stvar a tu imamo najnaj offensa igrača u svemiru Jokića samo što ga Sale nije znao da iskoristi.

Dusan

pre 4 godine

Nas problem je sto ne verujemo u sistem, nego se uzdamo u pojedince ( Sale, Vucic). Mnogo bi bilo bolje za nas da napravimo sistem, u bilo kojoj sferi, pa da znamo da jedan neuspeh nece unistiti sistem nego da nastavimo da verujemo u njega dok ne dodje do nekog uspeha. Kao sto Spanci veruju u sistem njihove kosarke i ne menjaju selektore posle jednog neuspeha. Tako smo trebali i mi da verujemo u sistem i da ne trazimo odlazak selektora. Druga je stvar sto je on sam prvi zeleo da ode.

23sudija

pre 4 godine

Nije u redu da se ne pomene zasluga sudija, ova medalja je malo i njihova, ničiji trud ne treba zapostaviti.
(sk, 15. septembar 2019 18:06)

Nas su na sudije pobedili? Australija promasila u poslednjem minutu 4 slobodna...

Nemoj biti ostrascen, ruzno je...

Cestitaj zasluzili su ljudi. A za nas je bitno da iz poraza izadjemo pametniji. igracemo mi jos sa njima...

Jabilondo

pre 4 godine

I jos nesto. Pravicete svi vi Djordjevica od blata, kada vam za selektora postave nekog Karadzica ili tome slicno, pa grupe za EP budu misaona imenica.

Svi se zaludjuju da ce doci Kokoskov. On ili bilo koji afirmisan trener da dolazi ovde, da ga masa naziva neznalicom nakon jednog petog mesta. Pritom, da dolazi asistent NBA tima kada treba tim da vodi u FIBA prozorima za kvalifikacije za EP. Niti zna igrace koji igraju van NBA i ULEB, niti ce dobiti dozvolu da dolazi.

Djordjevic nije trener kalibra Dude ili Zeljka, ali iste, pa i gore neuspehe su oni imali. Ali Djordjevic je, ovakav kakav je, autoritet. Mozda ne za vas koji ga nazivate neznalicom, ali za te igrace koje selektira, za protivnike, za ceo svet - gromada.

Ali, normalno je. Za svet autoritet, za nas neznalica. Da je Tesla ziv i njega biste neznalicom nazivali.

Milutin

pre 4 godine

Zaključak je da Đorđević može da iznenadi sa potcenjenom ekipom dok sa favoritima teško nešto da osvoji. Pogotovo protiv Španije koja je u prethodnim takmičenjima ispadala u polufinalu protiv Amera.

MiM

pre 4 godine

@Igor
To je samo pristrasna pretpostavka! Ne postoji nista na osnovu cega bi se moglo reci da smo bolji od svih na terenu. Spanija se poigravala s nama, Argentina nas dobila 10 razlike, bolji smo
bilo samo od Angole, Portorika, Filipina i jedva bolji od osrednje Italije. Nemamo bolje igrace od ostalih, iako je neko domace “strucnjake” ubedio kako su Bircevic, Jovic, Lucic i Raduljica bolji od Ljulja, Gasola, Rubia i Fernandeza.

Vaske

pre 4 godine

sad kad su spanci osvojili zlato sada milion strucnjaka kaze da oni imaju najbolje igrace..pre prvenstva nisu imali, ali eto u toku prvenstva nekako dobise te igrace...sta rec...

mcvc

pre 4 godine

(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33)

Skariolo nije bio selektor Spanije 2014 vec Orenga koji je podneo ostavku zbog ispadanja u cetvrtfinalu da bi se Skariolo vratio). Doduse, istrpeli su Skariola i kada je izgubio 2010 od nas u cetvrtfinalu, i kada je izgubio od Slovenije 2017. u polufinalu itd.

A Francuzi su tek istrpeli Vensana Kole-a od 2010 godine...

aaa

pre 4 godine

“Najveći "gubitnik" turnira je svakako selekcija Australije koja je "imala" Špance u rukama u polufinalu, ali je (ne)iskustvo presudilo i na kraju su ostali bez medalje.” Najveci gubitnik turnira je svakako selekcija Srbije, tu dileme nema. Jaci smo od svih na terenu, a to nismo pokazali.
(Igor, 15. septembar 2019 18:11)

# Link komentara

Kad se bolje pogleda ekipa Spanije, pitanje je da li smo i po imenima jaci od njih, vise mislim da smo precenili mogucnosti nekih nasih igraca..Cinjenica je da je Jokic na nivou iznad svih, ali po evropskim pravilima i sa saigracima koji nisu sigurni u sutu ne moze se iskoristiti maksimalno, uz njega je tu i Bogdan, nestvarno dobro prvenstvo, ali uz njih nemamo nijednog igraca koji je trenutno na nivou Gasola, Ljulja, Rudija, Rubija..uz to, sporedni igraci su im za klasu bolji od nasih sporednih igraca, braca Hernangomez, Ribas uvek siguran u sutu, Oriola, Klaver..Veliki broj igraca koji ne statira na terenu, vec itekako doprinosi ucinku svoje ekipe..Naravno uz to, Skariolo koji je klasa za sve trenere na ovom prvenstvu..Imao odgovor na sve, protiv Australije gubili preko 10 razlike u drugom poluvremenu, ali polako bez ikakve panike se stigla razlika, tu je velika uloga trenera, da se ne luduje po terenu kad se juri prednost protivnika, vec da se polako sigurnom igrom istopi razlika..

@202

pre 4 godine

Spisak nezadovoljnih plasmanom na ovom SP i nije baš tako mali
- Australija, brutalno pokradena u polufinalu a izmakla im je i bronza
- Francuska, iako je osvojila bronzu svi igrači će žaliti za propuštenom šansom
- Litvanija koja je isto tako pokradena u prvoj grupnoj fazi
- Nemačka, koju je u grupi izbacila Dominikanska Republika
- Amerika, kojoj je ovo najgori plasman
- Srbija, koja uvek želi minimalno finale
- Grčka, koja je puno više očekivala
- Kina, kao domaćin koja i uz pomoć sudija nije prošla prvu grupnu fazu
Ima ih još ...

Spisak onih koji su zadovoljni je puno kraći
- Španija, kao svetski prvak
- Argentina, mina koja je potopila Srbiju i Francusku
- Češka i Poljska kao prijatno iznenadjenje

Sledeće SP je 2023 god i biće održano ponovo u Aziji i to u tri države,
Japanu, Indoneziji i Filipinima.
Pre toga su OI sledeće god u Japanu kao i EP 2021 u Nemačkoj, Gruziji, Italiji i Češkoj
Dosta prilika da se popravi utisak
Ipak, treba biti realan i priznati da nam je košarku u dubokoj krizi
Košarka nisu samo medalje koje osvaja nacionalna selekcija
Mnogo je to širi pojam

kkcz

pre 4 godine

Mrzim Špance. Foliranti su, podmukli, neretko na granici ferpleja, često se provlače na čistu sreću... Ali ovo prvenstvo... Bez greške. Odigrali su svaku utakmicu taman koliko im je bilo potrebno da pobede, bez iživljavanja nad slabijim ekipama. Tempirana forma u pravo vreme, nas su razbili taktički, a pogotovo defanzivno, što znači pobedili su nas našim prepoznatljivim oružjem. Još jednom, potpuno zasluženo, ubedljivo najbolja ekipa na turniru.

miša

pre 4 godine

Svi vi što čestitate, vidite pošaljite bar razglednicu sudijama iz polufinala sa Australijom jer su Španci direktno i do sada neviđenom krađom ušli u finale.
Njihov ulazak u finale je DIREKTNA POSLEDICA ODLUKA SUDIJA.
Ko nije gledao neka pogleda, pa eto, možda onda ne bi čestitao najprljavijim sportistima, u svim sportovima, uvek i svuda.

bss

pre 4 godine

@Vaske
I pre prvenstva je bilo ljudi koji su pisali da Spanci imaju najbolje igrace. Ali, ti i tebi slicni ste takvima lupali po 1000 minusa i pricali kako cemo da se igramo sa svima.

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@Bodiroga
Evo ja mislim da je Djordjevic odgovoran za poraze protiv Spanije i Argentine ali isto tako mislim da ne bi trebalo da ide. Zasto je odgovoran? 1. Poveo je 4 teska centra i jednu pravu cetvorku. 2. Jokic kao najbolji centar NBA i clan idealne petorke mu je najveci deo prvenstva igrao na poziciji 4. 3. Ekipa je potpuno nespremno (psihicki i fizicki) docekala utakmice sa Spanijom i Argentinom. Razlog ne znamjer su i vrapci na grani znali da ce te dve utakmice biti fajterske. To su svi najavljivali (novinari, tv reporteri, steucni konsultanti). 4. Nije poveo beka koji je mogao da pomogne Bogdanu i da ga odmeni. 5. Nista nije uradio da pokrene ekipu. Generalno, osnovni problem je bio izbor igraca i koncepcija tima. Mislim da nije znao kako da se izbori sa povredama, pre svega Tea pa onda i Gagija. Mislim da se tu izgubio. Naravno da bi bila druga prica sa Teom i naravno da Sale ne moze da pogodi trojku umesto Jovica ali je mogao nesto od gore navedenog. I da ponovim, mislim da treba da ostane.

miša

pre 4 godine

Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.

Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu.

Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.

Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.
(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33)

Ja imam pamćenje duže od tri dana, sećam se da je u nedelju Srbija izgubila od Španije, a u utorak od Argentine. U oba slučaja katastrofalnim vođenjem sa klupe, užasnim izborom igrača, i potpunim neznanjem i neposobnošću selektora.

To što nabrajaš za Španiju niti jednim promilom ne umanjuje ovo što sam naveo, što je videla cela nacija, i čitav svet.

Dakle, gluposti lupaš ti. Idolopoklonstvo je tvoja stvar, ali ne bi smeo da vređaš ljude koji jednostavno veruju svojim očima i misle svojom glavom.

jatabare

pre 4 godine

@odlican trener
Ranijih godina je upravo bilo obratno,nasi porazi u grupi i pobede u nokaut fazi kad je najvaznije,neverovatno je da se to zaboravlja,u zadnjih 5 godina smo,iako losiji od njih,uspesniji na 3 takmicenja,a oni od nas od 2,e sad ta 2 njihova su zlata a to je posledica boljeg rostera,ako gledamo igrace koji prave razliku oni imaju mladjeg Gasola,Rubija,Fernandeza,Ljulja plus ranije Poa,Navara,Mirotica,Serhija,uporedi to sa Jokicem i Bogdanom,ranije Teom i donekle Krsticem,sto mi imamo,ogromna razlika,i Sale je od svega izvukao maksimum i vise od toga,pitanje da li bi i Pesic mogao bolje,oni timovi sa kojima je osvojio 2 zlata su drim tim u odnosu na danas,i ta prica kako smo nikad jaci je budalastina koja se plasira da bi se Sale diskreditovao.

dzo

pre 4 godine

Po meni najveći gubitnik nije Australija već Srbija koja pod imenom Srbija i dalje nije osvojila ništa dok od te 2002 Španija dva puta svetski prvak i tri puta evropski a mi volimo da kažemo sa smo mnogo bolji od Spanije u Košarci.. Ali nam očigledno nešto fali pa nam ekipe više nisu sampionske jer samo se šampioni pamte.

Limar nece doci.

pre 4 godine

Spanija je velesila u kosarci i nas veliki rival, koga moramo uvek respektovati i od koga mozemo uvek nesto i nauciti.
Nisu mi jasni komentari mrznje i nipodastavanja, cemu taj primitivizam i pokazivanje elementarnog ne poznavanja kosarke i njene istorije.
Gledajuci sta i kako radi Skariolo, nadam se da su idolo-poklonici Djordjevica kao trenera, moram da naglasim, shvatili kako treba raditi i sta sve treba znati da bi se uzela medalja.

Bodiroga

pre 4 godine

Jel Djordjevic kriv sto je Scola oducio Jokica od kosarke? Jel kriv sto Jovic i Micic ne znaju loptu da prenesu a o sutu za 3 da ne pricam? Jel on kriv sto je Jokic bio nemocan protiv Gasola i iz frustracije ostavio ekipu na cedilu? Jel realno da prvaci sveta budu simon ,radulja i Bircevic, zatim Bjelica besramno forsira sut kad mu ne ide a gudura loptu ne zna da doda a o zicerima da ne pricam... Jokic je obican nabedjenko,pokazao je vise puta kolko mu je stalo do reprezentacije kad se nije odazivao a sad se prikljucio dve nedelje pred sp.... Pljujete Djordjevica a velicate Jokica... Djordjevic ikona a Jokara nabedjenko obican....

no

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

Samo treba videti kako je odigrana ona utakmica OI 2016, protiv SAD u grupi, tri razlike protiv apsolutno najjačeg tima u tom trenutku, SAD nikad jače... i pitati šta se desilo bre?? Samo pogledati minutažu igrača i poene. Šta se desilo Đorđeviću, ti si bio trener i tada...i do sada? Šta bi čoveče?

Slavisa V.

pre 4 godine

Spanci nisu ni trebali da igraju u finalu jer je Australijancima oteta pobeda sudjenjem nepostojeceg faula na osam sekundi pre kraja i poen prednosti za Australiju.

1nislija

pre 4 godine

@Vetar u ledja.., 15. septembar 2019 21:45

sa vecinom se slazem. Jokic igra 5 jer su u modi nizi i pokretni centri a i svakako su deficitarni, najvisi centar argentine 206cm.
Elem. ovo jeste Djordjevicev poraz, prvo ides na prvenstvo posle koga znas da odlazis i to kazes igracima- motivacija u minus. Jokic dobija iskljucenje ne stajes iza njega nego ga jos i napadas javno, ja bih bio demotivisan kao sto je i on bio. neka je Dzoker igrao na 4 jer je sa Milutinovim i Bogdanom maestralno funkcionisao, ali ne mogu u kljucnim utakmicama gde centri treba da dominiraju njih 3 igra skupa 10min a skola radi sta hoce. Ne moze Bogdan sam, falio je jos makar 1, Jokic, Bjelica, Guduric neko. Falili su Teo i Gagi, ali isto Nedovic i Kalina. Odatle je sve pocelo, verovao je narod ali eto. Voleo bih i ja da ostane, ali da se nesto promeni. Nije isto kao na predhodna tri prvenstva. Vidi i laik to

Metropola

pre 4 godine

@Igor To je samo pristrasna pretpostavka! Ne postoji nista na osnovu cega bi se moglo reci da smo bolji od svih na terenu. Spanija se poigravala s nama, Argentina nas dobila 10 razlike, bolji smobilo samo od Angole, Portorika, Filipina i jedva bolji od osrednje Italije. Nemamo bolje igrace od ostalih, iako je neko domace “strucnjake” ubedio kako su Bircevic, Jovic, Lucic i Raduljica bolji od Ljulja, Gasola, Rubia i Fernandeza.
(MiM, 15. septembar 2019 18:22)... i od USA i Ceske! Zapravo i od Grcke i od Litvanije... i tako redom! Jedino smo losiji (dokazano) od finalista SP!

HARIS

pre 4 godine

“Najveći "gubitnik" turnira je svakako selekcija Australije koja je "imala" Špance u rukama u polufinalu, ali je (ne)iskustvo presudilo i na kraju su ostali bez medalje.” Najveci gubitnik turnira je svakako selekcija Srbije, tu dileme nema. Jaci smo od svih na terenu, a to nismo pokazali.
(Igor, 15. septembar 2019 18:11)

Koliko samo kontradiktornosti u jednom komentaru.

Max

pre 4 godine

Hoce li neko ovom dole objasniti da Scariolo nije vodio Spaniju na S.P. 2014???
(Pero, 15. septembar 2019 20:41)

Ja juce dva puta saljem komentar kao odgovor na njegov, u kome pisem da je Orenga vodio Spance na SP 2014 ali ne objavise mi.

Knezz

pre 4 godine

Samo treba videti kako je odigrana ona utakmica OI 2016, protiv SAD u grupi, tri razlike protiv apsolutno najjačeg tima u tom trenutku, SAD nikad jače... i pitati šta se desilo bre?? Samo pogledati minutažu igrača i poene. Šta se desilo Đorđeviću, ti si bio trener i tada...i do sada? Šta bi čoveče?

A treba li videti finale par dana kasnije, u istom sastavu, sa tim istim Djodjevicem na klupi, protiv istog tima SAD, kako kazes nikad jace..?
(Losmi, 15. septembar 2019 22:21)

Klinac, ne kapiraš...u pitanju je "igra"...u finalu nas je razvalio Durent, ali to nema ni veze...zaustavili Jokića i Tea, ali ni to nema veze...i Bogdan imao šut 0/7...ni to nema veze, ali govorimo o "igri"...Igra bre klinac, razumeš košarka...Jokić i Teo su igrali po 30+min, Jokić na petici...Kalinić, Nedović... to je bre bila "igra"...ne kapiraš ništa.

JNA

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...
(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04)
Bivsi trener (selektor)

www

pre 4 godine

Dobar strucni stab + dobra atmosfera = uspeh! A kod nas najbolji centar planete zamena za Bircevica i to na poziciji 4. I neko ocekuje da Jokic bude motivisan da igra kao u NBA. Sve u svemu istorijska sansa je propustena da se uzme zlato na SP.
(Legend, 15. septembar 2019 18:10)

A kad ste trpali one jadnike u grupi bilo vam je dobro. Jokara brat može da igra sve 2, 3, 4, 5 ma sve može, jel?

bmiles

pre 4 godine

Sad mi je lakse!izgubili smo od svetskog prvaka i Argentine,tacnije od finalista SP.Rubio pokazao i dokazao kolika je uloga pleja u timu,to mi nazalost nismo imali1

deniro

pre 4 godine

Gotovo je......šta je bilo ne može da se vrati.Jesu li možda zadovoljni Janis,Gallinari,Valančiunas,Šreder........zar ste već zaboravili ko je sve ispao,može da se složi dva rostera za medalju od luzera.....i bez USA!

MiM

pre 4 godine

@Metropola
Uozbilji se. Prijateljske utakmice ostavi za ispred prodavnice. Od USA nismo bolji, nego nama znaci 5 mesto i pobeda nad njima, dok oni ne znaju ni ko smo mi niti ih zanima. A to da smo bolji od Ceske je donekle tacno, videli bismo da je bila vazna utakmica.

šahmat

pre 4 godine

Jeste, zato sto tvoje strucno kosarkasko oko ume da prepozna katastrofalno vodjenje sa klupe, uzasan izbor igraca, potpuno neznanje i nesposobnost selektora. Sto li tebe nisu zaposlili kao selektora, kad si toliko veliki strucnjak, umesto da zaposle ovog neznalicu, koji je:
1. uzeo tri srebra sa autsajderskim timom
2. dosao u priliku da igra 4 puta sa Amerikancima - vise nego svi nasi selektori zajedno
3. dobio Amerikance, Spance, Francuze, Grke, Australijance, Ruse...

Sve to uradio, jer je neznalica. Zato sto je to u opisu posla neznalice.

A ti uradio, pretpostavljam, mnogo vise od ovoga nabrojanog. Verovatno iz toga gradis svoj autoritet da nekome kazes da je neznalica.
(Jabilondo, 15. septembar 2019 20:39)

Mogao si jednostavno da kažeš da selektor nije osvojio ništa, a ne da uvijaš u oblandu.

Bobi B.

pre 4 godine

Sudije su pomogle Špancima da osvoje medalju tj.izbacile Australiju sa prvenstva..Katasrofalno suđenje na više utakmica na tako važnom prvenstvu.

Jabilondo

pre 4 godine

Ja imam pamćenje duže od tri dana, sećam se da je u nedelju Srbija izgubila od Španije, a u utorak od Argentine. U oba slučaja katastrofalnim vođenjem sa klupe, užasnim izborom igrača, i potpunim neznanjem i neposobnošću selektora....
(miša, 15. septembar 2019 20:01)

Jeste, zato sto tvoje strucno kosarkasko oko ume da prepozna katastrofalno vodjenje sa klupe, uzasan izbor igraca, potpuno neznanje i nesposobnost selektora. Sto li tebe nisu zaposlili kao selektora, kad si toliko veliki strucnjak, umesto da zaposle ovog neznalicu, koji je:
1. uzeo tri srebra sa autsajderskim timom
2. dosao u priliku da igra 4 puta sa Amerikancima - vise nego svi nasi selektori zajedno
3. dobio Amerikance, Spance, Francuze, Grke, Australijance, Ruse...

Sve to uradio, jer je neznalica. Zato sto je to u opisu posla neznalice.

A ti uradio, pretpostavljam, mnogo vise od ovoga nabrojanog. Verovatno iz toga gradis svoj autoritet da nekome kazes da je neznalica.

Losmi

pre 4 godine

Samo treba videti kako je odigrana ona utakmica OI 2016, protiv SAD u grupi, tri razlike protiv apsolutno najjačeg tima u tom trenutku, SAD nikad jače... i pitati šta se desilo bre?? Samo pogledati minutažu igrača i poene. Šta se desilo Đorđeviću, ti si bio trener i tada...i do sada? Šta bi čoveče?

A treba li videti finale par dana kasnije, u istom sastavu, sa tim istim Djodjevicem na klupi, protiv istog tima SAD, kako kazes nikad jace..?

Maksa

pre 4 godine

Zaslužili su, nema šta!
(afna, 15. septembar 2019 18:08)

Igrači plus nekoliko sudijskih odluka koje su dale rezultat u nekoliko utakmica..
Svaka im čast nema šta ali i ovaj detalj je prilično bitan u faktoru koji se zove "sreća"!

Ovaj dole

pre 4 godine

Hoce li neko ovom dole objasniti da Scariolo nije vodio Spaniju na S.P. 2014???
(Pero, 15. septembar 2019 20:41)

Jeste 2010. I jeste 2017.

Difensa my a...

pre 4 godine

Najbolji napad prvenstva je Srbija a ne Argentina. Po statistici. Cak i kad se oduzmu mecevi sa dve najslabije ekipe u grupi i dalje je imamo najvise koseva datih po mecu.
Problem je sto nismo imali tu Difensa Difensa...

Jabilondo

pre 4 godine

Mogao si jednostavno da kažeš da selektor nije osvojio ništa, a ne da uvijaš u oblandu.
(šahmat, 15. septembar 2019 20:58)

Care, jel imas ti nesto osvojeno u svojoj ulici? Da ne idem dalje na grad, drzavu, Evropu, svet...

www

pre 4 godine

Ima bar 4 tima na ovom prvenstvu koji su zaslužili više ovu medalju od ovih ljigavaca. Da, da svaka čast, cela ekipa 30+ godina, ali to ne ublažava činjenicu da su namazani
(Oki, 15. septembar 2019 22:21)

Ima još jedan peti tim koji nije prošao kvalifikacije, ali nismo imali sreće da se kvalificiramo. I mi smo zaslužili ovu medalju više od ovuh ljigavaca, a šta reci za peti tim, lele.

^_^

pre 4 godine

Koliko god nasi bili losi, nas su spanci dobili prljavo I pomocu sudija I to je cinjenica. Australiju su dobili isto pomocu sudija. Ovo je uzas od turnira bio. Stvarno je sramota da se I pored sve tehnologije onako krade na utakmicama. Vi kao da niste gledali kako su nas sudije pokrale I protiv Spanije I Argentine.... Pamcenje vam je sat vremena raspon... Komedija.

Sasa

pre 4 godine

(Bojan, 15. septembar 2019 23:34) # Link komentara

Sasa je kriv zbog trenerske inferiornosti i tvrdoglavosti. Nema potrebe po pitanju njega i njegove krivice stavljati prst na celo. Nikada nije bio, zarazliku od Skariola, dobar strucnjak i psiholog. Motivator povremeno nesumnjivo. Medji prvima jeste on kriv a nakon toga neki drugi ukljucujuci i kosarkase. Neka vise niti jednom selektoru ne padne na pamet da onako selektira tim i sopstvenim neznanjem limitira jednog od najboljih igraca NBA lige.

an pasan

pre 4 godine

Mogao si jednostavno da kažeš da selektor nije osvojio ništa, a ne da uvijaš u oblandu.
(šahmat, 15. septembar 2019 20:58)

Care, jel imas ti nesto osvojeno u svojoj ulici? Da ne idem dalje na grad, drzavu, Evropu, svet...
(Jabilondo, 15. septembar 2019 21:15)

Imam...osvojio sam komsinicu!

Lanister

pre 4 godine

Sudije su pomogle Špancima da osvoje medalju tj.izbacile Australiju sa prvenstva..Katasrofalno suđenje na više utakmica na tako važnom prvenstvu.
(Bobi B., 15. septembar 2019 22:49)

Da je Australija vodila npr 10 razlike u tom trenutku, Spancima ni ta sudijskakradja ne bi pomogla. Dakle nije bas sve do sudija ima nesto i do igre timova.

Oki

pre 4 godine

Ima bar 4 tima na ovom prvenstvu koji su zaslužili više ovu medalju od ovih ljigavaca. Da, da svaka čast, cela ekipa 30+ godina, ali to ne ublažava činjenicu da su namazani

only fools and horses

pre 4 godine

Slažem se, mnogo su dobro igrali odbranu. Ali... ipak tu ima jedno veliko ali. Takvu odbranu sa milion prekršaja može da igra samo neko ko zna da mu ih neće svirati. Udruženo sa španskom već čuvenom prljavom i svejedozvoljeno igrom je onemogućilo bilo kom da se razmahne protiv njih. Ova druga slika i udarac rukom u glavu je klasična takva situacija, tipična za Špance i verovatno jedan od tih stotine nedosuđenih prekršaja. Da ne pričamo o brutalnoj krađi na kraju utakmice protiv Australije.
A Jokića su baš prebili, samo pogledajte situaciju pre nego što je isključen. Težak, brutalan faul 2 igrača a dosuđena mrtva lopta, retko ko tu može ostati smiren.
E tu je Sale kriv, mirno je gledao potonuće našeg tima, nije ni pokušao da trgne ekipu a morao je on da izvrši pritisak na sudije da on dobije tehničku, da ne dozvoli da mu tek tako biju 2 ključna igrača. To mu najviše zameram.

alo

pre 4 godine

@Knezz
Ne nego ti ne kapiras da smo s tom igrom pukli 40 razlike u finalu, a moglo je da bude i -60 da nisu Ameri digli rucnu u 4/4.

Dag Kristi

pre 4 godine

Jedva cekam da vidim koga ce Ameri da pošalju na olimpijadu.Tada će stvari da se iskristališu ko kosi a ko vodu nosi.
(Tex, 15. septembar 2019 18:06)

Čekaj, čekaj, pa stručnjaci na ovom portalu rekoše da će Amerikanci da se prošetaju do zlata i sa ovim timom. A tek kad smo igrali sa Špancima u grupi? Nisu bili zadovoljni pobedom, već da pobeda bude sa 20+ razlike i da je došlo vreme za naplatu starih računa.

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

@Knezz
Ne nego ti ne kapiras da smo s tom igrom pukli 40 razlike u finalu, a moglo je da bude i -60 da nisu Ameri digli rucnu u 4/4.
(alo, 16. septembar 2019 00:59)

A jel ima neko ko nebi pukao 40 razlike? Jel ima? Pa bolji su!
Ne kapiraš...nisi gledao...taj tim je igrao strašno dobru košarku, a sada su ti isti igrači...i sve se raspalo.

Legend

pre 4 godine

Dobar strucni stab + dobra atmosfera = uspeh! A kod nas najbolji centar planete zamena za Bircevica i to na poziciji 4. I neko ocekuje da Jokic bude motivisan da igra kao u NBA. Sve u svemu istorijska sansa je propustena da se uzme zlato na SP.

Jabilondo

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...
(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04)

Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.

Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu.

Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.

Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.

Bodiroga

pre 4 godine

Jel Djordjevic kriv sto je Scola oducio Jokica od kosarke? Jel kriv sto Jovic i Micic ne znaju loptu da prenesu a o sutu za 3 da ne pricam? Jel on kriv sto je Jokic bio nemocan protiv Gasola i iz frustracije ostavio ekipu na cedilu? Jel realno da prvaci sveta budu simon ,radulja i Bircevic, zatim Bjelica besramno forsira sut kad mu ne ide a gudura loptu ne zna da doda a o zicerima da ne pricam... Jokic je obican nabedjenko,pokazao je vise puta kolko mu je stalo do reprezentacije kad se nije odazivao a sad se prikljucio dve nedelje pred sp.... Pljujete Djordjevica a velicate Jokica... Djordjevic ikona a Jokara nabedjenko obican....

no

Igor

pre 4 godine

“Najveći "gubitnik" turnira je svakako selekcija Australije koja je "imala" Špance u rukama u polufinalu, ali je (ne)iskustvo presudilo i na kraju su ostali bez medalje.” Najveci gubitnik turnira je svakako selekcija Srbije, tu dileme nema. Jaci smo od svih na terenu, a to nismo pokazali.

^_^

pre 4 godine

Koliko god nasi bili losi, nas su spanci dobili prljavo I pomocu sudija I to je cinjenica. Australiju su dobili isto pomocu sudija. Ovo je uzas od turnira bio. Stvarno je sramota da se I pored sve tehnologije onako krade na utakmicama. Vi kao da niste gledali kako su nas sudije pokrale I protiv Spanije I Argentine.... Pamcenje vam je sat vremena raspon... Komedija.

Lazni Brkajlo

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04) Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu. Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33) SVE JE TO OK, ALI NE POZVATI KALINICA KOJI JE SA MARKOVICEM ONOMAD POHAPSIO SVE ZIVO JE LUDOST. TERATI JOKARU NA 4 I TRETAIRATI GA KAO ZAMENU JE SKANDAL. SVE ZBOG SUJETE. LEGENDA DOK JE IGRAO, ALI OVA KINA MU JE TRENERSKA MRLJA.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Dobro se sećam kako su se ljudi sa ovih prostora smejali njegovoj stručnosti.Čovek osvoji SP sa 1 krštenim centrom i sa 5 bekova 30+ godina...Respekt!

Metropola

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04) Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu. Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.
(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33)... ne bih nista dodao! Samo da se jos jednom vidi ovaj komentar!!!

HARIS

pre 4 godine

“Najveći "gubitnik" turnira je svakako selekcija Australije koja je "imala" Špance u rukama u polufinalu, ali je (ne)iskustvo presudilo i na kraju su ostali bez medalje.” Najveci gubitnik turnira je svakako selekcija Srbije, tu dileme nema. Jaci smo od svih na terenu, a to nismo pokazali.
(Igor, 15. septembar 2019 18:11)

Koliko samo kontradiktornosti u jednom komentaru.

Jabilondo

pre 4 godine

Ja imam pamćenje duže od tri dana, sećam se da je u nedelju Srbija izgubila od Španije, a u utorak od Argentine. U oba slučaja katastrofalnim vođenjem sa klupe, užasnim izborom igrača, i potpunim neznanjem i neposobnošću selektora....
(miša, 15. septembar 2019 20:01)

Jeste, zato sto tvoje strucno kosarkasko oko ume da prepozna katastrofalno vodjenje sa klupe, uzasan izbor igraca, potpuno neznanje i nesposobnost selektora. Sto li tebe nisu zaposlili kao selektora, kad si toliko veliki strucnjak, umesto da zaposle ovog neznalicu, koji je:
1. uzeo tri srebra sa autsajderskim timom
2. dosao u priliku da igra 4 puta sa Amerikancima - vise nego svi nasi selektori zajedno
3. dobio Amerikance, Spance, Francuze, Grke, Australijance, Ruse...

Sve to uradio, jer je neznalica. Zato sto je to u opisu posla neznalice.

A ti uradio, pretpostavljam, mnogo vise od ovoga nabrojanog. Verovatno iz toga gradis svoj autoritet da nekome kazes da je neznalica.

MiM

pre 4 godine

@Metropola
Uozbilji se. Prijateljske utakmice ostavi za ispred prodavnice. Od USA nismo bolji, nego nama znaci 5 mesto i pobeda nad njima, dok oni ne znaju ni ko smo mi niti ih zanima. A to da smo bolji od Ceske je donekle tacno, videli bismo da je bila vazna utakmica.

miša

pre 4 godine

Prestanite svi redom da lupate gluposti, kada ocigledno dve utakmice u zivotu niste procitali.

Posto, generalno, komentatori ovde imaju pamcenje ne duze od tri dana, da podsetim: 2014. na SP, Spanija je bila domacin, a ispala je u 1/4 finalu. Skariolo je bio selektor, imao je podrsku publike, najbolji spanski tim ikada, domace sudjenje, pa je ispao pre borbe za medalju. Isto mu se dogodilo i na SP 2010, kada smo ih mi izbacili. Pa i ispadanje od Slovenaca na prethodnom EP, kada su imali ubedljivo najjacu ekipu na prvenstvu.

Samo sto Spanci postuju svoje velicine i ne teraju selektore posle jednog kiksa. Grade sistem i uzimaju medalje.

Ne, vama je sveo na nivo Ceske... Da ste vi sami na nivou Ceske, nego vam i Somalija misaona imenica.
(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33)

Ja imam pamćenje duže od tri dana, sećam se da je u nedelju Srbija izgubila od Španije, a u utorak od Argentine. U oba slučaja katastrofalnim vođenjem sa klupe, užasnim izborom igrača, i potpunim neznanjem i neposobnošću selektora.

To što nabrajaš za Španiju niti jednim promilom ne umanjuje ovo što sam naveo, što je videla cela nacija, i čitav svet.

Dakle, gluposti lupaš ti. Idolopoklonstvo je tvoja stvar, ali ne bi smeo da vređaš ljude koji jednostavno veruju svojim očima i misle svojom glavom.

dzo

pre 4 godine

Po meni najveći gubitnik nije Australija već Srbija koja pod imenom Srbija i dalje nije osvojila ništa dok od te 2002 Španija dva puta svetski prvak i tri puta evropski a mi volimo da kažemo sa smo mnogo bolji od Spanije u Košarci.. Ali nam očigledno nešto fali pa nam ekipe više nisu sampionske jer samo se šampioni pamte.

23sudija

pre 4 godine

Nije u redu da se ne pomene zasluga sudija, ova medalja je malo i njihova, ničiji trud ne treba zapostaviti.
(sk, 15. septembar 2019 18:06)

Nas su na sudije pobedili? Australija promasila u poslednjem minutu 4 slobodna...

Nemoj biti ostrascen, ruzno je...

Cestitaj zasluzili su ljudi. A za nas je bitno da iz poraza izadjemo pametniji. igracemo mi jos sa njima...

Knezz

pre 4 godine

Samo treba videti kako je odigrana ona utakmica OI 2016, protiv SAD u grupi, tri razlike protiv apsolutno najjačeg tima u tom trenutku, SAD nikad jače... i pitati šta se desilo bre?? Samo pogledati minutažu igrača i poene. Šta se desilo Đorđeviću, ti si bio trener i tada...i do sada? Šta bi čoveče?

A treba li videti finale par dana kasnije, u istom sastavu, sa tim istim Djodjevicem na klupi, protiv istog tima SAD, kako kazes nikad jace..?
(Losmi, 15. septembar 2019 22:21)

Klinac, ne kapiraš...u pitanju je "igra"...u finalu nas je razvalio Durent, ali to nema ni veze...zaustavili Jokića i Tea, ali ni to nema veze...i Bogdan imao šut 0/7...ni to nema veze, ali govorimo o "igri"...Igra bre klinac, razumeš košarka...Jokić i Teo su igrali po 30+min, Jokić na petici...Kalinić, Nedović... to je bre bila "igra"...ne kapiraš ništa.

Menjam teze

pre 4 godine

Šta bre defensa defensa kad nas ovde stručnjaci ubeđuju da je offensa offensa glavna stvar a tu imamo najnaj offensa igrača u svemiru Jokića samo što ga Sale nije znao da iskoristi.

Jabilondo

pre 4 godine

I jos nesto. Pravicete svi vi Djordjevica od blata, kada vam za selektora postave nekog Karadzica ili tome slicno, pa grupe za EP budu misaona imenica.

Svi se zaludjuju da ce doci Kokoskov. On ili bilo koji afirmisan trener da dolazi ovde, da ga masa naziva neznalicom nakon jednog petog mesta. Pritom, da dolazi asistent NBA tima kada treba tim da vodi u FIBA prozorima za kvalifikacije za EP. Niti zna igrace koji igraju van NBA i ULEB, niti ce dobiti dozvolu da dolazi.

Djordjevic nije trener kalibra Dude ili Zeljka, ali iste, pa i gore neuspehe su oni imali. Ali Djordjevic je, ovakav kakav je, autoritet. Mozda ne za vas koji ga nazivate neznalicom, ali za te igrace koje selektira, za protivnike, za ceo svet - gromada.

Ali, normalno je. Za svet autoritet, za nas neznalica. Da je Tesla ziv i njega biste neznalicom nazivali.

MiM

pre 4 godine

@Igor
To je samo pristrasna pretpostavka! Ne postoji nista na osnovu cega bi se moglo reci da smo bolji od svih na terenu. Spanija se poigravala s nama, Argentina nas dobila 10 razlike, bolji smo
bilo samo od Angole, Portorika, Filipina i jedva bolji od osrednje Italije. Nemamo bolje igrace od ostalih, iako je neko domace “strucnjake” ubedio kako su Bircevic, Jovic, Lucic i Raduljica bolji od Ljulja, Gasola, Rubia i Fernandeza.

šahmat

pre 4 godine

Jeste, zato sto tvoje strucno kosarkasko oko ume da prepozna katastrofalno vodjenje sa klupe, uzasan izbor igraca, potpuno neznanje i nesposobnost selektora. Sto li tebe nisu zaposlili kao selektora, kad si toliko veliki strucnjak, umesto da zaposle ovog neznalicu, koji je:
1. uzeo tri srebra sa autsajderskim timom
2. dosao u priliku da igra 4 puta sa Amerikancima - vise nego svi nasi selektori zajedno
3. dobio Amerikance, Spance, Francuze, Grke, Australijance, Ruse...

Sve to uradio, jer je neznalica. Zato sto je to u opisu posla neznalice.

A ti uradio, pretpostavljam, mnogo vise od ovoga nabrojanog. Verovatno iz toga gradis svoj autoritet da nekome kazes da je neznalica.
(Jabilondo, 15. septembar 2019 20:39)

Mogao si jednostavno da kažeš da selektor nije osvojio ništa, a ne da uvijaš u oblandu.

Jabilondo

pre 4 godine

Mogao si jednostavno da kažeš da selektor nije osvojio ništa, a ne da uvijaš u oblandu.
(šahmat, 15. septembar 2019 20:58)

Care, jel imas ti nesto osvojeno u svojoj ulici? Da ne idem dalje na grad, drzavu, Evropu, svet...

JNA

pre 4 godine

Nas trener je sveo ekipu na nivo Poljske i Ceske, steta ... sve cestitke Skariolu ...
(Slobodan, 15. septembar 2019 18:04)
Bivsi trener (selektor)

Oki

pre 4 godine

Ima bar 4 tima na ovom prvenstvu koji su zaslužili više ovu medalju od ovih ljigavaca. Da, da svaka čast, cela ekipa 30+ godina, ali to ne ublažava činjenicu da su namazani

www

pre 4 godine

Ima bar 4 tima na ovom prvenstvu koji su zaslužili više ovu medalju od ovih ljigavaca. Da, da svaka čast, cela ekipa 30+ godina, ali to ne ublažava činjenicu da su namazani
(Oki, 15. septembar 2019 22:21)

Ima još jedan peti tim koji nije prošao kvalifikacije, ali nismo imali sreće da se kvalificiramo. I mi smo zaslužili ovu medalju više od ovuh ljigavaca, a šta reci za peti tim, lele.

Slavisa V.

pre 4 godine

Spanci nisu ni trebali da igraju u finalu jer je Australijancima oteta pobeda sudjenjem nepostojeceg faula na osam sekundi pre kraja i poen prednosti za Australiju.

Bobi B.

pre 4 godine

Sudije su pomogle Špancima da osvoje medalju tj.izbacile Australiju sa prvenstva..Katasrofalno suđenje na više utakmica na tako važnom prvenstvu.

А. Петров

pre 4 godine

Више од два месеца маштам о 15. септембру. У том маштању је овај дан сасвим другачије изгледао ...

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Skariolo je i dalje pomoćni u Torontu, što se kosi sa pričom da Kokoškov ne može.

Igore, ljubi te brat, preuzimaj kormilo da peglamo turbo košarku u oba pravca.
Mnogo smo dužni ovom zalozanom.

s

pre 4 godine

Najveci gubitnik smo mi pa tek Australija. Imali smo najjaci sastav na prvenstvu a zavrsili smo tek pet. Australija je barem cetvrta, za nju i ne moze da se kaze da je veci gubitnik od nas kada vec nemaju nijednu medalju.
Ovo smo morali da dobijemo. Pored zlata, dobili bi smo i to sto bi prekinuli niz dominacije Spanije. Oni se nakupise medalja od onog naseg susnog perioda od 2005-te god. Posle ona dva srebra, ovo je bila idealna prilika za zlato, kada vec Amerikanci nisu dosli u najjacem sastavu. Na Olimpijskim igrama to ce vec druga prica biti. Zlato tesko ko moze da osvoji pored njih.

miša

pre 4 godine

Svi vi što čestitate, vidite pošaljite bar razglednicu sudijama iz polufinala sa Australijom jer su Španci direktno i do sada neviđenom krađom ušli u finale.
Njihov ulazak u finale je DIREKTNA POSLEDICA ODLUKA SUDIJA.
Ko nije gledao neka pogleda, pa eto, možda onda ne bi čestitao najprljavijim sportistima, u svim sportovima, uvek i svuda.

Lanister

pre 4 godine

Sudije su pomogle Špancima da osvoje medalju tj.izbacile Australiju sa prvenstva..Katasrofalno suđenje na više utakmica na tako važnom prvenstvu.
(Bobi B., 15. septembar 2019 22:49)

Da je Australija vodila npr 10 razlike u tom trenutku, Spancima ni ta sudijskakradja ne bi pomogla. Dakle nije bas sve do sudija ima nesto i do igre timova.

Maksa

pre 4 godine

Zaslužili su, nema šta!
(afna, 15. septembar 2019 18:08)

Igrači plus nekoliko sudijskih odluka koje su dale rezultat u nekoliko utakmica..
Svaka im čast nema šta ali i ovaj detalj je prilično bitan u faktoru koji se zove "sreća"!

Kakve sudije, kakvi bakrači

pre 4 godine

Koliko god nasi bili losi, nas su spanci dobili prljavo I pomocu sudija I to je cinjenica. Australiju su dobili isto pomocu sudija. Ovo je uzas od turnira bio. Stvarno je sramota da se I pored sve tehnologije onako krade na utakmicama. Vi kao da niste gledali kako su nas sudije pokrale I protiv Spanije I Argentine.... Pamcenje vam je sat vremena raspon... Komedija.
(^_^, 15. septembar 2019 20:56)

Jedino što je komedija ovde je tvoj komentar. Isti je pun predrasuda i nerealnog sagledavanja stvari. Španija nas je rasturila čvrstom odbranom i smislenom igrom u napadu, tako da je u jednom trenutku vodila preko 20 razlike. Povukli su ručnu u jednom trenutku kad su videli da sa druge strane imaju nedoraslog protivnika da bi uštedeli snagu za naredne utakmice. Argentina nas je zatrpala trojkama ali ono što je posebno ponižavajuće bilo jeste činjenica da su nam prodavali neke basketaške fore, dodavanje iza leđa Kampaca i sl. Šta si ti gledao, to je misterija.

Metropola

pre 4 godine

@Igor To je samo pristrasna pretpostavka! Ne postoji nista na osnovu cega bi se moglo reci da smo bolji od svih na terenu. Spanija se poigravala s nama, Argentina nas dobila 10 razlike, bolji smobilo samo od Angole, Portorika, Filipina i jedva bolji od osrednje Italije. Nemamo bolje igrace od ostalih, iako je neko domace “strucnjake” ubedio kako su Bircevic, Jovic, Lucic i Raduljica bolji od Ljulja, Gasola, Rubia i Fernandeza.
(MiM, 15. septembar 2019 18:22)... i od USA i Ceske! Zapravo i od Grcke i od Litvanije... i tako redom! Jedino smo losiji (dokazano) od finalista SP!

Gong

pre 4 godine

Nas su na sudije pobedili? Australija promasila u poslednjem minutu 4 slobodna...

Nemoj biti ostrascen, ruzno je...

Cestitaj zasluzili su ljudi. A za nas je bitno da iz poraza izadjemo pametniji. igracemo mi jos sa njima...
(23sudija, 15. septembar 2019 18:19)

Slažem se da je do nas, ali toliko su nas tukli Španci u PP, da nam je voda ušla u uši. Samopouzdanje opalo, a npr. i gnev je navučen na Bobija zbog 3 izgubljene lopte, a toliko je isprebijan na veoma perfidan način! Trojica na njega, sudije gledaju u ruke, gde glavni čuvar maše kao ventilator bez faula, ali odvlači pažnju od drugog igrača koji jednom rukom gura Bobijevu nadlakticu, dok treći igrač ga kosi nogama da mu ruši balans ili rukom odguruje kukove. A, Bobi ne zna da akcentuje takve kontakte, dok su pri mnogo manjim kontaktima Španci eksperti u tome. Evo ti i na drugoj slici dokaz kakvim se sve prljavštinama služe.

www

pre 4 godine

Dobar strucni stab + dobra atmosfera = uspeh! A kod nas najbolji centar planete zamena za Bircevica i to na poziciji 4. I neko ocekuje da Jokic bude motivisan da igra kao u NBA. Sve u svemu istorijska sansa je propustena da se uzme zlato na SP.
(Legend, 15. septembar 2019 18:10)

A kad ste trpali one jadnike u grupi bilo vam je dobro. Jokara brat može da igra sve 2, 3, 4, 5 ma sve može, jel?

odlican trener

pre 4 godine

Covek je iskusan lisac za razliku od Saleta! Nije ni cude da je prvak u NBA.
Tempirao je formu svojih igraca za nabitnije utakmice, nije otkrio sve karte i taktiku u prijateljskim mecevima i grupnoj fazi, dok je Sale sve uradio naopako.

Limar nece doci.

pre 4 godine

Spanija je velesila u kosarci i nas veliki rival, koga moramo uvek respektovati i od koga mozemo uvek nesto i nauciti.
Nisu mi jasni komentari mrznje i nipodastavanja, cemu taj primitivizam i pokazivanje elementarnog ne poznavanja kosarke i njene istorije.
Gledajuci sta i kako radi Skariolo, nadam se da su idolo-poklonici Djordjevica kao trenera, moram da naglasim, shvatili kako treba raditi i sta sve treba znati da bi se uzela medalja.

jatabare

pre 4 godine

@odlican trener
Ranijih godina je upravo bilo obratno,nasi porazi u grupi i pobede u nokaut fazi kad je najvaznije,neverovatno je da se to zaboravlja,u zadnjih 5 godina smo,iako losiji od njih,uspesniji na 3 takmicenja,a oni od nas od 2,e sad ta 2 njihova su zlata a to je posledica boljeg rostera,ako gledamo igrace koji prave razliku oni imaju mladjeg Gasola,Rubija,Fernandeza,Ljulja plus ranije Poa,Navara,Mirotica,Serhija,uporedi to sa Jokicem i Bogdanom,ranije Teom i donekle Krsticem,sto mi imamo,ogromna razlika,i Sale je od svega izvukao maksimum i vise od toga,pitanje da li bi i Pesic mogao bolje,oni timovi sa kojima je osvojio 2 zlata su drim tim u odnosu na danas,i ta prica kako smo nikad jaci je budalastina koja se plasira da bi se Sale diskreditovao.

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

Samo treba videti kako je odigrana ona utakmica OI 2016, protiv SAD u grupi, tri razlike protiv apsolutno najjačeg tima u tom trenutku, SAD nikad jače... i pitati šta se desilo bre?? Samo pogledati minutažu igrača i poene. Šta se desilo Đorđeviću, ti si bio trener i tada...i do sada? Šta bi čoveče?

bmiles

pre 4 godine

Sad mi je lakse!izgubili smo od svetskog prvaka i Argentine,tacnije od finalista SP.Rubio pokazao i dokazao kolika je uloga pleja u timu,to mi nazalost nismo imali1

Milutin

pre 4 godine

Zaključak je da Đorđević može da iznenadi sa potcenjenom ekipom dok sa favoritima teško nešto da osvoji. Pogotovo protiv Španije koja je u prethodnim takmičenjima ispadala u polufinalu protiv Amera.

1nislija

pre 4 godine

@Vetar u ledja.., 15. septembar 2019 21:45

sa vecinom se slazem. Jokic igra 5 jer su u modi nizi i pokretni centri a i svakako su deficitarni, najvisi centar argentine 206cm.
Elem. ovo jeste Djordjevicev poraz, prvo ides na prvenstvo posle koga znas da odlazis i to kazes igracima- motivacija u minus. Jokic dobija iskljucenje ne stajes iza njega nego ga jos i napadas javno, ja bih bio demotivisan kao sto je i on bio. neka je Dzoker igrao na 4 jer je sa Milutinovim i Bogdanom maestralno funkcionisao, ali ne mogu u kljucnim utakmicama gde centri treba da dominiraju njih 3 igra skupa 10min a skola radi sta hoce. Ne moze Bogdan sam, falio je jos makar 1, Jokic, Bjelica, Guduric neko. Falili su Teo i Gagi, ali isto Nedovic i Kalina. Odatle je sve pocelo, verovao je narod ali eto. Voleo bih i ja da ostane, ali da se nesto promeni. Nije isto kao na predhodna tri prvenstva. Vidi i laik to

nebaCar

pre 4 godine

Čovek je tačno znao kako da postavi igru oko Gasola s obzirom da je pomoćni trener u Torontu, a uz to ih još poznaje jer je bio trener reprezentacije i ranije. Ja nisam očekivao da će bez poraza osvojiti, ali da su bili potcenjeni,jesu, i to im je pomoglo da nemaju nikakav pritisak...

Dusan

pre 4 godine

Nas problem je sto ne verujemo u sistem, nego se uzdamo u pojedince ( Sale, Vucic). Mnogo bi bilo bolje za nas da napravimo sistem, u bilo kojoj sferi, pa da znamo da jedan neuspeh nece unistiti sistem nego da nastavimo da verujemo u njega dok ne dodje do nekog uspeha. Kao sto Spanci veruju u sistem njihove kosarke i ne menjaju selektore posle jednog neuspeha. Tako smo trebali i mi da verujemo u sistem i da ne trazimo odlazak selektora. Druga je stvar sto je on sam prvi zeleo da ode.

Vetar u ledja..

pre 4 godine

@Bodiroga
Evo ja mislim da je Djordjevic odgovoran za poraze protiv Spanije i Argentine ali isto tako mislim da ne bi trebalo da ide. Zasto je odgovoran? 1. Poveo je 4 teska centra i jednu pravu cetvorku. 2. Jokic kao najbolji centar NBA i clan idealne petorke mu je najveci deo prvenstva igrao na poziciji 4. 3. Ekipa je potpuno nespremno (psihicki i fizicki) docekala utakmice sa Spanijom i Argentinom. Razlog ne znamjer su i vrapci na grani znali da ce te dve utakmice biti fajterske. To su svi najavljivali (novinari, tv reporteri, steucni konsultanti). 4. Nije poveo beka koji je mogao da pomogne Bogdanu i da ga odmeni. 5. Nista nije uradio da pokrene ekipu. Generalno, osnovni problem je bio izbor igraca i koncepcija tima. Mislim da nije znao kako da se izbori sa povredama, pre svega Tea pa onda i Gagija. Mislim da se tu izgubio. Naravno da bi bila druga prica sa Teom i naravno da Sale ne moze da pogodi trojku umesto Jovica ali je mogao nesto od gore navedenog. I da ponovim, mislim da treba da ostane.

Losmi

pre 4 godine

Samo treba videti kako je odigrana ona utakmica OI 2016, protiv SAD u grupi, tri razlike protiv apsolutno najjačeg tima u tom trenutku, SAD nikad jače... i pitati šta se desilo bre?? Samo pogledati minutažu igrača i poene. Šta se desilo Đorđeviću, ti si bio trener i tada...i do sada? Šta bi čoveče?

A treba li videti finale par dana kasnije, u istom sastavu, sa tim istim Djodjevicem na klupi, protiv istog tima SAD, kako kazes nikad jace..?

kkcz

pre 4 godine

Mrzim Špance. Foliranti su, podmukli, neretko na granici ferpleja, često se provlače na čistu sreću... Ali ovo prvenstvo... Bez greške. Odigrali su svaku utakmicu taman koliko im je bilo potrebno da pobede, bez iživljavanja nad slabijim ekipama. Tempirana forma u pravo vreme, nas su razbili taktički, a pogotovo defanzivno, što znači pobedili su nas našim prepoznatljivim oružjem. Još jednom, potpuno zasluženo, ubedljivo najbolja ekipa na turniru.

Bojan

pre 4 godine

Secam se pre 7 8 godina kada je skariolo vodio armani i igro protiv partizana kada su ga navijaci zvali zalizani omalovazavali i slicno.Medjutim pridruzili su im se i novinari u ruganju ovom strucnjaku nadam se da ih je sad bar malo sramota jer u zemlji kosarke kako mi nasu nazivamo vredjati trenera u medijima je van svake pameti.Cestitam Skariolu i zelim mu jos mnogo uspeha a mi da stavimo prst na celo i vidimo da li je sale kriv ili ne.

alo

pre 4 godine

@Knezz
Ne nego ti ne kapiras da smo s tom igrom pukli 40 razlike u finalu, a moglo je da bude i -60 da nisu Ameri digli rucnu u 4/4.

Sasa

pre 4 godine

(Bojan, 15. septembar 2019 23:34) # Link komentara

Sasa je kriv zbog trenerske inferiornosti i tvrdoglavosti. Nema potrebe po pitanju njega i njegove krivice stavljati prst na celo. Nikada nije bio, zarazliku od Skariola, dobar strucnjak i psiholog. Motivator povremeno nesumnjivo. Medji prvima jeste on kriv a nakon toga neki drugi ukljucujuci i kosarkase. Neka vise niti jednom selektoru ne padne na pamet da onako selektira tim i sopstvenim neznanjem limitira jednog od najboljih igraca NBA lige.

Vaske

pre 4 godine

sad kad su spanci osvojili zlato sada milion strucnjaka kaze da oni imaju najbolje igrace..pre prvenstva nisu imali, ali eto u toku prvenstva nekako dobise te igrace...sta rec...

bss

pre 4 godine

@Vaske
I pre prvenstva je bilo ljudi koji su pisali da Spanci imaju najbolje igrace. Ali, ti i tebi slicni ste takvima lupali po 1000 minusa i pricali kako cemo da se igramo sa svima.

@202

pre 4 godine

Spisak nezadovoljnih plasmanom na ovom SP i nije baš tako mali
- Australija, brutalno pokradena u polufinalu a izmakla im je i bronza
- Francuska, iako je osvojila bronzu svi igrači će žaliti za propuštenom šansom
- Litvanija koja je isto tako pokradena u prvoj grupnoj fazi
- Nemačka, koju je u grupi izbacila Dominikanska Republika
- Amerika, kojoj je ovo najgori plasman
- Srbija, koja uvek želi minimalno finale
- Grčka, koja je puno više očekivala
- Kina, kao domaćin koja i uz pomoć sudija nije prošla prvu grupnu fazu
Ima ih još ...

Spisak onih koji su zadovoljni je puno kraći
- Španija, kao svetski prvak
- Argentina, mina koja je potopila Srbiju i Francusku
- Češka i Poljska kao prijatno iznenadjenje

Sledeće SP je 2023 god i biće održano ponovo u Aziji i to u tri države,
Japanu, Indoneziji i Filipinima.
Pre toga su OI sledeće god u Japanu kao i EP 2021 u Nemačkoj, Gruziji, Italiji i Češkoj
Dosta prilika da se popravi utisak
Ipak, treba biti realan i priznati da nam je košarku u dubokoj krizi
Košarka nisu samo medalje koje osvaja nacionalna selekcija
Mnogo je to širi pojam

Ovaj dole

pre 4 godine

Hoce li neko ovom dole objasniti da Scariolo nije vodio Spaniju na S.P. 2014???
(Pero, 15. septembar 2019 20:41)

Jeste 2010. I jeste 2017.

deniro

pre 4 godine

Gotovo je......šta je bilo ne može da se vrati.Jesu li možda zadovoljni Janis,Gallinari,Valančiunas,Šreder........zar ste već zaboravili ko je sve ispao,može da se složi dva rostera za medalju od luzera.....i bez USA!

only fools and horses

pre 4 godine

Slažem se, mnogo su dobro igrali odbranu. Ali... ipak tu ima jedno veliko ali. Takvu odbranu sa milion prekršaja može da igra samo neko ko zna da mu ih neće svirati. Udruženo sa španskom već čuvenom prljavom i svejedozvoljeno igrom je onemogućilo bilo kom da se razmahne protiv njih. Ova druga slika i udarac rukom u glavu je klasična takva situacija, tipična za Špance i verovatno jedan od tih stotine nedosuđenih prekršaja. Da ne pričamo o brutalnoj krađi na kraju utakmice protiv Australije.
A Jokića su baš prebili, samo pogledajte situaciju pre nego što je isključen. Težak, brutalan faul 2 igrača a dosuđena mrtva lopta, retko ko tu može ostati smiren.
E tu je Sale kriv, mirno je gledao potonuće našeg tima, nije ni pokušao da trgne ekipu a morao je on da izvrši pritisak na sudije da on dobije tehničku, da ne dozvoli da mu tek tako biju 2 ključna igrača. To mu najviše zameram.

Max

pre 4 godine

Hoce li neko ovom dole objasniti da Scariolo nije vodio Spaniju na S.P. 2014???
(Pero, 15. septembar 2019 20:41)

Ja juce dva puta saljem komentar kao odgovor na njegov, u kome pisem da je Orenga vodio Spance na SP 2014 ali ne objavise mi.

aaa

pre 4 godine

“Najveći "gubitnik" turnira je svakako selekcija Australije koja je "imala" Špance u rukama u polufinalu, ali je (ne)iskustvo presudilo i na kraju su ostali bez medalje.” Najveci gubitnik turnira je svakako selekcija Srbije, tu dileme nema. Jaci smo od svih na terenu, a to nismo pokazali.
(Igor, 15. septembar 2019 18:11)

# Link komentara

Kad se bolje pogleda ekipa Spanije, pitanje je da li smo i po imenima jaci od njih, vise mislim da smo precenili mogucnosti nekih nasih igraca..Cinjenica je da je Jokic na nivou iznad svih, ali po evropskim pravilima i sa saigracima koji nisu sigurni u sutu ne moze se iskoristiti maksimalno, uz njega je tu i Bogdan, nestvarno dobro prvenstvo, ali uz njih nemamo nijednog igraca koji je trenutno na nivou Gasola, Ljulja, Rudija, Rubija..uz to, sporedni igraci su im za klasu bolji od nasih sporednih igraca, braca Hernangomez, Ribas uvek siguran u sutu, Oriola, Klaver..Veliki broj igraca koji ne statira na terenu, vec itekako doprinosi ucinku svoje ekipe..Naravno uz to, Skariolo koji je klasa za sve trenere na ovom prvenstvu..Imao odgovor na sve, protiv Australije gubili preko 10 razlike u drugom poluvremenu, ali polako bez ikakve panike se stigla razlika, tu je velika uloga trenera, da se ne luduje po terenu kad se juri prednost protivnika, vec da se polako sigurnom igrom istopi razlika..

Difensa my a...

pre 4 godine

Najbolji napad prvenstva je Srbija a ne Argentina. Po statistici. Cak i kad se oduzmu mecevi sa dve najslabije ekipe u grupi i dalje je imamo najvise koseva datih po mecu.
Problem je sto nismo imali tu Difensa Difensa...

an pasan

pre 4 godine

Mogao si jednostavno da kažeš da selektor nije osvojio ništa, a ne da uvijaš u oblandu.
(šahmat, 15. septembar 2019 20:58)

Care, jel imas ti nesto osvojeno u svojoj ulici? Da ne idem dalje na grad, drzavu, Evropu, svet...
(Jabilondo, 15. septembar 2019 21:15)

Imam...osvojio sam komsinicu!

Dag Kristi

pre 4 godine

Jedva cekam da vidim koga ce Ameri da pošalju na olimpijadu.Tada će stvari da se iskristališu ko kosi a ko vodu nosi.
(Tex, 15. septembar 2019 18:06)

Čekaj, čekaj, pa stručnjaci na ovom portalu rekoše da će Amerikanci da se prošetaju do zlata i sa ovim timom. A tek kad smo igrali sa Špancima u grupi? Nisu bili zadovoljni pobedom, već da pobeda bude sa 20+ razlike i da je došlo vreme za naplatu starih računa.

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

@Knezz
Ne nego ti ne kapiras da smo s tom igrom pukli 40 razlike u finalu, a moglo je da bude i -60 da nisu Ameri digli rucnu u 4/4.
(alo, 16. septembar 2019 00:59)

A jel ima neko ko nebi pukao 40 razlike? Jel ima? Pa bolji su!
Ne kapiraš...nisi gledao...taj tim je igrao strašno dobru košarku, a sada su ti isti igrači...i sve se raspalo.

mcvc

pre 4 godine

(Jabilondo, 15. septembar 2019 18:33)

Skariolo nije bio selektor Spanije 2014 vec Orenga koji je podneo ostavku zbog ispadanja u cetvrtfinalu da bi se Skariolo vratio). Doduse, istrpeli su Skariola i kada je izgubio 2010 od nas u cetvrtfinalu, i kada je izgubio od Slovenije 2017. u polufinalu itd.

A Francuzi su tek istrpeli Vensana Kole-a od 2010 godine...