Četvrtak, 12.09.2019.

10:20

Obradović: Polagao sam velike nade, podrška Saletu

Košarkaški trener Saša Obradović rekao je da poraž reprezentacije Srbije u četvrtfinalu Svetskog prvenstva bio iznenađenje, ali da je još rano praviti analize.

Izvor: PT

Obradoviæ: Polagao sam velike nade, podrška Saletu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

x

pre 4 godine

Човек је водио Словенију и Грузију, а одбио би Србију? Једини који лупа си ти.
(Рејџ Агенст, 12. septembar 2019 11:19)

Hahahahahahahah...a ko ce njega da plati majke ti? Da li znas za koliko je para vodio Sloveniju pa i Gruziju,sigurno ne za mali novac? Jos tada nije vodio nijedan NBA tim samostalno kao prosle sezone. Preskup je i bas mu je potrebno da se bakce sa Danilovicem!
(Bojsa, 12. septembar 2019 12:56) # Link komentara

Ko ce da ga plati? Pa nismo mi Slovenci i Gruzini.

Covek je Srbin, trenirao bi Srbiju. Koliko nasi igraci dobijaju para za ovo? Nista.

ja

pre 4 godine

@ (Рејџ Агенст, 12. septembar 2019 11:19)

Pa kad vodiš Sloveniju i Gruziju, realno, nemaš nikakva očekivanja. Ni od saveza, ni od struke, niti od javnosti. Ajde ti, bato moj, preuzmi Srbiju, u najgorem trenutku, a da svi očekuju zlatnu medalju na svakom takmičenju, pa da pričamo o tome ko ima, a ko nema onu stvar. Jedina dvojica koji su to smeli da urade, a imali su košarkašku zaostavštinu o kojoj je trebalo da vode računa, su bili Duda i Sale. Svi ostali su odbili - Žocov stav se zna, on verovatno nikada više neće voditi reprezentaciju (iako je relativno mlad), Kari je odbio, Saša Obradović je odbio (doduše, ne iz straha, već zato što je smatrao da nema iskustva za tu poziciju), Boža Maljković nije hteo ni da čuje za to,...

Jedini za kog možemo da kažemo da negde, možda, relativno rečeno, pripada tom krugu naših velikih trenera je Muta, koji se javno nudio, ali mu nisu dozvolili da bude selektor. Kao i Marina Maljković, koja je bila ozbiljna, ali su njeno nuđenje svi doživeli kao šalu.

Što se Kokoškova tiče, on je u karijeri vodio samo mlade timove, rezervne timove i amaterske reprezentacije. Jedini samostalni posao koji je dobio je izgubio posle prve sezone, a, sem te Slovenije, nije imao ama-baš nikakav uspeh u karijeri. Pritom, podsetio bih da je upravo on Žocu bio pomoćnik 2004. i 2005. kada je bio pripreman za narednog selektora. Posle tih debakala, pobegao je glavom bez obzira iz reprezentacije. Neće taj prihvatiti našu klupu u ovom trenutku...

zekkah

pre 4 godine

Odakle vam br ideja da Kokoskov hoce da vodi Srbiju? Sta ce mu to da se bakce sa nasim KSS? Covek potpisao ugovor kao pomocnik u Sakramentu. Ajde da svi pisemo kako treba dovesti Melouna ili Grega,sto da ne? A to sto lupamo, uzdizemo sebe,mastamo,pa sledi razocarenje,ma nema veze!
(Bojša, 12. septembar 2019 10:49)

Ti to ozbiljno!? Voditi drugu silu u kosarci posle Amerike je bitna stavka u CV-u i cast svakom iole ozbiljnom treneru. Vodio covek velesile tipa Gruzija, Slovenija, a nece rodjenu zemlju, svasta moze covek da procita ovde.

Bojsa

pre 4 godine

Човек је водио Словенију и Грузију, а одбио би Србију? Једини који лупа си ти.
(Рејџ Агенст, 12. septembar 2019 11:19)

Hahahahahahahah...a ko ce njega da plati majke ti? Da li znas za koliko je para vodio Sloveniju pa i Gruziju,sigurno ne za mali novac? Jos tada nije vodio nijedan NBA tim samostalno kao prosle sezone. Preskup je i bas mu je potrebno da se bakce sa Danilovicem!

Ono

pre 4 godine

Sale je neverovatno loše vodio ekipu na ovom prvenstvu i prvi put mislim da bi je bolje vodio bilo koji drugi nas bolji trener! Robovao je nekim starim navikama koje nikako nisu mogle ići u paketu sa ovim sastavom. Imaš Jokica i pored njega brdo igrača koji ga mogu ispratiti i ti to ne iskoristis. Postojanje Bircevica na prvenstvu je ludilo. Simonović za nijansu bolji. Imaš dva pleja kao Jovic i Micic i pokusavas da ih koristiš kao Teodosica umesto da iskoristis njihove kvalitete. Imaš Bobija i prakticno ni u jednoj situaciji ne staviš postavu adekvatnu njemu nego po navici guras na ostale pozicije. Mislim da se Sale bukvalno izgubio u moru opcija i da niej ni našao dobitnu kombinaciju nego je vrteo do besvesti. Ranije je uvek imao izraženu prvu petorku koja se dopunjavala ostalima sa klupe, a sada je tu lutao i lutao i na kraju zalutao...

lucky strike

pre 4 godine

Lose vodjenje ekipe gde se nije znalo ko sta radi.Bez energije odigrano bez energije vodjeno. Nesto tu ne stima a sta je u pitanju znaju oni sami. Igraci gubili lopte bezveze pravili pocetnicke greske i nista,trener ga udari po turu i na klupu. Kod Obradovica i Pesica to ne moze tako,i da bodis 15 razlike ta glupu gtesku ima da ti se dere u facu i da ti odrzi oce nas... Ocigledno je teze voditi ekipu sa zvezdama nego onu kad su svi prosecni...

Marko

pre 4 godine

Ovaj vec krenuo da se uvlachi. Iskusno. Sada ce i pobratimske veze da prorade i eto tebe iz Monaka pravo u reprezentaciju, a covek koji je u NBA ce da sve to nemo posmatra. Tako ti je i prethodnik dosao u fotelju sa sveznajucim Mutom Nikolicem...Sta taj covek radi u reprezentaciji da mi je samo znati..!??

nex

pre 4 godine

Da, zaduzio je, ali kao igrac. Od Atine 95te na ovamo, to se zaista granici sa fenomenom. Takav igrac na poziciji pleja se kod nas vise nece roditi.
Ali, kao selektor... Nemamo dalje sta da pricamo

sale

pre 4 godine

Dobro pamtim sve i 90-te i 2000-te,ustajanje u u 3 nocu da bi se pratila nasa reprezentacija,slavlja na balkonu prvi put,padove sa Duletom o Obradovicem ali mi ljudi prvi put nemamo pleja posle 30 godina,eto to je to,maler povredjeni Teo I Gagi,Jedino mi je smetalo k...enje Jokica,ono bacanje italijana i iskljucenje protiv spanaca,uskoro ce ponovo prozori,eto zato su tu Birca,Simon,Lucic,Raduljica,ko ce da igra ako i oni odustanu od reprezentacije?

Scipion

pre 4 godine

@Van Helsing

Cuo si tu glupu frazu i sad je rabis. Cuj srebro se ne osvaja??? Srebro se osvoji u polufinalu. Borba za trece mesto je obicna glupost. Najcesce zavisi od nacina na koji si izgubio u 1/2f.

Kraljevcanin

pre 4 godine

(Goran, 12. septembar 2019 10:44)

Slazem se sa tobom, ali ko kaze da ga ljudi ne savetuju van novina? Van ociju javnosti? To sto mi ne znamo pozadinu svega ne daje nam za pravo da vadimo oci ljudima tek tako. Mozda Obradovic i ostali ne zele da javno kritikuju selektora koji ocigledno nece podneti ostavku nego pokusavaju da smire strasti generalno koja vlada u citavoj drzavi, a onda u cetiri oka kazu svoje misljenje njemu licno. Mozda ce i Sale sam pozvati Pesica ili bilo koga drugog i pitati ga kako se odgovara na onakvu odbranu Spanaca, itd. Sale jeste uzasno vodio oba meca, ali mislim da ima dovoljno kredita od ranije i kao igrac i kao trener da mu se da jos bar jedna sansa. Mislim da je zasluzio. Ili se posle jednog neuspeha sve lako zaboravlja? Takav smo valjda narod. Ovo nije bilo upuceno tebi, nego sam se samo nadovezao na diskusiju. Pozdrav svima.

mc

pre 4 godine

Denda jos uvek misli da je na EP Obradovic dao trojku Hrvatima u poslednjoj sekundi :). Barem 10 puta je ponovio Obradooovic
(Misko, 12. septembar 2019 10:33)

To je komentarisao Dobrosav Gajic...

Рејџ Агенст

pre 4 godine

Odakle vam br ideja da Kokoskov hoce da vodi Srbiju? Sta ce mu to da se bakce sa nasim KSS? Covek potpisao ugovor kao pomocnik u Sakramentu. Ajde da svi pisemo kako treba dovesti Melouna ili Grega,sto da ne? A to sto lupamo, uzdizemo sebe,mastamo,pa sledi razocarenje,ma nema veze!
(Bojša, 12. septembar 2019 10:49)

Човек је водио Словенију и Грузију, а одбио би Србију? Једини који лупа си ти.

2+2=4

pre 4 godine

"Kolegijalno ne bih voleo da dajem bilo kakve izjave"
Овим је све рекао о тренерском делу и учинку нашег стратега.

gandalf

pre 4 godine

Velika krivica je na Saletu, ali ono sto malo ljudi pominje je to da mi nemamo vise plejmejkera! Protiv nekih polu ekipa bez njega mozemo da pobedimo, a pogledajte od koga smo sve izgubili od finala sa Slovenijom. Sve te ekipe su imale rasne plejmejkere i svi ti igraci su nas unistili! Jovic i Micic su dobri igraci ali vise za neku bek ap opciju, sto su u reprezentaciji i igrali dok je tu bio Teo, za glavne igrace nisu!

MareNS

pre 4 godine

Nije moguce zamisliti u bilo kom ozbiljnom sistemu da trener pocetnik, da pocetnik (imao je 1.5 sezonu kao trener u cv-u, jos se secam prve epizode u Armaniju i vodjenje utakmica u farkama kao smekerica) postane trener jedne od najboljih reprezentacija u istoriji tog sporta. Samo treba videti ko je sada trener SAD, a ko pomocnik (jedan Stiv Ker je pomocni trener, kao sto je i Zeljko bio Dudi '95 bez obzira sto je vec tada bio veliko trenersko ime). Zna se sta je potrebno i koliko vremena da bi se bio trener takve reprezentacije i takvog sistema. E to je slika i prilika Srbije - imidz i kombinacije pre strucnosti. I sta sada? Ne smes reci ni reci? Pa novinari ga je prozivaju jer imam utisak da ima podrsku nekoga sa N, pa bolje da se ne talasa.

Dalibor

pre 4 godine

Denda jos uvek misli da je na EP Obradovic dao trojku Hrvatima u poslednjoj sekundi :). Barem 10 puta je ponovio Obradooovic
(Misko, 12. septembar 2019 10:33)

I ti još uvek misliš da je tu utakmicu komentarisao Denda a komentarisao je Dobrosav Gajić ?

Ivan

pre 4 godine

Ajde skupite muda i lepo recite nesto sto svi znate ali ne smete da kazete. Jedino je Pešić, cini mi se, posle Slovenije, rekao da je lose vodjena utakmica i da smo zato izgubili finale. Ostali svi nešto, nacionale, zasluge bla bla bila.

Mladen Krstajić genije

pre 4 godine

Samo kod nas treneri (posebno u fudbalu, ali zaražena je i košarka) grade svoju trenersku karijeru tako što počnu od reprezentacije. Pa koji su to trenerski rezultati kvalifikovali Đorđevića kao prvog kandidata!? Bajernova sezona u Evrokupu? Ugovor sa Virtusom? Ljudi, mi imamo gomilu trenera sa decenijskim ili višegodišnjim evroligaškim iskustvom i to jako uspešnih. Kao i u svemu u ovoj državi, izbor selektora (i igrača) nije rezultat njihovog dokazanog kvaliteta već nekih drugih kriterijuma. Ne može Đorđević da podnese da izađe iz uloge glavnog protagoniste, a kad se na to doda neveliko trenersko iskustvo, desi se ono što se desilo. Jednog od glavnih kandidata za zlato pre prvenstva vodi trener koga ne želi niti jedan od najboljih 15ak evroligaških klubova.

nixonn

pre 4 godine

izlupali ste mi minuse ali je vidljivo da je problem bio trener. Kosarka je evoluirala od Saletovih igraclih dana. Sada brzina i sut odnose pobedu nad sporim i slabo pokretnim centrima. Imamo pojedince ali je bilo vidljivo da je svaka akcija bila pravo mucenje. Majkl Meloun je postavio blueprint za koristenje Jokica koji igra sa vrha reketa i deli lopte. Sale ga je nabio na cetvorku gde je bio vrlo prosecan. Bogdanovic je otkrovenje sampionata-brz, motivisan i vodja. Na kraju kao sto uspeh banke otkriva profit tako i uspeh trenera otkriva plasman igraca. Sale je failovao vreme je da Kokoskov modernizuje igre i rediscoveruje Srbiju. Pozdrav iz Pertha.

Goran

pre 4 godine

"Kolegijalno ne bih voleo da dajem bilo kakve izjave, velika podrška Saletu (Aleksandru Đorđeviću prim.aut)."

Kolegijalno bi svi nasi strucnjaci, a medju njima i velika trenerska imena MORALA da shvate da postoji KONSTRUKTIVNA pozitivna kritika, i da bi trebalo da izadju sa takvim analizama i stavovima, kritika ne mora da bude pljuvacina, nego iskreni savet sta je i kako trebalo uraditi, ili jos bolje sta treba uraditi da se izvadimo iz blata u koje smo upali !

Zabijanje glave u pesak je najgori moguc put kojim mozemo da krenemo dalje.
Tapsati Saleta po ramenu i govoriti da je sve u redu, nije nacin.

alek

pre 4 godine

Podrska coveku koji je selektovao ovaj tim koji se pokazao nedoraslim za ozbiljne utakmice?!
Koji osim fraza "vreli srce","bitka na terenu" nema nista u svom skromnom trenerskom opusu.
Covek koji je Raduljici dao da bude kapiten,a Bircevicu protiv Argentine ni minut,sto govori da je nekom zauzeo mesto,koji je ugusio Jokica i ponizio Milutinova,valjda treba sam da podnese ostavku.
Kakva crna podrska?

abc

pre 4 godine

A zasto svi vi mislite da bi Kokoskov prihvatio da bude selektor? Posle svega ovoga svako od nasih trenerskih legendi treba da razmisli da li da prihvati ovaj posao. Pa vi bi sada i Pesica posle jednog neuspeha proglasili da ga je pregazila moderna kosarka

Bojša

pre 4 godine

Đorđević im veliki kredit svakako, zadužio je - ne samo košarku, nego i srpski sport - ali katastrofalno je odradio i selekciju i vođenje tima.

Da li je pametno da on nastavi ovaj posao, naročito ako se vidi da je bilo i loše atmosfere, ili posao poveriti Kokoškovu koji je moderan i talentovan trener?
(., 12. septembar 2019 10:30

Odakle vam br ideja da Kokoskov hoce da vodi Srbiju? Sta ce mu to da se bakce sa nasim KSS? Covek potpisao ugovor kao pomocnik u Sakramentu. Ajde da svi pisemo kako treba dovesti Melouna ili Grega,sto da ne? A to sto lupamo, uzdizemo sebe,mastamo,pa sledi razocarenje,ma nema veze!

.

pre 4 godine

Đorđević im veliki kredit svakako, zadužio je - ne samo košarku, nego i srpski sport - ali katastrofalno je odradio i selekciju i vođenje tima.

Da li je pametno da on nastavi ovaj posao, naročito ako se vidi da je bilo i loše atmosfere, ili posao poveriti Kokoškovu koji je moderan i talentovan trener?

Fica

pre 4 godine

Svi ljudi iz kosarke su Saletu pruzili
podrsku,je je ovo tek prvi put da nismo kod njega igrali polufinale i tek drugi da nismo uzeli medalju,a pre Saleta je bila ona jedna kod Dude i mnogo susnih godina. Bitno da je nasim portalasima koji su prozivali Djokovica,Jokica,Sergeja,Jovica,Spanovicku,sada Sale na tapetu.

.

pre 4 godine

Đorđević im veliki kredit svakako, zadužio je - ne samo košarku, nego i srpski sport - ali katastrofalno je odradio i selekciju i vođenje tima.

Da li je pametno da on nastavi ovaj posao, naročito ako se vidi da je bilo i loše atmosfere, ili posao poveriti Kokoškovu koji je moderan i talentovan trener?

Ivan

pre 4 godine

Ajde skupite muda i lepo recite nesto sto svi znate ali ne smete da kazete. Jedino je Pešić, cini mi se, posle Slovenije, rekao da je lose vodjena utakmica i da smo zato izgubili finale. Ostali svi nešto, nacionale, zasluge bla bla bila.

Goran

pre 4 godine

"Kolegijalno ne bih voleo da dajem bilo kakve izjave, velika podrška Saletu (Aleksandru Đorđeviću prim.aut)."

Kolegijalno bi svi nasi strucnjaci, a medju njima i velika trenerska imena MORALA da shvate da postoji KONSTRUKTIVNA pozitivna kritika, i da bi trebalo da izadju sa takvim analizama i stavovima, kritika ne mora da bude pljuvacina, nego iskreni savet sta je i kako trebalo uraditi, ili jos bolje sta treba uraditi da se izvadimo iz blata u koje smo upali !

Zabijanje glave u pesak je najgori moguc put kojim mozemo da krenemo dalje.
Tapsati Saleta po ramenu i govoriti da je sve u redu, nije nacin.

nixonn

pre 4 godine

izlupali ste mi minuse ali je vidljivo da je problem bio trener. Kosarka je evoluirala od Saletovih igraclih dana. Sada brzina i sut odnose pobedu nad sporim i slabo pokretnim centrima. Imamo pojedince ali je bilo vidljivo da je svaka akcija bila pravo mucenje. Majkl Meloun je postavio blueprint za koristenje Jokica koji igra sa vrha reketa i deli lopte. Sale ga je nabio na cetvorku gde je bio vrlo prosecan. Bogdanovic je otkrovenje sampionata-brz, motivisan i vodja. Na kraju kao sto uspeh banke otkriva profit tako i uspeh trenera otkriva plasman igraca. Sale je failovao vreme je da Kokoskov modernizuje igre i rediscoveruje Srbiju. Pozdrav iz Pertha.

abc

pre 4 godine

A zasto svi vi mislite da bi Kokoskov prihvatio da bude selektor? Posle svega ovoga svako od nasih trenerskih legendi treba da razmisli da li da prihvati ovaj posao. Pa vi bi sada i Pesica posle jednog neuspeha proglasili da ga je pregazila moderna kosarka

alek

pre 4 godine

Podrska coveku koji je selektovao ovaj tim koji se pokazao nedoraslim za ozbiljne utakmice?!
Koji osim fraza "vreli srce","bitka na terenu" nema nista u svom skromnom trenerskom opusu.
Covek koji je Raduljici dao da bude kapiten,a Bircevicu protiv Argentine ni minut,sto govori da je nekom zauzeo mesto,koji je ugusio Jokica i ponizio Milutinova,valjda treba sam da podnese ostavku.
Kakva crna podrska?

Bojša

pre 4 godine

Đorđević im veliki kredit svakako, zadužio je - ne samo košarku, nego i srpski sport - ali katastrofalno je odradio i selekciju i vođenje tima.

Da li je pametno da on nastavi ovaj posao, naročito ako se vidi da je bilo i loše atmosfere, ili posao poveriti Kokoškovu koji je moderan i talentovan trener?
(., 12. septembar 2019 10:30

Odakle vam br ideja da Kokoskov hoce da vodi Srbiju? Sta ce mu to da se bakce sa nasim KSS? Covek potpisao ugovor kao pomocnik u Sakramentu. Ajde da svi pisemo kako treba dovesti Melouna ili Grega,sto da ne? A to sto lupamo, uzdizemo sebe,mastamo,pa sledi razocarenje,ma nema veze!

Mladen Krstajić genije

pre 4 godine

Samo kod nas treneri (posebno u fudbalu, ali zaražena je i košarka) grade svoju trenersku karijeru tako što počnu od reprezentacije. Pa koji su to trenerski rezultati kvalifikovali Đorđevića kao prvog kandidata!? Bajernova sezona u Evrokupu? Ugovor sa Virtusom? Ljudi, mi imamo gomilu trenera sa decenijskim ili višegodišnjim evroligaškim iskustvom i to jako uspešnih. Kao i u svemu u ovoj državi, izbor selektora (i igrača) nije rezultat njihovog dokazanog kvaliteta već nekih drugih kriterijuma. Ne može Đorđević da podnese da izađe iz uloge glavnog protagoniste, a kad se na to doda neveliko trenersko iskustvo, desi se ono što se desilo. Jednog od glavnih kandidata za zlato pre prvenstva vodi trener koga ne želi niti jedan od najboljih 15ak evroligaških klubova.

2+2=4

pre 4 godine

"Kolegijalno ne bih voleo da dajem bilo kakve izjave"
Овим је све рекао о тренерском делу и учинку нашег стратега.

Dalibor

pre 4 godine

Denda jos uvek misli da je na EP Obradovic dao trojku Hrvatima u poslednjoj sekundi :). Barem 10 puta je ponovio Obradooovic
(Misko, 12. septembar 2019 10:33)

I ti još uvek misliš da je tu utakmicu komentarisao Denda a komentarisao je Dobrosav Gajić ?

Fica

pre 4 godine

Svi ljudi iz kosarke su Saletu pruzili
podrsku,je je ovo tek prvi put da nismo kod njega igrali polufinale i tek drugi da nismo uzeli medalju,a pre Saleta je bila ona jedna kod Dude i mnogo susnih godina. Bitno da je nasim portalasima koji su prozivali Djokovica,Jokica,Sergeja,Jovica,Spanovicku,sada Sale na tapetu.

Рејџ Агенст

pre 4 godine

Odakle vam br ideja da Kokoskov hoce da vodi Srbiju? Sta ce mu to da se bakce sa nasim KSS? Covek potpisao ugovor kao pomocnik u Sakramentu. Ajde da svi pisemo kako treba dovesti Melouna ili Grega,sto da ne? A to sto lupamo, uzdizemo sebe,mastamo,pa sledi razocarenje,ma nema veze!
(Bojša, 12. septembar 2019 10:49)

Човек је водио Словенију и Грузију, а одбио би Србију? Једини који лупа си ти.

MareNS

pre 4 godine

Nije moguce zamisliti u bilo kom ozbiljnom sistemu da trener pocetnik, da pocetnik (imao je 1.5 sezonu kao trener u cv-u, jos se secam prve epizode u Armaniju i vodjenje utakmica u farkama kao smekerica) postane trener jedne od najboljih reprezentacija u istoriji tog sporta. Samo treba videti ko je sada trener SAD, a ko pomocnik (jedan Stiv Ker je pomocni trener, kao sto je i Zeljko bio Dudi '95 bez obzira sto je vec tada bio veliko trenersko ime). Zna se sta je potrebno i koliko vremena da bi se bio trener takve reprezentacije i takvog sistema. E to je slika i prilika Srbije - imidz i kombinacije pre strucnosti. I sta sada? Ne smes reci ni reci? Pa novinari ga je prozivaju jer imam utisak da ima podrsku nekoga sa N, pa bolje da se ne talasa.

mc

pre 4 godine

Denda jos uvek misli da je na EP Obradovic dao trojku Hrvatima u poslednjoj sekundi :). Barem 10 puta je ponovio Obradooovic
(Misko, 12. septembar 2019 10:33)

To je komentarisao Dobrosav Gajic...

gandalf

pre 4 godine

Velika krivica je na Saletu, ali ono sto malo ljudi pominje je to da mi nemamo vise plejmejkera! Protiv nekih polu ekipa bez njega mozemo da pobedimo, a pogledajte od koga smo sve izgubili od finala sa Slovenijom. Sve te ekipe su imale rasne plejmejkere i svi ti igraci su nas unistili! Jovic i Micic su dobri igraci ali vise za neku bek ap opciju, sto su u reprezentaciji i igrali dok je tu bio Teo, za glavne igrace nisu!

x

pre 4 godine

Човек је водио Словенију и Грузију, а одбио би Србију? Једини који лупа си ти.
(Рејџ Агенст, 12. septembar 2019 11:19)

Hahahahahahahah...a ko ce njega da plati majke ti? Da li znas za koliko je para vodio Sloveniju pa i Gruziju,sigurno ne za mali novac? Jos tada nije vodio nijedan NBA tim samostalno kao prosle sezone. Preskup je i bas mu je potrebno da se bakce sa Danilovicem!
(Bojsa, 12. septembar 2019 12:56) # Link komentara

Ko ce da ga plati? Pa nismo mi Slovenci i Gruzini.

Covek je Srbin, trenirao bi Srbiju. Koliko nasi igraci dobijaju para za ovo? Nista.

Ono

pre 4 godine

Sale je neverovatno loše vodio ekipu na ovom prvenstvu i prvi put mislim da bi je bolje vodio bilo koji drugi nas bolji trener! Robovao je nekim starim navikama koje nikako nisu mogle ići u paketu sa ovim sastavom. Imaš Jokica i pored njega brdo igrača koji ga mogu ispratiti i ti to ne iskoristis. Postojanje Bircevica na prvenstvu je ludilo. Simonović za nijansu bolji. Imaš dva pleja kao Jovic i Micic i pokusavas da ih koristiš kao Teodosica umesto da iskoristis njihove kvalitete. Imaš Bobija i prakticno ni u jednoj situaciji ne staviš postavu adekvatnu njemu nego po navici guras na ostale pozicije. Mislim da se Sale bukvalno izgubio u moru opcija i da niej ni našao dobitnu kombinaciju nego je vrteo do besvesti. Ranije je uvek imao izraženu prvu petorku koja se dopunjavala ostalima sa klupe, a sada je tu lutao i lutao i na kraju zalutao...

nex

pre 4 godine

Da, zaduzio je, ali kao igrac. Od Atine 95te na ovamo, to se zaista granici sa fenomenom. Takav igrac na poziciji pleja se kod nas vise nece roditi.
Ali, kao selektor... Nemamo dalje sta da pricamo

Kraljevcanin

pre 4 godine

(Goran, 12. septembar 2019 10:44)

Slazem se sa tobom, ali ko kaze da ga ljudi ne savetuju van novina? Van ociju javnosti? To sto mi ne znamo pozadinu svega ne daje nam za pravo da vadimo oci ljudima tek tako. Mozda Obradovic i ostali ne zele da javno kritikuju selektora koji ocigledno nece podneti ostavku nego pokusavaju da smire strasti generalno koja vlada u citavoj drzavi, a onda u cetiri oka kazu svoje misljenje njemu licno. Mozda ce i Sale sam pozvati Pesica ili bilo koga drugog i pitati ga kako se odgovara na onakvu odbranu Spanaca, itd. Sale jeste uzasno vodio oba meca, ali mislim da ima dovoljno kredita od ranije i kao igrac i kao trener da mu se da jos bar jedna sansa. Mislim da je zasluzio. Ili se posle jednog neuspeha sve lako zaboravlja? Takav smo valjda narod. Ovo nije bilo upuceno tebi, nego sam se samo nadovezao na diskusiju. Pozdrav svima.

lucky strike

pre 4 godine

Lose vodjenje ekipe gde se nije znalo ko sta radi.Bez energije odigrano bez energije vodjeno. Nesto tu ne stima a sta je u pitanju znaju oni sami. Igraci gubili lopte bezveze pravili pocetnicke greske i nista,trener ga udari po turu i na klupu. Kod Obradovica i Pesica to ne moze tako,i da bodis 15 razlike ta glupu gtesku ima da ti se dere u facu i da ti odrzi oce nas... Ocigledno je teze voditi ekipu sa zvezdama nego onu kad su svi prosecni...

Scipion

pre 4 godine

@Van Helsing

Cuo si tu glupu frazu i sad je rabis. Cuj srebro se ne osvaja??? Srebro se osvoji u polufinalu. Borba za trece mesto je obicna glupost. Najcesce zavisi od nacina na koji si izgubio u 1/2f.

zekkah

pre 4 godine

Odakle vam br ideja da Kokoskov hoce da vodi Srbiju? Sta ce mu to da se bakce sa nasim KSS? Covek potpisao ugovor kao pomocnik u Sakramentu. Ajde da svi pisemo kako treba dovesti Melouna ili Grega,sto da ne? A to sto lupamo, uzdizemo sebe,mastamo,pa sledi razocarenje,ma nema veze!
(Bojša, 12. septembar 2019 10:49)

Ti to ozbiljno!? Voditi drugu silu u kosarci posle Amerike je bitna stavka u CV-u i cast svakom iole ozbiljnom treneru. Vodio covek velesile tipa Gruzija, Slovenija, a nece rodjenu zemlju, svasta moze covek da procita ovde.

sale

pre 4 godine

Dobro pamtim sve i 90-te i 2000-te,ustajanje u u 3 nocu da bi se pratila nasa reprezentacija,slavlja na balkonu prvi put,padove sa Duletom o Obradovicem ali mi ljudi prvi put nemamo pleja posle 30 godina,eto to je to,maler povredjeni Teo I Gagi,Jedino mi je smetalo k...enje Jokica,ono bacanje italijana i iskljucenje protiv spanaca,uskoro ce ponovo prozori,eto zato su tu Birca,Simon,Lucic,Raduljica,ko ce da igra ako i oni odustanu od reprezentacije?

ja

pre 4 godine

@ (Рејџ Агенст, 12. septembar 2019 11:19)

Pa kad vodiš Sloveniju i Gruziju, realno, nemaš nikakva očekivanja. Ni od saveza, ni od struke, niti od javnosti. Ajde ti, bato moj, preuzmi Srbiju, u najgorem trenutku, a da svi očekuju zlatnu medalju na svakom takmičenju, pa da pričamo o tome ko ima, a ko nema onu stvar. Jedina dvojica koji su to smeli da urade, a imali su košarkašku zaostavštinu o kojoj je trebalo da vode računa, su bili Duda i Sale. Svi ostali su odbili - Žocov stav se zna, on verovatno nikada više neće voditi reprezentaciju (iako je relativno mlad), Kari je odbio, Saša Obradović je odbio (doduše, ne iz straha, već zato što je smatrao da nema iskustva za tu poziciju), Boža Maljković nije hteo ni da čuje za to,...

Jedini za kog možemo da kažemo da negde, možda, relativno rečeno, pripada tom krugu naših velikih trenera je Muta, koji se javno nudio, ali mu nisu dozvolili da bude selektor. Kao i Marina Maljković, koja je bila ozbiljna, ali su njeno nuđenje svi doživeli kao šalu.

Što se Kokoškova tiče, on je u karijeri vodio samo mlade timove, rezervne timove i amaterske reprezentacije. Jedini samostalni posao koji je dobio je izgubio posle prve sezone, a, sem te Slovenije, nije imao ama-baš nikakav uspeh u karijeri. Pritom, podsetio bih da je upravo on Žocu bio pomoćnik 2004. i 2005. kada je bio pripreman za narednog selektora. Posle tih debakala, pobegao je glavom bez obzira iz reprezentacije. Neće taj prihvatiti našu klupu u ovom trenutku...

Bojsa

pre 4 godine

Човек је водио Словенију и Грузију, а одбио би Србију? Једини који лупа си ти.
(Рејџ Агенст, 12. septembar 2019 11:19)

Hahahahahahahah...a ko ce njega da plati majke ti? Da li znas za koliko je para vodio Sloveniju pa i Gruziju,sigurno ne za mali novac? Jos tada nije vodio nijedan NBA tim samostalno kao prosle sezone. Preskup je i bas mu je potrebno da se bakce sa Danilovicem!

Marko

pre 4 godine

Ovaj vec krenuo da se uvlachi. Iskusno. Sada ce i pobratimske veze da prorade i eto tebe iz Monaka pravo u reprezentaciju, a covek koji je u NBA ce da sve to nemo posmatra. Tako ti je i prethodnik dosao u fotelju sa sveznajucim Mutom Nikolicem...Sta taj covek radi u reprezentaciji da mi je samo znati..!??

Fica

pre 4 godine

Svi ljudi iz kosarke su Saletu pruzili
podrsku,je je ovo tek prvi put da nismo kod njega igrali polufinale i tek drugi da nismo uzeli medalju,a pre Saleta je bila ona jedna kod Dude i mnogo susnih godina. Bitno da je nasim portalasima koji su prozivali Djokovica,Jokica,Sergeja,Jovica,Spanovicku,sada Sale na tapetu.

.

pre 4 godine

Đorđević im veliki kredit svakako, zadužio je - ne samo košarku, nego i srpski sport - ali katastrofalno je odradio i selekciju i vođenje tima.

Da li je pametno da on nastavi ovaj posao, naročito ako se vidi da je bilo i loše atmosfere, ili posao poveriti Kokoškovu koji je moderan i talentovan trener?

Ivan

pre 4 godine

Ajde skupite muda i lepo recite nesto sto svi znate ali ne smete da kazete. Jedino je Pešić, cini mi se, posle Slovenije, rekao da je lose vodjena utakmica i da smo zato izgubili finale. Ostali svi nešto, nacionale, zasluge bla bla bila.

nixonn

pre 4 godine

izlupali ste mi minuse ali je vidljivo da je problem bio trener. Kosarka je evoluirala od Saletovih igraclih dana. Sada brzina i sut odnose pobedu nad sporim i slabo pokretnim centrima. Imamo pojedince ali je bilo vidljivo da je svaka akcija bila pravo mucenje. Majkl Meloun je postavio blueprint za koristenje Jokica koji igra sa vrha reketa i deli lopte. Sale ga je nabio na cetvorku gde je bio vrlo prosecan. Bogdanovic je otkrovenje sampionata-brz, motivisan i vodja. Na kraju kao sto uspeh banke otkriva profit tako i uspeh trenera otkriva plasman igraca. Sale je failovao vreme je da Kokoskov modernizuje igre i rediscoveruje Srbiju. Pozdrav iz Pertha.

alek

pre 4 godine

Podrska coveku koji je selektovao ovaj tim koji se pokazao nedoraslim za ozbiljne utakmice?!
Koji osim fraza "vreli srce","bitka na terenu" nema nista u svom skromnom trenerskom opusu.
Covek koji je Raduljici dao da bude kapiten,a Bircevicu protiv Argentine ni minut,sto govori da je nekom zauzeo mesto,koji je ugusio Jokica i ponizio Milutinova,valjda treba sam da podnese ostavku.
Kakva crna podrska?

Mladen Krstajić genije

pre 4 godine

Samo kod nas treneri (posebno u fudbalu, ali zaražena je i košarka) grade svoju trenersku karijeru tako što počnu od reprezentacije. Pa koji su to trenerski rezultati kvalifikovali Đorđevića kao prvog kandidata!? Bajernova sezona u Evrokupu? Ugovor sa Virtusom? Ljudi, mi imamo gomilu trenera sa decenijskim ili višegodišnjim evroligaškim iskustvom i to jako uspešnih. Kao i u svemu u ovoj državi, izbor selektora (i igrača) nije rezultat njihovog dokazanog kvaliteta već nekih drugih kriterijuma. Ne može Đorđević da podnese da izađe iz uloge glavnog protagoniste, a kad se na to doda neveliko trenersko iskustvo, desi se ono što se desilo. Jednog od glavnih kandidata za zlato pre prvenstva vodi trener koga ne želi niti jedan od najboljih 15ak evroligaških klubova.

Bojša

pre 4 godine

Đorđević im veliki kredit svakako, zadužio je - ne samo košarku, nego i srpski sport - ali katastrofalno je odradio i selekciju i vođenje tima.

Da li je pametno da on nastavi ovaj posao, naročito ako se vidi da je bilo i loše atmosfere, ili posao poveriti Kokoškovu koji je moderan i talentovan trener?
(., 12. septembar 2019 10:30

Odakle vam br ideja da Kokoskov hoce da vodi Srbiju? Sta ce mu to da se bakce sa nasim KSS? Covek potpisao ugovor kao pomocnik u Sakramentu. Ajde da svi pisemo kako treba dovesti Melouna ili Grega,sto da ne? A to sto lupamo, uzdizemo sebe,mastamo,pa sledi razocarenje,ma nema veze!

ja

pre 4 godine

@ (Рејџ Агенст, 12. septembar 2019 11:19)

Pa kad vodiš Sloveniju i Gruziju, realno, nemaš nikakva očekivanja. Ni od saveza, ni od struke, niti od javnosti. Ajde ti, bato moj, preuzmi Srbiju, u najgorem trenutku, a da svi očekuju zlatnu medalju na svakom takmičenju, pa da pričamo o tome ko ima, a ko nema onu stvar. Jedina dvojica koji su to smeli da urade, a imali su košarkašku zaostavštinu o kojoj je trebalo da vode računa, su bili Duda i Sale. Svi ostali su odbili - Žocov stav se zna, on verovatno nikada više neće voditi reprezentaciju (iako je relativno mlad), Kari je odbio, Saša Obradović je odbio (doduše, ne iz straha, već zato što je smatrao da nema iskustva za tu poziciju), Boža Maljković nije hteo ni da čuje za to,...

Jedini za kog možemo da kažemo da negde, možda, relativno rečeno, pripada tom krugu naših velikih trenera je Muta, koji se javno nudio, ali mu nisu dozvolili da bude selektor. Kao i Marina Maljković, koja je bila ozbiljna, ali su njeno nuđenje svi doživeli kao šalu.

Što se Kokoškova tiče, on je u karijeri vodio samo mlade timove, rezervne timove i amaterske reprezentacije. Jedini samostalni posao koji je dobio je izgubio posle prve sezone, a, sem te Slovenije, nije imao ama-baš nikakav uspeh u karijeri. Pritom, podsetio bih da je upravo on Žocu bio pomoćnik 2004. i 2005. kada je bio pripreman za narednog selektora. Posle tih debakala, pobegao je glavom bez obzira iz reprezentacije. Neće taj prihvatiti našu klupu u ovom trenutku...

abc

pre 4 godine

A zasto svi vi mislite da bi Kokoskov prihvatio da bude selektor? Posle svega ovoga svako od nasih trenerskih legendi treba da razmisli da li da prihvati ovaj posao. Pa vi bi sada i Pesica posle jednog neuspeha proglasili da ga je pregazila moderna kosarka

Рејџ Агенст

pre 4 godine

Odakle vam br ideja da Kokoskov hoce da vodi Srbiju? Sta ce mu to da se bakce sa nasim KSS? Covek potpisao ugovor kao pomocnik u Sakramentu. Ajde da svi pisemo kako treba dovesti Melouna ili Grega,sto da ne? A to sto lupamo, uzdizemo sebe,mastamo,pa sledi razocarenje,ma nema veze!
(Bojša, 12. septembar 2019 10:49)

Човек је водио Словенију и Грузију, а одбио би Србију? Једини који лупа си ти.

Marko

pre 4 godine

Ovaj vec krenuo da se uvlachi. Iskusno. Sada ce i pobratimske veze da prorade i eto tebe iz Monaka pravo u reprezentaciju, a covek koji je u NBA ce da sve to nemo posmatra. Tako ti je i prethodnik dosao u fotelju sa sveznajucim Mutom Nikolicem...Sta taj covek radi u reprezentaciji da mi je samo znati..!??

Kraljevcanin

pre 4 godine

(Goran, 12. septembar 2019 10:44)

Slazem se sa tobom, ali ko kaze da ga ljudi ne savetuju van novina? Van ociju javnosti? To sto mi ne znamo pozadinu svega ne daje nam za pravo da vadimo oci ljudima tek tako. Mozda Obradovic i ostali ne zele da javno kritikuju selektora koji ocigledno nece podneti ostavku nego pokusavaju da smire strasti generalno koja vlada u citavoj drzavi, a onda u cetiri oka kazu svoje misljenje njemu licno. Mozda ce i Sale sam pozvati Pesica ili bilo koga drugog i pitati ga kako se odgovara na onakvu odbranu Spanaca, itd. Sale jeste uzasno vodio oba meca, ali mislim da ima dovoljno kredita od ranije i kao igrac i kao trener da mu se da jos bar jedna sansa. Mislim da je zasluzio. Ili se posle jednog neuspeha sve lako zaboravlja? Takav smo valjda narod. Ovo nije bilo upuceno tebi, nego sam se samo nadovezao na diskusiju. Pozdrav svima.

Goran

pre 4 godine

"Kolegijalno ne bih voleo da dajem bilo kakve izjave, velika podrška Saletu (Aleksandru Đorđeviću prim.aut)."

Kolegijalno bi svi nasi strucnjaci, a medju njima i velika trenerska imena MORALA da shvate da postoji KONSTRUKTIVNA pozitivna kritika, i da bi trebalo da izadju sa takvim analizama i stavovima, kritika ne mora da bude pljuvacina, nego iskreni savet sta je i kako trebalo uraditi, ili jos bolje sta treba uraditi da se izvadimo iz blata u koje smo upali !

Zabijanje glave u pesak je najgori moguc put kojim mozemo da krenemo dalje.
Tapsati Saleta po ramenu i govoriti da je sve u redu, nije nacin.

2+2=4

pre 4 godine

"Kolegijalno ne bih voleo da dajem bilo kakve izjave"
Овим је све рекао о тренерском делу и учинку нашег стратега.

MareNS

pre 4 godine

Nije moguce zamisliti u bilo kom ozbiljnom sistemu da trener pocetnik, da pocetnik (imao je 1.5 sezonu kao trener u cv-u, jos se secam prve epizode u Armaniju i vodjenje utakmica u farkama kao smekerica) postane trener jedne od najboljih reprezentacija u istoriji tog sporta. Samo treba videti ko je sada trener SAD, a ko pomocnik (jedan Stiv Ker je pomocni trener, kao sto je i Zeljko bio Dudi '95 bez obzira sto je vec tada bio veliko trenersko ime). Zna se sta je potrebno i koliko vremena da bi se bio trener takve reprezentacije i takvog sistema. E to je slika i prilika Srbije - imidz i kombinacije pre strucnosti. I sta sada? Ne smes reci ni reci? Pa novinari ga je prozivaju jer imam utisak da ima podrsku nekoga sa N, pa bolje da se ne talasa.

sale

pre 4 godine

Dobro pamtim sve i 90-te i 2000-te,ustajanje u u 3 nocu da bi se pratila nasa reprezentacija,slavlja na balkonu prvi put,padove sa Duletom o Obradovicem ali mi ljudi prvi put nemamo pleja posle 30 godina,eto to je to,maler povredjeni Teo I Gagi,Jedino mi je smetalo k...enje Jokica,ono bacanje italijana i iskljucenje protiv spanaca,uskoro ce ponovo prozori,eto zato su tu Birca,Simon,Lucic,Raduljica,ko ce da igra ako i oni odustanu od reprezentacije?

Bojsa

pre 4 godine

Човек је водио Словенију и Грузију, а одбио би Србију? Једини који лупа си ти.
(Рејџ Агенст, 12. septembar 2019 11:19)

Hahahahahahahah...a ko ce njega da plati majke ti? Da li znas za koliko je para vodio Sloveniju pa i Gruziju,sigurno ne za mali novac? Jos tada nije vodio nijedan NBA tim samostalno kao prosle sezone. Preskup je i bas mu je potrebno da se bakce sa Danilovicem!

gandalf

pre 4 godine

Velika krivica je na Saletu, ali ono sto malo ljudi pominje je to da mi nemamo vise plejmejkera! Protiv nekih polu ekipa bez njega mozemo da pobedimo, a pogledajte od koga smo sve izgubili od finala sa Slovenijom. Sve te ekipe su imale rasne plejmejkere i svi ti igraci su nas unistili! Jovic i Micic su dobri igraci ali vise za neku bek ap opciju, sto su u reprezentaciji i igrali dok je tu bio Teo, za glavne igrace nisu!

x

pre 4 godine

Човек је водио Словенију и Грузију, а одбио би Србију? Једини који лупа си ти.
(Рејџ Агенст, 12. septembar 2019 11:19)

Hahahahahahahah...a ko ce njega da plati majke ti? Da li znas za koliko je para vodio Sloveniju pa i Gruziju,sigurno ne za mali novac? Jos tada nije vodio nijedan NBA tim samostalno kao prosle sezone. Preskup je i bas mu je potrebno da se bakce sa Danilovicem!
(Bojsa, 12. septembar 2019 12:56) # Link komentara

Ko ce da ga plati? Pa nismo mi Slovenci i Gruzini.

Covek je Srbin, trenirao bi Srbiju. Koliko nasi igraci dobijaju para za ovo? Nista.

zekkah

pre 4 godine

Odakle vam br ideja da Kokoskov hoce da vodi Srbiju? Sta ce mu to da se bakce sa nasim KSS? Covek potpisao ugovor kao pomocnik u Sakramentu. Ajde da svi pisemo kako treba dovesti Melouna ili Grega,sto da ne? A to sto lupamo, uzdizemo sebe,mastamo,pa sledi razocarenje,ma nema veze!
(Bojša, 12. septembar 2019 10:49)

Ti to ozbiljno!? Voditi drugu silu u kosarci posle Amerike je bitna stavka u CV-u i cast svakom iole ozbiljnom treneru. Vodio covek velesile tipa Gruzija, Slovenija, a nece rodjenu zemlju, svasta moze covek da procita ovde.

nex

pre 4 godine

Da, zaduzio je, ali kao igrac. Od Atine 95te na ovamo, to se zaista granici sa fenomenom. Takav igrac na poziciji pleja se kod nas vise nece roditi.
Ali, kao selektor... Nemamo dalje sta da pricamo

Scipion

pre 4 godine

@Van Helsing

Cuo si tu glupu frazu i sad je rabis. Cuj srebro se ne osvaja??? Srebro se osvoji u polufinalu. Borba za trece mesto je obicna glupost. Najcesce zavisi od nacina na koji si izgubio u 1/2f.

mc

pre 4 godine

Denda jos uvek misli da je na EP Obradovic dao trojku Hrvatima u poslednjoj sekundi :). Barem 10 puta je ponovio Obradooovic
(Misko, 12. septembar 2019 10:33)

To je komentarisao Dobrosav Gajic...

Ono

pre 4 godine

Sale je neverovatno loše vodio ekipu na ovom prvenstvu i prvi put mislim da bi je bolje vodio bilo koji drugi nas bolji trener! Robovao je nekim starim navikama koje nikako nisu mogle ići u paketu sa ovim sastavom. Imaš Jokica i pored njega brdo igrača koji ga mogu ispratiti i ti to ne iskoristis. Postojanje Bircevica na prvenstvu je ludilo. Simonović za nijansu bolji. Imaš dva pleja kao Jovic i Micic i pokusavas da ih koristiš kao Teodosica umesto da iskoristis njihove kvalitete. Imaš Bobija i prakticno ni u jednoj situaciji ne staviš postavu adekvatnu njemu nego po navici guras na ostale pozicije. Mislim da se Sale bukvalno izgubio u moru opcija i da niej ni našao dobitnu kombinaciju nego je vrteo do besvesti. Ranije je uvek imao izraženu prvu petorku koja se dopunjavala ostalima sa klupe, a sada je tu lutao i lutao i na kraju zalutao...

lucky strike

pre 4 godine

Lose vodjenje ekipe gde se nije znalo ko sta radi.Bez energije odigrano bez energije vodjeno. Nesto tu ne stima a sta je u pitanju znaju oni sami. Igraci gubili lopte bezveze pravili pocetnicke greske i nista,trener ga udari po turu i na klupu. Kod Obradovica i Pesica to ne moze tako,i da bodis 15 razlike ta glupu gtesku ima da ti se dere u facu i da ti odrzi oce nas... Ocigledno je teze voditi ekipu sa zvezdama nego onu kad su svi prosecni...

Dalibor

pre 4 godine

Denda jos uvek misli da je na EP Obradovic dao trojku Hrvatima u poslednjoj sekundi :). Barem 10 puta je ponovio Obradooovic
(Misko, 12. septembar 2019 10:33)

I ti još uvek misliš da je tu utakmicu komentarisao Denda a komentarisao je Dobrosav Gajić ?