Sreda, 11.09.2019.

15:21

Srbija će morati težim putem do Tokija

Plasman košarkaške reprezentacije Francuske u polufinale Svetskog kupa nije bio dobra vest za nacionalnu selekciju Srbije.

Izvor: SV

Srbija æe morati težim putem do Tokija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

samo jako

pre 4 godine

Samo da Raduljica ne igra, mislim da je on glavni krivac za raspolozenje igraca. Ne zato sto je trener vec zato sto decko ima neki problem, ismejava ljude koji slusaju narodnu muziku, nije u fazonu da se raduje i gomila nekih gluposti. Kada je Sarenac radio sa njim video pred odlazak lik samo govori o motorima, njegov hobi! Plan je bio da se govori o kosarci a on je iskoristio vise od pola emisije da govori o svom hobiju i verovatno je zeleo da ga ljudi gledaju kao nekog uzvisenog. Ako hocemo posteno nije neki kosarkas cak ispod proseka bih rekao, sta je trebalo Saletu da ga vodi a imamo 3 centra vec!

jashtaman

pre 4 godine

Jel si ti realan?! Koju najbolju ekipu?! Koje bre igrace?! Pa ovako smo prosli zato sto ste vi ove nba zvezde toliko digli da bi covek pomislio...auuuu sta je ovo!!! A ono momci prosek...nista posebno!!! Kakav Bogdan kakav Jokic kakav Bjelica....kad god treba njih nema...pa oni su samo u Srbiji zvezde...ajde malo pogledajte sta pricaju pravi poznavaoci nba kosarke o njima u Americi...momci su prosek!!! Nemojte da vas loze!!!
(Aps, 11. septembar 2019 18:09)

Da, pisu i tamo svasta, ali ne bas da su prosecni pogotovo Jokic i Bogdan.
Evo ja bi bas voleo da sam prosecan kao Bogdan

Aleksandar

pre 4 godine

Tesko da ce Srbija biti tamo jer mislim da ce Djordjevic ostati selektor a kada je tako reprezentaciju su po mom misljenju vec odjavili i Kalinic i Nedovic mislim da ni Jokic vise nece igrati ma ko bude selektor,Milutinov koji je vec protiv Portorika pokazao nezadovoljstvo i frustraciju minutazom,Boban verovatno i on jer ma koliko bio spor nije uopste iskoriscen na pravi nacin,Bjelica pod upitnikom posle ovih losih partija,nece biti tu kvaliteta za OI.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Ma o čemu pričate ljudi, otkud vam ta ideja da bi nam više odgovaralo da je Francuska danas izgubila jer bi preko nje lakše na Olimpijske igre? Odakle vam ta ideja da bi mi u ovom stanju sa ovim rosterom sa ovom deštimovanom nemotivisanom ekipom pobedili Francusku?? Ma NEMA ŠANSE!! Uostalom Francuska je u ovom trenutku i na ovom SP bolji tim od nas i ne samo od nas nego i od ovog tima SAD što se danas u direktnom duelu sa SAD i potvrdilo naravno!! Francuska je ubedljivo slavila, izborila sebi put na Olimpijadu i ima velike šanse da se ravnopravno bori i za zlato na ovom SP!! Prema tome mi moramo malo pogledati u svoje dvorište, malo analizirati situaciju i probati shvatiti zašto smo od najvećeg giga mega favorita došli u situaciju da nismo u stanju ni za 5. mesto da se izborimo! Puno je stvari koje su kumovale tom našem krahu, za razliku od Amerikanaca koji su isto veoma krahirali na ovom SP ali njihovo krahiranje ima realnih opravdanja jer naravno na ovom prvenstvu su došli u totalno raštimovanom "ž" sastavu bez i jednog jedinog superstara kojih inače imaju poprilično ali se ni jedan nije odazvao te je ovaj njihov krah na ovom SP sasvim normalna stvar a za nas nema mnogo opravdanja, mi smo na ovom SP otišli sa "titulom" velikog čudesnog favorita koji u svom sastavu ima sjajne igrače a vratićemo se najverovatnije sa 7. mestom možda čak čak i sa 8. i to neka nam bude briga a ne da maštamo kako bi smo pobedili Francusku koja je trenutno miljama jači i organizovaniji tim od nas!

Aps

pre 4 godine

Do juče smo se ložili da ćemo biti prvaci sveta, a sada se plašimo kvalifikacionog turnira..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Spartacus, 11. septembar 2019 16:15)

To sto je tebe i jedno 90% ovog napacenog naroda neko lozio da su vec prvaci to je pitanje za psihijatriju!!! A realno je da ovi momci veze nemaju!!!ZAJEDNO SA TRENEROM!!!!

Indijana

pre 4 godine

In 2020, the men's tournament will have a new qualification system. After the 2019 FIBA World Cup, seven teams will qualify directly: the top two European and American teams, and the top team from Africa, Asia and Oceania. The next 16 best teams from the FIBA World Cup will join the two teams from each continent at the Olympic qualifiers. It will feature four groups of six teams, where the best team of each group will get the remaining spots at the Olympics. The continental championships will no longer be used for Olympic qualifying.

Jovan

pre 4 godine

Samo 3 predstavnika iz Evrope na OL?
pa ovo je debilnost... nevezano za to da li cemo mi tamo ili ne.
(pacimirovic, 11. septembar 2019 15:40)

Kako bre tolko pluseva na ovaj komentar koji je potpuno pogresan? Sta je sa ljudima ovde, umete li vi da proverite 10 sekundi na google-u kako funkcionise OI kvalifikacioni turnir? A mogli ste vala i vi sa b92 da informisete citaoce kad vec pisete ovakve vesti, ili vam je samo cilj click-bait naslov?

"The FIBA Basketball World Cup 2019 will qualify directly 7 teams to the Tokyo 2020 Olympic Games, while the 16 next best-classified teams at the World Cup will get the chance of qualifying through one of the 4 FIBA Olympic Qualifying Tournaments 2020.

2 selected teams per region will also take part in the FIBA Olympic Qualifying Tournaments, for a total of 24 teams divided in 4 tournaments of 6 teams each.

The winner of each tournament will qualify for the Tokyo 2020 Olympics."

Dakle, mi kao nosioce grupe, bicemo na jednom turniru sa jos 5 reprezentacija. Ako ga osvojimo idemo na OI, to je to. Ne verujem da ce u nasu grupu staviti i Grcku i Litvaniju i Sloveniju i Cesku i Italiju. Najverovatnije bice samo jedna od tih reprezentacija i jos cetiri reprezentacije nizeg kvaliteta.

Amazon

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

Za OI ta klauzula ne vazi jer su OI od 24 Jula do 9 Septembra pa ce i americki tim da krene sa pripremama krajem Juna
(Marinkova bara, 11. septembar 2019 17:38)

Ja sam siguran bez Jokica.Prvo ako Denver udje u finale NBA koje se zavrsava pod kraj Juna meseca Jokic koji voli da odmara sigurno nece igrati.Ostali NBA igraci nece uci u zavrsnu fazu NBA. Znaci Jokic bi imao neprekidno dve sezone bez odmora.Ustvari ima bi odmor od zavrsetka OI do 1 Oktobra kada krecu pripreme za novu NBA sezonu koja pocinje 1 Novembra

sve je relativno

pre 4 godine

NY

Koji je turnir bio u Riju za Rio kad se igrao u Beogradu jedan od turnira 2016?

@Mirko

Vodio sam i ja svog od 12 pa šta. Nauči ga od malih nogu na pobede i poraze, to mu sledi i u životu, ne samo u sportu. Baš zato deca trebaju trenirati neki sport da bi se učila disciplini, da se naviknu i na poraze. Oni koji to od malih mogu prihvate, lakše se bore sa svim životnim situacijama, bolje kontrolišu stres i reaguju bez panike.

cibona zagreb

pre 4 godine

Kvalifikacije će biti jako, jako teške. Biće 4 grupe iz kojih ide samo pobednik. Reprezentacije koje se nisu kvalifikovale: Slovenija, Letonija, Hrvatska, Litvanija, Grčka, Rusija, Turska, Brazil, Poljska, Češka (verovatno), Nemačka, Kanada, Italija, Portoriko......Srbija,
(objektivan, 11. septembar 2019 15:39)

Evropa ima jos tri mesta.Na sajti Olympic basketball ne pise sistem kfalifikacija osim da su u julu 2020.Da li ce tri grupe interkontinentalnih kfalifikacija ili ce sve evropske u istu grupu ne zna se.Ali se sudeci po ranijim kfalifikacijama zna da ce one biti odrzane u zemlji OI.Kfalifikacije se zavrsavaju nedelju dana pred pocetak OI.Treba ostaviti vreme za aklimatizaciju
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Znalac, 11. septembar 2019 17:23

Na kv. predolimpijskom turniru u Torinu (od 05-08.07.2016) za odlazak u Rio, nastupili su domacin Italia, Hrvatska, Grcka i Tunis. U finalu je Hrvatska pobjedila Italiju i otisla u Rio. Boze daj opet...

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@boris Odlična ideja ali ne 12, preterano, neka plate samo Radulja i Birča pošto su jedini preko reprezentacije i dobili veće poslednjih godina. Ostali su makar imali kakve karijere da nisu morali bez klubova i sa stomacima da dolaze na pripreme.

Aps

pre 4 godine

Imaš vrhunsku ekipu,imaš 4 NBA igrača.Od ove sezone 5,imaš najboljeg centra na svet koji igra 4-ku 90% prvenstva,imaš sve na tvojoj strani...ali nemaš koncepciju,nemaš rešenje za zonu,nemaš igrače koji hoću da “grizu” za svoju zemlju kao npr.Francuzi,Španci...Definitivno pokupili smo i u košarci mentalitet malog naroda...Igrali su bez volje i želje za uspehom...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 11. septembar 2019 15:29) # Link komentara

Jel si ti realan?! Koju najbolju ekipu?! Koje bre igrace?! Pa ovako smo prosli zato sto ste vi ove nba zvezde toliko digli da bi covek pomislio...auuuu sta je ovo!!! A ono momci prosek...nista posebno!!! Kakav Bogdan kakav Jokic kakav Bjelica....kad god treba njih nema...pa oni su samo u Srbiji zvezde...ajde malo pogledajte sta pricaju pravi poznavaoci nba kosarke o njima u Americi...momci su prosek!!! Nemojte da vas loze!!!

smor

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

I prosli kval turnir je bio u julu, cak i dva dana ranije je pocinjao pa su igrali.
Olimpijske igre su krajem jula i pocetkom avgusta.

Znalac

pre 4 godine

Kvalifikacije će biti jako, jako teške. Biće 4 grupe iz kojih ide samo pobednik. Reprezentacije koje se nisu kvalifikovale: Slovenija, Letonija, Hrvatska, Litvanija, Grčka, Rusija, Turska, Brazil, Poljska, Češka (verovatno), Nemačka, Kanada, Italija, Portoriko......Srbija,
(objektivan, 11. septembar 2019 15:39)

Evropa ima jos tri mesta.Na sajti Olympic basketball ne pise sistem kfalifikacija osim da su u julu 2020.Da li ce tri grupe interkontinentalnih kfalifikacija ili ce sve evropske u istu grupu ne zna se.Ali se sudeci po ranijim kfalifikacijama zna da ce one biti odrzane u zemlji OI.Kfalifikacije se zavrsavaju nedelju dana pred pocetak OI.Treba ostaviti vreme za aklimatizaciju

Darko

pre 4 godine

A zašto poraz SAD-a nije dobra vijest za nas? Ja mislim suprotno. Prvo, da su dobili Amerikanci, nas bi ti Francuzi razbili sa 20 razlike i opet nema OI bez kvalifikacija. A drugo, cijelo vrijeme se pričalo o toj utakmici SAD i Srbija, pa eto da vidimo i to. Ako nije moglo u finalu onda barem u borbi za 5.mjesto.

Zuja

pre 4 godine

Mnogima hvala za sve, za povratak košarke u svetski vrh, ali je vreme za promene:

1-Micić, Jaramaz (Nedović, Jović)
2-Bogdanović, Marinković, Milosavljević (Gudurić, Nakić, Todorović)
3-Kalinić, Zagorac, Dobrić (Davidovac)
4-Bjelica, Mačvan (Mišković, Simanić)
5-Jokić, Milutinov (Smajlagić)

TRENER ?????

Uz nekog mlađeg ako iskoči i to je to... Biće i u budućnosti slvavlja!
(Pedja NS, 11. septembar 2019 15:50)

Jaramaz,Macvan, Zagorac, Marinkovic??,,???Au brate sta ti napisa.Pa oni ni u timovima u Srbiji su nula.Pa Jovic je za Jaramaza Stef Kari.Macvan koji celu godinu nije igrao, Zagorac koji je i u Partizanu katastrofa.Vanja Marinkovic???

NY

pre 4 godine

Uopste nije tezi put jer 3 iz Evrope idu na OI.U konkurenciji Litvanije, Grcke, Turske, Italije i ostalih moze se do ta tri mesta.Jos drzava i savez da se otvore i da turnir bude u Beogradu.Veci problem je sto reptezentativci moraju ranije da se okupe.Kfalifikacioni turnir je na desetak dana pre OI.Za OI u Riju turnir je bio u Riju i kfalifikanti su tamo ostali.Mislim da ce i sada biti tako.Kfalifikacije u Tokiju za sve grupe.

mala kompleks izmisljena kifla nacija

pre 4 godine

Nadam se da ćete biti domaćini i da ćemo biti s vama, da vas oderemo...
(Prvi do prvog, 11. septembar 2019 16:08)

Do sad niste ni jednom u istoriji.Vi prvo mozda necete ni igrati kvalifikacije.

Zuja

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

Za OI ne vazi zabrana jer OI pocinju pocetkom avgusta

Mirko

pre 4 godine

Razocaravajuce!
Ogromna uvreda za ljude koji su pratili ovu reprezentaciju.
Ja sam odveo sina od 11 godina u Arenu protiv Litvanije.
Sta reci detetu sada?...
Djordjevic mora dati ostavku.
A igraci da se stide.

Marinkova bara

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

Za OI ta klauzula ne vazi jer su OI od 24 Jula do 9 Septembra pa ce i americki tim da krene sa pripremama krajem Juna

Marinkova bara

pre 4 godine

Kakve tri ekipe?? 2 ekipe sa ovog turnira i 4 iz kvalifikacija. To je 6 ekipa. Mi smo nosioci jedne od grupa sledeće godine.
(Zuja, 11. septembar 2019 16:19)

Evropa ima 5 mesta
Znaci jos tri mesta

nele

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)
A žalimo zbog Bogdana? I malo Jokica. Ostali su svoje odradili,razbili.

Monsieur Alphonse

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.

Zuja

pre 4 godine

Samo 3 predstavnika iz Evrope na OL?
pa ovo je debilnost... nevezano za to da li cemo mi tamo ili ne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pacimirovic, 11. septembar 2019 15:40) Kakve tri ekipe?? 2 ekipe sa ovog turnira i 4 iz kvalifikacija. To je 6 ekipa. Mi smo nosioci jedne od grupa sledeće godine.

boris

pre 4 godine

traziti od 12 igraca da skupe 3 miliona e za organizaciju turnira inace im oduzete nac penzije sa OI..i ja sam brabio ovu zemlju kad se ginulo..pa imam penziju 200e

Pedja NS

pre 4 godine

Mnogima hvala za sve, za povratak košarke u svetski vrh, ali je vreme za promene:

1-Micić, Jaramaz (Nedović, Jović)
2-Bogdanović, Marinković, Milosavljević (Gudurić, Nakić, Todorović)
3-Kalinić, Zagorac, Dobrić (Davidovac)
4-Bjelica, Mačvan (Mišković, Simanić)
5-Jokić, Milutinov (Smajlagić)

TRENER ?????

Uz nekog mlađeg ako iskoči i to je to... Biće i u budućnosti slavlja!

objektivan

pre 4 godine

Kvalifikacije će biti jako, jako teške. Biće 4 grupe iz kojih ide samo pobednik. Reprezentacije koje se nisu kvalifikovale: Slovenija, Letonija, Hrvatska, Litvanija, Grčka, Rusija, Turska, Brazil, Poljska, Češka (verovatno), Nemačka, Kanada, Italija, Portoriko......Srbija,

Avdija is Zufer, but Dabić is Srđan

pre 4 godine

Kakvu smo šansu propustili. Iako bi u kvalifikacijama trebalo da budemo nosioci, biće jako teško. Verovatno nećemo moći na Litvaniju i Grčku koje bi takođe trebalo da budu povlašćene, ali npr Kanada u najjačem sastavu je drugi tim sveta po snazi. Treba se izboriti za domaćinstvo, mada ni to ništa ne garantuje. Znajući Italijane, jedna grupa ide kod njih svakako.

F10

pre 4 godine

Pa valjda je vreme da se povrate. Bolje i kvalifikacije nego sa Amerima da se borimo za OI. Potrebna je nova krv, novi selektor sa malo više iskustva.

Fudbaloman

pre 4 godine

Nista to nije problem! Mi na OI mozemo da odemo, ali sa pravim selektorom i pravim igracima. Dakle, bez Djordjevica i bez Bircevica, Raduljice, Lucica, Simonovica.Ocekujem OI u Tokiju sa Kokoskovim!

Djubre

pre 4 godine

Da igramo protiv Francuske slučajno, pa da Gober završi karijeru Bobiju i Raduljici. Markus Vilijams i Teo im napravili karijere, a da im ovaj završi tek tako. Bolje je sa Amerima pa šta bude. Na ovom prvenstvu se videlo koliko Teodosić znači Srbiji, vodja i na terenu i van njega, bez njega se vidi koliko su Raduljica i Bobi limitirani igrači, kada ne ide ekipi, on je bio tu da izmisli poene ili asistenciju. Sa njim u timu bi Bogdan i Jokić imali mnogo više slobode, pa i Bjelica. Ovako su nam i Španija i Argentina stisli Bogdana i nije imao ko da povuče.

goran

pre 4 godine

I bolje...Da su kojim slučajem Francuzi izgubili tesno od SAD-a pa da ih mi onako umorne dobijemo i odemo na OI proglasili bi SP uspešnim i gledali bi istog selektora,gledali bi i dalje Raduljicu,Bobija,Bircevica,Simonovica. Doživeli bi debakl u Japanu.Pričalo bi se o tom "uspehu" u Kini,"gurnuli bi pod tepih" najsramnije leto u istoriji naše košarke,sve selekcije su bile užasne.Ovako,novi početak,sa nekim novim ljudima(nadam se)koji će biti težak.Ako ne uzmemo domaćinstvo(kao prošli put) moraćemo u goste Turcima,Grcima,Litvancima...A samo pobednik ide u Tokio.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Imaš vrhunsku ekipu,imaš 4 NBA igrača.Od ove sezone 5,imaš najboljeg centra na svet koji igra 4-ku 90% prvenstva,imaš sve na tvojoj strani...ali nemaš koncepciju,nemaš rešenje za zonu,nemaš igrače koji hoću da “grizu” za svoju zemlju kao npr.Francuzi,Španci...Definitivno pokupili smo i u košarci mentalitet malog naroda...Igrali su bez volje i želje za uspehom...

max 3

pre 4 godine

Zasto tezim putem? Pa ovo bi bio tezi put jer bi isli na Francuze da su oni izgubili.. A taj kvalifikacioni turnir bice negde u rangu ekipe Portorika..

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Imaš vrhunsku ekipu,imaš 4 NBA igrača.Od ove sezone 5,imaš najboljeg centra na svet koji igra 4-ku 90% prvenstva,imaš sve na tvojoj strani...ali nemaš koncepciju,nemaš rešenje za zonu,nemaš igrače koji hoću da “grizu” za svoju zemlju kao npr.Francuzi,Španci...Definitivno pokupili smo i u košarci mentalitet malog naroda...Igrali su bez volje i želje za uspehom...

objektivan

pre 4 godine

Kvalifikacije će biti jako, jako teške. Biće 4 grupe iz kojih ide samo pobednik. Reprezentacije koje se nisu kvalifikovale: Slovenija, Letonija, Hrvatska, Litvanija, Grčka, Rusija, Turska, Brazil, Poljska, Češka (verovatno), Nemačka, Kanada, Italija, Portoriko......Srbija,

boris

pre 4 godine

traziti od 12 igraca da skupe 3 miliona e za organizaciju turnira inace im oduzete nac penzije sa OI..i ja sam brabio ovu zemlju kad se ginulo..pa imam penziju 200e

goran

pre 4 godine

I bolje...Da su kojim slučajem Francuzi izgubili tesno od SAD-a pa da ih mi onako umorne dobijemo i odemo na OI proglasili bi SP uspešnim i gledali bi istog selektora,gledali bi i dalje Raduljicu,Bobija,Bircevica,Simonovica. Doživeli bi debakl u Japanu.Pričalo bi se o tom "uspehu" u Kini,"gurnuli bi pod tepih" najsramnije leto u istoriji naše košarke,sve selekcije su bile užasne.Ovako,novi početak,sa nekim novim ljudima(nadam se)koji će biti težak.Ako ne uzmemo domaćinstvo(kao prošli put) moraćemo u goste Turcima,Grcima,Litvancima...A samo pobednik ide u Tokio.

Fudbaloman

pre 4 godine

Nista to nije problem! Mi na OI mozemo da odemo, ali sa pravim selektorom i pravim igracima. Dakle, bez Djordjevica i bez Bircevica, Raduljice, Lucica, Simonovica.Ocekujem OI u Tokiju sa Kokoskovim!

Djubre

pre 4 godine

Da igramo protiv Francuske slučajno, pa da Gober završi karijeru Bobiju i Raduljici. Markus Vilijams i Teo im napravili karijere, a da im ovaj završi tek tako. Bolje je sa Amerima pa šta bude. Na ovom prvenstvu se videlo koliko Teodosić znači Srbiji, vodja i na terenu i van njega, bez njega se vidi koliko su Raduljica i Bobi limitirani igrači, kada ne ide ekipi, on je bio tu da izmisli poene ili asistenciju. Sa njim u timu bi Bogdan i Jokić imali mnogo više slobode, pa i Bjelica. Ovako su nam i Španija i Argentina stisli Bogdana i nije imao ko da povuče.

Avdija is Zufer, but Dabić is Srđan

pre 4 godine

Kakvu smo šansu propustili. Iako bi u kvalifikacijama trebalo da budemo nosioci, biće jako teško. Verovatno nećemo moći na Litvaniju i Grčku koje bi takođe trebalo da budu povlašćene, ali npr Kanada u najjačem sastavu je drugi tim sveta po snazi. Treba se izboriti za domaćinstvo, mada ni to ništa ne garantuje. Znajući Italijane, jedna grupa ide kod njih svakako.

F10

pre 4 godine

Pa valjda je vreme da se povrate. Bolje i kvalifikacije nego sa Amerima da se borimo za OI. Potrebna je nova krv, novi selektor sa malo više iskustva.

Monsieur Alphonse

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.

Zuja

pre 4 godine

Samo 3 predstavnika iz Evrope na OL?
pa ovo je debilnost... nevezano za to da li cemo mi tamo ili ne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pacimirovic, 11. septembar 2019 15:40) Kakve tri ekipe?? 2 ekipe sa ovog turnira i 4 iz kvalifikacija. To je 6 ekipa. Mi smo nosioci jedne od grupa sledeće godine.

max 3

pre 4 godine

Zasto tezim putem? Pa ovo bi bio tezi put jer bi isli na Francuze da su oni izgubili.. A taj kvalifikacioni turnir bice negde u rangu ekipe Portorika..

Darko

pre 4 godine

A zašto poraz SAD-a nije dobra vijest za nas? Ja mislim suprotno. Prvo, da su dobili Amerikanci, nas bi ti Francuzi razbili sa 20 razlike i opet nema OI bez kvalifikacija. A drugo, cijelo vrijeme se pričalo o toj utakmici SAD i Srbija, pa eto da vidimo i to. Ako nije moglo u finalu onda barem u borbi za 5.mjesto.

Pedja NS

pre 4 godine

Mnogima hvala za sve, za povratak košarke u svetski vrh, ali je vreme za promene:

1-Micić, Jaramaz (Nedović, Jović)
2-Bogdanović, Marinković, Milosavljević (Gudurić, Nakić, Todorović)
3-Kalinić, Zagorac, Dobrić (Davidovac)
4-Bjelica, Mačvan (Mišković, Simanić)
5-Jokić, Milutinov (Smajlagić)

TRENER ?????

Uz nekog mlađeg ako iskoči i to je to... Biće i u budućnosti slavlja!

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Ma o čemu pričate ljudi, otkud vam ta ideja da bi nam više odgovaralo da je Francuska danas izgubila jer bi preko nje lakše na Olimpijske igre? Odakle vam ta ideja da bi mi u ovom stanju sa ovim rosterom sa ovom deštimovanom nemotivisanom ekipom pobedili Francusku?? Ma NEMA ŠANSE!! Uostalom Francuska je u ovom trenutku i na ovom SP bolji tim od nas i ne samo od nas nego i od ovog tima SAD što se danas u direktnom duelu sa SAD i potvrdilo naravno!! Francuska je ubedljivo slavila, izborila sebi put na Olimpijadu i ima velike šanse da se ravnopravno bori i za zlato na ovom SP!! Prema tome mi moramo malo pogledati u svoje dvorište, malo analizirati situaciju i probati shvatiti zašto smo od najvećeg giga mega favorita došli u situaciju da nismo u stanju ni za 5. mesto da se izborimo! Puno je stvari koje su kumovale tom našem krahu, za razliku od Amerikanaca koji su isto veoma krahirali na ovom SP ali njihovo krahiranje ima realnih opravdanja jer naravno na ovom prvenstvu su došli u totalno raštimovanom "ž" sastavu bez i jednog jedinog superstara kojih inače imaju poprilično ali se ni jedan nije odazvao te je ovaj njihov krah na ovom SP sasvim normalna stvar a za nas nema mnogo opravdanja, mi smo na ovom SP otišli sa "titulom" velikog čudesnog favorita koji u svom sastavu ima sjajne igrače a vratićemo se najverovatnije sa 7. mestom možda čak čak i sa 8. i to neka nam bude briga a ne da maštamo kako bi smo pobedili Francusku koja je trenutno miljama jači i organizovaniji tim od nas!

Indijana

pre 4 godine

In 2020, the men's tournament will have a new qualification system. After the 2019 FIBA World Cup, seven teams will qualify directly: the top two European and American teams, and the top team from Africa, Asia and Oceania. The next 16 best teams from the FIBA World Cup will join the two teams from each continent at the Olympic qualifiers. It will feature four groups of six teams, where the best team of each group will get the remaining spots at the Olympics. The continental championships will no longer be used for Olympic qualifying.

nele

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)
A žalimo zbog Bogdana? I malo Jokica. Ostali su svoje odradili,razbili.

Zuja

pre 4 godine

Mnogima hvala za sve, za povratak košarke u svetski vrh, ali je vreme za promene:

1-Micić, Jaramaz (Nedović, Jović)
2-Bogdanović, Marinković, Milosavljević (Gudurić, Nakić, Todorović)
3-Kalinić, Zagorac, Dobrić (Davidovac)
4-Bjelica, Mačvan (Mišković, Simanić)
5-Jokić, Milutinov (Smajlagić)

TRENER ?????

Uz nekog mlađeg ako iskoči i to je to... Biće i u budućnosti slvavlja!
(Pedja NS, 11. septembar 2019 15:50)

Jaramaz,Macvan, Zagorac, Marinkovic??,,???Au brate sta ti napisa.Pa oni ni u timovima u Srbiji su nula.Pa Jovic je za Jaramaza Stef Kari.Macvan koji celu godinu nije igrao, Zagorac koji je i u Partizanu katastrofa.Vanja Marinkovic???

Aps

pre 4 godine

Imaš vrhunsku ekipu,imaš 4 NBA igrača.Od ove sezone 5,imaš najboljeg centra na svet koji igra 4-ku 90% prvenstva,imaš sve na tvojoj strani...ali nemaš koncepciju,nemaš rešenje za zonu,nemaš igrače koji hoću da “grizu” za svoju zemlju kao npr.Francuzi,Španci...Definitivno pokupili smo i u košarci mentalitet malog naroda...Igrali su bez volje i želje za uspehom...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 11. septembar 2019 15:29) # Link komentara

Jel si ti realan?! Koju najbolju ekipu?! Koje bre igrace?! Pa ovako smo prosli zato sto ste vi ove nba zvezde toliko digli da bi covek pomislio...auuuu sta je ovo!!! A ono momci prosek...nista posebno!!! Kakav Bogdan kakav Jokic kakav Bjelica....kad god treba njih nema...pa oni su samo u Srbiji zvezde...ajde malo pogledajte sta pricaju pravi poznavaoci nba kosarke o njima u Americi...momci su prosek!!! Nemojte da vas loze!!!

jashtaman

pre 4 godine

Jel si ti realan?! Koju najbolju ekipu?! Koje bre igrace?! Pa ovako smo prosli zato sto ste vi ove nba zvezde toliko digli da bi covek pomislio...auuuu sta je ovo!!! A ono momci prosek...nista posebno!!! Kakav Bogdan kakav Jokic kakav Bjelica....kad god treba njih nema...pa oni su samo u Srbiji zvezde...ajde malo pogledajte sta pricaju pravi poznavaoci nba kosarke o njima u Americi...momci su prosek!!! Nemojte da vas loze!!!
(Aps, 11. septembar 2019 18:09)

Da, pisu i tamo svasta, ali ne bas da su prosecni pogotovo Jokic i Bogdan.
Evo ja bi bas voleo da sam prosecan kao Bogdan

Aps

pre 4 godine

Do juče smo se ložili da ćemo biti prvaci sveta, a sada se plašimo kvalifikacionog turnira..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Spartacus, 11. septembar 2019 16:15)

To sto je tebe i jedno 90% ovog napacenog naroda neko lozio da su vec prvaci to je pitanje za psihijatriju!!! A realno je da ovi momci veze nemaju!!!ZAJEDNO SA TRENEROM!!!!

smor

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

I prosli kval turnir je bio u julu, cak i dva dana ranije je pocinjao pa su igrali.
Olimpijske igre su krajem jula i pocetkom avgusta.

Aleksandar

pre 4 godine

Tesko da ce Srbija biti tamo jer mislim da ce Djordjevic ostati selektor a kada je tako reprezentaciju su po mom misljenju vec odjavili i Kalinic i Nedovic mislim da ni Jokic vise nece igrati ma ko bude selektor,Milutinov koji je vec protiv Portorika pokazao nezadovoljstvo i frustraciju minutazom,Boban verovatno i on jer ma koliko bio spor nije uopste iskoriscen na pravi nacin,Bjelica pod upitnikom posle ovih losih partija,nece biti tu kvaliteta za OI.

Zuja

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

Za OI ne vazi zabrana jer OI pocinju pocetkom avgusta

sve je relativno

pre 4 godine

NY

Koji je turnir bio u Riju za Rio kad se igrao u Beogradu jedan od turnira 2016?

@Mirko

Vodio sam i ja svog od 12 pa šta. Nauči ga od malih nogu na pobede i poraze, to mu sledi i u životu, ne samo u sportu. Baš zato deca trebaju trenirati neki sport da bi se učila disciplini, da se naviknu i na poraze. Oni koji to od malih mogu prihvate, lakše se bore sa svim životnim situacijama, bolje kontrolišu stres i reaguju bez panike.

Mirko

pre 4 godine

Razocaravajuce!
Ogromna uvreda za ljude koji su pratili ovu reprezentaciju.
Ja sam odveo sina od 11 godina u Arenu protiv Litvanije.
Sta reci detetu sada?...
Djordjevic mora dati ostavku.
A igraci da se stide.

Marinkova bara

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

Za OI ta klauzula ne vazi jer su OI od 24 Jula do 9 Septembra pa ce i americki tim da krene sa pripremama krajem Juna

mala kompleks izmisljena kifla nacija

pre 4 godine

Nadam se da ćete biti domaćini i da ćemo biti s vama, da vas oderemo...
(Prvi do prvog, 11. septembar 2019 16:08)

Do sad niste ni jednom u istoriji.Vi prvo mozda necete ni igrati kvalifikacije.

Amazon

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

Za OI ta klauzula ne vazi jer su OI od 24 Jula do 9 Septembra pa ce i americki tim da krene sa pripremama krajem Juna
(Marinkova bara, 11. septembar 2019 17:38)

Ja sam siguran bez Jokica.Prvo ako Denver udje u finale NBA koje se zavrsava pod kraj Juna meseca Jokic koji voli da odmara sigurno nece igrati.Ostali NBA igraci nece uci u zavrsnu fazu NBA. Znaci Jokic bi imao neprekidno dve sezone bez odmora.Ustvari ima bi odmor od zavrsetka OI do 1 Oktobra kada krecu pripreme za novu NBA sezonu koja pocinje 1 Novembra

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@boris Odlična ideja ali ne 12, preterano, neka plate samo Radulja i Birča pošto su jedini preko reprezentacije i dobili veće poslednjih godina. Ostali su makar imali kakve karijere da nisu morali bez klubova i sa stomacima da dolaze na pripreme.

Marinkova bara

pre 4 godine

Kakve tri ekipe?? 2 ekipe sa ovog turnira i 4 iz kvalifikacija. To je 6 ekipa. Mi smo nosioci jedne od grupa sledeće godine.
(Zuja, 11. septembar 2019 16:19)

Evropa ima 5 mesta
Znaci jos tri mesta

Jovan

pre 4 godine

Samo 3 predstavnika iz Evrope na OL?
pa ovo je debilnost... nevezano za to da li cemo mi tamo ili ne.
(pacimirovic, 11. septembar 2019 15:40)

Kako bre tolko pluseva na ovaj komentar koji je potpuno pogresan? Sta je sa ljudima ovde, umete li vi da proverite 10 sekundi na google-u kako funkcionise OI kvalifikacioni turnir? A mogli ste vala i vi sa b92 da informisete citaoce kad vec pisete ovakve vesti, ili vam je samo cilj click-bait naslov?

"The FIBA Basketball World Cup 2019 will qualify directly 7 teams to the Tokyo 2020 Olympic Games, while the 16 next best-classified teams at the World Cup will get the chance of qualifying through one of the 4 FIBA Olympic Qualifying Tournaments 2020.

2 selected teams per region will also take part in the FIBA Olympic Qualifying Tournaments, for a total of 24 teams divided in 4 tournaments of 6 teams each.

The winner of each tournament will qualify for the Tokyo 2020 Olympics."

Dakle, mi kao nosioce grupe, bicemo na jednom turniru sa jos 5 reprezentacija. Ako ga osvojimo idemo na OI, to je to. Ne verujem da ce u nasu grupu staviti i Grcku i Litvaniju i Sloveniju i Cesku i Italiju. Najverovatnije bice samo jedna od tih reprezentacija i jos cetiri reprezentacije nizeg kvaliteta.

cibona zagreb

pre 4 godine

Kvalifikacije će biti jako, jako teške. Biće 4 grupe iz kojih ide samo pobednik. Reprezentacije koje se nisu kvalifikovale: Slovenija, Letonija, Hrvatska, Litvanija, Grčka, Rusija, Turska, Brazil, Poljska, Češka (verovatno), Nemačka, Kanada, Italija, Portoriko......Srbija,
(objektivan, 11. septembar 2019 15:39)

Evropa ima jos tri mesta.Na sajti Olympic basketball ne pise sistem kfalifikacija osim da su u julu 2020.Da li ce tri grupe interkontinentalnih kfalifikacija ili ce sve evropske u istu grupu ne zna se.Ali se sudeci po ranijim kfalifikacijama zna da ce one biti odrzane u zemlji OI.Kfalifikacije se zavrsavaju nedelju dana pred pocetak OI.Treba ostaviti vreme za aklimatizaciju
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Znalac, 11. septembar 2019 17:23

Na kv. predolimpijskom turniru u Torinu (od 05-08.07.2016) za odlazak u Rio, nastupili su domacin Italia, Hrvatska, Grcka i Tunis. U finalu je Hrvatska pobjedila Italiju i otisla u Rio. Boze daj opet...

NY

pre 4 godine

Uopste nije tezi put jer 3 iz Evrope idu na OI.U konkurenciji Litvanije, Grcke, Turske, Italije i ostalih moze se do ta tri mesta.Jos drzava i savez da se otvore i da turnir bude u Beogradu.Veci problem je sto reptezentativci moraju ranije da se okupe.Kfalifikacioni turnir je na desetak dana pre OI.Za OI u Riju turnir je bio u Riju i kfalifikanti su tamo ostali.Mislim da ce i sada biti tako.Kfalifikacije u Tokiju za sve grupe.

Znalac

pre 4 godine

Kvalifikacije će biti jako, jako teške. Biće 4 grupe iz kojih ide samo pobednik. Reprezentacije koje se nisu kvalifikovale: Slovenija, Letonija, Hrvatska, Litvanija, Grčka, Rusija, Turska, Brazil, Poljska, Češka (verovatno), Nemačka, Kanada, Italija, Portoriko......Srbija,
(objektivan, 11. septembar 2019 15:39)

Evropa ima jos tri mesta.Na sajti Olympic basketball ne pise sistem kfalifikacija osim da su u julu 2020.Da li ce tri grupe interkontinentalnih kfalifikacija ili ce sve evropske u istu grupu ne zna se.Ali se sudeci po ranijim kfalifikacijama zna da ce one biti odrzane u zemlji OI.Kfalifikacije se zavrsavaju nedelju dana pred pocetak OI.Treba ostaviti vreme za aklimatizaciju

samo jako

pre 4 godine

Samo da Raduljica ne igra, mislim da je on glavni krivac za raspolozenje igraca. Ne zato sto je trener vec zato sto decko ima neki problem, ismejava ljude koji slusaju narodnu muziku, nije u fazonu da se raduje i gomila nekih gluposti. Kada je Sarenac radio sa njim video pred odlazak lik samo govori o motorima, njegov hobi! Plan je bio da se govori o kosarci a on je iskoristio vise od pola emisije da govori o svom hobiju i verovatno je zeleo da ga ljudi gledaju kao nekog uzvisenog. Ako hocemo posteno nije neki kosarkas cak ispod proseka bih rekao, sta je trebalo Saletu da ga vodi a imamo 3 centra vec!

Pedja NS

pre 4 godine

Mnogima hvala za sve, za povratak košarke u svetski vrh, ali je vreme za promene:

1-Micić, Jaramaz (Nedović, Jović)
2-Bogdanović, Marinković, Milosavljević (Gudurić, Nakić, Todorović)
3-Kalinić, Zagorac, Dobrić (Davidovac)
4-Bjelica, Mačvan (Mišković, Simanić)
5-Jokić, Milutinov (Smajlagić)

TRENER ?????

Uz nekog mlađeg ako iskoči i to je to... Biće i u budućnosti slavlja!

max 3

pre 4 godine

Zasto tezim putem? Pa ovo bi bio tezi put jer bi isli na Francuze da su oni izgubili.. A taj kvalifikacioni turnir bice negde u rangu ekipe Portorika..

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Imaš vrhunsku ekipu,imaš 4 NBA igrača.Od ove sezone 5,imaš najboljeg centra na svet koji igra 4-ku 90% prvenstva,imaš sve na tvojoj strani...ali nemaš koncepciju,nemaš rešenje za zonu,nemaš igrače koji hoću da “grizu” za svoju zemlju kao npr.Francuzi,Španci...Definitivno pokupili smo i u košarci mentalitet malog naroda...Igrali su bez volje i želje za uspehom...

Fudbaloman

pre 4 godine

Nista to nije problem! Mi na OI mozemo da odemo, ali sa pravim selektorom i pravim igracima. Dakle, bez Djordjevica i bez Bircevica, Raduljice, Lucica, Simonovica.Ocekujem OI u Tokiju sa Kokoskovim!

boris

pre 4 godine

traziti od 12 igraca da skupe 3 miliona e za organizaciju turnira inace im oduzete nac penzije sa OI..i ja sam brabio ovu zemlju kad se ginulo..pa imam penziju 200e

goran

pre 4 godine

I bolje...Da su kojim slučajem Francuzi izgubili tesno od SAD-a pa da ih mi onako umorne dobijemo i odemo na OI proglasili bi SP uspešnim i gledali bi istog selektora,gledali bi i dalje Raduljicu,Bobija,Bircevica,Simonovica. Doživeli bi debakl u Japanu.Pričalo bi se o tom "uspehu" u Kini,"gurnuli bi pod tepih" najsramnije leto u istoriji naše košarke,sve selekcije su bile užasne.Ovako,novi početak,sa nekim novim ljudima(nadam se)koji će biti težak.Ako ne uzmemo domaćinstvo(kao prošli put) moraćemo u goste Turcima,Grcima,Litvancima...A samo pobednik ide u Tokio.

Mirko

pre 4 godine

Razocaravajuce!
Ogromna uvreda za ljude koji su pratili ovu reprezentaciju.
Ja sam odveo sina od 11 godina u Arenu protiv Litvanije.
Sta reci detetu sada?...
Djordjevic mora dati ostavku.
A igraci da se stide.

Monsieur Alphonse

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.

F10

pre 4 godine

Pa valjda je vreme da se povrate. Bolje i kvalifikacije nego sa Amerima da se borimo za OI. Potrebna je nova krv, novi selektor sa malo više iskustva.

Aps

pre 4 godine

Imaš vrhunsku ekipu,imaš 4 NBA igrača.Od ove sezone 5,imaš najboljeg centra na svet koji igra 4-ku 90% prvenstva,imaš sve na tvojoj strani...ali nemaš koncepciju,nemaš rešenje za zonu,nemaš igrače koji hoću da “grizu” za svoju zemlju kao npr.Francuzi,Španci...Definitivno pokupili smo i u košarci mentalitet malog naroda...Igrali su bez volje i želje za uspehom...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 11. septembar 2019 15:29) # Link komentara

Jel si ti realan?! Koju najbolju ekipu?! Koje bre igrace?! Pa ovako smo prosli zato sto ste vi ove nba zvezde toliko digli da bi covek pomislio...auuuu sta je ovo!!! A ono momci prosek...nista posebno!!! Kakav Bogdan kakav Jokic kakav Bjelica....kad god treba njih nema...pa oni su samo u Srbiji zvezde...ajde malo pogledajte sta pricaju pravi poznavaoci nba kosarke o njima u Americi...momci su prosek!!! Nemojte da vas loze!!!

Zuja

pre 4 godine

Mnogima hvala za sve, za povratak košarke u svetski vrh, ali je vreme za promene:

1-Micić, Jaramaz (Nedović, Jović)
2-Bogdanović, Marinković, Milosavljević (Gudurić, Nakić, Todorović)
3-Kalinić, Zagorac, Dobrić (Davidovac)
4-Bjelica, Mačvan (Mišković, Simanić)
5-Jokić, Milutinov (Smajlagić)

TRENER ?????

Uz nekog mlađeg ako iskoči i to je to... Biće i u budućnosti slvavlja!
(Pedja NS, 11. septembar 2019 15:50)

Jaramaz,Macvan, Zagorac, Marinkovic??,,???Au brate sta ti napisa.Pa oni ni u timovima u Srbiji su nula.Pa Jovic je za Jaramaza Stef Kari.Macvan koji celu godinu nije igrao, Zagorac koji je i u Partizanu katastrofa.Vanja Marinkovic???

Aps

pre 4 godine

Do juče smo se ložili da ćemo biti prvaci sveta, a sada se plašimo kvalifikacionog turnira..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Spartacus, 11. septembar 2019 16:15)

To sto je tebe i jedno 90% ovog napacenog naroda neko lozio da su vec prvaci to je pitanje za psihijatriju!!! A realno je da ovi momci veze nemaju!!!ZAJEDNO SA TRENEROM!!!!

Djubre

pre 4 godine

Da igramo protiv Francuske slučajno, pa da Gober završi karijeru Bobiju i Raduljici. Markus Vilijams i Teo im napravili karijere, a da im ovaj završi tek tako. Bolje je sa Amerima pa šta bude. Na ovom prvenstvu se videlo koliko Teodosić znači Srbiji, vodja i na terenu i van njega, bez njega se vidi koliko su Raduljica i Bobi limitirani igrači, kada ne ide ekipi, on je bio tu da izmisli poene ili asistenciju. Sa njim u timu bi Bogdan i Jokić imali mnogo više slobode, pa i Bjelica. Ovako su nam i Španija i Argentina stisli Bogdana i nije imao ko da povuče.

Avdija is Zufer, but Dabić is Srđan

pre 4 godine

Kakvu smo šansu propustili. Iako bi u kvalifikacijama trebalo da budemo nosioci, biće jako teško. Verovatno nećemo moći na Litvaniju i Grčku koje bi takođe trebalo da budu povlašćene, ali npr Kanada u najjačem sastavu je drugi tim sveta po snazi. Treba se izboriti za domaćinstvo, mada ni to ništa ne garantuje. Znajući Italijane, jedna grupa ide kod njih svakako.

nele

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)
A žalimo zbog Bogdana? I malo Jokica. Ostali su svoje odradili,razbili.

cibona zagreb

pre 4 godine

Kvalifikacije će biti jako, jako teške. Biće 4 grupe iz kojih ide samo pobednik. Reprezentacije koje se nisu kvalifikovale: Slovenija, Letonija, Hrvatska, Litvanija, Grčka, Rusija, Turska, Brazil, Poljska, Češka (verovatno), Nemačka, Kanada, Italija, Portoriko......Srbija,
(objektivan, 11. septembar 2019 15:39)

Evropa ima jos tri mesta.Na sajti Olympic basketball ne pise sistem kfalifikacija osim da su u julu 2020.Da li ce tri grupe interkontinentalnih kfalifikacija ili ce sve evropske u istu grupu ne zna se.Ali se sudeci po ranijim kfalifikacijama zna da ce one biti odrzane u zemlji OI.Kfalifikacije se zavrsavaju nedelju dana pred pocetak OI.Treba ostaviti vreme za aklimatizaciju
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Znalac, 11. septembar 2019 17:23

Na kv. predolimpijskom turniru u Torinu (od 05-08.07.2016) za odlazak u Rio, nastupili su domacin Italia, Hrvatska, Grcka i Tunis. U finalu je Hrvatska pobjedila Italiju i otisla u Rio. Boze daj opet...

NY

pre 4 godine

Uopste nije tezi put jer 3 iz Evrope idu na OI.U konkurenciji Litvanije, Grcke, Turske, Italije i ostalih moze se do ta tri mesta.Jos drzava i savez da se otvore i da turnir bude u Beogradu.Veci problem je sto reptezentativci moraju ranije da se okupe.Kfalifikacioni turnir je na desetak dana pre OI.Za OI u Riju turnir je bio u Riju i kfalifikanti su tamo ostali.Mislim da ce i sada biti tako.Kfalifikacije u Tokiju za sve grupe.

objektivan

pre 4 godine

Kvalifikacije će biti jako, jako teške. Biće 4 grupe iz kojih ide samo pobednik. Reprezentacije koje se nisu kvalifikovale: Slovenija, Letonija, Hrvatska, Litvanija, Grčka, Rusija, Turska, Brazil, Poljska, Češka (verovatno), Nemačka, Kanada, Italija, Portoriko......Srbija,

Zuja

pre 4 godine

Samo 3 predstavnika iz Evrope na OL?
pa ovo je debilnost... nevezano za to da li cemo mi tamo ili ne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pacimirovic, 11. septembar 2019 15:40) Kakve tri ekipe?? 2 ekipe sa ovog turnira i 4 iz kvalifikacija. To je 6 ekipa. Mi smo nosioci jedne od grupa sledeće godine.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Ma o čemu pričate ljudi, otkud vam ta ideja da bi nam više odgovaralo da je Francuska danas izgubila jer bi preko nje lakše na Olimpijske igre? Odakle vam ta ideja da bi mi u ovom stanju sa ovim rosterom sa ovom deštimovanom nemotivisanom ekipom pobedili Francusku?? Ma NEMA ŠANSE!! Uostalom Francuska je u ovom trenutku i na ovom SP bolji tim od nas i ne samo od nas nego i od ovog tima SAD što se danas u direktnom duelu sa SAD i potvrdilo naravno!! Francuska je ubedljivo slavila, izborila sebi put na Olimpijadu i ima velike šanse da se ravnopravno bori i za zlato na ovom SP!! Prema tome mi moramo malo pogledati u svoje dvorište, malo analizirati situaciju i probati shvatiti zašto smo od najvećeg giga mega favorita došli u situaciju da nismo u stanju ni za 5. mesto da se izborimo! Puno je stvari koje su kumovale tom našem krahu, za razliku od Amerikanaca koji su isto veoma krahirali na ovom SP ali njihovo krahiranje ima realnih opravdanja jer naravno na ovom prvenstvu su došli u totalno raštimovanom "ž" sastavu bez i jednog jedinog superstara kojih inače imaju poprilično ali se ni jedan nije odazvao te je ovaj njihov krah na ovom SP sasvim normalna stvar a za nas nema mnogo opravdanja, mi smo na ovom SP otišli sa "titulom" velikog čudesnog favorita koji u svom sastavu ima sjajne igrače a vratićemo se najverovatnije sa 7. mestom možda čak čak i sa 8. i to neka nam bude briga a ne da maštamo kako bi smo pobedili Francusku koja je trenutno miljama jači i organizovaniji tim od nas!

Znalac

pre 4 godine

Kvalifikacije će biti jako, jako teške. Biće 4 grupe iz kojih ide samo pobednik. Reprezentacije koje se nisu kvalifikovale: Slovenija, Letonija, Hrvatska, Litvanija, Grčka, Rusija, Turska, Brazil, Poljska, Češka (verovatno), Nemačka, Kanada, Italija, Portoriko......Srbija,
(objektivan, 11. septembar 2019 15:39)

Evropa ima jos tri mesta.Na sajti Olympic basketball ne pise sistem kfalifikacija osim da su u julu 2020.Da li ce tri grupe interkontinentalnih kfalifikacija ili ce sve evropske u istu grupu ne zna se.Ali se sudeci po ranijim kfalifikacijama zna da ce one biti odrzane u zemlji OI.Kfalifikacije se zavrsavaju nedelju dana pred pocetak OI.Treba ostaviti vreme za aklimatizaciju

Aleksandar

pre 4 godine

Tesko da ce Srbija biti tamo jer mislim da ce Djordjevic ostati selektor a kada je tako reprezentaciju su po mom misljenju vec odjavili i Kalinic i Nedovic mislim da ni Jokic vise nece igrati ma ko bude selektor,Milutinov koji je vec protiv Portorika pokazao nezadovoljstvo i frustraciju minutazom,Boban verovatno i on jer ma koliko bio spor nije uopste iskoriscen na pravi nacin,Bjelica pod upitnikom posle ovih losih partija,nece biti tu kvaliteta za OI.

Marinkova bara

pre 4 godine

Kakve tri ekipe?? 2 ekipe sa ovog turnira i 4 iz kvalifikacija. To je 6 ekipa. Mi smo nosioci jedne od grupa sledeće godine.
(Zuja, 11. septembar 2019 16:19)

Evropa ima 5 mesta
Znaci jos tri mesta

sve je relativno

pre 4 godine

NY

Koji je turnir bio u Riju za Rio kad se igrao u Beogradu jedan od turnira 2016?

@Mirko

Vodio sam i ja svog od 12 pa šta. Nauči ga od malih nogu na pobede i poraze, to mu sledi i u životu, ne samo u sportu. Baš zato deca trebaju trenirati neki sport da bi se učila disciplini, da se naviknu i na poraze. Oni koji to od malih mogu prihvate, lakše se bore sa svim životnim situacijama, bolje kontrolišu stres i reaguju bez panike.

jashtaman

pre 4 godine

Jel si ti realan?! Koju najbolju ekipu?! Koje bre igrace?! Pa ovako smo prosli zato sto ste vi ove nba zvezde toliko digli da bi covek pomislio...auuuu sta je ovo!!! A ono momci prosek...nista posebno!!! Kakav Bogdan kakav Jokic kakav Bjelica....kad god treba njih nema...pa oni su samo u Srbiji zvezde...ajde malo pogledajte sta pricaju pravi poznavaoci nba kosarke o njima u Americi...momci su prosek!!! Nemojte da vas loze!!!
(Aps, 11. septembar 2019 18:09)

Da, pisu i tamo svasta, ali ne bas da su prosecni pogotovo Jokic i Bogdan.
Evo ja bi bas voleo da sam prosecan kao Bogdan

Zuja

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

Za OI ne vazi zabrana jer OI pocinju pocetkom avgusta

Darko

pre 4 godine

A zašto poraz SAD-a nije dobra vijest za nas? Ja mislim suprotno. Prvo, da su dobili Amerikanci, nas bi ti Francuzi razbili sa 20 razlike i opet nema OI bez kvalifikacija. A drugo, cijelo vrijeme se pričalo o toj utakmici SAD i Srbija, pa eto da vidimo i to. Ako nije moglo u finalu onda barem u borbi za 5.mjesto.

mala kompleks izmisljena kifla nacija

pre 4 godine

Nadam se da ćete biti domaćini i da ćemo biti s vama, da vas oderemo...
(Prvi do prvog, 11. septembar 2019 16:08)

Do sad niste ni jednom u istoriji.Vi prvo mozda necete ni igrati kvalifikacije.

Amazon

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

Za OI ta klauzula ne vazi jer su OI od 24 Jula do 9 Septembra pa ce i americki tim da krene sa pripremama krajem Juna
(Marinkova bara, 11. septembar 2019 17:38)

Ja sam siguran bez Jokica.Prvo ako Denver udje u finale NBA koje se zavrsava pod kraj Juna meseca Jokic koji voli da odmara sigurno nece igrati.Ostali NBA igraci nece uci u zavrsnu fazu NBA. Znaci Jokic bi imao neprekidno dve sezone bez odmora.Ustvari ima bi odmor od zavrsetka OI do 1 Oktobra kada krecu pripreme za novu NBA sezonu koja pocinje 1 Novembra

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@boris Odlična ideja ali ne 12, preterano, neka plate samo Radulja i Birča pošto su jedini preko reprezentacije i dobili veće poslednjih godina. Ostali su makar imali kakve karijere da nisu morali bez klubova i sa stomacima da dolaze na pripreme.

Indijana

pre 4 godine

In 2020, the men's tournament will have a new qualification system. After the 2019 FIBA World Cup, seven teams will qualify directly: the top two European and American teams, and the top team from Africa, Asia and Oceania. The next 16 best teams from the FIBA World Cup will join the two teams from each continent at the Olympic qualifiers. It will feature four groups of six teams, where the best team of each group will get the remaining spots at the Olympics. The continental championships will no longer be used for Olympic qualifying.

Marinkova bara

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

Za OI ta klauzula ne vazi jer su OI od 24 Jula do 9 Septembra pa ce i americki tim da krene sa pripremama krajem Juna

smor

pre 4 godine

Turnir se igra u julu, što znači da NBA igrači neće igrati na njemu, zabraniće im klubovi kao i do sada da igraju bilo šta pre avgusta. Znači, bez Jokića, Bogdanovića, Bjelice, Gudurića i Marjanovića na turniru.
(Monsieur Alphonse, 11. septembar 2019 16:13)

I prosli kval turnir je bio u julu, cak i dva dana ranije je pocinjao pa su igrali.
Olimpijske igre su krajem jula i pocetkom avgusta.

Jovan

pre 4 godine

Samo 3 predstavnika iz Evrope na OL?
pa ovo je debilnost... nevezano za to da li cemo mi tamo ili ne.
(pacimirovic, 11. septembar 2019 15:40)

Kako bre tolko pluseva na ovaj komentar koji je potpuno pogresan? Sta je sa ljudima ovde, umete li vi da proverite 10 sekundi na google-u kako funkcionise OI kvalifikacioni turnir? A mogli ste vala i vi sa b92 da informisete citaoce kad vec pisete ovakve vesti, ili vam je samo cilj click-bait naslov?

"The FIBA Basketball World Cup 2019 will qualify directly 7 teams to the Tokyo 2020 Olympic Games, while the 16 next best-classified teams at the World Cup will get the chance of qualifying through one of the 4 FIBA Olympic Qualifying Tournaments 2020.

2 selected teams per region will also take part in the FIBA Olympic Qualifying Tournaments, for a total of 24 teams divided in 4 tournaments of 6 teams each.

The winner of each tournament will qualify for the Tokyo 2020 Olympics."

Dakle, mi kao nosioce grupe, bicemo na jednom turniru sa jos 5 reprezentacija. Ako ga osvojimo idemo na OI, to je to. Ne verujem da ce u nasu grupu staviti i Grcku i Litvaniju i Sloveniju i Cesku i Italiju. Najverovatnije bice samo jedna od tih reprezentacija i jos cetiri reprezentacije nizeg kvaliteta.

samo jako

pre 4 godine

Samo da Raduljica ne igra, mislim da je on glavni krivac za raspolozenje igraca. Ne zato sto je trener vec zato sto decko ima neki problem, ismejava ljude koji slusaju narodnu muziku, nije u fazonu da se raduje i gomila nekih gluposti. Kada je Sarenac radio sa njim video pred odlazak lik samo govori o motorima, njegov hobi! Plan je bio da se govori o kosarci a on je iskoristio vise od pola emisije da govori o svom hobiju i verovatno je zeleo da ga ljudi gledaju kao nekog uzvisenog. Ako hocemo posteno nije neki kosarkas cak ispod proseka bih rekao, sta je trebalo Saletu da ga vodi a imamo 3 centra vec!