Sreda, 11.09.2019.

09:00

Sunovrat srpske reprezentativne košarke

Srpska reprezentativna košarka neće po dobrome pamtiti 2019. godinu, gledajući selekcije svih uzrasta.

Izvor: Luka Nikoliæ

Sunovrat srpske reprezentativne košarke IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

MozdaMozda

pre 4 godine

Da se ja nesto pitam (a ne pitam se), ja bih to ovako uradio:
1. Dovesti Kokoskova ili nekog ko poznaje modernu kosarku.
2. Izbaciti sve starije od Bogdana, a momku dati kapitensku traku.

Mislim da bi se mogao sastaviti sasvim pristojan tim a da pritom ostane i ovih "uhodanih igraca" (BB,Jokic,Milutinov,Micic,Guduric)...

irony man

pre 4 godine

@Kad ti je koncepcija sve vreme da forsiras rekreativce Bircevica i Raduljicu ispred Jokica, Milutinova i Bjelice, a onda naredis da Bogdan najvise sutira i drzi loptu, a Jovic, Micic, Guduric, Lucic i Simonovic su tu da trce okolo i dodaju, naravno da dodje do poremecenih odnosa, frustracije i totalnog raspada na kraju. I onda ocekujes da Jokic i Bjelica tek tako proigraju u poslednjoj utakmici na svojim pozicijama, ili ova petorica da krenu da pogadaju trojke, a nerazigrani u prethodnih 10-12 utakmica. Jos bez taktike, strategije, nacrtanih akcija - "trust" mozgova se skupio na klupi sa sve Mutom i kumom Jovicom.
(Mile NL, 
E kad majstor Mile sa vrhunskim komentarom i profi osvrtom na igru dobije +13 -3... Tu se vidi profil prosečnog komentatora ovih vesti. A sa ovim crtanjem akcija ubiste, oni ljudi u glavi imaju najmanje 200 uigranih akcija, koje vaš um prosečnog pisača komentatora ne može da shvati.Kririke na nivou...

slobinator

pre 4 godine

jedino čime se danilović bavio bilo je da promeni dresove reprenzetacije samo da ne bi podsećali na zvezdine i malo je falilo da oni budu crni,kao i da se i na širem spisku ne nađe slučajno neki zvezdin igrač.tvrdim da bi sa dobrićem,davidovcem,simanićem i čovićem umesto lučića.birčevića,simonovića i iz objektivnih razloga indisponiranog micića srbija uzela medalju.o nepozivanju kalinića i nedovića izlišno je i govoriti.vujošević i danilović su bili grobari srpske košarke.sada su vratili danilivića da joj održi pomen.ko to ne vidi ne želi dobro srpskom sportu

Суноврат лоших кладионичара

pre 4 godine

Ово је "суноврат репрезентације" само за екипу која је гутала локалне медије и опијала се насловима типа "Највећи фоворити..." и "Американцима отказао овај, па онај...". Остале репрезентације нису постојале. Међутим, када се повредио Тео, а нарочито после њега и Гаги, јасно је било да ће бити врло тешко. Поред ових повреда заказали су неки битни играчи и то у тренуцима када смо могли ладно да победимо и Шпанију и Аргентину јер смо им пред сам крај узели по неколико напада и могли да се одвојимо. Мало скромности није на одмет.

Petargg

pre 4 godine

Videli smo da je veliki problem nedostatak suta. Niko osim Bogdanovica, znaci da imamo plejeve bez suta, krila bez suta, rezervni bek koji ne sutira. Kad se pominju mladje kategorije pogledajte malo te selekcije, sve centri i krilni igraci. Nijedan plej, bek, niko tu ne zna da razigra, da pogodi. Kako kosarka bez pleja, to ne ide braco. Dok smo imali Tea igrali smo dobro, Jovic je klasa ispod.

Smeh

pre 4 godine

@ Sashko
Šta lupetaš ti? Kakva politika? Zar je moguće da i ovde ima botova koji te regrutuju da glasaš za njihovog pulena? Nisi naveo samo koliko plaćaš, plaćate za glas?

antiDebil

pre 4 godine

Kakav nam je KLS i celokupna domaca kosarka i s`obzirom ko to vodi i na sta to lici reprezentativna kosarka nam je zlatna, daleko, dalekoooo iznad ocekivanja. Tek ce uslediti problemi i tek ce doci posledice efempeovih svinjarija, Cokijevih lopovluka, kameleonovih kazni, stranaca u mladjim kategorijama, Vujosevicevog proterivanja, koseva iz koraka, Belosevicevog lopovluka, panterskog basibozluka...
Sanse su minimalne da cemo mi otici na sledece SP. Nece mnogo vremena proci kada ce sam odlazak na veliko takmicenje biti tretirano kao uspeh!

google

pre 4 godine

@sekundarna sirovina
Prvo, sta to znaci posle "pljuvacine"? Jel ovde vise niko nikada ne sme da da bilo kakvu kritiku bilo cega sto se dogadja? Covece, postoje ogromni problemi u nacinu kako se vodi reprezentacija, pricam samo o A selekciji, a ti govoris kako je sve to stvar "medijskog" hajpa?? I kao evo nas u borbi za medalju koliko sledece godine. Pa valjda se iz aviona vidi da Jokic nema sanse vise da igra za reprezentaciju ili samo ti to ne vidis. Sta cemo sa trenerom? Sve je bilo ok, mali kiks, hajde ti polako u kvalifikacije za OI. Ponovo, iz aviona se vidi da ce tu da bude ogromnih problema, sto sa satavima, sto sa odazivanjem, sto sa odnosima.
I sro se tice medija.. Ja za ceo ovaj pripremni ciklus i trajanje prvenstva nisam cuo ama bas nijedno smisleno pitanje upuceno nasem selektoru. Druga je stvar sto bi on kakav je bahato odbrusio na takvo pitanje, ali mi ga nismo ni culi. Covece, nisi zvao dva clana prve petorke i kakav je tvoj odgovor na to?? Jasno i glasno reci sta je u pitanju da i moja baba od 87 god moze da razume, ne petljaj sa filozofijama i mutljavinama. Evo ja bih ga prvo pitao sada, sta je po vama glavni uzrok onakve igre Bjelice? Otvoreno i jasno, kako je moguce da jedan od nasih najbitnijih igraca odigra ovakav turnir? Jel u pitanju povreda, sprema, ko je odgovoran?

Smeh

pre 4 godine

@ Ko zna, shvatiće
Naveo si 2 kluba. Imaju više stranaca nego domaćih igrača. Šta je sa drugim klubovima, trenerima? Ako je dotle došlo da sve zavisi od Partizana i Zvezde onda više ne treba ni da očekujemo medalje niti bilo kakav uspeh u košarci jer ne mogu 2 kluba da nose reprezentaciju nikako. Svi bi trebalo prst na čelo, od dna do vrha jer su svi oni krivci. I što neko reče, trebalo bi svi da podnesu otkaze koji su na čelu KSS jer je ovo najgora godina što se tiče naše košarke od mladjih kategorija do seniora.

Mladen

pre 4 godine

To oko medalja u mladjim kategorijama je totalno nevazno. Generacija 87. je po rezultatima bila bolja i od one Kukoc,Divac,Djordjevic,Radja. Od petlica do U20 nisu izgubili ni jednu zvanicnu utakmicu, osvojili sva prvenstva i koga smo dobili sem Tea kao vrhunskog igraca? (koji je secam se neka prvenstva i propustao Muta ga nije zvao zbog nediscipline) Treneri koji rade u tim mladjim selekcijama ko Oliver Popovic i Klipa su katastrofa i treba ih sve najuriti ali i do sada smo mi dobijali Jokice uprkos njima a ne zbog njih. Ima i sad talenata od kojih ce neko isplivati-Petrusev,Pokusevski,Trifunovic,Nakic(ako nas izabere)...pa i Smailagic koji ode u Voriorse je igrao nasu trecu ligu vazno je da Partizan ne da Birchu klovna i dovodi neki polsjki skart od 32g na njegovoj poziciji. A selekcija je dozivla propast zbog nestrucnog selektora, njega treba zameniti Pesicem Obradovicem ili Kokoskovim i bice sve OK vec na Olimpijadi na koju mora da se kvalifikujemo, to je sad opsti imperativ organizacije, ako ne odemo svi mora da podnesu ostavke od predsednika na dole.

Zoka

pre 4 godine

Problem je u školama košarke i radu sa mlađim selekcijama. Preušteno je sve nekim privatnim školama košarke koje koje su van sistema i kontrole. Oni se bore za što veći broj članova jer se od toga finansiraju, a popularnost postižu rezultatima koji se postižu forsiranjem par igrača koji su dominantni u najmlađem uzrastu. To za posledicu ima da stvarni talenti tavore, propadaju i odustaju čim se dohvate puberteta, a ovi drugi umisle da su stvarno igrači. Dupla šteta. Potvrda tome je da vrlo često odbačeni igrači idu veoma rano van zemlje i tamo gle čuda nastave da treniraju i to veoma uspešno. Ovo sve govorim iz iskustva. Pogledajte minutaže na tim utakmicama u mlađim kategorijama. Od 200 minuta koji su treneru na raspolaganju, 180 deli 5 igrača, a ostalih 20 minuta deli deset igrača koji su u stalnom grču da ne napreve grešku. Treneri se ponašaju kao da vode CSKA ili Fener i uopšte se ne razumeju u dečiju psihologiju. Na kampovima nije ništa bolje. Ovo traje godinama i sada stiže na naplatu.

antiDebil

pre 4 godine

Kakav nam je KLS i celokupna domaca kosarka i s`obzirom ko to vodi i na sta to lici reprezentativna kosarka nam je zlatna, daleko, dalekoooo iznad ocekivanja. Tek ce uslediti problemi i tek ce doci posledice efempeovih svinjarija, Cokijevih lopovluka, kameleonovih kazni, stranaca u mladjim kategorijama, Vujosevicevog proterivanja, koseva iz koraka, Belosevicevog lopovluka, panterskog basibozluka...
Sanse su minimalne da cemo mi otici na sledece SP. Nece mnogo vremena proci kada ce sam odlazak na veliko takmicenje biti tretirano kao uspeh!

sryugos

pre 4 godine

Pogledajte samo C.Zvezda,Partizan i Megu, tu su Srbi statisticka greska ?
(Vladimir, 11. septembar 2019 13:20)

Ne, tu je greska ali ne statisticka sto pomenuti nisu u reprezentaciji.
Simanic koji ima fantasticne predispozicije gleda u dresu Srbije jednog Bircevica koji ne moze naci klub.
Zagorac i Davidovac isto tako gledaju Simonovica.
Dobric gleda Raduljicu koji je kao cetvrti centar potpuno nepotreban dok se bekovi jedva rotiraju.
Sa spiska poslednji otpadaju Avramovic i Todorovic koji nisu igraci ni za evrokup.

dex

pre 4 godine

@vladimir

Za razliku od španskih, grčkih, ruskih, italijanskih, francuskih i nemačkih ekipa gde domaći igrači dominiraju... Pratite li vi uopšte košarku???

panke

pre 4 godine

vidim neki pominju vujoševica....koliko se sećam vodio je reprezentaciju tadašnje scg 2003 godine i šta smo uradili NIŠTA.tako da batalite se tih prica.....

Black and White ImperIum

pre 4 godine

Dok smo se mi pitali za sve nasa kosarka je bila u svim selekcijama prva na svetu, najbolji klub je igrao fajnal for...a sada kad igraju čovicevci svoje cuvene trokorake, i za sve se pitaju, tu smo gde smo.

Marko

pre 4 godine

Sramota sta ljudi pisu, kakav smo mi narod, pa to je neverovatno. Gde ste sve ove godine, gde ste od 2014. da kazete kako je savez nestrucan, kako je Sale ziva legenda nase kosarke nestrucan dok smo uzimali srebro na Olimpijadi, svetskom i evropskom prvenstvu?!! Ja ne mogu da verujem! To je sport, desava se. I nadam se da ce iz ovoga izaci jos jaci i sa sledeceg evropskog prvenstva sa Saletom kao trenerom vratiti sa zlatnom medaljom, koja im i pripada! Hvala momci za sve prelepo sto ste doneli poslednjih godina, znam da ce biti mnogo toga jos!

Ko zna, shvatiće

pre 4 godine

Prvo je nastao sumrak klupske košarke. Partizan je bio prvak Evrope bez ijednog stranca, danas u CZ igra osam njih, u Partizanu sedam, a ne znam da li ijedan košarkaš u reprezentaciji a da igra u Srbiji. To je odgovor onima koji su hteli da se sjure u Vartolomejevu privatnu ligu, i ovu jadnu Abu, koja je na idisaju.

NY

pre 4 godine

Sunovrat naravno kada savez vodi Danilovic koji ni u Partizanu nista nije uradio, Tomasevic folirant koji za izbor u FIBA osvojio 8 glasova, sto je selektor Sasa Djordjevic.Sakupila se grobarska kamarila iz igrackih dana.

agent mahoun

pre 4 godine

Ljudi očekivali smo zlato. Ja sam se samo bojao Grčke iskreno ali kad su i njih pobedili u Atini i to bez Jokića tonje bilo to po meni.

Ovakve prilike više neće biti. Nit jačih nas nit slabijih Amera.

marko

pre 4 godine

Neki su ovaj sunovrat predvideli jos pre par godina kad se politika kroz Covica i jedan klub uvukla u nasu kosarku, a sa tim je doslo guranje tatinih sinova u mladje rep. selekcije ako finansijski pomognu taj isti klub. Iz kosarke je oteran Vujosevic iako je njegov trenerski rad uoclljiv i u sadasnjoj seniorskoj reprezentaciji kroz karakter igraca koji su jedini imali herca da zapnu kad je bilo tesko, ali nazalost to nije bilo dovoljno.

Sinny Boy

pre 4 godine

Mislim da je uzrok to što su se i u košarci počele vrtiti velike pare i odmah su tu mafijaši, mešetari, menadžeri i političari. I to je kraj. zašto u odbojci, pogotovo ženskoj, Srbija osvaja zlat? Zato što tu nema velikih para. Meni je upalo u oko detalj sa proglašenja pobjednika sa EP o dobojci od neki dan, da je cijela reprezentacija Srbije kao pobjednik dobila BIJEDNIH 300 000 evra!!!??? Drugi 200 000 a treći samo 100 000. Pa jedan teniser za dve nedelje dobije sam 3 000 000 evra! Ili Zvezda u LŠ...Zato je odbojkaški savez Srbije uvijek birao najbolje trenere a taj najbolje igračice. Ne bi me začudilo da i odbojkaši osvoje neku medalju. pa Danilović i Kokeza neće ni pričati bez milona evra ali sreća da u odbojci ima neko ko voli sport pa makar od njega imao samo pristojnu platu, njemu je to dovoljno...

Jones

pre 4 godine

(marko, 11. septembar 2019 13:01)
Ne zna se ko nam je bitniji u reprezentaciji bio, da li Tepic ili Tripkovic, Bozic, Velickovic, Lucic, Milojevic i td. Vise je FMP dao igraca, nego Vujosevic. Dao je doduse Cesima i Francuzima po igraca. Dok je Vujosevic bio u zenitu, nasa se reprezentacija raspadala. Cak je i sam vodio reprezentaciju u jednom periodu i naravno nista nije uradio. Krstic i Bogdanovic za tolike godine, malo je. Jokic, Teo, Raduljica, Macvan, Nedovic, Bjelica, Jovic, Kalina, niko od njih nije Vujosevicev produkt, a ti igraci su nas uz Bogdana vodili do medalja prethodnih godina.

.

pre 4 godine

Neki su ovaj sunovrat predvideli jos pre par godina kad se politika kroz Covica i jedan klub uvukla u nasu kosarku, a sa tim je doslo guranje tatinih sinova u mladje rep. selekcije ako finansijski pomognu taj isti klub.
(marko, 11. septembar 2019 13:01)

Чуј овога, политика се преко звезде увукла у кошарку..а председник клуба био дачић и даље да не набрајам..

Знао сам да је питање времена када ћете почети да кривите звезду и човића за све ово.

Sashko

pre 4 godine

Politika se kod nas ozbiljno mesa u sport! Za ovakve stvari FIFA i UEFA izbacuju iz svih takmicenja!! E pa dragi moji zemljaci, veliki zaljubljenici u sport, pogotovu nas, negde u martu sledece godine su izbori...pa samo da vas podsetim da vi odlucujete i o tome ko ce da vodi nas sport, ko ce da budu predsednici saveza, ko ce da budu selektori i njihovi pomocnici, a samim tim i ko ce da igra. Eto, konacno, mart je mesec kad mozete svi da budete selektori!

Mvp

pre 4 godine

Najveći krivac Danilović pa onda redom Tomasevic,Rakočević,Djordjevic.Sve su to bili veliko igrači ali očito nisu dorasli svojim funkcijama.Ako je neko bio vrhunski igrač ne mora da znači i da je sposoban da vodi uspješno savez.Primjera u Evropi i komšiluku imamo jako puno.Potrebni su novi ljudi u savezu a najbolje bi bilo kada bi repku preuzeo Obradović,ipak je on najbolji Evropski trener.

Рејџ Агенст

pre 4 godine

Sada se vide rezultati aktuelne vlasti. Stasavaju deca koja su za vreme njihove vlasti trenirala, a ucili ih podobni treneri. Rezultat seniora ocekivan. Nemamo bekove. Tuzno je da odbranu najbolje igra Bogdanovic. Uvek smo vodili igraca zaduzenog samo za odbranu.
(tuga, 11. septembar 2019 12:13)

Па да је Ђорђевић случајно повео Лазића да чува играче типа Рубија и Кампаца (уместо одсутног Мицића), био би разапет по друштвеним мрежама...

Мифо

pre 4 godine

Pa sta ocete resili smo se trablmejkera Vujosevica i od tada kidamo.
(Radoslav, 11. septembar 2019 13:22)

А какве везе он има са целом овом причом?

А и са претходном причом, или било којом другом причом осим кад је био селектор, а тада смо прошли исто овако?

Коrто

pre 4 godine

Pogledajte samo C.Zvezda,Partizan i Megu, tu su Srbi statisticka greska 😶
(Vladimir, 11. septembar 2019 13:20)

Mislim da su Davidovac, Dobrić i Simanić morali da budu bar na širem spisku. Mada umesto potpuno indisponiranog Micića i Lazić bi bio korisniji protiv ESP i ARG.

A selektor bi morao da objasni kako to da Gudurić, koji je imao odličnu sezonu u Feneru i procenat za tri poena skoro 50%, na turniru deluje zastrašeno da ne sme ni dvojku da šutne, uz procenat 30% za tri poena.

Sedi krivo al' govori pravo

pre 4 godine

Albanija, Švedska, Finska i Estonija se ovde pominju u negativnom kontekstu. U čemu smo "mi" bolji od njih? Vaterpolu?

vasil tupurkovski

pre 4 godine

@Proto ganci
Kazes na protekla 2 prvenstva pokazao slabosti,tu mislis i na proteklo Evropsko sa c timom gde mnogi nisu mislili da cemo proci grupu,a uzeli smo srebro.A ako je on slab onda su Duda,Zeljko,Dule,Sakota nule nad nulama,oni svi zajedno za 11 godina jedna medalja,Sale sam tri za 5 godina.I sad treba da bude smenjen posle prvog kiksa.Pa to bi znacilo kraj reprezentativne kosarke,ne zato sto je Sale najbolji trener u univerzumu,vec zato sto bi se napravio cirkus gde bi svako prvenstvo isli sa novim selektorom,jer ako bi Sale i pored tolikog kredita to je stvorio bio sasecen u startu to bi ostavilo njegovim naslednicima pod obavezu,ili zlato ili otkaz,i sve bi otislo dodjavola.A i ide nam Olimpijada dogodine,a one tamo Evropsko koje je zadnje takmicenje za gotovo celu ovu generaciju sem Jokica i par njih,i gde moramo ici na zlato,i sad u jeku svega toga ajmo da trazimo drugog selektora.A i koga bi uzeli,Kokoskov nece,logicno coveku prioritet NBA,stara garda je u godinama sem Zoca,ali on se pokazao kao neuspesan selektor,ostali Dzile,Trifa,Sasa Obradovic ne znam po cemu bi oni bolje rezultate imali.

tuga

pre 4 godine

Sada se vide rezultati aktuelne vlasti. Stasavaju deca koja su za vreme njihove vlasti trenirala, a ucili ih podobni treneri. Rezultat seniora ocekivan. Nemamo bekove. Tuzno je da odbranu najbolje igra Bogdanovic. Uvek smo vodili igraca zaduzenog samo za odbranu. Akcije smo imali sablonske, cele tri. Baci loptu centru pa sta uradi. Kontra je misaona imenica..

Marko

pre 4 godine

Greška je isključivo jednog čoveka, a to je selektor, koji nas je generalno zadužio svojim igranjem i sasvim je bilo normalno da mu se pruži šansa, i da ima kredit i veći od dozvoljenog, a sad sto je on to zloupotrebio, pa se ponaša bahato i koristi svoje mesto za nekakvo pametovanje i demagogiju, u tome je problem, nije ni prvi ni posljednji koji je loše vodio, a istini za volju svi iole pametniji i ljudi iz struke su znali da je on daleko od kalibra naših poznatih i najvećih trenera, a njih ima dosta, jer gde god da je radio loše je prošao i pritom sam sebi zatvarao vrata, baš zbog te svoje arogancije, nadmenosti za koju je kao igrač imao pokrića, a sad svojim neznanjem to ne sme da dopusti, zato Sale odlazi sa sve svojim stručnim stanom, jer da se ne lažemo, nikad nije bilo lakše doći do svetskog zlata, a mi ni blizu nismo bili, ipak je košarka nas nacionalni sport, od fudbala smo davno digli ruke, zato nas to i više boli ...

Novak - srpski Isus

pre 4 godine

Gde je onaj što pijanči do jutra i tuče se po kafanama . Pa šta vi mislite . Da klinci ne znaju šta se sve radi u KSSu . Bivši sportista je samo izgovor za sve . Kakvi su to uzori ? Svi komplet Smena odmah!!!

SUPERMAN

pre 4 godine

Ne znam čemu toliko drame oko tih mlađih kategorija?Jednu godinu nismo uzeli zlato i odmah drama.Što se mene tiče ne moraju ni jednu medalju uzeti u mlađim kategorijama ako će bar ispasti 2-3 igrača svake godine za A tim,ti dečiji turniri jednostavno nisu nikakva merila,šta ti vredi da imaš sva zlata tu ako seniorski tim nema nikakve benefite od toga?Iz svake od ovih generacija će ispasti po 2-3 dobra igrača sigurno i to je jedino važno, tako je i do sad bilo i ne vidim zašto bi i dalje bilo drugačije.

sasa

pre 4 godine

@ Luka Nikolic da li znas da u ovoj zemlji postoje i devojke koje igraju kosarku? Jedne su nam donele medalju. Mislim stvarno ni reci o zenskim timovima....

objavite komentar molim vas, devojke su bar to zasluzile...

MYNX

pre 4 godine

Jel primecuje neko da od kada je dosao nesposobnjakovic Danilovic.....od kada su ga postavili ovi iz sns.....da je sve krenulo nizbrdo?U svim kategorijama

Mare

pre 4 godine

Javnost je napravila beliku gresku, ocekivajuci zlatnu medalju.Napravili ste ogroman pritisak za igrace, kao da se samo oni pitaju, kao da Francuska, Amerika, Spanija i ostali nisu dosli po zlato.Pritisak je ucinio svoje.
Ali boze mlj, nismo bogom dani da uvek osvajamo medalje, sport je to, nekad pobedis, nekad izgubis.Nema potrebe da se ovo naziva tragedijom, tragedija je ono sto se desilo Vasi Micicu, i smrta majke.Ovo je samo sport, sporedna stvar u zivotu.
Nek su oni svi zivi i zdravi, pa boze moj, bice jos medalja i pobeda.

Goran

pre 4 godine

pa sad ne znam da l je sunovrat ali da je znak za uzbunu jeste. naučismo pola evrope i sveta da igrtaju košarku a na kraju ćemo mi ostati i bez iigrača i trenera

nz

pre 4 godine

@Mama

U to vreme imali smo ubedljivo najbolje igrače i trenere u Evropi tako je to njihova zasluga a ne njegova. A veće uspehe imamo za vreme Kapičića i Đilasa, kada se gledaju svi starosni uzrasti. Neće NČ opet zasesti na čelo saveza.

stoler

pre 4 godine

(Mama, 11. septembar 2019 10:56) Jer je inace predsednik saveza najzasluzniji za Grcku 95' a ne recimo Djordjevic koji je Litvancima dao 41 kos ili Danilovic koji je kucao Sabonisa, Bodiroga,Divac, Ivkovic. Realno najzasluzniji je legenda covic i sve zasluge treba pripisati samo njemu. Ovi gore navedeni nemaju nikakav znacaj i ko sme da kaze da je neko zasluzniji od istinske legende koji nam je sam doneo titule 95e i 97e. E ko se sve nece ovde javljati i pisati gluposti i budalastine.

Marko Niš

pre 4 godine

Daniloviću odlazi iz saveza, pusti Kokezu da ga unapredi, mole te tvoji Grobari, da ti i Sale više ne unazadjute reprezentaciju. Pustite onima koji trenutno znaju više do nekih drugih boljih vremena...

dzo

pre 4 godine

Ajde, prestanite sa ovim nakaznim "analizama" i loženjem naroda. Dosadni ste do zla boga. Pa nije košarka sve u životu. Koga bre briga.
(Aleksandar, 11. septembar 2019 10:
Sta trazis onda u rubruci sport.. Imas sad novu zadrugu.. Tu je bitnije ko ce da pobedi..

boban

pre 4 godine

Neka svaki ljubitelj kosarke poseti barem jednu utakmicu mladjih kategorija, i bice mu jasno kakva nas kosarkaska buducnodt ceka. Talenata kolko hoces- a pravih trenera mozda 1 ili 2. Dranje, urlanje, ponizavanje. Posetite, besplatno je.

ko je plavusa

pre 4 godine

Mene brinu nove generacije vise od ovog ispadanja od Argentine...ocigledno je tako moralo, ljudi u ovom momentu bolji i sta sad. Brine ono sto dolazi, prvo jako tesko da cemo izboriti ovih dana Tokio, to nije realno, ako budu Francuzi, tesko mi to mozemo dobiti, a ako budu Ameri, onda se igra za prestiz. Sta dalje, veliko pitanje, ono sto je skroz potrebno, jeste bolji rad u klubovima, vise ulaganja i drzave i klubova...Partizan i CZ nisu dali nijednog igraca za reprezentaciju sad! Tu je kraj svake price, ne racunam Bircevica jer je sad dosao...

Simo Hadzi Pecikoza

pre 4 godine

Fali veliki strucnjak i pre svega veliki naprednjak Dragan Greg Jakovljevic! Da mu se konacno pruzi sansa! A kao direktor reprezentacije, veliki direktor Arene i pre svega veliki naprednjak Goran Metro Grbovic! Garantujem uspeh za 2 najvise 3 godine.

sluŠAMROK sa Nolanom Smithom

pre 4 godine

Pa dobro sad sunovrat ko da su ispali u prvom kolu sa prosecnom razlikom -30, danas sve vise “novinara” ogranicenih ko terase prvo pisu kako su najveci junaci Srbije a sad sunovrat izdajnici ovo ono, boze debila....

batman

pre 4 godine

Jedino su kosarkasice pokazale da sa velikom zeljom igraju za reprezentaciju. Svaka im cast, neki bi mogli da nauce od njih, vaterpolista i odbojkasica. A mogao bi i Sale od Marine po koju strategiju ili akciju.

ranac

pre 4 godine

Najbolje bi bilo da u paru sa Predragom Danilovićem zvanim Saša dovedemo Duška Vujoševića. Oni znaju kako se radi milom, a ako treba i silom.

неписмени

pre 4 godine

S...кажеш лоша селекција играча од стране Ђорђевића?То сви пишу али јел сме неко и да напише ко то осим Калинића фали?Тео,Милосављевић,Недовић,Тодоровић,Мачван,Кузмић, сви повређени а ко је остао?да не фали можда Добрић?Сале је повео најбоље што имамо, друга је ствар што то што имамо није врхунски.

truth

pre 4 godine

Ne mozete da terate iz Srbije ljude koji prave Bogdanovice, a da velicate ljude koji u predgradju prave Gudurice i Micice i da se sada iscudjavate. Kako sejes tako zanjes uvek bilo i bice. Moramo da se suocimo sami sa sobom

Sasha

pre 4 godine

Ja se nadam da ce Smailagic i Nakic doci da igraju za reprezentaciju, u protivnom, za par godina ce nam ostati samo Bogdanovic i Jokic a poslije njih cemo biti na nivou Filipina i Angole, kojima se smijemo...

Mile NL

pre 4 godine

Kad ti je koncepcija sve vreme da forsiras rekreativce Bircevica i Raduljicu ispred Jokica, Milutinova i Bjelice, a onda naredis da Bogdan najvise sutira i drzi loptu, a Jovic, Micic, Guduric, Lucic i Simonovic su tu da trce okolo i dodaju, naravno da dodje do poremecenih odnosa, frustracije i totalnog raspada na kraju. I onda ocekujes da Jokic i Bjelica tek tako proigraju u poslednjoj utakmici na svojim pozicijama, ili ova petorica da krenu da pogadaju trojke, a nerazigrani u prethodnih 10-12 utakmica. Jos bez taktike, strategije, nacrtanih akcija - "trust" mozgova se skupio na klupi sa sve Mutom i kumom Jovicom.

Darko

pre 4 godine

Ne mogu da verujem dokle su navijači (u stvari njihovi nalogodavci) spremni da idu da ispune svoje fikcije: ni ono što je stvarno (bilo) dobro, ni nesporni uspesi - ništa nije važno, samo da bude kako su zamislili. Kada bolje razmislim - i može im se: da su u prošlosti bili sankcioni za svinjarije koje su radili, možda bi danas ukazivali više poštovanja ljudima koji su doneli toliko radosti, i kao igrači i kao treneri. I treba da znate: ako i uspete svojom drekom da oterate Saleta, znajte da nikada vaši pioni neće imati podršku nas koji stvarno volimo ovaj sport, pa onda uživajte u rezultatima svoje anarhije, zajeno sa svojiom crveno-belom sektom...

asomakum doo

pre 4 godine

ljudi...imamo nesredjenu drzavu, ne znamo koje su nam granice, drustvo ne postoji, korupcija, kriminal, neukus vlada na svakom koraku, bez neke promene na vidiku... ti klinci odrastaju okruzeni svime time plus porodice u fazi raspada, roditelji jurcaju da obezbede opstanak a sad ti trebas da treniras vredno i osvajas medalje... ne ide to tako. A seniori isto to osecaju a ne smeju da kazu... Nikola Kalinic je rekao svoje i nema ga u reprezentaciji. Toliko.

Dragisa Sekulovic

pre 4 godine

Imas ferarija .. koji moze da razvije bezinu 400 km/h ... a ti ga vozis prvom brzinom 50 km/h ...ne znas ! Sujeta i ego ... plus ne znanje , razmazenog Đorđevica ... su razlog sramnog izdanja reprezentacije !

sekundarna sirovina

pre 4 godine

Nije ovo nikakav sunovrat, ovo je samo neuspeh u ovom ciklusu. Sunovrat ce biti ako momci posle pljuvacine (koja je nama i turcima najsvojstvenija), prestanu da se odazivaju. I dalje imamo 2 neverovatna igraca, koji imaju 24 i 27 godina. Mogu da nose reprezentaciju jos 6, 7 godina minimum.

Sto se tice mladjih selekcija, to se desava, losa godina, ali i u tim generacijama ima velikih talenata. Ono sto je ironicno, najvise na poziciji Bircevic. Jedino sto mora nekako da po ne da se proizvodi su plejmejkeri, njih nema ni na mapi.

A mediji sad bacaju drvlje i kamenje, isto kao sto su bacali i zlatne medalje u napred. Definitivno snose odgovornost za dodavanje nenormalnog pritiska, koji vec postoji jer cela nacija zeli zlato.

Malo da se spustimo na zemlju, pa polako, ako budemo pametni, vec sledece godine uzimamo medalju.

Legionar

pre 4 godine

"Pritisak javnosti je bio preveliki, kao i očekivanja..." Pa, ko najviše na to utiče? Mediji, gospodo novinari, mediji! Naučite i vi već jednom da ne letite i ne zamajavate javnost, sačekajmo svi pravi trenutak za radovanje, ovako svi ispadamo budale.

st

pre 4 godine

Ono što je interesantno i za dublju analizu je da su generacije 99 i 00 u prethonim godinama bile prvaci Evrope i to dosta nadmoćno. Znači talenta ima ali nešto fali: stručan rad saveza, malo dobrih trenera, usadjivanje klincima stava da su zvezde sa istovremenim uskraćivanjem šanse u elitnoj seniorskoj košarci (ABA liga). Niko od njih nije ni blizu seniorske reprezentacije ( bar za fazu priprema). Trenutni neuspeh seniora, može postati trajan ako se ne uoče i isprave propusti sa mladjim uzrastima.

bigserb

pre 4 godine

Bila jednom jedna zemlja kosarke, a onda su dosli politicari i stranacki kadrovi i unistili ono najbolje sto smo imali u sportu!
Cim se u KSS postavljaju kadrovi po politickoj podobnosti, a na isti nacin se biraju i selektori od A selekcije do najmladje, onda je tu zagarantovana propast!
Isto je u fudbalu, vaterpolu, odbojci, rukometu,..., sve sto je nekada valjalo uspeli smo da unistimo zahvaljujuci politici, sporadicni dobri rezultati su slucajnost, a ne rezultat dobrog rada!

Maksa

pre 4 godine

Reprezentativnu kosarku i sport uopste treba svesti na amaterski nivo. Ko zeli vise ima klubove. Naravno drzava ne bi smela da finansira klubove, vec bi oni morali da budu privatizovani i da se sami snalaze na otvorenom trzistu.

Deda Proka

pre 4 godine

To znaci da je los savez. To znaci da su treneri losi. To znaci da je stigla nestrucna generacija neskolovanih trenera-bivsih-igraca a ne teorijski i intelektualno-pedagosko-psiholoski potkovanih strucnjaka. Zasluzni gradjani treba da dobiju BISTU a ne funkciju!

S

pre 4 godine

Sunovrat se očekivao jer je odavno izbačen šut sa distance i za tri poena u našoj školi košarke, a po čemu je naša škola bila prepoznatljiva. Okrenuli smo se nekim taktičkim zamislima spistanjem lopte ispod kosa, i potenciranju samo na odbrani. Mi nemamo nijednog sutera na poziciji tri još od Pedje. Koliko puta su naši igrači sutnuli sa polidistance? Moze se nabrojati na prstima jedne ruke.
Sto se tiče A selekcije, iskljuciva krivica ovog puta je Saletova. Loš izbor igrača, lose vodjenje, imali smo samo 2,3 uigrane akcije. Ostalo se svodilo da Jovic prenese loptu i uruči je Bogdanovicu, pa ovaj da pokuša nešto da iskreira.

direwolf

pre 4 godine

Nekada smo imali profesora Aleksandra Nikolica koji je postavio nasu kosarku tamo gde je nekada bila. Ocigledno je da smo u slobodnom padu jer sve nase selekcije nisu postigle uspeh. Mozda je potrebno postaviti Dudu Ivkovica ili Svetislava Pesica na mestu koordinatora ili direktora svih selekcija kako bi dobili odgovarajucu strucnost i selekciju trenera svih kategorija jer je nama izgleda i struka postala problem... Nasi najbolji klubovi su puni stranaca, a bice ih jos vise u narednim godinama jer to jedno mesto iz regiona koje vodi u Evroligu bukvalno unistava reprezentativnu kosarku na celom prostoru.

Aleksandar

pre 4 godine

Ajde, prestanite sa ovim nakaznim "analizama" i loženjem naroda. Dosadni ste do zla boga. Pa nije košarka sve u životu. Koga bre briga.

bigserb

pre 4 godine

@sekundarna sirovina

Hahaha, "imamo dva igraca koji mogu da nose reprezentaciju", pa u tome je i bio problem svih ovih nasih reprezentacija, sto imamo samo po dva igraca, a treba nam 12 podjednakih!
Evo i seniori imaju Bogdanovica i Jokica, ali uz ostalih deset osrednjih i losih dogurasmo tu gde smo, dok Spanija i Argentina uz 12-ak podjednakih igraca nas rastavise na sastavne delove i oducise nas od kosarke!

Mama

pre 4 godine

Mislim da bi trebali da postave druga precednika fmpczv i za predsednika KSS pa da nam Djenka igra beka a moravac trokorak Beron pleja, možda i Ojo centra a on da uzme profit od igranja reprezentacije za plasman od devetog do šesnaestog mesta.
(irony man, 11. septembar 2019 10:27)

Proguglaj derle kakve smo uspehe imali dok je dr Covic bio predsednik saveza. Ne brukaj se.

Proto ganci

pre 4 godine

Problem je u savezu, naime na čelu našeg saveza je čovek koji je pre koju godinu imao ozbiljan incident koji ga diskvalifikuje za bilo koju ozbiljnu funkciju. Na stranu što o njemu kao igraču imam vrlo visoko mišljenje, on jednostavno svojim incidentima nakon te karijere sebe eliminiše kao osobu koja može obavljati tu, ili bilo koju drugu visoku funkciju. Naravno da takav čovek dovodi oko sebe okruženje koje nije tu po stručnosti, nego po ortačkim vezama i raznim drugim kombinacijama. Iako je Đorđević pokazao sve svoje slabosti na protekla dva velika takmičenja, te javnost sa pravom traži smenu, to se neće dogoditi, jer previše je tu kombinacija razrađeno.

irony man

pre 4 godine

@Ko je bio predsednik KSS-a kada su bili rezultati i ko je sada?
(blabojzna, 11. septembar 2019 10:14)

Mislim da bi trebali da postave druga precednika fmpczv i za predsednika KSS pa da nam Djenka igra beka a moravac trokorak Beron pleja, možda i Ojo centra a on da uzme profit od igranja reprezentacije za plasman od devetog do šesnaestog mesta.

Deda Proka

pre 4 godine

To znaci da je los savez. To znaci da su treneri losi. To znaci da je stigla nestrucna generacija neskolovanih trenera-bivsih-igraca a ne teorijski i intelektualno-pedagosko-psiholoski potkovanih strucnjaka. Zasluzni gradjani treba da dobiju BISTU a ne funkciju!

S

pre 4 godine

Sunovrat se očekivao jer je odavno izbačen šut sa distance i za tri poena u našoj školi košarke, a po čemu je naša škola bila prepoznatljiva. Okrenuli smo se nekim taktičkim zamislima spistanjem lopte ispod kosa, i potenciranju samo na odbrani. Mi nemamo nijednog sutera na poziciji tri još od Pedje. Koliko puta su naši igrači sutnuli sa polidistance? Moze se nabrojati na prstima jedne ruke.
Sto se tiče A selekcije, iskljuciva krivica ovog puta je Saletova. Loš izbor igrača, lose vodjenje, imali smo samo 2,3 uigrane akcije. Ostalo se svodilo da Jovic prenese loptu i uruči je Bogdanovicu, pa ovaj da pokuša nešto da iskreira.

sekundarna sirovina

pre 4 godine

Nije ovo nikakav sunovrat, ovo je samo neuspeh u ovom ciklusu. Sunovrat ce biti ako momci posle pljuvacine (koja je nama i turcima najsvojstvenija), prestanu da se odazivaju. I dalje imamo 2 neverovatna igraca, koji imaju 24 i 27 godina. Mogu da nose reprezentaciju jos 6, 7 godina minimum.

Sto se tice mladjih selekcija, to se desava, losa godina, ali i u tim generacijama ima velikih talenata. Ono sto je ironicno, najvise na poziciji Bircevic. Jedino sto mora nekako da po ne da se proizvodi su plejmejkeri, njih nema ni na mapi.

A mediji sad bacaju drvlje i kamenje, isto kao sto su bacali i zlatne medalje u napred. Definitivno snose odgovornost za dodavanje nenormalnog pritiska, koji vec postoji jer cela nacija zeli zlato.

Malo da se spustimo na zemlju, pa polako, ako budemo pametni, vec sledece godine uzimamo medalju.

Legionar

pre 4 godine

"Pritisak javnosti je bio preveliki, kao i očekivanja..." Pa, ko najviše na to utiče? Mediji, gospodo novinari, mediji! Naučite i vi već jednom da ne letite i ne zamajavate javnost, sačekajmo svi pravi trenutak za radovanje, ovako svi ispadamo budale.

st

pre 4 godine

Ono što je interesantno i za dublju analizu je da su generacije 99 i 00 u prethonim godinama bile prvaci Evrope i to dosta nadmoćno. Znači talenta ima ali nešto fali: stručan rad saveza, malo dobrih trenera, usadjivanje klincima stava da su zvezde sa istovremenim uskraćivanjem šanse u elitnoj seniorskoj košarci (ABA liga). Niko od njih nije ni blizu seniorske reprezentacije ( bar za fazu priprema). Trenutni neuspeh seniora, može postati trajan ako se ne uoče i isprave propusti sa mladjim uzrastima.

direwolf

pre 4 godine

Nekada smo imali profesora Aleksandra Nikolica koji je postavio nasu kosarku tamo gde je nekada bila. Ocigledno je da smo u slobodnom padu jer sve nase selekcije nisu postigle uspeh. Mozda je potrebno postaviti Dudu Ivkovica ili Svetislava Pesica na mestu koordinatora ili direktora svih selekcija kako bi dobili odgovarajucu strucnost i selekciju trenera svih kategorija jer je nama izgleda i struka postala problem... Nasi najbolji klubovi su puni stranaca, a bice ih jos vise u narednim godinama jer to jedno mesto iz regiona koje vodi u Evroligu bukvalno unistava reprezentativnu kosarku na celom prostoru.

bigserb

pre 4 godine

Bila jednom jedna zemlja kosarke, a onda su dosli politicari i stranacki kadrovi i unistili ono najbolje sto smo imali u sportu!
Cim se u KSS postavljaju kadrovi po politickoj podobnosti, a na isti nacin se biraju i selektori od A selekcije do najmladje, onda je tu zagarantovana propast!
Isto je u fudbalu, vaterpolu, odbojci, rukometu,..., sve sto je nekada valjalo uspeli smo da unistimo zahvaljujuci politici, sporadicni dobri rezultati su slucajnost, a ne rezultat dobrog rada!

Mama

pre 4 godine

Mislim da bi trebali da postave druga precednika fmpczv i za predsednika KSS pa da nam Djenka igra beka a moravac trokorak Beron pleja, možda i Ojo centra a on da uzme profit od igranja reprezentacije za plasman od devetog do šesnaestog mesta.
(irony man, 11. septembar 2019 10:27)

Proguglaj derle kakve smo uspehe imali dok je dr Covic bio predsednik saveza. Ne brukaj se.

Proto ganci

pre 4 godine

Problem je u savezu, naime na čelu našeg saveza je čovek koji je pre koju godinu imao ozbiljan incident koji ga diskvalifikuje za bilo koju ozbiljnu funkciju. Na stranu što o njemu kao igraču imam vrlo visoko mišljenje, on jednostavno svojim incidentima nakon te karijere sebe eliminiše kao osobu koja može obavljati tu, ili bilo koju drugu visoku funkciju. Naravno da takav čovek dovodi oko sebe okruženje koje nije tu po stručnosti, nego po ortačkim vezama i raznim drugim kombinacijama. Iako je Đorđević pokazao sve svoje slabosti na protekla dva velika takmičenja, te javnost sa pravom traži smenu, to se neće dogoditi, jer previše je tu kombinacija razrađeno.

Aleksandar

pre 4 godine

Ajde, prestanite sa ovim nakaznim "analizama" i loženjem naroda. Dosadni ste do zla boga. Pa nije košarka sve u životu. Koga bre briga.

bigserb

pre 4 godine

@sekundarna sirovina

Hahaha, "imamo dva igraca koji mogu da nose reprezentaciju", pa u tome je i bio problem svih ovih nasih reprezentacija, sto imamo samo po dva igraca, a treba nam 12 podjednakih!
Evo i seniori imaju Bogdanovica i Jokica, ali uz ostalih deset osrednjih i losih dogurasmo tu gde smo, dok Spanija i Argentina uz 12-ak podjednakih igraca nas rastavise na sastavne delove i oducise nas od kosarke!

boban

pre 4 godine

Neka svaki ljubitelj kosarke poseti barem jednu utakmicu mladjih kategorija, i bice mu jasno kakva nas kosarkaska buducnodt ceka. Talenata kolko hoces- a pravih trenera mozda 1 ili 2. Dranje, urlanje, ponizavanje. Posetite, besplatno je.

Maksa

pre 4 godine

Reprezentativnu kosarku i sport uopste treba svesti na amaterski nivo. Ko zeli vise ima klubove. Naravno drzava ne bi smela da finansira klubove, vec bi oni morali da budu privatizovani i da se sami snalaze na otvorenom trzistu.

NY

pre 4 godine

Sunovrat naravno kada savez vodi Danilovic koji ni u Partizanu nista nije uradio, Tomasevic folirant koji za izbor u FIBA osvojio 8 glasova, sto je selektor Sasa Djordjevic.Sakupila se grobarska kamarila iz igrackih dana.

marko

pre 4 godine

Neki su ovaj sunovrat predvideli jos pre par godina kad se politika kroz Covica i jedan klub uvukla u nasu kosarku, a sa tim je doslo guranje tatinih sinova u mladje rep. selekcije ako finansijski pomognu taj isti klub. Iz kosarke je oteran Vujosevic iako je njegov trenerski rad uoclljiv i u sadasnjoj seniorskoj reprezentaciji kroz karakter igraca koji su jedini imali herca da zapnu kad je bilo tesko, ali nazalost to nije bilo dovoljno.

MYNX

pre 4 godine

Jel primecuje neko da od kada je dosao nesposobnjakovic Danilovic.....od kada su ga postavili ovi iz sns.....da je sve krenulo nizbrdo?U svim kategorijama

Zoka

pre 4 godine

Problem je u školama košarke i radu sa mlađim selekcijama. Preušteno je sve nekim privatnim školama košarke koje koje su van sistema i kontrole. Oni se bore za što veći broj članova jer se od toga finansiraju, a popularnost postižu rezultatima koji se postižu forsiranjem par igrača koji su dominantni u najmlađem uzrastu. To za posledicu ima da stvarni talenti tavore, propadaju i odustaju čim se dohvate puberteta, a ovi drugi umisle da su stvarno igrači. Dupla šteta. Potvrda tome je da vrlo često odbačeni igrači idu veoma rano van zemlje i tamo gle čuda nastave da treniraju i to veoma uspešno. Ovo sve govorim iz iskustva. Pogledajte minutaže na tim utakmicama u mlađim kategorijama. Od 200 minuta koji su treneru na raspolaganju, 180 deli 5 igrača, a ostalih 20 minuta deli deset igrača koji su u stalnom grču da ne napreve grešku. Treneri se ponašaju kao da vode CSKA ili Fener i uopšte se ne razumeju u dečiju psihologiju. Na kampovima nije ništa bolje. Ovo traje godinama i sada stiže na naplatu.

Novak - srpski Isus

pre 4 godine

Gde je onaj što pijanči do jutra i tuče se po kafanama . Pa šta vi mislite . Da klinci ne znaju šta se sve radi u KSSu . Bivši sportista je samo izgovor za sve . Kakvi su to uzori ? Svi komplet Smena odmah!!!

Sinny Boy

pre 4 godine

Mislim da je uzrok to što su se i u košarci počele vrtiti velike pare i odmah su tu mafijaši, mešetari, menadžeri i političari. I to je kraj. zašto u odbojci, pogotovo ženskoj, Srbija osvaja zlat? Zato što tu nema velikih para. Meni je upalo u oko detalj sa proglašenja pobjednika sa EP o dobojci od neki dan, da je cijela reprezentacija Srbije kao pobjednik dobila BIJEDNIH 300 000 evra!!!??? Drugi 200 000 a treći samo 100 000. Pa jedan teniser za dve nedelje dobije sam 3 000 000 evra! Ili Zvezda u LŠ...Zato je odbojkaški savez Srbije uvijek birao najbolje trenere a taj najbolje igračice. Ne bi me začudilo da i odbojkaši osvoje neku medalju. pa Danilović i Kokeza neće ni pričati bez milona evra ali sreća da u odbojci ima neko ko voli sport pa makar od njega imao samo pristojnu platu, njemu je to dovoljno...

Ko zna, shvatiće

pre 4 godine

Prvo je nastao sumrak klupske košarke. Partizan je bio prvak Evrope bez ijednog stranca, danas u CZ igra osam njih, u Partizanu sedam, a ne znam da li ijedan košarkaš u reprezentaciji a da igra u Srbiji. To je odgovor onima koji su hteli da se sjure u Vartolomejevu privatnu ligu, i ovu jadnu Abu, koja je na idisaju.

asomakum doo

pre 4 godine

ljudi...imamo nesredjenu drzavu, ne znamo koje su nam granice, drustvo ne postoji, korupcija, kriminal, neukus vlada na svakom koraku, bez neke promene na vidiku... ti klinci odrastaju okruzeni svime time plus porodice u fazi raspada, roditelji jurcaju da obezbede opstanak a sad ti trebas da treniras vredno i osvajas medalje... ne ide to tako. A seniori isto to osecaju a ne smeju da kazu... Nikola Kalinic je rekao svoje i nema ga u reprezentaciji. Toliko.

Goran

pre 4 godine

pa sad ne znam da l je sunovrat ali da je znak za uzbunu jeste. naučismo pola evrope i sveta da igrtaju košarku a na kraju ćemo mi ostati i bez iigrača i trenera

panke

pre 4 godine

vidim neki pominju vujoševica....koliko se sećam vodio je reprezentaciju tadašnje scg 2003 godine i šta smo uradili NIŠTA.tako da batalite se tih prica.....

irony man

pre 4 godine

@Ko je bio predsednik KSS-a kada su bili rezultati i ko je sada?
(blabojzna, 11. septembar 2019 10:14)

Mislim da bi trebali da postave druga precednika fmpczv i za predsednika KSS pa da nam Djenka igra beka a moravac trokorak Beron pleja, možda i Ojo centra a on da uzme profit od igranja reprezentacije za plasman od devetog do šesnaestog mesta.

Marko

pre 4 godine

Greška je isključivo jednog čoveka, a to je selektor, koji nas je generalno zadužio svojim igranjem i sasvim je bilo normalno da mu se pruži šansa, i da ima kredit i veći od dozvoljenog, a sad sto je on to zloupotrebio, pa se ponaša bahato i koristi svoje mesto za nekakvo pametovanje i demagogiju, u tome je problem, nije ni prvi ni posljednji koji je loše vodio, a istini za volju svi iole pametniji i ljudi iz struke su znali da je on daleko od kalibra naših poznatih i najvećih trenera, a njih ima dosta, jer gde god da je radio loše je prošao i pritom sam sebi zatvarao vrata, baš zbog te svoje arogancije, nadmenosti za koju je kao igrač imao pokrića, a sad svojim neznanjem to ne sme da dopusti, zato Sale odlazi sa sve svojim stručnim stanom, jer da se ne lažemo, nikad nije bilo lakše doći do svetskog zlata, a mi ni blizu nismo bili, ipak je košarka nas nacionalni sport, od fudbala smo davno digli ruke, zato nas to i više boli ...

Коrто

pre 4 godine

Pogledajte samo C.Zvezda,Partizan i Megu, tu su Srbi statisticka greska 😶
(Vladimir, 11. septembar 2019 13:20)

Mislim da su Davidovac, Dobrić i Simanić morali da budu bar na širem spisku. Mada umesto potpuno indisponiranog Micića i Lazić bi bio korisniji protiv ESP i ARG.

A selektor bi morao da objasni kako to da Gudurić, koji je imao odličnu sezonu u Feneru i procenat za tri poena skoro 50%, na turniru deluje zastrašeno da ne sme ni dvojku da šutne, uz procenat 30% za tri poena.

.

pre 4 godine

Neki su ovaj sunovrat predvideli jos pre par godina kad se politika kroz Covica i jedan klub uvukla u nasu kosarku, a sa tim je doslo guranje tatinih sinova u mladje rep. selekcije ako finansijski pomognu taj isti klub.
(marko, 11. septembar 2019 13:01)

Чуј овога, политика се преко звезде увукла у кошарку..а председник клуба био дачић и даље да не набрајам..

Знао сам да је питање времена када ћете почети да кривите звезду и човића за све ово.

Рејџ Агенст

pre 4 godine

Sada se vide rezultati aktuelne vlasti. Stasavaju deca koja su za vreme njihove vlasti trenirala, a ucili ih podobni treneri. Rezultat seniora ocekivan. Nemamo bekove. Tuzno je da odbranu najbolje igra Bogdanovic. Uvek smo vodili igraca zaduzenog samo za odbranu.
(tuga, 11. septembar 2019 12:13)

Па да је Ђорђевић случајно повео Лазића да чува играче типа Рубија и Кампаца (уместо одсутног Мицића), био би разапет по друштвеним мрежама...

google

pre 4 godine

@sekundarna sirovina
Prvo, sta to znaci posle "pljuvacine"? Jel ovde vise niko nikada ne sme da da bilo kakvu kritiku bilo cega sto se dogadja? Covece, postoje ogromni problemi u nacinu kako se vodi reprezentacija, pricam samo o A selekciji, a ti govoris kako je sve to stvar "medijskog" hajpa?? I kao evo nas u borbi za medalju koliko sledece godine. Pa valjda se iz aviona vidi da Jokic nema sanse vise da igra za reprezentaciju ili samo ti to ne vidis. Sta cemo sa trenerom? Sve je bilo ok, mali kiks, hajde ti polako u kvalifikacije za OI. Ponovo, iz aviona se vidi da ce tu da bude ogromnih problema, sto sa satavima, sto sa odazivanjem, sto sa odnosima.
I sro se tice medija.. Ja za ceo ovaj pripremni ciklus i trajanje prvenstva nisam cuo ama bas nijedno smisleno pitanje upuceno nasem selektoru. Druga je stvar sto bi on kakav je bahato odbrusio na takvo pitanje, ali mi ga nismo ni culi. Covece, nisi zvao dva clana prve petorke i kakav je tvoj odgovor na to?? Jasno i glasno reci sta je u pitanju da i moja baba od 87 god moze da razume, ne petljaj sa filozofijama i mutljavinama. Evo ja bih ga prvo pitao sada, sta je po vama glavni uzrok onakve igre Bjelice? Otvoreno i jasno, kako je moguce da jedan od nasih najbitnijih igraca odigra ovakav turnir? Jel u pitanju povreda, sprema, ko je odgovoran?

Sasha

pre 4 godine

Ja se nadam da ce Smailagic i Nakic doci da igraju za reprezentaciju, u protivnom, za par godina ce nam ostati samo Bogdanovic i Jokic a poslije njih cemo biti na nivou Filipina i Angole, kojima se smijemo...

Simo Hadzi Pecikoza

pre 4 godine

Fali veliki strucnjak i pre svega veliki naprednjak Dragan Greg Jakovljevic! Da mu se konacno pruzi sansa! A kao direktor reprezentacije, veliki direktor Arene i pre svega veliki naprednjak Goran Metro Grbovic! Garantujem uspeh za 2 najvise 3 godine.

dzo

pre 4 godine

Ajde, prestanite sa ovim nakaznim "analizama" i loženjem naroda. Dosadni ste do zla boga. Pa nije košarka sve u životu. Koga bre briga.
(Aleksandar, 11. septembar 2019 10:
Sta trazis onda u rubruci sport.. Imas sad novu zadrugu.. Tu je bitnije ko ce da pobedi..

Dragisa Sekulovic

pre 4 godine

Imas ferarija .. koji moze da razvije bezinu 400 km/h ... a ti ga vozis prvom brzinom 50 km/h ...ne znas ! Sujeta i ego ... plus ne znanje , razmazenog Đorđevica ... su razlog sramnog izdanja reprezentacije !

Jones

pre 4 godine

(marko, 11. septembar 2019 13:01)
Ne zna se ko nam je bitniji u reprezentaciji bio, da li Tepic ili Tripkovic, Bozic, Velickovic, Lucic, Milojevic i td. Vise je FMP dao igraca, nego Vujosevic. Dao je doduse Cesima i Francuzima po igraca. Dok je Vujosevic bio u zenitu, nasa se reprezentacija raspadala. Cak je i sam vodio reprezentaciju u jednom periodu i naravno nista nije uradio. Krstic i Bogdanovic za tolike godine, malo je. Jokic, Teo, Raduljica, Macvan, Nedovic, Bjelica, Jovic, Kalina, niko od njih nije Vujosevicev produkt, a ti igraci su nas uz Bogdana vodili do medalja prethodnih godina.

tuga

pre 4 godine

Sada se vide rezultati aktuelne vlasti. Stasavaju deca koja su za vreme njihove vlasti trenirala, a ucili ih podobni treneri. Rezultat seniora ocekivan. Nemamo bekove. Tuzno je da odbranu najbolje igra Bogdanovic. Uvek smo vodili igraca zaduzenog samo za odbranu. Akcije smo imali sablonske, cele tri. Baci loptu centru pa sta uradi. Kontra je misaona imenica..

Суноврат лоших кладионичара

pre 4 godine

Ово је "суноврат репрезентације" само за екипу која је гутала локалне медије и опијала се насловима типа "Највећи фоворити..." и "Американцима отказао овај, па онај...". Остале репрезентације нису постојале. Међутим, када се повредио Тео, а нарочито после њега и Гаги, јасно је било да ће бити врло тешко. Поред ових повреда заказали су неки битни играчи и то у тренуцима када смо могли ладно да победимо и Шпанију и Аргентину јер смо им пред сам крај узели по неколико напада и могли да се одвојимо. Мало скромности није на одмет.

Sedi krivo al' govori pravo

pre 4 godine

Albanija, Švedska, Finska i Estonija se ovde pominju u negativnom kontekstu. U čemu smo "mi" bolji od njih? Vaterpolu?

Petargg

pre 4 godine

Videli smo da je veliki problem nedostatak suta. Niko osim Bogdanovica, znaci da imamo plejeve bez suta, krila bez suta, rezervni bek koji ne sutira. Kad se pominju mladje kategorije pogledajte malo te selekcije, sve centri i krilni igraci. Nijedan plej, bek, niko tu ne zna da razigra, da pogodi. Kako kosarka bez pleja, to ne ide braco. Dok smo imali Tea igrali smo dobro, Jovic je klasa ispod.

sryugos

pre 4 godine

Pogledajte samo C.Zvezda,Partizan i Megu, tu su Srbi statisticka greska ?
(Vladimir, 11. septembar 2019 13:20)

Ne, tu je greska ali ne statisticka sto pomenuti nisu u reprezentaciji.
Simanic koji ima fantasticne predispozicije gleda u dresu Srbije jednog Bircevica koji ne moze naci klub.
Zagorac i Davidovac isto tako gledaju Simonovica.
Dobric gleda Raduljicu koji je kao cetvrti centar potpuno nepotreban dok se bekovi jedva rotiraju.
Sa spiska poslednji otpadaju Avramovic i Todorovic koji nisu igraci ni za evrokup.

sasa

pre 4 godine

@ Luka Nikolic da li znas da u ovoj zemlji postoje i devojke koje igraju kosarku? Jedne su nam donele medalju. Mislim stvarno ni reci o zenskim timovima....

objavite komentar molim vas, devojke su bar to zasluzile...

dex

pre 4 godine

@vladimir

Za razliku od španskih, grčkih, ruskih, italijanskih, francuskih i nemačkih ekipa gde domaći igrači dominiraju... Pratite li vi uopšte košarku???

batman

pre 4 godine

Jedino su kosarkasice pokazale da sa velikom zeljom igraju za reprezentaciju. Svaka im cast, neki bi mogli da nauce od njih, vaterpolista i odbojkasica. A mogao bi i Sale od Marine po koju strategiju ili akciju.

Sashko

pre 4 godine

Politika se kod nas ozbiljno mesa u sport! Za ovakve stvari FIFA i UEFA izbacuju iz svih takmicenja!! E pa dragi moji zemljaci, veliki zaljubljenici u sport, pogotovu nas, negde u martu sledece godine su izbori...pa samo da vas podsetim da vi odlucujete i o tome ko ce da vodi nas sport, ko ce da budu predsednici saveza, ko ce da budu selektori i njihovi pomocnici, a samim tim i ko ce da igra. Eto, konacno, mart je mesec kad mozete svi da budete selektori!

ko je plavusa

pre 4 godine

Mene brinu nove generacije vise od ovog ispadanja od Argentine...ocigledno je tako moralo, ljudi u ovom momentu bolji i sta sad. Brine ono sto dolazi, prvo jako tesko da cemo izboriti ovih dana Tokio, to nije realno, ako budu Francuzi, tesko mi to mozemo dobiti, a ako budu Ameri, onda se igra za prestiz. Sta dalje, veliko pitanje, ono sto je skroz potrebno, jeste bolji rad u klubovima, vise ulaganja i drzave i klubova...Partizan i CZ nisu dali nijednog igraca za reprezentaciju sad! Tu je kraj svake price, ne racunam Bircevica jer je sad dosao...

stoler

pre 4 godine

(Mama, 11. septembar 2019 10:56) Jer je inace predsednik saveza najzasluzniji za Grcku 95' a ne recimo Djordjevic koji je Litvancima dao 41 kos ili Danilovic koji je kucao Sabonisa, Bodiroga,Divac, Ivkovic. Realno najzasluzniji je legenda covic i sve zasluge treba pripisati samo njemu. Ovi gore navedeni nemaju nikakav znacaj i ko sme da kaze da je neko zasluzniji od istinske legende koji nam je sam doneo titule 95e i 97e. E ko se sve nece ovde javljati i pisati gluposti i budalastine.

Mile NL

pre 4 godine

Kad ti je koncepcija sve vreme da forsiras rekreativce Bircevica i Raduljicu ispred Jokica, Milutinova i Bjelice, a onda naredis da Bogdan najvise sutira i drzi loptu, a Jovic, Micic, Guduric, Lucic i Simonovic su tu da trce okolo i dodaju, naravno da dodje do poremecenih odnosa, frustracije i totalnog raspada na kraju. I onda ocekujes da Jokic i Bjelica tek tako proigraju u poslednjoj utakmici na svojim pozicijama, ili ova petorica da krenu da pogadaju trojke, a nerazigrani u prethodnih 10-12 utakmica. Jos bez taktike, strategije, nacrtanih akcija - "trust" mozgova se skupio na klupi sa sve Mutom i kumom Jovicom.

неписмени

pre 4 godine

S...кажеш лоша селекција играча од стране Ђорђевића?То сви пишу али јел сме неко и да напише ко то осим Калинића фали?Тео,Милосављевић,Недовић,Тодоровић,Мачван,Кузмић, сви повређени а ко је остао?да не фали можда Добрић?Сале је повео најбоље што имамо, друга је ствар што то што имамо није врхунски.

Mvp

pre 4 godine

Najveći krivac Danilović pa onda redom Tomasevic,Rakočević,Djordjevic.Sve su to bili veliko igrači ali očito nisu dorasli svojim funkcijama.Ako je neko bio vrhunski igrač ne mora da znači i da je sposoban da vodi uspješno savez.Primjera u Evropi i komšiluku imamo jako puno.Potrebni su novi ljudi u savezu a najbolje bi bilo kada bi repku preuzeo Obradović,ipak je on najbolji Evropski trener.

Mladen

pre 4 godine

To oko medalja u mladjim kategorijama je totalno nevazno. Generacija 87. je po rezultatima bila bolja i od one Kukoc,Divac,Djordjevic,Radja. Od petlica do U20 nisu izgubili ni jednu zvanicnu utakmicu, osvojili sva prvenstva i koga smo dobili sem Tea kao vrhunskog igraca? (koji je secam se neka prvenstva i propustao Muta ga nije zvao zbog nediscipline) Treneri koji rade u tim mladjim selekcijama ko Oliver Popovic i Klipa su katastrofa i treba ih sve najuriti ali i do sada smo mi dobijali Jokice uprkos njima a ne zbog njih. Ima i sad talenata od kojih ce neko isplivati-Petrusev,Pokusevski,Trifunovic,Nakic(ako nas izabere)...pa i Smailagic koji ode u Voriorse je igrao nasu trecu ligu vazno je da Partizan ne da Birchu klovna i dovodi neki polsjki skart od 32g na njegovoj poziciji. A selekcija je dozivla propast zbog nestrucnog selektora, njega treba zameniti Pesicem Obradovicem ili Kokoskovim i bice sve OK vec na Olimpijadi na koju mora da se kvalifikujemo, to je sad opsti imperativ organizacije, ako ne odemo svi mora da podnesu ostavke od predsednika na dole.

truth

pre 4 godine

Ne mozete da terate iz Srbije ljude koji prave Bogdanovice, a da velicate ljude koji u predgradju prave Gudurice i Micice i da se sada iscudjavate. Kako sejes tako zanjes uvek bilo i bice. Moramo da se suocimo sami sa sobom

agent mahoun

pre 4 godine

Ljudi očekivali smo zlato. Ja sam se samo bojao Grčke iskreno ali kad su i njih pobedili u Atini i to bez Jokića tonje bilo to po meni.

Ovakve prilike više neće biti. Nit jačih nas nit slabijih Amera.

Мифо

pre 4 godine

Pa sta ocete resili smo se trablmejkera Vujosevica i od tada kidamo.
(Radoslav, 11. septembar 2019 13:22)

А какве везе он има са целом овом причом?

А и са претходном причом, или било којом другом причом осим кад је био селектор, а тада смо прошли исто овако?

vasil tupurkovski

pre 4 godine

@Proto ganci
Kazes na protekla 2 prvenstva pokazao slabosti,tu mislis i na proteklo Evropsko sa c timom gde mnogi nisu mislili da cemo proci grupu,a uzeli smo srebro.A ako je on slab onda su Duda,Zeljko,Dule,Sakota nule nad nulama,oni svi zajedno za 11 godina jedna medalja,Sale sam tri za 5 godina.I sad treba da bude smenjen posle prvog kiksa.Pa to bi znacilo kraj reprezentativne kosarke,ne zato sto je Sale najbolji trener u univerzumu,vec zato sto bi se napravio cirkus gde bi svako prvenstvo isli sa novim selektorom,jer ako bi Sale i pored tolikog kredita to je stvorio bio sasecen u startu to bi ostavilo njegovim naslednicima pod obavezu,ili zlato ili otkaz,i sve bi otislo dodjavola.A i ide nam Olimpijada dogodine,a one tamo Evropsko koje je zadnje takmicenje za gotovo celu ovu generaciju sem Jokica i par njih,i gde moramo ici na zlato,i sad u jeku svega toga ajmo da trazimo drugog selektora.A i koga bi uzeli,Kokoskov nece,logicno coveku prioritet NBA,stara garda je u godinama sem Zoca,ali on se pokazao kao neuspesan selektor,ostali Dzile,Trifa,Sasa Obradovic ne znam po cemu bi oni bolje rezultate imali.

nz

pre 4 godine

@Mama

U to vreme imali smo ubedljivo najbolje igrače i trenere u Evropi tako je to njihova zasluga a ne njegova. A veće uspehe imamo za vreme Kapičića i Đilasa, kada se gledaju svi starosni uzrasti. Neće NČ opet zasesti na čelo saveza.

ranac

pre 4 godine

Najbolje bi bilo da u paru sa Predragom Danilovićem zvanim Saša dovedemo Duška Vujoševića. Oni znaju kako se radi milom, a ako treba i silom.

Mare

pre 4 godine

Javnost je napravila beliku gresku, ocekivajuci zlatnu medalju.Napravili ste ogroman pritisak za igrace, kao da se samo oni pitaju, kao da Francuska, Amerika, Spanija i ostali nisu dosli po zlato.Pritisak je ucinio svoje.
Ali boze mlj, nismo bogom dani da uvek osvajamo medalje, sport je to, nekad pobedis, nekad izgubis.Nema potrebe da se ovo naziva tragedijom, tragedija je ono sto se desilo Vasi Micicu, i smrta majke.Ovo je samo sport, sporedna stvar u zivotu.
Nek su oni svi zivi i zdravi, pa boze moj, bice jos medalja i pobeda.

Black and White ImperIum

pre 4 godine

Dok smo se mi pitali za sve nasa kosarka je bila u svim selekcijama prva na svetu, najbolji klub je igrao fajnal for...a sada kad igraju čovicevci svoje cuvene trokorake, i za sve se pitaju, tu smo gde smo.

antiDebil

pre 4 godine

Kakav nam je KLS i celokupna domaca kosarka i s`obzirom ko to vodi i na sta to lici reprezentativna kosarka nam je zlatna, daleko, dalekoooo iznad ocekivanja. Tek ce uslediti problemi i tek ce doci posledice efempeovih svinjarija, Cokijevih lopovluka, kameleonovih kazni, stranaca u mladjim kategorijama, Vujosevicevog proterivanja, koseva iz koraka, Belosevicevog lopovluka, panterskog basibozluka...
Sanse su minimalne da cemo mi otici na sledece SP. Nece mnogo vremena proci kada ce sam odlazak na veliko takmicenje biti tretirano kao uspeh!

Darko

pre 4 godine

Ne mogu da verujem dokle su navijači (u stvari njihovi nalogodavci) spremni da idu da ispune svoje fikcije: ni ono što je stvarno (bilo) dobro, ni nesporni uspesi - ništa nije važno, samo da bude kako su zamislili. Kada bolje razmislim - i može im se: da su u prošlosti bili sankcioni za svinjarije koje su radili, možda bi danas ukazivali više poštovanja ljudima koji su doneli toliko radosti, i kao igrači i kao treneri. I treba da znate: ako i uspete svojom drekom da oterate Saleta, znajte da nikada vaši pioni neće imati podršku nas koji stvarno volimo ovaj sport, pa onda uživajte u rezultatima svoje anarhije, zajeno sa svojiom crveno-belom sektom...

Marko Niš

pre 4 godine

Daniloviću odlazi iz saveza, pusti Kokezu da ga unapredi, mole te tvoji Grobari, da ti i Sale više ne unazadjute reprezentaciju. Pustite onima koji trenutno znaju više do nekih drugih boljih vremena...

SUPERMAN

pre 4 godine

Ne znam čemu toliko drame oko tih mlađih kategorija?Jednu godinu nismo uzeli zlato i odmah drama.Što se mene tiče ne moraju ni jednu medalju uzeti u mlađim kategorijama ako će bar ispasti 2-3 igrača svake godine za A tim,ti dečiji turniri jednostavno nisu nikakva merila,šta ti vredi da imaš sva zlata tu ako seniorski tim nema nikakve benefite od toga?Iz svake od ovih generacija će ispasti po 2-3 dobra igrača sigurno i to je jedino važno, tako je i do sad bilo i ne vidim zašto bi i dalje bilo drugačije.

Smeh

pre 4 godine

@ Ko zna, shvatiće
Naveo si 2 kluba. Imaju više stranaca nego domaćih igrača. Šta je sa drugim klubovima, trenerima? Ako je dotle došlo da sve zavisi od Partizana i Zvezde onda više ne treba ni da očekujemo medalje niti bilo kakav uspeh u košarci jer ne mogu 2 kluba da nose reprezentaciju nikako. Svi bi trebalo prst na čelo, od dna do vrha jer su svi oni krivci. I što neko reče, trebalo bi svi da podnesu otkaze koji su na čelu KSS jer je ovo najgora godina što se tiče naše košarke od mladjih kategorija do seniora.

antiDebil

pre 4 godine

Kakav nam je KLS i celokupna domaca kosarka i s`obzirom ko to vodi i na sta to lici reprezentativna kosarka nam je zlatna, daleko, dalekoooo iznad ocekivanja. Tek ce uslediti problemi i tek ce doci posledice efempeovih svinjarija, Cokijevih lopovluka, kameleonovih kazni, stranaca u mladjim kategorijama, Vujosevicevog proterivanja, koseva iz koraka, Belosevicevog lopovluka, panterskog basibozluka...
Sanse su minimalne da cemo mi otici na sledece SP. Nece mnogo vremena proci kada ce sam odlazak na veliko takmicenje biti tretirano kao uspeh!

irony man

pre 4 godine

@Kad ti je koncepcija sve vreme da forsiras rekreativce Bircevica i Raduljicu ispred Jokica, Milutinova i Bjelice, a onda naredis da Bogdan najvise sutira i drzi loptu, a Jovic, Micic, Guduric, Lucic i Simonovic su tu da trce okolo i dodaju, naravno da dodje do poremecenih odnosa, frustracije i totalnog raspada na kraju. I onda ocekujes da Jokic i Bjelica tek tako proigraju u poslednjoj utakmici na svojim pozicijama, ili ova petorica da krenu da pogadaju trojke, a nerazigrani u prethodnih 10-12 utakmica. Jos bez taktike, strategije, nacrtanih akcija - "trust" mozgova se skupio na klupi sa sve Mutom i kumom Jovicom.
(Mile NL, 
E kad majstor Mile sa vrhunskim komentarom i profi osvrtom na igru dobije +13 -3... Tu se vidi profil prosečnog komentatora ovih vesti. A sa ovim crtanjem akcija ubiste, oni ljudi u glavi imaju najmanje 200 uigranih akcija, koje vaš um prosečnog pisača komentatora ne može da shvati.Kririke na nivou...

Marko

pre 4 godine

Sramota sta ljudi pisu, kakav smo mi narod, pa to je neverovatno. Gde ste sve ove godine, gde ste od 2014. da kazete kako je savez nestrucan, kako je Sale ziva legenda nase kosarke nestrucan dok smo uzimali srebro na Olimpijadi, svetskom i evropskom prvenstvu?!! Ja ne mogu da verujem! To je sport, desava se. I nadam se da ce iz ovoga izaci jos jaci i sa sledeceg evropskog prvenstva sa Saletom kao trenerom vratiti sa zlatnom medaljom, koja im i pripada! Hvala momci za sve prelepo sto ste doneli poslednjih godina, znam da ce biti mnogo toga jos!

slobinator

pre 4 godine

jedino čime se danilović bavio bilo je da promeni dresove reprenzetacije samo da ne bi podsećali na zvezdine i malo je falilo da oni budu crni,kao i da se i na širem spisku ne nađe slučajno neki zvezdin igrač.tvrdim da bi sa dobrićem,davidovcem,simanićem i čovićem umesto lučića.birčevića,simonovića i iz objektivnih razloga indisponiranog micića srbija uzela medalju.o nepozivanju kalinića i nedovića izlišno je i govoriti.vujošević i danilović su bili grobari srpske košarke.sada su vratili danilivića da joj održi pomen.ko to ne vidi ne želi dobro srpskom sportu

sluŠAMROK sa Nolanom Smithom

pre 4 godine

Pa dobro sad sunovrat ko da su ispali u prvom kolu sa prosecnom razlikom -30, danas sve vise “novinara” ogranicenih ko terase prvo pisu kako su najveci junaci Srbije a sad sunovrat izdajnici ovo ono, boze debila....

Smeh

pre 4 godine

@ Sashko
Šta lupetaš ti? Kakva politika? Zar je moguće da i ovde ima botova koji te regrutuju da glasaš za njihovog pulena? Nisi naveo samo koliko plaćaš, plaćate za glas?

MozdaMozda

pre 4 godine

Da se ja nesto pitam (a ne pitam se), ja bih to ovako uradio:
1. Dovesti Kokoskova ili nekog ko poznaje modernu kosarku.
2. Izbaciti sve starije od Bogdana, a momku dati kapitensku traku.

Mislim da bi se mogao sastaviti sasvim pristojan tim a da pritom ostane i ovih "uhodanih igraca" (BB,Jokic,Milutinov,Micic,Guduric)...

Aleksandar

pre 4 godine

Ajde, prestanite sa ovim nakaznim "analizama" i loženjem naroda. Dosadni ste do zla boga. Pa nije košarka sve u životu. Koga bre briga.

Mama

pre 4 godine

Mislim da bi trebali da postave druga precednika fmpczv i za predsednika KSS pa da nam Djenka igra beka a moravac trokorak Beron pleja, možda i Ojo centra a on da uzme profit od igranja reprezentacije za plasman od devetog do šesnaestog mesta.
(irony man, 11. septembar 2019 10:27)

Proguglaj derle kakve smo uspehe imali dok je dr Covic bio predsednik saveza. Ne brukaj se.

irony man

pre 4 godine

@Ko je bio predsednik KSS-a kada su bili rezultati i ko je sada?
(blabojzna, 11. septembar 2019 10:14)

Mislim da bi trebali da postave druga precednika fmpczv i za predsednika KSS pa da nam Djenka igra beka a moravac trokorak Beron pleja, možda i Ojo centra a on da uzme profit od igranja reprezentacije za plasman od devetog do šesnaestog mesta.

NY

pre 4 godine

Sunovrat naravno kada savez vodi Danilovic koji ni u Partizanu nista nije uradio, Tomasevic folirant koji za izbor u FIBA osvojio 8 glasova, sto je selektor Sasa Djordjevic.Sakupila se grobarska kamarila iz igrackih dana.

marko

pre 4 godine

Neki su ovaj sunovrat predvideli jos pre par godina kad se politika kroz Covica i jedan klub uvukla u nasu kosarku, a sa tim je doslo guranje tatinih sinova u mladje rep. selekcije ako finansijski pomognu taj isti klub. Iz kosarke je oteran Vujosevic iako je njegov trenerski rad uoclljiv i u sadasnjoj seniorskoj reprezentaciji kroz karakter igraca koji su jedini imali herca da zapnu kad je bilo tesko, ali nazalost to nije bilo dovoljno.

sekundarna sirovina

pre 4 godine

Nije ovo nikakav sunovrat, ovo je samo neuspeh u ovom ciklusu. Sunovrat ce biti ako momci posle pljuvacine (koja je nama i turcima najsvojstvenija), prestanu da se odazivaju. I dalje imamo 2 neverovatna igraca, koji imaju 24 i 27 godina. Mogu da nose reprezentaciju jos 6, 7 godina minimum.

Sto se tice mladjih selekcija, to se desava, losa godina, ali i u tim generacijama ima velikih talenata. Ono sto je ironicno, najvise na poziciji Bircevic. Jedino sto mora nekako da po ne da se proizvodi su plejmejkeri, njih nema ni na mapi.

A mediji sad bacaju drvlje i kamenje, isto kao sto su bacali i zlatne medalje u napred. Definitivno snose odgovornost za dodavanje nenormalnog pritiska, koji vec postoji jer cela nacija zeli zlato.

Malo da se spustimo na zemlju, pa polako, ako budemo pametni, vec sledece godine uzimamo medalju.

Proto ganci

pre 4 godine

Problem je u savezu, naime na čelu našeg saveza je čovek koji je pre koju godinu imao ozbiljan incident koji ga diskvalifikuje za bilo koju ozbiljnu funkciju. Na stranu što o njemu kao igraču imam vrlo visoko mišljenje, on jednostavno svojim incidentima nakon te karijere sebe eliminiše kao osobu koja može obavljati tu, ili bilo koju drugu visoku funkciju. Naravno da takav čovek dovodi oko sebe okruženje koje nije tu po stručnosti, nego po ortačkim vezama i raznim drugim kombinacijama. Iako je Đorđević pokazao sve svoje slabosti na protekla dva velika takmičenja, te javnost sa pravom traži smenu, to se neće dogoditi, jer previše je tu kombinacija razrađeno.

Jones

pre 4 godine

(marko, 11. septembar 2019 13:01)
Ne zna se ko nam je bitniji u reprezentaciji bio, da li Tepic ili Tripkovic, Bozic, Velickovic, Lucic, Milojevic i td. Vise je FMP dao igraca, nego Vujosevic. Dao je doduse Cesima i Francuzima po igraca. Dok je Vujosevic bio u zenitu, nasa se reprezentacija raspadala. Cak je i sam vodio reprezentaciju u jednom periodu i naravno nista nije uradio. Krstic i Bogdanovic za tolike godine, malo je. Jokic, Teo, Raduljica, Macvan, Nedovic, Bjelica, Jovic, Kalina, niko od njih nije Vujosevicev produkt, a ti igraci su nas uz Bogdana vodili do medalja prethodnih godina.

Maksa

pre 4 godine

Reprezentativnu kosarku i sport uopste treba svesti na amaterski nivo. Ko zeli vise ima klubove. Naravno drzava ne bi smela da finansira klubove, vec bi oni morali da budu privatizovani i da se sami snalaze na otvorenom trzistu.

Black and White ImperIum

pre 4 godine

Dok smo se mi pitali za sve nasa kosarka je bila u svim selekcijama prva na svetu, najbolji klub je igrao fajnal for...a sada kad igraju čovicevci svoje cuvene trokorake, i za sve se pitaju, tu smo gde smo.

vasil tupurkovski

pre 4 godine

@Proto ganci
Kazes na protekla 2 prvenstva pokazao slabosti,tu mislis i na proteklo Evropsko sa c timom gde mnogi nisu mislili da cemo proci grupu,a uzeli smo srebro.A ako je on slab onda su Duda,Zeljko,Dule,Sakota nule nad nulama,oni svi zajedno za 11 godina jedna medalja,Sale sam tri za 5 godina.I sad treba da bude smenjen posle prvog kiksa.Pa to bi znacilo kraj reprezentativne kosarke,ne zato sto je Sale najbolji trener u univerzumu,vec zato sto bi se napravio cirkus gde bi svako prvenstvo isli sa novim selektorom,jer ako bi Sale i pored tolikog kredita to je stvorio bio sasecen u startu to bi ostavilo njegovim naslednicima pod obavezu,ili zlato ili otkaz,i sve bi otislo dodjavola.A i ide nam Olimpijada dogodine,a one tamo Evropsko koje je zadnje takmicenje za gotovo celu ovu generaciju sem Jokica i par njih,i gde moramo ici na zlato,i sad u jeku svega toga ajmo da trazimo drugog selektora.A i koga bi uzeli,Kokoskov nece,logicno coveku prioritet NBA,stara garda je u godinama sem Zoca,ali on se pokazao kao neuspesan selektor,ostali Dzile,Trifa,Sasa Obradovic ne znam po cemu bi oni bolje rezultate imali.

.

pre 4 godine

Neki su ovaj sunovrat predvideli jos pre par godina kad se politika kroz Covica i jedan klub uvukla u nasu kosarku, a sa tim je doslo guranje tatinih sinova u mladje rep. selekcije ako finansijski pomognu taj isti klub.
(marko, 11. septembar 2019 13:01)

Чуј овога, политика се преко звезде увукла у кошарку..а председник клуба био дачић и даље да не набрајам..

Знао сам да је питање времена када ћете почети да кривите звезду и човића за све ово.

antiDebil

pre 4 godine

Kakav nam je KLS i celokupna domaca kosarka i s`obzirom ko to vodi i na sta to lici reprezentativna kosarka nam je zlatna, daleko, dalekoooo iznad ocekivanja. Tek ce uslediti problemi i tek ce doci posledice efempeovih svinjarija, Cokijevih lopovluka, kameleonovih kazni, stranaca u mladjim kategorijama, Vujosevicevog proterivanja, koseva iz koraka, Belosevicevog lopovluka, panterskog basibozluka...
Sanse su minimalne da cemo mi otici na sledece SP. Nece mnogo vremena proci kada ce sam odlazak na veliko takmicenje biti tretirano kao uspeh!

truth

pre 4 godine

Ne mozete da terate iz Srbije ljude koji prave Bogdanovice, a da velicate ljude koji u predgradju prave Gudurice i Micice i da se sada iscudjavate. Kako sejes tako zanjes uvek bilo i bice. Moramo da se suocimo sami sa sobom

Sedi krivo al' govori pravo

pre 4 godine

Albanija, Švedska, Finska i Estonija se ovde pominju u negativnom kontekstu. U čemu smo "mi" bolji od njih? Vaterpolu?

panke

pre 4 godine

vidim neki pominju vujoševica....koliko se sećam vodio je reprezentaciju tadašnje scg 2003 godine i šta smo uradili NIŠTA.tako da batalite se tih prica.....

bigserb

pre 4 godine

@sekundarna sirovina

Hahaha, "imamo dva igraca koji mogu da nose reprezentaciju", pa u tome je i bio problem svih ovih nasih reprezentacija, sto imamo samo po dva igraca, a treba nam 12 podjednakih!
Evo i seniori imaju Bogdanovica i Jokica, ali uz ostalih deset osrednjih i losih dogurasmo tu gde smo, dok Spanija i Argentina uz 12-ak podjednakih igraca nas rastavise na sastavne delove i oducise nas od kosarke!

S

pre 4 godine

Sunovrat se očekivao jer je odavno izbačen šut sa distance i za tri poena u našoj školi košarke, a po čemu je naša škola bila prepoznatljiva. Okrenuli smo se nekim taktičkim zamislima spistanjem lopte ispod kosa, i potenciranju samo na odbrani. Mi nemamo nijednog sutera na poziciji tri još od Pedje. Koliko puta su naši igrači sutnuli sa polidistance? Moze se nabrojati na prstima jedne ruke.
Sto se tiče A selekcije, iskljuciva krivica ovog puta je Saletova. Loš izbor igrača, lose vodjenje, imali smo samo 2,3 uigrane akcije. Ostalo se svodilo da Jovic prenese loptu i uruči je Bogdanovicu, pa ovaj da pokuša nešto da iskreira.

slobinator

pre 4 godine

jedino čime se danilović bavio bilo je da promeni dresove reprenzetacije samo da ne bi podsećali na zvezdine i malo je falilo da oni budu crni,kao i da se i na širem spisku ne nađe slučajno neki zvezdin igrač.tvrdim da bi sa dobrićem,davidovcem,simanićem i čovićem umesto lučića.birčevića,simonovića i iz objektivnih razloga indisponiranog micića srbija uzela medalju.o nepozivanju kalinića i nedovića izlišno je i govoriti.vujošević i danilović su bili grobari srpske košarke.sada su vratili danilivića da joj održi pomen.ko to ne vidi ne želi dobro srpskom sportu

Darko

pre 4 godine

Ne mogu da verujem dokle su navijači (u stvari njihovi nalogodavci) spremni da idu da ispune svoje fikcije: ni ono što je stvarno (bilo) dobro, ni nesporni uspesi - ništa nije važno, samo da bude kako su zamislili. Kada bolje razmislim - i može im se: da su u prošlosti bili sankcioni za svinjarije koje su radili, možda bi danas ukazivali više poštovanja ljudima koji su doneli toliko radosti, i kao igrači i kao treneri. I treba da znate: ako i uspete svojom drekom da oterate Saleta, znajte da nikada vaši pioni neće imati podršku nas koji stvarno volimo ovaj sport, pa onda uživajte u rezultatima svoje anarhije, zajeno sa svojiom crveno-belom sektom...

SUPERMAN

pre 4 godine

Ne znam čemu toliko drame oko tih mlađih kategorija?Jednu godinu nismo uzeli zlato i odmah drama.Što se mene tiče ne moraju ni jednu medalju uzeti u mlađim kategorijama ako će bar ispasti 2-3 igrača svake godine za A tim,ti dečiji turniri jednostavno nisu nikakva merila,šta ti vredi da imaš sva zlata tu ako seniorski tim nema nikakve benefite od toga?Iz svake od ovih generacija će ispasti po 2-3 dobra igrača sigurno i to je jedino važno, tako je i do sad bilo i ne vidim zašto bi i dalje bilo drugačije.

antiDebil

pre 4 godine

Kakav nam je KLS i celokupna domaca kosarka i s`obzirom ko to vodi i na sta to lici reprezentativna kosarka nam je zlatna, daleko, dalekoooo iznad ocekivanja. Tek ce uslediti problemi i tek ce doci posledice efempeovih svinjarija, Cokijevih lopovluka, kameleonovih kazni, stranaca u mladjim kategorijama, Vujosevicevog proterivanja, koseva iz koraka, Belosevicevog lopovluka, panterskog basibozluka...
Sanse su minimalne da cemo mi otici na sledece SP. Nece mnogo vremena proci kada ce sam odlazak na veliko takmicenje biti tretirano kao uspeh!

Marko Niš

pre 4 godine

Daniloviću odlazi iz saveza, pusti Kokezu da ga unapredi, mole te tvoji Grobari, da ti i Sale više ne unazadjute reprezentaciju. Pustite onima koji trenutno znaju više do nekih drugih boljih vremena...

Мифо

pre 4 godine

Pa sta ocete resili smo se trablmejkera Vujosevica i od tada kidamo.
(Radoslav, 11. septembar 2019 13:22)

А какве везе он има са целом овом причом?

А и са претходном причом, или било којом другом причом осим кад је био селектор, а тада смо прошли исто овако?

Marko

pre 4 godine

Sramota sta ljudi pisu, kakav smo mi narod, pa to je neverovatno. Gde ste sve ove godine, gde ste od 2014. da kazete kako je savez nestrucan, kako je Sale ziva legenda nase kosarke nestrucan dok smo uzimali srebro na Olimpijadi, svetskom i evropskom prvenstvu?!! Ja ne mogu da verujem! To je sport, desava se. I nadam se da ce iz ovoga izaci jos jaci i sa sledeceg evropskog prvenstva sa Saletom kao trenerom vratiti sa zlatnom medaljom, koja im i pripada! Hvala momci za sve prelepo sto ste doneli poslednjih godina, znam da ce biti mnogo toga jos!

Deda Proka

pre 4 godine

To znaci da je los savez. To znaci da su treneri losi. To znaci da je stigla nestrucna generacija neskolovanih trenera-bivsih-igraca a ne teorijski i intelektualno-pedagosko-psiholoski potkovanih strucnjaka. Zasluzni gradjani treba da dobiju BISTU a ne funkciju!

stoler

pre 4 godine

(Mama, 11. septembar 2019 10:56) Jer je inace predsednik saveza najzasluzniji za Grcku 95' a ne recimo Djordjevic koji je Litvancima dao 41 kos ili Danilovic koji je kucao Sabonisa, Bodiroga,Divac, Ivkovic. Realno najzasluzniji je legenda covic i sve zasluge treba pripisati samo njemu. Ovi gore navedeni nemaju nikakav znacaj i ko sme da kaze da je neko zasluzniji od istinske legende koji nam je sam doneo titule 95e i 97e. E ko se sve nece ovde javljati i pisati gluposti i budalastine.

Ko zna, shvatiće

pre 4 godine

Prvo je nastao sumrak klupske košarke. Partizan je bio prvak Evrope bez ijednog stranca, danas u CZ igra osam njih, u Partizanu sedam, a ne znam da li ijedan košarkaš u reprezentaciji a da igra u Srbiji. To je odgovor onima koji su hteli da se sjure u Vartolomejevu privatnu ligu, i ovu jadnu Abu, koja je na idisaju.

ranac

pre 4 godine

Najbolje bi bilo da u paru sa Predragom Danilovićem zvanim Saša dovedemo Duška Vujoševića. Oni znaju kako se radi milom, a ako treba i silom.

sluŠAMROK sa Nolanom Smithom

pre 4 godine

Pa dobro sad sunovrat ko da su ispali u prvom kolu sa prosecnom razlikom -30, danas sve vise “novinara” ogranicenih ko terase prvo pisu kako su najveci junaci Srbije a sad sunovrat izdajnici ovo ono, boze debila....

Dragisa Sekulovic

pre 4 godine

Imas ferarija .. koji moze da razvije bezinu 400 km/h ... a ti ga vozis prvom brzinom 50 km/h ...ne znas ! Sujeta i ego ... plus ne znanje , razmazenog Đorđevica ... su razlog sramnog izdanja reprezentacije !

MYNX

pre 4 godine

Jel primecuje neko da od kada je dosao nesposobnjakovic Danilovic.....od kada su ga postavili ovi iz sns.....da je sve krenulo nizbrdo?U svim kategorijama

Mvp

pre 4 godine

Najveći krivac Danilović pa onda redom Tomasevic,Rakočević,Djordjevic.Sve su to bili veliko igrači ali očito nisu dorasli svojim funkcijama.Ako je neko bio vrhunski igrač ne mora da znači i da je sposoban da vodi uspješno savez.Primjera u Evropi i komšiluku imamo jako puno.Potrebni su novi ljudi u savezu a najbolje bi bilo kada bi repku preuzeo Obradović,ipak je on najbolji Evropski trener.

bigserb

pre 4 godine

Bila jednom jedna zemlja kosarke, a onda su dosli politicari i stranacki kadrovi i unistili ono najbolje sto smo imali u sportu!
Cim se u KSS postavljaju kadrovi po politickoj podobnosti, a na isti nacin se biraju i selektori od A selekcije do najmladje, onda je tu zagarantovana propast!
Isto je u fudbalu, vaterpolu, odbojci, rukometu,..., sve sto je nekada valjalo uspeli smo da unistimo zahvaljujuci politici, sporadicni dobri rezultati su slucajnost, a ne rezultat dobrog rada!

неписмени

pre 4 godine

S...кажеш лоша селекција играча од стране Ђорђевића?То сви пишу али јел сме неко и да напише ко то осим Калинића фали?Тео,Милосављевић,Недовић,Тодоровић,Мачван,Кузмић, сви повређени а ко је остао?да не фали можда Добрић?Сале је повео најбоље што имамо, друга је ствар што то што имамо није врхунски.

Коrто

pre 4 godine

Pogledajte samo C.Zvezda,Partizan i Megu, tu su Srbi statisticka greska 😶
(Vladimir, 11. septembar 2019 13:20)

Mislim da su Davidovac, Dobrić i Simanić morali da budu bar na širem spisku. Mada umesto potpuno indisponiranog Micića i Lazić bi bio korisniji protiv ESP i ARG.

A selektor bi morao da objasni kako to da Gudurić, koji je imao odličnu sezonu u Feneru i procenat za tri poena skoro 50%, na turniru deluje zastrašeno da ne sme ni dvojku da šutne, uz procenat 30% za tri poena.

Рејџ Агенст

pre 4 godine

Sada se vide rezultati aktuelne vlasti. Stasavaju deca koja su za vreme njihove vlasti trenirala, a ucili ih podobni treneri. Rezultat seniora ocekivan. Nemamo bekove. Tuzno je da odbranu najbolje igra Bogdanovic. Uvek smo vodili igraca zaduzenog samo za odbranu.
(tuga, 11. septembar 2019 12:13)

Па да је Ђорђевић случајно повео Лазића да чува играче типа Рубија и Кампаца (уместо одсутног Мицића), био би разапет по друштвеним мрежама...

Legionar

pre 4 godine

"Pritisak javnosti je bio preveliki, kao i očekivanja..." Pa, ko najviše na to utiče? Mediji, gospodo novinari, mediji! Naučite i vi već jednom da ne letite i ne zamajavate javnost, sačekajmo svi pravi trenutak za radovanje, ovako svi ispadamo budale.

Mile NL

pre 4 godine

Kad ti je koncepcija sve vreme da forsiras rekreativce Bircevica i Raduljicu ispred Jokica, Milutinova i Bjelice, a onda naredis da Bogdan najvise sutira i drzi loptu, a Jovic, Micic, Guduric, Lucic i Simonovic su tu da trce okolo i dodaju, naravno da dodje do poremecenih odnosa, frustracije i totalnog raspada na kraju. I onda ocekujes da Jokic i Bjelica tek tako proigraju u poslednjoj utakmici na svojim pozicijama, ili ova petorica da krenu da pogadaju trojke, a nerazigrani u prethodnih 10-12 utakmica. Jos bez taktike, strategije, nacrtanih akcija - "trust" mozgova se skupio na klupi sa sve Mutom i kumom Jovicom.

asomakum doo

pre 4 godine

ljudi...imamo nesredjenu drzavu, ne znamo koje su nam granice, drustvo ne postoji, korupcija, kriminal, neukus vlada na svakom koraku, bez neke promene na vidiku... ti klinci odrastaju okruzeni svime time plus porodice u fazi raspada, roditelji jurcaju da obezbede opstanak a sad ti trebas da treniras vredno i osvajas medalje... ne ide to tako. A seniori isto to osecaju a ne smeju da kazu... Nikola Kalinic je rekao svoje i nema ga u reprezentaciji. Toliko.

Novak - srpski Isus

pre 4 godine

Gde je onaj što pijanči do jutra i tuče se po kafanama . Pa šta vi mislite . Da klinci ne znaju šta se sve radi u KSSu . Bivši sportista je samo izgovor za sve . Kakvi su to uzori ? Svi komplet Smena odmah!!!

Smeh

pre 4 godine

@ Sashko
Šta lupetaš ti? Kakva politika? Zar je moguće da i ovde ima botova koji te regrutuju da glasaš za njihovog pulena? Nisi naveo samo koliko plaćaš, plaćate za glas?

direwolf

pre 4 godine

Nekada smo imali profesora Aleksandra Nikolica koji je postavio nasu kosarku tamo gde je nekada bila. Ocigledno je da smo u slobodnom padu jer sve nase selekcije nisu postigle uspeh. Mozda je potrebno postaviti Dudu Ivkovica ili Svetislava Pesica na mestu koordinatora ili direktora svih selekcija kako bi dobili odgovarajucu strucnost i selekciju trenera svih kategorija jer je nama izgleda i struka postala problem... Nasi najbolji klubovi su puni stranaca, a bice ih jos vise u narednim godinama jer to jedno mesto iz regiona koje vodi u Evroligu bukvalno unistava reprezentativnu kosarku na celom prostoru.

Mare

pre 4 godine

Javnost je napravila beliku gresku, ocekivajuci zlatnu medalju.Napravili ste ogroman pritisak za igrace, kao da se samo oni pitaju, kao da Francuska, Amerika, Spanija i ostali nisu dosli po zlato.Pritisak je ucinio svoje.
Ali boze mlj, nismo bogom dani da uvek osvajamo medalje, sport je to, nekad pobedis, nekad izgubis.Nema potrebe da se ovo naziva tragedijom, tragedija je ono sto se desilo Vasi Micicu, i smrta majke.Ovo je samo sport, sporedna stvar u zivotu.
Nek su oni svi zivi i zdravi, pa boze moj, bice jos medalja i pobeda.

Sinny Boy

pre 4 godine

Mislim da je uzrok to što su se i u košarci počele vrtiti velike pare i odmah su tu mafijaši, mešetari, menadžeri i političari. I to je kraj. zašto u odbojci, pogotovo ženskoj, Srbija osvaja zlat? Zato što tu nema velikih para. Meni je upalo u oko detalj sa proglašenja pobjednika sa EP o dobojci od neki dan, da je cijela reprezentacija Srbije kao pobjednik dobila BIJEDNIH 300 000 evra!!!??? Drugi 200 000 a treći samo 100 000. Pa jedan teniser za dve nedelje dobije sam 3 000 000 evra! Ili Zvezda u LŠ...Zato je odbojkaški savez Srbije uvijek birao najbolje trenere a taj najbolje igračice. Ne bi me začudilo da i odbojkaši osvoje neku medalju. pa Danilović i Kokeza neće ni pričati bez milona evra ali sreća da u odbojci ima neko ko voli sport pa makar od njega imao samo pristojnu platu, njemu je to dovoljno...

dex

pre 4 godine

@vladimir

Za razliku od španskih, grčkih, ruskih, italijanskih, francuskih i nemačkih ekipa gde domaći igrači dominiraju... Pratite li vi uopšte košarku???

sryugos

pre 4 godine

Pogledajte samo C.Zvezda,Partizan i Megu, tu su Srbi statisticka greska ?
(Vladimir, 11. septembar 2019 13:20)

Ne, tu je greska ali ne statisticka sto pomenuti nisu u reprezentaciji.
Simanic koji ima fantasticne predispozicije gleda u dresu Srbije jednog Bircevica koji ne moze naci klub.
Zagorac i Davidovac isto tako gledaju Simonovica.
Dobric gleda Raduljicu koji je kao cetvrti centar potpuno nepotreban dok se bekovi jedva rotiraju.
Sa spiska poslednji otpadaju Avramovic i Todorovic koji nisu igraci ni za evrokup.

irony man

pre 4 godine

@Kad ti je koncepcija sve vreme da forsiras rekreativce Bircevica i Raduljicu ispred Jokica, Milutinova i Bjelice, a onda naredis da Bogdan najvise sutira i drzi loptu, a Jovic, Micic, Guduric, Lucic i Simonovic su tu da trce okolo i dodaju, naravno da dodje do poremecenih odnosa, frustracije i totalnog raspada na kraju. I onda ocekujes da Jokic i Bjelica tek tako proigraju u poslednjoj utakmici na svojim pozicijama, ili ova petorica da krenu da pogadaju trojke, a nerazigrani u prethodnih 10-12 utakmica. Jos bez taktike, strategije, nacrtanih akcija - "trust" mozgova se skupio na klupi sa sve Mutom i kumom Jovicom.
(Mile NL, 
E kad majstor Mile sa vrhunskim komentarom i profi osvrtom na igru dobije +13 -3... Tu se vidi profil prosečnog komentatora ovih vesti. A sa ovim crtanjem akcija ubiste, oni ljudi u glavi imaju najmanje 200 uigranih akcija, koje vaš um prosečnog pisača komentatora ne može da shvati.Kririke na nivou...

Mladen

pre 4 godine

To oko medalja u mladjim kategorijama je totalno nevazno. Generacija 87. je po rezultatima bila bolja i od one Kukoc,Divac,Djordjevic,Radja. Od petlica do U20 nisu izgubili ni jednu zvanicnu utakmicu, osvojili sva prvenstva i koga smo dobili sem Tea kao vrhunskog igraca? (koji je secam se neka prvenstva i propustao Muta ga nije zvao zbog nediscipline) Treneri koji rade u tim mladjim selekcijama ko Oliver Popovic i Klipa su katastrofa i treba ih sve najuriti ali i do sada smo mi dobijali Jokice uprkos njima a ne zbog njih. Ima i sad talenata od kojih ce neko isplivati-Petrusev,Pokusevski,Trifunovic,Nakic(ako nas izabere)...pa i Smailagic koji ode u Voriorse je igrao nasu trecu ligu vazno je da Partizan ne da Birchu klovna i dovodi neki polsjki skart od 32g na njegovoj poziciji. A selekcija je dozivla propast zbog nestrucnog selektora, njega treba zameniti Pesicem Obradovicem ili Kokoskovim i bice sve OK vec na Olimpijadi na koju mora da se kvalifikujemo, to je sad opsti imperativ organizacije, ako ne odemo svi mora da podnesu ostavke od predsednika na dole.

google

pre 4 godine

@sekundarna sirovina
Prvo, sta to znaci posle "pljuvacine"? Jel ovde vise niko nikada ne sme da da bilo kakvu kritiku bilo cega sto se dogadja? Covece, postoje ogromni problemi u nacinu kako se vodi reprezentacija, pricam samo o A selekciji, a ti govoris kako je sve to stvar "medijskog" hajpa?? I kao evo nas u borbi za medalju koliko sledece godine. Pa valjda se iz aviona vidi da Jokic nema sanse vise da igra za reprezentaciju ili samo ti to ne vidis. Sta cemo sa trenerom? Sve je bilo ok, mali kiks, hajde ti polako u kvalifikacije za OI. Ponovo, iz aviona se vidi da ce tu da bude ogromnih problema, sto sa satavima, sto sa odazivanjem, sto sa odnosima.
I sro se tice medija.. Ja za ceo ovaj pripremni ciklus i trajanje prvenstva nisam cuo ama bas nijedno smisleno pitanje upuceno nasem selektoru. Druga je stvar sto bi on kakav je bahato odbrusio na takvo pitanje, ali mi ga nismo ni culi. Covece, nisi zvao dva clana prve petorke i kakav je tvoj odgovor na to?? Jasno i glasno reci sta je u pitanju da i moja baba od 87 god moze da razume, ne petljaj sa filozofijama i mutljavinama. Evo ja bih ga prvo pitao sada, sta je po vama glavni uzrok onakve igre Bjelice? Otvoreno i jasno, kako je moguce da jedan od nasih najbitnijih igraca odigra ovakav turnir? Jel u pitanju povreda, sprema, ko je odgovoran?

Marko

pre 4 godine

Greška je isključivo jednog čoveka, a to je selektor, koji nas je generalno zadužio svojim igranjem i sasvim je bilo normalno da mu se pruži šansa, i da ima kredit i veći od dozvoljenog, a sad sto je on to zloupotrebio, pa se ponaša bahato i koristi svoje mesto za nekakvo pametovanje i demagogiju, u tome je problem, nije ni prvi ni posljednji koji je loše vodio, a istini za volju svi iole pametniji i ljudi iz struke su znali da je on daleko od kalibra naših poznatih i najvećih trenera, a njih ima dosta, jer gde god da je radio loše je prošao i pritom sam sebi zatvarao vrata, baš zbog te svoje arogancije, nadmenosti za koju je kao igrač imao pokrića, a sad svojim neznanjem to ne sme da dopusti, zato Sale odlazi sa sve svojim stručnim stanom, jer da se ne lažemo, nikad nije bilo lakše doći do svetskog zlata, a mi ni blizu nismo bili, ipak je košarka nas nacionalni sport, od fudbala smo davno digli ruke, zato nas to i više boli ...

Sashko

pre 4 godine

Politika se kod nas ozbiljno mesa u sport! Za ovakve stvari FIFA i UEFA izbacuju iz svih takmicenja!! E pa dragi moji zemljaci, veliki zaljubljenici u sport, pogotovu nas, negde u martu sledece godine su izbori...pa samo da vas podsetim da vi odlucujete i o tome ko ce da vodi nas sport, ko ce da budu predsednici saveza, ko ce da budu selektori i njihovi pomocnici, a samim tim i ko ce da igra. Eto, konacno, mart je mesec kad mozete svi da budete selektori!

Smeh

pre 4 godine

@ Ko zna, shvatiće
Naveo si 2 kluba. Imaju više stranaca nego domaćih igrača. Šta je sa drugim klubovima, trenerima? Ako je dotle došlo da sve zavisi od Partizana i Zvezde onda više ne treba ni da očekujemo medalje niti bilo kakav uspeh u košarci jer ne mogu 2 kluba da nose reprezentaciju nikako. Svi bi trebalo prst na čelo, od dna do vrha jer su svi oni krivci. I što neko reče, trebalo bi svi da podnesu otkaze koji su na čelu KSS jer je ovo najgora godina što se tiče naše košarke od mladjih kategorija do seniora.

Simo Hadzi Pecikoza

pre 4 godine

Fali veliki strucnjak i pre svega veliki naprednjak Dragan Greg Jakovljevic! Da mu se konacno pruzi sansa! A kao direktor reprezentacije, veliki direktor Arene i pre svega veliki naprednjak Goran Metro Grbovic! Garantujem uspeh za 2 najvise 3 godine.

dzo

pre 4 godine

Ajde, prestanite sa ovim nakaznim "analizama" i loženjem naroda. Dosadni ste do zla boga. Pa nije košarka sve u životu. Koga bre briga.
(Aleksandar, 11. septembar 2019 10:
Sta trazis onda u rubruci sport.. Imas sad novu zadrugu.. Tu je bitnije ko ce da pobedi..

tuga

pre 4 godine

Sada se vide rezultati aktuelne vlasti. Stasavaju deca koja su za vreme njihove vlasti trenirala, a ucili ih podobni treneri. Rezultat seniora ocekivan. Nemamo bekove. Tuzno je da odbranu najbolje igra Bogdanovic. Uvek smo vodili igraca zaduzenog samo za odbranu. Akcije smo imali sablonske, cele tri. Baci loptu centru pa sta uradi. Kontra je misaona imenica..

nz

pre 4 godine

@Mama

U to vreme imali smo ubedljivo najbolje igrače i trenere u Evropi tako je to njihova zasluga a ne njegova. A veće uspehe imamo za vreme Kapičića i Đilasa, kada se gledaju svi starosni uzrasti. Neće NČ opet zasesti na čelo saveza.

boban

pre 4 godine

Neka svaki ljubitelj kosarke poseti barem jednu utakmicu mladjih kategorija, i bice mu jasno kakva nas kosarkaska buducnodt ceka. Talenata kolko hoces- a pravih trenera mozda 1 ili 2. Dranje, urlanje, ponizavanje. Posetite, besplatno je.

Petargg

pre 4 godine

Videli smo da je veliki problem nedostatak suta. Niko osim Bogdanovica, znaci da imamo plejeve bez suta, krila bez suta, rezervni bek koji ne sutira. Kad se pominju mladje kategorije pogledajte malo te selekcije, sve centri i krilni igraci. Nijedan plej, bek, niko tu ne zna da razigra, da pogodi. Kako kosarka bez pleja, to ne ide braco. Dok smo imali Tea igrali smo dobro, Jovic je klasa ispod.

st

pre 4 godine

Ono što je interesantno i za dublju analizu je da su generacije 99 i 00 u prethonim godinama bile prvaci Evrope i to dosta nadmoćno. Znači talenta ima ali nešto fali: stručan rad saveza, malo dobrih trenera, usadjivanje klincima stava da su zvezde sa istovremenim uskraćivanjem šanse u elitnoj seniorskoj košarci (ABA liga). Niko od njih nije ni blizu seniorske reprezentacije ( bar za fazu priprema). Trenutni neuspeh seniora, može postati trajan ako se ne uoče i isprave propusti sa mladjim uzrastima.

Sasha

pre 4 godine

Ja se nadam da ce Smailagic i Nakic doci da igraju za reprezentaciju, u protivnom, za par godina ce nam ostati samo Bogdanovic i Jokic a poslije njih cemo biti na nivou Filipina i Angole, kojima se smijemo...

agent mahoun

pre 4 godine

Ljudi očekivali smo zlato. Ja sam se samo bojao Grčke iskreno ali kad su i njih pobedili u Atini i to bez Jokića tonje bilo to po meni.

Ovakve prilike više neće biti. Nit jačih nas nit slabijih Amera.

Суноврат лоших кладионичара

pre 4 godine

Ово је "суноврат репрезентације" само за екипу која је гутала локалне медије и опијала се насловима типа "Највећи фоворити..." и "Американцима отказао овај, па онај...". Остале репрезентације нису постојале. Међутим, када се повредио Тео, а нарочито после њега и Гаги, јасно је било да ће бити врло тешко. Поред ових повреда заказали су неки битни играчи и то у тренуцима када смо могли ладно да победимо и Шпанију и Аргентину јер смо им пред сам крај узели по неколико напада и могли да се одвојимо. Мало скромности није на одмет.

Goran

pre 4 godine

pa sad ne znam da l je sunovrat ali da je znak za uzbunu jeste. naučismo pola evrope i sveta da igrtaju košarku a na kraju ćemo mi ostati i bez iigrača i trenera

Zoka

pre 4 godine

Problem je u školama košarke i radu sa mlađim selekcijama. Preušteno je sve nekim privatnim školama košarke koje koje su van sistema i kontrole. Oni se bore za što veći broj članova jer se od toga finansiraju, a popularnost postižu rezultatima koji se postižu forsiranjem par igrača koji su dominantni u najmlađem uzrastu. To za posledicu ima da stvarni talenti tavore, propadaju i odustaju čim se dohvate puberteta, a ovi drugi umisle da su stvarno igrači. Dupla šteta. Potvrda tome je da vrlo često odbačeni igrači idu veoma rano van zemlje i tamo gle čuda nastave da treniraju i to veoma uspešno. Ovo sve govorim iz iskustva. Pogledajte minutaže na tim utakmicama u mlađim kategorijama. Od 200 minuta koji su treneru na raspolaganju, 180 deli 5 igrača, a ostalih 20 minuta deli deset igrača koji su u stalnom grču da ne napreve grešku. Treneri se ponašaju kao da vode CSKA ili Fener i uopšte se ne razumeju u dečiju psihologiju. Na kampovima nije ništa bolje. Ovo traje godinama i sada stiže na naplatu.

MozdaMozda

pre 4 godine

Da se ja nesto pitam (a ne pitam se), ja bih to ovako uradio:
1. Dovesti Kokoskova ili nekog ko poznaje modernu kosarku.
2. Izbaciti sve starije od Bogdana, a momku dati kapitensku traku.

Mislim da bi se mogao sastaviti sasvim pristojan tim a da pritom ostane i ovih "uhodanih igraca" (BB,Jokic,Milutinov,Micic,Guduric)...

ko je plavusa

pre 4 godine

Mene brinu nove generacije vise od ovog ispadanja od Argentine...ocigledno je tako moralo, ljudi u ovom momentu bolji i sta sad. Brine ono sto dolazi, prvo jako tesko da cemo izboriti ovih dana Tokio, to nije realno, ako budu Francuzi, tesko mi to mozemo dobiti, a ako budu Ameri, onda se igra za prestiz. Sta dalje, veliko pitanje, ono sto je skroz potrebno, jeste bolji rad u klubovima, vise ulaganja i drzave i klubova...Partizan i CZ nisu dali nijednog igraca za reprezentaciju sad! Tu je kraj svake price, ne racunam Bircevica jer je sad dosao...

batman

pre 4 godine

Jedino su kosarkasice pokazale da sa velikom zeljom igraju za reprezentaciju. Svaka im cast, neki bi mogli da nauce od njih, vaterpolista i odbojkasica. A mogao bi i Sale od Marine po koju strategiju ili akciju.

sasa

pre 4 godine

@ Luka Nikolic da li znas da u ovoj zemlji postoje i devojke koje igraju kosarku? Jedne su nam donele medalju. Mislim stvarno ni reci o zenskim timovima....

objavite komentar molim vas, devojke su bar to zasluzile...