Sreda, 21.08.2019.

09:28

"Zašto Srbija ne bi pobedila Ameriku? Jaki su, imaju NBA zvezde"

Nekadašnji plejmejker moskovskog CSKA Džej Ar Holden rekao je da očekuje odličan nastup od reprezentacije Srbije i njenog beka Bogdana Bogdanovića.

Izvor: SN

"Zašto Srbija ne bi pobedila Ameriku? Jaki su, imaju NBA zvezde" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

lal

pre 4 godine

@zgtom: tako nam se zalomilo u indijanapolisu... ne samo da smo izgubili od spanije, nego nas je pobedio i portoriko i onda slag na tortu, argentina dobije USA...
niko normalan ne prizeljkuje takav scenario, osim ako ne izgubimo od spanije... :)

Kiza

pre 4 godine

Jokić nije brz i ako ga staviš na 4 to znači da je na 5 neko ko je još sporiji. Bjelica je spor, Jović je spor. Takva petorka ne može da igra kvalitetnu odbranu protiv brze ekipe.

Kada se u Denveru Jokić rotira sa Plamlijem na pozicijama 4 i 5 to je skroz druga priča. Plamli je prilično brz za svoju visinu, a pored njih dvojice najčešće su tu još 3 beka koji su solidno brzi.
(CarloNS, 21. avgust 2019 15:50)

Pa nije on rekao da ce stalno tako igrati. To je samo varijanta koju ce nekada izvoditi u zavisnosti od protivnika i protivnikove taktike na koju treba dati odgovor. A to sto imamo igrace koji mogu da pokrivaju vise pozicija je svakako prednost koju treba koristiti.

zgtom

pre 4 godine

Gledajući ždrijeb druge faze, za SRB će ključno biti dobiti ŠPA za prvo mjesto u toj drugoj fazi. Ukoliko izgubi od ŠPA , a SAD po planu uđe u četvrtfinale, tada je četvrfinalni par SRB-SAD .

Lale gator

pre 4 godine

Jokić je najbolji na svetu na poziciji centra, a ne krilnog centra. Pa Đorđeviću ti dalje vidi šta ćeš i da li ćeš F1 voziti po makadamu.

Оче наш, води рачуна шта радиш

pre 4 godine

Треба бити опрезан. Шта ако нам уведу санкције или нас не дај Боже бомбардују?
Можемо, али ако преЦедник интервенише код Мајка Помпеа и добије чврста обећања.

makedonski_navijac

pre 4 godine

Zdravo svima.
Kao veliki kosarkaski fun koji prati ABA,NBA i Euroliga kao i sva Fibina takmicenja, mislim da izostanak Tea nije prevelik hendikep. Ja njega obozavam uvodi neku nadprosecnu kreaciju u igri ali da se ne lazemo da je njegovo vreme proslo. Gledao sam sve utakmice eurobasketa 2017te kad vas je Bogdan doslovno dogurao do finala (i umalo dobio) sa vasim C-timom. Tada sam svatio da Bogdan + Teo nije win kombinacija. Mislim da je ovo Bogdanovo vreme ali sada sa skoro najacim vasim timom (ne mogu da razumem birkovica u timu a izostanka Nedovica, Kalinu ne bi ni ja pozvao ali Sale je selektor i on najbolje zna. Mislim da Raduljica je tu radi odlicne saradnje koje ima sa Bogdanom i nista vise). Zelim vam puno srece i sto da ne zlatnu medalju.

Jaran

pre 4 godine

super
Jokic je bio sa Bobijem, a Bobi je taj koji je bio na listi. Pre bih rekao da ga je Bobi pozvao, pa i Lovernj (?!) je bio sa njima na inauguraciji!

111

pre 4 godine

Odlično Slobo, shvatio si ko igra koju poziciju u rosteru. Aj sad da obnovimo starije gradivo i da mi kažeš nešto o plej-mejkeru, al nemoj odma da kreneš da mi pričaš o point-center-u, nego lepo sve redom.
(toni bandera, 21. avgust 2019 13:00)

Odlicno a sada ti meni kazi da li smo protiv Litvanije i Grcke imali plej mekera? Ako nismo, tako cemo i igrati na SP. Ako jesmo, tako cemo i igrati na SP.

Пикси из корнера, гробари невера

pre 4 godine

(sim, 21. avgust 2019 12:35)
2002ге, Кармело Ентони, Реџи Милер, Деандре Џордан и не могу да се сетим а да не гуглам, Роуз ваљда, што је по квалитету сличан тим овом који ће играти у Кини за САД. Док су задња два пута, која помињеш, за САД наступале “звери”. То је “мала” разлика. А и на следећим ОИ, са Харденом, Каријем, Ирвингом, Дурентом, Грином, Џејмсом, Дајвисом, Казинсом и осталим “зверима”, биће по 30 разлике против било које екипе. Да се погрешно не разумемо, и у оваквом саставу је Америчка репрезентација изузетно јака, али им је прва екипа практично непобедива. Недодирљиви су.

MV

pre 4 godine

Može neko da mi pojasni šta imamo od toga što smo "favoriti", Brazil je bio prvi favorit na SP u Brazilu, pa koliko znam jedino što su imali od toga su suze posle 7:1...Pustite momke da igraju košarku, neka uživaju i neka se opuste. Ako ispadnu pre 1/2 svi ovi ložači će prvi da ih opljuju kao uvek.
Srećno momci!

Negativni

pre 4 godine

Ajde ljudi da se ne lozimo mnogo. Imamo veoma jaku reprezentacinu. Imamo NBA igrace. Ali nismo jedini. Imaju i drugi. Ima jos veoma jakih ekipa na tom turniru. Hajde da im ne nabijamo pritisak i da ne pricamo o finalu prerano. Moze tamo svasta da se desi....
(Stanko, 21. avgust 2019 11:13

Tačno. Imamo šansi za zlato, ali dug je put do finala. Imamo i sjajnog Jokića, dobrog selektora i Bjelicu koji je još jedan odličan igrač. Bogdanović nije njihov nivo, ali ume da bude koristan ukoliko nije vodja. Takodje, nisu ni drugim reprezentacijama svi na okupu, ali nismo ni mi baš tip-top na svim pozicijama da bi unapred rezervisali medalju. Ameri su jaki, mlad tim sa par iskusnih igrača i odličnim trenerom. Biće svašta na ovom prvenstvu.

Amar

pre 4 godine

Amar, 21. avgust 2019 14:22)

A nisi pomislio da bi mozda npr jokic mogao igrat u napadu 4, a u obrani 5. No ako ti kazes da mora i naprijed i nazad isto onda ima da mora.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dnjiga, 21. avgust 2019 14:47)
Sto bi znacilo da bi u ovom mom primeru Bobi branio cetvorku protivnickog tima. Zar stvarno mislis da bi se to dobro zavrsilo? Em sto bi stalno bio van teketa gde je u odbrani skoro beskoristan, em ne bi mogao da prati kretnju protivnicke cetvorke. Nije ovo samo slucaj sa Bobijem, isti zakljucak vazi i za Raduljicu i Milutinova. A i kad je napad u pitanju, Jokic se mnogo bolje oseca kada igra na poziciji 5, ako si pratio njegovu karijeru to si sigurno primetio

CarloNS

pre 4 godine

Radim u jednom beogradskom klubu, treniram klub nebitno koji manje vise uspesno i to je nebitno.Nije problem sto svako sugerise, nego sto svako ali bas svako ko nema dodirnih tacaka sa kosarkom osim tv-a glumi selektora a osnovno elementarno znanje o kosarci nema.Gledate utakmice i u 80 % slucajeva ne primetite rotaciju na pozicijama u samom napadu, elem razlika izmedju pozicije 4 i 5 je minimalna pogotovo u danasnje vreme kad su centri nikad pokretniji. Jokic moze u jednom napadu da odigra 4 u sledecem napadu "iso" akciju ledjima identicno centru sto ce i biti pozicija 5,ne znam kako zamisljate to ali pozicije 5 i 4 su skoro na identicnim pozicijama samo sto ta famozna cetvorka siri igru mada cemo se sloziti da to radi i petica kao sto je Jokic npr. Varijacije sa cetvorkom je isti slucaj sa Belim, dok sa Raduljicom to izgleda ogranicenije, nije bas crno onako kako se cini ovo je veliki plus u nasoj igri isto je situacija i sa Bogdanom to nijedna druga ekipa koliko znam ne igra osim nas...
(Milan, 21. avgust 2019 13:48)

Nemam nikakvo košarkaško znanje, ali ću se voditi čistom logikom.

Jokić nije brz i ako ga staviš na 4 to znači da je na 5 neko ko je još sporiji. Bjelica je spor, Jović je spor. Takva petorka ne može da igra kvalitetnu odbranu protiv brze ekipe.

Kada se u Denveru Jokić rotira sa Plamlijem na pozicijama 4 i 5 to je skroz druga priča. Plamli je prilično brz za svoju visinu, a pored njih dvojice najčešće su tu još 3 beka koji su solidno brzi.

bek

pre 4 godine

Prvo treba doci do finala i neozbiljno je pricati o tome. Svasta moze da se desi, jedna lopta da odlucuje ..polako. Utakmica po utakmicu. A posle grupe, ne daj Boze, jedan poraz izbacuje iz takmicenja. Biti favorit na papiru nista ne znaci jer ima jakih reprezentacija i danas svi igraju kosarku. Sto se tice BB covek je potpuno u pravu. Zna o cemu prica i vidi ono sto bi svi trebali da vide ali ne zele. Ubedjuju sebe u suprotno? Jedino ne znam sta bi rekli da BB uopste ne igra nego se baskari negde na Haitiju ili Ibici? Ko bi onda bio "sebican " u reprezentaciji i imao ucinak preko 20 koseva po utakmici? On ce da "eksplodira" na SP, zapamtite.

dnjiga

pre 4 godine

(Amar, 21. avgust 2019 14:22)

A nisi pomislio da bi mozda npr jokic mogao igrat u napadu 4, a u obrani 5. No ako ti kazes da mora i naprijed i nazad isto onda ima da mora.

Amar

pre 4 godine

...ali pozicije 5 i 4 su skoro na identicnim pozicijama samo sto ta famozna cetvorka siri igru mada cemo se sloziti da to radi i petica kao sto je Jokic npr. Varijacije sa cetvorkom je isti slucaj sa Belim, dok sa Raduljicom to izgleda ogranicenije, nije bas crno onako kako se cini ovo je veliki plus u nasoj igri isto je situacija i sa Bogdanom to nijedna druga ekipa koliko znam ne igra osim nas...
(Milan, 21. avgust 2019 13:48)

Analiza uglavnom tacna, zakljucak u potpunosti pogresan. To da petica i četvorka nisu ista pozicija najbolje znaju ljudi iz Denvera koji su jedno vrijeme htjeli da igraju sa Jokicem na četvorci. Evo konkretan primjer, zamisli Jokica na cetvorci, Bobija na petici. Oni su na tim pozicijama ne samo u napadu vec i u odbrani, sto bi znacilo da Jokic cuva igraca koji siri igru i cesto izlazi iz reketa, sto dalje znaci da vecinu skokova hvata Bobi,koji je u toj situaciji kao drvo i samo ceka pleja da pridje i uzme loptu. Sa druge strane, Jokic kada uhvati loptu ispod svog kosa je opasniji od 99% plejeva kada su u pitanju otvaranje kontre i pas preko citavog terena. Ovakvih primjera je jos mnogo,ali cinjenica je da nije svejedno da li ce Jokic igrati na poziciji 4. ili 5. i da ce njegov ucinak dosta zavisi od pozicije na kojoj je.

bcd

pre 4 godine

Nema od tog zlata i finala ništa...
Prevelika je euforija oko ovog šampionata i pritisak i očekivanja od reprezentacije....
Srbija je najbolje rezultate prethodnih godina ostvarivala kada se najmanje od nje očekivalo i kada je pritisak i euforija javnosti bila najmanja...
Primerice na prošli šampionat Evrope otišli smo praktički sa rezervama i niko nije očekivao da ćemo igrati za zlato sa Slovencima.. A momci su pokazali karakter i došli do samog kraja...
Setimo se srpskog dream tima kada se šampionat održavao u SCG kako je prošlo kada se očekivalo da ćemo se prošetati do zlata..

Petargg

pre 4 godine

Zadnja dva puta kada sm ose sreli u finalu Ameri su se prilično poigravali sa nama. Nije to bilo ni izbliza kao 2002. kada smo ih uz malo sreće pobedili u Indijanopolisu. Nošto fali? Možda je to Pešić kao selektor, možda tada još nije sazrelo.
(sim, 21. avgust 2019 12:35)

2002. smo imali 2 All stara u ekipi. I jos vrhunskih igraca plus su neki igrali partije zivota. Splet okolnosti, oni dosli sa losim timom. Gubili su i u grupi. 2014. I 2016. ipak su igrali Irving, Durent, Kari, Kazins,.. mi ni blizu po kvalitetu. Sve u svemu jake ekipe su slali. Normalno da su se poigravalai. Sad je situacija slicna kao 2002. mada nemam entuzijazam. Opet ce nam trebati dosta srece kao i u Indijanopolisu.

toni bandera

pre 4 godine

1jovic/micic/
2bogdanovic/guduric
3lucic/simonovic
4 bjelica/bircevic
5jokic/marjanovic/raduljica/milutinov
s tim sto imamo tu mogucnost da bogdanovic igra 1,
bjelica 3,
jokic 4.
Ukratko to je to! Srecno orlovi!!!

Odlično Slobo, shvatio si ko igra koju poziciju u rosteru. Aj sad da obnovimo starije gradivo i da mi kažeš nešto o plej-mejkeru, al nemoj odma da kreneš da mi pričaš o point-center-u, nego lepo sve redom.

Mile Dodik

pre 4 godine

Trt,mrt,... Shvatili su USA ko je glavni favorit za zlato. Ocekujem laganu setnju do trona I ubedljivu pobedu nad USA u finalu od minimum 30 razlike. Neka FIBA ubuduce postavi takmicenje da reprezentacija Sveta budu nasi konkurenti jer reprezentacija sinova Svetog Save je nenadmasna.

Miroslav

pre 4 godine

iskreno, mislim da previse ocekujemo od Jokica. Bitnije nam da Bogdanović i Bjelica budu u full_u, o Teo ako se vrati sa 8-9 asistencija i 15 tak poena puna kapa ...

realnoo

pre 4 godine

Nešto ne kapiram - ko su Ameri? često nailazim u komentarima a ne znam koja je to reprezentacija, možda uz mali napor da se bude precizniji, kao i tzv repka i slična obogaćivanja našeg jezika, napregnite se malo kad već pišete a želite da to ima neki značaj i čita se
(Miki, 21. avgust 2019 13:06)

Ameri i nekako ali repka mi je toliko jadan sleng da je to cudo jedno, bulvalno zvuci omalovazavajuce. Ali posto vidim druze da vise dobijas miniseve od pluseva jasno mi je koliko nas jezik gubi na svojoj tezini usled pracenja svetskih trendova... Sto se tice kosarke vise sam da imamo po jos jednog beka i pleja ali i ovako smo izuzetno jaki. Samo prizemno i meč po meč. Ima vremena za "amere".

Miki

pre 4 godine

Nešto ne kapiram - ko su Ameri? često nailazim u komentarima a ne znam koja je to reprezentacija, možda uz mali napor da se bude precizniji, kao i tzv repka i slična obogaćivanja našeg jezika, napregnite se malo kad već pišete a želite da to ima neki značaj i čita se

Milan

pre 4 godine

Radim u jednom beogradskom klubu, treniram klub nebitno koji manje vise uspesno i to je nebitno.Nije problem sto svako sugerise, nego sto svako ali bas svako ko nema dodirnih tacaka sa kosarkom osim tv-a glumi selektora a osnovno elementarno znanje o kosarci nema.Gledate utakmice i u 80 % slucajeva ne primetite rotaciju na pozicijama u samom napadu, elem razlika izmedju pozicije 4 i 5 je minimalna pogotovo u danasnje vreme kad su centri nikad pokretniji. Jokic moze u jednom napadu da odigra 4 u sledecem napadu "iso" akciju ledjima identicno centru sto ce i biti pozicija 5,ne znam kako zamisljate to ali pozicije 5 i 4 su skoro na identicnim pozicijama samo sto ta famozna cetvorka siri igru mada cemo se sloziti da to radi i petica kao sto je Jokic npr. Varijacije sa cetvorkom je isti slucaj sa Belim, dok sa Raduljicom to izgleda ogranicenije, nije bas crno onako kako se cini ovo je veliki plus u nasoj igri isto je situacija i sa Bogdanom to nijedna druga ekipa koliko znam ne igra osim nas...

palop

pre 4 godine

@(Kakadu, 21. avgust 2019 10:50)

Pa iskreno mislim da doping indirektno pomaze za sut, time sto neces biti umiran kao inace, a to znatno podize procenat. Ovim ne kazem da su Ameri dopingovani vec samo kako doping moze da poboljsa i tehnicke elemente kosarke.

miroslav

pre 4 godine

sad svi najbolje znate ko gde treba da igra,pa taj jokic ubedjen sam bi prvi rekao saletu da ne moze i da mu ne odg da igra 4...sve u svemu moramo da verujemo u ovu reprezentacoju,i u saleta,ubefjen sam.da su sve njegove odluke kompromis sa ostalima

Jovan

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.Imaće igrace u svojim redovima koji igraju standardno u svojim NBA timovima.Jedan od favorita je Srbija 100%.Snagu pod koševima kakvu ima Srbija ni jedna druga reprezentacija sveta to nema!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32)

Brate mili znaci ne mogu vise. "Jedan od favorita je Srbija, snagu kakvu ima Srbija nema niko na svetu, Srbija ima najboljeg centra na svetu." Uvek te dosadne izlizane fraze koje znaju i ptice na grani. Znaci kao pravi robot koji samo ponavlja jedno isto i ne moze sam da zakljuci nista novo. I tako svaki dan, svaki komentar. Lik je kao Vucicevi papagaji, ne bi me cudilo da komentarise i politiku po ceo dan (pod drugim nikom naravno) i tamo ostavlja trenutno komentare cim izadje vest i spinuje sam sebi pluseve kao i ovde. Nije uopste slucajno sto je on po ceo dan na sajtu, sendvic mora da se zaradi.

Napravite account sistem sa registracijom pa da se lepo uvek vidi ko je ko i da postoji block opcija.

Marko

pre 4 godine

Da, sa Amerima je uvek neizvesno, prvih pet minuta. Na kraju bude plus 30 u njihovu korist. Prestanite sa zaludjivanjem. To je isto kao što verujete da su naši najbolji u basketu, jer nikada niste videli basket u predgrađu ima gradova u USA.
Oni su svetlosnu godinu ispred ostalih.
Lagano uzimaju zlato.

Jabilondo

pre 4 godine

Vezano za Bogdanove pljuvace.

Ja razumem da je Bogdan, svojim nepromisljenom izjavom o "Dzenkinsu i reprezentaciji", tokom plejofa KLS, pre 5 godina, podelio nasu javnost. Grobari ga dizu u nebesa, navijaci Zvezde, dobrim delom, predstavljaju kao najgoreg igraca ikada.

Istina je negde izmedju. Pa cak i da nije kalibar beka, kao Danilovic recimo ili mnog drugi iz prethodnih generacija, niti talenat kao Teodosic - koga mi, sada, imamo boljeg od njega?

Ako navedete da on nema pojma, onda navedite i ko je to, ko moze da igra za Srbiju, bolji od njega? U suprotnom samo trolujete.

Kako god, pomirite se da mi nemamo boljeg. Pa cak i nepovredjeni Teodosic nije bolji - prethodne 2 godine, Bogdan je rapidno napredovao, a Teo nije sakupio ni 40 minuta, sveukupno. Dakle, ko je bolji od njega? Jovic? Micic? Markovic (koji ionako ne zeli vise da igra)?

Demar Derosan

pre 4 godine

@Slobo
Slazem se sa vasom analizom pozicija. Samo bih pozeleo da ne bude vise povreda i iznudjenih resenja u kljucnim tekmama.

Jabilondo

pre 4 godine

Bogdan vise smeta nego neka korist od njega...
(LinLong, 21. avgust 2019 11:04)

Nema potrebe da dalje čitam. Pređi na na drugi sport... Ne, na "Superženu".

slobo

pre 4 godine

1jovic/micic/
2bogdanovic/guduric
3lucic/simonovic
4 bjelica/bircevic
5jokic/marjanovic/raduljica/milutinov
s tim sto imamo tu mogucnost da bogdanovic igra 1,
bjelica 3,
jokic 4.
Ukratko to je to! Srecno orlovi!!!

Ecghn

pre 4 godine

Nista od toga Bogdanu uvek otkaze zut kad je najbitnije,Jokic nece dati vise od 13 poena po utakmici, Sasa ce trpati svoje miljenike Raduljicu i Bircevica..... gubimo od Amera al sa manjom razlikom nego pre.

sim

pre 4 godine

Zadnja dva puta kada sm ose sreli u finalu Ameri su se prilično poigravali sa nama. Nije to bilo ni izbliza kao 2002. kada smo ih uz malo sreće pobedili u Indijanopolisu. Nošto fali? Možda je to Pešić kao selektor, možda tada još nije sazrelo.

ne komrntarisi

pre 4 godine

(Dragan, 21. avgust 2019 11:07)
Druze opusti se. Imamo Jokica kao 3. Pleja, imamo Bogdanovica kao 4. Pleja, imamo Bjelicu kao 5 pleja. Svi oni znaju da odigrao na poziciji 1. I igrali su to u jednom trenutku karijere ili i dalje povremeno igraju..

Cvrle

pre 4 godine

Ne secam se da je nekad bilo vece lozenje nego sada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo

Mi "klikbajt" komentatori volimo da procitamo i komentarisemo jednu
te istu vijest po dvadesetak puta. Zato nam i "prodaju" istu vijest
takoo cesto.

matrix74

pre 4 godine

Ajde ljudi stop sa tim lozenjem nacije. Ameri ako krenu kao sto je pre ovih HARDEN i Durantula da nas maltretiraju sa trojkama, nece biti nista od pricanja. Mi moramo sami da sutiramo bas dobro trojke da uopste nesto uradimo.
To je realnost. A bogami Mitchell i Tatum kao Kemba nisu losi trojkasi. Zato prvo grupa pa cemo videti.
Pozz

Phoenix

pre 4 godine

Strasan igrac je JR bio. Prvi put sam ga gledao protiv Partizana u FIBA Supro ligi. Igrao za belgijski Ostende. Napunio nas do vrha.
A sa druge strane, Mica Beric, takodje sjajna partija i tridesetak poena.
A klinci, ko se seca Supro lige ;-)

super

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta. 
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32) 

Tako je, najboljeg centra sveta koji ne igra centra u reprezentaciji, nego se non stop gura na poziciju 4 koja mu ne lezi ako zelimo da iskoristimo njegov pun potencijal i dominantnost kao igraca !!! 
(Goran, 21. avgust 2019 11:17) # Link komentara 

Kada se kumovskim vezama gura u startnih 5 poverenik za SNS Miroslav Raduljica.
(nista o nicemu, 21. avgust 2019 11:28)

Da, da. Bas je Raduljica sns-ovac.
Sto to ne kazes za Bobija (zvanicno podrzao Vucica) i Jokica, koji su za razliku od Raduljice bili na inauguraciji.

Милан

pre 4 godine

Не може да победи јер Сале када игра са америма има размишљање они су Богови, шта могу да кажем, нека одиграју како год па шта нам Бог да. И наравно Радуљица му игра.

Stanko

pre 4 godine

Ajde ljudi da se ne lozimo mnogo. Imamo veoma jaku reprezentacinu. Imamo NBA igrace. Ali nismo jedini. Imaju i drugi. Ima jos veoma jakih ekipa na tom turniru. Hajde da im ne nabijamo pritisak i da ne pricamo o finalu prerano. Moze tamo svasta da se desi....

nista o nicemu

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32)

Tako je, najboljeg centra sveta koji ne igra centra u reprezentaciji, nego se non stop gura na poziciju 4 koja mu ne lezi ako zelimo da iskoristimo njegov pun potencijal i dominantnost kao igraca !!!
(Goran, 21. avgust 2019 11:17) # Link komentara

Kada se kumovskim vezama gura u startnih 5 poverenik za SNS Miroslav Raduljica.

Goran

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32)

Tako je, najboljeg centra sveta koji ne igra centra u reprezentaciji, nego se non stop gura na poziciju 4 koja mu ne lezi ako zelimo da iskoristimo njegov pun potencijal i dominantnost kao igraca !!!

Poz iz BG-a

pre 4 godine

Ako Amerika sada osvoji mislim da treba obustaviti održavanje Mundobasketa na jedno 40ak godina, ili izopštiti Ameriku iz takmičenja i ostaviti druge da igraju za drugo mesto.

Dragan

pre 4 godine

Gde nam je treci plejmaker? Imamo samo Jovic-a i Micic-a na 1. Pa Micic nemoze da se meri sa Amerikancima a i Jovic nije bas neka Klasa.
Pa zamislite ako se jedan od njih povredi ...nemamo sanse da dobijemo bilu koju ozbiljnu Reprezentaciju a kamoli USA.
Sta Sale ceka? Gde je treci plej? Jel nemamo u Srbiji osim Tea jos jednog plej-a?
Nemogu da verujem da je tako naivan i vodi samo Jovic-a i Micic-a na Svetsko Prvenstvo. Neverovatno koja Glupost!

Locutus

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov.
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.
(Jack Sparrow, 21. avgust 2019 10:43)

Ja stvarno ne znam šta je tu najbolje. Jokić ne voli da igra četvorku, a Beli je prespor na trojci. Bjelica godinama igra četvorku, a u Sakramentu igra ponekad i peticu. Stvarno ne znam koja je logika izmestiti dva igrača sa prirodne pozicije.

LinLong

pre 4 godine

Bogdan vise smeta nego neka korist od njega. Ako se ogranici njegova minutaza bicemo odlicni, ako mu se opet dozvoli da radi sta hoce, da sutira preko igraca, da mu ispada lopta dok pokusava prodor tu radosti nema... Znam bice minusa, ali pogledajte odlucujuce trenutke, poslednji napad protiv grka, onomad protiv litvanije, protiv francuske, protiv SAD. Lopta ide ovom momku i on ne zna sta ce sa njom

Vuk

pre 4 godine

Cist primer zasto su Ameri najjaci. Mi se ovde prepucavamo, politicari su nam sportski radnici, svi se svima mesaju u posao, evo covek koji radi kao skaut, u zemlji za koju mislimo da je nadobudna i da gleda samo sebe, zna do detalja o nasem igracu, zna sve prilike, prati, ja dajem glavu da zna tacno sve o svakom igracu, a koliko onda tek znaju ljidi koji rade sa reprezentacijom i kojima je to posao... Jedbostavno, mi mislimo da su oni najjaci jer se dopinguju, ok, cinjenica je, ali i cinjenica je da ljudi rade vise od drugih, mozda NBA deluje kao zabava, ali iza zavese to je jedan preozbiljan posao i svaki igrac je prolio krv dok nije dosao dotle gde jeste sada...

Gde ja živim

pre 4 godine

Samo polako, utakmicu po utakmicu, maksimalno oprezno i koncentrisano sa svima pa na kraju da se pošibamo ko ljudi. Neće ni nama ni njima biti baš lako i jednostavno da dođemo do kraja i željenog rezultata. Bez pritiska i nadamo se najboljem. Idemo momci.

tocka

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov.
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.
(Jack Sparrow, 21. avgust 2019 10:43) # Link komentara
Mene Sale jutros zvao i kaze: Raduljica, Simon, Birca, Gagic i Sale.
Kaze mora tako jer mu sujeta ne dozvoljava da Jokić igra peticu.

sars

pre 4 godine

polako sa euforijom... tacno je da je to jedna utakmica, ali se ne smemo okliznuti ni na jednoj takvoj pre amera... korak po korak zato, prvo grupa da se resi kako treba...

Morrissey iz Minhena

pre 4 godine

Sve je tacno rekao J.R. (nikad necu da zaboravim ono finale protiv Spanije).
Mislim da je najvaznije da se Bogi ne trosi previse sa organizacijom napada. Moze tu i tamo da bude plejmejker ali u tim fazama ne bi trebao da sutira previse, pogotovo ne trojke. To ga suvise trosi. Ako bude igrao kao na EP pre dve godine nece imati dovoljno snage u eventualnom polufinalu i finalu. Tada nas je u principu sam dovukao do finala, a skoro i do zlatne medalje, ali mu je na kraju nestala snaga. Mislim da bi tada osvojili zlato da je Jovic bio spreman za finale.
Ovako je Bogdan morao i da kreira i da poentira i to svaku utakmicu po 40 minuta. Kad tad je morao da pukne.
Micic i Jovic bi trebali da organizuju napad, a Bogdan da se fokusira na trojke, napade na kos i 'mid-range'-suteve. Tu nam je najkorisniji.
Jedva cekam... dosta je bilo srebra.

marepp

pre 4 godine

Jokic ne moze da pruzi svoj maksimum na poziciji 4, Bjelica isto na poziciji 3 tako da mnogo zavisi od Bogdana koji ce vecinu vremena igrati na svojoj poziciji, ne bi me cudilo ako nastavi sa brojkama koje je imao na pripremnim budei MVP prvenstva jer sigurno osvajamo.

Kakadu

pre 4 godine

Amerikanci se dopinguju, nate. To im pomaze da pogode trojku preko ruke, nate. Svi koji igraju u NBA su dopingovani jer se drugacije ne moze izdrzati. Izuzetak su Jokara, Beli, Bobby i Bogi, nate. Oni su cisti kao suza. Amerikanci nemaju najvecu bazu igraca i najbolji rad sa njima u svim uzrastima, doping je zasluzan, nate.

palop

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov. 
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.
(Jack Sparrow, 21. avgust 2019 10:43)

Verujem da se ovo uigrava, ali mi se ne svidja bas. Kosarka je sve brza, a mi igramo sa dva centra i cetvorkom u postavi, plus je dokazano da Jokic na cetvorci ne koristi svoj pun potencijal...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.Imaće igrace u svojim redovima koji igraju standardno u svojim NBA timovima.Jedan od favorita je Srbija 100%.Snagu pod koševima kakvu ima Srbija ni jedna druga reprezentacija sveta to nema!

Jack Sparrow

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov.
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.

Hepo kocka

pre 4 godine

Samo me ložite pa ću da izgorim a da Svetsko Prvenstvo nije ni počelo.

Odavno nisam bio ovoliko najhajpovan odnosno naložen.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.Imaće igrace u svojim redovima koji igraju standardno u svojim NBA timovima.Jedan od favorita je Srbija 100%.Snagu pod koševima kakvu ima Srbija ni jedna druga reprezentacija sveta to nema!

Stanko

pre 4 godine

Ajde ljudi da se ne lozimo mnogo. Imamo veoma jaku reprezentacinu. Imamo NBA igrace. Ali nismo jedini. Imaju i drugi. Ima jos veoma jakih ekipa na tom turniru. Hajde da im ne nabijamo pritisak i da ne pricamo o finalu prerano. Moze tamo svasta da se desi....

tocka

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov.
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.
(Jack Sparrow, 21. avgust 2019 10:43) # Link komentara
Mene Sale jutros zvao i kaze: Raduljica, Simon, Birca, Gagic i Sale.
Kaze mora tako jer mu sujeta ne dozvoljava da Jokić igra peticu.

Vuk

pre 4 godine

Cist primer zasto su Ameri najjaci. Mi se ovde prepucavamo, politicari su nam sportski radnici, svi se svima mesaju u posao, evo covek koji radi kao skaut, u zemlji za koju mislimo da je nadobudna i da gleda samo sebe, zna do detalja o nasem igracu, zna sve prilike, prati, ja dajem glavu da zna tacno sve o svakom igracu, a koliko onda tek znaju ljidi koji rade sa reprezentacijom i kojima je to posao... Jedbostavno, mi mislimo da su oni najjaci jer se dopinguju, ok, cinjenica je, ali i cinjenica je da ljudi rade vise od drugih, mozda NBA deluje kao zabava, ali iza zavese to je jedan preozbiljan posao i svaki igrac je prolio krv dok nije dosao dotle gde jeste sada...

Jabilondo

pre 4 godine

Bogdan vise smeta nego neka korist od njega...
(LinLong, 21. avgust 2019 11:04)

Nema potrebe da dalje čitam. Pređi na na drugi sport... Ne, na "Superženu".

Locutus

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov.
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.
(Jack Sparrow, 21. avgust 2019 10:43)

Ja stvarno ne znam šta je tu najbolje. Jokić ne voli da igra četvorku, a Beli je prespor na trojci. Bjelica godinama igra četvorku, a u Sakramentu igra ponekad i peticu. Stvarno ne znam koja je logika izmestiti dva igrača sa prirodne pozicije.

Morrissey iz Minhena

pre 4 godine

Sve je tacno rekao J.R. (nikad necu da zaboravim ono finale protiv Spanije).
Mislim da je najvaznije da se Bogi ne trosi previse sa organizacijom napada. Moze tu i tamo da bude plejmejker ali u tim fazama ne bi trebao da sutira previse, pogotovo ne trojke. To ga suvise trosi. Ako bude igrao kao na EP pre dve godine nece imati dovoljno snage u eventualnom polufinalu i finalu. Tada nas je u principu sam dovukao do finala, a skoro i do zlatne medalje, ali mu je na kraju nestala snaga. Mislim da bi tada osvojili zlato da je Jovic bio spreman za finale.
Ovako je Bogdan morao i da kreira i da poentira i to svaku utakmicu po 40 minuta. Kad tad je morao da pukne.
Micic i Jovic bi trebali da organizuju napad, a Bogdan da se fokusira na trojke, napade na kos i 'mid-range'-suteve. Tu nam je najkorisniji.
Jedva cekam... dosta je bilo srebra.

super

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta. 
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32) 

Tako je, najboljeg centra sveta koji ne igra centra u reprezentaciji, nego se non stop gura na poziciju 4 koja mu ne lezi ako zelimo da iskoristimo njegov pun potencijal i dominantnost kao igraca !!! 
(Goran, 21. avgust 2019 11:17) # Link komentara 

Kada se kumovskim vezama gura u startnih 5 poverenik za SNS Miroslav Raduljica.
(nista o nicemu, 21. avgust 2019 11:28)

Da, da. Bas je Raduljica sns-ovac.
Sto to ne kazes za Bobija (zvanicno podrzao Vucica) i Jokica, koji su za razliku od Raduljice bili na inauguraciji.

Jabilondo

pre 4 godine

Vezano za Bogdanove pljuvace.

Ja razumem da je Bogdan, svojim nepromisljenom izjavom o "Dzenkinsu i reprezentaciji", tokom plejofa KLS, pre 5 godina, podelio nasu javnost. Grobari ga dizu u nebesa, navijaci Zvezde, dobrim delom, predstavljaju kao najgoreg igraca ikada.

Istina je negde izmedju. Pa cak i da nije kalibar beka, kao Danilovic recimo ili mnog drugi iz prethodnih generacija, niti talenat kao Teodosic - koga mi, sada, imamo boljeg od njega?

Ako navedete da on nema pojma, onda navedite i ko je to, ko moze da igra za Srbiju, bolji od njega? U suprotnom samo trolujete.

Kako god, pomirite se da mi nemamo boljeg. Pa cak i nepovredjeni Teodosic nije bolji - prethodne 2 godine, Bogdan je rapidno napredovao, a Teo nije sakupio ni 40 minuta, sveukupno. Dakle, ko je bolji od njega? Jovic? Micic? Markovic (koji ionako ne zeli vise da igra)?

Jovan

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.Imaće igrace u svojim redovima koji igraju standardno u svojim NBA timovima.Jedan od favorita je Srbija 100%.Snagu pod koševima kakvu ima Srbija ni jedna druga reprezentacija sveta to nema!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32)

Brate mili znaci ne mogu vise. "Jedan od favorita je Srbija, snagu kakvu ima Srbija nema niko na svetu, Srbija ima najboljeg centra na svetu." Uvek te dosadne izlizane fraze koje znaju i ptice na grani. Znaci kao pravi robot koji samo ponavlja jedno isto i ne moze sam da zakljuci nista novo. I tako svaki dan, svaki komentar. Lik je kao Vucicevi papagaji, ne bi me cudilo da komentarise i politiku po ceo dan (pod drugim nikom naravno) i tamo ostavlja trenutno komentare cim izadje vest i spinuje sam sebi pluseve kao i ovde. Nije uopste slucajno sto je on po ceo dan na sajtu, sendvic mora da se zaradi.

Napravite account sistem sa registracijom pa da se lepo uvek vidi ko je ko i da postoji block opcija.

Jack Sparrow

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov.
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.

Goran

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32)

Tako je, najboljeg centra sveta koji ne igra centra u reprezentaciji, nego se non stop gura na poziciju 4 koja mu ne lezi ako zelimo da iskoristimo njegov pun potencijal i dominantnost kao igraca !!!

matrix74

pre 4 godine

Ajde ljudi stop sa tim lozenjem nacije. Ameri ako krenu kao sto je pre ovih HARDEN i Durantula da nas maltretiraju sa trojkama, nece biti nista od pricanja. Mi moramo sami da sutiramo bas dobro trojke da uopste nesto uradimo.
To je realnost. A bogami Mitchell i Tatum kao Kemba nisu losi trojkasi. Zato prvo grupa pa cemo videti.
Pozz

Hepo kocka

pre 4 godine

Samo me ložite pa ću da izgorim a da Svetsko Prvenstvo nije ni počelo.

Odavno nisam bio ovoliko najhajpovan odnosno naložen.

Milan

pre 4 godine

Radim u jednom beogradskom klubu, treniram klub nebitno koji manje vise uspesno i to je nebitno.Nije problem sto svako sugerise, nego sto svako ali bas svako ko nema dodirnih tacaka sa kosarkom osim tv-a glumi selektora a osnovno elementarno znanje o kosarci nema.Gledate utakmice i u 80 % slucajeva ne primetite rotaciju na pozicijama u samom napadu, elem razlika izmedju pozicije 4 i 5 je minimalna pogotovo u danasnje vreme kad su centri nikad pokretniji. Jokic moze u jednom napadu da odigra 4 u sledecem napadu "iso" akciju ledjima identicno centru sto ce i biti pozicija 5,ne znam kako zamisljate to ali pozicije 5 i 4 su skoro na identicnim pozicijama samo sto ta famozna cetvorka siri igru mada cemo se sloziti da to radi i petica kao sto je Jokic npr. Varijacije sa cetvorkom je isti slucaj sa Belim, dok sa Raduljicom to izgleda ogranicenije, nije bas crno onako kako se cini ovo je veliki plus u nasoj igri isto je situacija i sa Bogdanom to nijedna druga ekipa koliko znam ne igra osim nas...

makedonski_navijac

pre 4 godine

Zdravo svima.
Kao veliki kosarkaski fun koji prati ABA,NBA i Euroliga kao i sva Fibina takmicenja, mislim da izostanak Tea nije prevelik hendikep. Ja njega obozavam uvodi neku nadprosecnu kreaciju u igri ali da se ne lazemo da je njegovo vreme proslo. Gledao sam sve utakmice eurobasketa 2017te kad vas je Bogdan doslovno dogurao do finala (i umalo dobio) sa vasim C-timom. Tada sam svatio da Bogdan + Teo nije win kombinacija. Mislim da je ovo Bogdanovo vreme ali sada sa skoro najacim vasim timom (ne mogu da razumem birkovica u timu a izostanka Nedovica, Kalinu ne bi ni ja pozvao ali Sale je selektor i on najbolje zna. Mislim da Raduljica je tu radi odlicne saradnje koje ima sa Bogdanom i nista vise). Zelim vam puno srece i sto da ne zlatnu medalju.

palop

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov. 
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.
(Jack Sparrow, 21. avgust 2019 10:43)

Verujem da se ovo uigrava, ali mi se ne svidja bas. Kosarka je sve brza, a mi igramo sa dva centra i cetvorkom u postavi, plus je dokazano da Jokic na cetvorci ne koristi svoj pun potencijal...

Kakadu

pre 4 godine

Amerikanci se dopinguju, nate. To im pomaze da pogode trojku preko ruke, nate. Svi koji igraju u NBA su dopingovani jer se drugacije ne moze izdrzati. Izuzetak su Jokara, Beli, Bobby i Bogi, nate. Oni su cisti kao suza. Amerikanci nemaju najvecu bazu igraca i najbolji rad sa njima u svim uzrastima, doping je zasluzan, nate.

marepp

pre 4 godine

Jokic ne moze da pruzi svoj maksimum na poziciji 4, Bjelica isto na poziciji 3 tako da mnogo zavisi od Bogdana koji ce vecinu vremena igrati na svojoj poziciji, ne bi me cudilo ako nastavi sa brojkama koje je imao na pripremnim budei MVP prvenstva jer sigurno osvajamo.

MV

pre 4 godine

Može neko da mi pojasni šta imamo od toga što smo "favoriti", Brazil je bio prvi favorit na SP u Brazilu, pa koliko znam jedino što su imali od toga su suze posle 7:1...Pustite momke da igraju košarku, neka uživaju i neka se opuste. Ako ispadnu pre 1/2 svi ovi ložači će prvi da ih opljuju kao uvek.
Srećno momci!

Gde ja živim

pre 4 godine

Samo polako, utakmicu po utakmicu, maksimalno oprezno i koncentrisano sa svima pa na kraju da se pošibamo ko ljudi. Neće ni nama ni njima biti baš lako i jednostavno da dođemo do kraja i željenog rezultata. Bez pritiska i nadamo se najboljem. Idemo momci.

ne komrntarisi

pre 4 godine

(Dragan, 21. avgust 2019 11:07)
Druze opusti se. Imamo Jokica kao 3. Pleja, imamo Bogdanovica kao 4. Pleja, imamo Bjelicu kao 5 pleja. Svi oni znaju da odigrao na poziciji 1. I igrali su to u jednom trenutku karijere ili i dalje povremeno igraju..

slobo

pre 4 godine

1jovic/micic/
2bogdanovic/guduric
3lucic/simonovic
4 bjelica/bircevic
5jokic/marjanovic/raduljica/milutinov
s tim sto imamo tu mogucnost da bogdanovic igra 1,
bjelica 3,
jokic 4.
Ukratko to je to! Srecno orlovi!!!

Marko

pre 4 godine

Da, sa Amerima je uvek neizvesno, prvih pet minuta. Na kraju bude plus 30 u njihovu korist. Prestanite sa zaludjivanjem. To je isto kao što verujete da su naši najbolji u basketu, jer nikada niste videli basket u predgrađu ima gradova u USA.
Oni su svetlosnu godinu ispred ostalih.
Lagano uzimaju zlato.

Phoenix

pre 4 godine

Strasan igrac je JR bio. Prvi put sam ga gledao protiv Partizana u FIBA Supro ligi. Igrao za belgijski Ostende. Napunio nas do vrha.
A sa druge strane, Mica Beric, takodje sjajna partija i tridesetak poena.
A klinci, ko se seca Supro lige ;-)

Dragan

pre 4 godine

Gde nam je treci plejmaker? Imamo samo Jovic-a i Micic-a na 1. Pa Micic nemoze da se meri sa Amerikancima a i Jovic nije bas neka Klasa.
Pa zamislite ako se jedan od njih povredi ...nemamo sanse da dobijemo bilu koju ozbiljnu Reprezentaciju a kamoli USA.
Sta Sale ceka? Gde je treci plej? Jel nemamo u Srbiji osim Tea jos jednog plej-a?
Nemogu da verujem da je tako naivan i vodi samo Jovic-a i Micic-a na Svetsko Prvenstvo. Neverovatno koja Glupost!

palop

pre 4 godine

@(Kakadu, 21. avgust 2019 10:50)

Pa iskreno mislim da doping indirektno pomaze za sut, time sto neces biti umiran kao inace, a to znatno podize procenat. Ovim ne kazem da su Ameri dopingovani vec samo kako doping moze da poboljsa i tehnicke elemente kosarke.

nista o nicemu

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32)

Tako je, najboljeg centra sveta koji ne igra centra u reprezentaciji, nego se non stop gura na poziciju 4 koja mu ne lezi ako zelimo da iskoristimo njegov pun potencijal i dominantnost kao igraca !!!
(Goran, 21. avgust 2019 11:17) # Link komentara

Kada se kumovskim vezama gura u startnih 5 poverenik za SNS Miroslav Raduljica.

Poz iz BG-a

pre 4 godine

Ako Amerika sada osvoji mislim da treba obustaviti održavanje Mundobasketa na jedno 40ak godina, ili izopštiti Ameriku iz takmičenja i ostaviti druge da igraju za drugo mesto.

Cvrle

pre 4 godine

Ne secam se da je nekad bilo vece lozenje nego sada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo

Mi "klikbajt" komentatori volimo da procitamo i komentarisemo jednu
te istu vijest po dvadesetak puta. Zato nam i "prodaju" istu vijest
takoo cesto.

Милан

pre 4 godine

Не може да победи јер Сале када игра са америма има размишљање они су Богови, шта могу да кажем, нека одиграју како год па шта нам Бог да. И наравно Радуљица му игра.

realnoo

pre 4 godine

Nešto ne kapiram - ko su Ameri? često nailazim u komentarima a ne znam koja je to reprezentacija, možda uz mali napor da se bude precizniji, kao i tzv repka i slična obogaćivanja našeg jezika, napregnite se malo kad već pišete a želite da to ima neki značaj i čita se
(Miki, 21. avgust 2019 13:06)

Ameri i nekako ali repka mi je toliko jadan sleng da je to cudo jedno, bulvalno zvuci omalovazavajuce. Ali posto vidim druze da vise dobijas miniseve od pluseva jasno mi je koliko nas jezik gubi na svojoj tezini usled pracenja svetskih trendova... Sto se tice kosarke vise sam da imamo po jos jednog beka i pleja ali i ovako smo izuzetno jaki. Samo prizemno i meč po meč. Ima vremena za "amere".

Miki

pre 4 godine

Nešto ne kapiram - ko su Ameri? često nailazim u komentarima a ne znam koja je to reprezentacija, možda uz mali napor da se bude precizniji, kao i tzv repka i slična obogaćivanja našeg jezika, napregnite se malo kad već pišete a želite da to ima neki značaj i čita se

Amar

pre 4 godine

...ali pozicije 5 i 4 su skoro na identicnim pozicijama samo sto ta famozna cetvorka siri igru mada cemo se sloziti da to radi i petica kao sto je Jokic npr. Varijacije sa cetvorkom je isti slucaj sa Belim, dok sa Raduljicom to izgleda ogranicenije, nije bas crno onako kako se cini ovo je veliki plus u nasoj igri isto je situacija i sa Bogdanom to nijedna druga ekipa koliko znam ne igra osim nas...
(Milan, 21. avgust 2019 13:48)

Analiza uglavnom tacna, zakljucak u potpunosti pogresan. To da petica i četvorka nisu ista pozicija najbolje znaju ljudi iz Denvera koji su jedno vrijeme htjeli da igraju sa Jokicem na četvorci. Evo konkretan primjer, zamisli Jokica na cetvorci, Bobija na petici. Oni su na tim pozicijama ne samo u napadu vec i u odbrani, sto bi znacilo da Jokic cuva igraca koji siri igru i cesto izlazi iz reketa, sto dalje znaci da vecinu skokova hvata Bobi,koji je u toj situaciji kao drvo i samo ceka pleja da pridje i uzme loptu. Sa druge strane, Jokic kada uhvati loptu ispod svog kosa je opasniji od 99% plejeva kada su u pitanju otvaranje kontre i pas preko citavog terena. Ovakvih primjera je jos mnogo,ali cinjenica je da nije svejedno da li ce Jokic igrati na poziciji 4. ili 5. i da ce njegov ucinak dosta zavisi od pozicije na kojoj je.

Petargg

pre 4 godine

Zadnja dva puta kada sm ose sreli u finalu Ameri su se prilično poigravali sa nama. Nije to bilo ni izbliza kao 2002. kada smo ih uz malo sreće pobedili u Indijanopolisu. Nošto fali? Možda je to Pešić kao selektor, možda tada još nije sazrelo.
(sim, 21. avgust 2019 12:35)

2002. smo imali 2 All stara u ekipi. I jos vrhunskih igraca plus su neki igrali partije zivota. Splet okolnosti, oni dosli sa losim timom. Gubili su i u grupi. 2014. I 2016. ipak su igrali Irving, Durent, Kari, Kazins,.. mi ni blizu po kvalitetu. Sve u svemu jake ekipe su slali. Normalno da su se poigravalai. Sad je situacija slicna kao 2002. mada nemam entuzijazam. Opet ce nam trebati dosta srece kao i u Indijanopolisu.

sim

pre 4 godine

Zadnja dva puta kada sm ose sreli u finalu Ameri su se prilično poigravali sa nama. Nije to bilo ni izbliza kao 2002. kada smo ih uz malo sreće pobedili u Indijanopolisu. Nošto fali? Možda je to Pešić kao selektor, možda tada još nije sazrelo.

sars

pre 4 godine

polako sa euforijom... tacno je da je to jedna utakmica, ali se ne smemo okliznuti ni na jednoj takvoj pre amera... korak po korak zato, prvo grupa da se resi kako treba...

LinLong

pre 4 godine

Bogdan vise smeta nego neka korist od njega. Ako se ogranici njegova minutaza bicemo odlicni, ako mu se opet dozvoli da radi sta hoce, da sutira preko igraca, da mu ispada lopta dok pokusava prodor tu radosti nema... Znam bice minusa, ali pogledajte odlucujuce trenutke, poslednji napad protiv grka, onomad protiv litvanije, protiv francuske, protiv SAD. Lopta ide ovom momku i on ne zna sta ce sa njom

miroslav

pre 4 godine

sad svi najbolje znate ko gde treba da igra,pa taj jokic ubedjen sam bi prvi rekao saletu da ne moze i da mu ne odg da igra 4...sve u svemu moramo da verujemo u ovu reprezentacoju,i u saleta,ubefjen sam.da su sve njegove odluke kompromis sa ostalima

bek

pre 4 godine

Prvo treba doci do finala i neozbiljno je pricati o tome. Svasta moze da se desi, jedna lopta da odlucuje ..polako. Utakmica po utakmicu. A posle grupe, ne daj Boze, jedan poraz izbacuje iz takmicenja. Biti favorit na papiru nista ne znaci jer ima jakih reprezentacija i danas svi igraju kosarku. Sto se tice BB covek je potpuno u pravu. Zna o cemu prica i vidi ono sto bi svi trebali da vide ali ne zele. Ubedjuju sebe u suprotno? Jedino ne znam sta bi rekli da BB uopste ne igra nego se baskari negde na Haitiju ili Ibici? Ko bi onda bio "sebican " u reprezentaciji i imao ucinak preko 20 koseva po utakmici? On ce da "eksplodira" na SP, zapamtite.

Пикси из корнера, гробари невера

pre 4 godine

(sim, 21. avgust 2019 12:35)
2002ге, Кармело Ентони, Реџи Милер, Деандре Џордан и не могу да се сетим а да не гуглам, Роуз ваљда, што је по квалитету сличан тим овом који ће играти у Кини за САД. Док су задња два пута, која помињеш, за САД наступале “звери”. То је “мала” разлика. А и на следећим ОИ, са Харденом, Каријем, Ирвингом, Дурентом, Грином, Џејмсом, Дајвисом, Казинсом и осталим “зверима”, биће по 30 разлике против било које екипе. Да се погрешно не разумемо, и у оваквом саставу је Америчка репрезентација изузетно јака, али им је прва екипа практично непобедива. Недодирљиви су.

Negativni

pre 4 godine

Ajde ljudi da se ne lozimo mnogo. Imamo veoma jaku reprezentacinu. Imamo NBA igrace. Ali nismo jedini. Imaju i drugi. Ima jos veoma jakih ekipa na tom turniru. Hajde da im ne nabijamo pritisak i da ne pricamo o finalu prerano. Moze tamo svasta da se desi....
(Stanko, 21. avgust 2019 11:13

Tačno. Imamo šansi za zlato, ali dug je put do finala. Imamo i sjajnog Jokića, dobrog selektora i Bjelicu koji je još jedan odličan igrač. Bogdanović nije njihov nivo, ali ume da bude koristan ukoliko nije vodja. Takodje, nisu ni drugim reprezentacijama svi na okupu, ali nismo ni mi baš tip-top na svim pozicijama da bi unapred rezervisali medalju. Ameri su jaki, mlad tim sa par iskusnih igrača i odličnim trenerom. Biće svašta na ovom prvenstvu.

Demar Derosan

pre 4 godine

@Slobo
Slazem se sa vasom analizom pozicija. Samo bih pozeleo da ne bude vise povreda i iznudjenih resenja u kljucnim tekmama.

bcd

pre 4 godine

Nema od tog zlata i finala ništa...
Prevelika je euforija oko ovog šampionata i pritisak i očekivanja od reprezentacije....
Srbija je najbolje rezultate prethodnih godina ostvarivala kada se najmanje od nje očekivalo i kada je pritisak i euforija javnosti bila najmanja...
Primerice na prošli šampionat Evrope otišli smo praktički sa rezervama i niko nije očekivao da ćemo igrati za zlato sa Slovencima.. A momci su pokazali karakter i došli do samog kraja...
Setimo se srpskog dream tima kada se šampionat održavao u SCG kako je prošlo kada se očekivalo da ćemo se prošetati do zlata..

CarloNS

pre 4 godine

Radim u jednom beogradskom klubu, treniram klub nebitno koji manje vise uspesno i to je nebitno.Nije problem sto svako sugerise, nego sto svako ali bas svako ko nema dodirnih tacaka sa kosarkom osim tv-a glumi selektora a osnovno elementarno znanje o kosarci nema.Gledate utakmice i u 80 % slucajeva ne primetite rotaciju na pozicijama u samom napadu, elem razlika izmedju pozicije 4 i 5 je minimalna pogotovo u danasnje vreme kad su centri nikad pokretniji. Jokic moze u jednom napadu da odigra 4 u sledecem napadu "iso" akciju ledjima identicno centru sto ce i biti pozicija 5,ne znam kako zamisljate to ali pozicije 5 i 4 su skoro na identicnim pozicijama samo sto ta famozna cetvorka siri igru mada cemo se sloziti da to radi i petica kao sto je Jokic npr. Varijacije sa cetvorkom je isti slucaj sa Belim, dok sa Raduljicom to izgleda ogranicenije, nije bas crno onako kako se cini ovo je veliki plus u nasoj igri isto je situacija i sa Bogdanom to nijedna druga ekipa koliko znam ne igra osim nas...
(Milan, 21. avgust 2019 13:48)

Nemam nikakvo košarkaško znanje, ali ću se voditi čistom logikom.

Jokić nije brz i ako ga staviš na 4 to znači da je na 5 neko ko je još sporiji. Bjelica je spor, Jović je spor. Takva petorka ne može da igra kvalitetnu odbranu protiv brze ekipe.

Kada se u Denveru Jokić rotira sa Plamlijem na pozicijama 4 i 5 to je skroz druga priča. Plamli je prilično brz za svoju visinu, a pored njih dvojice najčešće su tu još 3 beka koji su solidno brzi.

Mile Dodik

pre 4 godine

Trt,mrt,... Shvatili su USA ko je glavni favorit za zlato. Ocekujem laganu setnju do trona I ubedljivu pobedu nad USA u finalu od minimum 30 razlike. Neka FIBA ubuduce postavi takmicenje da reprezentacija Sveta budu nasi konkurenti jer reprezentacija sinova Svetog Save je nenadmasna.

Kiza

pre 4 godine

Jokić nije brz i ako ga staviš na 4 to znači da je na 5 neko ko je još sporiji. Bjelica je spor, Jović je spor. Takva petorka ne može da igra kvalitetnu odbranu protiv brze ekipe.

Kada se u Denveru Jokić rotira sa Plamlijem na pozicijama 4 i 5 to je skroz druga priča. Plamli je prilično brz za svoju visinu, a pored njih dvojice najčešće su tu još 3 beka koji su solidno brzi.
(CarloNS, 21. avgust 2019 15:50)

Pa nije on rekao da ce stalno tako igrati. To je samo varijanta koju ce nekada izvoditi u zavisnosti od protivnika i protivnikove taktike na koju treba dati odgovor. A to sto imamo igrace koji mogu da pokrivaju vise pozicija je svakako prednost koju treba koristiti.

Ecghn

pre 4 godine

Nista od toga Bogdanu uvek otkaze zut kad je najbitnije,Jokic nece dati vise od 13 poena po utakmici, Sasa ce trpati svoje miljenike Raduljicu i Bircevica..... gubimo od Amera al sa manjom razlikom nego pre.

zgtom

pre 4 godine

Gledajući ždrijeb druge faze, za SRB će ključno biti dobiti ŠPA za prvo mjesto u toj drugoj fazi. Ukoliko izgubi od ŠPA , a SAD po planu uđe u četvrtfinale, tada je četvrfinalni par SRB-SAD .

lal

pre 4 godine

@zgtom: tako nam se zalomilo u indijanapolisu... ne samo da smo izgubili od spanije, nego nas je pobedio i portoriko i onda slag na tortu, argentina dobije USA...
niko normalan ne prizeljkuje takav scenario, osim ako ne izgubimo od spanije... :)

111

pre 4 godine

Odlično Slobo, shvatio si ko igra koju poziciju u rosteru. Aj sad da obnovimo starije gradivo i da mi kažeš nešto o plej-mejkeru, al nemoj odma da kreneš da mi pričaš o point-center-u, nego lepo sve redom.
(toni bandera, 21. avgust 2019 13:00)

Odlicno a sada ti meni kazi da li smo protiv Litvanije i Grcke imali plej mekera? Ako nismo, tako cemo i igrati na SP. Ako jesmo, tako cemo i igrati na SP.

Amar

pre 4 godine

Amar, 21. avgust 2019 14:22)

A nisi pomislio da bi mozda npr jokic mogao igrat u napadu 4, a u obrani 5. No ako ti kazes da mora i naprijed i nazad isto onda ima da mora.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dnjiga, 21. avgust 2019 14:47)
Sto bi znacilo da bi u ovom mom primeru Bobi branio cetvorku protivnickog tima. Zar stvarno mislis da bi se to dobro zavrsilo? Em sto bi stalno bio van teketa gde je u odbrani skoro beskoristan, em ne bi mogao da prati kretnju protivnicke cetvorke. Nije ovo samo slucaj sa Bobijem, isti zakljucak vazi i za Raduljicu i Milutinova. A i kad je napad u pitanju, Jokic se mnogo bolje oseca kada igra na poziciji 5, ako si pratio njegovu karijeru to si sigurno primetio

Lale gator

pre 4 godine

Jokić je najbolji na svetu na poziciji centra, a ne krilnog centra. Pa Đorđeviću ti dalje vidi šta ćeš i da li ćeš F1 voziti po makadamu.

Miroslav

pre 4 godine

iskreno, mislim da previse ocekujemo od Jokica. Bitnije nam da Bogdanović i Bjelica budu u full_u, o Teo ako se vrati sa 8-9 asistencija i 15 tak poena puna kapa ...

Оче наш, води рачуна шта радиш

pre 4 godine

Треба бити опрезан. Шта ако нам уведу санкције или нас не дај Боже бомбардују?
Можемо, али ако преЦедник интервенише код Мајка Помпеа и добије чврста обећања.

toni bandera

pre 4 godine

1jovic/micic/
2bogdanovic/guduric
3lucic/simonovic
4 bjelica/bircevic
5jokic/marjanovic/raduljica/milutinov
s tim sto imamo tu mogucnost da bogdanovic igra 1,
bjelica 3,
jokic 4.
Ukratko to je to! Srecno orlovi!!!

Odlično Slobo, shvatio si ko igra koju poziciju u rosteru. Aj sad da obnovimo starije gradivo i da mi kažeš nešto o plej-mejkeru, al nemoj odma da kreneš da mi pričaš o point-center-u, nego lepo sve redom.

dnjiga

pre 4 godine

(Amar, 21. avgust 2019 14:22)

A nisi pomislio da bi mozda npr jokic mogao igrat u napadu 4, a u obrani 5. No ako ti kazes da mora i naprijed i nazad isto onda ima da mora.

Jaran

pre 4 godine

super
Jokic je bio sa Bobijem, a Bobi je taj koji je bio na listi. Pre bih rekao da ga je Bobi pozvao, pa i Lovernj (?!) je bio sa njima na inauguraciji!

LinLong

pre 4 godine

Bogdan vise smeta nego neka korist od njega. Ako se ogranici njegova minutaza bicemo odlicni, ako mu se opet dozvoli da radi sta hoce, da sutira preko igraca, da mu ispada lopta dok pokusava prodor tu radosti nema... Znam bice minusa, ali pogledajte odlucujuce trenutke, poslednji napad protiv grka, onomad protiv litvanije, protiv francuske, protiv SAD. Lopta ide ovom momku i on ne zna sta ce sa njom

Jack Sparrow

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov.
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.Imaće igrace u svojim redovima koji igraju standardno u svojim NBA timovima.Jedan od favorita je Srbija 100%.Snagu pod koševima kakvu ima Srbija ni jedna druga reprezentacija sveta to nema!

Dragan

pre 4 godine

Gde nam je treci plejmaker? Imamo samo Jovic-a i Micic-a na 1. Pa Micic nemoze da se meri sa Amerikancima a i Jovic nije bas neka Klasa.
Pa zamislite ako se jedan od njih povredi ...nemamo sanse da dobijemo bilu koju ozbiljnu Reprezentaciju a kamoli USA.
Sta Sale ceka? Gde je treci plej? Jel nemamo u Srbiji osim Tea jos jednog plej-a?
Nemogu da verujem da je tako naivan i vodi samo Jovic-a i Micic-a na Svetsko Prvenstvo. Neverovatno koja Glupost!

nista o nicemu

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32)

Tako je, najboljeg centra sveta koji ne igra centra u reprezentaciji, nego se non stop gura na poziciju 4 koja mu ne lezi ako zelimo da iskoristimo njegov pun potencijal i dominantnost kao igraca !!!
(Goran, 21. avgust 2019 11:17) # Link komentara

Kada se kumovskim vezama gura u startnih 5 poverenik za SNS Miroslav Raduljica.

Kakadu

pre 4 godine

Amerikanci se dopinguju, nate. To im pomaze da pogode trojku preko ruke, nate. Svi koji igraju u NBA su dopingovani jer se drugacije ne moze izdrzati. Izuzetak su Jokara, Beli, Bobby i Bogi, nate. Oni su cisti kao suza. Amerikanci nemaju najvecu bazu igraca i najbolji rad sa njima u svim uzrastima, doping je zasluzan, nate.

Mile Dodik

pre 4 godine

Trt,mrt,... Shvatili su USA ko je glavni favorit za zlato. Ocekujem laganu setnju do trona I ubedljivu pobedu nad USA u finalu od minimum 30 razlike. Neka FIBA ubuduce postavi takmicenje da reprezentacija Sveta budu nasi konkurenti jer reprezentacija sinova Svetog Save je nenadmasna.

Miki

pre 4 godine

Nešto ne kapiram - ko su Ameri? često nailazim u komentarima a ne znam koja je to reprezentacija, možda uz mali napor da se bude precizniji, kao i tzv repka i slična obogaćivanja našeg jezika, napregnite se malo kad već pišete a želite da to ima neki značaj i čita se

tocka

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov.
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.
(Jack Sparrow, 21. avgust 2019 10:43) # Link komentara
Mene Sale jutros zvao i kaze: Raduljica, Simon, Birca, Gagic i Sale.
Kaze mora tako jer mu sujeta ne dozvoljava da Jokić igra peticu.

Ecghn

pre 4 godine

Nista od toga Bogdanu uvek otkaze zut kad je najbitnije,Jokic nece dati vise od 13 poena po utakmici, Sasa ce trpati svoje miljenike Raduljicu i Bircevica..... gubimo od Amera al sa manjom razlikom nego pre.

Милан

pre 4 godine

Не може да победи јер Сале када игра са америма има размишљање они су Богови, шта могу да кажем, нека одиграју како год па шта нам Бог да. И наравно Радуљица му игра.

Negativni

pre 4 godine

Ajde ljudi da se ne lozimo mnogo. Imamo veoma jaku reprezentacinu. Imamo NBA igrace. Ali nismo jedini. Imaju i drugi. Ima jos veoma jakih ekipa na tom turniru. Hajde da im ne nabijamo pritisak i da ne pricamo o finalu prerano. Moze tamo svasta da se desi....
(Stanko, 21. avgust 2019 11:13

Tačno. Imamo šansi za zlato, ali dug je put do finala. Imamo i sjajnog Jokića, dobrog selektora i Bjelicu koji je još jedan odličan igrač. Bogdanović nije njihov nivo, ali ume da bude koristan ukoliko nije vodja. Takodje, nisu ni drugim reprezentacijama svi na okupu, ali nismo ni mi baš tip-top na svim pozicijama da bi unapred rezervisali medalju. Ameri su jaki, mlad tim sa par iskusnih igrača i odličnim trenerom. Biće svašta na ovom prvenstvu.

toni bandera

pre 4 godine

1jovic/micic/
2bogdanovic/guduric
3lucic/simonovic
4 bjelica/bircevic
5jokic/marjanovic/raduljica/milutinov
s tim sto imamo tu mogucnost da bogdanovic igra 1,
bjelica 3,
jokic 4.
Ukratko to je to! Srecno orlovi!!!

Odlično Slobo, shvatio si ko igra koju poziciju u rosteru. Aj sad da obnovimo starije gradivo i da mi kažeš nešto o plej-mejkeru, al nemoj odma da kreneš da mi pričaš o point-center-u, nego lepo sve redom.

Marko

pre 4 godine

Da, sa Amerima je uvek neizvesno, prvih pet minuta. Na kraju bude plus 30 u njihovu korist. Prestanite sa zaludjivanjem. To je isto kao što verujete da su naši najbolji u basketu, jer nikada niste videli basket u predgrađu ima gradova u USA.
Oni su svetlosnu godinu ispred ostalih.
Lagano uzimaju zlato.

sim

pre 4 godine

Zadnja dva puta kada sm ose sreli u finalu Ameri su se prilično poigravali sa nama. Nije to bilo ni izbliza kao 2002. kada smo ih uz malo sreće pobedili u Indijanopolisu. Nošto fali? Možda je to Pešić kao selektor, možda tada još nije sazrelo.

Miroslav

pre 4 godine

iskreno, mislim da previse ocekujemo od Jokica. Bitnije nam da Bogdanović i Bjelica budu u full_u, o Teo ako se vrati sa 8-9 asistencija i 15 tak poena puna kapa ...

Goran

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32)

Tako je, najboljeg centra sveta koji ne igra centra u reprezentaciji, nego se non stop gura na poziciju 4 koja mu ne lezi ako zelimo da iskoristimo njegov pun potencijal i dominantnost kao igraca !!!

marepp

pre 4 godine

Jokic ne moze da pruzi svoj maksimum na poziciji 4, Bjelica isto na poziciji 3 tako da mnogo zavisi od Bogdana koji ce vecinu vremena igrati na svojoj poziciji, ne bi me cudilo ako nastavi sa brojkama koje je imao na pripremnim budei MVP prvenstva jer sigurno osvajamo.

ne komrntarisi

pre 4 godine

(Dragan, 21. avgust 2019 11:07)
Druze opusti se. Imamo Jokica kao 3. Pleja, imamo Bogdanovica kao 4. Pleja, imamo Bjelicu kao 5 pleja. Svi oni znaju da odigrao na poziciji 1. I igrali su to u jednom trenutku karijere ili i dalje povremeno igraju..

Lale gator

pre 4 godine

Jokić je najbolji na svetu na poziciji centra, a ne krilnog centra. Pa Đorđeviću ti dalje vidi šta ćeš i da li ćeš F1 voziti po makadamu.

Stanko

pre 4 godine

Ajde ljudi da se ne lozimo mnogo. Imamo veoma jaku reprezentacinu. Imamo NBA igrace. Ali nismo jedini. Imaju i drugi. Ima jos veoma jakih ekipa na tom turniru. Hajde da im ne nabijamo pritisak i da ne pricamo o finalu prerano. Moze tamo svasta da se desi....

miroslav

pre 4 godine

sad svi najbolje znate ko gde treba da igra,pa taj jokic ubedjen sam bi prvi rekao saletu da ne moze i da mu ne odg da igra 4...sve u svemu moramo da verujemo u ovu reprezentacoju,i u saleta,ubefjen sam.da su sve njegove odluke kompromis sa ostalima

Оче наш, води рачуна шта радиш

pre 4 godine

Треба бити опрезан. Шта ако нам уведу санкције или нас не дај Боже бомбардују?
Можемо, али ако преЦедник интервенише код Мајка Помпеа и добије чврста обећања.

Jovan

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta.Imaće igrace u svojim redovima koji igraju standardno u svojim NBA timovima.Jedan od favorita je Srbija 100%.Snagu pod koševima kakvu ima Srbija ni jedna druga reprezentacija sveta to nema!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32)

Brate mili znaci ne mogu vise. "Jedan od favorita je Srbija, snagu kakvu ima Srbija nema niko na svetu, Srbija ima najboljeg centra na svetu." Uvek te dosadne izlizane fraze koje znaju i ptice na grani. Znaci kao pravi robot koji samo ponavlja jedno isto i ne moze sam da zakljuci nista novo. I tako svaki dan, svaki komentar. Lik je kao Vucicevi papagaji, ne bi me cudilo da komentarise i politiku po ceo dan (pod drugim nikom naravno) i tamo ostavlja trenutno komentare cim izadje vest i spinuje sam sebi pluseve kao i ovde. Nije uopste slucajno sto je on po ceo dan na sajtu, sendvic mora da se zaradi.

Napravite account sistem sa registracijom pa da se lepo uvek vidi ko je ko i da postoji block opcija.

Hepo kocka

pre 4 godine

Samo me ložite pa ću da izgorim a da Svetsko Prvenstvo nije ni počelo.

Odavno nisam bio ovoliko najhajpovan odnosno naložen.

Morrissey iz Minhena

pre 4 godine

Sve je tacno rekao J.R. (nikad necu da zaboravim ono finale protiv Spanije).
Mislim da je najvaznije da se Bogi ne trosi previse sa organizacijom napada. Moze tu i tamo da bude plejmejker ali u tim fazama ne bi trebao da sutira previse, pogotovo ne trojke. To ga suvise trosi. Ako bude igrao kao na EP pre dve godine nece imati dovoljno snage u eventualnom polufinalu i finalu. Tada nas je u principu sam dovukao do finala, a skoro i do zlatne medalje, ali mu je na kraju nestala snaga. Mislim da bi tada osvojili zlato da je Jovic bio spreman za finale.
Ovako je Bogdan morao i da kreira i da poentira i to svaku utakmicu po 40 minuta. Kad tad je morao da pukne.
Micic i Jovic bi trebali da organizuju napad, a Bogdan da se fokusira na trojke, napade na kos i 'mid-range'-suteve. Tu nam je najkorisniji.
Jedva cekam... dosta je bilo srebra.

Locutus

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov.
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.
(Jack Sparrow, 21. avgust 2019 10:43)

Ja stvarno ne znam šta je tu najbolje. Jokić ne voli da igra četvorku, a Beli je prespor na trojci. Bjelica godinama igra četvorku, a u Sakramentu igra ponekad i peticu. Stvarno ne znam koja je logika izmestiti dva igrača sa prirodne pozicije.

CarloNS

pre 4 godine

Radim u jednom beogradskom klubu, treniram klub nebitno koji manje vise uspesno i to je nebitno.Nije problem sto svako sugerise, nego sto svako ali bas svako ko nema dodirnih tacaka sa kosarkom osim tv-a glumi selektora a osnovno elementarno znanje o kosarci nema.Gledate utakmice i u 80 % slucajeva ne primetite rotaciju na pozicijama u samom napadu, elem razlika izmedju pozicije 4 i 5 je minimalna pogotovo u danasnje vreme kad su centri nikad pokretniji. Jokic moze u jednom napadu da odigra 4 u sledecem napadu "iso" akciju ledjima identicno centru sto ce i biti pozicija 5,ne znam kako zamisljate to ali pozicije 5 i 4 su skoro na identicnim pozicijama samo sto ta famozna cetvorka siri igru mada cemo se sloziti da to radi i petica kao sto je Jokic npr. Varijacije sa cetvorkom je isti slucaj sa Belim, dok sa Raduljicom to izgleda ogranicenije, nije bas crno onako kako se cini ovo je veliki plus u nasoj igri isto je situacija i sa Bogdanom to nijedna druga ekipa koliko znam ne igra osim nas...
(Milan, 21. avgust 2019 13:48)

Nemam nikakvo košarkaško znanje, ali ću se voditi čistom logikom.

Jokić nije brz i ako ga staviš na 4 to znači da je na 5 neko ko je još sporiji. Bjelica je spor, Jović je spor. Takva petorka ne može da igra kvalitetnu odbranu protiv brze ekipe.

Kada se u Denveru Jokić rotira sa Plamlijem na pozicijama 4 i 5 to je skroz druga priča. Plamli je prilično brz za svoju visinu, a pored njih dvojice najčešće su tu još 3 beka koji su solidno brzi.

Vuk

pre 4 godine

Cist primer zasto su Ameri najjaci. Mi se ovde prepucavamo, politicari su nam sportski radnici, svi se svima mesaju u posao, evo covek koji radi kao skaut, u zemlji za koju mislimo da je nadobudna i da gleda samo sebe, zna do detalja o nasem igracu, zna sve prilike, prati, ja dajem glavu da zna tacno sve o svakom igracu, a koliko onda tek znaju ljidi koji rade sa reprezentacijom i kojima je to posao... Jedbostavno, mi mislimo da su oni najjaci jer se dopinguju, ok, cinjenica je, ali i cinjenica je da ljudi rade vise od drugih, mozda NBA deluje kao zabava, ali iza zavese to je jedan preozbiljan posao i svaki igrac je prolio krv dok nije dosao dotle gde jeste sada...

Gde ja živim

pre 4 godine

Samo polako, utakmicu po utakmicu, maksimalno oprezno i koncentrisano sa svima pa na kraju da se pošibamo ko ljudi. Neće ni nama ni njima biti baš lako i jednostavno da dođemo do kraja i željenog rezultata. Bez pritiska i nadamo se najboljem. Idemo momci.

palop

pre 4 godine

@(Kakadu, 21. avgust 2019 10:50)

Pa iskreno mislim da doping indirektno pomaze za sut, time sto neces biti umiran kao inace, a to znatno podize procenat. Ovim ne kazem da su Ameri dopingovani vec samo kako doping moze da poboljsa i tehnicke elemente kosarke.

super

pre 4 godine

Hirurški precizno i sve tačno.Srbija će na ovom SP imati najboljeg centra sveta. 
(dnevna doza prosecnog Srbende, 21. avgust 2019 10:32) 

Tako je, najboljeg centra sveta koji ne igra centra u reprezentaciji, nego se non stop gura na poziciju 4 koja mu ne lezi ako zelimo da iskoristimo njegov pun potencijal i dominantnost kao igraca !!! 
(Goran, 21. avgust 2019 11:17) # Link komentara 

Kada se kumovskim vezama gura u startnih 5 poverenik za SNS Miroslav Raduljica.
(nista o nicemu, 21. avgust 2019 11:28)

Da, da. Bas je Raduljica sns-ovac.
Sto to ne kazes za Bobija (zvanicno podrzao Vucica) i Jokica, koji su za razliku od Raduljice bili na inauguraciji.

slobo

pre 4 godine

1jovic/micic/
2bogdanovic/guduric
3lucic/simonovic
4 bjelica/bircevic
5jokic/marjanovic/raduljica/milutinov
s tim sto imamo tu mogucnost da bogdanovic igra 1,
bjelica 3,
jokic 4.
Ukratko to je to! Srecno orlovi!!!

Milan

pre 4 godine

Radim u jednom beogradskom klubu, treniram klub nebitno koji manje vise uspesno i to je nebitno.Nije problem sto svako sugerise, nego sto svako ali bas svako ko nema dodirnih tacaka sa kosarkom osim tv-a glumi selektora a osnovno elementarno znanje o kosarci nema.Gledate utakmice i u 80 % slucajeva ne primetite rotaciju na pozicijama u samom napadu, elem razlika izmedju pozicije 4 i 5 je minimalna pogotovo u danasnje vreme kad su centri nikad pokretniji. Jokic moze u jednom napadu da odigra 4 u sledecem napadu "iso" akciju ledjima identicno centru sto ce i biti pozicija 5,ne znam kako zamisljate to ali pozicije 5 i 4 su skoro na identicnim pozicijama samo sto ta famozna cetvorka siri igru mada cemo se sloziti da to radi i petica kao sto je Jokic npr. Varijacije sa cetvorkom je isti slucaj sa Belim, dok sa Raduljicom to izgleda ogranicenije, nije bas crno onako kako se cini ovo je veliki plus u nasoj igri isto je situacija i sa Bogdanom to nijedna druga ekipa koliko znam ne igra osim nas...

dnjiga

pre 4 godine

(Amar, 21. avgust 2019 14:22)

A nisi pomislio da bi mozda npr jokic mogao igrat u napadu 4, a u obrani 5. No ako ti kazes da mora i naprijed i nazad isto onda ima da mora.

Пикси из корнера, гробари невера

pre 4 godine

(sim, 21. avgust 2019 12:35)
2002ге, Кармело Ентони, Реџи Милер, Деандре Џордан и не могу да се сетим а да не гуглам, Роуз ваљда, што је по квалитету сличан тим овом који ће играти у Кини за САД. Док су задња два пута, која помињеш, за САД наступале “звери”. То је “мала” разлика. А и на следећим ОИ, са Харденом, Каријем, Ирвингом, Дурентом, Грином, Џејмсом, Дајвисом, Казинсом и осталим “зверима”, биће по 30 разлике против било које екипе. Да се погрешно не разумемо, и у оваквом саставу је Америчка репрезентација изузетно јака, али им је прва екипа практично непобедива. Недодирљиви су.

palop

pre 4 godine

Iz proverenih izvora,uigrava se sledeca petorka:
Vasa,Bogdan,Bjelica,Jokic,Milutinov. 
Mozda i najbolje resenje buduci da smo jako ograniceni igracki na pozicijama 3 i 4.
(Jack Sparrow, 21. avgust 2019 10:43)

Verujem da se ovo uigrava, ali mi se ne svidja bas. Kosarka je sve brza, a mi igramo sa dva centra i cetvorkom u postavi, plus je dokazano da Jokic na cetvorci ne koristi svoj pun potencijal...

Poz iz BG-a

pre 4 godine

Ako Amerika sada osvoji mislim da treba obustaviti održavanje Mundobasketa na jedno 40ak godina, ili izopštiti Ameriku iz takmičenja i ostaviti druge da igraju za drugo mesto.

Jabilondo

pre 4 godine

Bogdan vise smeta nego neka korist od njega...
(LinLong, 21. avgust 2019 11:04)

Nema potrebe da dalje čitam. Pređi na na drugi sport... Ne, na "Superženu".

Amar

pre 4 godine

Amar, 21. avgust 2019 14:22)

A nisi pomislio da bi mozda npr jokic mogao igrat u napadu 4, a u obrani 5. No ako ti kazes da mora i naprijed i nazad isto onda ima da mora.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dnjiga, 21. avgust 2019 14:47)
Sto bi znacilo da bi u ovom mom primeru Bobi branio cetvorku protivnickog tima. Zar stvarno mislis da bi se to dobro zavrsilo? Em sto bi stalno bio van teketa gde je u odbrani skoro beskoristan, em ne bi mogao da prati kretnju protivnicke cetvorke. Nije ovo samo slucaj sa Bobijem, isti zakljucak vazi i za Raduljicu i Milutinova. A i kad je napad u pitanju, Jokic se mnogo bolje oseca kada igra na poziciji 5, ako si pratio njegovu karijeru to si sigurno primetio

realnoo

pre 4 godine

Nešto ne kapiram - ko su Ameri? često nailazim u komentarima a ne znam koja je to reprezentacija, možda uz mali napor da se bude precizniji, kao i tzv repka i slična obogaćivanja našeg jezika, napregnite se malo kad već pišete a želite da to ima neki značaj i čita se
(Miki, 21. avgust 2019 13:06)

Ameri i nekako ali repka mi je toliko jadan sleng da je to cudo jedno, bulvalno zvuci omalovazavajuce. Ali posto vidim druze da vise dobijas miniseve od pluseva jasno mi je koliko nas jezik gubi na svojoj tezini usled pracenja svetskih trendova... Sto se tice kosarke vise sam da imamo po jos jednog beka i pleja ali i ovako smo izuzetno jaki. Samo prizemno i meč po meč. Ima vremena za "amere".

Amar

pre 4 godine

...ali pozicije 5 i 4 su skoro na identicnim pozicijama samo sto ta famozna cetvorka siri igru mada cemo se sloziti da to radi i petica kao sto je Jokic npr. Varijacije sa cetvorkom je isti slucaj sa Belim, dok sa Raduljicom to izgleda ogranicenije, nije bas crno onako kako se cini ovo je veliki plus u nasoj igri isto je situacija i sa Bogdanom to nijedna druga ekipa koliko znam ne igra osim nas...
(Milan, 21. avgust 2019 13:48)

Analiza uglavnom tacna, zakljucak u potpunosti pogresan. To da petica i četvorka nisu ista pozicija najbolje znaju ljudi iz Denvera koji su jedno vrijeme htjeli da igraju sa Jokicem na četvorci. Evo konkretan primjer, zamisli Jokica na cetvorci, Bobija na petici. Oni su na tim pozicijama ne samo u napadu vec i u odbrani, sto bi znacilo da Jokic cuva igraca koji siri igru i cesto izlazi iz reketa, sto dalje znaci da vecinu skokova hvata Bobi,koji je u toj situaciji kao drvo i samo ceka pleja da pridje i uzme loptu. Sa druge strane, Jokic kada uhvati loptu ispod svog kosa je opasniji od 99% plejeva kada su u pitanju otvaranje kontre i pas preko citavog terena. Ovakvih primjera je jos mnogo,ali cinjenica je da nije svejedno da li ce Jokic igrati na poziciji 4. ili 5. i da ce njegov ucinak dosta zavisi od pozicije na kojoj je.

bcd

pre 4 godine

Nema od tog zlata i finala ništa...
Prevelika je euforija oko ovog šampionata i pritisak i očekivanja od reprezentacije....
Srbija je najbolje rezultate prethodnih godina ostvarivala kada se najmanje od nje očekivalo i kada je pritisak i euforija javnosti bila najmanja...
Primerice na prošli šampionat Evrope otišli smo praktički sa rezervama i niko nije očekivao da ćemo igrati za zlato sa Slovencima.. A momci su pokazali karakter i došli do samog kraja...
Setimo se srpskog dream tima kada se šampionat održavao u SCG kako je prošlo kada se očekivalo da ćemo se prošetati do zlata..

zgtom

pre 4 godine

Gledajući ždrijeb druge faze, za SRB će ključno biti dobiti ŠPA za prvo mjesto u toj drugoj fazi. Ukoliko izgubi od ŠPA , a SAD po planu uđe u četvrtfinale, tada je četvrfinalni par SRB-SAD .

sars

pre 4 godine

polako sa euforijom... tacno je da je to jedna utakmica, ali se ne smemo okliznuti ni na jednoj takvoj pre amera... korak po korak zato, prvo grupa da se resi kako treba...

matrix74

pre 4 godine

Ajde ljudi stop sa tim lozenjem nacije. Ameri ako krenu kao sto je pre ovih HARDEN i Durantula da nas maltretiraju sa trojkama, nece biti nista od pricanja. Mi moramo sami da sutiramo bas dobro trojke da uopste nesto uradimo.
To je realnost. A bogami Mitchell i Tatum kao Kemba nisu losi trojkasi. Zato prvo grupa pa cemo videti.
Pozz

Jabilondo

pre 4 godine

Vezano za Bogdanove pljuvace.

Ja razumem da je Bogdan, svojim nepromisljenom izjavom o "Dzenkinsu i reprezentaciji", tokom plejofa KLS, pre 5 godina, podelio nasu javnost. Grobari ga dizu u nebesa, navijaci Zvezde, dobrim delom, predstavljaju kao najgoreg igraca ikada.

Istina je negde izmedju. Pa cak i da nije kalibar beka, kao Danilovic recimo ili mnog drugi iz prethodnih generacija, niti talenat kao Teodosic - koga mi, sada, imamo boljeg od njega?

Ako navedete da on nema pojma, onda navedite i ko je to, ko moze da igra za Srbiju, bolji od njega? U suprotnom samo trolujete.

Kako god, pomirite se da mi nemamo boljeg. Pa cak i nepovredjeni Teodosic nije bolji - prethodne 2 godine, Bogdan je rapidno napredovao, a Teo nije sakupio ni 40 minuta, sveukupno. Dakle, ko je bolji od njega? Jovic? Micic? Markovic (koji ionako ne zeli vise da igra)?

makedonski_navijac

pre 4 godine

Zdravo svima.
Kao veliki kosarkaski fun koji prati ABA,NBA i Euroliga kao i sva Fibina takmicenja, mislim da izostanak Tea nije prevelik hendikep. Ja njega obozavam uvodi neku nadprosecnu kreaciju u igri ali da se ne lazemo da je njegovo vreme proslo. Gledao sam sve utakmice eurobasketa 2017te kad vas je Bogdan doslovno dogurao do finala (i umalo dobio) sa vasim C-timom. Tada sam svatio da Bogdan + Teo nije win kombinacija. Mislim da je ovo Bogdanovo vreme ali sada sa skoro najacim vasim timom (ne mogu da razumem birkovica u timu a izostanka Nedovica, Kalinu ne bi ni ja pozvao ali Sale je selektor i on najbolje zna. Mislim da Raduljica je tu radi odlicne saradnje koje ima sa Bogdanom i nista vise). Zelim vam puno srece i sto da ne zlatnu medalju.

Jaran

pre 4 godine

super
Jokic je bio sa Bobijem, a Bobi je taj koji je bio na listi. Pre bih rekao da ga je Bobi pozvao, pa i Lovernj (?!) je bio sa njima na inauguraciji!

MV

pre 4 godine

Može neko da mi pojasni šta imamo od toga što smo "favoriti", Brazil je bio prvi favorit na SP u Brazilu, pa koliko znam jedino što su imali od toga su suze posle 7:1...Pustite momke da igraju košarku, neka uživaju i neka se opuste. Ako ispadnu pre 1/2 svi ovi ložači će prvi da ih opljuju kao uvek.
Srećno momci!

lal

pre 4 godine

@zgtom: tako nam se zalomilo u indijanapolisu... ne samo da smo izgubili od spanije, nego nas je pobedio i portoriko i onda slag na tortu, argentina dobije USA...
niko normalan ne prizeljkuje takav scenario, osim ako ne izgubimo od spanije... :)

Demar Derosan

pre 4 godine

@Slobo
Slazem se sa vasom analizom pozicija. Samo bih pozeleo da ne bude vise povreda i iznudjenih resenja u kljucnim tekmama.

Phoenix

pre 4 godine

Strasan igrac je JR bio. Prvi put sam ga gledao protiv Partizana u FIBA Supro ligi. Igrao za belgijski Ostende. Napunio nas do vrha.
A sa druge strane, Mica Beric, takodje sjajna partija i tridesetak poena.
A klinci, ko se seca Supro lige ;-)

Petargg

pre 4 godine

Zadnja dva puta kada sm ose sreli u finalu Ameri su se prilično poigravali sa nama. Nije to bilo ni izbliza kao 2002. kada smo ih uz malo sreće pobedili u Indijanopolisu. Nošto fali? Možda je to Pešić kao selektor, možda tada još nije sazrelo.
(sim, 21. avgust 2019 12:35)

2002. smo imali 2 All stara u ekipi. I jos vrhunskih igraca plus su neki igrali partije zivota. Splet okolnosti, oni dosli sa losim timom. Gubili su i u grupi. 2014. I 2016. ipak su igrali Irving, Durent, Kari, Kazins,.. mi ni blizu po kvalitetu. Sve u svemu jake ekipe su slali. Normalno da su se poigravalai. Sad je situacija slicna kao 2002. mada nemam entuzijazam. Opet ce nam trebati dosta srece kao i u Indijanopolisu.

bek

pre 4 godine

Prvo treba doci do finala i neozbiljno je pricati o tome. Svasta moze da se desi, jedna lopta da odlucuje ..polako. Utakmica po utakmicu. A posle grupe, ne daj Boze, jedan poraz izbacuje iz takmicenja. Biti favorit na papiru nista ne znaci jer ima jakih reprezentacija i danas svi igraju kosarku. Sto se tice BB covek je potpuno u pravu. Zna o cemu prica i vidi ono sto bi svi trebali da vide ali ne zele. Ubedjuju sebe u suprotno? Jedino ne znam sta bi rekli da BB uopste ne igra nego se baskari negde na Haitiju ili Ibici? Ko bi onda bio "sebican " u reprezentaciji i imao ucinak preko 20 koseva po utakmici? On ce da "eksplodira" na SP, zapamtite.

111

pre 4 godine

Odlično Slobo, shvatio si ko igra koju poziciju u rosteru. Aj sad da obnovimo starije gradivo i da mi kažeš nešto o plej-mejkeru, al nemoj odma da kreneš da mi pričaš o point-center-u, nego lepo sve redom.
(toni bandera, 21. avgust 2019 13:00)

Odlicno a sada ti meni kazi da li smo protiv Litvanije i Grcke imali plej mekera? Ako nismo, tako cemo i igrati na SP. Ako jesmo, tako cemo i igrati na SP.

Kiza

pre 4 godine

Jokić nije brz i ako ga staviš na 4 to znači da je na 5 neko ko je još sporiji. Bjelica je spor, Jović je spor. Takva petorka ne može da igra kvalitetnu odbranu protiv brze ekipe.

Kada se u Denveru Jokić rotira sa Plamlijem na pozicijama 4 i 5 to je skroz druga priča. Plamli je prilično brz za svoju visinu, a pored njih dvojice najčešće su tu još 3 beka koji su solidno brzi.
(CarloNS, 21. avgust 2019 15:50)

Pa nije on rekao da ce stalno tako igrati. To je samo varijanta koju ce nekada izvoditi u zavisnosti od protivnika i protivnikove taktike na koju treba dati odgovor. A to sto imamo igrace koji mogu da pokrivaju vise pozicija je svakako prednost koju treba koristiti.

Cvrle

pre 4 godine

Ne secam se da je nekad bilo vece lozenje nego sada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo

Mi "klikbajt" komentatori volimo da procitamo i komentarisemo jednu
te istu vijest po dvadesetak puta. Zato nam i "prodaju" istu vijest
takoo cesto.