- Komentari -
  1. Igrac pozitivan a timu se ne oduzimaju bodovi??? Bas cudno, mora da tim nije iz Srboje?
    (Lepi Milance, 26. januar 2023 01:22)

    # Link komentara

  2. Samo prepucavanje a niko izgleda nije pogledao dve utakmice evro lige van nasih timova, covek je Amer sa senegalskim pasosem.
    (Sima Iz Kosmosa, 24. januar 2023 22:21)

    # Link komentara

  3. Ovaj zavrsava u CZB. Bolje uslove niko nece ponuditi za trening i rekreaciju.
    (Grr, 24. januar 2023 22:00)

    # Link komentara

  4. nesa80, a sto se pravite naivini? Pa jel ste lepo u sezoni 19/20 sve sto vam danas navodno smeta pricali za Zvezdu? I sada kada vam se vraca istom merom, vi pricate bajke ovde? Pricali ste o strancima u Zvezdu ( vi te sezone imali isti broj) o boji koze tih igraca ko papapgaji. Ali tada vam je bilo ok a danas vam nije? Da nije malo licemerno?
    (Gossa placa Zeljko 89, 24. januar 2023 21:59)

    # Link komentara

  5. Najezda je Kamerunaca u Evropi. Pa trecina Kameruna navija za Zocove pulene.
    (Koliba, 24. januar 2023 21:53)

    # Link komentara

  6. Covek je Senegalac, objavite ovo!
    (Piro, 24. januar 2023 21:42)

    # Link komentara

  7. Kamerunac?Idealno.
    (Nebojsa, 24. januar 2023 20:24)
    sta vi nemate crnce u fudbalu i kosarci,ja neznam ko moze da je toliko bolestan da gleda boju koze i nacionalnost kao vi,i to ne jedan navijac nego vecina,cime se oni zamlacuju i bave to ne moze priseban covek,dzabe onom sto je belac kad mu zlo viri iz ociju pa je i vas navijace preobratio za tih 13 godina-i stvarno je covek dr mag i legenda u pravu ste-sta napravi od mase.kad sledece godine budete imali 5-6 tamnoputih igraca a imali ste ih i vise onda cete dobiti napisani papiric da nesto drugo pisete
    (nesa80, 24. januar 2023 21:34)

    # Link komentara

  8. Tintilic,
    Rece navijac stuba srbstva koji u fudbalu trenutno imaju 15 kamerunaca.
    (Milos, 24. januar 2023 20:49)

    Pa normalno jer imamo jos 30 srpskih igraca. Partizan u fudmalu ima 20 igraca a od toga 8 kamerunaca, sto je skoro pola ekipe. Hahahhahahahahaah. Moze nam se
    (Tintilic, 24. januar 2023 21:13)

    # Link komentara

  9. Nosioc?On?
    (Aleksandar, 24. januar 2023 21:01)

    # Link komentara

  10. Врло занимљиво,играчи који су раније играли у неком шпанском клубу,дал после нба или другог ел клуба,неће да се врате у претходни шпански клуб.Ранији примери-Вилдоза,Кампацо па сад овај Хенри.Биће да је нешто и до АЦБ лиге и клубова,а не само до играча.Што би рекао Шојић-"Не цвета цвеће ни у њино предузеће".Кад играч неће код бившег тренера или у бивши клуб,значи да је и до тренера и до клуба.
    (Милан, 24. januar 2023 21:00)

    # Link komentara

  11. Tintilic,
    Rece navijac stuba srbstva koji u fudbalu trenutno imaju 15 kamerunaca.
    (Milos, 24. januar 2023 20:49)

    # Link komentara

  12. Eto ga za 4 miliona do marta u fmp.
    (Milos, 24. januar 2023 20:39)

    # Link komentara

  13. Kamerunski kosarkas. Pravac instalacija. :):):)
    (Tintilic, 24. januar 2023 20:37)

    # Link komentara

  14. Zreo za KK Kamerun
    (Vukota, 24. januar 2023 20:36)

    # Link komentara

  15. Kamerunac?Idealno.
    (Nebojsa, 24. januar 2023 20:24)

    # Link komentara

  16. I koji su razlozi?

    Prelazi u Fmp na kaljenje?
    (nesa iz beograda, 24. januar 2023 20:16)