Subota, 19.06.2021.

08:00

Hrvatskoj se ovo nije desilo 15 godina

Fudbalska reprezentacija Hrvatske moraće da pobedi Škotsku u poslednjem kolu ukoliko želi prolaz u osminu finala.

Izvor: MT

Hrvatskoj se ovo nije desilo 15 godina IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Kontras

pre 2 godine

Ali, ako Engleska i Ceska odigraju nereseno sto je jako moguce, onda su hrvati za dom spremni, ne?

Drugo, odakle vam ideja da ce ova i ovakva Skotska da se tek tako preda. Bice tu jedno dva remija...

Jogurt u prahu

pre 2 godine

Skotima draze pobijediti Engleze nego osvojiti prvenstvo, kao sto je Srbima draze pobijediti Hrvatsku nego osvojiti prvenstvo. Ne bi me cudilo da su totalno ispuhali jucer.

mario.os

pre 2 godine

15 godina nisu dvije utakmice za redom pobijedili.. Možeš misliti.. Za neke je i to nemoguće a kamoli dva puta za redom kvalificirati se na neko prvenstvo..

Milan

pre 2 godine

hrvati su posle petnaest godina kiksnuli pa nemaju pobede vec 2 meca uzastopno dok za razliku od njih nasi se slucajno nisu kvalifikovali zadnjih 5 eura pa nemaju o cemu da pricaju.

Makarije

pre 2 godine

Da li je moguce da Hrvati nemaju neki krsteni sportski portal pa dolaze ovde da pisu o svom timu a u Srbiji 90 odsto ljudi apsolutno ne interesuje ni Hrvatska a kamoli njen fudbal. 95 odsto poruka ovde su od strane Hrvata , kao i isto toliki procenat glasova. Dosli ljudi da razmenjuju misljenje na srpskom portalu. Treba vratiti cirilicu i otarasiti ih se :)

grupni_flex

pre 2 godine

"проста је чињеница да би Хрватска редовно губила од Србије, само их чиста срећа спашава од тих утакмица. доћи ће и тај дан, заориће се "цар је го".
(Вук Караџић, 19. jun 2021 10:52)

Ahahahaha, čekaj malo, da li je istina da si ovo napisao ? Prosta je činjenica da se desi ono što se nikad nije desilo. Znaš li ti što znači riječ "činjenica" :-) ?
Gubili bi od Srbije ali imamo sreće pa se ne susrećemo ???
Kakva sreća čovječe, pa toliko ste slabi da uopće ne možete doći u priliku igrati s viceprvakom svijeta. I onda kad konačno dobijete priliku da dođete do prilike, kapetan ekipe odbije ući u igru da puca penal. Pa bruka i sramota na kvadrat

Deus

pre 2 godine

Nije bitno hocemo li proci ili ne
---
Nije bitno? Pa zasto igrate uopste? Te fore, igramo lose ali nije bitno...how yes no. Bitno je sve. Igrate lose i tacka. I nije vam samo selektor problem, on je samo deo problema. Ekipa je slaba a ni izgledi za buducnost nisu bas blistavi.

Dobronamerni komentator

pre 2 godine

dmitar-mi srbi imamo u fudbalu Zvezdu, koja je veca i vaznija od svih vasih klubova zajedno, i koja u muzeju ima pehar lige sampiona!!! Taj pehar se nece pojaviti u muzeju nekog vaseg kluba ni za hiljadu(tisuću) godina!!! Pre ce vanzemaljci sleteti na trg Bana Jelacica))) Evo pozivam te da dodjes u Beograd, organizovacu ti turu na nasem stadionu, da vidis pokal i uzivo)))
(Ivan, 19. jun 2021 11:42)


Ne zaboravi pehar klupskog prvaka sveta.
Nista od toga Hrvati nikad nece videti, ni u jednoj kategoriji!
Mi barem imamo u klupskoj, i omladinskoj.

Dmitar

pre 2 godine

Ivan, srpska selekcija je u katastrofalnom stanju već godinama, a tvoja zvezda ne bi ni videla polufinale da nije u njoj igrao Hrvat. Pokrij se Ivica

Milan

pre 2 godine

Zvezda je bila prvak Evrope ali ja kao partizanovac nisam ni gledao finale nije mi bilo bitno. Kod Hrvata je druga stvar njihova nacionalna selekcija se plasira na svako prvenstvo i onda cela nacija gleda u njih i nada se dobrim rezultatima. Kod nas toga nema nikakve nade ni mogucnosti jer nasa nacionalna selekcija vec 24 godine se ne kvalifikuje na euro i nemamo sta da gledamo i za koga da navijamo. Definitivno nemamo fudbal cetvrt veka i tu smo u rangu Luksemburga San marina i Lihtenstajna jer se i oni takodje nisu plasirali koliko i mi.

Dmitar

pre 2 godine

Ivan, srpska selekcija je u katastrofalnom stanju već godinama, a tvoja zvezda ne bi ni videla polufinale da nije u njoj igrao Hrvat. Pokrij se Ivica

Dušan

pre 2 godine

Pisete o Hrvatskoj kao da je Brazil. A oni 5 puta prosli grupu za 25 godina. Hrvatska je bila relevantna na par takmicenja i toEto. Otprilike kao Letonija u kosarci top 15 reprezentacija. Dok mi Srbi velesila odemo na evropsko jednom izmedju 2 Halejeve komete
(Micko, 19. jun 2021 08:23)

Hrvatska je za Srbiju i ostale balkanske države ne Brazil već Mars.
A po broju komentara za svaku novost o Hrvatskoj ima najviše komentara pa ti misli zašto se toliko piše o njoj.

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Dalic je iskljucivi krivac za ovo. Sto bi jozic, otto i cico dali da su imali takve igrace? 2004 na ep su nam igrali bjelica, rosso, mornar, sokota i slicni pa smo igrali egal mec s francuskom di su oni cak trebali izgubit. Ok, protiv eng se nije moglo, ono je bila najbolja engleska koju smo ikad vidjeli, bas su nas pregazili.
Dalic je na ep dosao bez udarnih 11 sto je bez presedana, eksperimentira usred ep, nismo ni fizicki na razini, igre nema, atmosfere nema, popustio je krami koji je u repki strano tijelo, rebic ima abnormalan kredit, a ignorira one igrace koji su nas odveli na ep. Ovo nikad nije bilo. Wtf?

Cesi imaju sjajnu nogometnu tradiciju ali trenutno su odron, doslovno im je pola ekipe iz slavije. Ljudi, to bi morala pobijediti ne hr repka nego selekcija hnl-a.

Ako protiv skota NAPOKON svi budu na svojim pozicijama (dakle, bez krame i rebica koji su 2 igraca manje) mozemo ih samljeti jer su panjevi koji ne znaju.
No jedno je sigurno- kako god ovo zavrsilo, dalic mora otici odmah nakon ep. 3 godine je lik bacio u vjetar, igra ne postoji, a u 9 mjesecu igramo sa rusima, slovacima i janezima. Ovo sad cak vise nije ni pitanje ep nego plasmana na sp.
Zelim bjelicu ili povratak osovine bilic- robi, to su dokazani strucnjaci. Dalic je rang cacica, jedino sto njemu nije uslo od stative unutra protiv portugala... da se to dogodilo isli bi na wales i poljsku sto bi prosli i ljudi bi pisali o genijalnom brkatom strategu koji nas je uveo u finale. Smijeh.

aaa

pre 2 godine

@ @ Koga briga?jel ovo hrvatski portal?
(aaa, 19. jun 2021 07:55)

Ne, ali je rubrika Euro, a ti pali na drugu rubriku.
(qw, 19. jun 2021 09:07)

Na rubrici euro,70 posto vesti o hrvatskoj u poslednjih 16 sati
(aaa, 19. jun 2021 10:04)

Mozda zato sto su odigrali utakmicu prije 16 sati pa su jos uvijek aktuelni?
Pogotovo zbog mogucnosti ispadanja...
(Serpico, 19. jun 2021 11:13)

I skotska je igrala,i u istoj je poziciji sto se tice ispadanja..pa nesto nema toliko vesti

срећа

pre 2 godine

сад још више жалим што смо онако несрећно испали од шкотланђана и нисмо успели да се квалификујемо. разбили би ове прецењене хрвате. добили би их са хендикепом и показали им ко је тата мата за фудбал на балкану и ммого битније - спустили ни их на место које заслужују, а то је неки просек са много среће. против нас им чак ни та срећа не би могла да помогне.

Ja iz HR

pre 2 godine

Koga je briga što vi mislite. Naša ljubav je veća i jača od svake vaše mržnje. Uostalom nevažni ste. Umišljate si da ste sila, pa nevolite Hrvate, Bošnjake, Crnogorce, Albance, a za Makedonce mnogi od vas tvrde dasu Srbi ili Bugari. Inače po vama smo svi mi odmetnuti Srbi.

Serpico

pre 2 godine

@ Koga briga?jel ovo hrvatski portal?
(aaa, 19. jun 2021 07:55)

Ne, ali je rubrika Euro, a ti pali na drugu rubriku.
(qw, 19. jun 2021 09:07)

Na rubrici euro,70 posto vesti o hrvatskoj u poslednjih 16 sati
(aaa, 19. jun 2021 10:04)

Mozda zato sto su odigrali utakmicu prije 16 sati pa su jos uvijek aktuelni?
Pogotovo zbog mogucnosti ispadanja...

C i n i k

pre 2 godine

videli smo Skotsku.Ako budu igrali kao protiv Engleske hrvati pakuju kofere,idu kuciZalosno ali istinito
(NADA, 19. jun 2021 09:18)


Slazem se ali ovi imaju igraci koji se ladno preziva "Caletov Car"...?

Ivan

pre 2 godine

dmitar-mi srbi imamo u fudbalu Zvezdu, koja je veca i vaznija od svih vasih klubova zajedno, i koja u muzeju ima pehar lige sampiona!!! Taj pehar se nece pojaviti u muzeju nekog vaseg kluba ni za hiljadu(tisuću) godina!!! Pre ce vanzemaljci sleteti na trg Bana Jelacica))) Evo pozivam te da dodjes u Beograd, organizovacu ti turu na nasem stadionu, da vidis pokal i uzivo)))

Anfield

pre 2 godine

Slazem se ali ovi imaju igraci koji se ladno preziva "Caletov Car"...?
(C i n i k, 19. jun 2021 11:00)
Zahvaljujemo se na glasu.


Nema šta, vidi se da pratiš fudbal, nema šta ne znaš.

Brigate Rosse

pre 2 godine

Pa nisu ni 15 godina igrali ovoliko loše i neorganizovano. Nemaju centarfora, bekovi se ubacuju napred bez ikakve ideje, kreću se očajno kad Modrić ima loptu, presing koji izvode je budalaština, itd itd. Izgleda se čeka smena generacija sa nekim novim trenerom.

:D

pre 2 godine

Slazem se ali ovi imaju igraci koji se ladno preziva "Caletov Car"...?
(C i n i k, 19. jun 2021 11:00)

A vi imate onoga što se preziva Motika još vam fali Kramp i Lopata pa možete na radnu akciju:D

ngolo kante

pre 2 godine

Fs skotske 1883, hns 1993.
110 godina rodjaci. navijam za skote onako sportski. Nikad ne navijam za nacije sa crnim dresovima. Ubedjen sam da smo mi i hrvati jedan narod ,jezik je dokaz. Medjutim njihova zelja za distinkcijom od nas, pa cak i mrznjom me navela na sve ovo.To je njihov deo krivice. Nije da i mi nismo krivi. Beograd, glavni grad Aca ujedinitelj kralj , bili smo hegemonisti i placamo cenu. Nazalost sve smo mogli mi,ali danak neobrazovanosti i nekulture placen je krvavim ratom. Licno ne bih imao protiv nove juge i jugoslovenskog jezika. Svestan sam d aje kasno jer Srbiju niko nece.mozda s razlogom.

fer86

pre 2 godine

Nije bitno hocemo li proci ili ne,bitno je da Dalic ode i ustupi svoje mjesto novom izborniku.Bez igre, ideje odlazak u knock out fazu tako i onako znaci povratak kuci kako se god okrene.Ali opet,toplo mi oko srca kad vidim ovog pacenika C i n i k a sa 50 komentara na svakoj temi o HR,ne preskakati terapiju,slusati lijecnika te namakati noge u lavoru bar dvaput dnevno jer i ove godine mora viditi neces.Hehe!!!

C i n i k

pre 2 godine

Problem je Dalic. Kad je došao imao je uigranu ekipu i dobre veterane. Neki od nju su otišli… treba iz zameniti, ali Dalic to ne uspeva i to je to, smena generacije u toku, kad još odu njih par tri, tek će tada selektor imati posla.
(JPR24, 19. jun 2021 08:59)



Od 2018 pobedili ste samo Maltu i Kipar....

Вук Караџић

pre 2 godine

Ovo nije lako nadmašiti :-).
(grupni_flex, 19. jun 2021 08:08)

сва та небитна статистика је резултат једног пораза од 6:0, тачно онолико колико је Хрватска попила од Шпаније недавно. проста је чињеница да би Хрватска редовно губила од Србије, само их чиста срећа спашава од тих утакмица. доћи ће и тај дан, заориће се "цар је го".

C i n i k

pre 2 godine

Po igrama su losa ekipa, igraju slicno nama u najgorim danima pre Pixija, a ako se nadaju da ce da pobede SCO, bice razocarani, SCO je teska i nezgodna ekipa tako da sa onakvom igrom SCO pobedjuje svakako..

Kron

pre 2 godine

Ako hoćemo da budemo bolji od Hrvata, moramo ih poštovati i priznati im ono što su zasluženo ostvarili. Radujmo se svojim pobedama a ne tuđim neuspesima. Uspeh je kad pobediš svoje loše osobine. Siguran sam da bi se većina Hrvata prijatno iznenadila zbog toga i da bi i oni promenili svoj odnos prema nama.

aaa

pre 2 godine

@ Koga briga?jel ovo hrvatski portal?
(aaa, 19. jun 2021 07:55)

Ne, ali je rubrika Euro, a ti pali na drugu rubriku.
(qw, 19. jun 2021 09:07)

Na rubrici euro,70 posto vesti o hrvatskoj u poslednjih 16 sati

Вук Караџић

pre 2 godine

већ годинама једини играч који нешто вреди у Хрватској репрезентацији је Перишић. поново се то показало, али на овом првенству то изгледа није довољно.

матори

pre 2 godine

Za nas je bolje što igramo sa Škotima, nego sa Srbijom. Protiv nas bili bi dodatno nabrijani. Tu Hrvatska ne bi imala puno toga za dobiti (ako bi dobili, to se i očekivalo), a mogli bi puno izgubiti. Ako bi izgubili samo bi se naslađivali. Vi ste u mislima bili na Euru i već ste prošli Škote. Zanimljivo da ekipa koja 20 godina nije bila na Euru nekoga podcijeni. Škoti uopće nisu slaba ekipa, a vi s mišlju "lako ćemo". Znamo kako to obično završi.
(:D, 19. jun 2021 09:04)

Ви управо тако размишљате. Лако ћемо. Напред Шкотска

Вук Караџић

pre 2 godine

Ali su se kvalifikovali
(SHEIN, 19. jun 2021 08:06)

сада им је жао, мада су Шкоти екипа која тешко може да да више од једног гола, крајње победиви

:D

pre 2 godine

E, voleo bih da ne pobede Skotsku, cisto jer su zbog te iste Skotske smejali nama, pa da vide malo sta je karma.
(Tor, 19. jun 2021 07:56)

Za nas je bolje što igramo sa Škotima, nego sa Srbijom. Protiv nas bili bi dodatno nabrijani. Tu Hrvatska ne bi imala puno toga za dobiti (ako bi dobili, to se i očekivalo), a mogli bi puno izgubiti. Ako bi izgubili samo bi se naslađivali. Vi ste u mislima bili na Euru i već ste prošli Škote. Zanimljivo da ekipa koja 20 godina nije bila na Euru nekoga podcijeni. Škoti uopće nisu slaba ekipa, a vi s mišlju "lako ćemo". Znamo kako to obično završi.

прле

pre 2 godine

Пролази ово Хрватска, то што смо ми у кошарци они су у фудбалу! Ми смо мало бољи по резултатима у кошарци али у фудбалу је конкуренција јача.Дајте мало објективности не морамо падати на толико низак ниво!
Не навијам за њих али су задњих 20 година много бољи од нас у фудбалу.
Србија управо сада нема креатора игре који може да изнесе лопту и нема бекове у светском врху. СМС и Тадић су офанзивно оријентисани тип играча. Гудељ је добар техничар али му фали креативности. Надам се најбољем у септембру, Пикси је лоше урадио ову турнеју.
Није повео костур тима Србије, овај излет је требало да служи као дружење играча да би сарадња била боља у будућности.

info

pre 2 godine

Čari fudbala. Jedan tim u dve utakmice da jedan gol i ima četiri boda, dok je drugom jedan gol dovoljan samo za jedan bod. Engleska ako odigra 0:0 u trećoj utakmici imaće čak pet bodova iz jednog gola. Poput Italijana nekada.
(Munja, 19. jun 2021 08:30)

Sve je to tako, ali ako se vec tako pise i govori, neophodno je pomenuti da ta ista ekipa sa 5 bodova i 1 postignutim golom u 3 utakmice (ako tako bude, naravno), ima 0 primljenih golova. Dakle, fudbal nije samo postizanje gola, vec i odbrana svog, sto se u principu svodi na ne postizanje gola protivnicke ekipe.

Sinke

pre 2 godine

Nikola Jurcevic na Podcast Inkubatoru sve je lijepo objasnio jos prije utakmice sa česima. Ugl, mi jesmo sluzbeno drugi na svijetu, ali nismo druga najjaca ekipa na svijetu. E sad, percepcija ljudi je kao i uvijek drukcija, ocekuju se pobjede, a uvjetno receno malim reprezentacijama (onima s malim bazenom igraca poput Hrvatske, Svedske, Ceske, Slovacke itd) je tesko odrzavati kontinuitet na vrhu, skoro nemoguce. Za usporedbu Francuzi imaju 3 ekipe koje mogu poslat na turnir i svaka bi bila konkurentna. Mi nazalost nemamo taj luksuz. Hrvatska je inace medu 10tak najboljih reprezentacija na svijetu (makar se trenutno po igri ne moze tvrditi). Druga stvar; vidi se da je nasoj ekipi potrebna podrska navijaca sto je zbog corone neostvarivo. I trece: samopouzdanje. Liga nacija je ubila u pojam. Da se igra sa raznim ekipama (pa i slabijim) i da se vise pobjedivalo i samopouzdanje bi bilo vise. I onda na turniru realno mozes u jednoj utakmici odigrat tak da dobijes veliku ekipu. Al na duge staze u vise utakmica to ipak ne ide. Mislim da je ovo realno, bez omalovazavanja i dodvoravanja.

Nedeljko

pre 2 godine

Lepo sam rekla da grupu nece proci! Napred Skotska idemoooo
(Dobrila, 19

Još je sve otvoreno, svako u grupi može da prođe i svako može da ispadne.
Hrvatska čak sa Remi protiv Škotske može da prođe ako ispadne kombinacija rezultata sa drugim ekipama i srećom.

Džoni

pre 2 godine

Englezi i Česi mogu opušteno da odigraju nerešeno i obe ekipe su prošle, dok će međusobni susret Hrvata i Škota biti za tu treću poziciju a tu može biti svašta. Škoti ako odigraju čvrsto kao sinoć dobiće Hrvate, opet i Hrvati moraju da idu na pobedu i moraće da budu puno bolji nego do sada, a pitanje je mogu li jer nisu to više oni Hrvati?

a

pre 2 godine

Pad krvatskog fudbala je očekivan.Država sa malim brojem stanovnika,prosečna liga,
...i posle 2. mesta na svetu mogao je biti samo pad.Čak i kad izvrše smenu genera-
cija neće se vratiti na te visine.Jedino uz pomoć penala,ali Srbin golman je otišao
u penziju,tako da si i tu pukli.

Nedeljko

pre 2 godine

Najzalosnije je što iako su katastrofa i dalje imaju šansu za prolaz...
(Jovan, 19. jun 2021 08:49)

Pa šta onda reći za njem e, Špance i ostale ekipe. Nijemci su mene do sada najviše razočarali.

To je takmicenje, dal žalosno ili ne, u upitu su puno ekipe, zato postoji Euro it'd.
Jednom imaš dobar dan, jednom ne.
Koliko su puta prošli nijemci sa velikom srećom i katastrofalno igrom?

kako da ne

pre 2 godine

Je l igrao Caleta-car? Hahahah, daj bre...Hrvatska i nasa reprezentacija se nikada nisu razlikovale previse. Na nekim pozicijama su oni bili bolji, a na nekim mi. Uvek smo imali igrace top klase na nekoj poziciji, isto kao i oni. Samo sto su oni bili uvek uigrani i bili su EKIPA, dok nasi su se raspravljali izmedju sebe, a pre toga pili do 4 ujutru na nekom splavu i to je to. Menjali im trenere, predsednike saveza, menadzeri uticali da igraju neki koji nemaju kvalitet sto je ljutilo neke igrace i nisu namerno davali maksimum. Nasoj ekipi samo treba neka cvrsta ruka sa autoritetom, videcemo sta ce Piksi da uradi. Na one 2-3 utakmice smo igrali dobar fudbal. Protiv Portugala npr uopste nisu bili ‘daj da se samo odbranimo’ vec su su se nadigravali sa njima i drugo poluvreme bili mnogo bolji i pored Kristijana i Bernarda Silve, Bruno Fernandesa i ostalih. Kada neko ovu sada nasu ekipu uklopi, a cini se da Piksiju to ide od ruke nasa ekipa moze mnogo. I trenutno imamo bolje igrace u reprezentaciji.

TP-1

pre 2 godine

Ja ne razumem zasto se svaki neuspeh NDH uporedjuje sa Srbijom?! Nista sporno,Srbija je losa dno,menekeni i splavari nije problem to reci i priznati. Hrvati na ovom sajtu ovde jedino opravdanje za losu igru imaju a Srbija ovo,Srbija ono...hahhahahhaahja...kompleksi su cudo,neizlecivi. Mnogo im je bitno sta se ovde pise i misli. A da,tezak ste prosek u fudbalu. Vise srece nego pameti na SP i to je to...Kad dodje smena generacije eto vas na dnu.

Micko

pre 2 godine

Pisete o Hrvatskoj kao da je Brazil. A oni 5 puta prosli grupu za 25 godina. Hrvatska je bila relevantna na par takmicenja i toEto. Otprilike kao Letonija u kosarci top 15 reprezentacija. Dok mi Srbi velesila odemo na evropsko jednom izmedju 2 Halejeve komete

grupni_flex

pre 2 godine

Što se rezultata na velikim natjecanjima tiče, Hrvatska nije niti blizu nekim drugima iz susjedstva. Da se prisjetimo nekih trofeja i rekorda sa seniorskih europskih prvenstava:

1. Highest average of goals conceded per match - 2.79 FR Yugoslavia (39 goals in 14 matches)

2. Most goals conceded - 13 - FR Yugoslavia (2000)

3. Most goals conceded, one tournament - 13, Ivica Kralj (FR Yugoslavia), 2000

4. Most goals conceded, one match - 6, Ivica Kralj (FR Yugoslavia), 2000 (vs Netherlands)

Tu je naravno i jedinstveni trofej 666 - jedina reprezentacija na svijetu koja je popila 6 komada na sva tri najveća svjetska natjecanja; svjetskom prvenstvu, europskom prvenstvu i olimpijskim igrama.
Još jednom, sve čestitke ! Ovo nije lako nadmašiti :-).

JPR24

pre 2 godine

Problem je Dalic. Kad je došao imao je uigranu ekipu i dobre veterane. Neki od nju su otišli… treba iz zameniti, ali Dalic to ne uspeva i to je to, smena generacije u toku, kad još odu njih par tri, tek će tada selektor imati posla.

Munja

pre 2 godine

Čari fudbala. Jedan tim u dve utakmice da jedan gol i ima četiri boda, dok je drugom jedan gol dovoljan samo za jedan bod. Engleska ako odigra 0:0 u trećoj utakmici imaće čak pet bodova iz jednog gola. Poput Italijana nekada.

:D

pre 2 godine

Dalić traži početni sastav na EP-u. Od SP-a. 30 utakmica i 30 puta s drugim početnim sastavom. Kad nismo bili u stanju pobijediti ovakvu Englesku i prosječnu Češku, nemamo što tražiti više tamo, kupi prnje i doma.

Micko

pre 2 godine

Pisete o Hrvatskoj kao da je Brazil. A oni 5 puta prosli grupu za 25 godina. Hrvatska je bila relevantna na par takmicenja i toEto. Otprilike kao Letonija u kosarci top 15 reprezentacija. Dok mi Srbi velesila odemo na evropsko jednom izmedju 2 Halejeve komete

Munja

pre 2 godine

Čari fudbala. Jedan tim u dve utakmice da jedan gol i ima četiri boda, dok je drugom jedan gol dovoljan samo za jedan bod. Engleska ako odigra 0:0 u trećoj utakmici imaće čak pet bodova iz jednog gola. Poput Italijana nekada.

grupni_flex

pre 2 godine

Što se rezultata na velikim natjecanjima tiče, Hrvatska nije niti blizu nekim drugima iz susjedstva. Da se prisjetimo nekih trofeja i rekorda sa seniorskih europskih prvenstava:

1. Highest average of goals conceded per match - 2.79 FR Yugoslavia (39 goals in 14 matches)

2. Most goals conceded - 13 - FR Yugoslavia (2000)

3. Most goals conceded, one tournament - 13, Ivica Kralj (FR Yugoslavia), 2000

4. Most goals conceded, one match - 6, Ivica Kralj (FR Yugoslavia), 2000 (vs Netherlands)

Tu je naravno i jedinstveni trofej 666 - jedina reprezentacija na svijetu koja je popila 6 komada na sva tri najveća svjetska natjecanja; svjetskom prvenstvu, europskom prvenstvu i olimpijskim igrama.
Još jednom, sve čestitke ! Ovo nije lako nadmašiti :-).

:D

pre 2 godine

Dalić traži početni sastav na EP-u. Od SP-a. 30 utakmica i 30 puta s drugim početnim sastavom. Kad nismo bili u stanju pobijediti ovakvu Englesku i prosječnu Češku, nemamo što tražiti više tamo, kupi prnje i doma.

Sinke

pre 2 godine

Nikola Jurcevic na Podcast Inkubatoru sve je lijepo objasnio jos prije utakmice sa česima. Ugl, mi jesmo sluzbeno drugi na svijetu, ali nismo druga najjaca ekipa na svijetu. E sad, percepcija ljudi je kao i uvijek drukcija, ocekuju se pobjede, a uvjetno receno malim reprezentacijama (onima s malim bazenom igraca poput Hrvatske, Svedske, Ceske, Slovacke itd) je tesko odrzavati kontinuitet na vrhu, skoro nemoguce. Za usporedbu Francuzi imaju 3 ekipe koje mogu poslat na turnir i svaka bi bila konkurentna. Mi nazalost nemamo taj luksuz. Hrvatska je inace medu 10tak najboljih reprezentacija na svijetu (makar se trenutno po igri ne moze tvrditi). Druga stvar; vidi se da je nasoj ekipi potrebna podrska navijaca sto je zbog corone neostvarivo. I trece: samopouzdanje. Liga nacija je ubila u pojam. Da se igra sa raznim ekipama (pa i slabijim) i da se vise pobjedivalo i samopouzdanje bi bilo vise. I onda na turniru realno mozes u jednoj utakmici odigrat tak da dobijes veliku ekipu. Al na duge staze u vise utakmica to ipak ne ide. Mislim da je ovo realno, bez omalovazavanja i dodvoravanja.

TP-1

pre 2 godine

Ja ne razumem zasto se svaki neuspeh NDH uporedjuje sa Srbijom?! Nista sporno,Srbija je losa dno,menekeni i splavari nije problem to reci i priznati. Hrvati na ovom sajtu ovde jedino opravdanje za losu igru imaju a Srbija ovo,Srbija ono...hahhahahhaahja...kompleksi su cudo,neizlecivi. Mnogo im je bitno sta se ovde pise i misli. A da,tezak ste prosek u fudbalu. Vise srece nego pameti na SP i to je to...Kad dodje smena generacije eto vas na dnu.

:D

pre 2 godine

E, voleo bih da ne pobede Skotsku, cisto jer su zbog te iste Skotske smejali nama, pa da vide malo sta je karma.
(Tor, 19. jun 2021 07:56)

Za nas je bolje što igramo sa Škotima, nego sa Srbijom. Protiv nas bili bi dodatno nabrijani. Tu Hrvatska ne bi imala puno toga za dobiti (ako bi dobili, to se i očekivalo), a mogli bi puno izgubiti. Ako bi izgubili samo bi se naslađivali. Vi ste u mislima bili na Euru i već ste prošli Škote. Zanimljivo da ekipa koja 20 godina nije bila na Euru nekoga podcijeni. Škoti uopće nisu slaba ekipa, a vi s mišlju "lako ćemo". Znamo kako to obično završi.

Džoni

pre 2 godine

Englezi i Česi mogu opušteno da odigraju nerešeno i obe ekipe su prošle, dok će međusobni susret Hrvata i Škota biti za tu treću poziciju a tu može biti svašta. Škoti ako odigraju čvrsto kao sinoć dobiće Hrvate, opet i Hrvati moraju da idu na pobedu i moraće da budu puno bolji nego do sada, a pitanje je mogu li jer nisu to više oni Hrvati?

прле

pre 2 godine

Пролази ово Хрватска, то што смо ми у кошарци они су у фудбалу! Ми смо мало бољи по резултатима у кошарци али у фудбалу је конкуренција јача.Дајте мало објективности не морамо падати на толико низак ниво!
Не навијам за њих али су задњих 20 година много бољи од нас у фудбалу.
Србија управо сада нема креатора игре који може да изнесе лопту и нема бекове у светском врху. СМС и Тадић су офанзивно оријентисани тип играча. Гудељ је добар техничар али му фали креативности. Надам се најбољем у септембру, Пикси је лоше урадио ову турнеју.
Није повео костур тима Србије, овај излет је требало да служи као дружење играча да би сарадња била боља у будућности.

JPR24

pre 2 godine

Problem je Dalic. Kad je došao imao je uigranu ekipu i dobre veterane. Neki od nju su otišli… treba iz zameniti, ali Dalic to ne uspeva i to je to, smena generacije u toku, kad još odu njih par tri, tek će tada selektor imati posla.

:D

pre 2 godine

Slazem se ali ovi imaju igraci koji se ladno preziva "Caletov Car"...?
(C i n i k, 19. jun 2021 11:00)

A vi imate onoga što se preziva Motika još vam fali Kramp i Lopata pa možete na radnu akciju:D

kako da ne

pre 2 godine

Je l igrao Caleta-car? Hahahah, daj bre...Hrvatska i nasa reprezentacija se nikada nisu razlikovale previse. Na nekim pozicijama su oni bili bolji, a na nekim mi. Uvek smo imali igrace top klase na nekoj poziciji, isto kao i oni. Samo sto su oni bili uvek uigrani i bili su EKIPA, dok nasi su se raspravljali izmedju sebe, a pre toga pili do 4 ujutru na nekom splavu i to je to. Menjali im trenere, predsednike saveza, menadzeri uticali da igraju neki koji nemaju kvalitet sto je ljutilo neke igrace i nisu namerno davali maksimum. Nasoj ekipi samo treba neka cvrsta ruka sa autoritetom, videcemo sta ce Piksi da uradi. Na one 2-3 utakmice smo igrali dobar fudbal. Protiv Portugala npr uopste nisu bili ‘daj da se samo odbranimo’ vec su su se nadigravali sa njima i drugo poluvreme bili mnogo bolji i pored Kristijana i Bernarda Silve, Bruno Fernandesa i ostalih. Kada neko ovu sada nasu ekipu uklopi, a cini se da Piksiju to ide od ruke nasa ekipa moze mnogo. I trenutno imamo bolje igrace u reprezentaciji.

info

pre 2 godine

Čari fudbala. Jedan tim u dve utakmice da jedan gol i ima četiri boda, dok je drugom jedan gol dovoljan samo za jedan bod. Engleska ako odigra 0:0 u trećoj utakmici imaće čak pet bodova iz jednog gola. Poput Italijana nekada.
(Munja, 19. jun 2021 08:30)

Sve je to tako, ali ako se vec tako pise i govori, neophodno je pomenuti da ta ista ekipa sa 5 bodova i 1 postignutim golom u 3 utakmice (ako tako bude, naravno), ima 0 primljenih golova. Dakle, fudbal nije samo postizanje gola, vec i odbrana svog, sto se u principu svodi na ne postizanje gola protivnicke ekipe.

Ja iz HR

pre 2 godine

Koga je briga što vi mislite. Naša ljubav je veća i jača od svake vaše mržnje. Uostalom nevažni ste. Umišljate si da ste sila, pa nevolite Hrvate, Bošnjake, Crnogorce, Albance, a za Makedonce mnogi od vas tvrde dasu Srbi ili Bugari. Inače po vama smo svi mi odmetnuti Srbi.

aaa

pre 2 godine

@ Koga briga?jel ovo hrvatski portal?
(aaa, 19. jun 2021 07:55)

Ne, ali je rubrika Euro, a ti pali na drugu rubriku.
(qw, 19. jun 2021 09:07)

Na rubrici euro,70 posto vesti o hrvatskoj u poslednjih 16 sati

fer86

pre 2 godine

Nije bitno hocemo li proci ili ne,bitno je da Dalic ode i ustupi svoje mjesto novom izborniku.Bez igre, ideje odlazak u knock out fazu tako i onako znaci povratak kuci kako se god okrene.Ali opet,toplo mi oko srca kad vidim ovog pacenika C i n i k a sa 50 komentara na svakoj temi o HR,ne preskakati terapiju,slusati lijecnika te namakati noge u lavoru bar dvaput dnevno jer i ove godine mora viditi neces.Hehe!!!

Nedeljko

pre 2 godine

Lepo sam rekla da grupu nece proci! Napred Skotska idemoooo
(Dobrila, 19

Još je sve otvoreno, svako u grupi može da prođe i svako može da ispadne.
Hrvatska čak sa Remi protiv Škotske može da prođe ako ispadne kombinacija rezultata sa drugim ekipama i srećom.

матори

pre 2 godine

Za nas je bolje što igramo sa Škotima, nego sa Srbijom. Protiv nas bili bi dodatno nabrijani. Tu Hrvatska ne bi imala puno toga za dobiti (ako bi dobili, to se i očekivalo), a mogli bi puno izgubiti. Ako bi izgubili samo bi se naslađivali. Vi ste u mislima bili na Euru i već ste prošli Škote. Zanimljivo da ekipa koja 20 godina nije bila na Euru nekoga podcijeni. Škoti uopće nisu slaba ekipa, a vi s mišlju "lako ćemo". Znamo kako to obično završi.
(:D, 19. jun 2021 09:04)

Ви управо тако размишљате. Лако ћемо. Напред Шкотска

Dušan

pre 2 godine

Pisete o Hrvatskoj kao da je Brazil. A oni 5 puta prosli grupu za 25 godina. Hrvatska je bila relevantna na par takmicenja i toEto. Otprilike kao Letonija u kosarci top 15 reprezentacija. Dok mi Srbi velesila odemo na evropsko jednom izmedju 2 Halejeve komete
(Micko, 19. jun 2021 08:23)

Hrvatska je za Srbiju i ostale balkanske države ne Brazil već Mars.
A po broju komentara za svaku novost o Hrvatskoj ima najviše komentara pa ti misli zašto se toliko piše o njoj.

Brigate Rosse

pre 2 godine

Pa nisu ni 15 godina igrali ovoliko loše i neorganizovano. Nemaju centarfora, bekovi se ubacuju napred bez ikakve ideje, kreću se očajno kad Modrić ima loptu, presing koji izvode je budalaština, itd itd. Izgleda se čeka smena generacija sa nekim novim trenerom.

Kron

pre 2 godine

Ako hoćemo da budemo bolji od Hrvata, moramo ih poštovati i priznati im ono što su zasluženo ostvarili. Radujmo se svojim pobedama a ne tuđim neuspesima. Uspeh je kad pobediš svoje loše osobine. Siguran sam da bi se većina Hrvata prijatno iznenadila zbog toga i da bi i oni promenili svoj odnos prema nama.

Anfield

pre 2 godine

Slazem se ali ovi imaju igraci koji se ladno preziva "Caletov Car"...?
(C i n i k, 19. jun 2021 11:00)
Zahvaljujemo se na glasu.


Nema šta, vidi se da pratiš fudbal, nema šta ne znaš.

a

pre 2 godine

Pad krvatskog fudbala je očekivan.Država sa malim brojem stanovnika,prosečna liga,
...i posle 2. mesta na svetu mogao je biti samo pad.Čak i kad izvrše smenu genera-
cija neće se vratiti na te visine.Jedino uz pomoć penala,ali Srbin golman je otišao
u penziju,tako da si i tu pukli.

Nedeljko

pre 2 godine

Najzalosnije je što iako su katastrofa i dalje imaju šansu za prolaz...
(Jovan, 19. jun 2021 08:49)

Pa šta onda reći za njem e, Špance i ostale ekipe. Nijemci su mene do sada najviše razočarali.

To je takmicenje, dal žalosno ili ne, u upitu su puno ekipe, zato postoji Euro it'd.
Jednom imaš dobar dan, jednom ne.
Koliko su puta prošli nijemci sa velikom srećom i katastrofalno igrom?

ngolo kante

pre 2 godine

Fs skotske 1883, hns 1993.
110 godina rodjaci. navijam za skote onako sportski. Nikad ne navijam za nacije sa crnim dresovima. Ubedjen sam da smo mi i hrvati jedan narod ,jezik je dokaz. Medjutim njihova zelja za distinkcijom od nas, pa cak i mrznjom me navela na sve ovo.To je njihov deo krivice. Nije da i mi nismo krivi. Beograd, glavni grad Aca ujedinitelj kralj , bili smo hegemonisti i placamo cenu. Nazalost sve smo mogli mi,ali danak neobrazovanosti i nekulture placen je krvavim ratom. Licno ne bih imao protiv nove juge i jugoslovenskog jezika. Svestan sam d aje kasno jer Srbiju niko nece.mozda s razlogom.

Milan

pre 2 godine

Zvezda je bila prvak Evrope ali ja kao partizanovac nisam ni gledao finale nije mi bilo bitno. Kod Hrvata je druga stvar njihova nacionalna selekcija se plasira na svako prvenstvo i onda cela nacija gleda u njih i nada se dobrim rezultatima. Kod nas toga nema nikakve nade ni mogucnosti jer nasa nacionalna selekcija vec 24 godine se ne kvalifikuje na euro i nemamo sta da gledamo i za koga da navijamo. Definitivno nemamo fudbal cetvrt veka i tu smo u rangu Luksemburga San marina i Lihtenstajna jer se i oni takodje nisu plasirali koliko i mi.

grupni_flex

pre 2 godine

"проста је чињеница да би Хрватска редовно губила од Србије, само их чиста срећа спашава од тих утакмица. доћи ће и тај дан, заориће се "цар је го".
(Вук Караџић, 19. jun 2021 10:52)

Ahahahaha, čekaj malo, da li je istina da si ovo napisao ? Prosta je činjenica da se desi ono što se nikad nije desilo. Znaš li ti što znači riječ "činjenica" :-) ?
Gubili bi od Srbije ali imamo sreće pa se ne susrećemo ???
Kakva sreća čovječe, pa toliko ste slabi da uopće ne možete doći u priliku igrati s viceprvakom svijeta. I onda kad konačno dobijete priliku da dođete do prilike, kapetan ekipe odbije ući u igru da puca penal. Pa bruka i sramota na kvadrat

Milan

pre 2 godine

hrvati su posle petnaest godina kiksnuli pa nemaju pobede vec 2 meca uzastopno dok za razliku od njih nasi se slucajno nisu kvalifikovali zadnjih 5 eura pa nemaju o cemu da pricaju.

Dmitar

pre 2 godine

Ivan, srpska selekcija je u katastrofalnom stanju već godinama, a tvoja zvezda ne bi ni videla polufinale da nije u njoj igrao Hrvat. Pokrij se Ivica

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Dalic je iskljucivi krivac za ovo. Sto bi jozic, otto i cico dali da su imali takve igrace? 2004 na ep su nam igrali bjelica, rosso, mornar, sokota i slicni pa smo igrali egal mec s francuskom di su oni cak trebali izgubit. Ok, protiv eng se nije moglo, ono je bila najbolja engleska koju smo ikad vidjeli, bas su nas pregazili.
Dalic je na ep dosao bez udarnih 11 sto je bez presedana, eksperimentira usred ep, nismo ni fizicki na razini, igre nema, atmosfere nema, popustio je krami koji je u repki strano tijelo, rebic ima abnormalan kredit, a ignorira one igrace koji su nas odveli na ep. Ovo nikad nije bilo. Wtf?

Cesi imaju sjajnu nogometnu tradiciju ali trenutno su odron, doslovno im je pola ekipe iz slavije. Ljudi, to bi morala pobijediti ne hr repka nego selekcija hnl-a.

Ako protiv skota NAPOKON svi budu na svojim pozicijama (dakle, bez krame i rebica koji su 2 igraca manje) mozemo ih samljeti jer su panjevi koji ne znaju.
No jedno je sigurno- kako god ovo zavrsilo, dalic mora otici odmah nakon ep. 3 godine je lik bacio u vjetar, igra ne postoji, a u 9 mjesecu igramo sa rusima, slovacima i janezima. Ovo sad cak vise nije ni pitanje ep nego plasmana na sp.
Zelim bjelicu ili povratak osovine bilic- robi, to su dokazani strucnjaci. Dalic je rang cacica, jedino sto njemu nije uslo od stative unutra protiv portugala... da se to dogodilo isli bi na wales i poljsku sto bi prosli i ljudi bi pisali o genijalnom brkatom strategu koji nas je uveo u finale. Smijeh.

Serpico

pre 2 godine

@ Koga briga?jel ovo hrvatski portal?
(aaa, 19. jun 2021 07:55)

Ne, ali je rubrika Euro, a ti pali na drugu rubriku.
(qw, 19. jun 2021 09:07)

Na rubrici euro,70 posto vesti o hrvatskoj u poslednjih 16 sati
(aaa, 19. jun 2021 10:04)

Mozda zato sto su odigrali utakmicu prije 16 sati pa su jos uvijek aktuelni?
Pogotovo zbog mogucnosti ispadanja...

mario.os

pre 2 godine

15 godina nisu dvije utakmice za redom pobijedili.. Možeš misliti.. Za neke je i to nemoguće a kamoli dva puta za redom kvalificirati se na neko prvenstvo..

C i n i k

pre 2 godine

Problem je Dalic. Kad je došao imao je uigranu ekipu i dobre veterane. Neki od nju su otišli… treba iz zameniti, ali Dalic to ne uspeva i to je to, smena generacije u toku, kad još odu njih par tri, tek će tada selektor imati posla.
(JPR24, 19. jun 2021 08:59)



Od 2018 pobedili ste samo Maltu i Kipar....

Ivan

pre 2 godine

dmitar-mi srbi imamo u fudbalu Zvezdu, koja je veca i vaznija od svih vasih klubova zajedno, i koja u muzeju ima pehar lige sampiona!!! Taj pehar se nece pojaviti u muzeju nekog vaseg kluba ni za hiljadu(tisuću) godina!!! Pre ce vanzemaljci sleteti na trg Bana Jelacica))) Evo pozivam te da dodjes u Beograd, organizovacu ti turu na nasem stadionu, da vidis pokal i uzivo)))

aaa

pre 2 godine

@ @ Koga briga?jel ovo hrvatski portal?
(aaa, 19. jun 2021 07:55)

Ne, ali je rubrika Euro, a ti pali na drugu rubriku.
(qw, 19. jun 2021 09:07)

Na rubrici euro,70 posto vesti o hrvatskoj u poslednjih 16 sati
(aaa, 19. jun 2021 10:04)

Mozda zato sto su odigrali utakmicu prije 16 sati pa su jos uvijek aktuelni?
Pogotovo zbog mogucnosti ispadanja...
(Serpico, 19. jun 2021 11:13)

I skotska je igrala,i u istoj je poziciji sto se tice ispadanja..pa nesto nema toliko vesti

Makarije

pre 2 godine

Da li je moguce da Hrvati nemaju neki krsteni sportski portal pa dolaze ovde da pisu o svom timu a u Srbiji 90 odsto ljudi apsolutno ne interesuje ni Hrvatska a kamoli njen fudbal. 95 odsto poruka ovde su od strane Hrvata , kao i isto toliki procenat glasova. Dosli ljudi da razmenjuju misljenje na srpskom portalu. Treba vratiti cirilicu i otarasiti ih se :)

Вук Караџић

pre 2 godine

Ovo nije lako nadmašiti :-).
(grupni_flex, 19. jun 2021 08:08)

сва та небитна статистика је резултат једног пораза од 6:0, тачно онолико колико је Хрватска попила од Шпаније недавно. проста је чињеница да би Хрватска редовно губила од Србије, само их чиста срећа спашава од тих утакмица. доћи ће и тај дан, заориће се "цар је го".

Dmitar

pre 2 godine

Ivan, srpska selekcija je u katastrofalnom stanju već godinama, a tvoja zvezda ne bi ni videla polufinale da nije u njoj igrao Hrvat. Pokrij se Ivica

срећа

pre 2 godine

сад још више жалим што смо онако несрећно испали од шкотланђана и нисмо успели да се квалификујемо. разбили би ове прецењене хрвате. добили би их са хендикепом и показали им ко је тата мата за фудбал на балкану и ммого битније - спустили ни их на место које заслужују, а то је неки просек са много среће. против нас им чак ни та срећа не би могла да помогне.

C i n i k

pre 2 godine

Po igrama su losa ekipa, igraju slicno nama u najgorim danima pre Pixija, a ako se nadaju da ce da pobede SCO, bice razocarani, SCO je teska i nezgodna ekipa tako da sa onakvom igrom SCO pobedjuje svakako..

Вук Караџић

pre 2 godine

већ годинама једини играч који нешто вреди у Хрватској репрезентацији је Перишић. поново се то показало, али на овом првенству то изгледа није довољно.

Dobronamerni komentator

pre 2 godine

dmitar-mi srbi imamo u fudbalu Zvezdu, koja je veca i vaznija od svih vasih klubova zajedno, i koja u muzeju ima pehar lige sampiona!!! Taj pehar se nece pojaviti u muzeju nekog vaseg kluba ni za hiljadu(tisuću) godina!!! Pre ce vanzemaljci sleteti na trg Bana Jelacica))) Evo pozivam te da dodjes u Beograd, organizovacu ti turu na nasem stadionu, da vidis pokal i uzivo)))
(Ivan, 19. jun 2021 11:42)


Ne zaboravi pehar klupskog prvaka sveta.
Nista od toga Hrvati nikad nece videti, ni u jednoj kategoriji!
Mi barem imamo u klupskoj, i omladinskoj.

Deus

pre 2 godine

Nije bitno hocemo li proci ili ne
---
Nije bitno? Pa zasto igrate uopste? Te fore, igramo lose ali nije bitno...how yes no. Bitno je sve. Igrate lose i tacka. I nije vam samo selektor problem, on je samo deo problema. Ekipa je slaba a ni izgledi za buducnost nisu bas blistavi.

C i n i k

pre 2 godine

videli smo Skotsku.Ako budu igrali kao protiv Engleske hrvati pakuju kofere,idu kuciZalosno ali istinito
(NADA, 19. jun 2021 09:18)


Slazem se ali ovi imaju igraci koji se ladno preziva "Caletov Car"...?

Kontras

pre 2 godine

Ali, ako Engleska i Ceska odigraju nereseno sto je jako moguce, onda su hrvati za dom spremni, ne?

Drugo, odakle vam ideja da ce ova i ovakva Skotska da se tek tako preda. Bice tu jedno dva remija...

Jogurt u prahu

pre 2 godine

Skotima draze pobijediti Engleze nego osvojiti prvenstvo, kao sto je Srbima draze pobijediti Hrvatsku nego osvojiti prvenstvo. Ne bi me cudilo da su totalno ispuhali jucer.

Вук Караџић

pre 2 godine

Ali su se kvalifikovali
(SHEIN, 19. jun 2021 08:06)

сада им је жао, мада су Шкоти екипа која тешко може да да више од једног гола, крајње победиви

grupni_flex

pre 2 godine

Što se rezultata na velikim natjecanjima tiče, Hrvatska nije niti blizu nekim drugima iz susjedstva. Da se prisjetimo nekih trofeja i rekorda sa seniorskih europskih prvenstava:

1. Highest average of goals conceded per match - 2.79 FR Yugoslavia (39 goals in 14 matches)

2. Most goals conceded - 13 - FR Yugoslavia (2000)

3. Most goals conceded, one tournament - 13, Ivica Kralj (FR Yugoslavia), 2000

4. Most goals conceded, one match - 6, Ivica Kralj (FR Yugoslavia), 2000 (vs Netherlands)

Tu je naravno i jedinstveni trofej 666 - jedina reprezentacija na svijetu koja je popila 6 komada na sva tri najveća svjetska natjecanja; svjetskom prvenstvu, europskom prvenstvu i olimpijskim igrama.
Još jednom, sve čestitke ! Ovo nije lako nadmašiti :-).

a

pre 2 godine

Pad krvatskog fudbala je očekivan.Država sa malim brojem stanovnika,prosečna liga,
...i posle 2. mesta na svetu mogao je biti samo pad.Čak i kad izvrše smenu genera-
cija neće se vratiti na te visine.Jedino uz pomoć penala,ali Srbin golman je otišao
u penziju,tako da si i tu pukli.

kako da ne

pre 2 godine

Je l igrao Caleta-car? Hahahah, daj bre...Hrvatska i nasa reprezentacija se nikada nisu razlikovale previse. Na nekim pozicijama su oni bili bolji, a na nekim mi. Uvek smo imali igrace top klase na nekoj poziciji, isto kao i oni. Samo sto su oni bili uvek uigrani i bili su EKIPA, dok nasi su se raspravljali izmedju sebe, a pre toga pili do 4 ujutru na nekom splavu i to je to. Menjali im trenere, predsednike saveza, menadzeri uticali da igraju neki koji nemaju kvalitet sto je ljutilo neke igrace i nisu namerno davali maksimum. Nasoj ekipi samo treba neka cvrsta ruka sa autoritetom, videcemo sta ce Piksi da uradi. Na one 2-3 utakmice smo igrali dobar fudbal. Protiv Portugala npr uopste nisu bili ‘daj da se samo odbranimo’ vec su su se nadigravali sa njima i drugo poluvreme bili mnogo bolji i pored Kristijana i Bernarda Silve, Bruno Fernandesa i ostalih. Kada neko ovu sada nasu ekipu uklopi, a cini se da Piksiju to ide od ruke nasa ekipa moze mnogo. I trenutno imamo bolje igrace u reprezentaciji.

TP-1

pre 2 godine

Ja ne razumem zasto se svaki neuspeh NDH uporedjuje sa Srbijom?! Nista sporno,Srbija je losa dno,menekeni i splavari nije problem to reci i priznati. Hrvati na ovom sajtu ovde jedino opravdanje za losu igru imaju a Srbija ovo,Srbija ono...hahhahahhaahja...kompleksi su cudo,neizlecivi. Mnogo im je bitno sta se ovde pise i misli. A da,tezak ste prosek u fudbalu. Vise srece nego pameti na SP i to je to...Kad dodje smena generacije eto vas na dnu.

Micko

pre 2 godine

Pisete o Hrvatskoj kao da je Brazil. A oni 5 puta prosli grupu za 25 godina. Hrvatska je bila relevantna na par takmicenja i toEto. Otprilike kao Letonija u kosarci top 15 reprezentacija. Dok mi Srbi velesila odemo na evropsko jednom izmedju 2 Halejeve komete

прле

pre 2 godine

Пролази ово Хрватска, то што смо ми у кошарци они су у фудбалу! Ми смо мало бољи по резултатима у кошарци али у фудбалу је конкуренција јача.Дајте мало објективности не морамо падати на толико низак ниво!
Не навијам за њих али су задњих 20 година много бољи од нас у фудбалу.
Србија управо сада нема креатора игре који може да изнесе лопту и нема бекове у светском врху. СМС и Тадић су офанзивно оријентисани тип играча. Гудељ је добар техничар али му фали креативности. Надам се најбољем у септембру, Пикси је лоше урадио ову турнеју.
Није повео костур тима Србије, овај излет је требало да служи као дружење играча да би сарадња била боља у будућности.

ngolo kante

pre 2 godine

Fs skotske 1883, hns 1993.
110 godina rodjaci. navijam za skote onako sportski. Nikad ne navijam za nacije sa crnim dresovima. Ubedjen sam da smo mi i hrvati jedan narod ,jezik je dokaz. Medjutim njihova zelja za distinkcijom od nas, pa cak i mrznjom me navela na sve ovo.To je njihov deo krivice. Nije da i mi nismo krivi. Beograd, glavni grad Aca ujedinitelj kralj , bili smo hegemonisti i placamo cenu. Nazalost sve smo mogli mi,ali danak neobrazovanosti i nekulture placen je krvavim ratom. Licno ne bih imao protiv nove juge i jugoslovenskog jezika. Svestan sam d aje kasno jer Srbiju niko nece.mozda s razlogom.

C i n i k

pre 2 godine

Problem je Dalic. Kad je došao imao je uigranu ekipu i dobre veterane. Neki od nju su otišli… treba iz zameniti, ali Dalic to ne uspeva i to je to, smena generacije u toku, kad još odu njih par tri, tek će tada selektor imati posla.
(JPR24, 19. jun 2021 08:59)



Od 2018 pobedili ste samo Maltu i Kipar....

:D

pre 2 godine

Dalić traži početni sastav na EP-u. Od SP-a. 30 utakmica i 30 puta s drugim početnim sastavom. Kad nismo bili u stanju pobijediti ovakvu Englesku i prosječnu Češku, nemamo što tražiti više tamo, kupi prnje i doma.

Ja iz HR

pre 2 godine

Koga je briga što vi mislite. Naša ljubav je veća i jača od svake vaše mržnje. Uostalom nevažni ste. Umišljate si da ste sila, pa nevolite Hrvate, Bošnjake, Crnogorce, Albance, a za Makedonce mnogi od vas tvrde dasu Srbi ili Bugari. Inače po vama smo svi mi odmetnuti Srbi.

Ivan

pre 2 godine

dmitar-mi srbi imamo u fudbalu Zvezdu, koja je veca i vaznija od svih vasih klubova zajedno, i koja u muzeju ima pehar lige sampiona!!! Taj pehar se nece pojaviti u muzeju nekog vaseg kluba ni za hiljadu(tisuću) godina!!! Pre ce vanzemaljci sleteti na trg Bana Jelacica))) Evo pozivam te da dodjes u Beograd, organizovacu ti turu na nasem stadionu, da vidis pokal i uzivo)))

Dobronamerni komentator

pre 2 godine

dmitar-mi srbi imamo u fudbalu Zvezdu, koja je veca i vaznija od svih vasih klubova zajedno, i koja u muzeju ima pehar lige sampiona!!! Taj pehar se nece pojaviti u muzeju nekog vaseg kluba ni za hiljadu(tisuću) godina!!! Pre ce vanzemaljci sleteti na trg Bana Jelacica))) Evo pozivam te da dodjes u Beograd, organizovacu ti turu na nasem stadionu, da vidis pokal i uzivo)))
(Ivan, 19. jun 2021 11:42)


Ne zaboravi pehar klupskog prvaka sveta.
Nista od toga Hrvati nikad nece videti, ni u jednoj kategoriji!
Mi barem imamo u klupskoj, i omladinskoj.

матори

pre 2 godine

Za nas je bolje što igramo sa Škotima, nego sa Srbijom. Protiv nas bili bi dodatno nabrijani. Tu Hrvatska ne bi imala puno toga za dobiti (ako bi dobili, to se i očekivalo), a mogli bi puno izgubiti. Ako bi izgubili samo bi se naslađivali. Vi ste u mislima bili na Euru i već ste prošli Škote. Zanimljivo da ekipa koja 20 godina nije bila na Euru nekoga podcijeni. Škoti uopće nisu slaba ekipa, a vi s mišlju "lako ćemo". Znamo kako to obično završi.
(:D, 19. jun 2021 09:04)

Ви управо тако размишљате. Лако ћемо. Напред Шкотска

aaa

pre 2 godine

@ Koga briga?jel ovo hrvatski portal?
(aaa, 19. jun 2021 07:55)

Ne, ali je rubrika Euro, a ti pali na drugu rubriku.
(qw, 19. jun 2021 09:07)

Na rubrici euro,70 posto vesti o hrvatskoj u poslednjih 16 sati

Вук Караџић

pre 2 godine

Ovo nije lako nadmašiti :-).
(grupni_flex, 19. jun 2021 08:08)

сва та небитна статистика је резултат једног пораза од 6:0, тачно онолико колико је Хрватска попила од Шпаније недавно. проста је чињеница да би Хрватска редовно губила од Србије, само их чиста срећа спашава од тих утакмица. доћи ће и тај дан, заориће се "цар је го".

C i n i k

pre 2 godine

Po igrama su losa ekipa, igraju slicno nama u najgorim danima pre Pixija, a ako se nadaju da ce da pobede SCO, bice razocarani, SCO je teska i nezgodna ekipa tako da sa onakvom igrom SCO pobedjuje svakako..

C i n i k

pre 2 godine

videli smo Skotsku.Ako budu igrali kao protiv Engleske hrvati pakuju kofere,idu kuciZalosno ali istinito
(NADA, 19. jun 2021 09:18)


Slazem se ali ovi imaju igraci koji se ladno preziva "Caletov Car"...?

срећа

pre 2 godine

сад још више жалим што смо онако несрећно испали од шкотланђана и нисмо успели да се квалификујемо. разбили би ове прецењене хрвате. добили би их са хендикепом и показали им ко је тата мата за фудбал на балкану и ммого битније - спустили ни их на место које заслужују, а то је неки просек са много среће. против нас им чак ни та срећа не би могла да помогне.

aaa

pre 2 godine

@ @ Koga briga?jel ovo hrvatski portal?
(aaa, 19. jun 2021 07:55)

Ne, ali je rubrika Euro, a ti pali na drugu rubriku.
(qw, 19. jun 2021 09:07)

Na rubrici euro,70 posto vesti o hrvatskoj u poslednjih 16 sati
(aaa, 19. jun 2021 10:04)

Mozda zato sto su odigrali utakmicu prije 16 sati pa su jos uvijek aktuelni?
Pogotovo zbog mogucnosti ispadanja...
(Serpico, 19. jun 2021 11:13)

I skotska je igrala,i u istoj je poziciji sto se tice ispadanja..pa nesto nema toliko vesti

Nedeljko

pre 2 godine

Lepo sam rekla da grupu nece proci! Napred Skotska idemoooo
(Dobrila, 19

Još je sve otvoreno, svako u grupi može da prođe i svako može da ispadne.
Hrvatska čak sa Remi protiv Škotske može da prođe ako ispadne kombinacija rezultata sa drugim ekipama i srećom.

Makarije

pre 2 godine

Da li je moguce da Hrvati nemaju neki krsteni sportski portal pa dolaze ovde da pisu o svom timu a u Srbiji 90 odsto ljudi apsolutno ne interesuje ni Hrvatska a kamoli njen fudbal. 95 odsto poruka ovde su od strane Hrvata , kao i isto toliki procenat glasova. Dosli ljudi da razmenjuju misljenje na srpskom portalu. Treba vratiti cirilicu i otarasiti ih se :)

:D

pre 2 godine

E, voleo bih da ne pobede Skotsku, cisto jer su zbog te iste Skotske smejali nama, pa da vide malo sta je karma.
(Tor, 19. jun 2021 07:56)

Za nas je bolje što igramo sa Škotima, nego sa Srbijom. Protiv nas bili bi dodatno nabrijani. Tu Hrvatska ne bi imala puno toga za dobiti (ako bi dobili, to se i očekivalo), a mogli bi puno izgubiti. Ako bi izgubili samo bi se naslađivali. Vi ste u mislima bili na Euru i već ste prošli Škote. Zanimljivo da ekipa koja 20 godina nije bila na Euru nekoga podcijeni. Škoti uopće nisu slaba ekipa, a vi s mišlju "lako ćemo". Znamo kako to obično završi.

Serpico

pre 2 godine

@ Koga briga?jel ovo hrvatski portal?
(aaa, 19. jun 2021 07:55)

Ne, ali je rubrika Euro, a ti pali na drugu rubriku.
(qw, 19. jun 2021 09:07)

Na rubrici euro,70 posto vesti o hrvatskoj u poslednjih 16 sati
(aaa, 19. jun 2021 10:04)

Mozda zato sto su odigrali utakmicu prije 16 sati pa su jos uvijek aktuelni?
Pogotovo zbog mogucnosti ispadanja...

Deus

pre 2 godine

Nije bitno hocemo li proci ili ne
---
Nije bitno? Pa zasto igrate uopste? Te fore, igramo lose ali nije bitno...how yes no. Bitno je sve. Igrate lose i tacka. I nije vam samo selektor problem, on je samo deo problema. Ekipa je slaba a ni izgledi za buducnost nisu bas blistavi.

Jogurt u prahu

pre 2 godine

Skotima draze pobijediti Engleze nego osvojiti prvenstvo, kao sto je Srbima draze pobijediti Hrvatsku nego osvojiti prvenstvo. Ne bi me cudilo da su totalno ispuhali jucer.

Вук Караџић

pre 2 godine

Ali su se kvalifikovali
(SHEIN, 19. jun 2021 08:06)

сада им је жао, мада су Шкоти екипа која тешко може да да више од једног гола, крајње победиви

info

pre 2 godine

Čari fudbala. Jedan tim u dve utakmice da jedan gol i ima četiri boda, dok je drugom jedan gol dovoljan samo za jedan bod. Engleska ako odigra 0:0 u trećoj utakmici imaće čak pet bodova iz jednog gola. Poput Italijana nekada.
(Munja, 19. jun 2021 08:30)

Sve je to tako, ali ako se vec tako pise i govori, neophodno je pomenuti da ta ista ekipa sa 5 bodova i 1 postignutim golom u 3 utakmice (ako tako bude, naravno), ima 0 primljenih golova. Dakle, fudbal nije samo postizanje gola, vec i odbrana svog, sto se u principu svodi na ne postizanje gola protivnicke ekipe.

Вук Караџић

pre 2 godine

већ годинама једини играч који нешто вреди у Хрватској репрезентацији је Перишић. поново се то показало, али на овом првенству то изгледа није довољно.

:D

pre 2 godine

Slazem se ali ovi imaju igraci koji se ladno preziva "Caletov Car"...?
(C i n i k, 19. jun 2021 11:00)

A vi imate onoga što se preziva Motika još vam fali Kramp i Lopata pa možete na radnu akciju:D

Dmitar

pre 2 godine

Ivan, srpska selekcija je u katastrofalnom stanju već godinama, a tvoja zvezda ne bi ni videla polufinale da nije u njoj igrao Hrvat. Pokrij se Ivica

JPR24

pre 2 godine

Problem je Dalic. Kad je došao imao je uigranu ekipu i dobre veterane. Neki od nju su otišli… treba iz zameniti, ali Dalic to ne uspeva i to je to, smena generacije u toku, kad još odu njih par tri, tek će tada selektor imati posla.

Džoni

pre 2 godine

Englezi i Česi mogu opušteno da odigraju nerešeno i obe ekipe su prošle, dok će međusobni susret Hrvata i Škota biti za tu treću poziciju a tu može biti svašta. Škoti ako odigraju čvrsto kao sinoć dobiće Hrvate, opet i Hrvati moraju da idu na pobedu i moraće da budu puno bolji nego do sada, a pitanje je mogu li jer nisu to više oni Hrvati?

Kron

pre 2 godine

Ako hoćemo da budemo bolji od Hrvata, moramo ih poštovati i priznati im ono što su zasluženo ostvarili. Radujmo se svojim pobedama a ne tuđim neuspesima. Uspeh je kad pobediš svoje loše osobine. Siguran sam da bi se većina Hrvata prijatno iznenadila zbog toga i da bi i oni promenili svoj odnos prema nama.

Sinke

pre 2 godine

Nikola Jurcevic na Podcast Inkubatoru sve je lijepo objasnio jos prije utakmice sa česima. Ugl, mi jesmo sluzbeno drugi na svijetu, ali nismo druga najjaca ekipa na svijetu. E sad, percepcija ljudi je kao i uvijek drukcija, ocekuju se pobjede, a uvjetno receno malim reprezentacijama (onima s malim bazenom igraca poput Hrvatske, Svedske, Ceske, Slovacke itd) je tesko odrzavati kontinuitet na vrhu, skoro nemoguce. Za usporedbu Francuzi imaju 3 ekipe koje mogu poslat na turnir i svaka bi bila konkurentna. Mi nazalost nemamo taj luksuz. Hrvatska je inace medu 10tak najboljih reprezentacija na svijetu (makar se trenutno po igri ne moze tvrditi). Druga stvar; vidi se da je nasoj ekipi potrebna podrska navijaca sto je zbog corone neostvarivo. I trece: samopouzdanje. Liga nacija je ubila u pojam. Da se igra sa raznim ekipama (pa i slabijim) i da se vise pobjedivalo i samopouzdanje bi bilo vise. I onda na turniru realno mozes u jednoj utakmici odigrat tak da dobijes veliku ekipu. Al na duge staze u vise utakmica to ipak ne ide. Mislim da je ovo realno, bez omalovazavanja i dodvoravanja.

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Dalic je iskljucivi krivac za ovo. Sto bi jozic, otto i cico dali da su imali takve igrace? 2004 na ep su nam igrali bjelica, rosso, mornar, sokota i slicni pa smo igrali egal mec s francuskom di su oni cak trebali izgubit. Ok, protiv eng se nije moglo, ono je bila najbolja engleska koju smo ikad vidjeli, bas su nas pregazili.
Dalic je na ep dosao bez udarnih 11 sto je bez presedana, eksperimentira usred ep, nismo ni fizicki na razini, igre nema, atmosfere nema, popustio je krami koji je u repki strano tijelo, rebic ima abnormalan kredit, a ignorira one igrace koji su nas odveli na ep. Ovo nikad nije bilo. Wtf?

Cesi imaju sjajnu nogometnu tradiciju ali trenutno su odron, doslovno im je pola ekipe iz slavije. Ljudi, to bi morala pobijediti ne hr repka nego selekcija hnl-a.

Ako protiv skota NAPOKON svi budu na svojim pozicijama (dakle, bez krame i rebica koji su 2 igraca manje) mozemo ih samljeti jer su panjevi koji ne znaju.
No jedno je sigurno- kako god ovo zavrsilo, dalic mora otici odmah nakon ep. 3 godine je lik bacio u vjetar, igra ne postoji, a u 9 mjesecu igramo sa rusima, slovacima i janezima. Ovo sad cak vise nije ni pitanje ep nego plasmana na sp.
Zelim bjelicu ili povratak osovine bilic- robi, to su dokazani strucnjaci. Dalic je rang cacica, jedino sto njemu nije uslo od stative unutra protiv portugala... da se to dogodilo isli bi na wales i poljsku sto bi prosli i ljudi bi pisali o genijalnom brkatom strategu koji nas je uveo u finale. Smijeh.

grupni_flex

pre 2 godine

"проста је чињеница да би Хрватска редовно губила од Србије, само их чиста срећа спашава од тих утакмица. доћи ће и тај дан, заориће се "цар је го".
(Вук Караџић, 19. jun 2021 10:52)

Ahahahaha, čekaj malo, da li je istina da si ovo napisao ? Prosta je činjenica da se desi ono što se nikad nije desilo. Znaš li ti što znači riječ "činjenica" :-) ?
Gubili bi od Srbije ali imamo sreće pa se ne susrećemo ???
Kakva sreća čovječe, pa toliko ste slabi da uopće ne možete doći u priliku igrati s viceprvakom svijeta. I onda kad konačno dobijete priliku da dođete do prilike, kapetan ekipe odbije ući u igru da puca penal. Pa bruka i sramota na kvadrat

fer86

pre 2 godine

Nije bitno hocemo li proci ili ne,bitno je da Dalic ode i ustupi svoje mjesto novom izborniku.Bez igre, ideje odlazak u knock out fazu tako i onako znaci povratak kuci kako se god okrene.Ali opet,toplo mi oko srca kad vidim ovog pacenika C i n i k a sa 50 komentara na svakoj temi o HR,ne preskakati terapiju,slusati lijecnika te namakati noge u lavoru bar dvaput dnevno jer i ove godine mora viditi neces.Hehe!!!

Nedeljko

pre 2 godine

Najzalosnije je što iako su katastrofa i dalje imaju šansu za prolaz...
(Jovan, 19. jun 2021 08:49)

Pa šta onda reći za njem e, Špance i ostale ekipe. Nijemci su mene do sada najviše razočarali.

To je takmicenje, dal žalosno ili ne, u upitu su puno ekipe, zato postoji Euro it'd.
Jednom imaš dobar dan, jednom ne.
Koliko su puta prošli nijemci sa velikom srećom i katastrofalno igrom?

Dmitar

pre 2 godine

Ivan, srpska selekcija je u katastrofalnom stanju već godinama, a tvoja zvezda ne bi ni videla polufinale da nije u njoj igrao Hrvat. Pokrij se Ivica

Dušan

pre 2 godine

Pisete o Hrvatskoj kao da je Brazil. A oni 5 puta prosli grupu za 25 godina. Hrvatska je bila relevantna na par takmicenja i toEto. Otprilike kao Letonija u kosarci top 15 reprezentacija. Dok mi Srbi velesila odemo na evropsko jednom izmedju 2 Halejeve komete
(Micko, 19. jun 2021 08:23)

Hrvatska je za Srbiju i ostale balkanske države ne Brazil već Mars.
A po broju komentara za svaku novost o Hrvatskoj ima najviše komentara pa ti misli zašto se toliko piše o njoj.

Milan

pre 2 godine

Zvezda je bila prvak Evrope ali ja kao partizanovac nisam ni gledao finale nije mi bilo bitno. Kod Hrvata je druga stvar njihova nacionalna selekcija se plasira na svako prvenstvo i onda cela nacija gleda u njih i nada se dobrim rezultatima. Kod nas toga nema nikakve nade ni mogucnosti jer nasa nacionalna selekcija vec 24 godine se ne kvalifikuje na euro i nemamo sta da gledamo i za koga da navijamo. Definitivno nemamo fudbal cetvrt veka i tu smo u rangu Luksemburga San marina i Lihtenstajna jer se i oni takodje nisu plasirali koliko i mi.

mario.os

pre 2 godine

15 godina nisu dvije utakmice za redom pobijedili.. Možeš misliti.. Za neke je i to nemoguće a kamoli dva puta za redom kvalificirati se na neko prvenstvo..

Milan

pre 2 godine

hrvati su posle petnaest godina kiksnuli pa nemaju pobede vec 2 meca uzastopno dok za razliku od njih nasi se slucajno nisu kvalifikovali zadnjih 5 eura pa nemaju o cemu da pricaju.

Kontras

pre 2 godine

Ali, ako Engleska i Ceska odigraju nereseno sto je jako moguce, onda su hrvati za dom spremni, ne?

Drugo, odakle vam ideja da ce ova i ovakva Skotska da se tek tako preda. Bice tu jedno dva remija...

Munja

pre 2 godine

Čari fudbala. Jedan tim u dve utakmice da jedan gol i ima četiri boda, dok je drugom jedan gol dovoljan samo za jedan bod. Engleska ako odigra 0:0 u trećoj utakmici imaće čak pet bodova iz jednog gola. Poput Italijana nekada.

Brigate Rosse

pre 2 godine

Pa nisu ni 15 godina igrali ovoliko loše i neorganizovano. Nemaju centarfora, bekovi se ubacuju napred bez ikakve ideje, kreću se očajno kad Modrić ima loptu, presing koji izvode je budalaština, itd itd. Izgleda se čeka smena generacija sa nekim novim trenerom.

Anfield

pre 2 godine

Slazem se ali ovi imaju igraci koji se ladno preziva "Caletov Car"...?
(C i n i k, 19. jun 2021 11:00)
Zahvaljujemo se na glasu.


Nema šta, vidi se da pratiš fudbal, nema šta ne znaš.