- Komentari -
  1. Ti ćeš da mu kažeš, pa on više zaradi dok ušeta na teren bez obzira dali mu se igra ili ne, sad kad bi odustao prve sedmice bi izgubio novaca koliko ti i ja zaradimo za dva života, i sad ti meni reci bi li se ti odrekao lake love?
     (zastava101specijal, 19. novembar 2019 09:55)

    # Link komentara

  2. Druže misli se na sportsku Stbiju ne na penzionere, plate itd. kapiraš? ne! ništa onda.
     (zastava101specijal, 19. novembar 2019 09:50)

    # Link komentara

  3. Mora čovek da se slatko nasmeje posle ovakvih naslova! Kakve veze ima što je GOAT Novak izgubio meč sa alarmom za Srbiju?? Izgubio je namerno meč u Lodonu koji ga mrzi jer im je pokupio pet GS titula na Vimbldonu,a oni to jednom Srbinu neće oprostiti, zviždaće mu i urlati histerično sve žučnije kako bude uzimao i sledeče godine Vimbldon...to je tako.
    Opušteno prepustio je Novak Feđi pobedu u atmosferi u kojoj nije trebao da igra jer uslovi nisu bili jednaki za oba tenisera. Ne može se zviždati i urlati kad pogreši i smetati mu kad servira. Prostakluk svojstven njima kad je u pitanj Novak.
    Ovako je bolje, više odmora do AO, a onda će da ih otrese kao što to čini uvek. Nadam se da će mu se i Feđa Džemperko pojaviti na terenu preko mreže da ga jednom za svagda pošalje u penziju, dosadio je više.
    (veder, 15. novembar 2019 22:58)

    # Link komentara

  4. Ako moze neko da mi odgovori molim vas.
    (neki veliki dr, 15. novembar 2019 10:28)

    Zato što si slep pored očiju pa ne vidiš razliku, za razliku od drugih naših koje pominješ Djoković igra za sebe i istočno evropsku zemlju.

    Šta misliš gde bi mu bio kraj da igra za angliosakonce umesto za Slavic nation.
     (Swedenonline, 15. novembar 2019 21:45)

    # Link komentara

  5. Zasto je ovo alarm za Sbiju?
    (Aha, 15. novembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  6. Idi, čoveče, u penziju! Nemoj više da mučiš sebe. Iz aviona se vidi da ti se više ne igra.
    (I, 15. novembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  7. ..... ko smo mi da mu sudimo ? .... jednostavno mu nije bio dan ..... živ i zdrav on nama bio bar još sto godina !!!!
    (boban, 15. novembar 2019 18:21)

    # Link komentara

  8. Ne desava se nista. Rodzer je bolji. To je samo izgovor za Novakov poraz.
    (2, 15. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  9. Дешава се да игра лоше и губи. Ако погледамо Надала и Федерера, они иду по своје поене, нападају, а Ноле се брани и чека грешку ривала. Он тренутно не игра леп тенис. Право је питање: зашто? По мени је све у глави. Његов проблем је што га мотивишу само Федерер и Надал, ови млађи не, њих отаљава. Зато једино на слемовима још игра добро јер тамо младе лавове неко избаци раније, па му остану као конкуренција старе муштерије. То је био проблем и 2016, када су у једном моменту и Федерер и Надал били повређени, па се и Ноле опустио и препустио прво место Ендију.

    Што све доводи до још једног правог питања: хоће ли Новак успевати убудуће да убаци у брзину више, или је ово то што је преостало? Можда га баш Девис куп мало тргне.
    (Иван, 15. novembar 2019 17:54)

    # Link komentara

  10. Bezobrazan smo narod, tu dileme nema. Čitam komentare i ne verujem očima svojim... Nazivaju ga folirantom, a čovek lepo rekao - nije lakat problem. Treba stvarno biti zao i nesrećan zbog sebe samog i tako nešto napisati. Jednostavno, videlo se po njemu, nije mu se igralo. I ima čovek pravo na to. To pravo nije stekao tako što smo mu ga ti ili ja dali, već ga je sam stekao.
    On je već sad obeležio istoriju kako niko još dugo neće. Zbog njega se čuje pojam Srbija u mnogo lepšem svetlu nego što je to uobičajeno. Pa makar razlog za to bilo i ,,neko prebacivanje loptice".
    I ti što kukaš što 4000 što napuštaju Srbiju - ajde pravac politička rubrika. Toga na B92 ima koliko hoćeš, pa se tamo nadji. I ja imam dva kandidata za polazak, srce mi se cepa svaki dan zbog toga, ali nije primereno dovoditi u kontekst takve žalosne stvari sa jednim ovakvim čovekom i karijerom. Dao bog da moja deca budu barem stoti deo ispešna kao Nole.

    I na kraju, drago mi i zbog tog Federera. Pa on, siroma, sinoć mal nije skrenuo od sreće. On čeka više od 4 godine da pobedi Djokovića, ej bre pa to je jedan olimpijski ciklus!!! Ljudski je da kažemo, e neka si i ti najzad ga dobio.
     (posmatrač iz ugla, 15. novembar 2019 17:46)

    # Link komentara

  11. Kad se uzmu u obzir svi pokazatelji uspeha u tenisu, Novak je u prva tri tenisera ikada. U nečemu je najbolji, u nečemu drugi, treći... Član najveće trojke ikada, pri čemu su razlike među tom trojkom objektivno male, u poređenju sa ostatkom zemljana koji su ikada reketom udarali lopticu.
    I na sve to, krenu ovde zemljaci da čoveka omalovažavaju. Malo im je šta je postigao, ovo ili ono im ne valja. Pa to je da se levom rukom krstiš.
     (Miloje, 15. novembar 2019 17:39)

    # Link komentara

  12. Izgleda pregazio ga vreme jer nemamo mi ni španski a kamoli švajcarski mentalitet?!
     (SRB, 15. novembar 2019 17:19)

    # Link komentara

  13. Da Nole trenira onako kao kad je osvojio 4 slema zaredom, mogli bi samo da mu ciste patike svi oni. Jednostavno, covek ne trenira...i tacka!
     (Alex, 15. novembar 2019 17:05)

    # Link komentara

  14. covek lepo kaze da je osetio bol, ali da mu posle nije predstavljao nikakav problem i da je mogao normalno da igra. To sto hejteri pokusavaju da ga zapljunu na svaki moguci nacin, govori sve o njima, a nista o njemu
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (bozza, 15. novembar 2019 09:31)

    Pa kako nekad ne zaboravi da pomene neki bol kad god izgubi ako vec ne utice na mec? Nego kao, eto, red je da kazem da sam posteno izgubio al samo da znate da sam osecao bol pa vi vidite. Pa to foliranje cita svako ko je punoletan. U zabludi su oni koji misle da mu sirom sveta zvizde samo zato sto je Srbin. Velika vecina nema pojma o Srbiji.
    (Hrabri krojac, 15. novembar 2019 17:04)

    # Link komentara

  15. Rodja servisom demolirao Djokovica I pola Serbije
     (stribor, 15. novembar 2019 17:02)

    # Link komentara

  16. Evo sve sam se potreso, ne mogu ni da spavam,
    (rd7, 15. novembar 2019 16:39)

    # Link komentara

  17. Ljudi ne razumiju da Masters vise nije turnir koji je bitan.. Masters je bio nekad nesto sto su top igraci zeljeli igrati i osvojiti..
    Od 3 top igraca danas,jedino Nadal daje sve od sebe, jer jedino taj turnir nema u kolekciji.. Nole je osvajao 5 puta taj turnir i bas ga briga vise..
    To je realnost..
    Grand slamovi su bitni, jedino i samo grand slamovi..
    Cisti dokaz tomu su pobjednici, prosle god zverev a i ove god ce osvojiti netko tko nije Nadal Federer ili Djokovic..
    (Rafa30, 15. novembar 2019 16:16)

    # Link komentara

  18. какав бре аларм за Србију?
    можда за компанију Ђоковић ?
     (Бурек са сиром, бре!, 15. novembar 2019 16:14)

    # Link komentara

  19. Za mene alarm nije sigurno... covek ima love za 5 zivota i evo sav sam pretrnuo zbog njegovog lakta mislim da necu spavati vcrs .
    (Neko, 15. novembar 2019 16:14)

    # Link komentara

  20. Nacionalni problem sludjene i zaludne raje; "zasto neki lik vise ne mlati dobro mocugom po loptici"
    (esi mi dobar !, 15. novembar 2019 16:10)

    # Link komentara

  21. @ dodajte još ponešto braćo

    Ne, ne, ne svira klavir sa dva prsta. I gde baš nađe sa dva? Verovatno si mislio da je to teže nego svirati sa 10! (Ha, ha). Ali jeste sve ono što ti nisi: pametan, vredan, uporan, uspešan, bogat, slavan, poliglota... Dodaj još nešto brate!
     (zoki, 15. novembar 2019 16:09)

    # Link komentara

  22. OK! Srbija je zemlja veličine Poljske, sa najčistijim šumama i rekama na svetu, ima najveći BND u Evropi, svemirski program, stopu ekonomskog razvoja veću od Kine, nuklearni arsenal kao Rusija, istoriju stariju od Mesopotamije i 6x je prvak sveta u fudbalu. Jel ti sad lakše? Jel sam sada veći patriota?
    (Milenko, PA, 15. novembar 2019 11:37

    Nije, a jel ti misliš da će ikad i biti drugačija dok ste vi ovakvi?
    Pozdrav iz Zagreba
    (Milan, 15. novembar 2019 16:00)

    # Link komentara

  23. alarm za koga?? pa covek je zaradio za jos 2 generacije naslednika. A ovde nepismena nacija koja radi za 200e brine sta je s njim. Da li smo mi normalni?
     (pera, 15. novembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  24. Pomalo je komicno da Federer koji je 6 godina stariji u boljoj fizickoj kondiciji od Novaka.Od kad je otisao Gric i opet dosao ovaj Italijan Novak je u kanalu sa fickom spremom.
    (Sale, 15. novembar 2019 15:40)

    # Link komentara

  25. Ne dešava se ništa sa Đokovićem ljudi, ajmo malo smirite tenzije. Sve je u redu. Jednostavno dečko je sinoć bio totalno van igre, isfrustriran, iritiran primitivnom publikom, i jednostavno nije mu se igralo, smorio ga taj primitivizam. Samo je vraćao loptice, slao ih u aute, u mrežu, grešio non stop. Igrao je na 20% od onoga koliko ume. Pitanje je i sada za Srbiju na kom će nivou biti jer ubeđen sam da mu je sa sinoćnjim mečom u Londonu bukvalno dosta tenisa za ovu godinu. Da mu je svega preko glave. Pa ljudi moji ja da sam na njegovom mestu bio letos u Londonu na Vimbldonu pa ja bi bio mentalno gotov već posle prva 2-3 gema sa onoliko primitivnom divljom i nevaspitanom publikom. A on je sve to izdržao i opet pobedio. Ma kapa dole Nole majstore. Budi nam ti živ i zdrav pa ne odigrao više ni jedan meč za Srbiju. Koga briga za Dejvis Kup, naročito za ovaj novi Pike Dejvis Kup. Nebitno takmičenje. Totalno nebitno takmičenje.
    (Oposum, divna životinjica, 15. novembar 2019 15:36)

    # Link komentara

  26. Vratio mu Federer sa kamatom, bravo
    (Milos, 15. novembar 2019 15:29)

    # Link komentara

  27. On je "vanzemaljac" koji je resio veliku vecinu svojih problema. Vise me brinu ovi ljudi. Zemljani koji zicom spajaju dva prva u kalendaru.
     (Si, 15. novembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  28. @ (E, ne mogu vise!, 15. novembar 2019 13:44)

    Nisam siguran da si u pravu. I Nole je samo covek od krvi i mesa i nje robot, i treba mu pomoci kad ide tesko. Nas je, Balkanac je, i ne treba ga porediti u ponasanju sa ovim 'finim' zapadnjacima. Ja ga bas zato i volim, sto je ostao Balkanac. Pa ako ponekad vikne ili opsuje, pa sta? Vi to ne radite kad ste besni. Malo me jedno nervira sto ne daje sve od sebe (kao sinoc), ali ne znam kakvi su mu trenutni problemi i kakve prirode (fizicke, psihicke ili oboje), ali da je sve normalno bio bi sinoc drugaciji ishod, a verovatno i protiv Tima. Novak je bolji od obojice kad nema problema.
    To sigurno.
    (E, da vidis, ja mogu .. i hocu !!!, 15. novembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  29. Ma sta se Desava, izgubio dva Meca, pa Sta.Uzivaj sa Porodicom, odmori se, napuni Baterije pa ponovo Juris
    (srba, 15. novembar 2019 15:20)

    # Link komentara

  30. Čovjek kad god promjeni trenera zapadne u krizu.Tako je bilo kad je otkazao Vajdi i doveo Agasija a evo i sada se ponavlja sa Ivaniševicem. Nole jednostavno ne uci iz svojih grešaka.
    (Ljubo, 15. novembar 2019 14:11)

    @Ljubo, Novak nije "promjenio" trenera. Možda nisi primetio, ali Vajda je i dalje na klupi i na treninzima on vodi treninge. Ivanišević na tim treninzima uglavnom statira i čeka da dođu na red servisi. Novak nakon operacije ne može, niti će ikad moći ponovo da servira kao što je servirao. Potreban mu je novi servis i do pre par dana nije bilo problema sa time. Možda sad ima, a možda je i nešto drugo u pitanju.
    Problem je što se za svaki poraz mora naći neki krivac. To je tenis i uvek imamo jednog poraženog. Ovaj put je to Novak. Pa šta, došao red na njega. Federer 2 godine nije uzeo GS i uzeo je samo 1 Masters 1000 i nisam video nijednog njegovog navijača da pljuje njega ili njegove trenere zbog toga. A pritom obojica imaju Hrvate za pomoćne trenere. Ali ovaj Hrvat ne valja, a ovaj drugi je odličan.
    Meni ovde ništa nije jasno. Jednom za svagda: Novakove greške su njegove greške, a ne moje. On ima pravo na greške, a da me ne pita da li sme. I ja bih voleo da svaki meč pobedi, ali to je nemoguće. I Federer bi dao sve da sinoćnju pobedu zameni za Vimbldon, ali ne ide to tako.
    Daj Bože da me i iduće godine Novak "razočara" kao i ove. Da uzme 2 GSa i da provede više od 40 nedelja kao No1...
    (Milan_PT, 15. novembar 2019 15:17)

    # Link komentara

  31. Dajte anketu sa ponudjenim odgovorima pa da glasamo.
     (Н.И.К., 15. novembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  32. Samo neka se on lepo odmori i dobro spremi za AO. Kakav Davis cup i bakraci ne treba zbog toga da rizikuje.
     (Tomica, 15. novembar 2019 14:53)

    # Link komentara

  33. Ako je Novakovo prebacivanje lopte preko mreze alarm za Srbiju onda je bolje da Srbija totalno nestane! multmilioneri se igraju a Srbija zbog toga pati!!!! Igra on Devis kup saaamo zbog pravila da ako ne igra Devis kup ne moze igrati na Olimpijadi.
    (Goran, 15. novembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  34. Hoćeš da kažeš da nacija ne valja? Nas 7,5 miliona nisu po meri njega jednoga? Sramota treba da bude svakoga ko meri patriotizam kroz navijanje za Đokovića. A još veća sramota treba onog ko u tom merenju ne preza da potegne za besmislicama, izmišljotinama, teorijama zavera. Njemu svaka čast, ali medije i barem polovinu njegovih navijača treba da bude sramotu što potežu i za lažima samo da bi odbranili ne njega, već svoju viziju Srpstva koju doživljavaju kroz njega. ... ti patriotizam koji se gradi na lažima.
    (Milenko,PA, 15. novembar 2019

    Pre svega ja nigde nisam spomenuo da moras da navijas za njega da bi bio patriota vec da bi svi trebali da se ugledamo na njega kada je u pitanju njegov mentalitet. Decko je u najtezim vremenima pronasao snagu i nije odustajao od svog cilja da u zivotu radi ono sto voli za razliku od nas 7.5 miliona koji sedimo i cekamo sta ce drugi da nam kazu da radimo. Pa da li smo mi po njegovoj meri? Deluje da smo miljama daleko od njega, jer za razliku od nas on zivi svoj zivot, dok nama sudbinu kroje drugi ljudi, jer eto lakse je pljuvati druge nego voditi svoj zivot.
    (Elnino92, 15. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  35. Fan sam novaka od kako je poceo da igra tenis. Ovu godinu je igrao na topo hladno, nisam ocekivao da ce doci na vrh i stvarno je cudo kako je drzao to prvo mesto jer od Australijan opena nije odigrao nista. Imao je taj epski mec na wimbldonu kad je uzeo pehar posle toga nista. Na us openu ta povreda poraz u shangaju. Morace Novak dosta da poradi na sebi da bi se vratio na tron mislim da je doslo do zasicenja i ne znam sta ce mu Ivanisevic u stabu...
    (Mane, 15. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  36. Folirant i njegove povrede. Sad već stvarno preteruje. Uopšte ne verujem u bar 80% njegovih povreda. Tačno se vidi malodušnost kad mu je dosta tenisa. Nemaju povrede nikakve veze sa tim.
    (železničar, 15. novembar 2019 12:51)

    Gebelsovska politika Novakovih hejtera. Novinar ga pita za povredu, on kaže da nema problema i odmah počinje lavina laži da on neprekidno priča o povredama. Kad obuče džemper, onda će svi poverovati u lažiranje povreda.
    Veoma providno i bezuspešno...
    (Milan_PT, 15. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  37. Аларм је због лакта , а не пораза ... Коментатори !!
    (ултра пфк, 15. novembar 2019 11:45)

    Ne, prijatelju.
    Ovaj Alarm je zbog toga sto je Nole svim navijacima pokazao 'lakat'.... I to onako, savijen... na 'cose'.
    Zavrsio sam juce za svagda sa Noletom. Zasto? Zbog jednog ili dva izgubljena meca? Ne. Jednostavno, dosta mi je njegovog foliranja, lose glume, malodusnosti cim mec malo krene u pogresnom pravcu, najodvratnijeg psovanja, vikanja da klince sa lopticama i peskirima, pokazivanje uveta publici posle dobrog poena, neizlecivog kompleksa NEVOLJENOG TRECEG. Za vjek i vjekova.
    O povredama ne zelim da govorim, nisam lekar, ali i o tome imam svoje misljenje. Znate vec kakvo. Isto tako ni o deljenju srca publici posle pobeda. To me toliko iritira da ponekad samo zato pozelim da ne dobije mec. Da ne gledam tu predstavu.
    A vi?
    (E, ne mogu vise!, 15. novembar 2019 13:44)

    Hvala Bogu što se Novak rešio takvog "navijača", ako si mu ikad i bio navijač. U stvari, očigledno je da je ovaj tekst napisao njegov hejter, jer je nemoguće zamisliti da je neko toliki idiot i mazohista pa da tokom 10 i više godina navija za Novaka iako on toliko dugo "folira, loše glumi, viče na sakupljače loptice, pokazuje sve moguće i nemoguće komplekse" itd, i tek si sinoć progledao.
    Prijatelju, da si Ti ijednog trenutka bio njegov navijač, ništa od ovog Ti ne bi smetalo, jer toga nema, to vide samo njegovi hejteri, i to najzagriženijeg tipa.
    Neuspešan pokušaj, smisli nešto bolje...
    (Milan_PT, 15. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  38. Ih, koliko puta se meni nije išlo na posao! Srećom pa iako moram da odem, ne moram ništa da radim.

    Kao i Novak.
    (Bob, 15. novembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  39. Stvarno nemam život čim ovako patim što je Naš najbolji sportista ikada,izgubio.Koja sam JA budala.Razočarani noletov navijač kojeg je taj isti Nole po ko zna put bacio u bedak.
     (Bane kačarevo, 15. novembar 2019 14:19)

    # Link komentara

  40. Što alarm za Srbiju? Nek je on živ i zdrav 100.godina. Jedino ako zavisimo od njega i njegovog lakta?!
    (Simo Matavulj, 15. novembar 2019 14:17)

    # Link komentara

  41. Đokovića do operacije treba slavit, a posle operacije poštovati, postao je osrednji igrač koji ume povremeno da zablista, traži sebe tamo gde ga nema.
    (Petar, 15. novembar 2019 14:13)

    # Link komentara

  42. Čovjek kad god promjeni trenera zapadne u krizu.Tako je bilo kad je otkazao Vajdi i doveo Agasija a evo i sada se ponavlja sa Ivaniševicem. Nole jednostavno ne uci iz svojih grešaka.
    (Ljubo, 15. novembar 2019 14:11)

    # Link komentara

  43. Novak i ostali teniseri su prolazni kao i skoro sve u zivotu....Federer je vecan!!
    (Prosecna doza jednog Srbina, 15. novembar 2019 14:06)

    # Link komentara

  44. Sa Djokovićevem se dešava - pemzija.
     (ePufta, 15. novembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  45. Sta se desava ? Nista se ne desava.Sta je trebalo da se desi, vec se desilo.Djokovic je genije, junak, heroj.Velemajstor tenisa, dugogodisnji prvak planete u tenisu.
    Zbog Djovovica vecina ovog napacenog naroda je pocela da gleda tenis.
    Svakom od nas koji smo ga gledali ulepsao je bezbroj trenutaka, bili smo ponosni sto smo to sto smo i sto taj genijalan momak pripada nasem narodu.
    Dragi Djokovicu, od sada, pa u buducnosti radi sta je dobro za tebe i tvoju porodicu.Zasaluzio si da bude kako ti hoces.
    Mi smo se nagledali tenisa, i dalje cemo jer si nas ( vecinu ) na to naucio,
    sa tobom ili bez tebe.
    Ziveo ti nama, zdrav bio, neizmerno si mnogo ucinio sebi i narodu kome pripadas.
    (Andreja, 15. novembar 2019 14:04)

    # Link komentara

  46. Ne desava se nista, zgazio ga R. Federer samo, eto toliko, ajd cao i poz naravno za sve strucnjake, uzivajte svako dobro vam zelim, jel vazi?! ajd zdravo
    (Milos, 15. novembar 2019 13:59)

    # Link komentara

  47. Nista pobedio ga je Federer i sad je No2lo.
    (Darkwood, 15. novembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  48. Meč (Novak-Federer) je pokazao moć „servis-napadačkog“ stila igre u odnosu na „prebacivački-defanzivni“. Svi asovi (osim Novaka i Nadala) su bili „servis-napadači“ Sampras, Lendl, Mekinro, Konors,… „Stil“ (dobar sercis, prebacivanje loptice dok protivnik ne pogreši, igranje sa dve ruke) usavršio je Novak, manje uspešno Marej, Nišikori, DelPotro, Vavrinka,…,). Svi su imali problem sa ozledama, jer se organizam suviše troši. Nadal ( ima slab servis) mora da gradi poen, izvodi raznovsne udarce a to troši telo…. Stil igre je veoma važan (ako teniser treba da ima dugu karjeru). Ovi najmlađi videćemo ima talentovanih, Kirgios je usavršio servis stil,…
    (Andjela, 15. novembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  49. ...Čitaj pažljivo (po potrebi i zapiši): pametan, vredan, obrazovan, erudita, disciplinovan, uporan, vaspitan, bogat, skroman, slavan. Ne pije!
    (zoki, 15. novembar 2019 12:41)

    ...Svira klavir (sa dva prsta), pudlice mu se zovu Pjer i Tesla (veliki, mozda najveci Srbin, mada neki kazu da je to Nole), ne jede meso (dobar za zivotnu okolinu), ima Hrvata za trenera (dobro za Bratstvo i jedinstvo), kao i svadba u Crnoj Gori, poenkad nosi oko vrata krst sa Hilandara, ponekad kamencice (ekumenski pogled na svet), i jos sigurno par stvari...
    Ima sigurno jos neko od komentatora nesto ovde da doda:
    (Dodajte jos po nesto, braco !!!, 15. novembar 2019 13:52)

    # Link komentara

  50. Аларм је због лакта , а не пораза ... Коментатори !!
    (ултра пфк, 15. novembar 2019 11:45)

    Ne, prijatelju.
    Ovaj Alarm je zbog toga sto je Nole svim navijacima pokazao 'lakat'.... I to onako, savijen... na 'cose'.
    Zavrsio sam juce za svagda sa Noletom. Zasto? Zbog jednog ili dva izgubljena meca? Ne. Jednostavno, dosta mi je njegovog foliranja, lose glume, malodusnosti cim mec malo krene u pogresnom pravcu, najodvratnijeg psovanja, vikanja da klince sa lopticama i peskirima, pokazivanje uveta publici posle dobrog poena, neizlecivog kompleksa NEVOLJENOG TRECEG. Za vjek i vjekova.
    O povredama ne zelim da govorim, nisam lekar, ali i o tome imam svoje misljenje. Znate vec kakvo. Isto tako ni o deljenju srca publici posle pobeda. To me toliko iritira da ponekad samo zato pozelim da ne dobije mec. Da ne gledam tu predstavu.
    A vi?
    (E, ne mogu vise!, 15. novembar 2019 13:44)

    # Link komentara

  51. Igrati na projektile koje je Dominik Tim slao moralo je ostaviti neke posledice. Par puta je Novak u tom meču tražio reket koji je odmereno utegnut jer rezonancija prilikom pretegnutog reketa i malo nečistog zahvata loptice završava u vezivnom tkivu mišića oko lakta.

    Do DC treba da je resetovan.
     (Swedenonline, 15. novembar 2019 13:41)

    # Link komentara

  52. U mecu protiv Dominika se videlo da Novak nije ni na 60% svojih mogucnosti, a obzirom da je Dominik igrao vanserijski dobro, moze da se zakljuci da je Novak odigrao prilicno ujednacen mec sa austrijancem. Doduse videlo se da Dominik ne moze da izgubi. Protiv Rodzera je sve bilo jasno jos u prvom gemu, kada je Novak siguran volej smestio u mrezu. Rodzer je isto igrao, citaj servirao kau u transu, svaka cast.
    U ovom trenutku Novaku nedostaje inspiracija za motiv
    (Bec opet ceka titulu, 15. novembar 2019 13:33)

    # Link komentara

  53. Sa Đokovićem se ne dešava ništa. Morao je ovo da izgubi. A ako osvoji naredni AU Open kao početkom ove godine, onako dominantno, onda je sve jasno. Nole može, samo što ponekad neće...
     (Mladen, 15. novembar 2019 13:24)

    # Link komentara

  54. Bednici koji ovde pljuju po Srbiji i Noletu bi trebali procitati komentare na portalu vecernjih novosti. Takvih antisrpskih komentara tamo nema...
     (Termodinamicar, 15. novembar 2019 13:24)

    # Link komentara

  55. Ma kakav DK. Revijalno takmičenje i potpuno nebitno. Ko taj smarački DK još gleda. Odmori se pa se spremaj za novu sezonu i AO. Napred Nole kralju. :)
     (Petar, 15. novembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  56. Neverovatne partije ume da pruži, ali isto tako i da se izblamira za medalju. Kako god, njegovo je. Od 2016. počnem da gledam njegov meč, ako vidim da je dobar u glavi otpratim to, ali ako počne da se gubi u mozgu samo prebacim na drugi kanal, a on neka nervira bližnje svoje. Ja da trpim njegova iživljavanja i sadomazohizam na terenu, ne pada mi više na pamet.
    (Sličuga, 15. novembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  57. @petar ..."Novak je u prolaznoj fazi,za razliku od velike većine vas ovdje...
    Aha, prosao je.
    (vidoje, 15. novembar 2019 13:21)

    # Link komentara

  58. Alarm za srbiju nije zato sto novak gubi, nego sto radimo za 300 eura svaki dan, a to oce li on dobit ili nece, ni iz dzepa ni u dzep. Super je dok dobija, ali alarm je upaljen 30 godina skoro, navikli smo na sirene
    (bilo jednom u americi, 15. novembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  59. ....Čitaj pažljivo (po potrebi i zapiši): pametan, vredan, obrazovan, erudita, disciplinovan, uporan, vaspitan, bogat, skroman, slavan. Ne pije!
    (zoki, 15. novembar 2019 12:41)

    U svemu se slazem, osim u cinjenici da je 'vaspitan'.
    Covek psuje kao kocijas, a u pretproslom mecu smo bili i svedoci toga.
    Nivo vaspitanja nije prosek zemlje iz koje si (gde skoro svi psuju) nego je to opsta stvar. To sto ga Engleska publika mozda ne razume nije razlog da se tako psuje. Realno, vaspitan mozda i jeste nekako, ali je veilko pitanje da li je i DOBRO vaspitan.
    Sto se tice igre, u samom je vrhu. Verovatno najbolji teniser danasnjice. Rodzerova reakcija posle poslednjeg poena sinoc sve objasnjava.
    Vise nego reci. Mnogo vise.
    Ali da je VASPITAN ... to nikako.
    (Da nas neko ne zna, skupo bi nas platio!, 15. novembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  60. Nista se ne desava, jednostavno manje trenira i samim tim je van forme... i to je to...
    (goran, 15. novembar 2019 13:15)

    # Link komentara

  61. Nije dovoljno trenirao...Bolje da nije ni igrao.
     (ja, 15. novembar 2019 13:11)

    # Link komentara

  62. Juče Nolo izašao na teren protiv G.O.A.T.-a kao da mu nisu sve koza na broju. Ali njegovi "navijači" to zaboraviše i povikaše: Zapad, Zapad, povreda, Zapad, Englezi, lakat, Zapad, zavera, Zapad, publika, Zapad, Zapad, rat u Vijetnamu, Boj na Kosovu, osvajanje Kartagine, pad Konstantinopolja, Zapad, Zapad...
    (Obrad, 15. novembar 2019 13:05)

    # Link komentara

  63. Ni reci kritike na najbrutalnije srpske psovke od strane Djokovica, na javnom mestu, naravno 'namenjene' srpskoj publici, koja se svakako sastoji od zena, dece, penzionera... Iznenadjen sam da organizatori nisu reagovali, kao sto je to ucinio Wimbledon pre nekoliko godina kada je Ivanisevic 'pocastio' svoje govorno podrucje slicnim ispadima.Nema leka balkanskom primtivizmu.
    (v stepanovic, 15. novembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  64. Bože znači svaki put ista priča... Novak pobedi idu hvalospevi na sve strane... on izgubi odma penzija, kraj, smak sveta, koga briga kad su nam male plate itd... Ja razumem da je Novak naša opsesija i da svi u Srbiji, znamo i šta to jede Novak i kad izvodi Pjera i Teslu u šetnju itd... I da prosto ne možemo da poverujemo ni mi kao ni ceo svet da je Novak došao u tenis i dominira kao niko do sad... Ali molim vas opustite se malo, takmičenje je u pitanju, neće biti smaka sveta (makar ne još), uživajte u tenisu, ako umete
    (Joker, 15. novembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  65. Kakav crni alarm, fedja ga
    oduvao kao nikada do sada.
    Ovo sto je Novak odigrao
    treba da zaboravi sto pre i da se spremi za AO i iducu
    sezonu.Novak je djelovao
    kao da mu nije stalo do
    igranja, dok ovaj u 38 jos
    zedan za pobedama.Ne
    mogu da shvagim Noleta.
     (DRAGAN, 15. novembar 2019 12:53)

    # Link komentara

  66. Folirant i njegove povrede. Sad već stvarno preteruje. Uopšte ne verujem u bar 80% njegovih povreda. Tačno se vidi malodušnost kad mu je dosta tenisa. Nemaju povrede nikakve veze sa tim.
     (železničar, 15. novembar 2019 12:51)

    # Link komentara

  67. Stari srpsko bozanstvo.
     (Rasim Np, 15. novembar 2019 12:44)

    # Link komentara

  68. Jadnici. Ko ste bre vi da reč kažete jednom Novaku? Jedan poraz, i evo ti tuce genijalaca koji nepogrešivo znaju šta treba da se radi. Evo ti gomile kojoj Novak valjda duguje to da skapa na terenu da bi oni bili zadovoljni. A tek vi koji ironično komentarišete "milioner".. Pa naravno da je milioner, i treba da bude, čovek je jedan od najboljih svih vremena, koliko treba da zarađuje? 300-400 evra za koje vi radite? Jel toliko? Pa ko vam je kriv kad je vrhunac vaše inventivnosti da sedite u kafiću, blejite u ekran i komentarišete tuđe živote. Ili "prebacivač loptice".. Ha, ha.... Pa brate prebaci je ti ako je to tako lako, makar i za 100 evra. Ne možete da podnesete čoveka jer je sve suprotno od onoga što ste vi. Čitaj pažljivo (po potrebi i zapiši): pametan, vredan, obrazovan, erudita, disciplinovan, uporan, vaspitan, bogat, skroman, slavan. Ne pije!
     (zoki, 15. novembar 2019 12:41)

    # Link komentara

  69. Nema tu problema.
    Druga je stvar sto smo navikli da je sve neuspjeh sem osvajanja svih turnira
     (krajisnik, 15. novembar 2019 12:38)

    # Link komentara

  70. Ako misli da igra "istim zarom i voljom" kao i do sada, bolje je da ne igra!
    (nikos, 15. novembar 2019 12:38)

    # Link komentara

  71. Sto brze naci razlog za poraz. Sve dolazi u obzir, osim bolja igra Federera.
     (Losmi, 15. novembar 2019 12:37)

    # Link komentara

  72. Desava se Federer
     (baja, 15. novembar 2019 12:36)

    # Link komentara

  73. Novak je u prolaznoj fazi,za razliku od velike većine vas ovdje...
     (petar, 15. novembar 2019 12:31)

    # Link komentara

  74. @(Beli sport, 15. novembar 2019 11:33)

    I meni je Federer antipatičan pa mu nikad nisam zviždao na greške. A gledao sam ga više puta uživo. Ne mora niko da navija za Đokovića. Poenta je da su oni varvari juče zviždali Đokoviću i pre nego što je meč počeo. Jel su to ti civilizovani borci za ljudska prava ili najobičniji varvari sa kravatama tzv. "Noblesi". Čini mi se da je ipak ovo drugo. Čestitam Federeru na pobedi.
    (Ridah, 15. novembar 2019 12:31)

    # Link komentara

  75. I Nole ima dušu
    Pustite ga da odmara!
     (penzos, 15. novembar 2019 12:28)

    # Link komentara

  76. Ako ce da igra kao glista kao sinoc bolje je da ne igra. Ono uvijanje nakon udarca i onaj pogled stvarno objasnjavaju zasto nije omiljen. Ustane na lijevu mogu i igra kao Simon... prvi put da mi nije zao sto je izgubio. Ono je bilo tuga za gledat. Nema snage u udarcima, svaki ide barem 10kmh sporije od protivnikovog, bolje da ne igra ako ima probleme
    (navijac, 15. novembar 2019 12:27)

    # Link komentara

  77. Za Novaka navijam samo u Davis kupu, znači vrlo retko...
     (Danilo, 15. novembar 2019 12:20)

    # Link komentara

  78. Sto alarm!? Lova koju mlati ide njemu a ne Srbiji...
     (Muki, 15. novembar 2019 12:20)

    # Link komentara

  79. Odigrao je jedan nekvalitetan mec i to je to. Desava se, nista cudno. Vratice se za Davis cup, bez panike samo.
    (Don, 15. novembar 2019 12:18)

    # Link komentara

  80. zapad ga nevoli od pocetka njegove karijere jer je iz srbije, i on se pema njima postavio kako bi i svako drugi jos su u njemu izazvali prkos i ponos.
    (abraham, 15. novembar 2019 11:55)

    A ne vole ga mnogi ni ovde, a on i dalje pod srpskom zastavom.
     (ja, 15. novembar 2019 12:08)

    # Link komentara

  81. @Pa šta ako je Federer pobedio juče? Vidi se da je samo njemu samom bilo toliko stalo a Nole mu je dao na nebitnom meču da se izduva
    (Vlada, 15. novembar 2019 11:50)

    Kako "pa šta?", 700 komentara samo na vest o meču, ostao je bez mogućnosti za prvo mesto do kraja godine i sve one kalkulacije su "pale u vodu". Ali znam na šta ciljaš...za vas njegove navijače je karakteristično spinovanje. Uvek se trudite da okrenete priču u nekom drugom smeru kako bi se njegov poraz zaboravio. Dok meč nije počeo imao je težinu i značaj, ali čim je Đoković izgubio onda nema veze...nebitno. Radite to od turnira do turnira.
    (autošovinista, 15. novembar 2019 12:06)

    # Link komentara

  82. zapad ga nevoli od pocetka njegove karijere jer je iz srbije, i on se pema njima postavio kako bi i svako drugi jos su u njemu izazvali prkos i ponos.
     (abraham, 15. novembar 2019 11:55)

    # Link komentara

  83. Neverovatan podatak je da NIKO mlađi od 31 godinu od trenutno aktivnih tenisera NEMA osvojen GS !!!

    Novak Djoković je u 2019 godini osvojio 2 GS i 2 Mastersa i 1 turnir od 500 poena Tokio.
    2018 - potpuno isti broj osvojenih važnih turnira i poraz u finalu Mastersa.

    Dakle u pitanju je konstantna igra umerenija od onih ludih godina, ali turniri se osvajaju i nedelje na prvom mestu se uvećavaju.

    Šta narode hoćeš više, hoćeš neku senzaciju?

    Pa šta ako je Federer pobedio juče? Vidi se da je samo njemu samom bilo toliko stalo a Nole mu je dao na nebitnom meču da se izduva, a već na sledećem, mozda na AO ima da ga počisti kao i uvek.

    NOLE će da traje i da traje, da osvaja turnire i nedelje na 1.mestu sve dok se ne pojavi neko mlad i konstantan (ličilo je da to postaje Medvedev) i do tada samo opušteno ljudi.
    (Vlada, 15. novembar 2019 11:50)

    # Link komentara

  84. Stvarno bi trebalo da se demistifikuju stvari oko učeća Novaka Đokovića u Dejviskup reprezentaciji. Po pravilima ITF-a i OK-a teniser mora tokom dve poslednje godine olimpijskog ciklusa (u ovom slučaju 2019/2020) makar jednom da bude deo reprezentacije, da bi mogao da predstavlja državu na Olimpijskim igrama. Pošto Đoković nekoliko godina ne učestvuje, on sada, ako želi u Tokijo, MORA da ode u Madrid, jer po novom formatu neće imati priliku da naredne godine „odradi” obavezna učešća.
    (Nije revijalnog karaktera, 15. novembar 2019 11:47)

    # Link komentara

  85. Аларм је због лакта , а не пораза ...Коментатори !!
     (ултра пфк, 15. novembar 2019 11:45)

    # Link komentara

  86. @Kina

    Obavesti istoričare, izvrši reviziju Vikipedije i istorijskih knjiga, jer oni nemaju pojma ko je učestvovao u ratu u Vijetnamu. A da, obavesti ih i da My Lai masakr nisu počinili dva bataljona 23 divizije američke armije, već Zapad.

    PS: Nisam dobio odgovor kakve veze rat u Vijetnamu ima sa jučerašnjim mečom.
    (rajko, 15. novembar 2019 11:45)

    # Link komentara

  87. Napred Nole...nema veze...idemo dalje. Ti si nas ponos!
     (anica, 15. novembar 2019 11:44)

    # Link komentara

  88. Sta se desava, ne trenira, misli da ce svi da se predaju kada igraju protiv njega... Treniraj bruda
    (maliperica, 15. novembar 2019 11:43)

    # Link komentara

  89. Kakav alarm, čovek igra tenis, ne bije bitku za spas Srbije.Izgubio, pa šta.Zašto mora i po svaku cenu da bude prvi. Gubili su i Nadal i Federer pa ih njihovi navijači ne pljuju u glupim komentarima.Tenis je ovo ljudi nije nacionalno pitanje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (babino unuče, 15. novembar 2019 11:27)

    Pa jel citas tekst? Alarm je zbog povrede , ne zbog poraza . Ovde pola komentatora nije procitalo tekst.
    (Sasa, 15. novembar 2019 11:39)

    # Link komentara

  90. Ali kako vam je uvijek netko drugi kriv što to niste onda dan i noć mračite i naričete na internetu kao neke babe.
    Nacija bez ponosa i samopoštovanja...
    (Milan, 15. novembar 2019 11:21)

    OK! Srbija je zemlja veličine Poljske, sa najčistijim šumama i rekama na svetu, ima najveći BND u Evropi, svemirski program, stopu ekonomskog razvoja veću od Kine, nuklearni arsenal kao Rusija, istoriju stariju od Mesopotamije i 6x je prvak sveta u fudbalu. Jel ti sad lakše? Jel sam sada veći patriota?
    (Milenko, PA, 15. novembar 2019 11:37)

    # Link komentara

  91. Ne slazem se sa gospodom Vojvodjaninom i Brankom da je Davis kup revijalno takmicenje,veoma je bitno kako za samu drzavu tako i pojedinacno za svakog tenisera osvojiti tzv.Salataru, po vasoj logici na pr. Svetsko prvenstvo u fudbalu ili Evropsko takodje je revijalnog karaktera?.Slazem se samo u vezi Djokovica i povrede,ako postoji zaista neki problem sa laktom bolje je da uopste i ne nastupa!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikloš Salamander, 15. novembar 2019 11:11)

    Molim te procijaj joa jednom nkegov, a onda i moj komentar, mislim da tada mira biti jasnije o cemu je rec u mome komentaru. 🌝
    (Vojvodjanin, 15. novembar 2019 11:36)

    # Link komentara

  92. Ne slazem se sa gospodom Vojvodjaninom i Brankom da je Davis kup revijalno takmicenje,veoma je bitno kako za samu drzavu tako i pojedinacno za svakog tenisera osvojiti tzv.Salataru, po vasoj logici na pr. Svetsko prvenstvo u fudbalu ili Evropsko takodje je revijalnog karaktera?.Slazem se samo u vezi Djokovica i povrede,ako postoji zaista neki problem sa laktom bolje je da uopste i ne nastupa!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikloš Salamander, 15. novembar 2019 11:11)

    Molim te procijaj joa jednom nkegov, a onda i moj komentar, mislim da tada mira biti jasnije o cemu je rec u mome komentaru. 🌝
    (Vojvodjanin, 15. novembar 2019 11:35)

    # Link komentara

  93. Novak ima antipatičan karakter i osim Srba svi to vide..... to je istina,žao mi je.
    (Beli sport, 15. novembar 2019 11:33)

    # Link komentara

  94. Ma nemoj, da je tako kao što ti kažeš, Đoković ne bi uopšte džentlmenski spominjao bol u laktu, jer time šalje poruku da je izgubio zbog povrede lakta(kao), a ne zato što je Federer bio, za klasu bolji.
    (Smuleco, 15. novembar 2019 10:15)

    Kada već lažeš onda laži smisleno a ne tako providno!
    Novak nije to spomenuo već je ODGOVORIO na pitanje novinara, šta je trebao da kaže da bi zadovoljio paćenike: "E neću o tome" !?
    (Lik, 15. novembar 2019 11:31)

    # Link komentara

  95. Ljudi, o čemu pričate? Posle 5 godina izgubio od nekog i alarm! Dajte poštovanja za ovakvu veličinu i shvatite nisu samo pobede i prva mesta bitni u životu!
    Onima kojima je to ipak najbitnije, Nole i toga ima sasvim dovoljno da je bar za nas najveći.
    (mildab, 15. novembar 2019 11:28)

    # Link komentara

  96. Kakav alarm, čovek igra tenis, ne bije bitku za spas Srbije.Izgubio, pa šta.Zašto mora i po svaku cenu da bude prvi. Gubili su i Nadal i Federer pa ih njihovi navijači ne pljuju u glupim komentarima.Tenis je ovo ljudi nije nacionalno pitanje.
     (babino unuče, 15. novembar 2019 11:27)

    # Link komentara

  97. @(rajko, 15. novembar 2019 11:13)

    Ceo zapad predvođen sa SAD je brutalno napao Vijetnam i napravio težak ratni zločin prema toj zemlji. Oh, da i englezi (namerno malim slovom) su učestvovali. Niko od tih "poštenih" boraca za ljudska prava nije stao u odbranu tih mučenih Vijetnamaca. My Lai masakr je samo delić onoga što su pokazali da će se desiti svakom ko je protiv njih. Užasno zlo sa zapada koje se nadvilo nad čovečanstvom i traje od kraja drugog svetskog rata. Tribine su juče kuljale od tog zla i od tolike mržnje. Đoković je hrabar što je uopšte izašao na teren. Nepoštovanje i mržnja prema svemu što nije njihovo. Ali srećom sa slobodni svet raste jedna nova sila na istoku koja će ih zaustaviti.
    (Kina, 15. novembar 2019 11:26)

    # Link komentara

  98. Bravo Nole ti si kralj tenisa .Kukamo na engleze a mi te pljujemo .Hvala tebi na svemu .Srbi imaju kratko pamcenje i zaboravljaju meceve i titule koje si osvojio.Bices ti ponovo broj jedan samo napuni baterije. Oboricrs ti sve rekorde u 2020 na korak si od toga .
     (dzo, 15. novembar 2019 11:25)

    # Link komentara

  99. Da ste svi vi braćo Srbi u onome što radite bar stoti dio uspješni kao što je Đoković uspješan u ovom "prebacivanju loptice" i Srbija bi bila daleko bolja zemlja nego što je sada.
    Ali kako vam je uvijek netko drugi kriv što to niste onda dan i noć mračite i naričete na internetu kao neke babe.
    Nacija bez ponosa i samopoštovanja...
    (Milan, 15. novembar 2019 11:21)

    # Link komentara

  100. Sve je počelo sa Vijetnamom. Onolika mržnja juče na tribinama, to je trebalo izdržati. Nole glavu gore. Slobodni ljudi su uz tebe.
    (Ustani slobodni svete protiv ove zapadne pošasti, 15. novembar 2019 10:59)

    Kako si uspeo da rat u Vijetnamu koji se završio pre više od 40 godina i u kome UK nije ni učestvovalo, prebaciš na tribine jučerašnjeg meča?
    (rajko, 15. novembar 2019 11:13)

    # Link komentara

  101. Ne slazem se sa gospodom Vojvodjaninom i Brankom da je Davis kup revijalno takmicenje,veoma je bitno kako za samu drzavu tako i pojedinacno za svakog tenisera osvojiti tzv.Salataru, po vasoj logici na pr. Svetsko prvenstvo u fudbalu ili Evropsko takodje je revijalnog karaktera?.Slazem se samo u vezi Djokovica i povrede,ako postoji zaista neki problem sa laktom bolje je da uopste i ne nastupa!
     (Mikloš Salamander, 15. novembar 2019 11:11)

    # Link komentara

  102. Alarm za Srbiju...sto svaki mesec 4000 ljudi ode iz Srbije.. podaci evropskog komiteta za integraciju.. To je alarm.. ne Djokovic
    (Marko, 15. novembar 2019 09:19)

    Jos samo da objasnis kakve veze ima Djokovic sa ovom temom.
     (Mare, 15. novembar 2019 11:08)

    # Link komentara

  103. @max
    ti si decko pao SA marsa, pogledam film game changers pa CES videti sta znaci ishrana I vrhunski sport,e sad, reklama je cudo,ako imas Malo mozga razumeces kad ga odgledas!!!
     (топаловић, 15. novembar 2019 11:04)

    # Link komentara

  104. @(Jovan Kovac, 15. novembar 2019 10:22)

    A fer je da izađeš u džemperu zdrav, i da odbiješ da igraš. I posle toga 3 dana kasnije igraš dejvis kup normalno. Jel to normalno i fer?
    (Branko, 15. novembar 2019 11:03)

    # Link komentara

  105. hehe...cudan smo mi narad
     (neko, 15. novembar 2019 11:02)

    # Link komentara

  106. @(neki veliki dr, 15. novembar 2019 10:28)

    Pa zato što su to sve zapadne zemlje. Zlo od kojeg je sve krenulo, kapitalizam, globalizam i brutalno pljačkanje celog slobodnog sveta. Šta ti nije jasno? Sve je počelo sa Vijetnamom. Onolika mržnja juče na tribinama, to je trebalo izdržati. Nole glavu gore. Slobodni ljudi su uz tebe.
    (Ustani slobodni svete protiv ove zapadne pošasti, 15. novembar 2019 10:59)

    # Link komentara

  107. @neki veliki dr mr.....Decko, Svajcarska i Spanija nisu istocna Evropa ako nisi znao, a Vidica vole samo navijaci Man.Utd. jer je fudbalercina obicna a ne igrac "belog sporta".
     (Palanka, 15. novembar 2019 10:51)

    # Link komentara

  108. Posledica tim istočnih religija je bezvoljnost i kao nirvana pa ako se doda ishrana tj nedostatak mase i snage ne moze više da postigne.
     (max, 15. novembar 2019 10:50)

    # Link komentara

  109. Videlo se kako je malo nezgodno izbio ruku na usporenom snimku. Nadam se da nije nešto jače.
     (Majkl Džondar, 15. novembar 2019 10:49)

    # Link komentara

  110. @Palanka
    Pa realno manje smo likovali od brita posle jednog marijevog uspeha.A sad po cemu nije normalno radovati se ili razocarati, boli tebe za novaka i tenis iz svima poznatog sklepao si kojesta zbog 'srbende'..
    to te zulja jel' da
    (deda, 15. novembar 2019 10:49)

    # Link komentara

  111. @Elnino92

    Hoćeš da kažeš da nacija ne valja? Nas 7,5 miliona nisu po meri njega jednoga? Sramota treba da bude svakoga ko meri patriotizam kroz navijanje za Đokovića. A još veća sramota treba onog ko u tom merenju ne preza da potegne za besmislicama, izmišljotinama, teorijama zavera. Njemu svaka čast, ali medije i barem polovinu njegovih navijača treba da bude sramotu što potežu i za lažima samo da bi odbranili ne njega, već svoju viziju Srpstva koju doživljavaju kroz njega. ... ti patriotizam koji se gradi na lažima.
    (Milenko,PA, 15. novembar 2019 10:48)

    # Link komentara

  112. Volim stil igre i manire Federera i Krajinovica (ponasanje na terenu, atrakrivna i raznovrsna igra). Volim da gledam mecev koje oni igraju.

    Ne volim stil igre i manire Nadala, Djokovica i Mareja (smaracka igra, prvi se drpa, druga dvojica stalno gundjaju i ljute se). Ne volim da gledam meceve koje oni igraju.

    Da li sam partiJota, jer gledam igrace a ne zastave njihovih drzava?

    PS: jedva cekam da smaraci odu u peMziju i prestanu da zagadjuju ovaj lep i atraktivan sport.
    (Pele 2.0, 15. novembar 2019 10:47)

    # Link komentara

  113. Đoković treba da pusti brkove Dok to ne uradi, neće biti dobro.
    (Bob, 15. novembar 2019 10:45)

    # Link komentara

  114. boli ga zivac od lakta sto prolazi kroz glavu;)
     (kuste, 15. novembar 2019 10:45)

    # Link komentara

  115. Katastrofa. Covek u 2019. osvoji 5 turnira od čega 2 GS, i posle 4 godine i četiri uzastopne pobede, izgubi, po mnogima od GOAT, jedan meč, i posle godinu dana provedenih na 1. mestu ATP, sada zauzima TEK 2.mesti!!!. Jel može gore?
    To je stvarno kartastrofa. Najbolje je da završi karijeru, jer već ima 32 godine, a trenutno je SAMO 2. igrač sveta.
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 15. novembar 2019 10:42)

    # Link komentara

  116. Bolestan neki narod, tako malodusan, u pobedi likujemo preko svake mere i granice vredjajuci druge a u porazu padamo u ocaj i malodusnost, jer srbende nikad ne mogu da sagledaju stvari iz sireg ugla, nisu u stanju da upamte poslednjih mesec dana a ne da sagledaju sezonu ili neciju karijeru. Sram vas i stid bilo tako jadne neuspesne i malodusne.
    (Palanka, 15. novembar 2019 09:48)

    Ovo da se odstampa i drzi u svakoj kuci, pa svako jutro uz kafu da se procita.
    Dosta oslikava poglede na zivot naseg naroda generalno, ne samo kroz pracenje meceva Novaka Djokovica.
     (Goran, 15. novembar 2019 10:39)

    # Link komentara

  117. Ma da, povreda je kriva za sinoćni poraz...Nema veze što je Đoka rekao da nije povređen. Nama, a i autoru teksta, više prija da verujemo da je bio povređen. Kada pobedi onda je pobedio glat sa 52,68 % mogućnosti, a kada izgubi onda je bio povređen, zavera, pustio je protivnika, publika je kriva itd. Jednostavno ne sme da se prizna da je protivnik bio bolji (Tim i Federer), već samo i isljučivo samo da je Đoka pobedio samog sebe ili da je kriva neka viša sila.
    (rajko, 15. novembar 2019 10:36)

    # Link komentara

  118. Pa realno dejvis kup i jeste nebitno revijalno takmičenje. Ni ja ne bih nikad igrao na njemu. Nema to veze sa Srbijom. Bolje nek se odmori i provede vreme sa porodicom.
    (Branko, 15. novembar 2019 10:08) # Link komentara

    Upravo tako jer je potrebno odmoriti se i biti sa porodicom, a ne igrati za Srbiju u revijalnom reprezentativnom takmicenju, dok je obaveza igranje revijalnih turnira sa Rafaelom Nadalom. Slazem se u potpunosti. Samo da lakat bude dobro, naceo mu je igru peotiv Tima, dok je u mecu sa Federerom bila ocigledna povreda istog. Tim i Federer nisu tooiko igrali dobro koliko je Djokovic igrao lose.
    (Vojvodjanin, 15. novembar 2019 10:36)

    # Link komentara

  119. Pored svih nebitnih nesreca koje su nas zadesile zadnjih 30 godina stvarno ne znam sta cu ako prebacivac loptica preko mreze ne bude nastavio da zaradjuje milione. A sto neko ovde rece da je to alarm za reprezentaciju a ne za Srbiju... Pa igrala je ta reprezentacija deset godina bez njega, i to dok je bio medju najboljima,pa moze i sad kad nije medju prvih sest na svetu.
    (Gogy, 15. novembar 2019 10:33)

    # Link komentara

  120. Moze malo jutarnje razgibavanje za Nolove sledbenike. Moje pitanje je, dakle, ako englezi ne vole Djokovica jer je srbin, jer je iz istocne evrope i jer oni nemaju prvaka u tenisu pa su ljubomorni: zasto vole Federera iz Svajcarske? Zasto postuju Nadala iz Spanije? Zasto je Nemanja Vidic u svim anketama najbolji defanzivni igrac u istoriji premijer lige, zasto je bio kapiten jednog Mancester Junajteda i cenjen i postovan svuda? Ako moze neko da mi odgovori molim vas.
    (neki veliki dr, 15. novembar 2019 10:28)

    # Link komentara

  121. Sta se desava sa Djokovic em, alarm za Srbiju. Kamo srece da je to najveci problem ove drzave. Pa mi smo ogrezli u nemoralu i korupciji. Svi beze odavde a nama je mrzovoljni Djokovic milioner najveci problem.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mile, 15. novembar 2019 09:16)

    Pa jel nam Djokovic kriv sto zivimo ovako? Sami smo birali i sve smo ovo i zasluzili, jer da smo svi mi upola ljudi kao sto je Djokovic i da se borimo da radimo ono sto volimo sigurno bi bolje i ziveli. Ali svakako smo mi daleko od neke normalne nacije, jer pre svega nigde u svetu ljudi nisu ovoliko ljubomorni ako neki njihov covek postigne veliki uspeh kao sto je slucaj kod nas.
    (Elnino92, 15. novembar 2019 10:27)

    # Link komentara

  122. Nije sramota izgubiti od Federera, nema potrebe za pravdanjem.
     (orka, 15. novembar 2019 10:26)

    # Link komentara

  123. Ništa se ne dešava. Jednostavno nije po svaku cenu hteo da bude najbolji na kraju godine. Igrao je totalno bezvoljno i bez emocija protiv Federera.
     (joker, 15. novembar 2019 10:24)

    # Link komentara

  124. Kakav alarm za Srbiju? Čovek igra kako igra, nije mašina, i svaka mu čast. A Srbija nije ni prva ni druga ni dvadeseta u bilo čemu drugom i ne zna da podrži čoveka koji je (oh tragedije) trenutno drugi na svetu i naiđe mu neki loš dan... Radujte se njegovim uspesima i ne osuđujte uslovno rečeno "neuspeh", možda će vam život biti malo lepši....
    (Nemanja, 15. novembar 2019 10:24)

    # Link komentara

  125. Novak kada gubi, obično pokazuje da ga nešto boli. To nije fer prema protivnicima jer im pokušava poslati poruku "ne bi ti mene pobjedio da me ne boli ruka, rame...Ljudski je prihvatiti da je protivnik bolji.
    (Jovan Kovac, 15. novembar 2019 10:22)

    # Link komentara

  126. Sve stručnjak do stručnjaka....
    Zbog mentaliteta nacije i gledanja drugih ni ne vidite svoje probleme, a mnogo su veći verujte...
    Ja za godinu dve gledam sa decom gde da nastave nakon završene škole neku srećniju državu, gde ih neće ucenjivati sa minimalcem i potpisom, da se odriču fakultetske diplome...
    Fresenius, Swisslion, Hemofarm.... jer za radno mesto u kiosku ili na traci u pogonu, ista ne važi
    KOLEKTIVNO LUDILO SE NASTAVLJA!
    (Savo, 15. novembar 2019 10:18)

    # Link komentara

  127. Ja malo drugacije. Djokovic je krenuo nizbrdo od kad je kooptirao vraca, laznog doktora, bivseg br1, do sada Ivanisevica.
    Nema vise u boksu majku, oca, strica, bracu, a tek 2-3 puta godisnje mu sve njih zameni zena. Verovatno su oko njega ostali zbog novca, pa trpe socne psovke na svoj racun.
    Kao bivsi sportista znam da u sportu SVEST cesto smeta, a ne koristi nikad, dok je PODSVEST ta koja uspeva - ako i druge premise budu prisutne, da postigne uspeh.
    I posle uvodne pobede, novinski clanci "furiozno krenuo" su bili fatamorgana.
    Zagledajte snimke: ponovo su mu misici ispod lakta do sake nestali, uveli, mlitavi. U vreme najstabilnijih uspeha, ti misici su bili a la Mornar Popaj! Pogled je isprazan, bez emocija, reakcije kao da se radi o drugom bicu.
    Dakle, samo oslonac na Vajdu, uz angazovanje nekog doooobrog psihologa, mozda psihijatra, uz hranu i zivotinjskih proteina, moze "izvuci" jos godinu - dve, ali samo na lisce i zrnevlje - bilo kakav eventualni uspeh bice "labudova pesma".
     (jabreja, 15. novembar 2019 10:18)

    # Link komentara

  128. Ma kakav bol, nema nista od toga.
    Pala mu je forma, Federer ga zasluzeno odrao i to u pedesetoj godini
    (marko.logo, 15. novembar 2019 09:15)

    Kako u pedesetoj,nemoj da smanjujes Rodji godine,evo napunio 78.
    Gde li ce vas ta zloba odvesti,bas bih voleo da znam.Jel ti od jutros sunce lepse sija,posto je Novak izgubio.
    (mix, 15. novembar 2019 10:17)

    # Link komentara

  129. Novak kulturno dao turnir Fedu pred penziju a vi se tu raspisali, svako ko je ruzno napisao o ovom coveku nek ide na napasanje ... Brlog je previse luksuza za vas
    (Vladimir, 15. novembar 2019 10:17)

    # Link komentara

  130. Pustite covjeka da igra. Dovoljno je uradio ove godine. Narednih 5 godina osvajace po 2 GS godisnje. Prvo mjesto na ATP listi nije vrijedno previse cimanja, ono donosi samo laksi zrijeb na turnirima, nista vise. To je vise stvar prestiza, koje je ranije imalo i vise tezine, kada su svi igraci igrali sve turnire. Nadal vec 7-8 godina se ne cima mnogo poslije US Opena, shvatio je covjek da su GS titule najbitnije. Federer isto posljednjih 3-4 ne igra sve turnire. Novak treba da se koncentrise da ima vise GS od ove dvojice i da ostane pozitivan u H2H odnosu, ostalo nije toliko bitno.
    (Lomi, 15. novembar 2019 10:17)

    # Link komentara

  131. Sa ovakvom formom bolje da ne igra uopste za reprezentaciju!.
     (Mikloš Salamander, 15. novembar 2019 10:15)

    # Link komentara

  132. Neverovatno ,kad god izgubi Novak traži izgovor
    Počinjem da sumnjam u njega kao Čoveka
    (Napo Leon, 15. novembar 2019 09:18)

    covek lepo kaze da je osetio bol, ali da mu posle nije predstavljao nikakav problem i da je mogao normalno da igra. To sto hejteri pokusavaju da ga zapljunu na svaki moguci nacin, govori sve o njima, a nista o njemu
    (bozza, 15. novembar 2019 09:31)

    Ma nemoj, da je tako kao što ti kažeš, Đoković ne bi uopšte džentlmenski spominjao bol u laktu, jer time šalje poruku da je izgubio zbog povrede lakta(kao), a ne zato što je Federer bio, za klasu bolji.
     (Smuleco, 15. novembar 2019 10:15)

    # Link komentara

  133. (Milan_PT, 15. novembar 2019 09:35) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Zloba unistava ljude iznutra, a Rodzer Federer nazovi bolje tenisere od sebe spolja. Nastavice. Pre ce Djovak otici u penziju u odnosi na Federera.🕞🤭😂
    (Slavija, 15. novembar 2019 10:14)

    # Link komentara

  134. Mnogo se druži sa Hrvatima, a i sam je pola Hrvat.
     (Henry Chinasky, 15. novembar 2019 10:11)

    # Link komentara

  135. Alarm za Dejvis kup reprezentaciju Srbije, jel moguce da toliko ne kapirate naslov?
     (T., 15. novembar 2019 10:09)

    # Link komentara

  136. Bolest.. Ali neka druga.
     (Smuleco, 15. novembar 2019 10:08)

    # Link komentara

  137. @(Gospodin, 15. novembar 2019 09:52)

    Pa realno dejvis kup i jeste nebitno revijalno takmičenje. Ni ja ne bih nikad igrao na njemu. Nema to veze sa Srbijom. Bolje nek se odmori i provede vreme sa porodicom.
    (Branko, 15. novembar 2019 10:08)

    # Link komentara

  138. Možemo samo da lupamo minuse i da glupo komentarišemo . Nole je za mene postigao neverovatan uspeh i ja mu se divim bez obzira da li dobija ili gubi !
     (BG, 15. novembar 2019 10:05)

    # Link komentara

  139. Novak ne bi trebao da igra niti Janko i Viktor a kamoli
    Zimonjic.
    Na redu su mladi teniseri a imamo ih. Te pare bi mladim igracima dalo mogucnost da putuju na turnire.
    (db wonder, 15. novembar 2019 10:05)

    # Link komentara

  140. @ mile

    Od tih koje si pomenuo, ništa nisu bolji ni Novakovi idolopoklonici, po kojima, Novak nikad ne može normalno da izgubi, nego uvek vide teoriju zavere. Kao naredjeneo mu je da izgubi, da mora da pauzira iako nije zaista povredjen i slične budalaštine.
    (Vladan R, 15. novembar 2019 10:03)

    # Link komentara

  141. Neko ko je neobjektivno prozvan mentalnom gromadom, sve vise lici na psihickog bolesnika...
     (Hm, 15. novembar 2019 09:58)

    # Link komentara

  142. Nole, a da nije promaja?
     (teorija zavere, 15. novembar 2019 09:56)

    # Link komentara

  143. Čovek očigledno ima psihološke i, verovatno, privatne probleme? Gde mu je supruga ako se sme pitati?
    (Myrthos, 15. novembar 2019 09:56)

    # Link komentara

  144. Sinoc slovenacki komentator, koji je i teniski trener, kaze da se vidi da nesto sa Novakom nije ok. Sto je i obasniji kod Novakovog servis(sada se ne secam tacno sta je rekao). Jos je kometariso skandalozno ponasanje publike u Londonu, na Noletovu duplu gresku publika skoce i aplavdirala. I objasnjava da je igracu tesko da ako se neko toliko raduje tvojim greskama vise neko dobrim vinerima protivnika. Pozeleo bi Federeru jos da igra 5 godina da Nole jos popravi skor protiv najboljeg svih vremena za sada. Da se stane na 30 pobeda naspram Federerovih 23. I jos da bude 30 pobeda za 21. GS Novaka Djokovica
    (sportdetective, 15. novembar 2019 09:54)

    # Link komentara

  145. Lepo ste napisali: Boli ga "lakat"... da igra za Srbiju u Dejvis kupu.
    (Gospodin, 15. novembar 2019 09:52)

    # Link komentara

  146. od kad je doveo ivanisevica dosta toga ne ide. njegov izbor
    (djole, 15. novembar 2019 09:52)

    # Link komentara

  147. Ima dobrog trenera Ivaanisevica.
    (Nikola, 15. novembar 2019 09:51)

    # Link komentara

  148. Bolestan neki narod, tako malodusan, u pobedi likujemo preko svake mere i granice vredjajuci druge a u porazu padamo u ocaj i malodusnost, jer srbende nikad ne mogu da sagledaju stvari iz sireg ugla, nisu u stanju da upamte poslednjih mesec dana a ne da sagledaju sezonu ili neciju karijeru. Sram vas i stid bilo tako jadne neuspesne i malodusne.
     (Palanka, 15. novembar 2019 09:48)

    # Link komentara

  149. Motivacija mu dolazi u talasima.....kojih je sve manje. Mislim da ce on igrati max jos dve godine. Sa ovim intenzitetom treninga bice lak zalogaj za “klince” koji dolaze, a on nije navikao da gubi. Tesko je coveka u tim godinama “naterati” da trenira punim intenzitetom, a njegov stil igre to zahteva. U mecu protiv Tima se videlo da mu fali fizicke snage, a protiv Federer mentalne.
    (sasa jokic, 15. novembar 2019 09:47)

    # Link komentara

  150. zasto alarm za srbiju?jedino ako mislite sto nema drugog ovakbog sampiona. yo je njegova stvar. ostavite ga ponelad na miru. dosta je ucinio. vise nego mnogi
     (biki, 15. novembar 2019 09:47)

    # Link komentara

  151. Alarm za Srbiju...sto svaki mesec 4000 ljudi ode iz Srbije.. podaci evropskog komiteta za integraciju.. To je alarm.. ne Djokovic
    (Marko)

    ne druže, pravi alarm je to što nikako i ja da se nađem među te 4000...
    (večiti luzer, 15. novembar 2019 09:43)

    # Link komentara

  152. užas...nemamo više našeg čoveka koji udara lopticu najbolje na svetu. pa je l ima neka druga slična aktivnost u kojoj bismo mogli da se okušamo? trčanje oko zgrade? pljuvanje u dalj? žmurke? krajcarice? dajte bilo šta samo da neki naš najbolji na svetu.
    (ko u svetu uopšte mari za tenis?, 15. novembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  153. stvarno ne znam sta ćemo dalje da radimo kao nacija, bukvalno je ovo crveni alarm za nas da se konačno odazovemo pameti..
     (xero, 15. novembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  154. Znao sam, biće nešto .. dal rame, dal lakat. I da jeste, bolje da čuti, ružno je na taj način se izvlačiti, Kao JJ, setila se pokojne babe!
    (nišlija, 15. novembar 2019 09:40)

    # Link komentara

  155. Nije problem sto je izgubio ali kad se pogleda ukupni skor u broju osvojenih poena Federer je napravio 23 poena vise sto je ogromna razlika. U finalu Wimbledona Federer je napravio 12 poena vise ali mu nije bilo dovoljno za pobjedu. Đokovic je jedini teniser u istoriji Wiblendona koji je u finalu napravio manje poena, 12 a osvojio je turnir.
    (Marko, 15. novembar 2019 09:39)

    # Link komentara

  156. Kao mi smo svi idealni i konstantni šta sad njemu bi?
    To je čovek kao i mi,od krvi i mesa,ima uspone i padove. Razlog za lošu igru nije bitan jer će većina ovde svojim komentarima dati dijagnozu. Ja ga volim i poštujem bez obzira na sve,retki su sportisti sa kvalitetima koje poseduje Novak,a hteli mi to da priznamo ili ne on ih ima na pretek.
    Velika podrška za Novaka u svakom slučaju od mene.
    (Dejan, 15. novembar 2019 09:38)

    # Link komentara

  157. Po komentarima sudeći, alarm prelazi u ekstazu mnogih njegovih sunarodnika kojima prija kada izgubi meč. To se retko vidi zaista i vrlo je ruzno i tuzno!!!! Da li je potrebno da se objavljuju svi takvu ispadi koji vredjaju ne samo Djokovica, nego i celu kulturu srpskog naroda??!!
    (mile, 15. novembar 2019 09:38)

    # Link komentara

  158. Eto alibi
    (xxx, 15. novembar 2019 09:36)

    # Link komentara

  159. Neverovatno ,kad god izgubi Novak traži izgovor
    Počinjem da sumnjam u njega kao Čoveka
    (Napo Leon, 15. novembar 2019 09:18)

    A gde si našao da Novak traži izgovor? Samo nepismen čovek (a na osnovu posta se zaključuje da jesi) može da njegove reči "U ovom trenutku, fizički je sve u redu." shvati kao traženje izgovora...

    Najrealnija opcija je kraj karijere, jer i kad je potpuno zdrav i spreman moze lako da izgubi od najmanje 10 igraca.
    (Mmm, 15. novembar 2019 09:17)

    Ne postoji nijedan igrač bilo kog sporta, niti klub, koji ne može biti poražen od bar 10 protivnika. Do sinošnjeg meča RF i NĐ su imali po 8 poraza ove sezone, Novak sad ima 9, ali i Rodžer ima solidne šanse da ga stigne za ovaj vikend, pa nisi spomenuo da je 6 godina stariji Federer ipak bliži penziji.
    Zloba uništava ljude iznutra, reši se toga...
    (Milan_PT, 15. novembar 2019 09:35)

    # Link komentara

  160. koliko mi je poznato novinari su pitali nije se Novak žalio, a ljudi svašta pišu njegova je stvar dali će u penziju i dali će još da igra.
     (goran, 15. novembar 2019 09:34)

    # Link komentara

  161. Najrealnija opcija je kraj karijere, jer i kad je potpuno zdrav i spreman moze lako da izgubi od najmanje 10 igraca.
    (Mmm, 15. novembar 2019 09:17)

    Da je tako lako odustajao u zivotu, ne bi dalje od challengera stigao. Ti treba da razmislis o svojoj zivotnoj filozofiji. Napred Nole!!!
     (Firestarter, 15. novembar 2019 09:33)

    # Link komentara

  162. Godina 2022, Djoković izgubio finale US Opena-a, nije uspeo da osvoji 23. Gren slem.
    Preko 1000 komentara mator si, idi u penziju, jedi nešto, sram ga bilo.
    Opustite te se ljudi malo.
    (pera, 15. novembar 2019 09:33)

    # Link komentara

  163. Neverovatno ,kad god izgubi Novak traži izgovor
    Počinjem da sumnjam u njega kao Čoveka
    (Napo Leon, 15. novembar 2019 09:18)

    covek lepo kaze da je osetio bol, ali da mu posle nije predstavljao nikakav problem i da je mogao normalno da igra. To sto hejteri pokusavaju da ga zapljunu na svaki moguci nacin, govori sve o njima, a nista o njemu
     (bozza, 15. novembar 2019 09:31)

    # Link komentara

  164. marko logo, u pedesetoj godini?!? Otkad je 38 godina bliža 50 a ne 40? Ne volite Noleta i onda pišete ovakve nebuloze. Treba da ga podržavamo i kad gubi a ne samo kad pobeđuje. Publika u Londonu je bila i ovaj put ekstremno bezobrazna a to strašno utiče na psihu. Jeste, Nole je bio lošiji u odnosu na Federera, ali bože moj, idemo dalje, nije smak sveta!
    (danny, 15. novembar 2019 09:26)

    # Link komentara

  165. Ne trenira a takmiči se ! Neće da može!!!
     (ZeZ, 15. novembar 2019 09:20)

    # Link komentara

  166. Alarm za Srbiju...sto svaki mesec 4000 ljudi ode iz Srbije.. podaci evropskog komiteta za integraciju.. To je alarm.. ne Djokovic
    (Marko, 15. novembar 2019 09:19)

    # Link komentara

  167. Neverovatno ,kad god izgubi Novak traži izgovor
    Počinjem da sumnjam u njega kao Čoveka
     (Napo Leon, 15. novembar 2019 09:18)

    # Link komentara

  168. Najrealnija opcija je kraj karijere, jer i kad je potpuno zdrav i spreman moze lako da izgubi od najmanje 10 igraca.
    (Mmm, 15. novembar 2019 09:17)

    # Link komentara

  169. Idemooo ponosu naš
     (bob, 15. novembar 2019 09:17)

    # Link komentara

  170. Sta se desava sa Djokovic em, alarm za Srbiju. Kamo srece da je to najveci problem ove drzave. Pa mi smo ogrezli u nemoralu i korupciji. Svi beze odavde a nama je mrzovoljni Djokovic milioner najveci problem.
     (Mile, 15. novembar 2019 09:16)

    # Link komentara

  171. Radi ovi alarma i ovo mu se desava, nema prave iskrene podrske, od medija i srbije(narod) i kako ce i pobjedjivati.
    Zapad ga napada i raduje se porazima, a i sopstveni narod samo ceka gresku.

    Bravo Djoko dobra sezona, dogodine u nove pobjede.
     (Svemir je granica?, 15. novembar 2019 09:16)

    # Link komentara

  172. Ma kakav bol, nema nista od toga.
    Pala mu je forma, Federer ga zasluzeno odrao i to u pedesetoj godini
     (marko.logo, 15. novembar 2019 09:15)

    # Link komentara

  173. Dobro ajde ti polako u penziju dosta si uradio i za nas i za sebe, nemaš ti vise volje niti snage proradio naš mentalitet.
    (Saša, 15. novembar 2019 09:12)

    # Link komentara

  174. Deda ga poslao u peMziju
    (Nevherovatno, 15. novembar 2019 09:11)

    # Link komentara

  175. hahahh koga brigaju plate, penzije...vazno da je lakat prebacivaca loptice ok
     (mile, 15. novembar 2019 09:09)

    # Link komentara