- Komentari -
  1. RAFA = G O A T
    (Muamer, 29. januar 2022 14:06)

    # Link komentara

  2. (Stefan, 29. januar 2022 00:02)

    Krenuo si kao psiholog amater, a onda pokažeš koliko nisi siguran u sebe i to što si napisao, pa ti je najveći strah koliko ćeš minusa da dobiješ.
    Štao se tiče "analize", da li ti je možda palo na pamet, da i oni koji zdušno i nekritički bodre Đokovića, takođe nisu svi srećni i ostvareni i žive njegov umesto svoj mali nesupešni život ?
    Naravno da ti je palo na pamet, ali si to mudro prećutao u želji da ispadneš pametnjaković.
    A ako zaista tražiš razloge zašto neki ljudi ne vole Đokovića, onda ću ti reći moje.
    Đokovićevi sportski uspesi, uglavnom služe za podgrevanje bolesne mitomanije duboko usađene u ovom narodu, a njegovi kvazi naučni stavovi, koketiranje sa teoretičarima zavera, nadrilekarima i sličnim šaraltanima, dodatno hrani baš to rigidno "pusto tursko" u njima i zato ga ne cenim kao čoveka ni malo.
    Mnogo puta je i na terenu pokazao tu tamnu stranu svog karaktera, koju se neuspešno trudi da sakrije i to što vidim, ne da mi se ne dopada, nego mi se gadi.
    Da je sto puta Srbin, da mi je i brat rođeni, mislio bi isto...
    (Tamni Vilajet, 29. januar 2022 11:52)

    # Link komentara

  3. Strani novinari (ili "novinari") i oni istrazivacki otkrili da je sertifikat lazan, ali vlada i sve institucije Australije ne mogu to da otkriju, malo su smotani, ili nemaju resurse.
    Instagram i twiter pricaju/pisu samo o Novakovoj prevari, a vlada jadna jedino sto moze da uradi je:
    -Ponisti vizu Novaku zbog toga sto je opasan po sigurnost Australije, tj. mogao bi uticati na ljude da se ne vakcinisu.
    Da li si razumio? To tvoje nisu mogli dokazati na sudu, pa su pribjegli nekim drugim metodima.
    KONTAS? Mile, Mile...
    (sweswe, 29. januar 2022 00:26)

    Stvarno nemam predstavu da li je Novak nešto muljao sa potvrdama, želim i nadam se da nije. Nisam, međutim, siguran da su australijske vlasti uopšte imale mandat da proveravaju da li je autentičan dokument dobijen na osnovu stvarnog ili lažiranog testa. To je posao, uz uslov da ima indicija, za srpske istražne organe (može se u njih sumnjati, ali i u bilo čije). I za novinare, zašto da ne?! Sad, da sam Đoković i da nemam putera na glavi, tužio hih sve koji me olajavaju i to za "debele pare", uvek ih mogu uplatiti nekome kome su neophodne, ali bi to bilo upozorenje da laž mora da košta, najviše one koji je šire! Novaku je šteta već učinjena, materijalna i nematetijalna, opravdano ili ne.
    (Triton, 29. januar 2022 09:12)

    # Link komentara

  4. Teško će nama biti bolje sa ovakvim razmišljanjem. Strani novinari, istraživački novinari koji rade svoj posao otkriju da je sertifikat lažan, a mi da umesto da se zapitamo kako je to moguće, mi osudjujemo ljude koji pitaju da li zakon isti za sve.
    (Mile JNA, 28. januar 2022 21:13)

    Strani novinari (ili "novinari") i oni istrazivacki otkrili da je sertifikat lazan, ali vlada i sve institucije Australije ne mogu to da otkriju, malo su smotani, ili nemaju resurse.
    Instagram i twiter pricaju/pisu samo o Novakovoj prevari, a vlada jadna jedino sto moze da uradi je:
    -Ponisti vizu Novaku zbog toga sto je opasan po sigurnost Australije, tj. mogao bi uticati na ljude da se ne vakcinisu.
    Da li si razumio? To tvoje nisu mogli dokazati na sudu, pa su pribjegli nekim drugim metodima.
    KONTAS? Mile, Mile...
    (sweswe, 29. januar 2022 00:26)

    # Link komentara

  5. Skoro svi vi koji navijate za Nadala da postane goat(90%),ne navijate za Nadala zato sto ga istinski volite kao igraca, coveka, tenisera i sto stvarno zelite da postane goat vec zato sto nenormalno mrzite Djokovica. Razlog vase mrznje kao prvo je to sto je vatreni navijač Crvene zvezde a skoro svi mrzitelji su neostvareni grobari. Kao drugo verovatno vecina vas nije ostvarena u zivotu ili ima zivotnih problema koje su nesposobni da rese pa sav bes i ljubomoru na Novakov uspeh iskazuju tako sto ga pljuju i zele mu sve najgore.To je srbin koji je ljubomoran i ne prasta tudj uspeh.Djokovic je zaradio toliko para da je obezbedio 5 pokoljenja,uziva u zivotu i srećan je za razliku od vecine koji ga pljuju i koji su neostvareni.Djokovic je barem uspeo da stigne do tog meča na USO dok od Lejvera to niko nije uspeo,ni svemogući Nadal Ni Federer ni mnogi drugi.Taj Djokovic zna sta znači ziveti zivot i šta su prave vrednosti(porodica, deca a to ne moze da se kupi)i zato zeli maksimalno da iskoristi zivot sa svojom porodicom za razliku od Nadala koji jos nema decu,kom se sve svodi na tenis, raspada se od bolesti.E zbog toga je Novak goat jer mu je tenis tek na 2 mestu. Da su mu tenis i ovozemaljska blaga koja nisu večna na 1 mestu, vakcinisao bi se on odavno.Juri i on rekorde,ne poričem al Nadal je daleko vise zagrejan samo prikriva.Svi koji daju minus znaci da ih boli sve ovo i da daju minuse iz zlobe,pakosti,nemoći, mržnje i lece svoje rane minusima. Da vidimo koliko minusa će da bude!
    (Stefan, 29. januar 2022 00:02)

    # Link komentara

  6. Nivo arogancije koju Medvedev ni sam ne krije prevazilazi granicu dobrog ukusa i deluje veoma veoma nekulturno ... Iz ovog razloga ovakav kao ifrac nikada nece dostici ni Federera, ni Rafu a ni Djokovica!!!
    (Sly, 29. januar 2022 00:00)

    # Link komentara

  7. Nole ti je poklonio titulu na US openu zato što si Rus. Ajde da te vidimo u nedelju!
    (Sportsmen, 28. januar 2022 23:36)

    # Link komentara

  8. Ako sve bude sportski pobedice Medvedev. A ako se umeša politika, australijski premijeri i ministri, zvanicnici, sponzori onda Nadal osvaja pehar. Niko me ne moze ubediti da ce bar pokušati Medu da kupe ili ucene a da li ce uspeti u tome videcemi rokom i nakon meca.
    (fenomen, 28. januar 2022 19:08)

    Da prevedemo, znaci, ako pobedi Medvedev onda je sve regularno, ako pobedi Nadal onda je namesteno? U svakom slucaju, uvek je prevara onaj scenario koji nam ne odgovara, jel tako?
    (Jelena, 28. januar 2022 23:01)

    # Link komentara

  9. U finalu cu navijati za onog koji igra lijep tenis, a ne za onog koji kao da umesto reketa koristi lopatu.
    (tennis, 28. januar 2022 22:55)

    # Link komentara

  10. Medjo,nemoj ni da pomislis da mozes Rafu da sprecis da osvoji 21.slem,jer on drzi toljagu i sav narogusen nece se libiti da je izmeri na tvojim ledjima!
    Sad razmisli dobro......
    (Helmut Scekic, 28. januar 2022 22:24)

    # Link komentara

  11. Signal poruka od Medvedeva Nadalu: "Nagrada za prvo mesto je 2.85 miliona, daj 8.55 pa da se dogovorimo."
    Nadal Medvedevu: "Mnogo je, smanji malo."
    Medvedev Nadalu: "Nemoj da se brukaš Rafa, zamisli šta će stric da ti kaže ako te pretekne Đjoković."
    Nadal Medvedevu: "Hoćeš bitkoine ili etherium?"
    Medvedev Nadalu: "Samo monero."
    Nadal Medvedevu: "Pustio transakciju."
    Medvedev Nadalu: "Već osećam bol u kolenu ;)"
    (Tako to rade šampioni, 28. januar 2022 22:21)

    # Link komentara

  12. Nešto mi nije jasno, Djoković je zaplakao posle gubitka od Medvedeva na USO 2021, Nadal danas zaplaka pre susreta sa Medvedevim. Hm...

    Za svaki slučaj ako opet dehidrira pa nebude bilo suza?
    (466453, 28. januar 2022 21:56)

    # Link komentara

  13. Vrancuzi, ne šalim se, neće ublažiti mere protiv antivaksera, najnovija odluka vlade.
    (Proverite, srdačan pozdrav., 28. januar 2022 21:37)

    # Link komentara

  14. Nevakcinisani neće igrati RG, prelistajte najnovije vesti, mogao sam da ih kopiram ali za nolomane neću da uradim ništa, samo ću ih podsetiti da mogu bocu da prime na Sokocu, kad Novak krene ka Semiru.
    (Tako znači, 28. januar 2022 21:32)

    # Link komentara

  15. Medo nemoj sad da se ukakis kad se nisi ukakio ni na USO!
    (Bob, 28. januar 2022 21:32)

    # Link komentara

  16. Pedroni, tenis = Vimbldon. Kakav sroljan blatos, kakvi bakrači.
    (Muči, jado, 28. januar 2022 21:22)

    # Link komentara

  17. Rus se već pokazao kad je trebalo,kao i kroz celu istoriju.
    Uvek su Rusiji prva opcijama Balkanu ,Bugari.
    Glupi li smo Srbi...
    (ljubomilko, 28. januar 2022 21:18)

    # Link komentara

  18. Teško će nama biti bolje sa ovakvim razmišljanjem. Strani novinari, istraživački novinari koji rade svoj posao otkriju da je sertifikat lažan, a mi da umesto da se zapitamo kako je to moguće, mi osudjujemo ljude koji pitaju da li zakon isti za sve.
    (Mile JNA, 28. januar 2022 21:13)

    # Link komentara

  19. Nadal i Medo su mi najodvratniji posle Tsitsi-a.
    Medo nekulturan, Nadal pokvaren a Tsitsi ljubomoran.
    (kopenhagen, 28. januar 2022 20:39)


    Zasto imam osecaj da volis elegantnog gospodina u dzemperu? Falimu jos stap i cilindar.
    (321, 28. januar 2022 21:03)

    # Link komentara

  20. @Pedroni

    Nadal bi ti se prvi nasmejao na tu tvrdnju da je RG najtezi. Njemu je ocigledno najteze sve drugo. Dakle netacno je da je RG najtezi, vec je u pitanju stil igre, igra protivnika i sl.
    (neko tamo, 28. januar 2022 20:58)

    # Link komentara

  21. Jel Nolo odgovara za krsenje izolacije ovde? Pitam za druga.
    (Dare, 28. januar 2022 19:36)

    Ovom Daretu su izgleda svi drugovi nemi ili maloumni.
    (Alex, 28. januar 2022 20:20)

    Ne, nego su maloumni peškiri...
    (Istrebljivač_Vonjevina, 28. januar 2022 20:52)

    # Link komentara

  22. Nadal i Medo su mi najodvratniji posle Tsitsi-a.
    Medo nekulturan, Nadal pokvaren a Tsitsi ljubomoran.
    (kopenhagen, 28. januar 2022 20:39)

    # Link komentara

  23. Juce sam mislio da bi i Medvedev i Nadal mogli ispasti, i nisam bio u pravu. Na osnovu polufinala, sad odjednom mislim da ce Nadal da uzme turnir na iskustvo. Da Medvedev igra kao u New York-u, onda bih njemu dao prednost, ali nije bas u istoj formi.
    (PimPong, 28. januar 2022 20:29)

    # Link komentara

  24. Jel Nolo odgovara za krsenje izolacije ovde? Pitam za druga.
    (Dare, 28. januar 2022 19:36)

    Jel ti se taj drug možda zove Željko?
    (Miki, 28. januar 2022 20:23)

    # Link komentara

  25. Jel Nolo odgovara za krsenje izolacije ovde? Pitam za druga.
    (Dare, 28. januar 2022 19:36)

    Ovom Daretu su izgleda svi drugovi nemi ili maloumni.
    (Alex, 28. januar 2022 20:20)

    # Link komentara

  26. Stvarno ne znam na koji nacin Nadal moze dobiti Medvedeva u ovom finalu...Ok,ovo je sport,sve je moguce,moze da neko ima los dan...
    (Sinke, 28. januar 2022 18:36)

    Upravo je TO snaga velike trojke. Svi iz top 10 igraju sjajno, al kad sa druge strane stane Đoković (ili ova druga dvojica), svi počnu da greše, promašuju, nerviraju se, brljaju. Novak tuče gde si najslabiji, demontira ti igru, poremeti ritam, igra neočekivano, kreativno, uvuče ti se pod kožu, na kraju pobedi na iskustvo. Videćemo u nedelju, može svašta sa bude.
    (Matori englez, 28. januar 2022 20:17)

    # Link komentara

  27. Mr.Medo pobedite rafu i ne duvajte se previše,za Našeg Noleta ste još zeleni.
    (Tennis, 28. januar 2022 20:15)

    # Link komentara

  28. Ovaj momak zasluzuje titulu jer je jedini koji je poslednjih godina zaustavio Djokovica u finalu grend slema i to na njegovoj podlozi. Sta zaustavio - batalio. Ipak, toliko silno zelim da Nadal osvoji ovaj AO ne zbog njega licno, jer smatram da ovakvom igrom ne bi smeo da se okiti ovakvom jednom titulom, vec iskljucivo zbog Djokovicevih "navijaca", da mi je tesko da to recima opisem. Takvu mrznju, prostakluk, vulgarizam i malicioznost u komentarima koji su upucivani na racun Nadala prethodnih desetak dana nikada nisam imao prilike da gledam. Cak ni kad je bila polemika izmedju navijaca Partizana i Zvezde. Ma ni blizu. Ono sto me najvise pogadja jeste sto to pisu uglavnom mladji ljudi u koje sam polagao velike nade kad su kljucne promene u ovoj drzavi u pitanju. Duboko sam verovao da je problem iskljucivo u penzionerima, ali vidim da je mentalitet i ovih mladjih skandalozan. Neka Bog pomogne Srbiji, a u nedelju neka pobedi bolji.
    (Mikii, 28. januar 2022 20:14)

    # Link komentara

  29. Ovo finale ce svet upamtiti po mnogo ceme. Prevara kakvu svet nije upamtio.
    Cim je zreb objavljen, odmah su skontali kako da izbace Novaka, i uspeli su.
    Tako da je sve servirano
    unapred za Nadala. Sada je sve na Medi da zaustavi ovog nabildanog foliranta.
    Nadam se da ce Medo u tome uspeti.IDEMO MEDO.
    (DRAGAN, 28. januar 2022 20:13)

    # Link komentara

  30. Nadal je specifican igrac i mogao bi da iznenadi Medvedeva koji mislim da ipak nije naviknut na Nadalovu igru kao sto je na Noletovu.

    Gubitak prvog mesta je trenutno nebitan za Noleta, daleko je vaznije da Nadal ne pobedi u finalu. Ako pobedi bice veliki favorit i na RG i teorijski moze da se odlepi od Noleta na 22 slema sto nije lako stici. Pogotovo sto je veliko pitanje kada ce i da li ce Nole vise ikad i igrati AO. Nazalost, Nole je sam sebi svojom neporomisljenoscu priredio ovaj scenario i ugrozio karijeru, nije smeo da dozvoli da dodje u ovu situaciju nikako, on treba da bude najveci teniser i mozda i sportista ikada, a ne da dozvoli da ga neki prolazni ministri i vlade maltretiraju. Nadam se da Nadal nece osvojiti ovo i otezati Noletov put ka teniskoj i sportskoj istoriji.
    (neko tamo, 28. januar 2022 20:11)

    # Link komentara

  31. @Delije=Turski konjanici
    Vidi nego sta! Zato je Nolo i deportovan.
    (no2o, 28. januar 2022 20:07)

    # Link komentara

  32. Velika cetvorka.
    (Milos, 28. januar 2022 19:55)

    # Link komentara

  33. Ako sve bude sportski pobedice Medvedev. A ako se umeša politika, australijski premijeri i ministri, zvanicnici, sponzori onda Nadal osvaja pehar. Niko me ne moze ubediti da ce bar pokušati Medu da kupe ili ucene a da li ce uspeti u tome videcemi rokom i nakon meca.
    (fenomen, 28. januar 2022 19:08)
    znaci ti si u pravu u svakom slucaju
    (milan, 28. januar 2022 19:52)

    # Link komentara

  34. Ajde Baćuška! Samo napred!!!
    (NixNS, 28. januar 2022 19:42)

    # Link komentara

  35. Znači Rafa nema nikakve šanse. Trenutno bi jedino Nole mogao da parira Medi.
    (Aki, 28. januar 2022 18:55)

    Misliš jedino Meda može koliko-toliko da parira Novaku? Nadala mogu/će odvaliti obojica.
    (kekw, 28. januar 2022 19:41)

    # Link komentara

  36. Jel Nolo odgovara za krsenje izolacije ovde? Pitam za druga.
    (Dare, 28. januar 2022 19:36)

    # Link komentara

  37. @pitam za druga Cemu ovakav odgovor? Ali ok, to ste vi. Ja samo konstatujem podvig o kome je pricao Danil. Ne treba nista da se gasi,ali treba pogledati istini u oci. RG jeste najtezi turnir za osvojiti i taj sljakas moga omalovazavate jeste igrao toliko finala na betonu. Ali kod vas nema normalnih odgovora ako se nesto ne kaze pozitivno za Nolu ili negativno za Nadala. Jednoumlje, znam.
    (Pedroni, 28. januar 2022 19:35)

    # Link komentara

  38. Zgazi ga Dani ,bik španski hoće na prevaru.Neko to od gore vidi sve
    (Delije=Turski konjanici, 28. januar 2022 19:25)

    # Link komentara

  39. sasvim korektan lik ovaj Medvedev, posten decko, zato mu zelim protiv Nadala titulu pa i po cenu skidanja Novaka sa prvog mesta...
    (shpile, 28. januar 2022 19:21)

    # Link komentara

  40. Ubedljivo najtezi podvig u tenisu je osvojiti Roland Garos. E pa dame i gospodo Nadal je to uradio 13 puta. A usput ce igrati 11x na betonu finale Grend Slema. Zahvaljujem na paznji.
    (Pedroni, 28. januar 2022 18:44)

    То је то, гаси све турнире, укидај АТП листу, једном годишње Ролан Гарос, сви на једну страну жреба, ко победи игра с Надалом у финалу, Новаку забранити долазак у Француску, није вакцинисан. Заваљујем.
    (питам за друга, 28. januar 2022 19:19)

    # Link komentara

  41. Bit ćeš počišćen Medvedeve
    (Muamer, 28. januar 2022 19:18)

    # Link komentara

  42. Ako sve bude sportski pobedice Medvedev. A ako se umeša politika, australijski premijeri i ministri, zvanicnici, sponzori onda Nadal osvaja pehar. Niko me ne moze ubediti da ce bar pokušati Medu da kupe ili ucene a da li ce uspeti u tome videcemi rokom i nakon meca.
    (fenomen, 28. januar 2022 19:08)

    # Link komentara

  43. Nemoj da mislite da se Nole predao, puni pluca kod kuce, uziva, opustio se i treba...i sad da ode u penziju najveci je, al jos nije sve rekao. Ako misle da su deportacijom sve resili i da mu prave dodatne probleme, samo polako...uz rakijicu ce Nole da smisli plan.
    (anica velickovic, 28. januar 2022 19:03)

    # Link komentara

  44. Mnogo si se raspricao.
    (Sloba, 28. januar 2022 19:03)

    # Link komentara

  45. @Sinke, a da li je Medvedev odigrao uzasan mec pre godinu dana protiv Noloa ili se sve Nolo pitao? Pitam za druga.
    (Dare, 28. januar 2022 18:58)

    # Link komentara

  46. @Sinke
    Da, ovo je sport, sve je moguce, cak i to da tamo neki Nadal pobedi u gs finalu. Nekima treba zabraniti komentare defiinitivno
    (Goksi, 28. januar 2022 18:57)

    # Link komentara

  47. Znači Rafa nema nikakve šanse. Trenutno bi jedino Nole mogao da parira Medi.
    (Aki, 28. januar 2022 18:55)

    # Link komentara

  48. Ubedljivo najtezi podvig u tenisu je osvojiti Roland Garos. E pa dame i gospodo Nadal je to uradio 13 puta. A usput ce igrati 11x na betonu finale Grend Slema. Zahvaljujem na paznji.
    (Pedroni, 28. januar 2022 18:44)

    # Link komentara

  49. Stvarno ne znam na koji nacin Nadal moze dobiti Medvedeva u ovom finalu...Ok,ovo je sport,sve je moguce,moze da neko ima los dan....Ali ulog je preveliki,ne vjerujem da ce Medvedev popustiti pod pritiskom jer je vec iskusan...Jedino kako vidim da Nadal moze pobjediti je da Medvedev odigra uzasan mec.
    (Sinke, 28. januar 2022 18:36)

    # Link komentara