Petak, 28.01.2022.

13:30

Za koga ćete navijati u nedelju? ANKETA

Danil Medvedev i Rafael Nadal igraće u nedelju od 9.30 u finalu Australijan opena.

Izvor: B92

Za koga æete navijati u nedelju? ANKETA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

149 Komentari

Sortiraj po:

KoleBL

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ако не разумеш, не може ти се објаснити.
(Јабучило, 28. januar 2022 20:15)

Joooj, logike! Bože, kakvih glava ima. A znaju u telefon i da ostavljaju poruke. Čudo.

Šojiç

pre 2 godine

Ogadili ste velikog Novaka skoro svima koji su realno navijali za njega i komentarisali.zbog vas većina navija sad protiv njega.
(Zagor, 28. januar 2022 19:36)

Kako da ne, sportistu ceniš i pratiš ne zbog njegovih rezultata i sopstvenih afiniteta nego na osnovu količine simpatija koju u tebi bude njegovi navijači. O bože...
(Čiko, 28. januar 2022 22:21)

U stvari ne znaš ko je gori, da li muvator i narcis Djoka, ili njegove horde "navijača".

Mix

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ако не разумеш, не може ти се објаснити.
(Јабучило, 28. januar 2022 20:15)

Ili kad bi neko slusao sta Novak prica sve ove godine,jedna od najjacih njegovih izjava jeste upravo ta,da IMA VAZNIJIH STVARI NA SVETU OD TENISA.

bbROD

pre 2 godine

Nadal je pola karijere bio povredjen, i opet Djokovic nije uspeo da ga prestigne po GS titulama, gde bi Nadalu kraj bio da je bio zdrav??
(vaske, 28. januar 2022 17:20)
Ma da. Dvesta titula bi osvojio. Zasto li ima gori skor sa Đokovićem u medjusobnim susretima? Verovatno igrao povredjen. A verovatno je izjavio da ne bi voleo da Đokovic igra na AO zato sto se ne plasi Đokovića?

atp

pre 2 godine

Ukoliko Medvedev osvoji titulu imace 10925 poena. Nole ima 11015 poena, tako da ce u svakom slucaju da ostati na prvom mestu ATP liste.

https://live-tennis.eu/en/atp-live-ranking

Čiko

pre 2 godine

Ogadili ste velikog Novaka skoro svima koji su realno navijali za njega i komentarisali.zbog vas većina navija sad protiv njega.
(Zagor, 28. januar 2022 19:36)

Kako da ne, sportistu ceniš i pratiš ne zbog njegovih rezultata i sopstvenih afiniteta nego na osnovu količine simpatija koju u tebi bude njegovi navijači. O bože...

Stevka Božurevka

pre 2 godine

Sad se tek vidi kakvih kompleksasa ima ovde u koment sekcijama koji ostavljaju po nekoliko komentara. Anketa 9:1 za Medvedeva, koment sekcija mozda 2:1. Pametnom dosta.
(Jovan, 28. januar 2022 17:43)

Bravo, sad htedoh to da napišem!

Beobrad

pre 2 godine

Za Novaka uvek!
Svi znamo da bi u nedelju on igrao protiv nekoga, zelja je protiv Medvedeva.
Nadal je preiskusan i nista cudno nece biti ako Nadal lako pobedi. Osim toga, Kia je sponzor, al' ajde.
Sto se tenisa tice, blagi favorit je Danil, ali Danilu smeta mozak, to je problem i zebnja.
Svetski establisment navija za Nadala, a verujem da ni pod ovim okolnostima nece stici do broja 21.
Zna se ko je best ever, dolazi sa Banjice!

paaaa

pre 2 godine

bradina
Zašto bi iko podržao nekoga u muljanju i prevari? Staneš negde u red i čekaš strpljivo, dolazi neko i prešiša sve, oće preko reda..i šta, treba da ćutim? Kako da ne...

Komša

pre 2 godine

Ja navijam da se istraga oko Noletovih testova (poceo Spiegel, evo BBC nastavlja) privede kraju. BBC nece odustati dok ne dobiju odgovore na pitanja.
(Vanja, 28. januar 2022 16:27) 

Čekaš da BBC završi istragu? Možda i da presudi?
A šta misliš,da li ce se Novak žaliti Politici ili Večernjim Novostima na presudu BBC ?


Ozbiljan problem neki ljudi imaju.
Potpuno izvrnuta predstava o tome kako pravosudni sistem izgleda.

Jedina moguca istraga u ovom trenutku je ona koju bi tužilaštvo pokrenulo po privatnoj tužbi za klevetu protv onih koji su bez dokaza tvrdili da je Novak falsifikovao pozitivan test.

Na žalost,suviše je veliki gospodin da takve sudski goni.
Mislim na ove domace.

Sefte bi bilo da ih oljušti na sudu i novac pokloni u humanitarne svrhe.

Јабучило

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ако не разумеш, не може ти се објаснити.

Bob

pre 2 godine

E ako ovakav Rafa pobedi ovakvog Medu onda on i zasluzuje da prvi od velike trojke dodje do tog 21.slema!
Na stranu sve to sto se desilo sa Novakom!
Pa svako normalan pa i oni sa psihickim problemima navijace za Danila kao i ja!

Stari lisac

pre 2 godine

Neko dole napisa da je Federer na kraju ispao bolji čovek od Nadala. Slažem se da je tako, mada bih - pre samo par meseci - tvrdio suprotno. Davno je rečeno: zavist je ljudska osobina, a zluradost đavolska. Rodžer jeste teško podneo kada ga je Nole pretekao po broju nedelja na ATP, ali je ipak pokazao obzir time što se nije oglašavao tokom sramotnih događaja u Kenguristanu. A, Nadal nije krio svoju radost zbog Noletovih nevolja. Ne boj se, Rafaele, doći će tvoja zluradost na naplatu. Prvo kada te Meda u nedelju dohvati...

analiticar

pre 2 godine

Medvedev treba da tera Nadala na duge poene, i ovaj ce se psihicki raspasti.Sapovalov i Beretini su napadaci, a Medvedev ima i odbranu. Danas kad je u 3-cem setu Beretini odigrao jedan dug poen i dobio, Nadal se raspao , izgubio taj set, i onda se nekako vratio u 4-om. Nadal nije povredjen, folira i to mu je taktika. Medvedev mora da igra do poslednjeg poena maksimalno. Danas je igrao 2:30 sata Medvedev, a Nadal 3 sata, kljuc ce biti duge razmene, i da umori Nadala, kao sto to Djokovic radi

bradina

pre 2 godine

Anketa ce pokazati da nase simpatije idu ka pravoslavnom bratu!Ne samo zbog toga vec zato sto je pokazao da ima respekt i divi se Novaku,za razliku od Spanca koji se poneo,bar on nije to smeo,u slucaju izbacivanja sa AO ipak boljeg od njega.Da bi razumeli latina njegovog podneblja,barata se cinjenicom da on nije toliko popularan i u svojoj zemlji,recimo koliko je Novak popularan kod nas.Kraj price uz neizostavno Idemooooo Medo!

Zagor

pre 2 godine

Za ove što kažu da neko mrzi Novaka. Ne mrzi ovde njega niko. Već vas pristrasne,bezobrazne, neobjektivne i nada sve krvožedne i punih mržnje. Ne samo mržnje prema Nadalu već prema svakom ko objektivno i realno gleda na stvari. Ogadili ste velikog Novaka skoro svima koji su realno navijali za njega i komentarisali.zbog vas većina navija sad protiv njega.

Pero-laka kategorija

pre 2 godine

Ko normalan može da navija za Ruse, u bilo čemu?
(Pero, 28. januar 2022 17:23)

Recimo, ja navijam da nas ne bombarduju, što nikada i nisu.Samo mazohisti i kolaboracionisti navijaju protiv Rusa. U svakom slučaju bih navijao za Medu, jer je častan čovek.

Vuk

pre 2 godine

Pa kolika je nepravda napravljena Novaku,naravno da ću navijati za Medvedeva.Bolje da on bude prvi nego da gaćeizvlakač osvoji 21 titulu.Ne dao Bog!

Jovan

pre 2 godine

Sad se tek vidi kakvih kompleksasa ima ovde u koment sekcijama koji ostavljaju po nekoliko komentara. Anketa 9:1 za Medvedeva, koment sekcija mozda 2:1. Pametnom dosta.

dzaba sve

pre 2 godine

Svidjalo se vama to ili ne, Nadal ima ogroman broj ljudi u Srbiji koji ga vole i uvek će. Naravno, ne komentarisu ovde svi koji ga podrzavaju.

Rema

pre 2 godine

Uvek su mi bili zanimljivi ovi naši kontraši.
Nije da nešto vole Nadala koliko im sujeta ne da mira..
Hvala Bogu bar su u manjini pa su njihove lične frustracije mizerne.

Gage

pre 2 godine

Nadalov govor ako nedaj boze pobedi u finalu:
” I must start with huge thanks to all the ministers and the judges of the state of Australia for making this possible …” 😂😂😂

Гиле шампион изразити фаворит.

pre 2 godine

za Rafu. jedino ispravno i moralno.
(gargamel, 28. januar 2022 14:55)

Мукица наша мала.

bla bla

pre 2 godine

Obožavam ove NAŠE sto navijaju za Nadala,mislim šta imaju oni u glavama ,to je isto kao da igra njihov sin i komšija pored se smeje i raduje na svaki njegov poraz ili grešku …pa vi bi ste da igra Srbija u finalu SP u fudbalu navijali za Španiju recimo ??!!! ..ili grešim ,koja je vaša logika da čujem .ne volite Novaka zato sto je naš,ili zato sto mislite da je drugaciji od vas…pa jeste drugaciji ,uspešan je u svom poslu.. i još je i naš…lečite komlekse ,vodite ljubav i poštujte svoju zemlju kao sto je poštuju svi drugi narodi na zapadu .. možda pomogne

mickeyrs

pre 2 godine

Inače mi je Medvedev najgotivniji od svih ovih novih top igrača (jer je sve ono što je i Novak trebalo da bude), ali u trenutnim okolnostima on pobedom sklanja Novaka sa mesta broj 1.

Deluje mi da je bolje za Novaka da Rafa uzme 21.slem i da mu novi motiv da zagrize još jednom jako pošto mi izgleda kao da se prilično opustio poslednjih nekoliko meseci.

Ako je nešto motivisalo Novaka da bude maksimalno koncentrisan na slemovima to su Rafa i Deda Rođa u konkurenciji, pa nema razloga da se to menja i sad pred kraj karijera.

Sa ovim godišnjim rasporedom od 2-3 GS i par turnira pored, Novak neće moći još dugo da ostane prvi niti da se ikako vrati na tu poziciju pa neka iscedi ako može još 5-6 nedelja rekorda (do posle Indian Wellsa), a slemove može da nastavi da osvaja i kao 4-5 ili 17. (Wimbledon 2018).

Dakle, Rafa neka uzme 21 i da onda gledamo kako ga Novak dobija u finalu RG (još mu je to ostalo od dostignuća pored Olimpijade) i na Wimbledonu za 22. :)

vaske

pre 2 godine

Nadal je pola karijere bio povredjen, i opet Djokovic nije uspeo da ga prestigne po GS titulama, gde bi Nadalu kraj bio da je bio zdrav??

Pero

pre 2 godine

Žao mi je što će Nadal da prestigne Federera u broju GS-a. Ipak je Federe GOAT. Onaj treći, bivši veliki teniser, je završio karijeru.

JPR24

pre 2 godine

Ko normalan može da navija za Ruse, u bilo čemu?
(Pero, 28. januar 2022 17:23)

Sa takvim razmišljanje možeš isto reci za Spance i njihovo muljanje…

realista

pre 2 godine

Nadal nema sanse,Medvedev ce da ga pocisti sa terena 3_0 eventualno 3_1 stavljam ruku na Medu valjda sam toliko naucio za ovi 30 god. intezivnog pracenja tenisa.
(dinko, 28. januar 2022 16:34)

Izgleda da ti je i 30 godina malo, da si bar malo pratio znao bi da u finalu svako ima sanse. Veze nemas o tenisu.

replika

pre 2 godine

Pravi test za Medvedev da li konacno moze pobedit Rafu na GS jos uvek nije a onaj US Open se svako seca uz to betonu a Daniel igra odlicno ni Rafa nije los naprotiv. SAMO mu ne lezi AO u svakom slucaju mozda zadnja sansa za Vamosa da uzme drugi put taj GS. Za koga navijamo ostavljamo po strani cinjenica da Rafael Nadal najjaci mentalno igrac kad je rec o GS finalima sad ovog trena dok Medvedev odlican igracki sazreo napreduje ali ponavljam jos uvek nije dobio Nadala na GS.

u metu

pre 2 godine

Za Medu naravno,jer Rafa ne samo da je glup,već je i los čovjek.
(U pomoć je dozivao Genšera i Moka., 28. januar 2022 16:28)

Bolje biti i glup ali sa milionima u dzepu, nego kao ti "pametan" a nemas ni za kiflu.

mr

pre 2 godine

Baš puno španskih gastarbajtera ima u Srbiji.
(LazarBL, 28. januar 2022 15:51)

И у региону, савремено речено. Питам седа ли тамо има више бивших шпанаца или бивших срба.

Đole

pre 2 godine

Ako Nadal osvoji AO to će biti POLITIČKI kreirana titula, u istoriji zapamćena kao nečuven skandal. Zašto je dobro da nadal osvoji AO? Jer Novak ostaje skoro do maja prvi igrač sveta i obara rekord Štefi Graf od 377 nedelja na prvom mestu i sve to sa zabranom učešća na AO. NOVAK ĆE U ROLAN GAROSU POČISTITI RAFU + PLUS ĆE PUBLIKA BITI APSOLUTNO NA ĐOKOVIĆEVOJ STRANI, ZBOG OGROMNOG BROJA SRPSKIH NAVIJAČA ALI I ZGOG DVA GLAVNA NOVAKOVA SPONZORA, KOMPANIJE LAKOST I PEŽO, KAO I ZBOG TOGA ŠTO MU JE MESTO BORAVKA SKORO DVE DECENIJE MONAKO A RAFI NIJE. Drugi put uzastopno pobediti Rafu na Rolan Garosu je poniženje koje će mu prirediti Novak i koji će ceo svet pamtiti. A posle RG ostaju na istom broju GS s tim da su svi (osim jednog) statistički podaci ubedljivo na strani Novaka - svi bi ga u toj situaciji odmah nazvali GOAT-om (osim Rafe i Rodžera ;)

svi_redsi_na_jednom_mijestu

pre 2 godine

Za Medvedeva,iz vise razloga,nisu mi jasni kometari koji ce navijati za Nadala,ako bi neko mogao da objasni razloge zasto Nadal!?.....generalno,kao naciji nam treba dobar lekar...samo kazem!!
(Lukic, 28. januar 2022 15:12)

Ja cu za Rafu, evo razloga:
Novak ostaje prvi i juri Stefi Graf. Nadal ide na 21 GS i Novak dobija nenormalnu motivaciju i postaje 'životinja' opet.
Naravno sve ovo gledam kroz prizmu navijaca Novaka, da nije svega ovoga rado bih na Medu navijao, Rafa mi je postao u najmanju ruku odvratan

JPR24

pre 2 godine

Svidjalo se vama to ili ne, Nadal ima ogroman broj ljudi u Srbiji koji ga vole i uvek će. Naravno, ne komentarisu ovde svi koji ga podrzavaju.
(dzaba sve, 28. januar 2022 17:22)

Eno okupili se na obali dunava i spremaju paelu za nedelju….

Matijaaa

pre 2 godine

Kao visedecenijski navijac nadala nadam se 21.tituli u nedelju ali kao realni pratilac tenisa reci cu da su sanse 65-35 za medvedeva.Sve u svemu mislim da ce mec biti odlican i najmanje 4 seta.Vamossss

panter pudlica

pre 2 godine

Novak nije trebao odustati od AO. Trebao je igrati i Nadalu otežati put do titule. Iako, ovakvog Nadala teško da bi Novak pobedio.
(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Novak je Nadala drao i kada je ovaj igrao ubedljivo najjači tenis. Ne lupetaj gluposti...

Sarkazam

pre 2 godine

Nadala, naravno! ima li i jedan razlog da navijam za Medvedeva? Da bilo ko osim Rusa navija za njega!
(Kosta, 28. januar 2022 15:07)
Vidi ga ovaj spanac... Ajde ukljucu mozdanu celiju i razmisli jos jednom ako mozes.

kole

pre 2 godine

U cjeloj ovoj priči meni samo žao što su Novaka sa prvog mjesta skinuli van terena, i tako mu uskratili sigurnih barem još nekih 20ak sedmica i šansu da 8 put sezonu završi na prvom mjestu.

Nebojša

pre 2 godine

Za Medvedeva bih svakako navijao jer pobedom ostavlja Nadala na 20 pehara ali sad još više zbog Nadalovih skorašnjih izjava a i svog onog cirkusa oko Novaka.

Aleksandar

pre 2 godine

Za Medvedeva. Sto se Novaka tice ne bi mi bilo preterano zao da Nadal uzme titulu jer bi u tom slucaju Novak naravno ostao na prvom mestu, a GS rekord ce mu oboriti kad tad. Ali bi mi bilo krivo zbog Rodzera, jer Nadal ne zasluzuje da obori njegov GS rekord. Federer je bolji teniser od Nadala, a i mnogo je bolji covek.
(Jovan, 28. januar 2022 15:30)

Ti znaš ko je bolji covek, cuti i ne blamiraj se. Hahahahahahahabaabababababbaa
(realnost, 28. januar 2022 15:41)

Pa pazi, "realnost" je takva da svako ko ima vise od 3 aktivne sive celije je mogao do sada shvatiti iz njivoih dosadasnjih izjava u karijeri da Federer nije ni priblizno toliki licemer kao Nadal, sto zaista znaci da je bolji lik. A takvim nepismenim seljoberima kao ti ne preostaje nista drugo nego da se cerekaju po koment sekcijama ;)

Саша

pre 2 godine

za Rafu. jedino ispravno i moralno.
(gargamel, 28. januar 2022 14:55)

И теби су сви криви за твој живот, само ниси ти, јел тако? Крив је Ђоковић што је успјешан. Не видиш да су га намјерно разапели на крст, да не би "мали са Балкана" дотакао вијечност!? Тужан је твој ђивот друшкане..

KioPeloto

pre 2 godine

Sav posten svet ce navijati za Rusa, a ne za ovog sto bi rodjenu majku dao, samo da Nole ne igra.

Kao sto je sav posten svet navijao za hokejase Ceske '68 (sovjetski upad u Prag), za fudbalere Argentine '86 (okupacija Malvinskih ostrva), tako ce i u nedelju da navija za Medvedeva.

питам за друга

pre 2 godine

Iako ga dobije Medvedev, sto je velika verovatnoća da se desi, sigurno ga neće poniziti sa 3:0 kao Djokovica na US Openu
(realista, 28. januar 2022 15:44)

Шта се то конкретно понижавајуће десило на УС Опену? Ако буде 3:0, јавићеш се у понедељак да нам причаш какав је Надал јадник?

STRUČNI KONSULTANT

pre 2 godine

Ako Nadal pobedi, je l onda on GOAT svih goatova i prestaje diskusija ili nije? Bolje da pobedi Medvedev ili Putin, ili Dolgopolov da potraje diskusija

panter pudlica

pre 2 godine

Za ovog španskog ljigavca ne bih navijao ni da je situacija obrnuta, tj da Medvedev igra za 21.tutulu, a ovaj tek za drugu...
Toliko mi se zgadio, da ne mogu da ga smislim. Prava ljiga od sportiste.

Slobodan

pre 2 godine

Novak svakako ima najvise sedmica i godina na broju 1, a Stefi ne moze prestici hodajuci po crkvama. Za to mora igrati, a za igru se vakcinisati. Za najvise GS jedina sansa je da ostane 20-20-20. Federer nece uzeti taj 21.GS, ali Nadal ima realne sanse. Ocekujem to vec u nedelju, iako cu navijati za Rusa. Medvedev igra za poziciju 1 i to ce ga steci, bice ispod svog nivoa, a Nadal ne prasta.

Gaga

pre 2 godine

Nadal je pobedio Medvedeva u finalu Us opena 3-2 to se nešto zaboravlja tada je Medo bio u istoj formi nekih 20 pobeda do Nadala ..Rafa nije u toj formi i slabije igra u Australiji ali može se desiti da eksplodira ... Tečajevi su 2.60 1.50

Vanja

pre 2 godine

Ja navijam da se istraga oko Noletovih testova (poceo Spiegel, evo BBC nastavlja) privede kraju. BBC nece odustati dok ne dobiju odgovore na pitanja.

drago

pre 2 godine

Za Nadala. Zbog ozljeda je propustio 8 Slamova, Federer 4 a Djokovic sa ovim 3.
Da je bio zdrav imao bi još 3 Slamanje vise. Znaci zaslužuje imati najviše.

VV

pre 2 godine

Kakva bizarna dilema. Na ovome bi pozavidio i Mefisto iz Fausta.
Ako već moram, biram Medvedeva... i iskreno se nadam, da će sporogoreća 'pravda' doći na svoje.

dinko

pre 2 godine

Nadal nema sanse,Medvedev ce da ga pocisti sa terena 3_0 eventualno 3_1 stavljam ruku na Medu valjda sam toliko naucio za ovi 30 god. intezivnog pracenja tenisa.

zoki

pre 2 godine

Meni je sasvim iskreno svejedno ko ce biti najbolji u istoriji..ono sto je bilo bitno to je odradjeno-federer je tek treci.. A novaka volim jer je nas, nadala volim jer je fajter..

Lukic

pre 2 godine

Za Medvedeva,iz vise razloga,nisu mi jasni kometari koji ce navijati za Nadala,ako bi neko mogao da objasni razloge zasto Nadal!?.....generalno,kao naciji nam treba dobar lekar...samo kazem!!

dza bu

pre 2 godine

,e da je odigrao muski protiv Medvedeva u Americi sad bi bio u situaciji da u najgorem slucaju se izjednaci njegov rekord...,kako god...,sam je kriv za sve sto se desava.

Robert

pre 2 godine

Za Rafu. Ovde otpisivan da nema nikave sanse na betonu, da ce brzo kuci, samo je sljakas itd. A on sampionski razuverio sve. Za Medu se ocekivali da udje u finale, pa mi to i nije zanimljivo.

E

pre 2 godine

Totalno nije bitno, Djokovic je sam kriv sto je sebe doveo u ovu situaciju, da se lepo vakcinisao, zastitio sebe i druge sad bi on igrao za istoriju!!!!

I.B.

pre 2 godine

(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Јесте ли ви истински, одгледали и један меч "оваквог Надала"? Па и он сам је у чуду где се нашао!!! Новак би га почистио, схватате, почистио. Успут и Федерер у пристојној форми.

Milan_PT

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ako sam nisi shvatio, evo i objašnjenja. Novak će igrati u Dubaiju, zatim u martu na US turneji, onda će se vratiti u Evropu, igrati Monte Karlo i Rim (Madrid verovatno preskočiti), zatim odigrati Rolan Garos i Vimbldon, itd...
A Australijanci će shvatiti kolike su budale ispali i koliko će manje zaraditi na trenutnom turniru nego što bi zaradili da je i Novak igrao - zamislite da je Novak bio jutros umesto Beretinija, koliko bi veća bila gledanost u celom svetu. Na osnovu iskustva sa US Opena 2020, kad je drastično pala gledanost nakon Novakove diskvalifikacije, procenjuje se da je AU Open izgubio više od 100 miliona. Dakle, izgubili su 100 miliona, a šta su dobili? Ništa, jer druge zemlje ne žele da ponove istu stvar. Ostaće sami i glupi. A Novak će nastaviti da gura svoje, neće se vakcinisati (mada bih ja voleo da je to uradio) i pokazaće im da je njegova ipak zadnja. A taj nesrećni GS će nadoknaditi još ove godine, možda baš na Rolan Garosu protiv Rafe u najgledanijem finalu GSa svih vremena! A za prvo mesto na ATPu ga zabole evo već 10 meseci. A kad god se spomene pobednik na ovom AU Openu, uvek će se reći "da, ali to je bilo kad su Novaka sprečili da igra". E, o tome se radi...

Realno

pre 2 godine

Za Medvedeva, jer je trenutno bolji teniser od Nadala. Imao je i tezi mec polufinala, i protivnici su igrali jace protiv njega, jednostavno, zasluzio je da uzme i ovaj GS.
Nadalu svaka cast. Ali, nivo koji su Sapovalov i Beretini pokazali protiv njega govori koliki su jos uvek paceri.

realnost

pre 2 godine

Za Medvedeva. Sto se Novaka tice ne bi mi bilo preterano zao da Nadal uzme titulu jer bi u tom slucaju Novak naravno ostao na prvom mestu, a GS rekord ce mu oboriti kad tad. Ali bi mi bilo krivo zbog Rodzera, jer Nadal ne zasluzuje da obori njegov GS rekord. Federer je bolji teniser od Nadala, a i mnogo je bolji covek.
(Jovan, 28. januar 2022 15:30)

Ti znaš ko je bolji covek, cuti i ne blamiraj se. Hahahahahahahabaabababababbaa

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Ми истински Новакови навијачи ћемо навијати против Надала. А свако ко прати тенис зна и због чега. АЈМО ДАНИЛ!

kosta

pre 2 godine

Novak nije trebao odustati od AO. Trebao je igrati i Nadalu otežati put do titule. Iako, ovakvog Nadala teško da bi Novak pobedio.
(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Hahaha vidi se da nemas pojma o tenisu. Znam da bi ti zeleo da je to tako ali moram da te razocaram jer zivis u zabludi.

Jaime Lannister

pre 2 godine

Medvedev, ali ne samo zbog Novaka, već i zbog toga što je mnogo iskrenija i pametnija osoba nego što je Rafa. Nadam se da će ga zdrobiti. Kladionice su poprilično protiv Nadala, očigledno je da će ovaj meč biti mnogo zahtevniji nego prethodni mecevi.

Jovan

pre 2 godine

Za Medvedeva. Sto se Novaka tice ne bi mi bilo preterano zao da Nadal uzme titulu jer bi u tom slucaju Novak naravno ostao na prvom mestu, a GS rekord ce mu oboriti kad tad. Ali bi mi bilo krivo zbog Rodzera, jer Nadal ne zasluzuje da obori njegov GS rekord. Federer je bolji teniser od Nadala, a i mnogo je bolji covek.

dada

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.

JPR24

pre 2 godine

Novak nije trebao odustati od AO. Trebao je igrati i Nadalu otežati put do titule. Iako, ovakvog Nadala teško da bi Novak pobedio.
(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Kakvog Nadala ? O čemu ti pričaš ? Nije to nikakav Nadal, ništa posebno nije pokazao, daleko je to od Nadala kada je bio dominantan na RG kad je mleo protivnike. Naravno, ima iskustva, pruža dobre partije, ali ništa impresivno, kao ni ostali doduše. Osim Zvereva, nije bilo “iznenađenja”, jedini meč koji je bio intenzivan do samog kraja i 5 setova, to je Medo protiv Feliksa koji je imao 2 brejk lopte da izjednači na 5-5 u petom setu, ostali, Nadal Sapovalov se raspao, kao i Monfis protiv Beretinija koji ništa nije ni pokazao protiv Nadala u prva dva seta, lagani trening. Pa i sad Cicipas se u četvrtom setu raspao komplet !

Dott

pre 2 godine

Ni za koga, navijacu za tenis, ako bi morao da biram, nek pobedi Medvedev, jer Novak je ipak dovoljno nedelja na broju jedan, a GS titula mu nije dovoljno.

Jaime Lannister

pre 2 godine

Medvedev, ali ne samo zbog Novaka, već i zbog toga što je mnogo iskrenija i pametnija osoba nego što je Rafa. Nadam se da će ga zdrobiti. Kladionice su poprilično protiv Nadala, očigledno je da će ovaj meč biti mnogo zahtevniji nego prethodni mecevi.

Milan_PT

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ako sam nisi shvatio, evo i objašnjenja. Novak će igrati u Dubaiju, zatim u martu na US turneji, onda će se vratiti u Evropu, igrati Monte Karlo i Rim (Madrid verovatno preskočiti), zatim odigrati Rolan Garos i Vimbldon, itd...
A Australijanci će shvatiti kolike su budale ispali i koliko će manje zaraditi na trenutnom turniru nego što bi zaradili da je i Novak igrao - zamislite da je Novak bio jutros umesto Beretinija, koliko bi veća bila gledanost u celom svetu. Na osnovu iskustva sa US Opena 2020, kad je drastično pala gledanost nakon Novakove diskvalifikacije, procenjuje se da je AU Open izgubio više od 100 miliona. Dakle, izgubili su 100 miliona, a šta su dobili? Ništa, jer druge zemlje ne žele da ponove istu stvar. Ostaće sami i glupi. A Novak će nastaviti da gura svoje, neće se vakcinisati (mada bih ja voleo da je to uradio) i pokazaće im da je njegova ipak zadnja. A taj nesrećni GS će nadoknaditi još ove godine, možda baš na Rolan Garosu protiv Rafe u najgledanijem finalu GSa svih vremena! A za prvo mesto na ATPu ga zabole evo već 10 meseci. A kad god se spomene pobednik na ovom AU Openu, uvek će se reći "da, ali to je bilo kad su Novaka sprečili da igra". E, o tome se radi...

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Ми истински Новакови навијачи ћемо навијати против Надала. А свако ко прати тенис зна и због чега. АЈМО ДАНИЛ!

Lukic

pre 2 godine

Za Medvedeva,iz vise razloga,nisu mi jasni kometari koji ce navijati za Nadala,ako bi neko mogao da objasni razloge zasto Nadal!?.....generalno,kao naciji nam treba dobar lekar...samo kazem!!

panter pudlica

pre 2 godine

Za ovog španskog ljigavca ne bih navijao ni da je situacija obrnuta, tj da Medvedev igra za 21.tutulu, a ovaj tek za drugu...
Toliko mi se zgadio, da ne mogu da ga smislim. Prava ljiga od sportiste.

Dott

pre 2 godine

Ni za koga, navijacu za tenis, ako bi morao da biram, nek pobedi Medvedev, jer Novak je ipak dovoljno nedelja na broju jedan, a GS titula mu nije dovoljno.

I.B.

pre 2 godine

(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Јесте ли ви истински, одгледали и један меч "оваквог Надала"? Па и он сам је у чуду где се нашао!!! Новак би га почистио, схватате, почистио. Успут и Федерер у пристојној форми.

JPR24

pre 2 godine

Svidjalo se vama to ili ne, Nadal ima ogroman broj ljudi u Srbiji koji ga vole i uvek će. Naravno, ne komentarisu ovde svi koji ga podrzavaju.
(dzaba sve, 28. januar 2022 17:22)

Eno okupili se na obali dunava i spremaju paelu za nedelju….

dada

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.

E

pre 2 godine

Totalno nije bitno, Djokovic je sam kriv sto je sebe doveo u ovu situaciju, da se lepo vakcinisao, zastitio sebe i druge sad bi on igrao za istoriju!!!!

Realno

pre 2 godine

Za Medvedeva, jer je trenutno bolji teniser od Nadala. Imao je i tezi mec polufinala, i protivnici su igrali jace protiv njega, jednostavno, zasluzio je da uzme i ovaj GS.
Nadalu svaka cast. Ali, nivo koji su Sapovalov i Beretini pokazali protiv njega govori koliki su jos uvek paceri.

realnost

pre 2 godine

Za Medvedeva. Sto se Novaka tice ne bi mi bilo preterano zao da Nadal uzme titulu jer bi u tom slucaju Novak naravno ostao na prvom mestu, a GS rekord ce mu oboriti kad tad. Ali bi mi bilo krivo zbog Rodzera, jer Nadal ne zasluzuje da obori njegov GS rekord. Federer je bolji teniser od Nadala, a i mnogo je bolji covek.
(Jovan, 28. januar 2022 15:30)

Ti znaš ko je bolji covek, cuti i ne blamiraj se. Hahahahahahahabaabababababbaa

Gage

pre 2 godine

Nadalov govor ako nedaj boze pobedi u finalu:
” I must start with huge thanks to all the ministers and the judges of the state of Australia for making this possible …” 😂😂😂

Stari lisac

pre 2 godine

Neko dole napisa da je Federer na kraju ispao bolji čovek od Nadala. Slažem se da je tako, mada bih - pre samo par meseci - tvrdio suprotno. Davno je rečeno: zavist je ljudska osobina, a zluradost đavolska. Rodžer jeste teško podneo kada ga je Nole pretekao po broju nedelja na ATP, ali je ipak pokazao obzir time što se nije oglašavao tokom sramotnih događaja u Kenguristanu. A, Nadal nije krio svoju radost zbog Noletovih nevolja. Ne boj se, Rafaele, doći će tvoja zluradost na naplatu. Prvo kada te Meda u nedelju dohvati...

Vuk

pre 2 godine

Pa kolika je nepravda napravljena Novaku,naravno da ću navijati za Medvedeva.Bolje da on bude prvi nego da gaćeizvlakač osvoji 21 titulu.Ne dao Bog!

JPR24

pre 2 godine

Ko normalan može da navija za Ruse, u bilo čemu?
(Pero, 28. januar 2022 17:23)

Sa takvim razmišljanje možeš isto reci za Spance i njihovo muljanje…

panter pudlica

pre 2 godine

Novak nije trebao odustati od AO. Trebao je igrati i Nadalu otežati put do titule. Iako, ovakvog Nadala teško da bi Novak pobedio.
(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Novak je Nadala drao i kada je ovaj igrao ubedljivo najjači tenis. Ne lupetaj gluposti...

Гиле шампион изразити фаворит.

pre 2 godine

za Rafu. jedino ispravno i moralno.
(gargamel, 28. januar 2022 14:55)

Мукица наша мала.

Jovan

pre 2 godine

Za Medvedeva. Sto se Novaka tice ne bi mi bilo preterano zao da Nadal uzme titulu jer bi u tom slucaju Novak naravno ostao na prvom mestu, a GS rekord ce mu oboriti kad tad. Ali bi mi bilo krivo zbog Rodzera, jer Nadal ne zasluzuje da obori njegov GS rekord. Federer je bolji teniser od Nadala, a i mnogo je bolji covek.

Robert

pre 2 godine

Za Rafu. Ovde otpisivan da nema nikave sanse na betonu, da ce brzo kuci, samo je sljakas itd. A on sampionski razuverio sve. Za Medu se ocekivali da udje u finale, pa mi to i nije zanimljivo.

dinko

pre 2 godine

Nadal nema sanse,Medvedev ce da ga pocisti sa terena 3_0 eventualno 3_1 stavljam ruku na Medu valjda sam toliko naucio za ovi 30 god. intezivnog pracenja tenisa.

vaske

pre 2 godine

Nadal je pola karijere bio povredjen, i opet Djokovic nije uspeo da ga prestigne po GS titulama, gde bi Nadalu kraj bio da je bio zdrav??

dzaba sve

pre 2 godine

Svidjalo se vama to ili ne, Nadal ima ogroman broj ljudi u Srbiji koji ga vole i uvek će. Naravno, ne komentarisu ovde svi koji ga podrzavaju.

svi_redsi_na_jednom_mijestu

pre 2 godine

Za Medvedeva,iz vise razloga,nisu mi jasni kometari koji ce navijati za Nadala,ako bi neko mogao da objasni razloge zasto Nadal!?.....generalno,kao naciji nam treba dobar lekar...samo kazem!!
(Lukic, 28. januar 2022 15:12)

Ja cu za Rafu, evo razloga:
Novak ostaje prvi i juri Stefi Graf. Nadal ide na 21 GS i Novak dobija nenormalnu motivaciju i postaje 'životinja' opet.
Naravno sve ovo gledam kroz prizmu navijaca Novaka, da nije svega ovoga rado bih na Medu navijao, Rafa mi je postao u najmanju ruku odvratan

kosta

pre 2 godine

Novak nije trebao odustati od AO. Trebao je igrati i Nadalu otežati put do titule. Iako, ovakvog Nadala teško da bi Novak pobedio.
(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Hahaha vidi se da nemas pojma o tenisu. Znam da bi ti zeleo da je to tako ali moram da te razocaram jer zivis u zabludi.

VV

pre 2 godine

Kakva bizarna dilema. Na ovome bi pozavidio i Mefisto iz Fausta.
Ako već moram, biram Medvedeva... i iskreno se nadam, da će sporogoreća 'pravda' doći na svoje.

Јабучило

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ако не разумеш, не може ти се објаснити.

analiticar

pre 2 godine

Medvedev treba da tera Nadala na duge poene, i ovaj ce se psihicki raspasti.Sapovalov i Beretini su napadaci, a Medvedev ima i odbranu. Danas kad je u 3-cem setu Beretini odigrao jedan dug poen i dobio, Nadal se raspao , izgubio taj set, i onda se nekako vratio u 4-om. Nadal nije povredjen, folira i to mu je taktika. Medvedev mora da igra do poslednjeg poena maksimalno. Danas je igrao 2:30 sata Medvedev, a Nadal 3 sata, kljuc ce biti duge razmene, i da umori Nadala, kao sto to Djokovic radi

Beobrad

pre 2 godine

Za Novaka uvek!
Svi znamo da bi u nedelju on igrao protiv nekoga, zelja je protiv Medvedeva.
Nadal je preiskusan i nista cudno nece biti ako Nadal lako pobedi. Osim toga, Kia je sponzor, al' ajde.
Sto se tenisa tice, blagi favorit je Danil, ali Danilu smeta mozak, to je problem i zebnja.
Svetski establisment navija za Nadala, a verujem da ni pod ovim okolnostima nece stici do broja 21.
Zna se ko je best ever, dolazi sa Banjice!

drago

pre 2 godine

Za Nadala. Zbog ozljeda je propustio 8 Slamova, Federer 4 a Djokovic sa ovim 3.
Da je bio zdrav imao bi još 3 Slamanje vise. Znaci zaslužuje imati najviše.

Aleksandar

pre 2 godine

Za Medvedeva. Sto se Novaka tice ne bi mi bilo preterano zao da Nadal uzme titulu jer bi u tom slucaju Novak naravno ostao na prvom mestu, a GS rekord ce mu oboriti kad tad. Ali bi mi bilo krivo zbog Rodzera, jer Nadal ne zasluzuje da obori njegov GS rekord. Federer je bolji teniser od Nadala, a i mnogo je bolji covek.
(Jovan, 28. januar 2022 15:30)

Ti znaš ko je bolji covek, cuti i ne blamiraj se. Hahahahahahahabaabababababbaa
(realnost, 28. januar 2022 15:41)

Pa pazi, "realnost" je takva da svako ko ima vise od 3 aktivne sive celije je mogao do sada shvatiti iz njivoih dosadasnjih izjava u karijeri da Federer nije ni priblizno toliki licemer kao Nadal, sto zaista znaci da je bolji lik. A takvim nepismenim seljoberima kao ti ne preostaje nista drugo nego da se cerekaju po koment sekcijama ;)

JPR24

pre 2 godine

Novak nije trebao odustati od AO. Trebao je igrati i Nadalu otežati put do titule. Iako, ovakvog Nadala teško da bi Novak pobedio.
(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Kakvog Nadala ? O čemu ti pričaš ? Nije to nikakav Nadal, ništa posebno nije pokazao, daleko je to od Nadala kada je bio dominantan na RG kad je mleo protivnike. Naravno, ima iskustva, pruža dobre partije, ali ništa impresivno, kao ni ostali doduše. Osim Zvereva, nije bilo “iznenađenja”, jedini meč koji je bio intenzivan do samog kraja i 5 setova, to je Medo protiv Feliksa koji je imao 2 brejk lopte da izjednači na 5-5 u petom setu, ostali, Nadal Sapovalov se raspao, kao i Monfis protiv Beretinija koji ništa nije ni pokazao protiv Nadala u prva dva seta, lagani trening. Pa i sad Cicipas se u četvrtom setu raspao komplet !

питам за друга

pre 2 godine

Iako ga dobije Medvedev, sto je velika verovatnoća da se desi, sigurno ga neće poniziti sa 3:0 kao Djokovica na US Openu
(realista, 28. januar 2022 15:44)

Шта се то конкретно понижавајуће десило на УС Опену? Ако буде 3:0, јавићеш се у понедељак да нам причаш какав је Надал јадник?

bla bla

pre 2 godine

Obožavam ove NAŠE sto navijaju za Nadala,mislim šta imaju oni u glavama ,to je isto kao da igra njihov sin i komšija pored se smeje i raduje na svaki njegov poraz ili grešku …pa vi bi ste da igra Srbija u finalu SP u fudbalu navijali za Španiju recimo ??!!! ..ili grešim ,koja je vaša logika da čujem .ne volite Novaka zato sto je naš,ili zato sto mislite da je drugaciji od vas…pa jeste drugaciji ,uspešan je u svom poslu.. i još je i naš…lečite komlekse ,vodite ljubav i poštujte svoju zemlju kao sto je poštuju svi drugi narodi na zapadu .. možda pomogne

Pero-laka kategorija

pre 2 godine

Ko normalan može da navija za Ruse, u bilo čemu?
(Pero, 28. januar 2022 17:23)

Recimo, ja navijam da nas ne bombarduju, što nikada i nisu.Samo mazohisti i kolaboracionisti navijaju protiv Rusa. U svakom slučaju bih navijao za Medu, jer je častan čovek.

Nebojša

pre 2 godine

Za Medvedeva bih svakako navijao jer pobedom ostavlja Nadala na 20 pehara ali sad još više zbog Nadalovih skorašnjih izjava a i svog onog cirkusa oko Novaka.

KioPeloto

pre 2 godine

Sav posten svet ce navijati za Rusa, a ne za ovog sto bi rodjenu majku dao, samo da Nole ne igra.

Kao sto je sav posten svet navijao za hokejase Ceske '68 (sovjetski upad u Prag), za fudbalere Argentine '86 (okupacija Malvinskih ostrva), tako ce i u nedelju da navija za Medvedeva.

u metu

pre 2 godine

Za Medu naravno,jer Rafa ne samo da je glup,već je i los čovjek.
(U pomoć je dozivao Genšera i Moka., 28. januar 2022 16:28)

Bolje biti i glup ali sa milionima u dzepu, nego kao ti "pametan" a nemas ni za kiflu.

Zagor

pre 2 godine

Za ove što kažu da neko mrzi Novaka. Ne mrzi ovde njega niko. Već vas pristrasne,bezobrazne, neobjektivne i nada sve krvožedne i punih mržnje. Ne samo mržnje prema Nadalu već prema svakom ko objektivno i realno gleda na stvari. Ogadili ste velikog Novaka skoro svima koji su realno navijali za njega i komentarisali.zbog vas većina navija sad protiv njega.

zoki

pre 2 godine

Meni je sasvim iskreno svejedno ko ce biti najbolji u istoriji..ono sto je bilo bitno to je odradjeno-federer je tek treci.. A novaka volim jer je nas, nadala volim jer je fajter..

Саша

pre 2 godine

za Rafu. jedino ispravno i moralno.
(gargamel, 28. januar 2022 14:55)

И теби су сви криви за твој живот, само ниси ти, јел тако? Крив је Ђоковић што је успјешан. Не видиш да су га намјерно разапели на крст, да не би "мали са Балкана" дотакао вијечност!? Тужан је твој ђивот друшкане..

bradina

pre 2 godine

Anketa ce pokazati da nase simpatije idu ka pravoslavnom bratu!Ne samo zbog toga vec zato sto je pokazao da ima respekt i divi se Novaku,za razliku od Spanca koji se poneo,bar on nije to smeo,u slucaju izbacivanja sa AO ipak boljeg od njega.Da bi razumeli latina njegovog podneblja,barata se cinjenicom da on nije toliko popularan i u svojoj zemlji,recimo koliko je Novak popularan kod nas.Kraj price uz neizostavno Idemooooo Medo!

Bob

pre 2 godine

E ako ovakav Rafa pobedi ovakvog Medu onda on i zasluzuje da prvi od velike trojke dodje do tog 21.slema!
Na stranu sve to sto se desilo sa Novakom!
Pa svako normalan pa i oni sa psihickim problemima navijace za Danila kao i ja!

Komša

pre 2 godine

Ja navijam da se istraga oko Noletovih testova (poceo Spiegel, evo BBC nastavlja) privede kraju. BBC nece odustati dok ne dobiju odgovore na pitanja.
(Vanja, 28. januar 2022 16:27) 

Čekaš da BBC završi istragu? Možda i da presudi?
A šta misliš,da li ce se Novak žaliti Politici ili Večernjim Novostima na presudu BBC ?


Ozbiljan problem neki ljudi imaju.
Potpuno izvrnuta predstava o tome kako pravosudni sistem izgleda.

Jedina moguca istraga u ovom trenutku je ona koju bi tužilaštvo pokrenulo po privatnoj tužbi za klevetu protv onih koji su bez dokaza tvrdili da je Novak falsifikovao pozitivan test.

Na žalost,suviše je veliki gospodin da takve sudski goni.
Mislim na ove domace.

Sefte bi bilo da ih oljušti na sudu i novac pokloni u humanitarne svrhe.

Čiko

pre 2 godine

Ogadili ste velikog Novaka skoro svima koji su realno navijali za njega i komentarisali.zbog vas većina navija sad protiv njega.
(Zagor, 28. januar 2022 19:36)

Kako da ne, sportistu ceniš i pratiš ne zbog njegovih rezultata i sopstvenih afiniteta nego na osnovu količine simpatija koju u tebi bude njegovi navijači. O bože...

dza bu

pre 2 godine

,e da je odigrao muski protiv Medvedeva u Americi sad bi bio u situaciji da u najgorem slucaju se izjednaci njegov rekord...,kako god...,sam je kriv za sve sto se desava.

kole

pre 2 godine

U cjeloj ovoj priči meni samo žao što su Novaka sa prvog mjesta skinuli van terena, i tako mu uskratili sigurnih barem još nekih 20ak sedmica i šansu da 8 put sezonu završi na prvom mjestu.

replika

pre 2 godine

Pravi test za Medvedev da li konacno moze pobedit Rafu na GS jos uvek nije a onaj US Open se svako seca uz to betonu a Daniel igra odlicno ni Rafa nije los naprotiv. SAMO mu ne lezi AO u svakom slucaju mozda zadnja sansa za Vamosa da uzme drugi put taj GS. Za koga navijamo ostavljamo po strani cinjenica da Rafael Nadal najjaci mentalno igrac kad je rec o GS finalima sad ovog trena dok Medvedev odlican igracki sazreo napreduje ali ponavljam jos uvek nije dobio Nadala na GS.

Pero

pre 2 godine

Žao mi je što će Nadal da prestigne Federera u broju GS-a. Ipak je Federe GOAT. Onaj treći, bivši veliki teniser, je završio karijeru.

Matijaaa

pre 2 godine

Kao visedecenijski navijac nadala nadam se 21.tituli u nedelju ali kao realni pratilac tenisa reci cu da su sanse 65-35 za medvedeva.Sve u svemu mislim da ce mec biti odlican i najmanje 4 seta.Vamossss

realista

pre 2 godine

Nadal nema sanse,Medvedev ce da ga pocisti sa terena 3_0 eventualno 3_1 stavljam ruku na Medu valjda sam toliko naucio za ovi 30 god. intezivnog pracenja tenisa.
(dinko, 28. januar 2022 16:34)

Izgleda da ti je i 30 godina malo, da si bar malo pratio znao bi da u finalu svako ima sanse. Veze nemas o tenisu.

Slobodan

pre 2 godine

Novak svakako ima najvise sedmica i godina na broju 1, a Stefi ne moze prestici hodajuci po crkvama. Za to mora igrati, a za igru se vakcinisati. Za najvise GS jedina sansa je da ostane 20-20-20. Federer nece uzeti taj 21.GS, ali Nadal ima realne sanse. Ocekujem to vec u nedelju, iako cu navijati za Rusa. Medvedev igra za poziciju 1 i to ce ga steci, bice ispod svog nivoa, a Nadal ne prasta.

STRUČNI KONSULTANT

pre 2 godine

Ako Nadal pobedi, je l onda on GOAT svih goatova i prestaje diskusija ili nije? Bolje da pobedi Medvedev ili Putin, ili Dolgopolov da potraje diskusija

Rema

pre 2 godine

Uvek su mi bili zanimljivi ovi naši kontraši.
Nije da nešto vole Nadala koliko im sujeta ne da mira..
Hvala Bogu bar su u manjini pa su njihove lične frustracije mizerne.

Jovan

pre 2 godine

Sad se tek vidi kakvih kompleksasa ima ovde u koment sekcijama koji ostavljaju po nekoliko komentara. Anketa 9:1 za Medvedeva, koment sekcija mozda 2:1. Pametnom dosta.

paaaa

pre 2 godine

bradina
Zašto bi iko podržao nekoga u muljanju i prevari? Staneš negde u red i čekaš strpljivo, dolazi neko i prešiša sve, oće preko reda..i šta, treba da ćutim? Kako da ne...

Sarkazam

pre 2 godine

Nadala, naravno! ima li i jedan razlog da navijam za Medvedeva? Da bilo ko osim Rusa navija za njega!
(Kosta, 28. januar 2022 15:07)
Vidi ga ovaj spanac... Ajde ukljucu mozdanu celiju i razmisli jos jednom ako mozes.

Vanja

pre 2 godine

Ja navijam da se istraga oko Noletovih testova (poceo Spiegel, evo BBC nastavlja) privede kraju. BBC nece odustati dok ne dobiju odgovore na pitanja.

mr

pre 2 godine

Baš puno španskih gastarbajtera ima u Srbiji.
(LazarBL, 28. januar 2022 15:51)

И у региону, савремено речено. Питам седа ли тамо има више бивших шпанаца или бивших срба.

Gaga

pre 2 godine

Nadal je pobedio Medvedeva u finalu Us opena 3-2 to se nešto zaboravlja tada je Medo bio u istoj formi nekih 20 pobeda do Nadala ..Rafa nije u toj formi i slabije igra u Australiji ali može se desiti da eksplodira ... Tečajevi su 2.60 1.50

Stevka Božurevka

pre 2 godine

Sad se tek vidi kakvih kompleksasa ima ovde u koment sekcijama koji ostavljaju po nekoliko komentara. Anketa 9:1 za Medvedeva, koment sekcija mozda 2:1. Pametnom dosta.
(Jovan, 28. januar 2022 17:43)

Bravo, sad htedoh to da napišem!

bbROD

pre 2 godine

Nadal je pola karijere bio povredjen, i opet Djokovic nije uspeo da ga prestigne po GS titulama, gde bi Nadalu kraj bio da je bio zdrav??
(vaske, 28. januar 2022 17:20)
Ma da. Dvesta titula bi osvojio. Zasto li ima gori skor sa Đokovićem u medjusobnim susretima? Verovatno igrao povredjen. A verovatno je izjavio da ne bi voleo da Đokovic igra na AO zato sto se ne plasi Đokovića?

Đole

pre 2 godine

Ako Nadal osvoji AO to će biti POLITIČKI kreirana titula, u istoriji zapamćena kao nečuven skandal. Zašto je dobro da nadal osvoji AO? Jer Novak ostaje skoro do maja prvi igrač sveta i obara rekord Štefi Graf od 377 nedelja na prvom mestu i sve to sa zabranom učešća na AO. NOVAK ĆE U ROLAN GAROSU POČISTITI RAFU + PLUS ĆE PUBLIKA BITI APSOLUTNO NA ĐOKOVIĆEVOJ STRANI, ZBOG OGROMNOG BROJA SRPSKIH NAVIJAČA ALI I ZGOG DVA GLAVNA NOVAKOVA SPONZORA, KOMPANIJE LAKOST I PEŽO, KAO I ZBOG TOGA ŠTO MU JE MESTO BORAVKA SKORO DVE DECENIJE MONAKO A RAFI NIJE. Drugi put uzastopno pobediti Rafu na Rolan Garosu je poniženje koje će mu prirediti Novak i koji će ceo svet pamtiti. A posle RG ostaju na istom broju GS s tim da su svi (osim jednog) statistički podaci ubedljivo na strani Novaka - svi bi ga u toj situaciji odmah nazvali GOAT-om (osim Rafe i Rodžera ;)

atp

pre 2 godine

Ukoliko Medvedev osvoji titulu imace 10925 poena. Nole ima 11015 poena, tako da ce u svakom slucaju da ostati na prvom mestu ATP liste.

https://live-tennis.eu/en/atp-live-ranking

Mix

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ако не разумеш, не може ти се објаснити.
(Јабучило, 28. januar 2022 20:15)

Ili kad bi neko slusao sta Novak prica sve ove godine,jedna od najjacih njegovih izjava jeste upravo ta,da IMA VAZNIJIH STVARI NA SVETU OD TENISA.

mickeyrs

pre 2 godine

Inače mi je Medvedev najgotivniji od svih ovih novih top igrača (jer je sve ono što je i Novak trebalo da bude), ali u trenutnim okolnostima on pobedom sklanja Novaka sa mesta broj 1.

Deluje mi da je bolje za Novaka da Rafa uzme 21.slem i da mu novi motiv da zagrize još jednom jako pošto mi izgleda kao da se prilično opustio poslednjih nekoliko meseci.

Ako je nešto motivisalo Novaka da bude maksimalno koncentrisan na slemovima to su Rafa i Deda Rođa u konkurenciji, pa nema razloga da se to menja i sad pred kraj karijera.

Sa ovim godišnjim rasporedom od 2-3 GS i par turnira pored, Novak neće moći još dugo da ostane prvi niti da se ikako vrati na tu poziciju pa neka iscedi ako može još 5-6 nedelja rekorda (do posle Indian Wellsa), a slemove može da nastavi da osvaja i kao 4-5 ili 17. (Wimbledon 2018).

Dakle, Rafa neka uzme 21 i da onda gledamo kako ga Novak dobija u finalu RG (još mu je to ostalo od dostignuća pored Olimpijade) i na Wimbledonu za 22. :)

Šojiç

pre 2 godine

Ogadili ste velikog Novaka skoro svima koji su realno navijali za njega i komentarisali.zbog vas većina navija sad protiv njega.
(Zagor, 28. januar 2022 19:36)

Kako da ne, sportistu ceniš i pratiš ne zbog njegovih rezultata i sopstvenih afiniteta nego na osnovu količine simpatija koju u tebi bude njegovi navijači. O bože...
(Čiko, 28. januar 2022 22:21)

U stvari ne znaš ko je gori, da li muvator i narcis Djoka, ili njegove horde "navijača".

KoleBL

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ако не разумеш, не може ти се објаснити.
(Јабучило, 28. januar 2022 20:15)

Joooj, logike! Bože, kakvih glava ima. A znaju u telefon i da ostavljaju poruke. Čudo.

dada

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.

E

pre 2 godine

Totalno nije bitno, Djokovic je sam kriv sto je sebe doveo u ovu situaciju, da se lepo vakcinisao, zastitio sebe i druge sad bi on igrao za istoriju!!!!

Robert

pre 2 godine

Za Rafu. Ovde otpisivan da nema nikave sanse na betonu, da ce brzo kuci, samo je sljakas itd. A on sampionski razuverio sve. Za Medu se ocekivali da udje u finale, pa mi to i nije zanimljivo.

Jovan

pre 2 godine

Za Medvedeva. Sto se Novaka tice ne bi mi bilo preterano zao da Nadal uzme titulu jer bi u tom slucaju Novak naravno ostao na prvom mestu, a GS rekord ce mu oboriti kad tad. Ali bi mi bilo krivo zbog Rodzera, jer Nadal ne zasluzuje da obori njegov GS rekord. Federer je bolji teniser od Nadala, a i mnogo je bolji covek.

Lukic

pre 2 godine

Za Medvedeva,iz vise razloga,nisu mi jasni kometari koji ce navijati za Nadala,ako bi neko mogao da objasni razloge zasto Nadal!?.....generalno,kao naciji nam treba dobar lekar...samo kazem!!

drago

pre 2 godine

Za Nadala. Zbog ozljeda je propustio 8 Slamova, Federer 4 a Djokovic sa ovim 3.
Da je bio zdrav imao bi još 3 Slamanje vise. Znaci zaslužuje imati najviše.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

Ми истински Новакови навијачи ћемо навијати против Надала. А свако ко прати тенис зна и због чега. АЈМО ДАНИЛ!

panter pudlica

pre 2 godine

Za ovog španskog ljigavca ne bih navijao ni da je situacija obrnuta, tj da Medvedev igra za 21.tutulu, a ovaj tek za drugu...
Toliko mi se zgadio, da ne mogu da ga smislim. Prava ljiga od sportiste.

vaske

pre 2 godine

Nadal je pola karijere bio povredjen, i opet Djokovic nije uspeo da ga prestigne po GS titulama, gde bi Nadalu kraj bio da je bio zdrav??

KioPeloto

pre 2 godine

Sav posten svet ce navijati za Rusa, a ne za ovog sto bi rodjenu majku dao, samo da Nole ne igra.

Kao sto je sav posten svet navijao za hokejase Ceske '68 (sovjetski upad u Prag), za fudbalere Argentine '86 (okupacija Malvinskih ostrva), tako ce i u nedelju da navija za Medvedeva.

Milan_PT

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ako sam nisi shvatio, evo i objašnjenja. Novak će igrati u Dubaiju, zatim u martu na US turneji, onda će se vratiti u Evropu, igrati Monte Karlo i Rim (Madrid verovatno preskočiti), zatim odigrati Rolan Garos i Vimbldon, itd...
A Australijanci će shvatiti kolike su budale ispali i koliko će manje zaraditi na trenutnom turniru nego što bi zaradili da je i Novak igrao - zamislite da je Novak bio jutros umesto Beretinija, koliko bi veća bila gledanost u celom svetu. Na osnovu iskustva sa US Opena 2020, kad je drastično pala gledanost nakon Novakove diskvalifikacije, procenjuje se da je AU Open izgubio više od 100 miliona. Dakle, izgubili su 100 miliona, a šta su dobili? Ništa, jer druge zemlje ne žele da ponove istu stvar. Ostaće sami i glupi. A Novak će nastaviti da gura svoje, neće se vakcinisati (mada bih ja voleo da je to uradio) i pokazaće im da je njegova ipak zadnja. A taj nesrećni GS će nadoknaditi još ove godine, možda baš na Rolan Garosu protiv Rafe u najgledanijem finalu GSa svih vremena! A za prvo mesto na ATPu ga zabole evo već 10 meseci. A kad god se spomene pobednik na ovom AU Openu, uvek će se reći "da, ali to je bilo kad su Novaka sprečili da igra". E, o tome se radi...

Jaime Lannister

pre 2 godine

Medvedev, ali ne samo zbog Novaka, već i zbog toga što je mnogo iskrenija i pametnija osoba nego što je Rafa. Nadam se da će ga zdrobiti. Kladionice su poprilično protiv Nadala, očigledno je da će ovaj meč biti mnogo zahtevniji nego prethodni mecevi.

bla bla

pre 2 godine

Obožavam ove NAŠE sto navijaju za Nadala,mislim šta imaju oni u glavama ,to je isto kao da igra njihov sin i komšija pored se smeje i raduje na svaki njegov poraz ili grešku …pa vi bi ste da igra Srbija u finalu SP u fudbalu navijali za Španiju recimo ??!!! ..ili grešim ,koja je vaša logika da čujem .ne volite Novaka zato sto je naš,ili zato sto mislite da je drugaciji od vas…pa jeste drugaciji ,uspešan je u svom poslu.. i još je i naš…lečite komlekse ,vodite ljubav i poštujte svoju zemlju kao sto je poštuju svi drugi narodi na zapadu .. možda pomogne

Pero

pre 2 godine

Žao mi je što će Nadal da prestigne Federera u broju GS-a. Ipak je Federe GOAT. Onaj treći, bivši veliki teniser, je završio karijeru.

I.B.

pre 2 godine

(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Јесте ли ви истински, одгледали и један меч "оваквог Надала"? Па и он сам је у чуду где се нашао!!! Новак би га почистио, схватате, почистио. Успут и Федерер у пристојној форми.

dzaba sve

pre 2 godine

Svidjalo se vama to ili ne, Nadal ima ogroman broj ljudi u Srbiji koji ga vole i uvek će. Naravno, ne komentarisu ovde svi koji ga podrzavaju.

STRUČNI KONSULTANT

pre 2 godine

Ako Nadal pobedi, je l onda on GOAT svih goatova i prestaje diskusija ili nije? Bolje da pobedi Medvedev ili Putin, ili Dolgopolov da potraje diskusija

Đole

pre 2 godine

Ako Nadal osvoji AO to će biti POLITIČKI kreirana titula, u istoriji zapamćena kao nečuven skandal. Zašto je dobro da nadal osvoji AO? Jer Novak ostaje skoro do maja prvi igrač sveta i obara rekord Štefi Graf od 377 nedelja na prvom mestu i sve to sa zabranom učešća na AO. NOVAK ĆE U ROLAN GAROSU POČISTITI RAFU + PLUS ĆE PUBLIKA BITI APSOLUTNO NA ĐOKOVIĆEVOJ STRANI, ZBOG OGROMNOG BROJA SRPSKIH NAVIJAČA ALI I ZGOG DVA GLAVNA NOVAKOVA SPONZORA, KOMPANIJE LAKOST I PEŽO, KAO I ZBOG TOGA ŠTO MU JE MESTO BORAVKA SKORO DVE DECENIJE MONAKO A RAFI NIJE. Drugi put uzastopno pobediti Rafu na Rolan Garosu je poniženje koje će mu prirediti Novak i koji će ceo svet pamtiti. A posle RG ostaju na istom broju GS s tim da su svi (osim jednog) statistički podaci ubedljivo na strani Novaka - svi bi ga u toj situaciji odmah nazvali GOAT-om (osim Rafe i Rodžera ;)

Realno

pre 2 godine

Za Medvedeva, jer je trenutno bolji teniser od Nadala. Imao je i tezi mec polufinala, i protivnici su igrali jace protiv njega, jednostavno, zasluzio je da uzme i ovaj GS.
Nadalu svaka cast. Ali, nivo koji su Sapovalov i Beretini pokazali protiv njega govori koliki su jos uvek paceri.

zoki

pre 2 godine

Meni je sasvim iskreno svejedno ko ce biti najbolji u istoriji..ono sto je bilo bitno to je odradjeno-federer je tek treci.. A novaka volim jer je nas, nadala volim jer je fajter..

mickeyrs

pre 2 godine

Inače mi je Medvedev najgotivniji od svih ovih novih top igrača (jer je sve ono što je i Novak trebalo da bude), ali u trenutnim okolnostima on pobedom sklanja Novaka sa mesta broj 1.

Deluje mi da je bolje za Novaka da Rafa uzme 21.slem i da mu novi motiv da zagrize još jednom jako pošto mi izgleda kao da se prilično opustio poslednjih nekoliko meseci.

Ako je nešto motivisalo Novaka da bude maksimalno koncentrisan na slemovima to su Rafa i Deda Rođa u konkurenciji, pa nema razloga da se to menja i sad pred kraj karijera.

Sa ovim godišnjim rasporedom od 2-3 GS i par turnira pored, Novak neće moći još dugo da ostane prvi niti da se ikako vrati na tu poziciju pa neka iscedi ako može još 5-6 nedelja rekorda (do posle Indian Wellsa), a slemove može da nastavi da osvaja i kao 4-5 ili 17. (Wimbledon 2018).

Dakle, Rafa neka uzme 21 i da onda gledamo kako ga Novak dobija u finalu RG (još mu je to ostalo od dostignuća pored Olimpijade) i na Wimbledonu za 22. :)

JPR24

pre 2 godine

Svidjalo se vama to ili ne, Nadal ima ogroman broj ljudi u Srbiji koji ga vole i uvek će. Naravno, ne komentarisu ovde svi koji ga podrzavaju.
(dzaba sve, 28. januar 2022 17:22)

Eno okupili se na obali dunava i spremaju paelu za nedelju….

dinko

pre 2 godine

Nadal nema sanse,Medvedev ce da ga pocisti sa terena 3_0 eventualno 3_1 stavljam ruku na Medu valjda sam toliko naucio za ovi 30 god. intezivnog pracenja tenisa.

Matijaaa

pre 2 godine

Kao visedecenijski navijac nadala nadam se 21.tituli u nedelju ali kao realni pratilac tenisa reci cu da su sanse 65-35 za medvedeva.Sve u svemu mislim da ce mec biti odlican i najmanje 4 seta.Vamossss

kosta

pre 2 godine

Novak nije trebao odustati od AO. Trebao je igrati i Nadalu otežati put do titule. Iako, ovakvog Nadala teško da bi Novak pobedio.
(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Hahaha vidi se da nemas pojma o tenisu. Znam da bi ti zeleo da je to tako ali moram da te razocaram jer zivis u zabludi.

Саша

pre 2 godine

za Rafu. jedino ispravno i moralno.
(gargamel, 28. januar 2022 14:55)

И теби су сви криви за твој живот, само ниси ти, јел тако? Крив је Ђоковић што је успјешан. Не видиш да су га намјерно разапели на крст, да не би "мали са Балкана" дотакао вијечност!? Тужан је твој ђивот друшкане..

panter pudlica

pre 2 godine

Novak nije trebao odustati od AO. Trebao je igrati i Nadalu otežati put do titule. Iako, ovakvog Nadala teško da bi Novak pobedio.
(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Novak je Nadala drao i kada je ovaj igrao ubedljivo najjači tenis. Ne lupetaj gluposti...

Гиле шампион изразити фаворит.

pre 2 godine

za Rafu. jedino ispravno i moralno.
(gargamel, 28. januar 2022 14:55)

Мукица наша мала.

Pero-laka kategorija

pre 2 godine

Ko normalan može da navija za Ruse, u bilo čemu?
(Pero, 28. januar 2022 17:23)

Recimo, ja navijam da nas ne bombarduju, što nikada i nisu.Samo mazohisti i kolaboracionisti navijaju protiv Rusa. U svakom slučaju bih navijao za Medu, jer je častan čovek.

Vuk

pre 2 godine

Pa kolika je nepravda napravljena Novaku,naravno da ću navijati za Medvedeva.Bolje da on bude prvi nego da gaćeizvlakač osvoji 21 titulu.Ne dao Bog!

bradina

pre 2 godine

Anketa ce pokazati da nase simpatije idu ka pravoslavnom bratu!Ne samo zbog toga vec zato sto je pokazao da ima respekt i divi se Novaku,za razliku od Spanca koji se poneo,bar on nije to smeo,u slucaju izbacivanja sa AO ipak boljeg od njega.Da bi razumeli latina njegovog podneblja,barata se cinjenicom da on nije toliko popularan i u svojoj zemlji,recimo koliko je Novak popularan kod nas.Kraj price uz neizostavno Idemooooo Medo!

realnost

pre 2 godine

Za Medvedeva. Sto se Novaka tice ne bi mi bilo preterano zao da Nadal uzme titulu jer bi u tom slucaju Novak naravno ostao na prvom mestu, a GS rekord ce mu oboriti kad tad. Ali bi mi bilo krivo zbog Rodzera, jer Nadal ne zasluzuje da obori njegov GS rekord. Federer je bolji teniser od Nadala, a i mnogo je bolji covek.
(Jovan, 28. januar 2022 15:30)

Ti znaš ko je bolji covek, cuti i ne blamiraj se. Hahahahahahahabaabababababbaa

u metu

pre 2 godine

Za Medu naravno,jer Rafa ne samo da je glup,već je i los čovjek.
(U pomoć je dozivao Genšera i Moka., 28. januar 2022 16:28)

Bolje biti i glup ali sa milionima u dzepu, nego kao ti "pametan" a nemas ni za kiflu.

Zagor

pre 2 godine

Za ove što kažu da neko mrzi Novaka. Ne mrzi ovde njega niko. Već vas pristrasne,bezobrazne, neobjektivne i nada sve krvožedne i punih mržnje. Ne samo mržnje prema Nadalu već prema svakom ko objektivno i realno gleda na stvari. Ogadili ste velikog Novaka skoro svima koji su realno navijali za njega i komentarisali.zbog vas većina navija sad protiv njega.

JPR24

pre 2 godine

Ko normalan može da navija za Ruse, u bilo čemu?
(Pero, 28. januar 2022 17:23)

Sa takvim razmišljanje možeš isto reci za Spance i njihovo muljanje…

Stari lisac

pre 2 godine

Neko dole napisa da je Federer na kraju ispao bolji čovek od Nadala. Slažem se da je tako, mada bih - pre samo par meseci - tvrdio suprotno. Davno je rečeno: zavist je ljudska osobina, a zluradost đavolska. Rodžer jeste teško podneo kada ga je Nole pretekao po broju nedelja na ATP, ali je ipak pokazao obzir time što se nije oglašavao tokom sramotnih događaja u Kenguristanu. A, Nadal nije krio svoju radost zbog Noletovih nevolja. Ne boj se, Rafaele, doći će tvoja zluradost na naplatu. Prvo kada te Meda u nedelju dohvati...

Aleksandar

pre 2 godine

Za Medvedeva. Sto se Novaka tice ne bi mi bilo preterano zao da Nadal uzme titulu jer bi u tom slucaju Novak naravno ostao na prvom mestu, a GS rekord ce mu oboriti kad tad. Ali bi mi bilo krivo zbog Rodzera, jer Nadal ne zasluzuje da obori njegov GS rekord. Federer je bolji teniser od Nadala, a i mnogo je bolji covek.
(Jovan, 28. januar 2022 15:30)

Ti znaš ko je bolji covek, cuti i ne blamiraj se. Hahahahahahahabaabababababbaa
(realnost, 28. januar 2022 15:41)

Pa pazi, "realnost" je takva da svako ko ima vise od 3 aktivne sive celije je mogao do sada shvatiti iz njivoih dosadasnjih izjava u karijeri da Federer nije ni priblizno toliki licemer kao Nadal, sto zaista znaci da je bolji lik. A takvim nepismenim seljoberima kao ti ne preostaje nista drugo nego da se cerekaju po koment sekcijama ;)

svi_redsi_na_jednom_mijestu

pre 2 godine

Za Medvedeva,iz vise razloga,nisu mi jasni kometari koji ce navijati za Nadala,ako bi neko mogao da objasni razloge zasto Nadal!?.....generalno,kao naciji nam treba dobar lekar...samo kazem!!
(Lukic, 28. januar 2022 15:12)

Ja cu za Rafu, evo razloga:
Novak ostaje prvi i juri Stefi Graf. Nadal ide na 21 GS i Novak dobija nenormalnu motivaciju i postaje 'životinja' opet.
Naravno sve ovo gledam kroz prizmu navijaca Novaka, da nije svega ovoga rado bih na Medu navijao, Rafa mi je postao u najmanju ruku odvratan

dza bu

pre 2 godine

,e da je odigrao muski protiv Medvedeva u Americi sad bi bio u situaciji da u najgorem slucaju se izjednaci njegov rekord...,kako god...,sam je kriv za sve sto se desava.

Sarkazam

pre 2 godine

Nadala, naravno! ima li i jedan razlog da navijam za Medvedeva? Da bilo ko osim Rusa navija za njega!
(Kosta, 28. januar 2022 15:07)
Vidi ga ovaj spanac... Ajde ukljucu mozdanu celiju i razmisli jos jednom ako mozes.

Nebojša

pre 2 godine

Za Medvedeva bih svakako navijao jer pobedom ostavlja Nadala na 20 pehara ali sad još više zbog Nadalovih skorašnjih izjava a i svog onog cirkusa oko Novaka.

VV

pre 2 godine

Kakva bizarna dilema. Na ovome bi pozavidio i Mefisto iz Fausta.
Ako već moram, biram Medvedeva... i iskreno se nadam, da će sporogoreća 'pravda' doći na svoje.

realista

pre 2 godine

Nadal nema sanse,Medvedev ce da ga pocisti sa terena 3_0 eventualno 3_1 stavljam ruku na Medu valjda sam toliko naucio za ovi 30 god. intezivnog pracenja tenisa.
(dinko, 28. januar 2022 16:34)

Izgleda da ti je i 30 godina malo, da si bar malo pratio znao bi da u finalu svako ima sanse. Veze nemas o tenisu.

analiticar

pre 2 godine

Medvedev treba da tera Nadala na duge poene, i ovaj ce se psihicki raspasti.Sapovalov i Beretini su napadaci, a Medvedev ima i odbranu. Danas kad je u 3-cem setu Beretini odigrao jedan dug poen i dobio, Nadal se raspao , izgubio taj set, i onda se nekako vratio u 4-om. Nadal nije povredjen, folira i to mu je taktika. Medvedev mora da igra do poslednjeg poena maksimalno. Danas je igrao 2:30 sata Medvedev, a Nadal 3 sata, kljuc ce biti duge razmene, i da umori Nadala, kao sto to Djokovic radi

Bob

pre 2 godine

E ako ovakav Rafa pobedi ovakvog Medu onda on i zasluzuje da prvi od velike trojke dodje do tog 21.slema!
Na stranu sve to sto se desilo sa Novakom!
Pa svako normalan pa i oni sa psihickim problemima navijace za Danila kao i ja!

Beobrad

pre 2 godine

Za Novaka uvek!
Svi znamo da bi u nedelju on igrao protiv nekoga, zelja je protiv Medvedeva.
Nadal je preiskusan i nista cudno nece biti ako Nadal lako pobedi. Osim toga, Kia je sponzor, al' ajde.
Sto se tenisa tice, blagi favorit je Danil, ali Danilu smeta mozak, to je problem i zebnja.
Svetski establisment navija za Nadala, a verujem da ni pod ovim okolnostima nece stici do broja 21.
Zna se ko je best ever, dolazi sa Banjice!

paaaa

pre 2 godine

bradina
Zašto bi iko podržao nekoga u muljanju i prevari? Staneš negde u red i čekaš strpljivo, dolazi neko i prešiša sve, oće preko reda..i šta, treba da ćutim? Kako da ne...

kole

pre 2 godine

U cjeloj ovoj priči meni samo žao što su Novaka sa prvog mjesta skinuli van terena, i tako mu uskratili sigurnih barem još nekih 20ak sedmica i šansu da 8 put sezonu završi na prvom mjestu.

Gage

pre 2 godine

Nadalov govor ako nedaj boze pobedi u finalu:
” I must start with huge thanks to all the ministers and the judges of the state of Australia for making this possible …” 😂😂😂

JPR24

pre 2 godine

Novak nije trebao odustati od AO. Trebao je igrati i Nadalu otežati put do titule. Iako, ovakvog Nadala teško da bi Novak pobedio.
(Kosta, 28. januar 2022 15:04)

Kakvog Nadala ? O čemu ti pričaš ? Nije to nikakav Nadal, ništa posebno nije pokazao, daleko je to od Nadala kada je bio dominantan na RG kad je mleo protivnike. Naravno, ima iskustva, pruža dobre partije, ali ništa impresivno, kao ni ostali doduše. Osim Zvereva, nije bilo “iznenađenja”, jedini meč koji je bio intenzivan do samog kraja i 5 setova, to je Medo protiv Feliksa koji je imao 2 brejk lopte da izjednači na 5-5 u petom setu, ostali, Nadal Sapovalov se raspao, kao i Monfis protiv Beretinija koji ništa nije ni pokazao protiv Nadala u prva dva seta, lagani trening. Pa i sad Cicipas se u četvrtom setu raspao komplet !

Slobodan

pre 2 godine

Novak svakako ima najvise sedmica i godina na broju 1, a Stefi ne moze prestici hodajuci po crkvama. Za to mora igrati, a za igru se vakcinisati. Za najvise GS jedina sansa je da ostane 20-20-20. Federer nece uzeti taj 21.GS, ali Nadal ima realne sanse. Ocekujem to vec u nedelju, iako cu navijati za Rusa. Medvedev igra za poziciju 1 i to ce ga steci, bice ispod svog nivoa, a Nadal ne prasta.

Rema

pre 2 godine

Uvek su mi bili zanimljivi ovi naši kontraši.
Nije da nešto vole Nadala koliko im sujeta ne da mira..
Hvala Bogu bar su u manjini pa su njihove lične frustracije mizerne.

mr

pre 2 godine

Baš puno španskih gastarbajtera ima u Srbiji.
(LazarBL, 28. januar 2022 15:51)

И у региону, савремено речено. Питам седа ли тамо има више бивших шпанаца или бивших срба.

Čiko

pre 2 godine

Ogadili ste velikog Novaka skoro svima koji su realno navijali za njega i komentarisali.zbog vas većina navija sad protiv njega.
(Zagor, 28. januar 2022 19:36)

Kako da ne, sportistu ceniš i pratiš ne zbog njegovih rezultata i sopstvenih afiniteta nego na osnovu količine simpatija koju u tebi bude njegovi navijači. O bože...

Komša

pre 2 godine

Ja navijam da se istraga oko Noletovih testova (poceo Spiegel, evo BBC nastavlja) privede kraju. BBC nece odustati dok ne dobiju odgovore na pitanja.
(Vanja, 28. januar 2022 16:27) 

Čekaš da BBC završi istragu? Možda i da presudi?
A šta misliš,da li ce se Novak žaliti Politici ili Večernjim Novostima na presudu BBC ?


Ozbiljan problem neki ljudi imaju.
Potpuno izvrnuta predstava o tome kako pravosudni sistem izgleda.

Jedina moguca istraga u ovom trenutku je ona koju bi tužilaštvo pokrenulo po privatnoj tužbi za klevetu protv onih koji su bez dokaza tvrdili da je Novak falsifikovao pozitivan test.

Na žalost,suviše je veliki gospodin da takve sudski goni.
Mislim na ove domace.

Sefte bi bilo da ih oljušti na sudu i novac pokloni u humanitarne svrhe.

Jovan

pre 2 godine

Sad se tek vidi kakvih kompleksasa ima ovde u koment sekcijama koji ostavljaju po nekoliko komentara. Anketa 9:1 za Medvedeva, koment sekcija mozda 2:1. Pametnom dosta.

Јабучило

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ако не разумеш, не може ти се објаснити.

Vanja

pre 2 godine

Ja navijam da se istraga oko Noletovih testova (poceo Spiegel, evo BBC nastavlja) privede kraju. BBC nece odustati dok ne dobiju odgovore na pitanja.

Dott

pre 2 godine

Ni za koga, navijacu za tenis, ako bi morao da biram, nek pobedi Medvedev, jer Novak je ipak dovoljno nedelja na broju jedan, a GS titula mu nije dovoljno.

питам за друга

pre 2 godine

Iako ga dobije Medvedev, sto je velika verovatnoća da se desi, sigurno ga neće poniziti sa 3:0 kao Djokovica na US Openu
(realista, 28. januar 2022 15:44)

Шта се то конкретно понижавајуће десило на УС Опену? Ако буде 3:0, јавићеш се у понедељак да нам причаш какав је Надал јадник?

Stevka Božurevka

pre 2 godine

Sad se tek vidi kakvih kompleksasa ima ovde u koment sekcijama koji ostavljaju po nekoliko komentara. Anketa 9:1 za Medvedeva, koment sekcija mozda 2:1. Pametnom dosta.
(Jovan, 28. januar 2022 17:43)

Bravo, sad htedoh to da napišem!

replika

pre 2 godine

Pravi test za Medvedev da li konacno moze pobedit Rafu na GS jos uvek nije a onaj US Open se svako seca uz to betonu a Daniel igra odlicno ni Rafa nije los naprotiv. SAMO mu ne lezi AO u svakom slucaju mozda zadnja sansa za Vamosa da uzme drugi put taj GS. Za koga navijamo ostavljamo po strani cinjenica da Rafael Nadal najjaci mentalno igrac kad je rec o GS finalima sad ovog trena dok Medvedev odlican igracki sazreo napreduje ali ponavljam jos uvek nije dobio Nadala na GS.

KoleBL

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ако не разумеш, не може ти се објаснити.
(Јабучило, 28. januar 2022 20:15)

Joooj, logike! Bože, kakvih glava ima. A znaju u telefon i da ostavljaju poruke. Čudo.

bbROD

pre 2 godine

Nadal je pola karijere bio povredjen, i opet Djokovic nije uspeo da ga prestigne po GS titulama, gde bi Nadalu kraj bio da je bio zdrav??
(vaske, 28. januar 2022 17:20)
Ma da. Dvesta titula bi osvojio. Zasto li ima gori skor sa Đokovićem u medjusobnim susretima? Verovatno igrao povredjen. A verovatno je izjavio da ne bi voleo da Đokovic igra na AO zato sto se ne plasi Đokovića?

Šojiç

pre 2 godine

Ogadili ste velikog Novaka skoro svima koji su realno navijali za njega i komentarisali.zbog vas većina navija sad protiv njega.
(Zagor, 28. januar 2022 19:36)

Kako da ne, sportistu ceniš i pratiš ne zbog njegovih rezultata i sopstvenih afiniteta nego na osnovu količine simpatija koju u tebi bude njegovi navijači. O bože...
(Čiko, 28. januar 2022 22:21)

U stvari ne znaš ko je gori, da li muvator i narcis Djoka, ili njegove horde "navijača".

Gaga

pre 2 godine

Nadal je pobedio Medvedeva u finalu Us opena 3-2 to se nešto zaboravlja tada je Medo bio u istoj formi nekih 20 pobeda do Nadala ..Rafa nije u toj formi i slabije igra u Australiji ali može se desiti da eksplodira ... Tečajevi su 2.60 1.50

atp

pre 2 godine

Ukoliko Medvedev osvoji titulu imace 10925 poena. Nole ima 11015 poena, tako da ce u svakom slucaju da ostati na prvom mestu ATP liste.

https://live-tennis.eu/en/atp-live-ranking

Mix

pre 2 godine

Ee sad za sve one koji su govorili da je Novak pobjednik prije par nedelja. Kako, molim vas objasnite, kako je Novak pobjednik u svemu ovome? Ili ce ga Medvedev brzo preci na ATP ili Nadal po broju GS. Ali bitno je biti Srbin i svi su protiv.
(dada, 28. januar 2022 15:01)

Ако не разумеш, не може ти се објаснити.
(Јабучило, 28. januar 2022 20:15)

Ili kad bi neko slusao sta Novak prica sve ove godine,jedna od najjacih njegovih izjava jeste upravo ta,da IMA VAZNIJIH STVARI NA SVETU OD TENISA.