Nedelja, 23.01.2022.

08:30

Kecmanović posustao – raspucani Monfis ide dalje!

Srpski teniser Miomir Kecmanović nije uspeo da se plasira u četvrtfinale Australijan opena.

Izvor: MT

Kecmanoviæ posustao – raspucani Monfis ide dalje! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Lucifer Safin

pre 2 godine

Kurijer@

Naravno da nije, ja vec godina pisem da su nasi teniseri nesposobni za velika dela tj. ajde zapazenije rezultate na Mastersima a posebno GS, pod tim smatram barem cet. ili polufinale makar ne i tutula, ona je hiljadama svetlosnih godina daleko, dakle uglavnom drugo, trece kolo, evo Milomir otiso wauuu do 4-og kola, znamo sta je slicno bilo pre par godina na Mastersu u Parizu mislim, Filipko imao ludu srecu kada mu je Nadal predao, nisam siguran da li u polufinalu, a tamo igrao protiv J. Soka, i izgubio, naravno, e to je bila zivotna sansa da osvoji, ali ne, luzer ostaje luzer, sada ce neko reci pa i to je uspeh, finale covece, uradi i ti isto to, bla bla, i tada sam pisao da nikada vise nece imati takvu sansu, zaista i posle nekoliko godina nazalost Filipko ni blizu tog rez. naravno isto vazi i za nase ostale tenisere, e to nas ocekuje kada Novak ode u penIju, naravno tada 90% ljudi u Srbiji nece vise gledati i pratiti tenis!!!

Robert

pre 2 godine

Steta. Miomir nije iskoristio srecno dobijenu priliku da napravi veliki rezultat. Ovakva sansa mu se nece skoro ukazati. Nije pokazao da je igrac za vrhunske domete, malad je ali dovoljno godina ima da bi se videlo da li je sampionskog kova, nazalost nije. Cekacemo jos dugo nekog Srbina koji bi mogao da udje u zavrsnicu grend slem turnira.
(Kurijer, 23. januar 2022 13:48)

Pa i da je pobedio danas, to ne bi značilo da je igrač za vrhunske domete, već neko ko ume da iskoristi pružene srećne okolnosti. Nekako se to meša ovde. Igrač za velike domete pregazi velike favorite na putu do titule. Zatim, još jedna sporedna stvar (sporedna jer prolazi ispod radara) - samopouzdanje se stiče velikim skalpovima, a ne trijumfima pod srećnom zvezdom. Normalan igrač ne bi poleteo u nebesa čak i da osvoji titulu a da, recimo, nije se sreo ni sa jednim iz top 10. Zna i on da ga je poslužila velika sreća i da je iskoristio priliku. Više će samopouzdanja nakupiti neko ko ni ne podigne trofej, ali skine nekoliko velikih imena.

jarac lijan

pre 2 godine

@Kurijer
Cekajte,zar nije ovde stotinu puta vec receno kad se velika trojka povuce,da ce muski tenis biti kao zenski.To bi znacilo da u buducnosti bi vrlo lako mogli gledati Kecmana kao osvajaca nekog Slema,jel da

nece nolo da primi vakcinu

pre 2 godine

@Cekamo?
E vidis ja se ubuduce radujem svakom porazu Djokovica,tog antivaksera,varalice,rezimskog bota i razmazenog derista,koji je oko sebe generisao armiju onog najgoreg sto ova zemlja ima,velikih "Srbendi" koji pljuju svoje zemljake i navijaju protiv njih

mr

pre 2 godine

Kecmanović baš izgleda kao dobar momak i čvrst igrač koji sigurno ima mogućnost da tehničko-taktički napreduje, ali bojim se da mu nedostaje lucidnost za sam vrh. Čudno je to, ali relativno mali broj najboljih juniora (a on je bio najbolji na svetu) je napravio velike seniorske karijere.

Cekamo?

pre 2 godine

Radujem se sve nase koji su ispali vec u prvoj nedelji.
Sramno je bilo uopste ucestvovati ,posle sramote koju ucinise Novaku.
Verujem da su vam ovo najbolji dani do kraja karijere.

siime

pre 2 godine

ma cim Nole prestane igrati,,,pada interes i za tenis kod vas,,,,kao i skijanje kod nas,,nema Kostelica,,zavrsena teorija o skijaskoj naciji,,tako ce i kod vas,,kakva teniska nacija,,,

Rokabili

pre 2 godine

Svi srpski teniseri su loši u zavrsnicama setova, pa čak i Djokovic, koliko se puta samo desilo da ne dobijaju dobijene setove ili da na 6:5 I brejk gube, ili gube servis na 5:5... Samo što je Djokovic dovoljno jak da to posle ispravi, dok ostalima fali to malo i tako izgube dva tri seta i posle se predaju... Moraju bolje te završnice, jer ovako šteta...

Lik

pre 2 godine

Neki su predvidjeni za osrednjost a neki za sampione.
(Zoran Knezevic, 23. januar 2022 12:04)

Isto to važi i za Monfisa, taj nikada u životu ništa nije osvojio.
Za ovo sada može Novaku da zahvali, Beretinija neće proći a neće ga proći ni Nadal.

MileR

pre 2 godine

Daleko je i dogurao, ne može on biti vrhunski igrač, ali može biti među 100 najboljih dugo godina.
Sve u svemu ovo je za njega velki uspeh.

zvezdale

pre 2 godine

Odličan je bio Miša, moglo je otići u dosta duži meč da je otkinuo set. Gael ipak prevelik zalogaj, ovako preporođen i u punom naletu.

Ovo mu mora biti zamajac za nastavak sezone i karijere. Kad bi povezao 3-4 kola na svakom GS, bio bi siguran top 30 igrač, što je neki realan domet njegovog talenta.

Slušaj brata Nalbandijana i samo treniraj!

Kurijer

pre 2 godine

Steta. Miomir nije iskoristio srecno dobijenu priliku da napravi veliki rezultat. Ovakva sansa mu se nece skoro ukazati. Nije pokazao da je igrac za vrhunske domete, malad je ali dovoljno godina ima da bi se videlo da li je sampionskog kova, nazalost nije. Cekacemo jos dugo nekog Srbina koji bi mogao da udje u zavrsnicu grend slem turnira.

Poznavalac

pre 2 godine

Odličan meč.
Gael je bio miljenik sreće u II setu i zato je pobedio.
Kecmanović mora da nauči varijacije u igri, da bolje klntroliše tempo i biće u top 10, što mu maksimum

Srpkinja

pre 2 godine

👏👏👏 za Kecmanovića, sjajno se držao i uz rad i upornost može dosta da napreduje, a svi koji ga smatraju osrednjim igračem neka se sete koliko su mnogi pljuvali Đokovića kada je predavao mečeve i padao psihološki i gle čuda sada je prvi i među najboljima na svetu.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

За овај турнир смо изгубили Новака а добили смо Миомира, који је показао наговјештај да би могло од њега нешто бити. Скупо је "продао кожу" и показао добру игру. Само нека настави да ради и буде упоран и резултати ће доћи. БРАВО МИОМИРЕ! 👏👏👏🇷🇸🇷🇸🇷🇸

Фрфљави

pre 2 godine

Коначно испао! Сад и ти разјапи заставу после меча тек, где пише да је Ноле највећи.

Dejan

pre 2 godine

Nema čega da se stidi osim svog slugeranjskog i poniznog stava u vezi sa nepravdom učinjenom Novaku i toga što je tri klase ispod vrhunskih tenisera koja ne može da se nosi ni sa drugom klasom na zalasku karijere. Sram ih bilo sve zajedno i njega i ostalih...

marko

pre 2 godine

jeste ovo veliki uspeh, ali cisto da znate on nema sanse da bi dosao do 1/8 finala da nije upao umesto Novaka. Konkretno, njemu bi igrac kalibra Monfis dosao vec u prvom/drugom kolu da nije upao umesto Novaka. Tako da je ovo samo pokazatelj koliko znaci pozicija 1 na ATP listi i najlaksi moguci zreb do finala GS.
Tako da nemoj da se zacudite ako mu ovo bude najveci rezultat u karijeri, a ja bih voleo da me demantuje vec u Parizu.

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Pored muskulature i snage vrhunski teniseri bi morali da imaju i mozga. Danas smo gledali demonstraciju sile bez mozga. Deda Monfils, koji je jedva stajao, koristio je malo vise i cesce sive mozdane celije od naseg Kecmanovica. Uostalom to je tako i ne treba se ljutiti. Neki su predvidjeni za osrednjost a neki za sampione.

jojo

pre 2 godine

Kad te "vedeta" srpskog tenisa, mister Bogdan Obradović izbaksuzira svojom "stručnom" prognozom, ni Nadalova terapija te neće izvući...

Sića

pre 2 godine

Trebalo bi da se povuce u znak protesta zbog onoga sto su ucinili Novaku
(Rokaj Djokaj, 23. januar 2022 10:41)

ne...ne vrti se svet oko Novaka, dečko treba da se bori za sebe i svoju karijeru.
(Dušan, 23. januar 2022 10:45)

Slažem se, ali ako su već naši teniseri učestvovali na AO, niko od njih nije smeo da govori kako igraju za Noleta. Ti, samim tim pošto igraš na AO slažeš se sa njihovim odlukama. A naročito Kecmanović, on je i preuzeo mesto 1. nosioca od Novaka Đokovića (i imao na kraju krajeva najlakši mogući žreb na jednom Grend Slamu).
Koliko je dobar bio žreb za Đokovića sada se tek vidi, Monfis ga nije dobio nikada, koliko 17, 18 puta je izgubio zaredom, sada je još ispao Zverev, a Nadal nije imao ni jednog ozbiljnog protivnika do sada, a inače nije u nekoj formi posle izlaska iz povrede, tako da bi ga Nole verovatno lagano razvalio (naravno ako pre toga pobedi Šapovalova što će biti jako teško). Naravno, pre toga Busta ili Berrettini, ali oba igrača su realno daleko od Noleta na AO, možda bi mu Berrettini bio teži protivnik, a u finalu, pitanje je ko će i doći do finala sa one strane žreba, mada je Medvedev trenutno glavni favorit.

aaaa

pre 2 godine

@ ajmo Kec. igramo za ulazak u top 8 ljudi na planeti koja ima 8 milijardi ljudi. malo li je.

idemoo
(sima, 23. januar 2022 08:19)

Ne igraju svih 8 milijardi tenis..

drago

pre 2 godine

Dobar je Kecmanovic. Danas je Monfils imao malo više sreće, bio je malo bolji u ključnim trenucima. Moze Kecman puno.
Cilic sutra ima realne šanse protiv Aliassime-a. Jessica Pegula (djed joj doselilo iz Kotor Varosi, BIH) je prošla u 4-finale.
Vidjet ćemo sta će juniori napraviti, favoriti su prošli 1. kolo.

Stanje stvari

pre 2 godine

Ovaj Gael je takav laf,da čovek ne može da se naljuti na njega kad se prenemaže.Prosto,on to radi i kad vodi i kada gubi.Naš Miomir je odigrao meč,koji je se zove,tako blizu a tako dsleko.A za taj deo "malo mu fali" ustvari mora još mnogo žestoko da radi.U svakom slučaju,nema čega da se stidi.Gaelu zaista želim finale AO.

i to je tako

pre 2 godine

Gledajuci ovaj mec stiče se utisak da je ova Monfis nekakva svetska klasa koja samo pogadja linije.

Sto nam govori koliki je zapravo talenat i mastor Djokovic koga ovaj Monfis nije dobio ni jednom u 20 meceva.

JPR24

pre 2 godine

Nema čega da se stidi Kecmanović. Nije falilo mnogo, na papiru, ali za to malo više treba još rada i truda verovatno, ako nastavi da radi, uspece i da prođe u visi rang kad tad. Monfis je odigrao iskusno, malo umoren kao sto zna da bude, ali kao sto rekoh, lik je simpatičan bio i ostao, tako da je zalsuzeno došao do četvrtfinala, nadam se da će uspeti i dalje do polufinala pa možda i više !

Seek & Destroy

pre 2 godine

Cim Novak ode u penziju ovo ce da se gleda kao odlican rezultat.
A tenis ce u Srbiji da prate samo oni koji vole da ga prate i koji su ga pratili i pre Novaka.

pedja

pre 2 godine

Ocito oni koji pricaju kako je Monfils umoran nisu ga cesto gledali,pa on na svakom mecu poslije sat vremena glumi umor,savija ,se ,veze pertle to je njegov uobicajen ritual.Kakvi umoran mogao je jos dva seta igrati.

Z

pre 2 godine

Kecman je promenio trenera i to je prvi pomak na bolje. Protraćio je godinu ipo dana sa Nalbaldijanom i potrošio dosta novca na njega.
Igra dobro iz mesta ali trčanje u bekend mu je loše i zato često udara van balansa.
Nedorečen je kada krene u napad, odigra odličnu bekend dijagonalu, dobije kraću u sredinu i onda odigra forhend u "konfornu zonu" koji Monfils a i bilo koji igrač iz top 20 stiže bez problema.
Servis ima brzinu i snagu ali nema varijaciju.
Noge mu jesu sporije ali ako bude usavršio pre svega forhend i bude nalazio bolje uglove za kratke dijagonale, taj se nedostatak nogu može delimično kompenzovati.
Predstoji mu dosta rada, momak je vrlo vredan i uporan tako da će sigurno napredovati, a koliko će mu trebati da dodje do top 20 videćemo ali sam siguran da će doći jer ima kvalitet i mentalitet da to uradi.

kognitivna disonanca

pre 2 godine

Kecman se dobro borio i pokazao da može da se nosi sa jakim igračima na najvećim turnirima i da bude, bar, među prvih dvadeset.

HanSolo

pre 2 godine

Mija je bio solidan.. On samo treba da unapredi servu i biće možda najbolji iza Novaka srbin..On i švedski trener su dobro poćeli ovu godinu!

Kartonka za vanka

pre 2 godine

Kecmanovic ima talenat,dobre udarce,prostor za napredak ali za ovakve mečeve mu nedostaje iskustvo.Ovo može da mu bude samo podstrek da radi još jače i da bez opterećenja igra svaki meč punom snagom.U perspektivi mogao bi u top20.

Bojan

pre 2 godine

Bez rizika, srca, razocarenje je koliko ovi nasi teniseri igraju bez kicme.Sve je to ok, udjes u 16,izgubis, ali da igras na neku siguricu..

Baticca

pre 2 godine

Meni se dopalo ono sto je pokazao Kecman. Borbenost do kraja,sjajna fizicka pripremljenost,karakter. Slaba volej igra,bas slaba,ali decko igra sa osnovne to mu je baza i to je ok. Ne mogu opet da se ne zacudim koliko je velik talenat Monfilsa i koliko ga je protracio kroz karijeru. Hvala Miomire,osvetlao si obraz naseg tenisa

Aca bg

pre 2 godine

Nije mi jasno kako niko od onih koji su bili prvi u juniorima,na kraju nista ne uradi u seniorima.Nije Kecman prvi,ima ih koliko hoces.Izgleda da predugo igraju juniorske turnire,umesto da se kale na seniorskim ,makar i fjucersima.Ako sa 17-18g.ne mozes da igras makar sa losijim seniorima,nista neces da uradis ni kasnije.

NY

pre 2 godine

Miša je limitiran igrač. Negde oko 35 mesta Max. Cicipas je godinu dana stariji od Miše a već treća sezona u prvih deset. Rud je isto godište a u prvih 15

M.T.

pre 2 godine

Da li ste nekada odgledali neki Monfisov meč? Čovek svaki put glumi da je na izdisaju, dajte bre, pa da je stvarno tako izmoren kao što "pokazuje" ne bi se raspucavao odmah u sledećem poenu. Nego je lik ovako gotivan mnogima, pa mu se na sve to progleda kroz prste. Tako da nije baš da je Kecmanović kriv jer nije iskoristio priliku protiv "izmorenog" Francuza, već Monfis lepo koristi svaku priliku da protivnika izbaci iz ritma.

veliki strumf

pre 2 godine

Штета. Одлично играо Кецман, ово му је један од најбољих мечева у каријери иако га је изгубио.

Srbija

pre 2 godine

Svako ko misli da je Monfis ostao bez snage i da je malo falilo da se srusi, ocigledno ne prati tenis tako dugo. Jednostavno, to je Monfis i njegove psihicke igre sa protivnicima. Sa nekim prodje, sa nekim ne, ali to je on.

Didije

pre 2 godine

Presmesan AO,ko Srbe nece biti u zavrsnici,buce I Monfils ,pa ranije nije bio me pamtim,Novaka su oduzete dve titule US I AO gde su ka diskvalifikovali na oba da su ti bilo njegovi najveci rivali ni jedan nebi bio diskavlifikovan,nadam se da Nadal nece uzeti AO jer bi to bila dodatna nepravda jer million posto nebi osvojio da je Nole tu,nebi imao ni promil sanse ali oni sto te ne ubije ,to te ojaca

Deyan X

pre 2 godine

Steta, vodi 4-2 u gemovima, pa vodio 4-2 u taj brejku, I oba puta ispusti vodjstvo. Bar da je uzeo ovaj set, pa posle sta Bog da ...

dakiliz

pre 2 godine

Šta ti je psiha. Koliko je bitno održati fokus u ovom sportu i u trenucima kad treba da završiš set sa par poena ti staneš i izgubiš 5 poena zaredom i prospeš sve što si s mukom zaradio zadnjih sat vremena.

Zimski

pre 2 godine

Moze Kecman lagano da ga dobije, ali bojim se da je iskustvo na Monfilsovoj strani. Sta god bilo na kraju, svaka ti cast Kecmane, predstavljas nas u najboljem svetu!!!Samo da ne citam vise one koji pisu, trebao je da se povuce zbog Novaka i slicne gluposti.

Sića

pre 2 godine

Spore noge, najveći nedostatak Miomira. Očigledno je da mu eksplozivna snaga donjih ekstremiteta nažalost nije urođena i na njoj se može raditi 5-10%.
Mislim da su toliki stručnjaci, koji su radili s njim u mlađim danima, morali na tome mnogo više da rade i da ono što su mogli poprave, ili su pak radili naopako.

is

pre 2 godine

Miomir je toliko dobro odigrao ovaj drugi set, da mislim da bi ga osvojio protiv svakog drugog protivnika. Jednostavno, Gael je bio izuzetno motivisan i pogađao nešto što inače ne bi.

Papadubi

pre 2 godine

Da li iko veruje da Monfils moze od nekog da izgubi kqd ovako igra. Covek ubija na ovom meču. Kecmanović dok ne popravi servis nema prvih 20. Ali svaka mu cast i za ovo 4. kolo. Do kraja turnira napred Monfils i napij se krvi Nadalu!

Dušan

pre 2 godine

Trebalo bi da se povuce u znak protesta zbog onoga sto su ucinili Novaku
(Rokaj Djokaj, 23. januar 2022 10:41)

ne...ne vrti se svet oko Novaka, dečko treba da se bori za sebe i svoju karijeru.

Straight Outta München

pre 2 godine

Novak nas je nenormalno mnogo razmazio. Imamo ovog momka koji se probio u osminu finala Gren Slema, nešto što je do pojave Novaka i cele te ludačke generacije tenisera i teniserki bila misaona imenica. Do tada smo slavili Bobu Živojinovića (sa pravom) koji je za celu karijeru u singlu imao dva polufinala slema i treće kolo na Roland Garosu i USO. Želim da istaknem koliko je ovo u suštini veliki uspeh za Kecmanovića i našu zemlju. Srećno protiv Monfisa!
(Milan, 23. januar 2022 08:34

Tipsarevic je bio 8.igrac sveta u konkurenciji Nadala, Djokovica, Federera, Mareja, DelPotra, Vavrinke…

Bradilic

pre 2 godine

Ovo je trebalo da bude 3-0 za Kecmana. Toliko propustenih sansi, da to nije realno. Ne znam kada ce neki nas da napravi iskorak i pobedi neki bitan mec. Stvarno steta ako izgubi, mogao je ovo da dobije lagano, pa da ni u 1/4 ne bude totalni autsajder.

kimiko

pre 2 godine

Dobra igra Kecmanovica, bez obzira na izgubljena dva seta. Samo da malo više miksuje udarce, ima još uvek šansu. Momfis se baš morao dobro oznojiti za ovu prednost. Zaslužio je Kecman sve pohvale

Gambeeet

pre 2 godine

Uh, koja šteta. Uz nesporno znanje i iskustvo koje ima Monfis i izuzetno hrabru igru u ovom taj-brejku, u dva jako bitna poena kada je Miša imao mini-brejkove, loptica u jednom poenu kači dvaput sajlu i drugi put jednom taj vrh mreže, makar da je malo sreće bilo u tim momentima. Naravno, ključan aspekt igre koji Miomir mora da popravi ako hoće, a siguran sam da može u TOP20 jer ima odlične i jake osnovne udarce, jeste taj prvi servis, jednostavno nikakvu prednost ne stiče čak i njegovim ubacivanjem i onda mora naporno da radi za svaki poen protiv svih ovih vrhunskih igrača i atleta. Primera radi, drugi mu je sasvim dobar, ima dosta varijacija, tako da ima podlogu na kojoj treba da radi da bi mu taj početni udarac bio ubojitiji. Samo napred Kec, nemaš za čime da žališ čak i ako ovo izgubiš sa 3:0, odigrao si odličan turnir i nadam se da će se uzlazna forma preneti i na nastavak ove sezone. La Monfa gotivim jako, ali brate ono uzimanje vazduha po 15s, pa potom trčanje kao da je tek odradio zagrevanje i hirurški precizni udarci, neki vineri i od preko 160km/h uz liniju, ne može a da ne ide na živce, ali treba to doživeti kao sastavni deo Gaelove igre i ne obraćati pažnju koliko je to moguće.

Aleksandar

pre 2 godine

Kecmanović divno igra ali je izgubio sve ključne poene zbog fizičke (ne)pripremljenosti. Kraj drugog seta a on ne trči jer ne može sa 22 godine. Ljudi pričaju psihički da je slab - nije, ali bio bi još jači da zna da može da pretrči teren 5 puta za redom levo desno i tako 4 puta za redom. Ne znam ko mu je trener ali fizički trening je podbacio na žalost.

Zeka FMP ludak

pre 2 godine

I ako je 2:0 za Monfilsa, razlika je jako mala između njih.
Ako je Miomir bolje fizički spreman može svašta da se dogodi...
Ajmo majstore, osveti Đokovića i naravno da nikada nije trebao da otkaže AO zbog Đokovića.
Ipak je ovi individualni sport i ja se nadam da će on ići svojim putem...

Oki

pre 2 godine

Bori se Kecmanović odlično, ali mu očigledno fali kondicije i bolja pokrivenost terena. Ako ta dva uspe da sredi u budućnosti, može da uđe u top 10

Banjalucanin

pre 2 godine

iako je izgubio prvi set, odlicno je miomir odigrao - svaka cast burazeru na igri. ovakvom igrom mozes brzo u top20 pa onda, ko zna?!?

Olja

pre 2 godine

Posustao je, steta. A samo da zna koliko navijaca ima. Nikad ih vise nije imao.
Ipak, ipak, mozda se posreci pa mu, kao i Noletu, bezbroj puta, iznenada ojaca zelja i volja za pobjedom.

JPR24

pre 2 godine

Kecmanović da izdrži, i ako uzme prvi set, 90% dobija i meč ! No kako god, neka da maksimum. A i Monfis je simpatičan lik, pa šta bude.

formagio

pre 2 godine

Slab je on psihički, ima dosta talenta i može napredovati, ali psiha mora da se popravi što pre.. Monfils isto nije jak psihički, ali iskustvo je na njegovoj strani.. Kako god i ovo je veliki uspeh za njega u ovoj fazi karijere.. Naslednik Đokovića se neće roditi sigurno duži period, ali ima potencijal da bude u top 10 jednog dana

Pantagruel

pre 2 godine

Само хладном главом се може напред у историју. Ако човек није оптерећен страхом од могућег пораза, повећавају му се шансе да постане победник. Допада ми се ментални склоп овог момка. Највећа добит од његовог учинка на овом турниру је "пробијање леда". Волео бих да то буде само почетак и да уследи континуитет његових добрих резултата на наредним турнирима. Али за почетак му желим да доживи остварење своје бајке и да на овом турниру доспе до фазе у којој га пре почетка нико није замишљао, па су многи од наших чак и јуче тврдили да је немогућа.

Paradox

pre 2 godine

Ono sto se da primetiti, da svi nasi teniseri sem Novaka kao da igraju bez zelje, zato je Nple sampion! Ajde Kecmanovicu bodri se, deri se, a ne mrtav ladan, sve teze i teze osvaja gemove

Milan

pre 2 godine

Novak nas je nenormalno mnogo razmazio. Imamo ovog momka koji se probio u osminu finala Gren Slema, nešto što je do pojave Novaka i cele te ludačke generacije tenisera i teniserki bila misaona imenica. Do tada smo slavili Bobu Živojinovića (sa pravom) koji je za celu karijeru u singlu imao dva polufinala slema i treće kolo na Roland Garosu i USO. Želim da istaknem koliko je ovo u suštini veliki uspeh za Kecmanovića i našu zemlju. Srećno protiv Monfisa!

šomaboba

pre 2 godine

i dalje je veliki atleta ova Monfils,ima veliko iskustvo,i u ovim godinama ekspresno vraca loptice.

Mislim da ce ovaj mec odluciti neiznudjene greške .

Hajde Momire pusti ruku. Uz tebe smo...

Milan

pre 2 godine

Novak nas je nenormalno mnogo razmazio. Imamo ovog momka koji se probio u osminu finala Gren Slema, nešto što je do pojave Novaka i cele te ludačke generacije tenisera i teniserki bila misaona imenica. Do tada smo slavili Bobu Živojinovića (sa pravom) koji je za celu karijeru u singlu imao dva polufinala slema i treće kolo na Roland Garosu i USO. Želim da istaknem koliko je ovo u suštini veliki uspeh za Kecmanovića i našu zemlju. Srećno protiv Monfisa!

šomaboba

pre 2 godine

i dalje je veliki atleta ova Monfils,ima veliko iskustvo,i u ovim godinama ekspresno vraca loptice.

Mislim da ce ovaj mec odluciti neiznudjene greške .

Hajde Momire pusti ruku. Uz tebe smo...

Baticca

pre 2 godine

Meni se dopalo ono sto je pokazao Kecman. Borbenost do kraja,sjajna fizicka pripremljenost,karakter. Slaba volej igra,bas slaba,ali decko igra sa osnovne to mu je baza i to je ok. Ne mogu opet da se ne zacudim koliko je velik talenat Monfilsa i koliko ga je protracio kroz karijeru. Hvala Miomire,osvetlao si obraz naseg tenisa

Zimski

pre 2 godine

Moze Kecman lagano da ga dobije, ali bojim se da je iskustvo na Monfilsovoj strani. Sta god bilo na kraju, svaka ti cast Kecmane, predstavljas nas u najboljem svetu!!!Samo da ne citam vise one koji pisu, trebao je da se povuce zbog Novaka i slicne gluposti.

Seek & Destroy

pre 2 godine

Cim Novak ode u penziju ovo ce da se gleda kao odlican rezultat.
A tenis ce u Srbiji da prate samo oni koji vole da ga prate i koji su ga pratili i pre Novaka.

Straight Outta München

pre 2 godine

Novak nas je nenormalno mnogo razmazio. Imamo ovog momka koji se probio u osminu finala Gren Slema, nešto što je do pojave Novaka i cele te ludačke generacije tenisera i teniserki bila misaona imenica. Do tada smo slavili Bobu Živojinovića (sa pravom) koji je za celu karijeru u singlu imao dva polufinala slema i treće kolo na Roland Garosu i USO. Želim da istaknem koliko je ovo u suštini veliki uspeh za Kecmanovića i našu zemlju. Srećno protiv Monfisa!
(Milan, 23. januar 2022 08:34

Tipsarevic je bio 8.igrac sveta u konkurenciji Nadala, Djokovica, Federera, Mareja, DelPotra, Vavrinke…

Pantagruel

pre 2 godine

Само хладном главом се може напред у историју. Ако човек није оптерећен страхом од могућег пораза, повећавају му се шансе да постане победник. Допада ми се ментални склоп овог момка. Највећа добит од његовог учинка на овом турниру је "пробијање леда". Волео бих да то буде само почетак и да уследи континуитет његових добрих резултата на наредним турнирима. Али за почетак му желим да доживи остварење своје бајке и да на овом турниру доспе до фазе у којој га пре почетка нико није замишљао, па су многи од наших чак и јуче тврдили да је немогућа.

i to je tako

pre 2 godine

Gledajuci ovaj mec stiče se utisak da je ova Monfis nekakva svetska klasa koja samo pogadja linije.

Sto nam govori koliki je zapravo talenat i mastor Djokovic koga ovaj Monfis nije dobio ni jednom u 20 meceva.

M.T.

pre 2 godine

Da li ste nekada odgledali neki Monfisov meč? Čovek svaki put glumi da je na izdisaju, dajte bre, pa da je stvarno tako izmoren kao što "pokazuje" ne bi se raspucavao odmah u sledećem poenu. Nego je lik ovako gotivan mnogima, pa mu se na sve to progleda kroz prste. Tako da nije baš da je Kecmanović kriv jer nije iskoristio priliku protiv "izmorenog" Francuza, već Monfis lepo koristi svaku priliku da protivnika izbaci iz ritma.

Banjalucanin

pre 2 godine

iako je izgubio prvi set, odlicno je miomir odigrao - svaka cast burazeru na igri. ovakvom igrom mozes brzo u top20 pa onda, ko zna?!?

Dušan

pre 2 godine

Trebalo bi da se povuce u znak protesta zbog onoga sto su ucinili Novaku
(Rokaj Djokaj, 23. januar 2022 10:41)

ne...ne vrti se svet oko Novaka, dečko treba da se bori za sebe i svoju karijeru.

pedja

pre 2 godine

Ocito oni koji pricaju kako je Monfils umoran nisu ga cesto gledali,pa on na svakom mecu poslije sat vremena glumi umor,savija ,se ,veze pertle to je njegov uobicajen ritual.Kakvi umoran mogao je jos dva seta igrati.

Srbija

pre 2 godine

Svako ko misli da je Monfis ostao bez snage i da je malo falilo da se srusi, ocigledno ne prati tenis tako dugo. Jednostavno, to je Monfis i njegove psihicke igre sa protivnicima. Sa nekim prodje, sa nekim ne, ali to je on.

JPR24

pre 2 godine

Kecmanović da izdrži, i ako uzme prvi set, 90% dobija i meč ! No kako god, neka da maksimum. A i Monfis je simpatičan lik, pa šta bude.

Sića

pre 2 godine

Spore noge, najveći nedostatak Miomira. Očigledno je da mu eksplozivna snaga donjih ekstremiteta nažalost nije urođena i na njoj se može raditi 5-10%.
Mislim da su toliki stručnjaci, koji su radili s njim u mlađim danima, morali na tome mnogo više da rade i da ono što su mogli poprave, ili su pak radili naopako.

formagio

pre 2 godine

Slab je on psihički, ima dosta talenta i može napredovati, ali psiha mora da se popravi što pre.. Monfils isto nije jak psihički, ali iskustvo je na njegovoj strani.. Kako god i ovo je veliki uspeh za njega u ovoj fazi karijere.. Naslednik Đokovića se neće roditi sigurno duži period, ali ima potencijal da bude u top 10 jednog dana

Stanje stvari

pre 2 godine

Ovaj Gael je takav laf,da čovek ne može da se naljuti na njega kad se prenemaže.Prosto,on to radi i kad vodi i kada gubi.Naš Miomir je odigrao meč,koji je se zove,tako blizu a tako dsleko.A za taj deo "malo mu fali" ustvari mora još mnogo žestoko da radi.U svakom slučaju,nema čega da se stidi.Gaelu zaista želim finale AO.

veliki strumf

pre 2 godine

Штета. Одлично играо Кецман, ово му је један од најбољих мечева у каријери иако га је изгубио.

Bradilic

pre 2 godine

Ovo je trebalo da bude 3-0 za Kecmana. Toliko propustenih sansi, da to nije realno. Ne znam kada ce neki nas da napravi iskorak i pobedi neki bitan mec. Stvarno steta ako izgubi, mogao je ovo da dobije lagano, pa da ni u 1/4 ne bude totalni autsajder.

NY

pre 2 godine

Miša je limitiran igrač. Negde oko 35 mesta Max. Cicipas je godinu dana stariji od Miše a već treća sezona u prvih deset. Rud je isto godište a u prvih 15

Aca bg

pre 2 godine

Nije mi jasno kako niko od onih koji su bili prvi u juniorima,na kraju nista ne uradi u seniorima.Nije Kecman prvi,ima ih koliko hoces.Izgleda da predugo igraju juniorske turnire,umesto da se kale na seniorskim ,makar i fjucersima.Ako sa 17-18g.ne mozes da igras makar sa losijim seniorima,nista neces da uradis ni kasnije.

Z

pre 2 godine

Kecman je promenio trenera i to je prvi pomak na bolje. Protraćio je godinu ipo dana sa Nalbaldijanom i potrošio dosta novca na njega.
Igra dobro iz mesta ali trčanje u bekend mu je loše i zato često udara van balansa.
Nedorečen je kada krene u napad, odigra odličnu bekend dijagonalu, dobije kraću u sredinu i onda odigra forhend u "konfornu zonu" koji Monfils a i bilo koji igrač iz top 20 stiže bez problema.
Servis ima brzinu i snagu ali nema varijaciju.
Noge mu jesu sporije ali ako bude usavršio pre svega forhend i bude nalazio bolje uglove za kratke dijagonale, taj se nedostatak nogu može delimično kompenzovati.
Predstoji mu dosta rada, momak je vrlo vredan i uporan tako da će sigurno napredovati, a koliko će mu trebati da dodje do top 20 videćemo ali sam siguran da će doći jer ima kvalitet i mentalitet da to uradi.

Kartonka za vanka

pre 2 godine

Kecmanovic ima talenat,dobre udarce,prostor za napredak ali za ovakve mečeve mu nedostaje iskustvo.Ovo može da mu bude samo podstrek da radi još jače i da bez opterećenja igra svaki meč punom snagom.U perspektivi mogao bi u top20.

Srpkinja

pre 2 godine

👏👏👏 za Kecmanovića, sjajno se držao i uz rad i upornost može dosta da napreduje, a svi koji ga smatraju osrednjim igračem neka se sete koliko su mnogi pljuvali Đokovića kada je predavao mečeve i padao psihološki i gle čuda sada je prvi i među najboljima na svetu.

dakiliz

pre 2 godine

Šta ti je psiha. Koliko je bitno održati fokus u ovom sportu i u trenucima kad treba da završiš set sa par poena ti staneš i izgubiš 5 poena zaredom i prospeš sve što si s mukom zaradio zadnjih sat vremena.

jojo

pre 2 godine

Kad te "vedeta" srpskog tenisa, mister Bogdan Obradović izbaksuzira svojom "stručnom" prognozom, ni Nadalova terapija te neće izvući...

aaaa

pre 2 godine

@ ajmo Kec. igramo za ulazak u top 8 ljudi na planeti koja ima 8 milijardi ljudi. malo li je.

idemoo
(sima, 23. januar 2022 08:19)

Ne igraju svih 8 milijardi tenis..

Olja

pre 2 godine

Posustao je, steta. A samo da zna koliko navijaca ima. Nikad ih vise nije imao.
Ipak, ipak, mozda se posreci pa mu, kao i Noletu, bezbroj puta, iznenada ojaca zelja i volja za pobjedom.

kognitivna disonanca

pre 2 godine

Kecman se dobro borio i pokazao da može da se nosi sa jakim igračima na najvećim turnirima i da bude, bar, među prvih dvadeset.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

За овај турнир смо изгубили Новака а добили смо Миомира, који је показао наговјештај да би могло од њега нешто бити. Скупо је "продао кожу" и показао добру игру. Само нека настави да ради и буде упоран и резултати ће доћи. БРАВО МИОМИРЕ! 👏👏👏🇷🇸🇷🇸🇷🇸

JPR24

pre 2 godine

Nema čega da se stidi Kecmanović. Nije falilo mnogo, na papiru, ali za to malo više treba još rada i truda verovatno, ako nastavi da radi, uspece i da prođe u visi rang kad tad. Monfis je odigrao iskusno, malo umoren kao sto zna da bude, ali kao sto rekoh, lik je simpatičan bio i ostao, tako da je zalsuzeno došao do četvrtfinala, nadam se da će uspeti i dalje do polufinala pa možda i više !

Deyan X

pre 2 godine

Steta, vodi 4-2 u gemovima, pa vodio 4-2 u taj brejku, I oba puta ispusti vodjstvo. Bar da je uzeo ovaj set, pa posle sta Bog da ...

Gambeeet

pre 2 godine

Uh, koja šteta. Uz nesporno znanje i iskustvo koje ima Monfis i izuzetno hrabru igru u ovom taj-brejku, u dva jako bitna poena kada je Miša imao mini-brejkove, loptica u jednom poenu kači dvaput sajlu i drugi put jednom taj vrh mreže, makar da je malo sreće bilo u tim momentima. Naravno, ključan aspekt igre koji Miomir mora da popravi ako hoće, a siguran sam da može u TOP20 jer ima odlične i jake osnovne udarce, jeste taj prvi servis, jednostavno nikakvu prednost ne stiče čak i njegovim ubacivanjem i onda mora naporno da radi za svaki poen protiv svih ovih vrhunskih igrača i atleta. Primera radi, drugi mu je sasvim dobar, ima dosta varijacija, tako da ima podlogu na kojoj treba da radi da bi mu taj početni udarac bio ubojitiji. Samo napred Kec, nemaš za čime da žališ čak i ako ovo izgubiš sa 3:0, odigrao si odličan turnir i nadam se da će se uzlazna forma preneti i na nastavak ove sezone. La Monfa gotivim jako, ali brate ono uzimanje vazduha po 15s, pa potom trčanje kao da je tek odradio zagrevanje i hirurški precizni udarci, neki vineri i od preko 160km/h uz liniju, ne može a da ne ide na živce, ali treba to doživeti kao sastavni deo Gaelove igre i ne obraćati pažnju koliko je to moguće.

Sića

pre 2 godine

Trebalo bi da se povuce u znak protesta zbog onoga sto su ucinili Novaku
(Rokaj Djokaj, 23. januar 2022 10:41)

ne...ne vrti se svet oko Novaka, dečko treba da se bori za sebe i svoju karijeru.
(Dušan, 23. januar 2022 10:45)

Slažem se, ali ako su već naši teniseri učestvovali na AO, niko od njih nije smeo da govori kako igraju za Noleta. Ti, samim tim pošto igraš na AO slažeš se sa njihovim odlukama. A naročito Kecmanović, on je i preuzeo mesto 1. nosioca od Novaka Đokovića (i imao na kraju krajeva najlakši mogući žreb na jednom Grend Slamu).
Koliko je dobar bio žreb za Đokovića sada se tek vidi, Monfis ga nije dobio nikada, koliko 17, 18 puta je izgubio zaredom, sada je još ispao Zverev, a Nadal nije imao ni jednog ozbiljnog protivnika do sada, a inače nije u nekoj formi posle izlaska iz povrede, tako da bi ga Nole verovatno lagano razvalio (naravno ako pre toga pobedi Šapovalova što će biti jako teško). Naravno, pre toga Busta ili Berrettini, ali oba igrača su realno daleko od Noleta na AO, možda bi mu Berrettini bio teži protivnik, a u finalu, pitanje je ko će i doći do finala sa one strane žreba, mada je Medvedev trenutno glavni favorit.

Aleksandar

pre 2 godine

Kecmanović divno igra ali je izgubio sve ključne poene zbog fizičke (ne)pripremljenosti. Kraj drugog seta a on ne trči jer ne može sa 22 godine. Ljudi pričaju psihički da je slab - nije, ali bio bi još jači da zna da može da pretrči teren 5 puta za redom levo desno i tako 4 puta za redom. Ne znam ko mu je trener ali fizički trening je podbacio na žalost.

Paradox

pre 2 godine

Ono sto se da primetiti, da svi nasi teniseri sem Novaka kao da igraju bez zelje, zato je Nple sampion! Ajde Kecmanovicu bodri se, deri se, a ne mrtav ladan, sve teze i teze osvaja gemove

Oki

pre 2 godine

Bori se Kecmanović odlično, ali mu očigledno fali kondicije i bolja pokrivenost terena. Ako ta dva uspe da sredi u budućnosti, može da uđe u top 10

Bojan

pre 2 godine

Bez rizika, srca, razocarenje je koliko ovi nasi teniseri igraju bez kicme.Sve je to ok, udjes u 16,izgubis, ali da igras na neku siguricu..

drago

pre 2 godine

Dobar je Kecmanovic. Danas je Monfils imao malo više sreće, bio je malo bolji u ključnim trenucima. Moze Kecman puno.
Cilic sutra ima realne šanse protiv Aliassime-a. Jessica Pegula (djed joj doselilo iz Kotor Varosi, BIH) je prošla u 4-finale.
Vidjet ćemo sta će juniori napraviti, favoriti su prošli 1. kolo.

HanSolo

pre 2 godine

Mija je bio solidan.. On samo treba da unapredi servu i biće možda najbolji iza Novaka srbin..On i švedski trener su dobro poćeli ovu godinu!

marko

pre 2 godine

jeste ovo veliki uspeh, ali cisto da znate on nema sanse da bi dosao do 1/8 finala da nije upao umesto Novaka. Konkretno, njemu bi igrac kalibra Monfis dosao vec u prvom/drugom kolu da nije upao umesto Novaka. Tako da je ovo samo pokazatelj koliko znaci pozicija 1 na ATP listi i najlaksi moguci zreb do finala GS.
Tako da nemoj da se zacudite ako mu ovo bude najveci rezultat u karijeri, a ja bih voleo da me demantuje vec u Parizu.

kimiko

pre 2 godine

Dobra igra Kecmanovica, bez obzira na izgubljena dva seta. Samo da malo više miksuje udarce, ima još uvek šansu. Momfis se baš morao dobro oznojiti za ovu prednost. Zaslužio je Kecman sve pohvale

Papadubi

pre 2 godine

Da li iko veruje da Monfils moze od nekog da izgubi kqd ovako igra. Covek ubija na ovom meču. Kecmanović dok ne popravi servis nema prvih 20. Ali svaka mu cast i za ovo 4. kolo. Do kraja turnira napred Monfils i napij se krvi Nadalu!

is

pre 2 godine

Miomir je toliko dobro odigrao ovaj drugi set, da mislim da bi ga osvojio protiv svakog drugog protivnika. Jednostavno, Gael je bio izuzetno motivisan i pogađao nešto što inače ne bi.

Zeka FMP ludak

pre 2 godine

I ako je 2:0 za Monfilsa, razlika je jako mala između njih.
Ako je Miomir bolje fizički spreman može svašta da se dogodi...
Ajmo majstore, osveti Đokovića i naravno da nikada nije trebao da otkaže AO zbog Đokovića.
Ipak je ovi individualni sport i ja se nadam da će on ići svojim putem...

Фрфљави

pre 2 godine

Коначно испао! Сад и ти разјапи заставу после меча тек, где пише да је Ноле највећи.

MileR

pre 2 godine

Daleko je i dogurao, ne može on biti vrhunski igrač, ali može biti među 100 najboljih dugo godina.
Sve u svemu ovo je za njega velki uspeh.

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Pored muskulature i snage vrhunski teniseri bi morali da imaju i mozga. Danas smo gledali demonstraciju sile bez mozga. Deda Monfils, koji je jedva stajao, koristio je malo vise i cesce sive mozdane celije od naseg Kecmanovica. Uostalom to je tako i ne treba se ljutiti. Neki su predvidjeni za osrednjost a neki za sampione.

Rokabili

pre 2 godine

Svi srpski teniseri su loši u zavrsnicama setova, pa čak i Djokovic, koliko se puta samo desilo da ne dobijaju dobijene setove ili da na 6:5 I brejk gube, ili gube servis na 5:5... Samo što je Djokovic dovoljno jak da to posle ispravi, dok ostalima fali to malo i tako izgube dva tri seta i posle se predaju... Moraju bolje te završnice, jer ovako šteta...

zvezdale

pre 2 godine

Odličan je bio Miša, moglo je otići u dosta duži meč da je otkinuo set. Gael ipak prevelik zalogaj, ovako preporođen i u punom naletu.

Ovo mu mora biti zamajac za nastavak sezone i karijere. Kad bi povezao 3-4 kola na svakom GS, bio bi siguran top 30 igrač, što je neki realan domet njegovog talenta.

Slušaj brata Nalbandijana i samo treniraj!

Kurijer

pre 2 godine

Steta. Miomir nije iskoristio srecno dobijenu priliku da napravi veliki rezultat. Ovakva sansa mu se nece skoro ukazati. Nije pokazao da je igrac za vrhunske domete, malad je ali dovoljno godina ima da bi se videlo da li je sampionskog kova, nazalost nije. Cekacemo jos dugo nekog Srbina koji bi mogao da udje u zavrsnicu grend slem turnira.

Didije

pre 2 godine

Presmesan AO,ko Srbe nece biti u zavrsnici,buce I Monfils ,pa ranije nije bio me pamtim,Novaka su oduzete dve titule US I AO gde su ka diskvalifikovali na oba da su ti bilo njegovi najveci rivali ni jedan nebi bio diskavlifikovan,nadam se da Nadal nece uzeti AO jer bi to bila dodatna nepravda jer million posto nebi osvojio da je Nole tu,nebi imao ni promil sanse ali oni sto te ne ubije ,to te ojaca

Lik

pre 2 godine

Neki su predvidjeni za osrednjost a neki za sampione.
(Zoran Knezevic, 23. januar 2022 12:04)

Isto to važi i za Monfisa, taj nikada u životu ništa nije osvojio.
Za ovo sada može Novaku da zahvali, Beretinija neće proći a neće ga proći ni Nadal.

jarac lijan

pre 2 godine

@Kurijer
Cekajte,zar nije ovde stotinu puta vec receno kad se velika trojka povuce,da ce muski tenis biti kao zenski.To bi znacilo da u buducnosti bi vrlo lako mogli gledati Kecmana kao osvajaca nekog Slema,jel da

Dejan

pre 2 godine

Nema čega da se stidi osim svog slugeranjskog i poniznog stava u vezi sa nepravdom učinjenom Novaku i toga što je tri klase ispod vrhunskih tenisera koja ne može da se nosi ni sa drugom klasom na zalasku karijere. Sram ih bilo sve zajedno i njega i ostalih...

siime

pre 2 godine

ma cim Nole prestane igrati,,,pada interes i za tenis kod vas,,,,kao i skijanje kod nas,,nema Kostelica,,zavrsena teorija o skijaskoj naciji,,tako ce i kod vas,,kakva teniska nacija,,,

Robert

pre 2 godine

Steta. Miomir nije iskoristio srecno dobijenu priliku da napravi veliki rezultat. Ovakva sansa mu se nece skoro ukazati. Nije pokazao da je igrac za vrhunske domete, malad je ali dovoljno godina ima da bi se videlo da li je sampionskog kova, nazalost nije. Cekacemo jos dugo nekog Srbina koji bi mogao da udje u zavrsnicu grend slem turnira.
(Kurijer, 23. januar 2022 13:48)

Pa i da je pobedio danas, to ne bi značilo da je igrač za vrhunske domete, već neko ko ume da iskoristi pružene srećne okolnosti. Nekako se to meša ovde. Igrač za velike domete pregazi velike favorite na putu do titule. Zatim, još jedna sporedna stvar (sporedna jer prolazi ispod radara) - samopouzdanje se stiče velikim skalpovima, a ne trijumfima pod srećnom zvezdom. Normalan igrač ne bi poleteo u nebesa čak i da osvoji titulu a da, recimo, nije se sreo ni sa jednim iz top 10. Zna i on da ga je poslužila velika sreća i da je iskoristio priliku. Više će samopouzdanja nakupiti neko ko ni ne podigne trofej, ali skine nekoliko velikih imena.

mr

pre 2 godine

Kecmanović baš izgleda kao dobar momak i čvrst igrač koji sigurno ima mogućnost da tehničko-taktički napreduje, ali bojim se da mu nedostaje lucidnost za sam vrh. Čudno je to, ali relativno mali broj najboljih juniora (a on je bio najbolji na svetu) je napravio velike seniorske karijere.

Poznavalac

pre 2 godine

Odličan meč.
Gael je bio miljenik sreće u II setu i zato je pobedio.
Kecmanović mora da nauči varijacije u igri, da bolje klntroliše tempo i biće u top 10, što mu maksimum

nece nolo da primi vakcinu

pre 2 godine

@Cekamo?
E vidis ja se ubuduce radujem svakom porazu Djokovica,tog antivaksera,varalice,rezimskog bota i razmazenog derista,koji je oko sebe generisao armiju onog najgoreg sto ova zemlja ima,velikih "Srbendi" koji pljuju svoje zemljake i navijaju protiv njih

Cekamo?

pre 2 godine

Radujem se sve nase koji su ispali vec u prvoj nedelji.
Sramno je bilo uopste ucestvovati ,posle sramote koju ucinise Novaku.
Verujem da su vam ovo najbolji dani do kraja karijere.

Lucifer Safin

pre 2 godine

Kurijer@

Naravno da nije, ja vec godina pisem da su nasi teniseri nesposobni za velika dela tj. ajde zapazenije rezultate na Mastersima a posebno GS, pod tim smatram barem cet. ili polufinale makar ne i tutula, ona je hiljadama svetlosnih godina daleko, dakle uglavnom drugo, trece kolo, evo Milomir otiso wauuu do 4-og kola, znamo sta je slicno bilo pre par godina na Mastersu u Parizu mislim, Filipko imao ludu srecu kada mu je Nadal predao, nisam siguran da li u polufinalu, a tamo igrao protiv J. Soka, i izgubio, naravno, e to je bila zivotna sansa da osvoji, ali ne, luzer ostaje luzer, sada ce neko reci pa i to je uspeh, finale covece, uradi i ti isto to, bla bla, i tada sam pisao da nikada vise nece imati takvu sansu, zaista i posle nekoliko godina nazalost Filipko ni blizu tog rez. naravno isto vazi i za nase ostale tenisere, e to nas ocekuje kada Novak ode u penIju, naravno tada 90% ljudi u Srbiji nece vise gledati i pratiti tenis!!!

Фрфљави

pre 2 godine

Коначно испао! Сад и ти разјапи заставу после меча тек, где пише да је Ноле највећи.

Dejan

pre 2 godine

Nema čega da se stidi osim svog slugeranjskog i poniznog stava u vezi sa nepravdom učinjenom Novaku i toga što je tri klase ispod vrhunskih tenisera koja ne može da se nosi ni sa drugom klasom na zalasku karijere. Sram ih bilo sve zajedno i njega i ostalih...

marko

pre 2 godine

jeste ovo veliki uspeh, ali cisto da znate on nema sanse da bi dosao do 1/8 finala da nije upao umesto Novaka. Konkretno, njemu bi igrac kalibra Monfis dosao vec u prvom/drugom kolu da nije upao umesto Novaka. Tako da je ovo samo pokazatelj koliko znaci pozicija 1 na ATP listi i najlaksi moguci zreb do finala GS.
Tako da nemoj da se zacudite ako mu ovo bude najveci rezultat u karijeri, a ja bih voleo da me demantuje vec u Parizu.

Paradox

pre 2 godine

Ono sto se da primetiti, da svi nasi teniseri sem Novaka kao da igraju bez zelje, zato je Nple sampion! Ajde Kecmanovicu bodri se, deri se, a ne mrtav ladan, sve teze i teze osvaja gemove

NY

pre 2 godine

Miša je limitiran igrač. Negde oko 35 mesta Max. Cicipas je godinu dana stariji od Miše a već treća sezona u prvih deset. Rud je isto godište a u prvih 15

Cekamo?

pre 2 godine

Radujem se sve nase koji su ispali vec u prvoj nedelji.
Sramno je bilo uopste ucestvovati ,posle sramote koju ucinise Novaku.
Verujem da su vam ovo najbolji dani do kraja karijere.

Bradilic

pre 2 godine

Ovo je trebalo da bude 3-0 za Kecmana. Toliko propustenih sansi, da to nije realno. Ne znam kada ce neki nas da napravi iskorak i pobedi neki bitan mec. Stvarno steta ako izgubi, mogao je ovo da dobije lagano, pa da ni u 1/4 ne bude totalni autsajder.

Bojan

pre 2 godine

Bez rizika, srca, razocarenje je koliko ovi nasi teniseri igraju bez kicme.Sve je to ok, udjes u 16,izgubis, ali da igras na neku siguricu..

Didije

pre 2 godine

Presmesan AO,ko Srbe nece biti u zavrsnici,buce I Monfils ,pa ranije nije bio me pamtim,Novaka su oduzete dve titule US I AO gde su ka diskvalifikovali na oba da su ti bilo njegovi najveci rivali ni jedan nebi bio diskavlifikovan,nadam se da Nadal nece uzeti AO jer bi to bila dodatna nepravda jer million posto nebi osvojio da je Nole tu,nebi imao ni promil sanse ali oni sto te ne ubije ,to te ojaca

formagio

pre 2 godine

Slab je on psihički, ima dosta talenta i može napredovati, ali psiha mora da se popravi što pre.. Monfils isto nije jak psihički, ali iskustvo je na njegovoj strani.. Kako god i ovo je veliki uspeh za njega u ovoj fazi karijere.. Naslednik Đokovića se neće roditi sigurno duži period, ali ima potencijal da bude u top 10 jednog dana

Baticca

pre 2 godine

Meni se dopalo ono sto je pokazao Kecman. Borbenost do kraja,sjajna fizicka pripremljenost,karakter. Slaba volej igra,bas slaba,ali decko igra sa osnovne to mu je baza i to je ok. Ne mogu opet da se ne zacudim koliko je velik talenat Monfilsa i koliko ga je protracio kroz karijeru. Hvala Miomire,osvetlao si obraz naseg tenisa

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Pored muskulature i snage vrhunski teniseri bi morali da imaju i mozga. Danas smo gledali demonstraciju sile bez mozga. Deda Monfils, koji je jedva stajao, koristio je malo vise i cesce sive mozdane celije od naseg Kecmanovica. Uostalom to je tako i ne treba se ljutiti. Neki su predvidjeni za osrednjost a neki za sampione.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

За овај турнир смо изгубили Новака а добили смо Миомира, који је показао наговјештај да би могло од њега нешто бити. Скупо је "продао кожу" и показао добру игру. Само нека настави да ради и буде упоран и резултати ће доћи. БРАВО МИОМИРЕ! 👏👏👏🇷🇸🇷🇸🇷🇸

Milan

pre 2 godine

Novak nas je nenormalno mnogo razmazio. Imamo ovog momka koji se probio u osminu finala Gren Slema, nešto što je do pojave Novaka i cele te ludačke generacije tenisera i teniserki bila misaona imenica. Do tada smo slavili Bobu Živojinovića (sa pravom) koji je za celu karijeru u singlu imao dva polufinala slema i treće kolo na Roland Garosu i USO. Želim da istaknem koliko je ovo u suštini veliki uspeh za Kecmanovića i našu zemlju. Srećno protiv Monfisa!

nece nolo da primi vakcinu

pre 2 godine

@Cekamo?
E vidis ja se ubuduce radujem svakom porazu Djokovica,tog antivaksera,varalice,rezimskog bota i razmazenog derista,koji je oko sebe generisao armiju onog najgoreg sto ova zemlja ima,velikih "Srbendi" koji pljuju svoje zemljake i navijaju protiv njih

Sića

pre 2 godine

Trebalo bi da se povuce u znak protesta zbog onoga sto su ucinili Novaku
(Rokaj Djokaj, 23. januar 2022 10:41)

ne...ne vrti se svet oko Novaka, dečko treba da se bori za sebe i svoju karijeru.
(Dušan, 23. januar 2022 10:45)

Slažem se, ali ako su već naši teniseri učestvovali na AO, niko od njih nije smeo da govori kako igraju za Noleta. Ti, samim tim pošto igraš na AO slažeš se sa njihovim odlukama. A naročito Kecmanović, on je i preuzeo mesto 1. nosioca od Novaka Đokovića (i imao na kraju krajeva najlakši mogući žreb na jednom Grend Slamu).
Koliko je dobar bio žreb za Đokovića sada se tek vidi, Monfis ga nije dobio nikada, koliko 17, 18 puta je izgubio zaredom, sada je još ispao Zverev, a Nadal nije imao ni jednog ozbiljnog protivnika do sada, a inače nije u nekoj formi posle izlaska iz povrede, tako da bi ga Nole verovatno lagano razvalio (naravno ako pre toga pobedi Šapovalova što će biti jako teško). Naravno, pre toga Busta ili Berrettini, ali oba igrača su realno daleko od Noleta na AO, možda bi mu Berrettini bio teži protivnik, a u finalu, pitanje je ko će i doći do finala sa one strane žreba, mada je Medvedev trenutno glavni favorit.

Zimski

pre 2 godine

Moze Kecman lagano da ga dobije, ali bojim se da je iskustvo na Monfilsovoj strani. Sta god bilo na kraju, svaka ti cast Kecmane, predstavljas nas u najboljem svetu!!!Samo da ne citam vise one koji pisu, trebao je da se povuce zbog Novaka i slicne gluposti.

Olja

pre 2 godine

Posustao je, steta. A samo da zna koliko navijaca ima. Nikad ih vise nije imao.
Ipak, ipak, mozda se posreci pa mu, kao i Noletu, bezbroj puta, iznenada ojaca zelja i volja za pobjedom.

kognitivna disonanca

pre 2 godine

Kecman se dobro borio i pokazao da može da se nosi sa jakim igračima na najvećim turnirima i da bude, bar, među prvih dvadeset.

Aca bg

pre 2 godine

Nije mi jasno kako niko od onih koji su bili prvi u juniorima,na kraju nista ne uradi u seniorima.Nije Kecman prvi,ima ih koliko hoces.Izgleda da predugo igraju juniorske turnire,umesto da se kale na seniorskim ,makar i fjucersima.Ako sa 17-18g.ne mozes da igras makar sa losijim seniorima,nista neces da uradis ni kasnije.

siime

pre 2 godine

ma cim Nole prestane igrati,,,pada interes i za tenis kod vas,,,,kao i skijanje kod nas,,nema Kostelica,,zavrsena teorija o skijaskoj naciji,,tako ce i kod vas,,kakva teniska nacija,,,

šomaboba

pre 2 godine

i dalje je veliki atleta ova Monfils,ima veliko iskustvo,i u ovim godinama ekspresno vraca loptice.

Mislim da ce ovaj mec odluciti neiznudjene greške .

Hajde Momire pusti ruku. Uz tebe smo...

Zeka FMP ludak

pre 2 godine

I ako je 2:0 za Monfilsa, razlika je jako mala između njih.
Ako je Miomir bolje fizički spreman može svašta da se dogodi...
Ajmo majstore, osveti Đokovića i naravno da nikada nije trebao da otkaže AO zbog Đokovića.
Ipak je ovi individualni sport i ja se nadam da će on ići svojim putem...

Dušan

pre 2 godine

Trebalo bi da se povuce u znak protesta zbog onoga sto su ucinili Novaku
(Rokaj Djokaj, 23. januar 2022 10:41)

ne...ne vrti se svet oko Novaka, dečko treba da se bori za sebe i svoju karijeru.

Banjalucanin

pre 2 godine

iako je izgubio prvi set, odlicno je miomir odigrao - svaka cast burazeru na igri. ovakvom igrom mozes brzo u top20 pa onda, ko zna?!?

Gambeeet

pre 2 godine

Uh, koja šteta. Uz nesporno znanje i iskustvo koje ima Monfis i izuzetno hrabru igru u ovom taj-brejku, u dva jako bitna poena kada je Miša imao mini-brejkove, loptica u jednom poenu kači dvaput sajlu i drugi put jednom taj vrh mreže, makar da je malo sreće bilo u tim momentima. Naravno, ključan aspekt igre koji Miomir mora da popravi ako hoće, a siguran sam da može u TOP20 jer ima odlične i jake osnovne udarce, jeste taj prvi servis, jednostavno nikakvu prednost ne stiče čak i njegovim ubacivanjem i onda mora naporno da radi za svaki poen protiv svih ovih vrhunskih igrača i atleta. Primera radi, drugi mu je sasvim dobar, ima dosta varijacija, tako da ima podlogu na kojoj treba da radi da bi mu taj početni udarac bio ubojitiji. Samo napred Kec, nemaš za čime da žališ čak i ako ovo izgubiš sa 3:0, odigrao si odličan turnir i nadam se da će se uzlazna forma preneti i na nastavak ove sezone. La Monfa gotivim jako, ali brate ono uzimanje vazduha po 15s, pa potom trčanje kao da je tek odradio zagrevanje i hirurški precizni udarci, neki vineri i od preko 160km/h uz liniju, ne može a da ne ide na živce, ali treba to doživeti kao sastavni deo Gaelove igre i ne obraćati pažnju koliko je to moguće.

Z

pre 2 godine

Kecman je promenio trenera i to je prvi pomak na bolje. Protraćio je godinu ipo dana sa Nalbaldijanom i potrošio dosta novca na njega.
Igra dobro iz mesta ali trčanje u bekend mu je loše i zato često udara van balansa.
Nedorečen je kada krene u napad, odigra odličnu bekend dijagonalu, dobije kraću u sredinu i onda odigra forhend u "konfornu zonu" koji Monfils a i bilo koji igrač iz top 20 stiže bez problema.
Servis ima brzinu i snagu ali nema varijaciju.
Noge mu jesu sporije ali ako bude usavršio pre svega forhend i bude nalazio bolje uglove za kratke dijagonale, taj se nedostatak nogu može delimično kompenzovati.
Predstoji mu dosta rada, momak je vrlo vredan i uporan tako da će sigurno napredovati, a koliko će mu trebati da dodje do top 20 videćemo ali sam siguran da će doći jer ima kvalitet i mentalitet da to uradi.

Poznavalac

pre 2 godine

Odličan meč.
Gael je bio miljenik sreće u II setu i zato je pobedio.
Kecmanović mora da nauči varijacije u igri, da bolje klntroliše tempo i biće u top 10, što mu maksimum

JPR24

pre 2 godine

Kecmanović da izdrži, i ako uzme prvi set, 90% dobija i meč ! No kako god, neka da maksimum. A i Monfis je simpatičan lik, pa šta bude.

is

pre 2 godine

Miomir je toliko dobro odigrao ovaj drugi set, da mislim da bi ga osvojio protiv svakog drugog protivnika. Jednostavno, Gael je bio izuzetno motivisan i pogađao nešto što inače ne bi.

Kartonka za vanka

pre 2 godine

Kecmanovic ima talenat,dobre udarce,prostor za napredak ali za ovakve mečeve mu nedostaje iskustvo.Ovo može da mu bude samo podstrek da radi još jače i da bez opterećenja igra svaki meč punom snagom.U perspektivi mogao bi u top20.

i to je tako

pre 2 godine

Gledajuci ovaj mec stiče se utisak da je ova Monfis nekakva svetska klasa koja samo pogadja linije.

Sto nam govori koliki je zapravo talenat i mastor Djokovic koga ovaj Monfis nije dobio ni jednom u 20 meceva.

HanSolo

pre 2 godine

Mija je bio solidan.. On samo treba da unapredi servu i biće možda najbolji iza Novaka srbin..On i švedski trener su dobro poćeli ovu godinu!

Srpkinja

pre 2 godine

👏👏👏 za Kecmanovića, sjajno se držao i uz rad i upornost može dosta da napreduje, a svi koji ga smatraju osrednjim igračem neka se sete koliko su mnogi pljuvali Đokovića kada je predavao mečeve i padao psihološki i gle čuda sada je prvi i među najboljima na svetu.

Pantagruel

pre 2 godine

Само хладном главом се може напред у историју. Ако човек није оптерећен страхом од могућег пораза, повећавају му се шансе да постане победник. Допада ми се ментални склоп овог момка. Највећа добит од његовог учинка на овом турниру је "пробијање леда". Волео бих да то буде само почетак и да уследи континуитет његових добрих резултата на наредним турнирима. Али за почетак му желим да доживи остварење своје бајке и да на овом турниру доспе до фазе у којој га пре почетка нико није замишљао, па су многи од наших чак и јуче тврдили да је немогућа.

Oki

pre 2 godine

Bori se Kecmanović odlično, ali mu očigledno fali kondicije i bolja pokrivenost terena. Ako ta dva uspe da sredi u budućnosti, može da uđe u top 10

Deyan X

pre 2 godine

Steta, vodi 4-2 u gemovima, pa vodio 4-2 u taj brejku, I oba puta ispusti vodjstvo. Bar da je uzeo ovaj set, pa posle sta Bog da ...

veliki strumf

pre 2 godine

Штета. Одлично играо Кецман, ово му је један од најбољих мечева у каријери иако га је изгубио.

M.T.

pre 2 godine

Da li ste nekada odgledali neki Monfisov meč? Čovek svaki put glumi da je na izdisaju, dajte bre, pa da je stvarno tako izmoren kao što "pokazuje" ne bi se raspucavao odmah u sledećem poenu. Nego je lik ovako gotivan mnogima, pa mu se na sve to progleda kroz prste. Tako da nije baš da je Kecmanović kriv jer nije iskoristio priliku protiv "izmorenog" Francuza, već Monfis lepo koristi svaku priliku da protivnika izbaci iz ritma.

jojo

pre 2 godine

Kad te "vedeta" srpskog tenisa, mister Bogdan Obradović izbaksuzira svojom "stručnom" prognozom, ni Nadalova terapija te neće izvući...

Papadubi

pre 2 godine

Da li iko veruje da Monfils moze od nekog da izgubi kqd ovako igra. Covek ubija na ovom meču. Kecmanović dok ne popravi servis nema prvih 20. Ali svaka mu cast i za ovo 4. kolo. Do kraja turnira napred Monfils i napij se krvi Nadalu!

Sića

pre 2 godine

Spore noge, najveći nedostatak Miomira. Očigledno je da mu eksplozivna snaga donjih ekstremiteta nažalost nije urođena i na njoj se može raditi 5-10%.
Mislim da su toliki stručnjaci, koji su radili s njim u mlađim danima, morali na tome mnogo više da rade i da ono što su mogli poprave, ili su pak radili naopako.

aaaa

pre 2 godine

@ ajmo Kec. igramo za ulazak u top 8 ljudi na planeti koja ima 8 milijardi ljudi. malo li je.

idemoo
(sima, 23. januar 2022 08:19)

Ne igraju svih 8 milijardi tenis..

drago

pre 2 godine

Dobar je Kecmanovic. Danas je Monfils imao malo više sreće, bio je malo bolji u ključnim trenucima. Moze Kecman puno.
Cilic sutra ima realne šanse protiv Aliassime-a. Jessica Pegula (djed joj doselilo iz Kotor Varosi, BIH) je prošla u 4-finale.
Vidjet ćemo sta će juniori napraviti, favoriti su prošli 1. kolo.

MileR

pre 2 godine

Daleko je i dogurao, ne može on biti vrhunski igrač, ali može biti među 100 najboljih dugo godina.
Sve u svemu ovo je za njega velki uspeh.

kimiko

pre 2 godine

Dobra igra Kecmanovica, bez obzira na izgubljena dva seta. Samo da malo više miksuje udarce, ima još uvek šansu. Momfis se baš morao dobro oznojiti za ovu prednost. Zaslužio je Kecman sve pohvale

JPR24

pre 2 godine

Nema čega da se stidi Kecmanović. Nije falilo mnogo, na papiru, ali za to malo više treba još rada i truda verovatno, ako nastavi da radi, uspece i da prođe u visi rang kad tad. Monfis je odigrao iskusno, malo umoren kao sto zna da bude, ali kao sto rekoh, lik je simpatičan bio i ostao, tako da je zalsuzeno došao do četvrtfinala, nadam se da će uspeti i dalje do polufinala pa možda i više !

Aleksandar

pre 2 godine

Kecmanović divno igra ali je izgubio sve ključne poene zbog fizičke (ne)pripremljenosti. Kraj drugog seta a on ne trči jer ne može sa 22 godine. Ljudi pričaju psihički da je slab - nije, ali bio bi još jači da zna da može da pretrči teren 5 puta za redom levo desno i tako 4 puta za redom. Ne znam ko mu je trener ali fizički trening je podbacio na žalost.

Straight Outta München

pre 2 godine

Novak nas je nenormalno mnogo razmazio. Imamo ovog momka koji se probio u osminu finala Gren Slema, nešto što je do pojave Novaka i cele te ludačke generacije tenisera i teniserki bila misaona imenica. Do tada smo slavili Bobu Živojinovića (sa pravom) koji je za celu karijeru u singlu imao dva polufinala slema i treće kolo na Roland Garosu i USO. Želim da istaknem koliko je ovo u suštini veliki uspeh za Kecmanovića i našu zemlju. Srećno protiv Monfisa!
(Milan, 23. januar 2022 08:34

Tipsarevic je bio 8.igrac sveta u konkurenciji Nadala, Djokovica, Federera, Mareja, DelPotra, Vavrinke…

Stanje stvari

pre 2 godine

Ovaj Gael je takav laf,da čovek ne može da se naljuti na njega kad se prenemaže.Prosto,on to radi i kad vodi i kada gubi.Naš Miomir je odigrao meč,koji je se zove,tako blizu a tako dsleko.A za taj deo "malo mu fali" ustvari mora još mnogo žestoko da radi.U svakom slučaju,nema čega da se stidi.Gaelu zaista želim finale AO.

Seek & Destroy

pre 2 godine

Cim Novak ode u penziju ovo ce da se gleda kao odlican rezultat.
A tenis ce u Srbiji da prate samo oni koji vole da ga prate i koji su ga pratili i pre Novaka.

Kurijer

pre 2 godine

Steta. Miomir nije iskoristio srecno dobijenu priliku da napravi veliki rezultat. Ovakva sansa mu se nece skoro ukazati. Nije pokazao da je igrac za vrhunske domete, malad je ali dovoljno godina ima da bi se videlo da li je sampionskog kova, nazalost nije. Cekacemo jos dugo nekog Srbina koji bi mogao da udje u zavrsnicu grend slem turnira.

pedja

pre 2 godine

Ocito oni koji pricaju kako je Monfils umoran nisu ga cesto gledali,pa on na svakom mecu poslije sat vremena glumi umor,savija ,se ,veze pertle to je njegov uobicajen ritual.Kakvi umoran mogao je jos dva seta igrati.

Srbija

pre 2 godine

Svako ko misli da je Monfis ostao bez snage i da je malo falilo da se srusi, ocigledno ne prati tenis tako dugo. Jednostavno, to je Monfis i njegove psihicke igre sa protivnicima. Sa nekim prodje, sa nekim ne, ali to je on.

dakiliz

pre 2 godine

Šta ti je psiha. Koliko je bitno održati fokus u ovom sportu i u trenucima kad treba da završiš set sa par poena ti staneš i izgubiš 5 poena zaredom i prospeš sve što si s mukom zaradio zadnjih sat vremena.

zvezdale

pre 2 godine

Odličan je bio Miša, moglo je otići u dosta duži meč da je otkinuo set. Gael ipak prevelik zalogaj, ovako preporođen i u punom naletu.

Ovo mu mora biti zamajac za nastavak sezone i karijere. Kad bi povezao 3-4 kola na svakom GS, bio bi siguran top 30 igrač, što je neki realan domet njegovog talenta.

Slušaj brata Nalbandijana i samo treniraj!

Rokabili

pre 2 godine

Svi srpski teniseri su loši u zavrsnicama setova, pa čak i Djokovic, koliko se puta samo desilo da ne dobijaju dobijene setove ili da na 6:5 I brejk gube, ili gube servis na 5:5... Samo što je Djokovic dovoljno jak da to posle ispravi, dok ostalima fali to malo i tako izgube dva tri seta i posle se predaju... Moraju bolje te završnice, jer ovako šteta...

Lik

pre 2 godine

Neki su predvidjeni za osrednjost a neki za sampione.
(Zoran Knezevic, 23. januar 2022 12:04)

Isto to važi i za Monfisa, taj nikada u životu ništa nije osvojio.
Za ovo sada može Novaku da zahvali, Beretinija neće proći a neće ga proći ni Nadal.

mr

pre 2 godine

Kecmanović baš izgleda kao dobar momak i čvrst igrač koji sigurno ima mogućnost da tehničko-taktički napreduje, ali bojim se da mu nedostaje lucidnost za sam vrh. Čudno je to, ali relativno mali broj najboljih juniora (a on je bio najbolji na svetu) je napravio velike seniorske karijere.

jarac lijan

pre 2 godine

@Kurijer
Cekajte,zar nije ovde stotinu puta vec receno kad se velika trojka povuce,da ce muski tenis biti kao zenski.To bi znacilo da u buducnosti bi vrlo lako mogli gledati Kecmana kao osvajaca nekog Slema,jel da

Robert

pre 2 godine

Steta. Miomir nije iskoristio srecno dobijenu priliku da napravi veliki rezultat. Ovakva sansa mu se nece skoro ukazati. Nije pokazao da je igrac za vrhunske domete, malad je ali dovoljno godina ima da bi se videlo da li je sampionskog kova, nazalost nije. Cekacemo jos dugo nekog Srbina koji bi mogao da udje u zavrsnicu grend slem turnira.
(Kurijer, 23. januar 2022 13:48)

Pa i da je pobedio danas, to ne bi značilo da je igrač za vrhunske domete, već neko ko ume da iskoristi pružene srećne okolnosti. Nekako se to meša ovde. Igrač za velike domete pregazi velike favorite na putu do titule. Zatim, još jedna sporedna stvar (sporedna jer prolazi ispod radara) - samopouzdanje se stiče velikim skalpovima, a ne trijumfima pod srećnom zvezdom. Normalan igrač ne bi poleteo u nebesa čak i da osvoji titulu a da, recimo, nije se sreo ni sa jednim iz top 10. Zna i on da ga je poslužila velika sreća i da je iskoristio priliku. Više će samopouzdanja nakupiti neko ko ni ne podigne trofej, ali skine nekoliko velikih imena.

Lucifer Safin

pre 2 godine

Kurijer@

Naravno da nije, ja vec godina pisem da su nasi teniseri nesposobni za velika dela tj. ajde zapazenije rezultate na Mastersima a posebno GS, pod tim smatram barem cet. ili polufinale makar ne i tutula, ona je hiljadama svetlosnih godina daleko, dakle uglavnom drugo, trece kolo, evo Milomir otiso wauuu do 4-og kola, znamo sta je slicno bilo pre par godina na Mastersu u Parizu mislim, Filipko imao ludu srecu kada mu je Nadal predao, nisam siguran da li u polufinalu, a tamo igrao protiv J. Soka, i izgubio, naravno, e to je bila zivotna sansa da osvoji, ali ne, luzer ostaje luzer, sada ce neko reci pa i to je uspeh, finale covece, uradi i ti isto to, bla bla, i tada sam pisao da nikada vise nece imati takvu sansu, zaista i posle nekoliko godina nazalost Filipko ni blizu tog rez. naravno isto vazi i za nase ostale tenisere, e to nas ocekuje kada Novak ode u penIju, naravno tada 90% ljudi u Srbiji nece vise gledati i pratiti tenis!!!