Četvrtak, 20.01.2022.

10:40

Nov skandal na AO: Rubljov priznao da je došao pozitivan

Još se dugo neće smiriti talasi nastali oko deportacije Novaka Đokovića, a svakodnevno nam stižu nove informacije tim povodom iz Australije.

Izvor: SS

Nov skandal na AO: Rubljov priznao da je došao pozitivan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

Bl

pre 2 godine

On to reklamira vakcinu. Ovom izjavom kaže da nije bitno što je pozitivan. Može kud hoće jer je vakcjnisan i "bezopadan".
Da su Đokoviću našli jedan jedini virus, optužili bi ga da jr došao širiti zarazu, i bez prava na žalbu, vratili nazad, uz doživitnu zabranu ulaska u Australiju.

Petar Petrović

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Polako se prave spiskovi svih Vas

Narodni muzej Sidnej

pre 2 godine

Puno komentara u kojima kažu da je Nole loš momak. Slažem se.

Ne puši, ne pije, ne drogira se, zdravo se hrani, trenira, dobrotvor je, humanitarac, vjernik, brine o svojoj porodici.

Stvarno bi se ljudi trebali paziti ovoga čovjeka opasnog po društvo i ne bi trebali raditi stvari koje on radi.

(Rašo, 20. januar 2022 13:50) Bravo.

Katastrofanče

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.
(Милан, 20. januar 2022 12:37)

Ako umreš to će biti od gripa kao i hiljadama godina unazad.
(Pravi stari Čačanin, 20. januar 2022 13:32)

Da, zapravo. To je suština.

ali si epidemiolog

pre 2 godine

Selektivne informacije i stvaranje potpuno neistinitog slike. Ni u Srbiji niko ne radi “izlazni” PCR. Nakon sto ostanete u karantinu 10 dana vi ste slobodni i neugrozavate nikoga, ali cete testirati pozitivno jos neko vreme. Zar to ljudi ne znaju?
(Gogi, 20. januar 2022 14:01)

Znaju. Ti ne znaš pravopis.

sinofarm

pre 2 godine

Neki drugi nasi sunarodnici prosle godine zaglavljivali robije jer su izlazili da prosetaju ne ugrozavajuci nikoga,ali zato ajde da pomognemo liku koji organizuje turnir u sred pandemije bez ikakvih mera,koji zvanicno zarazen ide medju decu,koji je antivakser sa nenormalnim uticajem u Srbiji zbog koga se hiljade ljudi nece vakcinisati,ali njemu drzava ipak da pomogne jer je od sustinskog znacaja za opstanak nacije da li ce Djokovic imati vise titula od Federera i Nadala,bukvalno zasluzujemo sve sto nam se dogadja.
(bg leprikoni, 20. januar 2022 12:21)

I AO se organizuje usred pandemije. Australija je bila 7 meseci u lokdaunu, vakcinisala 93% stanovništva i koji je rezultat? Za četiri dana su imali više zaraženih nego u prethodne dve godine. Ja sam vakcinisan sa 3 doze kineske vakcine. Ne mogu da uđem u Australiju. Zašto? Nije efikasna? Toliko o pravu, pravdi, demokratiji, ljudskim pravima itd. Mogu da zamislim šta bi trabunjao da kojim slučajem Vulin uradi nekom sportisti ono što su potomci belosvetskih probisveta uradili Novaku.

Gogi

pre 2 godine

Selektivne informacije i stvaranje potpuno neistinitog slike. Ni u Srbiji niko ne radi “izlazni” PCR. Nakon sto ostanete u karantinu 10 dana vi ste slobodni i neugrozavate nikoga, ali cete testirati pozitivno jos neko vreme. Zar to ljudi ne znaju?

hahahaa

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Polako se prave spiskovi svih Vas
(Petar Petrović, 20. januar 2022 14:09)

Ne moze "Vas" velikim i mnozina. Patriote bi bilo bolje da uloze napor i nauce sopstveni jezik i gramatiku.

pierre

pre 2 godine

Da si normalan ne bi putovao zaražen!Treba provjeriti tvoj zdr.karton,pa postupiti po pravilima...volio bih da te izbace sa turnira..

Bgd

pre 2 godine

Pa dečko je vakcinisan kao i Nadal, a onda možete doći u Australiju i zaraženi. Kada se vakcinisani zarazi ispada da nije opasan za nikoga, ako dođete zdravi i bez vakcinacije e onda ste opasni po ceo kontinent.
(PSL, 20. januar 2022 13:26) 

Da, bitno je ispoštovati formu,makar bio i zaražen. Ludilo i šizofrenija liberalizma.

питам за друга

pre 2 godine

A jedino sto je Novak trebalo da uradi da izbegne svi dramu je da uzme jednu vakcinu Johnson&Johnson. Kakav gubitnik!
(Zemun-Sydney, 20. januar 2022 13:21)

Ти да си се набо Спутњиком приликом последње посете старамајци у Земуну, сада би био потпуни хипстер међу свим тим Џонсонашима у Сиднеју. Тотални промашај!

Hahahahahaha

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan, kad je dobio pozitivan PCR nije to krio, nije se pojavljivao u javnosti nakon toga (cime bi doveo u pitanje autenticnost PCR testa), ispostovao je karantin od 10 dana, sve prijavio kad, kome i kako treba, nije se pozivao na izuzece iza kojeg ne stoji... Dakle njegovo ponasanje je bilo odgovorno i transparentno, samim tim nema razloga da mu se odbije viza tj. ne dozvoli ulazak u Australiju.
(Beograd 011, 20. januar 2022 12:28)

Bio je pozitivan u avionu. Jako odgovorno i transparentno.

Oliver

pre 2 godine

Nije bitno da li si pozitivan,nego da li si vakcinisan. Vakcinisani ljudi imaju manji "virus load" i njima "virus load" brze pada. Sad neznalice brzo na Google pa da vidite sta znaci "virus load",ahahahahahaha

temisvar

pre 2 godine

Polako ljudi ! Navijac sam Novaka, ali u ovom slucaju niste u pravu. Da je Rubljov pre poletanja za Australiju stavio sliku na iinstagram i rekao recimo pozitivan sam na koronu, i spremam se za let za Australiju. Tamo bi ga vratili istog dana, nebi ni stigao da se sudi. Treba opreznije sa tim selfi-jima Novak da barata. Rubljevu svaka cast na iskrenosti, to se sve i znalo otprilike.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Kako je ovaj uposte mogao da udje u avion bez negativnog testa?
(keni, 20. januar 2022 12:34)

Pa prosto, ne traži se negativni test, već potvrda o vakcinaciji.

PSL

pre 2 godine

Pa dečko je vakcinisan kao i Nadal, a onda možete doći u Australiju i zaraženi. Kada se vakcinisani zarazi ispada da nije opasan za nikoga, ako dođete zdravi i bez vakcinacije e onda ste opasni po ceo kontinent.

realno

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan.
(Goran, 20. januar 2022 13:08

To je dokaz da im nije cilj sprečavanje širenja virusa nego isključivo biti vakcinisan. Možeš biti i mrtav bolestan i preneti desetorici samo je bitno biti vakcinisan. Kakva farsa je sve ovo, Djokovic je samo jedna kap u moru..

Batko

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Ti znaš da je potvrda (koja potvrda ?!) lažna ?
Rekla ti ujna iz Melburna ?

Koliko daleko može da ide ljudska glupost, neverovatno

Petar

pre 2 godine

Zato sto je korporativnom nacinu upravljanja bitna samo procedura, a zdrav razum od stida i potencijalne agresije vise ne sme da progovori.Ako je po proceduri onda je u redu.Ovaj idiotski nacin funkcionisanja i vlada u korporacijama, EU, drzavnim sluzbama...Znate kad se zamisle kad bukvalno dovedete situaciju do apsurda ili neki poznat lik iz biznis sektora kaze da je nesto blentavo i da to tako ne treba raditi. Onomad je Elon Mask rekao da previse MBA i power point dovodi do propasti u firmama.Tek tada se ovi sto nekriticki prihvataju sve mantre jave i zbog svoje urodjene prakticnosti pocnu da propovedaju novu mudrost.

nije istina

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.
(Милан, 20. januar 2022 12:37) #

Moj otac je bio mnogo bolestan, testirali su ga, bio je pozitivan na kovid. I dalje nije dobro. I nikada ovako nije bio bolestan, iako su simptomi slični kao kod gripe.
I sama sam verovala u teoriju zavere... I svi koji su bili vakcinisani, a dobili kovid su imali mnogo blaže simptome.

Iskreno ne razmisljam o vakcini, niti me interesuje. Nisam vakcinisana. Ali posle ovog virusa koji je zakacio celu familiju, ne sumnjam u ucinkovitost iste.

Pozdrav

admin

pre 2 godine

(Zoran, 20. januar 2022 10:39)

Lepo ja kazem. Ovi novi talasi sa rekordnim brojem zarazenih su krivica VAKCINISANIH. Ljudi imaju sertifikat i sa njim mogu da rade sta oce, pa i da se setaju po svety zarazeni i prenose virus i mutacije. Od kako su uveli propusnice broj zarazenih 10 puta veci. Logicno

miodrag

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Slazem sa sustinom komentara , ali sa prvim delom naravno ne. To su opasne tvrdnje, nedokazane, neproverene, i to sto radite je nekorektno.....ali kao misljenje . molim lepo, imate pravo na to. Ja isto mislim da je Nadal sve lazirao, ne prvi put, ali o tome nisam nikad pisao. Trudim se da dajem komenatare na ono sto ovde pisu ili sto vidim sopstvenim ocima. Pozdrav.

irinej

pre 2 godine

Novaka su izbacili iz Aus jer nije hteo javno da objavi svoje zdravstveno stanje, što je po standardima jer privatnost je svetinja. Kada su videli koliko je uporan namestili su mu zvrchku.

Miomir Petrović (koristim svoje ime)

pre 2 godine

Jesi ti onaj pisac ili koristiš njegovo ime i prezime?
(Masariko, 20. januar 2022 13:10)

A da ti mozda nije palo na pamete da u 7,5 miliona Srba nema dvojica sa istim imenom...

Ljubica

pre 2 godine

Znači sad on ima pravo ne samo da šeta i putuje zaražen, nego da odredi koliko je virus opasan,okay. Nikog ni ne testiraju više, najvažnije je bilo sačuvati granice, igrače i AO od. Novaka. Opšti utisak je da je i ludilo Australije prelazno, ne samo virusi.

Avala-101

pre 2 godine

Svi koji su igrali na turniru u Abu Dabiju su dosli (i usli) pozitivni na AO, a verovatno i neki drugi. Tako da se Zverev sa pravom pita sto nema testiranja. Pa nema, jer bi onda trebalo da tu sharadu prekinu ODMAH!
Kad je na "ozloglasenom" Adrija turu, Dimitrov obznanio da je pozitivan, turnir je prekinut pred samo finale.
Na kraju ispade ono sto smo od pocetka mislili, da je sve ovo jedna jeziva fasisticka kampanja usmerena protiv Novaka.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.
(Милан, 20. januar 2022 12:37)

Ako umreš to će biti od gripa kao i hiljadama godina unazad.

Masariko

pre 2 godine

Da li je sada ovim uzbudjeno javno mnjenje i politicari u Australiji? Ima li sada teniskih strucnjaka i novinara da se ovim bave do besvesti? Sta kaze Premijer Skot? Ili je ipak sada sve ok...
(Miomir Petrović, 20. januar 2022 12:43)

Jesi ti onaj pisac ili koristiš njegovo ime i prezime?

Zum

pre 2 godine

pa nije mu zbog toga oduzet viza. tj. jeste prvi put ali je ta odluk ponistena od suda. drugi put mi je oduzeta po totalno drugom osnovu
(djura, 20. januar 2022 12:50)

Jeste, po osnovu...ja sam premijer, može mi se.Isto tako, boli me dUvo sta sud presudi.

Rašo

pre 2 godine

Puno komentara u kojima kažu da je Nole loš momak.
Slažem se.
Ne puši, ne pije, ne drogira se, zdravo se hrani, trenira, dobrotvor je, humanitarac, vjernik, brine o svojoj porodici.
Stvarno bi se ljudi trebali paziti ovoga čovjeka opasnog po društvo i ne bi trebali raditi stvari koje on radi.

VP

pre 2 godine

Ovaj je ladno putovao avionom zaražen. Nestvarno!
A držao Novaku predavanje.
(vladimir, 20. januar 2022 11:49)

Pa, samo takve sitne duše ga i pljuju

Bojan

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37) 

# Link komentara

O Novaku se pisalo po svjetskim medijima da je nevakcinisan dosta prije AO, a Rubljova nije niko osim njegovih ni pominjao. Tako da pisali bi o njemu ovako ili onako.

Indpedu

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.

Beograd 011

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan, kad je dobio pozitivan PCR nije to krio, nije se pojavljivao u javnosti nakon toga (cime bi doveo u pitanje autenticnost PCR testa), ispostovao je karantin od 10 dana, sve prijavio kad, kome i kako treba, nije se pozivao na izuzece iza kojeg ne stoji... Dakle njegovo ponasanje je bilo odgovorno i transparentno, samim tim nema razloga da mu se odbije viza tj. ne dozvoli ulazak u Australiju.

macconi

pre 2 godine

I sad ispade da ako je neko vakcinisan moze nesmetano da seta iako je zarazen i da prenosi,a zdrav covek ne moze zato sto nije vakcinisan...nigde logike i zdravog razuma

Sinkegrof

pre 2 godine

Ali Rubljev je vakcinisan, to je razlika. I Novaka ni pustili da igra da je vakcinisan. Vakcinišite se ljudi.
(Provax, 20. januar 2022 11:44) # Link komentara
Da li su ti svi u porodici vakcinisani? Sva rodbina,prijatelji,kolege sa posla...? Da li ikad kontaktiras sa ljudima koji se nisu vakcinisali? Ja bih radije bio u drustvu Novaka koji je negativan na koronu nego sa ovim koji je pozitivan a vakcinisan...

Ivan

pre 2 godine

Ne lozite se. To ce sluzbe da ispeglaju. Oni su svoj zadatak izvrsili sa Djokovicem. Ne interesuje ih vise ni ko je zarazen, niti ce ikoga testirati. Ovo je informacija koja na jedno uvo udje, na drugo izadje. Glavni krivac je vec oznacen, i nece biti drugog. Tako funkcionisu mejnstrim mediji.

Милан

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.

marko

pre 2 godine

Sad je i slepcu jasno da je Djokovic iskoristen kao politička žrtva, i da ne bi osvojio 21 grend slem, jer to kolonijalni svet ne moze da podnese.

Cak pustaju rusa koje mrze najviše a Djokovica ne, sve je jasno kao dan.

Kiki

pre 2 godine

Ako si vakcinisan sva vrata su ti otvorena.ja to pišem već odavno,i uvek popijem gomilu minusa.evo vam dokaz,koliko još treba.

bitno je samo da primis vakcinu...ides gde hoces jer si povlašćeni.ma mozes i pozitivan nije problem?

A Djokovic ušao potpuno zdrav sa papirima da je prelezao koronu,da je negativan.

I oni oterase potpuno zdravog coveka kuci,jer predstavlja opasnost???

I ovu cu napisati,pa makar mi ne objavili komentar.ljudi su sve gluplji.i to što su uradili novaku je skandal!!

vidoje

pre 2 godine

@man ...Cita li iko dalje od naslova? Bio je 10 dana u karantinu. Mogao je i Novak tako, ali je odbio."

Ocito da u te koji malo citaju spadas uveliko i ti. Da bi mogao da budes u karantinu, mora da imas vizu. Ako ti uskrate vizu (radi toga da ne bi negativno uticao na stanovnistvo Australije - objasnjenje suda, pri.aut.) onda od karantina nema nista. ENDE.
ps. idi ponovo citaj.

Miomir Petrović

pre 2 godine

Da li je sada ovim uzbudjeno javno mnjenje i politicari u Australiji? Ima li sada teniskih strucnjaka i novinara da se ovim bave do besvesti? Sta kaze Premijer Skot? Ili je ipak sada sve ok...

@D

pre 2 godine

Novaku je verovatno isto bio "nizak nivo SS", a mi ga razapesmo bez potrebe. Ispade COVID za neke jeste, za neke nije.
(D, 20. januar 2022 12:25)

Znas, to "verovatno" je ipak neverovatno koliku razliku moze da napravi. Evo, i Novak verovatno nije bio pozitivan, ali papir kaze drugacije. Nazalost posto se posle setao medju decom i novinarima ali sada je tesko reci "e, pa ipak nisam bio".

mikin

pre 2 godine

@Dragan Ferencevic "... Ne zaboravite da ministarka mrzi Djokovica a navija za Nadala ona je sama to izjavila."

A propos ministarke ima mnogo znacajnije stvari koju su oni zataskali ... ministarka je dobila 10 miliona dolara od Pfizera i povodom toga je izbio skandal. Samo kao dodatak uredjenoj i pranoj drzavi u kojoj zakon vazi jednako za sve.

keni

pre 2 godine

(Provax, 20. januar 2022 11:44)
I ja sam vakcinisan 2x i prelezao kovid pa sam morao da imam negativan test 24-48h pre ulaska u Francusku.
Sve su to proverili a test je presudan bio da bi mi na kraju zalepili cvernu tackicu na pososu i pustili me u drzavu.
Ni u BG nisam mogao da udjem u avion bez svih ovih stvari, bez obzira gde sam leteo.

Kako je ovaj uposte mogao da udje u avion bez negativnog testa?

Cph

pre 2 godine

@man Prvi put cujem da je Novak imao mogucnost da igra nevakcinisan,ali da prije toga "odradi"karantin. Da li je zaista postojala ta mogucnost? Najozbiljnije pitam.

Provax

pre 2 godine

Nije lepo s vaše strane što ste mi dodelili mnogo minusa na moj komentar. Ja vas ipak molim da se vakcinišete jer time ćemo se pre izboriti sa ovom pošasti. Učinite to radi svojih najdražih, učinite to radi mene!

bg leprikoni

pre 2 godine

@qqsamotako
Neki drugi nasi sunarodnici prosle godine zaglavljivali robije jer su izlazili da prosetaju ne ugrozavajuci nikoga,ali zato ajde da pomognemo liku koji organizuje turnir u sred pandemije bez ikakvih mera,koji zvanicno zarazen ide medju decu,koji je antivakser sa nenormalnim uticajem u Srbiji zbog koga se hiljade ljudi nece vakcinisati,ali njemu drzava ipak da pomogne jer je od sustinskog znacaja za opstanak nacije da li ce Djokovic imati vise titula od Federera i Nadala,bukvalno zasluzujemo sve sto nam se dogadja.

Dabu

pre 2 godine

Ne sumnjam da će se javiti neki obožavaoci suverene Australije koji će nam "objasniti" da je ovo OK. Zdravi Novak bi garant "zarazio" ceo stadion samim ulaskom

zex

pre 2 godine

poyy, 20. januar 2022 10:56)
O cemu pricas? Pa vlasti su znali da je pozitiva Rus! Sta ih sprecava da ga sada uhapse? Za Novaka su znali i bez njegove objave za Medicinsko izuzece, i sta bi bilo na granici da je cutao? Uhpasili bi ga opet i bilo bi jos gore jer je cutao.Novak se ogradio javno, rekao je razlog zbog kog ima dozvulu da ode na turnir!

@Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 20. januar 2022 10:40)

Zbog one jedne izjave???
"Čist vazduh, voda i hrana su ključevi zdravlja. Bez toga, svaka reč o 'zdravlju' je suvišna!"
Ni spomenuo nije Rio Tinto, nemojte da ste smesni. Nije mogao blaze da odreaguje i to je uradio pod pritiskom javnosti, vec pri kraju protesta jer su poceli da ga prozivaju zasto cuti na desavanja u svojoj zemlji.

Neo@

pre 2 godine

Ovaj bejaše pričao protiv Novaka zar ne?!
Bogu hvala, pa ga savest naterala da kaže ovo i time ogoli svu nenormalnost ovog turnira, ujedno i pokaže besmislenost istoga sa zahtevima koje su postavili.
Ne bi me čudilo da u polufinalu ili finalu se desi nešto što će potpuno ogoliti nakaradnost svega ovoga!

marko992

pre 2 godine

Na stranu što je Vlada Australije ispala potpuni idiot, ali treba biti i malo realan. Nije bio opasan zbog korone i zaražavanja, već zbog medijskog uticaja i ohrabrivanje ljudi da ne moraju da se vakcinišu, ili kolektivnog nezadovoljstva onih koji su već morali da se vakcinišu. To je bila njegova opasnost. I mislim da to ima smisla, mada ovo nije bio način. Trebalo je ili da mu ne dozvole da dođe, ili kada su ga pustili da ne prave ovakav cirkus.
(Masariko, 20. januar 2022 10:57)

Sa vecinom se slazem ali ne i sa najvaznijim delom.Njegova izjava o vakcinama je dostupna,on je tamo dao svoje misljenje koje se odnosi na njegov organizam,nema ni reci o ohrabrivanju nekoga.Svako ko se poistoveti sa Novakom treba da ima "samo" jedan preduslov-tako odrzavano telo.
Slozices se da je takvih na zemaljskoj kugli jajo malo.

kaokakao

pre 2 godine

Dakle, bitno je jesi li vakcinisan ili ne, jel jos jedna vakcina prodata i jel jos jedan pao pod pritiskom vakcinacije. Dal si ti zdrav, nisi, to je nebitno! Evo sad znamo i da su neki pozitivni negativni a neki su pozitivni pozitivni. Cemu onda sluzi test?

qqsamotako

pre 2 godine

Mi kao drzava, kao narod treba da stanemo iza Novaka, ako ne zeli da se pelcuje to da se ispostuje, i da mu se falsifikuje potvrda o vakcinaciji. U inat ovim fasistima. Pa bi na prvom turniru videli koliko im je stali do tenisa a koliko do mrznje prema Novaku i Srbiji.

bla

pre 2 godine

Na kraju će vlasnici AO morati da slede Trampovu ideju: "Nema testiranja, nema zaraženih".
(goblin, 20. januar 2022 10:54)

nije to trampova ideja to je govorio predavao kary mullis

sorry

pre 2 godine

Sad treba Marin Čilić pred sam meč da odbije da igra sa njim dok mu ne urade PCR -test. Rezultati se čekaju. Cirkus bi onda bio kompletan.
(Zoran Minić, 20. januar 2022 10:44)

Hm, zanimljivo. Možda mu i prijatelj Novak pošalje neki savjet.Prijatelji su. Naravno da to nije sportski, ali malo je tu sporta.

Nenad

pre 2 godine

Australija je država sa 92 % vakcinisanih, na koga jeto naš Đoković mogao uticati da se ne vakciniše, nemojte mlatiti praznu slamu, jedini problem je što je naš, da je Englez, Francuz, Nijemac mislite da bi opšte imao probleme da uđe u državu.

veliki

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 20. januar 2022 10:40) Ajde bre botino oladi više. Kakve veze Nole ima sa Rio Tintom? On ih nikada nije spomenuo. Nikada. To sto neki likovi nešto umisljaju je njihov problem. Bas naprotiv, da su Australijanci želeli da zaštite Rio Tinto ne bi napravili ovaj haos Noletu već bi se pokazali kao odlični domaćini. Ovako, samo su isprovocirali Srbiju da još brze protera Rio Tinto.

jocko

pre 2 godine

Znaci, jedna dodje zdrav ko dren, po zakonu, sa dokumentima i vizom, i onda ga deportuju zbog rizika po zdravlje, a ovaj udje zarazen i sve ok???

Dragan Ferencevic

pre 2 godine

Ovo sa Novakom je uradjeno da se omoguci Nadalu da osvoji turnir.
Po svaku cenu je eliminisan van terena. Ne zaboravite da ministarka mrzi Djokovica a navija za Nadala ona je sama to izjavila.

Darkwood

pre 2 godine

I šta ćemo sad ?
(Ja, lično, 20. januar 2022 10:41)

Pravac na šljaku, pitaj gazdu da li možeš da radiš samo 8 sati. Zna se šta ti sleduje.

Veder

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan, zato igra, dakle poenta je da moraš biti vakcinisan. Slučaj Novak je objašnjen, čitajte obrazloženja suda, dakle i Novak je dobio vizu, ulaz, ali diskreciono pravo Houka je presudilo da ga deportuju, sve po zakonu. Tužba protiv vlade Australiju ide zbog lošeg tretmana u imigrantskom hotelu a ne zbog odluke suda da mu se odbije dobijena viza.

Straight Outta München

pre 2 godine

Au brate, ne verujem sta citam.
I sad kako biti pametan, sta uraditi na Noletovom mestu, sa jedne strane je maksimalno upravu, i kako prolaze dani, novim izjavama se to samo potvrdjuje, a sa druge nece moci da igra ostale turnire...
Ko zna koliko je tenisera uslo u zemlju, a pozitivno je i/ili je trenutno pozitivno. Nije ni cudo sto takvi nisu ni stali na Novakovu stranu (da se ne bi cula i njihova prica)
(ff, 20. januar 2022 10:35)

Biti pametan tako sto ce se lazno vakcinisati i zavraiti ovu dramu. Vise nikada nece progovoriti na tu temu.
Kada zavrsi karijeru onda neka komentarise sta god hoce vezano za vakcine. Mislim da previse voli tenis da bi ga ostavio.

patriot

pre 2 godine

Novak je dobio zabranu ulaska jer može negativno da utiče na proces vakcinacije u Australiji jer je ranije izjavljivao da se neće vakcinisati i nikada nije imao izjavu da podržava vakcinaciju. Brojni komentari na društvenim mrežama, nekih domaćih lekara itd su ga učinile anti-vax legendom.
Nije mu prihvaćeno precizno planirano izuzeće jer je imao bar 10 meseci da se vakciniše i 2 puta su da blagovremeno opominjali.
Omikron soj može u blažoj formi da zarazi i vakcinisane, ali prolazi za par dana i ne širi se toliko ako je vakcinisana osoba u izolaciji dovoljno dugo.
Australija kaznila Novaka umesto Srbije jer nije poštovao karantin od 16. decembra. Ne može PCR test da služi samo da se izigraju pravila ulasaka u Australiju, a za širenje zaraze služi antigenski test kao pokriće. Novak uhvaćen u laži i kao takav ima negativan uticaj. Nesporna odluka suda.

Алекса

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 20. januar 2022 10:40)

Углавном зато што си добацио ту негде, подно Цера.
Избачен је зато што су власти Аустралије две године малтретирали грађане да морају да се вакцинишу, и хтели су да поставе пример. Позвали га, малтретирали и отерали. Те исте власти одузимају мобилне телефоне Арапима на аеродрому и прегледају садржај. Рио Тинто је међународни конгломерат који је једну од највећих штета причинио свету у Аустралији и тренутно је у спору са свим савезним државама и са федералним властима....оно...на суду...

Јабучило

pre 2 godine

Ništa. Ovaj nije falsifikovao dokumenta i nije imao problema. Prosto k'o pasulj.
(Mali Hijavata, 20. januar 2022 10:58)

Сами Аустралци су управо признали да су Новака отерали из идеолошких разлога. Мислиш да не би на сав глас објавили да је нешто фалсификовао?

Tuzno je sve to?

pre 2 godine

Na kraju ispada da je Novak imao sve kako i sta je bilo potrebno,ali "kazna"ga je stigla zbog svega sto je prethodilo ulasku u Aus.Objava na instagramu(zanima me sta bi se desilo da toga nije bilo),neke izjave iz 2020e,dogadjaji u Dec...znaci sve pre samog ulaska u Aus.I deluje da se to lepo skupljalo dok je trajao let,i da je neispravna dokumentacija jedna velika LAZ, jer kako drugacije opravdati sve to?!? ..Kakvi dupli arsini!

Direktor iz Novog Miloševa

pre 2 godine

Znači bio si pozitivan i ušao u avion i aerodrom i pušten u Australiju gde si prošao put do prostora u kom si bio u karantinu. Ispada vakcinisan a bolestan manja opasnost nego obrnuto.Drugo, to što si pozitivan već 2 nedelje, to ne znači da nisi zarazan. Ljudi su imali pozitivan nalaz iz nosa i po mesec dana, što znači bili su zarazni.

Zoran

pre 2 godine

Covece,ovo je strasno. Zasto mu nije zabranjen ulazak u zemlju. Pa on je bio, odakle god da je leteo, minimum 12 sati, u avionu punom putnika. Ako je Za Novaka glavni razlog deportovanja bio intervju L'Ekipu, onda Rubljova treba uhapsiti. STRASNO!!!

ff

pre 2 godine

Au brate, ne verujem sta citam.
I sad kako biti pametan, sta uraditi na Noletovom mestu, sa jedne strane je maksimalno upravu, i kako prolaze dani, novim izjavama se to samo potvrdjuje, a sa druge nece moci da igra ostale turnire...
Ko zna koliko je tenisera uslo u zemlju, a pozitivno je i/ili je trenutno pozitivno. Nije ni cudo sto takvi nisu ni stali na Novakovu stranu (da se ne bi cula i njihova prica)

Sinke

pre 2 godine

Iz dana u dan vidimo nevjerovatnu nepravdu koju je Novak dozivio...Naravno o ovome niko ne prica,Australijance ne zanima nista vise....Samo je vazno da su se svi obrusili na Novaka koji je bio potpuno zdrav...Ogromnq,ogromna nepravda,tesko je to progutati.....Ali ne sumnjam da ce Novak naci nacin da izvuce iz ovoga veliku motivaciju

VVV

pre 2 godine

Ali, šta je ovde čudno? Nisam vrač koji ne veruje u medicinu, ali nisam ni ovca koja guta sve što se plasira. Ne radi se o Novaku, nego o svima nama i jasnoj poenti da je cilj vakcinacija, tj verovatno profit nastao od tog procesa.
Ako je za kovid sertifikat dovoljna potvrda o vakcinaciji i ako s tom potvrdom onda možete da odete u klub, restoran, gde god i da imate koronu i zarazite još troje ljudi, o čemu onda pričamo...

Mali Hijavata

pre 2 godine

I šta ćemo sad ?
(Ja, lično, 20. januar 2022 10:41)

Ništa. Ovaj nije falsifikovao dokumenta i nije imao problema. Prosto k'o pasulj.

v

pre 2 godine

Mislim da treba poceti na dnevnom nivou pored broja zarazenih, reci koliko njih od tog broja je vakcinisano, jer kako vidimo oni nisu zarazni, hocu reci samo opusteno, nisu opasni po okruzenje?????

...

pre 2 godine

i sta cemo sad? pola njih je doslo zarazeno, igra zarazeno, trenutno je zarazeno a niko o tome ne prica. dok se vlada dve nedelje izivljavala nad djokovicem i pravila ga svetskim neprijateljem brojem 1 i osobom koja ce ugroziti australiju organizatori turnira su krili sve te pozitivne testove??

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…

djidji

pre 2 godine

I sta kazu pljuvaci, nema zavere protiv novaka, on ako im se ne na hebe keve na konferenciji i sva ta goveda ne prozove imenom i prezimenom gubi zestoko, jednostavno ti "ljudi" su lagali celom svetu i treba ih sve prozvati!! Djokovic mora da prestane da bude dobar momak i da skine rukavice, suocava se sa fasistima i sa njima moze samo ns jedan nacin a to je preko nisana!

Masariko

pre 2 godine

"Podsetimo, Novaku je oduzeta viza za ulazak u Australiju pod objašnjenjem da je, kao nevakcinisan i bez obzira na potvrdu o preležanom virusu u decembru, opasan za tu državu."

Na stranu što je Vlada Australije ispala potpuni idiot, ali treba biti i malo realan. Nije bio opasan zbog korone i zaražavanja, već zbog medijskog uticaja i ohrabrivanje ljudi da ne moraju da se vakcinišu, ili kolektivnog nezadovoljstva onih koji su već morali da se vakcinišu. To je bila njegova opasnost. I mislim da to ima smisla, mada ovo nije bio način. Trebalo je ili da mu ne dozvole da dođe, ili kada su ga pustili da ne prave ovakav cirkus.

Трооки Гавран

pre 2 godine

Čovek može da bude pozitivan na PCR testu ali da ne bude zarazan po druge, na primer 10. dan bolesti, kada u njemu i dalje postoji virus ali u nedovoljnim količinama da zarazi druge. Nije ovo skandal sa Rubljovim, skandal je kako su s Novakom postupili.

Zoran Minić

pre 2 godine

Sad treba Marin Čilić pred sam meč da odbije da igra sa njim dok mu ne urade PCR -test. Rezultati se čekaju. Cirkus bi onda bio kompletan.

...

pre 2 godine

i sta cemo sad? pola njih je doslo zarazeno, igra zarazeno, trenutno je zarazeno a niko o tome ne prica. dok se vlada dve nedelje izivljavala nad djokovicem i pravila ga svetskim neprijateljem brojem 1 i osobom koja ce ugroziti australiju organizatori turnira su krili sve te pozitivne testove??

ff

pre 2 godine

Au brate, ne verujem sta citam.
I sad kako biti pametan, sta uraditi na Noletovom mestu, sa jedne strane je maksimalno upravu, i kako prolaze dani, novim izjavama se to samo potvrdjuje, a sa druge nece moci da igra ostale turnire...
Ko zna koliko je tenisera uslo u zemlju, a pozitivno je i/ili je trenutno pozitivno. Nije ni cudo sto takvi nisu ni stali na Novakovu stranu (da se ne bi cula i njihova prica)

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…

Zoran

pre 2 godine

Covece,ovo je strasno. Zasto mu nije zabranjen ulazak u zemlju. Pa on je bio, odakle god da je leteo, minimum 12 sati, u avionu punom putnika. Ako je Za Novaka glavni razlog deportovanja bio intervju L'Ekipu, onda Rubljova treba uhapsiti. STRASNO!!!

Трооки Гавран

pre 2 godine

Čovek može da bude pozitivan na PCR testu ali da ne bude zarazan po druge, na primer 10. dan bolesti, kada u njemu i dalje postoji virus ali u nedovoljnim količinama da zarazi druge. Nije ovo skandal sa Rubljovim, skandal je kako su s Novakom postupili.

djidji

pre 2 godine

I sta kazu pljuvaci, nema zavere protiv novaka, on ako im se ne na hebe keve na konferenciji i sva ta goveda ne prozove imenom i prezimenom gubi zestoko, jednostavno ti "ljudi" su lagali celom svetu i treba ih sve prozvati!! Djokovic mora da prestane da bude dobar momak i da skine rukavice, suocava se sa fasistima i sa njima moze samo ns jedan nacin a to je preko nisana!

Zoran Minić

pre 2 godine

Sad treba Marin Čilić pred sam meč da odbije da igra sa njim dok mu ne urade PCR -test. Rezultati se čekaju. Cirkus bi onda bio kompletan.

Dragan Ferencevic

pre 2 godine

Ovo sa Novakom je uradjeno da se omoguci Nadalu da osvoji turnir.
Po svaku cenu je eliminisan van terena. Ne zaboravite da ministarka mrzi Djokovica a navija za Nadala ona je sama to izjavila.

Direktor iz Novog Miloševa

pre 2 godine

Znači bio si pozitivan i ušao u avion i aerodrom i pušten u Australiju gde si prošao put do prostora u kom si bio u karantinu. Ispada vakcinisan a bolestan manja opasnost nego obrnuto.Drugo, to što si pozitivan već 2 nedelje, to ne znači da nisi zarazan. Ljudi su imali pozitivan nalaz iz nosa i po mesec dana, što znači bili su zarazni.

Sinke

pre 2 godine

Iz dana u dan vidimo nevjerovatnu nepravdu koju je Novak dozivio...Naravno o ovome niko ne prica,Australijance ne zanima nista vise....Samo je vazno da su se svi obrusili na Novaka koji je bio potpuno zdrav...Ogromnq,ogromna nepravda,tesko je to progutati.....Ali ne sumnjam da ce Novak naci nacin da izvuce iz ovoga veliku motivaciju

VVV

pre 2 godine

Ali, šta je ovde čudno? Nisam vrač koji ne veruje u medicinu, ali nisam ni ovca koja guta sve što se plasira. Ne radi se o Novaku, nego o svima nama i jasnoj poenti da je cilj vakcinacija, tj verovatno profit nastao od tog procesa.
Ako je za kovid sertifikat dovoljna potvrda o vakcinaciji i ako s tom potvrdom onda možete da odete u klub, restoran, gde god i da imate koronu i zarazite još troje ljudi, o čemu onda pričamo...

jocko

pre 2 godine

Znaci, jedna dodje zdrav ko dren, po zakonu, sa dokumentima i vizom, i onda ga deportuju zbog rizika po zdravlje, a ovaj udje zarazen i sve ok???

Ivan

pre 2 godine

Ne lozite se. To ce sluzbe da ispeglaju. Oni su svoj zadatak izvrsili sa Djokovicem. Ne interesuje ih vise ni ko je zarazen, niti ce ikoga testirati. Ovo je informacija koja na jedno uvo udje, na drugo izadje. Glavni krivac je vec oznacen, i nece biti drugog. Tako funkcionisu mejnstrim mediji.

Rašo

pre 2 godine

Puno komentara u kojima kažu da je Nole loš momak.
Slažem se.
Ne puši, ne pije, ne drogira se, zdravo se hrani, trenira, dobrotvor je, humanitarac, vjernik, brine o svojoj porodici.
Stvarno bi se ljudi trebali paziti ovoga čovjeka opasnog po društvo i ne bi trebali raditi stvari koje on radi.

qqsamotako

pre 2 godine

Mi kao drzava, kao narod treba da stanemo iza Novaka, ako ne zeli da se pelcuje to da se ispostuje, i da mu se falsifikuje potvrda o vakcinaciji. U inat ovim fasistima. Pa bi na prvom turniru videli koliko im je stali do tenisa a koliko do mrznje prema Novaku i Srbiji.

Masariko

pre 2 godine

"Podsetimo, Novaku je oduzeta viza za ulazak u Australiju pod objašnjenjem da je, kao nevakcinisan i bez obzira na potvrdu o preležanom virusu u decembru, opasan za tu državu."

Na stranu što je Vlada Australije ispala potpuni idiot, ali treba biti i malo realan. Nije bio opasan zbog korone i zaražavanja, već zbog medijskog uticaja i ohrabrivanje ljudi da ne moraju da se vakcinišu, ili kolektivnog nezadovoljstva onih koji su već morali da se vakcinišu. To je bila njegova opasnost. I mislim da to ima smisla, mada ovo nije bio način. Trebalo je ili da mu ne dozvole da dođe, ili kada su ga pustili da ne prave ovakav cirkus.

Tuzno je sve to?

pre 2 godine

Na kraju ispada da je Novak imao sve kako i sta je bilo potrebno,ali "kazna"ga je stigla zbog svega sto je prethodilo ulasku u Aus.Objava na instagramu(zanima me sta bi se desilo da toga nije bilo),neke izjave iz 2020e,dogadjaji u Dec...znaci sve pre samog ulaska u Aus.I deluje da se to lepo skupljalo dok je trajao let,i da je neispravna dokumentacija jedna velika LAZ, jer kako drugacije opravdati sve to?!? ..Kakvi dupli arsini!

Kiki

pre 2 godine

Ako si vakcinisan sva vrata su ti otvorena.ja to pišem već odavno,i uvek popijem gomilu minusa.evo vam dokaz,koliko još treba.

bitno je samo da primis vakcinu...ides gde hoces jer si povlašćeni.ma mozes i pozitivan nije problem?

A Djokovic ušao potpuno zdrav sa papirima da je prelezao koronu,da je negativan.

I oni oterase potpuno zdravog coveka kuci,jer predstavlja opasnost???

I ovu cu napisati,pa makar mi ne objavili komentar.ljudi su sve gluplji.i to što su uradili novaku je skandal!!

v

pre 2 godine

Mislim da treba poceti na dnevnom nivou pored broja zarazenih, reci koliko njih od tog broja je vakcinisano, jer kako vidimo oni nisu zarazni, hocu reci samo opusteno, nisu opasni po okruzenje?????

keni

pre 2 godine

(Provax, 20. januar 2022 11:44)
I ja sam vakcinisan 2x i prelezao kovid pa sam morao da imam negativan test 24-48h pre ulaska u Francusku.
Sve su to proverili a test je presudan bio da bi mi na kraju zalepili cvernu tackicu na pososu i pustili me u drzavu.
Ni u BG nisam mogao da udjem u avion bez svih ovih stvari, bez obzira gde sam leteo.

Kako je ovaj uposte mogao da udje u avion bez negativnog testa?

Nenad

pre 2 godine

Australija je država sa 92 % vakcinisanih, na koga jeto naš Đoković mogao uticati da se ne vakciniše, nemojte mlatiti praznu slamu, jedini problem je što je naš, da je Englez, Francuz, Nijemac mislite da bi opšte imao probleme da uđe u državu.

Јабучило

pre 2 godine

Ništa. Ovaj nije falsifikovao dokumenta i nije imao problema. Prosto k'o pasulj.
(Mali Hijavata, 20. januar 2022 10:58)

Сами Аустралци су управо признали да су Новака отерали из идеолошких разлога. Мислиш да не би на сав глас објавили да је нешто фалсификовао?

Bgd

pre 2 godine

Pa dečko je vakcinisan kao i Nadal, a onda možete doći u Australiju i zaraženi. Kada se vakcinisani zarazi ispada da nije opasan za nikoga, ako dođete zdravi i bez vakcinacije e onda ste opasni po ceo kontinent.
(PSL, 20. januar 2022 13:26) 

Da, bitno je ispoštovati formu,makar bio i zaražen. Ludilo i šizofrenija liberalizma.

VP

pre 2 godine

Ovaj je ladno putovao avionom zaražen. Nestvarno!
A držao Novaku predavanje.
(vladimir, 20. januar 2022 11:49)

Pa, samo takve sitne duše ga i pljuju

Милан

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.

sinofarm

pre 2 godine

Neki drugi nasi sunarodnici prosle godine zaglavljivali robije jer su izlazili da prosetaju ne ugrozavajuci nikoga,ali zato ajde da pomognemo liku koji organizuje turnir u sred pandemije bez ikakvih mera,koji zvanicno zarazen ide medju decu,koji je antivakser sa nenormalnim uticajem u Srbiji zbog koga se hiljade ljudi nece vakcinisati,ali njemu drzava ipak da pomogne jer je od sustinskog znacaja za opstanak nacije da li ce Djokovic imati vise titula od Federera i Nadala,bukvalno zasluzujemo sve sto nam se dogadja.
(bg leprikoni, 20. januar 2022 12:21)

I AO se organizuje usred pandemije. Australija je bila 7 meseci u lokdaunu, vakcinisala 93% stanovništva i koji je rezultat? Za četiri dana su imali više zaraženih nego u prethodne dve godine. Ja sam vakcinisan sa 3 doze kineske vakcine. Ne mogu da uđem u Australiju. Zašto? Nije efikasna? Toliko o pravu, pravdi, demokratiji, ljudskim pravima itd. Mogu da zamislim šta bi trabunjao da kojim slučajem Vulin uradi nekom sportisti ono što su potomci belosvetskih probisveta uradili Novaku.

Batko

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Ti znaš da je potvrda (koja potvrda ?!) lažna ?
Rekla ti ujna iz Melburna ?

Koliko daleko može da ide ljudska glupost, neverovatno

Straight Outta München

pre 2 godine

Au brate, ne verujem sta citam.
I sad kako biti pametan, sta uraditi na Noletovom mestu, sa jedne strane je maksimalno upravu, i kako prolaze dani, novim izjavama se to samo potvrdjuje, a sa druge nece moci da igra ostale turnire...
Ko zna koliko je tenisera uslo u zemlju, a pozitivno je i/ili je trenutno pozitivno. Nije ni cudo sto takvi nisu ni stali na Novakovu stranu (da se ne bi cula i njihova prica)
(ff, 20. januar 2022 10:35)

Biti pametan tako sto ce se lazno vakcinisati i zavraiti ovu dramu. Vise nikada nece progovoriti na tu temu.
Kada zavrsi karijeru onda neka komentarise sta god hoce vezano za vakcine. Mislim da previse voli tenis da bi ga ostavio.

kaokakao

pre 2 godine

Dakle, bitno je jesi li vakcinisan ili ne, jel jos jedna vakcina prodata i jel jos jedan pao pod pritiskom vakcinacije. Dal si ti zdrav, nisi, to je nebitno! Evo sad znamo i da su neki pozitivni negativni a neki su pozitivni pozitivni. Cemu onda sluzi test?

Mali Hijavata

pre 2 godine

I šta ćemo sad ?
(Ja, lično, 20. januar 2022 10:41)

Ništa. Ovaj nije falsifikovao dokumenta i nije imao problema. Prosto k'o pasulj.

Dabu

pre 2 godine

Ne sumnjam da će se javiti neki obožavaoci suverene Australije koji će nam "objasniti" da je ovo OK. Zdravi Novak bi garant "zarazio" ceo stadion samim ulaskom

realno

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan.
(Goran, 20. januar 2022 13:08

To je dokaz da im nije cilj sprečavanje širenja virusa nego isključivo biti vakcinisan. Možeš biti i mrtav bolestan i preneti desetorici samo je bitno biti vakcinisan. Kakva farsa je sve ovo, Djokovic je samo jedna kap u moru..

Narodni muzej Sidnej

pre 2 godine

Puno komentara u kojima kažu da je Nole loš momak. Slažem se.

Ne puši, ne pije, ne drogira se, zdravo se hrani, trenira, dobrotvor je, humanitarac, vjernik, brine o svojoj porodici.

Stvarno bi se ljudi trebali paziti ovoga čovjeka opasnog po društvo i ne bi trebali raditi stvari koje on radi.

(Rašo, 20. januar 2022 13:50) Bravo.

Sinkegrof

pre 2 godine

Ali Rubljev je vakcinisan, to je razlika. I Novaka ni pustili da igra da je vakcinisan. Vakcinišite se ljudi.
(Provax, 20. januar 2022 11:44) # Link komentara
Da li su ti svi u porodici vakcinisani? Sva rodbina,prijatelji,kolege sa posla...? Da li ikad kontaktiras sa ljudima koji se nisu vakcinisali? Ja bih radije bio u drustvu Novaka koji je negativan na koronu nego sa ovim koji je pozitivan a vakcinisan...

Ljubica

pre 2 godine

Znači sad on ima pravo ne samo da šeta i putuje zaražen, nego da odredi koliko je virus opasan,okay. Nikog ni ne testiraju više, najvažnije je bilo sačuvati granice, igrače i AO od. Novaka. Opšti utisak je da je i ludilo Australije prelazno, ne samo virusi.

macconi

pre 2 godine

I sad ispade da ako je neko vakcinisan moze nesmetano da seta iako je zarazen i da prenosi,a zdrav covek ne moze zato sto nije vakcinisan...nigde logike i zdravog razuma

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Kako je ovaj uposte mogao da udje u avion bez negativnog testa?
(keni, 20. januar 2022 12:34)

Pa prosto, ne traži se negativni test, već potvrda o vakcinaciji.

Hahahahahaha

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan, kad je dobio pozitivan PCR nije to krio, nije se pojavljivao u javnosti nakon toga (cime bi doveo u pitanje autenticnost PCR testa), ispostovao je karantin od 10 dana, sve prijavio kad, kome i kako treba, nije se pozivao na izuzece iza kojeg ne stoji... Dakle njegovo ponasanje je bilo odgovorno i transparentno, samim tim nema razloga da mu se odbije viza tj. ne dozvoli ulazak u Australiju.
(Beograd 011, 20. januar 2022 12:28)

Bio je pozitivan u avionu. Jako odgovorno i transparentno.

Алекса

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 20. januar 2022 10:40)

Углавном зато што си добацио ту негде, подно Цера.
Избачен је зато што су власти Аустралије две године малтретирали грађане да морају да се вакцинишу, и хтели су да поставе пример. Позвали га, малтретирали и отерали. Те исте власти одузимају мобилне телефоне Арапима на аеродрому и прегледају садржај. Рио Тинто је међународни конгломерат који је једну од највећих штета причинио свету у Аустралији и тренутно је у спору са свим савезним државама и са федералним властима....оно...на суду...

PSL

pre 2 godine

Pa dečko je vakcinisan kao i Nadal, a onda možete doći u Australiju i zaraženi. Kada se vakcinisani zarazi ispada da nije opasan za nikoga, ako dođete zdravi i bez vakcinacije e onda ste opasni po ceo kontinent.

Neo@

pre 2 godine

Ovaj bejaše pričao protiv Novaka zar ne?!
Bogu hvala, pa ga savest naterala da kaže ovo i time ogoli svu nenormalnost ovog turnira, ujedno i pokaže besmislenost istoga sa zahtevima koje su postavili.
Ne bi me čudilo da u polufinalu ili finalu se desi nešto što će potpuno ogoliti nakaradnost svega ovoga!

bla

pre 2 godine

Na kraju će vlasnici AO morati da slede Trampovu ideju: "Nema testiranja, nema zaraženih".
(goblin, 20. januar 2022 10:54)

nije to trampova ideja to je govorio predavao kary mullis

Indpedu

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.

mikin

pre 2 godine

@Dragan Ferencevic "... Ne zaboravite da ministarka mrzi Djokovica a navija za Nadala ona je sama to izjavila."

A propos ministarke ima mnogo znacajnije stvari koju su oni zataskali ... ministarka je dobila 10 miliona dolara od Pfizera i povodom toga je izbio skandal. Samo kao dodatak uredjenoj i pranoj drzavi u kojoj zakon vazi jednako za sve.

Avala-101

pre 2 godine

Svi koji su igrali na turniru u Abu Dabiju su dosli (i usli) pozitivni na AO, a verovatno i neki drugi. Tako da se Zverev sa pravom pita sto nema testiranja. Pa nema, jer bi onda trebalo da tu sharadu prekinu ODMAH!
Kad je na "ozloglasenom" Adrija turu, Dimitrov obznanio da je pozitivan, turnir je prekinut pred samo finale.
Na kraju ispade ono sto smo od pocetka mislili, da je sve ovo jedna jeziva fasisticka kampanja usmerena protiv Novaka.

Miomir Petrović

pre 2 godine

Da li je sada ovim uzbudjeno javno mnjenje i politicari u Australiji? Ima li sada teniskih strucnjaka i novinara da se ovim bave do besvesti? Sta kaze Premijer Skot? Ili je ipak sada sve ok...

marko

pre 2 godine

Sad je i slepcu jasno da je Djokovic iskoristen kao politička žrtva, i da ne bi osvojio 21 grend slem, jer to kolonijalni svet ne moze da podnese.

Cak pustaju rusa koje mrze najviše a Djokovica ne, sve je jasno kao dan.

zex

pre 2 godine

poyy, 20. januar 2022 10:56)
O cemu pricas? Pa vlasti su znali da je pozitiva Rus! Sta ih sprecava da ga sada uhapse? Za Novaka su znali i bez njegove objave za Medicinsko izuzece, i sta bi bilo na granici da je cutao? Uhpasili bi ga opet i bilo bi jos gore jer je cutao.Novak se ogradio javno, rekao je razlog zbog kog ima dozvulu da ode na turnir!

miodrag

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Slazem sa sustinom komentara , ali sa prvim delom naravno ne. To su opasne tvrdnje, nedokazane, neproverene, i to sto radite je nekorektno.....ali kao misljenje . molim lepo, imate pravo na to. Ja isto mislim da je Nadal sve lazirao, ne prvi put, ali o tome nisam nikad pisao. Trudim se da dajem komenatare na ono sto ovde pisu ili sto vidim sopstvenim ocima. Pozdrav.

marko992

pre 2 godine

Na stranu što je Vlada Australije ispala potpuni idiot, ali treba biti i malo realan. Nije bio opasan zbog korone i zaražavanja, već zbog medijskog uticaja i ohrabrivanje ljudi da ne moraju da se vakcinišu, ili kolektivnog nezadovoljstva onih koji su već morali da se vakcinišu. To je bila njegova opasnost. I mislim da to ima smisla, mada ovo nije bio način. Trebalo je ili da mu ne dozvole da dođe, ili kada su ga pustili da ne prave ovakav cirkus.
(Masariko, 20. januar 2022 10:57)

Sa vecinom se slazem ali ne i sa najvaznijim delom.Njegova izjava o vakcinama je dostupna,on je tamo dao svoje misljenje koje se odnosi na njegov organizam,nema ni reci o ohrabrivanju nekoga.Svako ko se poistoveti sa Novakom treba da ima "samo" jedan preduslov-tako odrzavano telo.
Slozices se da je takvih na zemaljskoj kugli jajo malo.

vidoje

pre 2 godine

@man ...Cita li iko dalje od naslova? Bio je 10 dana u karantinu. Mogao je i Novak tako, ali je odbio."

Ocito da u te koji malo citaju spadas uveliko i ti. Da bi mogao da budes u karantinu, mora da imas vizu. Ako ti uskrate vizu (radi toga da ne bi negativno uticao na stanovnistvo Australije - objasnjenje suda, pri.aut.) onda od karantina nema nista. ENDE.
ps. idi ponovo citaj.

irinej

pre 2 godine

Novaka su izbacili iz Aus jer nije hteo javno da objavi svoje zdravstveno stanje, što je po standardima jer privatnost je svetinja. Kada su videli koliko je uporan namestili su mu zvrchku.

Bl

pre 2 godine

On to reklamira vakcinu. Ovom izjavom kaže da nije bitno što je pozitivan. Može kud hoće jer je vakcjnisan i "bezopadan".
Da su Đokoviću našli jedan jedini virus, optužili bi ga da jr došao širiti zarazu, i bez prava na žalbu, vratili nazad, uz doživitnu zabranu ulaska u Australiju.

sorry

pre 2 godine

Sad treba Marin Čilić pred sam meč da odbije da igra sa njim dok mu ne urade PCR -test. Rezultati se čekaju. Cirkus bi onda bio kompletan.
(Zoran Minić, 20. januar 2022 10:44)

Hm, zanimljivo. Možda mu i prijatelj Novak pošalje neki savjet.Prijatelji su. Naravno da to nije sportski, ali malo je tu sporta.

Beograd 011

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan, kad je dobio pozitivan PCR nije to krio, nije se pojavljivao u javnosti nakon toga (cime bi doveo u pitanje autenticnost PCR testa), ispostovao je karantin od 10 dana, sve prijavio kad, kome i kako treba, nije se pozivao na izuzece iza kojeg ne stoji... Dakle njegovo ponasanje je bilo odgovorno i transparentno, samim tim nema razloga da mu se odbije viza tj. ne dozvoli ulazak u Australiju.

Bojan

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37) 

# Link komentara

O Novaku se pisalo po svjetskim medijima da je nevakcinisan dosta prije AO, a Rubljova nije niko osim njegovih ni pominjao. Tako da pisali bi o njemu ovako ili onako.

@Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 20. januar 2022 10:40)

Zbog one jedne izjave???
"Čist vazduh, voda i hrana su ključevi zdravlja. Bez toga, svaka reč o 'zdravlju' je suvišna!"
Ni spomenuo nije Rio Tinto, nemojte da ste smesni. Nije mogao blaze da odreaguje i to je uradio pod pritiskom javnosti, vec pri kraju protesta jer su poceli da ga prozivaju zasto cuti na desavanja u svojoj zemlji.

admin

pre 2 godine

(Zoran, 20. januar 2022 10:39)

Lepo ja kazem. Ovi novi talasi sa rekordnim brojem zarazenih su krivica VAKCINISANIH. Ljudi imaju sertifikat i sa njim mogu da rade sta oce, pa i da se setaju po svety zarazeni i prenose virus i mutacije. Od kako su uveli propusnice broj zarazenih 10 puta veci. Logicno

Zum

pre 2 godine

pa nije mu zbog toga oduzet viza. tj. jeste prvi put ali je ta odluk ponistena od suda. drugi put mi je oduzeta po totalno drugom osnovu
(djura, 20. januar 2022 12:50)

Jeste, po osnovu...ja sam premijer, može mi se.Isto tako, boli me dUvo sta sud presudi.

питам за друга

pre 2 godine

A jedino sto je Novak trebalo da uradi da izbegne svi dramu je da uzme jednu vakcinu Johnson&Johnson. Kakav gubitnik!
(Zemun-Sydney, 20. januar 2022 13:21)

Ти да си се набо Спутњиком приликом последње посете старамајци у Земуну, сада би био потпуни хипстер међу свим тим Џонсонашима у Сиднеју. Тотални промашај!

Katastrofanče

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.
(Милан, 20. januar 2022 12:37)

Ako umreš to će biti od gripa kao i hiljadama godina unazad.
(Pravi stari Čačanin, 20. januar 2022 13:32)

Da, zapravo. To je suština.

Petar

pre 2 godine

Zato sto je korporativnom nacinu upravljanja bitna samo procedura, a zdrav razum od stida i potencijalne agresije vise ne sme da progovori.Ako je po proceduri onda je u redu.Ovaj idiotski nacin funkcionisanja i vlada u korporacijama, EU, drzavnim sluzbama...Znate kad se zamisle kad bukvalno dovedete situaciju do apsurda ili neki poznat lik iz biznis sektora kaze da je nesto blentavo i da to tako ne treba raditi. Onomad je Elon Mask rekao da previse MBA i power point dovodi do propasti u firmama.Tek tada se ovi sto nekriticki prihvataju sve mantre jave i zbog svoje urodjene prakticnosti pocnu da propovedaju novu mudrost.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.
(Милан, 20. januar 2022 12:37)

Ako umreš to će biti od gripa kao i hiljadama godina unazad.

veliki

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 20. januar 2022 10:40) Ajde bre botino oladi više. Kakve veze Nole ima sa Rio Tintom? On ih nikada nije spomenuo. Nikada. To sto neki likovi nešto umisljaju je njihov problem. Bas naprotiv, da su Australijanci želeli da zaštite Rio Tinto ne bi napravili ovaj haos Noletu već bi se pokazali kao odlični domaćini. Ovako, samo su isprovocirali Srbiju da još brze protera Rio Tinto.

Darkwood

pre 2 godine

I šta ćemo sad ?
(Ja, lično, 20. januar 2022 10:41)

Pravac na šljaku, pitaj gazdu da li možeš da radiš samo 8 sati. Zna se šta ti sleduje.

Masariko

pre 2 godine

Da li je sada ovim uzbudjeno javno mnjenje i politicari u Australiji? Ima li sada teniskih strucnjaka i novinara da se ovim bave do besvesti? Sta kaze Premijer Skot? Ili je ipak sada sve ok...
(Miomir Petrović, 20. januar 2022 12:43)

Jesi ti onaj pisac ili koristiš njegovo ime i prezime?

hahahaa

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Polako se prave spiskovi svih Vas
(Petar Petrović, 20. januar 2022 14:09)

Ne moze "Vas" velikim i mnozina. Patriote bi bilo bolje da uloze napor i nauce sopstveni jezik i gramatiku.

bg leprikoni

pre 2 godine

@qqsamotako
Neki drugi nasi sunarodnici prosle godine zaglavljivali robije jer su izlazili da prosetaju ne ugrozavajuci nikoga,ali zato ajde da pomognemo liku koji organizuje turnir u sred pandemije bez ikakvih mera,koji zvanicno zarazen ide medju decu,koji je antivakser sa nenormalnim uticajem u Srbiji zbog koga se hiljade ljudi nece vakcinisati,ali njemu drzava ipak da pomogne jer je od sustinskog znacaja za opstanak nacije da li ce Djokovic imati vise titula od Federera i Nadala,bukvalno zasluzujemo sve sto nam se dogadja.

@D

pre 2 godine

Novaku je verovatno isto bio "nizak nivo SS", a mi ga razapesmo bez potrebe. Ispade COVID za neke jeste, za neke nije.
(D, 20. januar 2022 12:25)

Znas, to "verovatno" je ipak neverovatno koliku razliku moze da napravi. Evo, i Novak verovatno nije bio pozitivan, ali papir kaze drugacije. Nazalost posto se posle setao medju decom i novinarima ali sada je tesko reci "e, pa ipak nisam bio".

ali si epidemiolog

pre 2 godine

Selektivne informacije i stvaranje potpuno neistinitog slike. Ni u Srbiji niko ne radi “izlazni” PCR. Nakon sto ostanete u karantinu 10 dana vi ste slobodni i neugrozavate nikoga, ali cete testirati pozitivno jos neko vreme. Zar to ljudi ne znaju?
(Gogi, 20. januar 2022 14:01)

Znaju. Ti ne znaš pravopis.

Cph

pre 2 godine

@man Prvi put cujem da je Novak imao mogucnost da igra nevakcinisan,ali da prije toga "odradi"karantin. Da li je zaista postojala ta mogucnost? Najozbiljnije pitam.

Oliver

pre 2 godine

Nije bitno da li si pozitivan,nego da li si vakcinisan. Vakcinisani ljudi imaju manji "virus load" i njima "virus load" brze pada. Sad neznalice brzo na Google pa da vidite sta znaci "virus load",ahahahahahaha

patriot

pre 2 godine

Novak je dobio zabranu ulaska jer može negativno da utiče na proces vakcinacije u Australiji jer je ranije izjavljivao da se neće vakcinisati i nikada nije imao izjavu da podržava vakcinaciju. Brojni komentari na društvenim mrežama, nekih domaćih lekara itd su ga učinile anti-vax legendom.
Nije mu prihvaćeno precizno planirano izuzeće jer je imao bar 10 meseci da se vakciniše i 2 puta su da blagovremeno opominjali.
Omikron soj može u blažoj formi da zarazi i vakcinisane, ali prolazi za par dana i ne širi se toliko ako je vakcinisana osoba u izolaciji dovoljno dugo.
Australija kaznila Novaka umesto Srbije jer nije poštovao karantin od 16. decembra. Ne može PCR test da služi samo da se izigraju pravila ulasaka u Australiju, a za širenje zaraze služi antigenski test kao pokriće. Novak uhvaćen u laži i kao takav ima negativan uticaj. Nesporna odluka suda.

pierre

pre 2 godine

Da si normalan ne bi putovao zaražen!Treba provjeriti tvoj zdr.karton,pa postupiti po pravilima...volio bih da te izbace sa turnira..

nije istina

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.
(Милан, 20. januar 2022 12:37) #

Moj otac je bio mnogo bolestan, testirali su ga, bio je pozitivan na kovid. I dalje nije dobro. I nikada ovako nije bio bolestan, iako su simptomi slični kao kod gripe.
I sama sam verovala u teoriju zavere... I svi koji su bili vakcinisani, a dobili kovid su imali mnogo blaže simptome.

Iskreno ne razmisljam o vakcini, niti me interesuje. Nisam vakcinisana. Ali posle ovog virusa koji je zakacio celu familiju, ne sumnjam u ucinkovitost iste.

Pozdrav

Petar Petrović

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Polako se prave spiskovi svih Vas

Veder

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan, zato igra, dakle poenta je da moraš biti vakcinisan. Slučaj Novak je objašnjen, čitajte obrazloženja suda, dakle i Novak je dobio vizu, ulaz, ali diskreciono pravo Houka je presudilo da ga deportuju, sve po zakonu. Tužba protiv vlade Australiju ide zbog lošeg tretmana u imigrantskom hotelu a ne zbog odluke suda da mu se odbije dobijena viza.

temisvar

pre 2 godine

Polako ljudi ! Navijac sam Novaka, ali u ovom slucaju niste u pravu. Da je Rubljov pre poletanja za Australiju stavio sliku na iinstagram i rekao recimo pozitivan sam na koronu, i spremam se za let za Australiju. Tamo bi ga vratili istog dana, nebi ni stigao da se sudi. Treba opreznije sa tim selfi-jima Novak da barata. Rubljevu svaka cast na iskrenosti, to se sve i znalo otprilike.

Miomir Petrović (koristim svoje ime)

pre 2 godine

Jesi ti onaj pisac ili koristiš njegovo ime i prezime?
(Masariko, 20. januar 2022 13:10)

A da ti mozda nije palo na pamete da u 7,5 miliona Srba nema dvojica sa istim imenom...

Provax

pre 2 godine

Nije lepo s vaše strane što ste mi dodelili mnogo minusa na moj komentar. Ja vas ipak molim da se vakcinišete jer time ćemo se pre izboriti sa ovom pošasti. Učinite to radi svojih najdražih, učinite to radi mene!

Gogi

pre 2 godine

Selektivne informacije i stvaranje potpuno neistinitog slike. Ni u Srbiji niko ne radi “izlazni” PCR. Nakon sto ostanete u karantinu 10 dana vi ste slobodni i neugrozavate nikoga, ali cete testirati pozitivno jos neko vreme. Zar to ljudi ne znaju?

Mali Hijavata

pre 2 godine

I šta ćemo sad ?
(Ja, lično, 20. januar 2022 10:41)

Ništa. Ovaj nije falsifikovao dokumenta i nije imao problema. Prosto k'o pasulj.

Oliver

pre 2 godine

Nije bitno da li si pozitivan,nego da li si vakcinisan. Vakcinisani ljudi imaju manji "virus load" i njima "virus load" brze pada. Sad neznalice brzo na Google pa da vidite sta znaci "virus load",ahahahahahaha

Indpedu

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.

Beograd 011

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan, kad je dobio pozitivan PCR nije to krio, nije se pojavljivao u javnosti nakon toga (cime bi doveo u pitanje autenticnost PCR testa), ispostovao je karantin od 10 dana, sve prijavio kad, kome i kako treba, nije se pozivao na izuzece iza kojeg ne stoji... Dakle njegovo ponasanje je bilo odgovorno i transparentno, samim tim nema razloga da mu se odbije viza tj. ne dozvoli ulazak u Australiju.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…

patriot

pre 2 godine

Novak je dobio zabranu ulaska jer može negativno da utiče na proces vakcinacije u Australiji jer je ranije izjavljivao da se neće vakcinisati i nikada nije imao izjavu da podržava vakcinaciju. Brojni komentari na društvenim mrežama, nekih domaćih lekara itd su ga učinile anti-vax legendom.
Nije mu prihvaćeno precizno planirano izuzeće jer je imao bar 10 meseci da se vakciniše i 2 puta su da blagovremeno opominjali.
Omikron soj može u blažoj formi da zarazi i vakcinisane, ali prolazi za par dana i ne širi se toliko ako je vakcinisana osoba u izolaciji dovoljno dugo.
Australija kaznila Novaka umesto Srbije jer nije poštovao karantin od 16. decembra. Ne može PCR test da služi samo da se izigraju pravila ulasaka u Australiju, a za širenje zaraze služi antigenski test kao pokriće. Novak uhvaćen u laži i kao takav ima negativan uticaj. Nesporna odluka suda.

Provax

pre 2 godine

Nije lepo s vaše strane što ste mi dodelili mnogo minusa na moj komentar. Ja vas ipak molim da se vakcinišete jer time ćemo se pre izboriti sa ovom pošasti. Učinite to radi svojih najdražih, učinite to radi mene!

@D

pre 2 godine

Novaku je verovatno isto bio "nizak nivo SS", a mi ga razapesmo bez potrebe. Ispade COVID za neke jeste, za neke nije.
(D, 20. januar 2022 12:25)

Znas, to "verovatno" je ipak neverovatno koliku razliku moze da napravi. Evo, i Novak verovatno nije bio pozitivan, ali papir kaze drugacije. Nazalost posto se posle setao medju decom i novinarima ali sada je tesko reci "e, pa ipak nisam bio".

bg leprikoni

pre 2 godine

@qqsamotako
Neki drugi nasi sunarodnici prosle godine zaglavljivali robije jer su izlazili da prosetaju ne ugrozavajuci nikoga,ali zato ajde da pomognemo liku koji organizuje turnir u sred pandemije bez ikakvih mera,koji zvanicno zarazen ide medju decu,koji je antivakser sa nenormalnim uticajem u Srbiji zbog koga se hiljade ljudi nece vakcinisati,ali njemu drzava ipak da pomogne jer je od sustinskog znacaja za opstanak nacije da li ce Djokovic imati vise titula od Federera i Nadala,bukvalno zasluzujemo sve sto nam se dogadja.

Veder

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan, zato igra, dakle poenta je da moraš biti vakcinisan. Slučaj Novak je objašnjen, čitajte obrazloženja suda, dakle i Novak je dobio vizu, ulaz, ali diskreciono pravo Houka je presudilo da ga deportuju, sve po zakonu. Tužba protiv vlade Australiju ide zbog lošeg tretmana u imigrantskom hotelu a ne zbog odluke suda da mu se odbije dobijena viza.

temisvar

pre 2 godine

Polako ljudi ! Navijac sam Novaka, ali u ovom slucaju niste u pravu. Da je Rubljov pre poletanja za Australiju stavio sliku na iinstagram i rekao recimo pozitivan sam na koronu, i spremam se za let za Australiju. Tamo bi ga vratili istog dana, nebi ni stigao da se sudi. Treba opreznije sa tim selfi-jima Novak da barata. Rubljevu svaka cast na iskrenosti, to se sve i znalo otprilike.

Трооки Гавран

pre 2 godine

Čovek može da bude pozitivan na PCR testu ali da ne bude zarazan po druge, na primer 10. dan bolesti, kada u njemu i dalje postoji virus ali u nedovoljnim količinama da zarazi druge. Nije ovo skandal sa Rubljovim, skandal je kako su s Novakom postupili.

Darkwood

pre 2 godine

I šta ćemo sad ?
(Ja, lično, 20. januar 2022 10:41)

Pravac na šljaku, pitaj gazdu da li možeš da radiš samo 8 sati. Zna se šta ti sleduje.

Masariko

pre 2 godine

"Podsetimo, Novaku je oduzeta viza za ulazak u Australiju pod objašnjenjem da je, kao nevakcinisan i bez obzira na potvrdu o preležanom virusu u decembru, opasan za tu državu."

Na stranu što je Vlada Australije ispala potpuni idiot, ali treba biti i malo realan. Nije bio opasan zbog korone i zaražavanja, već zbog medijskog uticaja i ohrabrivanje ljudi da ne moraju da se vakcinišu, ili kolektivnog nezadovoljstva onih koji su već morali da se vakcinišu. To je bila njegova opasnost. I mislim da to ima smisla, mada ovo nije bio način. Trebalo je ili da mu ne dozvole da dođe, ili kada su ga pustili da ne prave ovakav cirkus.

Алекса

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 20. januar 2022 10:40)

Углавном зато што си добацио ту негде, подно Цера.
Избачен је зато што су власти Аустралије две године малтретирали грађане да морају да се вакцинишу, и хтели су да поставе пример. Позвали га, малтретирали и отерали. Те исте власти одузимају мобилне телефоне Арапима на аеродрому и прегледају садржај. Рио Тинто је међународни конгломерат који је једну од највећих штета причинио свету у Аустралији и тренутно је у спору са свим савезним државама и са федералним властима....оно...на суду...

veliki

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 20. januar 2022 10:40) Ajde bre botino oladi više. Kakve veze Nole ima sa Rio Tintom? On ih nikada nije spomenuo. Nikada. To sto neki likovi nešto umisljaju je njihov problem. Bas naprotiv, da su Australijanci želeli da zaštite Rio Tinto ne bi napravili ovaj haos Noletu već bi se pokazali kao odlični domaćini. Ovako, samo su isprovocirali Srbiju da još brze protera Rio Tinto.

Masariko

pre 2 godine

Da li je sada ovim uzbudjeno javno mnjenje i politicari u Australiji? Ima li sada teniskih strucnjaka i novinara da se ovim bave do besvesti? Sta kaze Premijer Skot? Ili je ipak sada sve ok...
(Miomir Petrović, 20. januar 2022 12:43)

Jesi ti onaj pisac ili koristiš njegovo ime i prezime?

@Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Niko me ne može ubediti da Novak nije iz Australije proteran isključivo zbog Rio Tinta. Kakve bre vakcine kakva korona u zemlji sa toliko obolelih? Čista politička odluka…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 20. januar 2022 10:40)

Zbog one jedne izjave???
"Čist vazduh, voda i hrana su ključevi zdravlja. Bez toga, svaka reč o 'zdravlju' je suvišna!"
Ni spomenuo nije Rio Tinto, nemojte da ste smesni. Nije mogao blaze da odreaguje i to je uradio pod pritiskom javnosti, vec pri kraju protesta jer su poceli da ga prozivaju zasto cuti na desavanja u svojoj zemlji.

qqsamotako

pre 2 godine

Mi kao drzava, kao narod treba da stanemo iza Novaka, ako ne zeli da se pelcuje to da se ispostuje, i da mu se falsifikuje potvrda o vakcinaciji. U inat ovim fasistima. Pa bi na prvom turniru videli koliko im je stali do tenisa a koliko do mrznje prema Novaku i Srbiji.

Dragan Ferencevic

pre 2 godine

Ovo sa Novakom je uradjeno da se omoguci Nadalu da osvoji turnir.
Po svaku cenu je eliminisan van terena. Ne zaboravite da ministarka mrzi Djokovica a navija za Nadala ona je sama to izjavila.

Милан

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.
(Милан, 20. januar 2022 12:37)

Ako umreš to će biti od gripa kao i hiljadama godina unazad.

hahahaa

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Polako se prave spiskovi svih Vas
(Petar Petrović, 20. januar 2022 14:09)

Ne moze "Vas" velikim i mnozina. Patriote bi bilo bolje da uloze napor i nauce sopstveni jezik i gramatiku.

djidji

pre 2 godine

I sta kazu pljuvaci, nema zavere protiv novaka, on ako im se ne na hebe keve na konferenciji i sva ta goveda ne prozove imenom i prezimenom gubi zestoko, jednostavno ti "ljudi" su lagali celom svetu i treba ih sve prozvati!! Djokovic mora da prestane da bude dobar momak i da skine rukavice, suocava se sa fasistima i sa njima moze samo ns jedan nacin a to je preko nisana!

Zoran

pre 2 godine

Covece,ovo je strasno. Zasto mu nije zabranjen ulazak u zemlju. Pa on je bio, odakle god da je leteo, minimum 12 sati, u avionu punom putnika. Ako je Za Novaka glavni razlog deportovanja bio intervju L'Ekipu, onda Rubljova treba uhapsiti. STRASNO!!!

miodrag

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Slazem sa sustinom komentara , ali sa prvim delom naravno ne. To su opasne tvrdnje, nedokazane, neproverene, i to sto radite je nekorektno.....ali kao misljenje . molim lepo, imate pravo na to. Ja isto mislim da je Nadal sve lazirao, ne prvi put, ali o tome nisam nikad pisao. Trudim se da dajem komenatare na ono sto ovde pisu ili sto vidim sopstvenim ocima. Pozdrav.

Rašo

pre 2 godine

Puno komentara u kojima kažu da je Nole loš momak.
Slažem se.
Ne puši, ne pije, ne drogira se, zdravo se hrani, trenira, dobrotvor je, humanitarac, vjernik, brine o svojoj porodici.
Stvarno bi se ljudi trebali paziti ovoga čovjeka opasnog po društvo i ne bi trebali raditi stvari koje on radi.

Petar Petrović

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Polako se prave spiskovi svih Vas

...

pre 2 godine

i sta cemo sad? pola njih je doslo zarazeno, igra zarazeno, trenutno je zarazeno a niko o tome ne prica. dok se vlada dve nedelje izivljavala nad djokovicem i pravila ga svetskim neprijateljem brojem 1 i osobom koja ce ugroziti australiju organizatori turnira su krili sve te pozitivne testove??

Straight Outta München

pre 2 godine

Au brate, ne verujem sta citam.
I sad kako biti pametan, sta uraditi na Noletovom mestu, sa jedne strane je maksimalno upravu, i kako prolaze dani, novim izjavama se to samo potvrdjuje, a sa druge nece moci da igra ostale turnire...
Ko zna koliko je tenisera uslo u zemlju, a pozitivno je i/ili je trenutno pozitivno. Nije ni cudo sto takvi nisu ni stali na Novakovu stranu (da se ne bi cula i njihova prica)
(ff, 20. januar 2022 10:35)

Biti pametan tako sto ce se lazno vakcinisati i zavraiti ovu dramu. Vise nikada nece progovoriti na tu temu.
Kada zavrsi karijeru onda neka komentarise sta god hoce vezano za vakcine. Mislim da previse voli tenis da bi ga ostavio.

Gogi

pre 2 godine

Selektivne informacije i stvaranje potpuno neistinitog slike. Ni u Srbiji niko ne radi “izlazni” PCR. Nakon sto ostanete u karantinu 10 dana vi ste slobodni i neugrozavate nikoga, ali cete testirati pozitivno jos neko vreme. Zar to ljudi ne znaju?

Direktor iz Novog Miloševa

pre 2 godine

Znači bio si pozitivan i ušao u avion i aerodrom i pušten u Australiju gde si prošao put do prostora u kom si bio u karantinu. Ispada vakcinisan a bolestan manja opasnost nego obrnuto.Drugo, to što si pozitivan već 2 nedelje, to ne znači da nisi zarazan. Ljudi su imali pozitivan nalaz iz nosa i po mesec dana, što znači bili su zarazni.

Sinkegrof

pre 2 godine

Ali Rubljev je vakcinisan, to je razlika. I Novaka ni pustili da igra da je vakcinisan. Vakcinišite se ljudi.
(Provax, 20. januar 2022 11:44) # Link komentara
Da li su ti svi u porodici vakcinisani? Sva rodbina,prijatelji,kolege sa posla...? Da li ikad kontaktiras sa ljudima koji se nisu vakcinisali? Ja bih radije bio u drustvu Novaka koji je negativan na koronu nego sa ovim koji je pozitivan a vakcinisan...

Kiki

pre 2 godine

Ako si vakcinisan sva vrata su ti otvorena.ja to pišem već odavno,i uvek popijem gomilu minusa.evo vam dokaz,koliko još treba.

bitno je samo da primis vakcinu...ides gde hoces jer si povlašćeni.ma mozes i pozitivan nije problem?

A Djokovic ušao potpuno zdrav sa papirima da je prelezao koronu,da je negativan.

I oni oterase potpuno zdravog coveka kuci,jer predstavlja opasnost???

I ovu cu napisati,pa makar mi ne objavili komentar.ljudi su sve gluplji.i to što su uradili novaku je skandal!!

nije istina

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.
(Милан, 20. januar 2022 12:37) #

Moj otac je bio mnogo bolestan, testirali su ga, bio je pozitivan na kovid. I dalje nije dobro. I nikada ovako nije bio bolestan, iako su simptomi slični kao kod gripe.
I sama sam verovala u teoriju zavere... I svi koji su bili vakcinisani, a dobili kovid su imali mnogo blaže simptome.

Iskreno ne razmisljam o vakcini, niti me interesuje. Nisam vakcinisana. Ali posle ovog virusa koji je zakacio celu familiju, ne sumnjam u ucinkovitost iste.

Pozdrav

ff

pre 2 godine

Au brate, ne verujem sta citam.
I sad kako biti pametan, sta uraditi na Noletovom mestu, sa jedne strane je maksimalno upravu, i kako prolaze dani, novim izjavama se to samo potvrdjuje, a sa druge nece moci da igra ostale turnire...
Ko zna koliko je tenisera uslo u zemlju, a pozitivno je i/ili je trenutno pozitivno. Nije ni cudo sto takvi nisu ni stali na Novakovu stranu (da se ne bi cula i njihova prica)

Tuzno je sve to?

pre 2 godine

Na kraju ispada da je Novak imao sve kako i sta je bilo potrebno,ali "kazna"ga je stigla zbog svega sto je prethodilo ulasku u Aus.Objava na instagramu(zanima me sta bi se desilo da toga nije bilo),neke izjave iz 2020e,dogadjaji u Dec...znaci sve pre samog ulaska u Aus.I deluje da se to lepo skupljalo dok je trajao let,i da je neispravna dokumentacija jedna velika LAZ, jer kako drugacije opravdati sve to?!? ..Kakvi dupli arsini!

Batko

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37)

Ti znaš da je potvrda (koja potvrda ?!) lažna ?
Rekla ti ujna iz Melburna ?

Koliko daleko može da ide ljudska glupost, neverovatno

v

pre 2 godine

Mislim da treba poceti na dnevnom nivou pored broja zarazenih, reci koliko njih od tog broja je vakcinisano, jer kako vidimo oni nisu zarazni, hocu reci samo opusteno, nisu opasni po okruzenje?????

Zoran Minić

pre 2 godine

Sad treba Marin Čilić pred sam meč da odbije da igra sa njim dok mu ne urade PCR -test. Rezultati se čekaju. Cirkus bi onda bio kompletan.

VVV

pre 2 godine

Ali, šta je ovde čudno? Nisam vrač koji ne veruje u medicinu, ali nisam ni ovca koja guta sve što se plasira. Ne radi se o Novaku, nego o svima nama i jasnoj poenti da je cilj vakcinacija, tj verovatno profit nastao od tog procesa.
Ako je za kovid sertifikat dovoljna potvrda o vakcinaciji i ako s tom potvrdom onda možete da odete u klub, restoran, gde god i da imate koronu i zarazite još troje ljudi, o čemu onda pričamo...

bla

pre 2 godine

Na kraju će vlasnici AO morati da slede Trampovu ideju: "Nema testiranja, nema zaraženih".
(goblin, 20. januar 2022 10:54)

nije to trampova ideja to je govorio predavao kary mullis

Sinke

pre 2 godine

Iz dana u dan vidimo nevjerovatnu nepravdu koju je Novak dozivio...Naravno o ovome niko ne prica,Australijance ne zanima nista vise....Samo je vazno da su se svi obrusili na Novaka koji je bio potpuno zdrav...Ogromnq,ogromna nepravda,tesko je to progutati.....Ali ne sumnjam da ce Novak naci nacin da izvuce iz ovoga veliku motivaciju

Јабучило

pre 2 godine

Ništa. Ovaj nije falsifikovao dokumenta i nije imao problema. Prosto k'o pasulj.
(Mali Hijavata, 20. januar 2022 10:58)

Сами Аустралци су управо признали да су Новака отерали из идеолошких разлога. Мислиш да не би на сав глас објавили да је нешто фалсификовао?

jocko

pre 2 godine

Znaci, jedna dodje zdrav ko dren, po zakonu, sa dokumentima i vizom, i onda ga deportuju zbog rizika po zdravlje, a ovaj udje zarazen i sve ok???

marko

pre 2 godine

Sad je i slepcu jasno da je Djokovic iskoristen kao politička žrtva, i da ne bi osvojio 21 grend slem, jer to kolonijalni svet ne moze da podnese.

Cak pustaju rusa koje mrze najviše a Djokovica ne, sve je jasno kao dan.

Miomir Petrović

pre 2 godine

Da li je sada ovim uzbudjeno javno mnjenje i politicari u Australiji? Ima li sada teniskih strucnjaka i novinara da se ovim bave do besvesti? Sta kaze Premijer Skot? Ili je ipak sada sve ok...

Bojan

pre 2 godine

I naš Nolo je došao nevakcinisan i sa lažnom potvrdom, ali je O TOME MAHAO PO INTERNETU i okrenuo australijsku javnost protiv sopstvene vlade.

A Rubljov je ćutao i ušao.

To je ta MALA RAZLIKA koja nekima promiče.
(Indpedu, 20. januar 2022 12:37) 

# Link komentara

O Novaku se pisalo po svjetskim medijima da je nevakcinisan dosta prije AO, a Rubljova nije niko osim njegovih ni pominjao. Tako da pisali bi o njemu ovako ili onako.

pierre

pre 2 godine

Da si normalan ne bi putovao zaražen!Treba provjeriti tvoj zdr.karton,pa postupiti po pravilima...volio bih da te izbace sa turnira..

sinofarm

pre 2 godine

Neki drugi nasi sunarodnici prosle godine zaglavljivali robije jer su izlazili da prosetaju ne ugrozavajuci nikoga,ali zato ajde da pomognemo liku koji organizuje turnir u sred pandemije bez ikakvih mera,koji zvanicno zarazen ide medju decu,koji je antivakser sa nenormalnim uticajem u Srbiji zbog koga se hiljade ljudi nece vakcinisati,ali njemu drzava ipak da pomogne jer je od sustinskog znacaja za opstanak nacije da li ce Djokovic imati vise titula od Federera i Nadala,bukvalno zasluzujemo sve sto nam se dogadja.
(bg leprikoni, 20. januar 2022 12:21)

I AO se organizuje usred pandemije. Australija je bila 7 meseci u lokdaunu, vakcinisala 93% stanovništva i koji je rezultat? Za četiri dana su imali više zaraženih nego u prethodne dve godine. Ja sam vakcinisan sa 3 doze kineske vakcine. Ne mogu da uđem u Australiju. Zašto? Nije efikasna? Toliko o pravu, pravdi, demokratiji, ljudskim pravima itd. Mogu da zamislim šta bi trabunjao da kojim slučajem Vulin uradi nekom sportisti ono što su potomci belosvetskih probisveta uradili Novaku.

zex

pre 2 godine

poyy, 20. januar 2022 10:56)
O cemu pricas? Pa vlasti su znali da je pozitiva Rus! Sta ih sprecava da ga sada uhapse? Za Novaka su znali i bez njegove objave za Medicinsko izuzece, i sta bi bilo na granici da je cutao? Uhpasili bi ga opet i bilo bi jos gore jer je cutao.Novak se ogradio javno, rekao je razlog zbog kog ima dozvulu da ode na turnir!

Cph

pre 2 godine

@man Prvi put cujem da je Novak imao mogucnost da igra nevakcinisan,ali da prije toga "odradi"karantin. Da li je zaista postojala ta mogucnost? Najozbiljnije pitam.

VP

pre 2 godine

Ovaj je ladno putovao avionom zaražen. Nestvarno!
A držao Novaku predavanje.
(vladimir, 20. januar 2022 11:49)

Pa, samo takve sitne duše ga i pljuju

Ivan

pre 2 godine

Ne lozite se. To ce sluzbe da ispeglaju. Oni su svoj zadatak izvrsili sa Djokovicem. Ne interesuje ih vise ni ko je zarazen, niti ce ikoga testirati. Ovo je informacija koja na jedno uvo udje, na drugo izadje. Glavni krivac je vec oznacen, i nece biti drugog. Tako funkcionisu mejnstrim mediji.

Hahahahahaha

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan, kad je dobio pozitivan PCR nije to krio, nije se pojavljivao u javnosti nakon toga (cime bi doveo u pitanje autenticnost PCR testa), ispostovao je karantin od 10 dana, sve prijavio kad, kome i kako treba, nije se pozivao na izuzece iza kojeg ne stoji... Dakle njegovo ponasanje je bilo odgovorno i transparentno, samim tim nema razloga da mu se odbije viza tj. ne dozvoli ulazak u Australiju.
(Beograd 011, 20. januar 2022 12:28)

Bio je pozitivan u avionu. Jako odgovorno i transparentno.

Neo@

pre 2 godine

Ovaj bejaše pričao protiv Novaka zar ne?!
Bogu hvala, pa ga savest naterala da kaže ovo i time ogoli svu nenormalnost ovog turnira, ujedno i pokaže besmislenost istoga sa zahtevima koje su postavili.
Ne bi me čudilo da u polufinalu ili finalu se desi nešto što će potpuno ogoliti nakaradnost svega ovoga!

mikin

pre 2 godine

@Dragan Ferencevic "... Ne zaboravite da ministarka mrzi Djokovica a navija za Nadala ona je sama to izjavila."

A propos ministarke ima mnogo znacajnije stvari koju su oni zataskali ... ministarka je dobila 10 miliona dolara od Pfizera i povodom toga je izbio skandal. Samo kao dodatak uredjenoj i pranoj drzavi u kojoj zakon vazi jednako za sve.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Kako je ovaj uposte mogao da udje u avion bez negativnog testa?
(keni, 20. januar 2022 12:34)

Pa prosto, ne traži se negativni test, već potvrda o vakcinaciji.

irinej

pre 2 godine

Novaka su izbacili iz Aus jer nije hteo javno da objavi svoje zdravstveno stanje, što je po standardima jer privatnost je svetinja. Kada su videli koliko je uporan namestili su mu zvrchku.

Petar

pre 2 godine

Zato sto je korporativnom nacinu upravljanja bitna samo procedura, a zdrav razum od stida i potencijalne agresije vise ne sme da progovori.Ako je po proceduri onda je u redu.Ovaj idiotski nacin funkcionisanja i vlada u korporacijama, EU, drzavnim sluzbama...Znate kad se zamisle kad bukvalno dovedete situaciju do apsurda ili neki poznat lik iz biznis sektora kaze da je nesto blentavo i da to tako ne treba raditi. Onomad je Elon Mask rekao da previse MBA i power point dovodi do propasti u firmama.Tek tada se ovi sto nekriticki prihvataju sve mantre jave i zbog svoje urodjene prakticnosti pocnu da propovedaju novu mudrost.

ali si epidemiolog

pre 2 godine

Selektivne informacije i stvaranje potpuno neistinitog slike. Ni u Srbiji niko ne radi “izlazni” PCR. Nakon sto ostanete u karantinu 10 dana vi ste slobodni i neugrozavate nikoga, ali cete testirati pozitivno jos neko vreme. Zar to ljudi ne znaju?
(Gogi, 20. januar 2022 14:01)

Znaju. Ti ne znaš pravopis.

Dabu

pre 2 godine

Ne sumnjam da će se javiti neki obožavaoci suverene Australije koji će nam "objasniti" da je ovo OK. Zdravi Novak bi garant "zarazio" ceo stadion samim ulaskom

Nenad

pre 2 godine

Australija je država sa 92 % vakcinisanih, na koga jeto naš Đoković mogao uticati da se ne vakciniše, nemojte mlatiti praznu slamu, jedini problem je što je naš, da je Englez, Francuz, Nijemac mislite da bi opšte imao probleme da uđe u državu.

kaokakao

pre 2 godine

Dakle, bitno je jesi li vakcinisan ili ne, jel jos jedna vakcina prodata i jel jos jedan pao pod pritiskom vakcinacije. Dal si ti zdrav, nisi, to je nebitno! Evo sad znamo i da su neki pozitivni negativni a neki su pozitivni pozitivni. Cemu onda sluzi test?

marko992

pre 2 godine

Na stranu što je Vlada Australije ispala potpuni idiot, ali treba biti i malo realan. Nije bio opasan zbog korone i zaražavanja, već zbog medijskog uticaja i ohrabrivanje ljudi da ne moraju da se vakcinišu, ili kolektivnog nezadovoljstva onih koji su već morali da se vakcinišu. To je bila njegova opasnost. I mislim da to ima smisla, mada ovo nije bio način. Trebalo je ili da mu ne dozvole da dođe, ili kada su ga pustili da ne prave ovakav cirkus.
(Masariko, 20. januar 2022 10:57)

Sa vecinom se slazem ali ne i sa najvaznijim delom.Njegova izjava o vakcinama je dostupna,on je tamo dao svoje misljenje koje se odnosi na njegov organizam,nema ni reci o ohrabrivanju nekoga.Svako ko se poistoveti sa Novakom treba da ima "samo" jedan preduslov-tako odrzavano telo.
Slozices se da je takvih na zemaljskoj kugli jajo malo.

macconi

pre 2 godine

I sad ispade da ako je neko vakcinisan moze nesmetano da seta iako je zarazen i da prenosi,a zdrav covek ne moze zato sto nije vakcinisan...nigde logike i zdravog razuma

keni

pre 2 godine

(Provax, 20. januar 2022 11:44)
I ja sam vakcinisan 2x i prelezao kovid pa sam morao da imam negativan test 24-48h pre ulaska u Francusku.
Sve su to proverili a test je presudan bio da bi mi na kraju zalepili cvernu tackicu na pososu i pustili me u drzavu.
Ni u BG nisam mogao da udjem u avion bez svih ovih stvari, bez obzira gde sam leteo.

Kako je ovaj uposte mogao da udje u avion bez negativnog testa?

Zum

pre 2 godine

pa nije mu zbog toga oduzet viza. tj. jeste prvi put ali je ta odluk ponistena od suda. drugi put mi je oduzeta po totalno drugom osnovu
(djura, 20. januar 2022 12:50)

Jeste, po osnovu...ja sam premijer, može mi se.Isto tako, boli me dUvo sta sud presudi.

admin

pre 2 godine

(Zoran, 20. januar 2022 10:39)

Lepo ja kazem. Ovi novi talasi sa rekordnim brojem zarazenih su krivica VAKCINISANIH. Ljudi imaju sertifikat i sa njim mogu da rade sta oce, pa i da se setaju po svety zarazeni i prenose virus i mutacije. Od kako su uveli propusnice broj zarazenih 10 puta veci. Logicno

питам за друга

pre 2 godine

A jedino sto je Novak trebalo da uradi da izbegne svi dramu je da uzme jednu vakcinu Johnson&Johnson. Kakav gubitnik!
(Zemun-Sydney, 20. januar 2022 13:21)

Ти да си се набо Спутњиком приликом последње посете старамајци у Земуну, сада би био потпуни хипстер међу свим тим Џонсонашима у Сиднеју. Тотални промашај!

vidoje

pre 2 godine

@man ...Cita li iko dalje od naslova? Bio je 10 dana u karantinu. Mogao je i Novak tako, ali je odbio."

Ocito da u te koji malo citaju spadas uveliko i ti. Da bi mogao da budes u karantinu, mora da imas vizu. Ako ti uskrate vizu (radi toga da ne bi negativno uticao na stanovnistvo Australije - objasnjenje suda, pri.aut.) onda od karantina nema nista. ENDE.
ps. idi ponovo citaj.

Miomir Petrović (koristim svoje ime)

pre 2 godine

Jesi ti onaj pisac ili koristiš njegovo ime i prezime?
(Masariko, 20. januar 2022 13:10)

A da ti mozda nije palo na pamete da u 7,5 miliona Srba nema dvojica sa istim imenom...

PSL

pre 2 godine

Pa dečko je vakcinisan kao i Nadal, a onda možete doći u Australiju i zaraženi. Kada se vakcinisani zarazi ispada da nije opasan za nikoga, ako dođete zdravi i bez vakcinacije e onda ste opasni po ceo kontinent.

realno

pre 2 godine

Rubljov je vakcinisan.
(Goran, 20. januar 2022 13:08

To je dokaz da im nije cilj sprečavanje širenja virusa nego isključivo biti vakcinisan. Možeš biti i mrtav bolestan i preneti desetorici samo je bitno biti vakcinisan. Kakva farsa je sve ovo, Djokovic je samo jedna kap u moru..

sorry

pre 2 godine

Sad treba Marin Čilić pred sam meč da odbije da igra sa njim dok mu ne urade PCR -test. Rezultati se čekaju. Cirkus bi onda bio kompletan.
(Zoran Minić, 20. januar 2022 10:44)

Hm, zanimljivo. Možda mu i prijatelj Novak pošalje neki savjet.Prijatelji su. Naravno da to nije sportski, ali malo je tu sporta.

Ljubica

pre 2 godine

Znači sad on ima pravo ne samo da šeta i putuje zaražen, nego da odredi koliko je virus opasan,okay. Nikog ni ne testiraju više, najvažnije je bilo sačuvati granice, igrače i AO od. Novaka. Opšti utisak je da je i ludilo Australije prelazno, ne samo virusi.

Avala-101

pre 2 godine

Svi koji su igrali na turniru u Abu Dabiju su dosli (i usli) pozitivni na AO, a verovatno i neki drugi. Tako da se Zverev sa pravom pita sto nema testiranja. Pa nema, jer bi onda trebalo da tu sharadu prekinu ODMAH!
Kad je na "ozloglasenom" Adrija turu, Dimitrov obznanio da je pozitivan, turnir je prekinut pred samo finale.
Na kraju ispade ono sto smo od pocetka mislili, da je sve ovo jedna jeziva fasisticka kampanja usmerena protiv Novaka.

Katastrofanče

pre 2 godine

Ти тестови ништа не значе. Не тестирате се и крај пландемије. Имате грип као и хиљадама година уназад.
(Милан, 20. januar 2022 12:37)

Ako umreš to će biti od gripa kao i hiljadama godina unazad.
(Pravi stari Čačanin, 20. januar 2022 13:32)

Da, zapravo. To je suština.

Bl

pre 2 godine

On to reklamira vakcinu. Ovom izjavom kaže da nije bitno što je pozitivan. Može kud hoće jer je vakcjnisan i "bezopadan".
Da su Đokoviću našli jedan jedini virus, optužili bi ga da jr došao širiti zarazu, i bez prava na žalbu, vratili nazad, uz doživitnu zabranu ulaska u Australiju.

Narodni muzej Sidnej

pre 2 godine

Puno komentara u kojima kažu da je Nole loš momak. Slažem se.

Ne puši, ne pije, ne drogira se, zdravo se hrani, trenira, dobrotvor je, humanitarac, vjernik, brine o svojoj porodici.

Stvarno bi se ljudi trebali paziti ovoga čovjeka opasnog po društvo i ne bi trebali raditi stvari koje on radi.

(Rašo, 20. januar 2022 13:50) Bravo.

Bgd

pre 2 godine

Pa dečko je vakcinisan kao i Nadal, a onda možete doći u Australiju i zaraženi. Kada se vakcinisani zarazi ispada da nije opasan za nikoga, ako dođete zdravi i bez vakcinacije e onda ste opasni po ceo kontinent.
(PSL, 20. januar 2022 13:26) 

Da, bitno je ispoštovati formu,makar bio i zaražen. Ludilo i šizofrenija liberalizma.