Sreda, 19.01.2022.

10:15

Australijski sud u četvrtak objašnjava zašto je Đoković odbijen

Australijski sud će u četvrtak objaviti razloge zbog kojih je odbijena žalba Novaka Đokovića na ukidanje vize.

Izvor: B92

Australijski sud u èetvrtak objašnjava zašto je Ðokoviæ odbijen IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Bane

pre 2 godine

Sud? Ja mislio da je ministar presudio. Sud je Novaka oslobodio prvi put ako se ne varam? Ah da ipak je tu taj ministar zvani biće kako ja kažem.

kiki

pre 2 godine

(dominus, 19. januar 2022 18:46)

i to je dosta tačno. opet, znajući sa kakvim papirima je uopšte dospeo u australiju, bolje mu je bilo da uopšte ne čačka mečku. samo dan nakon objavljivanja njegovih potvrda je bilo ustanovljen njihov "kvalitet". ako mene pitaš onaj ko je novaka savetovao oko tih potvrda mu je krvni neprijatelj. još država pošalje na televiziju da validnost potvrda garantuje čovek koji je već procesuiran za falsifikovanje dokumenata, a sudski podnesak potpiše "VD" batuta... smešno. mogli su deset puta goreg toplog zeca da mu prirede.

dominus

pre 2 godine

kiki - tačno; Novak nije ni imao slučaj. Ipak njegovi preskupi pravnici nisu bili najveštiji. Trebali su, možda i mogli dobiti odlaganje uz privremenu vizu. I drugo mogli su bolje prezentovati Novaka kao donatora medicini Italije i Srbije, Novaka kao organizatora turnira gde se vakciniše, te pojasniti apsurd obrazloženja ministra. I dalje jasno Novak nema slučaj. Ali su baremogli da isteraju "neću ga ovde, to je moje pravo". Tu i jeste kraj ali bar da to bude jasno a ne da on "ima razlog".
(znanje-imanje, 19. januar 2022 14:50)

Novak verovatno nije očekivao onako "srdačan" doček na aerodromu u Melburnu. Samim tim su mu umanjene mogućnosti za delovanje. Ko je njega mogao posavetovati kakav tim da angažuje? Još anglosaksonsko pravo australijskog domena. Dakle ekspert. Vud i ekipa verovatno nisu mogli bolje od ovoga za kratko vreme. S tim što, on pravno nije izgubio, već iz čistih političkih razloga.

don

pre 2 godine

Мислим да један наш адвокат имао бољу стратегију за подношење жалбе. Требало је да се жали али тако да му се омогући да игра на АО, а да му се да привремена виза, а да се по тој одлуци министра одлучује касније. Тај наш адвокат је то стручније образложио.
Овако сада остаје на њему да одлучи да ли ће се вакцинисати и којом вакцином да би даље могао да учествује на осталим такмичењима - да гради каријеру. Али имајући на уму са ким има посла било би добро да се све то сними и документује, али да се не даје у јавност. Јер ће покварењаци сигурно доводити у сумњу да ли је уопште вакцинисан.
Или да се одрекне каријере и постане симбол борбе за људска права и слободан избор. На њему је та одлука.
(Петар, 19. januar 2022 13:02)

Koji izvor? Gde se može naći izjava tog advokata?

kiki

pre 2 godine

Koji izvor? Gde se može naći izjava tog advokata?
(don, 19. januar 2022 18:34)

ministrova odluka o deportaciji uopšte ne podleže žalbi, ne vredi ni čitati tog advokata. novak je uradio ono što je mogao - pokrenuo sudsko preispitivanje zakonske osnovanosti odluke (to nije žalba već nezavisan proces koji se na primer kod nas pokreće na ustavnom sudu). kada se preispituje odluka doneta po diskrecionom pravu ministra, ta odluka može biti poništena samo ako je toliko nerazumljiva da je nesprovodljiva, ili ako ju je sastavljao neko u nečistom stanju svesti (pijan, drogiran, itd). na žalost, ništa od toga nije bio slučaj.

kiki

pre 2 godine

(znanje-imanje, 19. januar 2022 14:50)

da, skroz se slažem. opet, dobro je što nisu mnogo kopali dokazujući da novak nije antivakser, i što se sve brzo završilo. jer da se došlo do odlaganja deportacije, u nastavku bi se sasvim sigurno došlo i do pitanja novakovih potvrda, a savezni pravobranilac bi i njega i srbiju sa lakoćom mogao da provuče kroz kanalizaciju (članak u špiglu je uveliko izašao), i pred sudom i pred javnošću bi zakopao za vijeki vijekov. ovako je barem prošlo samo uz pozivanje na diskreciono pravo ministra i "ćao đaci". bukvalno je trebao da uradi ono što je pieneta juče poručila.

Šulj Bizmis

pre 2 godine

Jeste sinoc, pustili su ga odmah, nije kriv...
(Šou Biznis, 19. januar 2022 12:30)

Nije kriv za zaražavanje dece i ostalih koji su bili izloženi njegovom neprimerenom ponašanju...

Superman

pre 2 godine

Džabe kte kliknuli na ne preporučujem. Novak se nije vakcinicao, pa samimim tim je iygubio nadu da učestvuje na turniru. Djere, Kecmanović i Lajović su se vakcinicali, tako da su oni iybrili i samim tim učešće na turniru. Svidjao se to nekom ili ne. Tako vam je to.

znanje-imanje

pre 2 godine

kiki - tačno; Novak nije ni imao slučaj. Ipak njegovi preskupi pravnici nisu bili najveštiji. Trebali su, možda i mogli dobiti odlaganje uz privremenu vizu. I drugo mogli su bolje prezentovati Novaka kao donatora medicini Italije i Srbije, Novaka kao organizatora turnira gde se vakciniše, te pojasniti apsurd obrazloženja ministra. I dalje jasno Novak nema slučaj. Ali su baremogli da isteraju "neću ga ovde, to je moje pravo". Tu i jeste kraj ali bar da to bude jasno a ne da on "ima razlog".

Петар

pre 2 godine

Мислим да један наш адвокат имао бољу стратегију за подношење жалбе. Требало је да се жали али тако да му се омогући да игра на АО, а да му се да привремена виза, а да се по тој одлуци министра одлучује касније. Тај наш адвокат је то стручније образложио.
Овако сада остаје на њему да одлучи да ли ће се вакцинисати и којом вакцином да би даље могао да учествује на осталим такмичењима - да гради каријеру. Али имајући на уму са ким има посла било би добро да се све то сними и документује, али да се не даје у јавност. Јер ће покварењаци сигурно доводити у сумњу да ли је уопште вакцинисан.
Или да се одрекне каријере и постане симбол борбе за људска права и слободан избор. На њему је та одлука.

Kuzma saxsofonista

pre 2 godine

Na današnji veliki praznik Bogojavljanje, molim Boga da se javi i da ovaj skot izgubi na izborima
(Danijel87, 19. januar 2022 10:14)
Ej, evo ga malopre dosao bog, seta i pita za tebe, cuo da ga molis i bas ce tebe da poslusa. O boze ko sve veruje u boga kad nema mozga

kiki

pre 2 godine

nije se novak "žalio sudu" na odluku ministra, nego je poveo postupak preispitivanja zakonskog osnova za odluku ministra (ono što se zove "judical review" odluke), tražeći da se ta odluka obori.

znači, nije se odlučivalo o žalbi jer se na odluku po članu 133c ne može izjaviti žalba, nego se odlučivalo o zakonskom osnovu odluke ministra. međutim, zakonska ovlašćenja ministra po ovom pitanju su tako široko postavljena od strane parlamenta, da sud i nije mogao da obori tu odluku. tu odluku je moguće oboriti samo da je sadržala npr pijano baljezganje.

Šou Biznis

pre 2 godine

Jel Nolo priveden na razgovor zbog krsenja izolacije u Srbiji? Pitam za druga.
(Dare, 19. januar 2022 11:35)

Jeste sinoc, pustili su ga odmah, nije kriv...

mikin

pre 2 godine

"Australijski sud će u četvrtak objaviti razloge zbog kojih je odbijena žalba Novaka Đokovića na ukidanje vize."

Australci, koga to jos interesuje? Rekli ste sta ste imali da kazete. Sada su na redu vreme i Novak.

ps. ako zaista imate obraza da se oglasite, recite svetu zasto ste izbacili VAKCINISANE tenisere Sputnikom V a potom priznali te vakcine?

Ivan

pre 2 godine

Covek se ne protivi vakcinaciji vec je uvek izjavljivao da je licno pravo hoce li se neko vakcinisati ili ne. Na Adria Turu je ponudio svim teniserima besplatno vakcinisanje ukoliko to zele. Ako je antivakser kako onda to da nudi vakcinaciju?

Kengur

pre 2 godine

Ah, još jedna tirada o nebulozom o pridržavanju zakona (Nadal ušao u zemlju u 10om danu od 14 obaveznih karantina)
(ZaphodBeeblebrox, 19. januar 2022 10:31)

Nadal je priložio negativan PCR test, što je granična policija prihvatila.

insajder

pre 2 godine

Izvod iz "MIGRATION ACT 1958 - SECT 133C"
...
Action by Minister--natural justice does not apply
(3) The Minister may cancel a visa held by a person if:
(a) the Minister is satisfied that a ground for cancelling the visa under section 116 exists; and
(b) the Minister is satisfied that it would be in the public interest to cancel the visa.
...
Minister's exercise of power
...
(8) The Minister does not have a duty to consider whether to exercise the power in subsection (1) or (3), whether or not the Minister is requested to do so, or in any other circumstances.
...

Ovo (1) i (3) se odnosi na ministrovu odluku o ukidanju vize.
Drugim rečima, ministar može sam da proceni da li je njegova odluka o ukidanju LEGALNE vize opravdana, tj. da li je njegova odluka u skladu sa javnim interesom (prvi deo citata, gde piše i "natural justice does not apply"). Drugi deo citata isključuje potrebu ministra za orbazloženjem svoje odluke. Mogao je da napiše da je ukinuo Novakovu vizu zato što mu se ne sviđa Novakova frizura, i opet bi njegova odluka bila u skladu sa zakonom, jer pravno obrazloženje nije potrebno. To se više shvata kao neobavezni komentar odluke.
Dakle, ovom odlukom ministar je prihvatio odluku sudije Kelija (jer je morao), da je Novakova viza ispravna, jer se ne može poništiti neispravna viza, a onda je demonstrirao svoje diskreciono pravo da ukine vizu bilo kom strancu...

kobaja king size

pre 2 godine

Jos jedna zbrika nebuloza i budalastina, ajde da i to cujemo i vidimo i onda da ih tuzi Noletov tim. isto bi tako trebalo da objasne kasnije kako su drugi pusteni i kako im je odobreno da igraju.

realno

pre 2 godine

kako god, odbijen je zbog besmislene represije, imaju za 15 dana duplo vise zarazenih nego za 2020 i 2021 godinu zajedno, a vakcinisanih 93% populacije, samo represija je razlog, da je zbog zdravlja, jedini koji je trebao da ostane na tlu Australije, to je onda Novak a svi ostali napolje!!

Dalibor

pre 2 godine

Da se ne lazemo, mesecima pre pocetka AO sve su oci bile uprte u Novaka sta ce da uradi u vezi vakcinacije i samog ucesca. Meni je krivo sto nije pametnije odigrao ovu igru. Ako je vec igrao na kartu pozitivnog PCR testa zasto to nije odradio kako treba i sklonio se do dobijanja rezultata. Kasnije i ta greska u formularu. Ne kazem da mu ne bi nesto drugo nasli ali...

hm

pre 2 godine

@superman
Au, koliko vi nista ne razumete!
1. Uopste nije bitno koje sa druge strane, niti da li ima puno ili malo zarazenih, zakon je tu da bude primenjen!
2. Đoković nije otputovao zato što je mislio da je nešto dovoljno za ulazak, već zato što mu je nadlezni drzavni organ DAO VIZU za ulazak u zemlju i to kao NO NAME aplikantu za istu.
U ovome lezi sva sustina citavog skandala koji je prouzrokovala ISKLJUCIVO drzava Australija! Tu je potpuno nevazno da li je vakcinisan, da li je trebalo to da uradi ili da li se uznemirio antivakserski pokret (ne bi se niko ni osvrnuo na njegov ulazak, da su ga jednostavno propustili na granici na osnovu odobrene vize).

hehe

pre 2 godine

zapad mu dao da u fer borbi zaradi 250 miliona. po istim pravilima za sve.
sad se on osilio i misli da za njega ne važe ta pravila, tipično za srpske džudže.

Da Bog da izgubili AO!

pre 2 godine

Ma koga briga? Cetiri dana im treba da izmisle razlog zasto nisu smeli da promene politicku presudu? Kakav bre sud, kakva Australija. Sve ovo je samo uspesno skinulo mnogo maski i dokazalo da jos uvek mentalno zakrzljala deca robijasa vode to pusto ostrvo. Jedino sto me iznenadilo je da je vecina Australijanaca ispranog mozga i bez one stvari, i ne smeju da pisnu niti da pomisle da se bore za svoje bolje sutra. Ali u neku ruku ih i razumem, svaka nacija bi prsla da zivi tako u pustari izolovana od cele civilizacije zajedno sa kengurima, paukovima i zmijama. Nije im lako, a jos moraju da slusaju kraljicu 15 hiljada kilometara daleko i da rade tacno sta im ona kaze. Eto, posto su resili bOleSnOg Srbina, sada neka gledaju dva Rusa kako im igraju finale na tom njihovom turnircicu.

pantelija

pre 2 godine

jel to onaj istu sud koji je isporučio njihovog, austranlijskom državljanina (Dragana Vasiljković) Hrvatima na pošteno suđenje ?

Ulver

pre 2 godine

farsa. cim su najavili da se sudjenje prebacuje na federalni iz aviona se videlo da ce ga odbiti bez obzira na argumente. prosto, dogovor je da to tako bude i cilj je od pocetka bio da ga deportuju.

Savica

pre 2 godine

Nema potrebe da se peru sad i da prave ravnotezu. Nisu ocekivali onakav odgovor Djokovica za javnost, iako svi znamo sta je mislio u sebi. A sledece godine ce doci samo zbog poena, jer nista nece braniti.

tell the wolves i’m home

pre 2 godine

A najbolji su mi ovi carevi sto slikaju i snimaju coveka u avionu i po aerodromu, bez pitanja i odobrenja, i onda salju slike i snimke novinama i portalima. Mozes misliti koliko mu je bilo do slikanja i snimanja u tim trenucima. Stvarno neverovatno.

Fry

pre 2 godine

Sto se tice komentara "zasto im treba toliko da objave odluku": Đokovic je imao povlascen tretman jer je zbog njega puno vece Federalnog suda zasedalo u nedelju tokom najvecih letnjih odmora u Australiji. Posto je Đokovic trebao da igra u ponedeljak, sud se dogovorio sa advokatima (na sta su obe strane pristale) da se odluka donese istog dana, a puno obrazlozenje za par dana (ni jedan sud ne moze obrazlozenje napisati za jedan dan).

ZaphodBeeblebrox

pre 2 godine

Ah, još jedna tirada o nebulozom o pridržavanju zakona (Nadal ušao u zemlju u 10om danu od 14 obaveznih karantina) i medicinskoj opasnosti (zaraženi igrači normalno igraju) koja će bar nasmejati sve one koji imaju više od tri funkcionalne moždane ćelije koje koriste za razmišljanje.

Fry

pre 2 godine

Imigracioni ministar ima siroka diskreciona ovlascenja u deportaciji stranaca. Po australijskom zakonu, odluka o deportaciji se moze oboriti samo ako je ministar do nje dosao na nezakonit nacin. Pri tome uopste nije bitno da li je sama odluka ispravna (tj. da li za nju ima dovoljno dokaza) ili ne. Drugim recima, Đokovic nije imao sansu jer sud nije odlucivao o tome zasto je on odbijen (dokazi su potpuno irelevantni), vec da li je do te odluke ministar dosao na zakonit nacin (tj. da li je u postupku donosenja odluke postovao zakonom propisanu proceduru).

Borci za ljudska prava se dugo bore u Australiji protiv tog zakona jer je zbog njega prakticki nemoguce oboriti na sudu odluku ministra o deportaciji. Inace, prva odluka suda (koja je omogucila Đokovicu da ude u Asutraliju) doneta je na osnovu toga sto imigracioni sluzbenici na aerodromu nisu dali dovoljno vremena Đokovicu da im odgovri na njihova pitanja, a ne zato sto su njegovi papiri bili ispravni.

glupi zmaj

pre 2 godine

Ne zelim da diskutujem da li je Novak trebao da se vakcinise ili ne, ja jesam i moja sira porodica jeste, jer svako ima mogucnost izbora, ali sam siguran da ce nam sudije pruziti jedno "nadasve logicno" objasnjenje iz kojeg nikom nista nece biti jasno.
Sledi pranje i pravdanje onog sto je ucinjeno.
Zivi bili pa videli.

Superman

pre 2 godine

Djoković je znao da u Australiju mogu putovati samo nevakcinisani. Verovatno je mislio, da je negativan test dovoljan za ulazak u zemlju i da je on prvi teniser sveta.
Uglavnom u ovom slučaju bolje da nije ni putovao.
Mada je interesantno da izuzev Djokovića ostali srpski teniseri su se vakcinisali.
Sa druge strane valjda su mogli da dopute Djokoviću da igra sa negativnom testom, jer ionako ima puno zaraženih ljudi po celoj Australiji.

Da Bog da izgubili AO!

pre 2 godine

Ma koga briga? Cetiri dana im treba da izmisle razlog zasto nisu smeli da promene politicku presudu? Kakav bre sud, kakva Australija. Sve ovo je samo uspesno skinulo mnogo maski i dokazalo da jos uvek mentalno zakrzljala deca robijasa vode to pusto ostrvo. Jedino sto me iznenadilo je da je vecina Australijanaca ispranog mozga i bez one stvari, i ne smeju da pisnu niti da pomisle da se bore za svoje bolje sutra. Ali u neku ruku ih i razumem, svaka nacija bi prsla da zivi tako u pustari izolovana od cele civilizacije zajedno sa kengurima, paukovima i zmijama. Nije im lako, a jos moraju da slusaju kraljicu 15 hiljada kilometara daleko i da rade tacno sta im ona kaze. Eto, posto su resili bOleSnOg Srbina, sada neka gledaju dva Rusa kako im igraju finale na tom njihovom turnircicu.

Ulver

pre 2 godine

farsa. cim su najavili da se sudjenje prebacuje na federalni iz aviona se videlo da ce ga odbiti bez obzira na argumente. prosto, dogovor je da to tako bude i cilj je od pocetka bio da ga deportuju.

ZaphodBeeblebrox

pre 2 godine

Ah, još jedna tirada o nebulozom o pridržavanju zakona (Nadal ušao u zemlju u 10om danu od 14 obaveznih karantina) i medicinskoj opasnosti (zaraženi igrači normalno igraju) koja će bar nasmejati sve one koji imaju više od tri funkcionalne moždane ćelije koje koriste za razmišljanje.

tell the wolves i’m home

pre 2 godine

A najbolji su mi ovi carevi sto slikaju i snimaju coveka u avionu i po aerodromu, bez pitanja i odobrenja, i onda salju slike i snimke novinama i portalima. Mozes misliti koliko mu je bilo do slikanja i snimanja u tim trenucima. Stvarno neverovatno.

glupi zmaj

pre 2 godine

Ne zelim da diskutujem da li je Novak trebao da se vakcinise ili ne, ja jesam i moja sira porodica jeste, jer svako ima mogucnost izbora, ali sam siguran da ce nam sudije pruziti jedno "nadasve logicno" objasnjenje iz kojeg nikom nista nece biti jasno.
Sledi pranje i pravdanje onog sto je ucinjeno.
Zivi bili pa videli.

Savica

pre 2 godine

Nema potrebe da se peru sad i da prave ravnotezu. Nisu ocekivali onakav odgovor Djokovica za javnost, iako svi znamo sta je mislio u sebi. A sledece godine ce doci samo zbog poena, jer nista nece braniti.

hm

pre 2 godine

@superman
Au, koliko vi nista ne razumete!
1. Uopste nije bitno koje sa druge strane, niti da li ima puno ili malo zarazenih, zakon je tu da bude primenjen!
2. Đoković nije otputovao zato što je mislio da je nešto dovoljno za ulazak, već zato što mu je nadlezni drzavni organ DAO VIZU za ulazak u zemlju i to kao NO NAME aplikantu za istu.
U ovome lezi sva sustina citavog skandala koji je prouzrokovala ISKLJUCIVO drzava Australija! Tu je potpuno nevazno da li je vakcinisan, da li je trebalo to da uradi ili da li se uznemirio antivakserski pokret (ne bi se niko ni osvrnuo na njegov ulazak, da su ga jednostavno propustili na granici na osnovu odobrene vize).

insajder

pre 2 godine

Izvod iz "MIGRATION ACT 1958 - SECT 133C"
...
Action by Minister--natural justice does not apply
(3) The Minister may cancel a visa held by a person if:
(a) the Minister is satisfied that a ground for cancelling the visa under section 116 exists; and
(b) the Minister is satisfied that it would be in the public interest to cancel the visa.
...
Minister's exercise of power
...
(8) The Minister does not have a duty to consider whether to exercise the power in subsection (1) or (3), whether or not the Minister is requested to do so, or in any other circumstances.
...

Ovo (1) i (3) se odnosi na ministrovu odluku o ukidanju vize.
Drugim rečima, ministar može sam da proceni da li je njegova odluka o ukidanju LEGALNE vize opravdana, tj. da li je njegova odluka u skladu sa javnim interesom (prvi deo citata, gde piše i "natural justice does not apply"). Drugi deo citata isključuje potrebu ministra za orbazloženjem svoje odluke. Mogao je da napiše da je ukinuo Novakovu vizu zato što mu se ne sviđa Novakova frizura, i opet bi njegova odluka bila u skladu sa zakonom, jer pravno obrazloženje nije potrebno. To se više shvata kao neobavezni komentar odluke.
Dakle, ovom odlukom ministar je prihvatio odluku sudije Kelija (jer je morao), da je Novakova viza ispravna, jer se ne može poništiti neispravna viza, a onda je demonstrirao svoje diskreciono pravo da ukine vizu bilo kom strancu...

Fry

pre 2 godine

Imigracioni ministar ima siroka diskreciona ovlascenja u deportaciji stranaca. Po australijskom zakonu, odluka o deportaciji se moze oboriti samo ako je ministar do nje dosao na nezakonit nacin. Pri tome uopste nije bitno da li je sama odluka ispravna (tj. da li za nju ima dovoljno dokaza) ili ne. Drugim recima, Đokovic nije imao sansu jer sud nije odlucivao o tome zasto je on odbijen (dokazi su potpuno irelevantni), vec da li je do te odluke ministar dosao na zakonit nacin (tj. da li je u postupku donosenja odluke postovao zakonom propisanu proceduru).

Borci za ljudska prava se dugo bore u Australiji protiv tog zakona jer je zbog njega prakticki nemoguce oboriti na sudu odluku ministra o deportaciji. Inace, prva odluka suda (koja je omogucila Đokovicu da ude u Asutraliju) doneta je na osnovu toga sto imigracioni sluzbenici na aerodromu nisu dali dovoljno vremena Đokovicu da im odgovri na njihova pitanja, a ne zato sto su njegovi papiri bili ispravni.

pantelija

pre 2 godine

jel to onaj istu sud koji je isporučio njihovog, austranlijskom državljanina (Dragana Vasiljković) Hrvatima na pošteno suđenje ?

realno

pre 2 godine

kako god, odbijen je zbog besmislene represije, imaju za 15 dana duplo vise zarazenih nego za 2020 i 2021 godinu zajedno, a vakcinisanih 93% populacije, samo represija je razlog, da je zbog zdravlja, jedini koji je trebao da ostane na tlu Australije, to je onda Novak a svi ostali napolje!!

Dalibor

pre 2 godine

Da se ne lazemo, mesecima pre pocetka AO sve su oci bile uprte u Novaka sta ce da uradi u vezi vakcinacije i samog ucesca. Meni je krivo sto nije pametnije odigrao ovu igru. Ako je vec igrao na kartu pozitivnog PCR testa zasto to nije odradio kako treba i sklonio se do dobijanja rezultata. Kasnije i ta greska u formularu. Ne kazem da mu ne bi nesto drugo nasli ali...

hehe

pre 2 godine

zapad mu dao da u fer borbi zaradi 250 miliona. po istim pravilima za sve.
sad se on osilio i misli da za njega ne važe ta pravila, tipično za srpske džudže.

kobaja king size

pre 2 godine

Jos jedna zbrika nebuloza i budalastina, ajde da i to cujemo i vidimo i onda da ih tuzi Noletov tim. isto bi tako trebalo da objasne kasnije kako su drugi pusteni i kako im je odobreno da igraju.

Ivan

pre 2 godine

Covek se ne protivi vakcinaciji vec je uvek izjavljivao da je licno pravo hoce li se neko vakcinisati ili ne. Na Adria Turu je ponudio svim teniserima besplatno vakcinisanje ukoliko to zele. Ako je antivakser kako onda to da nudi vakcinaciju?

mikin

pre 2 godine

"Australijski sud će u četvrtak objaviti razloge zbog kojih je odbijena žalba Novaka Đokovića na ukidanje vize."

Australci, koga to jos interesuje? Rekli ste sta ste imali da kazete. Sada su na redu vreme i Novak.

ps. ako zaista imate obraza da se oglasite, recite svetu zasto ste izbacili VAKCINISANE tenisere Sputnikom V a potom priznali te vakcine?

Šou Biznis

pre 2 godine

Jel Nolo priveden na razgovor zbog krsenja izolacije u Srbiji? Pitam za druga.
(Dare, 19. januar 2022 11:35)

Jeste sinoc, pustili su ga odmah, nije kriv...

Fry

pre 2 godine

Sto se tice komentara "zasto im treba toliko da objave odluku": Đokovic je imao povlascen tretman jer je zbog njega puno vece Federalnog suda zasedalo u nedelju tokom najvecih letnjih odmora u Australiji. Posto je Đokovic trebao da igra u ponedeljak, sud se dogovorio sa advokatima (na sta su obe strane pristale) da se odluka donese istog dana, a puno obrazlozenje za par dana (ni jedan sud ne moze obrazlozenje napisati za jedan dan).

kiki

pre 2 godine

nije se novak "žalio sudu" na odluku ministra, nego je poveo postupak preispitivanja zakonskog osnova za odluku ministra (ono što se zove "judical review" odluke), tražeći da se ta odluka obori.

znači, nije se odlučivalo o žalbi jer se na odluku po članu 133c ne može izjaviti žalba, nego se odlučivalo o zakonskom osnovu odluke ministra. međutim, zakonska ovlašćenja ministra po ovom pitanju su tako široko postavljena od strane parlamenta, da sud i nije mogao da obori tu odluku. tu odluku je moguće oboriti samo da je sadržala npr pijano baljezganje.

Kengur

pre 2 godine

Ah, još jedna tirada o nebulozom o pridržavanju zakona (Nadal ušao u zemlju u 10om danu od 14 obaveznih karantina)
(ZaphodBeeblebrox, 19. januar 2022 10:31)

Nadal je priložio negativan PCR test, što je granična policija prihvatila.

Superman

pre 2 godine

Djoković je znao da u Australiju mogu putovati samo nevakcinisani. Verovatno je mislio, da je negativan test dovoljan za ulazak u zemlju i da je on prvi teniser sveta.
Uglavnom u ovom slučaju bolje da nije ni putovao.
Mada je interesantno da izuzev Djokovića ostali srpski teniseri su se vakcinisali.
Sa druge strane valjda su mogli da dopute Djokoviću da igra sa negativnom testom, jer ionako ima puno zaraženih ljudi po celoj Australiji.

Петар

pre 2 godine

Мислим да један наш адвокат имао бољу стратегију за подношење жалбе. Требало је да се жали али тако да му се омогући да игра на АО, а да му се да привремена виза, а да се по тој одлуци министра одлучује касније. Тај наш адвокат је то стручније образложио.
Овако сада остаје на њему да одлучи да ли ће се вакцинисати и којом вакцином да би даље могао да учествује на осталим такмичењима - да гради каријеру. Али имајући на уму са ким има посла било би добро да се све то сними и документује, али да се не даје у јавност. Јер ће покварењаци сигурно доводити у сумњу да ли је уопште вакцинисан.
Или да се одрекне каријере и постане симбол борбе за људска права и слободан избор. На њему је та одлука.

znanje-imanje

pre 2 godine

kiki - tačno; Novak nije ni imao slučaj. Ipak njegovi preskupi pravnici nisu bili najveštiji. Trebali su, možda i mogli dobiti odlaganje uz privremenu vizu. I drugo mogli su bolje prezentovati Novaka kao donatora medicini Italije i Srbije, Novaka kao organizatora turnira gde se vakciniše, te pojasniti apsurd obrazloženja ministra. I dalje jasno Novak nema slučaj. Ali su baremogli da isteraju "neću ga ovde, to je moje pravo". Tu i jeste kraj ali bar da to bude jasno a ne da on "ima razlog".

Superman

pre 2 godine

Džabe kte kliknuli na ne preporučujem. Novak se nije vakcinicao, pa samimim tim je iygubio nadu da učestvuje na turniru. Djere, Kecmanović i Lajović su se vakcinicali, tako da su oni iybrili i samim tim učešće na turniru. Svidjao se to nekom ili ne. Tako vam je to.

Kuzma saxsofonista

pre 2 godine

Na današnji veliki praznik Bogojavljanje, molim Boga da se javi i da ovaj skot izgubi na izborima
(Danijel87, 19. januar 2022 10:14)
Ej, evo ga malopre dosao bog, seta i pita za tebe, cuo da ga molis i bas ce tebe da poslusa. O boze ko sve veruje u boga kad nema mozga

Šulj Bizmis

pre 2 godine

Jeste sinoc, pustili su ga odmah, nije kriv...
(Šou Biznis, 19. januar 2022 12:30)

Nije kriv za zaražavanje dece i ostalih koji su bili izloženi njegovom neprimerenom ponašanju...

kiki

pre 2 godine

(znanje-imanje, 19. januar 2022 14:50)

da, skroz se slažem. opet, dobro je što nisu mnogo kopali dokazujući da novak nije antivakser, i što se sve brzo završilo. jer da se došlo do odlaganja deportacije, u nastavku bi se sasvim sigurno došlo i do pitanja novakovih potvrda, a savezni pravobranilac bi i njega i srbiju sa lakoćom mogao da provuče kroz kanalizaciju (članak u špiglu je uveliko izašao), i pred sudom i pred javnošću bi zakopao za vijeki vijekov. ovako je barem prošlo samo uz pozivanje na diskreciono pravo ministra i "ćao đaci". bukvalno je trebao da uradi ono što je pieneta juče poručila.

kiki

pre 2 godine

Koji izvor? Gde se može naći izjava tog advokata?
(don, 19. januar 2022 18:34)

ministrova odluka o deportaciji uopšte ne podleže žalbi, ne vredi ni čitati tog advokata. novak je uradio ono što je mogao - pokrenuo sudsko preispitivanje zakonske osnovanosti odluke (to nije žalba već nezavisan proces koji se na primer kod nas pokreće na ustavnom sudu). kada se preispituje odluka doneta po diskrecionom pravu ministra, ta odluka može biti poništena samo ako je toliko nerazumljiva da je nesprovodljiva, ili ako ju je sastavljao neko u nečistom stanju svesti (pijan, drogiran, itd). na žalost, ništa od toga nije bio slučaj.

kiki

pre 2 godine

(dominus, 19. januar 2022 18:46)

i to je dosta tačno. opet, znajući sa kakvim papirima je uopšte dospeo u australiju, bolje mu je bilo da uopšte ne čačka mečku. samo dan nakon objavljivanja njegovih potvrda je bilo ustanovljen njihov "kvalitet". ako mene pitaš onaj ko je novaka savetovao oko tih potvrda mu je krvni neprijatelj. još država pošalje na televiziju da validnost potvrda garantuje čovek koji je već procesuiran za falsifikovanje dokumenata, a sudski podnesak potpiše "VD" batuta... smešno. mogli su deset puta goreg toplog zeca da mu prirede.

dominus

pre 2 godine

kiki - tačno; Novak nije ni imao slučaj. Ipak njegovi preskupi pravnici nisu bili najveštiji. Trebali su, možda i mogli dobiti odlaganje uz privremenu vizu. I drugo mogli su bolje prezentovati Novaka kao donatora medicini Italije i Srbije, Novaka kao organizatora turnira gde se vakciniše, te pojasniti apsurd obrazloženja ministra. I dalje jasno Novak nema slučaj. Ali su baremogli da isteraju "neću ga ovde, to je moje pravo". Tu i jeste kraj ali bar da to bude jasno a ne da on "ima razlog".
(znanje-imanje, 19. januar 2022 14:50)

Novak verovatno nije očekivao onako "srdačan" doček na aerodromu u Melburnu. Samim tim su mu umanjene mogućnosti za delovanje. Ko je njega mogao posavetovati kakav tim da angažuje? Još anglosaksonsko pravo australijskog domena. Dakle ekspert. Vud i ekipa verovatno nisu mogli bolje od ovoga za kratko vreme. S tim što, on pravno nije izgubio, već iz čistih političkih razloga.

Bane

pre 2 godine

Sud? Ja mislio da je ministar presudio. Sud je Novaka oslobodio prvi put ako se ne varam? Ah da ipak je tu taj ministar zvani biće kako ja kažem.

don

pre 2 godine

Мислим да један наш адвокат имао бољу стратегију за подношење жалбе. Требало је да се жали али тако да му се омогући да игра на АО, а да му се да привремена виза, а да се по тој одлуци министра одлучује касније. Тај наш адвокат је то стручније образложио.
Овако сада остаје на њему да одлучи да ли ће се вакцинисати и којом вакцином да би даље могао да учествује на осталим такмичењима - да гради каријеру. Али имајући на уму са ким има посла било би добро да се све то сними и документује, али да се не даје у јавност. Јер ће покварењаци сигурно доводити у сумњу да ли је уопште вакцинисан.
Или да се одрекне каријере и постане симбол борбе за људска права и слободан избор. На њему је та одлука.
(Петар, 19. januar 2022 13:02)

Koji izvor? Gde se može naći izjava tog advokata?

hehe

pre 2 godine

zapad mu dao da u fer borbi zaradi 250 miliona. po istim pravilima za sve.
sad se on osilio i misli da za njega ne važe ta pravila, tipično za srpske džudže.

Superman

pre 2 godine

Djoković je znao da u Australiju mogu putovati samo nevakcinisani. Verovatno je mislio, da je negativan test dovoljan za ulazak u zemlju i da je on prvi teniser sveta.
Uglavnom u ovom slučaju bolje da nije ni putovao.
Mada je interesantno da izuzev Djokovića ostali srpski teniseri su se vakcinisali.
Sa druge strane valjda su mogli da dopute Djokoviću da igra sa negativnom testom, jer ionako ima puno zaraženih ljudi po celoj Australiji.

Kengur

pre 2 godine

Ah, još jedna tirada o nebulozom o pridržavanju zakona (Nadal ušao u zemlju u 10om danu od 14 obaveznih karantina)
(ZaphodBeeblebrox, 19. januar 2022 10:31)

Nadal je priložio negativan PCR test, što je granična policija prihvatila.

Da Bog da izgubili AO!

pre 2 godine

Ma koga briga? Cetiri dana im treba da izmisle razlog zasto nisu smeli da promene politicku presudu? Kakav bre sud, kakva Australija. Sve ovo je samo uspesno skinulo mnogo maski i dokazalo da jos uvek mentalno zakrzljala deca robijasa vode to pusto ostrvo. Jedino sto me iznenadilo je da je vecina Australijanaca ispranog mozga i bez one stvari, i ne smeju da pisnu niti da pomisle da se bore za svoje bolje sutra. Ali u neku ruku ih i razumem, svaka nacija bi prsla da zivi tako u pustari izolovana od cele civilizacije zajedno sa kengurima, paukovima i zmijama. Nije im lako, a jos moraju da slusaju kraljicu 15 hiljada kilometara daleko i da rade tacno sta im ona kaze. Eto, posto su resili bOleSnOg Srbina, sada neka gledaju dva Rusa kako im igraju finale na tom njihovom turnircicu.

Fry

pre 2 godine

Sto se tice komentara "zasto im treba toliko da objave odluku": Đokovic je imao povlascen tretman jer je zbog njega puno vece Federalnog suda zasedalo u nedelju tokom najvecih letnjih odmora u Australiji. Posto je Đokovic trebao da igra u ponedeljak, sud se dogovorio sa advokatima (na sta su obe strane pristale) da se odluka donese istog dana, a puno obrazlozenje za par dana (ni jedan sud ne moze obrazlozenje napisati za jedan dan).

ZaphodBeeblebrox

pre 2 godine

Ah, još jedna tirada o nebulozom o pridržavanju zakona (Nadal ušao u zemlju u 10om danu od 14 obaveznih karantina) i medicinskoj opasnosti (zaraženi igrači normalno igraju) koja će bar nasmejati sve one koji imaju više od tri funkcionalne moždane ćelije koje koriste za razmišljanje.

Ulver

pre 2 godine

farsa. cim su najavili da se sudjenje prebacuje na federalni iz aviona se videlo da ce ga odbiti bez obzira na argumente. prosto, dogovor je da to tako bude i cilj je od pocetka bio da ga deportuju.

Kuzma saxsofonista

pre 2 godine

Na današnji veliki praznik Bogojavljanje, molim Boga da se javi i da ovaj skot izgubi na izborima
(Danijel87, 19. januar 2022 10:14)
Ej, evo ga malopre dosao bog, seta i pita za tebe, cuo da ga molis i bas ce tebe da poslusa. O boze ko sve veruje u boga kad nema mozga

Superman

pre 2 godine

Džabe kte kliknuli na ne preporučujem. Novak se nije vakcinicao, pa samimim tim je iygubio nadu da učestvuje na turniru. Djere, Kecmanović i Lajović su se vakcinicali, tako da su oni iybrili i samim tim učešće na turniru. Svidjao se to nekom ili ne. Tako vam je to.

hm

pre 2 godine

@superman
Au, koliko vi nista ne razumete!
1. Uopste nije bitno koje sa druge strane, niti da li ima puno ili malo zarazenih, zakon je tu da bude primenjen!
2. Đoković nije otputovao zato što je mislio da je nešto dovoljno za ulazak, već zato što mu je nadlezni drzavni organ DAO VIZU za ulazak u zemlju i to kao NO NAME aplikantu za istu.
U ovome lezi sva sustina citavog skandala koji je prouzrokovala ISKLJUCIVO drzava Australija! Tu je potpuno nevazno da li je vakcinisan, da li je trebalo to da uradi ili da li se uznemirio antivakserski pokret (ne bi se niko ni osvrnuo na njegov ulazak, da su ga jednostavno propustili na granici na osnovu odobrene vize).

kobaja king size

pre 2 godine

Jos jedna zbrika nebuloza i budalastina, ajde da i to cujemo i vidimo i onda da ih tuzi Noletov tim. isto bi tako trebalo da objasne kasnije kako su drugi pusteni i kako im je odobreno da igraju.

glupi zmaj

pre 2 godine

Ne zelim da diskutujem da li je Novak trebao da se vakcinise ili ne, ja jesam i moja sira porodica jeste, jer svako ima mogucnost izbora, ali sam siguran da ce nam sudije pruziti jedno "nadasve logicno" objasnjenje iz kojeg nikom nista nece biti jasno.
Sledi pranje i pravdanje onog sto je ucinjeno.
Zivi bili pa videli.

Šou Biznis

pre 2 godine

Jel Nolo priveden na razgovor zbog krsenja izolacije u Srbiji? Pitam za druga.
(Dare, 19. januar 2022 11:35)

Jeste sinoc, pustili su ga odmah, nije kriv...

Fry

pre 2 godine

Imigracioni ministar ima siroka diskreciona ovlascenja u deportaciji stranaca. Po australijskom zakonu, odluka o deportaciji se moze oboriti samo ako je ministar do nje dosao na nezakonit nacin. Pri tome uopste nije bitno da li je sama odluka ispravna (tj. da li za nju ima dovoljno dokaza) ili ne. Drugim recima, Đokovic nije imao sansu jer sud nije odlucivao o tome zasto je on odbijen (dokazi su potpuno irelevantni), vec da li je do te odluke ministar dosao na zakonit nacin (tj. da li je u postupku donosenja odluke postovao zakonom propisanu proceduru).

Borci za ljudska prava se dugo bore u Australiji protiv tog zakona jer je zbog njega prakticki nemoguce oboriti na sudu odluku ministra o deportaciji. Inace, prva odluka suda (koja je omogucila Đokovicu da ude u Asutraliju) doneta je na osnovu toga sto imigracioni sluzbenici na aerodromu nisu dali dovoljno vremena Đokovicu da im odgovri na njihova pitanja, a ne zato sto su njegovi papiri bili ispravni.

Ivan

pre 2 godine

Covek se ne protivi vakcinaciji vec je uvek izjavljivao da je licno pravo hoce li se neko vakcinisati ili ne. Na Adria Turu je ponudio svim teniserima besplatno vakcinisanje ukoliko to zele. Ako je antivakser kako onda to da nudi vakcinaciju?

Savica

pre 2 godine

Nema potrebe da se peru sad i da prave ravnotezu. Nisu ocekivali onakav odgovor Djokovica za javnost, iako svi znamo sta je mislio u sebi. A sledece godine ce doci samo zbog poena, jer nista nece braniti.

Dalibor

pre 2 godine

Da se ne lazemo, mesecima pre pocetka AO sve su oci bile uprte u Novaka sta ce da uradi u vezi vakcinacije i samog ucesca. Meni je krivo sto nije pametnije odigrao ovu igru. Ako je vec igrao na kartu pozitivnog PCR testa zasto to nije odradio kako treba i sklonio se do dobijanja rezultata. Kasnije i ta greska u formularu. Ne kazem da mu ne bi nesto drugo nasli ali...

Петар

pre 2 godine

Мислим да један наш адвокат имао бољу стратегију за подношење жалбе. Требало је да се жали али тако да му се омогући да игра на АО, а да му се да привремена виза, а да се по тој одлуци министра одлучује касније. Тај наш адвокат је то стручније образложио.
Овако сада остаје на њему да одлучи да ли ће се вакцинисати и којом вакцином да би даље могао да учествује на осталим такмичењима - да гради каријеру. Али имајући на уму са ким има посла било би добро да се све то сними и документује, али да се не даје у јавност. Јер ће покварењаци сигурно доводити у сумњу да ли је уопште вакцинисан.
Или да се одрекне каријере и постане симбол борбе за људска права и слободан избор. На њему је та одлука.

pantelija

pre 2 godine

jel to onaj istu sud koji je isporučio njihovog, austranlijskom državljanina (Dragana Vasiljković) Hrvatima na pošteno suđenje ?

tell the wolves i’m home

pre 2 godine

A najbolji su mi ovi carevi sto slikaju i snimaju coveka u avionu i po aerodromu, bez pitanja i odobrenja, i onda salju slike i snimke novinama i portalima. Mozes misliti koliko mu je bilo do slikanja i snimanja u tim trenucima. Stvarno neverovatno.

realno

pre 2 godine

kako god, odbijen je zbog besmislene represije, imaju za 15 dana duplo vise zarazenih nego za 2020 i 2021 godinu zajedno, a vakcinisanih 93% populacije, samo represija je razlog, da je zbog zdravlja, jedini koji je trebao da ostane na tlu Australije, to je onda Novak a svi ostali napolje!!

znanje-imanje

pre 2 godine

kiki - tačno; Novak nije ni imao slučaj. Ipak njegovi preskupi pravnici nisu bili najveštiji. Trebali su, možda i mogli dobiti odlaganje uz privremenu vizu. I drugo mogli su bolje prezentovati Novaka kao donatora medicini Italije i Srbije, Novaka kao organizatora turnira gde se vakciniše, te pojasniti apsurd obrazloženja ministra. I dalje jasno Novak nema slučaj. Ali su baremogli da isteraju "neću ga ovde, to je moje pravo". Tu i jeste kraj ali bar da to bude jasno a ne da on "ima razlog".

kiki

pre 2 godine

(znanje-imanje, 19. januar 2022 14:50)

da, skroz se slažem. opet, dobro je što nisu mnogo kopali dokazujući da novak nije antivakser, i što se sve brzo završilo. jer da se došlo do odlaganja deportacije, u nastavku bi se sasvim sigurno došlo i do pitanja novakovih potvrda, a savezni pravobranilac bi i njega i srbiju sa lakoćom mogao da provuče kroz kanalizaciju (članak u špiglu je uveliko izašao), i pred sudom i pred javnošću bi zakopao za vijeki vijekov. ovako je barem prošlo samo uz pozivanje na diskreciono pravo ministra i "ćao đaci". bukvalno je trebao da uradi ono što je pieneta juče poručila.

mikin

pre 2 godine

"Australijski sud će u četvrtak objaviti razloge zbog kojih je odbijena žalba Novaka Đokovića na ukidanje vize."

Australci, koga to jos interesuje? Rekli ste sta ste imali da kazete. Sada su na redu vreme i Novak.

ps. ako zaista imate obraza da se oglasite, recite svetu zasto ste izbacili VAKCINISANE tenisere Sputnikom V a potom priznali te vakcine?

Šulj Bizmis

pre 2 godine

Jeste sinoc, pustili su ga odmah, nije kriv...
(Šou Biznis, 19. januar 2022 12:30)

Nije kriv za zaražavanje dece i ostalih koji su bili izloženi njegovom neprimerenom ponašanju...

kiki

pre 2 godine

nije se novak "žalio sudu" na odluku ministra, nego je poveo postupak preispitivanja zakonskog osnova za odluku ministra (ono što se zove "judical review" odluke), tražeći da se ta odluka obori.

znači, nije se odlučivalo o žalbi jer se na odluku po članu 133c ne može izjaviti žalba, nego se odlučivalo o zakonskom osnovu odluke ministra. međutim, zakonska ovlašćenja ministra po ovom pitanju su tako široko postavljena od strane parlamenta, da sud i nije mogao da obori tu odluku. tu odluku je moguće oboriti samo da je sadržala npr pijano baljezganje.

insajder

pre 2 godine

Izvod iz "MIGRATION ACT 1958 - SECT 133C"
...
Action by Minister--natural justice does not apply
(3) The Minister may cancel a visa held by a person if:
(a) the Minister is satisfied that a ground for cancelling the visa under section 116 exists; and
(b) the Minister is satisfied that it would be in the public interest to cancel the visa.
...
Minister's exercise of power
...
(8) The Minister does not have a duty to consider whether to exercise the power in subsection (1) or (3), whether or not the Minister is requested to do so, or in any other circumstances.
...

Ovo (1) i (3) se odnosi na ministrovu odluku o ukidanju vize.
Drugim rečima, ministar može sam da proceni da li je njegova odluka o ukidanju LEGALNE vize opravdana, tj. da li je njegova odluka u skladu sa javnim interesom (prvi deo citata, gde piše i "natural justice does not apply"). Drugi deo citata isključuje potrebu ministra za orbazloženjem svoje odluke. Mogao je da napiše da je ukinuo Novakovu vizu zato što mu se ne sviđa Novakova frizura, i opet bi njegova odluka bila u skladu sa zakonom, jer pravno obrazloženje nije potrebno. To se više shvata kao neobavezni komentar odluke.
Dakle, ovom odlukom ministar je prihvatio odluku sudije Kelija (jer je morao), da je Novakova viza ispravna, jer se ne može poništiti neispravna viza, a onda je demonstrirao svoje diskreciono pravo da ukine vizu bilo kom strancu...

kiki

pre 2 godine

(dominus, 19. januar 2022 18:46)

i to je dosta tačno. opet, znajući sa kakvim papirima je uopšte dospeo u australiju, bolje mu je bilo da uopšte ne čačka mečku. samo dan nakon objavljivanja njegovih potvrda je bilo ustanovljen njihov "kvalitet". ako mene pitaš onaj ko je novaka savetovao oko tih potvrda mu je krvni neprijatelj. još država pošalje na televiziju da validnost potvrda garantuje čovek koji je već procesuiran za falsifikovanje dokumenata, a sudski podnesak potpiše "VD" batuta... smešno. mogli su deset puta goreg toplog zeca da mu prirede.

don

pre 2 godine

Мислим да један наш адвокат имао бољу стратегију за подношење жалбе. Требало је да се жали али тако да му се омогући да игра на АО, а да му се да привремена виза, а да се по тој одлуци министра одлучује касније. Тај наш адвокат је то стручније образложио.
Овако сада остаје на њему да одлучи да ли ће се вакцинисати и којом вакцином да би даље могао да учествује на осталим такмичењима - да гради каријеру. Али имајући на уму са ким има посла било би добро да се све то сними и документује, али да се не даје у јавност. Јер ће покварењаци сигурно доводити у сумњу да ли је уопште вакцинисан.
Или да се одрекне каријере и постане симбол борбе за људска права и слободан избор. На њему је та одлука.
(Петар, 19. januar 2022 13:02)

Koji izvor? Gde se može naći izjava tog advokata?

dominus

pre 2 godine

kiki - tačno; Novak nije ni imao slučaj. Ipak njegovi preskupi pravnici nisu bili najveštiji. Trebali su, možda i mogli dobiti odlaganje uz privremenu vizu. I drugo mogli su bolje prezentovati Novaka kao donatora medicini Italije i Srbije, Novaka kao organizatora turnira gde se vakciniše, te pojasniti apsurd obrazloženja ministra. I dalje jasno Novak nema slučaj. Ali su baremogli da isteraju "neću ga ovde, to je moje pravo". Tu i jeste kraj ali bar da to bude jasno a ne da on "ima razlog".
(znanje-imanje, 19. januar 2022 14:50)

Novak verovatno nije očekivao onako "srdačan" doček na aerodromu u Melburnu. Samim tim su mu umanjene mogućnosti za delovanje. Ko je njega mogao posavetovati kakav tim da angažuje? Još anglosaksonsko pravo australijskog domena. Dakle ekspert. Vud i ekipa verovatno nisu mogli bolje od ovoga za kratko vreme. S tim što, on pravno nije izgubio, već iz čistih političkih razloga.

kiki

pre 2 godine

Koji izvor? Gde se može naći izjava tog advokata?
(don, 19. januar 2022 18:34)

ministrova odluka o deportaciji uopšte ne podleže žalbi, ne vredi ni čitati tog advokata. novak je uradio ono što je mogao - pokrenuo sudsko preispitivanje zakonske osnovanosti odluke (to nije žalba već nezavisan proces koji se na primer kod nas pokreće na ustavnom sudu). kada se preispituje odluka doneta po diskrecionom pravu ministra, ta odluka može biti poništena samo ako je toliko nerazumljiva da je nesprovodljiva, ili ako ju je sastavljao neko u nečistom stanju svesti (pijan, drogiran, itd). na žalost, ništa od toga nije bio slučaj.

Bane

pre 2 godine

Sud? Ja mislio da je ministar presudio. Sud je Novaka oslobodio prvi put ako se ne varam? Ah da ipak je tu taj ministar zvani biće kako ja kažem.