- Komentari -

Sponzori stali uz Đokovića

Sve kroz šta je prošao Novak Đoković u poslednje dve nedelje i što je dovelo do deportacije iz Australije, ostaviće velikog traga na njega.

SS Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Srki

    Balkan brale,mnogo pomesane krvi kroz istoriju,sto svemu tome daje poseban smek!
    (Bob, 19. januar 2022 06:58)

    # Link komentara

  2. I pojasnjenje-SVAKO ko ne zeli da se vakcinise je antivakser,I ne zasluzuje nikakav respect .Zdravlje drugih ti mora biti vaznije od "straha" za sopstveno Zdravlje
    (Vojislav, 19. januar 2022 00:52)

    to je identicni model razmisljanja kao i "svako ko se vakcinise je budala i ovca, valcina je napravljena da nas pokori i kontrolise populaciju. Nema ni trunke logike a ni zdravog razuma ni na jednoj ekstremnoj strani
    (bozza, 19. januar 2022 04:25)

    # Link komentara

  3. @Bane
    Ok a sad pogledas svetsku statistiku i skapiras da tvoje licno iskustvo nema veze sa statistikom za milijarde ljudi, koliko je to tesko skapirati? To je ono, ako zatvorim oci, ja ne vidim nista, dakle stvari ne postoje
    (bolje skole ucite, 19. januar 2022 02:44)

    # Link komentara

  4. Што се тиче овог турнира, Аустралија се сусреће са могућим судског спором пред међународним судом и одштетним захтевом поднетим од стране спонзора. Они спонзоришу Ђоковића да игра, он се пријавио за турнир, добио визу од Аустралије пре пута, отпутовао на АО и када је дошао њему је забрањено борави у Аустралији иако је ушао са визом и забрањено му је да игра иако је изборио пласман. Штета није нанета само њему него и спонзорима. Аустралија може да штри к на нашим људима али са мултинационалним компанијама које обрћу милијарде долара то иде много теже.
    (Гане, 18. januar 2022 21:52)

    Sponzorišu ga da igra, a ne da se bavi politikom. Njegova je greška što nije pušten, a i tih sponzora što ga nisu naterali da poštuje pravila. Ali siguran sam da su oni to već rešili - nije ova vest od tapšanja po ramenu nego "Sledeći turnir igraš". A da bi igrao, zna se šta mora da uradi
    (fc, 19. januar 2022 02:31)

    # Link komentara

  5. Imam jedno pitanje za sve iako mislim znamo svi odgovor. Cemu sluzi dokaz o cjepljenju ili covid potvrda???? Imalo bi smisla da cjepljeni neprenose zarazu, ali ovako, cemu to sluzi realno. Po nekoj logici cjepljeni ce i vise prenijeti virus jer su im manji simptomi pa se ne osvrcu, poprilicno su slobodni itd. Ajde pliz strucan odgovor. Pozz iz st
    (Sebaveron, 18. januar 2022 22:31)

    Gledaš to lično. Pokušaj sa pravne strane. Jedna zemlja ima pravila. Stranac ukoliko želi da uđe u tu državu, mora ta pravila da poštuje. Reći, Ne valjaju vam pravila vas nigde neće odvesti. Čak i ovo šve što se desilo na kraju sa mi istrim i drugim suđenjem spada u pravila.

    Da li se prenosi virus, ko ga prenosi, kako i zašto, ovde je potpuno irelevantno
    (fc, 19. januar 2022 02:26)

    # Link komentara

  6. Nece ga nijedan sponzor napustiti, a AO sledece godine ce da moli Djokovica uz sva moguca izvinjenja da dodje da igra.
    (Misa, 18. januar 2022 22:32)

    I ne samo to, nego će i Srbiju moliti za oproštaj, i Kosovo će da nam vrate i veliku Srbiju da podrže...
    (fc, 19. januar 2022 02:20)

    # Link komentara

  7. Najvažnije je sinovac, da u životu imaš stav. Ne da se kriješ, nego izađeš i javno kažeš šta misliš. Zato mi nikako nije jasno zašto Novak nije hteo da govori pred sudom. Da jasno i glasno kaže šta misli o vakcinaciji, zašto se nije vakcinisao! Ako to uradi i sada, kad se oglasi posle AO-a, pun respekt, ma kakav njegov stav po tom pitanju bio. Neka se izjasni, nek otvoreno kaže da li je potpuno protiv vakcine ili ne. Da li hoće da se vakciniše, makar i pod pritiskom dalje karijere ili nipošto to neće.Takvog čoveka ću uvek poštovati slagao se sa njim ili ne ovako......?
    (Milan, 18. januar 2022 22:35)

    Suđenje nije bilo o ličnim stavovima oko vakcinacije
    (fc, 19. januar 2022 02:19)

    # Link komentara

  8. Normalno!
    Više nego poznata naivčina!
    (alkos, 19. januar 2022 02:17)

    # Link komentara

  9. Ako ga napuste, ja bih kupio majicu Nike i Adidas šorts i pravac na teren. :)
    (gigi, 18. januar 2022 23:02)

    Na koji teren?
    (fc, 19. januar 2022 02:16)

    # Link komentara

  10. @Malina,
    Kako da ti kažem, a da razumeš? U tenisu on i JESTE NAJBOLJI, nema tu šta mi da mislimo, brojke ne lažu.
    (Najbolji, 18. januar 2022 22:56)

    Ja to razumem ali i dalje mislim da mu statistika ne znaci mnogo kad ga niko ne ceni van nase male zemlje. Ako mislite da ga cene posle ovoga, procitajte malo strane novine.
    (Malina, 18. januar 2022 23:10)

    Nebitno je sada da li ga cene i ne, da li mrze Srbe ili vole. Da bi uopšte mogao da igra bili gde, mora da se vakciniše
    (fc, 19. januar 2022 02:15)

    # Link komentara

  11. Novak da kaze, volim tenis i narod Srbije, i da bi zbog njih nastavio karijeru, bodite me kad ste navalili, izdrzacu jer vise volim tenis nego sto mrzim vakcinu. I cudi me da Novak ne nadje nekog sponzora iz Kine koja je najbogatija drzava. Pa Kinezi su onog Teveza placali 60 miliona evra
    (temisvar, 18. januar 2022 23:27)

    Može da nađe i na Marsu, ali nije u tome problem. Problem je u tome što neće moći da igra bez vakcine. A ako ne igra, ni sponzor iz Severo-istocne Babušnice ga neće hteti. Sponzori to rade zbog novca, ne zbog podrške
    (fc, 19. januar 2022 02:12)

    # Link komentara

  12. I sada strada Đoković, koji je dečko iskren i neće da vadi lažnu potvrdu o vakcinaciji, a ljiga poput Nadala mu se ceri u lice.
    (Realnost, 18. januar 2022 21:31)

    Bolje da je pokazao lažnu potvrdu o vakcinaciji da su ga na aerodromu pitali - nikome ne bi smeli ni da pričaju o tome jer su to poverljive stvari - nego što je pokazao ovaj lažni pozitivni test. Isterao bi svoje elegantno, a mogli bi samo da ga mrze...
    (Miloš, 19. januar 2022 02:10)

    # Link komentara

  13. A koga sponzoriše Pfizer, to bi bilo mnogo interesantnije? Avaj, Asanž je u zatvoru, a drugi se usrali da bi i oni mogli da budu. Dobro je Đoković i prošao (ako je gotovo?).
    (Bumbar, 19. januar 2022 01:40)

    # Link komentara

  14. @lala-dakle, ljudi da se vakcinisu vakcinama za koje ne postoje dugorocna istrazivanja i koje ocigledno ne rade posao samo zato jer drzave nisu ulagale u bolnice i one nemaju dovoljno kapaciteta? Pa, neka izgrade bolnice, neka uloze u osoblje. Ni meni niko ne povecava platu da bi se solidarisao sa mnom u otplati stambenog kredita.
    (Ana, 18. januar 2022 23:20)

    Znaci bolje je imati vece bolnice sa vise kapaciteta za ljude koji su tesko oboleli? Zar nije bolje za te ljude da nemaju teske simptome i da ne zavrsavaju u bolnici?
    (lala, 19. januar 2022 01:31)

    # Link komentara

  15. Druže, šta ti trošiš ?



    Mislim da bi AO trebalo da se zabrine za svoje sponzore i ugovore. Ko će da sponzoriše tu dezorganizaciju koja je pri tome i bez jasnih kriterijuma. Od ozbiljnog turnira došli su u poziciju prevaranata i postavljača zamki?! Nole nije trebalo toliko tamo da se zadržavaš i gubiš nerve zbog neprofesionalnih pacera. Dečiji turnir ovde u Beogradu je spektakl za tu rašomonijadu u Melburnu! Sramota.
    (Simon, 18. januar 2022 23:39)
    (Znam znanje, 19. januar 2022 01:08)

    # Link komentara

  16. Druže, šta ti trošiš ?



    Mislim da bi AO trebalo da se zabrine za svoje sponzore i ugovore. Ko će da sponzoriše tu dezorganizaciju koja je pri tome i bez jasnih kriterijuma. Od ozbiljnog turnira došli su u poziciju prevaranata i postavljača zamki?! Nole nije trebalo toliko tamo da se zadržavaš i gubiš nerve zbog neprofesionalnih pacera. Dečiji turnir ovde u Beogradu je spektakl za tu rašomonijadu u Melburnu! Sramota.
    (Simon, 18. januar 2022 23:39)
    (Znam znanje, 19. januar 2022 01:08)

    # Link komentara

  17. Kod mene na poslu svi vakcinisani i to jos sa boosterom dobise koronu po drugi put. Ovi nevakcinisani ni jednom. E sad ako si pametan....
    (Bane, 19. januar 2022 00:56)

    # Link komentara

  18. Statistika bas drugacije kaze. Sve veci je broj vakcinisanih a sve veci broj zarazenih.
    Vecinu vakcinisanih vise briga za bilo kakve mere. Oni za sebe misle, zasticeni smo, bitno im je samo da nastave da zive zivot po starom: kafici, vencanja, proslave...
    (marko77, 18. januar 2022 22:47)

    Ciaj statistika..CNNA -a, Faucija ili onih koji su projektovali ovaj virus?? hahaah
    (Brane, 19. januar 2022 00:54)

    # Link komentara

  19. ljudi, jos malo pa gotovo sa koronom, ovakvim rastom obolelih, bukvalno ce se svi zaraziti za mesec dana, sto je odlicno jer nema hospitalizovanih, vecina je sa blazim simptomima, delom zbog vakcinacije, a delom zbog omikrona
    (b92reader, 19. januar 2022 00:53)

    # Link komentara

  20. 7 dolara dve vakcine a toliki ulog u pitanju. on je katastrofa. ne boji se da ce mu skoditi mobilni laptop pametni stanovi ruznjikava zena raznorazni napici cokoladice ma on mije bio
    sprenan ovaj put za turnir i nasao je savrsen razlog da ne igra.
    (maja, 19. januar 2022 00:52)

    # Link komentara

  21. I pojasnjenje-SVAKO ko ne zeli da se vakcinise je antivakser,I ne zasluzuje nikakav respect .Zdravlje drugih ti mora biti vaznije od "straha" za sopstveno Zdravlje
    (Vojislav, 19. januar 2022 00:52)

    # Link komentara

  22. pajo, kako mislis lagao u formularima za vizu , a sud potvrdio da je viza validna tj. u redu
    (srki, 19. januar 2022 00:50)

    # Link komentara

  23. (čavke, 18. januar 2022 23:50)

    Kako vakcina smanjuje pritisak na bolnice kada su bolnice prepune baš vakcinisanih, i to busterovanih?
    (Peraklije, 19. januar 2022 00:45)

    # Link komentara

  24. Dobro je,Hvala nebesima,dozvao se pameti I verovatno CE se vakcinirati CIM se vracaju sponzori.Ako I Lacost,Asics I Head produze onda je sigurno.Sad CE da ih mlati SVE redom.U protivnom penzija
    (Vojislav, 19. januar 2022 00:41)

    # Link komentara

  25. Kazes niko ga ne ceni van nase male zemlje i da mu statistika zbog toga i ne znaci mnogo!?
    Tom tvojom logikom kakvu je statistiku imao pokojni MARADONA u odnosu na PELEA?
    A Argentina manja od Brazila 5 puta isto koliko smo mi manji od Argentine!
    Naveo sam primer adekvatan ovoj situaciji iz mog ugla!
    (Bob, 18. januar 2022 23:55)

    Sine, oni nisu bili dzudzovani.
    (Srki, 19. januar 2022 00:41)

    # Link komentara

  26. A još besmislenije je što si napisao da kompanije tuže Australiju... Australija nema nikakve veze sa Đokovićevim sponzorima.
    (lupa, 18. januar 2022 22:25)

    Ne znam ko će koga da tuži ali to bez odštete neće proći.
    Činjenica je da je Novak imao vizu za ulazak, potvrđeno od prvog sudije.
    Sasvim dovoljno da se pokrene proces.
    (Lik, 18. januar 2022 23:26)

    Kao što sam i napisao u prethodnom komentaru (taj deo nisi kopirao), odobrena viza ti ne garantuje da ćeš biti pušten u zemlju. Najverovatnije hoćeš, ali nije sto posto sigurno jer mogu da te ne puste.
    (lupa, 19. januar 2022 00:40)

    # Link komentara

  27. @Novak je sada NE svojom voljom postao ikona antivaksera. Sada mediji prate i samo o tome pričaju. Odmah su se oglasila ministarstva sporta u Francuskoj, Španiji, Nemačkoj i iz Italije direktor turnira. Do sada se nisu bavili time oko vakcinacije a sada nakon AUS samo to je pitanje svih pitanja. On je sada kao pojava simbol otpora prema vakcinama i neće dozvoliti da se tako nešto promoviše. Sponzori naravno pružaju podršku u ovom trenutku ali videćemo kako bude vreme odmicalo i ne bude mogao da igra turnire. Ima tri izlaza ili da se vakciniše, da sa omikronom dođe do potpune obustave restrikcija ili da završava karijeru. Nešto preko 30 miliona eura je u opticaju godišnje. Videćemo.
    (Zuja, 18. januar 2022 20:07)

    Или да се “вакцинише”. То би било по њиховим правилима: тражили сте потврду о вакцинацији - изволите! А сви ћемо знати да се заправо није вакцинисао, и неће му моћи апсолутно ништа. Није нечасно лагати лажове, преваранте и пробисвете! Штавише, пожељно их је лагати, гледати их међу рогове и ругати им се.
    (оће то, 19. januar 2022 00:39)

    # Link komentara

  28. SZO i svi eksperti predvidjaju skori kraj pandemije, sto znaci da ce sve ovo proci za koji mesec. Ostaje samo da vidimo dali ce se politicari tako lako odreci vlasti i ogranicenja za siroku masu.

    Znaju sponzori da ce im Novak doneti jos mnogo zarade kad prodje ovaj period.
    (chupavi, 18. januar 2022 20:16)

    Otvaraju se kovid logori po celoj evropi, uskoro i kod nas, naručene su milijarde doza ovih "efikasnih" vakcina, a ti pričaš o kraju pandemije. Nema kraja. Ovo ti je nova normalnost.
    (Marcus Smart, 19. januar 2022 00:33)

    # Link komentara

  29. "A kakvi su ljigavci ovi iz Lacosta."

    Ma kad su kapitalisti poceli da broje pare umesto da se zrtvuju za ortaka, stvarno je do zadnjeg doslo :)))
    (Ivan, 19. januar 2022 00:31)

    # Link komentara

  30. A šta ako se pokaže da je Novak bio borac za slobodu govora i slobodu izbora pa stekne status najveće legende sporta ranga Džesi Ovensa ili Muhameda Alija. Šta će onda sponzori?
    (Majčin sin, 18. januar 2022 21:03)

    Samo me zanima KAKO ste uspeli da u isti koš stavite čoveka koji je odbio da ide u Vijetnam i ubija ljude - i to pod pretnjem zatvora i sa znanjem da će uništiti sebi karijeru - sa čovekom koji se davi u milionima i odbija da primi glupu vakcinu koju je primilo već 5 milijardi ljudi?

    KAKO ste to povezali, bukvalno kao ste uporedili daljinski upravljač i šargarepu?
    (Nesha, 19. januar 2022 00:23)

    # Link komentara

  31. Na žalost, ovo mi sve više liči na kraj Novakove karijere. Tužan kraj jedne blistave karijere.
    (Marinko, 19. januar 2022 00:01)

    # Link komentara

  32. Ljudi, mogu sponzori svi da ostanu uz njega, ali samo ako igra. Ako ne igra, onda je jasno da neće.
    A da bi igrao, svi mi znamo vrlo dobro, koliko god nam se to ne sviđalo, da mora da primi vakcinu
    Bolje što pre jer za tri vakcine treba vremena - oko 2 meseca sve ukupno da bi mogao da ide na neki turnir
    (fc, 18. januar 2022 23:59)

    # Link komentara

  33. Ohrabruju ga da se ne plaši vakcine inače niko neće da daje pare,nako.
    (Beli, 18. januar 2022 23:58)

    # Link komentara

  34. @Malina

    Kazes niko ga ne ceni van nase male zemlje i da mu statistika zbog toga i ne znaci mnogo!?
    Tom tvojom logikom kakvu je statistiku imao pokojni MARADONA u odnosu na PELEA?
    A Argentina manja od Brazila 5 puta isto koliko smo mi manji od Argentine!
    Naveo sam primer adekvatan ovoj situaciji iz mog ugla!
    (Bob, 18. januar 2022 23:55)

    # Link komentara

  35. Naravno da volim Novaka ali nije on izbacen sto nije vakcinisan nego sto je lagao u formularima za vizu. Ne treba da se izvrcu cinjenice. Zna to Nole da je zabrljao zato i ne daje izjave. Greska je napravljena i sta da se radi,glavu gore i napred. Sad ce da bude jos jaci.
    (Paja, 18. januar 2022 23:51)

    # Link komentara

  36. Cega se plase vakcinisani?
    Gospode, koliko dana skole imate?
    Sto je veci brou nevakcinianih virus se brze i lakse prenosi, a samim tim raste i broj mutacija i broj slucajeva za bolnicu koji zauzimaju mesta ljubimo koji se lece od drugih bolesti. Broj odredjenih lekova na trzistu se smanjuje. Veci broj zarazenih blokira normalan rad...
    Je l sad jasnije?
    (Sanja, 18. januar 2022 21:44)


    Statistika bas drugacije kaze. Sve veci je broj vakcinisanih a sve veci broj zarazenih.
    Vecinu vakcinisanih vise briga za bilo kakve mere. Oni za sebe misle, zasticeni smo, bitno im je samo da nastave da zive zivot po starom: kafici, vencanja, proslave...
    (marko77, 18. januar 2022 22:47)

    Ajoj bre burazeru, pa stvarno nije tesko za razumeti. Smanjuje se PROCENAT hospitalizovanih a samim tim i umrlih ljudi. U tome je poenta. Svaka moguca statistika kaže da su se ta dva parametra promenila sa pojavom vakcina.

    Jeste skočio broj obolelih zbog novog soja ali manje ljudi u proseku tj PROCENTUALNO mora u bolnice.

    Na ovaj broj obolelih a uz staru stopu hospitalizacije (od pre godinu dana), ne bi smo imali ni jednu bolnicu koja nije kovid bolnica.

    Sad bolnice nisu toliko pune koliko su bile pre godinu dana a broj zaraženih na dnevnom nivou je sada mnogo veći. Ovo je važilo i za vreme Delte i sad za vreme Omrikona. Ove brojke može svako da proveri vrlo jednostavno.

    Zapamtite svi više da se vakcine daju da se sacuva bolnički sistem.

    Njih mnogo košta kad neko popije bolnicu (1000 EU dnevno). Taj neko onda provede 10 dana u bolnici u proseku. Još duže ako mora na respirator (a tad se najčešće i umire). a Vakcina ih košta “samo” 20 EU. Pri tom moraju da dovlace lekare iz svih oblasti medicine da rade u kovid bolnicama pa onda nema adekvatne nege u tim drugim oblastima pa se i tu gomilaju svakakvi troškovi i prave čepovi.

    Ni jedna ekonomija ne može da izdrži tolike troškove ako se ovo otegli još par godina.

    Znaci u pitanju je matematika i čuvanje resursa pre svega. Eto to nam nisu rekli nikad ovako crno na belo ali se svodi na to bez obzira na to sto je neko ekonomski tigar a neko nije.
    (čavke, 18. januar 2022 23:50)

    # Link komentara

  37. verododtojnost,bez muvanja
    (lazo, 18. januar 2022 23:45)

    # Link komentara

  38. Mislim da bi AO trebalo da se zabrine za svoje sponzore i ugovore. Ko će da sponzoriše tu dezorganizaciju koja je pri tome i bez jasnih kriterijuma. Od ozbiljnog turnira došli su u poziciju prevaranata i postavljača zamki?! Nole nije trebalo toliko tamo da se zadržavaš i gubiš nerve zbog neprofesionalnih pacera. Dečiji turnir ovde u Beogradu je spektakl za tu rašomonijadu u Melburnu! Sramota.
    (Simon, 18. januar 2022 23:39)

    # Link komentara

  39. Ja to razumem ali i dalje mislim da mu statistika ne znaci mnogo kad ga niko ne ceni van nase male zemlje. Ako mislite da ga cene posle ovoga, procitajte malo strane novine.
    (Malina, 18. januar 2022 23:10)

    Milion Evra je milion Evra i u Srbiji i bilo gde drugo.
    I ljubomora je ista ako ne i veća na zapadu, retko se desi da to neko prizna jer to je bolesno stanje uma.
    (466453, 18. januar 2022 23:34)

    # Link komentara

  40. Novak da kaze, volim tenis i narod Srbije, i da bi zbog njih nastavio karijeru, bodite me kad ste navalili, izdrzacu jer vise volim tenis nego sto mrzim vakcinu. I cudi me da Novak ne nadje nekog sponzora iz Kine koja je najbogatija drzava. Pa Kinezi su onog Teveza placali 60 miliona evra
    (temisvar, 18. januar 2022 23:27)

    # Link komentara

  41. A još besmislenije je što si napisao da kompanije tuže Australiju... Australija nema nikakve veze sa Đokovićevim sponzorima.
    (lupa, 18. januar 2022 22:25)

    Ne znam ko će koga da tuži ali to bez odštete neće proći.
    Činjenica je da je Novak imao vizu za ulazak, potvrđeno od prvog sudije.
    Sasvim dovoljno da se pokrene proces.
    (Lik, 18. januar 2022 23:26)

    # Link komentara

  42. Sponzori čekaju "razvoj događaja" (čitaj potvrdu o vakcinisanju)...
    (Znam znanje, 18. januar 2022 23:24)

    # Link komentara

  43. @lala-dakle, ljudi da se vakcinisu vakcinama za koje ne postoje dugorocna istrazivanja i koje ocigledno ne rade posao samo zato jer drzave nisu ulagale u bolnice i one nemaju dovoljno kapaciteta? Pa, neka izgrade bolnice, neka uloze u osoblje. Ni meni niko ne povecava platu da bi se solidarisao sa mnom u otplati stambenog kredita.
    (Ana, 18. januar 2022 23:20)

    # Link komentara

  44. neće da rizikuju!. Ne znaju sta ce biti sutra, moze da se desi da mu sad odkažu saradnju a sutra da ga mole da im se vrati. Ali to će onda da kosta 10 puta vise...
    (Dragan, 18. januar 2022 23:16)

    # Link komentara

  45. I losa reklama je dobra reklama. Sigurno je da nece raskinuti saradnju samo zbog ovoga sto se dogodilo na Aust. Openu. E sad ,ako bi se nastavilo ovo da ne igra na najvecim turnirima zbog vakcinacije,onda bi verovatno i ta solucija bila moguca.
    (navi, 18. januar 2022 23:14)

    # Link komentara

  46. @Malina,
    Kako da ti kažem, a da razumeš? U tenisu on i JESTE NAJBOLJI, nema tu šta mi da mislimo, brojke ne lažu.
    (Najbolji, 18. januar 2022 22:56)

    Ja to razumem ali i dalje mislim da mu statistika ne znaci mnogo kad ga niko ne ceni van nase male zemlje. Ako mislite da ga cene posle ovoga, procitajte malo strane novine.
    (Malina, 18. januar 2022 23:10)

    # Link komentara

  47. Jel može neko da prokomentariše stanje, trenutno, u Švedskoj. Po mogućstvu da je odande. Hvala.
    (braka, 18. januar 2022 23:10)

    # Link komentara

  48. Moje je misljenje da Novak treba da se vakcinise i to zapadnom vakcinom da ne bi vise imao problema ove vrste jer bi bila ogromna steta da sad kada je u naponu snage prekine karijeru i time sebe spreci da se dodatno a samim tim i zauvek odvoji od svojih glavnih rivala!U svakom slucaju podrzavam Novaka sta god da odluci!
    Ovo je bila bas ruzna epizoda koju svako od nas ima u svojim zivotima ali isti idu dalje!
    (Gas ko in, 18. januar 2022 23:05)

    # Link komentara

  49. Ako ga napuste, ja bih kupio majicu Nike i Adidas šorts i pravac na teren. :)
    (gigi, 18. januar 2022 23:02)

    # Link komentara

  50. @Malina,
    Kako da ti kažem, a da razumeš? U tenisu on i JESTE NAJBOLJI, nema tu šta mi da mislimo, brojke ne lažu.
    (Najbolji, 18. januar 2022 22:56)

    # Link komentara

  51. Imam utisak da Nike, Adidas i ekipa, jedva čekaju da Lactose raskine saradnju.....
    (Miloje, 18. januar 2022 22:54)

    # Link komentara

  52. Imam jedno pitanje za sve iako mislim znamo svi odgovor. Cemu sluzi dokaz o cjepljenju ili covid potvrda???? Imalo bi smisla da cjepljeni neprenose zarazu, ali ovako, cemu to sluzi realno. Po nekoj logici cjepljeni ce i vise prenijeti virus jer su im manji simptomi pa se ne osvrcu, poprilicno su slobodni itd. Ajde pliz strucan odgovor. Pozz iz st
    (Sebaveron, 18. januar 2022 22:31)

    Vakcina sprecava tezu bolest i hospitalizaciju. Zbog toga ima manje ljudi u bolnici i na respiratorima, pa se smanjuje pritisak na zdravstveni sistem drzave. To znaci da zemlja ne mora vise da se zatvara i da moze normalnije da funkcionise. Vlada mora da nadje neki nacin da natera ljude da se vakcinisu ali ne mogu bas da kazu da je zakonski obavezna vakcina. Ogranicavanjem nekavcinisanih postignu istu stvar. Da kod nas ovo rade i mi bi imali vise of 50% vakcinisanih
    (lala, 18. januar 2022 22:53)

    # Link komentara

  53. Cega se plase vakcinisani?
    Gospode, koliko dana skole imate?
    ...blokira normalan rad...
    Je l sad jasnije?

    (Sanja, 18. januar 2022 21:44) 

    # Link komentara

    Osam razreda oš + četiri razreda gimnazije + četiri godine osnovnih studija + četiri godine osnovnih studija + godinu dana master studija (saberite, štovana i školovana, al' oduzmite raspuste, praznike i pazarne dane, da ne preteramo, biće previše za vašu argumentaciju). Nisam vakcinisan, neću se vakcinisati. A nisam ni Gaspod, iako cenim belgijski i francuski strip općenito. Argument "koliko dana škole imate" samo pokazuje vaš odnos prema životu i ljudima koji dele vazduh sa vama na planeti Zemlji. Ništa više. To su vaši amovi, nisu moji.

    Jel' sad jasnije?

    Naravno da nije. Srećom - ne trudim se, zabavljam se, pa mi je u redu.
    (UnrealEngine, 18. januar 2022 22:47)

    # Link komentara

  54. Cega se plase vakcinisani?
    Gospode, koliko dana skole imate?
    Sto je veci brou nevakcinianih virus se brze i lakse prenosi, a samim tim raste i broj mutacija i broj slucajeva za bolnicu koji zauzimaju mesta ljubimo koji se lece od drugih bolesti. Broj odredjenih lekova na trzistu se smanjuje. Veci broj zarazenih blokira normalan rad...
    Je l sad jasnije?
    O ugrozavanju starijih i onih gradjana koji iz opravdanih razloga ne mogu da se vakcinisu da ne pricam.

    Ali dve ove cinjenice ne pomazu mnogo. Ljudi odbijaju sa se vakcinisu iz emitivnih, iracionalnih, ego razloga.
    (Sanja, 18. januar 2022 21:44)


    Statistika bas drugacije kaze. Sve veci je broj vakcinisanih a sve veci broj zarazenih.
    Vecinu vakcinisanih vise briga za bilo kakve mere. Oni za sebe misle, zasticeni smo, bitno im je samo da nastave da zive zivot po starom: kafici, vencanja, proslave...
    (marko77, 18. januar 2022 22:47)

    # Link komentara

  55. Bravo za Hublo i Rajf!!
    (Peki, 18. januar 2022 22:45)

    # Link komentara

  56. Super samo sto ga je jedino njegov NAJVEĆI sponzor (Lacoste) pozvao na razgovor i sve je pod znakom pitanja a drugi najveći (Head) se nije još oglasio, takodje ni treći po veličini (Asics) ali može da se zaključi da su sponzori generalno stali uz njega… ehm
    (čavke, 18. januar 2022 22:41)

    # Link komentara

  57. Za sada ne.. Ali ako bude lice antivaksera hoće.. Samo što Novak ima 37 miljona(Evra) razloga godišnje da se vaksiniše.. A ako je pametan i želi da stvarno postavlja rekorde on to sigurno mora uraditi..
    To što se ovde piše kako sportisti umiru kao muve od vakcine je čista glupa laž koja se samo ovde veruje..
    (HanSolo, 18. januar 2022 22:41)

    # Link komentara

  58. Ceo svet zna za Srbiju najviše zbog njega.Gde god spomeneš Srbiju svi će reći aa Djoković.To je ambasador, plus koliko je donirao para samo u humanitarne svrhe.A ti slepac, čime ti da se pohvališ?Time što staješ na stranu pljuvača Noleta.
    (Trollhunter, 18. januar 2022 22:20)

    Ti mozes mene da vredjas koliko god hoces ali to ne menja stvar. On je dugo bio sjajan ambasador ali u zadnje 2 godine je imao niz skandala i sad ovo. Unistio je svoj ugled, ceo svet ga vredja, samo vi i dalje mislite da je on najbolji.
    (Malina, 18. januar 2022 22:36)

    # Link komentara

  59. Najvažnije je sinovac, da u životu imaš stav. Ne da se kriješ, nego izađeš i javno kažeš šta misliš. Zato mi nikako nije jasno zašto Novak nije hteo da govori pred sudom. Da jasno i glasno kaže šta misli o vakcinaciji, zašto se nije vakcinisao! Ako to uradi i sada, kad se oglasi posle AO-a, pun respekt, ma kakav njegov stav po tom pitanju bio. Neka se izjasni, nek otvoreno kaže da li je potpuno protiv vakcine ili ne. Da li hoće da se vakciniše, makar i pod pritiskom dalje karijere ili nipošto to neće.Takvog čoveka ću uvek poštovati slagao se sa njim ili ne ovako......?
    (Milan, 18. januar 2022 22:35)

    # Link komentara

  60. Nece ga nijedan sponzor napustiti, a AO sledece godine ce da moli Djokovica uz sva moguca izvinjenja da dodje da igra.
    (Misa, 18. januar 2022 22:32)

    # Link komentara

  61. Imam jedno pitanje za sve iako mislim znamo svi odgovor. Cemu sluzi dokaz o cjepljenju ili covid potvrda???? Imalo bi smisla da cjepljeni neprenose zarazu, ali ovako, cemu to sluzi realno. Po nekoj logici cjepljeni ce i vise prenijeti virus jer su im manji simptomi pa se ne osvrcu, poprilicno su slobodni itd. Ajde pliz strucan odgovor. Pozz iz st
    (Sebaveron, 18. januar 2022 22:31)

    # Link komentara

  62. Rajfajzen koji ima ogroman deo trzista u Srbiji i Hublot kome su ciljna grupa uobrazeni bogatasi.
    (Oki, 18. januar 2022 22:29)

    # Link komentara

  63. Novak je sada NE svojom voljom postao ikona antivaksera. Sada mediji prate i samo o tome pričaju. Odmah su se oglasila ministarstva sporta u Francuskoj, Španiji, Nemačkoj i iz Italije direktor turnira. Do sada se nisu bavili time oko vakcinacije a sada nakon AUS samo to je pitanje svih pitanja. On je sada kao pojava simbol otpora prema vakcinama i neće dozvoliti da se tako nešto promoviše. Sponzori naravno pružaju podršku u ovom trenutku ali videćemo kako bude vreme odmicalo i ne bude mogao da igra turnire. Ima tri izlaza ili da se vakciniše, da sa omikronom dođe do potpune obustave restrikcija ili da završava karijeru. Nešto preko 30 miliona eura je u opticaju godišnje. Videćemo.
    (Zuja, 18. januar 2022 20:07)

    Kako ne svojom voljom? Pa covek je toliko protiv vakcina da nije hteo ni da lazira da je primio, kao sto je realno lazirao ovaj pozitivan pcr test...
    (pp2000, 18. januar 2022 22:29)

    # Link komentara

  64. "Ja verujem da ni 30 posto tenisera nije stvarno vakcinisano, pa nisu valjda ludi da to smeće ubrizgaju u svoje telo, već su od svojih vlada dobili lažne potvrde o vakcinaciji..."
    Realnost
    To je tvoja realnost, a koliko nemaš pojma o realnosti normalnih, uređenih država, to je zapanjujuće. A ti glupi saveti Novaku da se lažno vakciniše, pali bi na prvoj kontroli krvi, na bilo kom turniru. Sa posledicama za koje su ove sadašnje šećerna vodica.
    A što se tiče sponzora i novca ("ima ga dovoljno i da više ništa ne radi"), to tako izgleda sa vaše tačke gledišta od 300 ili 500 € mesečno. Uz Novakov način života, to se istopi jako, jako brzo.
    (J., 18. januar 2022 22:27)

    # Link komentara

  65. lacost je glavni sponzor
    (ldjidji, 18. januar 2022 22:27)

    # Link komentara

  66. Najpametnije za njega da se izjasni kao vakser. Da se nije vakcinisao prosle godine jer je jurio turnire, a licni lekar mu je rekao da za njegovu starosnu grupu prelezani kovid je ko vakcina.
    A onda lepo da tuzi Australiju za narisavanje ugleda jer su oni zapravo stvorili percepciju da je on antivakser i da ih lepi odere od para.
    A onda kao slag na tortu da javno podrzi Kinu ma tenderu da odrzava svog GS od 2036 godine.

    I sto je najbolje u celom scenariju je sto ne mora da se vakcinise, vec samo da se zalaze za vakcinisanje, a samu potvrdu da jeste ce lako nabaviti.
    Time bi zadrzao sponzore, odrao Australiju i ostetio ih za GS turizam ako izgube tender od Kine.

    Trenutnom strstegijom gubi recimo 50 milki, ovom vakserskom strategijom dobija bar 50 i izazvace haos u australiji. Samo je pitanje zeli li prodati svoj integritet da bi do krajnosti isterao inat i napakostio australiji.
    (Per, 18. januar 2022 22:26)

    # Link komentara

  67. Што се тиче овог турнира, Аустралија се сусреће са могућим судског спором пред међународним судом и одштетним захтевом поднетим од стране спонзора. Они спонзоришу Ђоковића да игра, он се пријавио за турнир, добио визу од Аустралије пре пута, отпутовао на АО и када је дошао њему је забрањено борави у Аустралији иако је ушао са визом и забрањено му је да игра иако је изборио пласман. Штета није нанета само њему него и спонзорима. Аустралија може да штри к на нашим људима али са мултинационалним компанијама које обрћу милијарде долара то иде много теже.
    (Гане, 18. januar 2022 21:52)


    Ajde oladite više sa komentarima o tužbama.
    Ne, ne mogu da ih tuže jer svaka država ima pravo da ne dozvoli ulazak u zemlju nekome. Odobrena viza ti ne garantuje da ćeš biti pušten u zemlju. Najverovatnije hoćeš, ali nije sto posto sigurno jer mogu da te ne puste.
    A još besmislenije je što si napisao da kompanije tuže Australiju... Australija nema nikakve veze sa Đokovićevim sponzorima.
    (lupa, 18. januar 2022 22:25)

    # Link komentara

  68. Nisu samo sponzori uz njega,to je manje vazno,od presudnog znacaja je to sto Novak u svakom trenutku moze da se osloni na svoje najiskrenije navijace,posebno ovde u Srbiji!NJEMU je kao i nekima od nas Srbija na prvom mestu!
    (Bob,

    Da iskreno voli Srbiju, on se ne bi ovako ponasao. On bi bio dobar ambasador nase zemlje i ne bi pravio skandale.
    (Malina, 18. januar 2022 22:01)
    Ceo svet zna za Srbiju najviše zbog njega.Gde god spomeneš Srbiju svi će reći aa Djoković.To je ambasador, plus koliko je donirao para samo u humanitarne svrhe.A ti slepac, čime ti da se pohvališ?Time što staješ na stranu pljuvača Noleta.
    (Trollhunter, 18. januar 2022 22:20)

    # Link komentara

  69. Bravo bebo. Svi ce progledati, ali kasno. Uvek si isped svih.
    (Supwe, 18. januar 2022 22:20)

    # Link komentara

  70. On nije ni protiv koga, on je tim svojim nacinom , prebrodio astmu, umor , suncanice , mucninu i sve ostali sto ga je pratilo na pocetku karijere.
    (miodrag, 18. januar 2022 20:57)

    Ukratko - hipohondriju. OK, ako njemu pomaze - nista lose. Dok to drzi za sebe.
    (X=iks, 18. januar 2022 22:11)

    # Link komentara

  71. I sta ce Lacost da mu kaze?
    (Vlade, 18. januar 2022 22:10)

    # Link komentara

  72. Biti antivakser to nije odluka, to je stanje duha i obrazovanja. Predrasude, strahovi i kompleksi. Nemirenje sa činjenicom da nemaš znanja. A želiš da si neko bitan.
    (GoranG, 18. januar 2022 20:52)

    Pošto Nole ne može da ti odgovori odgovoriću ja u svoje ime, ali sa istim smislom...

    Ako osećaš potrebu da primiš vakcinu, primi je, niko nema ništa protiv...

    Ko god da oseća potrebu da primi vakcinu, neka je primi...

    Lično nemam nameru (ni na kraj pameti) da primim, zbog ranijeg iskustva na zadatu temu...

    U većinu obaveznih koje sam primio ulazio sam u statistiku nus pojava i reakcija...

    Kako ja tebi da objasnim da se ja sa razlogom plašim da primim tu vakcinu, za razliku od tebe kome je stvarno potrebna...

    Za sebe sam tvrdi ANTIVAKSER, za sve Vas ostale koji želite da primite SVESTRANO PODRŽAVAM VAKCINACIJU, za ove koji ne žele POŠTUJEM ODLUKU...

    Moje znanje, predrasude i iskustva govore PROTIV i uopšte nisam bitan niti želim da budem...
    (P76-er, 18. januar 2022 22:06)

    # Link komentara

  73. svi će ga napustiti
    živim na Zapadu to je strašno koliko su zadrti
    (observer, 18. januar 2022 22:05)

    # Link komentara

  74. Два су стала уз Новака.
    Шест се не оглашава.
    Један се двоуми.
    (Јабучило, 18. januar 2022 21:27)

    И нек су та два што су остала најгора са најмањим уговорима, и то је опет пар милиона еура годишње, и ти се налазиш паметан да бринеш за њега. Седи тамо лафе и почеши главу.
    (mr, 18. januar 2022 22:02)

    # Link komentara

  75. Nisu samo sponzori uz njega,to je manje vazno,od presudnog znacaja je to sto Novak u svakom trenutku moze da se osloni na svoje najiskrenije navijace,posebno ovde u Srbiji!NJEMU je kao i nekima od nas Srbija na prvom mestu!
    (Bob,

    Da iskreno voli Srbiju, on se ne bi ovako ponasao. On bi bio dobar ambasador nase zemlje i ne bi pravio skandale.
    (Malina, 18. januar 2022 22:01)

    # Link komentara

  76. "zna se da recimo ovaj soj na proteinu na osnovu koga je vakcina napravljena ima toliko mutacija da apsolutno ne štiti. O čemu se ovde radi i ko je ovde lud?" Nijedna vakcina ne stiti 100% ali neka stiti i 50%, na milijardu vakcinisanih ljudi na planeti razlika je ogromna.
    (Goran, 18. januar 2022 21:58)

    # Link komentara

  77. Novak sam treba za dve nedelje da izadje sa objavom da se bocnuo i gotovo sve po starom...
    (Milos, 18. januar 2022 21:54)

    # Link komentara

  78. Што се тиче овог турнира, Аустралија се сусреће са могућим судског спором пред међународним судом и одштетним захтевом поднетим од стране спонзора. Они спонзоришу Ђоковића да игра, он се пријавио за турнир, добио визу од Аустралије пре пута, отпутовао на АО и када је дошао њему је забрањено борави у Аустралији иако је ушао са визом и забрањено му је да игра иако је изборио пласман. Штета није нанета само њему него и спонзорима. Аустралија може да штри к на нашим људима али са мултинационалним компанијама које обрћу милијарде долара то иде много теже.
    (Гане, 18. januar 2022 21:52)

    # Link komentara

  79. Ko zna, mozda Lacoste debelo zaradi od ove halabuke.
    (Sabo, 18. januar 2022 21:52)

    # Link komentara

  80. Zbog odlaganja operacije lakta i holističkog prisustva izgubio je jednu godinu. Sada je sa 35 godina bez šanse za popravni ako se ne vakciniše. Izgubio je granicu između tradicionalne i savremene medicine a to može skupo da ga košta...
    (Dejan, 18. januar 2022 21:48)

    # Link komentara

  81. On nije pocetnik. Toliko ima para da mu sponzori nisu ni potrebni. Sponzori samo donose jos vise para. Da li zaradio vise ili manje..sve je jedno. Ako uporedimo zaradu nekadasnjih velikih imana i danas..to je ko nebo i zemlja a oni su svi situirani i zive ko bubreg u loju. Prema tome, sve je jasno.
    (steppenwolf, 18. januar 2022 20:02)

    Klasičan mentalni sklop, klasičnog mentalnog Balkanca. Novak je proporcionalno zavisniji od svojih sponzora, nego neki početnik. U suprotnom ih ne bi ni imao, niti bi se o ovome uopšte pisalo.
    (popov, 18. januar 2022 21:46)

    # Link komentara

  82. Novakova popularnost će samo rasti. On je sa ovim svime postao teniski Maradona …

    A Puma je i dan danas sponzor besmrtnog Diega … D10S!
    (zanovetalo, 18. januar 2022 21:46)

    # Link komentara

  83. Ne može se neko etiketirati kao antivakser samo zato što ne želi da primi vakcinu. Ne može se niko kažnjavati zbog ne činjenja. Antivakser je onaj koji aktivno agituje i odvraća druge ljude da ne prime vakcinu.
    Od Novaka moćnici očekuju da propagira vakcinaciju a on to ne želi da radi i zato ga kažnjavaju.
    (Mikica, 18. januar 2022 21:45)

    # Link komentara

  84. Cega se plase vakcinisani?
    Gospode, koliko dana skole imate?
    Sto je veci brou nevakcinianih virus se brze i lakse prenosi, a samim tim raste i broj mutacija i broj slucajeva za bolnicu koji zauzimaju mesta ljubimo koji se lece od drugih bolesti. Broj odredjenih lekova na trzistu se smanjuje. Veci broj zarazenih blokira normalan rad...
    Je l sad jasnije?
    O ugrozavanju starijih i onih gradjana koji iz opravdanih razloga ne mogu da se vakcinisu da ne pricam.

    Ali dve ove cinjenice ne pomazu mnogo. Ljudi odbijaju sa se vakcinisu iz emitivnih, iracionalnih, ego razloga.
    (Sanja, 18. januar 2022 21:44)

    # Link komentara

  85. čim se piše znači da se vrši pritisak na sponzore da mu otkažu sponzorstvo.
    (Snow FTw, 18. januar 2022 21:44)

    # Link komentara

  86. (Americanowski)
    Nista nisi razumeo, ne znas o cemu se radi!. Na osnovu prve Presude Suda u Viktoriji, Novak trazi vise desetina milona USD odstete. Jel ti je sad jasnije?
    (sin lovca na medvede, 18. januar 2022 21:42)

    # Link komentara

  87. A kakvi su ljigavci ovi iz Lacosta. Novak im za ovih par godina saradnje doneo više nego što će iko ikad i što im je neko doneo, i sad se kao razmišljaju. Pa što mu niste podršku dali?
    (Nikola, 18. januar 2022 20:14)
    Ma da, mali brend, zavisi od jednog coveka. I odakle ti uvid u njihove finansije?
    (Filip, 18. januar 2022 21:39)

    # Link komentara

  88. Djoković će ostati najveći i da prestane sada da igra tenis. Pisanje medija kojim je zadatak da ga ruše, promene uslova takmičenja na turnirima pod uticajem ATP i ko zna koga još, sve će to ostati u senci činjenice da mu na put uspeha nisu stali teniseri, sportisti, već pomahnitale birokrate “demokratskih” država.
    (chica, 18. januar 2022 21:38)

    # Link komentara

  89. Nisu samo sponzori uz njega,to je manje vazno,od presudnog znacaja je to sto Novak u svakom trenutku moze da se osloni na svoje najiskrenije navijace,posebno ovde u Srbiji!NJEMU je kao i nekima od nas Srbija na prvom mestu!
    (Bob,

    Ti pises ono sto bi volio da bude. Srbija nema turniru a ko i kako ce
    navijati u Parizu, Londonu i Njujorku to cemo vidjeti.
    (podrska Novaku, 18. januar 2022 21:37)

    # Link komentara

  90. Многи не схватају да реклама има разних, или најмање две, да упростим. Она добра, и она друга лоша. Ова реклама није она коју спонзори воле, напротив. Невероватно је да пуно људи мисли да појављивање Ђоковића у ма ком контексту одговара спонзорима, односно да је ово ситуација која свакоме одговара! У уговорима вредним десетине милиона долара све је предвиђено, а пошто Ми немамо увид у уговоре, остаје нам као по обичају да нагађамо.
    (Милош Радунковић, 18. januar 2022 21:34)

    # Link komentara

  91. Samo hocu jednu stvar da kazem SVAJCARSKI Hublot stao uz Novaka. Da li bi Srpski proizvodjac necega stao uz Federera da su obrnute situacije? Mislim da nam to ipak nesto govori... na stranu greske Australijske vlade i ko je u pravu i vakcine i sve ostalo. Svajcarska je ipak mnogo ozbiljna zemlja samo to hocu da kazem.
    (Kolektor, 18. januar 2022 21:33)

    # Link komentara

  92. Vidim Novaka pljuje ko god stigne, a nigde nijednog videa sa njegovim antivaks stavovima...jednostavno nema šta da emituju...
    (dare slovenac, 18. januar 2022 21:33)

    # Link komentara

  93. @A kakvi su ljigavci ovi iz Lacosta. Novak im za ovih par godina saradnje doneo više nego što će iko ikad i što im je neko doneo, i sad se kao razmišljaju. Pa što mu niste podršku dali?

    Hahaha, eto Lacoste nije postojao prije Novaka 😀 A nisu mu dali podršku jer je sve ovo antireklama u zemljama gde se LaCosta kupuje. Srbija i ostala antivax sirotinja im nije bitna jer tamo 0.0001% stanovništva ima novca da priušti sebi nešto sa znakom aligatora.
    (Ja, 18. januar 2022 21:33)

    # Link komentara

  94. jadan on...
    (singrrr!, 18. januar 2022 21:31)

    # Link komentara

  95. Ja verujem da ni 30 posto tenisera nije stvarno vakcinisano, pa nisu valjda ludi da to smeće ubrizgaju u svoje telo, već su od svojih vlada dobili lažne potvrde o vakcinaciji. Samo to je bitno, da imaju nekakvu potvrdu da su i oni navodno isti kao svi ostali, jer bi se inače obični ljudi još više nervirali, kada bi znali koliko su glupi ispali i na kakve su priče naseli. I sada strada Đoković, koji je dečko iskren i neće da vadi lažnu potvrdu o vakcinaciji, a ljiga poput Nadala mu se ceri u lice.
    (Realnost, 18. januar 2022 21:31)

    # Link komentara

  96. A šta ako se pokaže da je Novak bio borac za slobodu govora i slobodu izbora pa stekne status najveće legende sporta ranga Džesi Ovensa ili Muhameda Alija. Šta će onda sponzori?
    (Majčin sin, 18. januar 2022 21:03)

    To ljudi su su borili za ljudska prava. On se pravi pametan. Već je dokazano sve, Milijardu ljudi vakcinisano i 90% u bolnicama su pametnjakovici. On se ne može ni spomenuti u istoj rečenici sa tim velikanima.
    (Americanow, 18. januar 2022 21:30)

    # Link komentara

  97. Два су стала уз Новака.
    Шест се не оглашава.
    Један се двоуми.
    (Јабучило, 18. januar 2022 21:27)

    # Link komentara

  98. Za ove koji nisu pročitali članak, odmah sa naslova došli da komentarisu, naša banka i jedan mali sponzor ostaju, ostali sve razmatraju. Uključujući i njegovog velikog sponzora Lacoste. Novak je i pre imao problema sa imigom, Ferere i Nadal su uzimali 10 puta više od reklama nego od tenisa, a Novak im nije bio ni blizu. Sad ga je stvarno ugasio na oba fronta, tenis će moći da igra na BG Open a sponzori da mu budu naše jadne firme. Ovo mu uooste nije trebalo. Ali eto ispao je Heroj Zatucanima...
    (Americanowski, 18. januar 2022 21:27)

    # Link komentara

  99. Pratim Djokovića na Instagramu,i danas pogledam,povećao se broj pratilaca za dva dana sto hiljada.
    (zoki, 18. januar 2022 21:26)

    # Link komentara

  100. Prijatelju, Novak nije u situaciji da reklamira proizvode svojih sponzora, a to je automatski osnov za raskid ugovora.
    (NoName 4, 18. januar 2022 21:01)

    Novak je pre Lakosta bio reklamer Unikloa, ne više od dve sezone, ali nisu s njim produžili ugovor, nego su basnoslovnu lovu ponudili Federeru, koji iz Najka prišao Japancima. Novak nije magnet za kupce! Naša Jeca je posle Riboka otišla kineskoj Anti, kad joj se na na meču u Moskvi rasparala haljina boje guštara zelembaća, malo kasnije morala je da nožem seče patike jer su je žuljale, dok je Ana posle osvajanja RG 2008. dobila ugovore, doživotne, od Adidasa, pored Roleksa i Joneksa. Nolomani misle da sponzori gledaju statistiku, posebno nedelje na listi, a ne pojavu, igru i harizmu nekog sportiste. Žao mi je mog "kajmana", davno sam kupio njihove košulje koje i danas kupujem, samo zbog malog zelenog na grudima, sa crvenim jezikom, ali Lakost mora iz ovoga da se izvuče, njihove košulje ni posle deset godina ne gube boju. Novaka će sponzori izbegavati, koji će brend ući u tržišnu konkurenciju sa Novakom kao reklamnom porukom?
    (Tako znači, 18. januar 2022 21:23)

    # Link komentara

  101. Ne znam koliko treba da budeš naivan pa veruješ u skori kraj pandemije. Da li je moguće da su ljudi tako lakoverni?
    (mile, 18. januar 2022 21:20)

    # Link komentara

  102. Sta da se povredio i da ne moze igrati vise? U ugovoru sigurno ne stoji da mora biti vakcinisan ili bilo sta drugo sto se tice lekova i terapija. U ugovoru mogu jedino biti bonusi za svako pojavljivanje na turnirima i jos bonusi za ostavrene rezultate kao i bonus dok je na prvom mjestu itd itd al i ne moraju biti. Da je uslov bio da mu bilo ko odredjuje kako ce se brinuti o sebi sigurno ne bi potpisao ugovor sa bilo kim.
    (Borky, 18. januar 2022 20:50)

    Kakve li ti ugovore potpisujes, blago tebi. Sve neki bonusi. Nista ne moras da radis i opet dobijes bonus. Pa za 40 miliona EUR ne da ima uslova sa strane Lacoste, nego su sve sami uslovi. Nije da bas tacno pise da ne sme odbiti vakcinu, ali sigurno ima nesto u tom smislu da se zastite u slucaju njegovog nekog individualizma. Na kraju krajeva, oni ga placaju kao sto tebe placa neko kod koga radis, i ako ne dolazis na posao, naravno da ce ugovor o radu biti prekinut.
    (ao, 18. januar 2022 21:20)

    # Link komentara

  103. ja - "ko je ovde lud?" - pa, kako da ti kažem...

    Što se tiče ne-pojavljivanja pa ajde da to traje godinu dana. Ali ovaj stepen prisustva Đokovića je toliki da svi sponzori mogu biti samo zahvalni na ekstra reklami. Plus da ne govorimo da ako ga sada otkače, a ovo za par meseci najzad splasne... Sve što Novak treba da uradi je da ostane pri svojoj medicinskoj "za mene lično je prevelik rizik da se vakcinišem" priči.
    (joja, 18. januar 2022 20:52)

    Svakog čuda za tri dana dosta. Ubrzo će ovakav publicitet izgubiti na zamahu a Novakov slučaj će sići sa naslovnica. Ostaće činjenica da ga možda na narednim Grendslemovima neće biti i to sponzori neće tolerisati. Korporativni novac se ne poklanja tek tako.
    (Živi bili pa videli, 18. januar 2022 21:18)

    # Link komentara

  104. Borky, ne ide to tako. Za povrede se placa osiguranje pa ako se desi osigurnai slucaj onda ide isplata odstete.
    Ovo je druga prica.
    (Papillon, 18. januar 2022 21:15)

    # Link komentara

  105. Sada je potrebno da se loptica sa brzog terena spusti na sporiju podlogu i naravno da o svemu Novak dobro razmisli i odluči šta i kako dalje, a na nama je samo da prihvatimo ili izrazimo nezadovoljstvo onim što odluči. Što ne menja stvar.
    (XXL, 18. januar 2022 20:18)

    U prvom slučaju se radi o Novakovoj dobroj volji i humanosti a u drugom slučaju o korporativnim sistemima koje zanima isključivo profit i marketing, te neće nikome poklanjati novac na lepe oči. Ne mešati babe i žabe.
    (Tako je, kako je, 18. januar 2022 21:15)

    # Link komentara

  106. ... baš su stali, svi do jednog... pa, velika većina još ništa nije objavila...
    (SilaN, 18. januar 2022 21:14)

    # Link komentara

  107. Nole je napravio pametnu odluku da ne daje izjave za medije. A što se tiče para i sponzora,pa mislim da će on sada više para zaraditi jer postao je ultrapopularan, bez obzira na to koliko ga ljudi podržava ili osporava. Neki ne shvataju da je ovo 21. vek a sve je rijaliti. On u zadnje vreme zbog vakcina i deportacije je postao ne samo najpoznatiji sportista vec i u medijima jedna od najprisutnijih osoba. Tako da što se para tiče tu nema brige. Nole će biti zvezda sve dok traje ova korona a kad bude oslabila i nestala,onda će i on moci da igra. Budimo realni, pa koga više zanimaju Nadal i Federer? Kirjos, Zverev i Medvedev su sigurno interesantniji za medije i sponzore nego Nadal i Federer.
    (Vlado, 18. januar 2022 21:14)

    # Link komentara

  108. Ostali cekaju da vide koliko ce ih podrzati Đokovica pa ce se i oni, jedan po jedan, izjasnjavati da mu ostaju vjerni.
    Najvise mi se dopalo ovo "on je svoj".
    (Olja, 18. januar 2022 21:12)

    # Link komentara

  109. Raiffeisen je najbolja banka u Srbiji! Svaka vam cast!!!
    (Nele, 18. januar 2022 21:11)

    # Link komentara

  110. U koga on to gleda, koga pozdravlja reketom ili kažiprstom, visoko u oblacima? To isto važi i za ono deljenje ljubavi, na četiri strane sveta. Ima tu nešto, ali niko Novaka nije pitao na šta se odnosi taj ritual?
    (Pitam za dedu, 18. januar 2022 21:08)

    # Link komentara

  111. Lakost je problem jer su skoro napravili ugovor sa Noletom do 2025-te, u iznosu od 40 miliona evra. Normalno je da ljudi traže razgovor sa Noletom jer ako neće da se vakciniše neće moći da igra najveće turnire, a ako ne može da igra zašto bi mu Lakost dao 40 miliona. Verovatno sve zavisi od Novakovog odgovara.
    (Mile JNA, 18. januar 2022 20:27

    Sta da se povredio i da ne moze igrati vise? U ugovoru sigurno ne stoji da mora biti vakcinisan ili bilo sta drugo sto se tice lekova i terapija. U ugovoru mogu jedino biti bonusi za svako pojavljivanje na turnirima i jos bonusi za ostavrene rezultate kao i bonus dok je na prvom mjestu itd itd al i ne moraju biti. Da je uslov bio da mu bilo ko odredjuje kako ce se brinuti o sebi sigurno ne bi potpisao ugovor sa bilo kim.
    (Borky, 18. januar 2022 20:50)

    To šta njemu piše u ugovoru, ti ne znaš i zato nemoj da nagađaš. Sama činjenica da su održali vanredni sastanak upravnog odbora govori u prilog činjenici da ne žele da plaćaju ogroman novac igraču kojem preti izbacivanje sa svih turnira zbog tvrdoglavog stava. Međutim, kao ozbiljna kompanija, ne žele ni da istog trenutka prelome preko kolena sa odlukom, i zato žele da razgovaraju sa Novakom i vide kakav mu je plan. Jedno je sigurno, ništa od novca ako ne bude igrao. Kapitalizam je svuda oko nas, osvestite se ljudi.
    (Bajke u koje veruju, 18. januar 2022 21:08)

    # Link komentara

  112. A šta ako se pokaže da je Novak bio borac za slobodu govora i slobodu izbora pa stekne status najveće legende sporta ranga Džesi Ovensa ili Muhameda Alija. Šta će onda sponzori?
    (Majčin sin, 18. januar 2022 21:03)

    # Link komentara

  113. a sta mislite, zasto su se odmah oglasili ministri sporta u raznim zemljama? pa, ko daje novac za te teniske turnire?-svetska elita, odnosno vlasnici kompanija! a mislite da oni nisu vlasnici akcija farmaceutskih kompanija?
    to su jedni te isti kruzok ljudi koji vladaju svetom i bacaju mrvice za razna sponzorstva na turnirima i ligama. oni i finansiraju političare koji rade za njih.
    (da, moje ime, 18. januar 2022 21:02)

    # Link komentara

  114. Lakost je problem jer su skoro napravili ugovor sa Noletom do 2025-te, u iznosu od 40 miliona evra. Normalno je da ljudi traže razgovor sa Noletom jer ako neće da se vakciniše neće moći da igra najveće turnire, a ako ne može da igra zašto bi mu Lakost dao 40 miliona. Verovatno sve zavisi od Novakovog odgovara.
    (Mile JNA, 18. januar 2022 20:27

    Sta da se povredio i da ne moze igrati vise? U ugovoru sigurno ne stoji da mora biti vakcinisan ili bilo sta drugo sto se tice lekova i terapija. U ugovoru mogu jedino biti bonusi za svako pojavljivanje na turnirima i jos bonusi za ostavrene rezultate kao i bonus dok je na prvom mjestu itd itd al i ne moraju biti. Da je uslov bio da mu bilo ko odredjuje kako ce se brinuti o sebi sigurno ne bi potpisao ugovor sa bilo kim.
    (Borky, 18. januar 2022 20:50)

    Prijatelju, Novak nije u situaciji da reklamira proizvode svojih sponzora, a to je automatski osnov za raskid ugovora
    (NoName 4, 18. januar 2022 21:01)

    # Link komentara

  115. "Izostanak sa AO i asocijacija sa antivakserskim stavovima"

    O cemu vi gospodo draga!? Kakav antivakser kad se on izjasnio kao takav?Novak se nece vakcinisati , ne zato sto je protiv ove ili one vakcine , sto prkosi nekome, sto trazi nesto mimo sveta za sebe, ne zato sto je antivakser (TO JE GLUPOST), vec zato sto je covek stao na noge i postao zaista zdrav sa sasvim drugim stilom ishrane, brige o svom telu, zdravlju i zivotu uopste. ON NE PIJE NIKAKVE LEKOVE VEC SE LECI SVOJIM METODAMA I VIDIMO DA JE TO USPESNO. On nije ni protiv koga, on je tim svojim nacinom , prebrodio astmu, umor , suncanice , mucninu i sve ostali sto ga je pratilo na pocetku karijere. Nije ni protiv koga on je svoj.
    (miodrag, 18. januar 2022 20:57)

    # Link komentara

  116. Dobice od Netflixa za objavljivanje dokumentarca vise novca nego narednih 5 godina za sve ugovore zajedno.
    (Istina, 18. januar 2022 20:27)
    Naravno, što misliš da ćuti?
    (466453, 18. januar 2022 20:55)

    # Link komentara

  117. ja - "ko je ovde lud?" - pa, kako da ti kažem...

    Što se tiče ne-pojavljivanja pa ajde da to traje godinu dana. Ali ovaj stepen prisustva Đokovića je toliki da svi sponzori mogu biti samo zahvalni na ekstra reklami. Plus da ne govorimo da ako ga sada otkače, a ovo za par meseci najzad splasne... Sve što Novak treba da uradi je da ostane pri svojoj medicinskoj "za mene lično je prevelik rizik da se vakcinišem" priči.
    (joja, 18. januar 2022 20:52)

    # Link komentara

  118. Biti antivakser to nije odluka, to je stanje duha i obrazovanja. Predrasude, strahovi i kompleksi. Nemirenje sa činjenicom da nemaš znanja. A želiš da si neko bitan.
    (GoranG, 18. januar 2022 20:52)

    # Link komentara

  119. Lakost je problem jer su skoro napravili ugovor sa Noletom do 2025-te, u iznosu od 40 miliona evra. Normalno je da ljudi traže razgovor sa Noletom jer ako neće da se vakciniše neće moći da igra najveće turnire, a ako ne može da igra zašto bi mu Lakost dao 40 miliona. Verovatno sve zavisi od Novakovog odgovara.
    (Mile JNA, 18. januar 2022 20:27

    Sta da se povredio i da ne moze igrati vise? U ugovoru sigurno ne stoji da mora biti vakcinisan ili bilo sta drugo sto se tice lekova i terapija. U ugovoru mogu jedino biti bonusi za svako pojavljivanje na turnirima i jos bonusi za ostavrene rezultate kao i bonus dok je na prvom mjestu itd itd al i ne moraju biti. Da je uslov bio da mu bilo ko odredjuje kako ce se brinuti o sebi sigurno ne bi potpisao ugovor sa bilo kim.
    (Borky, 18. januar 2022 20:50)

    # Link komentara

  120. Ima jedan igrac, koji ne igra pa skoro dve godine, uz par neuspesnih turnira, ciato da ga ne zaborave. I taj je njplaceniji, igrao ne igrao. I kuva testeninu igrao ne igrao. Tako da ako imaju interesa,neki ce sponzori ostati uz Novaka, mislim tu na neke regionalne, igrao ne igrao.
    (Bambi zamrznuti GOAT, 18. januar 2022 20:43)

    # Link komentara

  121. Nasi sponzori, a gde su strani?
    Lacosta je najbitniji.
    (2CRAZY, 18. januar 2022 20:40)

    # Link komentara

  122. Bice uz njega ako namerava dalje da igra,to jest da se vakcinise!
    (dragan, 18. januar 2022 20:39)

    # Link komentara

  123. Nisu samo sponzori uz njega,to je manje vazno,od presudnog znacaja je to sto Novak u svakom trenutku moze da se osloni na svoje najiskrenije navijace,posebno ovde u Srbiji!NJEMU je kao i nekima od nas Srbija na prvom mestu!
    (Bob, 18. januar 2022 20:38)

    # Link komentara

  124. Pitanje je da li ce posle ovoga Novak hteti da nastavi saradnju sa krokodilima
    (kalu, 18. januar 2022 20:36)

    # Link komentara

  125. Idemo svi u Reiffeisen banku zbog Nola!
    (Srki, 18. januar 2022 20:36)

    # Link komentara

  126. Nije im novac u pitanju već lice demokratije. Koji god da se povuče pretrpeće štetu kao saigrač australijske vlade i izgubiti na globalnom tržištu.
    (466453, 18. januar 2022 20:35)

    # Link komentara

  127. Uz to tuzba u pripremi protiv Australije zato sto ga je drzala u pritvoru od 5 miliona dolara, plus 500.000 dolara koje je vec dosudio sudija Kelly. Toliko o ministrima i kovidovcima. Njih treba samo po novcaniku.
    (cokoladica,


    Pogresno si ti razumeo(la) nesto. Isplatice mu ne 5 miliona nego biliona. A onda ce da mu predaju izvrsnu vlast jer su ga ostetili i on postaje ma ne vlast nego vlasnik svega i svacega sto postoji. Eto to ce biti presuda, ne verujte globalistima. Pametnom dosta i ko razume shvatice.
    (Vrhovni sudija, 18. januar 2022 20:32)

    # Link komentara

  128. Lakost je najbitniji. Ako neigra u engleskoj i Roland Garos, nikakve šanse nema da ostanu glavni sponzor.
    (Aleksa 78, 18. januar 2022 20:30)

    # Link komentara

  129. Bravo za Raiffeisen!!!
    (Petar, 18. januar 2022 20:29)

    # Link komentara

  130. Novak je kontraverzna ličnost više nego ikad. Cenim da će gledanost porasti a to ne može da bude loše za sponzore
    (flccc, 18. januar 2022 20:28)

    # Link komentara

  131. Ovo je sada zaista besmisleno. Čak moram priznati da su ovi anti vax u pravu. Terati ljude da se vakcinišu svaka 4 meseca a zna se da recimo ovaj soj na proteinu na osnovu koga je vakcina napravljena ima toliko mutacija da apsolutno ne štiti. O čemu se ovde radi i ko je ovde lud?
    (ja, 18. januar 2022 20:28)

    # Link komentara

  132. Dobice od Netflixa za objavljivanje dokumentarca vise novca nego narednih 5 godina za sve ugovore zajedno.
    (Istina, 18. januar 2022 20:27)

    # Link komentara

  133. Lakost je problem jer su skoro napravili ugovor sa Noletom do 2025-te, u iznosu od 40 miliona evra. Normalno je da ljudi traže razgovor sa Noletom jer ako neće da se vakciniše neće moći da igra najveće turnire, a ako ne može da igra zašto bi mu Lakost dao 40 miliona. Verovatno sve zavisi od Novakovog odgovara.
    (Mile JNA, 18. januar 2022 20:27)

    # Link komentara

  134. Postoji mogućnost da je Nole dao garanciju sponzorima da će se vakcinisati i nastaviti karijeru nesmetano. Ovo su zaista ozbiljne stvari. Čim je on nagovestio da se neće oglašavati u medijima, sada sa svojim timom radi na daljim koracima. Nadam se da će Marijan Vajda ubediti Noleta da se vakciniše, bilo bi zaista velika šteta da propusti šansu koja mu se pruža da postane matematički najbolji svih vremena i po broju osvojenih grend slemova. U svakom slučaju, šta god odlučio, za mene je Nole već sada najbolji teniser svih vremena.
    (srle, 18. januar 2022 20:27)

    # Link komentara

  135. Lacost se ne oglašava. Čekaju! Danil Medvedev je takođe njihov. Trenutno njihovi 1. i 2. reket koji bi uskoro mogli da zamene mesta!
    (judd trump, 18. januar 2022 20:27)

    # Link komentara

  136. Novak je placen oko $30M godisnje od strane korporacionih sponzora. Izmedju ostalog, on je placen da svojim ucescem na vrhunskim turnirima reklamira njihove proizvode tokom TV prenosa. Izostanak sa AO i asocijacija sa antivakserskim stavovima sigurno nije nesto sto oni smatraju kao pozitivno i vredno miliona dolara koje oni trose na njega. Verovatno u njegovim ugovorima sa svakom kompanijom postoje klauzule pod kojim se ugovor prekida i pod kojim uslovima (bez penala i sa penalima). U svakom slucaju ako se ne pojavi na sledecih nekoliko turnira, njegove sanse da zadrzi ove ugovore mogu biti ugrozene.
    (Zarz, 18. januar 2022 20:26)

    # Link komentara

  137. Ma nek kupi na kraju tu vakcinu ako ne bude moglo drugacije. To je to
    (Dejan, 18. januar 2022 20:24)

    # Link komentara

  138. on NE igra AO
    tako će da mu se izvinjavaju i za sledeći koji ne bude igrao...
    (out!, 18. januar 2022 20:22)

    # Link komentara

  139. Hvala na podršci!
    (Novak Đoković, 18. januar 2022 20:21)

    # Link komentara

  140. Meni jedna stvar nije jasna. Covek ima pravo izbora da li hoce ili ne da se vakcinise. Oni ako su vakcinisani cega se plase??
    (Samegabri, 18. januar 2022 20:20)

    # Link komentara

  141. 41 milion je rupa samo od Lacostea pisu inoatrani mediji. Lacoste i Peugwot rizikuju i ne znaju da li ce se i njihovi brendovi pojaviti na Roland Garosu. Ako on misli da drzi sve u miateriji kao sa Australijom zeznuce se. Mjesecima prije diretor AO ga molio, nq vrijeme, da se izjasni tqko da nije ni on nevin po tom pitanju. 41 milion je trecina njegovih zaradjenih para, i to samo od Lacoste, nije malo. Nije ih zaradjivqo da im ih sad vrace - zbog glupave vakcine
    (Petar, 18. januar 2022 20:20)

    # Link komentara

  142. Stali su oni uz sebe, znaju dobro koga sponzorisu i kakve pare Nole donosi. Da ne ispadnu neke dobrice slucajno..
    (djomla, 18. januar 2022 20:19)

    # Link komentara

  143. Moze sa kupi majicu i sorc gde god i nastavi da delje:)
    (No1, 18. januar 2022 20:19)

    # Link komentara

  144. Bravo! Bravo! Bravo!
    (Bulat, 18. januar 2022 20:18)

    # Link komentara

  145. kada je novak intervenisao za zaradu slabije rangiranih bilo je ok ,sada kada niko nije trebao da se vakcinise za ao i time rasturi samu organizaciju brzo su reagovali zbog novca
    (gilip, 18. januar 2022 20:18)

    # Link komentara

  146. Sada je potrebno da se loptica sa brzog terena spusti na sporiju podlogu i naravno da o svemu Novak dobro razmisli i odluči šta i kako dalje, a na nama je samo da prihvatimo ili izrazimo nezadovoljstvo onim što odluči. Što ne menja stvar.
    (XXL, 18. januar 2022 20:18)

    # Link komentara

  147. sam im se namestio
    dal ga je neko izigrao, il je sve u dogovoru sa nekim...
    (Aleksa, 18. januar 2022 20:17)

    # Link komentara

  148. SZO i svi eksperti predvidjaju skori kraj pandemije, sto znaci da ce sve ovo proci za koji mesec. Ostaje samo da vidimo dali ce se politicari tako lako odreci vlasti i ogranicenja za siroku masu.

    Znaju sponzori da ce im Novak doneti jos mnogo zarade kad prodje ovaj period.
    (chupavi, 18. januar 2022 20:16)

    # Link komentara

  149. A za par dana...
    (Dm, 18. januar 2022 20:16)

    # Link komentara

  150. Znaci i oni podrzavaju ati vakcina stav
    (Vlafa, 18. januar 2022 20:15)

    # Link komentara

  151. Uz to tuzba u pripremi protiv Australije zato sto ga je drzala u pritvoru od 5 miliona dolara, plus 500.000 dolara koje je vec dosudio sudija Kelly. Toliko o ministrima i kovidovcima. Njih treba samo po novcaniku.
    (cokoladica, 18. januar 2022 20:15)

    # Link komentara

  152. A kakvi su ljigavci ovi iz Lacosta. Novak im za ovih par godina saradnje doneo više nego što će iko ikad i što im je neko doneo, i sad se kao razmišljaju. Pa što mu niste podršku dali?
    (Nikola, 18. januar 2022 20:14)

    # Link komentara

  153. A ti isti njegovi sponozori dele ulaznice kad igra jake turnire i onda navijaju protiv njega.
    (zoom, 18. januar 2022 20:13)

    # Link komentara

  154. Nastaviće saradnju uz uslov da nastavi da igra tj. da se vakciniše
    (fc, 18. januar 2022 20:12)

    # Link komentara

  155. Australija nista i u narednim godinama, ko zna sta ce biti i sa Francuskom do kraja. Vimbldon ce isto kao i Australija, mozda i USA. Sve vise lici da nema tu nikakvih slemova a ni mastersa u igri. Penzija za antivaksere
    (KK, 18. januar 2022 20:07)

    # Link komentara

  156. Novak je sada NE svojom voljom postao ikona antivaksera. Sada mediji prate i samo o tome pričaju. Odmah su se oglasila ministarstva sporta u Francuskoj, Španiji, Nemačkoj i iz Italije direktor turnira. Do sada se nisu bavili time oko vakcinacije a sada nakon AUS samo to je pitanje svih pitanja. On je sada kao pojava simbol otpora prema vakcinama i neće dozvoliti da se tako nešto promoviše. Sponzori naravno pružaju podršku u ovom trenutku ali videćemo kako bude vreme odmicalo i ne bude mogao da igra turnire. Ima tri izlaza ili da se vakciniše, da sa omikronom dođe do potpune obustave restrikcija ili da završava karijeru. Nešto preko 30 miliona eura je u opticaju godišnje. Videćemo.
    (Zuja, 18. januar 2022 20:07)

    # Link komentara

  157. A da se vaksiniso ????
    (Onako, 18. januar 2022 20:04)

    # Link komentara

  158. sledeceg+
    (Sreten, 18. januar 2022 20:03)

    # Link komentara

  159. ...do sledec turnira...
    (Sreten, 18. januar 2022 20:03)

    # Link komentara

  160. On nije pocetnik. Toliko ima para da mu sponzori nisu ni potrebni. Sponzori samo donose jos vise para. Da li zaradio vise ili manje..sve je jedno. Ako uporedimo zaradu nekadasnjih velikih imana i danas..to je ko nebo i zemlja a oni su svi situirani i zive ko bubreg u loju. Prema tome, sve je jasno.
    (steppenwolf, 18. januar 2022 20:02)

    # Link komentara

  161. mudri ljudi. a nadam se i ljudi koji racunaju da ce novak igrati naredne slemove. idemo nole. organizacija i udri.
    (vrg, 18. januar 2022 20:00)

    # Link komentara