Nedelja, 16.01.2022.

22:15

Kada će Đoković ponovo igrati?

Sada je jasno da Novak Đoković neće nastupiti na Australijan openu, pa se postavlja pitanje šta dalje za srpskog asa?

Izvor:

Kada æe Ðokoviæ ponovo igrati? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Ah

pre 2 godine

x
Novakov prelezan covid19 od 16.12. je izvor svih ovih problema. Mozda da se vise ne zeza da ne bi dobio zabrane i u drugim zemljama. Mozda da ode u Srbiju, izabere neki datum, javno objavi, sedi u kuci, otkaze sve obaveze, nadje dobrog hakera, pa onda tako opremljen krene na put...

patriot

pre 2 godine

Može da igra ATP turnir samo u Beogradu, ako bude tog turnira.
Biće i nekih turnira serije 80 u BIH pa eto prilike da popuni termine.

Pall Mall

pre 2 godine

Hteo ne hteo moraće da se vakciniše ili od igranja nema nista. A onda i sponzori vuku poteze xa lovom tako da tvrdoglavost i svojeglavost Djokovica moze skupo da ga kosta.

ljuba

pre 2 godine

Oni su daleko ispred njega, a tek će sad biti! To još jedino tebi i nekolicini morona nije jasno.

Pazi njih dvojica su vrhunski teniseri dve klase iznad Samprasa npr. ali, Đoković Novak je za sve njih doveo tenis do nivoa da nemogu da ga skapiraju i u teskoj su depri kao i ti pavijanu jer ne vidis sta se desava da je bacio u depru ceo svet heheheh ne znaju šta će sa njim, pa zvekeću ispod pojasa ko rave... I ti to podržavaš?

Žabac

pre 2 godine

Iduće godine počinje 5 GS u sezoni, i to u Visokom i tamo počinje nova Novakova era nepobedivosti na centralnom terenu Piramide Sunca. Šta znaju svetski arhelozi šta su piramide, i ko su oni da osporavaju te piramide i još vređaju, kažu da je to prevara. Sve ovo i najnovije vesti čitajte u novom izdanju trećeg oka.

matori

pre 2 godine

@(Milica, 16. januar 2022 23:01)

Milice, dušo, nije on imao problema sa vlastima Viktorije, koji su ga pustili da igra, već sa federalnim vlastima koje važe i u Sidneju.
kao drugo, nije mogao da stigne u Sidnej da igra 1.1. jer je bio zaražen, i kasno počeo pripreme, a dokumentacija za izuzeće je bila u proceduri tek pošto je "preležao" virus.

Kiser

pre 2 godine

@Zurkolomac Kako su ispred Novaka kad je bolji od obojice u medjusobnim susretima,ima jednak broj slemova,ima sve masterse i zavrsne turnire. Bice da si ti pao sa marsa. On je definitivno ispred a sad ce biti jos vise.

Aleksandar

pre 2 godine

Usa formular koji ima i na srpskom i na engleskom takodje ima mogucnost izuzetka tj medicinskih razloga, mozete ga lako skinuti sa sajta airserbia. Takodje zeleni sert se dobija i ako ste prelezali i za slucaj testa na antitela u drzavnim lab. Samo malo koncentracije u pisanju tekstova

Milica

pre 2 godine

Meni smeta sto svi zaboravljaju da Djokovic nije hteo da igra ATP kup za reprezentaciju. Taj se kup igrao u Sidneju gde nije bio uslov dve vakcine kao u Melburnu (dve razlicite savezne drzave u Australiji). Znaci NIJE HTEO da igra za reprezentaciju iako je mogao, a za pare AO je hteo da igra. I onda mu se postavlja pozdrav na kule BgH2O da je ponos Srbije. Sramotno. Proguglajte sta na ruskom znaci rec "ponos". Potpuno adekvatno za njegov karakter.

Milice Fufice

pre 2 godine

On je za nasu reprezentaciju vec osvojio najbitniji trofej i ucestvovao je na olimpijadi svaki put,cak i sad,kada je mogao da se sprema za US open i rekordni slem,on se trosio na dva fronta igrajuci za reprezentaciju. A ti si nasla o tome da pricas,dok Somborski konjusar vec dva puta preskace velika takmicenja i kao vucicev bot dobija dozvolu za gradnju hipodroma. Inace kad je Novak podrzao proteste,pocela je kampanja protiv njega u nasim medijima,a sada ga ti isti brane javno samo jer on ima mnogo fanova a ne mogu da se zamere glasacima! Jadni ste.

No one

pre 2 godine

Siguran sam da će moći RG i W bez vakcine, za US...mislim da će do tada da budu mere relaksirane, ipak ze kraj nekako vidi što se tiče pandemije. Nego čudi me za Majami, mislio sam da tamo ba Floridi nije taj slučaj obavezne vakcinacije, tamo su mere relasirane od marta prošle godine.

teorija zavere

pre 2 godine

Što se palite sa turnirima u americi? Ako pratite vesti onda ste čuli da od 2. februara prestaju da se objavljuju korona brojke u americi. Korona projekat će da se završi najverovatnije u martu. Dakle neće imati nikakve probleme da učestvuje na tim turnirima. Znam da mi je potpis "teorija zavere", ali videćemo za 2 meseca da li sam bio u pravu.

Prijezda

pre 2 godine

A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi.
(rade, 16. januar 2022 22:21)

Daleko je US Open, reč je da neće moći na IW i Majami. Kad se bude igrao USO Novak će biti u 36. godini. Ne pamtim da je bilo kad grupa jačih od njega, a Zverev i Medvedev svakako, bila mlađa 11-12 godina? Samo je Federer bio deset godina mlađi od Samprasa, ali se vrlo brzo povukao.

TRa

pre 2 godine

Makar n8kada više i ne zaigrao JA bi birao svoje zdravlje, a ne da se pivinujem svetkim gospodarima zla i postanem nečiji labaratorijski kunić.
Novak je zaradio para što svi mi ostali, prosečni, građani Srbije nećemo za 100 života.
Živ zdrav bio Novače, moj No1e!!!
(OmiKoron, 16. januar 2022 22:19)

Vidiš to istu logiku sam ja koristio kada sam se odlučio u maju prošle godine za vakcinaciju, jer sam proše zime preležao sa upalom pluća i da sebe ne bih ponovo doveo u tu sitaciju odlučio sam da se vakcinišem. Ja nisam za obaveznu vakcinaciju ali ono protiv čega sam jeste ovo što se sad predstavlja kao Đoković da je žrtva vakserskog pokreta, a zapravo on sam je svoja žrtva jer je hteo da izigira pravila sa ovim testom i ako ih nije izigrao onda je svesno dovodio druge ljude u rizik. Što opet nije OK.
Kada će on ponovo igrati zavisi samo od njega ni od koga više, ako ne želi da se vakciniše njegov izbor mora da živi s tim.

xxx

pre 2 godine

Moniku je posekao Nemac i unistio joj je karijeru. Novaka je pobedio kontinetn. Tako prolaze igraci sa istoka. Ovima sa zapada ne fali nista jer cute i slusaju. Da im neko kaze, ne mozes da se kreces preko raspona od 100 metara, oni bi slusali. Korona im je isprala mozak. I da, ja sam 3 puta vakcinisan ali sam morao jer sam imao problem sa plucima. Bitno je da se zdravi vakcinisu? U Aus se vakcinisu od 16 godina ali vakcina NIJE OBAVEZNA..Takodje i vakcinisan moze da prenese koronu kao i onaj ne vakcinisan? Mozak ne funkcionise..slusa se..Namece se, tako MORA? Svet ide na dno. A nista nije bolje i nebi bilo da su SVI vakcinisani.

Ne pomažu ni Semir ni Nestor

pre 2 godine

Pokušavam da zamislim kako bi se jedan čovek koji ima 35. godina, svestan da je jedini na turniru sa izuzećem, osećao među onim mladim ljudima? Nemam odgovor, osim da je on od sebe napravio šamana ili fakira, koji ništa ne oseća. Kad ga vidim sa onim jezivim zverskim pogledom na terenu, izvan terena baš je simpa, pomislim da je izdresiran za borbu na život i smrt. Šta je u njegovoj igri onda sport? Kako je glupa ona fraza "kome je do lepote neka gleda umetničko klizanje", a šta vi gledate - gladijatora u areni koji "kolje" protivnika. Nolomani, bilo nekad, sad je suvonjav kao grana suve drenovine.

David

pre 2 godine

Mozete da jedete govna o vakcinaciji koliko hocete,coveka su sabotirali i u Americi i sprecili da osvoji gren slem. Ako to nije ocigledno ne znam sta je. Ovim su Djokovicu ucinili jos vecu uslugu i ucinili ga jos vecim jer ce ljudima postati jasno koliko ga koce da postane rekorder. Svejedno sije i Nadala i Rodzera u medjusobnim okrsajima. Medvedev ili Zverev ce osvojiti Australian Open i onda ce se uzdati u Nadalovo osvajanje Rolan Garosa.

CZBG

pre 2 godine

Jel primecuje neko da se ovde radi o ucenjivanju? Ono igraces kako ti ja kazem ili neces igrati uopste. Pri tom covek je zdrav. Da li to dopire do vas koji ga kritikujete?

vince carter

pre 2 godine

Novak je donirao milion eura bolnicama u Srbiji u borbi sa Covid19,isto toliko i Italiji,spaniji. Australiji donirao novac kada su bili sumski pozari,organizaciji za siromasnu decu u Melburnu i milion za aus open u juniorskoj konkurenciji,izmedju ostog. Sa obzirom da je 5 ljudi pusteno u Australiju bez vakcinacije,da je izbacen sa US opena za nesto sto nijedan drugi teniser ne bi bio,potpuno je jasno da je sabotiran,tada niti je bilo covida,niti vakcine. Takodje bilo kom drugom teniseru bi bilo progledano kroz prste u Australiji,jasno je kao dan. Kada Rok grupe i drugi svetski zabavljaci organizuju koncerte,tu su hiljade i hiljade opijata,nevakcinisanih,ovih i onih pa to nikom ne smeta,samo iz mog mesta pola Autobusa nije bilo vakcinisano na putu za Arenu i ko zna koliko u njoj. Nisam znao dok nisam otvorio komentare,koliko ovde ima bolestnih ljudi,placenih botova kojo bukvalno kao o kugi pisu o covidu. Ee,Kajri Irvinga su vratili da igra u NBA,zdraviji od svih drugih,ajmo kerovi,lajte na naredbu😸

C i n i k

pre 2 godine

Kad se vakcinise, vakcina je nova ideologija, ko to nvidi onda zalim slucaj.
Novak je najbolji teniser na svetu ali zabranice mu da igra turnire bz pardona..
Doduse Novak nkd nije nista izjavio protiv vakcine tako da ostaje nada da ce se vakcinisati..

x

pre 2 godine

Ukoliko planira da nastupi Indijan Velsu i Majamiju, Đoković će morati da se vakciniše.
Svi neamerički u Sjedinjenim Američkim Državama moraju da se vakcinišu i da dokaz o vakcinaciji pokažu pre nego što uđu u avion.

Netačno! Kao medicinsko izuzeće prihvata se preležani Covid u poslednjih 90 dana. A posto IW počinje 7. marta, njegov pozitivan PCR test od 16.12. pokriva to.

Aleksandar

pre 2 godine

Usa formular koji ima i na srpskom i na engleskom takodje ima mogucnost izuzetka tj medicinskih razloga, mozete ga lako skinuti sa sajta airserbia. Takodje zeleni sert se dobija i ako ste prelezali i za slucaj testa na antitela u drzavnim lab. Samo malo koncentracije u pisanju tekstova

Vlado

pre 2 godine

Nema sumnje da je Nole i sada najbolji teniser svih vremena i jedan od najvecih sportista u istoriji. Ali zašto da ne igra još par godina jer on to zdravljem i kvalitetom može. Na visokom nivou može da igra ovu i sledecu godinu.Nije reč da uzme što više para,on toga ima. Nego da i sebe i Srbiju predstavlja svetu.Neka ovu godinu pregura sa nekom potvrdom da je vakcinisan a sledece godine verovatno ce moci da igra svuda bez vakcine. Sve je on u pravu, nepravda mu je naneta,ali pošto i on sam zna kakav je zapadni sistem, nepravedan, lažljiv i lukav, baš zato što je takav, mora i Nole da bude mudriji i pametniji u borbi sa njima.To sam govorio još onda kada je pogodio sudiju lopticom pa su ga oterali iz Njujorka. Posle toga je osvojio tri GS. nadam se da ce i sada da se uzme u pamet i osvoji ove godine bar dva GS.Ovaj u Melburnu će verovatno da nameste da osvoji truli Nadal koji nema sada kvaliteta ni da bude u prvih 20.Možda su mu zabranili 3 god da ide u AU,ali i da nisu, ne treba ni da ide tamo,ima dosta godina i neka odmori, dovoljno ima i drugih turnira.

Samo sljaka

pre 2 godine

rade

Koji PCR test, ovaj od 16 Dec?
Bolje da ga Novak zaboravi i vise ne pokusava da ga bilo gde koristi.
Nema dokaza da je fals, ali je dobio jako los imidz u Aus.
Ne sumnjam da bi ga Ameri vratili nazad kao i Oziji.
Prosto ne veruju da je test validan, i tu pomoci nema.

Baca

pre 2 godine

Ma daj bre Nole vakcinise i gotovo sta sad evo i ja sam pa nisam umro, daj pokazi im da si najbolji. Uzmi neki Grand Slam i baci Reket udjes u Istoriji kao GOAT i gotovo.

Vlado

pre 2 godine

Nole je sve u pravu ali davno sam rekao da se on treba posvetiti samo tenisu. Ništa politika, ništa borba za druge tenisere. Gde su sad ti teniseri kolege da njega podrže? On voli one Ruse tenisere,a i oni ga ostaviše na cedilu. Podržava ga samo Kirjos koji je potpuno nebitan, klovn.Nisam protiv toga da se on bori protiv mrskog zapadnog sistema,ali ne tako,ne na taj način jer tako će samo gubiti. Treba da bude mudar kao zmija, lukav i da cuti,da igra i osvaja trofeje. Tako je najbolja osveta. A ono kako je sad otišao bio u Melburn,pa došao je mečki na rupu.Neka nabavi potvrdu da je vakcinisan, ili neka se stvarno vakciniše i igra.Neka prestane davati politicke izjave,i on i otac mu. Neka prestane da formira neku paralelnu tenisku federaciju. A kad završi karijeru, onda on i otac neka govore sve šta im je na duši protiv Zapada.Zapad jeste lažovski, jeste nepravedan ali nisu glupi i nisu naivni. Sve pare Nole je kod njih zaradio a ne u Rusiji i Srbiji. Zaradio pare kod njih, drži pare kod njih i tamo kupuje nekretnine,a on bi njih malo da zayebava. E pa ne može, nisu oni budale.Neka prestane biti naivan a da je pošten i dobar čovek to zna svaki dobronamerni čovek ove planete.

POPE

pre 2 godine

@mnemonic
Bravo za komentar. Mnogi su na grbaci DJokovica. Zena,deca,otac,majka,braca,njegov stab itd. Treba to finansijski izdrzati. Pitanje je posle finansijskog kraha u Australiji da li ce zadrzati i sve sponzore sto bi bio tezak udarac. Zato mora sto pre na teren bar tamo gde ga puste.

nn

pre 2 godine

Djokovic treba da se vakcinise, kao globalno poznata, priznata i uspesna licnost da svima pozitivan primer u borbi protiv ovog zla. Ljudi ostavimo pristrasnost, koliko ljudi znate da su umrli od Covid-a? U mom okruzenju na zalost broj nije mali, ima i mladih ljudi. Zastitimo se i sacuvajmo sebe

Tako znači

pre 2 godine

@Open Visoko
Osvojiće Nole, ponos Srbije, naše sunce, naš dika, jedino svetlo na kraju tunela, i na onoj "Kuli faluskinji" svetli srbska trobojka i poziva nas da izvršimo invaziju Kanbere, šta će srbski narod kad se Nole pemzioniše, a to je za godinu-dve.


Tokom jednog intervjua, Dalaj Lama je upitan šta ga najviše iznenađuje na ovom svetu i šta je suština života. Njegov odgovor će vas naterati da stanete i razmislite o putu na kojem se nalazite, dok samo o Novaku mislite.

"Ono što me najviše iznenađuje je ljudska priroda. Ljudi žrtvuju svoje zdravlje da bi zaradili novac. Potom žrtvuju novac kako bi obnovili svoje zdravlje, a onda se toliko brinu za budućnost da ne uživaju u sadašnjosti. Kao rezultat, oni ne žive u sadašnjosti ili budućnosti, žive kao da nikad neće umreti, a onda umiru kao da nikad nisu ni živeli."
Kad ti rekordi nekog tenisera postanu smisao života i počneš da živiš za njegove rekorde, a sebe poništiš kao razumno biće, kao da se nisi ni rodio.


Jednostavan trik kako se riješiti psorijaze kod kuce! Zahvalite nam se kasnije.

Stručnjaci ističu: Namažite ovaj gel i bol će nestati odmah. Tajna je u..

Lucifer Safin

pre 2 godine

Posteno sto se tice USA tj. IW i Majamija, hoces da igras i udjes u Ameriku baco, vakcina i tacka, nema zaobilaznim putem, izuzeca i pitaj boga sta jos, pa posle ispadne cirkus medrano.
Ako Novak zeli da osvoji taj 21 GS onda ce morati da primi vakcinu, ako ostane pri svom stavu onda moze da se oprosti sa tenisom, 99% nece moci da igra vise Wimbldon i US open, ne znam za RG sigurno za sada moze ali ko zna sta moze da se desi do maja meseca. Po mom misljenju ovakvom Novakovom stavu u vezi vakcine najvise je doprinela gospodja Djokovic, takodje i o nekim drugim aktivnostima, to je samo moje misljenje nemora apsolutno da znaci i da je tacno!

Mira

pre 2 godine

I opet vecina ne razume da makar jos godinu-dve ni na jednom Grand Slamu nece igrati nevakcinisani . Francuzi uskoro zatezu , tako da je pitanje nedelje kada ce i Rolan Garos biti zatvoren . Novak je okruzen neprijateljima i ulizicama i nema iskrenog savetnika . Rodbina ce ga unistiti .

Žurkolomac

pre 2 godine

Zasto bi vise i igrao?
Pa Federer i Nadal zaostaju za njim i oni moraju da se daju u poteru za Novakom!
Svasta...
(Bob, 16. januar 2022 22:59)

Oni su daleko ispred njega, a tek će sad biti! To još jedino tebi i nekolicini morona nije jasno.

Žurka ponovo

pre 2 godine

@Žurkolomac
Ta dvojica su u tenisu (ono, čime se bave) neznatno iza, a u ostalim stvarima - kako ko gleda. Ali ne vredi to mnogim moronima pričati…

Baca

pre 2 godine

Ma daj bre Nole vakcinise i gotovo sta sad evo i ja sam pa nisam umro, daj pokazi im da si najbolji. Uzmi neki Grand Slam i baci Reket udjes u Istoriji kao GOAT i gotovo.

Aleksandar

pre 2 godine

Usa formular koji ima i na srpskom i na engleskom takodje ima mogucnost izuzetka tj medicinskih razloga, mozete ga lako skinuti sa sajta airserbia. Takodje zeleni sert se dobija i ako ste prelezali i za slucaj testa na antitela u drzavnim lab. Samo malo koncentracije u pisanju tekstova

Proka

pre 2 godine

Za razliku od tebe i od velike većine, on ne pada pod uticaj para. Čovek ima karakter i stav, koji ne bi prodao ni za šta na svetu. Svi su protiv njega, a on i dalje pri istom stavu. Što znači da ga ne zanima novac, ne želi da se povinuje ovom sistemu koji je otišao u aut.
Vidim ti imaš intelekta na pretek.
Preporučujem ti da pročitaš objavu Danilović Maje.
(The_Dejan, 16. januar 2022 22:43)

Djokovic ne pada pod uticaj para?Ili se salis ili si izuzetno skromne inteligencije.Nole se sudio po Australiji ne bi li uzeo jos para a ti tvrdis da ga novac ne zanima.Mada se tvoja inteligencija lako moze proceniti i po tome sto pises The ispred svog imena.

HanSolo

pre 2 godine

Oni su daleko ispred njega, a tek će sad biti! To još jedino tebi i nekolicini morona nije jasno.
(Žurkolomac, 16. januar 2022 23:20)

Ti objasni kako su oni "daleko izpred"!? Nemoj samo da "pametuješ" mali hrvatijancu..

bla bla

pre 2 godine

Najveći si i sad …Nadal će ispasti od Karaceva u 3. kolu tako da bez brige ..Zvereva i Medu da pobedi ne može a moja je prognoza da ispada i pre njih…Njegova poslednja šansa je RG i tu će dati sve od sebe ,a mislim da će i tu izgubiti od Novaka,a Nole Wimbldon lagano i dosta za ovu godinu,imaj samo jedan više od ove dvojice nek crknu od muke

rahan

pre 2 godine

ima za 300 evra sertifikat-potvrda o vakcinaciji koji svugde prolazi. ako ne zeli da unosi nekakvu hemiju u organizam to bi mu bilo najpametnije da uradi

The_Dejan

pre 2 godine

završio je svoje. ja nisam vakcinisan, ali da mi od špricanja nekog rastvora u telo zavisi multimilionski posao, vakcinisao bih se. on je pokušajem da na foru igra AO pokazao da mu je itekako stalo do para, a ne principa. da je do principa rekao bi - ne zanima me vaš vakserski turnir. ali, nije, a vi pričajte priče i lažite sebe. nigde ga neće pustiti, a on intelekta za razumno rasuđivanje nema.
(mnemonic, 16. januar 2022 22:26)

Za razliku od tebe i od velike većine, on ne pada pod uticaj para. Čovek ima karakter i stav, koji ne bi prodao ni za šta na svetu. Svi su protiv njega, a on i dalje pri istom stavu. Što znači da ga ne zanima novac, ne želi da se povinuje ovom sistemu koji je otišao u aut.
Vidim ti imaš intelekta na pretek.
Preporučujem ti da pročitaš objavu Danilović Maje.

mnemonic

pre 2 godine

završio je svoje. ja nisam vakcinisan, ali da mi od špricanja nekog rastvora u telo zavisi multimilionski posao, vakcinisao bih se. on je pokušajem da na foru igra AO pokazao da mu je itekako stalo do para, a ne principa. da je do principa rekao bi - ne zanima me vaš vakserski turnir. ali, nije, a vi pričajte priče i lažite sebe. nigde ga neće pustiti, a on intelekta za razumno rasuđivanje nema.

BG

pre 2 godine

Cim se vakcinise moci ce da igra u Evropi. Ja se nadam da ce se javno vakcinisati i izviniti za ovo sto se desilo do sada. Nije samo on kriv ali treba da ispadne smeker. On vise ne moze da dobije vizu za UK i US zbog deportacije. U Australiju ga nece pustiti nekoliko godina. Nece sigurno stici u Australiju pre penzije.

juznjacka uteha

pre 2 godine

Pa sudeci prema teksu, Novak ce igrati prbo i jedino samo na turniru u BG. Inace kao rezident Monaka, on nece igrati na tom turniru jer nije vakcinisan? Zanimljivo. Naravno i da za SAD postoje izuzeci, no valjda ce ih oavaj put bolje prouciti i igrati bar na Floridi, gde je zakonom zabranjeno trazenje dokaza o vakcinisanju....

Filip

pre 2 godine

On je upravo osvojio najveću titulu u karijeri. Nije se pokorio onima koji su počinili genocid nad Aboridžinima.
(iks, 16. januar 2022 22:16)
Ne, on je hteo da se pokori ali mu nisu dali.

OmiKoron

pre 2 godine

Makar n8kada više i ne zaigrao JA bi birao svoje zdravlje, a ne da se pivinujem svetkim gospodarima zla i postanem nečiji labaratorijski kunić.
Novak je zaradio para što svi mi ostali, prosečni, građani Srbije nećemo za 100 života.
Živ zdrav bio Novače, moj No1e!!!

igor

pre 2 godine

Ma jok bre, prvo ga pozovite, dajte mu izuzece, dajte mu vizu da moze da dodje da igra, a onda ga uhapsite, strpajte u zatvor, stavite u samicu, stavi te mu omcu oko vrata, razvlacite po naslovnim stranama, pisite i jos gore nego sada i nakraju ga izbacite.....mislim da je to ta filozofija?!?!?!?!

P.S.
I naravno, stavite mu krpu u usta....

Ana

pre 2 godine

Djokovic ce moci da igra na Vimbldonu po trenutnim pravilima.

Work related exception za ulazak u UK:

Category: Elite sportspersons – international
Before travel to England – if fully vaccinated
....

You do not need to quarantine.

Before travel to England – if not fully vaccinated
Before you travel to England you need to:

After arrival in England – if not fully vaccinated
You must quarantine in the place you are staying for 10 days. However, you can leave your accommodation to travel directly to and attend any specified competition (as listed in Schedule 5 in The Health Protection (Coronavirus, International Travel and Operator Liability) (England) Regulations 2021)) you are participating in with other elite sportspersons and essential operational or support staff. Travelling between multiple venue locations for the sports event is also permitted.

Ostatak se moze naci na www.gov.uk

Slobodan

pre 2 godine

Ovako vise ne moze. Ili penzionisanje ili vakcinacija. Cekati medicinska izuzeca, pa igrati svaki 4 turnir ne ide, nema tu forme za trijumf. Takodje, to ce povlaciti kritike, gubljenje energije na objasnjenja
itd. Licno mislim da treba poslusati Bekera.

sergio

pre 2 godine

Sredio je PCR test. Ladno neko moze da ga ocinkari za dobre pare. Ako sredi potvrdu o vakcinaciji uduplavaju se sanse da ga neko ocinkari. Zato Novace u Visoko na piramide i meditiraj.

Nebojsa

pre 2 godine

Vaksinisace se, U Australiji su ga presli na kvarno, moze, dodji, ah ne vazi.
Sad ce biti jasno da nigde nece moci da igra i vaksinisace se.
Pa ljudi on tenis voli vise od svega, zrtvovao je deo svog zivota za tenis.

mg

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test.

Valjda je dovoljno pokušavao s tim svojim "dokazom o preležanoj bolesti" ili traži još?

Gile šampion izraziti favorit.

pre 2 godine

Do Rolan Garosa, ako svi turniri budu zahtevali vakcinaciju kao uslov za ucestvovanje, Novak ce moci da igra samo u Beogradu 2 turnira na sljaci. Ocekujem da ce par pozicija pasti na ATP listi.
Neverovatno je kako se sve promeni u trenu. Sredinom prosle godine su mu do kraja karijere predvidjali 25-27 osvojenih Grend slemova i preko 400 nedelja provedenih kao 1. na ATP listi, a sada ulazimo u mozda poslednju godinu Novakove profesionalne karijere. Nestvarno i pomalo tuzno.
(Mohikanac_'91., 16. januar 2022 22:24)

Brate,ne jedi što se ne jede.

billy

pre 2 godine

Sad već slobodno možemo pričati o tom kako je ova besmislena korona(ima mnogo primjera koji dokazuju svu besmislenost korone) poprilično uništila karijeru Djokoviću. Djoković je zbog korone ostao bez Wimbldona 2020, US Opena 2020(turniri prije US Opena se igrali bez linijskih sudija, zato je Novak onako i ispalio onu lopticu prema onoj babi), a evo sad i bez AO 2022, znači 3 čiste GS titule. Dalje, ostao je bez onih 25 zaledjenih sedmica, a evo i sad će vjerovatno ostati bez najmanje sigurnih još 20, 25 sedmica. Što je još gore, evo čujemo da nevakcinisani teniseri neće moći učestvovati ni na mastersima u Americi. Sa takvim sledom dogadjaja, Djoković teško da će više ikad i imati priliku da bude na prvom mjestu. U normalnim okolnostima, nakon ovog AO vjerovatno bi se radovali Novakovoj 22 ili 23 GS tituli, i sad bi brojali već sigurnih 400+ nedelja, i barem 39, 40 mastersa. Jednostavno se tako potrefilo da nas je ova korona zadesila u momentu kad je Novak bio apsolutno dominantan. Naravno licemjerni zapad uopšte ni ne priča o otkazanom Wimbldonu 2020, sramnoj diskfalifikaciji sa US Opena, a sad se još i nasladjuju Novakovoj deportaciji sa AO. Sve u svemu, korona je mnogo mnogo pomogla Federeru i Nadalu da Djoković već sad ne bude ubjedljivo najbolji teniser svih vremena, to je prosto činjenica.

x

pre 2 godine

završio je svoje. ja nisam vakcinisan, ali da mi od špricanja nekog rastvora u telo zavisi multimilionski posao, vakcinisao bih se. on je pokušajem da na foru igra AO pokazao da mu je itekako stalo do para, a ne principa. da je do principa rekao bi - ne zanima me vaš vakserski turnir. ali, nije, a vi pričajte priče i lažite sebe. nigde ga neće pustiti, a on intelekta za razumno rasuđivanje nema.
(mnemonic, 16. januar 2022 22:26)

Pa baš se ne radi o parama. Očigledno ne poznaješ materiju. On na bilo kom turniru ATP 500 može da traži milion dolara da se samo pojavi.
Otišao je u Australiju da bi jurio istoriju i 21. GS. i zbog svega toga plaća kaznu + troškove suđenja u iznosu od pola miliona dolara!

Goran

pre 2 godine

"Posle toga slede turniri iz serije 1000 u Monte Karlu, Madridu i Rimu, a na njima će najverovatnije nastupati i vakcinisani". Ja cak mogu da idem toliko daleko da garantujem da ce na njima nastupati i vakcinisani.

Novak potvrdio, dolazim!

pre 2 godine

Ima Visoko Open i piramide.
(Zoran, 16. januar 2022 22:26)

Organizator turnira dr Semir juče je rekao da će ove godine pored vakcinacije biti uveden i karantin od mesec dana, troškove boravka snose sami takmičari.

Mislilac

pre 2 godine

Njemu stvarno vakcina nece nista doneti. Zdrav je ko dren, ne treba mu. A nece ni nikoga ubiti nevakcinisan. Svi prenose virus. A to da je bolje jer ti olaksava zivot. Pa i u Otomanskom carstvu onaj ko je prihvatio Islam nije placao harac. Prakticno.

rade

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test. Prakticno ako udje u SAD do 15. marta, ne treba mu vakcina. A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi..

siki

pre 2 godine

@(Kisna Glista, 16. januar 2022 22:16)

Što je potpuno ok. Osvojio sve što može da osvoji, zaradio brdo para, proputovao svet... Sve do 35. godine. Malo li je?

zvezdas-rajvoSa

pre 2 godine

Meni su "najpametniji" ovi koji kazu ja nikad ne bih igrao, ja ovo, ja ono. Gospodo, on je profesionalni teniser, ima obavezu prema sponzorima i svojim navijacima ispuni uslove koji se traze (ako je vakcinacija, onda da se i vakcinise). Njega niko od sponzora nece placati ako za vreme turnira u svetu, on posecuje piramide u Visokom. Ne placaju ga da bi igrao Visoko Open. Ako odluci da se ne vakcinise, onda je sebicno sto radi, i prema sponzorima i prema navijacima, to je neprofesionalnost. Mi navijaci Novaka Djokovica zelimo da se Vuk vrati na teren jer to mu je prirodno staniste !

Block

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test. Prakticno ako udje u SAD do 15. marta, ne treba mu vakcina. A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi..
(rade, 16. januar 2022 22:21)

Znaci malo mu jedno proterivanje pa mora na bis jos jedno?? Upravo je ovakvo razmisljanje i dovelo do svega, necu da se vakcinisem, ali cu se pozvati na izuzece jer cu se "razboleti" na idealnih mesec dana pred turnir. Sad ga imaju na ziceru svi.

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Do Rolan Garosa, ako svi turniri budu zahtevali vakcinaciju kao uslov za ucestvovanje, Novak ce moci da igra samo u Beogradu 2 turnira na sljaci. Ocekujem da ce par pozicija pasti na ATP listi.
Neverovatno je kako se sve promeni u trenu. Sredinom prosle godine su mu do kraja karijere predvidjali 25-27 osvojenih Grend slemova i preko 400 nedelja provedenih kao 1. na ATP listi, a sada ulazimo u mozda poslednju godinu Novakove profesionalne karijere. Nestvarno i pomalo tuzno.

Samo fokus

pre 2 godine

Samo fokus na GS-ove, i na Nadala. Sve ostalo nije bitno. Na RG se videlo da Nadal i svez vise tamo ne moze protiv Novaka. Na WB je Novak favorit. Mladji je od Nadala i u prednosti je u borbi da na kraju ima vise GS-ova od njega. Federer otpada, gotov je. Ovo na AO ne mora biti lose, ko zna dali bi ga osvojio Novak, za mene je svejedno jeli deportovan ili kad ispadne. Ovako ce odmoriti za RG, gde je Nadalu jedina sansa.

davor

pre 2 godine

Kad se vakcinise.
(DELIJA bosanceros, 16. januar 2022 22:11)

A kad ćeš ti sastaviti neki iole pametan komentar?
E vidiš, kad ti budeš to uradio i Nole će se vakcinisati.
Znači nikad.

davor

pre 2 godine

Mislim da treba prestati sa ovim "moraće da se vakciniše", jer stvarno ne znam kome još nije jasno da on to neće nikada, ni po cenu da završi karijeru.
Zato prestanite da navodite takvu soluciju, nema smisla...

Kisna Glista

pre 2 godine

Jasno je da ce biti bas suzen izbor turnira za koji nece trebati vakcina i novak ako ostane pri ovom stavu moglo bi da znaci i kraj karijere.

Jelena

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test. Prakticno ako udje u SAD do 15. marta, ne treba mu vakcina. A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi..
(rade, 16. januar 2022 22:21) 

To pod uslovom da mu je PCR test validan, a ne sumnjam da ce Amerikanci to vrlo lako da utvrde kad treba da mu izdaju vizu.

Dejan

pre 2 godine

Bilo bi pošteno od Novaka da svojim navijačima obrazloži šta planira u budućnosti. Ovo ovako više nema nikakvog smisla. Ako se nećeš vakcinisati, reci ljepo završavam karijeru i ćao dovidjenja.

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Do Rolan Garosa, ako svi turniri budu zahtevali vakcinaciju kao uslov za ucestvovanje, Novak ce moci da igra samo u Beogradu 2 turnira na sljaci. Ocekujem da ce par pozicija pasti na ATP listi.
Neverovatno je kako se sve promeni u trenu. Sredinom prosle godine su mu do kraja karijere predvidjali 25-27 osvojenih Grend slemova i preko 400 nedelja provedenih kao 1. na ATP listi, a sada ulazimo u mozda poslednju godinu Novakove profesionalne karijere. Nestvarno i pomalo tuzno.

rade

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test. Prakticno ako udje u SAD do 15. marta, ne treba mu vakcina. A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi..

OmiKoron

pre 2 godine

Makar n8kada više i ne zaigrao JA bi birao svoje zdravlje, a ne da se pivinujem svetkim gospodarima zla i postanem nečiji labaratorijski kunić.
Novak je zaradio para što svi mi ostali, prosečni, građani Srbije nećemo za 100 života.
Živ zdrav bio Novače, moj No1e!!!

Kisna Glista

pre 2 godine

Jasno je da ce biti bas suzen izbor turnira za koji nece trebati vakcina i novak ako ostane pri ovom stavu moglo bi da znaci i kraj karijere.

mnemonic

pre 2 godine

završio je svoje. ja nisam vakcinisan, ali da mi od špricanja nekog rastvora u telo zavisi multimilionski posao, vakcinisao bih se. on je pokušajem da na foru igra AO pokazao da mu je itekako stalo do para, a ne principa. da je do principa rekao bi - ne zanima me vaš vakserski turnir. ali, nije, a vi pričajte priče i lažite sebe. nigde ga neće pustiti, a on intelekta za razumno rasuđivanje nema.

Vlado

pre 2 godine

Nole je sve u pravu ali davno sam rekao da se on treba posvetiti samo tenisu. Ništa politika, ništa borba za druge tenisere. Gde su sad ti teniseri kolege da njega podrže? On voli one Ruse tenisere,a i oni ga ostaviše na cedilu. Podržava ga samo Kirjos koji je potpuno nebitan, klovn.Nisam protiv toga da se on bori protiv mrskog zapadnog sistema,ali ne tako,ne na taj način jer tako će samo gubiti. Treba da bude mudar kao zmija, lukav i da cuti,da igra i osvaja trofeje. Tako je najbolja osveta. A ono kako je sad otišao bio u Melburn,pa došao je mečki na rupu.Neka nabavi potvrdu da je vakcinisan, ili neka se stvarno vakciniše i igra.Neka prestane davati politicke izjave,i on i otac mu. Neka prestane da formira neku paralelnu tenisku federaciju. A kad završi karijeru, onda on i otac neka govore sve šta im je na duši protiv Zapada.Zapad jeste lažovski, jeste nepravedan ali nisu glupi i nisu naivni. Sve pare Nole je kod njih zaradio a ne u Rusiji i Srbiji. Zaradio pare kod njih, drži pare kod njih i tamo kupuje nekretnine,a on bi njih malo da zayebava. E pa ne može, nisu oni budale.Neka prestane biti naivan a da je pošten i dobar čovek to zna svaki dobronamerni čovek ove planete.

TRa

pre 2 godine

Makar n8kada više i ne zaigrao JA bi birao svoje zdravlje, a ne da se pivinujem svetkim gospodarima zla i postanem nečiji labaratorijski kunić.
Novak je zaradio para što svi mi ostali, prosečni, građani Srbije nećemo za 100 života.
Živ zdrav bio Novače, moj No1e!!!
(OmiKoron, 16. januar 2022 22:19)

Vidiš to istu logiku sam ja koristio kada sam se odlučio u maju prošle godine za vakcinaciju, jer sam proše zime preležao sa upalom pluća i da sebe ne bih ponovo doveo u tu sitaciju odlučio sam da se vakcinišem. Ja nisam za obaveznu vakcinaciju ali ono protiv čega sam jeste ovo što se sad predstavlja kao Đoković da je žrtva vakserskog pokreta, a zapravo on sam je svoja žrtva jer je hteo da izigira pravila sa ovim testom i ako ih nije izigrao onda je svesno dovodio druge ljude u rizik. Što opet nije OK.
Kada će on ponovo igrati zavisi samo od njega ni od koga više, ako ne želi da se vakciniše njegov izbor mora da živi s tim.

vince carter

pre 2 godine

Novak je donirao milion eura bolnicama u Srbiji u borbi sa Covid19,isto toliko i Italiji,spaniji. Australiji donirao novac kada su bili sumski pozari,organizaciji za siromasnu decu u Melburnu i milion za aus open u juniorskoj konkurenciji,izmedju ostog. Sa obzirom da je 5 ljudi pusteno u Australiju bez vakcinacije,da je izbacen sa US opena za nesto sto nijedan drugi teniser ne bi bio,potpuno je jasno da je sabotiran,tada niti je bilo covida,niti vakcine. Takodje bilo kom drugom teniseru bi bilo progledano kroz prste u Australiji,jasno je kao dan. Kada Rok grupe i drugi svetski zabavljaci organizuju koncerte,tu su hiljade i hiljade opijata,nevakcinisanih,ovih i onih pa to nikom ne smeta,samo iz mog mesta pola Autobusa nije bilo vakcinisano na putu za Arenu i ko zna koliko u njoj. Nisam znao dok nisam otvorio komentare,koliko ovde ima bolestnih ljudi,placenih botova kojo bukvalno kao o kugi pisu o covidu. Ee,Kajri Irvinga su vratili da igra u NBA,zdraviji od svih drugih,ajmo kerovi,lajte na naredbu😸

Lucifer Safin

pre 2 godine

Posteno sto se tice USA tj. IW i Majamija, hoces da igras i udjes u Ameriku baco, vakcina i tacka, nema zaobilaznim putem, izuzeca i pitaj boga sta jos, pa posle ispadne cirkus medrano.
Ako Novak zeli da osvoji taj 21 GS onda ce morati da primi vakcinu, ako ostane pri svom stavu onda moze da se oprosti sa tenisom, 99% nece moci da igra vise Wimbldon i US open, ne znam za RG sigurno za sada moze ali ko zna sta moze da se desi do maja meseca. Po mom misljenju ovakvom Novakovom stavu u vezi vakcine najvise je doprinela gospodja Djokovic, takodje i o nekim drugim aktivnostima, to je samo moje misljenje nemora apsolutno da znaci i da je tacno!

CZBG

pre 2 godine

Jel primecuje neko da se ovde radi o ucenjivanju? Ono igraces kako ti ja kazem ili neces igrati uopste. Pri tom covek je zdrav. Da li to dopire do vas koji ga kritikujete?

Milica

pre 2 godine

Meni smeta sto svi zaboravljaju da Djokovic nije hteo da igra ATP kup za reprezentaciju. Taj se kup igrao u Sidneju gde nije bio uslov dve vakcine kao u Melburnu (dve razlicite savezne drzave u Australiji). Znaci NIJE HTEO da igra za reprezentaciju iako je mogao, a za pare AO je hteo da igra. I onda mu se postavlja pozdrav na kule BgH2O da je ponos Srbije. Sramotno. Proguglajte sta na ruskom znaci rec "ponos". Potpuno adekvatno za njegov karakter.

Mira

pre 2 godine

I opet vecina ne razume da makar jos godinu-dve ni na jednom Grand Slamu nece igrati nevakcinisani . Francuzi uskoro zatezu , tako da je pitanje nedelje kada ce i Rolan Garos biti zatvoren . Novak je okruzen neprijateljima i ulizicama i nema iskrenog savetnika . Rodbina ce ga unistiti .

billy

pre 2 godine

Sad već slobodno možemo pričati o tom kako je ova besmislena korona(ima mnogo primjera koji dokazuju svu besmislenost korone) poprilično uništila karijeru Djokoviću. Djoković je zbog korone ostao bez Wimbldona 2020, US Opena 2020(turniri prije US Opena se igrali bez linijskih sudija, zato je Novak onako i ispalio onu lopticu prema onoj babi), a evo sad i bez AO 2022, znači 3 čiste GS titule. Dalje, ostao je bez onih 25 zaledjenih sedmica, a evo i sad će vjerovatno ostati bez najmanje sigurnih još 20, 25 sedmica. Što je još gore, evo čujemo da nevakcinisani teniseri neće moći učestvovati ni na mastersima u Americi. Sa takvim sledom dogadjaja, Djoković teško da će više ikad i imati priliku da bude na prvom mjestu. U normalnim okolnostima, nakon ovog AO vjerovatno bi se radovali Novakovoj 22 ili 23 GS tituli, i sad bi brojali već sigurnih 400+ nedelja, i barem 39, 40 mastersa. Jednostavno se tako potrefilo da nas je ova korona zadesila u momentu kad je Novak bio apsolutno dominantan. Naravno licemjerni zapad uopšte ni ne priča o otkazanom Wimbldonu 2020, sramnoj diskfalifikaciji sa US Opena, a sad se još i nasladjuju Novakovoj deportaciji sa AO. Sve u svemu, korona je mnogo mnogo pomogla Federeru i Nadalu da Djoković već sad ne bude ubjedljivo najbolji teniser svih vremena, to je prosto činjenica.

Slobodan

pre 2 godine

Ovako vise ne moze. Ili penzionisanje ili vakcinacija. Cekati medicinska izuzeca, pa igrati svaki 4 turnir ne ide, nema tu forme za trijumf. Takodje, to ce povlaciti kritike, gubljenje energije na objasnjenja
itd. Licno mislim da treba poslusati Bekera.

x

pre 2 godine

Ukoliko planira da nastupi Indijan Velsu i Majamiju, Đoković će morati da se vakciniše.
Svi neamerički u Sjedinjenim Američkim Državama moraju da se vakcinišu i da dokaz o vakcinaciji pokažu pre nego što uđu u avion.

Netačno! Kao medicinsko izuzeće prihvata se preležani Covid u poslednjih 90 dana. A posto IW počinje 7. marta, njegov pozitivan PCR test od 16.12. pokriva to.

Block

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test. Prakticno ako udje u SAD do 15. marta, ne treba mu vakcina. A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi..
(rade, 16. januar 2022 22:21)

Znaci malo mu jedno proterivanje pa mora na bis jos jedno?? Upravo je ovakvo razmisljanje i dovelo do svega, necu da se vakcinisem, ali cu se pozvati na izuzece jer cu se "razboleti" na idealnih mesec dana pred turnir. Sad ga imaju na ziceru svi.

Baca

pre 2 godine

Ma daj bre Nole vakcinise i gotovo sta sad evo i ja sam pa nisam umro, daj pokazi im da si najbolji. Uzmi neki Grand Slam i baci Reket udjes u Istoriji kao GOAT i gotovo.

Samo sljaka

pre 2 godine

rade

Koji PCR test, ovaj od 16 Dec?
Bolje da ga Novak zaboravi i vise ne pokusava da ga bilo gde koristi.
Nema dokaza da je fals, ali je dobio jako los imidz u Aus.
Ne sumnjam da bi ga Ameri vratili nazad kao i Oziji.
Prosto ne veruju da je test validan, i tu pomoci nema.

zvezdas-rajvoSa

pre 2 godine

Meni su "najpametniji" ovi koji kazu ja nikad ne bih igrao, ja ovo, ja ono. Gospodo, on je profesionalni teniser, ima obavezu prema sponzorima i svojim navijacima ispuni uslove koji se traze (ako je vakcinacija, onda da se i vakcinise). Njega niko od sponzora nece placati ako za vreme turnira u svetu, on posecuje piramide u Visokom. Ne placaju ga da bi igrao Visoko Open. Ako odluci da se ne vakcinise, onda je sebicno sto radi, i prema sponzorima i prema navijacima, to je neprofesionalnost. Mi navijaci Novaka Djokovica zelimo da se Vuk vrati na teren jer to mu je prirodno staniste !

Žurkolomac

pre 2 godine

Zasto bi vise i igrao?
Pa Federer i Nadal zaostaju za njim i oni moraju da se daju u poteru za Novakom!
Svasta...
(Bob, 16. januar 2022 22:59)

Oni su daleko ispred njega, a tek će sad biti! To još jedino tebi i nekolicini morona nije jasno.

Goran

pre 2 godine

"Posle toga slede turniri iz serije 1000 u Monte Karlu, Madridu i Rimu, a na njima će najverovatnije nastupati i vakcinisani". Ja cak mogu da idem toliko daleko da garantujem da ce na njima nastupati i vakcinisani.

teorija zavere

pre 2 godine

Što se palite sa turnirima u americi? Ako pratite vesti onda ste čuli da od 2. februara prestaju da se objavljuju korona brojke u americi. Korona projekat će da se završi najverovatnije u martu. Dakle neće imati nikakve probleme da učestvuje na tim turnirima. Znam da mi je potpis "teorija zavere", ali videćemo za 2 meseca da li sam bio u pravu.

ljuba

pre 2 godine

Oni su daleko ispred njega, a tek će sad biti! To još jedino tebi i nekolicini morona nije jasno.

Pazi njih dvojica su vrhunski teniseri dve klase iznad Samprasa npr. ali, Đoković Novak je za sve njih doveo tenis do nivoa da nemogu da ga skapiraju i u teskoj su depri kao i ti pavijanu jer ne vidis sta se desava da je bacio u depru ceo svet heheheh ne znaju šta će sa njim, pa zvekeću ispod pojasa ko rave... I ti to podržavaš?

Pall Mall

pre 2 godine

Hteo ne hteo moraće da se vakciniše ili od igranja nema nista. A onda i sponzori vuku poteze xa lovom tako da tvrdoglavost i svojeglavost Djokovica moze skupo da ga kosta.

Samo fokus

pre 2 godine

Samo fokus na GS-ove, i na Nadala. Sve ostalo nije bitno. Na RG se videlo da Nadal i svez vise tamo ne moze protiv Novaka. Na WB je Novak favorit. Mladji je od Nadala i u prednosti je u borbi da na kraju ima vise GS-ova od njega. Federer otpada, gotov je. Ovo na AO ne mora biti lose, ko zna dali bi ga osvojio Novak, za mene je svejedno jeli deportovan ili kad ispadne. Ovako ce odmoriti za RG, gde je Nadalu jedina sansa.

Mislilac

pre 2 godine

Njemu stvarno vakcina nece nista doneti. Zdrav je ko dren, ne treba mu. A nece ni nikoga ubiti nevakcinisan. Svi prenose virus. A to da je bolje jer ti olaksava zivot. Pa i u Otomanskom carstvu onaj ko je prihvatio Islam nije placao harac. Prakticno.

xxx

pre 2 godine

Moniku je posekao Nemac i unistio joj je karijeru. Novaka je pobedio kontinetn. Tako prolaze igraci sa istoka. Ovima sa zapada ne fali nista jer cute i slusaju. Da im neko kaze, ne mozes da se kreces preko raspona od 100 metara, oni bi slusali. Korona im je isprala mozak. I da, ja sam 3 puta vakcinisan ali sam morao jer sam imao problem sa plucima. Bitno je da se zdravi vakcinisu? U Aus se vakcinisu od 16 godina ali vakcina NIJE OBAVEZNA..Takodje i vakcinisan moze da prenese koronu kao i onaj ne vakcinisan? Mozak ne funkcionise..slusa se..Namece se, tako MORA? Svet ide na dno. A nista nije bolje i nebi bilo da su SVI vakcinisani.

Filip

pre 2 godine

On je upravo osvojio najveću titulu u karijeri. Nije se pokorio onima koji su počinili genocid nad Aboridžinima.
(iks, 16. januar 2022 22:16)
Ne, on je hteo da se pokori ali mu nisu dali.

mg

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test.

Valjda je dovoljno pokušavao s tim svojim "dokazom o preležanoj bolesti" ili traži još?

sergio

pre 2 godine

Sredio je PCR test. Ladno neko moze da ga ocinkari za dobre pare. Ako sredi potvrdu o vakcinaciji uduplavaju se sanse da ga neko ocinkari. Zato Novace u Visoko na piramide i meditiraj.

Ana

pre 2 godine

Djokovic ce moci da igra na Vimbldonu po trenutnim pravilima.

Work related exception za ulazak u UK:

Category: Elite sportspersons – international
Before travel to England – if fully vaccinated
....

You do not need to quarantine.

Before travel to England – if not fully vaccinated
Before you travel to England you need to:

After arrival in England – if not fully vaccinated
You must quarantine in the place you are staying for 10 days. However, you can leave your accommodation to travel directly to and attend any specified competition (as listed in Schedule 5 in The Health Protection (Coronavirus, International Travel and Operator Liability) (England) Regulations 2021)) you are participating in with other elite sportspersons and essential operational or support staff. Travelling between multiple venue locations for the sports event is also permitted.

Ostatak se moze naci na www.gov.uk

Tako znači

pre 2 godine

@Open Visoko
Osvojiće Nole, ponos Srbije, naše sunce, naš dika, jedino svetlo na kraju tunela, i na onoj "Kuli faluskinji" svetli srbska trobojka i poziva nas da izvršimo invaziju Kanbere, šta će srbski narod kad se Nole pemzioniše, a to je za godinu-dve.


Tokom jednog intervjua, Dalaj Lama je upitan šta ga najviše iznenađuje na ovom svetu i šta je suština života. Njegov odgovor će vas naterati da stanete i razmislite o putu na kojem se nalazite, dok samo o Novaku mislite.

"Ono što me najviše iznenađuje je ljudska priroda. Ljudi žrtvuju svoje zdravlje da bi zaradili novac. Potom žrtvuju novac kako bi obnovili svoje zdravlje, a onda se toliko brinu za budućnost da ne uživaju u sadašnjosti. Kao rezultat, oni ne žive u sadašnjosti ili budućnosti, žive kao da nikad neće umreti, a onda umiru kao da nikad nisu ni živeli."
Kad ti rekordi nekog tenisera postanu smisao života i počneš da živiš za njegove rekorde, a sebe poništiš kao razumno biće, kao da se nisi ni rodio.


Jednostavan trik kako se riješiti psorijaze kod kuce! Zahvalite nam se kasnije.

Stručnjaci ističu: Namažite ovaj gel i bol će nestati odmah. Tajna je u..

nn

pre 2 godine

Djokovic treba da se vakcinise, kao globalno poznata, priznata i uspesna licnost da svima pozitivan primer u borbi protiv ovog zla. Ljudi ostavimo pristrasnost, koliko ljudi znate da su umrli od Covid-a? U mom okruzenju na zalost broj nije mali, ima i mladih ljudi. Zastitimo se i sacuvajmo sebe

POPE

pre 2 godine

@mnemonic
Bravo za komentar. Mnogi su na grbaci DJokovica. Zena,deca,otac,majka,braca,njegov stab itd. Treba to finansijski izdrzati. Pitanje je posle finansijskog kraha u Australiji da li ce zadrzati i sve sponzore sto bi bio tezak udarac. Zato mora sto pre na teren bar tamo gde ga puste.

No one

pre 2 godine

Siguran sam da će moći RG i W bez vakcine, za US...mislim da će do tada da budu mere relaksirane, ipak ze kraj nekako vidi što se tiče pandemije. Nego čudi me za Majami, mislio sam da tamo ba Floridi nije taj slučaj obavezne vakcinacije, tamo su mere relasirane od marta prošle godine.

David

pre 2 godine

Mozete da jedete govna o vakcinaciji koliko hocete,coveka su sabotirali i u Americi i sprecili da osvoji gren slem. Ako to nije ocigledno ne znam sta je. Ovim su Djokovicu ucinili jos vecu uslugu i ucinili ga jos vecim jer ce ljudima postati jasno koliko ga koce da postane rekorder. Svejedno sije i Nadala i Rodzera u medjusobnim okrsajima. Medvedev ili Zverev ce osvojiti Australian Open i onda ce se uzdati u Nadalovo osvajanje Rolan Garosa.

x

pre 2 godine

završio je svoje. ja nisam vakcinisan, ali da mi od špricanja nekog rastvora u telo zavisi multimilionski posao, vakcinisao bih se. on je pokušajem da na foru igra AO pokazao da mu je itekako stalo do para, a ne principa. da je do principa rekao bi - ne zanima me vaš vakserski turnir. ali, nije, a vi pričajte priče i lažite sebe. nigde ga neće pustiti, a on intelekta za razumno rasuđivanje nema.
(mnemonic, 16. januar 2022 22:26)

Pa baš se ne radi o parama. Očigledno ne poznaješ materiju. On na bilo kom turniru ATP 500 može da traži milion dolara da se samo pojavi.
Otišao je u Australiju da bi jurio istoriju i 21. GS. i zbog svega toga plaća kaznu + troškove suđenja u iznosu od pola miliona dolara!

The_Dejan

pre 2 godine

završio je svoje. ja nisam vakcinisan, ali da mi od špricanja nekog rastvora u telo zavisi multimilionski posao, vakcinisao bih se. on je pokušajem da na foru igra AO pokazao da mu je itekako stalo do para, a ne principa. da je do principa rekao bi - ne zanima me vaš vakserski turnir. ali, nije, a vi pričajte priče i lažite sebe. nigde ga neće pustiti, a on intelekta za razumno rasuđivanje nema.
(mnemonic, 16. januar 2022 22:26)

Za razliku od tebe i od velike većine, on ne pada pod uticaj para. Čovek ima karakter i stav, koji ne bi prodao ni za šta na svetu. Svi su protiv njega, a on i dalje pri istom stavu. Što znači da ga ne zanima novac, ne želi da se povinuje ovom sistemu koji je otišao u aut.
Vidim ti imaš intelekta na pretek.
Preporučujem ti da pročitaš objavu Danilović Maje.

Dejan

pre 2 godine

Bilo bi pošteno od Novaka da svojim navijačima obrazloži šta planira u budućnosti. Ovo ovako više nema nikakvog smisla. Ako se nećeš vakcinisati, reci ljepo završavam karijeru i ćao dovidjenja.

matori

pre 2 godine

@(Milica, 16. januar 2022 23:01)

Milice, dušo, nije on imao problema sa vlastima Viktorije, koji su ga pustili da igra, već sa federalnim vlastima koje važe i u Sidneju.
kao drugo, nije mogao da stigne u Sidnej da igra 1.1. jer je bio zaražen, i kasno počeo pripreme, a dokumentacija za izuzeće je bila u proceduri tek pošto je "preležao" virus.

BG

pre 2 godine

Cim se vakcinise moci ce da igra u Evropi. Ja se nadam da ce se javno vakcinisati i izviniti za ovo sto se desilo do sada. Nije samo on kriv ali treba da ispadne smeker. On vise ne moze da dobije vizu za UK i US zbog deportacije. U Australiju ga nece pustiti nekoliko godina. Nece sigurno stici u Australiju pre penzije.

Gile šampion izraziti favorit.

pre 2 godine

Do Rolan Garosa, ako svi turniri budu zahtevali vakcinaciju kao uslov za ucestvovanje, Novak ce moci da igra samo u Beogradu 2 turnira na sljaci. Ocekujem da ce par pozicija pasti na ATP listi.
Neverovatno je kako se sve promeni u trenu. Sredinom prosle godine su mu do kraja karijere predvidjali 25-27 osvojenih Grend slemova i preko 400 nedelja provedenih kao 1. na ATP listi, a sada ulazimo u mozda poslednju godinu Novakove profesionalne karijere. Nestvarno i pomalo tuzno.
(Mohikanac_'91., 16. januar 2022 22:24)

Brate,ne jedi što se ne jede.

Baca

pre 2 godine

Ma daj bre Nole vakcinise i gotovo sta sad evo i ja sam pa nisam umro, daj pokazi im da si najbolji. Uzmi neki Grand Slam i baci Reket udjes u Istoriji kao GOAT i gotovo.

Milice Fufice

pre 2 godine

On je za nasu reprezentaciju vec osvojio najbitniji trofej i ucestvovao je na olimpijadi svaki put,cak i sad,kada je mogao da se sprema za US open i rekordni slem,on se trosio na dva fronta igrajuci za reprezentaciju. A ti si nasla o tome da pricas,dok Somborski konjusar vec dva puta preskace velika takmicenja i kao vucicev bot dobija dozvolu za gradnju hipodroma. Inace kad je Novak podrzao proteste,pocela je kampanja protiv njega u nasim medijima,a sada ga ti isti brane javno samo jer on ima mnogo fanova a ne mogu da se zamere glasacima! Jadni ste.

davor

pre 2 godine

Mislim da treba prestati sa ovim "moraće da se vakciniše", jer stvarno ne znam kome još nije jasno da on to neće nikada, ni po cenu da završi karijeru.
Zato prestanite da navodite takvu soluciju, nema smisla...

Vlado

pre 2 godine

Nema sumnje da je Nole i sada najbolji teniser svih vremena i jedan od najvecih sportista u istoriji. Ali zašto da ne igra još par godina jer on to zdravljem i kvalitetom može. Na visokom nivou može da igra ovu i sledecu godinu.Nije reč da uzme što više para,on toga ima. Nego da i sebe i Srbiju predstavlja svetu.Neka ovu godinu pregura sa nekom potvrdom da je vakcinisan a sledece godine verovatno ce moci da igra svuda bez vakcine. Sve je on u pravu, nepravda mu je naneta,ali pošto i on sam zna kakav je zapadni sistem, nepravedan, lažljiv i lukav, baš zato što je takav, mora i Nole da bude mudriji i pametniji u borbi sa njima.To sam govorio još onda kada je pogodio sudiju lopticom pa su ga oterali iz Njujorka. Posle toga je osvojio tri GS. nadam se da ce i sada da se uzme u pamet i osvoji ove godine bar dva GS.Ovaj u Melburnu će verovatno da nameste da osvoji truli Nadal koji nema sada kvaliteta ni da bude u prvih 20.Možda su mu zabranili 3 god da ide u AU,ali i da nisu, ne treba ni da ide tamo,ima dosta godina i neka odmori, dovoljno ima i drugih turnira.

Ne pomažu ni Semir ni Nestor

pre 2 godine

Pokušavam da zamislim kako bi se jedan čovek koji ima 35. godina, svestan da je jedini na turniru sa izuzećem, osećao među onim mladim ljudima? Nemam odgovor, osim da je on od sebe napravio šamana ili fakira, koji ništa ne oseća. Kad ga vidim sa onim jezivim zverskim pogledom na terenu, izvan terena baš je simpa, pomislim da je izdresiran za borbu na život i smrt. Šta je u njegovoj igri onda sport? Kako je glupa ona fraza "kome je do lepote neka gleda umetničko klizanje", a šta vi gledate - gladijatora u areni koji "kolje" protivnika. Nolomani, bilo nekad, sad je suvonjav kao grana suve drenovine.

Jelena

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test. Prakticno ako udje u SAD do 15. marta, ne treba mu vakcina. A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi..
(rade, 16. januar 2022 22:21) 

To pod uslovom da mu je PCR test validan, a ne sumnjam da ce Amerikanci to vrlo lako da utvrde kad treba da mu izdaju vizu.

Žabac

pre 2 godine

Iduće godine počinje 5 GS u sezoni, i to u Visokom i tamo počinje nova Novakova era nepobedivosti na centralnom terenu Piramide Sunca. Šta znaju svetski arhelozi šta su piramide, i ko su oni da osporavaju te piramide i još vređaju, kažu da je to prevara. Sve ovo i najnovije vesti čitajte u novom izdanju trećeg oka.

rahan

pre 2 godine

ima za 300 evra sertifikat-potvrda o vakcinaciji koji svugde prolazi. ako ne zeli da unosi nekakvu hemiju u organizam to bi mu bilo najpametnije da uradi

Prijezda

pre 2 godine

A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi.
(rade, 16. januar 2022 22:21)

Daleko je US Open, reč je da neće moći na IW i Majami. Kad se bude igrao USO Novak će biti u 36. godini. Ne pamtim da je bilo kad grupa jačih od njega, a Zverev i Medvedev svakako, bila mlađa 11-12 godina? Samo je Federer bio deset godina mlađi od Samprasa, ali se vrlo brzo povukao.

HanSolo

pre 2 godine

Oni su daleko ispred njega, a tek će sad biti! To još jedino tebi i nekolicini morona nije jasno.
(Žurkolomac, 16. januar 2022 23:20)

Ti objasni kako su oni "daleko izpred"!? Nemoj samo da "pametuješ" mali hrvatijancu..

igor

pre 2 godine

Ma jok bre, prvo ga pozovite, dajte mu izuzece, dajte mu vizu da moze da dodje da igra, a onda ga uhapsite, strpajte u zatvor, stavite u samicu, stavi te mu omcu oko vrata, razvlacite po naslovnim stranama, pisite i jos gore nego sada i nakraju ga izbacite.....mislim da je to ta filozofija?!?!?!?!

P.S.
I naravno, stavite mu krpu u usta....

Novak potvrdio, dolazim!

pre 2 godine

Ima Visoko Open i piramide.
(Zoran, 16. januar 2022 22:26)

Organizator turnira dr Semir juče je rekao da će ove godine pored vakcinacije biti uveden i karantin od mesec dana, troškove boravka snose sami takmičari.

patriot

pre 2 godine

Može da igra ATP turnir samo u Beogradu, ako bude tog turnira.
Biće i nekih turnira serije 80 u BIH pa eto prilike da popuni termine.

juznjacka uteha

pre 2 godine

Pa sudeci prema teksu, Novak ce igrati prbo i jedino samo na turniru u BG. Inace kao rezident Monaka, on nece igrati na tom turniru jer nije vakcinisan? Zanimljivo. Naravno i da za SAD postoje izuzeci, no valjda ce ih oavaj put bolje prouciti i igrati bar na Floridi, gde je zakonom zabranjeno trazenje dokaza o vakcinisanju....

Nebojsa

pre 2 godine

Vaksinisace se, U Australiji su ga presli na kvarno, moze, dodji, ah ne vazi.
Sad ce biti jasno da nigde nece moci da igra i vaksinisace se.
Pa ljudi on tenis voli vise od svega, zrtvovao je deo svog zivota za tenis.

Proka

pre 2 godine

Za razliku od tebe i od velike većine, on ne pada pod uticaj para. Čovek ima karakter i stav, koji ne bi prodao ni za šta na svetu. Svi su protiv njega, a on i dalje pri istom stavu. Što znači da ga ne zanima novac, ne želi da se povinuje ovom sistemu koji je otišao u aut.
Vidim ti imaš intelekta na pretek.
Preporučujem ti da pročitaš objavu Danilović Maje.
(The_Dejan, 16. januar 2022 22:43)

Djokovic ne pada pod uticaj para?Ili se salis ili si izuzetno skromne inteligencije.Nole se sudio po Australiji ne bi li uzeo jos para a ti tvrdis da ga novac ne zanima.Mada se tvoja inteligencija lako moze proceniti i po tome sto pises The ispred svog imena.

Aleksandar

pre 2 godine

Usa formular koji ima i na srpskom i na engleskom takodje ima mogucnost izuzetka tj medicinskih razloga, mozete ga lako skinuti sa sajta airserbia. Takodje zeleni sert se dobija i ako ste prelezali i za slucaj testa na antitela u drzavnim lab. Samo malo koncentracije u pisanju tekstova

bla bla

pre 2 godine

Najveći si i sad …Nadal će ispasti od Karaceva u 3. kolu tako da bez brige ..Zvereva i Medu da pobedi ne može a moja je prognoza da ispada i pre njih…Njegova poslednja šansa je RG i tu će dati sve od sebe ,a mislim da će i tu izgubiti od Novaka,a Nole Wimbldon lagano i dosta za ovu godinu,imaj samo jedan više od ove dvojice nek crknu od muke

C i n i k

pre 2 godine

Kad se vakcinise, vakcina je nova ideologija, ko to nvidi onda zalim slucaj.
Novak je najbolji teniser na svetu ali zabranice mu da igra turnire bz pardona..
Doduse Novak nkd nije nista izjavio protiv vakcine tako da ostaje nada da ce se vakcinisati..

Kiser

pre 2 godine

@Zurkolomac Kako su ispred Novaka kad je bolji od obojice u medjusobnim susretima,ima jednak broj slemova,ima sve masterse i zavrsne turnire. Bice da si ti pao sa marsa. On je definitivno ispred a sad ce biti jos vise.

siki

pre 2 godine

@(Kisna Glista, 16. januar 2022 22:16)

Što je potpuno ok. Osvojio sve što može da osvoji, zaradio brdo para, proputovao svet... Sve do 35. godine. Malo li je?

Aleksandar

pre 2 godine

Usa formular koji ima i na srpskom i na engleskom takodje ima mogucnost izuzetka tj medicinskih razloga, mozete ga lako skinuti sa sajta airserbia. Takodje zeleni sert se dobija i ako ste prelezali i za slucaj testa na antitela u drzavnim lab. Samo malo koncentracije u pisanju tekstova

Aleksandar

pre 2 godine

Usa formular koji ima i na srpskom i na engleskom takodje ima mogucnost izuzetka tj medicinskih razloga, mozete ga lako skinuti sa sajta airserbia. Takodje zeleni sert se dobija i ako ste prelezali i za slucaj testa na antitela u drzavnim lab. Samo malo koncentracije u pisanju tekstova

davor

pre 2 godine

Kad se vakcinise.
(DELIJA bosanceros, 16. januar 2022 22:11)

A kad ćeš ti sastaviti neki iole pametan komentar?
E vidiš, kad ti budeš to uradio i Nole će se vakcinisati.
Znači nikad.

Žurka ponovo

pre 2 godine

@Žurkolomac
Ta dvojica su u tenisu (ono, čime se bave) neznatno iza, a u ostalim stvarima - kako ko gleda. Ali ne vredi to mnogim moronima pričati…

Ah

pre 2 godine

x
Novakov prelezan covid19 od 16.12. je izvor svih ovih problema. Mozda da se vise ne zeza da ne bi dobio zabrane i u drugim zemljama. Mozda da ode u Srbiju, izabere neki datum, javno objavi, sedi u kuci, otkaze sve obaveze, nadje dobrog hakera, pa onda tako opremljen krene na put...

mnemonic

pre 2 godine

završio je svoje. ja nisam vakcinisan, ali da mi od špricanja nekog rastvora u telo zavisi multimilionski posao, vakcinisao bih se. on je pokušajem da na foru igra AO pokazao da mu je itekako stalo do para, a ne principa. da je do principa rekao bi - ne zanima me vaš vakserski turnir. ali, nije, a vi pričajte priče i lažite sebe. nigde ga neće pustiti, a on intelekta za razumno rasuđivanje nema.

OmiKoron

pre 2 godine

Makar n8kada više i ne zaigrao JA bi birao svoje zdravlje, a ne da se pivinujem svetkim gospodarima zla i postanem nečiji labaratorijski kunić.
Novak je zaradio para što svi mi ostali, prosečni, građani Srbije nećemo za 100 života.
Živ zdrav bio Novače, moj No1e!!!

Žurkolomac

pre 2 godine

Zasto bi vise i igrao?
Pa Federer i Nadal zaostaju za njim i oni moraju da se daju u poteru za Novakom!
Svasta...
(Bob, 16. januar 2022 22:59)

Oni su daleko ispred njega, a tek će sad biti! To još jedino tebi i nekolicini morona nije jasno.

Milica

pre 2 godine

Meni smeta sto svi zaboravljaju da Djokovic nije hteo da igra ATP kup za reprezentaciju. Taj se kup igrao u Sidneju gde nije bio uslov dve vakcine kao u Melburnu (dve razlicite savezne drzave u Australiji). Znaci NIJE HTEO da igra za reprezentaciju iako je mogao, a za pare AO je hteo da igra. I onda mu se postavlja pozdrav na kule BgH2O da je ponos Srbije. Sramotno. Proguglajte sta na ruskom znaci rec "ponos". Potpuno adekvatno za njegov karakter.

Mohikanac_'91.

pre 2 godine

Do Rolan Garosa, ako svi turniri budu zahtevali vakcinaciju kao uslov za ucestvovanje, Novak ce moci da igra samo u Beogradu 2 turnira na sljaci. Ocekujem da ce par pozicija pasti na ATP listi.
Neverovatno je kako se sve promeni u trenu. Sredinom prosle godine su mu do kraja karijere predvidjali 25-27 osvojenih Grend slemova i preko 400 nedelja provedenih kao 1. na ATP listi, a sada ulazimo u mozda poslednju godinu Novakove profesionalne karijere. Nestvarno i pomalo tuzno.

rade

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test. Prakticno ako udje u SAD do 15. marta, ne treba mu vakcina. A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi..

Ne pomažu ni Semir ni Nestor

pre 2 godine

Pokušavam da zamislim kako bi se jedan čovek koji ima 35. godina, svestan da je jedini na turniru sa izuzećem, osećao među onim mladim ljudima? Nemam odgovor, osim da je on od sebe napravio šamana ili fakira, koji ništa ne oseća. Kad ga vidim sa onim jezivim zverskim pogledom na terenu, izvan terena baš je simpa, pomislim da je izdresiran za borbu na život i smrt. Šta je u njegovoj igri onda sport? Kako je glupa ona fraza "kome je do lepote neka gleda umetničko klizanje", a šta vi gledate - gladijatora u areni koji "kolje" protivnika. Nolomani, bilo nekad, sad je suvonjav kao grana suve drenovine.

Pall Mall

pre 2 godine

Hteo ne hteo moraće da se vakciniše ili od igranja nema nista. A onda i sponzori vuku poteze xa lovom tako da tvrdoglavost i svojeglavost Djokovica moze skupo da ga kosta.

Kisna Glista

pre 2 godine

Jasno je da ce biti bas suzen izbor turnira za koji nece trebati vakcina i novak ako ostane pri ovom stavu moglo bi da znaci i kraj karijere.

TRa

pre 2 godine

Makar n8kada više i ne zaigrao JA bi birao svoje zdravlje, a ne da se pivinujem svetkim gospodarima zla i postanem nečiji labaratorijski kunić.
Novak je zaradio para što svi mi ostali, prosečni, građani Srbije nećemo za 100 života.
Živ zdrav bio Novače, moj No1e!!!
(OmiKoron, 16. januar 2022 22:19)

Vidiš to istu logiku sam ja koristio kada sam se odlučio u maju prošle godine za vakcinaciju, jer sam proše zime preležao sa upalom pluća i da sebe ne bih ponovo doveo u tu sitaciju odlučio sam da se vakcinišem. Ja nisam za obaveznu vakcinaciju ali ono protiv čega sam jeste ovo što se sad predstavlja kao Đoković da je žrtva vakserskog pokreta, a zapravo on sam je svoja žrtva jer je hteo da izigira pravila sa ovim testom i ako ih nije izigrao onda je svesno dovodio druge ljude u rizik. Što opet nije OK.
Kada će on ponovo igrati zavisi samo od njega ni od koga više, ako ne želi da se vakciniše njegov izbor mora da živi s tim.

Lucifer Safin

pre 2 godine

Posteno sto se tice USA tj. IW i Majamija, hoces da igras i udjes u Ameriku baco, vakcina i tacka, nema zaobilaznim putem, izuzeca i pitaj boga sta jos, pa posle ispadne cirkus medrano.
Ako Novak zeli da osvoji taj 21 GS onda ce morati da primi vakcinu, ako ostane pri svom stavu onda moze da se oprosti sa tenisom, 99% nece moci da igra vise Wimbldon i US open, ne znam za RG sigurno za sada moze ali ko zna sta moze da se desi do maja meseca. Po mom misljenju ovakvom Novakovom stavu u vezi vakcine najvise je doprinela gospodja Djokovic, takodje i o nekim drugim aktivnostima, to je samo moje misljenje nemora apsolutno da znaci i da je tacno!

POPE

pre 2 godine

@mnemonic
Bravo za komentar. Mnogi su na grbaci DJokovica. Zena,deca,otac,majka,braca,njegov stab itd. Treba to finansijski izdrzati. Pitanje je posle finansijskog kraha u Australiji da li ce zadrzati i sve sponzore sto bi bio tezak udarac. Zato mora sto pre na teren bar tamo gde ga puste.

C i n i k

pre 2 godine

Kad se vakcinise, vakcina je nova ideologija, ko to nvidi onda zalim slucaj.
Novak je najbolji teniser na svetu ali zabranice mu da igra turnire bz pardona..
Doduse Novak nkd nije nista izjavio protiv vakcine tako da ostaje nada da ce se vakcinisati..

Proka

pre 2 godine

Za razliku od tebe i od velike većine, on ne pada pod uticaj para. Čovek ima karakter i stav, koji ne bi prodao ni za šta na svetu. Svi su protiv njega, a on i dalje pri istom stavu. Što znači da ga ne zanima novac, ne želi da se povinuje ovom sistemu koji je otišao u aut.
Vidim ti imaš intelekta na pretek.
Preporučujem ti da pročitaš objavu Danilović Maje.
(The_Dejan, 16. januar 2022 22:43)

Djokovic ne pada pod uticaj para?Ili se salis ili si izuzetno skromne inteligencije.Nole se sudio po Australiji ne bi li uzeo jos para a ti tvrdis da ga novac ne zanima.Mada se tvoja inteligencija lako moze proceniti i po tome sto pises The ispred svog imena.

patriot

pre 2 godine

Može da igra ATP turnir samo u Beogradu, ako bude tog turnira.
Biće i nekih turnira serije 80 u BIH pa eto prilike da popuni termine.

nn

pre 2 godine

Djokovic treba da se vakcinise, kao globalno poznata, priznata i uspesna licnost da svima pozitivan primer u borbi protiv ovog zla. Ljudi ostavimo pristrasnost, koliko ljudi znate da su umrli od Covid-a? U mom okruzenju na zalost broj nije mali, ima i mladih ljudi. Zastitimo se i sacuvajmo sebe

Gile šampion izraziti favorit.

pre 2 godine

Do Rolan Garosa, ako svi turniri budu zahtevali vakcinaciju kao uslov za ucestvovanje, Novak ce moci da igra samo u Beogradu 2 turnira na sljaci. Ocekujem da ce par pozicija pasti na ATP listi.
Neverovatno je kako se sve promeni u trenu. Sredinom prosle godine su mu do kraja karijere predvidjali 25-27 osvojenih Grend slemova i preko 400 nedelja provedenih kao 1. na ATP listi, a sada ulazimo u mozda poslednju godinu Novakove profesionalne karijere. Nestvarno i pomalo tuzno.
(Mohikanac_'91., 16. januar 2022 22:24)

Brate,ne jedi što se ne jede.

vince carter

pre 2 godine

Novak je donirao milion eura bolnicama u Srbiji u borbi sa Covid19,isto toliko i Italiji,spaniji. Australiji donirao novac kada su bili sumski pozari,organizaciji za siromasnu decu u Melburnu i milion za aus open u juniorskoj konkurenciji,izmedju ostog. Sa obzirom da je 5 ljudi pusteno u Australiju bez vakcinacije,da je izbacen sa US opena za nesto sto nijedan drugi teniser ne bi bio,potpuno je jasno da je sabotiran,tada niti je bilo covida,niti vakcine. Takodje bilo kom drugom teniseru bi bilo progledano kroz prste u Australiji,jasno je kao dan. Kada Rok grupe i drugi svetski zabavljaci organizuju koncerte,tu su hiljade i hiljade opijata,nevakcinisanih,ovih i onih pa to nikom ne smeta,samo iz mog mesta pola Autobusa nije bilo vakcinisano na putu za Arenu i ko zna koliko u njoj. Nisam znao dok nisam otvorio komentare,koliko ovde ima bolestnih ljudi,placenih botova kojo bukvalno kao o kugi pisu o covidu. Ee,Kajri Irvinga su vratili da igra u NBA,zdraviji od svih drugih,ajmo kerovi,lajte na naredbu😸

Žabac

pre 2 godine

Iduće godine počinje 5 GS u sezoni, i to u Visokom i tamo počinje nova Novakova era nepobedivosti na centralnom terenu Piramide Sunca. Šta znaju svetski arhelozi šta su piramide, i ko su oni da osporavaju te piramide i još vređaju, kažu da je to prevara. Sve ovo i najnovije vesti čitajte u novom izdanju trećeg oka.

The_Dejan

pre 2 godine

završio je svoje. ja nisam vakcinisan, ali da mi od špricanja nekog rastvora u telo zavisi multimilionski posao, vakcinisao bih se. on je pokušajem da na foru igra AO pokazao da mu je itekako stalo do para, a ne principa. da je do principa rekao bi - ne zanima me vaš vakserski turnir. ali, nije, a vi pričajte priče i lažite sebe. nigde ga neće pustiti, a on intelekta za razumno rasuđivanje nema.
(mnemonic, 16. januar 2022 22:26)

Za razliku od tebe i od velike većine, on ne pada pod uticaj para. Čovek ima karakter i stav, koji ne bi prodao ni za šta na svetu. Svi su protiv njega, a on i dalje pri istom stavu. Što znači da ga ne zanima novac, ne želi da se povinuje ovom sistemu koji je otišao u aut.
Vidim ti imaš intelekta na pretek.
Preporučujem ti da pročitaš objavu Danilović Maje.

sergio

pre 2 godine

Sredio je PCR test. Ladno neko moze da ga ocinkari za dobre pare. Ako sredi potvrdu o vakcinaciji uduplavaju se sanse da ga neko ocinkari. Zato Novace u Visoko na piramide i meditiraj.

Mislilac

pre 2 godine

Njemu stvarno vakcina nece nista doneti. Zdrav je ko dren, ne treba mu. A nece ni nikoga ubiti nevakcinisan. Svi prenose virus. A to da je bolje jer ti olaksava zivot. Pa i u Otomanskom carstvu onaj ko je prihvatio Islam nije placao harac. Prakticno.

Baca

pre 2 godine

Ma daj bre Nole vakcinise i gotovo sta sad evo i ja sam pa nisam umro, daj pokazi im da si najbolji. Uzmi neki Grand Slam i baci Reket udjes u Istoriji kao GOAT i gotovo.

ljuba

pre 2 godine

Oni su daleko ispred njega, a tek će sad biti! To još jedino tebi i nekolicini morona nije jasno.

Pazi njih dvojica su vrhunski teniseri dve klase iznad Samprasa npr. ali, Đoković Novak je za sve njih doveo tenis do nivoa da nemogu da ga skapiraju i u teskoj su depri kao i ti pavijanu jer ne vidis sta se desava da je bacio u depru ceo svet heheheh ne znaju šta će sa njim, pa zvekeću ispod pojasa ko rave... I ti to podržavaš?

BG

pre 2 godine

Cim se vakcinise moci ce da igra u Evropi. Ja se nadam da ce se javno vakcinisati i izviniti za ovo sto se desilo do sada. Nije samo on kriv ali treba da ispadne smeker. On vise ne moze da dobije vizu za UK i US zbog deportacije. U Australiju ga nece pustiti nekoliko godina. Nece sigurno stici u Australiju pre penzije.

Baca

pre 2 godine

Ma daj bre Nole vakcinise i gotovo sta sad evo i ja sam pa nisam umro, daj pokazi im da si najbolji. Uzmi neki Grand Slam i baci Reket udjes u Istoriji kao GOAT i gotovo.

davor

pre 2 godine

Kad se vakcinise.
(DELIJA bosanceros, 16. januar 2022 22:11)

A kad ćeš ti sastaviti neki iole pametan komentar?
E vidiš, kad ti budeš to uradio i Nole će se vakcinisati.
Znači nikad.

No one

pre 2 godine

Siguran sam da će moći RG i W bez vakcine, za US...mislim da će do tada da budu mere relaksirane, ipak ze kraj nekako vidi što se tiče pandemije. Nego čudi me za Majami, mislio sam da tamo ba Floridi nije taj slučaj obavezne vakcinacije, tamo su mere relasirane od marta prošle godine.

Tako znači

pre 2 godine

@Open Visoko
Osvojiće Nole, ponos Srbije, naše sunce, naš dika, jedino svetlo na kraju tunela, i na onoj "Kuli faluskinji" svetli srbska trobojka i poziva nas da izvršimo invaziju Kanbere, šta će srbski narod kad se Nole pemzioniše, a to je za godinu-dve.


Tokom jednog intervjua, Dalaj Lama je upitan šta ga najviše iznenađuje na ovom svetu i šta je suština života. Njegov odgovor će vas naterati da stanete i razmislite o putu na kojem se nalazite, dok samo o Novaku mislite.

"Ono što me najviše iznenađuje je ljudska priroda. Ljudi žrtvuju svoje zdravlje da bi zaradili novac. Potom žrtvuju novac kako bi obnovili svoje zdravlje, a onda se toliko brinu za budućnost da ne uživaju u sadašnjosti. Kao rezultat, oni ne žive u sadašnjosti ili budućnosti, žive kao da nikad neće umreti, a onda umiru kao da nikad nisu ni živeli."
Kad ti rekordi nekog tenisera postanu smisao života i počneš da živiš za njegove rekorde, a sebe poništiš kao razumno biće, kao da se nisi ni rodio.


Jednostavan trik kako se riješiti psorijaze kod kuce! Zahvalite nam se kasnije.

Stručnjaci ističu: Namažite ovaj gel i bol će nestati odmah. Tajna je u..

teorija zavere

pre 2 godine

Što se palite sa turnirima u americi? Ako pratite vesti onda ste čuli da od 2. februara prestaju da se objavljuju korona brojke u americi. Korona projekat će da se završi najverovatnije u martu. Dakle neće imati nikakve probleme da učestvuje na tim turnirima. Znam da mi je potpis "teorija zavere", ali videćemo za 2 meseca da li sam bio u pravu.

rahan

pre 2 godine

ima za 300 evra sertifikat-potvrda o vakcinaciji koji svugde prolazi. ako ne zeli da unosi nekakvu hemiju u organizam to bi mu bilo najpametnije da uradi

billy

pre 2 godine

Sad već slobodno možemo pričati o tom kako je ova besmislena korona(ima mnogo primjera koji dokazuju svu besmislenost korone) poprilično uništila karijeru Djokoviću. Djoković je zbog korone ostao bez Wimbldona 2020, US Opena 2020(turniri prije US Opena se igrali bez linijskih sudija, zato je Novak onako i ispalio onu lopticu prema onoj babi), a evo sad i bez AO 2022, znači 3 čiste GS titule. Dalje, ostao je bez onih 25 zaledjenih sedmica, a evo i sad će vjerovatno ostati bez najmanje sigurnih još 20, 25 sedmica. Što je još gore, evo čujemo da nevakcinisani teniseri neće moći učestvovati ni na mastersima u Americi. Sa takvim sledom dogadjaja, Djoković teško da će više ikad i imati priliku da bude na prvom mjestu. U normalnim okolnostima, nakon ovog AO vjerovatno bi se radovali Novakovoj 22 ili 23 GS tituli, i sad bi brojali već sigurnih 400+ nedelja, i barem 39, 40 mastersa. Jednostavno se tako potrefilo da nas je ova korona zadesila u momentu kad je Novak bio apsolutno dominantan. Naravno licemjerni zapad uopšte ni ne priča o otkazanom Wimbldonu 2020, sramnoj diskfalifikaciji sa US Opena, a sad se još i nasladjuju Novakovoj deportaciji sa AO. Sve u svemu, korona je mnogo mnogo pomogla Federeru i Nadalu da Djoković već sad ne bude ubjedljivo najbolji teniser svih vremena, to je prosto činjenica.

Dejan

pre 2 godine

Bilo bi pošteno od Novaka da svojim navijačima obrazloži šta planira u budućnosti. Ovo ovako više nema nikakvog smisla. Ako se nećeš vakcinisati, reci ljepo završavam karijeru i ćao dovidjenja.

CZBG

pre 2 godine

Jel primecuje neko da se ovde radi o ucenjivanju? Ono igraces kako ti ja kazem ili neces igrati uopste. Pri tom covek je zdrav. Da li to dopire do vas koji ga kritikujete?

Samo sljaka

pre 2 godine

rade

Koji PCR test, ovaj od 16 Dec?
Bolje da ga Novak zaboravi i vise ne pokusava da ga bilo gde koristi.
Nema dokaza da je fals, ali je dobio jako los imidz u Aus.
Ne sumnjam da bi ga Ameri vratili nazad kao i Oziji.
Prosto ne veruju da je test validan, i tu pomoci nema.

David

pre 2 godine

Mozete da jedete govna o vakcinaciji koliko hocete,coveka su sabotirali i u Americi i sprecili da osvoji gren slem. Ako to nije ocigledno ne znam sta je. Ovim su Djokovicu ucinili jos vecu uslugu i ucinili ga jos vecim jer ce ljudima postati jasno koliko ga koce da postane rekorder. Svejedno sije i Nadala i Rodzera u medjusobnim okrsajima. Medvedev ili Zverev ce osvojiti Australian Open i onda ce se uzdati u Nadalovo osvajanje Rolan Garosa.

Slobodan

pre 2 godine

Ovako vise ne moze. Ili penzionisanje ili vakcinacija. Cekati medicinska izuzeca, pa igrati svaki 4 turnir ne ide, nema tu forme za trijumf. Takodje, to ce povlaciti kritike, gubljenje energije na objasnjenja
itd. Licno mislim da treba poslusati Bekera.

mg

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test.

Valjda je dovoljno pokušavao s tim svojim "dokazom o preležanoj bolesti" ili traži još?

Nebojsa

pre 2 godine

Vaksinisace se, U Australiji su ga presli na kvarno, moze, dodji, ah ne vazi.
Sad ce biti jasno da nigde nece moci da igra i vaksinisace se.
Pa ljudi on tenis voli vise od svega, zrtvovao je deo svog zivota za tenis.

Mira

pre 2 godine

I opet vecina ne razume da makar jos godinu-dve ni na jednom Grand Slamu nece igrati nevakcinisani . Francuzi uskoro zatezu , tako da je pitanje nedelje kada ce i Rolan Garos biti zatvoren . Novak je okruzen neprijateljima i ulizicama i nema iskrenog savetnika . Rodbina ce ga unistiti .

Vlado

pre 2 godine

Nema sumnje da je Nole i sada najbolji teniser svih vremena i jedan od najvecih sportista u istoriji. Ali zašto da ne igra još par godina jer on to zdravljem i kvalitetom može. Na visokom nivou može da igra ovu i sledecu godinu.Nije reč da uzme što više para,on toga ima. Nego da i sebe i Srbiju predstavlja svetu.Neka ovu godinu pregura sa nekom potvrdom da je vakcinisan a sledece godine verovatno ce moci da igra svuda bez vakcine. Sve je on u pravu, nepravda mu je naneta,ali pošto i on sam zna kakav je zapadni sistem, nepravedan, lažljiv i lukav, baš zato što je takav, mora i Nole da bude mudriji i pametniji u borbi sa njima.To sam govorio još onda kada je pogodio sudiju lopticom pa su ga oterali iz Njujorka. Posle toga je osvojio tri GS. nadam se da ce i sada da se uzme u pamet i osvoji ove godine bar dva GS.Ovaj u Melburnu će verovatno da nameste da osvoji truli Nadal koji nema sada kvaliteta ni da bude u prvih 20.Možda su mu zabranili 3 god da ide u AU,ali i da nisu, ne treba ni da ide tamo,ima dosta godina i neka odmori, dovoljno ima i drugih turnira.

davor

pre 2 godine

Mislim da treba prestati sa ovim "moraće da se vakciniše", jer stvarno ne znam kome još nije jasno da on to neće nikada, ni po cenu da završi karijeru.
Zato prestanite da navodite takvu soluciju, nema smisla...

xxx

pre 2 godine

Moniku je posekao Nemac i unistio joj je karijeru. Novaka je pobedio kontinetn. Tako prolaze igraci sa istoka. Ovima sa zapada ne fali nista jer cute i slusaju. Da im neko kaze, ne mozes da se kreces preko raspona od 100 metara, oni bi slusali. Korona im je isprala mozak. I da, ja sam 3 puta vakcinisan ali sam morao jer sam imao problem sa plucima. Bitno je da se zdravi vakcinisu? U Aus se vakcinisu od 16 godina ali vakcina NIJE OBAVEZNA..Takodje i vakcinisan moze da prenese koronu kao i onaj ne vakcinisan? Mozak ne funkcionise..slusa se..Namece se, tako MORA? Svet ide na dno. A nista nije bolje i nebi bilo da su SVI vakcinisani.

Filip

pre 2 godine

On je upravo osvojio najveću titulu u karijeri. Nije se pokorio onima koji su počinili genocid nad Aboridžinima.
(iks, 16. januar 2022 22:16)
Ne, on je hteo da se pokori ali mu nisu dali.

Block

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test. Prakticno ako udje u SAD do 15. marta, ne treba mu vakcina. A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi..
(rade, 16. januar 2022 22:21)

Znaci malo mu jedno proterivanje pa mora na bis jos jedno?? Upravo je ovakvo razmisljanje i dovelo do svega, necu da se vakcinisem, ali cu se pozvati na izuzece jer cu se "razboleti" na idealnih mesec dana pred turnir. Sad ga imaju na ziceru svi.

x

pre 2 godine

Ukoliko planira da nastupi Indijan Velsu i Majamiju, Đoković će morati da se vakciniše.
Svi neamerički u Sjedinjenim Američkim Državama moraju da se vakcinišu i da dokaz o vakcinaciji pokažu pre nego što uđu u avion.

Netačno! Kao medicinsko izuzeće prihvata se preležani Covid u poslednjih 90 dana. A posto IW počinje 7. marta, njegov pozitivan PCR test od 16.12. pokriva to.

Jelena

pre 2 godine

Netacno. Moze da putuje i bez vakcine, uz dokaz da je prelezao bolest u poslednjih 90 dana i PCR test. Prakticno ako udje u SAD do 15. marta, ne treba mu vakcina. A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi..
(rade, 16. januar 2022 22:21) 

To pod uslovom da mu je PCR test validan, a ne sumnjam da ce Amerikanci to vrlo lako da utvrde kad treba da mu izdaju vizu.

Milice Fufice

pre 2 godine

On je za nasu reprezentaciju vec osvojio najbitniji trofej i ucestvovao je na olimpijadi svaki put,cak i sad,kada je mogao da se sprema za US open i rekordni slem,on se trosio na dva fronta igrajuci za reprezentaciju. A ti si nasla o tome da pricas,dok Somborski konjusar vec dva puta preskace velika takmicenja i kao vucicev bot dobija dozvolu za gradnju hipodroma. Inace kad je Novak podrzao proteste,pocela je kampanja protiv njega u nasim medijima,a sada ga ti isti brane javno samo jer on ima mnogo fanova a ne mogu da se zamere glasacima! Jadni ste.

zvezdas-rajvoSa

pre 2 godine

Meni su "najpametniji" ovi koji kazu ja nikad ne bih igrao, ja ovo, ja ono. Gospodo, on je profesionalni teniser, ima obavezu prema sponzorima i svojim navijacima ispuni uslove koji se traze (ako je vakcinacija, onda da se i vakcinise). Njega niko od sponzora nece placati ako za vreme turnira u svetu, on posecuje piramide u Visokom. Ne placaju ga da bi igrao Visoko Open. Ako odluci da se ne vakcinise, onda je sebicno sto radi, i prema sponzorima i prema navijacima, to je neprofesionalnost. Mi navijaci Novaka Djokovica zelimo da se Vuk vrati na teren jer to mu je prirodno staniste !

x

pre 2 godine

završio je svoje. ja nisam vakcinisan, ali da mi od špricanja nekog rastvora u telo zavisi multimilionski posao, vakcinisao bih se. on je pokušajem da na foru igra AO pokazao da mu je itekako stalo do para, a ne principa. da je do principa rekao bi - ne zanima me vaš vakserski turnir. ali, nije, a vi pričajte priče i lažite sebe. nigde ga neće pustiti, a on intelekta za razumno rasuđivanje nema.
(mnemonic, 16. januar 2022 22:26)

Pa baš se ne radi o parama. Očigledno ne poznaješ materiju. On na bilo kom turniru ATP 500 može da traži milion dolara da se samo pojavi.
Otišao je u Australiju da bi jurio istoriju i 21. GS. i zbog svega toga plaća kaznu + troškove suđenja u iznosu od pola miliona dolara!

Ana

pre 2 godine

Djokovic ce moci da igra na Vimbldonu po trenutnim pravilima.

Work related exception za ulazak u UK:

Category: Elite sportspersons – international
Before travel to England – if fully vaccinated
....

You do not need to quarantine.

Before travel to England – if not fully vaccinated
Before you travel to England you need to:

After arrival in England – if not fully vaccinated
You must quarantine in the place you are staying for 10 days. However, you can leave your accommodation to travel directly to and attend any specified competition (as listed in Schedule 5 in The Health Protection (Coronavirus, International Travel and Operator Liability) (England) Regulations 2021)) you are participating in with other elite sportspersons and essential operational or support staff. Travelling between multiple venue locations for the sports event is also permitted.

Ostatak se moze naci na www.gov.uk

Vlado

pre 2 godine

Nole je sve u pravu ali davno sam rekao da se on treba posvetiti samo tenisu. Ništa politika, ništa borba za druge tenisere. Gde su sad ti teniseri kolege da njega podrže? On voli one Ruse tenisere,a i oni ga ostaviše na cedilu. Podržava ga samo Kirjos koji je potpuno nebitan, klovn.Nisam protiv toga da se on bori protiv mrskog zapadnog sistema,ali ne tako,ne na taj način jer tako će samo gubiti. Treba da bude mudar kao zmija, lukav i da cuti,da igra i osvaja trofeje. Tako je najbolja osveta. A ono kako je sad otišao bio u Melburn,pa došao je mečki na rupu.Neka nabavi potvrdu da je vakcinisan, ili neka se stvarno vakciniše i igra.Neka prestane davati politicke izjave,i on i otac mu. Neka prestane da formira neku paralelnu tenisku federaciju. A kad završi karijeru, onda on i otac neka govore sve šta im je na duši protiv Zapada.Zapad jeste lažovski, jeste nepravedan ali nisu glupi i nisu naivni. Sve pare Nole je kod njih zaradio a ne u Rusiji i Srbiji. Zaradio pare kod njih, drži pare kod njih i tamo kupuje nekretnine,a on bi njih malo da zayebava. E pa ne može, nisu oni budale.Neka prestane biti naivan a da je pošten i dobar čovek to zna svaki dobronamerni čovek ove planete.

HanSolo

pre 2 godine

Oni su daleko ispred njega, a tek će sad biti! To još jedino tebi i nekolicini morona nije jasno.
(Žurkolomac, 16. januar 2022 23:20)

Ti objasni kako su oni "daleko izpred"!? Nemoj samo da "pametuješ" mali hrvatijancu..

juznjacka uteha

pre 2 godine

Pa sudeci prema teksu, Novak ce igrati prbo i jedino samo na turniru u BG. Inace kao rezident Monaka, on nece igrati na tom turniru jer nije vakcinisan? Zanimljivo. Naravno i da za SAD postoje izuzeci, no valjda ce ih oavaj put bolje prouciti i igrati bar na Floridi, gde je zakonom zabranjeno trazenje dokaza o vakcinisanju....

Novak potvrdio, dolazim!

pre 2 godine

Ima Visoko Open i piramide.
(Zoran, 16. januar 2022 22:26)

Organizator turnira dr Semir juče je rekao da će ove godine pored vakcinacije biti uveden i karantin od mesec dana, troškove boravka snose sami takmičari.

Prijezda

pre 2 godine

A do US Opena ce ukinuti zahtev za vizama, jer ce pandemija da se zavrsi.
(rade, 16. januar 2022 22:21)

Daleko je US Open, reč je da neće moći na IW i Majami. Kad se bude igrao USO Novak će biti u 36. godini. Ne pamtim da je bilo kad grupa jačih od njega, a Zverev i Medvedev svakako, bila mlađa 11-12 godina? Samo je Federer bio deset godina mlađi od Samprasa, ali se vrlo brzo povukao.

Žurka ponovo

pre 2 godine

@Žurkolomac
Ta dvojica su u tenisu (ono, čime se bave) neznatno iza, a u ostalim stvarima - kako ko gleda. Ali ne vredi to mnogim moronima pričati…

bla bla

pre 2 godine

Najveći si i sad …Nadal će ispasti od Karaceva u 3. kolu tako da bez brige ..Zvereva i Medu da pobedi ne može a moja je prognoza da ispada i pre njih…Njegova poslednja šansa je RG i tu će dati sve od sebe ,a mislim da će i tu izgubiti od Novaka,a Nole Wimbldon lagano i dosta za ovu godinu,imaj samo jedan više od ove dvojice nek crknu od muke

Samo fokus

pre 2 godine

Samo fokus na GS-ove, i na Nadala. Sve ostalo nije bitno. Na RG se videlo da Nadal i svez vise tamo ne moze protiv Novaka. Na WB je Novak favorit. Mladji je od Nadala i u prednosti je u borbi da na kraju ima vise GS-ova od njega. Federer otpada, gotov je. Ovo na AO ne mora biti lose, ko zna dali bi ga osvojio Novak, za mene je svejedno jeli deportovan ili kad ispadne. Ovako ce odmoriti za RG, gde je Nadalu jedina sansa.

Goran

pre 2 godine

"Posle toga slede turniri iz serije 1000 u Monte Karlu, Madridu i Rimu, a na njima će najverovatnije nastupati i vakcinisani". Ja cak mogu da idem toliko daleko da garantujem da ce na njima nastupati i vakcinisani.

Kiser

pre 2 godine

@Zurkolomac Kako su ispred Novaka kad je bolji od obojice u medjusobnim susretima,ima jednak broj slemova,ima sve masterse i zavrsne turnire. Bice da si ti pao sa marsa. On je definitivno ispred a sad ce biti jos vise.

igor

pre 2 godine

Ma jok bre, prvo ga pozovite, dajte mu izuzece, dajte mu vizu da moze da dodje da igra, a onda ga uhapsite, strpajte u zatvor, stavite u samicu, stavi te mu omcu oko vrata, razvlacite po naslovnim stranama, pisite i jos gore nego sada i nakraju ga izbacite.....mislim da je to ta filozofija?!?!?!?!

P.S.
I naravno, stavite mu krpu u usta....

siki

pre 2 godine

@(Kisna Glista, 16. januar 2022 22:16)

Što je potpuno ok. Osvojio sve što može da osvoji, zaradio brdo para, proputovao svet... Sve do 35. godine. Malo li je?

Aleksandar

pre 2 godine

Usa formular koji ima i na srpskom i na engleskom takodje ima mogucnost izuzetka tj medicinskih razloga, mozete ga lako skinuti sa sajta airserbia. Takodje zeleni sert se dobija i ako ste prelezali i za slucaj testa na antitela u drzavnim lab. Samo malo koncentracije u pisanju tekstova

Aleksandar

pre 2 godine

Usa formular koji ima i na srpskom i na engleskom takodje ima mogucnost izuzetka tj medicinskih razloga, mozete ga lako skinuti sa sajta airserbia. Takodje zeleni sert se dobija i ako ste prelezali i za slucaj testa na antitela u drzavnim lab. Samo malo koncentracije u pisanju tekstova

Aleksandar

pre 2 godine

Usa formular koji ima i na srpskom i na engleskom takodje ima mogucnost izuzetka tj medicinskih razloga, mozete ga lako skinuti sa sajta airserbia. Takodje zeleni sert se dobija i ako ste prelezali i za slucaj testa na antitela u drzavnim lab. Samo malo koncentracije u pisanju tekstova

matori

pre 2 godine

@(Milica, 16. januar 2022 23:01)

Milice, dušo, nije on imao problema sa vlastima Viktorije, koji su ga pustili da igra, već sa federalnim vlastima koje važe i u Sidneju.
kao drugo, nije mogao da stigne u Sidnej da igra 1.1. jer je bio zaražen, i kasno počeo pripreme, a dokumentacija za izuzeće je bila u proceduri tek pošto je "preležao" virus.

Ah

pre 2 godine

x
Novakov prelezan covid19 od 16.12. je izvor svih ovih problema. Mozda da se vise ne zeza da ne bi dobio zabrane i u drugim zemljama. Mozda da ode u Srbiju, izabere neki datum, javno objavi, sedi u kuci, otkaze sve obaveze, nadje dobrog hakera, pa onda tako opremljen krene na put...