Utorak, 28.01.2020.

13:30

Nova G.O.A.T. bitka – 50. put VIDEO

Novak Đoković i Rodžer Federer igraće međusobno u polufinalu Australijan opena, u četvrtak od 9.30 časova.

Izvor: B92

Nova G.O.A.T. bitka – 50. put VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

125 Komentari

Sortiraj po:

darko

pre 4 godine

Uzmimo da deka nije povredjen:kljuc je servis Federerov i Novakov ritern.Sve ostalo je manje bitno,jer Rodzer ne zeli u duge razmene...

mile

pre 4 godine

nole ima vremena da bude goat,federer je na zalasku i ovo su zadnji trzaji,sve u svemu ocekujem dobar i neizvestan mec i da nole pobedi 3-1

ne brukajte se, napred Nole ponos naš

pre 4 godine

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.
(GOAT, 29. januar 2020 23:42)

Da i ti nisi neki od onih obolelih partizanovaca? Pogledaj samo protiv koga je Federeer osvajao 7 prvih GS, a posebno s kim je igrao polufinale i 1/4. Dakle da su Nole pa i Rafa mlađi bio bi on ispod Samprasa.

rodjacrybabydzempercenakvadrat

pre 4 godine

Ma rodja se dobro ukakio! Umoran jeste, ali povredu je izmislio. Nema nikakve povrede garant! Isto kao sto je nije bilo u novembru 2014 kada je obukao dzemperce... Pa posle 3 dana igrao Dejvis Kup. Sramota. I nije 50 mec vec 51, aNo1e vodi 28:23 od danas.

Vukica

pre 4 godine

Volim Noleta jer je naš, ali i svakog drugog tenisera cenim i postujem i radujem se ovakvim susretima velikana, ne znam zasto besmisleni negativni glupi komentari na racun Federera

Just Do Nothing

pre 4 godine

Glavno da Novak ostane skoncentrisan do kraja i da brzo iskoristi brejkove; a ne da ovaj uspeva da se vrati, kao sa prethodnim protivnicima. Da ne pricam o mec loptama

goran

pre 4 godine

Goat jeste samo RF ili mozda RN ali NDJ nije. Niti ce biti ma koliko god se trudili da ga trpate u isti kos sa Federerom i Nadalom.

Brane

pre 4 godine

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.
(GOAT, 29. januar 2020 23:42)

hahahaha dobar si..majke mi

Zna se ko je najbolji

pre 4 godine

Koliko je Nole daleko otisao, najbolje govori i danasnji odnos na kladionici uoci ovog meca. Zaista bi bilo veliko iznenadjenje da Novak izgubi ovo polufinale.
U finalu ce, verovatno sa Timom, biti mnogo, mnogo teze.

ironmaiden

pre 4 godine

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.
(GOAT, 29. januar 2020 23:42) # Link komentara
Luka Puj anonimus? Kamo srece da je naleteo do sad na Zvereva, pa covek prvi put u polufinalu GS-a u 23. godini zivota, stvarno za pohvalu

sasa jokic

pre 4 godine

Nije Rodzer vise kalibar za epik. Bice to relativno lak mec za Noleta. Navijao sam za Rafu, jer je i on sada mnogo laksi protivnik Noletu od Tima i Zvereva.

haren

pre 4 godine

Za ove što prognoziraju ubedljivu pobedu Novaka sutra, setite se AO 2017 kada je Federer igrao 3 uzastopna meča u 5 setova - Nišikori, Vavrinka pa onda Nadal. Polako sa prognozama. Nikad se ne zna. Tenis je to.

sasha

pre 4 godine

@Istine radi
Sa tom pomenutom ekipom luzera Novak ima negativan skor. Safin ga je demolirao na Vimbldonu, a Novak je vec tada ima jednu GS titulu...

GOAT

pre 4 godine

Već je 27-23 a to što se navodno ne računa džemper je druga tema. Znači ovo će biti 51. susret i gotovo sigurno 28-23. Ne sećam se čak ni da je razlika u kvoti ikad bila ovolika. Na Novaka 1.22 a Feđa čak 6.00 što stvarno ne pamtim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (prangija, 28. januar 2020 14:12)

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.

Pegone

pre 4 godine

Pogledajte kladionice ,dovoljno da se zna ko je favorit :-)
Pobeda Federera je na 6
Nole na 1,14
Ovo je sa pokerstarsa a takav je i unibet.
Srecno Nole i da u finalu ocitas lekciju i Dominiku T :-))))))

Istine radi

pre 4 godine

Kazu Federer najbolji svih vremena.Samo jos nije uspeo da bude najbolji u svom vremenu 🤣. Sreca njegova sto je 5-6 godina bio bez ozbiljne konkurencije. Rodik,Filipusis,Safin,Davidenko su daleko slabiji od Djokovica i Nadala pa i Mareja i Delpa....

teniski ekspert od 2011

pre 4 godine

To sto Rodzer nije trenirao ne znaci da ce predati. Posle napornog meca i eventualne povrede to je uobicajeno da se ne trenira sutradan. Da ima veliki problem vec bi predao mec. Cekace do poslednjeg momenta da vidi kako ce mu se organizam oporaviti i shodno tome odluciti. Ukoliko moze igrati kompetitivan tenis sigurno nece predati jer ce on uvek uciniti sve da onemoguci ili oteza Novaku da ostvari svoje ciljeve.

Republika Srpska

pre 4 godine

Kako su srećni ovi Rodžerovi navijaci tj Nolomrzitelji...imaju kvotu 6.5 ...ujutro...da se obogate,na Novaka samo 1.11,mi koji volimo Noleta možemo samo da uživamo u njegovoj igri

alan ford

pre 4 godine

Federer je potpuno zdrav, naravno da nije ne bi bilo šanse da dobije onako težak meč. Svi znamo da je na ovaj način skinuo teret sa sebe u slučaju da Novak počne da ga dere kao na prethodnom meču AO. Dakle ako počne da ga dere ovaj neće završiti meč. Njegova jedina šansa je da pusti ruku i da pokuša na startu da unese nervozu u Novakovu igru. Ako vidi da ne ide- povreda....
(Pancevo, 29. januar 2020 20:50)

OVDE su ljudi davno prestali da se stide svojih izjava. Frojd je rekao-prvi znak da je covek glup je odsustvo stida.
Reci da je Federer zdrav i da se folira je-odsustvo stida. Navijanje je nesto drugo.

Nebojša

pre 4 godine

Radim pa nažalost ne mogu da gledam osim sporadično na live score jedino što mogu je da poželim dobar meč i finale za našeg šampiona.

nejasno

pre 4 godine

Ne znam iz kojeg su razloga u Melburnu vaši novinari.Oni su trebali javiti da li će biti meča ,ili ne.Vjerovatno se tamo već zna,dok vi ovdje nagađate i objavljujete stare informacija.Prema onom što se može pročitati meča neće biti ,jer Federer danas nije trenirao.

Džontra Volta

pre 4 godine

Da je danas Rafa pobedio,sigurno bi Rodžer predao Novaku. Bolje odmoran Novak i 17 GS nego da Rafa već sad izjednači. Kalkulant

gigi

pre 4 godine

Bilo je gusto na Wimbledon.. Ne bih da bude i sutra tako. Nije to dobro za srce. Sutra radim.. Praticu live score na kompjuteru.. Ali na svakih pola sata. Pa onda ako pobedi Novak, gledacu popodne sa mirnocom snimak i uživati. Pa onda u finalu šta bude. Bitno je da Nadal I Federer mu ne pobegnu sa Slam ovima. I ako Tim pobedi pa neka mu. Biće onda drugih bitki. Sa srećom Novace.

mmm

pre 4 godine

Novak više asova od Rodžera u dosadašnjem toku turnira, nešto što je bilo nezamislivo godinama unazad, pritom je proveo manje vremena na terenu, samim tim manje servis gemova. Odlično je što je unapredio servis i time prilagodio igru svojim godinama. Verovatno sutra bez problema protiv Federera, no Zverev ili Tim u potencijalnom finalu su druga priča. Korak po korak Nole.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

@@@
Nece Federer da kao Nole igra finale Rima pritiv Rafe a da zna da nema sanse za pobedu,zato 100% predaje.Ko je gledao video je da se predao i protiv Tenisa,a posto ovaj ne zna da zavrsi mec na kraju je i pobedio.
(Saci, 29. januar 2020 20:43)
Svako je Federerov zadnji meč video na svoj način.To je normalno.Igra nije samo ono na terenu.I to je normalno.
Šta je sustina?
Videcemo sutra meč dva velika tenisera.
Samo jedan će da pobedi.
Federer je u zadnjem meču uložio onoliko napora koliko je bilo potrebno za pobedu.Nama se činilo da je bio povredjen(on je to i potvrdio i treba verovati u to).Sve drugo je nagadjanje i sportski nekorektno.Umoran,povredjen,a možda je igrao leraksirano da odmori organizam za Novaka.I to može biti taktika i regularna je.Novak je protiv Miloša morao da zapne,jer je Milos pokazao dobru formu.
Sutra će sve biti jasno kada se igra završi.
Srecno legende,a neka pobedi Novak.Ne zameram onima koji navijaju za Rodzera da i oni požele to isto njemu.

Milosav

pre 4 godine

Ne otpisujte Rodju tako lako ljudi, stari je to lisac, plus ne zaboravite publiku, sigurno ce biti na njegovoj strani. Medjutim i Novak mi na ovom turniru izgleda hladan kao spricer, ima neki izraz ekstremnog samopouzdanja na licu. Mislim da moze da pobedi Rodju bez problema samo ako je stalozen.
Ajmo Nole, Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!

antiDebil

pre 4 godine

OVDE su ljudi davno prestali da se stide svojih izjava. Frojd je rekao-prvi znak da je covek glup je odsustvo stida.
Reci da je Federer zdrav i da se folira je-odsustvo stida. Navijanje je nesto drugo.
(alan ford, 29. januar 2020 21:03)

Da li je zdrav ili nije to ne znam, velike su sanse da jeste. Da je folirant, to svakako, i to tezi oblik!
2 od 3 puta kada ga je Djokovic dobio na ovom turniru on posle meca imao neke izgovore, prvo je bila neka bolest koja se pojavila nakon poraza i ubrzo je nestala, neki su zavrsavali karijere zbog toga a kod ovoga je to proslo kao prehlada, a drugi put nije mogao da se odluci na koji nacin je povredio koleno pa je ispricao 2 verzije price, naravno za povredu se saznalo nakon poraza!
Ti si verovatno zaboravio njegovu poslednju pobedu nad Djokovicem na GS turniru, tj tada nisi ni pratio tenis. Do tog polufinala se takodje nekako doteturao, igrao meceve u 5 setova, jedva prosao, uzimao 15-tominutne tajmaute, vukao se po terenu, bol u ledjima itd...a onda je sve to u polufinalu iznenada nestalo, iscezlo, kao da se nikada nista nije dogodilo!!
Sta kaze Frojd za takve folirante?

Randy Marsh

pre 4 godine

Pitanje za vas, većinu, koja smatra da je međusobni duel važniji od broja GS trofeja: šta biste više voleli - da Novak uzme trofej a da ne igra protiv Rogera i Rafe i da uzme titulu ili da pobedi nekog od njih na putu do finala (i time poboljša međusobni skor) a izgubi u finalu od nekog npr. Tima ili Zvereva? 
I tako isto iz turnira u turnir... 

Ili navedite 1 sport u kome je važnije pobediti određenog protivnika nego osvojiti titulu? 

Lupajte minuse slobodno, al bar malo razmislite o ovome - Stvarno smara više čitati iste komentare o medjusobnom skoro protiv ove dvojice.

Saci

pre 4 godine

Nece Federer da kao Nole igra finale Rima pritiv Rafe a da zna da nema sanse za pobedu,zato 100% predaje.Ko je gledao video je da se predao i protiv Tenisa,a posto ovaj ne zna da zavrsi mec na kraju je i pobedio.

Tn

pre 4 godine

Sutra, ako ovakav Federer pobedi Djokovica, i to na AO, mislim da Djokovic treba da okaci reket o klin. Veliki sam Rodzerov navijac, ali plasim se da ni 2 sata mec nece potrajati.

Swedenonline

pre 4 godine

Roger se ovde pribojava da bi moglo da se desi da izgubi dostojanstvo. To je veća cena koju ego plaća nego li rezultatski poraz. Vrlo je on dobro upoznat sa svojim ličnosti a sa godinama ego raste i preuzima ličnost. Jer, sve mu se češće dešava da njegovo pravo ja ispliva na površinu i to mu nikako ne ide u prilog.

Pancevo

pre 4 godine

Federer je potpuno zdrav, naravno da nije ne bi bilo šanse da dobije onako težak meč. Svi znamo da je na ovaj način skinuo teret sa sebe u slučaju da Novak počne da ga dere kao na prethodnom meču AO. Dakle ako počne da ga dere ovaj neće završiti meč. Njegova jedina šansa je da pusti ruku i da pokuša na startu da unese nervozu u Novakovu igru. Ako vidi da ne ide- povreda....

Psychoooo!!!

pre 4 godine

Ови преподотентни Швајцарци мисле да су нај већи на свету. Сутра ће им наш Ноле показати да смо ми Срби нај већи! Ноле побеђује сигурно! Србија побеђује! Цео свет је наш!!! Живела Србија!!! Живело Православље!!!

Mario

pre 4 godine

Sutra ce djokovic dobiti lagano federera isto
Onako Kako je citavu karijeru nadal dobivao Federera na sljaci .. ( veliki Fan Rogera )

slaviša šmigič

pre 4 godine

kao god novak se uvek muči protiv federera pa odluči poen dva celu utakmicu neki ovde pišu budalaštine tipa 3-0 i tako biče to njihov ljubilarni 50 susret i veoma su si blizu,nadam se,da če novaka iči servis kad ga ide servis tad je novaka gotovo pa nemoguče pobediti desi se ali retko uspeju igrači kojima stvarno mora jednostavno,da ide sve što zamisle u teren čak i ono što nežele pogadjaju kao poslednji put dominik tim koji e pogodio neverovatni broj linija i još srečno mu se od mreže odbijale loptice preko mreže u veoma važnim momentima.biče ovo pravi klasik i nadam se finalu novak-nadal šanse u polufinalu su 50-50 verujem,da če jedan od ove dvojice uzeti australiu nadam se,da če nas novak ponovo uveseliti.

Konfučije

pre 4 godine

Polako po ko zna koji put se zaokružuje polufinale sa istim licima. Tamo Nadal prolazi sigurno i mislim Zverev. Iako bih voleo da to bude Stan. Mladi lavovi još uvek imaju mlečne zube. Novak, uz svo poštovanje Federera ne bi smeo imati problem sa plasmanom u finale. Gde će sačekati gotovo izvesno Nadala. Pa u nedelju neka pobedi bolji. Verujem da je to Novak.

petar

pre 4 godine

@dule Novak je počeo da osvaja kad je Roger napunio 30 i kraj, tu se svaka priča završava.
(jovan, 28. januar 2020 15:22)

Roger je prestao da osvaja kada je Novak promenio ishranu i resio se svakodnevnih alergijskih reakcija. Tu je pocetak jedne carobne price.

Lik

pre 4 godine

Bez obzira na sve, svaka čast velikanima, jer su opet održali lekciju novoj generaciji. Đoković najverovatnije osvaja turnir tako da još nema govora o smeni generacija.
(Đorđe, 28. januar 2020 14:36)

Slažem se svakako a Federeru želim da igra još bar 2-3god. jer ako on ode postaće dosadan i Novak kada krene da rastura ovu mlađariju.

Randy Marsh

pre 4 godine

Pitanje za vas, većinu, koja smatra da je međusobni duel važniji od broja GS trofeja: šta biste više voleli - da Novak uzme trofej a da ne igra protiv Rogera i Rafe i da uzme titulu ili da pobedi nekog od njih na putu do finala (i time poboljša međusobni skor) a izgubi u finalu od nekog npr. Tima ili Zvereva?
I tako isto iz turnira u turnir...

Ili navedite 1 sport u kome je važnije pobediti određenog protivnika nego osvojiti titulu?

Lupajte minuse slobodno, al bar malo razmislite o ovome - Stvarno smara više čitati iste komentare o medjusobnom skoro protiv ove dvojice.

nik

pre 4 godine

dajteee dedu.Baja rekorder a najvise uzeo u konkurenciji Endija Rodika.Dajte tog ldola I najboljeg da ga odere ovaj Nas bezobraznik sto se umesao u idilu elite da su I oni u necem posebni I najbolji.

rale

pre 4 godine

Pa dva puta ga je Rodja pomeo u bitnim mečevima za njega, u prekinutom nizu od 40+ pobeda i na zavrsnom prosle godine da se vrati na prvo mesto. Red je da se to vrati sa kamatom na ovaj jubilarni 50 susret koga cemo se rado secati svi koji smo uz Noleta

Kole

pre 4 godine

Novak je počeo da osvaja kad je Roger napunio 30 i kraj, tu se svaka priča završava.
(jovan, 28. januar 2020 15:22)

Djokovic je 2008. unakazio Federera(27godina) u Australiji sa 3-0

Dvorska budala

pre 4 godine

Svaki meč sa direktnim konkurentima sa GOAT liste je za Nola veliki pritisak jer zaostaje za obojicom. Federer ima male šanse u polufinalu (80:20 po meni da prolazi Nolo) ali to je samo pola posla jer (verovatno) u finalu igra sa Nadalom koji gubi vrlo malo polufinala (6 od 33!) i finala (8 od 27), pa će mu u slučaju pobede Nadal odmaći na 20 a posle RG 2020 i verovatno nedostižnih 21 GS titulu. Nolo "ne sme" da izgubi 1/2 finale i "mora" da dobije finale. Jedini koji može da pomogne je Tim.

Proka

pre 4 godine

@Dvorska budala , zaboravio si da kazes, kada se vec bavis statistikom, kako je Nadal prolazio protiv Djokovica na AO do sada, kako stoji na GS uopste i kako stoji na betonu. Cisto da se zabavimo ... A Nadala od Djokovica moze da spase Tim to se slazem.

Topi

pre 4 godine

Svi pricate o godinama koje Federer ima a to nema veze sa realnoscu. Neko brze stari, neko sporije, neko brze sazreva a neko obratno. Poenta je da hronoloska starost nema veze sa realnom bioloskom staroscu. Niko od nas ne zna sa sigurnoscu kolko smo bioloski stari. Sasvim je moguce da je Federer bioloski stariji od Novaka samo 1,2 godine. Isto tako je moguce i da je mladji i od Novaka i Nadala... Brojati i racunati godine su izmislili pragmaticari koji nemaju pojma kako funkcionise zivi svet. Ili je to podvala medicinske mafije kako bi nocebo delovao negativno na populaciju i podsvesno verovao da stari i da bi pocinjao da tripuje da se razboljeva...

Kralj Ibi

pre 4 godine

Nestvarno zvuči 50 međusobnih susreta.
Da li postoji jos neki sport gde se može sastati sa jednim od najvecih protivnika čak 50 puta?

War Inside My Head

pre 4 godine

Polako ljudi,svi vi koji pričate da Federer ne može više zbog godina i povreda,već smo kroz to prošli prije 5-6 god.Tad smo ga otpisali,po neki su se nezasluženo posprdavali sa njim,ali čovjek je očigledno veliki teniser,nadam se da će Nole maksimalno ozbiljno odigrati meč.

Malo statistike

pre 4 godine

Djokovic - Federer 26-23

14-6 za Djokovica u finalima svih turnira

10-6 za Djokovica na GS ukupno

4-1 za Djokovica u finalima GS

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu zavrsnog mastersa

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu Vimbldona

kako da ne

pre 4 godine

Nova GOAT bitka? Sta, Novak vec ima isti broj GS, pa ovaj mec odlucuje ko je GOAT? Eh, kad bi to bilo kako mali Djokica zamislja, ali, cini mi se, niko sem ovdasnjih komentatora ne uzima za kriterijum medjusobni skor, i to samo poslednjih godina.

Sinisa

pre 4 godine

Mora Novak da bude oprezan,izuzetno fokusiran...Federeru ako krene onaj njegov ludacki servis,pravice probleme,i to Novak dobro zna...Zato treba dati 200% na terenu,i nadam se finalu.

Đorđe

pre 4 godine

Federer ima 39 godina, povređen je i prethodna 3 meča se dosta mučio. Vreme je učinilo svoje i njegovo telo, bez obzira na neverovatan talenat, ne može ispratiti ovakav ritam. Nažalost svih pravih ljubitelja tenisa, ovaj meč neće biti na nivou njihovih ranijih epskih klasika, već će to biti lagano odrađivanje posla Đokovića u maksimum 4 seta. Pitanje je hoće li Federer uopšte biti u stanju da igra. Možda Federer podigne formu za OI i Vimbldon, ali to će ja mislim biti njegova labudova pesma, jer nema više onu lakoću sa kojom igra već 20 godina.
Bez obzira na sve, svaka čast velikanima, jer su opet održali lekciju novoj generaciji. Đoković najverovatnije osvaja turnir tako da još nema govora o smeni generacija.

Stefan

pre 4 godine

Ljudi ne kontam jel novak igra u cetvrtak pre podne ili petak pre podne po nasem naravno ako je nocni termin
(darko, 28. januar 2020 14:06)

Cetvrtak pola 10 ujutru

dule

pre 4 godine

@Ja sam u Nemackoj na mene ne racunajte
Federer ima 38 godina, zasto mu svake godine ljudi povecavaju za jednu nije mi jasno, itekako se moze znati ko je najbolji, bas zato sto igraju u istoj eri, tu su medjusobni dueli i slemovi, kad zavrse karijere videce se jasno ko je najbolji

Ivan

pre 4 godine

Ovi što pišu da će Federer predati meč protiv Noleta u polufinalu bez borbe grdno se varaju! Neće to učiniti zbog puno toga! Prvo, ovo je možda i poslednji njihov susret na Gren Slemovima, neće ga nipošto upropastiti time što će se povući iz meča i predati ga, drugo, nema šta da izgubi ovim mečom, bez obzira u kakvoj je formi i koliko godina ima, njihov prethodni susret na Gren Slemu, onaj na Vimbldonu prošle godine, doneo mu je najveći udar u njegovoj karijeri po sopstvenom njegovom priznanju i ništa više nakon toga Federeru neće teško pasti, i treće, upravo zbog Vimbldona prošle godine i zbog svih silnih poraza od Noleta na Gren Slemovima probaće još jednom da ga pobedi na Gren Slemu, ako izgubi ništa strašno, ali ako pobedi napraviće slatku osvetu i otići u sportsku penziju uzdignute glave. Dakle, nema ništa od predaje Federera izbite to sebi iz glave! Biće veoma veoma težak meč!

prangija

pre 4 godine

Već je 27-23 a to što se navodno ne računa džemper je druga tema. Znači ovo će biti 51. susret i gotovo sigurno 28-23. Ne sećam se čak ni da je razlika u kvoti ikad bila ovolika. Na Novaka 1.22 a Feđa čak 6.00 što stvarno ne pamtim.

CroFed

pre 4 godine

Roger već gotovo 8 godina nije uspio pobijediti Novaka na grand slamu, a tako će i ostati osim ako stari velemajstor uspije izvući nekog zeca iz šešira i posve iznenadi Novaka. Treba imati na umu i očigledan umor Rogera. Samim time Novak ulazi u njihov 50. dvoboj kao apsolutni favorit, što ne znači da se meč neće zakomplicirati pod uvjetom da se FedEx bude osjećao fizički spremnim nositi s izazovom takvog meča...

boxi

pre 4 godine

Vidno da je Federer dosadasnji deo turnira igrao na svezinu (svi su se cudili njegovoj eleganciji i izdrzljivosti), za razliku od Novaka koji je igrao i u decembru i januaru, medjutim ucestalo igranje na 3 dobijena seta, uzima danak, naceo ga Milman a danas je imao probleme (od kojih godinama pati), tako da je veliko pitanje da li ce ponovo obuci "dzemper" ili ce ipak izaci na megdan gde su mu sanse minimalne.
Po reakcijama njegove loze videlo se da su i oni bili digli ruke od nekog uspeha na AO.

South Park

pre 4 godine

Mislim da Federer izadje na teren sansa je 51%naspram 49%da ce predati meč.Pritisak mu je veliki prema organizatoru,svesan da mu je sansa sa ovakvim Novakom gotovo nikakva,jos te prepone i ko tna sta jos,mečevi po 5 setova i pozne godine da bi u losoj formi i povredjen igrao mislim da nece taj luksuz sebi prirediti.Ocekujte vest da je predao meč.

Jedan je Djoković Novak

pre 4 godine

Samo pun gas od pocetka meca i 80% No1e resava to u svoju korist
Servis mora da bude na nivou kao do sad, ako ne i bolji od ovoga i nema zime

Malkom

pre 4 godine

Nadal ima ipak najbolji ždrijeb, jer izbjegao je I Federera i Đokovića. Kyrgios će mu biti najteži protivnik do finala. Federer je autsajder, ali on je najopasniji kad nema šta izgubiti.
(Topnik, 28. januar 2020 13:36)

Kirjos, pa Tim, pa Zverev (ili Stenimal). Ne bih se baš složio.

Topnik

pre 4 godine

Nadal ima ipak najbolji ždrijeb, jer izbjegao je I Federera i Đokovića. Kyrgios će mu biti najteži protivnik do finala. Federer je autsajder, ali on je najopasniji kad nema šta izgubiti.

Nebojša

pre 4 godine

Nadal ima ipak najbolji ždrijeb, jer izbjegao je I Federera i Đokovića. Kyrgios će mu biti najteži protivnik do finala. Federer je autsajder, ali on je najopasniji kad nema šta izgubiti.
(Topnik, 28. januar 2020 13:36)

Kirjos, pa Tim, pa Zverev (ili Stenimal). Ne bih se baš složio.
(Malkom, 28. januar 2020 13:50)

Da je neko Nadala pitao Raonic pa Novak pa Federer ili ovi sa kojima igra budi siguran da nebi ništa menjao kirios Thiem Zverev i Wavrinka sve su to igrači sa kojima on može da izadje na kraj dok sa Novakom i Federerom na betonu i travi ne može već duži niz godina.

Robert

pre 4 godine

Nakon tri uzastopna vrlo teska meca, Federerove sanse, koje su svakako bile ispod 50%, drasticno su pale. Jos se i ta povreda prepona sada nakacila, tako da ima mozda 10-ak posto sanse. Nego, sada je stvar u tome da je zbog svega ovoga Nole ogroman favorit i onaj koji mnogo gubi ako, nekim cudom, ispusti ovaj mec iz ruku. Bilo bi ponizavajuce da ga, pod ovakvim okolnostima, Roger dobije. Verovatno ce mu zvoniti glava od pritiska, jer opravdanja za eventalni poraz apsolutno nece biti. Ipak, sanse za tako nesto su smesne i prognoziram 3:0.

Ja sam u Nemackoj na mene ne racunajte

pre 4 godine

Federer iam 39 godina i igrao je 5 setova. Ako uzme i jedan set bice to uspeh. Mislim da mu je realno to u ovom razvoju dogadjaja i maksimum. Novak ima 32 godine. Ko god se bavio sportom obicno je poceo da pada posle 30. Znate li koje je opetrecenje za zglobove u Tenisu? Mislimd aje samo u pojedinim disciplinama skijanja vece ali tenis se igra satima. Jedan od najtezih sportova po pitanju fizicke spreme. Sva trojica su G.O.A.T. Ajde nek mi neko kaze izmedju Pelea, Maradone, Ronalda, Ronaldinja i Mesija koji je najveci? Tesko da i u jednom sportu gde su u igri milijarde eura, koji se igra duze od pola veka profesionalno postoji najveci svih vremena. Pitanje je samo ko kakvu konkurenciju ima u svojoj eri. I ta konkurencija ga tera da bude bolji nego sto bi bio zato verujem da su ova trojica najbolji ikada jer su imali srecu da se bore u istoj eri.

kris

pre 4 godine

Mozda Federer preda bez borbe.Imao je preduge i iscrpljujuce meceve i ako je jos povredjen,mozda nece biti u stanju da se takmici na ovom nivou.

Malkom

pre 4 godine

Novak danas nije pokazao fantastičnu igru kao pre dva i četiri dana. Naprotiv, Miloš je bio veoma loš. Tako da biće krvavo protiv Federera.

Robert

pre 4 godine

Nakon tri uzastopna vrlo teska meca, Federerove sanse, koje su svakako bile ispod 50%, drasticno su pale. Jos se i ta povreda prepona sada nakacila, tako da ima mozda 10-ak posto sanse. Nego, sada je stvar u tome da je zbog svega ovoga Nole ogroman favorit i onaj koji mnogo gubi ako, nekim cudom, ispusti ovaj mec iz ruku. Bilo bi ponizavajuce da ga, pod ovakvim okolnostima, Roger dobije. Verovatno ce mu zvoniti glava od pritiska, jer opravdanja za eventalni poraz apsolutno nece biti. Ipak, sanse za tako nesto su smesne i prognoziram 3:0.

Ivan

pre 4 godine

Ovi što pišu da će Federer predati meč protiv Noleta u polufinalu bez borbe grdno se varaju! Neće to učiniti zbog puno toga! Prvo, ovo je možda i poslednji njihov susret na Gren Slemovima, neće ga nipošto upropastiti time što će se povući iz meča i predati ga, drugo, nema šta da izgubi ovim mečom, bez obzira u kakvoj je formi i koliko godina ima, njihov prethodni susret na Gren Slemu, onaj na Vimbldonu prošle godine, doneo mu je najveći udar u njegovoj karijeri po sopstvenom njegovom priznanju i ništa više nakon toga Federeru neće teško pasti, i treće, upravo zbog Vimbldona prošle godine i zbog svih silnih poraza od Noleta na Gren Slemovima probaće još jednom da ga pobedi na Gren Slemu, ako izgubi ništa strašno, ali ako pobedi napraviće slatku osvetu i otići u sportsku penziju uzdignute glave. Dakle, nema ništa od predaje Federera izbite to sebi iz glave! Biće veoma veoma težak meč!

Malkom

pre 4 godine

Nadal ima ipak najbolji ždrijeb, jer izbjegao je I Federera i Đokovića. Kyrgios će mu biti najteži protivnik do finala. Federer je autsajder, ali on je najopasniji kad nema šta izgubiti.
(Topnik, 28. januar 2020 13:36)

Kirjos, pa Tim, pa Zverev (ili Stenimal). Ne bih se baš složio.

Kole

pre 4 godine

Novak je počeo da osvaja kad je Roger napunio 30 i kraj, tu se svaka priča završava.
(jovan, 28. januar 2020 15:22)

Djokovic je 2008. unakazio Federera(27godina) u Australiji sa 3-0

kris

pre 4 godine

Mozda Federer preda bez borbe.Imao je preduge i iscrpljujuce meceve i ako je jos povredjen,mozda nece biti u stanju da se takmici na ovom nivou.

Milosav

pre 4 godine

Ne otpisujte Rodju tako lako ljudi, stari je to lisac, plus ne zaboravite publiku, sigurno ce biti na njegovoj strani. Medjutim i Novak mi na ovom turniru izgleda hladan kao spricer, ima neki izraz ekstremnog samopouzdanja na licu. Mislim da moze da pobedi Rodju bez problema samo ako je stalozen.
Ajmo Nole, Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!

CroFed

pre 4 godine

Roger već gotovo 8 godina nije uspio pobijediti Novaka na grand slamu, a tako će i ostati osim ako stari velemajstor uspije izvući nekog zeca iz šešira i posve iznenadi Novaka. Treba imati na umu i očigledan umor Rogera. Samim time Novak ulazi u njihov 50. dvoboj kao apsolutni favorit, što ne znači da se meč neće zakomplicirati pod uvjetom da se FedEx bude osjećao fizički spremnim nositi s izazovom takvog meča...

Sinisa

pre 4 godine

Mora Novak da bude oprezan,izuzetno fokusiran...Federeru ako krene onaj njegov ludacki servis,pravice probleme,i to Novak dobro zna...Zato treba dati 200% na terenu,i nadam se finalu.

Ja sam u Nemackoj na mene ne racunajte

pre 4 godine

Federer iam 39 godina i igrao je 5 setova. Ako uzme i jedan set bice to uspeh. Mislim da mu je realno to u ovom razvoju dogadjaja i maksimum. Novak ima 32 godine. Ko god se bavio sportom obicno je poceo da pada posle 30. Znate li koje je opetrecenje za zglobove u Tenisu? Mislimd aje samo u pojedinim disciplinama skijanja vece ali tenis se igra satima. Jedan od najtezih sportova po pitanju fizicke spreme. Sva trojica su G.O.A.T. Ajde nek mi neko kaze izmedju Pelea, Maradone, Ronalda, Ronaldinja i Mesija koji je najveci? Tesko da i u jednom sportu gde su u igri milijarde eura, koji se igra duze od pola veka profesionalno postoji najveci svih vremena. Pitanje je samo ko kakvu konkurenciju ima u svojoj eri. I ta konkurencija ga tera da bude bolji nego sto bi bio zato verujem da su ova trojica najbolji ikada jer su imali srecu da se bore u istoj eri.

Kralj Ibi

pre 4 godine

Nestvarno zvuči 50 međusobnih susreta.
Da li postoji jos neki sport gde se može sastati sa jednim od najvecih protivnika čak 50 puta?

Đorđe

pre 4 godine

Federer ima 39 godina, povređen je i prethodna 3 meča se dosta mučio. Vreme je učinilo svoje i njegovo telo, bez obzira na neverovatan talenat, ne može ispratiti ovakav ritam. Nažalost svih pravih ljubitelja tenisa, ovaj meč neće biti na nivou njihovih ranijih epskih klasika, već će to biti lagano odrađivanje posla Đokovića u maksimum 4 seta. Pitanje je hoće li Federer uopšte biti u stanju da igra. Možda Federer podigne formu za OI i Vimbldon, ali to će ja mislim biti njegova labudova pesma, jer nema više onu lakoću sa kojom igra već 20 godina.
Bez obzira na sve, svaka čast velikanima, jer su opet održali lekciju novoj generaciji. Đoković najverovatnije osvaja turnir tako da još nema govora o smeni generacija.

War Inside My Head

pre 4 godine

Polako ljudi,svi vi koji pričate da Federer ne može više zbog godina i povreda,već smo kroz to prošli prije 5-6 god.Tad smo ga otpisali,po neki su se nezasluženo posprdavali sa njim,ali čovjek je očigledno veliki teniser,nadam se da će Nole maksimalno ozbiljno odigrati meč.

Nebojša

pre 4 godine

Nadal ima ipak najbolji ždrijeb, jer izbjegao je I Federera i Đokovića. Kyrgios će mu biti najteži protivnik do finala. Federer je autsajder, ali on je najopasniji kad nema šta izgubiti.
(Topnik, 28. januar 2020 13:36)

Kirjos, pa Tim, pa Zverev (ili Stenimal). Ne bih se baš složio.
(Malkom, 28. januar 2020 13:50)

Da je neko Nadala pitao Raonic pa Novak pa Federer ili ovi sa kojima igra budi siguran da nebi ništa menjao kirios Thiem Zverev i Wavrinka sve su to igrači sa kojima on može da izadje na kraj dok sa Novakom i Federerom na betonu i travi ne može već duži niz godina.

Istine radi

pre 4 godine

Kazu Federer najbolji svih vremena.Samo jos nije uspeo da bude najbolji u svom vremenu 🤣. Sreca njegova sto je 5-6 godina bio bez ozbiljne konkurencije. Rodik,Filipusis,Safin,Davidenko su daleko slabiji od Djokovica i Nadala pa i Mareja i Delpa....

prangija

pre 4 godine

Već je 27-23 a to što se navodno ne računa džemper je druga tema. Znači ovo će biti 51. susret i gotovo sigurno 28-23. Ne sećam se čak ni da je razlika u kvoti ikad bila ovolika. Na Novaka 1.22 a Feđa čak 6.00 što stvarno ne pamtim.

antiDebil

pre 4 godine

OVDE su ljudi davno prestali da se stide svojih izjava. Frojd je rekao-prvi znak da je covek glup je odsustvo stida.
Reci da je Federer zdrav i da se folira je-odsustvo stida. Navijanje je nesto drugo.
(alan ford, 29. januar 2020 21:03)

Da li je zdrav ili nije to ne znam, velike su sanse da jeste. Da je folirant, to svakako, i to tezi oblik!
2 od 3 puta kada ga je Djokovic dobio na ovom turniru on posle meca imao neke izgovore, prvo je bila neka bolest koja se pojavila nakon poraza i ubrzo je nestala, neki su zavrsavali karijere zbog toga a kod ovoga je to proslo kao prehlada, a drugi put nije mogao da se odluci na koji nacin je povredio koleno pa je ispricao 2 verzije price, naravno za povredu se saznalo nakon poraza!
Ti si verovatno zaboravio njegovu poslednju pobedu nad Djokovicem na GS turniru, tj tada nisi ni pratio tenis. Do tog polufinala se takodje nekako doteturao, igrao meceve u 5 setova, jedva prosao, uzimao 15-tominutne tajmaute, vukao se po terenu, bol u ledjima itd...a onda je sve to u polufinalu iznenada nestalo, iscezlo, kao da se nikada nista nije dogodilo!!
Sta kaze Frojd za takve folirante?

Republika Srpska

pre 4 godine

Kako su srećni ovi Rodžerovi navijaci tj Nolomrzitelji...imaju kvotu 6.5 ...ujutro...da se obogate,na Novaka samo 1.11,mi koji volimo Noleta možemo samo da uživamo u njegovoj igri

petar

pre 4 godine

@dule Novak je počeo da osvaja kad je Roger napunio 30 i kraj, tu se svaka priča završava.
(jovan, 28. januar 2020 15:22)

Roger je prestao da osvaja kada je Novak promenio ishranu i resio se svakodnevnih alergijskih reakcija. Tu je pocetak jedne carobne price.

Malo statistike

pre 4 godine

Djokovic - Federer 26-23

14-6 za Djokovica u finalima svih turnira

10-6 za Djokovica na GS ukupno

4-1 za Djokovica u finalima GS

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu zavrsnog mastersa

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu Vimbldona

teniski ekspert od 2011

pre 4 godine

To sto Rodzer nije trenirao ne znaci da ce predati. Posle napornog meca i eventualne povrede to je uobicajeno da se ne trenira sutradan. Da ima veliki problem vec bi predao mec. Cekace do poslednjeg momenta da vidi kako ce mu se organizam oporaviti i shodno tome odluciti. Ukoliko moze igrati kompetitivan tenis sigurno nece predati jer ce on uvek uciniti sve da onemoguci ili oteza Novaku da ostvari svoje ciljeve.

boxi

pre 4 godine

Vidno da je Federer dosadasnji deo turnira igrao na svezinu (svi su se cudili njegovoj eleganciji i izdrzljivosti), za razliku od Novaka koji je igrao i u decembru i januaru, medjutim ucestalo igranje na 3 dobijena seta, uzima danak, naceo ga Milman a danas je imao probleme (od kojih godinama pati), tako da je veliko pitanje da li ce ponovo obuci "dzemper" ili ce ipak izaci na megdan gde su mu sanse minimalne.
Po reakcijama njegove loze videlo se da su i oni bili digli ruke od nekog uspeha na AO.

mmm

pre 4 godine

Novak više asova od Rodžera u dosadašnjem toku turnira, nešto što je bilo nezamislivo godinama unazad, pritom je proveo manje vremena na terenu, samim tim manje servis gemova. Odlično je što je unapredio servis i time prilagodio igru svojim godinama. Verovatno sutra bez problema protiv Federera, no Zverev ili Tim u potencijalnom finalu su druga priča. Korak po korak Nole.

South Park

pre 4 godine

Mislim da Federer izadje na teren sansa je 51%naspram 49%da ce predati meč.Pritisak mu je veliki prema organizatoru,svesan da mu je sansa sa ovakvim Novakom gotovo nikakva,jos te prepone i ko tna sta jos,mečevi po 5 setova i pozne godine da bi u losoj formi i povredjen igrao mislim da nece taj luksuz sebi prirediti.Ocekujte vest da je predao meč.

haren

pre 4 godine

Za ove što prognoziraju ubedljivu pobedu Novaka sutra, setite se AO 2017 kada je Federer igrao 3 uzastopna meča u 5 setova - Nišikori, Vavrinka pa onda Nadal. Polako sa prognozama. Nikad se ne zna. Tenis je to.

gigi

pre 4 godine

Bilo je gusto na Wimbledon.. Ne bih da bude i sutra tako. Nije to dobro za srce. Sutra radim.. Praticu live score na kompjuteru.. Ali na svakih pola sata. Pa onda ako pobedi Novak, gledacu popodne sa mirnocom snimak i uživati. Pa onda u finalu šta bude. Bitno je da Nadal I Federer mu ne pobegnu sa Slam ovima. I ako Tim pobedi pa neka mu. Biće onda drugih bitki. Sa srećom Novace.

Pegone

pre 4 godine

Pogledajte kladionice ,dovoljno da se zna ko je favorit :-)
Pobeda Federera je na 6
Nole na 1,14
Ovo je sa pokerstarsa a takav je i unibet.
Srecno Nole i da u finalu ocitas lekciju i Dominiku T :-))))))

Pancevo

pre 4 godine

Federer je potpuno zdrav, naravno da nije ne bi bilo šanse da dobije onako težak meč. Svi znamo da je na ovaj način skinuo teret sa sebe u slučaju da Novak počne da ga dere kao na prethodnom meču AO. Dakle ako počne da ga dere ovaj neće završiti meč. Njegova jedina šansa je da pusti ruku i da pokuša na startu da unese nervozu u Novakovu igru. Ako vidi da ne ide- povreda....

Stefan

pre 4 godine

Ljudi ne kontam jel novak igra u cetvrtak pre podne ili petak pre podne po nasem naravno ako je nocni termin
(darko, 28. januar 2020 14:06)

Cetvrtak pola 10 ujutru

Nebojša

pre 4 godine

Radim pa nažalost ne mogu da gledam osim sporadično na live score jedino što mogu je da poželim dobar meč i finale za našeg šampiona.

Topnik

pre 4 godine

Nadal ima ipak najbolji ždrijeb, jer izbjegao je I Federera i Đokovića. Kyrgios će mu biti najteži protivnik do finala. Federer je autsajder, ali on je najopasniji kad nema šta izgubiti.

Jedan je Djoković Novak

pre 4 godine

Samo pun gas od pocetka meca i 80% No1e resava to u svoju korist
Servis mora da bude na nivou kao do sad, ako ne i bolji od ovoga i nema zime

rale

pre 4 godine

Pa dva puta ga je Rodja pomeo u bitnim mečevima za njega, u prekinutom nizu od 40+ pobeda i na zavrsnom prosle godine da se vrati na prvo mesto. Red je da se to vrati sa kamatom na ovaj jubilarni 50 susret koga cemo se rado secati svi koji smo uz Noleta

Mario

pre 4 godine

Sutra ce djokovic dobiti lagano federera isto
Onako Kako je citavu karijeru nadal dobivao Federera na sljaci .. ( veliki Fan Rogera )

Konfučije

pre 4 godine

Polako po ko zna koji put se zaokružuje polufinale sa istim licima. Tamo Nadal prolazi sigurno i mislim Zverev. Iako bih voleo da to bude Stan. Mladi lavovi još uvek imaju mlečne zube. Novak, uz svo poštovanje Federera ne bi smeo imati problem sa plasmanom u finale. Gde će sačekati gotovo izvesno Nadala. Pa u nedelju neka pobedi bolji. Verujem da je to Novak.

dule

pre 4 godine

@Ja sam u Nemackoj na mene ne racunajte
Federer ima 38 godina, zasto mu svake godine ljudi povecavaju za jednu nije mi jasno, itekako se moze znati ko je najbolji, bas zato sto igraju u istoj eri, tu su medjusobni dueli i slemovi, kad zavrse karijere videce se jasno ko je najbolji

Proka

pre 4 godine

@Dvorska budala , zaboravio si da kazes, kada se vec bavis statistikom, kako je Nadal prolazio protiv Djokovica na AO do sada, kako stoji na GS uopste i kako stoji na betonu. Cisto da se zabavimo ... A Nadala od Djokovica moze da spase Tim to se slazem.

nik

pre 4 godine

dajteee dedu.Baja rekorder a najvise uzeo u konkurenciji Endija Rodika.Dajte tog ldola I najboljeg da ga odere ovaj Nas bezobraznik sto se umesao u idilu elite da su I oni u necem posebni I najbolji.

Swedenonline

pre 4 godine

Roger se ovde pribojava da bi moglo da se desi da izgubi dostojanstvo. To je veća cena koju ego plaća nego li rezultatski poraz. Vrlo je on dobro upoznat sa svojim ličnosti a sa godinama ego raste i preuzima ličnost. Jer, sve mu se češće dešava da njegovo pravo ja ispliva na površinu i to mu nikako ne ide u prilog.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

@@@
Nece Federer da kao Nole igra finale Rima pritiv Rafe a da zna da nema sanse za pobedu,zato 100% predaje.Ko je gledao video je da se predao i protiv Tenisa,a posto ovaj ne zna da zavrsi mec na kraju je i pobedio.
(Saci, 29. januar 2020 20:43)
Svako je Federerov zadnji meč video na svoj način.To je normalno.Igra nije samo ono na terenu.I to je normalno.
Šta je sustina?
Videcemo sutra meč dva velika tenisera.
Samo jedan će da pobedi.
Federer je u zadnjem meču uložio onoliko napora koliko je bilo potrebno za pobedu.Nama se činilo da je bio povredjen(on je to i potvrdio i treba verovati u to).Sve drugo je nagadjanje i sportski nekorektno.Umoran,povredjen,a možda je igrao leraksirano da odmori organizam za Novaka.I to može biti taktika i regularna je.Novak je protiv Miloša morao da zapne,jer je Milos pokazao dobru formu.
Sutra će sve biti jasno kada se igra završi.
Srecno legende,a neka pobedi Novak.Ne zameram onima koji navijaju za Rodzera da i oni požele to isto njemu.

Psychoooo!!!

pre 4 godine

Ови преподотентни Швајцарци мисле да су нај већи на свету. Сутра ће им наш Ноле показати да смо ми Срби нај већи! Ноле побеђује сигурно! Србија побеђује! Цео свет је наш!!! Живела Србија!!! Живело Православље!!!

Tn

pre 4 godine

Sutra, ako ovakav Federer pobedi Djokovica, i to na AO, mislim da Djokovic treba da okaci reket o klin. Veliki sam Rodzerov navijac, ali plasim se da ni 2 sata mec nece potrajati.

Džontra Volta

pre 4 godine

Da je danas Rafa pobedio,sigurno bi Rodžer predao Novaku. Bolje odmoran Novak i 17 GS nego da Rafa već sad izjednači. Kalkulant

Dvorska budala

pre 4 godine

Svaki meč sa direktnim konkurentima sa GOAT liste je za Nola veliki pritisak jer zaostaje za obojicom. Federer ima male šanse u polufinalu (80:20 po meni da prolazi Nolo) ali to je samo pola posla jer (verovatno) u finalu igra sa Nadalom koji gubi vrlo malo polufinala (6 od 33!) i finala (8 od 27), pa će mu u slučaju pobede Nadal odmaći na 20 a posle RG 2020 i verovatno nedostižnih 21 GS titulu. Nolo "ne sme" da izgubi 1/2 finale i "mora" da dobije finale. Jedini koji može da pomogne je Tim.

Topi

pre 4 godine

Svi pricate o godinama koje Federer ima a to nema veze sa realnoscu. Neko brze stari, neko sporije, neko brze sazreva a neko obratno. Poenta je da hronoloska starost nema veze sa realnom bioloskom staroscu. Niko od nas ne zna sa sigurnoscu kolko smo bioloski stari. Sasvim je moguce da je Federer bioloski stariji od Novaka samo 1,2 godine. Isto tako je moguce i da je mladji i od Novaka i Nadala... Brojati i racunati godine su izmislili pragmaticari koji nemaju pojma kako funkcionise zivi svet. Ili je to podvala medicinske mafije kako bi nocebo delovao negativno na populaciju i podsvesno verovao da stari i da bi pocinjao da tripuje da se razboljeva...

Randy Marsh

pre 4 godine

Pitanje za vas, većinu, koja smatra da je međusobni duel važniji od broja GS trofeja: šta biste više voleli - da Novak uzme trofej a da ne igra protiv Rogera i Rafe i da uzme titulu ili da pobedi nekog od njih na putu do finala (i time poboljša međusobni skor) a izgubi u finalu od nekog npr. Tima ili Zvereva? 
I tako isto iz turnira u turnir... 

Ili navedite 1 sport u kome je važnije pobediti određenog protivnika nego osvojiti titulu? 

Lupajte minuse slobodno, al bar malo razmislite o ovome - Stvarno smara više čitati iste komentare o medjusobnom skoro protiv ove dvojice.

Malkom

pre 4 godine

Novak danas nije pokazao fantastičnu igru kao pre dva i četiri dana. Naprotiv, Miloš je bio veoma loš. Tako da biće krvavo protiv Federera.

Lik

pre 4 godine

Bez obzira na sve, svaka čast velikanima, jer su opet održali lekciju novoj generaciji. Đoković najverovatnije osvaja turnir tako da još nema govora o smeni generacija.
(Đorđe, 28. januar 2020 14:36)

Slažem se svakako a Federeru želim da igra još bar 2-3god. jer ako on ode postaće dosadan i Novak kada krene da rastura ovu mlađariju.

Saci

pre 4 godine

Nece Federer da kao Nole igra finale Rima pritiv Rafe a da zna da nema sanse za pobedu,zato 100% predaje.Ko je gledao video je da se predao i protiv Tenisa,a posto ovaj ne zna da zavrsi mec na kraju je i pobedio.

nejasno

pre 4 godine

Ne znam iz kojeg su razloga u Melburnu vaši novinari.Oni su trebali javiti da li će biti meča ,ili ne.Vjerovatno se tamo već zna,dok vi ovdje nagađate i objavljujete stare informacija.Prema onom što se može pročitati meča neće biti ,jer Federer danas nije trenirao.

GOAT

pre 4 godine

Već je 27-23 a to što se navodno ne računa džemper je druga tema. Znači ovo će biti 51. susret i gotovo sigurno 28-23. Ne sećam se čak ni da je razlika u kvoti ikad bila ovolika. Na Novaka 1.22 a Feđa čak 6.00 što stvarno ne pamtim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (prangija, 28. januar 2020 14:12)

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.

alan ford

pre 4 godine

Federer je potpuno zdrav, naravno da nije ne bi bilo šanse da dobije onako težak meč. Svi znamo da je na ovaj način skinuo teret sa sebe u slučaju da Novak počne da ga dere kao na prethodnom meču AO. Dakle ako počne da ga dere ovaj neće završiti meč. Njegova jedina šansa je da pusti ruku i da pokuša na startu da unese nervozu u Novakovu igru. Ako vidi da ne ide- povreda....
(Pancevo, 29. januar 2020 20:50)

OVDE su ljudi davno prestali da se stide svojih izjava. Frojd je rekao-prvi znak da je covek glup je odsustvo stida.
Reci da je Federer zdrav i da se folira je-odsustvo stida. Navijanje je nesto drugo.

Randy Marsh

pre 4 godine

Pitanje za vas, većinu, koja smatra da je međusobni duel važniji od broja GS trofeja: šta biste više voleli - da Novak uzme trofej a da ne igra protiv Rogera i Rafe i da uzme titulu ili da pobedi nekog od njih na putu do finala (i time poboljša međusobni skor) a izgubi u finalu od nekog npr. Tima ili Zvereva?
I tako isto iz turnira u turnir...

Ili navedite 1 sport u kome je važnije pobediti određenog protivnika nego osvojiti titulu?

Lupajte minuse slobodno, al bar malo razmislite o ovome - Stvarno smara više čitati iste komentare o medjusobnom skoro protiv ove dvojice.

kako da ne

pre 4 godine

Nova GOAT bitka? Sta, Novak vec ima isti broj GS, pa ovaj mec odlucuje ko je GOAT? Eh, kad bi to bilo kako mali Djokica zamislja, ali, cini mi se, niko sem ovdasnjih komentatora ne uzima za kriterijum medjusobni skor, i to samo poslednjih godina.

slaviša šmigič

pre 4 godine

kao god novak se uvek muči protiv federera pa odluči poen dva celu utakmicu neki ovde pišu budalaštine tipa 3-0 i tako biče to njihov ljubilarni 50 susret i veoma su si blizu,nadam se,da če novaka iči servis kad ga ide servis tad je novaka gotovo pa nemoguče pobediti desi se ali retko uspeju igrači kojima stvarno mora jednostavno,da ide sve što zamisle u teren čak i ono što nežele pogadjaju kao poslednji put dominik tim koji e pogodio neverovatni broj linija i još srečno mu se od mreže odbijale loptice preko mreže u veoma važnim momentima.biče ovo pravi klasik i nadam se finalu novak-nadal šanse u polufinalu su 50-50 verujem,da če jedan od ove dvojice uzeti australiu nadam se,da če nas novak ponovo uveseliti.

sasha

pre 4 godine

@Istine radi
Sa tom pomenutom ekipom luzera Novak ima negativan skor. Safin ga je demolirao na Vimbldonu, a Novak je vec tada ima jednu GS titulu...

mile

pre 4 godine

nole ima vremena da bude goat,federer je na zalasku i ovo su zadnji trzaji,sve u svemu ocekujem dobar i neizvestan mec i da nole pobedi 3-1

sasa jokic

pre 4 godine

Nije Rodzer vise kalibar za epik. Bice to relativno lak mec za Noleta. Navijao sam za Rafu, jer je i on sada mnogo laksi protivnik Noletu od Tima i Zvereva.

Zna se ko je najbolji

pre 4 godine

Koliko je Nole daleko otisao, najbolje govori i danasnji odnos na kladionici uoci ovog meca. Zaista bi bilo veliko iznenadjenje da Novak izgubi ovo polufinale.
U finalu ce, verovatno sa Timom, biti mnogo, mnogo teze.

Just Do Nothing

pre 4 godine

Glavno da Novak ostane skoncentrisan do kraja i da brzo iskoristi brejkove; a ne da ovaj uspeva da se vrati, kao sa prethodnim protivnicima. Da ne pricam o mec loptama

rodjacrybabydzempercenakvadrat

pre 4 godine

Ma rodja se dobro ukakio! Umoran jeste, ali povredu je izmislio. Nema nikakve povrede garant! Isto kao sto je nije bilo u novembru 2014 kada je obukao dzemperce... Pa posle 3 dana igrao Dejvis Kup. Sramota. I nije 50 mec vec 51, aNo1e vodi 28:23 od danas.

darko

pre 4 godine

Uzmimo da deka nije povredjen:kljuc je servis Federerov i Novakov ritern.Sve ostalo je manje bitno,jer Rodzer ne zeli u duge razmene...

ne brukajte se, napred Nole ponos naš

pre 4 godine

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.
(GOAT, 29. januar 2020 23:42)

Da i ti nisi neki od onih obolelih partizanovaca? Pogledaj samo protiv koga je Federeer osvajao 7 prvih GS, a posebno s kim je igrao polufinale i 1/4. Dakle da su Nole pa i Rafa mlađi bio bi on ispod Samprasa.

Brane

pre 4 godine

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.
(GOAT, 29. januar 2020 23:42)

hahahaha dobar si..majke mi

ironmaiden

pre 4 godine

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.
(GOAT, 29. januar 2020 23:42) # Link komentara
Luka Puj anonimus? Kamo srece da je naleteo do sad na Zvereva, pa covek prvi put u polufinalu GS-a u 23. godini zivota, stvarno za pohvalu

Vukica

pre 4 godine

Volim Noleta jer je naš, ali i svakog drugog tenisera cenim i postujem i radujem se ovakvim susretima velikana, ne znam zasto besmisleni negativni glupi komentari na racun Federera

goran

pre 4 godine

Goat jeste samo RF ili mozda RN ali NDJ nije. Niti ce biti ma koliko god se trudili da ga trpate u isti kos sa Federerom i Nadalom.

GOAT

pre 4 godine

Već je 27-23 a to što se navodno ne računa džemper je druga tema. Znači ovo će biti 51. susret i gotovo sigurno 28-23. Ne sećam se čak ni da je razlika u kvoti ikad bila ovolika. Na Novaka 1.22 a Feđa čak 6.00 što stvarno ne pamtim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (prangija, 28. januar 2020 14:12)

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.

kako da ne

pre 4 godine

Nova GOAT bitka? Sta, Novak vec ima isti broj GS, pa ovaj mec odlucuje ko je GOAT? Eh, kad bi to bilo kako mali Djokica zamislja, ali, cini mi se, niko sem ovdasnjih komentatora ne uzima za kriterijum medjusobni skor, i to samo poslednjih godina.

Malkom

pre 4 godine

Novak danas nije pokazao fantastičnu igru kao pre dva i četiri dana. Naprotiv, Miloš je bio veoma loš. Tako da biće krvavo protiv Federera.

sasha

pre 4 godine

@Istine radi
Sa tom pomenutom ekipom luzera Novak ima negativan skor. Safin ga je demolirao na Vimbldonu, a Novak je vec tada ima jednu GS titulu...

Topnik

pre 4 godine

Nadal ima ipak najbolji ždrijeb, jer izbjegao je I Federera i Đokovića. Kyrgios će mu biti najteži protivnik do finala. Federer je autsajder, ali on je najopasniji kad nema šta izgubiti.

alan ford

pre 4 godine

Federer je potpuno zdrav, naravno da nije ne bi bilo šanse da dobije onako težak meč. Svi znamo da je na ovaj način skinuo teret sa sebe u slučaju da Novak počne da ga dere kao na prethodnom meču AO. Dakle ako počne da ga dere ovaj neće završiti meč. Njegova jedina šansa je da pusti ruku i da pokuša na startu da unese nervozu u Novakovu igru. Ako vidi da ne ide- povreda....
(Pancevo, 29. januar 2020 20:50)

OVDE su ljudi davno prestali da se stide svojih izjava. Frojd je rekao-prvi znak da je covek glup je odsustvo stida.
Reci da je Federer zdrav i da se folira je-odsustvo stida. Navijanje je nesto drugo.

Topi

pre 4 godine

Svi pricate o godinama koje Federer ima a to nema veze sa realnoscu. Neko brze stari, neko sporije, neko brze sazreva a neko obratno. Poenta je da hronoloska starost nema veze sa realnom bioloskom staroscu. Niko od nas ne zna sa sigurnoscu kolko smo bioloski stari. Sasvim je moguce da je Federer bioloski stariji od Novaka samo 1,2 godine. Isto tako je moguce i da je mladji i od Novaka i Nadala... Brojati i racunati godine su izmislili pragmaticari koji nemaju pojma kako funkcionise zivi svet. Ili je to podvala medicinske mafije kako bi nocebo delovao negativno na populaciju i podsvesno verovao da stari i da bi pocinjao da tripuje da se razboljeva...

Psychoooo!!!

pre 4 godine

Ови преподотентни Швајцарци мисле да су нај већи на свету. Сутра ће им наш Ноле показати да смо ми Срби нај већи! Ноле побеђује сигурно! Србија побеђује! Цео свет је наш!!! Живела Србија!!! Живело Православље!!!

slaviša šmigič

pre 4 godine

kao god novak se uvek muči protiv federera pa odluči poen dva celu utakmicu neki ovde pišu budalaštine tipa 3-0 i tako biče to njihov ljubilarni 50 susret i veoma su si blizu,nadam se,da če novaka iči servis kad ga ide servis tad je novaka gotovo pa nemoguče pobediti desi se ali retko uspeju igrači kojima stvarno mora jednostavno,da ide sve što zamisle u teren čak i ono što nežele pogadjaju kao poslednji put dominik tim koji e pogodio neverovatni broj linija i još srečno mu se od mreže odbijale loptice preko mreže u veoma važnim momentima.biče ovo pravi klasik i nadam se finalu novak-nadal šanse u polufinalu su 50-50 verujem,da če jedan od ove dvojice uzeti australiu nadam se,da če nas novak ponovo uveseliti.

Randy Marsh

pre 4 godine

Pitanje za vas, većinu, koja smatra da je međusobni duel važniji od broja GS trofeja: šta biste više voleli - da Novak uzme trofej a da ne igra protiv Rogera i Rafe i da uzme titulu ili da pobedi nekog od njih na putu do finala (i time poboljša međusobni skor) a izgubi u finalu od nekog npr. Tima ili Zvereva? 
I tako isto iz turnira u turnir... 

Ili navedite 1 sport u kome je važnije pobediti određenog protivnika nego osvojiti titulu? 

Lupajte minuse slobodno, al bar malo razmislite o ovome - Stvarno smara više čitati iste komentare o medjusobnom skoro protiv ove dvojice.

haren

pre 4 godine

Za ove što prognoziraju ubedljivu pobedu Novaka sutra, setite se AO 2017 kada je Federer igrao 3 uzastopna meča u 5 setova - Nišikori, Vavrinka pa onda Nadal. Polako sa prognozama. Nikad se ne zna. Tenis je to.

Randy Marsh

pre 4 godine

Pitanje za vas, većinu, koja smatra da je međusobni duel važniji od broja GS trofeja: šta biste više voleli - da Novak uzme trofej a da ne igra protiv Rogera i Rafe i da uzme titulu ili da pobedi nekog od njih na putu do finala (i time poboljša međusobni skor) a izgubi u finalu od nekog npr. Tima ili Zvereva?
I tako isto iz turnira u turnir...

Ili navedite 1 sport u kome je važnije pobediti određenog protivnika nego osvojiti titulu?

Lupajte minuse slobodno, al bar malo razmislite o ovome - Stvarno smara više čitati iste komentare o medjusobnom skoro protiv ove dvojice.

antiDebil

pre 4 godine

OVDE su ljudi davno prestali da se stide svojih izjava. Frojd je rekao-prvi znak da je covek glup je odsustvo stida.
Reci da je Federer zdrav i da se folira je-odsustvo stida. Navijanje je nesto drugo.
(alan ford, 29. januar 2020 21:03)

Da li je zdrav ili nije to ne znam, velike su sanse da jeste. Da je folirant, to svakako, i to tezi oblik!
2 od 3 puta kada ga je Djokovic dobio na ovom turniru on posle meca imao neke izgovore, prvo je bila neka bolest koja se pojavila nakon poraza i ubrzo je nestala, neki su zavrsavali karijere zbog toga a kod ovoga je to proslo kao prehlada, a drugi put nije mogao da se odluci na koji nacin je povredio koleno pa je ispricao 2 verzije price, naravno za povredu se saznalo nakon poraza!
Ti si verovatno zaboravio njegovu poslednju pobedu nad Djokovicem na GS turniru, tj tada nisi ni pratio tenis. Do tog polufinala se takodje nekako doteturao, igrao meceve u 5 setova, jedva prosao, uzimao 15-tominutne tajmaute, vukao se po terenu, bol u ledjima itd...a onda je sve to u polufinalu iznenada nestalo, iscezlo, kao da se nikada nista nije dogodilo!!
Sta kaze Frojd za takve folirante?

Ivan

pre 4 godine

Ovi što pišu da će Federer predati meč protiv Noleta u polufinalu bez borbe grdno se varaju! Neće to učiniti zbog puno toga! Prvo, ovo je možda i poslednji njihov susret na Gren Slemovima, neće ga nipošto upropastiti time što će se povući iz meča i predati ga, drugo, nema šta da izgubi ovim mečom, bez obzira u kakvoj je formi i koliko godina ima, njihov prethodni susret na Gren Slemu, onaj na Vimbldonu prošle godine, doneo mu je najveći udar u njegovoj karijeri po sopstvenom njegovom priznanju i ništa više nakon toga Federeru neće teško pasti, i treće, upravo zbog Vimbldona prošle godine i zbog svih silnih poraza od Noleta na Gren Slemovima probaće još jednom da ga pobedi na Gren Slemu, ako izgubi ništa strašno, ali ako pobedi napraviće slatku osvetu i otići u sportsku penziju uzdignute glave. Dakle, nema ništa od predaje Federera izbite to sebi iz glave! Biće veoma veoma težak meč!

Tn

pre 4 godine

Sutra, ako ovakav Federer pobedi Djokovica, i to na AO, mislim da Djokovic treba da okaci reket o klin. Veliki sam Rodzerov navijac, ali plasim se da ni 2 sata mec nece potrajati.

Istine radi

pre 4 godine

Kazu Federer najbolji svih vremena.Samo jos nije uspeo da bude najbolji u svom vremenu 🤣. Sreca njegova sto je 5-6 godina bio bez ozbiljne konkurencije. Rodik,Filipusis,Safin,Davidenko su daleko slabiji od Djokovica i Nadala pa i Mareja i Delpa....

Dvorska budala

pre 4 godine

Svaki meč sa direktnim konkurentima sa GOAT liste je za Nola veliki pritisak jer zaostaje za obojicom. Federer ima male šanse u polufinalu (80:20 po meni da prolazi Nolo) ali to je samo pola posla jer (verovatno) u finalu igra sa Nadalom koji gubi vrlo malo polufinala (6 od 33!) i finala (8 od 27), pa će mu u slučaju pobede Nadal odmaći na 20 a posle RG 2020 i verovatno nedostižnih 21 GS titulu. Nolo "ne sme" da izgubi 1/2 finale i "mora" da dobije finale. Jedini koji može da pomogne je Tim.

Konfučije

pre 4 godine

Polako po ko zna koji put se zaokružuje polufinale sa istim licima. Tamo Nadal prolazi sigurno i mislim Zverev. Iako bih voleo da to bude Stan. Mladi lavovi još uvek imaju mlečne zube. Novak, uz svo poštovanje Federera ne bi smeo imati problem sa plasmanom u finale. Gde će sačekati gotovo izvesno Nadala. Pa u nedelju neka pobedi bolji. Verujem da je to Novak.

Nebojša

pre 4 godine

Nadal ima ipak najbolji ždrijeb, jer izbjegao je I Federera i Đokovića. Kyrgios će mu biti najteži protivnik do finala. Federer je autsajder, ali on je najopasniji kad nema šta izgubiti.
(Topnik, 28. januar 2020 13:36)

Kirjos, pa Tim, pa Zverev (ili Stenimal). Ne bih se baš složio.
(Malkom, 28. januar 2020 13:50)

Da je neko Nadala pitao Raonic pa Novak pa Federer ili ovi sa kojima igra budi siguran da nebi ništa menjao kirios Thiem Zverev i Wavrinka sve su to igrači sa kojima on može da izadje na kraj dok sa Novakom i Federerom na betonu i travi ne može već duži niz godina.

Kole

pre 4 godine

Novak je počeo da osvaja kad je Roger napunio 30 i kraj, tu se svaka priča završava.
(jovan, 28. januar 2020 15:22)

Djokovic je 2008. unakazio Federera(27godina) u Australiji sa 3-0

Robert

pre 4 godine

Nakon tri uzastopna vrlo teska meca, Federerove sanse, koje su svakako bile ispod 50%, drasticno su pale. Jos se i ta povreda prepona sada nakacila, tako da ima mozda 10-ak posto sanse. Nego, sada je stvar u tome da je zbog svega ovoga Nole ogroman favorit i onaj koji mnogo gubi ako, nekim cudom, ispusti ovaj mec iz ruku. Bilo bi ponizavajuce da ga, pod ovakvim okolnostima, Roger dobije. Verovatno ce mu zvoniti glava od pritiska, jer opravdanja za eventalni poraz apsolutno nece biti. Ipak, sanse za tako nesto su smesne i prognoziram 3:0.

kris

pre 4 godine

Mozda Federer preda bez borbe.Imao je preduge i iscrpljujuce meceve i ako je jos povredjen,mozda nece biti u stanju da se takmici na ovom nivou.

prangija

pre 4 godine

Već je 27-23 a to što se navodno ne računa džemper je druga tema. Znači ovo će biti 51. susret i gotovo sigurno 28-23. Ne sećam se čak ni da je razlika u kvoti ikad bila ovolika. Na Novaka 1.22 a Feđa čak 6.00 što stvarno ne pamtim.

Pancevo

pre 4 godine

Federer je potpuno zdrav, naravno da nije ne bi bilo šanse da dobije onako težak meč. Svi znamo da je na ovaj način skinuo teret sa sebe u slučaju da Novak počne da ga dere kao na prethodnom meču AO. Dakle ako počne da ga dere ovaj neće završiti meč. Njegova jedina šansa je da pusti ruku i da pokuša na startu da unese nervozu u Novakovu igru. Ako vidi da ne ide- povreda....

Džontra Volta

pre 4 godine

Da je danas Rafa pobedio,sigurno bi Rodžer predao Novaku. Bolje odmoran Novak i 17 GS nego da Rafa već sad izjednači. Kalkulant

Ja sam u Nemackoj na mene ne racunajte

pre 4 godine

Federer iam 39 godina i igrao je 5 setova. Ako uzme i jedan set bice to uspeh. Mislim da mu je realno to u ovom razvoju dogadjaja i maksimum. Novak ima 32 godine. Ko god se bavio sportom obicno je poceo da pada posle 30. Znate li koje je opetrecenje za zglobove u Tenisu? Mislimd aje samo u pojedinim disciplinama skijanja vece ali tenis se igra satima. Jedan od najtezih sportova po pitanju fizicke spreme. Sva trojica su G.O.A.T. Ajde nek mi neko kaze izmedju Pelea, Maradone, Ronalda, Ronaldinja i Mesija koji je najveci? Tesko da i u jednom sportu gde su u igri milijarde eura, koji se igra duze od pola veka profesionalno postoji najveci svih vremena. Pitanje je samo ko kakvu konkurenciju ima u svojoj eri. I ta konkurencija ga tera da bude bolji nego sto bi bio zato verujem da su ova trojica najbolji ikada jer su imali srecu da se bore u istoj eri.

South Park

pre 4 godine

Mislim da Federer izadje na teren sansa je 51%naspram 49%da ce predati meč.Pritisak mu je veliki prema organizatoru,svesan da mu je sansa sa ovakvim Novakom gotovo nikakva,jos te prepone i ko tna sta jos,mečevi po 5 setova i pozne godine da bi u losoj formi i povredjen igrao mislim da nece taj luksuz sebi prirediti.Ocekujte vest da je predao meč.

Malo statistike

pre 4 godine

Djokovic - Federer 26-23

14-6 za Djokovica u finalima svih turnira

10-6 za Djokovica na GS ukupno

4-1 za Djokovica u finalima GS

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu zavrsnog mastersa

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu Vimbldona

petar

pre 4 godine

@dule Novak je počeo da osvaja kad je Roger napunio 30 i kraj, tu se svaka priča završava.
(jovan, 28. januar 2020 15:22)

Roger je prestao da osvaja kada je Novak promenio ishranu i resio se svakodnevnih alergijskih reakcija. Tu je pocetak jedne carobne price.

Malkom

pre 4 godine

Nadal ima ipak najbolji ždrijeb, jer izbjegao je I Federera i Đokovića. Kyrgios će mu biti najteži protivnik do finala. Federer je autsajder, ali on je najopasniji kad nema šta izgubiti.
(Topnik, 28. januar 2020 13:36)

Kirjos, pa Tim, pa Zverev (ili Stenimal). Ne bih se baš složio.

Đorđe

pre 4 godine

Federer ima 39 godina, povređen je i prethodna 3 meča se dosta mučio. Vreme je učinilo svoje i njegovo telo, bez obzira na neverovatan talenat, ne može ispratiti ovakav ritam. Nažalost svih pravih ljubitelja tenisa, ovaj meč neće biti na nivou njihovih ranijih epskih klasika, već će to biti lagano odrađivanje posla Đokovića u maksimum 4 seta. Pitanje je hoće li Federer uopšte biti u stanju da igra. Možda Federer podigne formu za OI i Vimbldon, ali to će ja mislim biti njegova labudova pesma, jer nema više onu lakoću sa kojom igra već 20 godina.
Bez obzira na sve, svaka čast velikanima, jer su opet održali lekciju novoj generaciji. Đoković najverovatnije osvaja turnir tako da još nema govora o smeni generacija.

nik

pre 4 godine

dajteee dedu.Baja rekorder a najvise uzeo u konkurenciji Endija Rodika.Dajte tog ldola I najboljeg da ga odere ovaj Nas bezobraznik sto se umesao u idilu elite da su I oni u necem posebni I najbolji.

nejasno

pre 4 godine

Ne znam iz kojeg su razloga u Melburnu vaši novinari.Oni su trebali javiti da li će biti meča ,ili ne.Vjerovatno se tamo već zna,dok vi ovdje nagađate i objavljujete stare informacija.Prema onom što se može pročitati meča neće biti ,jer Federer danas nije trenirao.

Republika Srpska

pre 4 godine

Kako su srećni ovi Rodžerovi navijaci tj Nolomrzitelji...imaju kvotu 6.5 ...ujutro...da se obogate,na Novaka samo 1.11,mi koji volimo Noleta možemo samo da uživamo u njegovoj igri

rale

pre 4 godine

Pa dva puta ga je Rodja pomeo u bitnim mečevima za njega, u prekinutom nizu od 40+ pobeda i na zavrsnom prosle godine da se vrati na prvo mesto. Red je da se to vrati sa kamatom na ovaj jubilarni 50 susret koga cemo se rado secati svi koji smo uz Noleta

Milosav

pre 4 godine

Ne otpisujte Rodju tako lako ljudi, stari je to lisac, plus ne zaboravite publiku, sigurno ce biti na njegovoj strani. Medjutim i Novak mi na ovom turniru izgleda hladan kao spricer, ima neki izraz ekstremnog samopouzdanja na licu. Mislim da moze da pobedi Rodju bez problema samo ako je stalozen.
Ajmo Nole, Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!

Pegone

pre 4 godine

Pogledajte kladionice ,dovoljno da se zna ko je favorit :-)
Pobeda Federera je na 6
Nole na 1,14
Ovo je sa pokerstarsa a takav je i unibet.
Srecno Nole i da u finalu ocitas lekciju i Dominiku T :-))))))

Stefan

pre 4 godine

Ljudi ne kontam jel novak igra u cetvrtak pre podne ili petak pre podne po nasem naravno ako je nocni termin
(darko, 28. januar 2020 14:06)

Cetvrtak pola 10 ujutru

Swedenonline

pre 4 godine

Roger se ovde pribojava da bi moglo da se desi da izgubi dostojanstvo. To je veća cena koju ego plaća nego li rezultatski poraz. Vrlo je on dobro upoznat sa svojim ličnosti a sa godinama ego raste i preuzima ličnost. Jer, sve mu se češće dešava da njegovo pravo ja ispliva na površinu i to mu nikako ne ide u prilog.

teniski ekspert od 2011

pre 4 godine

To sto Rodzer nije trenirao ne znaci da ce predati. Posle napornog meca i eventualne povrede to je uobicajeno da se ne trenira sutradan. Da ima veliki problem vec bi predao mec. Cekace do poslednjeg momenta da vidi kako ce mu se organizam oporaviti i shodno tome odluciti. Ukoliko moze igrati kompetitivan tenis sigurno nece predati jer ce on uvek uciniti sve da onemoguci ili oteza Novaku da ostvari svoje ciljeve.

dule

pre 4 godine

@Ja sam u Nemackoj na mene ne racunajte
Federer ima 38 godina, zasto mu svake godine ljudi povecavaju za jednu nije mi jasno, itekako se moze znati ko je najbolji, bas zato sto igraju u istoj eri, tu su medjusobni dueli i slemovi, kad zavrse karijere videce se jasno ko je najbolji

Proka

pre 4 godine

@Dvorska budala , zaboravio si da kazes, kada se vec bavis statistikom, kako je Nadal prolazio protiv Djokovica na AO do sada, kako stoji na GS uopste i kako stoji na betonu. Cisto da se zabavimo ... A Nadala od Djokovica moze da spase Tim to se slazem.

Saci

pre 4 godine

Nece Federer da kao Nole igra finale Rima pritiv Rafe a da zna da nema sanse za pobedu,zato 100% predaje.Ko je gledao video je da se predao i protiv Tenisa,a posto ovaj ne zna da zavrsi mec na kraju je i pobedio.

Mario

pre 4 godine

Sutra ce djokovic dobiti lagano federera isto
Onako Kako je citavu karijeru nadal dobivao Federera na sljaci .. ( veliki Fan Rogera )

Jedan je Djoković Novak

pre 4 godine

Samo pun gas od pocetka meca i 80% No1e resava to u svoju korist
Servis mora da bude na nivou kao do sad, ako ne i bolji od ovoga i nema zime

Nebojša

pre 4 godine

Radim pa nažalost ne mogu da gledam osim sporadično na live score jedino što mogu je da poželim dobar meč i finale za našeg šampiona.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

@@@
Nece Federer da kao Nole igra finale Rima pritiv Rafe a da zna da nema sanse za pobedu,zato 100% predaje.Ko je gledao video je da se predao i protiv Tenisa,a posto ovaj ne zna da zavrsi mec na kraju je i pobedio.
(Saci, 29. januar 2020 20:43)
Svako je Federerov zadnji meč video na svoj način.To je normalno.Igra nije samo ono na terenu.I to je normalno.
Šta je sustina?
Videcemo sutra meč dva velika tenisera.
Samo jedan će da pobedi.
Federer je u zadnjem meču uložio onoliko napora koliko je bilo potrebno za pobedu.Nama se činilo da je bio povredjen(on je to i potvrdio i treba verovati u to).Sve drugo je nagadjanje i sportski nekorektno.Umoran,povredjen,a možda je igrao leraksirano da odmori organizam za Novaka.I to može biti taktika i regularna je.Novak je protiv Miloša morao da zapne,jer je Milos pokazao dobru formu.
Sutra će sve biti jasno kada se igra završi.
Srecno legende,a neka pobedi Novak.Ne zameram onima koji navijaju za Rodzera da i oni požele to isto njemu.

gigi

pre 4 godine

Bilo je gusto na Wimbledon.. Ne bih da bude i sutra tako. Nije to dobro za srce. Sutra radim.. Praticu live score na kompjuteru.. Ali na svakih pola sata. Pa onda ako pobedi Novak, gledacu popodne sa mirnocom snimak i uživati. Pa onda u finalu šta bude. Bitno je da Nadal I Federer mu ne pobegnu sa Slam ovima. I ako Tim pobedi pa neka mu. Biće onda drugih bitki. Sa srećom Novace.

boxi

pre 4 godine

Vidno da je Federer dosadasnji deo turnira igrao na svezinu (svi su se cudili njegovoj eleganciji i izdrzljivosti), za razliku od Novaka koji je igrao i u decembru i januaru, medjutim ucestalo igranje na 3 dobijena seta, uzima danak, naceo ga Milman a danas je imao probleme (od kojih godinama pati), tako da je veliko pitanje da li ce ponovo obuci "dzemper" ili ce ipak izaci na megdan gde su mu sanse minimalne.
Po reakcijama njegove loze videlo se da su i oni bili digli ruke od nekog uspeha na AO.

War Inside My Head

pre 4 godine

Polako ljudi,svi vi koji pričate da Federer ne može više zbog godina i povreda,već smo kroz to prošli prije 5-6 god.Tad smo ga otpisali,po neki su se nezasluženo posprdavali sa njim,ali čovjek je očigledno veliki teniser,nadam se da će Nole maksimalno ozbiljno odigrati meč.

Kralj Ibi

pre 4 godine

Nestvarno zvuči 50 međusobnih susreta.
Da li postoji jos neki sport gde se može sastati sa jednim od najvecih protivnika čak 50 puta?

goran

pre 4 godine

Goat jeste samo RF ili mozda RN ali NDJ nije. Niti ce biti ma koliko god se trudili da ga trpate u isti kos sa Federerom i Nadalom.

Lik

pre 4 godine

Bez obzira na sve, svaka čast velikanima, jer su opet održali lekciju novoj generaciji. Đoković najverovatnije osvaja turnir tako da još nema govora o smeni generacija.
(Đorđe, 28. januar 2020 14:36)

Slažem se svakako a Federeru želim da igra još bar 2-3god. jer ako on ode postaće dosadan i Novak kada krene da rastura ovu mlađariju.

mmm

pre 4 godine

Novak više asova od Rodžera u dosadašnjem toku turnira, nešto što je bilo nezamislivo godinama unazad, pritom je proveo manje vremena na terenu, samim tim manje servis gemova. Odlično je što je unapredio servis i time prilagodio igru svojim godinama. Verovatno sutra bez problema protiv Federera, no Zverev ili Tim u potencijalnom finalu su druga priča. Korak po korak Nole.

CroFed

pre 4 godine

Roger već gotovo 8 godina nije uspio pobijediti Novaka na grand slamu, a tako će i ostati osim ako stari velemajstor uspije izvući nekog zeca iz šešira i posve iznenadi Novaka. Treba imati na umu i očigledan umor Rogera. Samim time Novak ulazi u njihov 50. dvoboj kao apsolutni favorit, što ne znači da se meč neće zakomplicirati pod uvjetom da se FedEx bude osjećao fizički spremnim nositi s izazovom takvog meča...

Sinisa

pre 4 godine

Mora Novak da bude oprezan,izuzetno fokusiran...Federeru ako krene onaj njegov ludacki servis,pravice probleme,i to Novak dobro zna...Zato treba dati 200% na terenu,i nadam se finalu.

Brane

pre 4 godine

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.
(GOAT, 29. januar 2020 23:42)

hahahaha dobar si..majke mi

Vukica

pre 4 godine

Volim Noleta jer je naš, ali i svakog drugog tenisera cenim i postujem i radujem se ovakvim susretima velikana, ne znam zasto besmisleni negativni glupi komentari na racun Federera

ne brukajte se, napred Nole ponos naš

pre 4 godine

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.
(GOAT, 29. januar 2020 23:42)

Da i ti nisi neki od onih obolelih partizanovaca? Pogledaj samo protiv koga je Federeer osvajao 7 prvih GS, a posebno s kim je igrao polufinale i 1/4. Dakle da su Nole pa i Rafa mlađi bio bi on ispod Samprasa.

ironmaiden

pre 4 godine

A znas li mozda da je Federer u 39. godini zivota? I da je veteran vec 5,6 godina. Novak to tek sada postaje. Zato prestanite da pominjete medjusobni skor je pobede Novaka vec godinama nemaju znacaj. Sta vise sramota je sto ga je Roger poslednja dva puta nadigrao ovako star. Novak vec odavno moze GS da osvoji samo kad mu se namesti zreb. AU OPEN prosle godine neki anonimus u polufinalu. Vimbldon opet isto i evo sad. Dakle potencijalno 3 GS titule a nije imao 4 meca protiv najboljih. Stavi Novaku u osmini finala Vavrinku i posle Tima ili Zvereva. Pa on polufinale ne bi video.
(GOAT, 29. januar 2020 23:42) # Link komentara
Luka Puj anonimus? Kamo srece da je naleteo do sad na Zvereva, pa covek prvi put u polufinalu GS-a u 23. godini zivota, stvarno za pohvalu

sasa jokic

pre 4 godine

Nije Rodzer vise kalibar za epik. Bice to relativno lak mec za Noleta. Navijao sam za Rafu, jer je i on sada mnogo laksi protivnik Noletu od Tima i Zvereva.

Zna se ko je najbolji

pre 4 godine

Koliko je Nole daleko otisao, najbolje govori i danasnji odnos na kladionici uoci ovog meca. Zaista bi bilo veliko iznenadjenje da Novak izgubi ovo polufinale.
U finalu ce, verovatno sa Timom, biti mnogo, mnogo teze.

Just Do Nothing

pre 4 godine

Glavno da Novak ostane skoncentrisan do kraja i da brzo iskoristi brejkove; a ne da ovaj uspeva da se vrati, kao sa prethodnim protivnicima. Da ne pricam o mec loptama

rodjacrybabydzempercenakvadrat

pre 4 godine

Ma rodja se dobro ukakio! Umoran jeste, ali povredu je izmislio. Nema nikakve povrede garant! Isto kao sto je nije bilo u novembru 2014 kada je obukao dzemperce... Pa posle 3 dana igrao Dejvis Kup. Sramota. I nije 50 mec vec 51, aNo1e vodi 28:23 od danas.

mile

pre 4 godine

nole ima vremena da bude goat,federer je na zalasku i ovo su zadnji trzaji,sve u svemu ocekujem dobar i neizvestan mec i da nole pobedi 3-1

darko

pre 4 godine

Uzmimo da deka nije povredjen:kljuc je servis Federerov i Novakov ritern.Sve ostalo je manje bitno,jer Rodzer ne zeli u duge razmene...