- Komentari -
  1. @Djoka
    Eeee mogu i ja tebe da pitam za nick, jel ono Djoka, Stojko ili???
     (ju ju, 27. januar 2020 20:46)

    # Link komentara

  2. gladijatorska borba, a nadal ga oduvao sa 3:1...
    (djoka, 27. januar 2020 19:29)

    "Oduvao" ga je sa dva gema vise na svom kontu. Klasican nolovac, mozga nigde.
     (Mikii, 27. januar 2020 20:09)

    # Link komentara

  3. @Milutin
    Stim što su dvojica u jednom delu žreba do medjusobnog susreta stigli laganica, a taj jedan sa druge strane je imao prilično teške rivale. Još ako ima i dan manje odmora...a sva je prilika.
     (ju ju, 27. januar 2020 19:55)

    # Link komentara

  4. (Srbin koji ne voli guberniju vec Srbiju!, 27. januar 2020 16:07)
    Sve se menja ,pa i taj skor.
    (Srbin koji ne voli guberniju vec Srbiju ,ali kad je na kolenima!, 27. januar 2020 19:47)

    # Link komentara

  5. Zastoooo..?
    Zatoooo....!
     (Arch Enemy, 27. januar 2020 19:43)

    # Link komentara

  6. A šta je danas neka slava u novom Pazaru?
    (Milojko, 27. januar 2020 19:29)

    # Link komentara

  7. gladijatorska borba, a nadal ga oduvao sa 3:1...
     (djoka, 27. januar 2020 19:29)

    # Link komentara

  8. Prebaci se na gledanje nekog drugog sporta.
    (sarajevo.ba, 27. januar 2020 15:13)

    Ti se prebaci na neki turski ili pakistanski sajt janjicaru...
    (Termodinamicar, 27. januar 2020 16:21)

    Zasto? Kako znas da osoba kojoj odgovaras nije Srbin ili Hrvat? Sta je lose rekao? Komentar mu je bio sasvim na mestu. Ni milimetra preko granica tolerancije.
    Ali ti si burazeru tu granicu tolerancije pregazio i to dobro.
    Najgore od svega je sto si ubrao toliko neverovatno puno pluseva za ovaj komentar.
    To je uznemirujuce.
    (Zastoooooo...?, 27. januar 2020 19:23)

    # Link komentara

  9. klovn
     (Tihi i baba, 27. januar 2020 19:05)

    # Link komentara

  10. Finale pre finala! Steta ko god da ispadne. Jos Tim, Vavrinka, Zverev tu... A dva veterana ni krivi ni duzni ovamo dolaze do finala i u prednosti su jer ce se ovi ovamo medjusobno izmoriti. Ako Novak ili Roger uzmu AU vec sad mozemo da kazemo da je nezasluzeno.
    (NewYorker, 27. januar 2020 11:56)

    Hahahaha. "Nezasluženo". Znači pobediti jednog od 3 najbolja igrača svih vremena u polufinalu a onda pobediti drugog od 3 najbolja igrača svih vremena u finalu (što bi Novak ili Rodžer morali da urade da osvoje) je "nezasluženo".

    Svašta čovek pročita ovde.
    (Milutin, 27. januar 2020 17:38)

    # Link komentara

  11. Осваја АО наш мили Рожије јел тако Јумко брате?!?
     (mlekadžija, 27. januar 2020 17:26)

    # Link komentara

  12. Srbine sto voli sta god to bilo,26>23,lol.
    (Radoslav, 27. januar 2020 17:22)

    # Link komentara

  13. Nadal je borac!" I ostaće kao takav do kraja karijere. Kirijos je odličan teniser i talenat al" respekt za čin u dresu Kobija što je izašao. Jeste luda glava al" kad bi umeo da kanališe u normalnom smeru bio bi drukčiji. Drago mi je Nadal dobio po drugi put na betonu i čini mi se zadržao sebi prvu poziciju još nekoliko nedelja.
    (Poštovalac igre, 27. januar 2020 17:17)

    # Link komentara

  14. @ ju ju
    Da li si uzeo nik po ptici iz vica?
    Onoj maloj ptici sa malim kljunom,
    krilima i strasno kratkim nogama,
    ali sa ogromnim m...ima (znam da je
    nonsens no to je vica radi) koja
    kada slece kaze: juuu... juuuuu...
    (Djoka, 27. januar 2020 17:15)

    # Link komentara

  15. Dinor mozda je on najuspjesniji ali ti si isgurno najbepismeniji lik i zbog toga mi je drago sto vidim kakvi likovi njega podrzavaju
    (misko ajkula, 27. januar 2020 17:12)

    # Link komentara

  16. @Stefan Vasic

    Sta vi napisaste, majko moja. Kako se covek ponasa kad je sam, to je odnos i postovanje prema samom sebi, kako se po.nasa u drustvu to je odnos i postovanj prema drugima.
    Kako se Kirijos ponasa kad je sam, mene apsolutno ne zanima, to je nejgova licna stvar. Mene interesuje kako se ponasa prema ostatku sveta, publici, kolegama, medijima.
    Nije civilizacija stigla dovde zato sto ljudi jos uvek masu toljagama, jedu prstima i kupaju se kad upadnu u vodu.
    (Zoran, 27. januar 2020 17:08)

    # Link komentara

  17. @Hahahaha
    Sinak, Švarcman je 13 ili 14 na ATP listi. Uzmi nešto da se smiriš i pribereš jer sve što si napisao pada u vodu. Nego Federer ima najteži žreb jer ima Djokovića u polufinalu. A najlakši Djoković.
     (Smeh, 27. januar 2020 17:07)

    # Link komentara

  18. (Hahahaha, 27. januar 2020 16:03)

    Nadal i Federer su se setali do polufinala zadnja 3 grend slema, pogotovo Federer. Djokovic ovde nije imao lak zreb ali ispali su Cicipas i Agut, kod Federera da su svi ostali opet bi igrao cervrtfinale sa smesnim Beretinijem. Red je da Novak ponovo osvoji i da opet patis posle onih 40-15 :)
     (Gedza, 27. januar 2020 16:58)

    # Link komentara

  19. Zasto Kirjos nosi broj 8 na dresu Lejkersa?!
    (flex, 27. januar 2020 09:53)

    Који број?
     (Јабучило, 27. januar 2020 16:54)

    # Link komentara

  20. @neki veliki dr
    Kapa dole samo zato što je odao počast jednoj legendi? Za tvoju informaciju, očigledno to još nije došlo do tebe, nije jedini. Zar ti ne odaš počast ili izjaviš saučešće porodici preminule osobe a koje poznaješ ili neke bitne osobe? A to njegovo ponašanje ako je od srca, kao što ti kažeš, onda je još veći bilmez nego što jeste. I
     (Smeh, 27. januar 2020 16:54)

    # Link komentara

  21. Nadal pobedjuje 3:1 u setovima.cisto zato sto Nik igrao 5 mnogo teska seta pre 2 dana.
    (joca, 27. januar 2020 09:00)

    Браво!
     (Јабучило, 27. januar 2020 16:54)

    # Link komentara

  22. Federer je najbolji teniser svih vremena i najuspesni u svakom pogledu i ceo svijet je za njim covek ima 39 god i da ne osvoi nista vise on je legenda ..
    A ovi neki sto pisu kako nije imao kokurenciju nekad nek vide sad ko je ta kokurencija osim 3 igraca koi je Federer star a da je vrsnjak tog djokovica nalupo biga jos mnogo puta
    (Dinor, 27. januar 2020 15:52)

    Видиш, ни Новак није био у пуној снази док Федерер освајао турнире. У међусобним двобојима је бољи Новак, а бивало је и Федерерових повлачења. Такође, у једном периоду Новак није ни стизао до завршница турнира, па нису могли ни да се сретну. Зато је број освојених великих трофеја најбитније мерило, а број недеља на челу исто није небитан. Тренутно је Федерер најбољи, за њим је Надал, а наш Новак је трећи. И, што је најважније, борба још траје.
     (Јабучило, 27. januar 2020 16:51)

    # Link komentara

  23. Bravo Rafa! Ovaj ozijevski veliki kvazi talenat ce to i ostati kad je tenis u pitanju. A ovi sto gaje simpatije u svojm komentarima prema Kirjosu ti komentari dovoljno govore o njima.
    (komnen barjaktar, 27. januar 2020 16:41)

    # Link komentara

  24. Prebaci se na gledanje nekog drugog sporta.
    (sarajevo.ba, 27. januar 2020 15:13)

    Ti se prebaci na neki turski ili pakistanski sajt janjicaru...
     (Termodinamicar, 27. januar 2020 16:21)

    # Link komentara

  25. Covek zavrsi mec,normalno umoran ovaj Mekenro ga davi na trerenu sa onim klasicnim glupim pitanjema.Sada pri izlasku a terena daje jos jedan intervju.Posle ide na onaj klasicni za sve novinare,znaci covek izgubi dva sata odgovarajuci na glupa,dosadna,klasicna pitanja.
    (Back in Black, 27. januar 2020 13:08)

    On ne izgubi to vreme, već to vreme koje mora da posveti medijima je deo njegovog posla. Nije plaćen samo da igra tenis, već i da bude na raspolaganju medijima u unapred određenim situacijama na određeno vreme kao i da ispuni još druge obaveze prema sponzorima. 21. je vek, sve informacije su lako dostupne, a ljudi i dalje misle da je obaveza profesionalnog sportiste da samo trenira i igra.
    (brm, 27. januar 2020 16:18)

    # Link komentara

  26. Kirjos ispao - No2e može da odahne.

    Ne, čekaj, Stan je prošao...
    (monkaS, 27. januar 2020 16:10)

    # Link komentara

  27. nesto neverovatno se desilo, Nadal je mec dobio sasvim identicnim rezultatom kao prosle godine na vimbldonu protiv istog protivnika, 6:3/3:6/7:6/7:6
     (paun, 27. januar 2020 16:08)

    # Link komentara

  28. Za ove likove koji kazu da je Nolo 50 puta bolji od Federer.
    20>19>16...
     (Srbin koji ne voli guberniju vec Srbiju!, 27. januar 2020 16:07)

    # Link komentara

  29. Novi Pazar slavi.
    (Rasim, 27. januar 2020 16:07)

    # Link komentara

  30. (neki veliki dr, 27. januar 2020 15:49)

    Iz srca gadja Nadala na mrezi, i ismejava ga? Iz srca pljuje Novaka da sve radi zbog paznje a on radi 3x gore stvari? Iz srca vredja sudije itd, vodi ga kuci slobodno, bote!
     (Hawk, 27. januar 2020 16:04)

    # Link komentara

  31. DjoleNS
    Opet da analiziramo? Rafa ima najtezi zreb i treci put, moje misljenje da neko od momaka iz ovog dela zreba zasluzuje titulu. Posto su mi dragi Sasa, Tim, Vavrinka, Rafa, sasvim mi je svejedno. Istina, bilo bi mi drago i za Federera, podjednako, ali ne bi bilo fer prema njima. Za Novaka smo se slozili da ima najlakse protivnike do sada.
    (Hahahaha, 27. januar 2020 16:03)

    # Link komentara

  32. C72
    Ja tebi ni plus ni minus. Ni greskom, a ni svesno. Da nisi razumeo komentar, ne bi ni pisao, a posto si savrseno razumeo ono sto pise, pokusavas vredjanjem da anuliras napisano.
    (Hahahaha, 27. januar 2020 15:55)

    # Link komentara

  33. Federer je najbolji teniser svih vremena i najuspesni u svakom pogledu i ceo svijet je za njim covek ima 39 god i da ne osvoi nista vise on je legenda ..
    A ovi neki sto pisu kako nije imao kokurenciju nekad nek vide sad ko je ta kokurencija osim 3 igraca koi je Federer star a da je vrsnjak tog djokovica nalupo biga jos mnogo puta
     (Dinor, 27. januar 2020 15:52)

    # Link komentara

  34. Dal ce neko reci neku normalnu rec o Kirjosu? Decko je danas odao postovanje Kobiju Brajantu na neverovatan nacin. Gledate sve bolesno ostrasceno i povrsno, njegovo ponasanje danas bilo je u najvecem skladu sa citavom situacijom. Ispao je gospodin i pokazao da sve sto radi radi iz srca i iz ciste emocije, to ga i kosta vecih rezultata jer je nezreo. Samo bezgresni Nolovi botovi nemaju nijednu manu i svi su savrseni... Sto se mene tice, kapa dole.
    (neki veliki dr, 27. januar 2020 15:49)

    # Link komentara

  35. Vladan, slazem se, Tima bas niko ne spominje, na ruku mu ne ide tesko cetvrtfinale i polufinale ali ako izadje odmoran odatle u finalu bi mogao da dobije Djokovica... nadam se da nece ali najvise bih volio Nadala iskreno a najmanje Wawrinku... Raonic ispada sa 3:0 a Rodjeni 3:0 eventualno 3:1 ako se Novak opusti
    (misko ajkula, 27. januar 2020 15:24)

    # Link komentara

  36. Nolane Smite,znas li kad ce ti Fed i Rafa jos igrati finale nekog Gs?Pa kad gavran pobeli,bolje uplati history channel.Sto si gledo,gledo si...
    (Radoslav, 27. januar 2020 15:22)

    # Link komentara

  37. Novak ne da je bolji od Federera, vec je Federer postao kanta za nabijanje na grend slemovima kada igra sa Novakom

    Djokovic je 50 puta bolji igrac, Federeru ostaje najuspesniji, iskljucivo zbog smesne konkurencije na pocetkom 2000.

    A sto se lepote tenisa tice, Federer je poceo da igra veoma gadan tenis, gde mu je bekend slajs postao glavni udarac.

    Djokovicev tenis se razlikuje od protivnika do protivnika i to kako je raspolozen, negde glumi zid a negde ima i po 70 vinera, sve zavisi ko je preko puta...
    (Licko, 27. januar 2020 14:54)

    Prebaci se na gledanje nekog drugog sporta.
     (sarajevo.ba, 27. januar 2020 15:13)

    # Link komentara

  38. Malo mi je pretenciozno da obuce taj dres.
    (Strelcica, 27. januar 2020 14:34)
    Od početka turnira je u tom dresu.
    (Salle, 27. januar 2020 15:08)

    # Link komentara

  39. @jsx
    Sam si sebe diskreditovao, i sve stavove koje si izneo, kada si u istoj recenici govorio o Maradoni i Kirjosu.
    Maradona je sam, sa 11 Italijana, od kojih nijedan nije bio reprezentativac Italije osvojio titulu. O SP necu ni da pricam.
    I cisto da ti docaram tu razliku. Maradona je prestao da igra fudbal pre vise od 20 godina, i Ti ga jos uvek koristis za poredjenje sa nekim. Sta mislis, ko ce se secati Kirjosa, 20 i kusur godina posto prestane da se bavi tenisom?
    Pajac koga jos uvek nazivaju talentovanim, sa vise od 24 godine, kome je najbolji plasman na ATP listi bio 13 mesto...
    (m1k3, 27. januar 2020 14:59)

    # Link komentara

  40. Ne razumem? Zasto je pretenciozno? Zato sto je to Nik i on nema pravo da pokaze postovanje? Ne mozes ni da zamislis koji svi sportisti su objavili na svojim profilima da zale zbog Kobija. Nema samo jedan sportista eksluzivno pravo da zali. Da je Novak obukao dres, vecina bi ovde uzdisala kako je veliki covek i kako samo najveci mogu da zale. Pisu li komentari, da Novak treba da osvoji AO i posveti ga Kobiju? Po cemu to nije pretenciozno, a ovo jeste. Ne, ovo su dvostruki arsini, samo zato sto je Nik u pitanju i nista drugo.
    (Zasto, 27. januar 2020 14:57)

    # Link komentara

  41. (kva, 27. januar 2020 14:39)

    Novak ne da je bolji od Federera, vec je Federer postao kanta za nabijanje na grend slemovima kada igra sa Novakom

    Djokovic je 50 puta bolji igrac, Federeru ostaje najuspesniji, iskljucivo zbog smesne konkurencije na pocetkom 2000.

    A sto se lepote tenisa tice, Federer je poceo da igra veoma gadan tenis, gde mu je bekend slajs postao glavni udarac.

    Djokovicev tenis se razlikuje od protivnika do protivnika i to kako je raspolozen, negde glumi zid a negde ima i po 70 vinera, sve zavisi ko je preko puta...
     (Licko, 27. januar 2020 14:54)

    # Link komentara

  42. Bravo Rafa majstore. Idemo po titulu.
     (Will Mousley, 27. januar 2020 14:51)

    # Link komentara

  43. @hahaha
    Meni se čini da se prosto nismo razumeli, ja nigde nisam spominjao Đokovića nego sam zauzeo stav iz komentara o razlici u kvalitetu igrača koji se nalaze u Federerovoj odnosno Nadalovoj polovini žreba, pa sam u sarkastičnom tonu (koji se doduše ne može ni prepoznati crno na belo) prokomentarisao kvalitet Federerovih protivnika, a za koji sam siguran da ćete se i vi složiti da je daleko ispod kvaliteta koji se očekuje na jednom Grend slem turniru. U svakom slučaju, ako se neko kani osvojiti grend slem mora pobediti protivnike bez obzira na kvalitet, a sad da li će to uspeti Fed, Nadal, Đoko ili neko četvrti ostaje da vidimo, živ ti meni bio
    (Djole NS, 27. januar 2020 14:49)

    # Link komentara

  44. Po svemu vidjenom Djokovic ima najvise sansi da osvoji ovaj turnir, jedini koga se Djole moze da pribojava i ko mu je najtezi protivnik kad je u svom elementu je Vavrinka
    (sremac, 27. januar 2020 14:40)

    # Link komentara

  45. @(Hahahaha, 27. januar 2020 13:32)
    Kakvo gubljenje, toliko si se zapetljao u pokusaju da nesto dokazes da ni sam vise nemas pojma o cemu pises. Ali ovo, Ali ono, Japanci, Cicipas, Agut, ispao,nije ispao, Raonic, ovaj, onaj....Odmori malo, udahni duboko, cak sam ti i plus dodijelio. Greskom ali se racuna, kao i te nezasluzene GS titule. Pobijedis dvaJapanca I eto ga GS sampion, nema pravde na ovom svijetu...
     (@c72, 27. januar 2020 14:40)

    # Link komentara

  46. @Жика Врачарурала

    Upravo tako. Licno mi je Noletov tenis odvratan. Kao da gledate Mejvedera u boksu. Brani se, brani se, 0 lepote u igri, a onda iritantno se glupira pred publikom da bi dobio simpatije i ima pateticnu zelju da bude voljen kao Federer ili Nadal. Dodajte na to da su mu crte lica jako neatraktivne, i nijedna strana publika ga nikad nece voleti.

    E sad, naravno nas je. I naravno da cu navijati za njega kada igra protiv Federera i Nadala. Ali isto tako cu navijati i za ovu dvojicu kad igraju jedan protiv drugog, a u duelu Federer Nadal, naginjem ka Nadalu jer je simpaticniji. Federer je suvi talenat tenisa, kao Mesi u fudbalu. Njegov jedini problem je sto je talentom toliko ispred svih da nije naucio da pobedjuje u kriznim trenucima kad se igra lopta za loptom. Nadal je masina koja juri 100 na sat, a Nole je opet masina koja melje 100 sati i ima 10 puta vecu koncentraciju od ove dvojice. Sva trojica igraju drugacije i na nivou koji tenis do sada nije video. Pitanje da li ce iko vise mleti kao Novak, juriti kao Nadal ili izvoditi nestvarne poteze kao Federer.

    Sto se GOAT-a tice, mnogo je toga pred Novakom. Bas mnogo. Ne samo sto mora da osvoji vise Gren slemova, vec mora u 38 godini da izadje pred prvog tenisera sveta i da se kolje s njim poen na poen. Govoriti sada da je Nole bolji od Federera je jos uvek rano, jer je on u tim godinama imao 2 mec lopte protiv Novaka prosle godine.
    (kva, 27. januar 2020 14:39)

    # Link komentara

  47. Malo mi je pretenciozno da obuce taj dres.
    (Strelcica, 27. januar 2020 14:34)

    # Link komentara

  48. Dakle, ostaće Nadal na prvom mestu i posle AO samim tim što je ušao u 1/4. Ali nema veze, biće vremena i kasnije.
    (Malkom, 27. januar 2020 12:58)

    Razlika je nekih 500 poena koliko se meni čini još uvek Novak može na no1.
     (Nebojša, 27. januar 2020 14:32)

    # Link komentara

  49. Dobar mec,lep za gledanje. Ali, obratite paznju, jedan covek se ponovo budi, Stan Wawrinka!
     (blondi12, 27. januar 2020 14:32)

    # Link komentara

  50. A kad je Djokovic na Rolan Garosu igrao sreda-cetvrtak-petak-subota, po kisi, suncu i vetru, bez ijednog dana odmora, samo zato sto je Rafica povlascen i on igrao prvog dana svoje meceve?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kosta, 27. januar 2020 14:12) # Link komentara

    Greskom ti dadoh plus!
    Rafica = 12
    (GS, 27. januar 2020 14:31)

    # Link komentara

  51. ŽIKA vracaruralac
    Procitaj 3 komentar ispod tvog od Vasic Stevana i nauci nesto.
     (Voždovac, 27. januar 2020 14:30)

    # Link komentara

  52. Kirjos da igra svaki put kao protiv vrhunskih igraca, bio bi top 10 lagano.
    Cak i onaj Akapulko sto je osvojio dobio je Nadala i Vavrinku mozda i Zvereva ne secam se tacno, a ubedjen sam da je imao zreb koji je za ocekivati na turniru te jacine bi izgubio od nekog Nisikorija ili Raonica.
    (jsx, 27. januar 2020 14:27)

    # Link komentara

  53. Ionako mu sleduje tanjir u finalu od Federera, ako uopste dodje do njega.
    (Nolan Smit, 27. januar 2020 14:24)

    # Link komentara

  54. Svi pominju kao favorite DJokovica i Nadala pa onda Federera,Cicipasa i Medvedeva i Zvereva a iskreno mene ne bi cudilo da Tim osvoji Australian Open
    (Vladan, 27. januar 2020 14:23)

    # Link komentara

  55. Znači čovel ladno ima Štrumpfa, dva japanca, Švarcmana i jedno drvo za četvrtfinale a ovde čitamo da je težak žreb jer su zaboga Cicipas i Agut bili, da ponovim BILI u planu?! Nadal je sa druge strane imao težek meč sa Kirjosom pa ga čeka Tim i verovatno Vavrinka, a ni Zverev nije mala maca..tako daaa
     (ju ju, 27. januar 2020 14:22)

    # Link komentara

  56. DjoleNS
    Nismo krenuli od toga, ti si nesto drugo napisao. Krenuli smo od toga, da Federer igra protiv igraca koji igraju fjucerse. Rafa ima najtezi zreb. Nakon toga Federer, ako gledas kvalitet igraca protiv kojih je do sada igrao. Potom Novak. Znaci, Novak u ovom trenutku ima najlaksi zreb, ako gledamo protiv koga je igrao, ne protiv koga je mogao igrati u 1/4 finalu, da nisu ispali pre toga. Dalje, rekoh, da neko od igraca iz ove grupe zasluzuje titulu na AO, ne Novak, ne Federer. Ono sto meni smeta je konstantno izmisljanje stvari, bez argumenata i pretvaranje da nesto nije i pored argumenata. Ne vidim da se bilo ko bunio zasto 4 nosilac igra protiv 15 u ovom kolu. Niko se nije bunio ni zasto 5 igra protiv 10. Vidim samo da su svi skocili da Federer ima najlaksu grupu, pored 2 Japanca u 2 i 3 kolu. Oko toga je krenulo sve.
    (Hahahaha, 27. januar 2020 14:21)

    # Link komentara

  57. Ostao samo Zverev od buducih nada.
     (glasnik, 27. januar 2020 14:19)

    # Link komentara

  58. @Mirko
    Stvarno ne razumem ovakve floskule i sto dobijaju pluseve. Da bi bio sampion, treba da osvojis titulu. Da bi bio legenda, treba da osvojis mnostvo titula i to su jedini uslovi. Maradona se drogirao jos dok je igrao, bile su neke optuzbe da je tukao zenu i sad on nije legenda? Cak i da je neistina za zenu, u svakom slucaju je radio gore stvari od Kirjosa. Pa imamo Gigsa koji je spavao sa bratovom zenom, je l' i on nije bio sampion?
    Nije samo u sportu, sta je sve radio Njutn da diskredituje Kuka i Lajbnica pa je opet jedan od najvecih naucnika svih vremena. Gaus nije hteo da kaze Boljaju da je bio na tragu neceg znacajnog (imao je slicne ideje kao Lobacevski) pa ga takodje ubrajaju medju najvece.
    (jsx, 27. januar 2020 14:16)

    # Link komentara

  59. Nece.
    Samo ako mu izmedju prve i druge serve vicu i ometaju ga, i ima za to potpuno pravo. Ni u Dejvis kupu to nije dozvoljeno.
    To uglavnom rade ovi nasi iseljenici sa sjakacama ili oni kockasti sa vaterpolo kapicama.
    Ostali, normalan svet to ne radi.
    (Optimista pripravnik, 27. januar 2020 10:39

    Primetna je ironija kod tebe ali pored nje ne vidim da si dovoljno informisan.
    Mozda bi bilo dobro da pogledas neki US open ili Vimbldon gde Novak igra protiv Rodzera....
     (ko sve ovde komentarise..., 27. januar 2020 14:14)

    # Link komentara

  60. Steta za ovako tezak zdrijeb za nadala,ko god prodje iz ovog dijela bit ce iscrpljen,plus dan manje odmora definitivno nije u sportskom smislu fer
    (Remi, 27. januar 2020 13:49)


    A kad je Djokovic na Rolan Garosu igrao sreda-cetvrtak-petak-subota, po kisi, suncu i vetru, bez ijednog dana odmora, samo zato sto je Rafica povlascen i on igrao prvog dana svoje meceve?
     (Kosta, 27. januar 2020 14:12)

    # Link komentara

  61. Zika Vracaruralac Nema tu toliko fanatika koji navijaju protiv Novaka,to je 20 bolesnika koji salju komentare...
     (petar, 27. januar 2020 14:03)

    # Link komentara

  62. @hahaha
    Slažem se da je i Đoković imao dosta lake protivnike, ali meni se čini da smo krenuli od konstatacije da Federer ima mnogo lakši žreb od Nadala, a što je nesporno ili nije?
    (Djole NS, 27. januar 2020 13:56)

    # Link komentara

  63. Не могу да се начудим ко је и како одгајао ову плејаду фанатика који навијају против Новака Ђоковића.

    Може да ти не буде симатичан, да не волиш његов тенис, да ти смета боја гласа, али је твој сународник, промовише земљу, ако немаш тежак пормаћај личности доноси радост.

    Да ли су им икада у кући причали о томе колико је лепо волети своју земљу и свој народ?!?! Па тек после тога природно наставиш да волиш и друге људе и народе.

    Али ако прексочиш тај први корак, онда је ово друго тај неки шатро-гистро космополитизам.
    Или космато-политизам за оне мушкарце који воле кудраве жене и обратно.
    (Жика Врачаруралац, 27. januar 2020 13:53)

    # Link komentara

  64. Steta za ovako tezak zdrijeb za nadala,ko god prodje iz ovog dijela bit ce iscrpljen,plus dan manje odmora definitivno nije u sportskom smislu fer
    (Remi, 27. januar 2020 13:49)

    # Link komentara

  65. Kyrgios je bio koncentriran, inspiriran, i takav je opasan za svakoga, pogotovo u Australiji. Nadalu bi on mogao biti najteži protivnik do finala zbog svog servisa i nepredvidljivosti.
    (Topnik, 27. januar 2020 13:48)

    # Link komentara

  66. Da bi bio šampion mora prvo da budeš vrhunski čovek i karakter. Ne savršen, ali vrhunski sigurno.
    (Mirko, 27. januar 2020 13:08)

    Vrhunski karakter, da. Veliki covek, da. Vrhunski, dobar covek- NE!
    Pokazalo se na mnogobrojnim primerima. Kakve su sve ljige i nistarije od ljudi bile najbolje i postali sampioni u onome sto su radili.
    To sto su ljudi od njih pravili idole i Bogove ne znaci da su oni bili dobri ljudi.
    To sto pljujete po Kirijosu jer se ponasa u javnosti i pred kamerama isto kako se ponasa kuci, nasamo sa svojim drugarima, govori vise o vama nego o njemu, jer vas je svet u kojem zivimo naucio da je foliranje stvar politicki korektnog ponasanja. Primer- kad srces supu nasamo, to je ok. Ali kad je srces pred ljudima- onda si svinja. I mi smo svi potpali pod taj uticaj- iako to nije prirodno i normalno ponasanje.
    A Kirijos nije i mi ga zbog toga pljujemo. On je tip karaktera koji ne ume da se folira, cak i kad bi to hteo.
    On smatra da treba pred kamerama da se ponasa kao sto se ponasa kad su kamere iskljucene. I ukoliko je ovo sto on radi, a zbog cega ga vi svakodnevno pljujete, najgore od njega- onda je za mene on vrhunski dobar covek. Jer svi mi radimo mnogo gore stvari od ovoga sto on radi, kad nas niko ne vidi- a i dalje mislimo da smo dobri ljudi, samo zato jer se dobro krijemo i foliramo ored drugima.
    (Stevan Vasic, 27. januar 2020 13:42)

    # Link komentara

  67. Ocekivano da nadal nije mogao ovo lagano rjesiti,australac ga uvijek namuci,kao i ostale iz vrha kad je motiviran,sad protiv thiema koji ima iskustva ovakvih meceva je tezak mec zagarantiran,ukoliko prodje opet mu ne gine tezak dvoboj, tako da ako i prodje ne vidim nacin da pruzi neki jaci otpor novaku koji ruku na srce nema ni priblizno ovako tezak put..stovise ovako tezak zdrijeb za 1. ili 2. nositelja je jako rijedak ,nije zbilja rafa imao srece al dok jednom ne smrkne drugom ne svane
    (Vuk, 27. januar 2020 13:35)

    # Link komentara

  68. Ksiser
    Pa nije, u tome i jeste stvar. Ispali su Agut i Cicipas, a ljudi ih i dalje pominju kao da ce iskociti i jedan od njih dvojice, umesto Raonica, igrati 1/4 finale. Zato sto je ponestalo argumenata, da prozivaju Federera, za igrace, mada to ne smeta. Filip i Milman se i dalje stavljaju, ne u isti kos sa 2 Japanca, nego su cak i gore pozicionirani od njih i iskljucivo igraju fjucerse. Defonitivno ovde u ovoj grupi igraju bolji teniseri i zasluzuju titulu. Ko god, Sasa, Vavrinka, Tim, Rafa.
    (Hahahaha, 27. januar 2020 13:32)

    # Link komentara

  69. Dokle ce ovo trajati neznam ali ne vidim ni jednog tenisera na betonu u tri dobijena seta, da mogu pobediti Nadala i Djokovica.
    Mogu oni izgubiti jedan set pa i dva u mecu ali njih niko nemoze pobediti u ovom trenutku na betonu.
    Toliko su dominatni da cak verujem ne postoji zaostatak koji ne mogu da preokrenu u svoju korist.
    Sad idu kvalitetniji mecevi kako ce njihovi protivnici da prodju, ko bosi po trnju...
     (Nebojsa, 27. januar 2020 13:29)

    # Link komentara

  70. (Kaiser, 27. januar 2020 13:15)
    Dzaba mu pricas kada nerazume. U novakovom delu bio je i Agut a i Cicipas neugodni rivali. Niko im nije kriv sto su ispali. Raonic je u boljoj formi od Kiriosa. Nadal nije imao do sada ni jednog jakog rivala.
     (zex, 27. januar 2020 13:29)

    # Link komentara

  71. DjoleNS
    Zato Novak nema😁😁😁 Ito i Nisioka, su svakako sam krem svetskog tenisa. Kakav Krajinovic, Milman, Fucovic, iskljucivo igraju fjucerse. Dok Ito i Nisioka igraju finala GS i Mastersa. Ahahaha Raonic i Tenis🤔🤔🤔 Raonic poznat po tome, sto vec godinama igra finala najvecih turnira i onaj H2H od 9:0 je u ovom slucaju nebitan. Dok Tenis, za razliku od Raonica, iskljucivo igra fjucerse. 😎😎😁😁🤣🤣🤣 Nisi bas izabrao dobar argument, Novak ti je losiji za 2 Japanca u odnosu na Federera i Rafu. Hteo ti to, ili ne, ipak je u 2 i 3 kolu igrao protiv njih. Svidjalo ti se, ili ne, Krajinovic i Milman su jaci od tih Japanaca i tesko da igraju fjucerse. Probaj ponovo.
    (Hahahaha, 27. januar 2020 13:26)

    # Link komentara

  72. Dobija ovo Kirjos,trenutno je 5 kvota iskoristite to da nesto zaradite.
    (Aleksandar, 27. januar 2020 09:31)

    Eeee, bas si se opario danas, moj Aleksandre.
    Da castis, neko kako?
    (Bogatas .... ali po broju dece i unuka, 27. januar 2020 13:25)

    # Link komentara

  73. U pravu je Optimista, evo: pun Rod Lejver, a kad Rafa servira i muva se cuje izmedju prvog i drugog servisa.
    Ipak ce nam trebati jos jedna-dve generacije da se naucimo kulturi.
    Sto pre prihvatimo ovu istinu, bice nam bolje.
    (Samo jako!, 27. januar 2020 12:55)

    Nece nam trebati. Cim Novak ode u penziju, naprasno cemo da prestanemo da pratimo tenis..bas kao sto smo i poceli.
     (Radijator, 27. januar 2020 13:25)

    # Link komentara

  74. Drago mi je da je Rafa pobedio, on je savršen protivnik za Noleta, izvlači ono najbolje oz njega.
    I, realno, ko uopšte navija za Kiriosa osim Ozija? Možda neki koji ne cene tenis već njegovo (ne)ponašanje na terenu i van njega.
    (Brane, 27. januar 2020 13:17)

    # Link komentara

  75. Mislim da je Kirgijos imao svoje šanse, samo ga je glava koštala toga da te šanse iskoristi. Realno je trebalo da bude 2:2 u setovima pa da se kolju u petom setu. Tu bi verovatno pobedio nadal ali opet kažem realno je Kirgijos trebao da uzme dva seta a ne samo ovaj jedan.
     (Magic, 27. januar 2020 13:16)

    # Link komentara

  76. Da uporedimo zreb Rafe, Novaka i Federera? Sta kazes na to? Da uporedimo ko je sa kim igrao za 1/4 finale? Novak protiv Svarcmana, koji ga nikada nije pobedio. Federer protiv Fucovica. Rafa protiv Kirjosa. Pa onda 1/4 finale. Novak protiv Raonica, koji ga nikada nije pobedio. Federer protiv Tenisa, protiv koga prvi put igra. Rafa protiv Tima. Mislim da Agut, a ni Cicipas nisu prosli, da Novak igra protiv Raonica, ili ti mislis da ce se slucajno pojaviti neko od njih, u 1/4 finalu? Pa realnima je odavno jasno da su svi dobri igraci sa Rafine strane. Oni koji nisu realni, zaboravljaju 2 Japanca u 2 i 3 kolu. Savrseno se secaju 37 igraca, Strufa i Cicipasa i Aguta. To sto su odavno ispali, nije vazno, ono sto je vazno je da su bili u tom delu zreba. Pa me zanima, da li Novak igra protiv njih, ili ipak igra protiv Raonica? Definitivno neko u ovoj grupi zasluzuje da pobedi, onaj ko u 1/2 finalu izadje kao pobednik. Pa se i dalje bavi uporedjivanjem. Da je, recimo, Federer igrao protiv Tims, a Novak protiv Vavrinke, opet bi se zalili na zreb, bez obzira na ATP listu.
    (Hahahaha, 27. januar 2020 12:25)

    I da je Novak zadržao prvo mesto na ATP imaobi sve ovo što Rafa ima. Je li Novak kriv što je Cicipas ispao od Raonića koji je iza desetog mesta na ATP
     (Kaiser, 27. januar 2020 13:15)

    # Link komentara

  77. Kiriosu se nije ni igralo, to se videlo.. verovatno zbog, Kobija, ne znam.. ali dobro
    (Milos, 27. januar 2020 13:15)

    # Link komentara

  78. Mora neko još da raste....
     (zliZo, 27. januar 2020 13:12)

    # Link komentara

  79. Kirjos je gotvan lik a I gotive ga ribe. Sestra busar, I sve lepo devojke navijaju za njega
    (Ivan, 27. januar 2020 12:00)

    Sine, vidim po stilu pisanja da jos nisi punoletan.
    Kad malo odrastes i sazris, dodji da nam ostavis neki komentar.
    A, punoletan si, kazes?
    E, onda si u ozbiljnom problemu :-)
    (Stari cika, 27. januar 2020 13:12)

    # Link komentara

  80. Kakav bezmozgonja ovaj Kirjos, mislim da Tim lagano izbacuje Nadala
     (Kosta, 27. januar 2020 13:10)

    # Link komentara

  81. Da bi bio šampion mora prvo da budeš vrhunski čovek i karakter. Ne savršen, ali vrhunski sigurno.
    (Mirko, 27. januar 2020 13:08)

    # Link komentara

  82. Covek zavrsi mec,normalno umoran ovaj Mekenro ga davi na trerenu sa onim klasicnim glupim pitanjema.Sada pri izlasku a terena daje jos jedan intervju.Posle ide na onaj klasicni za sve novinare,znaci covek izgubi dva sata odgovarajuci na glupa,dosadna,klasicna pitanja.
     (Back in Black, 27. januar 2020 13:08)

    # Link komentara

  83. Identican rezultat kao na Vimbldonu prošle godine, bukvalno u gem.
     (ZZX, 27. januar 2020 13:07)

    # Link komentara

  84. A što bih voleo "staru" gardu u polufinalu, Nadal, Wawrinka, Federer i Djoković da se ovi klinci malo smire...
    (Aca, 27. januar 2020 13:06)

    # Link komentara

  85. Jel neko ocekivao drugačiji iskod...?
     (mich, 27. januar 2020 13:05)

    # Link komentara

  86. velile su sanse da u polufinalu ponovo igraju Novak/Rodzer i Nadal/Stan... toliko o novoj generaciji
     (bozza, 27. januar 2020 13:04)

    # Link komentara

  87. Tako blizu,a tako daleko.....
    (VojČan, 27. januar 2020 13:04)

    # Link komentara

  88. Newyorker, siguran sam da Novak i Rodzer sad citaju tvoj komentar i sigurno ako uzmu ta 4 miliona dolara nece ih prihvatiti jer je nezasluzeno hahahaha. Treba takvima kao ti ukinut internet
    (misko ajkula, 27. januar 2020 13:03)

    # Link komentara

  89. @Finale pre finala! Steta ko god da ispadne. Jos Tim, Vavrinka, Zverev tu... A dva veterana ni krivi ni duzni ovamo dolaze do finala i u prednosti su jer ce se ovi ovamo medjusobno izmoriti. Ako Novak ili Roger uzmu AU vec sad mozemo da kazemo da je nezasluzeno.
    (NewYorker, 27. januar 2020 11:56)
    Zrijeb je takav kakav je, ne sporim da je strana gdje je Nadal donekle laksa, narocito je Federer imao nikad lakse protivnike na jednom GS. Ali druze , finale prije finala?!?! Smanji malo dozivljaj....
     (@c72, 27. januar 2020 13:03)

    # Link komentara

  90. Odro ga jer tako i treba!!! bravo nisam mogao da gledam pa sam pratio tu i tamo preko live scorea čini se da je Nadal dobro igrao barem tako kaže statistika jedino je bio loš kada se suočavao sa brejk loptama spasao je samo jednu sada je na redu Thiem i tu bi moglo da pršti u pamćenju mi je njivov duel sa us opena 2018 vrlo tvrd meč.
     (Nebojša, 27. januar 2020 13:02)

    # Link komentara

  91. jel očekivao neko da Kirios pobedi???
     (DaLanik, 27. januar 2020 13:01)

    # Link komentara

  92. Kira nema snage da izdrži i drugi meč ako bi otišao u 5 setova. Nije dovoljan samo talenat, mora trening svaki dan baš kao Nadal, on se odmara samo za Božić.
    Uporedio bih Kiru sa Gulbisom, isto veliki talenat ali džaba kada nema u glavi.
    (Lik, 27. januar 2020 13:00)

    # Link komentara

  93. Pokazao mu Nadal gde mu je mesto...
    (ivan, 27. januar 2020 12:59)

    # Link komentara

  94. Dakle, ostaće Nadal na prvom mestu i posle AO samim tim što je ušao u 1/4. Ali nema veze, biće vremena i kasnije.
     (Malkom, 27. januar 2020 12:58)

    # Link komentara

  95. Gledamo sam Rafu 2 meča i sada ovaj pratim...Rafa servira prilično mlako i lako mu vraćaju servis. 
    S druge strane Novak je baš pojačao taj elemenat igre tako da u njihovom eventualnom finalu Rafa ima još manje šanse nego zadnji put.
    (Zuti, 27. januar 2020 12:28)

    Mozda se desi onaj prednji put, nikad se ne zna.
     (Mikii, 27. januar 2020 12:57)

    # Link komentara

  96. Gotovo!
     (Učesnik, 27. januar 2020 12:57)

    # Link komentara

  97. -Kada srpski navijači navijaju za reprezentaciju onda su nekulturni,primitivni i zaostali...Zanimnjivo....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 27. januar 2020 11:56)

    Ne, samo kad urlaju izmedju prvog i drugog servisa.
    Sto znaci: u svakom mecu.
    I Srbi i ostali. Sljam.
    Hvala.
    (Optimista pripravnik, 27. januar 2020 12:34)

    U pravu je Optimista, evo: pun Rod Lejver, a kad Rafa servira i muva se cuje izmedju prvog i drugog servisa.
    Ipak ce nam trebati jos jedna-dve generacije da se naucimo kulturi.
    Sto pre prihvatimo ovu istinu, bice nam bolje.
    (Samo jako!, 27. januar 2020 12:55)

    # Link komentara

  98. Pobeda tenisa nad cirkusom.
     (Kalina je u pravu, 27. januar 2020 12:55)

    # Link komentara

  99. Noletu ce biti lakse sa rafom puno
    (Stefanoss-zg, 27. januar 2020 12:54)

    # Link komentara

  100. @Solim
    Da je Djoković imao nekog tenisera u žrebu i da ga ima do polufinala, možda bi i on bio počišćen, ovako sa Nišiokama i sl.ništa.
    @Elena
    A uporedi Nadalov i Djokovićev žreb, pa osmina Kirjos i Švarcman...
    @Hoćeš iskreno
    Pravi muškarci se ne plaše da nose i ovakve boje, samo oni što sumnjaju u sebe i nesigurni su izbegavaju..
     (ajde, 27. januar 2020 12:51)

    # Link komentara

  101. @Hahahaha
    Federer do 1/2 finala ima protivnike ko da nastupa na nekom čelandžeru ili fjučersu, a ne na Grend slemu
    (Djole NS, 27. januar 2020 12:49)

    # Link komentara

  102. @blanusha Hahahahah. Epskog finala? Nadal u finalu da si živ/a i zdrav/a dobija najviše jedan set, jedino ukoliko mu protivnik bude Sandgren ili Raonić tad možda i dobije više.
     (Poz iz BG-a, 27. januar 2020 12:46)

    # Link komentara

  103. Vamos Nik!
     (Kotez, 27. januar 2020 12:45)

    # Link komentara

  104. att Kirjos pobedio samog sebe

    Nije jos gotovo, vratio je brejk u cetvrtom setu...
    (lalo sa severa, 27. januar 2020 12:37)

    # Link komentara

  105. -Kada srpski navijači navijaju za reprezentaciju onda su nekulturni,primitivni i zaostali...Zanimnjivo....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 27. januar 2020 11:56)

    Ne, samo kad urlaju izmedju prvog i drugog servisa.
    Sto znaci: u svakom mecu.
    I Srbi i ostali. Sljam.
    Hvala.
    (Optimista pripravnik, 27. januar 2020 12:34)

    # Link komentara

  106. Komentator sa Eusrosporta kao sah da prenosi tako se uzivio. Sto se tice samog tenisa zar ste ocekivali nesto drugo. Rafa jako jako dobar o tome govori i odnos vinera i gresaka. Iz meca u mec se divim Rafi da sa 33 godine ima ovoliko zelje i borbe kao da mu je 18godina. Trebaju svi sportisti da se ugledaju na njega ne samo teniseri. I nisu mi jasni pojedinci ovde koji navijaju za ovog Kyrgiosa.
    (Slaven, 27. januar 2020 12:30)

    # Link komentara

  107. Gledamo sam Rafu 2 meča i sada ovaj pratim...Rafa servira prilično mlako i lako mu vraćaju servis.
    S druge strane Novak je baš pojačao taj elemenat igre tako da u njihovom eventualnom finalu Rafa ima još manje šanse nego zadnji put.
    (Zuti, 27. januar 2020 12:28)

    # Link komentara

  108. cccc belo roze ... jaoj na sta licis muko !
    ali ajde naravno da navijam za tebe u ovom mecu :D
    (Hoces Iskreno ?!, 27. januar 2020 12:27)

    # Link komentara

  109. nadal ide dalje i u finalu ga pobeđuje NOLE!
     (pule, 27. januar 2020 12:26)

    # Link komentara

  110. Elena
    Da uporedimo zreb Rafe, Novaka i Federera? Sta kazes na to? Da uporedimo ko je sa kim igrao za 1/4 finale? Novak protiv Svarcmana, koji ga nikada nije pobedio. Federer protiv Fucovica. Rafa protiv Kirjosa. Pa onda 1/4 finale. Novak protiv Raonica, koji ga nikada nije pobedio. Federer protiv Tenisa, protiv koga prvi put igra. Rafa protiv Tima. Mislim da Agut, a ni Cicipas nisu prosli, da Novak igra protiv Raonica, ili ti mislis da ce se slucajno pojaviti neko od njih, u 1/4 finalu? Pa realnima je odavno jasno da su svi dobri igraci sa Rafine strane. Oni koji nisu realni, zaboravljaju 2 Japanca u 2 i 3 kolu. Savrseno se secaju 37 igraca, Strufa i Cicipasa i Aguta. To sto su odavno ispali, nije vazno, ono sto je vazno je da su bili u tom delu zreba. Pa me zanima, da li Novak igra protiv njih, ili ipak igra protiv Raonica? Definitivno neko u ovoj grupi zasluzuje da pobedi, onaj ko u 1/2 finalu izadje kao pobednik. Pa se i dalje bavi uporedjivanjem. Da je, recimo, Federer igrao protiv Tims, a Novak protiv Vavrinke, opet bi se zalili na zreb, bez obzira na ATP listu.
    (Hahahaha, 27. januar 2020 12:25)

    # Link komentara

  111. Da je bio neko sa malo stabilnijom glavom od Kirjosa, obrisao bi Nadala 3-1
     (Solim, 27. januar 2020 12:24)

    # Link komentara

  112. Vavrinka razvalio Medvedeva, Nadal ce danas Kirjosa, Federer i Novak razgrcu sve oko sebe. Toliko o rastucim zvezdama, sledecoj generaciji ili kako se to zove. Novak i Nadal ce uzimati slemove i za 5 godina, zivi bili pa videli.
    (Goran, 27. januar 2020 12:21)

    # Link komentara

  113. @kapa dole za Kirjosa i dres ... uhh
    (ja, 27. januar 2020 09:28)
    Sta znac dres!? Je l sad ispada da je Nadalu manje zao zbog tragedije, posto nije obukao dres?!? Meni to vise lici na privlacenje pozornosti na sebe od strane ovog sarlatana...
     (@c72, 27. januar 2020 12:12)

    # Link komentara

  114. Kyrgios je decko ozbiljan indijanac.. Greota.. koliko je talentovan vidi se u dosta situacija, al isto toliko ima najgore odluke na svetu.. ja ono jos nisam video.. I naravno posle 6:3 pa 3:6, rekao sam da gubi naredna dva.. posle izgubljenog tajbrejka gubi 4.set sigurno.. ne vredi, nema glavu.. nema sta da se kaze vise..
     (Andrija, 27. januar 2020 12:06)

    # Link komentara

  115. Kirjos pobedio samog sebe
     (Zdrale, 27. januar 2020 12:05)

    # Link komentara

  116. odlican tenis
     (Filip, 27. januar 2020 12:04)

    # Link komentara

  117. Sa nule brejk ahaha idemo Rafaaaa
     (Paki, 27. januar 2020 12:04)

    # Link komentara

  118. Iako sam od kad znam za sebe igrao tenis, cak bio i takmicar davnih osamdesetih, stvarno ne mogu da shvatim ovakav pristup igri koji ima Kirjos. Ima publiku, ima bazu za dobar rezultat, ima 'momentum', ima sve ... a on igra kao da je na treningu. U redu, onaj servis 'ispod ruke', to je nesto za njega specificno i nesto sto dosta moze da uznemiri protivnika, (pa cak i nekog kao sto je Rafa, koji ga ceka na tri metra od osnovne linije), ali ne mogu da shvatim brojne voleje i duze razmene, koje Kirjos onako olako gubi.
    Ne shatam, pa da me ubijes.
    Pa, ja bih sa mojim rekreativcima vise 'grizao' nego ovaj ludi Nik.
    (Stari cika, 27. januar 2020 12:02)

    # Link komentara

  119. Kirjos je gotvan lik a I gotive ga ribe. Sestra busar, I sve lepo devojke navijaju za njega
    (Ivan, 27. januar 2020 12:00)

    # Link komentara

  120. Komentator sa eurosporta.... Sačuvaj me bože, kakav parazir. Nikad meću shvatiti kako buzdovani poput dotičnog dodju do takvog posla.. il još gore, kako ga zadrže tako dugo. Čovek je plitkouman, ne zna engleski, ne razume se u tenis uopšte, čak mu je i glas krajnje antipatičan, neprijatan za slušati. Užasan, užasan komentator.
     (Yoloswag, 27. januar 2020 11:57)

    # Link komentara

  121. Nece.Samo ako mu izmedju prve i druge serve vicu i ometaju ga, i ima za to potpuno pravo. Ni u Dejvis kupu to nije dozvoljeno.To uglavnom rade ovi nasi iseljenici sa sjakacama ili oni kockasti sa vaterpolo kapicama.Ostali, normalan svet to ne radi.(Optimista pripravnik, 27. januar 2020 10:39)
    -Kada Britanci vređaju Novaka Đokovića u finalu Wimbledon 2019 ceo meč odma su gospoda i kultura...
    -Kada srpski navijači navijaju za reprezentaciju onda su nekulturni,primitivni i zaostali...Zanimnjivo....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 27. januar 2020 11:56)

    # Link komentara

  122. Finale pre finala! Steta ko god da ispadne. Jos Tim, Vavrinka, Zverev tu... A dva veterana ni krivi ni duzni ovamo dolaze do finala i u prednosti su jer ce se ovi ovamo medjusobno izmoriti. Ako Novak ili Roger uzmu AU vec sad mozemo da kazemo da je nezasluzeno.
    (NewYorker, 27. januar 2020 11:56)

    # Link komentara

  123. Uporedite žreb Nadala i Federera i sve će vam biti jasno
    (Elena, 27. januar 2020 11:55)

    # Link komentara

  124. Sad krece raspad sistema. Gubi cetvrti set 6-1;6-2. Nema on mentalni sklop za velike stvari.
    (Pljuvac svih stilova, 27. januar 2020 11:55)

    # Link komentara

  125. Između poena uzmu nešto da pričaju igrači, hoću da čujem, Eurosport prebaci momentalno na rekla... ne.. Na.. Najbolje poteze ronija o salivena.. Pa dal ste normalni..
     (Gospodin pre svega, 27. januar 2020 11:54)

    # Link komentara

  126. Bogami, 'cerace' se Rafa i Nik ovde jos neki set.
    Nisam ocekivao. Mislio sam da ce Rafa mnogo lakse da ga dobije, ali dosta gresi, na zalost.
    ipak... Nik je igrac. Lud, ali igrac.
    (Dobros-AV, 27. januar 2020 11:49)

    # Link komentara

  127. Jel planiraju Nadal i Federer u penziju nekad, malo da gledamo neke nove face. Smorili ovi zestoko
    (zimbabwe, 27. januar 2020 11:46)

    # Link komentara

  128. Dobar meč jedino komentator Eurosporta kvari sliku, niti glas, dikcija loša a o tenisu nema pojma.
    (Aleksa, 27. januar 2020 11:38)

    # Link komentara

  129. Ide ovo u 5...
     (Delije Čikago, 27. januar 2020 11:37)

    # Link komentara

  130. Nece.
    Samo ako mu izmedju prve i druge serve vicu i ometaju ga, i ima za to potpuno pravo. Ni u Dejvis kupu to nije dozvoljeno.
    To uglavnom rade ovi nasi iseljenici sa sjakacama ili oni kockasti sa vaterpolo kapicama.
    Ostali, normalan svet to ne radi.
    (Optimista pripravnik, 27. januar 2020 10:39)

    Seti se samo Novak-Andy na Wimbledonu, pa Novak-Rodžer finale prošle godine Wimbledon itd
    (Kaiser, 27. januar 2020 11:14)

    Bio sam par puta na Serbia Open in DC mecevima u Beogradu.
    Dovoljno mi je. Znam nas narod jako dobro.
    A da ositimo prvo SVOJE dvoriste?
    (Optimista pripravnik, 27. januar 2020 11:35)

    # Link komentara

  131. Ako je iko sumnjao koliko je talentovan Kirjos sada moze da se uveri da samo luda glava uništava blago koje ima...
     (Sale, 27. januar 2020 11:34)

    # Link komentara

  132. ja navijam za Nika u ovom mecu jer je Rafa iritantan
    a kirjos pravi segu
    i nek sprda nadala kad stalno urlice
     (Jamie Vardy, 27. januar 2020 11:27)

    # Link komentara

  133. Djordje
    Zasto spreciti po svaku cenu da RF ili RN dobiju novi GS? Pa valjda je tvoj idol toliko nadmocan da se za sve on pita? Ili bas i nije?
     (kako da ne, 27. januar 2020 11:22)

    # Link komentara

  134. Taman htedoh da napišem da se ovaj klovn ponaša normalno, kad ono servis iz ruke...
     (DPb, 27. januar 2020 11:14)

    # Link komentara

  135. Nece.
    Samo ako mu izmedju prve i druge serve vicu i ometaju ga, i ima za to potpuno pravo. Ni u Dejvis kupu to nije dozvoljeno.
    To uglavnom rade ovi nasi iseljenici sa sjakacama ili oni kockasti sa vaterpolo kapicama.
    Ostali, normalan svet to ne radi.
    (Optimista pripravnik, 27. januar 2020 10:39)

    Seti se samo Novak-Andy na Wimbledonu, pa Novak-Rodžer finale prošle godine Wimbledon itd
     (Kaiser, 27. januar 2020 11:14)

    # Link komentara

  136. Svim srcem uz Noleta,a sva podrska Nadalu ovde.Do jos jednog epskog finala!
    Ovog jutra-Vamos Rafa!
    (blanusha, 27. januar 2020 09:05)

    Не знам да ли би било епско, али ми се чини да би било мање неизвесно него са Кирјосом. Он има посебну мотивацију против водећих тенисера.
     (Јабучило, 27. januar 2020 11:11)

    # Link komentara

  137. Ostali, normalan svet to ne radi.
    (Optimista pripravnik, 27. januar 2020 10:39)

    Eeee probaj da se setis seljacina u Madridu na Dejvis kupu, i na mecu Djokovic Dimitrov...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY (Joka, 27. januar 2020 10:46)

    Ima izuzetaka, ima.
    To bas i hocu da kazem. Izuzeci samo POTVRDJUJU pravilo.
    (Optimista pripravnik, 27. januar 2020 11:10)

    # Link komentara

  138. Kamera prikazuje Son Pola a komentator legenda kaze sta je ovo to zna samo gospodin u kadru,aludirajući na nekakvu ogrlicu,a izgleda da je i reditelju prenosa zanimljivo.Car :)
     (Aleksandar, 27. januar 2020 11:10)

    # Link komentara

  139. Što se mene tiče, svejedno mi je. Ne znam da li je po pravilima, ali bih voleo da oba izgube...
    (Milan_PT, 27. januar 2020 11:10)

    # Link komentara

  140. Banjac legenda: "Za sada je Kirios dobar prema Rafi, ne dira ga"
     (Ranzo, 27. januar 2020 11:09)

    # Link komentara

  141. A možda je Nadal pao u igri, niste razmisljali o tome?
     (ajde, 27. januar 2020 11:07)

    # Link komentara

  142. Nadal ce dobiti jer Kyrgios nece imati snage da se pomeri.
     (Long live and David Coverdale, 27. januar 2020 11:00)

    # Link komentara

  143. Dobija Kir. 3:2!
    (Sa56, 27. januar 2020 10:50)

    # Link komentara

  144. Ostali, normalan svet to ne radi.
    (Optimista pripravnik, 27. januar 2020 10:39)

    Eeee probaj da se setis seljacina u Madridu na Dejvis kupu, i na mecu Djokovic Dimitrov...
     (Joka, 27. januar 2020 10:46)

    # Link komentara

  145. Ovde se toliko vidi da je Rafa bolji, gubitak seta je besmislen i Rafina krivica, cim stane servis Niku, to je to..
    (Lazar, 27. januar 2020 10:45)

    # Link komentara

  146. Ceo stadion navija za Kirjosa, hoce Nadal da se zali sudiji i da vredja navijace posle meča?
    (Konan, 27. januar 2020 10:04)

    Nece.
    Samo ako mu izmedju prve i druge serve vicu i ometaju ga, i ima za to potpuno pravo. Ni u Dejvis kupu to nije dozvoljeno.
    To uglavnom rade ovi nasi iseljenici sa sjakacama ili oni kockasti sa vaterpolo kapicama.
    Ostali, normalan svet to ne radi.
    (Optimista pripravnik, 27. januar 2020 10:39)

    # Link komentara

  147. Odličan drugi set Nicka, no sumnjam da ima dovoljno goriva i mirnoće da kreira potpuni preokret
    (CroFed, 27. januar 2020 10:39)

    # Link komentara

  148. Znam da ovde niko ne voli Kirjosa, ali cinjenica da uspeva da parira Nadalu i Đokovicu (pa i da ih nekad pobedi) govori u prilog tome koliki je talenat i kakav potencijal ima, naročito imajući u vidu da ni približno ne trenira i nije posvećen takvom životu kao gore navedeni.
    (Glup, 27. januar 2020 10:27)

    Kako to misliš "nekad ih i pobedi"? Pre se može reći da ih "često pobeđuje", ako se ide u takve krajnosti, budući da mu je ukupan H2H sa njima 5:4 u njegovu korist. Rafa ima šansu danas da izjedanči ukupno. :D
    (Robert, 27. januar 2020 10:36)

    # Link komentara

  149. 3:1 kraj za Nadala naravno,izdrzi nadale cela publika za kirijosa,sam protiv svih
     (Paki, 27. januar 2020 10:31)

    # Link komentara

  150. Bice ovamo svasta do kraja.
     (Liverpool Man, 27. januar 2020 10:29)

    # Link komentara

  151. Znam da ovde niko ne voli Kirjosa, ali cinjenica da uspeva da parira Nadalu i Đokovicu (pa i da ih nekad pobedi) govori u prilog tome koliki je talenat i kakav potencijal ima, naročito imajući u vidu da ni približno ne trenira i nije posvećen takvom životu kao gore navedeni.
    (Glup, 27. januar 2020 10:27)

    # Link komentara

  152. Uzima Kirjos drugi set 1:1. Pre ce Kirjos da srusi trojku nego nazovi ti mladi talenti. Luda glava ali zna tenis.
     (zvezdas-rajvoSa, 27. januar 2020 10:26)

    # Link komentara

  153. Najgore sto se moze desiti Novaku je da Nadal ispadne pre finala. Sa ove strane su sve oni koji ne odgovaraju Novaku: Kirjos, Tim, Zverev, Zivotinja.
    (Petar, 27. januar 2020 10:26)

    # Link komentara

  154. Ajde Niče izbaci ga pa da se Nole eventualnom titulom vrati na mesto koje mu pripada
     (Sok, 27. januar 2020 10:20)

    # Link komentara

  155. hvala za link paki drug moj
     (darko, 27. januar 2020 10:14)

    # Link komentara

  156. 3 : 0 NADAL
     (s y l a, 27. januar 2020 10:14)

    # Link komentara

  157. Lagano 3-0. Šampion je Šampion.?
    (Goran-Wien, 27. januar 2020 10:07)

    # Link komentara

  158. Sipa Rafa vinere samo tako.
    (sakupljač minusa, 27. januar 2020 09:47)

    Sipa kirjos greske, nadal samo treba da vrati preko mreze
     (mister, 27. januar 2020 10:06)

    # Link komentara

  159. Ceo stadion navija za Kirjosa, hoce Nadal da se zali sudiji i da vredja navijace posle meča?
     (Konan, 27. januar 2020 10:04)

    # Link komentara

  160. Svima je žao Kobija i naravno meni voleo sam tog čoveka i dalje ću ali to mi ne menja mišljenje o Kyrgiosu.
     (CZV Fan, 27. januar 2020 10:03)

    # Link komentara

  161. Laki je malo nervozan?
     (Sasa, 27. januar 2020 10:01)

    # Link komentara

  162. Nije nervozan nego nemoćan, ipak je Nadal za njega viša liga.
    (Dragan, 27. januar 2020 10:00)

    # Link komentara

  163. Dobija ovo Kirjos,trenutno je 5 kvota iskoristite to da nesto zaradite.
    (Aleksandar, 27. januar 2020 09:31)
    Ode...kuća ako si je kojim slučajem stavio u zalog?
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 27. januar 2020 09:59)

    # Link komentara

  164. Njih dvojica do sada su odigrala osam međusobnih mečeva i rezultat na semaforu je izjednačen – 4:4.
    -----

    Не рачунајући данашњи сусрет, Надал води 4-3.
    (Курсаџијкиња, 27. januar 2020 09:58)

    # Link komentara

  165. Livetv.sx link za gledanje svih sportskih dogadjaja
    (Paki, 27. januar 2020 09:56)

    # Link komentara

  166. Dobija ovo Kirjos,trenutno je 5 kvota iskoristite to da nesto zaradite.
    (Aleksandar, 27. januar 2020 09:31)

    Ti ces se sigurno ovajditi...stavi kuću na Kirjosa ?
     (Isprani mozgovi kkSNS, 27. januar 2020 09:54)

    # Link komentara

  167. Zasto Kirjos nosi broj 8 na dresu Lejkersa?!
    (flex, 27. januar 2020 09:53)

    # Link komentara

  168. ajde Rafa, pocisti ga za sve sto ti se rugao pre neki dan...
     (koča, 27. januar 2020 09:52)

    # Link komentara

  169. Ajde Rafa pošalji pajaca i klovna u gledalište
     (Kaiser, 27. januar 2020 09:49)

    # Link komentara

  170. Kakva je komedija ovaj kirjos.On sem servisa nema ni jedan stabilan udarac sve nesto gura lopticu glumi komentarise. Rafa nije mogao bolje proci sto se protivnika tice.Cuj odigrao 5 setova i umoran.
     (DREK, 27. januar 2020 09:49)

    # Link komentara

  171. Sipa Rafa vinere samo tako.
     (sakupljač minusa, 27. januar 2020 09:47)

    # Link komentara

  172. Dobro je da Nik voli da igra protiv levorukih. Sta bi bilo da ne voli ?
     (MisterNo, 27. januar 2020 09:41)

    # Link komentara

  173. Dobija ovo Kirjos,trenutno je 5 kvota iskoristite to da nesto zaradite.
     (Aleksandar, 27. januar 2020 09:31)

    # Link komentara

  174. kapa dole za Kirjosa i dres ... uhh
     (ja, 27. januar 2020 09:28)

    # Link komentara

  175. Vamos Rafa.
     (momke, 27. januar 2020 09:25)

    # Link komentara

  176. Moze li neki link nisam kuci?
     (darko, 27. januar 2020 09:25)

    # Link komentara

  177. Lepo od Kirjosa što je odao poštovanje legendi sporta pre svega. Nadajmo se spektaklu pa nek bolji pobedi
    (Vojvoda Bački, 27. januar 2020 09:15)

    # Link komentara

  178. Totalna budala!vZasto mu teniska organ.svasta dozvoljava.
     (maunt5, 27. januar 2020 09:14)

    # Link komentara

  179. Kralj!
     (bokas, 27. januar 2020 09:14)

    # Link komentara

  180. Navijam za sve protivnike Rogera Federera i Rafe Nadala, ma ko god to bio. Po svaku cenu sprečiti novu GS titulu za nekog od njih dvojice. Daleko od toga da mi je Nik simpatičan ali danas navijam za njega.
    (Djordje NS, 27. januar 2020 09:13)

    # Link komentara

  181. Fantastican igrac bio. Tuzno je sto se to desilo. Zao mi je Kobi...
     (Lasko, 27. januar 2020 09:09)

    # Link komentara

  182. Ima li neki link?
     (Škomi, 27. januar 2020 09:05)

    # Link komentara

  183. Bolje da Nadal uđe u finale on je Noletova stara mušterija, njega dobija sigurno, bolje on nego ovi mladi ili Vavrinka...
     (Andrej, 27. januar 2020 09:05)

    # Link komentara

  184. Svim srcem uz Noleta,a sva podrska Nadalu ovde.Do jos jednog epskog finala!
    Ovog jutra-Vamos Rafa!
    (blanusha, 27. januar 2020 09:05)

    # Link komentara

  185. Nadal pobedjuje 3:1 u setovima.cisto zato sto Nik igrao 5 mnogo teska seta pre 2 dana.
     (joca, 27. januar 2020 09:00)

    # Link komentara