Ponedeljak, 28.01.2019.

09:21

Novak: Verujem u sebe, moguće je da stignem i rekord Federera

Šampion Melburna Novak Đoković imao je zvanično fotografisanje sa peharom Australijan Opena.

Izvor: Zoran Kecman

Novak: Verujem u sebe, moguæe je da stignem i rekord Federera IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Terminator

pre 5 godina

Novak puno te volim gledati i navijam svim srcem za tebe, zato sto nisi nazionalista na tebe bi se svi srbi trebali ugledati. Ali dve stvari mi se ne svigjaju. Daj vise ne pominji toliko INJURY, pa svi to znaju i drugi su imali injury pa se toliko ne zale? I drugo je "my family" ja mislim nikad ne cujem Federer da prica o family ili neko drugi. A siguran sam da ces ti sve GRAND SLAM rekorde oboriti, ja ti drzim palceve

dan

pre 5 godina

Nek` se kriju jos malo iza broja Grend Slemova. I mi i oni znaju kako im se tresu gace kad se suoce sa nasim lavom.
Pogledajte kako su se rastrcali kao hrcci da sakupe jos koji grend Slem kad njega nema.

Rile

pre 5 godina

Nikad niko(osim Federera-3) nije osvojio grend slem posle 31 godine,a za poznavaoce jedno pitanje,koliko gs su u 30 godini zivota osvonili Novak,Nadal,Federer i Sampras zajedno??? odgovor- nijedan.Idemooo Noleee do 21 gs!!!!!!!!

mr

pre 5 godina

@mr

Nagradni fond turnira se svake godine povecava,dosta je vec od onog od pre 10ak godina kao sto je i on od onog pre 20 i takoo

(Uros_, 28. januar 2019 14:54)

Аха, мислиш да је Надал играо 10 и 20 година пре Новака па да је зато овај мој податак небитан.

Dragan

pre 5 godina

Zakljucno sa 2010
Fed 16GS
No 1 GS
Znaci ,ako ne racunamo ova poslednja tri koje je uzeo bez prisustva Noleta,skor u poslednjih 2011-do danas
Nole 14GS
Fed 1GS
Sve je jasno,ostalo tek sledi

Referendum

pre 5 godina

RF je za mene ipak Kralj tenisa. Ne zbog titula i rekorda već zbog lepote igranja. Milina ga gledati. Elegancija, savršena tehnika i stil igre, ofanziva, igra na mreži...Da nisu usporavali terene i loptice imao bi 40GS. Ovako su stvorili idealne uslove za trkače i defanzivce koji se danima prebacuju i čekaju greške protivnika.
(Gilan, 28. januar 2019 11:09)

Ima samo jedan problem sa tvojim komentarom. Tereni nisu usporeni vec UBRZANI.

мики

pre 5 godina

O kakvom stizanju i prestizanju Rodzera pricate,ni Nadala nece stici!!Cujte Srbi,Rodzer je neuhvatljiv!!
(Lampi, 28. januar 2019 10:38)

Чујте потурице, за то се само Новак пита, а видиш да је рекао да хоће.

мики

pre 5 godina

Nikad nece stici Federera! Zivi bili pa videli!
(nikolaaaassss, 28. januar 2019 11:12)

ваљда ћемо сви бити живи у 2020-ој када Новак престигне Рођу. нема ту никакве сумње.

мики

pre 5 godina

(Gilan, 28. januar 2019 11:09)

нисам видео Рођину елеганцију ја га Рафа, и још више Новак возају по терену. Ноле га је више пута одучио од тениса у финалима ГС турнира, до границе понижења. не памтим лепоту Рођине игре у том мечевима.

мики

pre 5 godina

Da nije imao 'Imas" epizidu,vec bi bio na titulu od Rodje,najmanje. 
Samo da ga zdravlje i telo posluzi!
(Nex, 28. januar 2019 09:48)

нажалост потпуно тачно. омогућио је Рођи да одвоји две титуле у Аустралији које би ладно требало да буду његове. то би било 18:17 већ сада, и до краја године гејм овер. нема везе, нека дрмне још једну до краја сезоне, и тако следеће, па Бог да га види.

мики

pre 5 godina

Ništa ako ne osvojiš trideset. nikad slabija konkurencija.
(prle, 28. januar 2019 09:48)

толико је слаба, да сам и ја мислио да узмем рекет и руке. сигурно није тешко

ring of fire

pre 5 godina

Kao i uvek posle osvojenog slema pocinje racunanje sta i koliko. Navijaci su cudo a trebali bi da znaju da ne bude nikad onako kao sto svi misle da ce biti. Recimo svi otpisuju Rodzera a ja mislim da on ima jos uvek sanse da na W osvoji titulu. Zamislite da na W Novak kiksne , sto nije nemoguce na travi gde neko ko ima svoj dan i ludacki servis uvek moze da iznenadi. U takvom scenariju prvi koji mi pada na pamet je Federer koji osvaja ako izbegne Novaka.
Nesto sasvim drugo. Pred finale AO kaze Dzon Mek na pitanje Maca i Barbare sta on misli o mecu a Mek bez dlake na jeziku( kao i uvek) kaze: " Cekajte ljudi meni ovde nesto nije jasno. Nadal nije igrao od US opena , nije mogao da trenira u fulu, otkazao Brizbejn problemi sa stomacnim misicem, a onda se pojavljuje u Melburnu SUPERMEN koji melje sve . O cemu se ovde radi - ozbiljno". Barbara i Matc se samo nasmesise i lagano ponovo o finalu.

Uros_

pre 5 godina

@mr

Nagradni fond turnira se svake godine povecava,dosta je vec od onog od pre 10ak godina kao sto je i on od onog pre 20 i takoo

https://www.b92.net/sport/tenis/vesti.php?yyyy=2007&mm=04&dd=24&nav_id=243540

eto primer

Smilica

pre 5 godina

mst, 28. januar 2019 10:10)
APSOLUTNO SE SLAŽEM SA vAŠOM KONSTATACIJOM!

DA JE No15E POBEDITI SMEO
KAD GOD JE MOGAO
KAD GOD JE HTEO
BIO BI NJEGOV TENISKI SVET CEO.
IAKO JE NAMA ŽAO,
NEKADA JE USTUKNUTI MORAO,
ZA RAD SPORTA BELA
JER PUBLIKA JE JOŠ NEKOGA POBEDNIKA HTELA.
ALI SHVATIŠE DA MU RAVNA NEMA
OSVOJIĆE No15E JOŠ 9 GRAND SLEMA.

VIŠE SE PREDAVATI NEĆE NIKADA
BIĆE NAJBOLJI TENISER ZA IKAGDA!

Dynamic

pre 5 godina

Ko je u maju 2016-te mogao da pretpostavi da će proći čitave dve godine do sledećeg trofeja? Ko je krajem iste godine mogao da pretpostavi da će Mari završiti karijeru? Da će Federer uzeti još tri slema?
Polako rođaci, zdravlje pa sve ostalo. Sada se probio ka vrhu planine gde je proređen vazduh i gde ga čekaju dva momka koji nisu rekli poslednju reč. Jok, ne može Rafa da uzme još dva -tri RG? Dovoljno je, pu pu, da neko izbaci Novaka rano na turniru i eto šanse i za Federera..

Goran

pre 5 godina

Novaku treba samo da osvoji Rolan Garos. Ako to uradi prvi put u karijeri ce doci na samo jedan korak od Nadala i na samo 4 slema od Federera. Novak nikada nije bio samo 4 slema od Federera. To ce mu dati tolika krila da ja ne znam ko posle moze da ga zadrzi a odmah posle dolazi Vimbldon gde inace igra odlicno.

Malkom

pre 5 godina

(Malkom, 28. januar 2019 11:38)

Broj titula merilo? A Federer imao 60 titula kad Djokovic osvojio svoj prvi trofej hahahaha ti si legenda :D
(Rade, 28. januar 2019 12:57)

I? Šta s tim što je Federer imao 60 kada je Novak osvojio prvu? Znači nije dobro što ih je osvojio? Ili je Novak trebalo da ima 50 kada je osvojio prvu? Ne razumem. A verovatno ni ti sebe me razumeš. Logika zvana "ahaha" nije toliko učinkovita. Broj titula se i te kako broji druže moj. A Novak i u tome dobro napreduje.

Rade

pre 5 godina

(Malkom, 28. januar 2019 13:21)

Ne razumes ne umes da citas izmedju redova, Novak nikad nece stici do 100 titula jer se u Federerovo vreme igrali turniri iz 250 serije, Federer ih ima preko 50 zato je i moje ahaha a sad se igraju mastersi i gren slemovi. Ako Djokovic dodje do 20gs, Federer bi mogao da ima i 200 trofeja iz 250 serije nista mu to ne vredi. Ako ti jos nesto trebam objasniti javi mi.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

RF je za mene ipak Kralj tenisa. Ne zbog titula i rekorda već zbog lepote igranja. Milina ga gledati. Elegancija, savršena tehnika i stil igre, ofanziva, igra na mreži...Da nisu usporavali terene i loptice imao bi 40GS. Ovako su stvorili idealne uslove za trkače i defanzivce koji se danima prebacuju i čekaju greške protivnika.
(Gilan, 28. januar 2019 11:09)

Da pretocis ti te reci u stihove, napises pesmu? I pevusis lagano kroz 2-3 godine, dok Novak slavi 22. titulu na GS. Moze i doskocicast naslov "20 je lepse od 22". Treba misliti na buducnost.

Rade

pre 5 godina

(Malkom, 28. januar 2019 11:38) 

Broj titula merilo? A Federer imao 60 titula kad Djokovic osvojio svoj prvi trofej hahahaha ti si legenda :D

mr

pre 5 godina

Kriterijumi su u tenisu jasni. Po važnosti, oni su:

1. Broj GS titula.
2. Broj titula.
3. Broj provedenih nedelja u vrhu.

Zasad dva rekorda drži Rodžer, a u trećem je takođe dosta napredovao (99). Novak je na dobrom putu, a ima još dobrih godina igranja. Tako da ništa nije nedostižno. Videćemo.
(Malkom, 28. januar 2019 11:38)


Гледам јуче, Надал у каријери 919-190, а Новак 840-178, а Надал зарађених 105 милиона долара, а Новак зарађених 125 милиона долара. Дакле Надал је кренуо раније као профи, и зато има више мечева али и далеко више одсуствовања, али је зато Надал и са доста мање освојеног новца, што само говори да је Новак за одигране мечеве узео далеко више новца што значи да је играо озбиљније турнире и да је просечно гурао даље од Надала, јер Новак има мање титула од Надала, а више зарађеног новца. Новаков просечан ранкинг противник је далеко виши него Надалов или Федереров. Тако да статистика је врло чудна и не даје никакав одговор, свако има неко своју предност у њој, што је у суштини и тачно. Новак сигурно неће освојити још 10 РГ и тако Надал остаје заувек краљ Париза, али то не значи да на крају Новак није постао далеко бољи на шљаци од Надала, што ће ваљда бити и доказано у Паризу. Федерер за сада има тих 20 ГС, али биланс му је баш лош са Ђоковићем а скроз лош са Надалом и заувек ће бити са највише ГС ако га неко од ове двојице не престигне, мислим да обојица немају шансе, мада бих волео јер сматрам да је реално.

Malkom

pre 5 godina

Kriterijumi su u tenisu jasni. Po važnosti, oni su:

1. Broj GS titula.
2. Broj titula.
3. Broj provedenih nedelja u vrhu.

Zasad dva rekorda drži Rodžer, a u trećem je takođe dosta napredovao (99). Novak je na dobrom putu, a ima još dobrih godina igranja. Tako da ništa nije nedostižno. Videćemo.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Stigao Federera ili ne, Djokovic je u samom svetskom vrhu u istoriji atleta, rame uz rame sa Nadjom Komaneci(Rumunija),Jonahom Lomu(Novi Zeland),Majklom Dzordanom...

zvezdas-rajvoSa

pre 5 godina

Grend slemovi su kao prvenstva, a mastersi kao kupovi, dok turniri od 250 i 500 su intertoto kupovi. Dzemperko iz Bazela ce na kraju biti najbolji u intertoto kupovima...

VUK

pre 5 godina

Lepo bi bilo...ali totalno nebitno. Osvojiti sve GS ,sve masterse 1000 , imati pozitivan skor sa Federerom i Nadalom je sasvim ok. Možda je zlato sa OI važnije od 20 GS .I da uzme 22 GS ,uvek će biti stručnjaka koji ce trvditi da je Safin bolji od Rogera i da su nebitne pobede nad Rafom i Rogerom. Ako bude tempirao formu za OI , teško ce igrati te godine RG , Wimbldon i USA Open. Mora odlučiti . Juriti rekord GS ili zlato sa OI.

Jovan

pre 5 godina

Ova godina je njegova, ako ove godine Novak osvoji jos neke GS ima sanse da stigne Federera.
Tesko ce Novak sa 33 godine da se nosi sa mladjima na GS.
Ono sto je Federer uradio je cista sreca, iskoristio pad Djokovica i Nadala, dok mladi igraci su bili potpuno nespremni za neki GS trijumf.
Dominacija velike trojke prolazi.
Nadal ce mozda opet dominirati na zemljanoj podlozi ove godine i to je sve od njega u narednom preriodu i u narednim gidinama.
Ja bih vratio masterse 1000 serije u 3 seta, pa da se tad vidi dal bi igrali u ovim godinama ovako kvalitetne meceve!!

Gilan

pre 5 godina

RF je za mene ipak Kralj tenisa. Ne zbog titula i rekorda već zbog lepote igranja. Milina ga gledati. Elegancija, savršena tehnika i stil igre, ofanziva, igra na mreži...Da nisu usporavali terene i loptice imao bi 40GS. Ovako su stvorili idealne uslove za trkače i defanzivce koji se danima prebacuju i čekaju greške protivnika.

toni bandera

pre 5 godina

Nole se povlači sledeće godine u Tokiju nakon osvojenog 21 slema, od kojih poslednjih 9 u nizu, a poslednji 21. na Vimbldonu kao kolevci tenisa. Kruna karijere i zvanična promocija u goata se dešava osvajanjem olimpijskkg zlata, nakon čega Nole objavljuje povlačenje iz tenisa. Federer potpuno potonuo u ludilo će se prijaviti za US open 2020. kako bi stigao Novaka, ali će tamo biti izviždan jer će svima osim njemu biti jasno da dalje diskusije o goatu prosto nisu umesne.

afrogipsy

pre 5 godina

Gilan * , nesporno je da RF igra najelegantniji tenis, to je najlepse za gledanje, medjutim i Brazil igra najlepsi fudbal, pa ne osvoji svako svetsko prvenstvo ( a nekada cak izgubi sa 7-1 ) . A Tereni nisu usporavani, cak je i suprotno, jedino je ovaj teren u Melburnu usporen u odnosu na proslu godinu, ali je zato pre dve ili tri godine bio znatno ubrzan, a sada su hteli da ipak naprave razliku u odnosu na US Open , pa su usporili. RG je uvek bio najsporija sljaka koja postoji, a za W ne znam.U svakom slucaju podloge na Grand Slamovima su takve da ima po nesto za svaciji ukus, a samo jedan igrac se snalazi odlicno na svim.

Vlade

pre 5 godina

Ukoliko bude sve u redu, Novak do 2022 hoće stići verovatno i prestići prvo Nadala a onda i Federera za koga ne verujem da može više osvajati gren slemove. Moja prognoza Novak22, RF20, Rafa20. Tek nakon 2022 ide era nekih novih igrača ali na daleko nižem nivou od ere tri najbolja ikad, uostalom kao i pre ere najboljih.

Sub013

pre 5 godina

Lepo bi bilo...ali totalno nebitno. Osvojiti sve GS ,sve masterse 1000 , imati pozitivan skor sa Federerom i Nadalom je sasvim ok. Možda je zlato sa OI važnije od 20 GS .I da uzme 22 GS ,uvek će biti stručnjaka koji ce trvditi da je Safin bolji od Rogera i da su nebitne pobede nad Rafom i Rogerom. Ako bude tempirao formu za OI , teško ce igrati te godine RG , Wimbldon i USA Open. Mora odlučiti . Juriti rekord GS ili zlato sa OI.
(VUK, 28. januar 2019 11:07)

Slazem se, ali nisi lepo procitao sta je rekao, za njega nema granica i ogranicenja, sve je moguce i sve je ostvarivo.

Borsky

pre 5 godina

Monika Seles je bila na istom putu, znamo sta joj se desilo. Pazi se, kad krenes da im uzimas lovu (mnogo love), postaju neprijatni i opasni.

mst

pre 5 godina

Pratim ga intenzivno od 2006/07. Pamtim neke turnire iz 2006 a vrlo dobro ga pamtim od 2007 pa do danasnjeg dana. Jasno mi je bilo 2008 da ce biti jedan od najboljih, ne kada je osvojio australiju, vec kada je de fakto nadigrao nadala u 1/2 olimpijade i izgubio. Ko se seca, zna o cemu pricam. Naravno, teska je bila za njega 2009/10, sazrevao je i od 2011 je meni bilo jasno za sva vremena da kad on igra na svom maksimumu - da je nepobediv. Bilo je izuzetno teskih a i sumnjivih meceva. Izdvojio bih rg2012(prekid zbog kise, mislim da je tada na 1:2 u setovima i brejk viska u cetvrtom bila sansa da se srusi nadal i jos tada veze sva cetiri u nizu ali dobro...) pa rg2013 sa nadalom u 1/2 finalu i cuveno pecanje u 5 setu, pa us open 2013 sa nadalom(ni dan danas ne shvatam kako je to uspeo da izgubi, pa i wimbldon 2013 sa marijem(taj mec mi je krajnje sumnjiv), pa 1/2 us opena 2014 sa nisikorijem...upoznao sam mu bracu na kritu i mladji se slozio samnom da ga je pecanje 2013 kostalo minimum 3 slema. Sve je to morao da prezivi i da nastavi dalje jer takva dominacija je po meni krajnje iscrpljujuca i moj stav je da pauza od rg2016-wimb2018 je bila vise nego dobra za njega. Morao je da odmori telo i um, nemoguce je na takvom nivou igrati 10 god, jer nivo njegovog tenisa nije normalan, jednostavno nikad vidjen do sada...fakt je da je prosuo nekoliko slemova, minimum 4 koja je jednostavno morao da osvoji...iskreno se nadam da ce mu se to vratiti i da ce to nadoknaditi pametno selekcijom turnira u 2019-2021, posle 2021 ne treba mnogo ocekivati jer njegov stil je tezak za igrati posle 34-35 god...pozdrav za sve koji djokovica vole kao i ja, iskljucivo iz sportskog aspekta!

Ercov

pre 5 godina

Opet ponavljam federera stize sigurno, glavna trka ce se voditi izmedju njega i Nadala, zar stvarno mislite da Nadal nece osvojiti vise ni jedan GS. Toliki strucnjaci a svi otpisali Nadala koji ce igrati godina kao i Novak

BV

pre 5 godina

...
2011 - proboj na vrh
2015 - najbolja sezona u karijeri i u istoriji profesionalnog tenisa
2019 - ??? Jedino sto mi pada napamet je osvajanje sva 4GS!

Idemo Djole....
(antiDebil, 28. januar 2019 09:54)

Neka bude ove godine jos bar dva komada, a sledece - da sastavi svih Pet trofeja, sa sve olimpijadom mislim. I posle moze u penziju, na pecanje :)

izhlapjeli starac

pre 5 godina

@anica
Ta fraza je najgluplja, "korak po korak". Može li drugačije? Igraju li se GS non stop, svake nedelje ili po dva-tri u isto vreme? Ili će po tri koraka odjednom?
Ko od nas, običnog sveta uopšte treba da ga savetuje?

veliki strumf

pre 5 godina

Da nije imao 'Imas" epizidu,vec bi bio na titulu od Rodje,najmanje.Samo da ga zdravlje i telo posluzi!
(Nex, 28. januar 2019 09:48). Da nije imao “Imas” epizodu - odavno bi prestigao Federera. Te titule koje je u Noletovom “odsustvu” Rodzer pokupio uzeo bi Nole, a ovaj bi ostao na svojih 17 titula. Novak bi sada verovatno imao 18 ili 19. Ali dobro, sve se valjda dešava sa nekim razlogom. Mnogo je godina pred njim i mnogo radosti i za njega i za nas.

anica

pre 5 godina

Ovakvom izjavom je visoko poletio ,ali trebao bi znati da je i pad let!
(opomena, 28. januar 2019 09:49)
Ne zeli drugome ono sto ne zelis sebi, preksrsti se iskreno ili nemoj to ni raditi..5 gs za ovakvog Novaka je macji kasalj...samo da ga zdravlje i volja drze...znanja mu ne manjka. Uvek je sve zavisilo od Novakovog pristupa...ima tu neku "zicu" koja ume srecom u vecini slucajeva da mu koristi.

belizemun

pre 5 godina

i treba da verujes legendo,cisto sumnjam da ce federer uzeti jos neki grenslem,6 godina si mladji,samo da te zdravlje posluzi i eto nama najboljeg svih vremena,srecno!

antiDebil

pre 5 godina

2003 - postaje profesionalac
2007 - proboj ka vrhu
2011 - proboj na vrh
2015 - najbolja sezona u karijeri i u istoriji profesionalnog tenisa
2019 - ??? Jedino sto mi pada napamet je osvajanje sva 4GS!

Idemo Djole....

antiDebil

pre 5 godina

2003 - postaje profesionalac
2007 - proboj ka vrhu
2011 - proboj na vrh
2015 - najbolja sezona u karijeri i u istoriji profesionalnog tenisa
2019 - ??? Jedino sto mi pada napamet je osvajanje sva 4GS!

Idemo Djole....

mst

pre 5 godina

Pratim ga intenzivno od 2006/07. Pamtim neke turnire iz 2006 a vrlo dobro ga pamtim od 2007 pa do danasnjeg dana. Jasno mi je bilo 2008 da ce biti jedan od najboljih, ne kada je osvojio australiju, vec kada je de fakto nadigrao nadala u 1/2 olimpijade i izgubio. Ko se seca, zna o cemu pricam. Naravno, teska je bila za njega 2009/10, sazrevao je i od 2011 je meni bilo jasno za sva vremena da kad on igra na svom maksimumu - da je nepobediv. Bilo je izuzetno teskih a i sumnjivih meceva. Izdvojio bih rg2012(prekid zbog kise, mislim da je tada na 1:2 u setovima i brejk viska u cetvrtom bila sansa da se srusi nadal i jos tada veze sva cetiri u nizu ali dobro...) pa rg2013 sa nadalom u 1/2 finalu i cuveno pecanje u 5 setu, pa us open 2013 sa nadalom(ni dan danas ne shvatam kako je to uspeo da izgubi, pa i wimbldon 2013 sa marijem(taj mec mi je krajnje sumnjiv), pa 1/2 us opena 2014 sa nisikorijem...upoznao sam mu bracu na kritu i mladji se slozio samnom da ga je pecanje 2013 kostalo minimum 3 slema. Sve je to morao da prezivi i da nastavi dalje jer takva dominacija je po meni krajnje iscrpljujuca i moj stav je da pauza od rg2016-wimb2018 je bila vise nego dobra za njega. Morao je da odmori telo i um, nemoguce je na takvom nivou igrati 10 god, jer nivo njegovog tenisa nije normalan, jednostavno nikad vidjen do sada...fakt je da je prosuo nekoliko slemova, minimum 4 koja je jednostavno morao da osvoji...iskreno se nadam da ce mu se to vratiti i da ce to nadoknaditi pametno selekcijom turnira u 2019-2021, posle 2021 ne treba mnogo ocekivati jer njegov stil je tezak za igrati posle 34-35 god...pozdrav za sve koji djokovica vole kao i ja, iskljucivo iz sportskog aspekta!

belizemun

pre 5 godina

i treba da verujes legendo,cisto sumnjam da ce federer uzeti jos neki grenslem,6 godina si mladji,samo da te zdravlje posluzi i eto nama najboljeg svih vremena,srecno!

veliki strumf

pre 5 godina

Da nije imao 'Imas" epizidu,vec bi bio na titulu od Rodje,najmanje.Samo da ga zdravlje i telo posluzi!
(Nex, 28. januar 2019 09:48). Da nije imao “Imas” epizodu - odavno bi prestigao Federera. Te titule koje je u Noletovom “odsustvu” Rodzer pokupio uzeo bi Nole, a ovaj bi ostao na svojih 17 titula. Novak bi sada verovatno imao 18 ili 19. Ali dobro, sve se valjda dešava sa nekim razlogom. Mnogo je godina pred njim i mnogo radosti i za njega i za nas.

anica

pre 5 godina

Ovakvom izjavom je visoko poletio ,ali trebao bi znati da je i pad let!
(opomena, 28. januar 2019 09:49)
Ne zeli drugome ono sto ne zelis sebi, preksrsti se iskreno ili nemoj to ni raditi..5 gs za ovakvog Novaka je macji kasalj...samo da ga zdravlje i volja drze...znanja mu ne manjka. Uvek je sve zavisilo od Novakovog pristupa...ima tu neku "zicu" koja ume srecom u vecini slucajeva da mu koristi.

Ercov

pre 5 godina

Opet ponavljam federera stize sigurno, glavna trka ce se voditi izmedju njega i Nadala, zar stvarno mislite da Nadal nece osvojiti vise ni jedan GS. Toliki strucnjaci a svi otpisali Nadala koji ce igrati godina kao i Novak

toni bandera

pre 5 godina

Nole se povlači sledeće godine u Tokiju nakon osvojenog 21 slema, od kojih poslednjih 9 u nizu, a poslednji 21. na Vimbldonu kao kolevci tenisa. Kruna karijere i zvanična promocija u goata se dešava osvajanjem olimpijskkg zlata, nakon čega Nole objavljuje povlačenje iz tenisa. Federer potpuno potonuo u ludilo će se prijaviti za US open 2020. kako bi stigao Novaka, ali će tamo biti izviždan jer će svima osim njemu biti jasno da dalje diskusije o goatu prosto nisu umesne.

BV

pre 5 godina

...
2011 - proboj na vrh
2015 - najbolja sezona u karijeri i u istoriji profesionalnog tenisa
2019 - ??? Jedino sto mi pada napamet je osvajanje sva 4GS!

Idemo Djole....
(antiDebil, 28. januar 2019 09:54)

Neka bude ove godine jos bar dva komada, a sledece - da sastavi svih Pet trofeja, sa sve olimpijadom mislim. I posle moze u penziju, na pecanje :)

afrogipsy

pre 5 godina

Gilan * , nesporno je da RF igra najelegantniji tenis, to je najlepse za gledanje, medjutim i Brazil igra najlepsi fudbal, pa ne osvoji svako svetsko prvenstvo ( a nekada cak izgubi sa 7-1 ) . A Tereni nisu usporavani, cak je i suprotno, jedino je ovaj teren u Melburnu usporen u odnosu na proslu godinu, ali je zato pre dve ili tri godine bio znatno ubrzan, a sada su hteli da ipak naprave razliku u odnosu na US Open , pa su usporili. RG je uvek bio najsporija sljaka koja postoji, a za W ne znam.U svakom slucaju podloge na Grand Slamovima su takve da ima po nesto za svaciji ukus, a samo jedan igrac se snalazi odlicno na svim.

zvezdas-rajvoSa

pre 5 godina

Grend slemovi su kao prvenstva, a mastersi kao kupovi, dok turniri od 250 i 500 su intertoto kupovi. Dzemperko iz Bazela ce na kraju biti najbolji u intertoto kupovima...

Goran

pre 5 godina

Novaku treba samo da osvoji Rolan Garos. Ako to uradi prvi put u karijeri ce doci na samo jedan korak od Nadala i na samo 4 slema od Federera. Novak nikada nije bio samo 4 slema od Federera. To ce mu dati tolika krila da ja ne znam ko posle moze da ga zadrzi a odmah posle dolazi Vimbldon gde inace igra odlicno.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Stigao Federera ili ne, Djokovic je u samom svetskom vrhu u istoriji atleta, rame uz rame sa Nadjom Komaneci(Rumunija),Jonahom Lomu(Novi Zeland),Majklom Dzordanom...

Vlade

pre 5 godina

Ukoliko bude sve u redu, Novak do 2022 hoće stići verovatno i prestići prvo Nadala a onda i Federera za koga ne verujem da može više osvajati gren slemove. Moja prognoza Novak22, RF20, Rafa20. Tek nakon 2022 ide era nekih novih igrača ali na daleko nižem nivou od ere tri najbolja ikad, uostalom kao i pre ere najboljih.

Referendum

pre 5 godina

RF je za mene ipak Kralj tenisa. Ne zbog titula i rekorda već zbog lepote igranja. Milina ga gledati. Elegancija, savršena tehnika i stil igre, ofanziva, igra na mreži...Da nisu usporavali terene i loptice imao bi 40GS. Ovako su stvorili idealne uslove za trkače i defanzivce koji se danima prebacuju i čekaju greške protivnika.
(Gilan, 28. januar 2019 11:09)

Ima samo jedan problem sa tvojim komentarom. Tereni nisu usporeni vec UBRZANI.

мики

pre 5 godina

O kakvom stizanju i prestizanju Rodzera pricate,ni Nadala nece stici!!Cujte Srbi,Rodzer je neuhvatljiv!!
(Lampi, 28. januar 2019 10:38)

Чујте потурице, за то се само Новак пита, а видиш да је рекао да хоће.

мики

pre 5 godina

Ništa ako ne osvojiš trideset. nikad slabija konkurencija.
(prle, 28. januar 2019 09:48)

толико је слаба, да сам и ја мислио да узмем рекет и руке. сигурно није тешко

мики

pre 5 godina

Nikad nece stici Federera! Zivi bili pa videli!
(nikolaaaassss, 28. januar 2019 11:12)

ваљда ћемо сви бити живи у 2020-ој када Новак престигне Рођу. нема ту никакве сумње.

Sub013

pre 5 godina

Lepo bi bilo...ali totalno nebitno. Osvojiti sve GS ,sve masterse 1000 , imati pozitivan skor sa Federerom i Nadalom je sasvim ok. Možda je zlato sa OI važnije od 20 GS .I da uzme 22 GS ,uvek će biti stručnjaka koji ce trvditi da je Safin bolji od Rogera i da su nebitne pobede nad Rafom i Rogerom. Ako bude tempirao formu za OI , teško ce igrati te godine RG , Wimbldon i USA Open. Mora odlučiti . Juriti rekord GS ili zlato sa OI.
(VUK, 28. januar 2019 11:07)

Slazem se, ali nisi lepo procitao sta je rekao, za njega nema granica i ogranicenja, sve je moguce i sve je ostvarivo.

мики

pre 5 godina

(Gilan, 28. januar 2019 11:09)

нисам видео Рођину елеганцију ја га Рафа, и још више Новак возају по терену. Ноле га је више пута одучио од тениса у финалима ГС турнира, до границе понижења. не памтим лепоту Рођине игре у том мечевима.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

RF je za mene ipak Kralj tenisa. Ne zbog titula i rekorda već zbog lepote igranja. Milina ga gledati. Elegancija, savršena tehnika i stil igre, ofanziva, igra na mreži...Da nisu usporavali terene i loptice imao bi 40GS. Ovako su stvorili idealne uslove za trkače i defanzivce koji se danima prebacuju i čekaju greške protivnika.
(Gilan, 28. januar 2019 11:09)

Da pretocis ti te reci u stihove, napises pesmu? I pevusis lagano kroz 2-3 godine, dok Novak slavi 22. titulu na GS. Moze i doskocicast naslov "20 je lepse od 22". Treba misliti na buducnost.

Dynamic

pre 5 godina

Ko je u maju 2016-te mogao da pretpostavi da će proći čitave dve godine do sledećeg trofeja? Ko je krajem iste godine mogao da pretpostavi da će Mari završiti karijeru? Da će Federer uzeti još tri slema?
Polako rođaci, zdravlje pa sve ostalo. Sada se probio ka vrhu planine gde je proređen vazduh i gde ga čekaju dva momka koji nisu rekli poslednju reč. Jok, ne može Rafa da uzme još dva -tri RG? Dovoljno je, pu pu, da neko izbaci Novaka rano na turniru i eto šanse i za Federera..

Borsky

pre 5 godina

Monika Seles je bila na istom putu, znamo sta joj se desilo. Pazi se, kad krenes da im uzimas lovu (mnogo love), postaju neprijatni i opasni.

мики

pre 5 godina

Da nije imao 'Imas" epizidu,vec bi bio na titulu od Rodje,najmanje. 
Samo da ga zdravlje i telo posluzi!
(Nex, 28. januar 2019 09:48)

нажалост потпуно тачно. омогућио је Рођи да одвоји две титуле у Аустралији које би ладно требало да буду његове. то би било 18:17 већ сада, и до краја године гејм овер. нема везе, нека дрмне још једну до краја сезоне, и тако следеће, па Бог да га види.

ring of fire

pre 5 godina

Kao i uvek posle osvojenog slema pocinje racunanje sta i koliko. Navijaci su cudo a trebali bi da znaju da ne bude nikad onako kao sto svi misle da ce biti. Recimo svi otpisuju Rodzera a ja mislim da on ima jos uvek sanse da na W osvoji titulu. Zamislite da na W Novak kiksne , sto nije nemoguce na travi gde neko ko ima svoj dan i ludacki servis uvek moze da iznenadi. U takvom scenariju prvi koji mi pada na pamet je Federer koji osvaja ako izbegne Novaka.
Nesto sasvim drugo. Pred finale AO kaze Dzon Mek na pitanje Maca i Barbare sta on misli o mecu a Mek bez dlake na jeziku( kao i uvek) kaze: " Cekajte ljudi meni ovde nesto nije jasno. Nadal nije igrao od US opena , nije mogao da trenira u fulu, otkazao Brizbejn problemi sa stomacnim misicem, a onda se pojavljuje u Melburnu SUPERMEN koji melje sve . O cemu se ovde radi - ozbiljno". Barbara i Matc se samo nasmesise i lagano ponovo o finalu.

izhlapjeli starac

pre 5 godina

@anica
Ta fraza je najgluplja, "korak po korak". Može li drugačije? Igraju li se GS non stop, svake nedelje ili po dva-tri u isto vreme? Ili će po tri koraka odjednom?
Ko od nas, običnog sveta uopšte treba da ga savetuje?

Rade

pre 5 godina

(Malkom, 28. januar 2019 13:21)

Ne razumes ne umes da citas izmedju redova, Novak nikad nece stici do 100 titula jer se u Federerovo vreme igrali turniri iz 250 serije, Federer ih ima preko 50 zato je i moje ahaha a sad se igraju mastersi i gren slemovi. Ako Djokovic dodje do 20gs, Federer bi mogao da ima i 200 trofeja iz 250 serije nista mu to ne vredi. Ako ti jos nesto trebam objasniti javi mi.

Smilica

pre 5 godina

mst, 28. januar 2019 10:10)
APSOLUTNO SE SLAŽEM SA vAŠOM KONSTATACIJOM!

DA JE No15E POBEDITI SMEO
KAD GOD JE MOGAO
KAD GOD JE HTEO
BIO BI NJEGOV TENISKI SVET CEO.
IAKO JE NAMA ŽAO,
NEKADA JE USTUKNUTI MORAO,
ZA RAD SPORTA BELA
JER PUBLIKA JE JOŠ NEKOGA POBEDNIKA HTELA.
ALI SHVATIŠE DA MU RAVNA NEMA
OSVOJIĆE No15E JOŠ 9 GRAND SLEMA.

VIŠE SE PREDAVATI NEĆE NIKADA
BIĆE NAJBOLJI TENISER ZA IKAGDA!

mr

pre 5 godina

Kriterijumi su u tenisu jasni. Po važnosti, oni su:

1. Broj GS titula.
2. Broj titula.
3. Broj provedenih nedelja u vrhu.

Zasad dva rekorda drži Rodžer, a u trećem je takođe dosta napredovao (99). Novak je na dobrom putu, a ima još dobrih godina igranja. Tako da ništa nije nedostižno. Videćemo.
(Malkom, 28. januar 2019 11:38)


Гледам јуче, Надал у каријери 919-190, а Новак 840-178, а Надал зарађених 105 милиона долара, а Новак зарађених 125 милиона долара. Дакле Надал је кренуо раније као профи, и зато има више мечева али и далеко више одсуствовања, али је зато Надал и са доста мање освојеног новца, што само говори да је Новак за одигране мечеве узео далеко више новца што значи да је играо озбиљније турнире и да је просечно гурао даље од Надала, јер Новак има мање титула од Надала, а више зарађеног новца. Новаков просечан ранкинг противник је далеко виши него Надалов или Федереров. Тако да статистика је врло чудна и не даје никакав одговор, свако има неко своју предност у њој, што је у суштини и тачно. Новак сигурно неће освојити још 10 РГ и тако Надал остаје заувек краљ Париза, али то не значи да на крају Новак није постао далеко бољи на шљаци од Надала, што ће ваљда бити и доказано у Паризу. Федерер за сада има тих 20 ГС, али биланс му је баш лош са Ђоковићем а скроз лош са Надалом и заувек ће бити са највише ГС ако га неко од ове двојице не престигне, мислим да обојица немају шансе, мада бих волео јер сматрам да је реално.

Rade

pre 5 godina

(Malkom, 28. januar 2019 11:38) 

Broj titula merilo? A Federer imao 60 titula kad Djokovic osvojio svoj prvi trofej hahahaha ti si legenda :D

Dragan

pre 5 godina

Zakljucno sa 2010
Fed 16GS
No 1 GS
Znaci ,ako ne racunamo ova poslednja tri koje je uzeo bez prisustva Noleta,skor u poslednjih 2011-do danas
Nole 14GS
Fed 1GS
Sve je jasno,ostalo tek sledi

Gilan

pre 5 godina

RF je za mene ipak Kralj tenisa. Ne zbog titula i rekorda već zbog lepote igranja. Milina ga gledati. Elegancija, savršena tehnika i stil igre, ofanziva, igra na mreži...Da nisu usporavali terene i loptice imao bi 40GS. Ovako su stvorili idealne uslove za trkače i defanzivce koji se danima prebacuju i čekaju greške protivnika.

Malkom

pre 5 godina

Kriterijumi su u tenisu jasni. Po važnosti, oni su:

1. Broj GS titula.
2. Broj titula.
3. Broj provedenih nedelja u vrhu.

Zasad dva rekorda drži Rodžer, a u trećem je takođe dosta napredovao (99). Novak je na dobrom putu, a ima još dobrih godina igranja. Tako da ništa nije nedostižno. Videćemo.

Malkom

pre 5 godina

(Malkom, 28. januar 2019 11:38)

Broj titula merilo? A Federer imao 60 titula kad Djokovic osvojio svoj prvi trofej hahahaha ti si legenda :D
(Rade, 28. januar 2019 12:57)

I? Šta s tim što je Federer imao 60 kada je Novak osvojio prvu? Znači nije dobro što ih je osvojio? Ili je Novak trebalo da ima 50 kada je osvojio prvu? Ne razumem. A verovatno ni ti sebe me razumeš. Logika zvana "ahaha" nije toliko učinkovita. Broj titula se i te kako broji druže moj. A Novak i u tome dobro napreduje.

VUK

pre 5 godina

Lepo bi bilo...ali totalno nebitno. Osvojiti sve GS ,sve masterse 1000 , imati pozitivan skor sa Federerom i Nadalom je sasvim ok. Možda je zlato sa OI važnije od 20 GS .I da uzme 22 GS ,uvek će biti stručnjaka koji ce trvditi da je Safin bolji od Rogera i da su nebitne pobede nad Rafom i Rogerom. Ako bude tempirao formu za OI , teško ce igrati te godine RG , Wimbldon i USA Open. Mora odlučiti . Juriti rekord GS ili zlato sa OI.

Jovan

pre 5 godina

Ova godina je njegova, ako ove godine Novak osvoji jos neke GS ima sanse da stigne Federera.
Tesko ce Novak sa 33 godine da se nosi sa mladjima na GS.
Ono sto je Federer uradio je cista sreca, iskoristio pad Djokovica i Nadala, dok mladi igraci su bili potpuno nespremni za neki GS trijumf.
Dominacija velike trojke prolazi.
Nadal ce mozda opet dominirati na zemljanoj podlozi ove godine i to je sve od njega u narednom preriodu i u narednim gidinama.
Ja bih vratio masterse 1000 serije u 3 seta, pa da se tad vidi dal bi igrali u ovim godinama ovako kvalitetne meceve!!

Uros_

pre 5 godina

@mr

Nagradni fond turnira se svake godine povecava,dosta je vec od onog od pre 10ak godina kao sto je i on od onog pre 20 i takoo

https://www.b92.net/sport/tenis/vesti.php?yyyy=2007&mm=04&dd=24&nav_id=243540

eto primer

mr

pre 5 godina

@mr

Nagradni fond turnira se svake godine povecava,dosta je vec od onog od pre 10ak godina kao sto je i on od onog pre 20 i takoo

(Uros_, 28. januar 2019 14:54)

Аха, мислиш да је Надал играо 10 и 20 година пре Новака па да је зато овај мој податак небитан.

dan

pre 5 godina

Nek` se kriju jos malo iza broja Grend Slemova. I mi i oni znaju kako im se tresu gace kad se suoce sa nasim lavom.
Pogledajte kako su se rastrcali kao hrcci da sakupe jos koji grend Slem kad njega nema.

Terminator

pre 5 godina

Novak puno te volim gledati i navijam svim srcem za tebe, zato sto nisi nazionalista na tebe bi se svi srbi trebali ugledati. Ali dve stvari mi se ne svigjaju. Daj vise ne pominji toliko INJURY, pa svi to znaju i drugi su imali injury pa se toliko ne zale? I drugo je "my family" ja mislim nikad ne cujem Federer da prica o family ili neko drugi. A siguran sam da ces ti sve GRAND SLAM rekorde oboriti, ja ti drzim palceve

Rile

pre 5 godina

Nikad niko(osim Federera-3) nije osvojio grend slem posle 31 godine,a za poznavaoce jedno pitanje,koliko gs su u 30 godini zivota osvonili Novak,Nadal,Federer i Sampras zajedno??? odgovor- nijedan.Idemooo Noleee do 21 gs!!!!!!!!

Gilan

pre 5 godina

RF je za mene ipak Kralj tenisa. Ne zbog titula i rekorda već zbog lepote igranja. Milina ga gledati. Elegancija, savršena tehnika i stil igre, ofanziva, igra na mreži...Da nisu usporavali terene i loptice imao bi 40GS. Ovako su stvorili idealne uslove za trkače i defanzivce koji se danima prebacuju i čekaju greške protivnika.

Jovan

pre 5 godina

Ova godina je njegova, ako ove godine Novak osvoji jos neke GS ima sanse da stigne Federera.
Tesko ce Novak sa 33 godine da se nosi sa mladjima na GS.
Ono sto je Federer uradio je cista sreca, iskoristio pad Djokovica i Nadala, dok mladi igraci su bili potpuno nespremni za neki GS trijumf.
Dominacija velike trojke prolazi.
Nadal ce mozda opet dominirati na zemljanoj podlozi ove godine i to je sve od njega u narednom preriodu i u narednim gidinama.
Ja bih vratio masterse 1000 serije u 3 seta, pa da se tad vidi dal bi igrali u ovim godinama ovako kvalitetne meceve!!

Borsky

pre 5 godina

Monika Seles je bila na istom putu, znamo sta joj se desilo. Pazi se, kad krenes da im uzimas lovu (mnogo love), postaju neprijatni i opasni.

VUK

pre 5 godina

Lepo bi bilo...ali totalno nebitno. Osvojiti sve GS ,sve masterse 1000 , imati pozitivan skor sa Federerom i Nadalom je sasvim ok. Možda je zlato sa OI važnije od 20 GS .I da uzme 22 GS ,uvek će biti stručnjaka koji ce trvditi da je Safin bolji od Rogera i da su nebitne pobede nad Rafom i Rogerom. Ako bude tempirao formu za OI , teško ce igrati te godine RG , Wimbldon i USA Open. Mora odlučiti . Juriti rekord GS ili zlato sa OI.

Malkom

pre 5 godina

Kriterijumi su u tenisu jasni. Po važnosti, oni su:

1. Broj GS titula.
2. Broj titula.
3. Broj provedenih nedelja u vrhu.

Zasad dva rekorda drži Rodžer, a u trećem je takođe dosta napredovao (99). Novak je na dobrom putu, a ima još dobrih godina igranja. Tako da ništa nije nedostižno. Videćemo.

toni bandera

pre 5 godina

Nole se povlači sledeće godine u Tokiju nakon osvojenog 21 slema, od kojih poslednjih 9 u nizu, a poslednji 21. na Vimbldonu kao kolevci tenisa. Kruna karijere i zvanična promocija u goata se dešava osvajanjem olimpijskkg zlata, nakon čega Nole objavljuje povlačenje iz tenisa. Federer potpuno potonuo u ludilo će se prijaviti za US open 2020. kako bi stigao Novaka, ali će tamo biti izviždan jer će svima osim njemu biti jasno da dalje diskusije o goatu prosto nisu umesne.

izhlapjeli starac

pre 5 godina

@anica
Ta fraza je najgluplja, "korak po korak". Može li drugačije? Igraju li se GS non stop, svake nedelje ili po dva-tri u isto vreme? Ili će po tri koraka odjednom?
Ko od nas, običnog sveta uopšte treba da ga savetuje?

Ercov

pre 5 godina

Opet ponavljam federera stize sigurno, glavna trka ce se voditi izmedju njega i Nadala, zar stvarno mislite da Nadal nece osvojiti vise ni jedan GS. Toliki strucnjaci a svi otpisali Nadala koji ce igrati godina kao i Novak

Malkom

pre 5 godina

(Malkom, 28. januar 2019 11:38)

Broj titula merilo? A Federer imao 60 titula kad Djokovic osvojio svoj prvi trofej hahahaha ti si legenda :D
(Rade, 28. januar 2019 12:57)

I? Šta s tim što je Federer imao 60 kada je Novak osvojio prvu? Znači nije dobro što ih je osvojio? Ili je Novak trebalo da ima 50 kada je osvojio prvu? Ne razumem. A verovatno ni ti sebe me razumeš. Logika zvana "ahaha" nije toliko učinkovita. Broj titula se i te kako broji druže moj. A Novak i u tome dobro napreduje.

antiDebil

pre 5 godina

2003 - postaje profesionalac
2007 - proboj ka vrhu
2011 - proboj na vrh
2015 - najbolja sezona u karijeri i u istoriji profesionalnog tenisa
2019 - ??? Jedino sto mi pada napamet je osvajanje sva 4GS!

Idemo Djole....

mr

pre 5 godina

Kriterijumi su u tenisu jasni. Po važnosti, oni su:

1. Broj GS titula.
2. Broj titula.
3. Broj provedenih nedelja u vrhu.

Zasad dva rekorda drži Rodžer, a u trećem je takođe dosta napredovao (99). Novak je na dobrom putu, a ima još dobrih godina igranja. Tako da ništa nije nedostižno. Videćemo.
(Malkom, 28. januar 2019 11:38)


Гледам јуче, Надал у каријери 919-190, а Новак 840-178, а Надал зарађених 105 милиона долара, а Новак зарађених 125 милиона долара. Дакле Надал је кренуо раније као профи, и зато има више мечева али и далеко више одсуствовања, али је зато Надал и са доста мање освојеног новца, што само говори да је Новак за одигране мечеве узео далеко више новца што значи да је играо озбиљније турнире и да је просечно гурао даље од Надала, јер Новак има мање титула од Надала, а више зарађеног новца. Новаков просечан ранкинг противник је далеко виши него Надалов или Федереров. Тако да статистика је врло чудна и не даје никакав одговор, свако има неко своју предност у њој, што је у суштини и тачно. Новак сигурно неће освојити још 10 РГ и тако Надал остаје заувек краљ Париза, али то не значи да на крају Новак није постао далеко бољи на шљаци од Надала, што ће ваљда бити и доказано у Паризу. Федерер за сада има тих 20 ГС, али биланс му је баш лош са Ђоковићем а скроз лош са Надалом и заувек ће бити са највише ГС ако га неко од ове двојице не престигне, мислим да обојица немају шансе, мада бих волео јер сматрам да је реално.

mst

pre 5 godina

Pratim ga intenzivno od 2006/07. Pamtim neke turnire iz 2006 a vrlo dobro ga pamtim od 2007 pa do danasnjeg dana. Jasno mi je bilo 2008 da ce biti jedan od najboljih, ne kada je osvojio australiju, vec kada je de fakto nadigrao nadala u 1/2 olimpijade i izgubio. Ko se seca, zna o cemu pricam. Naravno, teska je bila za njega 2009/10, sazrevao je i od 2011 je meni bilo jasno za sva vremena da kad on igra na svom maksimumu - da je nepobediv. Bilo je izuzetno teskih a i sumnjivih meceva. Izdvojio bih rg2012(prekid zbog kise, mislim da je tada na 1:2 u setovima i brejk viska u cetvrtom bila sansa da se srusi nadal i jos tada veze sva cetiri u nizu ali dobro...) pa rg2013 sa nadalom u 1/2 finalu i cuveno pecanje u 5 setu, pa us open 2013 sa nadalom(ni dan danas ne shvatam kako je to uspeo da izgubi, pa i wimbldon 2013 sa marijem(taj mec mi je krajnje sumnjiv), pa 1/2 us opena 2014 sa nisikorijem...upoznao sam mu bracu na kritu i mladji se slozio samnom da ga je pecanje 2013 kostalo minimum 3 slema. Sve je to morao da prezivi i da nastavi dalje jer takva dominacija je po meni krajnje iscrpljujuca i moj stav je da pauza od rg2016-wimb2018 je bila vise nego dobra za njega. Morao je da odmori telo i um, nemoguce je na takvom nivou igrati 10 god, jer nivo njegovog tenisa nije normalan, jednostavno nikad vidjen do sada...fakt je da je prosuo nekoliko slemova, minimum 4 koja je jednostavno morao da osvoji...iskreno se nadam da ce mu se to vratiti i da ce to nadoknaditi pametno selekcijom turnira u 2019-2021, posle 2021 ne treba mnogo ocekivati jer njegov stil je tezak za igrati posle 34-35 god...pozdrav za sve koji djokovica vole kao i ja, iskljucivo iz sportskog aspekta!

veliki strumf

pre 5 godina

Da nije imao 'Imas" epizidu,vec bi bio na titulu od Rodje,najmanje.Samo da ga zdravlje i telo posluzi!
(Nex, 28. januar 2019 09:48). Da nije imao “Imas” epizodu - odavno bi prestigao Federera. Te titule koje je u Noletovom “odsustvu” Rodzer pokupio uzeo bi Nole, a ovaj bi ostao na svojih 17 titula. Novak bi sada verovatno imao 18 ili 19. Ali dobro, sve se valjda dešava sa nekim razlogom. Mnogo je godina pred njim i mnogo radosti i za njega i za nas.

Smilica

pre 5 godina

mst, 28. januar 2019 10:10)
APSOLUTNO SE SLAŽEM SA vAŠOM KONSTATACIJOM!

DA JE No15E POBEDITI SMEO
KAD GOD JE MOGAO
KAD GOD JE HTEO
BIO BI NJEGOV TENISKI SVET CEO.
IAKO JE NAMA ŽAO,
NEKADA JE USTUKNUTI MORAO,
ZA RAD SPORTA BELA
JER PUBLIKA JE JOŠ NEKOGA POBEDNIKA HTELA.
ALI SHVATIŠE DA MU RAVNA NEMA
OSVOJIĆE No15E JOŠ 9 GRAND SLEMA.

VIŠE SE PREDAVATI NEĆE NIKADA
BIĆE NAJBOLJI TENISER ZA IKAGDA!

anica

pre 5 godina

Ovakvom izjavom je visoko poletio ,ali trebao bi znati da je i pad let!
(opomena, 28. januar 2019 09:49)
Ne zeli drugome ono sto ne zelis sebi, preksrsti se iskreno ili nemoj to ni raditi..5 gs za ovakvog Novaka je macji kasalj...samo da ga zdravlje i volja drze...znanja mu ne manjka. Uvek je sve zavisilo od Novakovog pristupa...ima tu neku "zicu" koja ume srecom u vecini slucajeva da mu koristi.

zvezdas-rajvoSa

pre 5 godina

Grend slemovi su kao prvenstva, a mastersi kao kupovi, dok turniri od 250 i 500 su intertoto kupovi. Dzemperko iz Bazela ce na kraju biti najbolji u intertoto kupovima...

Dynamic

pre 5 godina

Ko je u maju 2016-te mogao da pretpostavi da će proći čitave dve godine do sledećeg trofeja? Ko je krajem iste godine mogao da pretpostavi da će Mari završiti karijeru? Da će Federer uzeti još tri slema?
Polako rođaci, zdravlje pa sve ostalo. Sada se probio ka vrhu planine gde je proređen vazduh i gde ga čekaju dva momka koji nisu rekli poslednju reč. Jok, ne može Rafa da uzme još dva -tri RG? Dovoljno je, pu pu, da neko izbaci Novaka rano na turniru i eto šanse i za Federera..

Rade

pre 5 godina

(Malkom, 28. januar 2019 11:38) 

Broj titula merilo? A Federer imao 60 titula kad Djokovic osvojio svoj prvi trofej hahahaha ti si legenda :D

BV

pre 5 godina

...
2011 - proboj na vrh
2015 - najbolja sezona u karijeri i u istoriji profesionalnog tenisa
2019 - ??? Jedino sto mi pada napamet je osvajanje sva 4GS!

Idemo Djole....
(antiDebil, 28. januar 2019 09:54)

Neka bude ove godine jos bar dva komada, a sledece - da sastavi svih Pet trofeja, sa sve olimpijadom mislim. I posle moze u penziju, na pecanje :)

belizemun

pre 5 godina

i treba da verujes legendo,cisto sumnjam da ce federer uzeti jos neki grenslem,6 godina si mladji,samo da te zdravlje posluzi i eto nama najboljeg svih vremena,srecno!

Vlade

pre 5 godina

Ukoliko bude sve u redu, Novak do 2022 hoće stići verovatno i prestići prvo Nadala a onda i Federera za koga ne verujem da može više osvajati gren slemove. Moja prognoza Novak22, RF20, Rafa20. Tek nakon 2022 ide era nekih novih igrača ali na daleko nižem nivou od ere tri najbolja ikad, uostalom kao i pre ere najboljih.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Stigao Federera ili ne, Djokovic je u samom svetskom vrhu u istoriji atleta, rame uz rame sa Nadjom Komaneci(Rumunija),Jonahom Lomu(Novi Zeland),Majklom Dzordanom...

Rade

pre 5 godina

(Malkom, 28. januar 2019 13:21)

Ne razumes ne umes da citas izmedju redova, Novak nikad nece stici do 100 titula jer se u Federerovo vreme igrali turniri iz 250 serije, Federer ih ima preko 50 zato je i moje ahaha a sad se igraju mastersi i gren slemovi. Ako Djokovic dodje do 20gs, Federer bi mogao da ima i 200 trofeja iz 250 serije nista mu to ne vredi. Ako ti jos nesto trebam objasniti javi mi.

мики

pre 5 godina

O kakvom stizanju i prestizanju Rodzera pricate,ni Nadala nece stici!!Cujte Srbi,Rodzer je neuhvatljiv!!
(Lampi, 28. januar 2019 10:38)

Чујте потурице, за то се само Новак пита, а видиш да је рекао да хоће.

мики

pre 5 godina

(Gilan, 28. januar 2019 11:09)

нисам видео Рођину елеганцију ја га Рафа, и још више Новак возају по терену. Ноле га је више пута одучио од тениса у финалима ГС турнира, до границе понижења. не памтим лепоту Рођине игре у том мечевима.

Referendum

pre 5 godina

RF je za mene ipak Kralj tenisa. Ne zbog titula i rekorda već zbog lepote igranja. Milina ga gledati. Elegancija, savršena tehnika i stil igre, ofanziva, igra na mreži...Da nisu usporavali terene i loptice imao bi 40GS. Ovako su stvorili idealne uslove za trkače i defanzivce koji se danima prebacuju i čekaju greške protivnika.
(Gilan, 28. januar 2019 11:09)

Ima samo jedan problem sa tvojim komentarom. Tereni nisu usporeni vec UBRZANI.

Rile

pre 5 godina

Nikad niko(osim Federera-3) nije osvojio grend slem posle 31 godine,a za poznavaoce jedno pitanje,koliko gs su u 30 godini zivota osvonili Novak,Nadal,Federer i Sampras zajedno??? odgovor- nijedan.Idemooo Noleee do 21 gs!!!!!!!!

Dragan

pre 5 godina

Zakljucno sa 2010
Fed 16GS
No 1 GS
Znaci ,ako ne racunamo ova poslednja tri koje je uzeo bez prisustva Noleta,skor u poslednjih 2011-do danas
Nole 14GS
Fed 1GS
Sve je jasno,ostalo tek sledi

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

RF je za mene ipak Kralj tenisa. Ne zbog titula i rekorda već zbog lepote igranja. Milina ga gledati. Elegancija, savršena tehnika i stil igre, ofanziva, igra na mreži...Da nisu usporavali terene i loptice imao bi 40GS. Ovako su stvorili idealne uslove za trkače i defanzivce koji se danima prebacuju i čekaju greške protivnika.
(Gilan, 28. januar 2019 11:09)

Da pretocis ti te reci u stihove, napises pesmu? I pevusis lagano kroz 2-3 godine, dok Novak slavi 22. titulu na GS. Moze i doskocicast naslov "20 je lepse od 22". Treba misliti na buducnost.

мики

pre 5 godina

Da nije imao 'Imas" epizidu,vec bi bio na titulu od Rodje,najmanje. 
Samo da ga zdravlje i telo posluzi!
(Nex, 28. januar 2019 09:48)

нажалост потпуно тачно. омогућио је Рођи да одвоји две титуле у Аустралији које би ладно требало да буду његове. то би било 18:17 већ сада, и до краја године гејм овер. нема везе, нека дрмне још једну до краја сезоне, и тако следеће, па Бог да га види.

мики

pre 5 godina

Nikad nece stici Federera! Zivi bili pa videli!
(nikolaaaassss, 28. januar 2019 11:12)

ваљда ћемо сви бити живи у 2020-ој када Новак престигне Рођу. нема ту никакве сумње.

Terminator

pre 5 godina

Novak puno te volim gledati i navijam svim srcem za tebe, zato sto nisi nazionalista na tebe bi se svi srbi trebali ugledati. Ali dve stvari mi se ne svigjaju. Daj vise ne pominji toliko INJURY, pa svi to znaju i drugi su imali injury pa se toliko ne zale? I drugo je "my family" ja mislim nikad ne cujem Federer da prica o family ili neko drugi. A siguran sam da ces ti sve GRAND SLAM rekorde oboriti, ja ti drzim palceve

Sub013

pre 5 godina

Lepo bi bilo...ali totalno nebitno. Osvojiti sve GS ,sve masterse 1000 , imati pozitivan skor sa Federerom i Nadalom je sasvim ok. Možda je zlato sa OI važnije od 20 GS .I da uzme 22 GS ,uvek će biti stručnjaka koji ce trvditi da je Safin bolji od Rogera i da su nebitne pobede nad Rafom i Rogerom. Ako bude tempirao formu za OI , teško ce igrati te godine RG , Wimbldon i USA Open. Mora odlučiti . Juriti rekord GS ili zlato sa OI.
(VUK, 28. januar 2019 11:07)

Slazem se, ali nisi lepo procitao sta je rekao, za njega nema granica i ogranicenja, sve je moguce i sve je ostvarivo.

afrogipsy

pre 5 godina

Gilan * , nesporno je da RF igra najelegantniji tenis, to je najlepse za gledanje, medjutim i Brazil igra najlepsi fudbal, pa ne osvoji svako svetsko prvenstvo ( a nekada cak izgubi sa 7-1 ) . A Tereni nisu usporavani, cak je i suprotno, jedino je ovaj teren u Melburnu usporen u odnosu na proslu godinu, ali je zato pre dve ili tri godine bio znatno ubrzan, a sada su hteli da ipak naprave razliku u odnosu na US Open , pa su usporili. RG je uvek bio najsporija sljaka koja postoji, a za W ne znam.U svakom slucaju podloge na Grand Slamovima su takve da ima po nesto za svaciji ukus, a samo jedan igrac se snalazi odlicno na svim.

Uros_

pre 5 godina

@mr

Nagradni fond turnira se svake godine povecava,dosta je vec od onog od pre 10ak godina kao sto je i on od onog pre 20 i takoo

https://www.b92.net/sport/tenis/vesti.php?yyyy=2007&mm=04&dd=24&nav_id=243540

eto primer

ring of fire

pre 5 godina

Kao i uvek posle osvojenog slema pocinje racunanje sta i koliko. Navijaci su cudo a trebali bi da znaju da ne bude nikad onako kao sto svi misle da ce biti. Recimo svi otpisuju Rodzera a ja mislim da on ima jos uvek sanse da na W osvoji titulu. Zamislite da na W Novak kiksne , sto nije nemoguce na travi gde neko ko ima svoj dan i ludacki servis uvek moze da iznenadi. U takvom scenariju prvi koji mi pada na pamet je Federer koji osvaja ako izbegne Novaka.
Nesto sasvim drugo. Pred finale AO kaze Dzon Mek na pitanje Maca i Barbare sta on misli o mecu a Mek bez dlake na jeziku( kao i uvek) kaze: " Cekajte ljudi meni ovde nesto nije jasno. Nadal nije igrao od US opena , nije mogao da trenira u fulu, otkazao Brizbejn problemi sa stomacnim misicem, a onda se pojavljuje u Melburnu SUPERMEN koji melje sve . O cemu se ovde radi - ozbiljno". Barbara i Matc se samo nasmesise i lagano ponovo o finalu.

мики

pre 5 godina

Ništa ako ne osvojiš trideset. nikad slabija konkurencija.
(prle, 28. januar 2019 09:48)

толико је слаба, да сам и ја мислио да узмем рекет и руке. сигурно није тешко

dan

pre 5 godina

Nek` se kriju jos malo iza broja Grend Slemova. I mi i oni znaju kako im se tresu gace kad se suoce sa nasim lavom.
Pogledajte kako su se rastrcali kao hrcci da sakupe jos koji grend Slem kad njega nema.

Goran

pre 5 godina

Novaku treba samo da osvoji Rolan Garos. Ako to uradi prvi put u karijeri ce doci na samo jedan korak od Nadala i na samo 4 slema od Federera. Novak nikada nije bio samo 4 slema od Federera. To ce mu dati tolika krila da ja ne znam ko posle moze da ga zadrzi a odmah posle dolazi Vimbldon gde inace igra odlicno.

mr

pre 5 godina

@mr

Nagradni fond turnira se svake godine povecava,dosta je vec od onog od pre 10ak godina kao sto je i on od onog pre 20 i takoo

(Uros_, 28. januar 2019 14:54)

Аха, мислиш да је Надал играо 10 и 20 година пре Новака па да је зато овај мој податак небитан.