Ponedeljak, 28.01.2019.

09:00

Nova reč za nepobedivost – Inđokabile!

Najbolji teniser sveta Novak Đoković očigledno ima veoma dobar odnos sa italijanskim medijima koji su po njemu skovali novu reč za nepobedivost.

Izvor: B92

Nova reè za nepobedivost – Inðokabile! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Гиле

pre 5 godina

(Mikii, 28. januar 2019 11:21) 
I dalje tupis?
(anica, 28. januar 2019 11:33)
Имао је данас један добар коментар само је лупио да је Рафа на 50%. Немој да си на крај срца. Мада после јучерашњих учесталих коментара, препоручио бих му да одмори до РГ. Здравља ради.

VUK

pre 5 godina

@Bodibond....Kirjos će ostati na tih 2:0 , jer se nikada više neće kvalifikovati za meč sa Novakom. A za 2-3 godine kada Novak bude gurao iznad 20 GS, Kirjos će uz 25 bocu piva ,gledati kao penzioner te mečeve u drugorazrednim birtijama u Australiji.

Мишо

pre 5 godina

од својих 20 титула Роџер је само 4 освојио да је у финалу победио Ђоковића или Надала. Ноле је већину освојио победивши Надала или Федерера.

WillyWonka

pre 5 godina

Gledao sam dio meča, moram priznati da je izgledalo kao da su se srela dva rivala iz različitih kategorija. Mislim da će Rafa sljedeći put predati meč prije početka.

shandonjito

pre 5 godina

@Zoro
Evo da ti ja dodam jednog :) Ma Long!
Pa ti malo proguglaj o kome se radi :) Covek nije bio izgubio nijedan mec skoro cele tri godine u najmasovnijem individualnom sportu na plateni. I kao sto je neko primetio, ako nasi mediji ne obracaju paznju na neki sport, to ne znaci da on ne postoji.
Mozes na netu i da nadjes malo njegove meceve i da vidis o kakvom se majstoru tu radi. I sve to u sportu gde ima sigurno vise meceva i takmicenja godisnje od bilo kog drugog individualnog sporta. Pored toga, gomilu meceva je igrao protiv igraca sa kojima redovno trenira, sto drugima ostavljaju mogucnost da mu nadju slabe tacke.
Skoro tri godine, bez loseg dana, bez bolesti, bez pada koncetracije, bez nedostatka srece, bez drhtanja ruke... A koliko je sport popularan, pa skokni malo do Azije koja cini 54% svetskog covecanstva :) Tamo je Ma Long na bilbordima, a ne Mesi ili Ronaldo.

koki

pre 5 godina

I svaka cast Kacanovu i Agutu sto su pocistili Novaka, tog indjokabilea, najveceg, nepobedivog, i najboljeg tenisera na svetu.
Pa Kirjos vodi 2:0 u medjusobnom skoru protiv Djokovica, sta reci za to, da on nije onda inkirjosabile? Svasta zaista.
(Bodibond, 28. januar 2019 13:02)

Pa gde su ti na GS-u. Ispali iz voza.

Nema Novak 15 godina pa da trosi energiju na nebitne likove i turnire.

Brother Cavil

pre 5 godina

Kapricoza, napolotana, margarita Djan Luka Paljuka, Indjokabile, Masaro, kvanto kosta, kapucino i naravno Valentino Rosi,a ne Dzej.

Brother Cavil

pre 5 godina

I svaka cast Kacanovu i Agutu sto su pocistili Novaka, tog indjokabilea, najveceg, nepobedivog, i najboljeg tenisera na svetu. 
Pa Kirjos vodi 2:0 u medjusobnom skoru protiv Djokovica, sta reci za to, da on nije onda inkirjosabile? Svasta zaista.
(Bodibond, 28. januar 2019 13:02)

Kakve to veze ima sa cinjenicom da je bolji od voljenog, ljubljenog, milog Dzemperka ?

Bodibond

pre 5 godina

svaka ast novaku sto je pocistio nadala.
(crni_redstar, 28. januar 2019 10:48)

I svaka cast Kacanovu i Agutu sto su pocistili Novaka, tog indjokabilea, najveceg, nepobedivog, i najboljeg tenisera na svetu.
Pa Kirjos vodi 2:0 u medjusobnom skoru protiv Djokovica, sta reci za to, da on nije onda inkirjosabile? Svasta zaista.

guska koja je spasla Rim

pre 5 godina

"Italijani gotive sve naše koji odlično govore italijanski. Nacija = jezik."

Ne, Italijani su nacija koja 99% ne zna strane jezike, Zato vole one koji govore italijanski. 99% nacije moze da razume sta ovi govore, pa ih zato gotive.

99% Italijana = nula iz znanja stranih jezika.
(
(Pele, 28. januar 2019 11:18)

Srecom, ta dogma vise ne vazi za mladje generacije (u koje onaj novinar ocigledno ne spada). Mnogo mladin (

dakiliz

pre 5 godina

Pa nisi po njemu skovali novu reč za nepobedivost, vec ta rec vec postoji u italijanskom recnikom. Znaci sa kim ne moze da se igra, a u ovom slucaju je apsolutno pogodjena rec.
(error404, 28. januar 2019 10:54)

Pa nisu, tačno je to. Ali su verovatno spelovali na način umesto originalnog
ingiocabile napisali
inDJOKAbile.

зоро

pre 5 godina

џордан, јусеин болт, ђоковић. ако сам још некога заборавио, слободно додајте, али пажљиво, нема много имена за ову листу (не бих олако да укључим ове шприцане попут фелпса или који су трофеје освајали због техничке надмоћи попут шумахера, или у небитним дисциплинама попут тајгера вудса исл.). додуше, формално треба да освоји још 6. грен слемова (а федерер ни један), али биће...

deni

pre 5 godina

Zoro@ Tebi je golf nebitna disciplina? Milioni se zaradjuju i ogromna je popularnost! Tebi je i ragbi i američki fudbal verovatno nebitna disciplina! Misliš ako se ne igra u Srbiji da je nebitno! Tipično srpski!

Tom

pre 5 godina

@...
Znam sta se desilo. 3-0(6-3,6-2,6-3) ili kako napisa pre neki dan neki od trolova,da ce Nadal vratiti Novaka na "fabricka podesavanja". Desilo se bas to, samo u suprotnom smeru.

kaligula

pre 5 godina

Ponovicu: Tenis cu komentarisati uvek. Za mene tenis nisu Federer i Nadal, kao za vas Nole. Sto pre shvatite da cu i dalje biti tu da vas ubijam u pojam, lakse ce vam pasti :)
(Mikii, 28. januar 2019 10:42)

Ubijaš u pojam? Ahahahahaahaaaaa
Ubijaš samo sebe i nikog drugog. Blamiraš se bez izuzetka. Toliko te pojela pakost da više ni ne provaljuješ koje gluposti serviraš. Sine idi grudvaj se dok još ima snega. Ublažiće ti bol. Teši sebe mukice koliko god želiš ali neki od nas ovde tenis prate još dok Novak nije bio ni rođen a ne od kad igra. Kad su neki velikani završavali karijere 90-ih ti nisi bio ni rođen tako da mani priču...

Krug2

pre 5 godina

(..., 28. januar 2019 11:46
Bravo za komentar, potpisujem.Najzad nesto strucno i pametno da procitamo.Nazalost malo je ovakvih komentara uglavnom smo svedoci infantilnih komentara od Jumka, mikiija.....

...

pre 5 godina

Za onoga ko malo bolje poznaje tenis jučerašnje finale je lako za analizu. Ovi fotelja “stručnjaci“ poput @Mikiija ne znaju šta se desilo jer pojima nemaju.
Krenimo redom. Karlos Moja je odlučio da promeni igru Nadala sa osnovnim ciljem da mu produži karijeru (Mojina izjava). Zašto? Da bi mu omogućio što veći broj nastupa na Garosu kako bi srušio slem rekord Federera. Logično je da se to postiže izbegavanjem dugačkih razmena igrom iza osn. linije, što je bila Rafina osnovna igra. Prirodno se nameće rešenje u vidu jačeg servisa radi sticanja što više lakih poena, i agresivnijom pozicijom na terenu, što bliže osn. liniji, udarati u penjanju, ravnije i agresivnije, time skraćivati poene. Rafa je isuviše dobar teniser pa je Mojinu zamisao promene igre bez problema sproveo u delo, što se jasno u praksi videlo u šest mečeva do finala. Mleo je sve sa novom agresivnom igrom, jačim sevisom, bez izgubljenog seta. Novinari su govorili o nikad boljoj Rafinoj igri na hardu. Ali Novak je drugi par rukava. On je u stanju da u kontinuitetu gađa zadnji metar prodornim udarcima po obe strane, da u kontinuitetu gađa oštre uglove po obe strane, da u kontinuitetu šalje visoke fh spinove Rafi na bh, i ravne brze bh Rafi na fh, tačno ono što mu ne odgovara, i time ga otera sa osn. linije, ne dozvoli mu da igra agresivno, vrati ga na staru igru, da Rafa vraća def. spin “balone“ koje Novak jede za doručak. Bukvalno ga je vratio na fabrička podešavanja. Rafa jednostavno nije mogao da igra novu igru protiv Novaka jer je juče Novak bio isuviše kvalitetan. Nadal je na press konf. rekao da do finala nije igrao defanzivu (nije mu ni trebala), samo na treninzima ali da je to druga stvar u odnosu na meč, i da je odjednom se našao u poziciji da mora konstantno da se brani, i da je teško dolazio do prilike da igra agresivno. Nije Rafa imao onoliko grešaka jer je imao slab dan, već je grešio zbog odluke da igra agresivno, blizu, a Novak mu je oduzeo idealne uslove za nešto tako. Takođe, lakše je biti agresivan i precizan protiv mentalno slabijih igrača od sebe, a znamo šta je Moja rekao o tome za Rafu i Novaka. Ne brinu se ni Rafa ni Moja zbog ovog poraza. Cilj im je što više učešća zdravog Rafe u Parizu. Novak ih van šljake ne zanima.

Maja

pre 5 godina

Sećam se Nole ga je jednom ovako počistio u Šangaju. Ali Nadal je pravi sportista i svaka mu čast. To što mu Nole jednostavno ne leži je drugo pitanje.

Јабучило

pre 5 godina

Nisu talijani izmislili rijec "ingiocabile" zbog Noleta.To je normalna rijec u talijanskom jeziku koja znaci na nas doslovno "ne moze se igrati" i cesto se koristi narocito u sportu. Npr:Juve ? ingiocabile.Znaci ne moze se s njima igrati. 
Sve cestitke Noletu i pozdrav iz Bologne. Forza Nole!
(branimir bjelica, 28. januar 2019 10:27)

Ненадигрив?

anica

pre 5 godina

(antiDebil, 28. januar 2019 10:48)
Koliko su finala odigrali 2011. godine pa ne kazes kako tad Rafa nije bezao od Novaka...cak je govorio kako mora da radi jos vise da bi uspeo da ga pobedi. Sta hoces bre vise od njega? Da kaze kako je Novak bolji teniser????

noleisthebest

pre 5 godina

Da i ja dam doprinos prevodu riječi "inđokabile".

Onaj koga ne možeš NADIGRATI.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RegulaR, 28. januar 2019 10:46)

Dopusti da kao lingvista ukazem na nijanse...Ja bih to drugacije prevela - na engleskom bi to zvucalo - unplayable, tj - nedodirljiv na srpskom...ili prosto narodski: NE. OZE NAM NIKO NIIIISTAAAAA JACI SMO OD SUDBINEEEEE!

Mikii

pre 5 godina

onda su se brukali svi teniski eksperti koji su Rafu proglasavali favoritom finala Ao. Koliko se Rafa spremao za Ao pokazuje i to koliko se nabildovao i jos pokazivao svoje nabildovano telo, ono kao nevesto ali obavezno top bez rukava. Kakav apsurd da pisete takve komentare ali, ok, to je sigurno u cilju podizanja citanosti vaseg sajta...
(IL, 28. januar 2019 10:47)

Koliko je Nadal odigrao meceva nakon USO prosle godine? U pripremnim mecevima pred AO, gubio je rutinski od Andersona, izgubio i od Kirgiosa. Na AO veze nekoliko pobeda protiv smesnih igraca (to ste i vi pisali pred finale) i odmah se stvara hajp, jer to organizatorima odgovara. Da li su strucnjaci bili placeni da tako pricaju, ili prosto veze nemaju, ne zanima me. Svako ko prati tenis je znao da su u tom finalu Nadalove sanse minimalne, jer on nije imao jakih meceva u nogama, sto bi se reklo. Ako ostane zdrav i zadrzi kontinuitet do Roland Garosa, bice sasvim druga prica, jer tamo sve od Nadala zavisi.

Simens

pre 5 godina

@Mikii
U muskom tenisu sve zavisi jedino i iskljucivo od Novaka Djokovica. To potvrdjuju i dve godine u kojima Novak nije bio na svom prepoznatljivom nivou. One se mogu opisati izrekom:'Kad macke nema, misevi kolo vode".

Pele

pre 5 godina

@Krka, 28. januar 2019 10:27

"Italijani gotive sve naše koji odlično govore italijanski. Nacija = jezik."

Ne, Italijani su nacija koja 99% ne zna strane jezike, Zato vole one koji govore italijanski. 99% nacije moze da razume sta ovi govore, pa ih zato gotive.

99% Italijana = nula iz znanja stranih jezika.
(

Ko čita, ne skita

pre 5 godina

@ Mikii 
Svaka ti cast na "objektivnim" komentarima. Ipak ti savetujem da pre nego sto posaljes komentar, jos jednom procitas sta si napisao.
(Vladimir, 28. januar 2019 10:38)

Otkud ti ideja da da uopšte zna da čita?! U teoriji verovatnoće postoji teza da, ako date majmunu tastaturu i beskonačno vrema, napisaće "Rat i mir". E, sad, ovi trolovi jesu viši oblik primata u odnosu na one iz zamišljenog eksperimenta, ali imaju beskonačno vreme. I napišu to što napišu, ali nema garancije da umeju da pročitaju!

antiDebil

pre 5 godina

Novak je AO odigrao odlično i zaslužuje sve čestitke ,ali zašto uvijek pretjerivanje kad on osvoji neki trofej.Šta bi onda rekli za Nadala koji je osvojio 11 GS na RG na najtežem terenu što se tiče podloga ,ili za Federera koji je u svojoj37. godini osvojio dva GS i više mastersa i koji ima 8 GS na Wimbldonu?Novak je ove godine iskoristio činjenicu da se Nadal nije dovoljno oporavio i da je Federer zašao u pozne igračke godine,dok mu ovi mlađi još ni blizu prišli,kao što su njih dvojica Novakovo odsustvo 2017.,odbnosno prvu polovinu 2018. godine.
(objektivno, 28. januar 2019 09:41)

Mene objektivno interesuje da mi ti objektivno objasnis ovu pricu oko Nadalovog nedovoljnog oporavka, sta bi to tacno trebalo da znaci? Gledao sam njegovu konferenciju nakon polufinala, nakon sto u 5 meca zaredom nije izgubio servis gem, nakon sto je nikada lakse i brze u karijeri usao u GS finale i on nijednom recju nije pomenuo povredu, probleme, nedovoljnu pripremljenost itd. Dan pre finala je bila neka prica da udara kao Federer, Wilander je u prenosu na 0-2 pricao o nekakvom preokretu, bidje price o problemima sve do konferencije nakon finala gde je Nadal sve vreme govorio o nekakvim povredama i skicnim zabludama! Mene objektivno zanima da li si ti na osnovu te konferencije zakljucio da je on nedovoljno oporavljen?
Sto se tice Rodje, prizeljkujem da igra do 43.godine i da iz prvog reda posmatra rusenje svih rekorda koji su mu preostali!

C i n i k

pre 5 godina

Novak je jednostavno bio superioran,ja nisam ocekivao onakvu igru Novaka, ali cak i da je mec bio neizvestan verujem da bi Novak opet pobedio.Na 3 dobijena seta mislim da niko nmz da ga pobedi.
A sto se tice finala,videlo se na pocetku meca kako stoje stvari...

IL

pre 5 godina

@Mikii, onda su se brukali svi teniski eksperti koji su Rafu proglasavali favoritom finala Ao. Koliko se Rafa spremao za Ao pokazuje i to koliko se nabildovao i jos pokazivao svoje nabildovano telo, ono kao nevesto ali obavezno top bez rukava. Kakav apsurd da pisete takve komentare ali, ok, to je sigurno u cilju podizanja citanosti vaseg sajta...

error404

pre 5 godina

Pa nisi po njemu skovali novu reč za nepobedivost, vec ta rec vec postoji u italijanskom recnikom. Znaci sa kim ne moze da se igra, a u ovom slucaju je apsolutno pogodjena rec.

Mikii

pre 5 godina

Posle svega ti i dalje komentarišeš tenis? Šta to beše obraz?
(Smeh, 28. januar 2019 10:34)

Ponovicu: Tenis cu komentarisati uvek. Za mene tenis nisu Federer i Nadal, kao za vas Nole. Sto pre shvatite da cu i dalje biti tu da vas ubijam u pojam, lakse ce vam pasti :)

Mikii

pre 5 godina

Da li sam objektivan ili ne, mora da proceni neko drugi. Ako kazem sam za sebe da sam objektivan, to bi automatski znacilo da nisam. 
Licno mislim da je Nadal igrao svoj najbolji tenis, ali protiv ovakvog Novaka jednostavno nije mogao vise. U prilog tome ide i cinjenica da je do finala sve pocistio u tri seta. Ono sto preostaje Nadalu je da se sprema za RG i da se nada da Novak slucajno ispadne u ranoj fazi. U suprotnom, moze da se raduje ako osvoji jedan set.
(Vladimir, 28. januar 2019 09:58)

Ovome smo juce objasnili neke stvari, ali ocigledno mu nije dovoljno. U prilog necijoj igri, i to tip kaze NAJBOLJOJ, pazi, govori to sto je na putu do finala pobedio Tiafoe, Cicipase i de Minaure? Oni su reper za bilo sta? Daj, nemoj se brukati vise, zivota ti. A sto se Roland Garosa tice, nadamo se da ce makar ove godine vas ljubimac konacno naci kurazi da izadje na crtu cak i ovakvom Nadalu, posto je prethodne dve godine namerno gubio od kojekakvih Cekinata i Tiema, samo da ga Nadal ne bi sravnio sa onom zemljom.

Milos

pre 5 godina

Novace imas sve. Hvala ti na godinama i godinama radovanja. Ziv bio legendo!
(Sloki, 28. januar 2019 09:17)

Svaka cast za komentar i svaka cast za Noleta!

branimir bjelica

pre 5 godina

Nisu talijani izmislili rijec "ingiocabile" zbog Noleta.To je normalna rijec u talijanskom jeziku koja znaci na nas doslovno "ne moze se igrati" i cesto se koristi narocito u sportu. Npr:Juve ? ingiocabile.Znaci ne moze se s njima igrati.
Sve cestitke Noletu i pozdrav iz Bologne. Forza Nole!

Arrigo Sacchi

pre 5 godina

ingiocabile bi znacilo nesto skim ili scim ne moze da se igra...sa noletom moze da se igra ali ne moze da se pobedi dakle pravi naziv bi bio invincibile

Superman

pre 5 godina

Za ove sto ponavljaju da Nadal ima 11GS na sljaci,
pa i Novak ima 10 na betonu, onda je on kralj betona.
Svako je nasao igru na podlozi koja mu vise odgovara, samo sto ce Nole da poveca sve podloge bar jos po jednom vrv neke i 2x ali vrv nekima ni to nece biti dovoljno pozivace ga na doble klikere Monako....

Pele

pre 5 godina

@sone, 28. januar 2019 09:54

"Hjuit, koji realno u današnjoj eri ne bi mogli da uzmu ni jedan GS."

Sumnjam da si gledao Hjuita 2001-2002.godine kad je "kidao". Bio je opak igrac, nepobediv. Ne zasluzuje potcenjivanje. Naprotiv!

Vladimir

pre 5 godina

@ Mikii
Svaka ti cast na "objektivnim" komentarima. Ipak ti savetujem da pre nego sto posaljes komentar, jos jednom procitas sta si napisao.

antiDebil

pre 5 godina

Ovome smo juce objasnili neke stvari, ali ocigledno mu nije dovoljno. U prilog necijoj igri, i to tip kaze NAJBOLJOJ, pazi, govori to sto je na putu do finala pobedio Tiafoe, Cicipase i de Minaure? Oni su reper za bilo sta? Daj, nemoj se brukati vise, zivota ti. A sto se Roland Garosa tice, nadamo se da ce makar ove godine vas ljubimac konacno naci kurazi da izadje na crtu cak i ovakvom Nadalu, posto je prethodne dve godine namerno gubio od kojekakvih Cekinata i Tiema, samo da ga Nadal ne bi sravnio sa onom zemljom.
(Mikii, 28. januar 2019 10:17)

Djokovic i Nadal su odigrali 7 meceva na RG i ukupno 8 mececa na 3 preostala GS. To dovoljno objasnjava ko od koga bezi i birka kada ce se pojaviti. I sa tolikim birkanjem Nadal ima negativni ucinak protiv Djokovica. Sta bi tek bilo da ne birka i ne izmislja tolike povrede?

Vladimir

pre 5 godina

@Objektivno
Da li sam objektivan ili ne, mora da proceni neko drugi. Ako kazem sam za sebe da sam objektivan, to bi automatski znacilo da nisam.
Licno mislim da je Nadal igrao svoj najbolji tenis, ali protiv ovakvog Novaka jednostavno nije mogao vise. U prilog tome ide i cinjenica da je do finala sve pocistio u tri seta. Ono sto preostaje Nadalu je da se sprema za RG i da se nada da Novak slucajno ispadne u ranoj fazi. U suprotnom, moze da se raduje ako osvoji jedan set.

sone

pre 5 godina

@objektivno Nisi objektivan, Federer je osvojio poslednja 2 GS kada su Đoković i Nadal bili povređeni, većinu od svojih trofeja je osvojio dok su mu glavni konkurenti bili Rodik i Hjuit, koji realno u današnjoj eri ne bi mogli da uzmu ni jedan GS. Rafinih 11 Rolan Garosa je sjajan uspeh, ali je za Rafu šljaka ono što je za Đokovića tvrda podloga, tako da bi objektivno bilo sačekati još par godina i videti šta će Đoković uraditi, pa onda komentarisati. Verujem da će ostaviti Nadala i Federera iz sebe i biti GOAT.

objektivno

pre 5 godina

Novak je AO odigrao odlično i zaslužuje sve čestitke ,ali zašto uvijek pretjerivanje kad on osvoji neki trofej.Šta bi onda rekli za Nadala koji je osvojio 11 GS na RG na najtežem terenu što se tiče podloga ,ili za Federera koji je u svojoj37. godini osvojio dva GS i više mastersa i koji ima 8 GS na Wimbldonu?Novak je ove godine iskoristio činjenicu da se Nadal nije dovoljno oporavio i da je Federer zašao u pozne igračke godine,dok mu ovi mlađi još ni blizu prišli,kao što su njih dvojica Novakovo odsustvo 2017.,odbnosno prvu polovinu 2018. godine.

Vera

pre 5 godina

Realno napisano!Novak je stvarno bio veličanstven,kome pravo, kome krivo, a Rafa je djelovao kao da je ispod 50.mjesta na listi!Ljudi u areni su vjerojatno za svoj novac očekivali dug i napet meč, ali ja više volim ovako, čisto da Nole podsjeti one koji su zaboravili, tko je teniski vladar svijeta!I ostat će tako još dugo,na radost svojih fanova koji ga obožavaju i podržavaju i kad gubi i kad osvaja trofeje i ruši rekorde jedan po jedan!Lijepo je živjeti u vremenu ovakve trojice legendi,pogotovo kad znaš tko je trenutno najbolji na planeti!

Back in Black

pre 5 godina

Ma sada svi novinari imaju hvalospeve za Noleta a pre meca svima je favorit bio Nadal.Jedini koji je javno pricao da je Nole favorit je da se zacudimo ali Vilander.Mada ga on nikada nije toliko pljuvao koliko se ovde to uvelicavalo.

Back in Black

pre 5 godina

Ma sada svi novinari imaju hvalospeve za Noleta a pre meca svima je favorit bio Nadal.Jedini koji je javno pricao da je Nole favorit je da se zacudimo ali Vilander.Mada ga on nikada nije toliko pljuvao koliko se ovde to uvelicavalo.

Vera

pre 5 godina

Realno napisano!Novak je stvarno bio veličanstven,kome pravo, kome krivo, a Rafa je djelovao kao da je ispod 50.mjesta na listi!Ljudi u areni su vjerojatno za svoj novac očekivali dug i napet meč, ali ja više volim ovako, čisto da Nole podsjeti one koji su zaboravili, tko je teniski vladar svijeta!I ostat će tako još dugo,na radost svojih fanova koji ga obožavaju i podržavaju i kad gubi i kad osvaja trofeje i ruši rekorde jedan po jedan!Lijepo je živjeti u vremenu ovakve trojice legendi,pogotovo kad znaš tko je trenutno najbolji na planeti!

sone

pre 5 godina

@objektivno Nisi objektivan, Federer je osvojio poslednja 2 GS kada su Đoković i Nadal bili povređeni, većinu od svojih trofeja je osvojio dok su mu glavni konkurenti bili Rodik i Hjuit, koji realno u današnjoj eri ne bi mogli da uzmu ni jedan GS. Rafinih 11 Rolan Garosa je sjajan uspeh, ali je za Rafu šljaka ono što je za Đokovića tvrda podloga, tako da bi objektivno bilo sačekati još par godina i videti šta će Đoković uraditi, pa onda komentarisati. Verujem da će ostaviti Nadala i Federera iz sebe i biti GOAT.

antiDebil

pre 5 godina

Novak je AO odigrao odlično i zaslužuje sve čestitke ,ali zašto uvijek pretjerivanje kad on osvoji neki trofej.Šta bi onda rekli za Nadala koji je osvojio 11 GS na RG na najtežem terenu što se tiče podloga ,ili za Federera koji je u svojoj37. godini osvojio dva GS i više mastersa i koji ima 8 GS na Wimbldonu?Novak je ove godine iskoristio činjenicu da se Nadal nije dovoljno oporavio i da je Federer zašao u pozne igračke godine,dok mu ovi mlađi još ni blizu prišli,kao što su njih dvojica Novakovo odsustvo 2017.,odbnosno prvu polovinu 2018. godine.
(objektivno, 28. januar 2019 09:41)

Mene objektivno interesuje da mi ti objektivno objasnis ovu pricu oko Nadalovog nedovoljnog oporavka, sta bi to tacno trebalo da znaci? Gledao sam njegovu konferenciju nakon polufinala, nakon sto u 5 meca zaredom nije izgubio servis gem, nakon sto je nikada lakse i brze u karijeri usao u GS finale i on nijednom recju nije pomenuo povredu, probleme, nedovoljnu pripremljenost itd. Dan pre finala je bila neka prica da udara kao Federer, Wilander je u prenosu na 0-2 pricao o nekakvom preokretu, bidje price o problemima sve do konferencije nakon finala gde je Nadal sve vreme govorio o nekakvim povredama i skicnim zabludama! Mene objektivno zanima da li si ti na osnovu te konferencije zakljucio da je on nedovoljno oporavljen?
Sto se tice Rodje, prizeljkujem da igra do 43.godine i da iz prvog reda posmatra rusenje svih rekorda koji su mu preostali!

...

pre 5 godina

Za onoga ko malo bolje poznaje tenis jučerašnje finale je lako za analizu. Ovi fotelja “stručnjaci“ poput @Mikiija ne znaju šta se desilo jer pojima nemaju.
Krenimo redom. Karlos Moja je odlučio da promeni igru Nadala sa osnovnim ciljem da mu produži karijeru (Mojina izjava). Zašto? Da bi mu omogućio što veći broj nastupa na Garosu kako bi srušio slem rekord Federera. Logično je da se to postiže izbegavanjem dugačkih razmena igrom iza osn. linije, što je bila Rafina osnovna igra. Prirodno se nameće rešenje u vidu jačeg servisa radi sticanja što više lakih poena, i agresivnijom pozicijom na terenu, što bliže osn. liniji, udarati u penjanju, ravnije i agresivnije, time skraćivati poene. Rafa je isuviše dobar teniser pa je Mojinu zamisao promene igre bez problema sproveo u delo, što se jasno u praksi videlo u šest mečeva do finala. Mleo je sve sa novom agresivnom igrom, jačim sevisom, bez izgubljenog seta. Novinari su govorili o nikad boljoj Rafinoj igri na hardu. Ali Novak je drugi par rukava. On je u stanju da u kontinuitetu gađa zadnji metar prodornim udarcima po obe strane, da u kontinuitetu gađa oštre uglove po obe strane, da u kontinuitetu šalje visoke fh spinove Rafi na bh, i ravne brze bh Rafi na fh, tačno ono što mu ne odgovara, i time ga otera sa osn. linije, ne dozvoli mu da igra agresivno, vrati ga na staru igru, da Rafa vraća def. spin “balone“ koje Novak jede za doručak. Bukvalno ga je vratio na fabrička podešavanja. Rafa jednostavno nije mogao da igra novu igru protiv Novaka jer je juče Novak bio isuviše kvalitetan. Nadal je na press konf. rekao da do finala nije igrao defanzivu (nije mu ni trebala), samo na treninzima ali da je to druga stvar u odnosu na meč, i da je odjednom se našao u poziciji da mora konstantno da se brani, i da je teško dolazio do prilike da igra agresivno. Nije Rafa imao onoliko grešaka jer je imao slab dan, već je grešio zbog odluke da igra agresivno, blizu, a Novak mu je oduzeo idealne uslove za nešto tako. Takođe, lakše je biti agresivan i precizan protiv mentalno slabijih igrača od sebe, a znamo šta je Moja rekao o tome za Rafu i Novaka. Ne brinu se ni Rafa ni Moja zbog ovog poraza. Cilj im je što više učešća zdravog Rafe u Parizu. Novak ih van šljake ne zanima.

branimir bjelica

pre 5 godina

Nisu talijani izmislili rijec "ingiocabile" zbog Noleta.To je normalna rijec u talijanskom jeziku koja znaci na nas doslovno "ne moze se igrati" i cesto se koristi narocito u sportu. Npr:Juve ? ingiocabile.Znaci ne moze se s njima igrati.
Sve cestitke Noletu i pozdrav iz Bologne. Forza Nole!

Vladimir

pre 5 godina

@Objektivno
Da li sam objektivan ili ne, mora da proceni neko drugi. Ako kazem sam za sebe da sam objektivan, to bi automatski znacilo da nisam.
Licno mislim da je Nadal igrao svoj najbolji tenis, ali protiv ovakvog Novaka jednostavno nije mogao vise. U prilog tome ide i cinjenica da je do finala sve pocistio u tri seta. Ono sto preostaje Nadalu je da se sprema za RG i da se nada da Novak slucajno ispadne u ranoj fazi. U suprotnom, moze da se raduje ako osvoji jedan set.

Milos

pre 5 godina

Novace imas sve. Hvala ti na godinama i godinama radovanja. Ziv bio legendo!
(Sloki, 28. januar 2019 09:17)

Svaka cast za komentar i svaka cast za Noleta!

Simens

pre 5 godina

@Mikii
U muskom tenisu sve zavisi jedino i iskljucivo od Novaka Djokovica. To potvrdjuju i dve godine u kojima Novak nije bio na svom prepoznatljivom nivou. One se mogu opisati izrekom:'Kad macke nema, misevi kolo vode".

antiDebil

pre 5 godina

Ovome smo juce objasnili neke stvari, ali ocigledno mu nije dovoljno. U prilog necijoj igri, i to tip kaze NAJBOLJOJ, pazi, govori to sto je na putu do finala pobedio Tiafoe, Cicipase i de Minaure? Oni su reper za bilo sta? Daj, nemoj se brukati vise, zivota ti. A sto se Roland Garosa tice, nadamo se da ce makar ove godine vas ljubimac konacno naci kurazi da izadje na crtu cak i ovakvom Nadalu, posto je prethodne dve godine namerno gubio od kojekakvih Cekinata i Tiema, samo da ga Nadal ne bi sravnio sa onom zemljom.
(Mikii, 28. januar 2019 10:17)

Djokovic i Nadal su odigrali 7 meceva na RG i ukupno 8 mececa na 3 preostala GS. To dovoljno objasnjava ko od koga bezi i birka kada ce se pojaviti. I sa tolikim birkanjem Nadal ima negativni ucinak protiv Djokovica. Sta bi tek bilo da ne birka i ne izmislja tolike povrede?

koki

pre 5 godina

I svaka cast Kacanovu i Agutu sto su pocistili Novaka, tog indjokabilea, najveceg, nepobedivog, i najboljeg tenisera na svetu.
Pa Kirjos vodi 2:0 u medjusobnom skoru protiv Djokovica, sta reci za to, da on nije onda inkirjosabile? Svasta zaista.
(Bodibond, 28. januar 2019 13:02)

Pa gde su ti na GS-u. Ispali iz voza.

Nema Novak 15 godina pa da trosi energiju na nebitne likove i turnire.

Arrigo Sacchi

pre 5 godina

ingiocabile bi znacilo nesto skim ili scim ne moze da se igra...sa noletom moze da se igra ali ne moze da se pobedi dakle pravi naziv bi bio invincibile

kaligula

pre 5 godina

Ponovicu: Tenis cu komentarisati uvek. Za mene tenis nisu Federer i Nadal, kao za vas Nole. Sto pre shvatite da cu i dalje biti tu da vas ubijam u pojam, lakse ce vam pasti :)
(Mikii, 28. januar 2019 10:42)

Ubijaš u pojam? Ahahahahaahaaaaa
Ubijaš samo sebe i nikog drugog. Blamiraš se bez izuzetka. Toliko te pojela pakost da više ni ne provaljuješ koje gluposti serviraš. Sine idi grudvaj se dok još ima snega. Ublažiće ti bol. Teši sebe mukice koliko god želiš ali neki od nas ovde tenis prate još dok Novak nije bio ni rođen a ne od kad igra. Kad su neki velikani završavali karijere 90-ih ti nisi bio ni rođen tako da mani priču...

Superman

pre 5 godina

Za ove sto ponavljaju da Nadal ima 11GS na sljaci,
pa i Novak ima 10 na betonu, onda je on kralj betona.
Svako je nasao igru na podlozi koja mu vise odgovara, samo sto ce Nole da poveca sve podloge bar jos po jednom vrv neke i 2x ali vrv nekima ni to nece biti dovoljno pozivace ga na doble klikere Monako....

Tom

pre 5 godina

@...
Znam sta se desilo. 3-0(6-3,6-2,6-3) ili kako napisa pre neki dan neki od trolova,da ce Nadal vratiti Novaka na "fabricka podesavanja". Desilo se bas to, samo u suprotnom smeru.

Maja

pre 5 godina

Sećam se Nole ga je jednom ovako počistio u Šangaju. Ali Nadal je pravi sportista i svaka mu čast. To što mu Nole jednostavno ne leži je drugo pitanje.

Brother Cavil

pre 5 godina

I svaka cast Kacanovu i Agutu sto su pocistili Novaka, tog indjokabilea, najveceg, nepobedivog, i najboljeg tenisera na svetu. 
Pa Kirjos vodi 2:0 u medjusobnom skoru protiv Djokovica, sta reci za to, da on nije onda inkirjosabile? Svasta zaista.
(Bodibond, 28. januar 2019 13:02)

Kakve to veze ima sa cinjenicom da je bolji od voljenog, ljubljenog, milog Dzemperka ?

Јабучило

pre 5 godina

Nisu talijani izmislili rijec "ingiocabile" zbog Noleta.To je normalna rijec u talijanskom jeziku koja znaci na nas doslovno "ne moze se igrati" i cesto se koristi narocito u sportu. Npr:Juve ? ingiocabile.Znaci ne moze se s njima igrati. 
Sve cestitke Noletu i pozdrav iz Bologne. Forza Nole!
(branimir bjelica, 28. januar 2019 10:27)

Ненадигрив?

Ko čita, ne skita

pre 5 godina

@ Mikii 
Svaka ti cast na "objektivnim" komentarima. Ipak ti savetujem da pre nego sto posaljes komentar, jos jednom procitas sta si napisao.
(Vladimir, 28. januar 2019 10:38)

Otkud ti ideja da da uopšte zna da čita?! U teoriji verovatnoće postoji teza da, ako date majmunu tastaturu i beskonačno vrema, napisaće "Rat i mir". E, sad, ovi trolovi jesu viši oblik primata u odnosu na one iz zamišljenog eksperimenta, ali imaju beskonačno vreme. I napišu to što napišu, ali nema garancije da umeju da pročitaju!

Vladimir

pre 5 godina

@ Mikii
Svaka ti cast na "objektivnim" komentarima. Ipak ti savetujem da pre nego sto posaljes komentar, jos jednom procitas sta si napisao.

noleisthebest

pre 5 godina

Da i ja dam doprinos prevodu riječi "inđokabile".

Onaj koga ne možeš NADIGRATI.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RegulaR, 28. januar 2019 10:46)

Dopusti da kao lingvista ukazem na nijanse...Ja bih to drugacije prevela - na engleskom bi to zvucalo - unplayable, tj - nedodirljiv na srpskom...ili prosto narodski: NE. OZE NAM NIKO NIIIISTAAAAA JACI SMO OD SUDBINEEEEE!

C i n i k

pre 5 godina

Novak je jednostavno bio superioran,ja nisam ocekivao onakvu igru Novaka, ali cak i da je mec bio neizvestan verujem da bi Novak opet pobedio.Na 3 dobijena seta mislim da niko nmz da ga pobedi.
A sto se tice finala,videlo se na pocetku meca kako stoje stvari...

Мишо

pre 5 godina

од својих 20 титула Роџер је само 4 освојио да је у финалу победио Ђоковића или Надала. Ноле је већину освојио победивши Надала или Федерера.

error404

pre 5 godina

Pa nisi po njemu skovali novu reč za nepobedivost, vec ta rec vec postoji u italijanskom recnikom. Znaci sa kim ne moze da se igra, a u ovom slucaju je apsolutno pogodjena rec.

IL

pre 5 godina

@Mikii, onda su se brukali svi teniski eksperti koji su Rafu proglasavali favoritom finala Ao. Koliko se Rafa spremao za Ao pokazuje i to koliko se nabildovao i jos pokazivao svoje nabildovano telo, ono kao nevesto ali obavezno top bez rukava. Kakav apsurd da pisete takve komentare ali, ok, to je sigurno u cilju podizanja citanosti vaseg sajta...

VUK

pre 5 godina

@Bodibond....Kirjos će ostati na tih 2:0 , jer se nikada više neće kvalifikovati za meč sa Novakom. A za 2-3 godine kada Novak bude gurao iznad 20 GS, Kirjos će uz 25 bocu piva ,gledati kao penzioner te mečeve u drugorazrednim birtijama u Australiji.

dakiliz

pre 5 godina

Pa nisi po njemu skovali novu reč za nepobedivost, vec ta rec vec postoji u italijanskom recnikom. Znaci sa kim ne moze da se igra, a u ovom slucaju je apsolutno pogodjena rec.
(error404, 28. januar 2019 10:54)

Pa nisu, tačno je to. Ali su verovatno spelovali na način umesto originalnog
ingiocabile napisali
inDJOKAbile.

Pele

pre 5 godina

@Krka, 28. januar 2019 10:27

"Italijani gotive sve naše koji odlično govore italijanski. Nacija = jezik."

Ne, Italijani su nacija koja 99% ne zna strane jezike, Zato vole one koji govore italijanski. 99% nacije moze da razume sta ovi govore, pa ih zato gotive.

99% Italijana = nula iz znanja stranih jezika.
(

Krug2

pre 5 godina

(..., 28. januar 2019 11:46
Bravo za komentar, potpisujem.Najzad nesto strucno i pametno da procitamo.Nazalost malo je ovakvih komentara uglavnom smo svedoci infantilnih komentara od Jumka, mikiija.....

WillyWonka

pre 5 godina

Gledao sam dio meča, moram priznati da je izgledalo kao da su se srela dva rivala iz različitih kategorija. Mislim da će Rafa sljedeći put predati meč prije početka.

Brother Cavil

pre 5 godina

Kapricoza, napolotana, margarita Djan Luka Paljuka, Indjokabile, Masaro, kvanto kosta, kapucino i naravno Valentino Rosi,a ne Dzej.

зоро

pre 5 godina

џордан, јусеин болт, ђоковић. ако сам још некога заборавио, слободно додајте, али пажљиво, нема много имена за ову листу (не бих олако да укључим ове шприцане попут фелпса или који су трофеје освајали због техничке надмоћи попут шумахера, или у небитним дисциплинама попут тајгера вудса исл.). додуше, формално треба да освоји још 6. грен слемова (а федерер ни један), али биће...

objektivno

pre 5 godina

Novak je AO odigrao odlično i zaslužuje sve čestitke ,ali zašto uvijek pretjerivanje kad on osvoji neki trofej.Šta bi onda rekli za Nadala koji je osvojio 11 GS na RG na najtežem terenu što se tiče podloga ,ili za Federera koji je u svojoj37. godini osvojio dva GS i više mastersa i koji ima 8 GS na Wimbldonu?Novak je ove godine iskoristio činjenicu da se Nadal nije dovoljno oporavio i da je Federer zašao u pozne igračke godine,dok mu ovi mlađi još ni blizu prišli,kao što su njih dvojica Novakovo odsustvo 2017.,odbnosno prvu polovinu 2018. godine.

guska koja je spasla Rim

pre 5 godina

"Italijani gotive sve naše koji odlično govore italijanski. Nacija = jezik."

Ne, Italijani su nacija koja 99% ne zna strane jezike, Zato vole one koji govore italijanski. 99% nacije moze da razume sta ovi govore, pa ih zato gotive.

99% Italijana = nula iz znanja stranih jezika.
(
(Pele, 28. januar 2019 11:18)

Srecom, ta dogma vise ne vazi za mladje generacije (u koje onaj novinar ocigledno ne spada). Mnogo mladin (

anica

pre 5 godina

(antiDebil, 28. januar 2019 10:48)
Koliko su finala odigrali 2011. godine pa ne kazes kako tad Rafa nije bezao od Novaka...cak je govorio kako mora da radi jos vise da bi uspeo da ga pobedi. Sta hoces bre vise od njega? Da kaze kako je Novak bolji teniser????

deni

pre 5 godina

Zoro@ Tebi je golf nebitna disciplina? Milioni se zaradjuju i ogromna je popularnost! Tebi je i ragbi i američki fudbal verovatno nebitna disciplina! Misliš ako se ne igra u Srbiji da je nebitno! Tipično srpski!

Гиле

pre 5 godina

(Mikii, 28. januar 2019 11:21) 
I dalje tupis?
(anica, 28. januar 2019 11:33)
Имао је данас један добар коментар само је лупио да је Рафа на 50%. Немој да си на крај срца. Мада после јучерашњих учесталих коментара, препоручио бих му да одмори до РГ. Здравља ради.

Mikii

pre 5 godina

Da li sam objektivan ili ne, mora da proceni neko drugi. Ako kazem sam za sebe da sam objektivan, to bi automatski znacilo da nisam. 
Licno mislim da je Nadal igrao svoj najbolji tenis, ali protiv ovakvog Novaka jednostavno nije mogao vise. U prilog tome ide i cinjenica da je do finala sve pocistio u tri seta. Ono sto preostaje Nadalu je da se sprema za RG i da se nada da Novak slucajno ispadne u ranoj fazi. U suprotnom, moze da se raduje ako osvoji jedan set.
(Vladimir, 28. januar 2019 09:58)

Ovome smo juce objasnili neke stvari, ali ocigledno mu nije dovoljno. U prilog necijoj igri, i to tip kaze NAJBOLJOJ, pazi, govori to sto je na putu do finala pobedio Tiafoe, Cicipase i de Minaure? Oni su reper za bilo sta? Daj, nemoj se brukati vise, zivota ti. A sto se Roland Garosa tice, nadamo se da ce makar ove godine vas ljubimac konacno naci kurazi da izadje na crtu cak i ovakvom Nadalu, posto je prethodne dve godine namerno gubio od kojekakvih Cekinata i Tiema, samo da ga Nadal ne bi sravnio sa onom zemljom.

Pele

pre 5 godina

@sone, 28. januar 2019 09:54

"Hjuit, koji realno u današnjoj eri ne bi mogli da uzmu ni jedan GS."

Sumnjam da si gledao Hjuita 2001-2002.godine kad je "kidao". Bio je opak igrac, nepobediv. Ne zasluzuje potcenjivanje. Naprotiv!

shandonjito

pre 5 godina

@Zoro
Evo da ti ja dodam jednog :) Ma Long!
Pa ti malo proguglaj o kome se radi :) Covek nije bio izgubio nijedan mec skoro cele tri godine u najmasovnijem individualnom sportu na plateni. I kao sto je neko primetio, ako nasi mediji ne obracaju paznju na neki sport, to ne znaci da on ne postoji.
Mozes na netu i da nadjes malo njegove meceve i da vidis o kakvom se majstoru tu radi. I sve to u sportu gde ima sigurno vise meceva i takmicenja godisnje od bilo kog drugog individualnog sporta. Pored toga, gomilu meceva je igrao protiv igraca sa kojima redovno trenira, sto drugima ostavljaju mogucnost da mu nadju slabe tacke.
Skoro tri godine, bez loseg dana, bez bolesti, bez pada koncetracije, bez nedostatka srece, bez drhtanja ruke... A koliko je sport popularan, pa skokni malo do Azije koja cini 54% svetskog covecanstva :) Tamo je Ma Long na bilbordima, a ne Mesi ili Ronaldo.

Mikii

pre 5 godina

Posle svega ti i dalje komentarišeš tenis? Šta to beše obraz?
(Smeh, 28. januar 2019 10:34)

Ponovicu: Tenis cu komentarisati uvek. Za mene tenis nisu Federer i Nadal, kao za vas Nole. Sto pre shvatite da cu i dalje biti tu da vas ubijam u pojam, lakse ce vam pasti :)

Mikii

pre 5 godina

onda su se brukali svi teniski eksperti koji su Rafu proglasavali favoritom finala Ao. Koliko se Rafa spremao za Ao pokazuje i to koliko se nabildovao i jos pokazivao svoje nabildovano telo, ono kao nevesto ali obavezno top bez rukava. Kakav apsurd da pisete takve komentare ali, ok, to je sigurno u cilju podizanja citanosti vaseg sajta...
(IL, 28. januar 2019 10:47)

Koliko je Nadal odigrao meceva nakon USO prosle godine? U pripremnim mecevima pred AO, gubio je rutinski od Andersona, izgubio i od Kirgiosa. Na AO veze nekoliko pobeda protiv smesnih igraca (to ste i vi pisali pred finale) i odmah se stvara hajp, jer to organizatorima odgovara. Da li su strucnjaci bili placeni da tako pricaju, ili prosto veze nemaju, ne zanima me. Svako ko prati tenis je znao da su u tom finalu Nadalove sanse minimalne, jer on nije imao jakih meceva u nogama, sto bi se reklo. Ako ostane zdrav i zadrzi kontinuitet do Roland Garosa, bice sasvim druga prica, jer tamo sve od Nadala zavisi.

Bodibond

pre 5 godina

svaka ast novaku sto je pocistio nadala.
(crni_redstar, 28. januar 2019 10:48)

I svaka cast Kacanovu i Agutu sto su pocistili Novaka, tog indjokabilea, najveceg, nepobedivog, i najboljeg tenisera na svetu.
Pa Kirjos vodi 2:0 u medjusobnom skoru protiv Djokovica, sta reci za to, da on nije onda inkirjosabile? Svasta zaista.

objektivno

pre 5 godina

Novak je AO odigrao odlično i zaslužuje sve čestitke ,ali zašto uvijek pretjerivanje kad on osvoji neki trofej.Šta bi onda rekli za Nadala koji je osvojio 11 GS na RG na najtežem terenu što se tiče podloga ,ili za Federera koji je u svojoj37. godini osvojio dva GS i više mastersa i koji ima 8 GS na Wimbldonu?Novak je ove godine iskoristio činjenicu da se Nadal nije dovoljno oporavio i da je Federer zašao u pozne igračke godine,dok mu ovi mlađi još ni blizu prišli,kao što su njih dvojica Novakovo odsustvo 2017.,odbnosno prvu polovinu 2018. godine.

Mikii

pre 5 godina

Da li sam objektivan ili ne, mora da proceni neko drugi. Ako kazem sam za sebe da sam objektivan, to bi automatski znacilo da nisam. 
Licno mislim da je Nadal igrao svoj najbolji tenis, ali protiv ovakvog Novaka jednostavno nije mogao vise. U prilog tome ide i cinjenica da je do finala sve pocistio u tri seta. Ono sto preostaje Nadalu je da se sprema za RG i da se nada da Novak slucajno ispadne u ranoj fazi. U suprotnom, moze da se raduje ako osvoji jedan set.
(Vladimir, 28. januar 2019 09:58)

Ovome smo juce objasnili neke stvari, ali ocigledno mu nije dovoljno. U prilog necijoj igri, i to tip kaze NAJBOLJOJ, pazi, govori to sto je na putu do finala pobedio Tiafoe, Cicipase i de Minaure? Oni su reper za bilo sta? Daj, nemoj se brukati vise, zivota ti. A sto se Roland Garosa tice, nadamo se da ce makar ove godine vas ljubimac konacno naci kurazi da izadje na crtu cak i ovakvom Nadalu, posto je prethodne dve godine namerno gubio od kojekakvih Cekinata i Tiema, samo da ga Nadal ne bi sravnio sa onom zemljom.

Bodibond

pre 5 godina

svaka ast novaku sto je pocistio nadala.
(crni_redstar, 28. januar 2019 10:48)

I svaka cast Kacanovu i Agutu sto su pocistili Novaka, tog indjokabilea, najveceg, nepobedivog, i najboljeg tenisera na svetu.
Pa Kirjos vodi 2:0 u medjusobnom skoru protiv Djokovica, sta reci za to, da on nije onda inkirjosabile? Svasta zaista.

Mikii

pre 5 godina

Posle svega ti i dalje komentarišeš tenis? Šta to beše obraz?
(Smeh, 28. januar 2019 10:34)

Ponovicu: Tenis cu komentarisati uvek. Za mene tenis nisu Federer i Nadal, kao za vas Nole. Sto pre shvatite da cu i dalje biti tu da vas ubijam u pojam, lakse ce vam pasti :)

Mikii

pre 5 godina

onda su se brukali svi teniski eksperti koji su Rafu proglasavali favoritom finala Ao. Koliko se Rafa spremao za Ao pokazuje i to koliko se nabildovao i jos pokazivao svoje nabildovano telo, ono kao nevesto ali obavezno top bez rukava. Kakav apsurd da pisete takve komentare ali, ok, to je sigurno u cilju podizanja citanosti vaseg sajta...
(IL, 28. januar 2019 10:47)

Koliko je Nadal odigrao meceva nakon USO prosle godine? U pripremnim mecevima pred AO, gubio je rutinski od Andersona, izgubio i od Kirgiosa. Na AO veze nekoliko pobeda protiv smesnih igraca (to ste i vi pisali pred finale) i odmah se stvara hajp, jer to organizatorima odgovara. Da li su strucnjaci bili placeni da tako pricaju, ili prosto veze nemaju, ne zanima me. Svako ko prati tenis je znao da su u tom finalu Nadalove sanse minimalne, jer on nije imao jakih meceva u nogama, sto bi se reklo. Ako ostane zdrav i zadrzi kontinuitet do Roland Garosa, bice sasvim druga prica, jer tamo sve od Nadala zavisi.

Pele

pre 5 godina

@sone, 28. januar 2019 09:54

"Hjuit, koji realno u današnjoj eri ne bi mogli da uzmu ni jedan GS."

Sumnjam da si gledao Hjuita 2001-2002.godine kad je "kidao". Bio je opak igrac, nepobediv. Ne zasluzuje potcenjivanje. Naprotiv!

Arrigo Sacchi

pre 5 godina

ingiocabile bi znacilo nesto skim ili scim ne moze da se igra...sa noletom moze da se igra ali ne moze da se pobedi dakle pravi naziv bi bio invincibile

Back in Black

pre 5 godina

Ma sada svi novinari imaju hvalospeve za Noleta a pre meca svima je favorit bio Nadal.Jedini koji je javno pricao da je Nole favorit je da se zacudimo ali Vilander.Mada ga on nikada nije toliko pljuvao koliko se ovde to uvelicavalo.

noleisthebest

pre 5 godina

Da i ja dam doprinos prevodu riječi "inđokabile".

Onaj koga ne možeš NADIGRATI.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RegulaR, 28. januar 2019 10:46)

Dopusti da kao lingvista ukazem na nijanse...Ja bih to drugacije prevela - na engleskom bi to zvucalo - unplayable, tj - nedodirljiv na srpskom...ili prosto narodski: NE. OZE NAM NIKO NIIIISTAAAAA JACI SMO OD SUDBINEEEEE!

deni

pre 5 godina

Zoro@ Tebi je golf nebitna disciplina? Milioni se zaradjuju i ogromna je popularnost! Tebi je i ragbi i američki fudbal verovatno nebitna disciplina! Misliš ako se ne igra u Srbiji da je nebitno! Tipično srpski!

anica

pre 5 godina

(antiDebil, 28. januar 2019 10:48)
Koliko su finala odigrali 2011. godine pa ne kazes kako tad Rafa nije bezao od Novaka...cak je govorio kako mora da radi jos vise da bi uspeo da ga pobedi. Sta hoces bre vise od njega? Da kaze kako je Novak bolji teniser????

antiDebil

pre 5 godina

Novak je AO odigrao odlično i zaslužuje sve čestitke ,ali zašto uvijek pretjerivanje kad on osvoji neki trofej.Šta bi onda rekli za Nadala koji je osvojio 11 GS na RG na najtežem terenu što se tiče podloga ,ili za Federera koji je u svojoj37. godini osvojio dva GS i više mastersa i koji ima 8 GS na Wimbldonu?Novak je ove godine iskoristio činjenicu da se Nadal nije dovoljno oporavio i da je Federer zašao u pozne igračke godine,dok mu ovi mlađi još ni blizu prišli,kao što su njih dvojica Novakovo odsustvo 2017.,odbnosno prvu polovinu 2018. godine.
(objektivno, 28. januar 2019 09:41)

Mene objektivno interesuje da mi ti objektivno objasnis ovu pricu oko Nadalovog nedovoljnog oporavka, sta bi to tacno trebalo da znaci? Gledao sam njegovu konferenciju nakon polufinala, nakon sto u 5 meca zaredom nije izgubio servis gem, nakon sto je nikada lakse i brze u karijeri usao u GS finale i on nijednom recju nije pomenuo povredu, probleme, nedovoljnu pripremljenost itd. Dan pre finala je bila neka prica da udara kao Federer, Wilander je u prenosu na 0-2 pricao o nekakvom preokretu, bidje price o problemima sve do konferencije nakon finala gde je Nadal sve vreme govorio o nekakvim povredama i skicnim zabludama! Mene objektivno zanima da li si ti na osnovu te konferencije zakljucio da je on nedovoljno oporavljen?
Sto se tice Rodje, prizeljkujem da igra do 43.godine i da iz prvog reda posmatra rusenje svih rekorda koji su mu preostali!

shandonjito

pre 5 godina

@Zoro
Evo da ti ja dodam jednog :) Ma Long!
Pa ti malo proguglaj o kome se radi :) Covek nije bio izgubio nijedan mec skoro cele tri godine u najmasovnijem individualnom sportu na plateni. I kao sto je neko primetio, ako nasi mediji ne obracaju paznju na neki sport, to ne znaci da on ne postoji.
Mozes na netu i da nadjes malo njegove meceve i da vidis o kakvom se majstoru tu radi. I sve to u sportu gde ima sigurno vise meceva i takmicenja godisnje od bilo kog drugog individualnog sporta. Pored toga, gomilu meceva je igrao protiv igraca sa kojima redovno trenira, sto drugima ostavljaju mogucnost da mu nadju slabe tacke.
Skoro tri godine, bez loseg dana, bez bolesti, bez pada koncetracije, bez nedostatka srece, bez drhtanja ruke... A koliko je sport popularan, pa skokni malo do Azije koja cini 54% svetskog covecanstva :) Tamo je Ma Long na bilbordima, a ne Mesi ili Ronaldo.

branimir bjelica

pre 5 godina

Nisu talijani izmislili rijec "ingiocabile" zbog Noleta.To je normalna rijec u talijanskom jeziku koja znaci na nas doslovno "ne moze se igrati" i cesto se koristi narocito u sportu. Npr:Juve ? ingiocabile.Znaci ne moze se s njima igrati.
Sve cestitke Noletu i pozdrav iz Bologne. Forza Nole!

Simens

pre 5 godina

@Mikii
U muskom tenisu sve zavisi jedino i iskljucivo od Novaka Djokovica. To potvrdjuju i dve godine u kojima Novak nije bio na svom prepoznatljivom nivou. One se mogu opisati izrekom:'Kad macke nema, misevi kolo vode".

Pele

pre 5 godina

@Krka, 28. januar 2019 10:27

"Italijani gotive sve naše koji odlično govore italijanski. Nacija = jezik."

Ne, Italijani su nacija koja 99% ne zna strane jezike, Zato vole one koji govore italijanski. 99% nacije moze da razume sta ovi govore, pa ih zato gotive.

99% Italijana = nula iz znanja stranih jezika.
(

Vera

pre 5 godina

Realno napisano!Novak je stvarno bio veličanstven,kome pravo, kome krivo, a Rafa je djelovao kao da je ispod 50.mjesta na listi!Ljudi u areni su vjerojatno za svoj novac očekivali dug i napet meč, ali ja više volim ovako, čisto da Nole podsjeti one koji su zaboravili, tko je teniski vladar svijeta!I ostat će tako još dugo,na radost svojih fanova koji ga obožavaju i podržavaju i kad gubi i kad osvaja trofeje i ruši rekorde jedan po jedan!Lijepo je živjeti u vremenu ovakve trojice legendi,pogotovo kad znaš tko je trenutno najbolji na planeti!

sone

pre 5 godina

@objektivno Nisi objektivan, Federer je osvojio poslednja 2 GS kada su Đoković i Nadal bili povređeni, većinu od svojih trofeja je osvojio dok su mu glavni konkurenti bili Rodik i Hjuit, koji realno u današnjoj eri ne bi mogli da uzmu ni jedan GS. Rafinih 11 Rolan Garosa je sjajan uspeh, ali je za Rafu šljaka ono što je za Đokovića tvrda podloga, tako da bi objektivno bilo sačekati još par godina i videti šta će Đoković uraditi, pa onda komentarisati. Verujem da će ostaviti Nadala i Federera iz sebe i biti GOAT.

Superman

pre 5 godina

Za ove sto ponavljaju da Nadal ima 11GS na sljaci,
pa i Novak ima 10 na betonu, onda je on kralj betona.
Svako je nasao igru na podlozi koja mu vise odgovara, samo sto ce Nole da poveca sve podloge bar jos po jednom vrv neke i 2x ali vrv nekima ni to nece biti dovoljno pozivace ga na doble klikere Monako....

Vladimir

pre 5 godina

@Objektivno
Da li sam objektivan ili ne, mora da proceni neko drugi. Ako kazem sam za sebe da sam objektivan, to bi automatski znacilo da nisam.
Licno mislim da je Nadal igrao svoj najbolji tenis, ali protiv ovakvog Novaka jednostavno nije mogao vise. U prilog tome ide i cinjenica da je do finala sve pocistio u tri seta. Ono sto preostaje Nadalu je da se sprema za RG i da se nada da Novak slucajno ispadne u ranoj fazi. U suprotnom, moze da se raduje ako osvoji jedan set.

antiDebil

pre 5 godina

Ovome smo juce objasnili neke stvari, ali ocigledno mu nije dovoljno. U prilog necijoj igri, i to tip kaze NAJBOLJOJ, pazi, govori to sto je na putu do finala pobedio Tiafoe, Cicipase i de Minaure? Oni su reper za bilo sta? Daj, nemoj se brukati vise, zivota ti. A sto se Roland Garosa tice, nadamo se da ce makar ove godine vas ljubimac konacno naci kurazi da izadje na crtu cak i ovakvom Nadalu, posto je prethodne dve godine namerno gubio od kojekakvih Cekinata i Tiema, samo da ga Nadal ne bi sravnio sa onom zemljom.
(Mikii, 28. januar 2019 10:17)

Djokovic i Nadal su odigrali 7 meceva na RG i ukupno 8 mececa na 3 preostala GS. To dovoljno objasnjava ko od koga bezi i birka kada ce se pojaviti. I sa tolikim birkanjem Nadal ima negativni ucinak protiv Djokovica. Sta bi tek bilo da ne birka i ne izmislja tolike povrede?

kaligula

pre 5 godina

Ponovicu: Tenis cu komentarisati uvek. Za mene tenis nisu Federer i Nadal, kao za vas Nole. Sto pre shvatite da cu i dalje biti tu da vas ubijam u pojam, lakse ce vam pasti :)
(Mikii, 28. januar 2019 10:42)

Ubijaš u pojam? Ahahahahaahaaaaa
Ubijaš samo sebe i nikog drugog. Blamiraš se bez izuzetka. Toliko te pojela pakost da više ni ne provaljuješ koje gluposti serviraš. Sine idi grudvaj se dok još ima snega. Ublažiće ti bol. Teši sebe mukice koliko god želiš ali neki od nas ovde tenis prate još dok Novak nije bio ni rođen a ne od kad igra. Kad su neki velikani završavali karijere 90-ih ti nisi bio ni rođen tako da mani priču...

зоро

pre 5 godina

џордан, јусеин болт, ђоковић. ако сам још некога заборавио, слободно додајте, али пажљиво, нема много имена за ову листу (не бих олако да укључим ове шприцане попут фелпса или који су трофеје освајали због техничке надмоћи попут шумахера, или у небитним дисциплинама попут тајгера вудса исл.). додуше, формално треба да освоји још 6. грен слемова (а федерер ни један), али биће...

...

pre 5 godina

Za onoga ko malo bolje poznaje tenis jučerašnje finale je lako za analizu. Ovi fotelja “stručnjaci“ poput @Mikiija ne znaju šta se desilo jer pojima nemaju.
Krenimo redom. Karlos Moja je odlučio da promeni igru Nadala sa osnovnim ciljem da mu produži karijeru (Mojina izjava). Zašto? Da bi mu omogućio što veći broj nastupa na Garosu kako bi srušio slem rekord Federera. Logično je da se to postiže izbegavanjem dugačkih razmena igrom iza osn. linije, što je bila Rafina osnovna igra. Prirodno se nameće rešenje u vidu jačeg servisa radi sticanja što više lakih poena, i agresivnijom pozicijom na terenu, što bliže osn. liniji, udarati u penjanju, ravnije i agresivnije, time skraćivati poene. Rafa je isuviše dobar teniser pa je Mojinu zamisao promene igre bez problema sproveo u delo, što se jasno u praksi videlo u šest mečeva do finala. Mleo je sve sa novom agresivnom igrom, jačim sevisom, bez izgubljenog seta. Novinari su govorili o nikad boljoj Rafinoj igri na hardu. Ali Novak je drugi par rukava. On je u stanju da u kontinuitetu gađa zadnji metar prodornim udarcima po obe strane, da u kontinuitetu gađa oštre uglove po obe strane, da u kontinuitetu šalje visoke fh spinove Rafi na bh, i ravne brze bh Rafi na fh, tačno ono što mu ne odgovara, i time ga otera sa osn. linije, ne dozvoli mu da igra agresivno, vrati ga na staru igru, da Rafa vraća def. spin “balone“ koje Novak jede za doručak. Bukvalno ga je vratio na fabrička podešavanja. Rafa jednostavno nije mogao da igra novu igru protiv Novaka jer je juče Novak bio isuviše kvalitetan. Nadal je na press konf. rekao da do finala nije igrao defanzivu (nije mu ni trebala), samo na treninzima ali da je to druga stvar u odnosu na meč, i da je odjednom se našao u poziciji da mora konstantno da se brani, i da je teško dolazio do prilike da igra agresivno. Nije Rafa imao onoliko grešaka jer je imao slab dan, već je grešio zbog odluke da igra agresivno, blizu, a Novak mu je oduzeo idealne uslove za nešto tako. Takođe, lakše je biti agresivan i precizan protiv mentalno slabijih igrača od sebe, a znamo šta je Moja rekao o tome za Rafu i Novaka. Ne brinu se ni Rafa ni Moja zbog ovog poraza. Cilj im je što više učešća zdravog Rafe u Parizu. Novak ih van šljake ne zanima.

Vladimir

pre 5 godina

@ Mikii
Svaka ti cast na "objektivnim" komentarima. Ipak ti savetujem da pre nego sto posaljes komentar, jos jednom procitas sta si napisao.

Krug2

pre 5 godina

(..., 28. januar 2019 11:46
Bravo za komentar, potpisujem.Najzad nesto strucno i pametno da procitamo.Nazalost malo je ovakvih komentara uglavnom smo svedoci infantilnih komentara od Jumka, mikiija.....

error404

pre 5 godina

Pa nisi po njemu skovali novu reč za nepobedivost, vec ta rec vec postoji u italijanskom recnikom. Znaci sa kim ne moze da se igra, a u ovom slucaju je apsolutno pogodjena rec.

Ko čita, ne skita

pre 5 godina

@ Mikii 
Svaka ti cast na "objektivnim" komentarima. Ipak ti savetujem da pre nego sto posaljes komentar, jos jednom procitas sta si napisao.
(Vladimir, 28. januar 2019 10:38)

Otkud ti ideja da da uopšte zna da čita?! U teoriji verovatnoće postoji teza da, ako date majmunu tastaturu i beskonačno vrema, napisaće "Rat i mir". E, sad, ovi trolovi jesu viši oblik primata u odnosu na one iz zamišljenog eksperimenta, ali imaju beskonačno vreme. I napišu to što napišu, ali nema garancije da umeju da pročitaju!

Brother Cavil

pre 5 godina

I svaka cast Kacanovu i Agutu sto su pocistili Novaka, tog indjokabilea, najveceg, nepobedivog, i najboljeg tenisera na svetu. 
Pa Kirjos vodi 2:0 u medjusobnom skoru protiv Djokovica, sta reci za to, da on nije onda inkirjosabile? Svasta zaista.
(Bodibond, 28. januar 2019 13:02)

Kakve to veze ima sa cinjenicom da je bolji od voljenog, ljubljenog, milog Dzemperka ?

Milos

pre 5 godina

Novace imas sve. Hvala ti na godinama i godinama radovanja. Ziv bio legendo!
(Sloki, 28. januar 2019 09:17)

Svaka cast za komentar i svaka cast za Noleta!

IL

pre 5 godina

@Mikii, onda su se brukali svi teniski eksperti koji su Rafu proglasavali favoritom finala Ao. Koliko se Rafa spremao za Ao pokazuje i to koliko se nabildovao i jos pokazivao svoje nabildovano telo, ono kao nevesto ali obavezno top bez rukava. Kakav apsurd da pisete takve komentare ali, ok, to je sigurno u cilju podizanja citanosti vaseg sajta...

Јабучило

pre 5 godina

Nisu talijani izmislili rijec "ingiocabile" zbog Noleta.To je normalna rijec u talijanskom jeziku koja znaci na nas doslovno "ne moze se igrati" i cesto se koristi narocito u sportu. Npr:Juve ? ingiocabile.Znaci ne moze se s njima igrati. 
Sve cestitke Noletu i pozdrav iz Bologne. Forza Nole!
(branimir bjelica, 28. januar 2019 10:27)

Ненадигрив?

guska koja je spasla Rim

pre 5 godina

"Italijani gotive sve naše koji odlično govore italijanski. Nacija = jezik."

Ne, Italijani su nacija koja 99% ne zna strane jezike, Zato vole one koji govore italijanski. 99% nacije moze da razume sta ovi govore, pa ih zato gotive.

99% Italijana = nula iz znanja stranih jezika.
(
(Pele, 28. januar 2019 11:18)

Srecom, ta dogma vise ne vazi za mladje generacije (u koje onaj novinar ocigledno ne spada). Mnogo mladin (

Brother Cavil

pre 5 godina

Kapricoza, napolotana, margarita Djan Luka Paljuka, Indjokabile, Masaro, kvanto kosta, kapucino i naravno Valentino Rosi,a ne Dzej.

WillyWonka

pre 5 godina

Gledao sam dio meča, moram priznati da je izgledalo kao da su se srela dva rivala iz različitih kategorija. Mislim da će Rafa sljedeći put predati meč prije početka.

VUK

pre 5 godina

@Bodibond....Kirjos će ostati na tih 2:0 , jer se nikada više neće kvalifikovati za meč sa Novakom. A za 2-3 godine kada Novak bude gurao iznad 20 GS, Kirjos će uz 25 bocu piva ,gledati kao penzioner te mečeve u drugorazrednim birtijama u Australiji.

C i n i k

pre 5 godina

Novak je jednostavno bio superioran,ja nisam ocekivao onakvu igru Novaka, ali cak i da je mec bio neizvestan verujem da bi Novak opet pobedio.Na 3 dobijena seta mislim da niko nmz da ga pobedi.
A sto se tice finala,videlo se na pocetku meca kako stoje stvari...

Maja

pre 5 godina

Sećam se Nole ga je jednom ovako počistio u Šangaju. Ali Nadal je pravi sportista i svaka mu čast. To što mu Nole jednostavno ne leži je drugo pitanje.

Tom

pre 5 godina

@...
Znam sta se desilo. 3-0(6-3,6-2,6-3) ili kako napisa pre neki dan neki od trolova,da ce Nadal vratiti Novaka na "fabricka podesavanja". Desilo se bas to, samo u suprotnom smeru.

dakiliz

pre 5 godina

Pa nisi po njemu skovali novu reč za nepobedivost, vec ta rec vec postoji u italijanskom recnikom. Znaci sa kim ne moze da se igra, a u ovom slucaju je apsolutno pogodjena rec.
(error404, 28. januar 2019 10:54)

Pa nisu, tačno je to. Ali su verovatno spelovali na način umesto originalnog
ingiocabile napisali
inDJOKAbile.

Гиле

pre 5 godina

(Mikii, 28. januar 2019 11:21) 
I dalje tupis?
(anica, 28. januar 2019 11:33)
Имао је данас један добар коментар само је лупио да је Рафа на 50%. Немој да си на крај срца. Мада после јучерашњих учесталих коментара, препоручио бих му да одмори до РГ. Здравља ради.

koki

pre 5 godina

I svaka cast Kacanovu i Agutu sto su pocistili Novaka, tog indjokabilea, najveceg, nepobedivog, i najboljeg tenisera na svetu.
Pa Kirjos vodi 2:0 u medjusobnom skoru protiv Djokovica, sta reci za to, da on nije onda inkirjosabile? Svasta zaista.
(Bodibond, 28. januar 2019 13:02)

Pa gde su ti na GS-u. Ispali iz voza.

Nema Novak 15 godina pa da trosi energiju na nebitne likove i turnire.

Мишо

pre 5 godina

од својих 20 титула Роџер је само 4 освојио да је у финалу победио Ђоковића или Надала. Ноле је већину освојио победивши Надала или Федерера.