Četvrtak, 24.01.2019.

12:10

Rafa: Đoković je neverovatan, Puj može svakoga da pobedi

Španski teniser Rafael Nadal izjavio je da očekuje zanimljivu i neizvesnu borbu između Novaka Đokovića i Luke Puja za finale Australijan opena.

Izvor: B92/Tanjug

Rafa: Ðokoviæ je neverovatan, Puj može svakoga da pobedi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

aaaa

pre 5 godina

@Psycho
Standardna prica Nadalovih navijaca... Malo pljuvanja po Federeru, malo ulizivanja Nolovim botovima radi lajkova i na kraju konstatacija da je Federer gotov :)
I tako vec godinama. Ovako, Nadal da zahvali Federeru sto je dosao u slabijoj formi na AO inace bi Nadal prosao gore nego 2017 :)
Sto se toga ko je gotov tice, znamo koga jedna povreda deli od penzije.
Nadal moze da osvoji RG, Federer moze i dalje da osvoji Vimbldon i US open, a i AO 2020 bez problema. Dakle, nije mi samo jasno kako vam ne dosadi 10 godina da vrtite istu glupu pricu.
Pobedio Tijafoa, Dakvorta i slicne velicine i sad je uspeh sto nije set izgubio? Uozbiljite se, Nadal je odavno gotov. Opet ce da prica o povredi posle ovog AO.

STEVO

pre 5 godina

@Scinceinsider

Ma sve ok, nije bilo nikakve loše namjere u mom komentaru, već sam se samo nasmijao. Respekt prema tebi kao i onima koji su dali plus.

Scienceinsider

pre 5 godina

(STEVO, 24. januar 2019 16:28)
Slažem se, shvatam koliko obim znanja iz materije je potreban da bi se kockice složile, u najmanju ruku mogli su preskočiti ocenjivanje. :D
Mada, možda su prvo zaseli na PubMed i tražili ključne reči pa zaključili nešto pa tek onda kliknuti na ocenu?
Možda vole domaće zadatke? ;)

Cune

pre 5 godina

Ako i Novak uđe u finale (a trebalo bi), sve što su prethodno odigrali i on i Rafa pada u vodu i nije bitno. Ni to što Rafa sada izgleda nepobediv ne znači ništa. Novak je i sopstvene najbolje partije uvek pružao protiv najboljeg Nadala.
Svaka prognoza ishoda eventualnog finala Đoković-Nadal je pouzdana koliko i bacanje novčića.

Zezus

pre 5 godina

Djokovicu bolje ti je da izgubis od Francuza jer I sam znas da ces biti razvaljen u finalu
(Muamer, 24. januar 2019 15:44)

A Dzumhur?

Iznerview

pre 5 godina

Rafa je duplo bolji igrac od Noleta uz duzno postovanje
(Muamer, 24. januar 2019 15:45)

Možda na šljaci, ali na betonu je protiv Novaka bespomoćan. Nije lako igrati kad imaš zid sa druge strane.

Nebojša

pre 5 godina

Ako Rafa ponovi ovakvu igru i u finalu(verovatno moze i bolje) tesko ce izgubiti vise od jednog seta. Nole nije blistao tokom turnira, ali nije ni bilo potrebe da daje 100%,nadamo se najboljem.Bilo bi super da se priblizi Nadalu i Federeru ,ali i ako Rafa osvoji nece mi biti krivo. Veliki sportista je.
(pera peric, 24. januar 2019 15:56)

Svaki protivnik je za sebe nije isto igrati protiv Cicipasa i Novaka nemaju isti stil niti ovaj ima iskustvo koje Novak ima Rafa je igrao ovakvu igru već u Australiji 2012 pa je ipak izgubio taj meč niko ne može da predvidi ishod meće pa neću ni ja ali ako Novak prodje u finale i tamo prikaže svoju najbolju igru ipak će on biti favorit da osvoji.

zex

pre 5 godina

(srle, 24. januar 2019 15:07)
Sta je pokazao Nadal?Protiv koga je igrao?Ovaj danas se nije ni video, decko je izbacio gomilu lopti u aut.Nadal igra isto kao i uvek, nema kod njega druge varijante.Ono sto je naucio pre 20godina on sada primenjuje.Novak sa druge strane sa vise strategije, moze da igra defanzivno moze da igra ultra ofanzivno.Mnogo vise varijacija u igri ima Nole.Kada je opusten nema boljeg napadaca od njega.Novak ako se nesto lose ne desi ulazi u finale i pobedjuje.On je broj 1.pobedio je na poslednja dva GS i ulazi kao favorit.Kakav crni Nadal.

zex

pre 5 godina

Neznas sta pises. Servis Nadala nije ni jaci a ni bolji.Novak ima kvaliteniji servis.Bitan je procenat ubacenog servisa, to je presudno.Forhend sa top spinom odgovara Novaku jer ga hvata u penjaju i dobija na brzini.Bekhend apsolutno na strani Novaka i brzi i jaci i bolji.Kretanje je tu negde s tim da Novak obicno vodi igru pa ce Nadal konstantno trcati.Retern na Novakovoj strani.Ako dodje to tog meca videcemo, zna dobro Nadal ko je Novak.

STEVO

pre 5 godina

@Scienceinsider

Ne ulazeći u istinitost ovog što si napisao jer ne poznam tu materiju, smiješno mi je da si dobio toliko pluseva kao da znaju o čemu pišeš.

pera peric

pre 5 godina

Ako Rafa ponovi ovakvu igru i u finalu(verovatno moze i bolje) tesko ce izgubiti vise od jednog seta. Nole nije blistao tokom turnira, ali nije ni bilo potrebe da daje 100%,nadamo se najboljem.Bilo bi super da se priblizi Nadalu i Federeru ,ali i ako Rafa osvoji nece mi biti krivo. Veliki sportista je.

srle

pre 5 godina

(Psycho, 24. januar 2019 12:20)

Ovaj put će Rodžer navijati za Puja. Federeru ne odgovara ni pobeda Novaka ni Rafe. Prema prikazanoj igri Nadal je apsolutni favorit za osvajanje titule. Jedino ako Novak bude imao dan, dolazi do 15 grend slem titule, pa je bliže broju 20. Federer da moli Boga kako bi Novak ovo uzeo, inače ako Rafa uzme, na Rolan Garosu je apsolutni favorit i to mu je zicer za 19 GS, prestiže dedu ko od šale.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

Treba biti realan, ko god izadje Nadalu na megdan biće to Mission impossible. 
Ni lako ni naivno. 
(Swedenonline, 24. januar 2019 12:30) 

Krajnje realno, imao je i vise nego lake protivnike. Cicipasa digli u nebesa posto je isprasio dedu. Da je sljaka pa i da covek nesto kaze, ali Djokovicu pretiti na betonu? Smesno.

Milosav

pre 5 godina

Ljudi ne trcite pred rudu, Novak jos nije odigrao polufinale sa Francuzom, a vi vec naglabate o finalu sa Rafom. Opustite se, popijte neko pivce i uzivajte u vrhunskom tenisu. Dao nam bog da gleadamo najbolji tenis ikada vec preko deset godina, shvacas?

nebaCar

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12). 
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48) 

Đeksone vodi 9-5
Od toga na šljaci 6-1, tj Roland Garos

U finalima ukupno Novak vodi 14-10
Na betonu ukupno Novak 18-7

Sve u svemu obojica su majstori, a glup ti je trolovski komentar pogotovo ova zadnja recenica

Ајде@

pre 5 godina

Ајд' па са Нолетом да Бог да, у финалу Аустралије одиграте као пре неколико година... Да гледамо 6 сата врхунског тениса, а ко победи, помало је и свеједно.

rafa

pre 5 godina

Novak je favorit jos uvek zbog svega sta je uradio na ovom turniru godinama unazad. Medjutim, njegova aura nepobedivosti na AO je srusena davno, a to je Wawrinka demonstrirao dva puta, jednom je dobio , jdnom tesno izgubio.nadal je sam bio blizu pobede protiv novaka 2011. kada je Novak igrao najbolji tenis. i tada je rezlika bila mala, na turniru koji najvise odgovara Novaku. Nzm kako sada ljudi mogu da ocekuju pobedu Noleta, pa i oni najveci optimisti i fanovi? Gde je Novak bolji on Nadala trenutno? Svaki Rafin darac je jaci,brzi i vise spina ima.Servis je brzi. Prvi put u istoriji jnihovih duala da ce Nadal doci sa mozda i manje vremena provedenih na terenu,cak i pored nisikorijeve predaje.Novak ima velike krize tokom meca, ako ga nateras da igra intenzivno 10 minuta on pada u igri.Nadal uzima taj poklon i nastavlja dalje. Novak sa druge strane moze da igra na visem nivou ali kratko vreme, nesto poput snaznog benzinca dok je nadal teski dizel, kada se zagreje, ne spusta nivo igre do kraja. Da li Novak moze epizodama super igre, koju jos nije ni pokazao na turniru, da dobije Nadala,nzm bas.Jedni adut koji Novak ima je to sto je Nadalu usao u glavu i sto ovaj ne igra najbolje protiv Noleta a Novak uvek najbolje protiv Rafe

Zena bez imena

pre 5 godina

Djokovic je poceo da pada kao Federer, iz nista vraca gubitnika u igru. Uzme brejk vec sledeci je ribrejk. E to ne sme da dopusti Nadalu, on to ne prasta.

Miloje

pre 5 godina

Za Đokovića je ključno da sutra ne vraća protivnika u život i ne razigrava ga kao što po običaju ume. Ima dan manje odmora, publika će se okrenuti protiv njega i meč može da ode u 3-4 sata. Protiv Nadala će biti neizvesno i mislim da nema favorita, prvenstveno jer Đoković još uvek nije na vrhuncu forme. Ipak se na betonu pita Đoković i ishod više zavisi od njega.

zex

pre 5 godina

Kao svaki klasik, svi kazu vauuuu kakav Rafa, deklasirace Novaka ali epilog se zna.Nema svrhe komentarisati nesto sto jos nije sigurno a da je Nadal favorit, nije i to su cinjenice.To je jedan mec i sve je moguce.Novak im igru i bolji je igrac od Nadala

Nebojša

pre 5 godina

Francuz u polufinalu mora da dobije Novaka a u finalu Rafaela Nadala da bi osvojio titulu mission impossible očekujem klasik u nedelju.

Scienceinsider

pre 5 godina

Nagradno pitanje - zašto i kakav flaster Rafa ima na stomaku?
(znanje-imanje, 24. januar 2019 12:51)

Inzulinzki flaster, dok se gruva sa šećerima ispijajući ih za vreme meča, inzulinzki obezbeđuje da sva ta energija bude dostupna i sagori. Dozvoljena metoda i to je jedan od razloga zašto se toliko znoji. Sva ta energija diže telesnu temperaturu da pobuđuje sve znojne žlezde i na taj način obezbedjuje pored održavanja temperature da se organizam detoksuje sve vreme.
To je upravo i jedan od razloga njegovim povredama jer almoide plak koji se stvara sagorevanjem šećera izoluje ćelije gde regeneracija ćelija biva mnogostruko usporena!

Ivan

pre 5 godina

Treba biti realan, ko god izadje Nadalu na megdan biće to Mission impossible.
Ni lako ni naivno.
(Swedenonline, 24. januar 2019 12:30)

Lako nece biti sigurno, ali nemoguca misija daleko od toga.

Srbin

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48)

27-25

Realno

pre 5 godina

Bez panike ljudi, Rafa igra za sad odlicno, ali samo toliko, koliko mu protivnik dozvoli (ni jedan top 10 igrac do sada)! Protiv Noleta on ne moze ovako igrati, jer ce fasovati viner za vinerom. Isto tako servis izgleda odlicno, ali protiv najboljeg riternera sveta vise nece tako dobro izgledati. Nije ovo prvi put da su Roger i Rafa do finala sve bukovalno masakrirali a onda u finalu sreli Novaka i izgubili! Nole na gren slem turnirima dize formu postepeno i kada je najpotrebnije on je tu!
To sto je Nadal do sada lako izlazio na kraj sa protivnicima moze da bude mac sa dve ostrice.

slaviša

pre 5 godina

cicipas buduci osvajac nekog atp 500 grend ali ne slama.najvise sto če dobiti je moyda turnir serije masters što je več veliki uspeh ya svakog igrača ali mislim da ce mu biti polufinale australie najveci uspeh na slemovima sve dok postoje nadal i nole.ima potencijal da iynenadi ponekog favorita kao što se desilo sa dedom federerom sve dalje od toga je nemoguča misija za grka.

Kg

pre 5 godina

@JerryJackson e kad zloupotrebis statistiku, a Jos i izmislis. Kao prvo 9-5 je na GS za Nadala, kao drugo od 9 pobeda 6 su na rolan garosu, kao trece od 9 pobeda 2 su usledile nakon Novakove predaje a kao cervrto Novak je pobedio Rafu na svakom od cetiri GS. Rafa nije Novaka na AO a na Wimbedonu jedina rafina pobeda je predaja Novaka. Sad je Malo tacnije pa svako nek stvori sebi misljenje...

Realno

pre 5 godina

"Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48)"

moze ovako: Nadal vodi 9-5 od toga je 6 puta pobedio na sljaci!

RT

pre 5 godina

Ne može se igrati protiv brojeva. Pulj je dobio dva na ić na redu je treći. Viša sila upleće svoje prste. Baš mi je žao što nećemo gledati toliko željeno finale.

RT

pre 5 godina

Nagradno pitanje - zašto i kakav flaster Rafa ima na stomaku?
(znanje-imanje, 24. januar 2019 12:51)
Tu se meću infuzijske igle da ga pune pre i posle meča hemijom.

Milan

pre 5 godina

Bez panike ljudi, Rafa igra za sad odlicno, ali samo toliko, koliko mu protivnik dozvoli (ni jedan top 10 igrac do sada)! Protiv Noleta on ne moze ovako igrati, jer ce fasovati viner za vinerom. Isto tako servis izgleda odlicno, ali protiv najboljeg riternera sveta vise nece tako dobro izgledati. Nije ovo prvi put da su Roger i Rafa do finala sve bukovalno masakrirali a onda u finalu sreli Novaka i izgubili! Nole na gren slem turnirima dize formu postepeno i kada je najpotrebnije on je tu! 
To sto je Nadal do sada lako izlazio na kraj sa protivnicima moze da bude mac sa dve ostrice.
(Realno, 24. januar 2019 13:16)
ovo si napisao nije realno nego se nadas..... realno je da Djokovic mora da odigra nenormalno dobar mec u polufinalu da bi dobio a o finalu necu da trosim reci

krajisnik

pre 5 godina

JerryJackson@
Pišeš nekakve gluposti.
9-4 na GS, 2-2 na betonu?
Kao prvo,9-6 za Nadala na GS a od toga je 6 od 9 puta pobjedio na RG,1-om na Wimbldonu.
Jel ti znaš kad je zadnji put Nadal dobio Novaka na tvrdoj podlozi?
2013 - US open.
5 i kusur godina nije dobio Novaka na bilo kakvoj podlozi sem šljake.
Pa i slabiji teniser bi ga bar jednom dobio za to vrijeme ,ali Nadal ne može.
A inače skor na betonu je 18-7 za Novaka.
Ne znam zašto ljudi imaju potrebu da izvrcu istinu

slaviša

pre 5 godina

Nadal je na teškoj artiljeriji svih mogucih doping varijanti pretpisano od stručnjaka i doktora jer bože on se neumara posle povrede dolazi kao himen a pritom na dobivenoj misicnoj masi i težini on negubi brzinu kretanja što nije moguče uraditi bez nedozvoljenih sredstva.pa onaj crtani francuza je objasnio sve naravno sponzori tražili novac tužbom zbog crtanog filma radjen na temelju istinitih dogadjaja

CroFed

pre 5 godina

@Psycho Ne bih se složio da Roger navija da Novak ovo osvoji. Iako je zadnjih godina Srbin dobio silan respekt kod Rogera, nema dvojbe koji mu je od ove dvojice tenisača miliji. I sigurno bi sam ako već mora birati tko će ga dostići ili preći radije htio da to bude Nadal prema kojem puno više simpatija gaji još od kako se pojavio prije 15-ak god. na touru.

Swedenonline

pre 5 godina

Lako nece biti sigurno, ali nemoguca misija daleko od toga.
(Ivan, 24. januar 2019 13:09)

Zaboravljaš da se svaka nemoguća misija završila uspešno, ako ne veruješ pitaj Tom Kruza :D

Detuš

pre 5 godina

Zaista mi nije jasno zar i posle toliko sezona niste skapirali da Novak uzima Australiju!!! Nadal ako uzme set biće puna kapa. Njemu su kolena propala i sa Nolom nema šanse. Trčanjem dobijao je mečeve. Sada to više nije u stanju. A Djokovićeve loptice idu u sami ugao. Na kraju, Nadal je samo šljaker uz svo poštovanje.

JerryJackson

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).

znanje-imanje

pre 5 godina

Zdravo Cicipas. Ja sam Rafa a ti si dešnjak tankovite građe sa jednoručnim bekendom. Sve i da nisi još neiskusan za sve ovo, a jesi. Sve i da ti nije problem da uzastopno igraš izvrsno, a jeste. Hvala ti što si mi izvrsnim igrama sklonio sve nezgodacije, i što si dovde potrošio taman sve što si imao u sebi. Dobar si mi kao Kei Novaku.
Nagradno pitanje - zašto i kakav flaster Rafa ima na stomaku?

...

pre 5 godina

Пуј може сваког да победи као тебе Рафа у Њујорку? Е па неће да може, не надај се...

Sinisa

pre 5 godina

Mora Novak da se fokusira iskljucivo na Puja,jer nezgodno je kad znas ko te ceka u finalu a imas jos jednu prepreku.Iskusan je Novak,bice on 100% fokusiran na Puja.E onda se moze pricati o mecu sa Nadalom.

BarbaDjole

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48)

Ne bih da cepidlačim, ali Nadal ima 9-5. I isto kao što je Novak jedva izvukao AO 2012, je Rafa jedva izvukao na RG kad se Novak upecao u mrežu.

MaironDrake

pre 5 godina

MaironDrake, 24. januar 2019 12:16)

Druze dragi, da je Novak u svih 5 meceva spasavao mec lopte a Nadal dobio sve po 6-0, kad se njih dvojica sastanu nema favorita! A i ipak je to beton a na betonu Nadal nikad nece biti favorit protiv Djokovica to treba da ti bude jasno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milan, 24. januar 2019 12:27)

Naravno da ima...Kada Rafa nije u formi, Novak moze da ga dobije 3-0 na RG...Obrnuto vazi na AO.

milan

pre 5 godina

(MaironDrake, 24. januar 2019 12:16)

Druze dragi, da je Novak u svih 5 meceva spasavao mec lopte a Nadal dobio sve po 6-0, kad se njih dvojica sastanu nema favorita! A i ipak je to beton a na betonu Nadal nikad nece biti favorit protiv Djokovica to treba da ti bude jasno.

Nikola

pre 5 godina

Nadal bi voleo da Novak izgubi, pošto samo u tom slučaju može osvojiti GS. On dobro zna šta ga čeka u finalu sa Novakom. Ne vidim zašto toliko hvali Francuza koji realno nije igrač tog kalibra i koji je sada bljesnuo a koga sutra neće biti u polufinalima bilo kakvog turnira.

Kowalski

pre 5 godina

Sasvim sam opusten po pitanju meca izmedju Rafe i Novaka...Sve ovo sto je Rafa pokazao do finala je super,ali u finalu protiv Novaka(trebalo bi) je druga stvar...Novak podize nivo bas kad treba,a i ima igru za Rafu..U svakom slucaju u nedelju spektakl,i ako bi sneo da prognoziram 3-1 za Djokovica!

Lavpivo

pre 5 godina

"Sutra cu da se smirim i opustim,mozda odradim neke aktivnosti i van tenisa".opusti se rafa i radi sta oces samo nemoj puno da setas,posto te u nedelju to ocekuje / vamos tamos

MaironDrake

pre 5 godina

Iskreno, Cicipas me je razocarao. Ovaj turnir je pokazao da od mladih lavova nema nista na GS turnirima. Sigurno ce jedan od njih uzeti masters, ili dva, ali na GS turniru nemaju sta da traze. Bilo je neprijatno gledati danasnje polufinale.
Rafa ulazi u finale neostecen, svez i sa danom vise za odmor (mada realno, vise ce se umoriti na nekom treningu, nego danas).
Po svemu vidjenom, on je favorit u eventualnom finalu sa Novakom. Novak ce morati da podigne igru na visi nivo ukoliko zeli, ne samo titulu, nego i finale.

Milan

pre 5 godina

Ova Nadalova sjajna forma me u mnogome podseća na onu sa US Open-a 2013 godine. Tada mu nije niko ništa mogao, uključujući i Novaka u finalu. Ne sećam se da je bolje igrao na betonu nego na ova dva turnira. Zajedničko im je da mu je servis odlično funkcionisao.

Psycho

pre 5 godina

Sreća Federerova pa je ispao na vrijeme. Nadal bi ga pometlao. Kada je Cicipas tukao njega, a Nadala Grka ko iz šale, sve je jasno... Rafa igra zastrašujuće dobro. A pogotovo prva rečenica, nakon meča kada je rekao, da može bolje treba da brine... Servis prepoređen, forhened radi vrhunski, bekhend konstantan. Jasan šablon na BH Stefanosa, nije imao šanse. Odavno nisam vidio ovakovog Nadala. Ko je očekivao da nakon maltene šestomjesečne pauze dominira. Na betonu, sve mečeve dobio 3:0, do finala. Strašno. Ako Đoković dobije, gledamo direktnu bitku na GOAT-a. Rafa ako to dobije, spreman je da prestigne Federera. Sa druge strane, Novak ako uzme AO, spreman je u veliki pohod. Ako Đoković ne uzme AO, mislim da nema šanse za najboljeg svih vremena.
P.S. Mislim da Federer moli Boga samo da Rafa ne uzme ovo. Jer ako uzme, gotovo sigurno ga prestiže, jer je izvjesno da je Švajcarac gotov...

MaironDrake

pre 5 godina

Iskreno, Cicipas me je razocarao. Ovaj turnir je pokazao da od mladih lavova nema nista na GS turnirima. Sigurno ce jedan od njih uzeti masters, ili dva, ali na GS turniru nemaju sta da traze. Bilo je neprijatno gledati danasnje polufinale.
Rafa ulazi u finale neostecen, svez i sa danom vise za odmor (mada realno, vise ce se umoriti na nekom treningu, nego danas).
Po svemu vidjenom, on je favorit u eventualnom finalu sa Novakom. Novak ce morati da podigne igru na visi nivo ukoliko zeli, ne samo titulu, nego i finale.

Psycho

pre 5 godina

Sreća Federerova pa je ispao na vrijeme. Nadal bi ga pometlao. Kada je Cicipas tukao njega, a Nadala Grka ko iz šale, sve je jasno... Rafa igra zastrašujuće dobro. A pogotovo prva rečenica, nakon meča kada je rekao, da može bolje treba da brine... Servis prepoređen, forhened radi vrhunski, bekhend konstantan. Jasan šablon na BH Stefanosa, nije imao šanse. Odavno nisam vidio ovakovog Nadala. Ko je očekivao da nakon maltene šestomjesečne pauze dominira. Na betonu, sve mečeve dobio 3:0, do finala. Strašno. Ako Đoković dobije, gledamo direktnu bitku na GOAT-a. Rafa ako to dobije, spreman je da prestigne Federera. Sa druge strane, Novak ako uzme AO, spreman je u veliki pohod. Ako Đoković ne uzme AO, mislim da nema šanse za najboljeg svih vremena.
P.S. Mislim da Federer moli Boga samo da Rafa ne uzme ovo. Jer ako uzme, gotovo sigurno ga prestiže, jer je izvjesno da je Švajcarac gotov...

Kowalski

pre 5 godina

Sasvim sam opusten po pitanju meca izmedju Rafe i Novaka...Sve ovo sto je Rafa pokazao do finala je super,ali u finalu protiv Novaka(trebalo bi) je druga stvar...Novak podize nivo bas kad treba,a i ima igru za Rafu..U svakom slucaju u nedelju spektakl,i ako bi sneo da prognoziram 3-1 za Djokovica!

milan

pre 5 godina

(MaironDrake, 24. januar 2019 12:16)

Druze dragi, da je Novak u svih 5 meceva spasavao mec lopte a Nadal dobio sve po 6-0, kad se njih dvojica sastanu nema favorita! A i ipak je to beton a na betonu Nadal nikad nece biti favorit protiv Djokovica to treba da ti bude jasno.

Milan

pre 5 godina

Ova Nadalova sjajna forma me u mnogome podseća na onu sa US Open-a 2013 godine. Tada mu nije niko ništa mogao, uključujući i Novaka u finalu. Ne sećam se da je bolje igrao na betonu nego na ova dva turnira. Zajedničko im je da mu je servis odlično funkcionisao.

Sinisa

pre 5 godina

Mora Novak da se fokusira iskljucivo na Puja,jer nezgodno je kad znas ko te ceka u finalu a imas jos jednu prepreku.Iskusan je Novak,bice on 100% fokusiran na Puja.E onda se moze pricati o mecu sa Nadalom.

Lavpivo

pre 5 godina

"Sutra cu da se smirim i opustim,mozda odradim neke aktivnosti i van tenisa".opusti se rafa i radi sta oces samo nemoj puno da setas,posto te u nedelju to ocekuje / vamos tamos

Realno

pre 5 godina

Bez panike ljudi, Rafa igra za sad odlicno, ali samo toliko, koliko mu protivnik dozvoli (ni jedan top 10 igrac do sada)! Protiv Noleta on ne moze ovako igrati, jer ce fasovati viner za vinerom. Isto tako servis izgleda odlicno, ali protiv najboljeg riternera sveta vise nece tako dobro izgledati. Nije ovo prvi put da su Roger i Rafa do finala sve bukovalno masakrirali a onda u finalu sreli Novaka i izgubili! Nole na gren slem turnirima dize formu postepeno i kada je najpotrebnije on je tu!
To sto je Nadal do sada lako izlazio na kraj sa protivnicima moze da bude mac sa dve ostrice.

Nikola

pre 5 godina

Nadal bi voleo da Novak izgubi, pošto samo u tom slučaju može osvojiti GS. On dobro zna šta ga čeka u finalu sa Novakom. Ne vidim zašto toliko hvali Francuza koji realno nije igrač tog kalibra i koji je sada bljesnuo a koga sutra neće biti u polufinalima bilo kakvog turnira.

...

pre 5 godina

Пуј може сваког да победи као тебе Рафа у Њујорку? Е па неће да може, не надај се...

Scienceinsider

pre 5 godina

Nagradno pitanje - zašto i kakav flaster Rafa ima na stomaku?
(znanje-imanje, 24. januar 2019 12:51)

Inzulinzki flaster, dok se gruva sa šećerima ispijajući ih za vreme meča, inzulinzki obezbeđuje da sva ta energija bude dostupna i sagori. Dozvoljena metoda i to je jedan od razloga zašto se toliko znoji. Sva ta energija diže telesnu temperaturu da pobuđuje sve znojne žlezde i na taj način obezbedjuje pored održavanja temperature da se organizam detoksuje sve vreme.
To je upravo i jedan od razloga njegovim povredama jer almoide plak koji se stvara sagorevanjem šećera izoluje ćelije gde regeneracija ćelija biva mnogostruko usporena!

krajisnik

pre 5 godina

JerryJackson@
Pišeš nekakve gluposti.
9-4 na GS, 2-2 na betonu?
Kao prvo,9-6 za Nadala na GS a od toga je 6 od 9 puta pobjedio na RG,1-om na Wimbldonu.
Jel ti znaš kad je zadnji put Nadal dobio Novaka na tvrdoj podlozi?
2013 - US open.
5 i kusur godina nije dobio Novaka na bilo kakvoj podlozi sem šljake.
Pa i slabiji teniser bi ga bar jednom dobio za to vrijeme ,ali Nadal ne može.
A inače skor na betonu je 18-7 za Novaka.
Ne znam zašto ljudi imaju potrebu da izvrcu istinu

BarbaDjole

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48)

Ne bih da cepidlačim, ali Nadal ima 9-5. I isto kao što je Novak jedva izvukao AO 2012, je Rafa jedva izvukao na RG kad se Novak upecao u mrežu.

Miloje

pre 5 godina

Za Đokovića je ključno da sutra ne vraća protivnika u život i ne razigrava ga kao što po običaju ume. Ima dan manje odmora, publika će se okrenuti protiv njega i meč može da ode u 3-4 sata. Protiv Nadala će biti neizvesno i mislim da nema favorita, prvenstveno jer Đoković još uvek nije na vrhuncu forme. Ipak se na betonu pita Đoković i ishod više zavisi od njega.

nebaCar

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12). 
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48) 

Đeksone vodi 9-5
Od toga na šljaci 6-1, tj Roland Garos

U finalima ukupno Novak vodi 14-10
Na betonu ukupno Novak 18-7

Sve u svemu obojica su majstori, a glup ti je trolovski komentar pogotovo ova zadnja recenica

RT

pre 5 godina

Nagradno pitanje - zašto i kakav flaster Rafa ima na stomaku?
(znanje-imanje, 24. januar 2019 12:51)
Tu se meću infuzijske igle da ga pune pre i posle meča hemijom.

znanje-imanje

pre 5 godina

Zdravo Cicipas. Ja sam Rafa a ti si dešnjak tankovite građe sa jednoručnim bekendom. Sve i da nisi još neiskusan za sve ovo, a jesi. Sve i da ti nije problem da uzastopno igraš izvrsno, a jeste. Hvala ti što si mi izvrsnim igrama sklonio sve nezgodacije, i što si dovde potrošio taman sve što si imao u sebi. Dobar si mi kao Kei Novaku.
Nagradno pitanje - zašto i kakav flaster Rafa ima na stomaku?

Srbin

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48)

27-25

Ivan

pre 5 godina

Treba biti realan, ko god izadje Nadalu na megdan biće to Mission impossible.
Ni lako ni naivno.
(Swedenonline, 24. januar 2019 12:30)

Lako nece biti sigurno, ali nemoguca misija daleko od toga.

Zena bez imena

pre 5 godina

Djokovic je poceo da pada kao Federer, iz nista vraca gubitnika u igru. Uzme brejk vec sledeci je ribrejk. E to ne sme da dopusti Nadalu, on to ne prasta.

JerryJackson

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).

Ајде@

pre 5 godina

Ајд' па са Нолетом да Бог да, у финалу Аустралије одиграте као пре неколико година... Да гледамо 6 сата врхунског тениса, а ко победи, помало је и свеједно.

Swedenonline

pre 5 godina

Lako nece biti sigurno, ali nemoguca misija daleko od toga.
(Ivan, 24. januar 2019 13:09)

Zaboravljaš da se svaka nemoguća misija završila uspešno, ako ne veruješ pitaj Tom Kruza :D

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

Treba biti realan, ko god izadje Nadalu na megdan biće to Mission impossible. 
Ni lako ni naivno. 
(Swedenonline, 24. januar 2019 12:30) 

Krajnje realno, imao je i vise nego lake protivnike. Cicipasa digli u nebesa posto je isprasio dedu. Da je sljaka pa i da covek nesto kaze, ali Djokovicu pretiti na betonu? Smesno.

Detuš

pre 5 godina

Zaista mi nije jasno zar i posle toliko sezona niste skapirali da Novak uzima Australiju!!! Nadal ako uzme set biće puna kapa. Njemu su kolena propala i sa Nolom nema šanse. Trčanjem dobijao je mečeve. Sada to više nije u stanju. A Djokovićeve loptice idu u sami ugao. Na kraju, Nadal je samo šljaker uz svo poštovanje.

CroFed

pre 5 godina

@Psycho Ne bih se složio da Roger navija da Novak ovo osvoji. Iako je zadnjih godina Srbin dobio silan respekt kod Rogera, nema dvojbe koji mu je od ove dvojice tenisača miliji. I sigurno bi sam ako već mora birati tko će ga dostići ili preći radije htio da to bude Nadal prema kojem puno više simpatija gaji još od kako se pojavio prije 15-ak god. na touru.

slaviša

pre 5 godina

cicipas buduci osvajac nekog atp 500 grend ali ne slama.najvise sto če dobiti je moyda turnir serije masters što je več veliki uspeh ya svakog igrača ali mislim da ce mu biti polufinale australie najveci uspeh na slemovima sve dok postoje nadal i nole.ima potencijal da iynenadi ponekog favorita kao što se desilo sa dedom federerom sve dalje od toga je nemoguča misija za grka.

Milosav

pre 5 godina

Ljudi ne trcite pred rudu, Novak jos nije odigrao polufinale sa Francuzom, a vi vec naglabate o finalu sa Rafom. Opustite se, popijte neko pivce i uzivajte u vrhunskom tenisu. Dao nam bog da gleadamo najbolji tenis ikada vec preko deset godina, shvacas?

zex

pre 5 godina

Neznas sta pises. Servis Nadala nije ni jaci a ni bolji.Novak ima kvaliteniji servis.Bitan je procenat ubacenog servisa, to je presudno.Forhend sa top spinom odgovara Novaku jer ga hvata u penjaju i dobija na brzini.Bekhend apsolutno na strani Novaka i brzi i jaci i bolji.Kretanje je tu negde s tim da Novak obicno vodi igru pa ce Nadal konstantno trcati.Retern na Novakovoj strani.Ako dodje to tog meca videcemo, zna dobro Nadal ko je Novak.

rafa

pre 5 godina

Novak je favorit jos uvek zbog svega sta je uradio na ovom turniru godinama unazad. Medjutim, njegova aura nepobedivosti na AO je srusena davno, a to je Wawrinka demonstrirao dva puta, jednom je dobio , jdnom tesno izgubio.nadal je sam bio blizu pobede protiv novaka 2011. kada je Novak igrao najbolji tenis. i tada je rezlika bila mala, na turniru koji najvise odgovara Novaku. Nzm kako sada ljudi mogu da ocekuju pobedu Noleta, pa i oni najveci optimisti i fanovi? Gde je Novak bolji on Nadala trenutno? Svaki Rafin darac je jaci,brzi i vise spina ima.Servis je brzi. Prvi put u istoriji jnihovih duala da ce Nadal doci sa mozda i manje vremena provedenih na terenu,cak i pored nisikorijeve predaje.Novak ima velike krize tokom meca, ako ga nateras da igra intenzivno 10 minuta on pada u igri.Nadal uzima taj poklon i nastavlja dalje. Novak sa druge strane moze da igra na visem nivou ali kratko vreme, nesto poput snaznog benzinca dok je nadal teski dizel, kada se zagreje, ne spusta nivo igre do kraja. Da li Novak moze epizodama super igre, koju jos nije ni pokazao na turniru, da dobije Nadala,nzm bas.Jedni adut koji Novak ima je to sto je Nadalu usao u glavu i sto ovaj ne igra najbolje protiv Noleta a Novak uvek najbolje protiv Rafe

zex

pre 5 godina

(srle, 24. januar 2019 15:07)
Sta je pokazao Nadal?Protiv koga je igrao?Ovaj danas se nije ni video, decko je izbacio gomilu lopti u aut.Nadal igra isto kao i uvek, nema kod njega druge varijante.Ono sto je naucio pre 20godina on sada primenjuje.Novak sa druge strane sa vise strategije, moze da igra defanzivno moze da igra ultra ofanzivno.Mnogo vise varijacija u igri ima Nole.Kada je opusten nema boljeg napadaca od njega.Novak ako se nesto lose ne desi ulazi u finale i pobedjuje.On je broj 1.pobedio je na poslednja dva GS i ulazi kao favorit.Kakav crni Nadal.

slaviša

pre 5 godina

Nadal je na teškoj artiljeriji svih mogucih doping varijanti pretpisano od stručnjaka i doktora jer bože on se neumara posle povrede dolazi kao himen a pritom na dobivenoj misicnoj masi i težini on negubi brzinu kretanja što nije moguče uraditi bez nedozvoljenih sredstva.pa onaj crtani francuza je objasnio sve naravno sponzori tražili novac tužbom zbog crtanog filma radjen na temelju istinitih dogadjaja

Kg

pre 5 godina

@JerryJackson e kad zloupotrebis statistiku, a Jos i izmislis. Kao prvo 9-5 je na GS za Nadala, kao drugo od 9 pobeda 6 su na rolan garosu, kao trece od 9 pobeda 2 su usledile nakon Novakove predaje a kao cervrto Novak je pobedio Rafu na svakom od cetiri GS. Rafa nije Novaka na AO a na Wimbedonu jedina rafina pobeda je predaja Novaka. Sad je Malo tacnije pa svako nek stvori sebi misljenje...

MaironDrake

pre 5 godina

MaironDrake, 24. januar 2019 12:16)

Druze dragi, da je Novak u svih 5 meceva spasavao mec lopte a Nadal dobio sve po 6-0, kad se njih dvojica sastanu nema favorita! A i ipak je to beton a na betonu Nadal nikad nece biti favorit protiv Djokovica to treba da ti bude jasno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milan, 24. januar 2019 12:27)

Naravno da ima...Kada Rafa nije u formi, Novak moze da ga dobije 3-0 na RG...Obrnuto vazi na AO.

zex

pre 5 godina

Kao svaki klasik, svi kazu vauuuu kakav Rafa, deklasirace Novaka ali epilog se zna.Nema svrhe komentarisati nesto sto jos nije sigurno a da je Nadal favorit, nije i to su cinjenice.To je jedan mec i sve je moguce.Novak im igru i bolji je igrac od Nadala

srle

pre 5 godina

(Psycho, 24. januar 2019 12:20)

Ovaj put će Rodžer navijati za Puja. Federeru ne odgovara ni pobeda Novaka ni Rafe. Prema prikazanoj igri Nadal je apsolutni favorit za osvajanje titule. Jedino ako Novak bude imao dan, dolazi do 15 grend slem titule, pa je bliže broju 20. Federer da moli Boga kako bi Novak ovo uzeo, inače ako Rafa uzme, na Rolan Garosu je apsolutni favorit i to mu je zicer za 19 GS, prestiže dedu ko od šale.

Milan

pre 5 godina

Bez panike ljudi, Rafa igra za sad odlicno, ali samo toliko, koliko mu protivnik dozvoli (ni jedan top 10 igrac do sada)! Protiv Noleta on ne moze ovako igrati, jer ce fasovati viner za vinerom. Isto tako servis izgleda odlicno, ali protiv najboljeg riternera sveta vise nece tako dobro izgledati. Nije ovo prvi put da su Roger i Rafa do finala sve bukovalno masakrirali a onda u finalu sreli Novaka i izgubili! Nole na gren slem turnirima dize formu postepeno i kada je najpotrebnije on je tu! 
To sto je Nadal do sada lako izlazio na kraj sa protivnicima moze da bude mac sa dve ostrice.
(Realno, 24. januar 2019 13:16)
ovo si napisao nije realno nego se nadas..... realno je da Djokovic mora da odigra nenormalno dobar mec u polufinalu da bi dobio a o finalu necu da trosim reci

Nebojša

pre 5 godina

Ako Rafa ponovi ovakvu igru i u finalu(verovatno moze i bolje) tesko ce izgubiti vise od jednog seta. Nole nije blistao tokom turnira, ali nije ni bilo potrebe da daje 100%,nadamo se najboljem.Bilo bi super da se priblizi Nadalu i Federeru ,ali i ako Rafa osvoji nece mi biti krivo. Veliki sportista je.
(pera peric, 24. januar 2019 15:56)

Svaki protivnik je za sebe nije isto igrati protiv Cicipasa i Novaka nemaju isti stil niti ovaj ima iskustvo koje Novak ima Rafa je igrao ovakvu igru već u Australiji 2012 pa je ipak izgubio taj meč niko ne može da predvidi ishod meće pa neću ni ja ali ako Novak prodje u finale i tamo prikaže svoju najbolju igru ipak će on biti favorit da osvoji.

Realno

pre 5 godina

"Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48)"

moze ovako: Nadal vodi 9-5 od toga je 6 puta pobedio na sljaci!

RT

pre 5 godina

Ne može se igrati protiv brojeva. Pulj je dobio dva na ić na redu je treći. Viša sila upleće svoje prste. Baš mi je žao što nećemo gledati toliko željeno finale.

pera peric

pre 5 godina

Ako Rafa ponovi ovakvu igru i u finalu(verovatno moze i bolje) tesko ce izgubiti vise od jednog seta. Nole nije blistao tokom turnira, ali nije ni bilo potrebe da daje 100%,nadamo se najboljem.Bilo bi super da se priblizi Nadalu i Federeru ,ali i ako Rafa osvoji nece mi biti krivo. Veliki sportista je.

Nebojša

pre 5 godina

Francuz u polufinalu mora da dobije Novaka a u finalu Rafaela Nadala da bi osvojio titulu mission impossible očekujem klasik u nedelju.

STEVO

pre 5 godina

@Scienceinsider

Ne ulazeći u istinitost ovog što si napisao jer ne poznam tu materiju, smiješno mi je da si dobio toliko pluseva kao da znaju o čemu pišeš.

Cune

pre 5 godina

Ako i Novak uđe u finale (a trebalo bi), sve što su prethodno odigrali i on i Rafa pada u vodu i nije bitno. Ni to što Rafa sada izgleda nepobediv ne znači ništa. Novak je i sopstvene najbolje partije uvek pružao protiv najboljeg Nadala.
Svaka prognoza ishoda eventualnog finala Đoković-Nadal je pouzdana koliko i bacanje novčića.

Zezus

pre 5 godina

Djokovicu bolje ti je da izgubis od Francuza jer I sam znas da ces biti razvaljen u finalu
(Muamer, 24. januar 2019 15:44)

A Dzumhur?

Iznerview

pre 5 godina

Rafa je duplo bolji igrac od Noleta uz duzno postovanje
(Muamer, 24. januar 2019 15:45)

Možda na šljaci, ali na betonu je protiv Novaka bespomoćan. Nije lako igrati kad imaš zid sa druge strane.

STEVO

pre 5 godina

@Scinceinsider

Ma sve ok, nije bilo nikakve loše namjere u mom komentaru, već sam se samo nasmijao. Respekt prema tebi kao i onima koji su dali plus.

Scienceinsider

pre 5 godina

(STEVO, 24. januar 2019 16:28)
Slažem se, shvatam koliko obim znanja iz materije je potreban da bi se kockice složile, u najmanju ruku mogli su preskočiti ocenjivanje. :D
Mada, možda su prvo zaseli na PubMed i tražili ključne reči pa zaključili nešto pa tek onda kliknuti na ocenu?
Možda vole domaće zadatke? ;)

aaaa

pre 5 godina

@Psycho
Standardna prica Nadalovih navijaca... Malo pljuvanja po Federeru, malo ulizivanja Nolovim botovima radi lajkova i na kraju konstatacija da je Federer gotov :)
I tako vec godinama. Ovako, Nadal da zahvali Federeru sto je dosao u slabijoj formi na AO inace bi Nadal prosao gore nego 2017 :)
Sto se toga ko je gotov tice, znamo koga jedna povreda deli od penzije.
Nadal moze da osvoji RG, Federer moze i dalje da osvoji Vimbldon i US open, a i AO 2020 bez problema. Dakle, nije mi samo jasno kako vam ne dosadi 10 godina da vrtite istu glupu pricu.
Pobedio Tijafoa, Dakvorta i slicne velicine i sad je uspeh sto nije set izgubio? Uozbiljite se, Nadal je odavno gotov. Opet ce da prica o povredi posle ovog AO.

RT

pre 5 godina

Ne može se igrati protiv brojeva. Pulj je dobio dva na ić na redu je treći. Viša sila upleće svoje prste. Baš mi je žao što nećemo gledati toliko željeno finale.

JerryJackson

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).

Lavpivo

pre 5 godina

"Sutra cu da se smirim i opustim,mozda odradim neke aktivnosti i van tenisa".opusti se rafa i radi sta oces samo nemoj puno da setas,posto te u nedelju to ocekuje / vamos tamos

Kowalski

pre 5 godina

Sasvim sam opusten po pitanju meca izmedju Rafe i Novaka...Sve ovo sto je Rafa pokazao do finala je super,ali u finalu protiv Novaka(trebalo bi) je druga stvar...Novak podize nivo bas kad treba,a i ima igru za Rafu..U svakom slucaju u nedelju spektakl,i ako bi sneo da prognoziram 3-1 za Djokovica!

Nikola

pre 5 godina

Nadal bi voleo da Novak izgubi, pošto samo u tom slučaju može osvojiti GS. On dobro zna šta ga čeka u finalu sa Novakom. Ne vidim zašto toliko hvali Francuza koji realno nije igrač tog kalibra i koji je sada bljesnuo a koga sutra neće biti u polufinalima bilo kakvog turnira.

MaironDrake

pre 5 godina

Iskreno, Cicipas me je razocarao. Ovaj turnir je pokazao da od mladih lavova nema nista na GS turnirima. Sigurno ce jedan od njih uzeti masters, ili dva, ali na GS turniru nemaju sta da traze. Bilo je neprijatno gledati danasnje polufinale.
Rafa ulazi u finale neostecen, svez i sa danom vise za odmor (mada realno, vise ce se umoriti na nekom treningu, nego danas).
Po svemu vidjenom, on je favorit u eventualnom finalu sa Novakom. Novak ce morati da podigne igru na visi nivo ukoliko zeli, ne samo titulu, nego i finale.

Milan

pre 5 godina

Bez panike ljudi, Rafa igra za sad odlicno, ali samo toliko, koliko mu protivnik dozvoli (ni jedan top 10 igrac do sada)! Protiv Noleta on ne moze ovako igrati, jer ce fasovati viner za vinerom. Isto tako servis izgleda odlicno, ali protiv najboljeg riternera sveta vise nece tako dobro izgledati. Nije ovo prvi put da su Roger i Rafa do finala sve bukovalno masakrirali a onda u finalu sreli Novaka i izgubili! Nole na gren slem turnirima dize formu postepeno i kada je najpotrebnije on je tu! 
To sto je Nadal do sada lako izlazio na kraj sa protivnicima moze da bude mac sa dve ostrice.
(Realno, 24. januar 2019 13:16)
ovo si napisao nije realno nego se nadas..... realno je da Djokovic mora da odigra nenormalno dobar mec u polufinalu da bi dobio a o finalu necu da trosim reci

Psycho

pre 5 godina

Sreća Federerova pa je ispao na vrijeme. Nadal bi ga pometlao. Kada je Cicipas tukao njega, a Nadala Grka ko iz šale, sve je jasno... Rafa igra zastrašujuće dobro. A pogotovo prva rečenica, nakon meča kada je rekao, da može bolje treba da brine... Servis prepoređen, forhened radi vrhunski, bekhend konstantan. Jasan šablon na BH Stefanosa, nije imao šanse. Odavno nisam vidio ovakovog Nadala. Ko je očekivao da nakon maltene šestomjesečne pauze dominira. Na betonu, sve mečeve dobio 3:0, do finala. Strašno. Ako Đoković dobije, gledamo direktnu bitku na GOAT-a. Rafa ako to dobije, spreman je da prestigne Federera. Sa druge strane, Novak ako uzme AO, spreman je u veliki pohod. Ako Đoković ne uzme AO, mislim da nema šanse za najboljeg svih vremena.
P.S. Mislim da Federer moli Boga samo da Rafa ne uzme ovo. Jer ako uzme, gotovo sigurno ga prestiže, jer je izvjesno da je Švajcarac gotov...

...

pre 5 godina

Пуј може сваког да победи као тебе Рафа у Њујорку? Е па неће да може, не надај се...

Srbin

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48)

27-25

milan

pre 5 godina

(MaironDrake, 24. januar 2019 12:16)

Druze dragi, da je Novak u svih 5 meceva spasavao mec lopte a Nadal dobio sve po 6-0, kad se njih dvojica sastanu nema favorita! A i ipak je to beton a na betonu Nadal nikad nece biti favorit protiv Djokovica to treba da ti bude jasno.

RT

pre 5 godina

Nagradno pitanje - zašto i kakav flaster Rafa ima na stomaku?
(znanje-imanje, 24. januar 2019 12:51)
Tu se meću infuzijske igle da ga pune pre i posle meča hemijom.

MaironDrake

pre 5 godina

MaironDrake, 24. januar 2019 12:16)

Druze dragi, da je Novak u svih 5 meceva spasavao mec lopte a Nadal dobio sve po 6-0, kad se njih dvojica sastanu nema favorita! A i ipak je to beton a na betonu Nadal nikad nece biti favorit protiv Djokovica to treba da ti bude jasno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milan, 24. januar 2019 12:27)

Naravno da ima...Kada Rafa nije u formi, Novak moze da ga dobije 3-0 na RG...Obrnuto vazi na AO.

rafa

pre 5 godina

Novak je favorit jos uvek zbog svega sta je uradio na ovom turniru godinama unazad. Medjutim, njegova aura nepobedivosti na AO je srusena davno, a to je Wawrinka demonstrirao dva puta, jednom je dobio , jdnom tesno izgubio.nadal je sam bio blizu pobede protiv novaka 2011. kada je Novak igrao najbolji tenis. i tada je rezlika bila mala, na turniru koji najvise odgovara Novaku. Nzm kako sada ljudi mogu da ocekuju pobedu Noleta, pa i oni najveci optimisti i fanovi? Gde je Novak bolji on Nadala trenutno? Svaki Rafin darac je jaci,brzi i vise spina ima.Servis je brzi. Prvi put u istoriji jnihovih duala da ce Nadal doci sa mozda i manje vremena provedenih na terenu,cak i pored nisikorijeve predaje.Novak ima velike krize tokom meca, ako ga nateras da igra intenzivno 10 minuta on pada u igri.Nadal uzima taj poklon i nastavlja dalje. Novak sa druge strane moze da igra na visem nivou ali kratko vreme, nesto poput snaznog benzinca dok je nadal teski dizel, kada se zagreje, ne spusta nivo igre do kraja. Da li Novak moze epizodama super igre, koju jos nije ni pokazao na turniru, da dobije Nadala,nzm bas.Jedni adut koji Novak ima je to sto je Nadalu usao u glavu i sto ovaj ne igra najbolje protiv Noleta a Novak uvek najbolje protiv Rafe

znanje-imanje

pre 5 godina

Zdravo Cicipas. Ja sam Rafa a ti si dešnjak tankovite građe sa jednoručnim bekendom. Sve i da nisi još neiskusan za sve ovo, a jesi. Sve i da ti nije problem da uzastopno igraš izvrsno, a jeste. Hvala ti što si mi izvrsnim igrama sklonio sve nezgodacije, i što si dovde potrošio taman sve što si imao u sebi. Dobar si mi kao Kei Novaku.
Nagradno pitanje - zašto i kakav flaster Rafa ima na stomaku?

Realno

pre 5 godina

Bez panike ljudi, Rafa igra za sad odlicno, ali samo toliko, koliko mu protivnik dozvoli (ni jedan top 10 igrac do sada)! Protiv Noleta on ne moze ovako igrati, jer ce fasovati viner za vinerom. Isto tako servis izgleda odlicno, ali protiv najboljeg riternera sveta vise nece tako dobro izgledati. Nije ovo prvi put da su Roger i Rafa do finala sve bukovalno masakrirali a onda u finalu sreli Novaka i izgubili! Nole na gren slem turnirima dize formu postepeno i kada je najpotrebnije on je tu!
To sto je Nadal do sada lako izlazio na kraj sa protivnicima moze da bude mac sa dve ostrice.

Milan

pre 5 godina

Ova Nadalova sjajna forma me u mnogome podseća na onu sa US Open-a 2013 godine. Tada mu nije niko ništa mogao, uključujući i Novaka u finalu. Ne sećam se da je bolje igrao na betonu nego na ova dva turnira. Zajedničko im je da mu je servis odlično funkcionisao.

Detuš

pre 5 godina

Zaista mi nije jasno zar i posle toliko sezona niste skapirali da Novak uzima Australiju!!! Nadal ako uzme set biće puna kapa. Njemu su kolena propala i sa Nolom nema šanse. Trčanjem dobijao je mečeve. Sada to više nije u stanju. A Djokovićeve loptice idu u sami ugao. Na kraju, Nadal je samo šljaker uz svo poštovanje.

slaviša

pre 5 godina

Nadal je na teškoj artiljeriji svih mogucih doping varijanti pretpisano od stručnjaka i doktora jer bože on se neumara posle povrede dolazi kao himen a pritom na dobivenoj misicnoj masi i težini on negubi brzinu kretanja što nije moguče uraditi bez nedozvoljenih sredstva.pa onaj crtani francuza je objasnio sve naravno sponzori tražili novac tužbom zbog crtanog filma radjen na temelju istinitih dogadjaja

zex

pre 5 godina

Kao svaki klasik, svi kazu vauuuu kakav Rafa, deklasirace Novaka ali epilog se zna.Nema svrhe komentarisati nesto sto jos nije sigurno a da je Nadal favorit, nije i to su cinjenice.To je jedan mec i sve je moguce.Novak im igru i bolji je igrac od Nadala

nebaCar

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12). 
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48) 

Đeksone vodi 9-5
Od toga na šljaci 6-1, tj Roland Garos

U finalima ukupno Novak vodi 14-10
Na betonu ukupno Novak 18-7

Sve u svemu obojica su majstori, a glup ti je trolovski komentar pogotovo ova zadnja recenica

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

Treba biti realan, ko god izadje Nadalu na megdan biće to Mission impossible. 
Ni lako ni naivno. 
(Swedenonline, 24. januar 2019 12:30) 

Krajnje realno, imao je i vise nego lake protivnike. Cicipasa digli u nebesa posto je isprasio dedu. Da je sljaka pa i da covek nesto kaze, ali Djokovicu pretiti na betonu? Smesno.

BarbaDjole

pre 5 godina

Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48)

Ne bih da cepidlačim, ali Nadal ima 9-5. I isto kao što je Novak jedva izvukao AO 2012, je Rafa jedva izvukao na RG kad se Novak upecao u mrežu.

krajisnik

pre 5 godina

JerryJackson@
Pišeš nekakve gluposti.
9-4 na GS, 2-2 na betonu?
Kao prvo,9-6 za Nadala na GS a od toga je 6 od 9 puta pobjedio na RG,1-om na Wimbldonu.
Jel ti znaš kad je zadnji put Nadal dobio Novaka na tvrdoj podlozi?
2013 - US open.
5 i kusur godina nije dobio Novaka na bilo kakvoj podlozi sem šljake.
Pa i slabiji teniser bi ga bar jednom dobio za to vrijeme ,ali Nadal ne može.
A inače skor na betonu je 18-7 za Novaka.
Ne znam zašto ljudi imaju potrebu da izvrcu istinu

Miloje

pre 5 godina

Za Đokovića je ključno da sutra ne vraća protivnika u život i ne razigrava ga kao što po običaju ume. Ima dan manje odmora, publika će se okrenuti protiv njega i meč može da ode u 3-4 sata. Protiv Nadala će biti neizvesno i mislim da nema favorita, prvenstveno jer Đoković još uvek nije na vrhuncu forme. Ipak se na betonu pita Đoković i ishod više zavisi od njega.

Zena bez imena

pre 5 godina

Djokovic je poceo da pada kao Federer, iz nista vraca gubitnika u igru. Uzme brejk vec sledeci je ribrejk. E to ne sme da dopusti Nadalu, on to ne prasta.

srle

pre 5 godina

(Psycho, 24. januar 2019 12:20)

Ovaj put će Rodžer navijati za Puja. Federeru ne odgovara ni pobeda Novaka ni Rafe. Prema prikazanoj igri Nadal je apsolutni favorit za osvajanje titule. Jedino ako Novak bude imao dan, dolazi do 15 grend slem titule, pa je bliže broju 20. Federer da moli Boga kako bi Novak ovo uzeo, inače ako Rafa uzme, na Rolan Garosu je apsolutni favorit i to mu je zicer za 19 GS, prestiže dedu ko od šale.

pera peric

pre 5 godina

Ako Rafa ponovi ovakvu igru i u finalu(verovatno moze i bolje) tesko ce izgubiti vise od jednog seta. Nole nije blistao tokom turnira, ali nije ni bilo potrebe da daje 100%,nadamo se najboljem.Bilo bi super da se priblizi Nadalu i Federeru ,ali i ako Rafa osvoji nece mi biti krivo. Veliki sportista je.

zex

pre 5 godina

(srle, 24. januar 2019 15:07)
Sta je pokazao Nadal?Protiv koga je igrao?Ovaj danas se nije ni video, decko je izbacio gomilu lopti u aut.Nadal igra isto kao i uvek, nema kod njega druge varijante.Ono sto je naucio pre 20godina on sada primenjuje.Novak sa druge strane sa vise strategije, moze da igra defanzivno moze da igra ultra ofanzivno.Mnogo vise varijacija u igri ima Nole.Kada je opusten nema boljeg napadaca od njega.Novak ako se nesto lose ne desi ulazi u finale i pobedjuje.On je broj 1.pobedio je na poslednja dva GS i ulazi kao favorit.Kakav crni Nadal.

zex

pre 5 godina

Neznas sta pises. Servis Nadala nije ni jaci a ni bolji.Novak ima kvaliteniji servis.Bitan je procenat ubacenog servisa, to je presudno.Forhend sa top spinom odgovara Novaku jer ga hvata u penjaju i dobija na brzini.Bekhend apsolutno na strani Novaka i brzi i jaci i bolji.Kretanje je tu negde s tim da Novak obicno vodi igru pa ce Nadal konstantno trcati.Retern na Novakovoj strani.Ako dodje to tog meca videcemo, zna dobro Nadal ko je Novak.

Zezus

pre 5 godina

Djokovicu bolje ti je da izgubis od Francuza jer I sam znas da ces biti razvaljen u finalu
(Muamer, 24. januar 2019 15:44)

A Dzumhur?

Scienceinsider

pre 5 godina

Nagradno pitanje - zašto i kakav flaster Rafa ima na stomaku?
(znanje-imanje, 24. januar 2019 12:51)

Inzulinzki flaster, dok se gruva sa šećerima ispijajući ih za vreme meča, inzulinzki obezbeđuje da sva ta energija bude dostupna i sagori. Dozvoljena metoda i to je jedan od razloga zašto se toliko znoji. Sva ta energija diže telesnu temperaturu da pobuđuje sve znojne žlezde i na taj način obezbedjuje pored održavanja temperature da se organizam detoksuje sve vreme.
To je upravo i jedan od razloga njegovim povredama jer almoide plak koji se stvara sagorevanjem šećera izoluje ćelije gde regeneracija ćelija biva mnogostruko usporena!

Ајде@

pre 5 godina

Ајд' па са Нолетом да Бог да, у финалу Аустралије одиграте као пре неколико година... Да гледамо 6 сата врхунског тениса, а ко победи, помало је и свеједно.

Sinisa

pre 5 godina

Mora Novak da se fokusira iskljucivo na Puja,jer nezgodno je kad znas ko te ceka u finalu a imas jos jednu prepreku.Iskusan je Novak,bice on 100% fokusiran na Puja.E onda se moze pricati o mecu sa Nadalom.

Ivan

pre 5 godina

Treba biti realan, ko god izadje Nadalu na megdan biće to Mission impossible.
Ni lako ni naivno.
(Swedenonline, 24. januar 2019 12:30)

Lako nece biti sigurno, ali nemoguca misija daleko od toga.

CroFed

pre 5 godina

@Psycho Ne bih se složio da Roger navija da Novak ovo osvoji. Iako je zadnjih godina Srbin dobio silan respekt kod Rogera, nema dvojbe koji mu je od ove dvojice tenisača miliji. I sigurno bi sam ako već mora birati tko će ga dostići ili preći radije htio da to bude Nadal prema kojem puno više simpatija gaji još od kako se pojavio prije 15-ak god. na touru.

Nebojša

pre 5 godina

Ako Rafa ponovi ovakvu igru i u finalu(verovatno moze i bolje) tesko ce izgubiti vise od jednog seta. Nole nije blistao tokom turnira, ali nije ni bilo potrebe da daje 100%,nadamo se najboljem.Bilo bi super da se priblizi Nadalu i Federeru ,ali i ako Rafa osvoji nece mi biti krivo. Veliki sportista je.
(pera peric, 24. januar 2019 15:56)

Svaki protivnik je za sebe nije isto igrati protiv Cicipasa i Novaka nemaju isti stil niti ovaj ima iskustvo koje Novak ima Rafa je igrao ovakvu igru već u Australiji 2012 pa je ipak izgubio taj meč niko ne može da predvidi ishod meće pa neću ni ja ali ako Novak prodje u finale i tamo prikaže svoju najbolju igru ipak će on biti favorit da osvoji.

Kg

pre 5 godina

@JerryJackson e kad zloupotrebis statistiku, a Jos i izmislis. Kao prvo 9-5 je na GS za Nadala, kao drugo od 9 pobeda 6 su na rolan garosu, kao trece od 9 pobeda 2 su usledile nakon Novakove predaje a kao cervrto Novak je pobedio Rafu na svakom od cetiri GS. Rafa nije Novaka na AO a na Wimbedonu jedina rafina pobeda je predaja Novaka. Sad je Malo tacnije pa svako nek stvori sebi misljenje...

Milosav

pre 5 godina

Ljudi ne trcite pred rudu, Novak jos nije odigrao polufinale sa Francuzom, a vi vec naglabate o finalu sa Rafom. Opustite se, popijte neko pivce i uzivajte u vrhunskom tenisu. Dao nam bog da gleadamo najbolji tenis ikada vec preko deset godina, shvacas?

Realno

pre 5 godina

"Za sve "vamos-tamos" komentatore: Nadal ima 9-4 protiv Đokovića na GS. Od toga je 2-2 na betonu, a jednu od tih pobeda je Đoković jedva izvukao u petom setu (AO12).
(JerryJackson, 24. januar 2019 12:48)"

moze ovako: Nadal vodi 9-5 od toga je 6 puta pobedio na sljaci!

STEVO

pre 5 godina

@Scienceinsider

Ne ulazeći u istinitost ovog što si napisao jer ne poznam tu materiju, smiješno mi je da si dobio toliko pluseva kao da znaju o čemu pišeš.

Iznerview

pre 5 godina

Rafa je duplo bolji igrac od Noleta uz duzno postovanje
(Muamer, 24. januar 2019 15:45)

Možda na šljaci, ali na betonu je protiv Novaka bespomoćan. Nije lako igrati kad imaš zid sa druge strane.

slaviša

pre 5 godina

cicipas buduci osvajac nekog atp 500 grend ali ne slama.najvise sto če dobiti je moyda turnir serije masters što je več veliki uspeh ya svakog igrača ali mislim da ce mu biti polufinale australie najveci uspeh na slemovima sve dok postoje nadal i nole.ima potencijal da iynenadi ponekog favorita kao što se desilo sa dedom federerom sve dalje od toga je nemoguča misija za grka.

Nebojša

pre 5 godina

Francuz u polufinalu mora da dobije Novaka a u finalu Rafaela Nadala da bi osvojio titulu mission impossible očekujem klasik u nedelju.

Swedenonline

pre 5 godina

Lako nece biti sigurno, ali nemoguca misija daleko od toga.
(Ivan, 24. januar 2019 13:09)

Zaboravljaš da se svaka nemoguća misija završila uspešno, ako ne veruješ pitaj Tom Kruza :D

Cune

pre 5 godina

Ako i Novak uđe u finale (a trebalo bi), sve što su prethodno odigrali i on i Rafa pada u vodu i nije bitno. Ni to što Rafa sada izgleda nepobediv ne znači ništa. Novak je i sopstvene najbolje partije uvek pružao protiv najboljeg Nadala.
Svaka prognoza ishoda eventualnog finala Đoković-Nadal je pouzdana koliko i bacanje novčića.

STEVO

pre 5 godina

@Scinceinsider

Ma sve ok, nije bilo nikakve loše namjere u mom komentaru, već sam se samo nasmijao. Respekt prema tebi kao i onima koji su dali plus.

Scienceinsider

pre 5 godina

(STEVO, 24. januar 2019 16:28)
Slažem se, shvatam koliko obim znanja iz materije je potreban da bi se kockice složile, u najmanju ruku mogli su preskočiti ocenjivanje. :D
Mada, možda su prvo zaseli na PubMed i tražili ključne reči pa zaključili nešto pa tek onda kliknuti na ocenu?
Možda vole domaće zadatke? ;)

aaaa

pre 5 godina

@Psycho
Standardna prica Nadalovih navijaca... Malo pljuvanja po Federeru, malo ulizivanja Nolovim botovima radi lajkova i na kraju konstatacija da je Federer gotov :)
I tako vec godinama. Ovako, Nadal da zahvali Federeru sto je dosao u slabijoj formi na AO inace bi Nadal prosao gore nego 2017 :)
Sto se toga ko je gotov tice, znamo koga jedna povreda deli od penzije.
Nadal moze da osvoji RG, Federer moze i dalje da osvoji Vimbldon i US open, a i AO 2020 bez problema. Dakle, nije mi samo jasno kako vam ne dosadi 10 godina da vrtite istu glupu pricu.
Pobedio Tijafoa, Dakvorta i slicne velicine i sad je uspeh sto nije set izgubio? Uozbiljite se, Nadal je odavno gotov. Opet ce da prica o povredi posle ovog AO.