- Komentari -

Da li 'Velika četvorka' i dalje postoji?

Oni koji su imali tu sreću da budu njihovi savremenici i da ih gledaju dok rade ono za šta su predodređeni mogu sebe da smatraju privilegovanima.

Nemanja Đorđević
Pošaljite komentar
  1. Samo trojka!
     (Ich, 13. januar 2018 07:50)

    # Link komentara

  2. Postoji samo maestro Federer i ostali trkaci!
     (esi mi nola?, 12. januar 2018 13:27)

    # Link komentara

  3. (Gole, 12. januar 2018 00:49)
    Da je Djokovic Amerikanac ili, bar, da je igrao za Britaniju ili Ameriku velicali bi ga kao nikog a i osvojio bi daleko vise GS trofeja i niko nikad ne bi mogao da mu se priblizi. Ne igraju svi na turu pod istim uslovima to samo ne vidi onaj ko nece da vidi. Tako je i Agasi "veci" od Novaka a tastature trpe sve moguce i nemoguce.
    (GH, 12. januar 2018 13:07)

    # Link komentara

  4. Kraj velikoj četvorki definitivno. Otpadaju osim Mareja i Rafa i Fede. Pored Noleta umešaće se u trci za lidera ATP liste neko od mlađih nadolazećih tenisera .
    (Slavica, 12. januar 2018 13:00)

    # Link komentara

  5. Proguglaj pre nego sto pocnes deliti lekcije drugima Rod Laver je osvojio 11 GS.
    (marijan, 11. januar 2018 23:19)
    # Link komentara
    Napiše komentator ispravnu informaciju kao repliku onome ko drži moralne i sve druge lekcije uz poznavanje igre i doebije polovinu minusa na komentar. To samo govori koliko su trolovi b92 očajna družina
    (bane, 12. januar 2018 09:41)

    # Link komentara

  6. Nisam za to da se Marej svrstava uz veliku trojku iako je postigao izvanredne rezultate. Odbrana zlata na OI nije dovoljna (a i pre odbrane su ga svrstavali u četvorku). RF najviše GS, RN 10 RG i NĐ 4 GS u nizu. Po mom mišljenju najteže je u karijeri bilo Novaku, jer nije igrao na domaćem terenu (SO kratko trajao i turnir 250 i to tek kad je Nole postao ime u tenisu).
    Zamislimo sad da je Novak na Marejevom mestu niko ne bi forsirao da spada u veliku četvorku, bio bi večiti gubitnik u odnosu na trojku. Međutim mediji su čudo posebno u Engleskoj.
    (Gracia, 12. januar 2018 09:11)

    # Link komentara

  7. po konstantnosti kada su fit svakako svi pripadaju velikoj 4ci. Po gs titulama postoji trojka, po eleganciji dvojka (fedeks djokovic) a svakako je no1 fedeks jos uvek i tesko da ce ga iko ikada stici. Pojavljuju se neke nove nade, ali oni nisu ni priblizni. Bljesnu na po nekom turniru i to je to. Soderling je mogao da napravi bolju karijeru, ali povrede su ga omele, takvi udarci na sljaci odavno nisu vidjeni. DelPo je mogao bar do 3,4 gs titule, ima sve predispozicije za to, ali vrela argentinska glava i povrede mu to nisu dozvolile. Sten je dobar teniser ali ni priblizno konstantan kao ova 4ca, ostali tesko da ce dostici i pola ostvarenog od Djokovica Fedeksa i Nadala!
     (soren, 12. januar 2018 05:08)

    # Link komentara

  8. Kakav bre Marey ...ima 3GS ... Pobednik je WB i USA i 2x OI...( samo da podsetimo OI nisu bile nešto popularne medju teniserima ranije ) .Ako će mo gledati po GS i OI onda bi trebalo biti velike 5- orke a ne velike 4-ke ... Vavrinka ima takodje 3GS i OI ali u dublu i to 3GS na tri različita GS ( Merey na 2 )... znači 4 NEMA niti je ikada bilo .
     (JocaTrta, 12. januar 2018 03:06)

    # Link komentara

  9. Koliko su ti ljudi ulozili svoj trud,rad i znoj da bi uopste dosli u situaciju da budu to sto jesu u ovom belom sportu. Ne izdvajam nijednog vec gledam sa postovanje sve njih jer su za primer. Pa cak za nove buduce generacije u ovom sportu.
    (To je to., 12. januar 2018 02:49)

    # Link komentara

  10. Nole je na ovoj fotografiji car! (Malo mi lici na Al Pacina, kao scena iz "Kum"-a.) Svakako najinteligentnija faca ovde.
    (Milka, 12. januar 2018 01:36)

    # Link komentara

  11. Novak je top 3 teniser svih vremena. Eksperti se slazu da kada je on bio u najboljoj formi (peak) nije niko mogao da ga pobedi.

    Uzeti onoliko GS titula u vreme Nadala i Federera i imati pozitivan skor protiv obojice je dovoljan argument da je Nole top 3 svih vremena. Jos kao klinac od nekih 19 godina pobedio Federera prvi put, ima 30 mastersa gde je u jednoj sezoni igrao 8 masters finala sto je rekord, i 5 svetskih turnija od kojih su 4 za redom, ne-kalendarski GS je pokupio i u Australiji ima 6 pobeda od 6 finala koje je igrao.

    Nole je jedini koji je pobedio Nadala u tri cista seta na Rolan Garosu a zna se da je Nadal apsolutni kralj te podloge i tog turnira, Nole je isto tako jedini koji je pobedio Nadala u sva tri masters turnira na sljaci(Madrid,Rim,Monte Karlo).

    U jednom trenutku je pokupio bio 16,950 poena sto je tada bilo vise nego drugi + treci igrac zajedno i to je najveci broj poena koji je ikada neko uspeo da skupi.

    Nole top 3 zauvek.
    (ElHombre, 12. januar 2018 01:21)

    # Link komentara

  12. Nikad nije ni postojala.... A najbolji svih vremena se sprema da KONACNO osvoji RIM (kompletira masterse) i veze sva 4 GS u toku jedne godine. Najbolji svih vremena mora da ima ostvareno tako nesto... ajmo Rodzer mozes ti to.....
    (mlekadzija, 12. januar 2018 00:55)

    # Link komentara

  13. @ prestanite pisati gluposti
    Opet, kao sto rekoh, slika govori vise od hiljadu reci. Ko je ziveo u vreme kad je Agasi bio dominantan, zna koliko je to fascinantan igrac bio, i zna zasto i danas svet mnogo vise zna za Agasija nego za Djokovica. Pogresno je sto ljudi gledaju samo statistiku osvojenih turnira, jer mnogo tu parametara varira, od perioda do perioda. Djokovic je najvise turnira osvojio u eri kad Nadal nije ni igrao, a Federer bio u depresiji. Cim su se doticna dvojica pribrala, Djokovicu je krenulo losije. Dakle, jasno ce da ce on, u svom periodu, biti upamcen kao treci po velicini, dok ce Agasi, Lendl, Bjorg, Mekinro, Konors, Beker, itd biti upamceni po tome sto su bili najveci, ili drugi po velicini u svojim periodima. Niko ne kaze da Novak nije jedan od najboljih tenisera na svetu. Al niko vam na svetu nece poverovati ako ga bas stavite na 5. mesto, jer navijaci pamte jos gomilu legendarnih igraca koji su unapredili tenis, i nikad vam nece Djokovica staviti ispred njih.
    Po meni, za Djokovica bi bilo bolje da je osvojio manje turnira, a igrao manje defanzivno, jer publika bi ga bolje upamtila, imao bi nesto karakteristicno, ovako ce vise biti pamcen po rezultatu nego po igri.
    (Gole, 12. januar 2018 00:49)

    # Link komentara

  14. @zatopek
    Federer je mator,a Nadala bole kolena.
     (mix, 12. januar 2018 00:38)

    # Link komentara

  15. Endi Marej s potpunim pravom zaslužuje da bude uvršten u termin Velika 4 ! Dva zlatna singl trofeja na Olimpijadi bez presedana, osvajanje olimpijskih igara na travi protiv najboljeg igrača ikada na toj podlozi Federer-a i to u momentu kad je Rodžeru ta titula bila tako neophodna,( fali mu za kompletiranje bukvalno svega u tenisu), Endi je dobio takođe Novaka i na travi i na tvrdoj podlozi(za titulu na slemovima Wimbledon i US Open),i ništa manje važno...Nadala je dobio u njegovom dvorištu,na njegovoj podlozi šljaci i to dva puta u nizu u finalu i polufinalu Masters-a u Madridu! Plus toga što je nestvarno konstantantan (iako s manje titula ostale trojke ) više od decenie i ima 45 titula i 67 finala !
    (max, 12. januar 2018 00:34)

    # Link komentara

  16. Marej pre pripada cetvorci nego ostalima, za nijansu je losiji od ove trojice ali je dve nijanse bolji od ostalih. Poredjenje sa Vavrinkom je ili iz zluradosti ili gluposti, tri finala gs naspram devet a o broju mastersa da ne govorim, olimpijade da ni ne pomenem. A pocetkom veka, sa Nadalom se mucio ali ovu dvojicu je cepao cesto, Federera posebno i sve turnire su osvajali njih cetvorica dugi vremenski period. Otuda to cetvorka i nije bez razloga, zna svako ko je pratio tenis pre deset godina.
    (aleks, 12. januar 2018 00:16)

    # Link komentara

  17. IROnemke
    Tako je brate, samo što ova dečica ne prihvata ono što im se ne dopada...
     (Darko, 12. januar 2018 00:09)

    # Link komentara

  18. Postoji RF i ostali, kilometrima daleko od Najvećeg!
     (Danko, 12. januar 2018 00:05)

    # Link komentara

  19. @Gole po cemu je Agassi veci od Novaka ? Poceli ste svi pisati vec teske gluposti posebno u zadnjim komentarima, pokusavate spustiti Djokovica sto nize iz ciste zlobe, ali ovo je poseban oblik ili neznanja ili zlobe .Kao prvo Agassi ima 8 GS ,Djokovic 12 -GOTOVO ,nema rasprave , Djokovic spada definitivno medju 5 najvecih svih vremena , i da veci je od Roda Lavera ( zato sto profesionalcima u njegovo doba nije dozvoljeno bilo igrati GS ,pa je on i suspendiran , i zato sto AO nije bio cijenjen premda je bio GS sve do skoro kraja 70-ih pa je najvecim teniserima bilo i preskupo putovati u Australiju ,zato recimo Borg nema nijedan osvojen) Djokovic kao svoj argument ima i 30 mastersa po cemu je jos uvijek br 1 ( s Nadalom ali ako se broji zavrsni onda je Djokovic broj 1) , i to nije uopste mala stvar, pogledajte koliko ih Sampras ima... Federer je sigurno najveci , Nadal , Sampras , Djokovic i Borg zatvaraju top 5 svih vremena , a stavljanje Agassija ,Beckera ,Edberga ... ispred bilo koga od njih je uvreda zdravom razumu
    (prestanite pisati gluposti, 11. januar 2018 23:43)

    # Link komentara

  20. Da se ne lažemo, Federer i Nadal..velika praznina pa svi ostali, to slika i pokazuje.
     (Darko, 11. januar 2018 23:41)

    # Link komentara

  21. Milan, Juve, Inter, Roma.
    Man U, Arsenal, Liverpul, Čelzi.
     (četvorka, 11. januar 2018 23:37)

    # Link komentara

  22. Anice, vidim da si pametna i da se cesto javljas, ali i da si ostrasceni Novakov navijac.
    Ako cemo pravo, redosled najvecih ide ovako: Lejver, Federer, Nadal itd.
    Proguglaj kako je Lejver osvojio svojih 12 GS, pritom mu je bilo zabranjeno da igra 6 godina kada je bio najbolji, pa samo zamisli kada bi bilo kome od sadasnjih tenisera ukinuli najboljih 6 godina koliko bi im ostalo GS.
    (djoka, 11. januar 2018 22:37
    Proguglaj pre nego sto pocnes deliti lekcije drugima Rod Laver je osvojio 11 GS.
    (marijan, 11. januar 2018 23:19)

    # Link komentara

  23. Slika je brutalna, jasno sugerise ko su dvojica najvecih u ovoj grupi. Mada, mislim da se Federeru malo cini nepravda, jer on je kandidat za najbojeg tenisera ikad, dok Rafa to ipak nije. Novak nam je drag, nas je, ostvario je fenomenalan uspeh, upisao se u ligu najboljih svetskih sportista, ali dajte ipak budite realni, ispred njega su po mnogo cemu i Sampras i Agasi, i jos gomila njih, cak i da zaboravimo na Rafu i Federera. Novak je rano sam sebe iskljucio iz trke za najboljeg ikad, i zato i jeste u stojecem redu, onako malo cak poltronski oslonjen na Federerovu stolicu. Slika kaze vise od 1000 reci. Respekt za najveceg ikad.
    (Gole, 11. januar 2018 23:18)

    # Link komentara

  24. Marej je uradio nešto što do sada niko nije a to je da je odbranio Olimpijsko zlato u singlu.Činjenica je da Federer,Nadal i Djoković to nikad neće uspeti i samim tim Mareja sa pravom ubrajaju u tu takozvanu veliku četvorku.
    (Dragana, 11. januar 2018 23:11)

    # Link komentara

  25. 3 pa 1
     (pedja, 11. januar 2018 23:05)

    # Link komentara

  26. sad postoji prva četrnaestorka...
     (samo napred nole, 11. januar 2018 22:53)

    # Link komentara

  27. Аууууу каква фотка... Носталгична! По мени један од најбољих и најјачих топ 8 који су играли на завршном Мастерсу. Содерлинг и Делпо су без дилеме у рангу Мареја. Да ау обојица заобишле болести и повреде, мислим да би поредак изгледао тотално другачије. И не би била четворка већ шесторка! Вердаско када је играо најјачи тенис, је једини уз Новака који је могао да измалтретира Рафу. Иако је он по мени овде најслабија карика. Давиденко... шта рећи о њему? Последњи такав играч. Сви су од њега најмање 13-15 цм виши од њега а он их је без проблема добијао. Мислим да је те године и освојио мастерс. Победивши Роџера и Новака. О Рафи, Роџеру и Новаку не треба пуно да се говори. Њих тројица имају 47 гренд слема и 85 мастерса! И без проблема ће их нанизати још по неке. Мислим да сви освајачи Грендслема у последњих 40 година немају заједно толико мастерса и гренд слема колико само ова тројица.
     (Фрфљави, 11. januar 2018 22:49)

    # Link komentara

  28. (anica, 11. januar 2018 15:42)
    Anice, vidim da si pametna i da se cesto javljas, ali i da si ostrasceni Novakov navijac.
    Ako cemo pravo, redosled najvecih ide ovako: Lejver, Federer, Nadal itd.
    Proguglaj kako je Lejver osvojio svojih 12 GS, pritom mu je bilo zabranjeno da igra 6 godina kada je bio najbolji, pa samo zamisli kada bi bilo kome od sadasnjih tenisera ukinuli najboljih 6 godina koliko bi im ostalo GS.
    (djoka, 11. januar 2018 22:37)

    # Link komentara

  29. Sta je sa Soderlingom? Koliko je to bio dobar igrac
     (ao, 11. januar 2018 22:36)

    # Link komentara

  30. Četvorka nikada nije ni bila već trojka, Marej je morao biti nametnut kao britanac i predstavnik zapada... Šta je on uradio pored ove 3 veličine?
    (Pera, 11. januar 2018 22:34)

    # Link komentara

  31. nikad nije ni postojala, jednostavno endi nije taj nivo
     (slavko, 11. januar 2018 22:21)

    # Link komentara

  32. @cnd
    da, ali redosled je pomeren. Metallica na prvom mestu
     (Majkan, 11. januar 2018 22:11)

    # Link komentara

  33. "Da li 'Velika četvorka' i dalje postoji?"

    Ne postoji!
    Federer je mator, Nadal gubi od Gaskea, Mari operisao kuk. Ostao samo Novak!
    (Usroš Djurdjevic #32, 11. januar 2018 22:03)

    # Link komentara

  34. Samo Zvezda, ni Dinamo a ni Hajduk ni Partizan nisu nikad ni bili blizu!
     (direktor Sokrat, 11. januar 2018 21:56)

    # Link komentara

  35. Postoji samo veliki Rodzer Federer
     (Ošišaj se, 11. januar 2018 21:45)

    # Link komentara

  36. Pit Sampras, Andre Agassi, Jim Courier, Michael Chang, sva cetvorica iz USA, zajedno su uzeli 27 grenz slem titula pocetkom devedesetih su vladali. Mozda nisu trajali tako dugo kao OVA cetvorica Ali svakako je i to bilo zlatno doba tenisa
     (bv, 11. januar 2018 21:29)

    # Link komentara

  37. Postoji, Megadeth, Metallica, Slayer, Anthrax
     (CND, 11. januar 2018 21:14)

    # Link komentara

  38. (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 11. januar 2018 20:06)

    Moram priznati uspeo si da me nasmejes.
    U redu Dzems blek slazem se, Tomi Has neostvareni je potencijal, on je godinu dana stariji od Rodzera, vanredno talentovan i vrlo nezgodan za Rodzera, i za naseg Novaka. Rodik ok, i Gonzales takodje, ali gde nadje Kolsajbera da mi je znati, on jeste u par meceva bio tvrd orah Novaku, pa to je zato mozda zapao za oko, ali on nema ni jedan masters osvojen. Nalbandijana izbacujes, a on je imao takvih partija da to nije humano, jednom je cak nanizao pobede nad Novakom, Rodzerom i Nadalom i osvojio masters. Takvog tenisera zaobici, greh je. Na kraju naveo sam da ih je jos 10tak, nije mi cilj pokazivanje svog znanja i poznavanja tenisera, vec je bitna prica.
    Ali ok, pozdravljam tvoje javljanje, uvek sam za diskusiju,
    pozdrav tebi!
    (Dott, 11. januar 2018 20:59)

    # Link komentara

  39. Da uvek je postojala.
     (mrki, 11. januar 2018 20:42)

    # Link komentara

  40. Super fotka, ali ko su ona dvojica desno?
    (I tako..., 11. januar 2018 19:46) Jumko i Djordjevic prejaki.
    (..., 11. januar 2018 20:13)

    # Link komentara

  41. "Uros Djurdjevic Prejaki"
    Zaboravio si Sasu Ilica. Genije.
     (starac, 11. januar 2018 20:11)

    # Link komentara

  42. Mareju ovde nije mesto!!!
     (komentator, 11. januar 2018 20:10)

    # Link komentara

  43. Vi ste preskocili neku godinu fakulteta pa diplomirali? 
    Vi ste mutili tortu bez jaja? 
    Vi ste gradili kucu od krova?
    (anica, 11. januar 2018 17:25)

    I pekli pogacice bez rerne? Hahaha.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 11. januar 2018 20:07)

    # Link komentara

  44. (Dott, 11. januar 2018 17:54)

    Sve ali da u tu grupu igraca svrstas Congu i Davida Nablandijana hahaha, majstore gde su ti Blejk, Has, Henman, Rodik, Fernando Gonzales, Kolnsrajber? Oni su svi bili uspesniji igraci nego David Nablandijan teniser iz Jermenije.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 11. januar 2018 20:06)

    # Link komentara

  45. IRONemke, 11. januar 2018 15:22

    Zasto lupetas? Djokovic je igrao i pobedjiao Nadala i Federera tokom skoro cele jedne decenije pre nego sto su ovi poceli da imaju probleme sa povredama..2007-2015. Tako da dosta vise tih idiotizama o tome kako je Djokovic igrao samo protiv povredjenih i matorih Nadala i Federera, kao da smo svi mi ostali slepci koji od pre tri dana prate tenis.
     (Mare, 11. januar 2018 20:02)

    # Link komentara

  46. Ali Mari tu u toj ekipi, cirkus.
     (Nikola, 11. januar 2018 20:01)

    # Link komentara

  47. Naravno da postoji.
     (Madjo, 11. januar 2018 19:59)

    # Link komentara

  48. Ne nikad nije ni postojala, Marej nikad nije i nece biti na nivou Federera, Nadala i Djokovica, jednostavno njih 3 su nivo za sebe ali propaganda je cudo u svakoj oblasti pa tako i u sportu!
     (Kol, 11. januar 2018 19:54)

    # Link komentara

  49. Super fotka, ali ko su ona dvojica desno?
     (I tako..., 11. januar 2018 19:46)

    # Link komentara

  50. Slika govori vise od reci...
    (vt, 11. januar 2018 19:39)

    # Link komentara

  51. Ja mislio Hajduk, Zvezda, Partizan i Dinamo, s tim da je Zvezda Federer, a Dinamo Muray.
    Što se tenisa tiče meni su osamdesete bile najdraže: Mcenroe, Connors, Lendl, Edberg, Wilander, Becker, Noah, Pat Cash... i Boba ( iako nije bio Top igrač).
    (Zadar, 11. januar 2018 19:24)

    # Link komentara

  52. @Zasto samo Federer i Nadal sede na foteljama?!
    (Zatopek, 11. januar 2018 15:03)

    Povređen je Nadal, a Federer je star, a inače da nisu, ne bi bilo ni velike četvorke nego samo velike dvojke :)))…))
    (JAZZ, 11. januar 2018 19:00)

    # Link komentara

  53. @ Dott FENOMENALAN KOMENTAR
    (jojasd, 11. januar 2018 18:53)

    # Link komentara

  54. Uvek je postojala samo velika trojka. Mareja su na silu priključili britanski mediji.
     (ferdinand, 11. januar 2018 18:24)

    # Link komentara

  55. @Dott dugo nisam procitala ovako dobar komentar na bilo koje desavanje sto se tice tenisa.
     (G-dja, 11. januar 2018 18:07)

    # Link komentara

  56. Sad je konacno resena misterija kad je Novak poceo da igra. Ovi sto prate tenis vide da je to 2003. a ne 2011. Znaci neki komentari vezani za to protiv koga je Federer igrao dobijaju drugi oblik. Ne mogu se toga vise drzati. Onda Federer i Nadal igraju vrhunski tenis 15 godina, manje vise. Novak je imao samo 5 godina kojih se ovde jedino secaju. Od 2003.-2011. ima 8 godina, jedino sto je mogao jeste da posmatra 2 majstora. Bar sad znamo da Federeru nisu bili samo protivnici losi teniseri, igrao je i Novak tada. Znaci njegove titule su validne i vazece. Jedna misterija je resena.
    (Ooooo, 11. januar 2018 17:56)

    # Link komentara

  57. Period 2000-2020ta oznacio bih kao ovu generaciju kao o zlatnoj generaciji tenisa. Prva dekada iznedrila je veliku vecinu kvalitetnih tenisera. Njen sredisnji deo bio je najkonstantniji i mislim najkvalitetniji, a to je period od 2006te do 2016te, kada je dogadjaj bio pojava novog imena u top 10 atp liste. Ujedno to je i period dominacije velike cetvorke u kome su se oni smenjivali na broju jedan i konstantno bili ekipa top4, doduse sa malim kasnjenje Mareja, ali opravdano je on tu.
    U senci velike cetvorke ostali su David Ferer, Tomas Berdih, Nikolaj Davidenko, Conga, Nalbandijan i sigurno jos 10tak njih, koji nista nisu losiji teniseri od nekoh koji su obelezili ranije generacije i postali slavna imena tenisa, ali ta famozna cetvorka toliko je bila dominantna, da je i takve kalibre ostavila bez najvecih odlicja, koja bi ih sigurno svrstala u besmrtne.
    Ali eto ja ih se secam, sve su to bili vrsni sportisti, koji eto nisu smogli snage za vanrednom disciplinom i nisu smogli snage da potpuno zapostave privatan zivot. Na kraju, ko je u pravu, mozemo svakojako tumaciti, bitna je satisfakcija i nadam se da je svako od njih i nasao.

    Velika cetvorka imala je sansu da 2018te ponovo zazivi, Marej je odsutan, veliki je borac, zelim mu oporavak i povratak do Vimbldona.
    Od Noleta do kraja karijere ocekujem 20GS trofeja, zasto bih tajio svoju zelju, pa ako je Rodzer sposoban da napravi vise, nek mu je alal. Sve najbolje mislim o Rodzeru kao i Nadalu, ali izvinjavam se Nole je nas!
    (Dott, 11. januar 2018 17:54)

    # Link komentara

  58. dal bila velika cetvorka ili ne ima samo dvojka koja je zaradila od turnira preko 100 mil.... dovidjenja prijatno.... a vi Srbi koji mrzite Novaka mozete da umrete od muke....
     (Sistem te laze, 11. januar 2018 17:52)

    # Link komentara

  59. nikada nije ni postojala. britanska izmisljotina da bi ugurali svog mezimca u velikane tenisa.
     (vvtt, 11. januar 2018 17:50)

    # Link komentara

  60. Moje misljenje je da nikad velika cetvorka nije ni postojala.Postojala su samo tri igraca koja dominiraju.Endy je tu ubacen ni kriv, ni duzan jer naravno Engleska mora u svakoj supi biti mirodjija.Stan W. nije nista losiji igrac od Endija a njega niko ni ne spominje.Neznam kakve rekorde je Endi postavio da bi se tu nasao.Daleko od toga da je on los igrac, da me ne shvatite pogresno ali umesati se u ova tri musketara...tesko.Mozda gresim ali to je moje skromno misljenje....pozdrav svim ljubiteljima tenisa.....
    (marrssa, 11. januar 2018 17:16)

    Kao sto sam vec napisao, po meni postoji 3+1,
    a i neko je napisao da je velika cetvorka zbog
    polufinala u koja su redovno ulazili, a sto se
    Mareja i njegovih rekorda tice nisu nimalo naivni
    a ima ih dosta (mrzi me da guglam), ono sto znam
    je da je jedini u istoriji tenisa uspeo da odbrani
    zlato na OI u singlu. Pozdrav.
    (Cole, 11. januar 2018 17:48)

    # Link komentara

  61. Jedino rodzeru stoji ovo odelo mada je seo lose, sav je ulegao u fotelju i eventualno noletu. Ovi ostali ko da su zemljoradnici.. :D
    (klaas-jan huntelaar, 11. januar 2018 15:11)

    Mora da si.neki Bred Pit ... sve šmeker do šmekera, a ti zavidi koliko hoćeš ...
     (masterkg, 11. januar 2018 17:38)

    # Link komentara

  62. Možda postoji "velika trojka", ali u tom slučaju Novak nije deo te trojke. To su Federer, Nadal i Sampras, tim redom.
     (Danilo, 11. januar 2018 17:37)

    # Link komentara

  63. koji Endi Marej...jedva da je velika trojka...
     (young Luk, 11. januar 2018 17:32)

    # Link komentara

  64. Rod lejever u ovom vremenu sada tesko da bi bio u top 10
     (zex, 11. januar 2018 17:25)

    # Link komentara

  65. (Negativni, 11. januar 2018 17:18)
    Vi ste preskocili neku godinu fakulteta pa diplomirali?
    Vi ste mutili tortu bez jaja?
    Vi ste gradili kucu od krova?
     (anica, 11. januar 2018 17:25)

    # Link komentara

  66. Četvorka je zbog polufinala. Nikada se neće ponoviti da praktično na svakom turniru ista četvorka ulazi u polufinale. Svi ostali (dobri) igrači konkurisali su tek za eventualno jedno mesto ukoliko ipak jedan od njih ispadne pre.
    Verovatno se nikada neće ponoviti da se četiri vrhunske karijere tako poklapaju i preklapaju. Jasno, mogu i oni da se rangiraju između sebe, ali ostaju klasa za sebe. Period totalne Marijeve dominacije jeste kraće trajao od ostale trojice, ali i Mari je 2016. bio praktično jedini kralj tenisa. Takve sezone su imali samo njih četvorica istovremeno i jasno da nisu mogli svi istovremeno da budu uvek prvi, ali jesu mogli istovremeno da budu najbolji. Velika četvorka, sigurno.
    (CATAPA, 11. januar 2018 17:23)

    # Link komentara

  67. Velika cetvorka nikad i nije postojala, velika trojka ce uvek biti aktuelna, tri najveca tenisera koja su ikad igrala ovaj sport.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica, 11. januar 2018 14:59)

    Tačno. S tim što Djoković ne spada u krug najvećih. On je više undruštvu Lendla ili Konorsa, dok su Federer i Nadal u društvu Lejvera, Borga i Samprasa. To su pet najvećih ikada. Ostalih pet možete da redjate po želji.
    (Negativni, 11. januar 2018 17:18)

    # Link komentara

  68. Tako da ste to pitanje trebali postaviti tamo negdje 1993.
    (Rakiya, 11. januar 2018 17:17)

    # Link komentara

  69. Moje misljenje je da nikad velika cetvorka nije ni postojala.Postojala su samo tri igraca koja dominiraju.Endy je tu ubacen ni kriv, ni duzan jer naravno Engleska mora u svakoj supi biti mirodjija.Stan W. nije nista losiji igrac od Endija a njega niko ni ne spominje.Neznam kakve rekorde je Endi postavio da bi se tu nasao.Daleko od toga da je on los igrac, da me ne shvatite pogresno ali umesati se u ova tri musketara...tesko.Mozda gresim ali to je moje skromno misljenje....pozdrav svim ljubiteljima tenisa.....
     (marrssa, 11. januar 2018 17:16)

    # Link komentara

  70. Mari nikad nije bio na tom nivou. Malo je glupo stavljati ga medju ovu trojicu a i amaterski sto se novinarstva tice.
     (Grozni, 11. januar 2018 17:15)

    # Link komentara

  71. Auuuuu, pa gde nadjoste baš ovu sliku gde kraljevi sede a posluga stoji? Pa to vam Nolovi Svjedoci nikada neće oprostiti! Morali ste onda u fotošopu staviti Djokovića u carsku lavru sa zlatnom viljuškom umesto reketa. Da se zna ko je igrao tenis zlatnim viljuškama dok su oni mlatili lopticu drvenim močugama. Katastrofa jedna!
    (Negativni, 11. januar 2018 17:12)

    # Link komentara

  72. Izgleda da mnogi vole "trojku"?
     (filipo, 11. januar 2018 17:09)

    # Link komentara

  73. Nakon sto je Cilic uzeo US Open 2014, secam se naslova "Jel ovo kraj velike cetvorke?"
    Na narednih 12 Slemova, velika cetvorka je uzela 10 !!

    Druga 2 Slema je izeo Wawrinka: RG 2015 i US Open 2016.

    Velika cetvorka i dalje postoji, u naredne 4 godine ce uzeti najmanje 12 Slemova, to je neminovno.

    Sasa Zverev, ako niste znali, taj decko nema cak ni jedno GS crtvrtfinale.

    Dominik Thiem, taj decko je van sljake smesan igrac.

    Nik Kirjos, zbog glave taj decko nece uraditi nista ozbiljnije.

    Grigor Dimitrov, on vec gazi 27 godinu, dobar igrac, al kao i takav, i dalje je bezopasan po veliku cetvorku.

    Zakljucak: Velika cetvorka nije rekla svoju poslednju rec, i sigurno ce jos da dominira.
     (kin, 11. januar 2018 17:08)

    # Link komentara

  74. Ma prolazi vrijeme zvijezda u sportu.nekad je to bilo zanimljivo mcenroe chicago bulls michael jordan,tyson,beker sampras,fhang-chang,agasi,kurjer,pa schumacher a ova cetvorica imaju karizmu buba svabe.dosadni su.
    (Rakiya, 11. januar 2018 17:07)

    # Link komentara

  75. Zasta smo privilegovana generacija. Kada je postao broj jedan Endi je zaslužio mesto u četvorci, naravno on je najslabiji broj jedan ikad, gori od njega je jedino drugi Endi, Endi Rodik.
    (šetač, 11. januar 2018 16:59)

    # Link komentara

  76. Dozvolite, iz kog razloga, molim lepo, ova dvojica igrača sede u foteljama a ostali stoje? Može i tako ali onda nedostaje još jedna prava kraljevska beržera ispred ove dve fotelje u kojoj bi sedeo Novak Đoković. Najbolji teniser svih vremena.
    (Saša, 11. januar 2018 16:56)

    # Link komentara

  77. @Shigman
    O čemu ti to pričaš, brate? Pogledaj malo bolje...
    Verujem da o ovakvim stvarima ne pišu ni u Španiji ni u Švajcarskoj. Mali smo mi narod sa puno kompleksa.
    (Mahler, 11. januar 2018 16:51)

    # Link komentara

  78. Postojao je samo veliki dvojac - Fed i Rafa, ostali su bljesnuli na neko vreme, dok su ova dvojica vukli povrede i sl.
    (dr. Roddick, 11. januar 2018 15:48)

    Postojao je trojac, king Rodzer, Nadal i doktor Rodik.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 11. januar 2018 16:48)

    # Link komentara

  79. na koga mislite kad kazete velika cetvorka, mareja vavrinku, del potra... ko je cetvrti
     (ivan, 11. januar 2018 16:47)

    # Link komentara

  80. Nisam Marejev fan, ali me nervira kada se polemiše zbog čega je on dio velike četvorke, a nije Vavrinka. Imaju jednak broj GS, a što se tiče Mastersa, Marej ima 14, a Vavrinka samo jedan, Monte Karlo 2014. A i Marej je uvijek bio konstantniji od Vavrinke. Vavrinka na 2-3 turnira ispadne na početku, a onda dođe i osvoji GS. Jednostavno, nikad nije imao konstantnost koju je imao Marej.
    (Kosica, 11. januar 2018 16:47)

    # Link komentara

  81. koji crni marej to sto bi britanci i svet voleli da je on clan velike cetvorke to je drugo...
     (siki, 11. januar 2018 16:34)

    # Link komentara

  82. rafa je na slici kralj,ali crta se podvlaci posle oi 2020,po stoti put
     (aleksandar, 11. januar 2018 16:28)

    # Link komentara

  83. Ili petorka, ili trojka, nikako cetvorka.

    Ali postojace bez obzira koliko i kako igrali, dokle god neki drugi igraci ne pocnu da pobedjuju u kontinuitetu.
    (Dragan, 11. januar 2018 16:26)

    # Link komentara

  84. Kao prvo, rodja nema zlato sa olimpijskih igara. On ima zlato u parovima a ne individualno i zbog toga to treba naglasiti. Kao drugo, svaka cast Endiju ali on je za dva koplja slabiji od velike trojke. Kao trece, rodja je prastar i njegovi rezultati prosle godine samo su splet za njega sretnih okolnosti. Rafa nazalost nece jos dugo zbog kolena. I ostaje samo No1e Strasni - svetski mega car! Naravno, ukoliko je povreda lakta prosla.
    (No1e GOAT, 11. januar 2018 16:22)

    # Link komentara

  85. Kakva bre cetvorka, trojka i dvojka. Postoji samo jedan najbolji a to je Novak. Sa svakim od njih ima pozitivan skor u broju pobeda i tu je kraj price. Federer igra vec dvadeset godina i kad god je neko od ove trojice bio na vrhu nije mogao da osvoji nista. Vecinu titula je osvojio dok nije bilo Noleta. Rafa je tu malo bolji ali ni on se ne moze pohvaliti nekim brojem titula, ako izuzmemo Rolan Garos. O Endiju ne treba trositi reci.
     (Jovan, 11. januar 2018 16:14)

    # Link komentara

  86. ne postoji... nikad i nije.... bila je velika trojka i jos uvek je ...proslegodine Federer bio na pauzi pre njega Nadal pa NOLE ...ali jos uvek su tu i trajce jos neko vreme ..dok se ne povuce Federer jer je najstariji ..do tad uzivajmo a ove godine vracaju se svi nagledacemos e ponovo dobrih okrsaja ,nek su zivi sva trojica
    (MIKI, 11. januar 2018 16:13)

    # Link komentara

  87. Evo kome nije jasno sad lepo moze da procita, sve je taksativno navedeno : Novak Djokovic ima najvise osvojenih turnira, najvise gren slem titula i najvise medalja na Olimpijskim igrama. Dakle, najbolji teniser ikada.
     (Shigman, 11. januar 2018 16:09)

    # Link komentara

  88. Velika cetvorka nikad nije ni postojala. Velika trojka da, i postoji jos uvek. Marej je uvek bio na ivici da udje u tu cetvorku, ali zbog samo 3 titule na gs ne spada, po mom misljenju, u veliku cetvorku.
    (THE FINAL CUT, 11. januar 2018 16:05)

    # Link komentara

  89. Koliko god da se pise Velika cetvorka, realno ona ne postoji. Ne moze se Endi stavljati u isti kos sa teniserima koji imaju 10+ grand slemova. Novak pripada ovom drustvu, iako ima manje GS trofeja od Rafe i Federera. Najvise mastersa ima Novak. Najbolji medjusobni skor ima Novak sa svim igracima iz njegove ere. Ostaje pitanje samo kako ce izgledati Novak ove sezone. Ako uspe da prodje bez povreda i odigra na visokom nivou, mogice je da uzme jos 2-3 grand slema sto ce ga definitivno pozicionirati kao jednog od najboljih u istoriji tenisa i onda se moze reci da je ovo bila najbolja era za tenis u istoriji ovog sporta. Ali da su Rafa i Rodzer veca imena od njega, jesu
     (Pufne za frezenkovanje, 11. januar 2018 15:52)

    # Link komentara

  90. Mozda jos kratko, ali nece dugo jer ce svet prestati da postoji kad Novak Djokovic napusti tenis...
    (Superaleks, 11. januar 2018 15:51)

    # Link komentara

  91. Mogu donekle razumjeti Novakove navijače koji njegovo osvajanje 4 GS u dvije sezone poistovjećuju sa Lejverovim osvajanja sva 4 GS u jednoj sezoni ,ali mi nisu jasni domaći novinari koji takođe istrajavaju na tome iako je to neuporedovo.Pošto znam da se se sa mojom tvrdnjom mogi neće složiti ,pitam ih da li su dva čovjeka isti po uspješnosti kad je riječ o zaradi ako jedan od njih za dvije godine zaradi napr.40 hiljada dolara,dok drugi samo u jednoj godini zaradi toliko.
    (uspješnost, 11. januar 2018 15:51)

    # Link komentara

  92. Kakve su ovo legende na slici....
     (King James, 11. januar 2018 15:48)

    # Link komentara

  93. Postojao je samo veliki dvojac - Fed i Rafa, ostali su bljesnuli na neko vreme, dok su ova dvojica vukli povrede i sl.
    (dr. Roddick, 11. januar 2018 15:48)

    # Link komentara

  94. Ne postoji.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 11. januar 2018 15:48)

    # Link komentara

  95. Ovi da kazem novi teniseri nikada nece biti kao Roddick,Tsonga,Djokovic,Federer,Del Potro,Nadal,Ferer,Verdasko i ostali.
    (Marko, 11. januar 2018 15:47)

    # Link komentara

  96. Đoković izgleda ubjedljivo mlađe. Valjda one trave sto jede čine svoje.
     (off, 11. januar 2018 15:47)

    # Link komentara

  97. Fale mnogo ova trojica sto stoje desno
     (Ilija Dukić, 11. januar 2018 15:46)

    # Link komentara

  98. a ko je bio cetvrti u bilo kojoj disciplini u plivanju, slijanju, gimnastici, sportu uopsti i koje njemu odlicije pripada, pamti ki ko?
    kakva cetvorka molicu lepo
    koje je to postolje?
    koji rekord drzi taj cetvrti?
    recite nam mama?
     (nislija, 11. januar 2018 15:45)

    # Link komentara

  99. (???, 11. januar 2018 15:18)
    Bote, Sampras nema RG. Na osnovu svih parametara: medjusobni dueli, rivalstvo, mastersi, zavrsni masters, nedelje na prvom mestu, kvalitet tenisa. Federeru, Nadalu i Novaku ne moze jedan teniser da pridje, i ako jesu u nekim momentima neki prisli, to su bili trenutni bljeskovi.
     (anica, 11. januar 2018 15:42)

    # Link komentara

  100. A sve vidimo, jasno je tko sjedi a tko vodu nosi na teniskoj karti, makar trebalo je odricanja i požrtvovnosti i za tu nemalu stvar
    (milivoj, 11. januar 2018 15:39)

    # Link komentara

  101. Ma kakva cetvorka. Ima Nole kralj i to je to.
     (Ljuba, 11. januar 2018 15:38)

    # Link komentara

  102. Na pitanje sa kraja teksta bi odgovor mogao da bude kao sto saplemenici i pisu- samo velika trojka, ali je u tekstu i taj je segment korektno opisan i objasnjen , zasto ipak VELIKA CETVORKA. Moj odgovor na postavljeno pitanje sa kraja teksta bi bio -velika cetvorka nikad vise a verovaatno ni velika trojka, nazalost. Ovim ne mislim da Novak, Nadal , Pederer (prosto pravilo -F ispred E prelazi u P) I Mari nece vise osvajati turnire, ne! Ali onakve dominacije , koju smo imali cast da gledamo, nikad vise biti nece.
    (miodrag, 11. januar 2018 15:36)

    # Link komentara

  103. Nema, niti je ikada bilo, cetvorke. Postoji samo velika trojka i to je to.
     (Tata, 11. januar 2018 15:31)

    # Link komentara

  104. Endi, nazalost, samo malo iznad proseka.
     (čudnik, 11. januar 2018 15:26)

    # Link komentara

  105. Veliku četvorku je izmislila Endijeva mama.
     (Aki, 11. januar 2018 15:26)

    # Link komentara

  106. Brojke ne lažu. Novakovi svedoci ne prihvataju činjenicu da četvorka ali ni trojka nije ni postojala. Dva tenisera, Rodžer i Rafa su vanserijski SPORTISTI a ne samo teniseri. Endi je prevara, a Novak je "dominirao" dok su RnR bili povređeni odnosno odmarali. Čim su se vratili srušili su svaki san o "20 GS titula" za novaka. Ovaj je pao u depresiju, počeli su "bolovi", nije mogao da se sastavi. Nemojte ga ubacivati u lažne "BIG 3" ili "BIG 4" priče, jer dok su RnR zdravi ovaj im ne bi ni rekete nosio.
    (IRONemke, 11. januar 2018 15:22)

    # Link komentara

  107. Prvo, taj Murray se veštački ugurava u četvorku jer je Britanac, a uzeo je samo 3 GS. Drugo, porediti teniske epohe je nezahvalno, kao u svim sportovima. Za mene je recimo, najbolje doba bilo 80-ih godina. Igrali su Lendl, Wilander, Becker, McEnroe, Edberg, Connors... Nije ni čudo da niko više od 8 GS nije osvojio. A danas se radi o 3 igrača, doduše vreme im polako prolazi. I što je činjenica, otkada ja pratim tenis, uvek su stizali sve bolji i bolji, a sada ni na vidiku nema boljeg od velike trojke.
    (Kiklop, 11. januar 2018 15:21)

    # Link komentara

  108. Polako nestaje velika trojka tj cetvorka. Jos par godina i zdravo.
     (sj, 11. januar 2018 15:20)

    # Link komentara

  109. Velika cetvorka nikad i nije postojala, velika trojka ce uvek biti aktuelna, tri najveca tenisera koja su ikad igrala ovaj sport.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica, 11. januar 2018 14:59)

    Slažem se a to su ....Lejver, Federer i Nadal !!!
    (šumadinac, 11. januar 2018 15:19)

    # Link komentara

  110. Marej dobar svakako ali mislim da njega malo silom "uguravaju". Zašto ne bi onda bila velika petorka? Vavrinka ima isti brog GS pehara?
    (Zoran, 11. januar 2018 15:18)

    # Link komentara

  111. @anica
    Federer, Nadal, Sampras!
    (???, 11. januar 2018 15:18)

    # Link komentara

  112. Koji ili čiji lobi ubacuje Mareja u ovu kategoriju?
     (kontroverzni penzioner, 11. januar 2018 15:17)

    # Link komentara

  113. Ne, ne postoji, nikada nije ni postojala.
    U uvek je bilo 3+1, Mari je za koplje ispod
    velike trojke i za koplje ispred svih. Poz.
    (Cole, 11. januar 2018 15:15)

    # Link komentara

  114. Postoji fantasticna cetvorka.. Nekoliko delova..
     (kakotnjak, 11. januar 2018 15:13)

    # Link komentara

  115. Realno ja ne vidim u Dimitrovu, Zverevu, Kirjosu ili Dominiku Timu nove zvezde tenisa. Velika četvorka je nešto najbolje što se moglo desiti tenisu. Verovatno će se neko pojaviti i dominirati posle njih, ali verovatno nikad da četvorica u jednom periodu toliko vladaju. Federer, Đoković i Nadal su u nekim trenucima bili prosto nepobedivi. Da li Zverev izgleda kao nepobediv? Ili Kirjos? Ne, sigurno.
    (fantom, 11. januar 2018 15:13)

    # Link komentara

  116. Jedino rodzeru stoji ovo odelo mada je seo lose, sav je ulegao u fotelju i eventualno noletu. Ovi ostali ko da su zemljoradnici.. :D
     (klaas-jan huntelaar, 11. januar 2018 15:11)

    # Link komentara

  117. Aww, what a long read! Nemamo vremena za ovako dugo pisanije. B92 je savremeni medij. Podelite na više efektnih i efikasnih priča. Hvala. Idemooo!
    (Onomatopeja, 11. januar 2018 15:09)

    # Link komentara

  118. Kako to mislite i dalje kad nikad nije ni postojala?
    (marko, 11. januar 2018 15:08)

    # Link komentara

  119. Ja mislio pricaju o KPMG...
    (Orlando, 11. januar 2018 15:06)

    # Link komentara

  120. А кад је постојала?!
     (Никола, 11. januar 2018 15:05)

    # Link komentara

  121. Zasto samo Federer i Nadal sede na foteljama?!
    (Zatopek, 11. januar 2018 15:03)

    # Link komentara

  122. svaka cast za sliku...ja zaboravio da su se davidenkoi soderling bavili tenisom
     (pacino al, 11. januar 2018 15:01)

    # Link komentara

  123. Zvezda, Partizan, Dinamo i Hajduk su velika četvorka.
     (Kikinda, 11. januar 2018 15:01)

    # Link komentara

  124. Velika cetvorka nikad i nije postojala, velika trojka ce uvek biti aktuelna, tri najveca tenisera koja su ikad igrala ovaj sport.
     (anica, 11. januar 2018 14:59)

    # Link komentara