Ponedeljak, 30.01.2017.

15:01

Novak najbolji protiv najboljih: 30 finala 'velike četvorke'

Duel Rodžera Federera i Rafaela Nadala u finalu Australijan opena bilo je jubilarno 30. Slem finale u kojem su se sastali članovi ’velike četvorke’.

Izvor: B92

Novak najbolji protiv najboljih: 30 finala 'velike èetvorke' IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

128 Komentari

Sortiraj po:

цг..пфк тарми

pre 7 godina

Нешто думам , ако се ноле накани до 35-е да удара лоптицу , он без проблема стиже роџера , скоро са по једним г.слемом годишње , а то је тешко јер у ове наредне 3 топ године за тенис мора по двије узети минимум...Тако да биће ноле највећи просто ;)

Dragan

pre 7 godina

Novak treba da vrati Bekera, i da osvoje 8 GS, to znaci 20 ukupno, koje Fedex nece moci nikada dostici da igra jos 5 godina.To je Novaku sada da ostvari za inat svima koji ga omalovazavaju.Zivi bili pa videli.

1

pre 7 godina

18 GS, 302 nedelje prvo mesto, 237 nedelja prvi bez prekida, 28 GS finala, 10 uzastopnih GS finala, 24 uzastopna GS polufinala, 6 zavrsnih mastersa, JEDINI covek koji ima 10 ili vise titula na 3 podloge (61 beton, 15 trava, 11 sljaka), jedini koji ima 5 ili vise titula na 3 GS, najvise titula i finala na Vimbldonu, najvise titula i finala na USO, 5 titula na Vimbldonu zaredom,jedini koji je osvojio 5 USO zaredom, najvise titula na tvrdoj podlozi, najvise titula na travi, najvise uzastopnih pobeda na tvrdoj podlozi (56), najvise uzastopnih pobeda na travi (65), jedini sa po 3 GS u 3 sezone, jedini sa po bar 2 GS u 5 sezona, najvise uzastopno dobijenih setova (36), najvise pobeda na VB, AO i USO, jedini koji je 5 godina zaredom osvajao 2 GS (VB i USO), najvise finala na jednom GS...
UBEDLJIVO najbolji u istoriji, Rodzer Federer!

Keizuke Honda

pre 7 godina

Sigurno je da Novak poseduje kvalitet da stigne Rogerovih 18 Slemova,al dzaba kad mu mentalitet nije takav,Novak je dosad morao imati najmanje 15-16 GS,al mu mentalitet to nije dozvolio,tuzno je to sto taj decko nije iskoristio svoj potencijal do kraja,i zato ce uvek na krovu teniskog sveta stajati Federer i Nadal.

sokolovo oko

pre 7 godina

Za one koji kazu "po meni je DJokovic najbolji svih vremena" ili Federer nije GOAT jer ima negativni skor itd..A ko ste vi?
A za one koji kazu da Endi Mari ne pripada velikoj cetvorci samo da kazem da je od 2004 kada je Federer stao na celo rang liste samo su ova cetvorica bila na teniskom tronu.U open eri je samo 26 igraca bilo na prvom mestu i br 1 to nije nimalo lako.Onda je dvostruki olimpijski sampion 3 GS 14 mastersa i zavrsni masters ima i da napomenem da je u prvih 5 na listi vec 10 godina, i redovan ucesnika zavrsnica velikih turnira, dok je Wavrinka daleko od toga.Bljesnuo je na 3 turnira i to mu je ceo ucinak do onog AO 2014 je bio izmedju 10-20 mesta na rang listi i nize.Treba ceniti uspeh najslabijeg clana vlike cetvorke jer je realno njemu bilo najteze.Jesu Real i Barsa veliki ali i Atletiko pored takvih velikana uspe da igra finala i da uzme prvenstvo i kup .E to je Mari u svetu tenisa.

Dzosep Gvardijola

pre 7 godina

Prije ce biti da je Novak luzer neko sampion.Samo kada se pogleda cinjenica da je na RG i US-Openu zbirno odigrao 18 polufinala,od toga 11 finala,i svega 3 titule,onda nemamo vise sta pricati.Porazavajuca,i bolna istina za Novaka,i njegove standardno neobjektivne navijace.

antiDebil

pre 7 godina

Vimbldon: Federer 7- Novak 3; USO: Federer 5 - Novak 2; AO: Federer 5 - Novak 6; RG: Federer 1 - Novak 1, Federer igrao vise finala.
Ni za poredjenje, 18-12, to su dva sveta.
(?, 30. januar 2017 18:09

Kada je Djokovic osvojio RG, nisam upucen u to ?
Siguran sam da su to 2 univerzuma a ne sveta, pre svega DJokovic nikada nece osvojiti RG a samim tim ne moze ni da masta 4 GS u nizu, da ne govorim o tome da nikada nece imati pozitivan medjusobni skor sa najvecim rivalima a pogotovu ne sa Federerom, da ga nikada nece dobiti u GS finalu, da ga nece stici ni po cemu, tako da mozes da budes potpuno miran.
Ko je uopste, zasto ga ti pominjes ?
Pricaj o Ivici Kostelicu, rukometu, Hezonji, Benderu, Cilicu, Coricu, sta se sa time dogadja ?

Dott

pre 7 godina

Ovi itekako znaci nesto, clanak je super, pogotovu za one a ima ih dosta na ovim prostorima Rodzerovih i Nadalovih fanova. Obicno kazu "ja navijam za Novaka i volim ga, ali Rodzr je Rodzer, najbolji svih vremena".
Rodzer je najtrofejniji svih vremena, dok za najboljeg svih vremena nemoguce je uspostaviti kriterijume, jer postoji velika razlicitost dozivljaja i svrstavanja tezine odredjenih elemenata u redosled vrednovanja.
Novak je ipak ostvario nesto sta Rodzer nije a sta se ponajvise cenilo sve dok to Novak nije i izveo i odjednom to vise nije tako vazno, a to je svakako zlatni slem Novaka djokovica i sva 4 GS u nizu.

L

pre 7 godina

"ipak za to GOAT sto stalno potencirate treba jos mnogo stvari da se poklopi, nije dovoljno samo biti najbolji"
Am, da, sasvim je dovoljno biti najbolji, žao mi je da te razočaram.

hihihi

pre 7 godina

Ahaha, pazi ovog dole “stručnjaka“ koji za Noleta koji je drugi po broju slem finala U ISTORIJI, kaže da je nesposoban da dođe do finala lol!! Prati klikere, ostavi se tenisa, ne ide ti....

@

pre 7 godina

@srle
Moze Novak mozda da osvoji jos neki GS ali nedovoljno da se priblizi Federeru. Da, Federer je stariji 6 godina, Novak je 3 GS osvojio pobedivsi coveka koji je imao 33-34 godine i bio daleko od najbolje forme. Usput je pobedio i povredjenog Nadala nekoliko puta. Gubio 2 finala od Vavrinke (!?) i iedini je pored Raonica koji je uspeo da izgubi finale GS od Mareja. Ima posle Lendla najgori procenat dobijenih GS finala u istoriji (od onih uspesnih tenisera) i najstarije protivnike u finalima. RG je osvojio tako sto je do finala dosao a da nije pobedio nikog iz top 10.
Soderling jeste vrhunski igrac, jedini koji je dve godine zaredom pobedio sampiona na RG i jedini koji je dobio Nadala na RG dok je Nadal bio na vrhuncu. Rodik, Safin, Gonzales su ljudi koji su bili nepremostiva prepreka za Novaka na GS.
Nema sta da se podvlaci crta, zna se ko je najbolji, nije cak ni gusto. 18 GS, 89 titula, 302 nedelje na orvom mestu, najmanje 5 titula na 3 GS.

L

pre 7 godina

"Roger se nafatirao tih GS titula sa Bagdatisima, Filipusisima i ostalom boranijom. Bar 10 GS titula je uzeo protiv igrača koji su nivoa tipa Gaske, Agut, Simon, Kolšrajber itd. "
Da li si ti to uporedio Bagdatisa i Filipusisa sa ovim mučenicima? Pa njih dvojica bi ove drali gde stignu. Federer je između dve jake generacije, počinjao u vreme kada su legende još igrale, a imalo je u njegovoj generaciji igrača koje je apsolutno ubio u pojam kao što su Rodik i Nalbandijan npr. Osporavati Federerov uspon kao "lak" znači osporavati i Novakov, utoliko je Federeru bilo teže jer su tu bili dobri "neki novi klinci" kao Novak i Nadal, kojih sada nema.

Dragan

pre 7 godina

Za ovog Bojana, samo da.mu kazem da.je Fedex sve meceve na AO igrao u nocnim satima i poceo sa dvojicom kvalifikanata sto jos nije zapamceno u jednom zrebu na AO, tako da mu je to otvorilo put ka istoriji i 18 GS. Trebas malo da pogledas bolje kako je taj zreb krenuo sa namestalkom, to ti ponovo kazem, a ti to cinjenica neprimas zdravo za gotovo, i ne prozivaj nikoga, to ti je moja savest ovoga puta.Budi pozdravljen, iako mislis drugacije.

VUK

pre 7 godina

@bucika... prvo da se Rođa iskešira... auu na koliko mesta treba da uplati.. Nole Endy, Wawrinka, Nadal...će da pukne i neki kredit.

lll

pre 7 godina

(Djan Karlo Fizikela, 30. januar 2017 17:27)

A protiv koga to Federer nije dozvoljavao takve stvari u dominaciji 2004—07? Bagdatisa, Filipusisa, Gonzalesa, Hjuita, matorog Agasija...? Pa protiv njih ni Novak to ne bi dozvolio. Zato Federer ima 18 slemova, a Novak 12. A Nadal ima 14 slemova samo zato što je kralj šljake i zbog 9 Garosa, a ne što on nije dozvoljavao takve stvari.

@

pre 7 godina

Hahaha, kakve gluposti. Titule, GS, prvo mesto, to se broji :)
Kakva bre finala. Ima i Vavrinka savrsen skor u finalima protiv Novaka pa jel bolji od njega je li botovi?

?

pre 7 godina

Odlicna statistika. Dokaz da je Djokovic osvajao finala samo zato sto je Federer star a Nadal povredjen. Pogledajte samo, najgora konkurencija u istoriji tenisa, starac, povredjen covek i Marej koji je prosecan teniser. Sve se to lepo pamti, Novak ie igrac koji je imao u proseku NAJSTARIJE rivale u finalima, sto dovoljno govori o kvalitetu tenisa i vrednosti njegovih titula.

?

pre 7 godina

@teza antiteza
Netacno. Ne mozes, jer ako neko sazri kasnije to je njegov nedostatak. Nadal je kao tinejdzer osvajao GS i bio 2 na svetu, znaci da je kvalitetniji od Novaka. Starost je nedostatak, mladost nije.

?

pre 7 godina

Vimbldon: Federer 7- Novak 3; USO: Federer 5 - Novak 2; AO: Federer 5 - Novak 6; RG: Federer 1 - Novak 1, Federer igrao vise finala.
Ni za poredjenje, 18-12, to su dva sveta.

Bojan

pre 7 godina

(Dragan, 30. januar 2017 16:38)
a kako su mu namestili slem
tako što su mu napravili najteži žreb u istoriji?
čoveku je bilo projektovano 5 top 10 igrača u žrebu...

srle

pre 7 godina

(Realno, 30. januar 2017 16:47)

Jeste, Federer je odigrao i dobio više finala, svaka njemu čast za karijeru. Međutim, moraju se uzeti u obzir sve činjenice, Federer je stariji od Novaka šest godina (Novak može u narednih 6 godina da osvoji još neki GS), Federer je igrao finala protiv Filipusisa, Bagdatisa, Soderlinga, Hjuita, koji realno nisu vrhunski igrači. A Novak je imao znatno teže rivale u finalima i osim Conge, sve ostalo su velikani tenisa. Federer i dalje ima malu senku na fantastičnu karijeru, zbog pre svega Nadala i onda Đokovića. Lošiji međusobni skor i opet mnogo lošiji skor u finalima grend slema (4-9). Kad završe karijeru može se podvući crta. U svakom slučaju, ono što su uradili Đoković, Nadal i Federer je neverovatno dostignuće i pričamo o najboljoj eri u istoriji tenisa.

Voz KV-KM dva puta dnevno od 2006-te

pre 7 godina

Treneri da vrate roditeljima pare...Super asa nema na vidiku...Mada mozda se pojavi neki Rodja kad se cetvorka povuce pa napravi neverovatan niz provedenih nedelja na mestu br.1.

Marko

pre 7 godina

Za komentatora koji navodi da samo jos Lendl ima vise poraza u finalima od Federera...
A vidi jos zanimljivosti... Rodzer je igrao 28 finala, dok Novak 21 i ima samo 1 poraz vise od Novaka.
Rodzer 18 titula i 10 poraza, indeks 0.64, dok Novak 12 titula i 9 poraza i indeks 0.57.
Znaci Federer je cesce pobjedjivao u finalima.
(Realno, 30. januar 2017 16:47)


Realno je i to da je Federer u proseku igrao sa sedmim na atp listi a Novak 2.2im..pa ti vidi.

Bob Rock

pre 7 godina

@bob rock, koriscenjem osnovne matematicke operacije-deljenje! molim te, ne lupaj, ne rusi nam ugled grupe!
(sir oliver, 30. januar 2017 16:40

Pa daj racun onda......

Labud

pre 7 godina

Ha ha ...pa ono što se krije a zna se a to je da Djoković ima najviše izgubljenih finala na GS turnirima....buuuhahaha . Koliko god to čudno zvučalo, nažalost istina je !!!

Cone

pre 7 godina

Endi član velike četvorke sa 2 GS, Vavrinka sa 3 osvojena nije.
(drvobradi, 30. januar 2017 15:22)

Marej ima 2 Wimb i US open i 2 zlata u singlu sa olimpijada.
Samo kažem. :)

Djan Karlo Fizikela

pre 7 godina

Cinjenica da je Novak jak u finalima sa najboljima.
Ali nedopustivi su oni porazi od Wawrinke na Gren Slemovima 2014,2015,2016,i od Nishikorija na US Openu 2014.To su sve same zavrsnice Slemova kada je Novak bio zdrav,i u naponu snage,i gde nije bilo nijednog dobrog razloga da izgubi te meceve(eventualno jedan),al 4 sto je previse,previse.To Rafa i Fed na svom vrhuncu jednostavno nisu dozvoljavali,i to u stvari i jest ta razlika zasto oni imaju 14,odnosno 18 Slemova,a Novak samo 12.Objavite mi komentar.

Igor

pre 7 godina

Povampirili se kad su videli da je nole u krizi, samo su ga naljutili i svi znaju šta sledi ... Naravno nole osvaja sve redom do 20 GSma i papa... GOAT forever!:=)

?

pre 7 godina

@ljubitelj sporta
Jucerasnje finale bilo je mnogo bolje od bilo kog Novakovog, narocito od onog 2012. Federer imao 73 vinera za 3h40min. Novak toliko nije imao za 6 sati igre.

kimiko

pre 7 godina

@...Khm, ovaj:
- Nadal (14gs) vs marej / 17-7
- Federer (18gs) vs marej / 14-11
- Djokovic (12gs) vs marej / 25-11
(Vz, 30. januar 2017 16:20)

Da,otkrio si Ameriku.To znamo svi.Ono sta ti ne znas, to se zove objektivnost i postovanje.To je ta tvoja "milja" koja ti nedostaje.

lidija

pre 7 godina

@Bob Rock

Milan je lako izracunao da je 10/6 vece od 11/7...jer je 10/6=1 celo i 4/6,...
a 11/7=1 celo i 4/7....

a 4/6 je vece od 4/7..

Moze i pomocu digitrona:
10/6= 1,6666667,

11/7=1,57142875 priblizno 1,57.

ewe

pre 7 godina

Djokovic ima negativan skor samo sa dvojicom tenisera koji jos uvek igraju: Krajinovic (0:1) i Karlovic (1:3). Sa svim drugim teniserima je u plusu. Neverovatno.
(milos, 30. januar 2017 16:23)

Ispravka, 1:2 sa Karlovićem.

Milan

pre 7 godina

Kad se sagleda lepo situacija Novak je iskreno najbolji, kao prvo dolazi iz nase male siromasne zemlje, kao drugo kad igra na najboljem nivou tada mu niko nije ravan ni mladi ni stari federer, mentalno je najveca zver takodje, a sto se tice grend slemova bas se i ne uzbudjujem

razlomci, procenti

pre 7 godina

Prijatelju 10/6 je bolji skor od 11/7...
(Milan, 30. januar 2017 15:35)

Wow, da karikiramo malo, bolje je izgubiti jedan mec od 2 meca nego jedan mec od sto meceva!?

pedja,cacak

pre 7 godina

Napisite koliko Novak ima ukupno pobeda,protiv ostale trojice velikana+koliko Novak ima pobeda,protiv prvih 10 i prvih 20 na svetu,taj podatak ce mnogima da objasni neke stvari! U plusu je i sa Federerom i sa Nadalom i sa Marejom i sa Del Potrom,Vavrinkom;Nisikorijem,Berdihom,Cilicem itd... Bilo bi lepo,da se tako nesto objavi! Mnogi bi pocrveneli i postideli...

mlekadzija

pre 7 godina

Napori britanske stampe su konacno urodili plodom... uspeli su da ljudima usade ideju da postoji velika cetvorka (Marej)....Po svim parametrima uopste ne spada u kvartet (Vavrinka ima jedan vise GS)....Federeru cestitke za 18. titulu. Ali da se bude posten do kraja mora se reci da mu se skockalo.... Novak izgubio. A zna se kako prolazi sa Novakom poslednjih nekoliko godina.

.орг

pre 7 godina

@ Prijatelju 10/6 je bolji skor od 11/7... 
(Milan, 30. januar 2017 15:35) 
...а 63 је мање од 60. радиш у банци?

milos

pre 7 godina

Djokovic ima negativan skor samo sa dvojicom tenisera koji jos uvek igraju: Krajinovic (0:1) i Karlovic (1:3). Sa svim drugim teniserima je u plusu. Neverovatno.

teza antiteza

pre 7 godina

Generalnо, Federer samo sa Nadalom ima negativan skor, ovo sa Djokovicem nije bas merodavno, Djokovic je uspeo da povede kad su Federera stigle godine, da je otisao u penziju kad je trebalo on bi vodio...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (genije, 30. januar 2017 15:39)

Opet zamena teza, isto tako ja mogu da kazem da je Federer pobedjivao dok Novak nije sazreo kao igrac

ljubitelj sporta

pre 7 godina

"Nivo tenisa koji smo gledali juče u finalu je za dve klase ispod Novakovog na 90%. Juče bi ih Novak sa svojom igrom iz Dohe obojicu istresao kao tepih ispred zgrade!"

Deo Serđovog komentara koji odražava celu suštinu događanja na AO 2017. Bez obzira za koga navijate, svi koji pratite tenis bi trebalo da se složite sa ovom konstatacijom. Kao da smo gledali finale od pre 10-ak godina, tj. dok se nije pojavio Novak u svojoj punoj snazi, kada je počeo da menja tenisku igru iz temelja.

Blueblueblue

pre 7 godina

Ovo je samo jedna od mnogih statistika koje stavljaju Novaka u top 3 igraca svih vremena. On sa 20 godina osvojio prvi Grand Slam i to protiv Federera u svojim mladim godinama, pa samim tim je jos veci igrac ajde da vidimo jos jednog koji u eri Nadal-Federer ima preko 10 Grand Slama, da to je nas Novak i niko vise i zbog toga je deo velike trojke a ovo forsiranje Murraya je druga prica.

Samo čovek

pre 7 godina

Svi znaju da kad su svi na svom vrhuncu Djokovic je najjaci, ne moze mu niko nista, ipak za to GOAT sto stalno potencirate treba jos mnogo stvari da se poklopi, nije dovoljno samo biti najbolji, mada zvuci nelogicno ali tako je. Novak ima jos mnogo tenisa pred sobom (nadam se), a covek nek radi ono sto voli, ne mora ni da igra vise, vec je u Top 5 svih vremena.

Vaše ime

pre 7 godina

Desilo se da je Federer u 35-toj godini osvojio svoju 18-tu GS titulu.
Zašto više patetišete oko Novaka? Jel teško da se pomirimo sa tim
da Đokovića tenis jednostavno više ne zanima kao nekada. Nema
više istu strast prema tom sportu. A da bi bio prvi, ili najbolji svih vremena,
najosnovnije je da voliš to što radiš! To je prvi korak, zar ne!?
RF za razliku od Novaka živi tenis! Nikakve gluposti van tenisa mu ne oduzimaju
vreme, zbog toga je najbolji svih vremena.
Boli njega uvo što Novak ima pozitivni skor sa njim. Bitno je da Švajcarac
ima 6GS titula više i ko zna koliko nedelja kao broj 1.
I što se naš narod toliko preopterećuje Novakovim padom kad njega lično
nije briga? Mi lupamo glavom zašto i kako, on sve četiri u vis i uživa...
Sad tražite dlaku u jajetu i podsećate na staru slavu Novaka?
Ma Nole je vrhunski teniser to je neoborivo, zauvek, isto kao što je neoborivo
to da N I KA D A neće biti bolji od RF! Oni su nebo i zemlja! RF je tenis, Novak je
Tviter. RF je mentalitet pobednika, Đoković je - širenje ljubavi, praštanje, i td...
Nebo i zemlja!

tnsfan

pre 7 godina

Sad sledi jos jedno pakovanje turnira na RG za Nadala, a onda mozda usledi jedan period normalnog tenisa. Ovo sto se dogadjalo u proteklih godinu dana je prevrsilo svaku meru.

Komifo

pre 7 godina

To sto nema veliki broj GS,nije toliko bitno.Covek igra vrhunski tenis.
(kimiko, 30. januar 2017 15:46)

Ajd važi. GS, mastersi, međusobni skor, vreme na čelu tabele... Nema parametra po kojem se Marej primakao velikoj trojci. Džaba mu što igra vrhunski tenis kada će završiti karijeru s možda trećinom dostignuća sledećeg od ostale trojice.

Vz

pre 7 godina

@...Inace, smatram da velika cetvorka ne postoji. Postoji velika trojka, a medju njima je najveci deda jos uvek. Marej je miljama daleko od trojke...(Vz, 30. januar 2017 15:09)E moj ti... Marej je vrhunski igrac,njega se uvek najvise plasim kada igra protiv Djokovica.Fenomenalno pokriva teren i ima sjajan servis.Uporan je,borbeniji cak i od Nadala.Kakve milje ti spominjes!?To sto nema veliki broj GS,nije toliko bitno.Covek igra vrhunski tenis.

Khm, ovaj:
- Nadal (14gs) vs marej / 17-7
- Federer (18gs) vs marej / 14-11
- Djokovic (12gs) vs marej / 25-11

Rafa30

pre 7 godina

Ma hehe,ljudi moji..pa nemojmo biti slijepi ..
Pa dajte..Mi koji pratimo tenis,vidimo tko je najveci ,a tko to nije ..
Nole i Rafa su mladji 5 i 6 godina od Federera ..
ma joj ,vec mi je dosadilo objasnjavat..
Samo se zapitajte koliko bi Federer imao grand slamova ,da su njih trojica ista generacija ,hahah,imao bi 6-7 maksimalno..
Novak Djokovic je imao daleko najtezi zadatak kad je osvajao svoje slamove..
I Rafa je imao tezak zadatak,ali ne kao Nole,jer Nole nikad nije bio obozavan,za razliku od ove dvojice i morao je biti mentalno jaci za duplo od spomenute dvojice..
Da se razumijemo ,ja ovo sve pisem kao covjek koji igra dobar tenis vec 15 god ,a sto je jos vaznije ,ovo pisem kao covjek koji je uvijek zivio za tenis i za NAdala..Rafa je uvijek bio moj idol ,jos od dana kad je imao 17 godina..
Ali ,bez obzira na to,ja moram reci ovako ovdje ,da je Novak Djokovic najjaci kad se usporede najbolji dani ove trojice..
i da,ja nisam Srbin,Hrvat sam,ali opet kazem,Nole bi trebao stici Federera ako on to pozeli,jer njegova igra je zagonetka i za Nadala i za Federera..
Samo da bude agresivniji,jer je poceo igrati previse defenzivno..

m

pre 7 godina

@Bob Rock
Tako što za razliku od tebe zna matematiku.
To što neko ne želi da prizna, to je druga stvar.
Ja bih prvi voleo da Novak postane najbolji ikad, ali ako pričamo o konkretnim procentima Nadal je trenutno bolji.

Ako nema trojke

pre 7 godina

Ako ne racunamo Mareja, onda ovako izgleda lista:

Nadal - 10:6
Djokovic - 6:5
Federer - 4:9

Zanimljivo Nadal nikad nije igrao protiv Mareja u finalu nekog slema :) Ali 16 finala protiv Djokovica ili Federera je stvarno neverovatno :)

Realno

pre 7 godina

Za komentatora koji navodi da samo jos Lendl ima vise poraza u finalima od Federera...
A vidi jos zanimljivosti... Rodzer je igrao 28 finala, dok Novak 21 i ima samo 1 poraz vise od Novaka.
Rodzer 18 titula i 10 poraza, indeks 0.64, dok Novak 12 titula i 9 poraza i indeks 0.57.
Znaci Federer je cesce pobjedjivao u finalima.

trof

pre 7 godina

Ajd sad kad se belosvetska euforija i hajp oko Fedal finala smirila, da se osvrnemo i na tenis finala. Ljubičić Federeru pred meč: “Rog, jel si gledao nekad Novaka protiv Rafe? Hrabro bekhendom oštre dijagonale, ili jake, doboke! Napadni ga tamo gde je najači, kao Novak, pa šta bude!“.

Dragan

pre 7 godina

Molim vas prestanite sa ovim statistikama.Ovo je sve namesteno na AO. Kako moze covek koji ne osvaja nijedan GS posle 2012, sada da dobije ovaj AO.Moze, napravis zreb kako ti natede sponzori NIKE i ROLEX i dobijas 18 GS za novu iatoriju.Tenis je samo biznis za bogate preko svojih ljubimaca koji su placeni i preplaceni za sva vremena.To vise nije sport, samo biznis i profit.

Miroslav

pre 7 godina

@@@
Prijatelju 10/6 je bolji skor od 11/7...
(Milan, 30. januar 2017 15:35)

Kako si ti to izracunao?
(Bob Rock, 30. januar 2017 15:49)

Nečim što se zove Matematika ;-)
10/6 = 62,5%
11/7 = 61,11%

Nole je definitivno malo slabiji po procentu, ali ima i 2 finala više, pa ako se gleda pojavčljivanje u finalima onda je bolji ... mada svi znamo da je Nole izgubio dosta GS finala koja je trebalo da dobije ;-) ... i da mu je to mana

realno molim

pre 7 godina

Generalnо, Federer samo sa Nadalom ima negativan skor, ovo sa Djokovicem nije bas merodavno, Djokovic je uspeo da povede kad su Federera stigle godine, da je otisao u penziju kad je trebalo on bi vodio...
(genije, 30. januar 2017 15:39)

Ma je li? A što je Federer poveo 4:0 h2h pre Novakove 20—e godine, to ajd da zaboravimo. Bolje reći Federer je uspeo da povede dok Novak nije napunio 23, 24.
.

činjenice

pre 7 godina

Federer je 4 finala dobio protiv tinejdžera klinaca Nadala (W06, 07), Novaka (USO 07) i Endija (USO 08). Samo 3 finala je dobio kad su ovi sazreli, i to 2 protiv Endija i jedno sad protiv Nadala (posle 10 god.!), i nikada Novaka. Pametnom dovoljno ko je najbolji i čije titule više vrede.

nikola

pre 7 godina

Ama ljudi to je ništa prema supermenu Rogeru.Nema ga sedam meseci i u 35 godini dobija GS a polufinale i finale u pet setova.Usput dvojica najboljih"volsebno" ispadaju na pocetku turnira .Kao u najotrcanijoj holivudskoj sapunici.ALO jel vi mislite da smo mi maloumni??!!!!.

genije

pre 7 godina

Za mene Federer nikad nece biti najveci i to zato što ima negativan skor i sa Novakom i sa Nadalom. Nadala na šljaci ne može da dobije. Toliko.
(Marko, 30. januar 2017 15:23)

Generalnо, Federer samo sa Nadalom ima negativan skor, ovo sa Djokovicem nije bas merodavno, Djokovic je uspeo da povede kad su Federera stigle godine, da je otisao u penziju kad je trebalo on bi vodio...

pera

pre 7 godina

Ono što nije rečeno a što je jako bitno da je Novak Đoković svih svojih 11 GS titula osvojio protiv ostale trojice, i da ima najvise odigranih GS finala u odnosu na RF, RN I AM, što je jako bitno

Kondor

pre 7 godina

Ja ne znam, da li smo mi svesni, da je jedan Srbin rame uz rame sa Federerom, Nadalom.Iz neke male zemlje, koju retko ko iz inostranstva zna da nađe na karti.
Kad završi karijeru svi ćemo videti, koliki je uspeh napravio i biće nam smešno, kako se sada pitamo da li će prestići Federera po broju slemova.Najviše će ga poštovati oni, kod kojih nije bio omiljen.Zato uživajte, dok još igra, jer ko zna, da li će ikada da se pojavi još neko takav.Slično, kao i Zvezda, što je uradila u fudbalu.

Nebojša

pre 7 godina

Zanimljiva statistika inače iako pljuvači tvrde da je to Novak Federer zapravo ima najviše poraza u finalu grenslema 10 ukupno samo jedan manje od rekordera lendla koji ima 11 i da dodam da je Novak drugi na GOAT listi iako ponovo pljuvači tvrde suprotno na onoj vesti o rang listi dole možda Novak ne dostigne Federera videćemo kako će to ići ali biće najmanje drugi u istoriji malo li je.

маркеђани

pre 7 godina

Дакле 11 од 12 слемова је Новак освојио против ове тројице што довољно говори о јачини тих титула.

Nastavite da pišete latinicom

pre 7 godina

Не мислим да постији "велика четворка", то је измишљотина британске штампе, али да кажемо "три и по човека", па 'ајде. Можемо ми да се тешимо овим и сличним статистикама, али јуче се видело ко је најбољи, ко гризе у 35. години, свака част и Надалу који се вратио. Ђоковић са својом безвољношћу на терену, са својим новим ставом "други су напредовали", "уживање у игри" и сл. не заслужује мој респект. Ако си професионални тенисер буди борац, а не безвољна баба. И још да додам да људи памте ко је освојио колико слемова, ове статистике не занимају 99% гледалаца.

Nebojša

pre 7 godina

Potpuno je besmisleno ukljuciti Mareja u veliku cetvorku, a ne Vavrinku kad obojica imaju po 3 titule. Zapravo postoji samo velika trojka sa 44 trofeja. Svi ostali aktivni igraci samo 8 trofeja, i to je to!
(Vlada, 30. januar 2017 15:11)

Marej nije baš kao ostala troica ali ipak značajno iznad Wavrinke ima više finala na grenslemu 11 ukupno ima finala na sva četiri najveća turnira ima 14 mastersa naspram 1nog Wavrinke ima završni turnir i 2 olimpijska zlata oboje imaju dejvis kup to znači da Marej ima ukupno 20 velikih titula a Wavrinka 5 ne mala razlika pritom je bolji i u medjusobnom skoru od Švajcarca.

winetou

pre 7 godina

Meni je frapantna cinjenica npr. da od toliko odigranih finala medjusobno,Federer i Nadal se nikad nisu sastajli na US Openu! A Novak ih je pobedio na svakom G.Slemu(doduse i Federer Novaka,ne i Nadal Novaka).

kimiko

pre 7 godina

@...Inace, smatram da velika cetvorka ne postoji. Postoji velika trojka, a medju njima je najveci deda jos uvek. Marej je miljama daleko od trojke...
(Vz, 30. januar 2017 15:09)
E moj ti... Marej je vrhunski igrac,njega se uvek najvise plasim kada igra protiv Djokovica.Fenomenalno pokriva teren i ima sjajan servis.Uporan je,borbeniji cak i od Nadala.Kakve milje ti spominjes!?
To sto nema veliki broj GS,nije toliko bitno.Covek igra vrhunski tenis.

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković je drugi najbolji teniser svih vremena!
Potvrda toga je GOAT lista u dve verzije !
Jedini koji je osvojio četri G.Slema u nizu na različitim podlogama!
Tri puta najbolji sportista sveta, Laureus trofej!

Tennisman

pre 7 godina

Ako biste samo malo obratili paznju videli bi da Rafa ima bolji skor od Nola, nadjite procenat i Rafa ce biti u prednosti jer ima 62,5 a 61,3 Nole

Vlada

pre 7 godina

Potpuno je besmisleno ukljuciti Mareja u veliku cetvorku, a ne Vavrinku kad obojica imaju po 3 titule. Zapravo postoji samo velika trojka sa 44 trofeja. Svi ostali aktivni igraci samo 8 trofeja, i to je to!

Ivan NK

pre 7 godina

Najbolji protiv najboljih na Grand Slam-ovima, jedini ima pozitivan skor protiv svakog od preostala 3 igraca...jednostavno NAJBOLJI!!!
Sampione, vrati se i ZGAZI IH SVE!!!

čudo

pre 7 godina

Ako u narednih pet godina ne bude mladjeg tenisera koji ce redovno da bude bolji od Novaka, Rafe, Stana i Endija, onda je tenis u veeeeliiikooom problemu. Tuga. Isto što su Novak i Rafa za Rodzera zadnjih 5-6 godina (dobro, Rafa malo duze na RG)

Jumko

pre 7 godina

Kao sto sam i rekao, Djokovic u pravoj formi je bolji od Federera i Nadala u formi, a Mareja deru sva trojica.
Jedini teniser koji je dobio Federera i Nadala na sva 4 GS turnira. Za par godina cemo svoditi racune, kad se svi budu povukli.

Jovan

pre 7 godina

Ako Novak osvoji 2 od sledecih 4 slema, sticice Federerovih 18. Kad bude na -4GS od istorije to ce mu biti dovoljan motiv da ne zavrsi karijeru dok ne ispuni cilj. Svakim slemom bice sve blizi i motiv ce rasti, a ako neko moze dugo da traje to je Djokovic, koji najvise pazi na telo i najmanje se opterecuje tokom godine igrajuci minimalan broj turnira od svih top igraca. Ovaj pad je apsolutno normalan, imao ga je i posle 2011 a kod Nadala traje vec 3 godine. Takodje verujem i da ce Nadal osvojiti jos barem 2 slema i pribliziti se Federeru, veliki je to sampion da ne osvoji vise nista.

Serdjo

pre 7 godina

Roger se nafatirao tih GS titula sa Bagdatisima, Filipusisima i ostalom boranijom. Bar 10 GS titula je uzeo protiv igrača koji su nivoa tipa Gaske, Agut, Simon, Kolšrajber itd. Kako mu je stasao Nadal, a kasnije Novak on je bio tek sporadični osvajač GS. Nivo tenisa koji smo gledali juče u finalu je za dve klase ispod Novakovog na 90%. Juče bi ih Novak sa svojom igrom iz Dohe obojicu istresao kao tepih ispred zgrade!

Marko

pre 7 godina

Za mene Federer nikad nece biti najveci i to zato što ima negativan skor i sa Novakom i sa Nadalom. Nadala na šljaci ne može da dobije. Toliko.

MIRA

pre 7 godina

Novak je veliki teniser a posebno veliki čovek.Znamo svi kako je bilo teško igrati kada svi gledaoci na stadionu urlaju protiv njega samo zato što je Srbin ,
a on mora da pobedi sve njih i osvoji ih kvalitetom svog tenisa. Ok

Vz

pre 7 godina

Nije najveci (jos uvek) svih vremena i mozda nikada nece biti, ali jedan od je sigurno. Kapa dole zaista.
Inace, smatram da velika cetvorka ne postoji. Postoji velika trojka, a medju njima je najveci deda jos uvek. Marej je miljama daleko od trojke...

Vz

pre 7 godina

Nije najveci (jos uvek) svih vremena i mozda nikada nece biti, ali jedan od je sigurno. Kapa dole zaista.
Inace, smatram da velika cetvorka ne postoji. Postoji velika trojka, a medju njima je najveci deda jos uvek. Marej je miljama daleko od trojke...

Vlada

pre 7 godina

Potpuno je besmisleno ukljuciti Mareja u veliku cetvorku, a ne Vavrinku kad obojica imaju po 3 titule. Zapravo postoji samo velika trojka sa 44 trofeja. Svi ostali aktivni igraci samo 8 trofeja, i to je to!

Ivan NK

pre 7 godina

Najbolji protiv najboljih na Grand Slam-ovima, jedini ima pozitivan skor protiv svakog od preostala 3 igraca...jednostavno NAJBOLJI!!!
Sampione, vrati se i ZGAZI IH SVE!!!

Serdjo

pre 7 godina

Roger se nafatirao tih GS titula sa Bagdatisima, Filipusisima i ostalom boranijom. Bar 10 GS titula je uzeo protiv igrača koji su nivoa tipa Gaske, Agut, Simon, Kolšrajber itd. Kako mu je stasao Nadal, a kasnije Novak on je bio tek sporadični osvajač GS. Nivo tenisa koji smo gledali juče u finalu je za dve klase ispod Novakovog na 90%. Juče bi ih Novak sa svojom igrom iz Dohe obojicu istresao kao tepih ispred zgrade!

Marko

pre 7 godina

Za mene Federer nikad nece biti najveci i to zato što ima negativan skor i sa Novakom i sa Nadalom. Nadala na šljaci ne može da dobije. Toliko.

Jumko

pre 7 godina

Kao sto sam i rekao, Djokovic u pravoj formi je bolji od Federera i Nadala u formi, a Mareja deru sva trojica.
Jedini teniser koji je dobio Federera i Nadala na sva 4 GS turnira. Za par godina cemo svoditi racune, kad se svi budu povukli.

Rafa30

pre 7 godina

Ma hehe,ljudi moji..pa nemojmo biti slijepi ..
Pa dajte..Mi koji pratimo tenis,vidimo tko je najveci ,a tko to nije ..
Nole i Rafa su mladji 5 i 6 godina od Federera ..
ma joj ,vec mi je dosadilo objasnjavat..
Samo se zapitajte koliko bi Federer imao grand slamova ,da su njih trojica ista generacija ,hahah,imao bi 6-7 maksimalno..
Novak Djokovic je imao daleko najtezi zadatak kad je osvajao svoje slamove..
I Rafa je imao tezak zadatak,ali ne kao Nole,jer Nole nikad nije bio obozavan,za razliku od ove dvojice i morao je biti mentalno jaci za duplo od spomenute dvojice..
Da se razumijemo ,ja ovo sve pisem kao covjek koji igra dobar tenis vec 15 god ,a sto je jos vaznije ,ovo pisem kao covjek koji je uvijek zivio za tenis i za NAdala..Rafa je uvijek bio moj idol ,jos od dana kad je imao 17 godina..
Ali ,bez obzira na to,ja moram reci ovako ovdje ,da je Novak Djokovic najjaci kad se usporede najbolji dani ove trojice..
i da,ja nisam Srbin,Hrvat sam,ali opet kazem,Nole bi trebao stici Federera ako on to pozeli,jer njegova igra je zagonetka i za Nadala i za Federera..
Samo da bude agresivniji,jer je poceo igrati previse defenzivno..

Nebojša

pre 7 godina

Potpuno je besmisleno ukljuciti Mareja u veliku cetvorku, a ne Vavrinku kad obojica imaju po 3 titule. Zapravo postoji samo velika trojka sa 44 trofeja. Svi ostali aktivni igraci samo 8 trofeja, i to je to!
(Vlada, 30. januar 2017 15:11)

Marej nije baš kao ostala troica ali ipak značajno iznad Wavrinke ima više finala na grenslemu 11 ukupno ima finala na sva četiri najveća turnira ima 14 mastersa naspram 1nog Wavrinke ima završni turnir i 2 olimpijska zlata oboje imaju dejvis kup to znači da Marej ima ukupno 20 velikih titula a Wavrinka 5 ne mala razlika pritom je bolji i u medjusobnom skoru od Švajcarca.

činjenice

pre 7 godina

Federer je 4 finala dobio protiv tinejdžera klinaca Nadala (W06, 07), Novaka (USO 07) i Endija (USO 08). Samo 3 finala je dobio kad su ovi sazreli, i to 2 protiv Endija i jedno sad protiv Nadala (posle 10 god.!), i nikada Novaka. Pametnom dovoljno ko je najbolji i čije titule više vrede.

Jovan

pre 7 godina

Ako Novak osvoji 2 od sledecih 4 slema, sticice Federerovih 18. Kad bude na -4GS od istorije to ce mu biti dovoljan motiv da ne zavrsi karijeru dok ne ispuni cilj. Svakim slemom bice sve blizi i motiv ce rasti, a ako neko moze dugo da traje to je Djokovic, koji najvise pazi na telo i najmanje se opterecuje tokom godine igrajuci minimalan broj turnira od svih top igraca. Ovaj pad je apsolutno normalan, imao ga je i posle 2011 a kod Nadala traje vec 3 godine. Takodje verujem i da ce Nadal osvojiti jos barem 2 slema i pribliziti se Federeru, veliki je to sampion da ne osvoji vise nista.

Nebojša

pre 7 godina

Zanimljiva statistika inače iako pljuvači tvrde da je to Novak Federer zapravo ima najviše poraza u finalu grenslema 10 ukupno samo jedan manje od rekordera lendla koji ima 11 i da dodam da je Novak drugi na GOAT listi iako ponovo pljuvači tvrde suprotno na onoj vesti o rang listi dole možda Novak ne dostigne Federera videćemo kako će to ići ali biće najmanje drugi u istoriji malo li je.

MIRA

pre 7 godina

Novak je veliki teniser a posebno veliki čovek.Znamo svi kako je bilo teško igrati kada svi gledaoci na stadionu urlaju protiv njega samo zato što je Srbin ,
a on mora da pobedi sve njih i osvoji ih kvalitetom svog tenisa. Ok

nikola

pre 7 godina

Ama ljudi to je ništa prema supermenu Rogeru.Nema ga sedam meseci i u 35 godini dobija GS a polufinale i finale u pet setova.Usput dvojica najboljih"volsebno" ispadaju na pocetku turnira .Kao u najotrcanijoj holivudskoj sapunici.ALO jel vi mislite da smo mi maloumni??!!!!.

Nastavite da pišete latinicom

pre 7 godina

Не мислим да постији "велика четворка", то је измишљотина британске штампе, али да кажемо "три и по човека", па 'ајде. Можемо ми да се тешимо овим и сличним статистикама, али јуче се видело ко је најбољи, ко гризе у 35. години, свака част и Надалу који се вратио. Ђоковић са својом безвољношћу на терену, са својим новим ставом "други су напредовали", "уживање у игри" и сл. не заслужује мој респект. Ако си професионални тенисер буди борац, а не безвољна баба. И још да додам да људи памте ко је освојио колико слемова, ове статистике не занимају 99% гледалаца.

winetou

pre 7 godina

Meni je frapantna cinjenica npr. da od toliko odigranih finala medjusobno,Federer i Nadal se nikad nisu sastajli na US Openu! A Novak ih je pobedio na svakom G.Slemu(doduse i Federer Novaka,ne i Nadal Novaka).

teza antiteza

pre 7 godina

Generalnо, Federer samo sa Nadalom ima negativan skor, ovo sa Djokovicem nije bas merodavno, Djokovic je uspeo da povede kad su Federera stigle godine, da je otisao u penziju kad je trebalo on bi vodio...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (genije, 30. januar 2017 15:39)

Opet zamena teza, isto tako ja mogu da kazem da je Federer pobedjivao dok Novak nije sazreo kao igrac

ljubitelj sporta

pre 7 godina

"Nivo tenisa koji smo gledali juče u finalu je za dve klase ispod Novakovog na 90%. Juče bi ih Novak sa svojom igrom iz Dohe obojicu istresao kao tepih ispred zgrade!"

Deo Serđovog komentara koji odražava celu suštinu događanja na AO 2017. Bez obzira za koga navijate, svi koji pratite tenis bi trebalo da se složite sa ovom konstatacijom. Kao da smo gledali finale od pre 10-ak godina, tj. dok se nije pojavio Novak u svojoj punoj snazi, kada je počeo da menja tenisku igru iz temelja.

milos

pre 7 godina

Djokovic ima negativan skor samo sa dvojicom tenisera koji jos uvek igraju: Krajinovic (0:1) i Karlovic (1:3). Sa svim drugim teniserima je u plusu. Neverovatno.

Ako nema trojke

pre 7 godina

Ako ne racunamo Mareja, onda ovako izgleda lista:

Nadal - 10:6
Djokovic - 6:5
Federer - 4:9

Zanimljivo Nadal nikad nije igrao protiv Mareja u finalu nekog slema :) Ali 16 finala protiv Djokovica ili Federera je stvarno neverovatno :)

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković je drugi najbolji teniser svih vremena!
Potvrda toga je GOAT lista u dve verzije !
Jedini koji je osvojio četri G.Slema u nizu na različitim podlogama!
Tri puta najbolji sportista sveta, Laureus trofej!

Realno

pre 7 godina

Za komentatora koji navodi da samo jos Lendl ima vise poraza u finalima od Federera...
A vidi jos zanimljivosti... Rodzer je igrao 28 finala, dok Novak 21 i ima samo 1 poraz vise od Novaka.
Rodzer 18 titula i 10 poraza, indeks 0.64, dok Novak 12 titula i 9 poraza i indeks 0.57.
Znaci Federer je cesce pobjedjivao u finalima.

pedja,cacak

pre 7 godina

Napisite koliko Novak ima ukupno pobeda,protiv ostale trojice velikana+koliko Novak ima pobeda,protiv prvih 10 i prvih 20 na svetu,taj podatak ce mnogima da objasni neke stvari! U plusu je i sa Federerom i sa Nadalom i sa Marejom i sa Del Potrom,Vavrinkom;Nisikorijem,Berdihom,Cilicem itd... Bilo bi lepo,da se tako nesto objavi! Mnogi bi pocrveneli i postideli...

Dott

pre 7 godina

Ovi itekako znaci nesto, clanak je super, pogotovu za one a ima ih dosta na ovim prostorima Rodzerovih i Nadalovih fanova. Obicno kazu "ja navijam za Novaka i volim ga, ali Rodzr je Rodzer, najbolji svih vremena".
Rodzer je najtrofejniji svih vremena, dok za najboljeg svih vremena nemoguce je uspostaviti kriterijume, jer postoji velika razlicitost dozivljaja i svrstavanja tezine odredjenih elemenata u redosled vrednovanja.
Novak je ipak ostvario nesto sta Rodzer nije a sta se ponajvise cenilo sve dok to Novak nije i izveo i odjednom to vise nije tako vazno, a to je svakako zlatni slem Novaka djokovica i sva 4 GS u nizu.

маркеђани

pre 7 godina

Дакле 11 од 12 слемова је Новак освојио против ове тројице што довољно говори о јачини тих титула.

genije

pre 7 godina

Za mene Federer nikad nece biti najveci i to zato što ima negativan skor i sa Novakom i sa Nadalom. Nadala na šljaci ne može da dobije. Toliko.
(Marko, 30. januar 2017 15:23)

Generalnо, Federer samo sa Nadalom ima negativan skor, ovo sa Djokovicem nije bas merodavno, Djokovic je uspeo da povede kad su Federera stigle godine, da je otisao u penziju kad je trebalo on bi vodio...

Dragan

pre 7 godina

Molim vas prestanite sa ovim statistikama.Ovo je sve namesteno na AO. Kako moze covek koji ne osvaja nijedan GS posle 2012, sada da dobije ovaj AO.Moze, napravis zreb kako ti natede sponzori NIKE i ROLEX i dobijas 18 GS za novu iatoriju.Tenis je samo biznis za bogate preko svojih ljubimaca koji su placeni i preplaceni za sva vremena.To vise nije sport, samo biznis i profit.

kimiko

pre 7 godina

@...Inace, smatram da velika cetvorka ne postoji. Postoji velika trojka, a medju njima je najveci deda jos uvek. Marej je miljama daleko od trojke...
(Vz, 30. januar 2017 15:09)
E moj ti... Marej je vrhunski igrac,njega se uvek najvise plasim kada igra protiv Djokovica.Fenomenalno pokriva teren i ima sjajan servis.Uporan je,borbeniji cak i od Nadala.Kakve milje ti spominjes!?
To sto nema veliki broj GS,nije toliko bitno.Covek igra vrhunski tenis.

antiDebil

pre 7 godina

Vimbldon: Federer 7- Novak 3; USO: Federer 5 - Novak 2; AO: Federer 5 - Novak 6; RG: Federer 1 - Novak 1, Federer igrao vise finala.
Ni za poredjenje, 18-12, to su dva sveta.
(?, 30. januar 2017 18:09

Kada je Djokovic osvojio RG, nisam upucen u to ?
Siguran sam da su to 2 univerzuma a ne sveta, pre svega DJokovic nikada nece osvojiti RG a samim tim ne moze ni da masta 4 GS u nizu, da ne govorim o tome da nikada nece imati pozitivan medjusobni skor sa najvecim rivalima a pogotovu ne sa Federerom, da ga nikada nece dobiti u GS finalu, da ga nece stici ni po cemu, tako da mozes da budes potpuno miran.
Ko je uopste, zasto ga ti pominjes ?
Pricaj o Ivici Kostelicu, rukometu, Hezonji, Benderu, Cilicu, Coricu, sta se sa time dogadja ?

hihihi

pre 7 godina

Ahaha, pazi ovog dole “stručnjaka“ koji za Noleta koji je drugi po broju slem finala U ISTORIJI, kaže da je nesposoban da dođe do finala lol!! Prati klikere, ostavi se tenisa, ne ide ti....

Tennisman

pre 7 godina

Ako biste samo malo obratili paznju videli bi da Rafa ima bolji skor od Nola, nadjite procenat i Rafa ce biti u prednosti jer ima 62,5 a 61,3 Nole

@

pre 7 godina

Hahaha, kakve gluposti. Titule, GS, prvo mesto, to se broji :)
Kakva bre finala. Ima i Vavrinka savrsen skor u finalima protiv Novaka pa jel bolji od njega je li botovi?

1

pre 7 godina

18 GS, 302 nedelje prvo mesto, 237 nedelja prvi bez prekida, 28 GS finala, 10 uzastopnih GS finala, 24 uzastopna GS polufinala, 6 zavrsnih mastersa, JEDINI covek koji ima 10 ili vise titula na 3 podloge (61 beton, 15 trava, 11 sljaka), jedini koji ima 5 ili vise titula na 3 GS, najvise titula i finala na Vimbldonu, najvise titula i finala na USO, 5 titula na Vimbldonu zaredom,jedini koji je osvojio 5 USO zaredom, najvise titula na tvrdoj podlozi, najvise titula na travi, najvise uzastopnih pobeda na tvrdoj podlozi (56), najvise uzastopnih pobeda na travi (65), jedini sa po 3 GS u 3 sezone, jedini sa po bar 2 GS u 5 sezona, najvise uzastopno dobijenih setova (36), najvise pobeda na VB, AO i USO, jedini koji je 5 godina zaredom osvajao 2 GS (VB i USO), najvise finala na jednom GS...
UBEDLJIVO najbolji u istoriji, Rodzer Federer!

Dragan

pre 7 godina

Za ovog Bojana, samo da.mu kazem da.je Fedex sve meceve na AO igrao u nocnim satima i poceo sa dvojicom kvalifikanata sto jos nije zapamceno u jednom zrebu na AO, tako da mu je to otvorilo put ka istoriji i 18 GS. Trebas malo da pogledas bolje kako je taj zreb krenuo sa namestalkom, to ti ponovo kazem, a ti to cinjenica neprimas zdravo za gotovo, i ne prozivaj nikoga, to ti je moja savest ovoga puta.Budi pozdravljen, iako mislis drugacije.

Samo čovek

pre 7 godina

Svi znaju da kad su svi na svom vrhuncu Djokovic je najjaci, ne moze mu niko nista, ipak za to GOAT sto stalno potencirate treba jos mnogo stvari da se poklopi, nije dovoljno samo biti najbolji, mada zvuci nelogicno ali tako je. Novak ima jos mnogo tenisa pred sobom (nadam se), a covek nek radi ono sto voli, ne mora ni da igra vise, vec je u Top 5 svih vremena.

Kondor

pre 7 godina

Ja ne znam, da li smo mi svesni, da je jedan Srbin rame uz rame sa Federerom, Nadalom.Iz neke male zemlje, koju retko ko iz inostranstva zna da nađe na karti.
Kad završi karijeru svi ćemo videti, koliki je uspeh napravio i biće nam smešno, kako se sada pitamo da li će prestići Federera po broju slemova.Najviše će ga poštovati oni, kod kojih nije bio omiljen.Zato uživajte, dok još igra, jer ko zna, da li će ikada da se pojavi još neko takav.Slično, kao i Zvezda, što je uradila u fudbalu.

Vz

pre 7 godina

@...Inace, smatram da velika cetvorka ne postoji. Postoji velika trojka, a medju njima je najveci deda jos uvek. Marej je miljama daleko od trojke...(Vz, 30. januar 2017 15:09)E moj ti... Marej je vrhunski igrac,njega se uvek najvise plasim kada igra protiv Djokovica.Fenomenalno pokriva teren i ima sjajan servis.Uporan je,borbeniji cak i od Nadala.Kakve milje ti spominjes!?To sto nema veliki broj GS,nije toliko bitno.Covek igra vrhunski tenis.

Khm, ovaj:
- Nadal (14gs) vs marej / 17-7
- Federer (18gs) vs marej / 14-11
- Djokovic (12gs) vs marej / 25-11

lll

pre 7 godina

(Djan Karlo Fizikela, 30. januar 2017 17:27)

A protiv koga to Federer nije dozvoljavao takve stvari u dominaciji 2004—07? Bagdatisa, Filipusisa, Gonzalesa, Hjuita, matorog Agasija...? Pa protiv njih ni Novak to ne bi dozvolio. Zato Federer ima 18 slemova, a Novak 12. A Nadal ima 14 slemova samo zato što je kralj šljake i zbog 9 Garosa, a ne što on nije dozvoljavao takve stvari.

L

pre 7 godina

"Roger se nafatirao tih GS titula sa Bagdatisima, Filipusisima i ostalom boranijom. Bar 10 GS titula je uzeo protiv igrača koji su nivoa tipa Gaske, Agut, Simon, Kolšrajber itd. "
Da li si ti to uporedio Bagdatisa i Filipusisa sa ovim mučenicima? Pa njih dvojica bi ove drali gde stignu. Federer je između dve jake generacije, počinjao u vreme kada su legende još igrale, a imalo je u njegovoj generaciji igrača koje je apsolutno ubio u pojam kao što su Rodik i Nalbandijan npr. Osporavati Federerov uspon kao "lak" znači osporavati i Novakov, utoliko je Federeru bilo teže jer su tu bili dobri "neki novi klinci" kao Novak i Nadal, kojih sada nema.

pera

pre 7 godina

Ono što nije rečeno a što je jako bitno da je Novak Đoković svih svojih 11 GS titula osvojio protiv ostale trojice, i da ima najvise odigranih GS finala u odnosu na RF, RN I AM, što je jako bitno

Dzosep Gvardijola

pre 7 godina

Prije ce biti da je Novak luzer neko sampion.Samo kada se pogleda cinjenica da je na RG i US-Openu zbirno odigrao 18 polufinala,od toga 11 finala,i svega 3 titule,onda nemamo vise sta pricati.Porazavajuca,i bolna istina za Novaka,i njegove standardno neobjektivne navijace.

sokolovo oko

pre 7 godina

Za one koji kazu "po meni je DJokovic najbolji svih vremena" ili Federer nije GOAT jer ima negativni skor itd..A ko ste vi?
A za one koji kazu da Endi Mari ne pripada velikoj cetvorci samo da kazem da je od 2004 kada je Federer stao na celo rang liste samo su ova cetvorica bila na teniskom tronu.U open eri je samo 26 igraca bilo na prvom mestu i br 1 to nije nimalo lako.Onda je dvostruki olimpijski sampion 3 GS 14 mastersa i zavrsni masters ima i da napomenem da je u prvih 5 na listi vec 10 godina, i redovan ucesnika zavrsnica velikih turnira, dok je Wavrinka daleko od toga.Bljesnuo je na 3 turnira i to mu je ceo ucinak do onog AO 2014 je bio izmedju 10-20 mesta na rang listi i nize.Treba ceniti uspeh najslabijeg clana vlike cetvorke jer je realno njemu bilo najteze.Jesu Real i Barsa veliki ali i Atletiko pored takvih velikana uspe da igra finala i da uzme prvenstvo i kup .E to je Mari u svetu tenisa.

?

pre 7 godina

@ljubitelj sporta
Jucerasnje finale bilo je mnogo bolje od bilo kog Novakovog, narocito od onog 2012. Federer imao 73 vinera za 3h40min. Novak toliko nije imao za 6 sati igre.

tnsfan

pre 7 godina

Sad sledi jos jedno pakovanje turnira na RG za Nadala, a onda mozda usledi jedan period normalnog tenisa. Ovo sto se dogadjalo u proteklih godinu dana je prevrsilo svaku meru.

Djan Karlo Fizikela

pre 7 godina

Cinjenica da je Novak jak u finalima sa najboljima.
Ali nedopustivi su oni porazi od Wawrinke na Gren Slemovima 2014,2015,2016,i od Nishikorija na US Openu 2014.To su sve same zavrsnice Slemova kada je Novak bio zdrav,i u naponu snage,i gde nije bilo nijednog dobrog razloga da izgubi te meceve(eventualno jedan),al 4 sto je previse,previse.To Rafa i Fed na svom vrhuncu jednostavno nisu dozvoljavali,i to u stvari i jest ta razlika zasto oni imaju 14,odnosno 18 Slemova,a Novak samo 12.Objavite mi komentar.

@

pre 7 godina

@srle
Moze Novak mozda da osvoji jos neki GS ali nedovoljno da se priblizi Federeru. Da, Federer je stariji 6 godina, Novak je 3 GS osvojio pobedivsi coveka koji je imao 33-34 godine i bio daleko od najbolje forme. Usput je pobedio i povredjenog Nadala nekoliko puta. Gubio 2 finala od Vavrinke (!?) i iedini je pored Raonica koji je uspeo da izgubi finale GS od Mareja. Ima posle Lendla najgori procenat dobijenih GS finala u istoriji (od onih uspesnih tenisera) i najstarije protivnike u finalima. RG je osvojio tako sto je do finala dosao a da nije pobedio nikog iz top 10.
Soderling jeste vrhunski igrac, jedini koji je dve godine zaredom pobedio sampiona na RG i jedini koji je dobio Nadala na RG dok je Nadal bio na vrhuncu. Rodik, Safin, Gonzales su ljudi koji su bili nepremostiva prepreka za Novaka na GS.
Nema sta da se podvlaci crta, zna se ko je najbolji, nije cak ni gusto. 18 GS, 89 titula, 302 nedelje na orvom mestu, najmanje 5 titula na 3 GS.

?

pre 7 godina

Odlicna statistika. Dokaz da je Djokovic osvajao finala samo zato sto je Federer star a Nadal povredjen. Pogledajte samo, najgora konkurencija u istoriji tenisa, starac, povredjen covek i Marej koji je prosecan teniser. Sve se to lepo pamti, Novak ie igrac koji je imao u proseku NAJSTARIJE rivale u finalima, sto dovoljno govori o kvalitetu tenisa i vrednosti njegovih titula.

čudo

pre 7 godina

Ako u narednih pet godina ne bude mladjeg tenisera koji ce redovno da bude bolji od Novaka, Rafe, Stana i Endija, onda je tenis u veeeeliiikooom problemu. Tuga. Isto što su Novak i Rafa za Rodzera zadnjih 5-6 godina (dobro, Rafa malo duze na RG)

mlekadzija

pre 7 godina

Napori britanske stampe su konacno urodili plodom... uspeli su da ljudima usade ideju da postoji velika cetvorka (Marej)....Po svim parametrima uopste ne spada u kvartet (Vavrinka ima jedan vise GS)....Federeru cestitke za 18. titulu. Ali da se bude posten do kraja mora se reci da mu se skockalo.... Novak izgubio. A zna se kako prolazi sa Novakom poslednjih nekoliko godina.

Marko

pre 7 godina

Za komentatora koji navodi da samo jos Lendl ima vise poraza u finalima od Federera...
A vidi jos zanimljivosti... Rodzer je igrao 28 finala, dok Novak 21 i ima samo 1 poraz vise od Novaka.
Rodzer 18 titula i 10 poraza, indeks 0.64, dok Novak 12 titula i 9 poraza i indeks 0.57.
Znaci Federer je cesce pobjedjivao u finalima.
(Realno, 30. januar 2017 16:47)


Realno je i to da je Federer u proseku igrao sa sedmim na atp listi a Novak 2.2im..pa ti vidi.

srle

pre 7 godina

(Realno, 30. januar 2017 16:47)

Jeste, Federer je odigrao i dobio više finala, svaka njemu čast za karijeru. Međutim, moraju se uzeti u obzir sve činjenice, Federer je stariji od Novaka šest godina (Novak može u narednih 6 godina da osvoji još neki GS), Federer je igrao finala protiv Filipusisa, Bagdatisa, Soderlinga, Hjuita, koji realno nisu vrhunski igrači. A Novak je imao znatno teže rivale u finalima i osim Conge, sve ostalo su velikani tenisa. Federer i dalje ima malu senku na fantastičnu karijeru, zbog pre svega Nadala i onda Đokovića. Lošiji međusobni skor i opet mnogo lošiji skor u finalima grend slema (4-9). Kad završe karijeru može se podvući crta. U svakom slučaju, ono što su uradili Đoković, Nadal i Federer je neverovatno dostignuće i pričamo o najboljoj eri u istoriji tenisa.

Bojan

pre 7 godina

(Dragan, 30. januar 2017 16:38)
a kako su mu namestili slem
tako što su mu napravili najteži žreb u istoriji?
čoveku je bilo projektovano 5 top 10 igrača u žrebu...

Labud

pre 7 godina

Ha ha ...pa ono što se krije a zna se a to je da Djoković ima najviše izgubljenih finala na GS turnirima....buuuhahaha . Koliko god to čudno zvučalo, nažalost istina je !!!

Keizuke Honda

pre 7 godina

Sigurno je da Novak poseduje kvalitet da stigne Rogerovih 18 Slemova,al dzaba kad mu mentalitet nije takav,Novak je dosad morao imati najmanje 15-16 GS,al mu mentalitet to nije dozvolio,tuzno je to sto taj decko nije iskoristio svoj potencijal do kraja,i zato ce uvek na krovu teniskog sveta stajati Federer i Nadal.

?

pre 7 godina

@teza antiteza
Netacno. Ne mozes, jer ako neko sazri kasnije to je njegov nedostatak. Nadal je kao tinejdzer osvajao GS i bio 2 na svetu, znaci da je kvalitetniji od Novaka. Starost je nedostatak, mladost nije.

Milan

pre 7 godina

Kad se sagleda lepo situacija Novak je iskreno najbolji, kao prvo dolazi iz nase male siromasne zemlje, kao drugo kad igra na najboljem nivou tada mu niko nije ravan ni mladi ni stari federer, mentalno je najveca zver takodje, a sto se tice grend slemova bas se i ne uzbudjujem

Cone

pre 7 godina

Endi član velike četvorke sa 2 GS, Vavrinka sa 3 osvojena nije.
(drvobradi, 30. januar 2017 15:22)

Marej ima 2 Wimb i US open i 2 zlata u singlu sa olimpijada.
Samo kažem. :)

Igor

pre 7 godina

Povampirili se kad su videli da je nole u krizi, samo su ga naljutili i svi znaju šta sledi ... Naravno nole osvaja sve redom do 20 GSma i papa... GOAT forever!:=)

?

pre 7 godina

Vimbldon: Federer 7- Novak 3; USO: Federer 5 - Novak 2; AO: Federer 5 - Novak 6; RG: Federer 1 - Novak 1, Federer igrao vise finala.
Ni za poredjenje, 18-12, to su dva sveta.

.орг

pre 7 godina

@ Prijatelju 10/6 je bolji skor od 11/7... 
(Milan, 30. januar 2017 15:35) 
...а 63 је мање од 60. радиш у банци?

realno molim

pre 7 godina

Generalnо, Federer samo sa Nadalom ima negativan skor, ovo sa Djokovicem nije bas merodavno, Djokovic je uspeo da povede kad su Federera stigle godine, da je otisao u penziju kad je trebalo on bi vodio...
(genije, 30. januar 2017 15:39)

Ma je li? A što je Federer poveo 4:0 h2h pre Novakove 20—e godine, to ajd da zaboravimo. Bolje reći Federer je uspeo da povede dok Novak nije napunio 23, 24.
.

ewe

pre 7 godina

Djokovic ima negativan skor samo sa dvojicom tenisera koji jos uvek igraju: Krajinovic (0:1) i Karlovic (1:3). Sa svim drugim teniserima je u plusu. Neverovatno.
(milos, 30. januar 2017 16:23)

Ispravka, 1:2 sa Karlovićem.

цг..пфк тарми

pre 7 godina

Нешто думам , ако се ноле накани до 35-е да удара лоптицу , он без проблема стиже роџера , скоро са по једним г.слемом годишње , а то је тешко јер у ове наредне 3 топ године за тенис мора по двије узети минимум...Тако да биће ноле највећи просто ;)

Blueblueblue

pre 7 godina

Ovo je samo jedna od mnogih statistika koje stavljaju Novaka u top 3 igraca svih vremena. On sa 20 godina osvojio prvi Grand Slam i to protiv Federera u svojim mladim godinama, pa samim tim je jos veci igrac ajde da vidimo jos jednog koji u eri Nadal-Federer ima preko 10 Grand Slama, da to je nas Novak i niko vise i zbog toga je deo velike trojke a ovo forsiranje Murraya je druga prica.

razlomci, procenti

pre 7 godina

Prijatelju 10/6 je bolji skor od 11/7...
(Milan, 30. januar 2017 15:35)

Wow, da karikiramo malo, bolje je izgubiti jedan mec od 2 meca nego jedan mec od sto meceva!?

Vaše ime

pre 7 godina

Desilo se da je Federer u 35-toj godini osvojio svoju 18-tu GS titulu.
Zašto više patetišete oko Novaka? Jel teško da se pomirimo sa tim
da Đokovića tenis jednostavno više ne zanima kao nekada. Nema
više istu strast prema tom sportu. A da bi bio prvi, ili najbolji svih vremena,
najosnovnije je da voliš to što radiš! To je prvi korak, zar ne!?
RF za razliku od Novaka živi tenis! Nikakve gluposti van tenisa mu ne oduzimaju
vreme, zbog toga je najbolji svih vremena.
Boli njega uvo što Novak ima pozitivni skor sa njim. Bitno je da Švajcarac
ima 6GS titula više i ko zna koliko nedelja kao broj 1.
I što se naš narod toliko preopterećuje Novakovim padom kad njega lično
nije briga? Mi lupamo glavom zašto i kako, on sve četiri u vis i uživa...
Sad tražite dlaku u jajetu i podsećate na staru slavu Novaka?
Ma Nole je vrhunski teniser to je neoborivo, zauvek, isto kao što je neoborivo
to da N I KA D A neće biti bolji od RF! Oni su nebo i zemlja! RF je tenis, Novak je
Tviter. RF je mentalitet pobednika, Đoković je - širenje ljubavi, praštanje, i td...
Nebo i zemlja!

trof

pre 7 godina

Ajd sad kad se belosvetska euforija i hajp oko Fedal finala smirila, da se osvrnemo i na tenis finala. Ljubičić Federeru pred meč: “Rog, jel si gledao nekad Novaka protiv Rafe? Hrabro bekhendom oštre dijagonale, ili jake, doboke! Napadni ga tamo gde je najači, kao Novak, pa šta bude!“.

L

pre 7 godina

"ipak za to GOAT sto stalno potencirate treba jos mnogo stvari da se poklopi, nije dovoljno samo biti najbolji"
Am, da, sasvim je dovoljno biti najbolji, žao mi je da te razočaram.

Dragan

pre 7 godina

Novak treba da vrati Bekera, i da osvoje 8 GS, to znaci 20 ukupno, koje Fedex nece moci nikada dostici da igra jos 5 godina.To je Novaku sada da ostvari za inat svima koji ga omalovazavaju.Zivi bili pa videli.

Komifo

pre 7 godina

To sto nema veliki broj GS,nije toliko bitno.Covek igra vrhunski tenis.
(kimiko, 30. januar 2017 15:46)

Ajd važi. GS, mastersi, međusobni skor, vreme na čelu tabele... Nema parametra po kojem se Marej primakao velikoj trojci. Džaba mu što igra vrhunski tenis kada će završiti karijeru s možda trećinom dostignuća sledećeg od ostale trojice.

kimiko

pre 7 godina

@...Khm, ovaj:
- Nadal (14gs) vs marej / 17-7
- Federer (18gs) vs marej / 14-11
- Djokovic (12gs) vs marej / 25-11
(Vz, 30. januar 2017 16:20)

Da,otkrio si Ameriku.To znamo svi.Ono sta ti ne znas, to se zove objektivnost i postovanje.To je ta tvoja "milja" koja ti nedostaje.

m

pre 7 godina

@Bob Rock
Tako što za razliku od tebe zna matematiku.
To što neko ne želi da prizna, to je druga stvar.
Ja bih prvi voleo da Novak postane najbolji ikad, ali ako pričamo o konkretnim procentima Nadal je trenutno bolji.

VUK

pre 7 godina

@bucika... prvo da se Rođa iskešira... auu na koliko mesta treba da uplati.. Nole Endy, Wawrinka, Nadal...će da pukne i neki kredit.

Miroslav

pre 7 godina

@@@
Prijatelju 10/6 je bolji skor od 11/7...
(Milan, 30. januar 2017 15:35)

Kako si ti to izracunao?
(Bob Rock, 30. januar 2017 15:49)

Nečim što se zove Matematika ;-)
10/6 = 62,5%
11/7 = 61,11%

Nole je definitivno malo slabiji po procentu, ali ima i 2 finala više, pa ako se gleda pojavčljivanje u finalima onda je bolji ... mada svi znamo da je Nole izgubio dosta GS finala koja je trebalo da dobije ;-) ... i da mu je to mana

Bob Rock

pre 7 godina

@bob rock, koriscenjem osnovne matematicke operacije-deljenje! molim te, ne lupaj, ne rusi nam ugled grupe!
(sir oliver, 30. januar 2017 16:40

Pa daj racun onda......

lidija

pre 7 godina

@Bob Rock

Milan je lako izracunao da je 10/6 vece od 11/7...jer je 10/6=1 celo i 4/6,...
a 11/7=1 celo i 4/7....

a 4/6 je vece od 4/7..

Moze i pomocu digitrona:
10/6= 1,6666667,

11/7=1,57142875 priblizno 1,57.

Voz KV-KM dva puta dnevno od 2006-te

pre 7 godina

Treneri da vrate roditeljima pare...Super asa nema na vidiku...Mada mozda se pojavi neki Rodja kad se cetvorka povuce pa napravi neverovatan niz provedenih nedelja na mestu br.1.

genije

pre 7 godina

Za mene Federer nikad nece biti najveci i to zato što ima negativan skor i sa Novakom i sa Nadalom. Nadala na šljaci ne može da dobije. Toliko.
(Marko, 30. januar 2017 15:23)

Generalnо, Federer samo sa Nadalom ima negativan skor, ovo sa Djokovicem nije bas merodavno, Djokovic je uspeo da povede kad su Federera stigle godine, da je otisao u penziju kad je trebalo on bi vodio...

Marko

pre 7 godina

Za mene Federer nikad nece biti najveci i to zato što ima negativan skor i sa Novakom i sa Nadalom. Nadala na šljaci ne može da dobije. Toliko.

Serdjo

pre 7 godina

Roger se nafatirao tih GS titula sa Bagdatisima, Filipusisima i ostalom boranijom. Bar 10 GS titula je uzeo protiv igrača koji su nivoa tipa Gaske, Agut, Simon, Kolšrajber itd. Kako mu je stasao Nadal, a kasnije Novak on je bio tek sporadični osvajač GS. Nivo tenisa koji smo gledali juče u finalu je za dve klase ispod Novakovog na 90%. Juče bi ih Novak sa svojom igrom iz Dohe obojicu istresao kao tepih ispred zgrade!

nikola

pre 7 godina

Ama ljudi to je ništa prema supermenu Rogeru.Nema ga sedam meseci i u 35 godini dobija GS a polufinale i finale u pet setova.Usput dvojica najboljih"volsebno" ispadaju na pocetku turnira .Kao u najotrcanijoj holivudskoj sapunici.ALO jel vi mislite da smo mi maloumni??!!!!.

Ivan NK

pre 7 godina

Najbolji protiv najboljih na Grand Slam-ovima, jedini ima pozitivan skor protiv svakog od preostala 3 igraca...jednostavno NAJBOLJI!!!
Sampione, vrati se i ZGAZI IH SVE!!!

Dzosep Gvardijola

pre 7 godina

Prije ce biti da je Novak luzer neko sampion.Samo kada se pogleda cinjenica da je na RG i US-Openu zbirno odigrao 18 polufinala,od toga 11 finala,i svega 3 titule,onda nemamo vise sta pricati.Porazavajuca,i bolna istina za Novaka,i njegove standardno neobjektivne navijace.

Tennisman

pre 7 godina

Ako biste samo malo obratili paznju videli bi da Rafa ima bolji skor od Nola, nadjite procenat i Rafa ce biti u prednosti jer ima 62,5 a 61,3 Nole

Nastavite da pišete latinicom

pre 7 godina

Не мислим да постији "велика четворка", то је измишљотина британске штампе, али да кажемо "три и по човека", па 'ајде. Можемо ми да се тешимо овим и сличним статистикама, али јуче се видело ко је најбољи, ко гризе у 35. години, свака част и Надалу који се вратио. Ђоковић са својом безвољношћу на терену, са својим новим ставом "други су напредовали", "уживање у игри" и сл. не заслужује мој респект. Ако си професионални тенисер буди борац, а не безвољна баба. И још да додам да људи памте ко је освојио колико слемова, ове статистике не занимају 99% гледалаца.

Dragan

pre 7 godina

Molim vas prestanite sa ovim statistikama.Ovo je sve namesteno na AO. Kako moze covek koji ne osvaja nijedan GS posle 2012, sada da dobije ovaj AO.Moze, napravis zreb kako ti natede sponzori NIKE i ROLEX i dobijas 18 GS za novu iatoriju.Tenis je samo biznis za bogate preko svojih ljubimaca koji su placeni i preplaceni za sva vremena.To vise nije sport, samo biznis i profit.

kimiko

pre 7 godina

@...Inace, smatram da velika cetvorka ne postoji. Postoji velika trojka, a medju njima je najveci deda jos uvek. Marej je miljama daleko od trojke...
(Vz, 30. januar 2017 15:09)
E moj ti... Marej je vrhunski igrac,njega se uvek najvise plasim kada igra protiv Djokovica.Fenomenalno pokriva teren i ima sjajan servis.Uporan je,borbeniji cak i od Nadala.Kakve milje ti spominjes!?
To sto nema veliki broj GS,nije toliko bitno.Covek igra vrhunski tenis.

Realno

pre 7 godina

Za komentatora koji navodi da samo jos Lendl ima vise poraza u finalima od Federera...
A vidi jos zanimljivosti... Rodzer je igrao 28 finala, dok Novak 21 i ima samo 1 poraz vise od Novaka.
Rodzer 18 titula i 10 poraza, indeks 0.64, dok Novak 12 titula i 9 poraza i indeks 0.57.
Znaci Federer je cesce pobjedjivao u finalima.

?

pre 7 godina

Odlicna statistika. Dokaz da je Djokovic osvajao finala samo zato sto je Federer star a Nadal povredjen. Pogledajte samo, najgora konkurencija u istoriji tenisa, starac, povredjen covek i Marej koji je prosecan teniser. Sve se to lepo pamti, Novak ie igrac koji je imao u proseku NAJSTARIJE rivale u finalima, sto dovoljno govori o kvalitetu tenisa i vrednosti njegovih titula.

@

pre 7 godina

@srle
Moze Novak mozda da osvoji jos neki GS ali nedovoljno da se priblizi Federeru. Da, Federer je stariji 6 godina, Novak je 3 GS osvojio pobedivsi coveka koji je imao 33-34 godine i bio daleko od najbolje forme. Usput je pobedio i povredjenog Nadala nekoliko puta. Gubio 2 finala od Vavrinke (!?) i iedini je pored Raonica koji je uspeo da izgubi finale GS od Mareja. Ima posle Lendla najgori procenat dobijenih GS finala u istoriji (od onih uspesnih tenisera) i najstarije protivnike u finalima. RG je osvojio tako sto je do finala dosao a da nije pobedio nikog iz top 10.
Soderling jeste vrhunski igrac, jedini koji je dve godine zaredom pobedio sampiona na RG i jedini koji je dobio Nadala na RG dok je Nadal bio na vrhuncu. Rodik, Safin, Gonzales su ljudi koji su bili nepremostiva prepreka za Novaka na GS.
Nema sta da se podvlaci crta, zna se ko je najbolji, nije cak ni gusto. 18 GS, 89 titula, 302 nedelje na orvom mestu, najmanje 5 titula na 3 GS.

činjenice

pre 7 godina

Federer je 4 finala dobio protiv tinejdžera klinaca Nadala (W06, 07), Novaka (USO 07) i Endija (USO 08). Samo 3 finala je dobio kad su ovi sazreli, i to 2 protiv Endija i jedno sad protiv Nadala (posle 10 god.!), i nikada Novaka. Pametnom dovoljno ko je najbolji i čije titule više vrede.

Jumko

pre 7 godina

Kao sto sam i rekao, Djokovic u pravoj formi je bolji od Federera i Nadala u formi, a Mareja deru sva trojica.
Jedini teniser koji je dobio Federera i Nadala na sva 4 GS turnira. Za par godina cemo svoditi racune, kad se svi budu povukli.

Rafa30

pre 7 godina

Ma hehe,ljudi moji..pa nemojmo biti slijepi ..
Pa dajte..Mi koji pratimo tenis,vidimo tko je najveci ,a tko to nije ..
Nole i Rafa su mladji 5 i 6 godina od Federera ..
ma joj ,vec mi je dosadilo objasnjavat..
Samo se zapitajte koliko bi Federer imao grand slamova ,da su njih trojica ista generacija ,hahah,imao bi 6-7 maksimalno..
Novak Djokovic je imao daleko najtezi zadatak kad je osvajao svoje slamove..
I Rafa je imao tezak zadatak,ali ne kao Nole,jer Nole nikad nije bio obozavan,za razliku od ove dvojice i morao je biti mentalno jaci za duplo od spomenute dvojice..
Da se razumijemo ,ja ovo sve pisem kao covjek koji igra dobar tenis vec 15 god ,a sto je jos vaznije ,ovo pisem kao covjek koji je uvijek zivio za tenis i za NAdala..Rafa je uvijek bio moj idol ,jos od dana kad je imao 17 godina..
Ali ,bez obzira na to,ja moram reci ovako ovdje ,da je Novak Djokovic najjaci kad se usporede najbolji dani ove trojice..
i da,ja nisam Srbin,Hrvat sam,ali opet kazem,Nole bi trebao stici Federera ako on to pozeli,jer njegova igra je zagonetka i za Nadala i za Federera..
Samo da bude agresivniji,jer je poceo igrati previse defenzivno..

VUK

pre 7 godina

@bucika... prvo da se Rođa iskešira... auu na koliko mesta treba da uplati.. Nole Endy, Wawrinka, Nadal...će da pukne i neki kredit.

Vz

pre 7 godina

Nije najveci (jos uvek) svih vremena i mozda nikada nece biti, ali jedan od je sigurno. Kapa dole zaista.
Inace, smatram da velika cetvorka ne postoji. Postoji velika trojka, a medju njima je najveci deda jos uvek. Marej je miljama daleko od trojke...

Jovan

pre 7 godina

Ako Novak osvoji 2 od sledecih 4 slema, sticice Federerovih 18. Kad bude na -4GS od istorije to ce mu biti dovoljan motiv da ne zavrsi karijeru dok ne ispuni cilj. Svakim slemom bice sve blizi i motiv ce rasti, a ako neko moze dugo da traje to je Djokovic, koji najvise pazi na telo i najmanje se opterecuje tokom godine igrajuci minimalan broj turnira od svih top igraca. Ovaj pad je apsolutno normalan, imao ga je i posle 2011 a kod Nadala traje vec 3 godine. Takodje verujem i da ce Nadal osvojiti jos barem 2 slema i pribliziti se Federeru, veliki je to sampion da ne osvoji vise nista.

?

pre 7 godina

@ljubitelj sporta
Jucerasnje finale bilo je mnogo bolje od bilo kog Novakovog, narocito od onog 2012. Federer imao 73 vinera za 3h40min. Novak toliko nije imao za 6 sati igre.

?

pre 7 godina

Vimbldon: Federer 7- Novak 3; USO: Federer 5 - Novak 2; AO: Federer 5 - Novak 6; RG: Federer 1 - Novak 1, Federer igrao vise finala.
Ni za poredjenje, 18-12, to su dva sveta.

tnsfan

pre 7 godina

Sad sledi jos jedno pakovanje turnira na RG za Nadala, a onda mozda usledi jedan period normalnog tenisa. Ovo sto se dogadjalo u proteklih godinu dana je prevrsilo svaku meru.

1

pre 7 godina

18 GS, 302 nedelje prvo mesto, 237 nedelja prvi bez prekida, 28 GS finala, 10 uzastopnih GS finala, 24 uzastopna GS polufinala, 6 zavrsnih mastersa, JEDINI covek koji ima 10 ili vise titula na 3 podloge (61 beton, 15 trava, 11 sljaka), jedini koji ima 5 ili vise titula na 3 GS, najvise titula i finala na Vimbldonu, najvise titula i finala na USO, 5 titula na Vimbldonu zaredom,jedini koji je osvojio 5 USO zaredom, najvise titula na tvrdoj podlozi, najvise titula na travi, najvise uzastopnih pobeda na tvrdoj podlozi (56), najvise uzastopnih pobeda na travi (65), jedini sa po 3 GS u 3 sezone, jedini sa po bar 2 GS u 5 sezona, najvise uzastopno dobijenih setova (36), najvise pobeda na VB, AO i USO, jedini koji je 5 godina zaredom osvajao 2 GS (VB i USO), najvise finala na jednom GS...
UBEDLJIVO najbolji u istoriji, Rodzer Federer!

antiDebil

pre 7 godina

Vimbldon: Federer 7- Novak 3; USO: Federer 5 - Novak 2; AO: Federer 5 - Novak 6; RG: Federer 1 - Novak 1, Federer igrao vise finala.
Ni za poredjenje, 18-12, to su dva sveta.
(?, 30. januar 2017 18:09

Kada je Djokovic osvojio RG, nisam upucen u to ?
Siguran sam da su to 2 univerzuma a ne sveta, pre svega DJokovic nikada nece osvojiti RG a samim tim ne moze ni da masta 4 GS u nizu, da ne govorim o tome da nikada nece imati pozitivan medjusobni skor sa najvecim rivalima a pogotovu ne sa Federerom, da ga nikada nece dobiti u GS finalu, da ga nece stici ni po cemu, tako da mozes da budes potpuno miran.
Ko je uopste, zasto ga ti pominjes ?
Pricaj o Ivici Kostelicu, rukometu, Hezonji, Benderu, Cilicu, Coricu, sta se sa time dogadja ?

L

pre 7 godina

"Roger se nafatirao tih GS titula sa Bagdatisima, Filipusisima i ostalom boranijom. Bar 10 GS titula je uzeo protiv igrača koji su nivoa tipa Gaske, Agut, Simon, Kolšrajber itd. "
Da li si ti to uporedio Bagdatisa i Filipusisa sa ovim mučenicima? Pa njih dvojica bi ove drali gde stignu. Federer je između dve jake generacije, počinjao u vreme kada su legende još igrale, a imalo je u njegovoj generaciji igrača koje je apsolutno ubio u pojam kao što su Rodik i Nalbandijan npr. Osporavati Federerov uspon kao "lak" znači osporavati i Novakov, utoliko je Federeru bilo teže jer su tu bili dobri "neki novi klinci" kao Novak i Nadal, kojih sada nema.

Vaše ime

pre 7 godina

Desilo se da je Federer u 35-toj godini osvojio svoju 18-tu GS titulu.
Zašto više patetišete oko Novaka? Jel teško da se pomirimo sa tim
da Đokovića tenis jednostavno više ne zanima kao nekada. Nema
više istu strast prema tom sportu. A da bi bio prvi, ili najbolji svih vremena,
najosnovnije je da voliš to što radiš! To je prvi korak, zar ne!?
RF za razliku od Novaka živi tenis! Nikakve gluposti van tenisa mu ne oduzimaju
vreme, zbog toga je najbolji svih vremena.
Boli njega uvo što Novak ima pozitivni skor sa njim. Bitno je da Švajcarac
ima 6GS titula više i ko zna koliko nedelja kao broj 1.
I što se naš narod toliko preopterećuje Novakovim padom kad njega lično
nije briga? Mi lupamo glavom zašto i kako, on sve četiri u vis i uživa...
Sad tražite dlaku u jajetu i podsećate na staru slavu Novaka?
Ma Nole je vrhunski teniser to je neoborivo, zauvek, isto kao što je neoborivo
to da N I KA D A neće biti bolji od RF! Oni su nebo i zemlja! RF je tenis, Novak je
Tviter. RF je mentalitet pobednika, Đoković je - širenje ljubavi, praštanje, i td...
Nebo i zemlja!

Labud

pre 7 godina

Ha ha ...pa ono što se krije a zna se a to je da Djoković ima najviše izgubljenih finala na GS turnirima....buuuhahaha . Koliko god to čudno zvučalo, nažalost istina je !!!

цг..пфк тарми

pre 7 godina

Нешто думам , ако се ноле накани до 35-е да удара лоптицу , он без проблема стиже роџера , скоро са по једним г.слемом годишње , а то је тешко јер у ове наредне 3 топ године за тенис мора по двије узети минимум...Тако да биће ноле највећи просто ;)

MIRA

pre 7 godina

Novak je veliki teniser a posebno veliki čovek.Znamo svi kako je bilo teško igrati kada svi gledaoci na stadionu urlaju protiv njega samo zato što je Srbin ,
a on mora da pobedi sve njih i osvoji ih kvalitetom svog tenisa. Ok

Dragan

pre 7 godina

Za ovog Bojana, samo da.mu kazem da.je Fedex sve meceve na AO igrao u nocnim satima i poceo sa dvojicom kvalifikanata sto jos nije zapamceno u jednom zrebu na AO, tako da mu je to otvorilo put ka istoriji i 18 GS. Trebas malo da pogledas bolje kako je taj zreb krenuo sa namestalkom, to ti ponovo kazem, a ti to cinjenica neprimas zdravo za gotovo, i ne prozivaj nikoga, to ti je moja savest ovoga puta.Budi pozdravljen, iako mislis drugacije.

Nebojša

pre 7 godina

Zanimljiva statistika inače iako pljuvači tvrde da je to Novak Federer zapravo ima najviše poraza u finalu grenslema 10 ukupno samo jedan manje od rekordera lendla koji ima 11 i da dodam da je Novak drugi na GOAT listi iako ponovo pljuvači tvrde suprotno na onoj vesti o rang listi dole možda Novak ne dostigne Federera videćemo kako će to ići ali biće najmanje drugi u istoriji malo li je.

ljubitelj sporta

pre 7 godina

"Nivo tenisa koji smo gledali juče u finalu je za dve klase ispod Novakovog na 90%. Juče bi ih Novak sa svojom igrom iz Dohe obojicu istresao kao tepih ispred zgrade!"

Deo Serđovog komentara koji odražava celu suštinu događanja na AO 2017. Bez obzira za koga navijate, svi koji pratite tenis bi trebalo da se složite sa ovom konstatacijom. Kao da smo gledali finale od pre 10-ak godina, tj. dok se nije pojavio Novak u svojoj punoj snazi, kada je počeo da menja tenisku igru iz temelja.

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković je drugi najbolji teniser svih vremena!
Potvrda toga je GOAT lista u dve verzije !
Jedini koji je osvojio četri G.Slema u nizu na različitim podlogama!
Tri puta najbolji sportista sveta, Laureus trofej!

mlekadzija

pre 7 godina

Napori britanske stampe su konacno urodili plodom... uspeli su da ljudima usade ideju da postoji velika cetvorka (Marej)....Po svim parametrima uopste ne spada u kvartet (Vavrinka ima jedan vise GS)....Federeru cestitke za 18. titulu. Ali da se bude posten do kraja mora se reci da mu se skockalo.... Novak izgubio. A zna se kako prolazi sa Novakom poslednjih nekoliko godina.

Dott

pre 7 godina

Ovi itekako znaci nesto, clanak je super, pogotovu za one a ima ih dosta na ovim prostorima Rodzerovih i Nadalovih fanova. Obicno kazu "ja navijam za Novaka i volim ga, ali Rodzr je Rodzer, najbolji svih vremena".
Rodzer je najtrofejniji svih vremena, dok za najboljeg svih vremena nemoguce je uspostaviti kriterijume, jer postoji velika razlicitost dozivljaja i svrstavanja tezine odredjenih elemenata u redosled vrednovanja.
Novak je ipak ostvario nesto sta Rodzer nije a sta se ponajvise cenilo sve dok to Novak nije i izveo i odjednom to vise nije tako vazno, a to je svakako zlatni slem Novaka djokovica i sva 4 GS u nizu.

Vlada

pre 7 godina

Potpuno je besmisleno ukljuciti Mareja u veliku cetvorku, a ne Vavrinku kad obojica imaju po 3 titule. Zapravo postoji samo velika trojka sa 44 trofeja. Svi ostali aktivni igraci samo 8 trofeja, i to je to!

?

pre 7 godina

@teza antiteza
Netacno. Ne mozes, jer ako neko sazri kasnije to je njegov nedostatak. Nadal je kao tinejdzer osvajao GS i bio 2 na svetu, znaci da je kvalitetniji od Novaka. Starost je nedostatak, mladost nije.

Samo čovek

pre 7 godina

Svi znaju da kad su svi na svom vrhuncu Djokovic je najjaci, ne moze mu niko nista, ipak za to GOAT sto stalno potencirate treba jos mnogo stvari da se poklopi, nije dovoljno samo biti najbolji, mada zvuci nelogicno ali tako je. Novak ima jos mnogo tenisa pred sobom (nadam se), a covek nek radi ono sto voli, ne mora ni da igra vise, vec je u Top 5 svih vremena.

Dragan

pre 7 godina

Novak treba da vrati Bekera, i da osvoje 8 GS, to znaci 20 ukupno, koje Fedex nece moci nikada dostici da igra jos 5 godina.To je Novaku sada da ostvari za inat svima koji ga omalovazavaju.Zivi bili pa videli.

Milan

pre 7 godina

Kad se sagleda lepo situacija Novak je iskreno najbolji, kao prvo dolazi iz nase male siromasne zemlje, kao drugo kad igra na najboljem nivou tada mu niko nije ravan ni mladi ni stari federer, mentalno je najveca zver takodje, a sto se tice grend slemova bas se i ne uzbudjujem

lll

pre 7 godina

(Djan Karlo Fizikela, 30. januar 2017 17:27)

A protiv koga to Federer nije dozvoljavao takve stvari u dominaciji 2004—07? Bagdatisa, Filipusisa, Gonzalesa, Hjuita, matorog Agasija...? Pa protiv njih ni Novak to ne bi dozvolio. Zato Federer ima 18 slemova, a Novak 12. A Nadal ima 14 slemova samo zato što je kralj šljake i zbog 9 Garosa, a ne što on nije dozvoljavao takve stvari.

Keizuke Honda

pre 7 godina

Sigurno je da Novak poseduje kvalitet da stigne Rogerovih 18 Slemova,al dzaba kad mu mentalitet nije takav,Novak je dosad morao imati najmanje 15-16 GS,al mu mentalitet to nije dozvolio,tuzno je to sto taj decko nije iskoristio svoj potencijal do kraja,i zato ce uvek na krovu teniskog sveta stajati Federer i Nadal.

Igor

pre 7 godina

Povampirili se kad su videli da je nole u krizi, samo su ga naljutili i svi znaju šta sledi ... Naravno nole osvaja sve redom do 20 GSma i papa... GOAT forever!:=)

srle

pre 7 godina

(Realno, 30. januar 2017 16:47)

Jeste, Federer je odigrao i dobio više finala, svaka njemu čast za karijeru. Međutim, moraju se uzeti u obzir sve činjenice, Federer je stariji od Novaka šest godina (Novak može u narednih 6 godina da osvoji još neki GS), Federer je igrao finala protiv Filipusisa, Bagdatisa, Soderlinga, Hjuita, koji realno nisu vrhunski igrači. A Novak je imao znatno teže rivale u finalima i osim Conge, sve ostalo su velikani tenisa. Federer i dalje ima malu senku na fantastičnu karijeru, zbog pre svega Nadala i onda Đokovića. Lošiji međusobni skor i opet mnogo lošiji skor u finalima grend slema (4-9). Kad završe karijeru može se podvući crta. U svakom slučaju, ono što su uradili Đoković, Nadal i Federer je neverovatno dostignuće i pričamo o najboljoj eri u istoriji tenisa.

hihihi

pre 7 godina

Ahaha, pazi ovog dole “stručnjaka“ koji za Noleta koji je drugi po broju slem finala U ISTORIJI, kaže da je nesposoban da dođe do finala lol!! Prati klikere, ostavi se tenisa, ne ide ti....

pera

pre 7 godina

Ono što nije rečeno a što je jako bitno da je Novak Đoković svih svojih 11 GS titula osvojio protiv ostale trojice, i da ima najvise odigranih GS finala u odnosu na RF, RN I AM, što je jako bitno

pedja,cacak

pre 7 godina

Napisite koliko Novak ima ukupno pobeda,protiv ostale trojice velikana+koliko Novak ima pobeda,protiv prvih 10 i prvih 20 na svetu,taj podatak ce mnogima da objasni neke stvari! U plusu je i sa Federerom i sa Nadalom i sa Marejom i sa Del Potrom,Vavrinkom;Nisikorijem,Berdihom,Cilicem itd... Bilo bi lepo,da se tako nesto objavi! Mnogi bi pocrveneli i postideli...

realno molim

pre 7 godina

Generalnо, Federer samo sa Nadalom ima negativan skor, ovo sa Djokovicem nije bas merodavno, Djokovic je uspeo da povede kad su Federera stigle godine, da je otisao u penziju kad je trebalo on bi vodio...
(genije, 30. januar 2017 15:39)

Ma je li? A što je Federer poveo 4:0 h2h pre Novakove 20—e godine, to ajd da zaboravimo. Bolje reći Federer je uspeo da povede dok Novak nije napunio 23, 24.
.

Djan Karlo Fizikela

pre 7 godina

Cinjenica da je Novak jak u finalima sa najboljima.
Ali nedopustivi su oni porazi od Wawrinke na Gren Slemovima 2014,2015,2016,i od Nishikorija na US Openu 2014.To su sve same zavrsnice Slemova kada je Novak bio zdrav,i u naponu snage,i gde nije bilo nijednog dobrog razloga da izgubi te meceve(eventualno jedan),al 4 sto je previse,previse.To Rafa i Fed na svom vrhuncu jednostavno nisu dozvoljavali,i to u stvari i jest ta razlika zasto oni imaju 14,odnosno 18 Slemova,a Novak samo 12.Objavite mi komentar.

@

pre 7 godina

Hahaha, kakve gluposti. Titule, GS, prvo mesto, to se broji :)
Kakva bre finala. Ima i Vavrinka savrsen skor u finalima protiv Novaka pa jel bolji od njega je li botovi?

čudo

pre 7 godina

Ako u narednih pet godina ne bude mladjeg tenisera koji ce redovno da bude bolji od Novaka, Rafe, Stana i Endija, onda je tenis u veeeeliiikooom problemu. Tuga. Isto što su Novak i Rafa za Rodzera zadnjih 5-6 godina (dobro, Rafa malo duze na RG)

winetou

pre 7 godina

Meni je frapantna cinjenica npr. da od toliko odigranih finala medjusobno,Federer i Nadal se nikad nisu sastajli na US Openu! A Novak ih je pobedio na svakom G.Slemu(doduse i Federer Novaka,ne i Nadal Novaka).

Kondor

pre 7 godina

Ja ne znam, da li smo mi svesni, da je jedan Srbin rame uz rame sa Federerom, Nadalom.Iz neke male zemlje, koju retko ko iz inostranstva zna da nađe na karti.
Kad završi karijeru svi ćemo videti, koliki je uspeh napravio i biće nam smešno, kako se sada pitamo da li će prestići Federera po broju slemova.Najviše će ga poštovati oni, kod kojih nije bio omiljen.Zato uživajte, dok još igra, jer ko zna, da li će ikada da se pojavi još neko takav.Slično, kao i Zvezda, što je uradila u fudbalu.

маркеђани

pre 7 godina

Дакле 11 од 12 слемова је Новак освојио против ове тројице што довољно говори о јачини тих титула.

teza antiteza

pre 7 godina

Generalnо, Federer samo sa Nadalom ima negativan skor, ovo sa Djokovicem nije bas merodavno, Djokovic je uspeo da povede kad su Federera stigle godine, da je otisao u penziju kad je trebalo on bi vodio...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (genije, 30. januar 2017 15:39)

Opet zamena teza, isto tako ja mogu da kazem da je Federer pobedjivao dok Novak nije sazreo kao igrac

Marko

pre 7 godina

Za komentatora koji navodi da samo jos Lendl ima vise poraza u finalima od Federera...
A vidi jos zanimljivosti... Rodzer je igrao 28 finala, dok Novak 21 i ima samo 1 poraz vise od Novaka.
Rodzer 18 titula i 10 poraza, indeks 0.64, dok Novak 12 titula i 9 poraza i indeks 0.57.
Znaci Federer je cesce pobjedjivao u finalima.
(Realno, 30. januar 2017 16:47)


Realno je i to da je Federer u proseku igrao sa sedmim na atp listi a Novak 2.2im..pa ti vidi.

Nebojša

pre 7 godina

Potpuno je besmisleno ukljuciti Mareja u veliku cetvorku, a ne Vavrinku kad obojica imaju po 3 titule. Zapravo postoji samo velika trojka sa 44 trofeja. Svi ostali aktivni igraci samo 8 trofeja, i to je to!
(Vlada, 30. januar 2017 15:11)

Marej nije baš kao ostala troica ali ipak značajno iznad Wavrinke ima više finala na grenslemu 11 ukupno ima finala na sva četiri najveća turnira ima 14 mastersa naspram 1nog Wavrinke ima završni turnir i 2 olimpijska zlata oboje imaju dejvis kup to znači da Marej ima ukupno 20 velikih titula a Wavrinka 5 ne mala razlika pritom je bolji i u medjusobnom skoru od Švajcarca.

Vz

pre 7 godina

@...Inace, smatram da velika cetvorka ne postoji. Postoji velika trojka, a medju njima je najveci deda jos uvek. Marej je miljama daleko od trojke...(Vz, 30. januar 2017 15:09)E moj ti... Marej je vrhunski igrac,njega se uvek najvise plasim kada igra protiv Djokovica.Fenomenalno pokriva teren i ima sjajan servis.Uporan je,borbeniji cak i od Nadala.Kakve milje ti spominjes!?To sto nema veliki broj GS,nije toliko bitno.Covek igra vrhunski tenis.

Khm, ovaj:
- Nadal (14gs) vs marej / 17-7
- Federer (18gs) vs marej / 14-11
- Djokovic (12gs) vs marej / 25-11

milos

pre 7 godina

Djokovic ima negativan skor samo sa dvojicom tenisera koji jos uvek igraju: Krajinovic (0:1) i Karlovic (1:3). Sa svim drugim teniserima je u plusu. Neverovatno.

lidija

pre 7 godina

@Bob Rock

Milan je lako izracunao da je 10/6 vece od 11/7...jer je 10/6=1 celo i 4/6,...
a 11/7=1 celo i 4/7....

a 4/6 je vece od 4/7..

Moze i pomocu digitrona:
10/6= 1,6666667,

11/7=1,57142875 priblizno 1,57.

Miroslav

pre 7 godina

@@@
Prijatelju 10/6 je bolji skor od 11/7...
(Milan, 30. januar 2017 15:35)

Kako si ti to izracunao?
(Bob Rock, 30. januar 2017 15:49)

Nečim što se zove Matematika ;-)
10/6 = 62,5%
11/7 = 61,11%

Nole je definitivno malo slabiji po procentu, ali ima i 2 finala više, pa ako se gleda pojavčljivanje u finalima onda je bolji ... mada svi znamo da je Nole izgubio dosta GS finala koja je trebalo da dobije ;-) ... i da mu je to mana

Ako nema trojke

pre 7 godina

Ako ne racunamo Mareja, onda ovako izgleda lista:

Nadal - 10:6
Djokovic - 6:5
Federer - 4:9

Zanimljivo Nadal nikad nije igrao protiv Mareja u finalu nekog slema :) Ali 16 finala protiv Djokovica ili Federera je stvarno neverovatno :)

Voz KV-KM dva puta dnevno od 2006-te

pre 7 godina

Treneri da vrate roditeljima pare...Super asa nema na vidiku...Mada mozda se pojavi neki Rodja kad se cetvorka povuce pa napravi neverovatan niz provedenih nedelja na mestu br.1.

m

pre 7 godina

@Bob Rock
Tako što za razliku od tebe zna matematiku.
To što neko ne želi da prizna, to je druga stvar.
Ja bih prvi voleo da Novak postane najbolji ikad, ali ako pričamo o konkretnim procentima Nadal je trenutno bolji.

ewe

pre 7 godina

Djokovic ima negativan skor samo sa dvojicom tenisera koji jos uvek igraju: Krajinovic (0:1) i Karlovic (1:3). Sa svim drugim teniserima je u plusu. Neverovatno.
(milos, 30. januar 2017 16:23)

Ispravka, 1:2 sa Karlovićem.

L

pre 7 godina

"ipak za to GOAT sto stalno potencirate treba jos mnogo stvari da se poklopi, nije dovoljno samo biti najbolji"
Am, da, sasvim je dovoljno biti najbolji, žao mi je da te razočaram.

Blueblueblue

pre 7 godina

Ovo je samo jedna od mnogih statistika koje stavljaju Novaka u top 3 igraca svih vremena. On sa 20 godina osvojio prvi Grand Slam i to protiv Federera u svojim mladim godinama, pa samim tim je jos veci igrac ajde da vidimo jos jednog koji u eri Nadal-Federer ima preko 10 Grand Slama, da to je nas Novak i niko vise i zbog toga je deo velike trojke a ovo forsiranje Murraya je druga prica.

kimiko

pre 7 godina

@...Khm, ovaj:
- Nadal (14gs) vs marej / 17-7
- Federer (18gs) vs marej / 14-11
- Djokovic (12gs) vs marej / 25-11
(Vz, 30. januar 2017 16:20)

Da,otkrio si Ameriku.To znamo svi.Ono sta ti ne znas, to se zove objektivnost i postovanje.To je ta tvoja "milja" koja ti nedostaje.

Bojan

pre 7 godina

(Dragan, 30. januar 2017 16:38)
a kako su mu namestili slem
tako što su mu napravili najteži žreb u istoriji?
čoveku je bilo projektovano 5 top 10 igrača u žrebu...

razlomci, procenti

pre 7 godina

Prijatelju 10/6 je bolji skor od 11/7...
(Milan, 30. januar 2017 15:35)

Wow, da karikiramo malo, bolje je izgubiti jedan mec od 2 meca nego jedan mec od sto meceva!?

.орг

pre 7 godina

@ Prijatelju 10/6 je bolji skor od 11/7... 
(Milan, 30. januar 2017 15:35) 
...а 63 је мање од 60. радиш у банци?

trof

pre 7 godina

Ajd sad kad se belosvetska euforija i hajp oko Fedal finala smirila, da se osvrnemo i na tenis finala. Ljubičić Federeru pred meč: “Rog, jel si gledao nekad Novaka protiv Rafe? Hrabro bekhendom oštre dijagonale, ili jake, doboke! Napadni ga tamo gde je najači, kao Novak, pa šta bude!“.

Cone

pre 7 godina

Endi član velike četvorke sa 2 GS, Vavrinka sa 3 osvojena nije.
(drvobradi, 30. januar 2017 15:22)

Marej ima 2 Wimb i US open i 2 zlata u singlu sa olimpijada.
Samo kažem. :)

Bob Rock

pre 7 godina

@bob rock, koriscenjem osnovne matematicke operacije-deljenje! molim te, ne lupaj, ne rusi nam ugled grupe!
(sir oliver, 30. januar 2017 16:40

Pa daj racun onda......

sokolovo oko

pre 7 godina

Za one koji kazu "po meni je DJokovic najbolji svih vremena" ili Federer nije GOAT jer ima negativni skor itd..A ko ste vi?
A za one koji kazu da Endi Mari ne pripada velikoj cetvorci samo da kazem da je od 2004 kada je Federer stao na celo rang liste samo su ova cetvorica bila na teniskom tronu.U open eri je samo 26 igraca bilo na prvom mestu i br 1 to nije nimalo lako.Onda je dvostruki olimpijski sampion 3 GS 14 mastersa i zavrsni masters ima i da napomenem da je u prvih 5 na listi vec 10 godina, i redovan ucesnika zavrsnica velikih turnira, dok je Wavrinka daleko od toga.Bljesnuo je na 3 turnira i to mu je ceo ucinak do onog AO 2014 je bio izmedju 10-20 mesta na rang listi i nize.Treba ceniti uspeh najslabijeg clana vlike cetvorke jer je realno njemu bilo najteze.Jesu Real i Barsa veliki ali i Atletiko pored takvih velikana uspe da igra finala i da uzme prvenstvo i kup .E to je Mari u svetu tenisa.

Komifo

pre 7 godina

To sto nema veliki broj GS,nije toliko bitno.Covek igra vrhunski tenis.
(kimiko, 30. januar 2017 15:46)

Ajd važi. GS, mastersi, međusobni skor, vreme na čelu tabele... Nema parametra po kojem se Marej primakao velikoj trojci. Džaba mu što igra vrhunski tenis kada će završiti karijeru s možda trećinom dostignuća sledećeg od ostale trojice.