Četvrtak, 26.02.2009.

IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 15 godina

od svih reportaza koje smo procitali tvoja nas je najvise motivisala da mozda jos ove godine iskusimo sve lepote krfa koje si opisala.pozz

slucajni prolaznik

Dok sam jutros surfovao netom trazeci nesto pametno, naidjoh na "putovanja". Zacudilo me je odakle ovoliko komentara bas za ovu reportazu pa sam je morao procitati.A procitao sam i ostale. Leto na Krfu jedina imala celokupnu formu a i odlicne fotografije. Moram reci da mi se zaista dopada.I moj glas dajem Krfu.

pre 15 godina

Zanimljiva reportaza. Gledala sam neku emisiju o Krfu na tv, ali nisu ga bas najbolje predstavili. Izgleda da ima dosta razloga zasto ga treba posetiti. Pozdrav svima i sve cestitke autoru.Dobija i moj glas.

jos jedan sezonac

Krf je veoma romanticno i zabavno ostrvo tako da mi nije jasno da neko kaze da ga se moze brzo obici i da brzo postane dosadno. Sto se tice grada Krfa uopste nije mali i veoma je zanimljiv i ziv. Sve pohvale autoru i moj glas ide ovoj reportazi.

pre 15 godina

Cestitam na odlicnom predstavljanju Krfa, a pogotovu na perfektnim fotkama.Da li redakcija moze da objavi jos neke fotografije autorke , ili ako nema da stupi u kontakt i omoguci nam da jos malo uzivamo u tom divnom ostrvu.Moj glas za ovu reportazu 100%

Ivana Radovanovic

Citajuci pazljivo sve reportaze mogu da kazem da je Jelene Petrovic reportaza jedina obuhvatila sve ono sto zahteva prava reportaza. Posto se bavim slicnim poslom nije mi bilo tesko da se odlucim za prelepi Krf. Moj glas autoru !

pre 15 godina

Zadnje dve godine sam proveo radeci na severu Krfa(gazda ima lanac hotela pa sam menjao mesta) i meni je bilo haos. Cak i zimi je bilo gostiju, uglavnom starijih, ali ne bas svi, tako da sam zadovoljan. Nesto love sam stavio i u stek, ali dosta sam i potrosio. Ne znam gde je onaj montenigers bio ali ja idem opet! Reportazom Krfa je opisano uglavnom sve i ja sam veoma zadovoljan. Ove fotografije upravo i pokazuju stvarnu vrednost Krfa i svu lepotu prirode tog extra ostrva.

Krfadzija

Radio sam na Krfu 2 leta i svakom bih savetovao da obidje to ostrvo.Ja sam krenuo kao na letovanje , ali sam upoznao mnogo ljudi , nasih koji rade tamo, pa sam malo produzio odmor. Izuzetno lepo ostrvo i za svakog po nesto.Reportaza je super , a fotografije su ono sto tamo moze i da se vidi. Ja sam radio , ali sam i uzivao!

pre 15 godina

Vidim da ima svakakvih komentara, ali je jedno sigurno istina.Autor je predstavio Krf autenticno, sa lepim fotografijama i korektnim tekstom. Za mene dostojno Krfa!

Redovni citalac

Ova reportaza mi je posebno zagolicala mastu, a narocito fotografije.Da li autorka ima jos ovakvih fotografija?Molim B92 da ih prikazu.

pre 15 godina

Ukusi su razliciti. Neko voli da se izlezava po ceo dan na plazi dok drugi vole da obidju sva mesta njima interesantna. Po mom misljenju uvek ima sta da se obidje i jako je lepo kada neko moze to da prenese i drugim ljudima koji to isto misle. Sta bi moderan covek radio da nema interneta i da ne moze da sazna nesto vise o svojoj destinaciji? Morao bi slepo da veruje nekoj agenciji i verovatno ne bi obisao mesta koja drugi ljudi mogu da preporuce.

mora da se pusila vutra tokom cijelog vremena na Krfu,
ja zivim na krfu po 6 mjeseci godisnje... mogu reci da je dio starog grada simpatican ali simpatican samo, ostalo plaze su bzvz po mome misljenju... stvarno eto pogled sa Kanonija je simpatican ali svima bih preporucio neko drugo grcko ostrvo jer preko 3 dana nema se sto vise cinjet

pre 15 godina

Obisao sam Krf uzduz i popreko, ostrvo je stvarno divno. Autorka je nabrojala sta treba videti, bez zalazenja u detalje.Sam tekst i slike me vracaju na ta mesta, jer na zalost zadnjeg dana mi ukradose foto aparat sa 500 fotki. Vredi otici, to svakako.

Todor Velickovic

Pre par godina sam bio na Krfu i odusevio sam se razlikoscu ostrva.Prelepo pescane plaze sa jedne strane, a sa druge sljunak i stenovite. Jedino mi je zao sto nisam kao autorka ove reportaze uspeo da sve obidjem. Pozdrav.

pre 15 godina

HEheheehhe, stvarno je smešno ovo hvaljenje, kapiram ja prijateljstvo i tako to al preteraste ga... Inače, ova reportaža je taksativno nabrajanje šta sve možete videti na Krfu i ništa više.

Fina ali bas prosecna reportaza, sve ono sto pise i u brojnim vodicima.
Krf je jako lepo ostrvo, puno toga ima da se obidje. Mozda onima koji nisu bili zvuci "wow" ali za nekog ko je letovao na Krfu ovo je prosek.

pre 15 godina

ma daaaajte ljudi, ovo je samo ispodprosecna reportaza o krfu, nemojte da ste providni...kapiram da vam je drugarica, ali dajte onda malo inteligentnije komentare, nemojte kopirati jedni druge

Nina

Mislim da je tekst jako dobar a slike odlične. Pošto je Krf moja sledeća destinacija, sjajno je dobiti upravo ovakve savete iz prve ruke!

pre 15 godina

Planiram da posetim Krf ovog leta prvi put, i smatram da su ove informacije jako dobre i korisne za planiranje mog letovanja. Kako sam po prirodi i ja sama avanturista, a ne tip osobe kojoj se letovanje svodi na plaza-soba, apsolutno sam se obradovala kad sam procitala ovaj tekst. Hvala!

Ljubica

Od svih finalista kao najbolji biram text i slike autorke Jelene Petrovic "Leto na Krfu". Ukoliko procitate text do kraja, prosto dobijete zelju da se odmah uputite na Krf i posetite sva mesta navedena u textu. Da ne govorim o mogucnosti plivanja sa delfinima :-). Pozdrav i srecno!!!

pre 15 godina

Ovakvu fantasticnu reportazu skoro nisam procitao. Neverovatno je da uz par reci i fotografija i malo maste covek pomisli da je stvarno tamo. Odusevljen sam prelepim slikama tog, za nas, istorijskog ostrva i jednostavnim ali intelegentnim recima autora. Hvala Vam Jelena na predivnoj reportazi!!!