Ponedeljak, 08.08.2022.

10:57

Potpuni kolaps na graničnom prelazu sa Crnom Gorom: "Sve stoji"

Izvor: RINA

Potpuni kolaps na graniènom prelazu sa Crnom Gorom: "Sve stoji" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

118 Komentari

Sortiraj po:

kole

pre 1 godinu

mario
Raspitaj se koju ti je slavu slavio did pa ces videti ko je ziveo na obali osim zabara i Austrijanaca. To sto ti izlazi iz usta dok govoris je verzija srpskog jezika lipi moj.

sky

pre 1 godinu

mario@ pastrovici, spic ,grbalj sve srbi od prije 800 i vise god i to je nase more. mi pastrovici smo srbi .prvi srpski bukvar je nastao u buljaricama manastir gradiste 1597 god. 57 ima samo crkva i manastira u pastrovicima. gledaj ti u tvoje more

rebro

pre 1 godinu

@Max, čekao si 12 sati na Horgošu jer ne umeš da koristiš internet. Da umeš našao bi aplikaciju Border-Watcher koja ti u realnom vremenu pokayuje stanje na putevima. I umesto da čekaš na Horgošu pola dana lepo se odvezeš do Sombora i prelaza Bački breg koji je sat ipo udaljen od auto-puta. Pređeš granice za 8 minuta i voziš dalje.

Stella Maris

pre 1 godinu

Italijani i Francuzi, kao sto znamo imaju odmore 0d 15 avg do 1 sept. U najvecem broju. I sama sam bila u kolonama i pratila vesti, na kojima sam sa jezom gledala, ( pre kovida) u potpunosti zakrcene sve autoputeve Frncuske ka jugu zemlje. Verujem da su se ljudi osecali isto kao i ljudi na balkanskim granicama. Ono sto nije isto i sto ne razumem je vredjanje i okrivljavanje sa svih strana u nasoj medjusobnoj komunikaciji. Sigurna sam da se mnogo opravdanja moze ponuditi, ali mi se cini da vode u beznadje i corsokak. Ja zivim u Beogradu, odrasla sam u Splitu, i Herceg Novom, rodjena sam u selu u Sumadiji. Na zdravlje!

EUFORIJA

pre 1 godinu

Crna Gora je ove godine top destinacija, vrlo posećena.Mogu da joj zavide Grcka, Hrvatska i ostale mediteranske zemlje na broju turista.
(mister, 08. avgust 2022 11:28)
Burazeru, koliko samo turista dodje u Severnu Grcku toliko u Crnoj Gori ne bude za celu sezonu.
(EUFORIJA, 08. avgust 2022 12:05)
Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 08. avgust 2022 12:40)

Dodje 100 ljudi i Crna Gora je puna! Mala zemlja, brzo se napuni...

Halo Bing...

pre 1 godinu

Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:
Ne znam, mene ovi Jevropski graničari uglavnom pitaju za cigarete i rakiju. Paštete i paradajz ne spominju, a gepek pun.

Alex

pre 1 godinu

Grčka nije najposjećenija, to je Hrvatska
Grčka je imala 2019. 35 milijuna gostiju.
Hrvatska je u to vrijeme imala 20 milijuna gostiju. Hrvatska ima 3,8 milijuna ljudi a Grčka 10,7. Računajte onda omjer hrvatska 5 po stanovniku a Grčka 3. Dakle računica je jasna Hrvatska je daleko najposjećenija zemlja na kopnu i moru prema broju stanovnika.
(omniameamecumporto, 08. avgust 2022 16:22)

Koga briga za racunicu po broju stanovnika majke ti. Ocemo onda malo o geografiji? Koliko je Hrvatska pri ruci evropskim zemljama i koliko bliza od Grcke? Grcka ima ogromnu obalu i zato ima i vise turista i zato Hrvatska ne moze da se poredi sa njom. Ende.

mario

pre 1 godinu

pitam se kako smo onda tako "lako" odustali od Dalmacije i Crne Gore? Po ovome bi bilo logično da smo se za more borili do poslednjeg srbina.
(Džoni, 8. avgust 2022 14:53)
Pa nikad more nije bilo dio Srbije, a možemo samo misliti što bi napravili od mora da ga imate.

Tatko

pre 1 godinu

Kpntrolisu izlaske uz zemlje ako neko ima neplacenu keku kaxnu, duguje drzavi za porez ili izvrsiteljima da ga odmah uhapse. Ne moze batice da dugujes ada udes na more. Nece da moze. Prvo sve platis dugive pa onda moze da odes a stosedrzavne administracije tice migu svi da odu nemiraju ni da se vrscaju
(Aca, 08. avgust 2022 16:20)
Ne mogu to da urade u utorak? Pogledaju ko je šta dužan i naplati!? Ovako moraš da pređeš granicu da bi te uhvatili za utaju poreza npr.

Mile

pre 1 godinu

Ovo je tuga da svakog avgusta bude ista priča. I mi i susedi smo jadni kad ne možemo granični prelaz da organizujemo. Ljudi idu na godišnji odmor da se malo relaksiraju za celogidišnju patnju i onda se pate i u odlasku i u povratku po 5 sati sa sve malom decom udišući auspuhe na vrućini. Sram vas bilo političari dve kabine više i tri zaposlena lica više u špicu sezone ne možete da obezbedite!

pera

pre 1 godinu

I onda da idem na to njihovo usrano more! Da me teraju puškom, ne bih letovao u CG, a ponajviše zbog zaraze od fekalijama zagovnanog mora!:(
(Smuleco, 08. avgust 2022 15:21)
kakve veze ima njihovo more sa nasim sporim carinicima? i takvi koji komentarisu ovako obicno se kupaju u lokalnom jezeru jer ne mogu da priuste nista vise pa su besni

Slovenac

pre 1 godinu

@Eusebio: u ime mojih predaka, zahvalio bi ti se i za borbu za nase granice. Ali malko ste preterali u jednom momentu. Niti je prica o tome ovde. Vase zakonodavstvo/sudstvo i veliki stepen samovolje vase vlastele su ono sto vas koci u svemu. E Cvorovicka mentaliteta, svi spijunirate jedan za drugim dole. Ja sam odrastao 70ih, da mi neko nije dao pasos pre sluzenja JNA, podiglo bi se pola Ljubljane za mene u roku 3 dana. A u BG sam kasnije video (radio preko 8 godina kod vas), da ni 80ih nisu hteli izdavati momcima pasose u Srbiji, dok nisu odsluzili vojsku. Iako nisu imali zakonski osnov za to. Kontas razliku?

Vladimir

pre 1 godinu

pitam se kako smo onda tako "lako" odustali od Dalmacije i Crne Gore? Po ovome bi bilo logično da smo se za more borili do poslednjeg srbina.
(Džoni, 8. avgust 2022 14:53)

Da, bilo bi logično, ali u ovoj zemlji Srbiji nikad ništa nije išlo sa logikom...

gomez

pre 1 godinu

Idite na Mehov Krš, tu se nikad ne čeka duže od pola sata. Problem nastaje posle prolaska granice, jer se put do Rožaja radi već godinama a stepen završenosti je bukvalno isti kao i kad se počelo sa radovima.

mare

pre 1 godinu

Zar Srbi ne idu u Grcku i Tursku? Bese bas ovde vest.
14 letova dnevno iz Beograda plus autobuske i vozne linije. Ma jok, Srbi ne letuju u Crnoj Gori

Milan

pre 1 godinu

Bolje je da idu u Šćepan Polje, a najbolje da ne idu u CG uopšte. U Grčkoj kada se stvore gužve samo počnu da propuštaju vozila bez zaustavljanja iako su članica EU.
Sad se vidi koliko inicijativa za otvoreni balkan ima smisla.

Aca

pre 1 godinu

Kpntrolisu izlaske uz zemlje ako neko ima neplacenu keku kaxnu, duguje drzavi za porez ili izvrsiteljima da ga odmah uhapse. Ne moze batice da dugujes ada udes na more. Nece da moze. Prvo sve platis dugive pa onda moze da odes a stosedrzavne administracije tice migu svi da odu nemiraju ni da se vrscaju

Leblebija

pre 1 godinu

Pa šta? Ne damo Kosovo po cenu čekanja na granici..... Vi biste u Šengen a nećete EU. Ne može! Ćuti i kuvajte se.
(Stavi me u cc, 8. avgust 2022 15:53)

Koliko autosovinista, to je strasno. Bas tako, Kosovo je Srbija, a redovi idi malo u HR i SLO da vidis redove na granicama u predvodju EU....

svasta budale

pre 1 godinu

"Додуше, сад су на аеродрому уместо финих девојака и момака на пасошку контролу ставили неке намргођене, дебеле, ћелаве билмезе, ваљда да људима буде драже кад изађу из земље."

Pa fini momci i devojke ne diluju na utakmicama - morao je valjda negde da uhlebi svoje najbolje drugare.

Aleksa Vasić

pre 1 godinu

Granica u pravcu mora,malo više od pola sata. Naši nas baš brzo pustili...Crnogorci uradili šta moraju...to je to. Sozina i do Sutomora smo se okozili...barem sat i po i više od toga. Posle do Bara znatno brže. Autoput smo brzo prošli. Inače,ja se držim propisa i vozim punta. Nazad ćemo videti uskoro.

Po Vuku

pre 1 godinu

Brze da ali za vecinu nesigurnije. Ne mogu svi da budu dovoljno odmorni i naspavani za celonocnu voznju. To nije prirodno. Svaka cast vozacima koji to laganica bez ikakvih problema odradjuju. 00, 01, i 02 nije toliko opasno vreme ali zato 03, 04 i 05 zna da bude veoma opasno vreme. 04 je najgore vreme.
(milan, 08. avgust 2022 12:50)

Ja sam isao preko Bosne, Ham pijesak, Trebinje.. Vozio sam nocu, malo smo prespali oko 3h pa nastavili dalje. Ok je.
Jedina mana nocne voznje je ukoliko dodje do kvara na vozilu, nemate gde da popravite, imate cimanje.
(Paradox, 8. avgust 2022 13:13)

Lepo kaže čovek “za većinu”, šta nije jasno tu, čemu ja ovo, ja ono?
To što je napisao je hiljadu puta dokazano u raznoraznim istraživanjima, manjina je kao ti raspoložena da sama procenjuje kad mu je frka, pa da dremne na nekom stajalištu/parkingu usred noći ko zna gde. Pa što onda i ići noću aku ću da knjavam pored puta, ja radije kranem jutrom, pa ako mi je dug put, na sredini stanem u unapred rezervisani smeštaj za 20-30€ po danu i sledećeg jutra nastavim.
Kome nije frka u cugu, svaka čast i srećan put.

Neso

pre 1 godinu

Neznam sto svi smatraju CG kao neprijateljsku drzavu. Pa jeste vi zaboravili kolko tamo zivi najiskrenih srba i kolko tamo zivi prijateljskih crnogoraca.. pa kad cujem ove komentare da treba staviti zid na granici sa cg najezim se!!!

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Grčka nije najposjećenija, to je Hrvatska
Grčka je imala 2019. 35 milijuna gostiju.
Hrvatska je u to vrijeme imala 20 milijuna gostiju. Hrvatska ima 3,8 milijuna ljudi a Grčka 10,7. Računajte onda omjer hrvatska 5 po stanovniku a Grčka 3. Dakle računica je jasna Hrvatska je daleko najposjećenija zemlja na kopnu i moru prema broju stanovnika.

rani

pre 1 godinu

To je zato, jer zemlja Cvorovica nema doboljan broj prelaza sa susednim drzavama. SLO je 3x manja,a ima nekih 100 prelaza granicnih. Ne ubrajajuci one koje koriste seljaci ili planinari. Koje vi i nemate, to je kod vas hapsenje odmah.
(Slovenac, 08. avgust 2022 14:43)

Nisi ti video Sloveniju! Trolujes, ovde, siris mrznju, ne skidas se sa ovog portala, na sve moguce teme koristis da napljujes Srbiju, a sve mi se cini da je sanjas. Inace, tu granicu sa CG, nismo mi ni stvorili, vec Montenigeri, pa sad neka cekaju, a sa njima i ovi sto im letuju tamo.

Namesnik

pre 1 godinu

Problem stvaraju sluzbenici na nasoj granici, izuzetno su spori i bezobrazni. Jedan radi a dvojica odmaraju u onim kontejnerima sa spediterima.

Bokius

pre 1 godinu

На граничним прелазима би требало отворити траке само за грађане Србије. Такође, при изласку из земље и не треба пасошка контрола. Ако из Енглеске и Америке може да се изађе без пасошке контроле, што не би могло и из Србије. Поготово на аеродрому, мада тамо и нема гужве. Додуше, сад су на аеродрому уместо финих девојака и момака на пасошку контролу ставили неке намргођене, дебеле, ћелаве билмезе, ваљда да људима буде драже кад изађу из земље.

MR

pre 1 godinu

Da smo bili pametniji pre 20 godina, što neko napisa, sada ne bi ni postojale granice!
(ne samo prema CG, 8. avgust 2022 13:35)

Srbi i pamet, daj molim te ........

mister

pre 1 godinu

Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 8. avgust 2022 12:40)

Top 10 zemalja s najvećim brojem turista po glavi stanovnika

1. Island – 6,52 turista/stanovnik

2. Hrvatska – 3,78 turista/stanovnik

3. Bahami – 3,56 turista/stanovnik

4. Austrija – 3,34 turista/stanovnik

5. Crna Gora – 3,02 turista/stanovnik

6. Cipar – 3,01 turista/stanovnik

7. Grčka – 2,53 turista/stanovnik

8. Estonija – 2,47 turista/stanovnik

9. Irska – 2,15 turista/stanovnik
(Umka, 08. avgust 2022 14:08)

Eto vidis, CCrna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 8. avgust 2022 12:40)

Top 10 zemalja s najvećim brojem turista po glavi stanovnika

1. Island – 6,52 turista/stanovnik

2. Hrvatska – 3,78 turista/stanovnik

3. Bahami – 3,56 turista/stanovnik

4. Austrija – 3,34 turista/stanovnik

5. Crna Gora – 3,02 turista/stanovnik

6. Cipar – 3,01 turista/stanovnik

7. Grčka – 2,53 turista/stanovnik

8. Estonija – 2,47 turista/stanovnik

9. Irska – 2,15 turista/stanovnik
(Umka, 08. avgust 2022 14:08)

Crna Gora peta na svetu po broju turista po glavi stanovnika, a turizam je najprofitabilnija privredna grana. Da smo peti i svetu bar u pljuvanju u dalj, pa gde bi nam bio kraj, ovako se svima okolo smejemo i potcenjukemo, a najgori smo u svemu.

hadžija

pre 1 godinu

(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)
što smo više siromašni, to se više forsiraju ovakvi komentari. čemu to???

Eusebio

pre 1 godinu

To je zato, jer zemlja Cvorovica nema doboljan broj prelaza sa susednim drzavama. SLO je 3x manja,a ima nekih 100 prelaza granicnih. Ne ubrajajuci one koje koriste seljaci ili planinari. Koje vi i nemate, to je kod vas hapsenje odmah.
(Slovenac, 8. avgust 2022 14:43
Kroz istoriju smo se hrabro borili da bi smo definisali i sačuvali svoje granice ali vama je malo teško da to shvatite pošo kod vas to nije bio slučaj..Nazdravlje fantja!

Еустахије

pre 1 godinu

Ако идете на тунел Созина рачунајте на додатна 2, 2 и по сата чекања и вожње крени стани у колони.
Зна да се загужва и код Матешева на улазу на ауто пут.

hadžija

pre 1 godinu

(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)
što smo više siromašni, to se više forsiraju ovakvi komentari. čemu to???

Milojko

pre 1 godinu

Pre 10 dana se vratio, oba prleska na CG strani po 7-10 min., na Srbijanskoj po 45 - 55 min. Na CG strani gledali i saobracajnu, na Srbijanskoj samo pasose, a da nisu provili ni u auto... E moja Srbijo...

hadžija

pre 1 godinu

(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)
što smo više siromašni, to se više forsiraju ovakvi komentari. čemu to???

Smuleco

pre 1 godinu

I onda da idem na to njihovo usrano more! Da me teraju puškom, ne bih letovao u CG, a ponajviše zbog zaraze od fekalijama zagovnanog mora!:(

Cheda

pre 1 godinu

sta bre kukate, dodjem u intezu banku u Kruševac i čekam da udjem u nju 40 minuta...pa još 20 da sednem za šalter! Nepuna dva sata života izgubih i pitam se da li iko normalan ima račun kod njih...a onda shvatim da ovaj narod voli da čeka, voli da ga ugnjetavaju! Isto tako i sa granicsma ...

zare

pre 1 godinu

Kome je trebala ova granica?
(iskvarena verzija austrijskog, 8. avgust 2022 13:24)

Amerima, da nas podele i zavađaju na sve načine. Odlazak na more je jedan od tih načina.

neko iz mase

pre 1 godinu

Krenuo danas, ponedeljak u 6h iz Sutomora i cekali na CG granici par minuta a na SR skoro 1h. I u kontra smeru bih rekao da je jos veca guzva. Usli u Srbiju u 9:45 !

Milan

pre 1 godinu

CG je Srbiji najveći neprijatelj u regionu,more I'm totalni zagadjeno i tu granicu treba zauvek zatvoriti,s rodjaci preko njihove bratske Hrvatske.

Carke

pre 1 godinu

Vikend u Temišvaru. Naši teraju ceo autobus da izađe napolje, na "poklonjenje" buzdovanima bez dva dana škole što lupaju pečate (sat vremena). Rumunski carinik trčeći po 40 stepeni kupi pasoše, odnosi ih na pečatiranje i razdeljuje ih nazad (20 minuta). Korumpirana država, korumpirani službenici, sve zrelo za otkaze i okopavanje krompira do kraja života.
(bankar, 8. avgust 2022 12:48)

To kad bi se ti pitao. Nama, političarima i uspešnim ljudima bez obzira da li zidaju zgrade na crno ili diluju i i jedno i drugo baš nam ovakva država odgovara. Mi smo je uredili za sebe a vama ako ne valja znate gde su vrata.

Džoni

pre 1 godinu

Kad vidim koliko mi Srbi volimo more, pitam se kako smo onda tako "lako" odustali od Dalmacije i Crne Gore? Po ovome bi bilo logično da smo se za more borili do poslednjeg srbina.

Toyota owner

pre 1 godinu

U CG sam otišao u ponedeljak ( pre 14 dana ), krenuo iz BG oko 15 časova i u Herceg Novom bio oko ponoći. Išao sam preko Višegrada. Na graničnom prelazu ka Višegradu sam čekao ukupno 10 minuta (za obe kontrole ), a izmedju Trebinja i HN ni jednoga minuta.
Juče sam se vratio iz CG. Krenuo iz HN u šest ujutro. Izmedju HN i Trebinja sam čekao ukupno 5 minuta, a posle oko 10 minuta da predjem iz BiH u Srbiju. Bio u BG oko 14.30.
Ali, juče jeste bila vidna gužva na granicama u kontra smeru ( ka CG ), po oko 500 metara kolona na obe granice.

Umka

pre 1 godinu

Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 8. avgust 2022 12:40)

Top 10 zemalja s najvećim brojem turista po glavi stanovnika

1. Island – 6,52 turista/stanovnik

2. Hrvatska – 3,78 turista/stanovnik

3. Bahami – 3,56 turista/stanovnik

4. Austrija – 3,34 turista/stanovnik

5. Crna Gora – 3,02 turista/stanovnik

6. Cipar – 3,01 turista/stanovnik

7. Grčka – 2,53 turista/stanovnik

8. Estonija – 2,47 turista/stanovnik

9. Irska – 2,15 turista/stanovnik

Paradox

pre 1 godinu

Kolone su nastale zbog Srpskih paradajz-pašteta-konzerva-paprika turista iz Srbije!! Srbijanski turisti su navalili sa punim gepecima i prikolicama hrane, a to je zabranjeno da se unosi u velikim količinama u CG!!! Paradajz turisti mogu samo da ulaze u Crnu Goru i Grčku, a sve druge države Evrope zabranili su ulaz Srpskim paradajz turistima!!!
(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)

Svasta bi ti napisao ali mi ne bi objavili komentar.

Goran

pre 1 godinu

Ako u guzva pri povratku u Srb do 10 sati ,preporucujem put preko Albanije!
Birajte preko Kosovskog ili Makedonskog kod Struge.
Jacu preko Struge ako bas mora

kole

pre 1 godinu

max
Kazes da si zakasnio na trku F1, a krenuo si optimisticki u 1 ujutru. na dan trke. Ja sam bio 5 puta i uvek smo isli u subotu. Kad dodjemo u Budimpestu izblejimo po gradu, veceramo i pravo na ring. Tamo zabave koliko hoces. Pivo i kobasice, pijani nemacki bajkeri divljaju pod satorima, naroda iz cele Evrope u dobrom raspolozenju, rok koncerti. Spavamo u kolima koja parkiramo u blizini staze, a sutra zna se. Ovo sa granicama je standard za nase carinike koji su se uvek trudili da ti ogade Srbiju. Vise su oni naroda oterali u emigraciju, nego ekonomske krize koje traju zauvek.

Slovenac

pre 1 godinu

To je zato, jer zemlja Cvorovica nema doboljan broj prelaza sa susednim drzavama. SLO je 3x manja,a ima nekih 100 prelaza granicnih. Ne ubrajajuci one koje koriste seljaci ili planinari. Koje vi i nemate, to je kod vas hapsenje odmah.

Vladimir

pre 1 godinu

Smeniti direktora carinske policije i sve odgovorne. Nekada se ta granica prelazila, a da ljudi nisu znali da ona tu postoji i sve je bilo ok.
Šta je običan narod dobio podelom jedne države na dve.

нс бој

pre 1 godinu

Иживљавање над сопственим грађанима,цео живот иста прича.Изненадиле их гужве за време одмора,распуста,изненадио нас снег зими,кише на јесен и пролеће,све нас затекне и изненади.

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

naša granična policija bruka... jedan čovek radi... šefovi spavaju...
da mi je znati ko je načelnik granične policije....
verovatno je na odmoru ili ne izlazi iz Beograda....

sramota

bre

Mazohizam bez samopostovanja

pre 1 godinu

Oduvek je bila muka otici i vratiti se iz CG i van a kamoli u sezoni i to bilo kojim prevoznim sredstvom. Razloga ima puno. Ljudi pre svega. Zato meni nikada nije bilo jasno zasto ljudi odlaze u CG.

ns posmatrac

pre 1 godinu

Pa po B92 anketi CG je na 3. mestu kao destinacija za letovanje.
Grcka, Hrvatska pa CG i to su glavne destinacije.

U CG se u prvoj nedelji avgusta - znaci sa zakasnjenjem od 10-dana napunilo ali nije to jos na nivou od prosle godine.

Sto se tice granice tu je glavni problem sporost na srpskoj strani tj srpska policija sporo radi i nema dovoljne kapacitete.

Paradox

pre 1 godinu

Zato ja krenem iz BG oko ponoći. Em nema vrućine, em nema gužve, em deca spavaju a na Jabuci, oko 5 ujutro ili nema čekanja ili ima par automobila oko nas.
Putujte noću, lakše je, brže i sigurnije.
(Neko iz mase, 08. avgust 2022 12:02)

Brze da ali za vecinu nesigurnije. Ne mogu svi da budu dovoljno odmorni i naspavani za celonocnu voznju. To nije prirodno. Svaka cast vozacima koji to laganica bez ikakvih problema odradjuju. 00, 01, i 02 nije toliko opasno vreme ali zato 03, 04 i 05 zna da bude veoma opasno vreme. 04 je najgore vreme.
(milan, 08. avgust 2022 12:50)

Ja sam isao preko Bosne, Ham pijesak, Trebinje.. Vozio sam nocu, malo smo prespali oko 3h pa nastavili dalje. Ok je.
Jedina mana nocne voznje je ukoliko dodje do kvara na vozilu, nemate gde da popravite, imate cimanje.

genijalac

pre 1 godinu

Putujem avionom. Nikada ne čekam.
(Petar, 08

cekas u guzvi u taksiju od kruznog do aerodroma tivat u oba smera je kolaps svaki dan

Fino fino

pre 1 godinu

Prosao sam GP Jabuka u prosli ponedeljak, 2h cekanja (!?) juce nazad 1:30. Apsolutno je sve na nasoj granicnoj policiji, radi se jako jako i nepotrebno sporo, kao da su u tihom strajku. 1 radi 5 gleda, onda oni kao malo rade pa se ubrza i tako u krug. Kod crnogoraca ide daleko daleko brze, "dobar dan, kuda idete, koliko vas je u autu?" date odgovor, srecan put i to je to, nema skeniranja nema pecata, nista......kod nas haos, ali haos. I tako na svim GP.....
(Alan Ford, 08. avgust 2022 11:44)

Trebali smo da uzmemo vaucer pa u Vrnjacku Banju onda ne bi ovog haosa bilo hahahahhahahaha

mister

pre 1 godinu

Crna Gora je ove godine top destinacija, vrlo posećena.Mogu da joj zavide Grcka, Hrvatska i ostale mediteranske zemlje na broju turista.
(mister, 08. avgust 2022 11:28)
Burazeru, koliko samo turista dodje u Severnu Grcku toliko u Crnoj Gori ne bude za celu sezonu.
(EUFORIJA, 08. avgust 2022 12:05)
Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.

bankar

pre 1 godinu

Vikend u Temišvaru. Naši teraju ceo autobus da izađe napolje, na "poklonjenje" buzdovanima bez dva dana škole što lupaju pečate (sat vremena). Rumunski carinik trčeći po 40 stepeni kupi pasoše, odnosi ih na pečatiranje i razdeljuje ih nazad (20 minuta). Korumpirana država, korumpirani službenici, sve zrelo za otkaze i okopavanje krompira do kraja života.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Zato ja krenem iz BG oko ponoći. Em nema vrućine, em nema gužve, em deca spavaju a na Jabuci, oko 5 ujutro ili nema čekanja ili ima par automobila oko nas.
Putujte noću, lakše je, brže i sigurnije.

Gaja

pre 1 godinu

Juče u povratku preko Jabuke, bila je gužva, ali su više nego korektno odradili i CG i naši granični panduri: pogledali 4 LK, vratili za 15 sekundi i na oba mesta rekli "srećan put". Sve ukupno 35-40 minuta čekanja.
O koloni od Zlatibora do izlaska na autoput kod Čačka, neću da pričam... Katastrofa.

Burgija

pre 1 godinu

Zašto JEDINO naša policija izvodi ljude iz autobusa, da moraš peške da prođeš da bi ti lupio pečat? Govorim o prelazu sa Makedonijom, ka Crnoj Gori me ne zanima. Da kaže čovek da nešto gledaju, nego mehanički uzimaju pasoše i lupaju pečate. Ponekad decu ostave da ne izlaze. I šta se time dobija? Samo se gubi vreme. Da kažemo da su Makedonci druga priča, pa to ne rade, ali grčka carina je deo EU sistema. I oni ne izvode ljude, a naši izvode. ZAŠTO?
(Toto-ko-tunjo, 08. avgust 2022 12:18
Zato što naši rade kako treba. I kad ulazis busom u Mađarsku, Bugarsku ili Hrvatsku isto svi izlaze. Samo Makedonija i Grčka ne rade, nego smandrljaju.

fleš

pre 1 godinu

Eto, Srbi su čekali avgust. Na konto prethodne vesti da su Srbi batalili CG. Ok, nisu svi iz Srb ali većina verujem da jeste
(Bradonja, 08. avgust 2022 11:39)

10km je nekih 1000 vozila u idealnom slučaju u jednoj traci... Pa minus kamioni i tranzit odnosno poslovni put, nekih 800 vozila. Bogami opasna najezda turista, ne znam ima li kapaciteta...

Aleksa78

pre 1 godinu

Toto- ko - tunjo, Madjari isto. Ajde pokušaj se koncentrisati zašto je tako? Pošto neide, evo reći ću ti , da bi pregledali biometrijski otisak pod mašinom i proverili u bazi podataka . Eto , nije bilo komplikovano....

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Eto, Srbi su čekali avgust. Na konto prethodne vesti da su Srbi batalili CG. Ok, nisu svi iz Srb ali većina verujem da jeste
(Bradonja, 08. avgust 2022 11:39)

Druže, to što ka CG radi jedna traka, a ka Grčkoj sedam, pa se stvori gužva, i nije neki način da pokažu "posećenost".

ludak

pre 1 godinu

problem je sto ne zavrsavaju granicni prelaz vec 2-3 godine, druga stvar uradjen je tako da ne znas gde ides, dok je u CG granicni prelaz kao naplatna rampa na auto-putu, sve jasno, pregledno, ide brzo i nemas celanje duze od 15min, pricam iz iskustva.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Zašto JEDINO naša policija izvodi ljude iz autobusa, da moraš peške da prođeš da bi ti lupio pečat? Govorim o prelazu sa Makedonijom, ka Crnoj Gori me ne zanima. Da kaže čovek da nešto gledaju, nego mehanički uzimaju pasoše i lupaju pečate. Ponekad decu ostave da ne izlaze. I šta se time dobija? Samo se gubi vreme. Da kažemo da su Makedonci druga priča, pa to ne rade, ali grčka carina je deo EU sistema. I oni ne izvode ljude, a naši izvode. ZAŠTO?

Beograd 011

pre 1 godinu

Nije lose ici na Novi Pazar pa na Rozaje. Iskreno meni je taj put i lepsi od zlatiborskog. Pri tom uvek je manja guzva nego preko Brodareva. Put je duzi zanemarljivo, ali je rastereceniji. Jedino sto je gradiliste dugo nekih 10km od CG granice do Rozaja, ali prodje se nekako, nije drama.

Takodje Jabuka nije losa alternativa. Bar dok se ne zavrsi famozni autoput. Ako ikad :(

догодине

pre 1 godinu

Драги сународници (дакле, ова порука је намењена Србима, други слободно нека је занемаре), суштина проблема је што ова граница уопште постоји! А да подсетим, не тако давно није је било, треба заједно да радимо да је никада више не буде...

Neo@

pre 1 godinu

Seničić reče da manje Srba ima na letovanju sad U Crnoj Gori?!?!
U prilogu onog što rekoh, mnogo ljudi iz Srbije idu dole u svojoj režiji i nemoguće je sve tačno prebrojati koliko ih bude na moru. Može prilikom prelaska granice odrediti približno, ali shodno tome, još mi nije jasno zbog čega se svaki čovek mora evindetirati, lupiti mu pečat u pasoš i slično.
Svako ko je išao za Grčku, zna da Grci samo odmahnu rukom na granici kad bude velika gužva i niti lupaju pečat u pasošu, niti ti šta traže.

Paradajz pašteta turista iz Ljiga

pre 1 godinu

Kolone su nastale zbog Srpskih paradajz-pašteta-konzerva-paprika turista iz Srbije!! Srbijanski turisti su navalili sa punim gepecima i prikolicama hrane, a to je zabranjeno da se unosi u velikim količinama u CG!!! Paradajz turisti mogu samo da ulaze u Crnu Goru i Grčku, a sve druge države Evrope zabranili su ulaz Srpskim paradajz turistima!!!

EUFORIJA

pre 1 godinu

Crna Gora je ove godine top destinacija, vrlo posećena.Mogu da joj zavide Grcka, Hrvatska i ostale mediteranske zemlje na broju turista.
(mister, 08. avgust 2022 11:28)
Burazeru, koliko samo turista dodje u Severnu Grcku toliko u Crnoj Gori ne bude za celu sezonu.

milan

pre 1 godinu

Zato ja krenem iz BG oko ponoći. Em nema vrućine, em nema gužve, em deca spavaju a na Jabuci, oko 5 ujutro ili nema čekanja ili ima par automobila oko nas.
Putujte noću, lakše je, brže i sigurnije.
(Neko iz mase, 08. avgust 2022 12:02)

Brze da ali za vecinu nesigurnije. Ne mogu svi da budu dovoljno odmorni i naspavani za celonocnu voznju. To nije prirodno. Svaka cast vozacima koji to laganica bez ikakvih problema odradjuju. 00, 01, i 02 nije toliko opasno vreme ali zato 03, 04 i 05 zna da bude veoma opasno vreme. 04 je najgore vreme.

Alan Ford

pre 1 godinu

Prosao sam GP Jabuka u prosli ponedeljak, 2h cekanja (!?) juce nazad 1:30. Apsolutno je sve na nasoj granicnoj policiji, radi se jako jako i nepotrebno sporo, kao da su u tihom strajku. 1 radi 5 gleda, onda oni kao malo rade pa se ubrza i tako u krug. Kod crnogoraca ide daleko daleko brze, "dobar dan, kuda idete, koliko vas je u autu?" date odgovor, srecan put i to je to, nema skeniranja nema pecata, nista......kod nas haos, ali haos. I tako na svim GP.....

Johny Grobar

pre 1 godinu

Ja u subotu cekao 8.5 sati u batrovcima. Jedva sam se dogegao do Knina tog dana. Krenuo iz bg u 6am i stigao u knin 1 posle ponoci... strasno

Alan Ford

pre 1 godinu

Prosao sam GP Jabuka u prosli ponedeljak, 2h cekanja (!?) juce nazad 1:30. Apsolutno je sve na nasoj granicnoj policiji, radi se jako jako i nepotrebno sporo, kao da su u tihom strajku. 1 radi 5 gleda, onda oni kao malo rade pa se ubrza i tako u krug. Kod crnogoraca ide daleko daleko brze, "dobar dan, kuda idete, koliko vas je u autu?" date odgovor, srecan put i to je to, nema skeniranja nema pecata, nista......kod nas haos, ali haos. I tako na svim GP.....

bankar

pre 1 godinu

Vikend u Temišvaru. Naši teraju ceo autobus da izađe napolje, na "poklonjenje" buzdovanima bez dva dana škole što lupaju pečate (sat vremena). Rumunski carinik trčeći po 40 stepeni kupi pasoše, odnosi ih na pečatiranje i razdeljuje ih nazad (20 minuta). Korumpirana država, korumpirani službenici, sve zrelo za otkaze i okopavanje krompira do kraja života.

milan

pre 1 godinu

Zato ja krenem iz BG oko ponoći. Em nema vrućine, em nema gužve, em deca spavaju a na Jabuci, oko 5 ujutro ili nema čekanja ili ima par automobila oko nas.
Putujte noću, lakše je, brže i sigurnije.
(Neko iz mase, 08. avgust 2022 12:02)

Brze da ali za vecinu nesigurnije. Ne mogu svi da budu dovoljno odmorni i naspavani za celonocnu voznju. To nije prirodno. Svaka cast vozacima koji to laganica bez ikakvih problema odradjuju. 00, 01, i 02 nije toliko opasno vreme ali zato 03, 04 i 05 zna da bude veoma opasno vreme. 04 je najgore vreme.

Johny Grobar

pre 1 godinu

Ja u subotu cekao 8.5 sati u batrovcima. Jedva sam se dogegao do Knina tog dana. Krenuo iz bg u 6am i stigao u knin 1 posle ponoci... strasno

догодине

pre 1 godinu

Драги сународници (дакле, ова порука је намењена Србима, други слободно нека је занемаре), суштина проблема је што ова граница уопште постоји! А да подсетим, не тако давно није је било, треба заједно да радимо да је никада више не буде...

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Zašto JEDINO naša policija izvodi ljude iz autobusa, da moraš peške da prođeš da bi ti lupio pečat? Govorim o prelazu sa Makedonijom, ka Crnoj Gori me ne zanima. Da kaže čovek da nešto gledaju, nego mehanički uzimaju pasoše i lupaju pečate. Ponekad decu ostave da ne izlaze. I šta se time dobija? Samo se gubi vreme. Da kažemo da su Makedonci druga priča, pa to ne rade, ali grčka carina je deo EU sistema. I oni ne izvode ljude, a naši izvode. ZAŠTO?

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

naša granična policija bruka... jedan čovek radi... šefovi spavaju...
da mi je znati ko je načelnik granične policije....
verovatno je na odmoru ili ne izlazi iz Beograda....

sramota

bre

Paradox

pre 1 godinu

Kolone su nastale zbog Srpskih paradajz-pašteta-konzerva-paprika turista iz Srbije!! Srbijanski turisti su navalili sa punim gepecima i prikolicama hrane, a to je zabranjeno da se unosi u velikim količinama u CG!!! Paradajz turisti mogu samo da ulaze u Crnu Goru i Grčku, a sve druge države Evrope zabranili su ulaz Srpskim paradajz turistima!!!
(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)

Svasta bi ti napisao ali mi ne bi objavili komentar.

Cheda

pre 1 godinu

sta bre kukate, dodjem u intezu banku u Kruševac i čekam da udjem u nju 40 minuta...pa još 20 da sednem za šalter! Nepuna dva sata života izgubih i pitam se da li iko normalan ima račun kod njih...a onda shvatim da ovaj narod voli da čeka, voli da ga ugnjetavaju! Isto tako i sa granicsma ...

Gaja

pre 1 godinu

Juče u povratku preko Jabuke, bila je gužva, ali su više nego korektno odradili i CG i naši granični panduri: pogledali 4 LK, vratili za 15 sekundi i na oba mesta rekli "srećan put". Sve ukupno 35-40 minuta čekanja.
O koloni od Zlatibora do izlaska na autoput kod Čačka, neću da pričam... Katastrofa.

Beograd 011

pre 1 godinu

Nije lose ici na Novi Pazar pa na Rozaje. Iskreno meni je taj put i lepsi od zlatiborskog. Pri tom uvek je manja guzva nego preko Brodareva. Put je duzi zanemarljivo, ali je rastereceniji. Jedino sto je gradiliste dugo nekih 10km od CG granice do Rozaja, ali prodje se nekako, nije drama.

Takodje Jabuka nije losa alternativa. Bar dok se ne zavrsi famozni autoput. Ako ikad :(

MR

pre 1 godinu

Da smo bili pametniji pre 20 godina, što neko napisa, sada ne bi ni postojale granice!
(ne samo prema CG, 8. avgust 2022 13:35)

Srbi i pamet, daj molim te ........

Fino fino

pre 1 godinu

Prosao sam GP Jabuka u prosli ponedeljak, 2h cekanja (!?) juce nazad 1:30. Apsolutno je sve na nasoj granicnoj policiji, radi se jako jako i nepotrebno sporo, kao da su u tihom strajku. 1 radi 5 gleda, onda oni kao malo rade pa se ubrza i tako u krug. Kod crnogoraca ide daleko daleko brze, "dobar dan, kuda idete, koliko vas je u autu?" date odgovor, srecan put i to je to, nema skeniranja nema pecata, nista......kod nas haos, ali haos. I tako na svim GP.....
(Alan Ford, 08. avgust 2022 11:44)

Trebali smo da uzmemo vaucer pa u Vrnjacku Banju onda ne bi ovog haosa bilo hahahahhahahaha

ludak

pre 1 godinu

problem je sto ne zavrsavaju granicni prelaz vec 2-3 godine, druga stvar uradjen je tako da ne znas gde ides, dok je u CG granicni prelaz kao naplatna rampa na auto-putu, sve jasno, pregledno, ide brzo i nemas celanje duze od 15min, pricam iz iskustva.

Džoni

pre 1 godinu

Kad vidim koliko mi Srbi volimo more, pitam se kako smo onda tako "lako" odustali od Dalmacije i Crne Gore? Po ovome bi bilo logično da smo se za more borili do poslednjeg srbina.

Vladimir

pre 1 godinu

Smeniti direktora carinske policije i sve odgovorne. Nekada se ta granica prelazila, a da ljudi nisu znali da ona tu postoji i sve je bilo ok.
Šta je običan narod dobio podelom jedne države na dve.

zare

pre 1 godinu

Kome je trebala ova granica?
(iskvarena verzija austrijskog, 8. avgust 2022 13:24)

Amerima, da nas podele i zavađaju na sve načine. Odlazak na more je jedan od tih načina.

kole

pre 1 godinu

max
Kazes da si zakasnio na trku F1, a krenuo si optimisticki u 1 ujutru. na dan trke. Ja sam bio 5 puta i uvek smo isli u subotu. Kad dodjemo u Budimpestu izblejimo po gradu, veceramo i pravo na ring. Tamo zabave koliko hoces. Pivo i kobasice, pijani nemacki bajkeri divljaju pod satorima, naroda iz cele Evrope u dobrom raspolozenju, rok koncerti. Spavamo u kolima koja parkiramo u blizini staze, a sutra zna se. Ovo sa granicama je standard za nase carinike koji su se uvek trudili da ti ogade Srbiju. Vise su oni naroda oterali u emigraciju, nego ekonomske krize koje traju zauvek.

pera

pre 1 godinu

I onda da idem na to njihovo usrano more! Da me teraju puškom, ne bih letovao u CG, a ponajviše zbog zaraze od fekalijama zagovnanog mora!:(
(Smuleco, 08. avgust 2022 15:21)
kakve veze ima njihovo more sa nasim sporim carinicima? i takvi koji komentarisu ovako obicno se kupaju u lokalnom jezeru jer ne mogu da priuste nista vise pa su besni

EUFORIJA

pre 1 godinu

Crna Gora je ove godine top destinacija, vrlo posećena.Mogu da joj zavide Grcka, Hrvatska i ostale mediteranske zemlje na broju turista.
(mister, 08. avgust 2022 11:28)
Burazeru, koliko samo turista dodje u Severnu Grcku toliko u Crnoj Gori ne bude za celu sezonu.

mister

pre 1 godinu

Crna Gora je ove godine top destinacija, vrlo posećena.Mogu da joj zavide Grcka, Hrvatska i ostale mediteranske zemlje na broju turista.
(mister, 08. avgust 2022 11:28)
Burazeru, koliko samo turista dodje u Severnu Grcku toliko u Crnoj Gori ne bude za celu sezonu.
(EUFORIJA, 08. avgust 2022 12:05)
Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.

ns posmatrac

pre 1 godinu

Pa po B92 anketi CG je na 3. mestu kao destinacija za letovanje.
Grcka, Hrvatska pa CG i to su glavne destinacije.

U CG se u prvoj nedelji avgusta - znaci sa zakasnjenjem od 10-dana napunilo ali nije to jos na nivou od prosle godine.

Sto se tice granice tu je glavni problem sporost na srpskoj strani tj srpska policija sporo radi i nema dovoljne kapacitete.

Namesnik

pre 1 godinu

Problem stvaraju sluzbenici na nasoj granici, izuzetno su spori i bezobrazni. Jedan radi a dvojica odmaraju u onim kontejnerima sa spediterima.

Burgija

pre 1 godinu

Zašto JEDINO naša policija izvodi ljude iz autobusa, da moraš peške da prođeš da bi ti lupio pečat? Govorim o prelazu sa Makedonijom, ka Crnoj Gori me ne zanima. Da kaže čovek da nešto gledaju, nego mehanički uzimaju pasoše i lupaju pečate. Ponekad decu ostave da ne izlaze. I šta se time dobija? Samo se gubi vreme. Da kažemo da su Makedonci druga priča, pa to ne rade, ali grčka carina je deo EU sistema. I oni ne izvode ljude, a naši izvode. ZAŠTO?
(Toto-ko-tunjo, 08. avgust 2022 12:18
Zato što naši rade kako treba. I kad ulazis busom u Mađarsku, Bugarsku ili Hrvatsku isto svi izlaze. Samo Makedonija i Grčka ne rade, nego smandrljaju.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Zato ja krenem iz BG oko ponoći. Em nema vrućine, em nema gužve, em deca spavaju a na Jabuci, oko 5 ujutro ili nema čekanja ili ima par automobila oko nas.
Putujte noću, lakše je, brže i sigurnije.

Mile

pre 1 godinu

Ovo je tuga da svakog avgusta bude ista priča. I mi i susedi smo jadni kad ne možemo granični prelaz da organizujemo. Ljudi idu na godišnji odmor da se malo relaksiraju za celogidišnju patnju i onda se pate i u odlasku i u povratku po 5 sati sa sve malom decom udišući auspuhe na vrućini. Sram vas bilo političari dve kabine više i tri zaposlena lica više u špicu sezone ne možete da obezbedite!

Paradox

pre 1 godinu

Zato ja krenem iz BG oko ponoći. Em nema vrućine, em nema gužve, em deca spavaju a na Jabuci, oko 5 ujutro ili nema čekanja ili ima par automobila oko nas.
Putujte noću, lakše je, brže i sigurnije.
(Neko iz mase, 08. avgust 2022 12:02)

Brze da ali za vecinu nesigurnije. Ne mogu svi da budu dovoljno odmorni i naspavani za celonocnu voznju. To nije prirodno. Svaka cast vozacima koji to laganica bez ikakvih problema odradjuju. 00, 01, i 02 nije toliko opasno vreme ali zato 03, 04 i 05 zna da bude veoma opasno vreme. 04 je najgore vreme.
(milan, 08. avgust 2022 12:50)

Ja sam isao preko Bosne, Ham pijesak, Trebinje.. Vozio sam nocu, malo smo prespali oko 3h pa nastavili dalje. Ok je.
Jedina mana nocne voznje je ukoliko dodje do kvara na vozilu, nemate gde da popravite, imate cimanje.

mister

pre 1 godinu

Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 8. avgust 2022 12:40)

Top 10 zemalja s najvećim brojem turista po glavi stanovnika

1. Island – 6,52 turista/stanovnik

2. Hrvatska – 3,78 turista/stanovnik

3. Bahami – 3,56 turista/stanovnik

4. Austrija – 3,34 turista/stanovnik

5. Crna Gora – 3,02 turista/stanovnik

6. Cipar – 3,01 turista/stanovnik

7. Grčka – 2,53 turista/stanovnik

8. Estonija – 2,47 turista/stanovnik

9. Irska – 2,15 turista/stanovnik
(Umka, 08. avgust 2022 14:08)

Eto vidis, CCrna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 8. avgust 2022 12:40)

Top 10 zemalja s najvećim brojem turista po glavi stanovnika

1. Island – 6,52 turista/stanovnik

2. Hrvatska – 3,78 turista/stanovnik

3. Bahami – 3,56 turista/stanovnik

4. Austrija – 3,34 turista/stanovnik

5. Crna Gora – 3,02 turista/stanovnik

6. Cipar – 3,01 turista/stanovnik

7. Grčka – 2,53 turista/stanovnik

8. Estonija – 2,47 turista/stanovnik

9. Irska – 2,15 turista/stanovnik
(Umka, 08. avgust 2022 14:08)

Crna Gora peta na svetu po broju turista po glavi stanovnika, a turizam je najprofitabilnija privredna grana. Da smo peti i svetu bar u pljuvanju u dalj, pa gde bi nam bio kraj, ovako se svima okolo smejemo i potcenjukemo, a najgori smo u svemu.

Bokius

pre 1 godinu

На граничним прелазима би требало отворити траке само за грађане Србије. Такође, при изласку из земље и не треба пасошка контрола. Ако из Енглеске и Америке може да се изађе без пасошке контроле, што не би могло и из Србије. Поготово на аеродрому, мада тамо и нема гужве. Додуше, сад су на аеродрому уместо финих девојака и момака на пасошку контролу ставили неке намргођене, дебеле, ћелаве билмезе, ваљда да људима буде драже кад изађу из земље.

нс бој

pre 1 godinu

Иживљавање над сопственим грађанима,цео живот иста прича.Изненадиле их гужве за време одмора,распуста,изненадио нас снег зими,кише на јесен и пролеће,све нас затекне и изненади.

Carke

pre 1 godinu

Vikend u Temišvaru. Naši teraju ceo autobus da izađe napolje, na "poklonjenje" buzdovanima bez dva dana škole što lupaju pečate (sat vremena). Rumunski carinik trčeći po 40 stepeni kupi pasoše, odnosi ih na pečatiranje i razdeljuje ih nazad (20 minuta). Korumpirana država, korumpirani službenici, sve zrelo za otkaze i okopavanje krompira do kraja života.
(bankar, 8. avgust 2022 12:48)

To kad bi se ti pitao. Nama, političarima i uspešnim ljudima bez obzira da li zidaju zgrade na crno ili diluju i i jedno i drugo baš nam ovakva država odgovara. Mi smo je uredili za sebe a vama ako ne valja znate gde su vrata.

fleš

pre 1 godinu

Eto, Srbi su čekali avgust. Na konto prethodne vesti da su Srbi batalili CG. Ok, nisu svi iz Srb ali većina verujem da jeste
(Bradonja, 08. avgust 2022 11:39)

10km je nekih 1000 vozila u idealnom slučaju u jednoj traci... Pa minus kamioni i tranzit odnosno poslovni put, nekih 800 vozila. Bogami opasna najezda turista, ne znam ima li kapaciteta...

Toyota owner

pre 1 godinu

U CG sam otišao u ponedeljak ( pre 14 dana ), krenuo iz BG oko 15 časova i u Herceg Novom bio oko ponoći. Išao sam preko Višegrada. Na graničnom prelazu ka Višegradu sam čekao ukupno 10 minuta (za obe kontrole ), a izmedju Trebinja i HN ni jednoga minuta.
Juče sam se vratio iz CG. Krenuo iz HN u šest ujutro. Izmedju HN i Trebinja sam čekao ukupno 5 minuta, a posle oko 10 minuta da predjem iz BiH u Srbiju. Bio u BG oko 14.30.
Ali, juče jeste bila vidna gužva na granicama u kontra smeru ( ka CG ), po oko 500 metara kolona na obe granice.

Neo@

pre 1 godinu

Seničić reče da manje Srba ima na letovanju sad U Crnoj Gori?!?!
U prilogu onog što rekoh, mnogo ljudi iz Srbije idu dole u svojoj režiji i nemoguće je sve tačno prebrojati koliko ih bude na moru. Može prilikom prelaska granice odrediti približno, ali shodno tome, još mi nije jasno zbog čega se svaki čovek mora evindetirati, lupiti mu pečat u pasoš i slično.
Svako ko je išao za Grčku, zna da Grci samo odmahnu rukom na granici kad bude velika gužva i niti lupaju pečat u pasošu, niti ti šta traže.

Neso

pre 1 godinu

Neznam sto svi smatraju CG kao neprijateljsku drzavu. Pa jeste vi zaboravili kolko tamo zivi najiskrenih srba i kolko tamo zivi prijateljskih crnogoraca.. pa kad cujem ove komentare da treba staviti zid na granici sa cg najezim se!!!

Alex

pre 1 godinu

Grčka nije najposjećenija, to je Hrvatska
Grčka je imala 2019. 35 milijuna gostiju.
Hrvatska je u to vrijeme imala 20 milijuna gostiju. Hrvatska ima 3,8 milijuna ljudi a Grčka 10,7. Računajte onda omjer hrvatska 5 po stanovniku a Grčka 3. Dakle računica je jasna Hrvatska je daleko najposjećenija zemlja na kopnu i moru prema broju stanovnika.
(omniameamecumporto, 08. avgust 2022 16:22)

Koga briga za racunicu po broju stanovnika majke ti. Ocemo onda malo o geografiji? Koliko je Hrvatska pri ruci evropskim zemljama i koliko bliza od Grcke? Grcka ima ogromnu obalu i zato ima i vise turista i zato Hrvatska ne moze da se poredi sa njom. Ende.

genijalac

pre 1 godinu

Putujem avionom. Nikada ne čekam.
(Petar, 08

cekas u guzvi u taksiju od kruznog do aerodroma tivat u oba smera je kolaps svaki dan

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Eto, Srbi su čekali avgust. Na konto prethodne vesti da su Srbi batalili CG. Ok, nisu svi iz Srb ali većina verujem da jeste
(Bradonja, 08. avgust 2022 11:39)

Druže, to što ka CG radi jedna traka, a ka Grčkoj sedam, pa se stvori gužva, i nije neki način da pokažu "posećenost".

Slovenac

pre 1 godinu

To je zato, jer zemlja Cvorovica nema doboljan broj prelaza sa susednim drzavama. SLO je 3x manja,a ima nekih 100 prelaza granicnih. Ne ubrajajuci one koje koriste seljaci ili planinari. Koje vi i nemate, to je kod vas hapsenje odmah.

Eusebio

pre 1 godinu

To je zato, jer zemlja Cvorovica nema doboljan broj prelaza sa susednim drzavama. SLO je 3x manja,a ima nekih 100 prelaza granicnih. Ne ubrajajuci one koje koriste seljaci ili planinari. Koje vi i nemate, to je kod vas hapsenje odmah.
(Slovenac, 8. avgust 2022 14:43
Kroz istoriju smo se hrabro borili da bi smo definisali i sačuvali svoje granice ali vama je malo teško da to shvatite pošo kod vas to nije bio slučaj..Nazdravlje fantja!

Milojko

pre 1 godinu

Pre 10 dana se vratio, oba prleska na CG strani po 7-10 min., na Srbijanskoj po 45 - 55 min. Na CG strani gledali i saobracajnu, na Srbijanskoj samo pasose, a da nisu provili ni u auto... E moja Srbijo...

mare

pre 1 godinu

Zar Srbi ne idu u Grcku i Tursku? Bese bas ovde vest.
14 letova dnevno iz Beograda plus autobuske i vozne linije. Ma jok, Srbi ne letuju u Crnoj Gori

mario

pre 1 godinu

pitam se kako smo onda tako "lako" odustali od Dalmacije i Crne Gore? Po ovome bi bilo logično da smo se za more borili do poslednjeg srbina.
(Džoni, 8. avgust 2022 14:53)
Pa nikad more nije bilo dio Srbije, a možemo samo misliti što bi napravili od mora da ga imate.

Mazohizam bez samopostovanja

pre 1 godinu

Oduvek je bila muka otici i vratiti se iz CG i van a kamoli u sezoni i to bilo kojim prevoznim sredstvom. Razloga ima puno. Ljudi pre svega. Zato meni nikada nije bilo jasno zasto ljudi odlaze u CG.

neko iz mase

pre 1 godinu

Krenuo danas, ponedeljak u 6h iz Sutomora i cekali na CG granici par minuta a na SR skoro 1h. I u kontra smeru bih rekao da je jos veca guzva. Usli u Srbiju u 9:45 !

hadžija

pre 1 godinu

(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)
što smo više siromašni, to se više forsiraju ovakvi komentari. čemu to???

Umka

pre 1 godinu

Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 8. avgust 2022 12:40)

Top 10 zemalja s najvećim brojem turista po glavi stanovnika

1. Island – 6,52 turista/stanovnik

2. Hrvatska – 3,78 turista/stanovnik

3. Bahami – 3,56 turista/stanovnik

4. Austrija – 3,34 turista/stanovnik

5. Crna Gora – 3,02 turista/stanovnik

6. Cipar – 3,01 turista/stanovnik

7. Grčka – 2,53 turista/stanovnik

8. Estonija – 2,47 turista/stanovnik

9. Irska – 2,15 turista/stanovnik

Еустахије

pre 1 godinu

Ако идете на тунел Созина рачунајте на додатна 2, 2 и по сата чекања и вожње крени стани у колони.
Зна да се загужва и код Матешева на улазу на ауто пут.

rani

pre 1 godinu

To je zato, jer zemlja Cvorovica nema doboljan broj prelaza sa susednim drzavama. SLO je 3x manja,a ima nekih 100 prelaza granicnih. Ne ubrajajuci one koje koriste seljaci ili planinari. Koje vi i nemate, to je kod vas hapsenje odmah.
(Slovenac, 08. avgust 2022 14:43)

Nisi ti video Sloveniju! Trolujes, ovde, siris mrznju, ne skidas se sa ovog portala, na sve moguce teme koristis da napljujes Srbiju, a sve mi se cini da je sanjas. Inace, tu granicu sa CG, nismo mi ni stvorili, vec Montenigeri, pa sad neka cekaju, a sa njima i ovi sto im letuju tamo.

Paradajz pašteta turista iz Ljiga

pre 1 godinu

Kolone su nastale zbog Srpskih paradajz-pašteta-konzerva-paprika turista iz Srbije!! Srbijanski turisti su navalili sa punim gepecima i prikolicama hrane, a to je zabranjeno da se unosi u velikim količinama u CG!!! Paradajz turisti mogu samo da ulaze u Crnu Goru i Grčku, a sve druge države Evrope zabranili su ulaz Srpskim paradajz turistima!!!

gomez

pre 1 godinu

Idite na Mehov Krš, tu se nikad ne čeka duže od pola sata. Problem nastaje posle prolaska granice, jer se put do Rožaja radi već godinama a stepen završenosti je bukvalno isti kao i kad se počelo sa radovima.

Slovenac

pre 1 godinu

@Eusebio: u ime mojih predaka, zahvalio bi ti se i za borbu za nase granice. Ali malko ste preterali u jednom momentu. Niti je prica o tome ovde. Vase zakonodavstvo/sudstvo i veliki stepen samovolje vase vlastele su ono sto vas koci u svemu. E Cvorovicka mentaliteta, svi spijunirate jedan za drugim dole. Ja sam odrastao 70ih, da mi neko nije dao pasos pre sluzenja JNA, podiglo bi se pola Ljubljane za mene u roku 3 dana. A u BG sam kasnije video (radio preko 8 godina kod vas), da ni 80ih nisu hteli izdavati momcima pasose u Srbiji, dok nisu odsluzili vojsku. Iako nisu imali zakonski osnov za to. Kontas razliku?

Leblebija

pre 1 godinu

Pa šta? Ne damo Kosovo po cenu čekanja na granici..... Vi biste u Šengen a nećete EU. Ne može! Ćuti i kuvajte se.
(Stavi me u cc, 8. avgust 2022 15:53)

Koliko autosovinista, to je strasno. Bas tako, Kosovo je Srbija, a redovi idi malo u HR i SLO da vidis redove na granicama u predvodju EU....

Vladimir

pre 1 godinu

pitam se kako smo onda tako "lako" odustali od Dalmacije i Crne Gore? Po ovome bi bilo logično da smo se za more borili do poslednjeg srbina.
(Džoni, 8. avgust 2022 14:53)

Da, bilo bi logično, ali u ovoj zemlji Srbiji nikad ništa nije išlo sa logikom...

Smuleco

pre 1 godinu

I onda da idem na to njihovo usrano more! Da me teraju puškom, ne bih letovao u CG, a ponajviše zbog zaraze od fekalijama zagovnanog mora!:(

Aleksa78

pre 1 godinu

Toto- ko - tunjo, Madjari isto. Ajde pokušaj se koncentrisati zašto je tako? Pošto neide, evo reći ću ti , da bi pregledali biometrijski otisak pod mašinom i proverili u bazi podataka . Eto , nije bilo komplikovano....

Po Vuku

pre 1 godinu

Brze da ali za vecinu nesigurnije. Ne mogu svi da budu dovoljno odmorni i naspavani za celonocnu voznju. To nije prirodno. Svaka cast vozacima koji to laganica bez ikakvih problema odradjuju. 00, 01, i 02 nije toliko opasno vreme ali zato 03, 04 i 05 zna da bude veoma opasno vreme. 04 je najgore vreme.
(milan, 08. avgust 2022 12:50)

Ja sam isao preko Bosne, Ham pijesak, Trebinje.. Vozio sam nocu, malo smo prespali oko 3h pa nastavili dalje. Ok je.
Jedina mana nocne voznje je ukoliko dodje do kvara na vozilu, nemate gde da popravite, imate cimanje.
(Paradox, 8. avgust 2022 13:13)

Lepo kaže čovek “za većinu”, šta nije jasno tu, čemu ja ovo, ja ono?
To što je napisao je hiljadu puta dokazano u raznoraznim istraživanjima, manjina je kao ti raspoložena da sama procenjuje kad mu je frka, pa da dremne na nekom stajalištu/parkingu usred noći ko zna gde. Pa što onda i ići noću aku ću da knjavam pored puta, ja radije kranem jutrom, pa ako mi je dug put, na sredini stanem u unapred rezervisani smeštaj za 20-30€ po danu i sledećeg jutra nastavim.
Kome nije frka u cugu, svaka čast i srećan put.

Milan

pre 1 godinu

CG je Srbiji najveći neprijatelj u regionu,more I'm totalni zagadjeno i tu granicu treba zauvek zatvoriti,s rodjaci preko njihove bratske Hrvatske.

hadžija

pre 1 godinu

(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)
što smo više siromašni, to se više forsiraju ovakvi komentari. čemu to???

svasta budale

pre 1 godinu

"Додуше, сад су на аеродрому уместо финих девојака и момака на пасошку контролу ставили неке намргођене, дебеле, ћелаве билмезе, ваљда да људима буде драже кад изађу из земље."

Pa fini momci i devojke ne diluju na utakmicama - morao je valjda negde da uhlebi svoje najbolje drugare.

Goran

pre 1 godinu

Ako u guzva pri povratku u Srb do 10 sati ,preporucujem put preko Albanije!
Birajte preko Kosovskog ili Makedonskog kod Struge.
Jacu preko Struge ako bas mora

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Grčka nije najposjećenija, to je Hrvatska
Grčka je imala 2019. 35 milijuna gostiju.
Hrvatska je u to vrijeme imala 20 milijuna gostiju. Hrvatska ima 3,8 milijuna ljudi a Grčka 10,7. Računajte onda omjer hrvatska 5 po stanovniku a Grčka 3. Dakle računica je jasna Hrvatska je daleko najposjećenija zemlja na kopnu i moru prema broju stanovnika.

hadžija

pre 1 godinu

(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)
što smo više siromašni, to se više forsiraju ovakvi komentari. čemu to???

Aleksa Vasić

pre 1 godinu

Granica u pravcu mora,malo više od pola sata. Naši nas baš brzo pustili...Crnogorci uradili šta moraju...to je to. Sozina i do Sutomora smo se okozili...barem sat i po i više od toga. Posle do Bara znatno brže. Autoput smo brzo prošli. Inače,ja se držim propisa i vozim punta. Nazad ćemo videti uskoro.

Aca

pre 1 godinu

Kpntrolisu izlaske uz zemlje ako neko ima neplacenu keku kaxnu, duguje drzavi za porez ili izvrsiteljima da ga odmah uhapse. Ne moze batice da dugujes ada udes na more. Nece da moze. Prvo sve platis dugive pa onda moze da odes a stosedrzavne administracije tice migu svi da odu nemiraju ni da se vrscaju

Tatko

pre 1 godinu

Kpntrolisu izlaske uz zemlje ako neko ima neplacenu keku kaxnu, duguje drzavi za porez ili izvrsiteljima da ga odmah uhapse. Ne moze batice da dugujes ada udes na more. Nece da moze. Prvo sve platis dugive pa onda moze da odes a stosedrzavne administracije tice migu svi da odu nemiraju ni da se vrscaju
(Aca, 08. avgust 2022 16:20)
Ne mogu to da urade u utorak? Pogledaju ko je šta dužan i naplati!? Ovako moraš da pređeš granicu da bi te uhvatili za utaju poreza npr.

Halo Bing...

pre 1 godinu

Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:
Ne znam, mene ovi Jevropski graničari uglavnom pitaju za cigarete i rakiju. Paštete i paradajz ne spominju, a gepek pun.

EUFORIJA

pre 1 godinu

Crna Gora je ove godine top destinacija, vrlo posećena.Mogu da joj zavide Grcka, Hrvatska i ostale mediteranske zemlje na broju turista.
(mister, 08. avgust 2022 11:28)
Burazeru, koliko samo turista dodje u Severnu Grcku toliko u Crnoj Gori ne bude za celu sezonu.
(EUFORIJA, 08. avgust 2022 12:05)
Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 08. avgust 2022 12:40)

Dodje 100 ljudi i Crna Gora je puna! Mala zemlja, brzo se napuni...

sky

pre 1 godinu

mario@ pastrovici, spic ,grbalj sve srbi od prije 800 i vise god i to je nase more. mi pastrovici smo srbi .prvi srpski bukvar je nastao u buljaricama manastir gradiste 1597 god. 57 ima samo crkva i manastira u pastrovicima. gledaj ti u tvoje more

Milan

pre 1 godinu

Bolje je da idu u Šćepan Polje, a najbolje da ne idu u CG uopšte. U Grčkoj kada se stvore gužve samo počnu da propuštaju vozila bez zaustavljanja iako su članica EU.
Sad se vidi koliko inicijativa za otvoreni balkan ima smisla.

kole

pre 1 godinu

mario
Raspitaj se koju ti je slavu slavio did pa ces videti ko je ziveo na obali osim zabara i Austrijanaca. To sto ti izlazi iz usta dok govoris je verzija srpskog jezika lipi moj.

Stella Maris

pre 1 godinu

Italijani i Francuzi, kao sto znamo imaju odmore 0d 15 avg do 1 sept. U najvecem broju. I sama sam bila u kolonama i pratila vesti, na kojima sam sa jezom gledala, ( pre kovida) u potpunosti zakrcene sve autoputeve Frncuske ka jugu zemlje. Verujem da su se ljudi osecali isto kao i ljudi na balkanskim granicama. Ono sto nije isto i sto ne razumem je vredjanje i okrivljavanje sa svih strana u nasoj medjusobnoj komunikaciji. Sigurna sam da se mnogo opravdanja moze ponuditi, ali mi se cini da vode u beznadje i corsokak. Ja zivim u Beogradu, odrasla sam u Splitu, i Herceg Novom, rodjena sam u selu u Sumadiji. Na zdravlje!

rebro

pre 1 godinu

@Max, čekao si 12 sati na Horgošu jer ne umeš da koristiš internet. Da umeš našao bi aplikaciju Border-Watcher koja ti u realnom vremenu pokayuje stanje na putevima. I umesto da čekaš na Horgošu pola dana lepo se odvezeš do Sombora i prelaza Bački breg koji je sat ipo udaljen od auto-puta. Pređeš granice za 8 minuta i voziš dalje.

Paradajz pašteta turista iz Ljiga

pre 1 godinu

Kolone su nastale zbog Srpskih paradajz-pašteta-konzerva-paprika turista iz Srbije!! Srbijanski turisti su navalili sa punim gepecima i prikolicama hrane, a to je zabranjeno da se unosi u velikim količinama u CG!!! Paradajz turisti mogu samo da ulaze u Crnu Goru i Grčku, a sve druge države Evrope zabranili su ulaz Srpskim paradajz turistima!!!

Smuleco

pre 1 godinu

I onda da idem na to njihovo usrano more! Da me teraju puškom, ne bih letovao u CG, a ponajviše zbog zaraze od fekalijama zagovnanog mora!:(

Milan

pre 1 godinu

CG je Srbiji najveći neprijatelj u regionu,more I'm totalni zagadjeno i tu granicu treba zauvek zatvoriti,s rodjaci preko njihove bratske Hrvatske.

Burgija

pre 1 godinu

Zašto JEDINO naša policija izvodi ljude iz autobusa, da moraš peške da prođeš da bi ti lupio pečat? Govorim o prelazu sa Makedonijom, ka Crnoj Gori me ne zanima. Da kaže čovek da nešto gledaju, nego mehanički uzimaju pasoše i lupaju pečate. Ponekad decu ostave da ne izlaze. I šta se time dobija? Samo se gubi vreme. Da kažemo da su Makedonci druga priča, pa to ne rade, ali grčka carina je deo EU sistema. I oni ne izvode ljude, a naši izvode. ZAŠTO?
(Toto-ko-tunjo, 08. avgust 2022 12:18
Zato što naši rade kako treba. I kad ulazis busom u Mađarsku, Bugarsku ili Hrvatsku isto svi izlaze. Samo Makedonija i Grčka ne rade, nego smandrljaju.

Mazohizam bez samopostovanja

pre 1 godinu

Oduvek je bila muka otici i vratiti se iz CG i van a kamoli u sezoni i to bilo kojim prevoznim sredstvom. Razloga ima puno. Ljudi pre svega. Zato meni nikada nije bilo jasno zasto ljudi odlaze u CG.

EUFORIJA

pre 1 godinu

Crna Gora je ove godine top destinacija, vrlo posećena.Mogu da joj zavide Grcka, Hrvatska i ostale mediteranske zemlje na broju turista.
(mister, 08. avgust 2022 11:28)
Burazeru, koliko samo turista dodje u Severnu Grcku toliko u Crnoj Gori ne bude za celu sezonu.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Zato ja krenem iz BG oko ponoći. Em nema vrućine, em nema gužve, em deca spavaju a na Jabuci, oko 5 ujutro ili nema čekanja ili ima par automobila oko nas.
Putujte noću, lakše je, brže i sigurnije.

mister

pre 1 godinu

Crna Gora je ove godine top destinacija, vrlo posećena.Mogu da joj zavide Grcka, Hrvatska i ostale mediteranske zemlje na broju turista.
(mister, 08. avgust 2022 11:28)
Burazeru, koliko samo turista dodje u Severnu Grcku toliko u Crnoj Gori ne bude za celu sezonu.
(EUFORIJA, 08. avgust 2022 12:05)
Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.

догодине

pre 1 godinu

Драги сународници (дакле, ова порука је намењена Србима, други слободно нека је занемаре), суштина проблема је што ова граница уопште постоји! А да подсетим, не тако давно није је било, треба заједно да радимо да је никада више не буде...

Eusebio

pre 1 godinu

To je zato, jer zemlja Cvorovica nema doboljan broj prelaza sa susednim drzavama. SLO je 3x manja,a ima nekih 100 prelaza granicnih. Ne ubrajajuci one koje koriste seljaci ili planinari. Koje vi i nemate, to je kod vas hapsenje odmah.
(Slovenac, 8. avgust 2022 14:43
Kroz istoriju smo se hrabro borili da bi smo definisali i sačuvali svoje granice ali vama je malo teško da to shvatite pošo kod vas to nije bio slučaj..Nazdravlje fantja!

rani

pre 1 godinu

To je zato, jer zemlja Cvorovica nema doboljan broj prelaza sa susednim drzavama. SLO je 3x manja,a ima nekih 100 prelaza granicnih. Ne ubrajajuci one koje koriste seljaci ili planinari. Koje vi i nemate, to je kod vas hapsenje odmah.
(Slovenac, 08. avgust 2022 14:43)

Nisi ti video Sloveniju! Trolujes, ovde, siris mrznju, ne skidas se sa ovog portala, na sve moguce teme koristis da napljujes Srbiju, a sve mi se cini da je sanjas. Inace, tu granicu sa CG, nismo mi ni stvorili, vec Montenigeri, pa sad neka cekaju, a sa njima i ovi sto im letuju tamo.

mario

pre 1 godinu

pitam se kako smo onda tako "lako" odustali od Dalmacije i Crne Gore? Po ovome bi bilo logično da smo se za more borili do poslednjeg srbina.
(Džoni, 8. avgust 2022 14:53)
Pa nikad more nije bilo dio Srbije, a možemo samo misliti što bi napravili od mora da ga imate.

Alex

pre 1 godinu

Grčka nije najposjećenija, to je Hrvatska
Grčka je imala 2019. 35 milijuna gostiju.
Hrvatska je u to vrijeme imala 20 milijuna gostiju. Hrvatska ima 3,8 milijuna ljudi a Grčka 10,7. Računajte onda omjer hrvatska 5 po stanovniku a Grčka 3. Dakle računica je jasna Hrvatska je daleko najposjećenija zemlja na kopnu i moru prema broju stanovnika.
(omniameamecumporto, 08. avgust 2022 16:22)

Koga briga za racunicu po broju stanovnika majke ti. Ocemo onda malo o geografiji? Koliko je Hrvatska pri ruci evropskim zemljama i koliko bliza od Grcke? Grcka ima ogromnu obalu i zato ima i vise turista i zato Hrvatska ne moze da se poredi sa njom. Ende.

fleš

pre 1 godinu

Eto, Srbi su čekali avgust. Na konto prethodne vesti da su Srbi batalili CG. Ok, nisu svi iz Srb ali većina verujem da jeste
(Bradonja, 08. avgust 2022 11:39)

10km je nekih 1000 vozila u idealnom slučaju u jednoj traci... Pa minus kamioni i tranzit odnosno poslovni put, nekih 800 vozila. Bogami opasna najezda turista, ne znam ima li kapaciteta...

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Zašto JEDINO naša policija izvodi ljude iz autobusa, da moraš peške da prođeš da bi ti lupio pečat? Govorim o prelazu sa Makedonijom, ka Crnoj Gori me ne zanima. Da kaže čovek da nešto gledaju, nego mehanički uzimaju pasoše i lupaju pečate. Ponekad decu ostave da ne izlaze. I šta se time dobija? Samo se gubi vreme. Da kažemo da su Makedonci druga priča, pa to ne rade, ali grčka carina je deo EU sistema. I oni ne izvode ljude, a naši izvode. ZAŠTO?

zare

pre 1 godinu

Kome je trebala ova granica?
(iskvarena verzija austrijskog, 8. avgust 2022 13:24)

Amerima, da nas podele i zavađaju na sve načine. Odlazak na more je jedan od tih načina.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Grčka nije najposjećenija, to je Hrvatska
Grčka je imala 2019. 35 milijuna gostiju.
Hrvatska je u to vrijeme imala 20 milijuna gostiju. Hrvatska ima 3,8 milijuna ljudi a Grčka 10,7. Računajte onda omjer hrvatska 5 po stanovniku a Grčka 3. Dakle računica je jasna Hrvatska je daleko najposjećenija zemlja na kopnu i moru prema broju stanovnika.

Džoni

pre 1 godinu

Kad vidim koliko mi Srbi volimo more, pitam se kako smo onda tako "lako" odustali od Dalmacije i Crne Gore? Po ovome bi bilo logično da smo se za more borili do poslednjeg srbina.

Milojko

pre 1 godinu

Pre 10 dana se vratio, oba prleska na CG strani po 7-10 min., na Srbijanskoj po 45 - 55 min. Na CG strani gledali i saobracajnu, na Srbijanskoj samo pasose, a da nisu provili ni u auto... E moja Srbijo...

Carke

pre 1 godinu

Vikend u Temišvaru. Naši teraju ceo autobus da izađe napolje, na "poklonjenje" buzdovanima bez dva dana škole što lupaju pečate (sat vremena). Rumunski carinik trčeći po 40 stepeni kupi pasoše, odnosi ih na pečatiranje i razdeljuje ih nazad (20 minuta). Korumpirana država, korumpirani službenici, sve zrelo za otkaze i okopavanje krompira do kraja života.
(bankar, 8. avgust 2022 12:48)

To kad bi se ti pitao. Nama, političarima i uspešnim ljudima bez obzira da li zidaju zgrade na crno ili diluju i i jedno i drugo baš nam ovakva država odgovara. Mi smo je uredili za sebe a vama ako ne valja znate gde su vrata.

Slovenac

pre 1 godinu

To je zato, jer zemlja Cvorovica nema doboljan broj prelaza sa susednim drzavama. SLO je 3x manja,a ima nekih 100 prelaza granicnih. Ne ubrajajuci one koje koriste seljaci ili planinari. Koje vi i nemate, to je kod vas hapsenje odmah.

MR

pre 1 godinu

Da smo bili pametniji pre 20 godina, što neko napisa, sada ne bi ni postojale granice!
(ne samo prema CG, 8. avgust 2022 13:35)

Srbi i pamet, daj molim te ........

Paradox

pre 1 godinu

Kolone su nastale zbog Srpskih paradajz-pašteta-konzerva-paprika turista iz Srbije!! Srbijanski turisti su navalili sa punim gepecima i prikolicama hrane, a to je zabranjeno da se unosi u velikim količinama u CG!!! Paradajz turisti mogu samo da ulaze u Crnu Goru i Grčku, a sve druge države Evrope zabranili su ulaz Srpskim paradajz turistima!!!
(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)

Svasta bi ti napisao ali mi ne bi objavili komentar.

Aleksa78

pre 1 godinu

Toto- ko - tunjo, Madjari isto. Ajde pokušaj se koncentrisati zašto je tako? Pošto neide, evo reći ću ti , da bi pregledali biometrijski otisak pod mašinom i proverili u bazi podataka . Eto , nije bilo komplikovano....

bankar

pre 1 godinu

Vikend u Temišvaru. Naši teraju ceo autobus da izađe napolje, na "poklonjenje" buzdovanima bez dva dana škole što lupaju pečate (sat vremena). Rumunski carinik trčeći po 40 stepeni kupi pasoše, odnosi ih na pečatiranje i razdeljuje ih nazad (20 minuta). Korumpirana država, korumpirani službenici, sve zrelo za otkaze i okopavanje krompira do kraja života.

Alan Ford

pre 1 godinu

Prosao sam GP Jabuka u prosli ponedeljak, 2h cekanja (!?) juce nazad 1:30. Apsolutno je sve na nasoj granicnoj policiji, radi se jako jako i nepotrebno sporo, kao da su u tihom strajku. 1 radi 5 gleda, onda oni kao malo rade pa se ubrza i tako u krug. Kod crnogoraca ide daleko daleko brze, "dobar dan, kuda idete, koliko vas je u autu?" date odgovor, srecan put i to je to, nema skeniranja nema pecata, nista......kod nas haos, ali haos. I tako na svim GP.....

Fino fino

pre 1 godinu

Prosao sam GP Jabuka u prosli ponedeljak, 2h cekanja (!?) juce nazad 1:30. Apsolutno je sve na nasoj granicnoj policiji, radi se jako jako i nepotrebno sporo, kao da su u tihom strajku. 1 radi 5 gleda, onda oni kao malo rade pa se ubrza i tako u krug. Kod crnogoraca ide daleko daleko brze, "dobar dan, kuda idete, koliko vas je u autu?" date odgovor, srecan put i to je to, nema skeniranja nema pecata, nista......kod nas haos, ali haos. I tako na svim GP.....
(Alan Ford, 08. avgust 2022 11:44)

Trebali smo da uzmemo vaucer pa u Vrnjacku Banju onda ne bi ovog haosa bilo hahahahhahahaha

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Eto, Srbi su čekali avgust. Na konto prethodne vesti da su Srbi batalili CG. Ok, nisu svi iz Srb ali većina verujem da jeste
(Bradonja, 08. avgust 2022 11:39)

Druže, to što ka CG radi jedna traka, a ka Grčkoj sedam, pa se stvori gužva, i nije neki način da pokažu "posećenost".

Vladimir

pre 1 godinu

Smeniti direktora carinske policije i sve odgovorne. Nekada se ta granica prelazila, a da ljudi nisu znali da ona tu postoji i sve je bilo ok.
Šta je običan narod dobio podelom jedne države na dve.

Bokius

pre 1 godinu

На граничним прелазима би требало отворити траке само за грађане Србије. Такође, при изласку из земље и не треба пасошка контрола. Ако из Енглеске и Америке може да се изађе без пасошке контроле, што не би могло и из Србије. Поготово на аеродрому, мада тамо и нема гужве. Додуше, сад су на аеродрому уместо финих девојака и момака на пасошку контролу ставили неке намргођене, дебеле, ћелаве билмезе, ваљда да људима буде драже кад изађу из земље.

Milan

pre 1 godinu

Bolje je da idu u Šćepan Polje, a najbolje da ne idu u CG uopšte. U Grčkoj kada se stvore gužve samo počnu da propuštaju vozila bez zaustavljanja iako su članica EU.
Sad se vidi koliko inicijativa za otvoreni balkan ima smisla.

Leblebija

pre 1 godinu

Pa šta? Ne damo Kosovo po cenu čekanja na granici..... Vi biste u Šengen a nećete EU. Ne može! Ćuti i kuvajte se.
(Stavi me u cc, 8. avgust 2022 15:53)

Koliko autosovinista, to je strasno. Bas tako, Kosovo je Srbija, a redovi idi malo u HR i SLO da vidis redove na granicama u predvodju EU....

Umka

pre 1 godinu

Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 8. avgust 2022 12:40)

Top 10 zemalja s najvećim brojem turista po glavi stanovnika

1. Island – 6,52 turista/stanovnik

2. Hrvatska – 3,78 turista/stanovnik

3. Bahami – 3,56 turista/stanovnik

4. Austrija – 3,34 turista/stanovnik

5. Crna Gora – 3,02 turista/stanovnik

6. Cipar – 3,01 turista/stanovnik

7. Grčka – 2,53 turista/stanovnik

8. Estonija – 2,47 turista/stanovnik

9. Irska – 2,15 turista/stanovnik

milan

pre 1 godinu

Zato ja krenem iz BG oko ponoći. Em nema vrućine, em nema gužve, em deca spavaju a na Jabuci, oko 5 ujutro ili nema čekanja ili ima par automobila oko nas.
Putujte noću, lakše je, brže i sigurnije.
(Neko iz mase, 08. avgust 2022 12:02)

Brze da ali za vecinu nesigurnije. Ne mogu svi da budu dovoljno odmorni i naspavani za celonocnu voznju. To nije prirodno. Svaka cast vozacima koji to laganica bez ikakvih problema odradjuju. 00, 01, i 02 nije toliko opasno vreme ali zato 03, 04 i 05 zna da bude veoma opasno vreme. 04 je najgore vreme.

mare

pre 1 godinu

Zar Srbi ne idu u Grcku i Tursku? Bese bas ovde vest.
14 letova dnevno iz Beograda plus autobuske i vozne linije. Ma jok, Srbi ne letuju u Crnoj Gori

EUFORIJA

pre 1 godinu

Crna Gora je ove godine top destinacija, vrlo posećena.Mogu da joj zavide Grcka, Hrvatska i ostale mediteranske zemlje na broju turista.
(mister, 08. avgust 2022 11:28)
Burazeru, koliko samo turista dodje u Severnu Grcku toliko u Crnoj Gori ne bude za celu sezonu.
(EUFORIJA, 08. avgust 2022 12:05)
Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 08. avgust 2022 12:40)

Dodje 100 ljudi i Crna Gora je puna! Mala zemlja, brzo se napuni...

Johny Grobar

pre 1 godinu

Ja u subotu cekao 8.5 sati u batrovcima. Jedva sam se dogegao do Knina tog dana. Krenuo iz bg u 6am i stigao u knin 1 posle ponoci... strasno

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

naša granična policija bruka... jedan čovek radi... šefovi spavaju...
da mi je znati ko je načelnik granične policije....
verovatno je na odmoru ili ne izlazi iz Beograda....

sramota

bre

pera

pre 1 godinu

I onda da idem na to njihovo usrano more! Da me teraju puškom, ne bih letovao u CG, a ponajviše zbog zaraze od fekalijama zagovnanog mora!:(
(Smuleco, 08. avgust 2022 15:21)
kakve veze ima njihovo more sa nasim sporim carinicima? i takvi koji komentarisu ovako obicno se kupaju u lokalnom jezeru jer ne mogu da priuste nista vise pa su besni

Aca

pre 1 godinu

Kpntrolisu izlaske uz zemlje ako neko ima neplacenu keku kaxnu, duguje drzavi za porez ili izvrsiteljima da ga odmah uhapse. Ne moze batice da dugujes ada udes na more. Nece da moze. Prvo sve platis dugive pa onda moze da odes a stosedrzavne administracije tice migu svi da odu nemiraju ni da se vrscaju

Vladimir

pre 1 godinu

pitam se kako smo onda tako "lako" odustali od Dalmacije i Crne Gore? Po ovome bi bilo logično da smo se za more borili do poslednjeg srbina.
(Džoni, 8. avgust 2022 14:53)

Da, bilo bi logično, ali u ovoj zemlji Srbiji nikad ništa nije išlo sa logikom...

Paradox

pre 1 godinu

Zato ja krenem iz BG oko ponoći. Em nema vrućine, em nema gužve, em deca spavaju a na Jabuci, oko 5 ujutro ili nema čekanja ili ima par automobila oko nas.
Putujte noću, lakše je, brže i sigurnije.
(Neko iz mase, 08. avgust 2022 12:02)

Brze da ali za vecinu nesigurnije. Ne mogu svi da budu dovoljno odmorni i naspavani za celonocnu voznju. To nije prirodno. Svaka cast vozacima koji to laganica bez ikakvih problema odradjuju. 00, 01, i 02 nije toliko opasno vreme ali zato 03, 04 i 05 zna da bude veoma opasno vreme. 04 je najgore vreme.
(milan, 08. avgust 2022 12:50)

Ja sam isao preko Bosne, Ham pijesak, Trebinje.. Vozio sam nocu, malo smo prespali oko 3h pa nastavili dalje. Ok je.
Jedina mana nocne voznje je ukoliko dodje do kvara na vozilu, nemate gde da popravite, imate cimanje.

mister

pre 1 godinu

Crna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 8. avgust 2022 12:40)

Top 10 zemalja s najvećim brojem turista po glavi stanovnika

1. Island – 6,52 turista/stanovnik

2. Hrvatska – 3,78 turista/stanovnik

3. Bahami – 3,56 turista/stanovnik

4. Austrija – 3,34 turista/stanovnik

5. Crna Gora – 3,02 turista/stanovnik

6. Cipar – 3,01 turista/stanovnik

7. Grčka – 2,53 turista/stanovnik

8. Estonija – 2,47 turista/stanovnik

9. Irska – 2,15 turista/stanovnik
(Umka, 08. avgust 2022 14:08)

Eto vidis, CCrna Gora ima 30 puta manje stanovnika od Grčke i najmanje 20 puta manje obale i niti jedno ostrvo za razliku od par stotina grčkih ostrva. Tako da u odnosu na Grčku, Hrvatsku i ostale zemlje je naposećenija, što teško pada nekima, ali šta da se radi.
(mister, 8. avgust 2022 12:40)

Top 10 zemalja s najvećim brojem turista po glavi stanovnika

1. Island – 6,52 turista/stanovnik

2. Hrvatska – 3,78 turista/stanovnik

3. Bahami – 3,56 turista/stanovnik

4. Austrija – 3,34 turista/stanovnik

5. Crna Gora – 3,02 turista/stanovnik

6. Cipar – 3,01 turista/stanovnik

7. Grčka – 2,53 turista/stanovnik

8. Estonija – 2,47 turista/stanovnik

9. Irska – 2,15 turista/stanovnik
(Umka, 08. avgust 2022 14:08)

Crna Gora peta na svetu po broju turista po glavi stanovnika, a turizam je najprofitabilnija privredna grana. Da smo peti i svetu bar u pljuvanju u dalj, pa gde bi nam bio kraj, ovako se svima okolo smejemo i potcenjukemo, a najgori smo u svemu.

kole

pre 1 godinu

max
Kazes da si zakasnio na trku F1, a krenuo si optimisticki u 1 ujutru. na dan trke. Ja sam bio 5 puta i uvek smo isli u subotu. Kad dodjemo u Budimpestu izblejimo po gradu, veceramo i pravo na ring. Tamo zabave koliko hoces. Pivo i kobasice, pijani nemacki bajkeri divljaju pod satorima, naroda iz cele Evrope u dobrom raspolozenju, rok koncerti. Spavamo u kolima koja parkiramo u blizini staze, a sutra zna se. Ovo sa granicama je standard za nase carinike koji su se uvek trudili da ti ogade Srbiju. Vise su oni naroda oterali u emigraciju, nego ekonomske krize koje traju zauvek.

Goran

pre 1 godinu

Ako u guzva pri povratku u Srb do 10 sati ,preporucujem put preko Albanije!
Birajte preko Kosovskog ili Makedonskog kod Struge.
Jacu preko Struge ako bas mora

ns posmatrac

pre 1 godinu

Pa po B92 anketi CG je na 3. mestu kao destinacija za letovanje.
Grcka, Hrvatska pa CG i to su glavne destinacije.

U CG se u prvoj nedelji avgusta - znaci sa zakasnjenjem od 10-dana napunilo ali nije to jos na nivou od prosle godine.

Sto se tice granice tu je glavni problem sporost na srpskoj strani tj srpska policija sporo radi i nema dovoljne kapacitete.

нс бој

pre 1 godinu

Иживљавање над сопственим грађанима,цео живот иста прича.Изненадиле их гужве за време одмора,распуста,изненадио нас снег зими,кише на јесен и пролеће,све нас затекне и изненади.

genijalac

pre 1 godinu

Putujem avionom. Nikada ne čekam.
(Petar, 08

cekas u guzvi u taksiju od kruznog do aerodroma tivat u oba smera je kolaps svaki dan

Beograd 011

pre 1 godinu

Nije lose ici na Novi Pazar pa na Rozaje. Iskreno meni je taj put i lepsi od zlatiborskog. Pri tom uvek je manja guzva nego preko Brodareva. Put je duzi zanemarljivo, ali je rastereceniji. Jedino sto je gradiliste dugo nekih 10km od CG granice do Rozaja, ali prodje se nekako, nije drama.

Takodje Jabuka nije losa alternativa. Bar dok se ne zavrsi famozni autoput. Ako ikad :(

Gaja

pre 1 godinu

Juče u povratku preko Jabuke, bila je gužva, ali su više nego korektno odradili i CG i naši granični panduri: pogledali 4 LK, vratili za 15 sekundi i na oba mesta rekli "srećan put". Sve ukupno 35-40 minuta čekanja.
O koloni od Zlatibora do izlaska na autoput kod Čačka, neću da pričam... Katastrofa.

Tatko

pre 1 godinu

Kpntrolisu izlaske uz zemlje ako neko ima neplacenu keku kaxnu, duguje drzavi za porez ili izvrsiteljima da ga odmah uhapse. Ne moze batice da dugujes ada udes na more. Nece da moze. Prvo sve platis dugive pa onda moze da odes a stosedrzavne administracije tice migu svi da odu nemiraju ni da se vrscaju
(Aca, 08. avgust 2022 16:20)
Ne mogu to da urade u utorak? Pogledaju ko je šta dužan i naplati!? Ovako moraš da pređeš granicu da bi te uhvatili za utaju poreza npr.

Neo@

pre 1 godinu

Seničić reče da manje Srba ima na letovanju sad U Crnoj Gori?!?!
U prilogu onog što rekoh, mnogo ljudi iz Srbije idu dole u svojoj režiji i nemoguće je sve tačno prebrojati koliko ih bude na moru. Može prilikom prelaska granice odrediti približno, ali shodno tome, još mi nije jasno zbog čega se svaki čovek mora evindetirati, lupiti mu pečat u pasoš i slično.
Svako ko je išao za Grčku, zna da Grci samo odmahnu rukom na granici kad bude velika gužva i niti lupaju pečat u pasošu, niti ti šta traže.

Neso

pre 1 godinu

Neznam sto svi smatraju CG kao neprijateljsku drzavu. Pa jeste vi zaboravili kolko tamo zivi najiskrenih srba i kolko tamo zivi prijateljskih crnogoraca.. pa kad cujem ove komentare da treba staviti zid na granici sa cg najezim se!!!

Toyota owner

pre 1 godinu

U CG sam otišao u ponedeljak ( pre 14 dana ), krenuo iz BG oko 15 časova i u Herceg Novom bio oko ponoći. Išao sam preko Višegrada. Na graničnom prelazu ka Višegradu sam čekao ukupno 10 minuta (za obe kontrole ), a izmedju Trebinja i HN ni jednoga minuta.
Juče sam se vratio iz CG. Krenuo iz HN u šest ujutro. Izmedju HN i Trebinja sam čekao ukupno 5 minuta, a posle oko 10 minuta da predjem iz BiH u Srbiju. Bio u BG oko 14.30.
Ali, juče jeste bila vidna gužva na granicama u kontra smeru ( ka CG ), po oko 500 metara kolona na obe granice.

Namesnik

pre 1 godinu

Problem stvaraju sluzbenici na nasoj granici, izuzetno su spori i bezobrazni. Jedan radi a dvojica odmaraju u onim kontejnerima sa spediterima.

Mile

pre 1 godinu

Ovo je tuga da svakog avgusta bude ista priča. I mi i susedi smo jadni kad ne možemo granični prelaz da organizujemo. Ljudi idu na godišnji odmor da se malo relaksiraju za celogidišnju patnju i onda se pate i u odlasku i u povratku po 5 sati sa sve malom decom udišući auspuhe na vrućini. Sram vas bilo političari dve kabine više i tri zaposlena lica više u špicu sezone ne možete da obezbedite!

Slovenac

pre 1 godinu

@Eusebio: u ime mojih predaka, zahvalio bi ti se i za borbu za nase granice. Ali malko ste preterali u jednom momentu. Niti je prica o tome ovde. Vase zakonodavstvo/sudstvo i veliki stepen samovolje vase vlastele su ono sto vas koci u svemu. E Cvorovicka mentaliteta, svi spijunirate jedan za drugim dole. Ja sam odrastao 70ih, da mi neko nije dao pasos pre sluzenja JNA, podiglo bi se pola Ljubljane za mene u roku 3 dana. A u BG sam kasnije video (radio preko 8 godina kod vas), da ni 80ih nisu hteli izdavati momcima pasose u Srbiji, dok nisu odsluzili vojsku. Iako nisu imali zakonski osnov za to. Kontas razliku?

ludak

pre 1 godinu

problem je sto ne zavrsavaju granicni prelaz vec 2-3 godine, druga stvar uradjen je tako da ne znas gde ides, dok je u CG granicni prelaz kao naplatna rampa na auto-putu, sve jasno, pregledno, ide brzo i nemas celanje duze od 15min, pricam iz iskustva.

hadžija

pre 1 godinu

(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)
što smo više siromašni, to se više forsiraju ovakvi komentari. čemu to???

Еустахије

pre 1 godinu

Ако идете на тунел Созина рачунајте на додатна 2, 2 и по сата чекања и вожње крени стани у колони.
Зна да се загужва и код Матешева на улазу на ауто пут.

svasta budale

pre 1 godinu

"Додуше, сад су на аеродрому уместо финих девојака и момака на пасошку контролу ставили неке намргођене, дебеле, ћелаве билмезе, ваљда да људима буде драже кад изађу из земље."

Pa fini momci i devojke ne diluju na utakmicama - morao je valjda negde da uhlebi svoje najbolje drugare.

gomez

pre 1 godinu

Idite na Mehov Krš, tu se nikad ne čeka duže od pola sata. Problem nastaje posle prolaska granice, jer se put do Rožaja radi već godinama a stepen završenosti je bukvalno isti kao i kad se počelo sa radovima.

hadžija

pre 1 godinu

(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)
što smo više siromašni, to se više forsiraju ovakvi komentari. čemu to???

Po Vuku

pre 1 godinu

Brze da ali za vecinu nesigurnije. Ne mogu svi da budu dovoljno odmorni i naspavani za celonocnu voznju. To nije prirodno. Svaka cast vozacima koji to laganica bez ikakvih problema odradjuju. 00, 01, i 02 nije toliko opasno vreme ali zato 03, 04 i 05 zna da bude veoma opasno vreme. 04 je najgore vreme.
(milan, 08. avgust 2022 12:50)

Ja sam isao preko Bosne, Ham pijesak, Trebinje.. Vozio sam nocu, malo smo prespali oko 3h pa nastavili dalje. Ok je.
Jedina mana nocne voznje je ukoliko dodje do kvara na vozilu, nemate gde da popravite, imate cimanje.
(Paradox, 8. avgust 2022 13:13)

Lepo kaže čovek “za većinu”, šta nije jasno tu, čemu ja ovo, ja ono?
To što je napisao je hiljadu puta dokazano u raznoraznim istraživanjima, manjina je kao ti raspoložena da sama procenjuje kad mu je frka, pa da dremne na nekom stajalištu/parkingu usred noći ko zna gde. Pa što onda i ići noću aku ću da knjavam pored puta, ja radije kranem jutrom, pa ako mi je dug put, na sredini stanem u unapred rezervisani smeštaj za 20-30€ po danu i sledećeg jutra nastavim.
Kome nije frka u cugu, svaka čast i srećan put.

kole

pre 1 godinu

mario
Raspitaj se koju ti je slavu slavio did pa ces videti ko je ziveo na obali osim zabara i Austrijanaca. To sto ti izlazi iz usta dok govoris je verzija srpskog jezika lipi moj.

Cheda

pre 1 godinu

sta bre kukate, dodjem u intezu banku u Kruševac i čekam da udjem u nju 40 minuta...pa još 20 da sednem za šalter! Nepuna dva sata života izgubih i pitam se da li iko normalan ima račun kod njih...a onda shvatim da ovaj narod voli da čeka, voli da ga ugnjetavaju! Isto tako i sa granicsma ...

hadžija

pre 1 godinu

(Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:37)
što smo više siromašni, to se više forsiraju ovakvi komentari. čemu to???

Aleksa Vasić

pre 1 godinu

Granica u pravcu mora,malo više od pola sata. Naši nas baš brzo pustili...Crnogorci uradili šta moraju...to je to. Sozina i do Sutomora smo se okozili...barem sat i po i više od toga. Posle do Bara znatno brže. Autoput smo brzo prošli. Inače,ja se držim propisa i vozim punta. Nazad ćemo videti uskoro.

sky

pre 1 godinu

mario@ pastrovici, spic ,grbalj sve srbi od prije 800 i vise god i to je nase more. mi pastrovici smo srbi .prvi srpski bukvar je nastao u buljaricama manastir gradiste 1597 god. 57 ima samo crkva i manastira u pastrovicima. gledaj ti u tvoje more

neko iz mase

pre 1 godinu

Krenuo danas, ponedeljak u 6h iz Sutomora i cekali na CG granici par minuta a na SR skoro 1h. I u kontra smeru bih rekao da je jos veca guzva. Usli u Srbiju u 9:45 !

Halo Bing...

pre 1 godinu

Paradajz pašteta turista iz Ljiga, 08. avgust 2022 12:
Ne znam, mene ovi Jevropski graničari uglavnom pitaju za cigarete i rakiju. Paštete i paradajz ne spominju, a gepek pun.

Stella Maris

pre 1 godinu

Italijani i Francuzi, kao sto znamo imaju odmore 0d 15 avg do 1 sept. U najvecem broju. I sama sam bila u kolonama i pratila vesti, na kojima sam sa jezom gledala, ( pre kovida) u potpunosti zakrcene sve autoputeve Frncuske ka jugu zemlje. Verujem da su se ljudi osecali isto kao i ljudi na balkanskim granicama. Ono sto nije isto i sto ne razumem je vredjanje i okrivljavanje sa svih strana u nasoj medjusobnoj komunikaciji. Sigurna sam da se mnogo opravdanja moze ponuditi, ali mi se cini da vode u beznadje i corsokak. Ja zivim u Beogradu, odrasla sam u Splitu, i Herceg Novom, rodjena sam u selu u Sumadiji. Na zdravlje!

rebro

pre 1 godinu

@Max, čekao si 12 sati na Horgošu jer ne umeš da koristiš internet. Da umeš našao bi aplikaciju Border-Watcher koja ti u realnom vremenu pokayuje stanje na putevima. I umesto da čekaš na Horgošu pola dana lepo se odvezeš do Sombora i prelaza Bački breg koji je sat ipo udaljen od auto-puta. Pređeš granice za 8 minuta i voziš dalje.