Subota, 25.06.2022.

Od 5 do 50 evra: Cene ležaljki u omiljenim letovalištima srpskih turista

Izvor: Blic

Od 5 do 50 evra: Cene ležaljki u omiljenim letovalištima srpskih turista IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

Neo@
Ja i moja ekipa nemamo potrebu za klasičnim ljetovanjem jer živimo na moru, ali koncem septembra obilazimo zemlje Mediterana, pa se usput zaletimo i do plaža. Sjećam se da smo na Rodosu sreli samo jedan par simpatičnih novosađana, a na Kreti samo Srbe - konobare.

pre 1 godinu

U Hrvatskoj u 90% slučajeva ne trebate iznajmljivati ležaljke jer je hlad borova besplatan. Koji puta se borovi nadvijaju nad morem. Tamo je veći problem za one koji se hoće sunčati.
Hlad od drveća je uvijek bolji od suncobrana koji se isto zna dosta ugrijati.
A ležaljke? Pa tko voli neka iznajmi iako ja ne ležim dovoljno dugo da bi mi ručnik bio neudoban. Nisam došao na plažu da bi ležao na ležaljci.

pre 1 godinu

Na Ciovu ( Hrvatska) veroali ili ne , dve lezaljke i suncobran 25 eura. Ko voli nek izvoli.
(Aaaaa

kud pišeš kad to nije tema - ovdje je riječ o omiljenim ljetovalištima srpskih turista !!!! nego jesi li smisleo kakav trik da mazneš ležaljke i zezneš ujkane ?

pre 1 godinu

Nezna cijene lezaljki u Hr. jer ih ne koristim, ali tko zeli moze ih unajmiti tako da mu iznajmkjivac postavi lezaljku gdje ima slibodno mjesto. Prazne i neiznajmljene lezaljke nemugu biti postavljene na plazi.

@Aaaaa
Lezaljke i suncobrani su porez za buda.e. Sto se mene tice da budu i 100€ po kompletu( dve lezaljke i suncobran) malo je. Ja na plazu idem od 06-10 ujutro ili eventualno od 17-20 popodne. Od plaznih rekvizita treba mi rucnik,kupace i novcanik. Dati za lezaljke nekoliko stotina € ili puno vise za baldahin moze samo neko bez moz.a. Pa za te pare ste mogli ostati nekoliko dana vise ili otici na fish piknik,ekskluzivnu veceru ili neki izlet. Bio sam na Hvaru na jednoj takvoj fensi plazi sa baldahinima. 100€ po osobi. Ali...za te pare osim lezaljki i baldahina dobijate koktel dobrodoslice, mineralnu vodu koliko god zelite, 2 sendvica od vrhunskih sastojaka, vocnu platu,masazu,2 velika rucnika i 4 mala, kabine za tusiranje toplom vodom,sampon,sapun i koktel za dovidjenja. To je value for money na koji stranci nemaju primjedbe. A ove seljacine koje uzmu u koncesiju 1/3 plaze i nacickaju ih lezaljkama moj dinar vidjeti nece. U HR 2/3 svake plaze mora biti slobodno za kupace koji ne zele lezaljke. To vrijedi i za hotelske plaze na koje moze doci tko zeli.

Posle 17h potpuno su BESPLATNE !

Ko ne zeli , ima slobodan deo iste plaze, peskir, suncobran svoj stavis i kupas se i uzivas.

pre 1 godinu

Ud duzno postovanje prema CG gde sam bio na moru 10e za lezaljke na vecini plaza je PRESKUPO, PREMNOGO, PRETERANO. Ali ok, njihova roba njihova cena. Ja tamo necu ići jer nemaju more kakvo imaju Grci. Kolima pre do Grcke nego Cg. Ja ne vidim NIJEDAN razlog sto bi neko tamo išao u odnosu npr na Grčku?

pre 1 godinu

Kad god sam bio u Grckoj (uglavnom Tasos) svaki vlasnik apartmana gde sam odsedao imao je nekoliko suncobrana i besplatno ih pozajmljivao gostima. Praktični za nošenje do plaže koja je 150 metara udaljena.
Sto da ne pozajmi, kad je od nas dvoje za 10 dana za apartman dobio 300-350 evra.

pre 1 godinu

Juce se vratio iz Crne Gore i mogu da kazem da na plazu "Plavi Horizonti" cena lezaljki iznosi 20 evra, baldahini 40 evra dok je prosle godine isto vreme bilo 10 evra a za baldahine nisam siguran!

Flash

Odeš prvi dan , dogovoriš cijenu skoro u pola za deset dana. E-mail si manje platio , em te ležaljka čeka i kad dođeš i u podne na plažu.

@Dunster
Tamo gde su nasi turisti pesak je pun pikavaca, kesica smokija i kora lubenice. Osim toga taj pesak zaliva more sa dosta fekalija. Pa ti uzivaj na pesku.

pre 1 godinu

Sto je razmak izmedju lezaljki veci, ti je najam skuplji, pa neka bira ko sta voli i kako hoce! P.S. u CG je prosle godine obavezno deo plaze ostajao slobodan, negde i skoro pola plaze, sto dugo vremena nije vidjeno. Svako ko je hteo, mogao je ostaviti peskir ili lezaljku na slobodan deo.

Dejan

Bio sam sa Zenom prosle Godine na Krfu mesto Kavos. 2 Lezaljke i Suncobran od Treske besplani uz Konzmaciju 2 pica, koje uzgred bilo receno i nije preskupo. Odmah preko brda Arkoudilas Beach PREDIVNA "divlja Plaza" 50 ljudi na 2 km Plaze jedan kafic koji Ledom hladi Pivo, struje nema. PS---Zalazak Sunca tamo je NEZABORAVAN. Zelim vam divan Odmor gde god bili da bili.

pre 1 godinu

Nije mi jasno, lezaljke i suncobrani bi trebali da budu u ceni hotelskog aranzmana? Za dvadeset godina letovanja mi ni jedan hotel nije naplatio lezaljku na plazi ili bazenu

DJ Ape

Bio sam zimus na Arubi, na celom ostrvu ležaljke su besplatne. Takođe, ne postoje “hotelske” plaže, na koje ne možeš da uđeš. Sve plaže su javne i besplatne. Raj na Zemlji, potpuno drugi svet u odnosu na grčke i crnogorske secikese i hohštaplere…

pre 1 godinu

Crna Gora - svaka plaža po zakonu ima 50% površine bez ležaljki. Zabodite suncobran koji možete kupiti za 10€ ako ga nemate, stavite 2 peškira i nema sekiracije.