1. Poslusajte me...ove drzave posetio gotovo full...
    Najljepsi gradovi
    Spanija-Leon(obavezno posjetiti)
    Toskana najljepsi dio ITALIJE,ko nije posetio Sienu,kao da nije ni putovao(trust me)...
    Francuska-Bordo...
    (1/1 true, 15. decembar 2021 00:20)

    # Link komentara

  2. Bilo koji grad u Japanu.Dubok naklon i kapu dole.👍
    (Zoc, 9. decembar 2021 18:44)

    # Link komentara

  3. Ne mogu da verujem da je neko napisao da u Berlinu nema šta da se vidi.

    Podeliću neke svoje utiske ispod.

    Lisabon - Nešto najlepše, kao kod kuće, a lepota sa svih strana. Grad u koji bih se vratio uvek.

    Milano - Precenjeno, da nema Duoma, ništa. Bolje posetite Firencu, jedan od meni lično najlepših gradova. Rim ne treba ni komentarisati, kao što reče neko ispod "svaki kamen je istorija".

    Pariz - Treba ga videti, ali kad neko napiše da mu je to omiljeni i najlepši grad steknem utisak da nije više nigde putovao.

    Marakeš - drugi svet, ali zanimljivo.

    Amsterdam, Madrid, Barsa - vrhunski gradovi. Prednost Madridu u odnosu na Barsu.

    Budimpešta - Iznenađenje, dobićete više nego što očekujete, lep grad. Jedino što su ljudi prilično nepristupačni.

    Istanbul - Vrlo potcenjen, sjajan grad koji mora da se doživi.

    Nikozija - Najveće razočarenje...

    Beč - Utegnuto, ali za moj ukus sterilno. Meni je lično bila zanimljivija Bratislava koje odmah pored. Slovaci prelepa i topla nacija.

    Što se tiče regiona:
    Podgorica - najružniji grad u kom sam bio
    Sarajevo - Baščaršija kao Avganistan, Trebević lep
    Zagreb - Wannabe Beč, sterilno, bez duše
    Split - lepota, sve preporuke
    Mostar - super
    Trebinje - more bez mora, lepota
    Skoplje - kič i užas, hrana vrhunska
    Sofija - Bgd za siromašne sa metroom

    Beograd je za mnoge gradove svet iako se utrkuju da ga pljunu.

    U planu su Sankt Peterburg, Valensija, Sevilja, Atina, Napulj i Baltik.
    (Traveler, 9. decembar 2021 11:48)

    # Link komentara

  4. Prag prelep, nedokuciv..znamenitosti na svakom koraku...Salcburg I okolina divan I romantican, Halstead...ostavlja bez teksta, Budimpesta divna, raskosna u svojim fasadama, Bratislava, stari grad mali, ususkana u istoriju, Karlove vari ti ukradu deo srca zauvek ...
    Ljubljana slatka, mirisi na cokoladu...
    Bec, prica istoriju u svakoj ulici , starinska spomen groblja , ko nije obisao, preporucujem
    (Ljiljana Vidovic, 9. decembar 2021 10:40)

    # Link komentara

  5. @ Makarije
    A jesi li čuo za nešto u Berlinu što se zove Muzejski otok - kompleks koji sadrži tri u svjetskim razmjerima prestižne muzejske institucije, a koji se nalazi na UNESCO listi? U Berlinu je i fenomenalna Nacionalna Galerija, zatim atraktivni arhitektonski prostori kao što su Sonny Centar (Berlinski filmski festival), zona oko Kazališta Marlene Ditrich i mnogi drugi.
    Priznajem, Berlin nije za svačiji ukus, ali ljubitelji umjetnosti, moderne arhitekture i melomani tu će u svakom slučaju doći na svoje.
    (juraj, 9. decembar 2021 08:41)

    # Link komentara

  6. Za sve koji tvrde da svaki veliki grad mora da bude prljav reći ću samo - Tokio.
    (dakle, može i da bude čisto, 8. decembar 2021 13:05)

    # Link komentara

  7. Pariz je prelep, ne nasedajte.
    (M, 8. decembar 2021 12:37)

    # Link komentara

  8. SPLIT....jeste li bili u Splitu zadnjih 10-tak godina...dođete u Zagreb i vidite da je to zapusten grad prema Splitu...svaki ranije zapusteni prostor je danas uređen u dobar restoran ili krasan apartman....
    A pogled ide prema čistom plavom nebu i suncu, zelenom Marjanu, a ispred vas modro more sa najlipsim otocima...
    (Aspalatos, 8. decembar 2021 11:12)

    # Link komentara

  9. Čitam ove komentare i jedino što mogu da zaključim je da nije putovanje za svakoga.

    Čuj Berlin dosadan? Pa jeste ako si očekivao Las Vegas. Takođe, Las Vegas jeste dosadan ako očekuješ Berlin.

    Malo informisanja pre odlaska na put ne bi bilo loše ako već ne znate osnovne stvari.
    (Dule Astro, 8. decembar 2021 10:06)

    # Link komentara

  10. Noćni zivot u Berlinu nije samo disco već avantgarda. Mnogi je znaju ali početkom 90ih je Belgija bila centar toga. Noćni život u Baogradu je bolji nego što mnogi misle, ali ne na berlinskom nivou.
    I Beč je lepši od münchena i drugih bavarskih gradova.
    ---
    Bec? Stvar ukusa. Od Münchena je mozda i lepsi ali samo centar, sveukupno je München verovatno lepsi grad.
    Berlin je nesrecna kombinacija istocne i zapadne Nemacke. Nocni zivot je nocni zivot nema tu sad neke filozofije. Siguran sam da ni sami nemate pojma sta Vam znaci to "avangarda" u opisu nocnog zivota. U tako skup grad se ne ide u nocni zivot, to je svakome jasno. Pogotovo ne iz Beograda.
    Najzanimljivije "ulicno avangardno" u Berlinu su tradicionalne tuce desnicara i levicara za Prvi maj. E, kada udjete u jednu bocnu ulicu blizu centra (zaboravio sam ime) gde kao da je atomska bomba pala znate sta se desilo. Policija ih uopste ne razdvaja, iako je tu. Staraju se samo da se bas ne poubijaju i da ne izlaze iz te ulice.
    Berlin slobodno precrtati kao neku atraktivnu destinaciju jer on to nije. Ako prolazite odvojte par sati za ulicu Unter den Linden (zapocet nacisticki projekat koji je zapravo dobro ispao bas zato sto nije zavrsen) sa sve spomenikom od granata i za Brandenbursku kapiju, ako je otvoren mozete obici Reichstag. To je manje vise sve sto treba da vidite.
    (Makarije, 8. decembar 2021 09:24)

    # Link komentara

  11. "Italija - Verona je super kao i Firenca dok je Milano bzvz...Španija - Granada je baš vredna posete
    sirmium
    Granada osim Alhambre ništa... Verona na pedesetom mestu među italijanskim gradovima. Milano bez veze?! Šta li si ti video?!
    (J., 8. decembar 2021 07:53)

    # Link komentara

  12. Verovatno nisi nikad bio u Dubaiu pa lupas ovde, kakvo ljubljenje, kakvi zatvori. Dubai izgleda kao mix nekog zapadno evropskog grada i americkog, s tim sto je sve uredno cisto i maksimalno bezbedno. Postoji toliko sadržaja (pri tom ne mislim na shopping i visoke zgrade) u samom Dubaiu, okolnim gradovima kao i u UAE generalno.
    (Mile, 7. decembar 2021 13:33)

    Sve je lijepo i super kad te vodic vodi po centru, prakticki kruzis po top mjestima. kad ga konacno nagovoris da skrene i vozi oko grada onda vidis koji je to jad od ljudi koji ga grade
    (miki, 8. decembar 2021 06:09)

    # Link komentara

  13. Dopala mi se tvrdnja jednog komentatora, "da nijedan grad ne moze da ga razocara, jer zna sta da ocekuje". Upravo tako je i sa mojom malenkoscu, s tim sto bih jos dodala da me price o "cistoci" ili "prljavosti" jednog grada, uopste ne doticu. Shodno tome, ono sto mene zanima kada su veliki gradovi u pitanju, razocaranja ne moze biti "ni u snu." Bila sam manje, vise u svim vecim, pre svega evropskim gradovima, jer me oni najvise i privlace, i zajednicki imenitelj je da su svi na svoj nacin posebni i privlacni, a konkretni utisci su stvar licnog ukusa i tog "znanja unapred". Juznoevropski gradovi deluju "razbaruseno" i pomalo "neuredno" ali i to je jedna od njihovih cari. Nemacki i gradovi alpskih zemalja deluju isuvise uredno, do granica "sterilnosti", kao da u njima niko i ne zivi. Skandinavski i hanzeatski gradovi imaju poseban arhitektonski "schmeck", dok me se najmanje doimaju srednjoevropski "gingerbread, chocolate box" gradovi jer mi deluju za moj ukus "kicasto" i previse "sarenkasto". Britanski gradovi, pre svega oni veci, su svi arhitektonski monumentalni i upecatljivi, dok je Dublin, bio moje prvobitno razocaranje u tom smislu, ali sam onda shvatila, upravo na primeru prestonice Irske, da je sustina jednog grada njegova povest, kulturna scena, i opsti "vibe", dok je arhitektonska "fizionomija" stvar licnog ukusa. Sto se tice nasih gradova oni su izuzetno arhitektonski raznoliki i to je njihov najveci "adut", koji se uvek posebno naglasava i cini ih posebnima.
    (ketiS, 8. decembar 2021 00:37)

    # Link komentara

  14. Moj mali doprinos

    Francuska - Ansi i Lion sve preporuke

    Nemačka - Hamburg i Nirnberg su super baš po mom ukusu - Frankfurt Keln za zaobići

    Italija - Verona je super kao i Firenca dok je Milano bzvz

    Grčka - Solun je bolji od Atine koja je užasno prljava ali je antički ostaci izvlače, inače sam imao osećaj da sam u Avganistanu

    Španija - Granada je baš vredna posete

    Istanbul je prijatno iznenađenje moram priznati...

    Budimpešta mnogo bolja od BGa

    Prag super što se tiče zgrada ali ljudi su nekako mutavi...

    Sarajevo bzvz

    Bratislava bzvz

    Beč ubedljivo najbolji iako žmurim na njegove mane

    U Srbiji Subotica vodi po pitanju zgrada ali ljudi....

    NS je selo na steroidima

    BG ima energiju ali i smeće kao i nekulturne ljude ali potencijal je tu...
    (sirmium, 7. decembar 2021 22:59)

    # Link komentara

  15. Atina - bio pre dve godine. Više razočaran nego oduševljen.

    Loše strane: ulica u kojoj smo boravili (urban deo, nedaleko od centra) bazdi na urin, parking teško naći, đubre se preliva iz kontejnera. Metro - išaran, prljav, carstvo džeparoša, preko zvučnika emituju na engleskom upozorenja da držite lične stvari mal'tene u zubima. U centru prisustvujemo sceni gde devojka vrišti a potom pandur mahnito trči za razbojnikom koji je oteo tašnu. Plaka - samo centar kao nešto tradicionalan i romantičan, dve ulice dalje smrad i đubre. Put do Akropolja - oronule fasade, sve išarano idiotskim grafitima, a crnci izbeglice vam prave zasede i vuku vas za rukav. Sveopšta gužva, buka i automobili na sve strane. Mnogo džeparoša i prevaranata, izbeglica i sirotinje, treba biti stalno na oprezu.

    Dobre strane: Kifisja, bogataški kraj, mirna, bajkovita atmosfera, sve čisto i uređeno. Arheološki muzej - moderan, prijatan, prebogat. Restorani, provod - dobra klopa i atmosfera. Šarenilo ljudi iz celog sveta (utisak da najviše ima Amera).

    Opšti utisak - prevelika gužva, previše oronulosti i prljavštine, previše sitnog kriminala. Mislim da još dugo neću tamo opet otići.
    (slučajni prolaznik, 7. decembar 2021 21:48)

    # Link komentara

  16. Noćni zivot u Berlinu nije samo disco već avantgarda. Mnogi je znaju ali početkom 90ih je Belgija bila centar toga. Noćni život u Baogradu je bolji nego što mnogi misle, ali ne na berlinskom nivou.
    I Beč je lepši od münchena i drugih bavarskih gradova.
    (wiener, 7. decembar 2021 21:21)

    # Link komentara

  17. Beograd… najprljaviji i najseljackiji grad. Pun neljubaznih i nekulturnih ljudi. Na zaslost zivim u njemu.
    (djole, 07. decembar 2021 09:43)

    Не би ти био срећан нигде.
    (Јабучило, 7. decembar 2021 19:59)

    # Link komentara

  18. @duje

    A kad je pa u Zagrebu bio rat? Pa vise je bombi i raketa palo na Beograd 1999 nego na Zagreb tokom celog rata 1991-1995. U tom ratu bio je jedan avionski napad na Zagreb na samom pocetku rata 1991 i jedan raketni na samom kraju rata 1995. Izmedju nista. A Beograd je tokom tri meseca 1999 napadan dan i noc.
    (kojot mirkovski, 7. decembar 2021 19:49)

    # Link komentara

  19. ko je putovao pre tipa 10 ili vise godina i sada razlike su kao nebo i zemlja, zato razmislite pre komentara, gradovi po jevropi preplavljeni izbeglicama, brazilskim trandzama, istocnoevropskim secikesama i drocama, kvartovi u koje ni policija ne zalazi, mladi se obahatili, seru, pisaju, povracaju, drogiraju se gde stignu, kako je jevropa slobodnija i demokratskija sve se promenilo na gore, bar se meni cini tako..
    (deda, 7. decembar 2021 11:19

    Ovo je apsolutno tačno. Putovao sam po Evropi od polovine 80-tih godina (ranije više turistički, sada poslovno), i kada se setim Pariza iz 1987, ovo sada liči na kombinaciju Lagosa i Alžira. Što se higijene tiče, legenda kaže da su francuzi izmislili parfeme da bi maskirali prirodne mirise, a u hotelima u centru grada je tada bilo soba koje su umesto tuša u kupatilu imale bide (minska polja od pseće kake po ulicama su konstanta, decenijama unazad). Budimpešta – metro je 80-tih godina bio čist kao apoteka, apsolutno bezbedan i praktično besplatan, a sada je pun narkomana, beskućnika i raznih ljudskih izlučevina, a karta za jednu vožnju košta 1 evro. Minhen – da ne elaboriram. E da, ko nije bio u Rimu, nije video ništa. Tamo je svaki kamen istorija.
    (SPQR, 7. decembar 2021 18:47)

    # Link komentara

  20. Prelepi gradovi koje bi trebalo videti - Seattle, WA, Vancouver, BC, Victoria, BC, San Diego, CA
    (Geometar, 7. decembar 2021 17:08)

    # Link komentara

  21. @Dubrovnik

    Prica se prica a jezik se govori.
    (Guliver, 7. decembar 2021 17:05)

    # Link komentara

  22. Meni centar Brisela, prelep trg ali prlajvstina po centru i okolnim ulicicama nevera.
    (ke, 7. decembar 2021 16:57)

    # Link komentara

  23. Mene nijedan grad nije razočarao, valjda zato što znam šta da očekujem. Čak su memnoga mesta pozitivno iznenedila.
    --
    Nije ni mene razocarao, samo pisem sta je precenjeno. Nocni zivot u Berlinu? Nocni zivot u Bgd ne zaostaje nimalo, naprotiv - bolji je. Za posetu Berlinu treba izdvojiti sigurno oko 500 eur za tek par dana. Za taj novac moze se obici Budimpesta kako Bog zapoveda, moze i Istanbul. Oba grada su svetlosnu godinu lepsa i sadrzajnija od Berlina. Bec ima Hofburg i Schönbrunn koji moraju biti na spisku svakome, ima i zamak Belvedere ima i vinograde na zapadnim brdima (tamo i sam i nocio) ali je grad generalno bezveze, kao i skoro svi veci nemacko-austrijski gradovi sa izuzetkom Nirnberga i Minhena.
    U Istanbul se i ne ide da se kupuje zapadna roba, tamo se pre svega kupuju koza i zlato, mozete naci i divan cilibar. Jedini grad koji moze prici istorijskim sadrzajem Istanbulu je Rim.
    Od nemackih gradova pored gore pomenutih posetite Freiburg i Dresden, Hamburg u avgustu kada je regata (inace ne) i mali grad Sigmaringen (sjajan zamak i Dunav velicine nase Resave ili manji). Bamberg je lep kao i festival piva Bergkirchweih u Erlangenu (mnogo bolji od izvikanog i preskupog Oktoberfesta).
    Za Pariz treba brutalno mnogo novca bas kao i za London. Naravno da ima sta da se vidi ali gradovi ne ostavljaju utisak osim sami centri tih gradova i generalno ne vrede te pozamasne sume. Tube u Londonu i pariski metro i RoR su jedan uzas a prljavstina van centra je sveprisutna.
    (Makarije, 7. decembar 2021 16:47)

    # Link komentara

  24. Ko je bio u Londonu više od 5 dana nemoguće da mu nađe i jednu jedinu manu! Ako si bio dan-dva, neki sitibrejk, mogao si imati neko loše iskustvo, ali dužim boravkom upoznaš savršenstvo kulture i urbanog života.
    (Miloš, 7. decembar 2021 16:03)

    # Link komentara

  25. Kruševac...nije baš sjajan kao na insta I tripadvisor-u...
    (MiKajlo, 7. decembar 2021 15:37)

    # Link komentara

  26. @(Putnik nenamernik, 7. decembar 2021 13:41)

    Hmm, a mozda imas ti problem u komunikaciji iako kao sto kazes da govoris engleski? Mozda si ti napadan, nevaspitan i mislis da se svet vrti oko tebe?

    Idem turisticki vec skoro deset godina u Francusku, sto sa decom na more, sto na skijanje, sto da obidjem neki od divnih gradova i predela i iako ne govorim francuski. Nikad, ama bas nikad nisam imao takvo iskustvo kao ti. Na nekim mestima ne govore engleski, ali se potrude da ti pomognu. Nikakve mrznje nije bilo.
    (Djordje, 7. decembar 2021 15:21)

    # Link komentara

  27. @ Peter

    Nakon mnogo godina zivljenja u Cirihu, ne mogu da se snadjem sa tvojim komentarom. Preskup, sigurno da. Takav je standard i nije za turisticke ture ljudi niskih primanja. Onaj ko zivi u njemu ima sa sasvim dovoljno za sve.
    Onda, na koje hladne i ruzne ljude tacno mislis? U njemu zivi 160 nacija, mozda i ponajmanje Svajcaraca. Ili su svi oni bas ruzni i hladni bez obzira na naciju. Cirih je finansijski centar i osim starog dela grada i Ciriskog jezera, malo ima sta da ponudi obicnom turisti. Ovima sa debelim dzepovima i te kako.
    Inace miran, neverovatno cist, odlicno povezan grad. U njemu je milina ziveti. Sve je dostupno i funkcionise kao Svajcarski sat. Ne znam cemu takva konstantacija. Nadam se da nije ljubomora u pitanju. Pariz ima delove od koga zastaje dah a ima i one kao iz horor filmova. Ogroman je to grad. Francuzi su, ipak, najveci nacionalisti i svi drugi im jesu bezveze.
    (Moj je zivot Svicarska, 7. decembar 2021 14:51)

    # Link komentara

  28. Što veći grad,veća muka,što više stanovnika,više i smeća.Još kad na sve to dodamo svakodnevne dolaske ljudi koji dolaze zbog posla i obaveza,turiste koji su u ekspanziji posljednju deceniju zbog jeftinih avio karata,haos postaje sve veći.Bezbjednost je u milionskim gradovima na sve nižem nivou,ali se postavlja pitanje,većina tih gradova ima ogroman priliv novca,zašto onda ne obraćaju više pažnje na sve navedene probleme?!U Barseloni,koja je arhitektonski i samim položajem na Mediteranu,divan grad,isto tako sa svojim problemima,imate osjećaj da vas određeni dio stanovništva prezire?
    (War Inside My Head, 7. decembar 2021 14:21)

    # Link komentara

  29. Beograd… najprljaviji i najseljackiji grad. Pun neljubaznih i nekulturnih ljudi. Na zaslost zivim u njemu.
    (djole, 7. decembar 2021 09:43)

    Đole seljačino beogradska.... nisi ti video sveta, ništa, čim tako pišeš. Da si video kako štrokava stoka urinira uz zid zgrade u centru Pariza, osvestio bi se... ili kada ti kažu u Londonu - nemoj u sledeće delove grada, nije bezbedno... ili u San Hozeu, gde bez kola ne možeš ni po cigare, jer je pumpa (nema trafika) na par milja, a hrana plastična...najveće seljačine i primitivci na svetu su beograđani autošovinisti.
    (Goran, 7. decembar 2021 14:17)

    # Link komentara

  30. Žao mi je i volim Beograd, ali Beograd je i ružan i prljav, i nema mnogo da ponudi osim jeftine hrane i seljačkog provoda, posebno u jesen i zimi kada je siv i depresivan. I ovo nije samo moje mišljenje već i mišljenje ljudi koji su ga posetili. Na primer zašto se tolerišu grafiti po gradu i to po centru zaista ružno izgleda, zatim razni plakati i posteri, mogu da se lepe gde god, pa podzemi prolazi ono je horor...
    (Ratko, 7. decembar 2021 13:58)

    # Link komentara

  31. @Pa evo da odgovorim na ovo: kao prvo, nigde u svetu, osim u Francuskoj, te niko nece ignorisati ili cak vredjati ako pocnes da pricas na engleskom.

    Očigledno nikada nisi bio u Parizu. Niko te neće vređati što ne pričaš francuski već ih jednostavno nije briga za tebe. Na kraju krajeva na kom jeziku bi te vređali?

    Hoces da kazes da su ljudi izmislili to o Francuzima? Ne bih rekao. Naravno da te niko ne vredja kada setas ulicom i gledas svoja posla, ali kada sednes da uzivas u preplacenoj hrani ili da popijes pice na "uglednom" mestu, ocekujes i da usluga bude na nivou, a ne da ih "nije briga za tebe" i se dodvoravas polupismenim kompleksasima koji treba da te posluze kao sto te posluze svugde u svetu. Da, ukljucujuci i nasu lepu Srbiju gde je usluga na dosta dobrom nivou.
    (Sio mi ga Djura, 7. decembar 2021 13:52)

    # Link komentara

  32. Ovo za Francuze i engleski je možda stereotip ali Francuska je jedina zemlja u kojoj sam bio gde me je u hostelu na recepciji dočekala devojka koja nije govorila engleski (u Perpignanu). Ko radi u turizmu uglavnom govori engleski, ali eto ona nije. Sporazumeli smo se nekako na španskom koji je ona bolje razumela od engleskog, ali ni njega nije govorila.
    (wiener, 7. decembar 2021 13:47)

    # Link komentara

  33. Očigledno nikada nisi bio u Parizu. Niko te neće vređati što ne pričaš francuski već ih jednostavno nije briga za tebe. Na kraju krajeva na kom jeziku bi te vređali?
    (Ja, 7. decembar 2021 12:52

    Nisam bio u Parizu, ali sam napisao "u Francuskoj". Mada svako od nas zna ljude koji jesu bili u Parizu i svi imaju slicna iksustva. Konkretno sam mislio na iskustvo sa skijanja iznad Grenobla. Turisticko mesto, puno stranaca i covek bi ocekivao da im nije cudno da pricaju engleski (ili nemacki, italijanski). Ali ne, ako ne pricas francuski tu je durenje, ignorisanje, pokusavanje prevare (kod iznajmljivanja opreme), itd. Isto i dole u gradu (trebao mi je lekar, zbog deteta, ni to im nije nista znacilo).

    A ne dao vam Bog da imate problema na aerodromu, ista situacija, i aerodrom Sarl de Gol je najblize Parizu sto ikada nameravam da budem, a i to ako bas ne mogu da ga izbegnem... za sada sam uspesan u tome.
    (Putnik nenamernik, 7. decembar 2021 13:41)

    # Link komentara

  34. Beč nije siv osim u stambenim četvrtima sagrađenih sredinom prošlog veka gde turisti i nemaju šta da traže. Inače ima puno ulica, trgova i parkova gde je lepo šetati se, a i neke od najpopularnijih atrakcija su van šireg centra, od Schönbrunna do Kahlenberga i vinograda.

    Slažem se da je Budimpešta jako lep grad i da nudi više nego što mnogi misle. Ima tu dosta za jednu celu nedelju, a posebno ako se uključi i Szentendre sa srpskim crkvama i Visegrad sa pogledom na Dunav.

    U Berlin se ne ide da bi se razgledao grad već zbog kulture i noćnog života.

    Napulj je takav kakav je, ali je vredan posete zbog okoline (Pompeii, Vezuv, ostrvo Capri itd).

    Beograd je isto više nego OK.

    Mene nijedan grad nije razočarao, valjda zato što znam šta da očekujem. Čak su memnoga mesta pozitivno iznenedila.
    (wiener, 7. decembar 2021 13:38)

    # Link komentara

  35. Ja u Dubai u životu ne bih putovao i ne nameravam pa i da mi plate, prvo ne privlače me soliteri u sred pustinje, drugo Arapi imaju svoje neke čudne zakone, npr sa devojkom ne bih mogao da se poljubim na sred ulice jer bismo bili uhapšeni i odvedeni u najgori zatvor. Daleko im lepa kuća.
    (NikolaBg, 07. decembar 2021 10:30)

    Verovatno nisi nikad bio u Dubaiu pa lupas ovde, kakvo ljubljenje, kakvi zatvori. Dubai izgleda kao mix nekog zapadno evropskog grada i americkog, s tim sto je sve uredno cisto i maksimalno bezbedno. Postoji toliko sadržaja (pri tom ne mislim na shopping i visoke zgrade) u samom Dubaiu, okolnim gradovima kao i u UAE generalno.
    (Mile, 7. decembar 2021 13:33)

    # Link komentara

  36. Strašno da je Amerikanac stavio najveličanstveniji grad na svijetu, Pariz, na listu bez razloga. Puno puta sam bio u Parizu i ovo je stereotip da ljudi ne pričaju engleski. Pričaju slabije ali su uvijek spremni pomoći.
    (Dubrovnik, 7. decembar 2021 13:21)

    # Link komentara

  37. "Beograd,raspao se grad,prljavstina,oljustile se fasade,sve je sivo i mracno"

    To sam i ja za Beograd mislio dok nisam proputovao vise i shvatio koliko prljavijih gradova ima i na zapadu. Mi smo apoteka naspram ovde pomenutog Napulja, a i Pariz je lep grad ali prljaviji od Beograda, bukvalno je oko svake kante vise djubreta nego u kanti, grafiti, oljusteni posteri i papiri izlepljeni itd.. BGu treba generalno ciscenje fasada uglavnom ali su nam ulice trotoari i parkovi prilicno cisti.
    (biba, 7. decembar 2021 13:16)

    # Link komentara

  38. Čudo nema indijskih gradova, u taj koncentrat ciganštine izgleda niko ni ne ide
    (vonj, 7. decembar 2021 13:11)

    # Link komentara

  39. Sa druge strane, PIROT=najprijatnije iznenadjenje u Srbiji,treba videti taj trg i zastakljeni savremeni Hotel u centru grada,o srdacnosti ljudi i lepoti okoline da ne govorim.
    (al sa druge strane Pirot, 7. decembar 2021 13:07)

    # Link komentara

  40. Ovo za Francuze koji ne žele da govore engleski je jedan od najvećih stereotipa o njima. Ja već 2 godine živim u Francuskoj i govorim francuski ali ne tako dobar i redovno mi se dešava da im se obratim na francuskom i oni automatski odgovore na engleskom kada vide da sam stranac. Osim starijih ljudi koji zaista ne znaju engleski, jedino sa njima mogu da pričam francuski :-)
    (Darko, 7. decembar 2021 12:59)

    # Link komentara

  41. @Pa evo da odgovorim na ovo: kao prvo, nigde u svetu, osim u Francuskoj, te niko nece ignorisati ili cak vredjati ako pocnes da pricas na engleskom.

    Očigledno nikada nisi bio u Parizu. Niko te neće vređati što ne pričaš francuski već ih jednostavno nije briga za tebe. Na kraju krajeva na kom jeziku bi te vređali?
    (Ja, 7. decembar 2021 12:52)

    # Link komentara

  42. Kalinovik!
    (jest, 7. decembar 2021 12:52)

    # Link komentara

  43. Beograd,raspao se grad,prljavstina,oljustile se fasade,sve je sivo i mracno
    (xoxo, 7. decembar 2021 12:34)

    # Link komentara

  44. Pa dobro, i Beograd je prljav ali ima dobru a jeftinu hranu, provod, gotovo svi znaju engleski i ljubazni su prema strancima.
    Mnoge mane se opraštaju jer "smo bili pod komunistima", "bio je rat", "istočna Evropa je generalno siromašna"... Ovo su reči stranaca koje sam vodio po Beogradu.
    (dzigi, 07. decembar 2021 09:43)

    Па ако смо били под комунистима онда је у реду што смо прљави и штрокави?

    Пријатељу док су били комунисти градови су нам били чистији а мо смо били културнији.
    (Valdens, 7. decembar 2021 12:33)

    # Link komentara

  45. Potvrđujem za Marakeš. Bio sam službeno tamo. Znači kradu svi od reda. Prvo taksi do hotela, pa u hotelu tvrde da si uzimao iz minibara, pa u restoranima... Preskupi i lažni suveniri na sve strane.
    (Medo, 7. decembar 2021 12:33)

    # Link komentara

  46. Meni je najprijatnije iznenadjenje bio Torino. Zamisljao sam ga kao neki industrijski grad sa soliterima zbog Fiat-a, a ono skroz drugacije. Dovoljno veliki i dovoljno mali u isto vreme. Prelep stari centar sa arkadama, divna reka, odlicni restorani, muzeji. Predivan grad.
    (Jovan, 7. decembar 2021 12:31)

    # Link komentara

  47. Sta je ovaj hteo, flasiranu vodu za dz?
    (Markoni NS, 7. decembar 2021 12:22)

    # Link komentara

  48. Turizam je bolesna, neprirodna, nametnuta potreba. Odakle ljudima uopšte potreba da proveravaju koliko je čisto tuđe dvorište? Po pravilu se strašno iznenade i razočaraju kad utvrde da je prljavo kao i njihovo. Šta, "Dao sam ti pare, da središ kada JA dolazim". A šta ima da dolazi, što ne ostane kod kuće i sređuje svoje? I taj kod koga je otišao da mu zapišava dvorište, i taj je nekome drugome otišao u "turističku vizitu". Ili tom istom, whatever. I isto tako kenja i zakenjava.
    Ko onaj što mu smrdi gde god uđe. Nije ni smrdelo dok nije došao. Tako i ovi "turisti". Svi idu na ista mesta, istim rutama, vode ih isti goniči stoke i svi se sablazne koliko je to prljavo. Pa nije bilo pre njih!
    (Cinique, 7. decembar 2021 12:09)

    # Link komentara

  49. Smederevo, imala sam veca ocekivanja..
    (lara, 7. decembar 2021 12:06)

    # Link komentara

  50. Ko im je kriv kad veruju filmskoj propagandi.
    (Pljuvac svih stilova, 7. decembar 2021 12:05)

    # Link komentara

  51. >> Pariz je divan, ja ga nikada ne bih stavio na ovakvu listu

    Pariz zna da bude nepristupacan za osobe koje su iz provincije, ne znaju jezike, stidljive su, takodje ako vas ne zanimaju arhitektura, umetnost i urbano zivljenje onda jedino registrujete da u gradu od da li bese 12 miliona stanovnika ima djubreta po ulicama???
    Ovo su anonimne izjave sa reddita namerno aranzirane da bi izazivale kontraverze a i medju komentatorima osecam odredjen provincijalizam. Ja recimo nikada nisam obracao paznju na cistocu nekog mesta, jer je to potpuno irelevantno kao mera grada u kome boravim poslom ili iz zabave par dana...
    (Misterija kutije pune dragog kamenja, 7. decembar 2021 12:01)

    # Link komentara

  52. Zašto Amerikanci i Englezi misle da svako na svetu mora pričati engleski? Jesu li oni i njihov jezik Bogom dani pa da svi moramo da ga pričamo. Francuzi odlično govore engleski ali neće, i svaka im čast na tome. Ako si došao u moju kuću, nauči bar osnovne reči, jedno malo izvinjenje bi bilo dovoljno, a ne nametljivi stav po kojem se automatski počinje pričati na engleskom, kao da je to sasvim normalno. Zamislite nas da dođemo u SAD i pričamo samo srpski, pa posle kažemo fuj kakvi su odvratni, niko ne priča srpski.

    A Patiz jeste prljav, i ne samo Prazi, Francuzi generalno ne vode puno računa o čistoći. Ali opet, smešno je da to jedan Amerikanac kaže, eto SAD gradovi su pojam urednosti.
    (Ja, 7. decembar 2021

    Pa evo da odgovorim na ovo: kao prvo, nigde u svetu, osim u Francuskoj, te niko nece ignorisati ili cak vredjati ako pocnes da pricas na engleskom.

    Kao drugo, dodji u bilo koji veliki americki grad i pricaj srpski do mile volje, i opet ce ljudi pokusati maksimalno da ti pomognu i na pamet im nece pasti da te potcenjuju.

    Tako da uopste nisi u pravu.
    (Putnik nenamernik, 7. decembar 2021 11:55)

    # Link komentara

  53. Pariz je mene najvise razocarao toliko sam se razocarao da sam 2 god posle prvog odlaska pricao koliko je prljav ljudi pisaju po ulicama
    (Koji moj, 7. decembar 2021 11:53)

    # Link komentara

  54. Prag. Lepe su građevine, ali atmosfera i ljudi nisu prijatni. Svi samo jedu i piju, kao životinje, ništa ih ne znaima i na mnogo niskom su duhovnom razvitku. Imaju sve materijalno i ništa ih ne zanima, sem da se najedu i napiju. Građevine su lepe, uloce su uredne, a ljudi aljkavi i, usuđujem se reći ružni. Nekoliki puta sam boravio tamo na duži preriod i upoznao sam (i video) sam jednog urednog i pristojnog muškarca, žensku osobu nijednu, ostatak kao iz tora da su izašli.
    (Šok žvaka s jabukom, 7. decembar 2021 11:52)

    # Link komentara

  55. Ja u Dubai u životu ne bih putovao i ne nameravam pa i da mi plate, prvo ne privlače me soliteri u sred pustinje, drugo Arapi imaju svoje neke čudne zakone, npr sa devojkom ne bih mogao da se poljubim na sred ulice jer bismo bili uhapšeni i odvedeni u najgori zatvor. Daleko im lepa kuća.
    (NikolaBg, 07. decembar 2021 10:30)

    Lupio pa ostao živ. Taj Dubai je bio nekada. A Srbi koji nikada nisu bili nikada u Dubaiu daj lupaj pluseve.
    (Istorija, 7. decembar 2021 11:50)

    # Link komentara

  56. Pa dobro, i Beograd je prljav ali ima dobru a jeftinu hranu, provod, gotovo svi znaju engleski i ljubazni su prema strancima.
    Mnoge mane se opraštaju jer "smo bili pod komunistima", "bio je rat", "istočna Evropa je generalno siromašna"... Ovo su reči stranaca koje sam vodio po Beogradu.
    (dzigi, 7. decembar 2021 09:43)

    Kad je u Beogradu bio rat? 1945.?
    (Duje, 7. decembar 2021 11:50)

    # Link komentara

  57. Atina...boze koliko povrsan komentar. U kom god kraju da se osvrnes imas strahopostovanje i osecaj da je oko tebe stara pa.et, nastanak civilizacije, nesto mnogo vece i pametnije od tebe. Da grafiti su posebno izrazeni u anarhistickoj cetvrti, da hrana i pice su dosta skupi. Ali zaboga, posetite malo Kifisiju, Pirej, setajte slobodno i odusevicete se. Ljudi su neverovatno topli, opusteni, komunikativni, spremni na salu... Meni ej taksista kupio pivo na pumpi jer sam ga ponudio cigarom. Vozili se i pili pivo, on ne zna rec engleskog, ja ne znam grcki. I na kraju mi je prepolovio racun.
    Prag je bajkovit, savrsen za vikend turizam, ali u sopstvenom arnzmanu.
    Pariz jeste prljav, ali to je manji poble., vec je konstantan osecaj nesigurnosti, kao da hodate u posleratnoj zoni.
    Mene je licno Amsterdam najvise razocarao, nemam konkretan razlog, valjda sam se nadao previse.
    Bec je lep, generalno cist i pun sadrzaja. Dobra stvar je sto mozete lako naci pomoc na spskom ako negde zapnete.
    Dubrovnik je fantastican ali ne u punoj sezoni, idite u prolece/jesen.
    Od svih glavnih gradova Zagreb mi je bio najgori, realno super sam se proveo zbog drustva, ali je grag kao grad mesavina manje i siromasnije verzije pomesanog Beca i Beograda, sa tim sto nema dusu Beograda niti sadrzaj Beca.
    Ljubljana je udobna kao stara cipela, pamtim bas lep vikend.
    (Ako su ruze, procvetace..., 7. decembar 2021 11:48)

    # Link komentara

  58. Ne znam kako se nekom ne sviđa Atina... Bio pre 10 godina i još uvek sam pod utiskom.
    (Vilingrađanin, 7. decembar 2021 11:44)

    # Link komentara

  59. A joj kakav materijal za autošoviniste. Ajmo braćo opleti po Beogradu i Srbiji, iako nisu tema ove vesti.
    (Nezavisni demokratski građanin, 7. decembar 2021 09:30)
    Prvi si stavio komentar. Ti si gori od svih njih zato sto jedva cekas takve komentare i hranis se time, a da ih jos niko nije ni ostavio. Dve strane istog novcica.
    (@Nezavisni demokratski građanin, 07. decembar 2021 10:27)
    Boga mi, ti zaradi svoju dnevnicu u kunama a da još ni podne nije otkucalo. Čestitam na profesionalizmu i posvećenosti.
    Takođe, dobro si opservirao i moju ličnost jer sve je tačno. Da, gori sam od njih, ali to je takav kompliment da nisi svestan. Zamisli, biti "gori" od autošoviniste koji za srebrnjak prodaje oca, majku, otadžbinu, narod, kuću, prag... Pa ima li većeg komplimenta i radosti u duši poštenog čoveka, nego provocirati takve?
    (Nezavisni demokratski građanin, 7. decembar 2021 11:43)

    # Link komentara

  60. U svakoj od ovih zemalja je priroda ono sto je najlepse.. Dakle ljudi idite u prirodu! E da.. Rio tinto mars iz Srbije!
    (Rizza, 7. decembar 2021 11:42)

    # Link komentara

  61. Od pomenutih gradova rado bih izbegao Marakes, Dubai, Kairo, Manilu, Napulj i Brisel. Ostale gradove bih posetio iako su ocigledno svi redom prljavi, sto nama iz Srbije ne bi trebao biti problem s obzirom na prljavstinu i smrad po nasim povecim naseobinama koje mi nazivamo gradovima.
    (Neko iz pozarevacku palanku, 7. decembar 2021 11:41)

    # Link komentara

  62. Mene su srednjoškolke u Južnoj Korei zaustavljale na ulici da se fotografišemo, pipale mi mišiće na rukama. Nije mi smetalo ništa. I opet bih otišao tamo, ako me razumete.
    (Ona stvar, 7. decembar 2021 11:39)

    # Link komentara

  63. Prvo, Beograd nije ni lep a ni ružan grad. Grad kao grad, ne izdvaja se ni po čemu posebno, ni što se lepote a ni ružnoće tiče. U Pekingu sam živeo 4 godine, i da, jesu malo više radoznali ljudi i vrlo rasistički nastrojeni prema crncima, dok prema belcima imaju neko skriveno divljenje koje se često maskira distancom. Recimo, moje kolege subiile fascinirane mojom maljavošću i jakom bradom, njima je to wow pojam. :D Čak su ne neki pitali da mi pipnu ruke, nikad nisu videli da je neko maljav. :D Prosto, takvi su, isčuđuju se svemu njima nepoznatom. Dubai - ako vas zanima bilo šta drugo osim preskupih tržnih centara, ne idite. Pariz - zavisi u koji deo odete, imate delova gde imate osećaj kao da ste u Africi. Generalno, prljavo. Atina - kao Beograd za siromašne, osim istorijskih lokacija koje Beograd naravno nema. Grad koji je mene oborio sa nogu - Tokio. E tamo sam imao osećaj da nisam na ovoj planeti. Preporučujem svakom! Ima još dosta gradova ali mrzi me da pišem.
    (Danilo, 7. decembar 2021 11:36)

    # Link komentara

  64. Naravno da su ove metropole od preko pet miliona ljudi prljave. Nemoguće je kontrolisati toliki grad. Kroz grad prodje dnevno više miliona ljudi. Ima svega i svačega. Kriminalaca, prosjaka, radnika, poslovnih ljudi, itd. Za jedan dan u jednom L.A-u, Nju Jorku, Parizu ili Pekingu desi se više stvari nego u celoj Srbiji za mesec dana. Najveći problem tih velikih gradova je bezbednost. Čovek uveče u većini ovih gradova ne sme na ulicu da izadje. A to onda i nije baš neki život.
    (Ložač kotlare, 7. decembar 2021 11:34)

    # Link komentara

  65. Beograd… najprljaviji i najseljackiji grad. Pun neljubaznih i nekulturnih ljudi. Na zaslost zivim u njemu.
    (djole, 07. decembar 2021 09:43)

    A ti se lepo vratiš u selo iz kojeg si došao i rešen problem.
    (hmmm, 7. decembar 2021 11:29)

    # Link komentara

  66. o ukusima se ne raspravlja.jel ste nekad culi za to?meni je lepo,tebi nije i to je to.tako bilo i bice uvek
    (rema, 7. decembar 2021 11:28)

    # Link komentara

  67. Beograd… najprljaviji i najseljackiji grad. Pun neljubaznih i nekulturnih ljudi. Na zaslost zivim u njemu.
    (djole, 07. decembar 2021 09:43)

    A kako biti ljubazan prema takvoj faci kao što je tvoja? Lažljiv, smrdljiv i pokvaren lik kao ti i ne može očekivati bolji odnos prema sebi. U drugim gradovima bi te zatrpali na deponiju da se slučajno više takvi ne kote, a u Beogradu još uvek dominira empatija pa i prema takvima!
    (Mehmedalija, zvani Meša jer nema više Alije, 7. decembar 2021 11:27)

    # Link komentara

  68. Razmazeni americki turisti. A ni neki srpski, koliko vidim, nisu nista bolji. Ponasate se kao da vas neko bicem tera na ta putovanja. Ljudi, niko vas ne tera da napustate svoje selendre! Stavise, ja prvi cu vam biti zahvalan ako vise u zivotu ne krenete ni na jedno putovanje i ako ostanete tamo gde ste i tamo gde vam je lepo! Nema u tome niceg loseg. A ja cu vam biti zahvalan, jer mi se ne gledaju milioni vasih patika koje me gaze na guzvama po tim mestima kojih se vi uzasavate i gadite ... a jos manje mi se gledaju vasi rancevi na ledjima kojima me udarate dok prolazim ulicama tih gradova koji se vama ne svidjaju. Batalite putovanja, nije svaka zvaka za seljaka, uzivajte u svojim zivotima i pustite nas ostale da zivimo. Vazi?
    (baja veliki nindza, 7. decembar 2021 11:22)

    # Link komentara

  69. ko je putovao pre tipa 10 ili vise godina i sada razlike su kao nebo i zemlja, zato razmislite pre komentara, gradovi po jevropi preplavljeni izbeglicama, brazilskim trandzama, istocnoevropskim secikesama i drocama, kvartovi u koje ni policija ne zalazi, mladi se obahatili, seru, pisaju, povracaju, drogiraju se gde stignu, kako je jevropa slobodnija i demokratskija sve se promenilo na gore, bar se meni cini tako..
    (deda, 7. decembar 2021 11:19)

    # Link komentara

  70. Isto sto vazi za Pariz vazi i za London. Osim nesto boljih kvartova veoma prljav.
    Od precenjenih gradova tu su jos i:
    - Dubrovnik: sladak ali sve je to jako malo i nema ne znam sta da se vidi a cene su vise nego u Veneciji. Ko je pio kafu na Stradunu za 13 eur (kao moj kolega Nemac koji je bio zgranut) zna o cemu pisem.
    - Berlin: iako nije prljav kao Pariz i London u njemu i nema bogzna sta da se vidi. Obilazak moze da stane u dva dana.
    - Bec. Iako veoma lep u centru, razocarava cim se od njega malo mrdne. ima van centra lepih kvartova ali to su ostrva u sivilu.
    Podcenjeni gradovi, tj oni koji daju vise nego sto se nadate: Istanbul, Moskva, St.Peterburg, Budimpesta.
    (Makarije, 07. decembar 2021 09:50)
    Bitno da si zaobišao gradove po Srbiji.
    Nijemac bio iznenađen ma daj molim te njima je jedan euro puno.
    (mario, 7. decembar 2021 11:17)

    # Link komentara

  71. Beograd je posle kisinjeva i tirane vrv najruzniji glavni grad u evropi.
    ----
    Beograd raste vec 150 godina skoro iskljucivo divljom gradnjom (sa izuzetkom Novog Beograda i jos par delova grada). Sta da ocekuje covek onda? Beograd ima fantastican polozaj. Usce dve tako velike reke nema apsolutno nijedan grad u Evropi. Ima neki svoj sarm, nije najlepsi ali nije ni medju najruznijima u Evropi svakako. A da ima puno urbanistickih problema, ima. Ipak, vecinu tih problema stranac ili nece primetiti ili mu nece posebno smetati.
    (Deus, 7. decembar 2021 11:15)

    # Link komentara

  72. Мени највеће разочарење је Напуљ. Напуљ има стари град, са пуно цркава и историјских знаменитости, али то је толико прљаво, смрдљиво и неодржавано, да тешко могу то описати. Мислим да Београд у својим напрљавијим деловима није толико прљав.

    Постоји и нови део Напуља који је пријатан, али далеко од тога да је ишта спекакуларно.
    (Ivica, 7. decembar 2021 11:13)

    # Link komentara

  73. @ Ja

    Ocigledno nisi nikad bio u Americi inace bi znao kako bi Amerikanac odreagovao: zvao bi nekog u kuhinji, od osoblja da li prica srpski, a ako ne, op! Google Translate stize u pomoc. Nisi ti jos iskusio kako oni vole da ti uzmu pare i koliko ce da polome kicmu za tvojih 7-10 dolara u lokalnom restorancicu. Topla preporuka da odes malo medju taj svet kome nista drugo nije vazno osim para, posebno kad odes negde da platis za uslugu. Nema tog coveka koji ce te popreko gledati sto ne pricas njegov jezik. Pozdrav.
    (stivensigalovic, 7. decembar 2021 11:13)

    # Link komentara

  74. Potpisujem za Marakes
    (Uross, 7. decembar 2021 11:13)

    # Link komentara

  75. Najodvratniji grad zapadne civilizacije po svemu je toronto. Mravinjak a zgrade i nove i stare izasno ruzne. Narod jos gori..
    U evropi sam se zgrozio u atini... grafiti non stop, leti sve smrdi na djubre. Beograd je posle kisinjeva i tirane vrv najruzniji glavni grad u evropi. Prag najbolji po svemu.
    (Djelo, 7. decembar 2021 10:53)

    # Link komentara

  76. Ne znam za druge ali Peking je super, uredan, cist, hrana jeftina i raznovrsna, ogroman grad sa mnogo stvari za videti, a infrastruktura da se svaki zapadni grad postidi.

    Kinezi isto tako reaguju i na belce, crnaca ima manje pa je cudjenje samo vece.. nema to veze sa rasizmom u tom smislu kako ovaj to predstavlja.

    Pa mene je isto 10 ljudi zaustavilo da se slika, ili da se njihova deca slikaju sa mnom iz nekog cudnog razloga.. ja se nisam ljutio.. niti su oni imali neku losu nameru. Ovo uglavnom rade ljudi koji dodju iz manjih mesta u Peking turisticki, stanovnici Pekinga su navikli na strance i nece vas ni primetiti uglavnom.
    (Igor, 7. decembar 2021 10:45)

    # Link komentara

  77. Zašto Amerikanci i Englezi misle da svako na svetu mora pričati engleski? Jesu li oni i njihov jezik Bogom dani pa da svi moramo da ga pričamo. Francuzi odlično govore engleski ali neće, i svaka im čast na tome. Ako si došao u moju kuću, nauči bar osnovne reči, jedno malo izvinjenje bi bilo dovoljno, a ne nametljivi stav po kojem se automatski počinje pričati na engleskom, kao da je to sasvim normalno. Zamislite nas da dođemo u SAD i pričamo samo srpski, pa posle kažemo fuj kakvi su odvratni, niko ne priča srpski.

    A Patiz jeste prljav, i ne samo Prazi, Francuzi generalno ne vode puno računa o čistoći. Ali opet, smešno je da to jedan Amerikanac kaže, eto SAD gradovi su pojam urednosti.
    (Ja, 7. decembar 2021 10:34)

    # Link komentara

  78. Ja u Dubai u životu ne bih putovao i ne nameravam pa i da mi plate, prvo ne privlače me soliteri u sred pustinje, drugo Arapi imaju svoje neke čudne zakone, npr sa devojkom ne bih mogao da se poljubim na sred ulice jer bismo bili uhapšeni i odvedeni u najgori zatvor. Daleko im lepa kuća.
    (NikolaBg, 7. decembar 2021 10:30)

    # Link komentara

  79. A joj kakav materijal za autošoviniste. Ajmo braćo opleti po Beogradu i Srbiji, iako nisu tema ove vesti.
    (Nezavisni demokratski građanin, 7. decembar 2021 09:30)
    Prvi si stavio komentar. Ti si gori od svih njih zato sto jedva cekas takve komentare i hranis se time, a da ih jos niko nije ni ostavio. Dve strane istog novcica.
    (@Nezavisni demokratski građanin, 7. decembar 2021 10:27)

    # Link komentara

  80. A joj kakav materijal za autošoviniste. Ajmo braćo opleti po Beogradu i Srbiji, iako nisu tema ove vesti.
    (Nezavisni demokratski građanin, 7. decembar 2021 09:30)

    Ko ti drma kavez???
    (@Nezavisni demokratski građanin, 07. decembar 2021 10:11)

    Hahaha... E ovaj današnji dan je stvarno dobio smisao. Hvala B92 što su mi napokon objavili komentar. Ovo pecanje botova je zaista neprocenjivo.
    Biće još vesti, zaradićete svoje kune.
    Ne morate odmah da se ljutite.
    (Nezavisni demokratski građanin, 7. decembar 2021 10:27)

    # Link komentara

  81. Dubai - ne znam gde je ovaj bio u Dubaiu kada ga ovako ocrni. Po meni jedan od najboljih gradova na svetu, izuzetno čist i bezbedan grad gde god odete. Što se tiče tržnih centara jednostavno ne morate da idete u njih ima toliko super stvari u Dubaiu i oko Dubaia, nisu samo zgrade i shopping.
    (Sasa, 7. decembar 2021 10:26)

    # Link komentara

  82. Zagrizite sta hocete al' posetite Sankt Peterburg, najlepsi grad koji vas nikad nece razocarati.
    (leptir masna, 7. decembar 2021 10:19)

    # Link komentara

  83. Slazem se za Pariz i, generalno, za Francuze.
    Za Peking i crnce je bilo tacno pre 10-15 godina, samo treba shvatiti da je to radoznalost zbog neceg retko vidjenog i opustiti se. Tamo sam isto bio sa crncem i sva deca su upirala prstom u njega i vikala NBA, NBA. Ali tip je bio sasvim ok i bilo mu je simpaticno.
    Los Andjeles jeste bezveze. U Atlantik Siti i Las Vegas se ide zbog kockanja, a ne razgledanja...
    A da jos spomenem Beograd i Novi Sad: dovodio sam strance, Rusu se svidela arhitektura i toplina, Nemac i Italijan su bili iznenadjeni kvalitetom hrane, Amerikancima se svidela opustenost i srdacnost ljudi... sve u svemu, iskustvo zavisi i od domacina i koliko zna da ucini posetu interesantnom, koje price isprica i koliko i sam voli ono sto pokazuje.

    Tako da, ako vam gosti nisu zadovoljni, mlzda je i do vas :)
    (Putnik nenamernik, 7. decembar 2021 10:16)

    # Link komentara

  84. Nezavisni...@ Nisi popio kafu i lek jutros?
    (Hanzo Hasashi, 07. decembar 2021 09:46)
    Utrefih te, a?
    (Nezavisni demokratski građanin, 7. decembar 2021 10:15)

    # Link komentara

  85. Oduševio me Istambul vratih se juče...
    (Picnio sam par komentara odande nisam vas zaboravio kad je lepo)
    Mnogo čist, čak nevetovatno čist, što nisam uopšte očekivao, mnogo urbaniji, jeftini od 7-15 din. mokri čisti čvorovi na svakom koraku, restorani na svakom koraku, jeftin i ogroman izbor kvalitete hrane, bilo ulične, ili restoranske, turistički istorijski sadržajan, pun kontrasta, krstarenje klopa na Bosforu, metro, tržni centri.
    Jedino me razočarala roba koja je uglavnom pijačna, i bofl, u svim ulicama i t.c. a ona kvalitetnija daleko skuplja nego kod nas.
    Tako da nije bilo kape za Rajka, ništa kupio nisam, ali sam se oduševio istorijskim vremeplovom i pešačenjem u proseku 20km dnevno... A svaki korak je vredeo 5 puta više, i svaka plaćena karta muzeja, palate, koja jeste preskupa oko 20€.
    (Moje mišljenje ne smrdi samo meni, 7. decembar 2021 10:14)

    # Link komentara

  86. Ala ovi grešu..
    (Ciga, 7. decembar 2021 10:13)

    # Link komentara

  87. A joj kakav materijal za autošoviniste. Ajmo braćo opleti po Beogradu i Srbiji, iako nisu tema ove vesti.
    (Nezavisni demokratski građanin, 7. decembar 2021 09:30)

    Ko ti drma kavez???
    (@Nezavisni demokratski građanin, 7. decembar 2021 10:11)

    # Link komentara

  88. Kod nas je ovako u svakom gradu..smece ,prljavo,pored Ibra u centru Kraljeva deponija..
    (Gagolino, 7. decembar 2021 10:08)

    # Link komentara

  89. U prevodu svuda gde živi puno ljudi na jednom mestu je prljavo.
    (VJ, 7. decembar 2021 10:03)

    # Link komentara

  90. Las Vegas je top, makar taj glavni deo...
    (Diba, 7. decembar 2021 10:02)

    # Link komentara

  91. Najgore je mesto Cirih. Preskupi fejk. Ljudi hladni, kao led, nesimpatični i ružni. Jadan onaj, koji tamo živi. I to sve zbog nekoliko franaka. Mislim da tamo niko ne bi živeo, da ne mora.
    (Petar, 7. decembar 2021 09:59)

    # Link komentara

  92. Venecija- prelep na oko, ali onaj cudan miris iz kanala se oseca po celom gradu.
    (As Nodt, 7. decembar 2021 09:57)

    # Link komentara

  93. Pariz, grad kao minsko polje od izmeta kucnih ljubimaca. Kairo, kanali pored puta puni mrcina, grozno smrdi kad padne kisa.
    (аsas, 7. decembar 2021 09:53)

    # Link komentara

  94. Za Kairo mogu da potvrdim da je štrokav i gadan.
    (sladoledsmesom, 7. decembar 2021 09:52)

    # Link komentara

  95. Isto sto vazi za Pariz vazi i za London. Osim nesto boljih kvartova veoma prljav.
    Od precenjenih gradova tu su jos i:
    - Dubrovnik: sladak ali sve je to jako malo i nema ne znam sta da se vidi a cene su vise nego u Veneciji. Ko je pio kafu na Stradunu za 13 eur (kao moj kolega Nemac koji je bio zgranut) zna o cemu pisem.
    - Berlin: iako nije prljav kao Pariz i London u njemu i nema bogzna sta da se vidi. Obilazak moze da stane u dva dana.
    - Bec. Iako veoma lep u centru, razocarava cim se od njega malo mrdne. ima van centra lepih kvartova ali to su ostrva u sivilu.
    Podcenjeni gradovi, tj oni koji daju vise nego sto se nadate: Istanbul, Moskva, St.Peterburg, Budimpesta.
    (Makarije, 7. decembar 2021 09:50)

    # Link komentara

  96. Nezavisni...@ Nisi popio kafu i lek jutros?
    (Hanzo Hasashi, 7. decembar 2021 09:46)

    # Link komentara

  97. 15. SRBIJA

    Skup svih 14. gradova koji su malopre navedeni.

    Priznajte realno, kod nas je tako u svakom gradu. Nekom više nekom manje.
    (NikolaC, 7. decembar 2021 09:45)

    # Link komentara

  98. Beograd… najprljaviji i najseljackiji grad. Pun neljubaznih i nekulturnih ljudi. Na zaslost zivim u njemu.
    (djole, 7. decembar 2021 09:43)

    # Link komentara

  99. Pa dobro, i Beograd je prljav ali ima dobru a jeftinu hranu, provod, gotovo svi znaju engleski i ljubazni su prema strancima.
    Mnoge mane se opraštaju jer "smo bili pod komunistima", "bio je rat", "istočna Evropa je generalno siromašna"... Ovo su reči stranaca koje sam vodio po Beogradu.
    (dzigi, 7. decembar 2021 09:43)

    # Link komentara

  100. Pariz je divan, ja ga nikada ne bih stavio na ovakvu listu....
    (Maximus Dominus, 7. decembar 2021 09:35)

    # Link komentara

  101. A joj kakav materijal za autošoviniste. Ajmo braćo opleti po Beogradu i Srbiji, iako nisu tema ove vesti.
    (Nezavisni demokratski građanin, 7. decembar 2021 09:30)

    # Link komentara