Ponedeljak, 20.09.2021.

Gde se krije jedna od najčistijih morskih uvala na svetu?

Izvor: TU Magazin

Gde se krije jedna od najèistijih morskih uvala na svetu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 2 godine

Arcoudi (medved) nenaseljeno ostrvo u jonskom arhipelagu iza Kefalonije i Itake, prema Lefkadi. Na hiljade stabala masline i limuna cije plodove nema ko da ubere. Iskrcali se na prepad pre koju godinu sa broda. Milina bozija.

Vodim vas na pravo mesto!

Mala Plaza u okviru Makena nacionalnog parka na ostrvu Maui je svakako jedna od takvih.

A eto super kad nisi sumnjao.
Nego trebao si jučer navečer gledati NG, ali biti će vjerojatno reprize, pa da vidiš emisije o Hrvatskoj.

pre 2 godine

"Ostrvo je 2007. godine prema izboru Hrvatske turističke zajednice proglašeno je za najlepšu plažu na Jadranu, a njegova prirodna lepota i kombinacija belog stenja, kamentih morskih obala i savršeno čiste vode pravi su mamac za turiste."

Ni na jednoj od fotografija na Google ne vidim nikakvu plažu, sve kamenje!
MIslim, ono što je po izgledu najbliže plaži ima za moj ukus previše krupan kamen, meni je plaža pesak i samo pesak!

I ne znam kako to nema građevina, osim dva mala objekta, a ta dva "mala objekta" su restoran (na fotki se vidi roštilj) i na drugoj strani ostva kupatilo.

E, pa sad, neka mi neko objasni kakve su to "plaže", ako nigde nemaš toalet, odnosno imaš ga možda tamo gde je to kupatilo ili na drugoj strani gde je restoran, pa ti sad pešači kilometar do toaleta.

Inače, ostrva sa ovakvim pogledom ima mali milion, samo dosta manjih i što do njih ne postoje redovne linije brodićima, a na većini nema objekata (pa ni toaleta).

Meni more mnogo dosadno.
Idem u Dubai. Imam kućicu sa dvorištem, 2 palme a između bbq smoqer, svako večem mećem ponešto a njeg. Uz 3-4 piva, onda pozovem neku "našu" cicu na druženje. A ima ih tamo (koje pružaju usluge) na stotine. Čak imam i gratis kod 2. Onda neka knjiga da umorim oči.

@ neka hvala, rađe hotel
A da pročitaš tekst do kraja? To nije otok za boravak, već za izlete iz hotela ili drugog smještaja. Prevoz imaš, bar imaš, znači imaš i piće i sladoled i sendvič, a vjerojatno imaš i internet. I predivne plaže!

pre 2 godine

Ostrvo je teska perverzija. Ima 4 savrsene plaze, a jedna od njih je za nudiste. Plaza Veli Bili Bok je jedna od najspektakularnijih na Jadranu.

Topčiderska reka se talasa

Tamo je ekologija i sam utisak da prljaš vlastitu zemlju na nekom drugom nivou. Verovatno daleko od idealnog ali neuporedivo bolje nego ovde.. Žao mi je ali je tako . Treba početi od sebe,ljudi,od najosnovnijih stvari..

pre 2 godine

takva ja mjesta trazim u HR kad idem na more jel dok sam bio mladi isli smo na Zrce,Porec,Rovinj,Krk itd....jel svake god odemo par puta a sad bjezim od guzvi sto dalje,ove god nasao malo mjesto na Pagu par kuca,privatna plaza nepostoji u HR ali tamo svako ima svoju plazu za goste jel ima hrpa plaza a nema ljudi tek u spicu sezone dodu bogatasi sa jahtama u te uvale i zauzmu.apartam za 5 a nas 3 placali 50e u 8mj i 30e u 6mj stime da nam je gazdarica dala u 6mj da ostanemo koliko hocemo dok se nenapune apartmani ali smo ostali sam 7 dana duze jel sam morao na specijalisticki pregled narucen i zato smo se vratili opet u 8mj iako nikad neidemo u isto mjesto osim Zrca kad hocemo na party nema boljeg provoda.