Sreda, 01.09.2021.

13:15

"More odlično, domaćini ljubazni" - srpski turisti oduševljeni letovanjem u Albaniji FOTO

Izvor: RINA

"More odlièno, domaæini ljubazni" - srpski turisti oduševljeni letovanjem u Albaniji FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

Ja

pre 2 godine

Ovako...Mi zivimo preko decenijama i mnogo smo putovali.Ove godine smo izabrali Albaniju zbog ulaska bez testa i bez vakcinacije.
Drac?NIKAKO.
Valona?NE!
Saranda?NIKAD VISE!
To su vam gradovi uz more.Nije to mesto za lepe plaze.Guzva.Beton..
Postoje lepa mesta,koja nisu poznata vecini Srba.
Recimo,Dhermi ima lepe plaze,cisto more.Onda Himare ako zelite malo zivlje,a opet tirkizno more.Borsh je tih,ogromna plaza,mislim oko 7 km duga?
Onda ako idete na obilazak divljih plaza,brodom,one su bas lepe.
Gjirokaster,lep grad,poseban.
Berati-jos jedan grad iz UNESCO bastine.
Na severu ima lepih planinskih predela,divno jezero Komani i reka Shala
Potencijal je ogroman.
Zbog korupcije u drzavnom vrhu infrastruktura nije na nivou.
Dakle,Albanija,DA!Zvanicno.DA!
Ali ne Drac,Valona,Saranda.
Idete na pogresna mesta.
Sto se tice puta,mi smo leteli za Tiranu,pa uzeli kola.
Dopao nam se pejzaz..
Idite gde zelite.
Srecan put!

Maki

pre 2 godine

Albanija je sjajna idemo treci put. Plaze su lepe od pescanih do kamenih na jugu su najlepse, ljudi gostoprimivi i lepih mesta da se poseti, cene pristupacne. Put je dobar, treba samo pazljivo i strpljivo voziti bilo da idete preko Djirokastre ili planine Cika.

Муш

pre 2 godine

Dok Sam ziv moja noga nece krociti ni u Albaniju ni u Hrvatsku,Tursku,Nemacku...,a kad ja umrem drugi neka rade kako hoce. Niti mogu da zaboravim niti da oprostim. Velike su rane jos.

Svetski putnik

pre 2 godine

Šta preostaje ljudima koji neće da se vakcinišu, a po svaku cenu žele da idu na more? Albanija, CG i Bosna. Kako razmišljaju o vakcinaciji tako razmišljaju i o letovanju.

turista

pre 2 godine

Mnogo je komentara od osoba koje nemaju veze sa temom- letovanje?
Zbog svima poznate situacije,i zbog toga sto nije bilo ni jedne ponude turistickih agencija(GR),jos u Januaru pronasao i rezervisao smestaj-Saranda.Na bookingu nam je bilo preskupo za GR.Bili smo 5-15 Avgust.Auto put kroz Kosovo-odlican.Na Shell pumpi sipao benzin 95,cena 1.22e.Za manje od sat ipo smo presli Kosovo.Eto,za razliku od vecine koji svasta pisu,bar sam bio na Kosovu....
Saranda,losa infrastruktura,utisak,gradio je kako i gde je ko stigao.Prevelika guzva,previse ljudi u jednom mestu.Saobracaj je kao kad je najveci spic u Beogradu pa jos 10x gore.Tako je svaki dan.Sve je u nekim brdima.Saobracajna pravila ne postoje.Voze izuzetno dobre automobile,Mercedes,Audi,BMW,Range Rover...Iako je gore za voznju u odnosu na Tursku,nismo videli ni jedan udes...
Gradska plaza je mozda jedino u Gradu gde moze,ostale plaze su privatne.Zbog ogromne guzve,nema mesta iako se placa.Ljudi ljubazni,restorani povoljni.Benzin,od 150 do 178 dinara.Do neke plaze,dalje autom od 20-40 km u jednom smeru,preko bar tri brda.Jonsko more,cisto i toplo.Potrosi se mnogo vise goriva.Sta bih rekao,bilo je ok,ali sam uzitak i dozivljaja letovanja nama nije kao sto je u Grckoj ili Turskoj.Uglavnom bili,videli i mislim da ne bi vise isli.Jednostavno nije to to...

Gega

pre 2 godine

Mnogi u komentarima rekli da je put toliko los i opasan, posebno zadnji deo od Gjirokastre do Sarande. Taj deo je 30 km. Za dobre sofere, to nije nista, inace je veoma lep deo sa kucama od kamena i planine. U ovaj deo se nalazi i Plavo Oko (Syri i Kaltert).
Neki su spomenuli da Albanija nema historiskih gradova, kao na primer Crna Gora. Da nije smesno, to je tuzno. Citajte malo molim vas, ako idite tamo.
Drugo, mnogi kazu da Albanci iz Albanije su drugaciji od onih iz Kosova,misleci da su oni bolji! Tipicno za Balkan i Srbe, pun predrasude i kliseje. Vi se osecate da su oni mozda "bolji" od nas, jer nisu patili od vaseg rezima 90tih, pa onda vi im dodjite kao svaki drugi turista. Takodje, vi ne poznajete ni njima ni nas, i kao sto sam rekao, to su vase prve impresije koje su rezultat predrasude. I trece, mnogi od vas su istakli jedan element da na jugu Albanije su pravoslavci po veri,koji za nas albance nije nesto posebno. Kod Albanaca, vera je bila i jos jeste na drugom planu. Tako da ne mislite da posto su oni pravoslavci, vole vas vise. Nekih od najvecih Albasnkih patriota i drzavnika, bili su pravoslavci. Tako da, okacite predrasude i kliseje, tako da citajte i ucite malo u Albanskoj historiju, jer na kraju krajeva, tu smo, pored jednog drugog, hocemo necemo, moramo da se druzimo i imamo odnose.

trampo

pre 2 godine

Lako je za to što Srbi ne dolaze, dobitak je to što više ne prave štetu. Nema “davanja” novca, što platiš to i dobiješ, i to se rezervira, dakle ne bi se zbog vaših dolazaka sezona produžila. Pored toga nemate platežnu moć da biste potražnjom mogli podizati cijene. Naravno da ćete svugdje dobiti lošu uslugu u svakom sezonskom odmaralištu jer ne postoje klaunovi koji 10 mjeseci čekaju samo na vas. Za cjelogodišnje odmore odlazi se ide ispod 23 paralele. Daleko od Rusije.

Bane

pre 2 godine

(Bunge, 1. septembar 2021 22:16)

Pa vidi, koliko god tvoj komentar zvučao snishodljiv i sarkastičan, ima u njemu i malo istine u zavisnosti od toga kako posmatraš na stvari.

Hrvatska obala je lepa, razuđena, ali....kao što i sam između redova provlačiš, postala je elitna, koliko Hrvata iz kontinentalnog dela može da je priušti. Recimo Osijek, Slavnoski Brod? Znaš li koliko sam automobila sa HR tablicama ove godine video na Evzoniju? A sudeći po klasi auta i godištu modela ne bih rekao da pripadaju elitnom delu hrvatskog stanovništva.

Šta hoću da kažem, Srbija nema more i dobar deo njenog stanovništva, nesumnjivo se pokazalo, jako pati zbog toga, a ja ne vidim razlog zašto. Običnom narodu je svejedno, on ili može ili ne može da priušti more i ako može ide tamo gde može da ga priušti, ne vidim razliku da li će eto do tog mora preći ili neće granicu. U tom smislu Srbi stvarno imaju izbor, Turska, Grčka, CG, HR, Albanija, Spanija...i Hrvati isto tako bez obzira što imaju i "svoje" more.

Samoj državi znači da ima izlaz na more, i to toplo more, ekonomski zbog turizma ali i strateški. Pa ne mislite valjda da ste vi od 2008 u EU zato što ste lepi i pametni ili je to zbog 300km morske obale. S tim da je i ta ekonomska strana u ovoj eri globalizacije vrlo diskutabilna, koliko hotela je u Hrvatskom vlasništu a koliko u vlasništvu stranaca, koliko vam domicilnog stanovništva radi u turizmu a koliko je ljudi koji dolaze upravo iz Srbije i sl.

missim

pre 2 godine

Bili u Sarandi, nas dvoje, 8 dana. Išli smo u Albaniju zbog nevakcinisanosti, inače Istra. Hotelski smeštaj, 200 m od plaže (100 m visinske razlike), svaki dan na drugoj plaži kupanje, ishrana isključivo u restoranima, najčešće riba (800 - 1200 rsd porcija). Cene u restoranima niže 20-30% nego u Beogradu, gorivo i cigarete ista cena, espreso 70 - 120 rsd. Jedino su im supe skupe, 350 - 500 rsd tanjir. Albanci su ljubazni, more je čisto, ima i lepih plaža. Podseća na CG pre 2000-ih. Put je odličan, sem poslednjih 35 km - izgledaju kao Petrovačke strane, ko se seća. Povratak duž obale, preko Čike, dobar put ali serpentine od 0 do 1500 mnm. U povratku spavanje u Velikoj Hoči (Vinica Petrović, za savaku preporuku). Planirani budžet je bio 1300 eur, prošli smo, sa sve suvenirima za rodbinu i prijatelje, za 980 eur. Još kažu da je sve poskupelo u zadnje dve godine.
Što se tiče toga da li smo dobrodošli ili ne, nismo doživeli nikakvu neprijatnost, a nismo je ni očekivali. A kome je (pra) deda prešao Albaniju trebalo bi da zna da je srpska vojska imala pomoć od Esad paše, i da je deo albanske vojske učestvovao u proboju Solunskog fronta. Shqiptarët na KiM i Albaniji su dva različita mentaliteta, još je jug Albanije pretežno hrišćanski.

petar

pre 2 godine

za gospodina veljka koji bi da ima lepe uspomene... mozemo da biramo gde bismo imali lepe uspomene, mene na primer albanija asocira na veliko stradanje srpskog naroda, i tamo mogu da osetim samo veliku tugu a ne i radost... kao da si rekao idi letuj na pagu, ista stvar... zao mi je ali ne mogu... ko ima stomaka za tako nesto nek izvoli

Bunge

pre 2 godine

I opet hrvati i crnogorci na srpskom portalu vode propagandni rat protiv Albanije.
(mladost ludost, 1. septembar 2021 20:39)

Neznam za Crnu Goru ali mi u Hrvatskoj ne spavamo nocima kada se sjetimo koliko nam Albanija otima elitnih i inih turista.
Lako je vama Srbi kad imate Albaniju za ljetovanje a mi smo osudjeni na nase hladno, prljavo i plitko more koje nema niti jednu pravu plazu.
Prosto vam zavidimo koliko izbora imate, pravi ste sretnici..

kole

pre 2 godine

Dvoje kolega su bili ovoga leta (prozvao sam ih Boro i Ramiz) i nisu nesto impresionirani. Prvome se i svidelo do nekle. ali drugi je bio premoren od voznje jer posle 80% predjenog puta dolazi deonica preko brda, planina i dolina koja je veoma zahtevna za voznju, a vec ste preumorni. More nista narocito, hoteli novi i cisti, hrana jeftina, pa ne morate da kuvate po sobama i glumite da uzivate u tome. Ja nebih otisao pa makar nikad more ne video, ali mi smo narod bez morala i ponosa, pa bismo letovali i kod ubica nase dece samo da je jeftino.

CipiRipi

pre 2 godine

Sada mozete pisati sto god hocete, Ali toko cele Sezone Moji sinovi sto imaju Hotele u Sarandu i u Ksamilju ove godine Najvise gosti su imali iz Ukraine i Srbije i to sve Porodicni Ljudi ima dosta od njih sto su Zainterosovani cak sad rezervista za iducu Godinu. Ljudi vase su pare vas je IZBOR GDE GOD ISLI ZELIM VAM SVE NAJBOLJE. Lep pozdrav iz Pristine svima

Nxd

pre 2 godine

"Nikome nije palo na pamet da ode negdje na odmor u srbiju?"

Palo mi je na pamet, ali ja na odmor idem da bih doživela nove i lepe stvari. Priznajem da bi za mene ugođaj u nekom srpskom objektu u vidu Matijević pljeske i Indire sa radija bio novost, ali ne bi mi bilo ama baš ni trunčicu lepo. A nešto nisam primetila da imamo iole bolju ponudu od toga. Verujem da ima poneko mirno etno gazdinstvo, ali gibanicu i ajvar jedem i kod kuće pa mi to stvarno nije doživljaj koji bih da plaćam, a ćilime i slične etno drangulije sam već videla kod rođaka. Novokomponovani spa hoteli takođe nisu za mene - ne uklapam se tamo bez plastične dodatne opreme... I? Šta to tačno novo i lepo mogu da doživim u Srbiji, a da za isti novac ne mogu gde god drugde poželim uz daleko bolju ponudu i uslugu?

neko iz mase

pre 2 godine

@ Jasenovac, žuta kuća, birajte.
Nikad, moje pare, nikad.
Čak zaobilaznim hrvatsku, preko Mađarske.
(alpinista, 01. septembar 2021 20:04)

Sigurno ni u Nemačku ne ideš da radiš, Austrougarska pola srbije pobila, nemci posebna priča. Ako tako gledaš onda nikud iz svoje avlije.

Vasko

pre 2 godine

Ovi hejteri što ne bi ni za dzaba u Albaniju verovatno ssmo sede za tastaturom i mrze celi svoj kratki život, oslobodite se bre, putujte, druzite se, uzivajte u novim krajolicima jer kada dođe starost ostace vam samo gorčina. Zar nije bolje imati lepe uspomene.
Peace

bbcnasrpskom idi odavde.

pre 2 godine

Čista laž. Apsolutno NE zadovoljavan. More je dobro, a to nema veze sa domaćinima. Najlepši deo nam je bilo putovanje u oba pravca. Do Skadarskog jezera milina, posle toga uffff. Skadar jedna ciganmala, Drač maaalko bolji. Dalje nisam bio, niti ću.

Stefan

pre 2 godine

Uveo bih porez na letovanje u hrvatskoj i albaniji 50% na cenu ide u budzet drzave pa idi letuj koliko xoces.

Ali smo mi okupirana banana drzava a briga o naciji i nacionalnim i teresima prenela se na youtube samo.

FocusBg

pre 2 godine

Prljavi su.Ne pada mi na pamet da proveram dal nisu. U Hrvatskoj je ksenofobija.Kraj priče.Želim odmor a ne napetost dal će neko da me ispravljam ako kažem vetar duva a oni kažu puše.Ispravljali su tako moju drugaricu pre neko leto.

HanSolo

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.
(da se ne ljubimo, 01. septembar 2021 18:00)
Hahhaha bas zbog toga sto para imam mogu da biram gde da idem, i da ne idem u Hrvatsku :-)
(Milica, 01. septembar 2021 18:57)


Slazem se, hr nikad i ni po kakvu cenu.
Fekalije, losa usluga i divljacki narod nisu preporuka nikom.
(SRB über alles, 01. septembar 2021 19:13)

Drago ni je da ima ljudi kao ja u državi još uvek.. Nisam bio u hrvatijanskoj 30g..Meni "njihova smrdljiva" ne treba.. Sa familijom idem po celoj Evropi a najviše u Skandinavijiu.. Leto je tamo vrlo lepo a i čist vazduh.. Bili smo u svakoj zemlji evrope sem baš Hrvatijanske i Aljbanjije i Moldavije.. Da dam moje pare ljudima koji me mrze ne pada mi na pamet.. I onima što će da mi govore kako nemam pare za hrcatijansku mogu reći.. Ja i moja supruga inamo prihod od skoro 6500 E/mesećno mininum. Zavisi od količina rada po mesećnom ciklusu. Imamo dva preduzeća za popravku dentalne opreme. Jednu u Našoj Srbiji i jednu u Švedskoj. Imamo sa svim dosta para i previše.. Ne brinite za nas vi..

Smuleco

pre 2 godine

Bio sam u Ksamilu ovog leta, po preporuci kolege koji je letovao tamo prošle godine. Kakva kršina, nikada više!
:( Put do tamo je posebna priča. Relacija Đirokastra - Saranda, reli (lutrija).

Jasna

pre 2 godine

Nikada mi nećemo mentalno da se oslobodimo prošlosti.
Kakve veze ima šta je bilo, hajde da živimo u današnjosti.
Poješće nas primitivizsm.
Znači Englez neće na Palmu, zbog Franks, Nemac ne bi smeo da priviri nigde u Evropi....
Možemo u nedogled.
Ljudi žive danas gde im je lepo, a svoju decu uče da ne mrze.
Nama nema pomoći.
Molim objavite komentar.

Iz prve rukr

pre 2 godine

Posle silnog reklamiranja po novin tipa jeftino? a fantasticno, moj kolega bop iz radoznalosti. Kaue nista posebnp i nema neru opet da ide
Bop je u Serendi

Moja kuca, moja muzika

pre 2 godine

Bila je moja prijateljica u Ksamilu, kaže da je plaža bezveze, mala, mirise na naftu, plovila raznih vrsta svuda okolo nema gde da se pliva, ništa posebno nije jeftinije, svuda se čuje albanski folk i rep, vašarska atmosfera, išli su kolima sat vremena dalje da bi našli bolju plažu. Nista posebno ne hejtuje ali kaže da tamo više nikad.
(Dana, 01. septembar 2021 17:36)

Pa naravno albanska muzika jer je bio u Albaniju, a kad se vrati u Srbiju može da sluša srpsko.

Ibna

pre 2 godine

(Гуиде, 01. septembar 2021 17:08)

Druže, ko te prevario da odeš u Drač? Bio sam u Albaniji ove godine, i na putu ka južnoj Albaniji (Himare) smo prenoćili u Draču... najiskrenije, nebo i zemlja! Drač je nešto poput ogromne Paralije, a Himare, kao i jug Albanije jako sličan grčkoj Jonskoj obali. Neke plaže su poput Lefkade što se tiče boje mora. Za mene, više od očekivanja! Jedino što su cene dosta više u odnosu na Drač... pritom, većinsko stanovništvo na jugu su albanski Grci pravoslavci. Na jug Albanije bih otišao ponovo, u Drač ne bih otišao nikada.

Brutus

pre 2 godine

Колико ми немамо више поноса мајко мила. Од кад су се наше "братске" републике одвојиле ни у једну више никад нисам крочио а тек не би у земљу која нас је онако мучки напала 1999 и још подстрекује и данас терористе и шовинисте са нашег Косова и Метохије. Од тад само у Србији летујем.
(Гружанин, 01. septembar 2021 18:07)

Zemo, zaključaj se u svoje dvoriste, nemoj nikad vise nigde da ideš jer se skoro ceo svet u nekom trenutku ogrešio o nas i najvažnije, nemoj sreće ti da se razmnožavaš, ko zna kako bi ti yo vaspitavao. Ćerkinoj drugarici otac nije dao da ide na žurku jer neće te katoličke nove godine da slavi, pa neće ni ćerka. Ne bi me čudilo da si ti taj. Jedan kuriozitet za takve kao vas dvojica : julijanski kalendar je nastao pre hrišćanstva, dakle i pre prsvoslavlja. Osim mržnje i gorčine ne bi bilo loše malo se obrazovati i biti tolerantniji, na kraju to je osnov naše vere, praštanje.

Milica

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica,

a šta misliš da su ti grci "braća" ? dok imaš love sigurno da su ti braća , probaj ih nešto tražiti da ti naprave , onako bratski da ti daju prenoćište ili jesti..vidjet ćeš kako se bratstvo topi kao snjeg na suncu.. kako vi živite od mitova , neke uobrazilje, zapravo same gluposti ..
(denis, 01. septembar 2021 19:17)
Kako si me nasmejao ? Pa pitaj u Srbiji nekoga to isto neces dobiti, ni kod babe za dzabe? Nego generalno u Grckoj se najlepse osecam.

Dex

pre 2 godine

Treba razmisliti kakav je profil turiste koji je odusevljen Albanijom. Nisam sigursn da je za mene njihovo odusevljenje relevatno. Neko se odusevljava sa CG, HR ili Paralijom.
(True, 1. septembar 2021 16:22)

Sta znam, HR koju si spomenuo privlaci i gotovo ceo Hollywood ili imena poput M. Jordana npr. Ne vidim poentu. Cak ni ta Paralija ne bi bila tako losa da dosadne meduze nisu cesta pojava, ima lepu prilicno dugacku i siroku pescanu plazu. Istina, vecina turista su s juga Srbije sto ne imponuje egu, ali ako nekom prija tamo ne vidim razlog da se analizira njegov "profil", kao da ga to cini nekom zasebnom vrstom coveka. Za vecinu ljudi mi ionako nije ni jasno zasto zaista idu na more, ali verujem da bi prosecan FB/Instagram/sta god profil dao solidnu sliku. Nek svako gleda svoja posla, a i smesna je ovo tema ako se diskusija vodi u zemlji gde je prosecna plata 250-350 eura. Mozda Paralija nekom i znaci manjak "klase", ali je i to bolje nego biti ludak koji radi 4 meseca kako bi na moru proveo 7 dana.

Косовац

pre 2 godine

Srbin bi prodao i mrtvu babu za 100 eura, zajedno sa grobnim mestom, pa zašto onda ne bi otišao u Albaniju da se pošteno odmori - a zna se koliko se Srbi umaraju na poslu.
(Smorke, 01. septembar 2021 16:48)
Za Crnogorca sam čuo da je prodao posmrtne ostatke svoga oca Nemcu pod izgovorom da je Nemac, ali za Srbina nisam čuo da je spreman za sličan vid trgovine. Imam godine i svašta sam čuo i video, tako nemoj da "smaraš" sa glupostima.

3210

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)

Nisi ti dobrodošla ni u Vrnjačkoj Banji.

Ibna

pre 2 godine

(Dex, 01. septembar 2021 19:00)

Pomenuo si Paraliju nekoliko puta, zaista moram da ti kažem jednu MNOGO bitnu stvar... Paralija je ružna, more ima jaku, beton sivu boju, maltene boje Dunava! Meni jer more najbitnije, a u južnom delu Albanije je zaista prelepo i tirkizno plavo, za razliku od severa (Drač).

cukce

pre 2 godine

Lepa zemlja (svaka je lepa na svoj način), lepo more, ali dosta prljava zemlja! Albanci ne vole Srbe, ali su profesionalni znaju da uzmu pare te su ljubazni! Inače srpski turista dobije malo pljuvačke u kafu, malo ogrebani auto, malo srednji prst, malo psovke u suštini ništa opasno, isto ono što dobije i od Grka!

DC

pre 2 godine

Pozdrav iz Ksamila :)
Djubre na sve strane, vecu prljavstinu na ulicama nisam videla. Kanta za djubre ne postoji. Mesto je haoticno, vidi se da se puno toga izgradilo na brzinu, a infrastrukture nema ( cini mi se da vecina ulica nije ni asfaltirana ). Plaze su ok, more takodje, ali ne mogu da kazem da sam odusevljena. Smestaj jeste jeftin, a sto se hrane tice, dvoje mogu da jedu za oko 20eur ili vise u restoranu. Kvalitet hrane i usluge je ostednji. Put katastrofa ( deonica od Gjirokastre do Sarande ). Ovde sam na par dana, ali iskrena da budem ne bih ponovila.

SRB über alles

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.
(da se ne ljubimo, 01. septembar 2021 18:00)
Hahhaha bas zbog toga sto para imam mogu da biram gde da idem, i da ne idem u Hrvatsku :-)
(Milica, 01. septembar 2021 18:57)


Slazem se, hr nikad i ni po kakvu cenu.
Fekalije, losa usluga i divljacki narod nisu preporuka nikom.

denis

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica,

a šta misliš da su ti grci "braća" ? dok imaš love sigurno da su ti braća , probaj ih nešto tražiti da ti naprave , onako bratski da ti daju prenoćište ili jesti..vidjet ćeš kako se bratstvo topi kao snjeg na suncu.. kako vi živite od mitova , neke uobrazilje, zapravo same gluposti ..

Alen

pre 2 godine

Slazem se, hr nikad i ni po kakvu cenu.
Fekalije, losa usluga i divljacki narod nisu preporuka nikom.
(SRB über alles, 1. septembar 2021 19:13

Cinik odmori malo. Prosla je sezona.Okrenuli smo pare.

mixa

pre 2 godine

Pre nego sto se odluce na put u zemlje ciji narodi su nas klali, i ubijali, koji su Srbima vadili organe, koji su nas vodili u Logore, kao sto je jasenovac, nek tri puta razmisle, da li u takvim zemljams mogu mirno da se odmaraju, ja ne mogu, jer se odmah setim nase stradale brace
(rade, 01. septembar 2021 17:19)

Setis li se i nacisticke nemacke,svaki put kad ti neko da evro,posto je on njihovo cedo.Mnogo smo zla naneli jedni drugima,vreme je da malo zakopamo ratne sekire,zarad buducnosti nase dece.

bojanv911

pre 2 godine

Sve komentari koji upoređuju albaniju, grčku, crnu goru, tursku, hrvatsku... Nikome nije palo na pamet da ode negdje na odmor u srbiju?

Stole

pre 2 godine

išli su naši preci nisu se dobro proveli...vodili naše ljude u žutu kuću i onda treba da idem tamo??? ZAŠTO da bi uštedeo 100e u odnosu na GRČKU???Ajde ljudi malo mučnite glavom!!!
(super, 01. septembar 2021 17:29)

Bravo za komentar.
Ali džaba..kod srba je uvek kratka pamet bila i ostala.

Anakin

pre 2 godine

Sad će velike patriote da se oglase i da krenu sa proseravanjima i pljuvačinom. Likovi koji nisu videli dalje od Crne Gore...
(panter pudlica, 01. septembar 2021 18:45)
Pudlice, bio sam na mestima po svetu za koje ti i ne znaš da postoje a još manje da bi ih našao na mapi sveta. Nije poenta hvale, već toga da ti kao znaš gde je ko bio. A "dalje DO C. Gore" i nisam video, jer tamo nisam kročio od raspada Yu, kao ni Hr, a i teško da ću ići. A Albanija je jedina evropska zemlja, u kojoj nisam bio, pored Lihtenštajna. U ovu drugu ću otići sigurno, a u onu prvu teško..a ti slobodno idi, ko ti brani. Biće pre da ti nisi video dalje od ulcinjske plaže, osim možda na YouTube..a ako neko iz patriotskih ili bilo kakvih pobuda ne želi da ide tamo, ti sigurno nisi taj koji treba da pljuje po njima. Neko više drži do ponosa i principa nego do jeftinog pansiona. Gledaj sebe i idi gde hoćeš.

Sanja

pre 2 godine

Bila u Ksamilu, plaze prelepe i cisto more. Cene kao kod nas. Guzve su u sezoni jul-avgust, ali otici krajem juna ili pocetkom septembra idealno. Svi su bili ljubazni i nikakvih problema nismo imali.

veljko

pre 2 godine

Ево да препоручим сунчев брег у Бугарској. Овај један каже хотел 4 звездице полупансион 7 дана 700€, а у Бугарској all inclusive 10 дана 2000€ четири одрасле особе. Да буде јасно ишао и у Грчку и Италију више пута, и још неке друге земље, али до даљњег само Бугарска. Услуга тип топ, чисто море, плаже и град. Цене по ресторанима веома приступачне.

Гружанин

pre 2 godine

Колико ми немамо више поноса мајко мила. Од кад су се наше "братске" републике одвојиле ни у једну више никад нисам крочио а тек не би у земљу која нас је онако мучки напала 1999 и још подстрекује и данас терористе и шовинисте са нашег Косова и Метохије. Од тад само у Србији летујем.

da se ne ljubimo

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.

faktor 'mira' na Balkanu

pre 2 godine

Колико ми немамо више поноса мајко мила. Од кад су се наше "братске" републике одвојиле ни у једну више никад нисам крочио а тек не би у земљу која нас је онако мучки напала 1999 и још подстрекује и данас терористе и шовинисте са нашег Косова и Метохије. Од тад само у Србији летујем.
(Гружанин,

Ni jedna "bratska republika" se nije mirno odvojila pocevsi od Slovenije pa do Kosova. Za vrijeme prve Jugoslavije, Kraljevine SHS su Slovenci kaznjavani
zatvorom zbog pjevanja slovenackih pjesama po Beogradu. Ovo je pisalo
u beogradskoj ilustrovanoj politici, rubrika: "ilustrovana politika prije 60g"

Bojan

pre 2 godine

Budimo realni - jedino što može da oduševi u Albaniji su cene. Meni je bolje da budem kraće na odmoru, ali kvalitetnijem. Lepo je otići tamo gde se lepo živi - a to su svakako neka druga mesta. Neke druge argumente u ovom slučaju da ne pominjem...

Milica

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.
(da se ne ljubimo, 01. septembar 2021 18:00)
Hahhaha bas zbog toga sto para imam mogu da biram gde da idem, i da ne idem u Hrvatsku :-)

Dana

pre 2 godine

Bila je moja prijateljica u Ksamilu, kaže da je plaža bezveze, mala, mirise na naftu, plovila raznih vrsta svuda okolo nema gde da se pliva, ništa posebno nije jeftinije, svuda se čuje albanski folk i rep, vašarska atmosfera, išli su kolima sat vremena dalje da bi našli bolju plažu. Nista posebno ne hejtuje ali kaže da tamo više nikad.

Гуиде

pre 2 godine

Вратио сам се пре неколико дана из Драча. Били смо прво у Атини три дана,Лутракију шест и пет у Драчу. Волимо више места да посетимо на сваком путовању. Смештај у јужном делу града,одличан породични хотел за испод 200 € са доручком за нас обоје. Плажа код хотела пешчана,сиви песак а такве боје је и море у приобалном делу. Смећа на плажи много,слабо се чисти о односи,прилично прљава вода,ветар дува и има доста таласа. Незадовољни тиме сваког дана смо ишли на другу плажу,добро оцењену и препоручену од стране пријатеља. Врло слично,нијансе су у питању,наравно мало је боље. Влажност ваздуха је како велика,пешкири остављени на сушилици око 22 увече нису били суви у 10 наредног дана. Саобраћај у граду је благо хаотичан. Јефтино јесте,двоје у
центру града може лепо да једе за 12-15€ са пићем. Центар Драча је леп,лепо шеталиште али северни периферни делови су као Бејрут. Генерално,далеко је то од одушевљења,нећу више ићи на ову дестинацију јер то не вреди времена које желите да одвојите за одмор. Али ако је неко знатижељан нека оде,неће коштати претерано много у новцу.

2 product

pre 2 godine

evo iz prve ruke, juce sam doputovao iz AL.
Cena benzina kao SRB 1.65 leka.
Djubre na sve strane, hrana nista posbno.
Cene kao u BGD. kafa 1.3 leka.
Riba i ostale morske djakonije iz Turske i Azije.
10 plaza koje vrede, samo sto su male i prenatrpane.
Putuje se min 12 sati 852 km. Na autoputu ima mesta gde je ogranicenje brzine 70 .

Los Angeles

pre 2 godine

Nekada se islo u Hrvatsku pun pansion, ili ti all inclusive o ono doba. Pa se preslo na paradajz turizam u CG, pa Grčka ali ona najjeftinija, paradajz turizam. To kako i gde naši letuju po Grčkoj se drastično razlikuje od onoga kako zapad letuje u Grčkoj. Rekao bi da je Turska sada ipak najbliža po letovanju kvalitetu po kome zapad letuje, all inclusive, svoja plaža, mada su ti hotelski kompleksi i tamo svi opet mali i ograničenog sadržaja. Ali ove gluposti sa Albanijom, ljudi moji? Ne razumem. Jel to zato da bi se politički ohrabrio otvoreni Balkan? Jel zbog toga ta priča? Šta je sledeće? Koliko jiže može još da se padne?

rade

pre 2 godine

Pre nego sto se odluce na put u zemlje ciji narodi su nas klali, i ubijali, koji su Srbima vadili organe, koji su nas vodili u Logore, kao sto je jasenovac, nek tri puta razmisle, da li u takvim zemljams mogu mirno da se odmaraju, ja ne mogu, jer se odmah setim nase stradale brace

super

pre 2 godine

išli su naši preci nisu se dobro proveli...vodili naše ljude u žutu kuću i onda treba da idem tamo??? ZAŠTO da bi uštedeo 100e u odnosu na GRČKU???Ajde ljudi malo mučnite glavom!!!

Monza

pre 2 godine

Možda je u Draču jeftino, ali u Sarandi su cene kao u Grčkoj, dakle ne može se jesti u restoranu bez 20-30 evra, piće ili bilo šta drugo na promenadi i cena je ista kao na Rodosu.
Prvi utisci što se mora, plaža, grada su pozitivni, ali cene nemaju veze sa proklamovanom jeftinoćom.

nikola

pre 2 godine

Albanci nam uzese sve...,zbog njih prosadosmo dusu djavolu...,a mi im zbog toga izmedju ostalog i ostavljamo pare!!!Svesce se Srbija na Beogradski pasaluk to je definitivno.

bokelj

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)

Odakle znas da si negdje dobrodosla ? Cula na TV ? Milice ti si samo malo vise opterecena i indoktrinirana od takvih imamo problema i mi u CG. Hvala Bogu brojke su ove godine pooazale da vecine nije pala pod uticaj medija.

Dogodine_u_Prizrenu_Vidimo_se

pre 2 godine

Bio sam ove godine u Albaniju na more. Voda je bila hladna, ugostitelji čudni i nezainteresovani pa sam ja došao na ideju da na jednom zidu napišem nešto...

Smorke

pre 2 godine

Srbin bi prodao i mrtvu babu za 100 eura, zajedno sa grobnim mestom, pa zašto onda ne bi otišao u Albaniju da se pošteno odmori - a zna se koliko se Srbi umaraju na poslu.

Mirko

pre 2 godine

Gde god se maknem muka mi kad se vraćam. Neka sramota se javi i prosto čoveku krivo. Toliko nam je sve ružno i prljavo da smo se navikli i ne skoro ne primećujemo...
Tako da nama sve ok:)

Maximus

pre 2 godine

Iskren da budem, može se porediti sa Crnom gorom samo što je do Valone autoput ali posle toga serpentine.
Samo stari gradovi u Crnoj gori su prelepi. Takvih nema u Albaniji

Ivan J

pre 2 godine

Da se ne lazemo, u Albaniju ce otici porodica koja moze da izdvoji maksimum 500 eur za 4 clana. Nista lose u tome, bolje ista nego nista. I bice odusevljeni. Al da nas ubedjujete da je u Albaniji ko na Karibima, da je poredite sa bilo kom drugom destinacijom na Mediteranu, u najmanju ruku je smesno.

True

pre 2 godine

Treba razmisliti kakav je profil turiste koji je odusevljen Albanijom. Nisam sigursn da je za mene njihovo odusevljenje relevatno. Neko se odusevljava sa CG, HR ili Paralijom.

Ivan J

pre 2 godine

Da se ne lazemo, u Albaniju ce otici porodica koja moze da izdvoji maksimum 500 eur za 4 clana. Nista lose u tome, bolje ista nego nista. I bice odusevljeni. Al da nas ubedjujete da je u Albaniji ko na Karibima, da je poredite sa bilo kom drugom destinacijom na Mediteranu, u najmanju ruku je smesno.

True

pre 2 godine

Treba razmisliti kakav je profil turiste koji je odusevljen Albanijom. Nisam sigursn da je za mene njihovo odusevljenje relevatno. Neko se odusevljava sa CG, HR ili Paralijom.

Smorke

pre 2 godine

Srbin bi prodao i mrtvu babu za 100 eura, zajedno sa grobnim mestom, pa zašto onda ne bi otišao u Albaniju da se pošteno odmori - a zna se koliko se Srbi umaraju na poslu.

Гуиде

pre 2 godine

Вратио сам се пре неколико дана из Драча. Били смо прво у Атини три дана,Лутракију шест и пет у Драчу. Волимо више места да посетимо на сваком путовању. Смештај у јужном делу града,одличан породични хотел за испод 200 € са доручком за нас обоје. Плажа код хотела пешчана,сиви песак а такве боје је и море у приобалном делу. Смећа на плажи много,слабо се чисти о односи,прилично прљава вода,ветар дува и има доста таласа. Незадовољни тиме сваког дана смо ишли на другу плажу,добро оцењену и препоручену од стране пријатеља. Врло слично,нијансе су у питању,наравно мало је боље. Влажност ваздуха је како велика,пешкири остављени на сушилици око 22 увече нису били суви у 10 наредног дана. Саобраћај у граду је благо хаотичан. Јефтино јесте,двоје у
центру града може лепо да једе за 12-15€ са пићем. Центар Драча је леп,лепо шеталиште али северни периферни делови су као Бејрут. Генерално,далеко је то од одушевљења,нећу више ићи на ову дестинацију јер то не вреди времена које желите да одвојите за одмор. Али ако је неко знатижељан нека оде,неће коштати претерано много у новцу.

2 product

pre 2 godine

evo iz prve ruke, juce sam doputovao iz AL.
Cena benzina kao SRB 1.65 leka.
Djubre na sve strane, hrana nista posbno.
Cene kao u BGD. kafa 1.3 leka.
Riba i ostale morske djakonije iz Turske i Azije.
10 plaza koje vrede, samo sto su male i prenatrpane.
Putuje se min 12 sati 852 km. Na autoputu ima mesta gde je ogranicenje brzine 70 .

Dogodine_u_Prizrenu_Vidimo_se

pre 2 godine

Bio sam ove godine u Albaniju na more. Voda je bila hladna, ugostitelji čudni i nezainteresovani pa sam ja došao na ideju da na jednom zidu napišem nešto...

Monza

pre 2 godine

Možda je u Draču jeftino, ali u Sarandi su cene kao u Grčkoj, dakle ne može se jesti u restoranu bez 20-30 evra, piće ili bilo šta drugo na promenadi i cena je ista kao na Rodosu.
Prvi utisci što se mora, plaža, grada su pozitivni, ali cene nemaju veze sa proklamovanom jeftinoćom.

super

pre 2 godine

išli su naši preci nisu se dobro proveli...vodili naše ljude u žutu kuću i onda treba da idem tamo??? ZAŠTO da bi uštedeo 100e u odnosu na GRČKU???Ajde ljudi malo mučnite glavom!!!

Гружанин

pre 2 godine

Колико ми немамо више поноса мајко мила. Од кад су се наше "братске" републике одвојиле ни у једну више никад нисам крочио а тек не би у земљу која нас је онако мучки напала 1999 и још подстрекује и данас терористе и шовинисте са нашег Косова и Метохије. Од тад само у Србији летујем.

rade

pre 2 godine

Pre nego sto se odluce na put u zemlje ciji narodi su nas klali, i ubijali, koji su Srbima vadili organe, koji su nas vodili u Logore, kao sto je jasenovac, nek tri puta razmisle, da li u takvim zemljams mogu mirno da se odmaraju, ja ne mogu, jer se odmah setim nase stradale brace

nikola

pre 2 godine

Albanci nam uzese sve...,zbog njih prosadosmo dusu djavolu...,a mi im zbog toga izmedju ostalog i ostavljamo pare!!!Svesce se Srbija na Beogradski pasaluk to je definitivno.

neko iz mase

pre 2 godine

@ Jasenovac, žuta kuća, birajte.
Nikad, moje pare, nikad.
Čak zaobilaznim hrvatsku, preko Mađarske.
(alpinista, 01. septembar 2021 20:04)

Sigurno ni u Nemačku ne ideš da radiš, Austrougarska pola srbije pobila, nemci posebna priča. Ako tako gledaš onda nikud iz svoje avlije.

Vasko

pre 2 godine

Ovi hejteri što ne bi ni za dzaba u Albaniju verovatno ssmo sede za tastaturom i mrze celi svoj kratki život, oslobodite se bre, putujte, druzite se, uzivajte u novim krajolicima jer kada dođe starost ostace vam samo gorčina. Zar nije bolje imati lepe uspomene.
Peace

Bojan

pre 2 godine

Budimo realni - jedino što može da oduševi u Albaniji su cene. Meni je bolje da budem kraće na odmoru, ali kvalitetnijem. Lepo je otići tamo gde se lepo živi - a to su svakako neka druga mesta. Neke druge argumente u ovom slučaju da ne pominjem...

Dana

pre 2 godine

Bila je moja prijateljica u Ksamilu, kaže da je plaža bezveze, mala, mirise na naftu, plovila raznih vrsta svuda okolo nema gde da se pliva, ništa posebno nije jeftinije, svuda se čuje albanski folk i rep, vašarska atmosfera, išli su kolima sat vremena dalje da bi našli bolju plažu. Nista posebno ne hejtuje ali kaže da tamo više nikad.

mixa

pre 2 godine

Pre nego sto se odluce na put u zemlje ciji narodi su nas klali, i ubijali, koji su Srbima vadili organe, koji su nas vodili u Logore, kao sto je jasenovac, nek tri puta razmisle, da li u takvim zemljams mogu mirno da se odmaraju, ja ne mogu, jer se odmah setim nase stradale brace
(rade, 01. septembar 2021 17:19)

Setis li se i nacisticke nemacke,svaki put kad ti neko da evro,posto je on njihovo cedo.Mnogo smo zla naneli jedni drugima,vreme je da malo zakopamo ratne sekire,zarad buducnosti nase dece.

da se ne ljubimo

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.

DC

pre 2 godine

Pozdrav iz Ksamila :)
Djubre na sve strane, vecu prljavstinu na ulicama nisam videla. Kanta za djubre ne postoji. Mesto je haoticno, vidi se da se puno toga izgradilo na brzinu, a infrastrukture nema ( cini mi se da vecina ulica nije ni asfaltirana ). Plaze su ok, more takodje, ali ne mogu da kazem da sam odusevljena. Smestaj jeste jeftin, a sto se hrane tice, dvoje mogu da jedu za oko 20eur ili vise u restoranu. Kvalitet hrane i usluge je ostednji. Put katastrofa ( deonica od Gjirokastre do Sarande ). Ovde sam na par dana, ali iskrena da budem ne bih ponovila.

Smuleco

pre 2 godine

Bio sam u Ksamilu ovog leta, po preporuci kolege koji je letovao tamo prošle godine. Kakva kršina, nikada više!
:( Put do tamo je posebna priča. Relacija Đirokastra - Saranda, reli (lutrija).

Brutus

pre 2 godine

Колико ми немамо више поноса мајко мила. Од кад су се наше "братске" републике одвојиле ни у једну више никад нисам крочио а тек не би у земљу која нас је онако мучки напала 1999 и још подстрекује и данас терористе и шовинисте са нашег Косова и Метохије. Од тад само у Србији летујем.
(Гружанин, 01. septembar 2021 18:07)

Zemo, zaključaj se u svoje dvoriste, nemoj nikad vise nigde da ideš jer se skoro ceo svet u nekom trenutku ogrešio o nas i najvažnije, nemoj sreće ti da se razmnožavaš, ko zna kako bi ti yo vaspitavao. Ćerkinoj drugarici otac nije dao da ide na žurku jer neće te katoličke nove godine da slavi, pa neće ni ćerka. Ne bi me čudilo da si ti taj. Jedan kuriozitet za takve kao vas dvojica : julijanski kalendar je nastao pre hrišćanstva, dakle i pre prsvoslavlja. Osim mržnje i gorčine ne bi bilo loše malo se obrazovati i biti tolerantniji, na kraju to je osnov naše vere, praštanje.

cukce

pre 2 godine

Lepa zemlja (svaka je lepa na svoj način), lepo more, ali dosta prljava zemlja! Albanci ne vole Srbe, ali su profesionalni znaju da uzmu pare te su ljubazni! Inače srpski turista dobije malo pljuvačke u kafu, malo ogrebani auto, malo srednji prst, malo psovke u suštini ništa opasno, isto ono što dobije i od Grka!

Milica

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.
(da se ne ljubimo, 01. septembar 2021 18:00)
Hahhaha bas zbog toga sto para imam mogu da biram gde da idem, i da ne idem u Hrvatsku :-)

Mirko

pre 2 godine

Gde god se maknem muka mi kad se vraćam. Neka sramota se javi i prosto čoveku krivo. Toliko nam je sve ružno i prljavo da smo se navikli i ne skoro ne primećujemo...
Tako da nama sve ok:)

denis

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica,

a šta misliš da su ti grci "braća" ? dok imaš love sigurno da su ti braća , probaj ih nešto tražiti da ti naprave , onako bratski da ti daju prenoćište ili jesti..vidjet ćeš kako se bratstvo topi kao snjeg na suncu.. kako vi živite od mitova , neke uobrazilje, zapravo same gluposti ..

Milica

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica,

a šta misliš da su ti grci "braća" ? dok imaš love sigurno da su ti braća , probaj ih nešto tražiti da ti naprave , onako bratski da ti daju prenoćište ili jesti..vidjet ćeš kako se bratstvo topi kao snjeg na suncu.. kako vi živite od mitova , neke uobrazilje, zapravo same gluposti ..
(denis, 01. septembar 2021 19:17)
Kako si me nasmejao ? Pa pitaj u Srbiji nekoga to isto neces dobiti, ni kod babe za dzabe? Nego generalno u Grckoj se najlepse osecam.

CipiRipi

pre 2 godine

Sada mozete pisati sto god hocete, Ali toko cele Sezone Moji sinovi sto imaju Hotele u Sarandu i u Ksamilju ove godine Najvise gosti su imali iz Ukraine i Srbije i to sve Porodicni Ljudi ima dosta od njih sto su Zainterosovani cak sad rezervista za iducu Godinu. Ljudi vase su pare vas je IZBOR GDE GOD ISLI ZELIM VAM SVE NAJBOLJE. Lep pozdrav iz Pristine svima

Los Angeles

pre 2 godine

Nekada se islo u Hrvatsku pun pansion, ili ti all inclusive o ono doba. Pa se preslo na paradajz turizam u CG, pa Grčka ali ona najjeftinija, paradajz turizam. To kako i gde naši letuju po Grčkoj se drastično razlikuje od onoga kako zapad letuje u Grčkoj. Rekao bi da je Turska sada ipak najbliža po letovanju kvalitetu po kome zapad letuje, all inclusive, svoja plaža, mada su ti hotelski kompleksi i tamo svi opet mali i ograničenog sadržaja. Ali ove gluposti sa Albanijom, ljudi moji? Ne razumem. Jel to zato da bi se politički ohrabrio otvoreni Balkan? Jel zbog toga ta priča? Šta je sledeće? Koliko jiže može još da se padne?

Jasna

pre 2 godine

Nikada mi nećemo mentalno da se oslobodimo prošlosti.
Kakve veze ima šta je bilo, hajde da živimo u današnjosti.
Poješće nas primitivizsm.
Znači Englez neće na Palmu, zbog Franks, Nemac ne bi smeo da priviri nigde u Evropi....
Možemo u nedogled.
Ljudi žive danas gde im je lepo, a svoju decu uče da ne mrze.
Nama nema pomoći.
Molim objavite komentar.

bokelj

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)

Odakle znas da si negdje dobrodosla ? Cula na TV ? Milice ti si samo malo vise opterecena i indoktrinirana od takvih imamo problema i mi u CG. Hvala Bogu brojke su ove godine pooazale da vecine nije pala pod uticaj medija.

kole

pre 2 godine

Dvoje kolega su bili ovoga leta (prozvao sam ih Boro i Ramiz) i nisu nesto impresionirani. Prvome se i svidelo do nekle. ali drugi je bio premoren od voznje jer posle 80% predjenog puta dolazi deonica preko brda, planina i dolina koja je veoma zahtevna za voznju, a vec ste preumorni. More nista narocito, hoteli novi i cisti, hrana jeftina, pa ne morate da kuvate po sobama i glumite da uzivate u tome. Ja nebih otisao pa makar nikad more ne video, ali mi smo narod bez morala i ponosa, pa bismo letovali i kod ubica nase dece samo da je jeftino.

Maximus

pre 2 godine

Iskren da budem, može se porediti sa Crnom gorom samo što je do Valone autoput ali posle toga serpentine.
Samo stari gradovi u Crnoj gori su prelepi. Takvih nema u Albaniji

HanSolo

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.
(da se ne ljubimo, 01. septembar 2021 18:00)
Hahhaha bas zbog toga sto para imam mogu da biram gde da idem, i da ne idem u Hrvatsku :-)
(Milica, 01. septembar 2021 18:57)


Slazem se, hr nikad i ni po kakvu cenu.
Fekalije, losa usluga i divljacki narod nisu preporuka nikom.
(SRB über alles, 01. septembar 2021 19:13)

Drago ni je da ima ljudi kao ja u državi još uvek.. Nisam bio u hrvatijanskoj 30g..Meni "njihova smrdljiva" ne treba.. Sa familijom idem po celoj Evropi a najviše u Skandinavijiu.. Leto je tamo vrlo lepo a i čist vazduh.. Bili smo u svakoj zemlji evrope sem baš Hrvatijanske i Aljbanjije i Moldavije.. Da dam moje pare ljudima koji me mrze ne pada mi na pamet.. I onima što će da mi govore kako nemam pare za hrcatijansku mogu reći.. Ja i moja supruga inamo prihod od skoro 6500 E/mesećno mininum. Zavisi od količina rada po mesećnom ciklusu. Imamo dva preduzeća za popravku dentalne opreme. Jednu u Našoj Srbiji i jednu u Švedskoj. Imamo sa svim dosta para i previše.. Ne brinite za nas vi..

Stole

pre 2 godine

išli su naši preci nisu se dobro proveli...vodili naše ljude u žutu kuću i onda treba da idem tamo??? ZAŠTO da bi uštedeo 100e u odnosu na GRČKU???Ajde ljudi malo mučnite glavom!!!
(super, 01. septembar 2021 17:29)

Bravo za komentar.
Ali džaba..kod srba je uvek kratka pamet bila i ostala.

3210

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)

Nisi ti dobrodošla ni u Vrnjačkoj Banji.

SRB über alles

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.
(da se ne ljubimo, 01. septembar 2021 18:00)
Hahhaha bas zbog toga sto para imam mogu da biram gde da idem, i da ne idem u Hrvatsku :-)
(Milica, 01. septembar 2021 18:57)


Slazem se, hr nikad i ni po kakvu cenu.
Fekalije, losa usluga i divljacki narod nisu preporuka nikom.

Stefan

pre 2 godine

Uveo bih porez na letovanje u hrvatskoj i albaniji 50% na cenu ide u budzet drzave pa idi letuj koliko xoces.

Ali smo mi okupirana banana drzava a briga o naciji i nacionalnim i teresima prenela se na youtube samo.

bbcnasrpskom idi odavde.

pre 2 godine

Čista laž. Apsolutno NE zadovoljavan. More je dobro, a to nema veze sa domaćinima. Najlepši deo nam je bilo putovanje u oba pravca. Do Skadarskog jezera milina, posle toga uffff. Skadar jedna ciganmala, Drač maaalko bolji. Dalje nisam bio, niti ću.

Bunge

pre 2 godine

I opet hrvati i crnogorci na srpskom portalu vode propagandni rat protiv Albanije.
(mladost ludost, 1. septembar 2021 20:39)

Neznam za Crnu Goru ali mi u Hrvatskoj ne spavamo nocima kada se sjetimo koliko nam Albanija otima elitnih i inih turista.
Lako je vama Srbi kad imate Albaniju za ljetovanje a mi smo osudjeni na nase hladno, prljavo i plitko more koje nema niti jednu pravu plazu.
Prosto vam zavidimo koliko izbora imate, pravi ste sretnici..

missim

pre 2 godine

Bili u Sarandi, nas dvoje, 8 dana. Išli smo u Albaniju zbog nevakcinisanosti, inače Istra. Hotelski smeštaj, 200 m od plaže (100 m visinske razlike), svaki dan na drugoj plaži kupanje, ishrana isključivo u restoranima, najčešće riba (800 - 1200 rsd porcija). Cene u restoranima niže 20-30% nego u Beogradu, gorivo i cigarete ista cena, espreso 70 - 120 rsd. Jedino su im supe skupe, 350 - 500 rsd tanjir. Albanci su ljubazni, more je čisto, ima i lepih plaža. Podseća na CG pre 2000-ih. Put je odličan, sem poslednjih 35 km - izgledaju kao Petrovačke strane, ko se seća. Povratak duž obale, preko Čike, dobar put ali serpentine od 0 do 1500 mnm. U povratku spavanje u Velikoj Hoči (Vinica Petrović, za savaku preporuku). Planirani budžet je bio 1300 eur, prošli smo, sa sve suvenirima za rodbinu i prijatelje, za 980 eur. Još kažu da je sve poskupelo u zadnje dve godine.
Što se tiče toga da li smo dobrodošli ili ne, nismo doživeli nikakvu neprijatnost, a nismo je ni očekivali. A kome je (pra) deda prešao Albaniju trebalo bi da zna da je srpska vojska imala pomoć od Esad paše, i da je deo albanske vojske učestvovao u proboju Solunskog fronta. Shqiptarët na KiM i Albaniji su dva različita mentaliteta, još je jug Albanije pretežno hrišćanski.

Anakin

pre 2 godine

Sad će velike patriote da se oglase i da krenu sa proseravanjima i pljuvačinom. Likovi koji nisu videli dalje od Crne Gore...
(panter pudlica, 01. septembar 2021 18:45)
Pudlice, bio sam na mestima po svetu za koje ti i ne znaš da postoje a još manje da bi ih našao na mapi sveta. Nije poenta hvale, već toga da ti kao znaš gde je ko bio. A "dalje DO C. Gore" i nisam video, jer tamo nisam kročio od raspada Yu, kao ni Hr, a i teško da ću ići. A Albanija je jedina evropska zemlja, u kojoj nisam bio, pored Lihtenštajna. U ovu drugu ću otići sigurno, a u onu prvu teško..a ti slobodno idi, ko ti brani. Biće pre da ti nisi video dalje od ulcinjske plaže, osim možda na YouTube..a ako neko iz patriotskih ili bilo kakvih pobuda ne želi da ide tamo, ti sigurno nisi taj koji treba da pljuje po njima. Neko više drži do ponosa i principa nego do jeftinog pansiona. Gledaj sebe i idi gde hoćeš.

Moja kuca, moja muzika

pre 2 godine

Bila je moja prijateljica u Ksamilu, kaže da je plaža bezveze, mala, mirise na naftu, plovila raznih vrsta svuda okolo nema gde da se pliva, ništa posebno nije jeftinije, svuda se čuje albanski folk i rep, vašarska atmosfera, išli su kolima sat vremena dalje da bi našli bolju plažu. Nista posebno ne hejtuje ali kaže da tamo više nikad.
(Dana, 01. septembar 2021 17:36)

Pa naravno albanska muzika jer je bio u Albaniju, a kad se vrati u Srbiju može da sluša srpsko.

Alen

pre 2 godine

Slazem se, hr nikad i ni po kakvu cenu.
Fekalije, losa usluga i divljacki narod nisu preporuka nikom.
(SRB über alles, 1. septembar 2021 19:13

Cinik odmori malo. Prosla je sezona.Okrenuli smo pare.

Dex

pre 2 godine

Treba razmisliti kakav je profil turiste koji je odusevljen Albanijom. Nisam sigursn da je za mene njihovo odusevljenje relevatno. Neko se odusevljava sa CG, HR ili Paralijom.
(True, 1. septembar 2021 16:22)

Sta znam, HR koju si spomenuo privlaci i gotovo ceo Hollywood ili imena poput M. Jordana npr. Ne vidim poentu. Cak ni ta Paralija ne bi bila tako losa da dosadne meduze nisu cesta pojava, ima lepu prilicno dugacku i siroku pescanu plazu. Istina, vecina turista su s juga Srbije sto ne imponuje egu, ali ako nekom prija tamo ne vidim razlog da se analizira njegov "profil", kao da ga to cini nekom zasebnom vrstom coveka. Za vecinu ljudi mi ionako nije ni jasno zasto zaista idu na more, ali verujem da bi prosecan FB/Instagram/sta god profil dao solidnu sliku. Nek svako gleda svoja posla, a i smesna je ovo tema ako se diskusija vodi u zemlji gde je prosecna plata 250-350 eura. Mozda Paralija nekom i znaci manjak "klase", ali je i to bolje nego biti ludak koji radi 4 meseca kako bi na moru proveo 7 dana.

Ibna

pre 2 godine

(Dex, 01. septembar 2021 19:00)

Pomenuo si Paraliju nekoliko puta, zaista moram da ti kažem jednu MNOGO bitnu stvar... Paralija je ružna, more ima jaku, beton sivu boju, maltene boje Dunava! Meni jer more najbitnije, a u južnom delu Albanije je zaista prelepo i tirkizno plavo, za razliku od severa (Drač).

petar

pre 2 godine

za gospodina veljka koji bi da ima lepe uspomene... mozemo da biramo gde bismo imali lepe uspomene, mene na primer albanija asocira na veliko stradanje srpskog naroda, i tamo mogu da osetim samo veliku tugu a ne i radost... kao da si rekao idi letuj na pagu, ista stvar... zao mi je ali ne mogu... ko ima stomaka za tako nesto nek izvoli

Nxd

pre 2 godine

"Nikome nije palo na pamet da ode negdje na odmor u srbiju?"

Palo mi je na pamet, ali ja na odmor idem da bih doživela nove i lepe stvari. Priznajem da bi za mene ugođaj u nekom srpskom objektu u vidu Matijević pljeske i Indire sa radija bio novost, ali ne bi mi bilo ama baš ni trunčicu lepo. A nešto nisam primetila da imamo iole bolju ponudu od toga. Verujem da ima poneko mirno etno gazdinstvo, ali gibanicu i ajvar jedem i kod kuće pa mi to stvarno nije doživljaj koji bih da plaćam, a ćilime i slične etno drangulije sam već videla kod rođaka. Novokomponovani spa hoteli takođe nisu za mene - ne uklapam se tamo bez plastične dodatne opreme... I? Šta to tačno novo i lepo mogu da doživim u Srbiji, a da za isti novac ne mogu gde god drugde poželim uz daleko bolju ponudu i uslugu?

Sanja

pre 2 godine

Bila u Ksamilu, plaze prelepe i cisto more. Cene kao kod nas. Guzve su u sezoni jul-avgust, ali otici krajem juna ili pocetkom septembra idealno. Svi su bili ljubazni i nikakvih problema nismo imali.

faktor 'mira' na Balkanu

pre 2 godine

Колико ми немамо више поноса мајко мила. Од кад су се наше "братске" републике одвојиле ни у једну више никад нисам крочио а тек не би у земљу која нас је онако мучки напала 1999 и још подстрекује и данас терористе и шовинисте са нашег Косова и Метохије. Од тад само у Србији летујем.
(Гружанин,

Ni jedna "bratska republika" se nije mirno odvojila pocevsi od Slovenije pa do Kosova. Za vrijeme prve Jugoslavije, Kraljevine SHS su Slovenci kaznjavani
zatvorom zbog pjevanja slovenackih pjesama po Beogradu. Ovo je pisalo
u beogradskoj ilustrovanoj politici, rubrika: "ilustrovana politika prije 60g"

FocusBg

pre 2 godine

Prljavi su.Ne pada mi na pamet da proveram dal nisu. U Hrvatskoj je ksenofobija.Kraj priče.Želim odmor a ne napetost dal će neko da me ispravljam ako kažem vetar duva a oni kažu puše.Ispravljali su tako moju drugaricu pre neko leto.

Ibna

pre 2 godine

(Гуиде, 01. septembar 2021 17:08)

Druže, ko te prevario da odeš u Drač? Bio sam u Albaniji ove godine, i na putu ka južnoj Albaniji (Himare) smo prenoćili u Draču... najiskrenije, nebo i zemlja! Drač je nešto poput ogromne Paralije, a Himare, kao i jug Albanije jako sličan grčkoj Jonskoj obali. Neke plaže su poput Lefkade što se tiče boje mora. Za mene, više od očekivanja! Jedino što su cene dosta više u odnosu na Drač... pritom, većinsko stanovništvo na jugu su albanski Grci pravoslavci. Na jug Albanije bih otišao ponovo, u Drač ne bih otišao nikada.

bojanv911

pre 2 godine

Sve komentari koji upoređuju albaniju, grčku, crnu goru, tursku, hrvatsku... Nikome nije palo na pamet da ode negdje na odmor u srbiju?

veljko

pre 2 godine

Ево да препоручим сунчев брег у Бугарској. Овај један каже хотел 4 звездице полупансион 7 дана 700€, а у Бугарској all inclusive 10 дана 2000€ четири одрасле особе. Да буде јасно ишао и у Грчку и Италију више пута, и још неке друге земље, али до даљњег само Бугарска. Услуга тип топ, чисто море, плаже и град. Цене по ресторанима веома приступачне.

Gega

pre 2 godine

Mnogi u komentarima rekli da je put toliko los i opasan, posebno zadnji deo od Gjirokastre do Sarande. Taj deo je 30 km. Za dobre sofere, to nije nista, inace je veoma lep deo sa kucama od kamena i planine. U ovaj deo se nalazi i Plavo Oko (Syri i Kaltert).
Neki su spomenuli da Albanija nema historiskih gradova, kao na primer Crna Gora. Da nije smesno, to je tuzno. Citajte malo molim vas, ako idite tamo.
Drugo, mnogi kazu da Albanci iz Albanije su drugaciji od onih iz Kosova,misleci da su oni bolji! Tipicno za Balkan i Srbe, pun predrasude i kliseje. Vi se osecate da su oni mozda "bolji" od nas, jer nisu patili od vaseg rezima 90tih, pa onda vi im dodjite kao svaki drugi turista. Takodje, vi ne poznajete ni njima ni nas, i kao sto sam rekao, to su vase prve impresije koje su rezultat predrasude. I trece, mnogi od vas su istakli jedan element da na jugu Albanije su pravoslavci po veri,koji za nas albance nije nesto posebno. Kod Albanaca, vera je bila i jos jeste na drugom planu. Tako da ne mislite da posto su oni pravoslavci, vole vas vise. Nekih od najvecih Albasnkih patriota i drzavnika, bili su pravoslavci. Tako da, okacite predrasude i kliseje, tako da citajte i ucite malo u Albanskoj historiju, jer na kraju krajeva, tu smo, pored jednog drugog, hocemo necemo, moramo da se druzimo i imamo odnose.

Iz prve rukr

pre 2 godine

Posle silnog reklamiranja po novin tipa jeftino? a fantasticno, moj kolega bop iz radoznalosti. Kaue nista posebnp i nema neru opet da ide
Bop je u Serendi

Косовац

pre 2 godine

Srbin bi prodao i mrtvu babu za 100 eura, zajedno sa grobnim mestom, pa zašto onda ne bi otišao u Albaniju da se pošteno odmori - a zna se koliko se Srbi umaraju na poslu.
(Smorke, 01. septembar 2021 16:48)
Za Crnogorca sam čuo da je prodao posmrtne ostatke svoga oca Nemcu pod izgovorom da je Nemac, ali za Srbina nisam čuo da je spreman za sličan vid trgovine. Imam godine i svašta sam čuo i video, tako nemoj da "smaraš" sa glupostima.

turista

pre 2 godine

Mnogo je komentara od osoba koje nemaju veze sa temom- letovanje?
Zbog svima poznate situacije,i zbog toga sto nije bilo ni jedne ponude turistickih agencija(GR),jos u Januaru pronasao i rezervisao smestaj-Saranda.Na bookingu nam je bilo preskupo za GR.Bili smo 5-15 Avgust.Auto put kroz Kosovo-odlican.Na Shell pumpi sipao benzin 95,cena 1.22e.Za manje od sat ipo smo presli Kosovo.Eto,za razliku od vecine koji svasta pisu,bar sam bio na Kosovu....
Saranda,losa infrastruktura,utisak,gradio je kako i gde je ko stigao.Prevelika guzva,previse ljudi u jednom mestu.Saobracaj je kao kad je najveci spic u Beogradu pa jos 10x gore.Tako je svaki dan.Sve je u nekim brdima.Saobracajna pravila ne postoje.Voze izuzetno dobre automobile,Mercedes,Audi,BMW,Range Rover...Iako je gore za voznju u odnosu na Tursku,nismo videli ni jedan udes...
Gradska plaza je mozda jedino u Gradu gde moze,ostale plaze su privatne.Zbog ogromne guzve,nema mesta iako se placa.Ljudi ljubazni,restorani povoljni.Benzin,od 150 do 178 dinara.Do neke plaze,dalje autom od 20-40 km u jednom smeru,preko bar tri brda.Jonsko more,cisto i toplo.Potrosi se mnogo vise goriva.Sta bih rekao,bilo je ok,ali sam uzitak i dozivljaja letovanja nama nije kao sto je u Grckoj ili Turskoj.Uglavnom bili,videli i mislim da ne bi vise isli.Jednostavno nije to to...

Maki

pre 2 godine

Albanija je sjajna idemo treci put. Plaze su lepe od pescanih do kamenih na jugu su najlepse, ljudi gostoprimivi i lepih mesta da se poseti, cene pristupacne. Put je dobar, treba samo pazljivo i strpljivo voziti bilo da idete preko Djirokastre ili planine Cika.

Муш

pre 2 godine

Dok Sam ziv moja noga nece krociti ni u Albaniju ni u Hrvatsku,Tursku,Nemacku...,a kad ja umrem drugi neka rade kako hoce. Niti mogu da zaboravim niti da oprostim. Velike su rane jos.

trampo

pre 2 godine

Lako je za to što Srbi ne dolaze, dobitak je to što više ne prave štetu. Nema “davanja” novca, što platiš to i dobiješ, i to se rezervira, dakle ne bi se zbog vaših dolazaka sezona produžila. Pored toga nemate platežnu moć da biste potražnjom mogli podizati cijene. Naravno da ćete svugdje dobiti lošu uslugu u svakom sezonskom odmaralištu jer ne postoje klaunovi koji 10 mjeseci čekaju samo na vas. Za cjelogodišnje odmore odlazi se ide ispod 23 paralele. Daleko od Rusije.

Svetski putnik

pre 2 godine

Šta preostaje ljudima koji neće da se vakcinišu, a po svaku cenu žele da idu na more? Albanija, CG i Bosna. Kako razmišljaju o vakcinaciji tako razmišljaju i o letovanju.

Bane

pre 2 godine

(Bunge, 1. septembar 2021 22:16)

Pa vidi, koliko god tvoj komentar zvučao snishodljiv i sarkastičan, ima u njemu i malo istine u zavisnosti od toga kako posmatraš na stvari.

Hrvatska obala je lepa, razuđena, ali....kao što i sam između redova provlačiš, postala je elitna, koliko Hrvata iz kontinentalnog dela može da je priušti. Recimo Osijek, Slavnoski Brod? Znaš li koliko sam automobila sa HR tablicama ove godine video na Evzoniju? A sudeći po klasi auta i godištu modela ne bih rekao da pripadaju elitnom delu hrvatskog stanovništva.

Šta hoću da kažem, Srbija nema more i dobar deo njenog stanovništva, nesumnjivo se pokazalo, jako pati zbog toga, a ja ne vidim razlog zašto. Običnom narodu je svejedno, on ili može ili ne može da priušti more i ako može ide tamo gde može da ga priušti, ne vidim razliku da li će eto do tog mora preći ili neće granicu. U tom smislu Srbi stvarno imaju izbor, Turska, Grčka, CG, HR, Albanija, Spanija...i Hrvati isto tako bez obzira što imaju i "svoje" more.

Samoj državi znači da ima izlaz na more, i to toplo more, ekonomski zbog turizma ali i strateški. Pa ne mislite valjda da ste vi od 2008 u EU zato što ste lepi i pametni ili je to zbog 300km morske obale. S tim da je i ta ekonomska strana u ovoj eri globalizacije vrlo diskutabilna, koliko hotela je u Hrvatskom vlasništu a koliko u vlasništvu stranaca, koliko vam domicilnog stanovništva radi u turizmu a koliko je ljudi koji dolaze upravo iz Srbije i sl.

Ja

pre 2 godine

Ovako...Mi zivimo preko decenijama i mnogo smo putovali.Ove godine smo izabrali Albaniju zbog ulaska bez testa i bez vakcinacije.
Drac?NIKAKO.
Valona?NE!
Saranda?NIKAD VISE!
To su vam gradovi uz more.Nije to mesto za lepe plaze.Guzva.Beton..
Postoje lepa mesta,koja nisu poznata vecini Srba.
Recimo,Dhermi ima lepe plaze,cisto more.Onda Himare ako zelite malo zivlje,a opet tirkizno more.Borsh je tih,ogromna plaza,mislim oko 7 km duga?
Onda ako idete na obilazak divljih plaza,brodom,one su bas lepe.
Gjirokaster,lep grad,poseban.
Berati-jos jedan grad iz UNESCO bastine.
Na severu ima lepih planinskih predela,divno jezero Komani i reka Shala
Potencijal je ogroman.
Zbog korupcije u drzavnom vrhu infrastruktura nije na nivou.
Dakle,Albanija,DA!Zvanicno.DA!
Ali ne Drac,Valona,Saranda.
Idete na pogresna mesta.
Sto se tice puta,mi smo leteli za Tiranu,pa uzeli kola.
Dopao nam se pejzaz..
Idite gde zelite.
Srecan put!

da se ne ljubimo

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.

Dogodine_u_Prizrenu_Vidimo_se

pre 2 godine

Bio sam ove godine u Albaniju na more. Voda je bila hladna, ugostitelji čudni i nezainteresovani pa sam ja došao na ideju da na jednom zidu napišem nešto...

cukce

pre 2 godine

Lepa zemlja (svaka je lepa na svoj način), lepo more, ali dosta prljava zemlja! Albanci ne vole Srbe, ali su profesionalni znaju da uzmu pare te su ljubazni! Inače srpski turista dobije malo pljuvačke u kafu, malo ogrebani auto, malo srednji prst, malo psovke u suštini ništa opasno, isto ono što dobije i od Grka!

Гружанин

pre 2 godine

Колико ми немамо више поноса мајко мила. Од кад су се наше "братске" републике одвојиле ни у једну више никад нисам крочио а тек не би у земљу која нас је онако мучки напала 1999 и још подстрекује и данас терористе и шовинисте са нашег Косова и Метохије. Од тад само у Србији летујем.

Vasko

pre 2 godine

Ovi hejteri što ne bi ni za dzaba u Albaniju verovatno ssmo sede za tastaturom i mrze celi svoj kratki život, oslobodite se bre, putujte, druzite se, uzivajte u novim krajolicima jer kada dođe starost ostace vam samo gorčina. Zar nije bolje imati lepe uspomene.
Peace

HanSolo

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.
(da se ne ljubimo, 01. septembar 2021 18:00)
Hahhaha bas zbog toga sto para imam mogu da biram gde da idem, i da ne idem u Hrvatsku :-)
(Milica, 01. septembar 2021 18:57)


Slazem se, hr nikad i ni po kakvu cenu.
Fekalije, losa usluga i divljacki narod nisu preporuka nikom.
(SRB über alles, 01. septembar 2021 19:13)

Drago ni je da ima ljudi kao ja u državi još uvek.. Nisam bio u hrvatijanskoj 30g..Meni "njihova smrdljiva" ne treba.. Sa familijom idem po celoj Evropi a najviše u Skandinavijiu.. Leto je tamo vrlo lepo a i čist vazduh.. Bili smo u svakoj zemlji evrope sem baš Hrvatijanske i Aljbanjije i Moldavije.. Da dam moje pare ljudima koji me mrze ne pada mi na pamet.. I onima što će da mi govore kako nemam pare za hrcatijansku mogu reći.. Ja i moja supruga inamo prihod od skoro 6500 E/mesećno mininum. Zavisi od količina rada po mesećnom ciklusu. Imamo dva preduzeća za popravku dentalne opreme. Jednu u Našoj Srbiji i jednu u Švedskoj. Imamo sa svim dosta para i previše.. Ne brinite za nas vi..

Brutus

pre 2 godine

Колико ми немамо више поноса мајко мила. Од кад су се наше "братске" републике одвојиле ни у једну више никад нисам крочио а тек не би у земљу која нас је онако мучки напала 1999 и још подстрекује и данас терористе и шовинисте са нашег Косова и Метохије. Од тад само у Србији летујем.
(Гружанин, 01. septembar 2021 18:07)

Zemo, zaključaj se u svoje dvoriste, nemoj nikad vise nigde da ideš jer se skoro ceo svet u nekom trenutku ogrešio o nas i najvažnije, nemoj sreće ti da se razmnožavaš, ko zna kako bi ti yo vaspitavao. Ćerkinoj drugarici otac nije dao da ide na žurku jer neće te katoličke nove godine da slavi, pa neće ni ćerka. Ne bi me čudilo da si ti taj. Jedan kuriozitet za takve kao vas dvojica : julijanski kalendar je nastao pre hrišćanstva, dakle i pre prsvoslavlja. Osim mržnje i gorčine ne bi bilo loše malo se obrazovati i biti tolerantniji, na kraju to je osnov naše vere, praštanje.

Jasna

pre 2 godine

Nikada mi nećemo mentalno da se oslobodimo prošlosti.
Kakve veze ima šta je bilo, hajde da živimo u današnjosti.
Poješće nas primitivizsm.
Znači Englez neće na Palmu, zbog Franks, Nemac ne bi smeo da priviri nigde u Evropi....
Možemo u nedogled.
Ljudi žive danas gde im je lepo, a svoju decu uče da ne mrze.
Nama nema pomoći.
Molim objavite komentar.

denis

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica,

a šta misliš da su ti grci "braća" ? dok imaš love sigurno da su ti braća , probaj ih nešto tražiti da ti naprave , onako bratski da ti daju prenoćište ili jesti..vidjet ćeš kako se bratstvo topi kao snjeg na suncu.. kako vi živite od mitova , neke uobrazilje, zapravo same gluposti ..

missim

pre 2 godine

Bili u Sarandi, nas dvoje, 8 dana. Išli smo u Albaniju zbog nevakcinisanosti, inače Istra. Hotelski smeštaj, 200 m od plaže (100 m visinske razlike), svaki dan na drugoj plaži kupanje, ishrana isključivo u restoranima, najčešće riba (800 - 1200 rsd porcija). Cene u restoranima niže 20-30% nego u Beogradu, gorivo i cigarete ista cena, espreso 70 - 120 rsd. Jedino su im supe skupe, 350 - 500 rsd tanjir. Albanci su ljubazni, more je čisto, ima i lepih plaža. Podseća na CG pre 2000-ih. Put je odličan, sem poslednjih 35 km - izgledaju kao Petrovačke strane, ko se seća. Povratak duž obale, preko Čike, dobar put ali serpentine od 0 do 1500 mnm. U povratku spavanje u Velikoj Hoči (Vinica Petrović, za savaku preporuku). Planirani budžet je bio 1300 eur, prošli smo, sa sve suvenirima za rodbinu i prijatelje, za 980 eur. Još kažu da je sve poskupelo u zadnje dve godine.
Što se tiče toga da li smo dobrodošli ili ne, nismo doživeli nikakvu neprijatnost, a nismo je ni očekivali. A kome je (pra) deda prešao Albaniju trebalo bi da zna da je srpska vojska imala pomoć od Esad paše, i da je deo albanske vojske učestvovao u proboju Solunskog fronta. Shqiptarët na KiM i Albaniji su dva različita mentaliteta, još je jug Albanije pretežno hrišćanski.

bokelj

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)

Odakle znas da si negdje dobrodosla ? Cula na TV ? Milice ti si samo malo vise opterecena i indoktrinirana od takvih imamo problema i mi u CG. Hvala Bogu brojke su ove godine pooazale da vecine nije pala pod uticaj medija.

Ivan J

pre 2 godine

Da se ne lazemo, u Albaniju ce otici porodica koja moze da izdvoji maksimum 500 eur za 4 clana. Nista lose u tome, bolje ista nego nista. I bice odusevljeni. Al da nas ubedjujete da je u Albaniji ko na Karibima, da je poredite sa bilo kom drugom destinacijom na Mediteranu, u najmanju ruku je smesno.

rade

pre 2 godine

Pre nego sto se odluce na put u zemlje ciji narodi su nas klali, i ubijali, koji su Srbima vadili organe, koji su nas vodili u Logore, kao sto je jasenovac, nek tri puta razmisle, da li u takvim zemljams mogu mirno da se odmaraju, ja ne mogu, jer se odmah setim nase stradale brace

Smorke

pre 2 godine

Srbin bi prodao i mrtvu babu za 100 eura, zajedno sa grobnim mestom, pa zašto onda ne bi otišao u Albaniju da se pošteno odmori - a zna se koliko se Srbi umaraju na poslu.

kole

pre 2 godine

Dvoje kolega su bili ovoga leta (prozvao sam ih Boro i Ramiz) i nisu nesto impresionirani. Prvome se i svidelo do nekle. ali drugi je bio premoren od voznje jer posle 80% predjenog puta dolazi deonica preko brda, planina i dolina koja je veoma zahtevna za voznju, a vec ste preumorni. More nista narocito, hoteli novi i cisti, hrana jeftina, pa ne morate da kuvate po sobama i glumite da uzivate u tome. Ja nebih otisao pa makar nikad more ne video, ali mi smo narod bez morala i ponosa, pa bismo letovali i kod ubica nase dece samo da je jeftino.

bojanv911

pre 2 godine

Sve komentari koji upoređuju albaniju, grčku, crnu goru, tursku, hrvatsku... Nikome nije palo na pamet da ode negdje na odmor u srbiju?

Stefan

pre 2 godine

Uveo bih porez na letovanje u hrvatskoj i albaniji 50% na cenu ide u budzet drzave pa idi letuj koliko xoces.

Ali smo mi okupirana banana drzava a briga o naciji i nacionalnim i teresima prenela se na youtube samo.

3210

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)

Nisi ti dobrodošla ni u Vrnjačkoj Banji.

faktor 'mira' na Balkanu

pre 2 godine

Колико ми немамо више поноса мајко мила. Од кад су се наше "братске" републике одвојиле ни у једну више никад нисам крочио а тек не би у земљу која нас је онако мучки напала 1999 и још подстрекује и данас терористе и шовинисте са нашег Косова и Метохије. Од тад само у Србији летујем.
(Гружанин,

Ni jedna "bratska republika" se nije mirno odvojila pocevsi od Slovenije pa do Kosova. Za vrijeme prve Jugoslavije, Kraljevine SHS su Slovenci kaznjavani
zatvorom zbog pjevanja slovenackih pjesama po Beogradu. Ovo je pisalo
u beogradskoj ilustrovanoj politici, rubrika: "ilustrovana politika prije 60g"

super

pre 2 godine

išli su naši preci nisu se dobro proveli...vodili naše ljude u žutu kuću i onda treba da idem tamo??? ZAŠTO da bi uštedeo 100e u odnosu na GRČKU???Ajde ljudi malo mučnite glavom!!!

True

pre 2 godine

Treba razmisliti kakav je profil turiste koji je odusevljen Albanijom. Nisam sigursn da je za mene njihovo odusevljenje relevatno. Neko se odusevljava sa CG, HR ili Paralijom.

petar

pre 2 godine

za gospodina veljka koji bi da ima lepe uspomene... mozemo da biramo gde bismo imali lepe uspomene, mene na primer albanija asocira na veliko stradanje srpskog naroda, i tamo mogu da osetim samo veliku tugu a ne i radost... kao da si rekao idi letuj na pagu, ista stvar... zao mi je ali ne mogu... ko ima stomaka za tako nesto nek izvoli

mixa

pre 2 godine

Pre nego sto se odluce na put u zemlje ciji narodi su nas klali, i ubijali, koji su Srbima vadili organe, koji su nas vodili u Logore, kao sto je jasenovac, nek tri puta razmisle, da li u takvim zemljams mogu mirno da se odmaraju, ja ne mogu, jer se odmah setim nase stradale brace
(rade, 01. septembar 2021 17:19)

Setis li se i nacisticke nemacke,svaki put kad ti neko da evro,posto je on njihovo cedo.Mnogo smo zla naneli jedni drugima,vreme je da malo zakopamo ratne sekire,zarad buducnosti nase dece.

SRB über alles

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.
(da se ne ljubimo, 01. septembar 2021 18:00)
Hahhaha bas zbog toga sto para imam mogu da biram gde da idem, i da ne idem u Hrvatsku :-)
(Milica, 01. septembar 2021 18:57)


Slazem se, hr nikad i ni po kakvu cenu.
Fekalije, losa usluga i divljacki narod nisu preporuka nikom.

nikola

pre 2 godine

Albanci nam uzese sve...,zbog njih prosadosmo dusu djavolu...,a mi im zbog toga izmedju ostalog i ostavljamo pare!!!Svesce se Srbija na Beogradski pasaluk to je definitivno.

Bunge

pre 2 godine

I opet hrvati i crnogorci na srpskom portalu vode propagandni rat protiv Albanije.
(mladost ludost, 1. septembar 2021 20:39)

Neznam za Crnu Goru ali mi u Hrvatskoj ne spavamo nocima kada se sjetimo koliko nam Albanija otima elitnih i inih turista.
Lako je vama Srbi kad imate Albaniju za ljetovanje a mi smo osudjeni na nase hladno, prljavo i plitko more koje nema niti jednu pravu plazu.
Prosto vam zavidimo koliko izbora imate, pravi ste sretnici..

Los Angeles

pre 2 godine

Nekada se islo u Hrvatsku pun pansion, ili ti all inclusive o ono doba. Pa se preslo na paradajz turizam u CG, pa Grčka ali ona najjeftinija, paradajz turizam. To kako i gde naši letuju po Grčkoj se drastično razlikuje od onoga kako zapad letuje u Grčkoj. Rekao bi da je Turska sada ipak najbliža po letovanju kvalitetu po kome zapad letuje, all inclusive, svoja plaža, mada su ti hotelski kompleksi i tamo svi opet mali i ograničenog sadržaja. Ali ove gluposti sa Albanijom, ljudi moji? Ne razumem. Jel to zato da bi se politički ohrabrio otvoreni Balkan? Jel zbog toga ta priča? Šta je sledeće? Koliko jiže može još da se padne?

Sanja

pre 2 godine

Bila u Ksamilu, plaze prelepe i cisto more. Cene kao kod nas. Guzve su u sezoni jul-avgust, ali otici krajem juna ili pocetkom septembra idealno. Svi su bili ljubazni i nikakvih problema nismo imali.

Гуиде

pre 2 godine

Вратио сам се пре неколико дана из Драча. Били смо прво у Атини три дана,Лутракију шест и пет у Драчу. Волимо више места да посетимо на сваком путовању. Смештај у јужном делу града,одличан породични хотел за испод 200 € са доручком за нас обоје. Плажа код хотела пешчана,сиви песак а такве боје је и море у приобалном делу. Смећа на плажи много,слабо се чисти о односи,прилично прљава вода,ветар дува и има доста таласа. Незадовољни тиме сваког дана смо ишли на другу плажу,добро оцењену и препоручену од стране пријатеља. Врло слично,нијансе су у питању,наравно мало је боље. Влажност ваздуха је како велика,пешкири остављени на сушилици око 22 увече нису били суви у 10 наредног дана. Саобраћај у граду је благо хаотичан. Јефтино јесте,двоје у
центру града може лепо да једе за 12-15€ са пићем. Центар Драча је леп,лепо шеталиште али северни периферни делови су као Бејрут. Генерално,далеко је то од одушевљења,нећу више ићи на ову дестинацију јер то не вреди времена које желите да одвојите за одмор. Али ако је неко знатижељан нека оде,неће коштати претерано много у новцу.

Milica

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica, 01. septembar 2021 16:29)koga ti lažeš, išla bi peške u Hrvatsku da imaš pare za letovanje tamo.
(da se ne ljubimo, 01. septembar 2021 18:00)
Hahhaha bas zbog toga sto para imam mogu da biram gde da idem, i da ne idem u Hrvatsku :-)

Stole

pre 2 godine

išli su naši preci nisu se dobro proveli...vodili naše ljude u žutu kuću i onda treba da idem tamo??? ZAŠTO da bi uštedeo 100e u odnosu na GRČKU???Ajde ljudi malo mučnite glavom!!!
(super, 01. septembar 2021 17:29)

Bravo za komentar.
Ali džaba..kod srba je uvek kratka pamet bila i ostala.

Alen

pre 2 godine

Slazem se, hr nikad i ni po kakvu cenu.
Fekalije, losa usluga i divljacki narod nisu preporuka nikom.
(SRB über alles, 1. septembar 2021 19:13

Cinik odmori malo. Prosla je sezona.Okrenuli smo pare.

Dana

pre 2 godine

Bila je moja prijateljica u Ksamilu, kaže da je plaža bezveze, mala, mirise na naftu, plovila raznih vrsta svuda okolo nema gde da se pliva, ništa posebno nije jeftinije, svuda se čuje albanski folk i rep, vašarska atmosfera, išli su kolima sat vremena dalje da bi našli bolju plažu. Nista posebno ne hejtuje ali kaže da tamo više nikad.

neko iz mase

pre 2 godine

@ Jasenovac, žuta kuća, birajte.
Nikad, moje pare, nikad.
Čak zaobilaznim hrvatsku, preko Mađarske.
(alpinista, 01. septembar 2021 20:04)

Sigurno ni u Nemačku ne ideš da radiš, Austrougarska pola srbije pobila, nemci posebna priča. Ako tako gledaš onda nikud iz svoje avlije.

Anakin

pre 2 godine

Sad će velike patriote da se oglase i da krenu sa proseravanjima i pljuvačinom. Likovi koji nisu videli dalje od Crne Gore...
(panter pudlica, 01. septembar 2021 18:45)
Pudlice, bio sam na mestima po svetu za koje ti i ne znaš da postoje a još manje da bi ih našao na mapi sveta. Nije poenta hvale, već toga da ti kao znaš gde je ko bio. A "dalje DO C. Gore" i nisam video, jer tamo nisam kročio od raspada Yu, kao ni Hr, a i teško da ću ići. A Albanija je jedina evropska zemlja, u kojoj nisam bio, pored Lihtenštajna. U ovu drugu ću otići sigurno, a u onu prvu teško..a ti slobodno idi, ko ti brani. Biće pre da ti nisi video dalje od ulcinjske plaže, osim možda na YouTube..a ako neko iz patriotskih ili bilo kakvih pobuda ne želi da ide tamo, ti sigurno nisi taj koji treba da pljuje po njima. Neko više drži do ponosa i principa nego do jeftinog pansiona. Gledaj sebe i idi gde hoćeš.

2 product

pre 2 godine

evo iz prve ruke, juce sam doputovao iz AL.
Cena benzina kao SRB 1.65 leka.
Djubre na sve strane, hrana nista posbno.
Cene kao u BGD. kafa 1.3 leka.
Riba i ostale morske djakonije iz Turske i Azije.
10 plaza koje vrede, samo sto su male i prenatrpane.
Putuje se min 12 sati 852 km. Na autoputu ima mesta gde je ogranicenje brzine 70 .

Bojan

pre 2 godine

Budimo realni - jedino što može da oduševi u Albaniji su cene. Meni je bolje da budem kraće na odmoru, ali kvalitetnijem. Lepo je otići tamo gde se lepo živi - a to su svakako neka druga mesta. Neke druge argumente u ovom slučaju da ne pominjem...

Moja kuca, moja muzika

pre 2 godine

Bila je moja prijateljica u Ksamilu, kaže da je plaža bezveze, mala, mirise na naftu, plovila raznih vrsta svuda okolo nema gde da se pliva, ništa posebno nije jeftinije, svuda se čuje albanski folk i rep, vašarska atmosfera, išli su kolima sat vremena dalje da bi našli bolju plažu. Nista posebno ne hejtuje ali kaže da tamo više nikad.
(Dana, 01. septembar 2021 17:36)

Pa naravno albanska muzika jer je bio u Albaniju, a kad se vrati u Srbiju može da sluša srpsko.

Milica

pre 2 godine

Ne znam, ali u Albaniju ili Hrvatsku ne bih otisla da mi plate. Jednostavno gde znam da nisam dobro dosla ne bih se osecala lepo
(Milica,

a šta misliš da su ti grci "braća" ? dok imaš love sigurno da su ti braća , probaj ih nešto tražiti da ti naprave , onako bratski da ti daju prenoćište ili jesti..vidjet ćeš kako se bratstvo topi kao snjeg na suncu.. kako vi živite od mitova , neke uobrazilje, zapravo same gluposti ..
(denis, 01. septembar 2021 19:17)
Kako si me nasmejao ? Pa pitaj u Srbiji nekoga to isto neces dobiti, ni kod babe za dzabe? Nego generalno u Grckoj se najlepse osecam.

Smuleco

pre 2 godine

Bio sam u Ksamilu ovog leta, po preporuci kolege koji je letovao tamo prošle godine. Kakva kršina, nikada više!
:( Put do tamo je posebna priča. Relacija Đirokastra - Saranda, reli (lutrija).

Iz prve rukr

pre 2 godine

Posle silnog reklamiranja po novin tipa jeftino? a fantasticno, moj kolega bop iz radoznalosti. Kaue nista posebnp i nema neru opet da ide
Bop je u Serendi

Ibna

pre 2 godine

(Dex, 01. septembar 2021 19:00)

Pomenuo si Paraliju nekoliko puta, zaista moram da ti kažem jednu MNOGO bitnu stvar... Paralija je ružna, more ima jaku, beton sivu boju, maltene boje Dunava! Meni jer more najbitnije, a u južnom delu Albanije je zaista prelepo i tirkizno plavo, za razliku od severa (Drač).

bbcnasrpskom idi odavde.

pre 2 godine

Čista laž. Apsolutno NE zadovoljavan. More je dobro, a to nema veze sa domaćinima. Najlepši deo nam je bilo putovanje u oba pravca. Do Skadarskog jezera milina, posle toga uffff. Skadar jedna ciganmala, Drač maaalko bolji. Dalje nisam bio, niti ću.

Mirko

pre 2 godine

Gde god se maknem muka mi kad se vraćam. Neka sramota se javi i prosto čoveku krivo. Toliko nam je sve ružno i prljavo da smo se navikli i ne skoro ne primećujemo...
Tako da nama sve ok:)

FocusBg

pre 2 godine

Prljavi su.Ne pada mi na pamet da proveram dal nisu. U Hrvatskoj je ksenofobija.Kraj priče.Želim odmor a ne napetost dal će neko da me ispravljam ako kažem vetar duva a oni kažu puše.Ispravljali su tako moju drugaricu pre neko leto.

veljko

pre 2 godine

Ево да препоручим сунчев брег у Бугарској. Овај један каже хотел 4 звездице полупансион 7 дана 700€, а у Бугарској all inclusive 10 дана 2000€ четири одрасле особе. Да буде јасно ишао и у Грчку и Италију више пута, и још неке друге земље, али до даљњег само Бугарска. Услуга тип топ, чисто море, плаже и град. Цене по ресторанима веома приступачне.

CipiRipi

pre 2 godine

Sada mozete pisati sto god hocete, Ali toko cele Sezone Moji sinovi sto imaju Hotele u Sarandu i u Ksamilju ove godine Najvise gosti su imali iz Ukraine i Srbije i to sve Porodicni Ljudi ima dosta od njih sto su Zainterosovani cak sad rezervista za iducu Godinu. Ljudi vase su pare vas je IZBOR GDE GOD ISLI ZELIM VAM SVE NAJBOLJE. Lep pozdrav iz Pristine svima

Monza

pre 2 godine

Možda je u Draču jeftino, ali u Sarandi su cene kao u Grčkoj, dakle ne može se jesti u restoranu bez 20-30 evra, piće ili bilo šta drugo na promenadi i cena je ista kao na Rodosu.
Prvi utisci što se mora, plaža, grada su pozitivni, ali cene nemaju veze sa proklamovanom jeftinoćom.

Dex

pre 2 godine

Treba razmisliti kakav je profil turiste koji je odusevljen Albanijom. Nisam sigursn da je za mene njihovo odusevljenje relevatno. Neko se odusevljava sa CG, HR ili Paralijom.
(True, 1. septembar 2021 16:22)

Sta znam, HR koju si spomenuo privlaci i gotovo ceo Hollywood ili imena poput M. Jordana npr. Ne vidim poentu. Cak ni ta Paralija ne bi bila tako losa da dosadne meduze nisu cesta pojava, ima lepu prilicno dugacku i siroku pescanu plazu. Istina, vecina turista su s juga Srbije sto ne imponuje egu, ali ako nekom prija tamo ne vidim razlog da se analizira njegov "profil", kao da ga to cini nekom zasebnom vrstom coveka. Za vecinu ljudi mi ionako nije ni jasno zasto zaista idu na more, ali verujem da bi prosecan FB/Instagram/sta god profil dao solidnu sliku. Nek svako gleda svoja posla, a i smesna je ovo tema ako se diskusija vodi u zemlji gde je prosecna plata 250-350 eura. Mozda Paralija nekom i znaci manjak "klase", ali je i to bolje nego biti ludak koji radi 4 meseca kako bi na moru proveo 7 dana.

Косовац

pre 2 godine

Srbin bi prodao i mrtvu babu za 100 eura, zajedno sa grobnim mestom, pa zašto onda ne bi otišao u Albaniju da se pošteno odmori - a zna se koliko se Srbi umaraju na poslu.
(Smorke, 01. septembar 2021 16:48)
Za Crnogorca sam čuo da je prodao posmrtne ostatke svoga oca Nemcu pod izgovorom da je Nemac, ali za Srbina nisam čuo da je spreman za sličan vid trgovine. Imam godine i svašta sam čuo i video, tako nemoj da "smaraš" sa glupostima.

DC

pre 2 godine

Pozdrav iz Ksamila :)
Djubre na sve strane, vecu prljavstinu na ulicama nisam videla. Kanta za djubre ne postoji. Mesto je haoticno, vidi se da se puno toga izgradilo na brzinu, a infrastrukture nema ( cini mi se da vecina ulica nije ni asfaltirana ). Plaze su ok, more takodje, ali ne mogu da kazem da sam odusevljena. Smestaj jeste jeftin, a sto se hrane tice, dvoje mogu da jedu za oko 20eur ili vise u restoranu. Kvalitet hrane i usluge je ostednji. Put katastrofa ( deonica od Gjirokastre do Sarande ). Ovde sam na par dana, ali iskrena da budem ne bih ponovila.

Nxd

pre 2 godine

"Nikome nije palo na pamet da ode negdje na odmor u srbiju?"

Palo mi je na pamet, ali ja na odmor idem da bih doživela nove i lepe stvari. Priznajem da bi za mene ugođaj u nekom srpskom objektu u vidu Matijević pljeske i Indire sa radija bio novost, ali ne bi mi bilo ama baš ni trunčicu lepo. A nešto nisam primetila da imamo iole bolju ponudu od toga. Verujem da ima poneko mirno etno gazdinstvo, ali gibanicu i ajvar jedem i kod kuće pa mi to stvarno nije doživljaj koji bih da plaćam, a ćilime i slične etno drangulije sam već videla kod rođaka. Novokomponovani spa hoteli takođe nisu za mene - ne uklapam se tamo bez plastične dodatne opreme... I? Šta to tačno novo i lepo mogu da doživim u Srbiji, a da za isti novac ne mogu gde god drugde poželim uz daleko bolju ponudu i uslugu?

Maximus

pre 2 godine

Iskren da budem, može se porediti sa Crnom gorom samo što je do Valone autoput ali posle toga serpentine.
Samo stari gradovi u Crnoj gori su prelepi. Takvih nema u Albaniji

Муш

pre 2 godine

Dok Sam ziv moja noga nece krociti ni u Albaniju ni u Hrvatsku,Tursku,Nemacku...,a kad ja umrem drugi neka rade kako hoce. Niti mogu da zaboravim niti da oprostim. Velike su rane jos.

Ibna

pre 2 godine

(Гуиде, 01. septembar 2021 17:08)

Druže, ko te prevario da odeš u Drač? Bio sam u Albaniji ove godine, i na putu ka južnoj Albaniji (Himare) smo prenoćili u Draču... najiskrenije, nebo i zemlja! Drač je nešto poput ogromne Paralije, a Himare, kao i jug Albanije jako sličan grčkoj Jonskoj obali. Neke plaže su poput Lefkade što se tiče boje mora. Za mene, više od očekivanja! Jedino što su cene dosta više u odnosu na Drač... pritom, većinsko stanovništvo na jugu su albanski Grci pravoslavci. Na jug Albanije bih otišao ponovo, u Drač ne bih otišao nikada.

Gega

pre 2 godine

Mnogi u komentarima rekli da je put toliko los i opasan, posebno zadnji deo od Gjirokastre do Sarande. Taj deo je 30 km. Za dobre sofere, to nije nista, inace je veoma lep deo sa kucama od kamena i planine. U ovaj deo se nalazi i Plavo Oko (Syri i Kaltert).
Neki su spomenuli da Albanija nema historiskih gradova, kao na primer Crna Gora. Da nije smesno, to je tuzno. Citajte malo molim vas, ako idite tamo.
Drugo, mnogi kazu da Albanci iz Albanije su drugaciji od onih iz Kosova,misleci da su oni bolji! Tipicno za Balkan i Srbe, pun predrasude i kliseje. Vi se osecate da su oni mozda "bolji" od nas, jer nisu patili od vaseg rezima 90tih, pa onda vi im dodjite kao svaki drugi turista. Takodje, vi ne poznajete ni njima ni nas, i kao sto sam rekao, to su vase prve impresije koje su rezultat predrasude. I trece, mnogi od vas su istakli jedan element da na jugu Albanije su pravoslavci po veri,koji za nas albance nije nesto posebno. Kod Albanaca, vera je bila i jos jeste na drugom planu. Tako da ne mislite da posto su oni pravoslavci, vole vas vise. Nekih od najvecih Albasnkih patriota i drzavnika, bili su pravoslavci. Tako da, okacite predrasude i kliseje, tako da citajte i ucite malo u Albanskoj historiju, jer na kraju krajeva, tu smo, pored jednog drugog, hocemo necemo, moramo da se druzimo i imamo odnose.

turista

pre 2 godine

Mnogo je komentara od osoba koje nemaju veze sa temom- letovanje?
Zbog svima poznate situacije,i zbog toga sto nije bilo ni jedne ponude turistickih agencija(GR),jos u Januaru pronasao i rezervisao smestaj-Saranda.Na bookingu nam je bilo preskupo za GR.Bili smo 5-15 Avgust.Auto put kroz Kosovo-odlican.Na Shell pumpi sipao benzin 95,cena 1.22e.Za manje od sat ipo smo presli Kosovo.Eto,za razliku od vecine koji svasta pisu,bar sam bio na Kosovu....
Saranda,losa infrastruktura,utisak,gradio je kako i gde je ko stigao.Prevelika guzva,previse ljudi u jednom mestu.Saobracaj je kao kad je najveci spic u Beogradu pa jos 10x gore.Tako je svaki dan.Sve je u nekim brdima.Saobracajna pravila ne postoje.Voze izuzetno dobre automobile,Mercedes,Audi,BMW,Range Rover...Iako je gore za voznju u odnosu na Tursku,nismo videli ni jedan udes...
Gradska plaza je mozda jedino u Gradu gde moze,ostale plaze su privatne.Zbog ogromne guzve,nema mesta iako se placa.Ljudi ljubazni,restorani povoljni.Benzin,od 150 do 178 dinara.Do neke plaze,dalje autom od 20-40 km u jednom smeru,preko bar tri brda.Jonsko more,cisto i toplo.Potrosi se mnogo vise goriva.Sta bih rekao,bilo je ok,ali sam uzitak i dozivljaja letovanja nama nije kao sto je u Grckoj ili Turskoj.Uglavnom bili,videli i mislim da ne bi vise isli.Jednostavno nije to to...

Svetski putnik

pre 2 godine

Šta preostaje ljudima koji neće da se vakcinišu, a po svaku cenu žele da idu na more? Albanija, CG i Bosna. Kako razmišljaju o vakcinaciji tako razmišljaju i o letovanju.

Bane

pre 2 godine

(Bunge, 1. septembar 2021 22:16)

Pa vidi, koliko god tvoj komentar zvučao snishodljiv i sarkastičan, ima u njemu i malo istine u zavisnosti od toga kako posmatraš na stvari.

Hrvatska obala je lepa, razuđena, ali....kao što i sam između redova provlačiš, postala je elitna, koliko Hrvata iz kontinentalnog dela može da je priušti. Recimo Osijek, Slavnoski Brod? Znaš li koliko sam automobila sa HR tablicama ove godine video na Evzoniju? A sudeći po klasi auta i godištu modela ne bih rekao da pripadaju elitnom delu hrvatskog stanovništva.

Šta hoću da kažem, Srbija nema more i dobar deo njenog stanovništva, nesumnjivo se pokazalo, jako pati zbog toga, a ja ne vidim razlog zašto. Običnom narodu je svejedno, on ili može ili ne može da priušti more i ako može ide tamo gde može da ga priušti, ne vidim razliku da li će eto do tog mora preći ili neće granicu. U tom smislu Srbi stvarno imaju izbor, Turska, Grčka, CG, HR, Albanija, Spanija...i Hrvati isto tako bez obzira što imaju i "svoje" more.

Samoj državi znači da ima izlaz na more, i to toplo more, ekonomski zbog turizma ali i strateški. Pa ne mislite valjda da ste vi od 2008 u EU zato što ste lepi i pametni ili je to zbog 300km morske obale. S tim da je i ta ekonomska strana u ovoj eri globalizacije vrlo diskutabilna, koliko hotela je u Hrvatskom vlasništu a koliko u vlasništvu stranaca, koliko vam domicilnog stanovništva radi u turizmu a koliko je ljudi koji dolaze upravo iz Srbije i sl.

trampo

pre 2 godine

Lako je za to što Srbi ne dolaze, dobitak je to što više ne prave štetu. Nema “davanja” novca, što platiš to i dobiješ, i to se rezervira, dakle ne bi se zbog vaših dolazaka sezona produžila. Pored toga nemate platežnu moć da biste potražnjom mogli podizati cijene. Naravno da ćete svugdje dobiti lošu uslugu u svakom sezonskom odmaralištu jer ne postoje klaunovi koji 10 mjeseci čekaju samo na vas. Za cjelogodišnje odmore odlazi se ide ispod 23 paralele. Daleko od Rusije.

Maki

pre 2 godine

Albanija je sjajna idemo treci put. Plaze su lepe od pescanih do kamenih na jugu su najlepse, ljudi gostoprimivi i lepih mesta da se poseti, cene pristupacne. Put je dobar, treba samo pazljivo i strpljivo voziti bilo da idete preko Djirokastre ili planine Cika.

Ja

pre 2 godine

Ovako...Mi zivimo preko decenijama i mnogo smo putovali.Ove godine smo izabrali Albaniju zbog ulaska bez testa i bez vakcinacije.
Drac?NIKAKO.
Valona?NE!
Saranda?NIKAD VISE!
To su vam gradovi uz more.Nije to mesto za lepe plaze.Guzva.Beton..
Postoje lepa mesta,koja nisu poznata vecini Srba.
Recimo,Dhermi ima lepe plaze,cisto more.Onda Himare ako zelite malo zivlje,a opet tirkizno more.Borsh je tih,ogromna plaza,mislim oko 7 km duga?
Onda ako idete na obilazak divljih plaza,brodom,one su bas lepe.
Gjirokaster,lep grad,poseban.
Berati-jos jedan grad iz UNESCO bastine.
Na severu ima lepih planinskih predela,divno jezero Komani i reka Shala
Potencijal je ogroman.
Zbog korupcije u drzavnom vrhu infrastruktura nije na nivou.
Dakle,Albanija,DA!Zvanicno.DA!
Ali ne Drac,Valona,Saranda.
Idete na pogresna mesta.
Sto se tice puta,mi smo leteli za Tiranu,pa uzeli kola.
Dopao nam se pejzaz..
Idite gde zelite.
Srecan put!