1. Sto je ova 'Ketis' neka svadjalica. Nedo bog zivot provesti sa ovakvom.
    (pametniji popusta, 29. jun 2021 01:47)

    # Link komentara

  2. ketiS - podkapacitirana!!!
    (neutral observer, 28. jun 2021 08:48)

    # Link komentara

  3. @Nenad ZG

    Da li sam ja nesto "primirisala" ili ne, vas se sustinski ne tice. U svakom slucaju. "primirisala sam" sasvim dovoljno. Medjutim, vi ocigledno niste razumeli da sam sve pomenute vece ili manje primorske oblasti, te one koje "naginju" ka istim, sa njihovim manjim ili vecim primorskim ili neprimorskim gradicima, poredila u kontekstu prirodnog okruzenja koje je svako na svoj nacin lepo, te pripadnost Primorju, ni u kom slucaju ne moze biti uslov da se nesto proglasi natprosecno lepim. A to je upravo ono, sto vi i vama slicni tvrdite. Dakle, za mene prirodni nastan Dubrovnika nije nista lepsi od bilo cega sto sam navela u mom postu, a doslovna shvatanja poput, da li Taormina "izvire" iz mora kao Dubrovnik ili je iznad mora, je potpuno nevazno. Na kraju, tvrdnja da sistem Dubrovackih zidina i kula, te Stradun predstavljaju nekakvu posebnost koja ne moze da se vidi u sijaset gradova i gradica na zapadnoj obali Jadrana ili tamosnjoj unutrasnjosti, je najblaze receno smesna. Valjda je Michelozzo kada je projektovao Dubrovacke zidine i kulu Mincetu bio nadahnut ranofeudalnom hrvatskom arhitekturom iz vremena Trpimirovica, zar ne? Dubrovnik u arhitektonsko-umetnickom smislu "ponavlja" stilove cija je postojbina ili Italija ili Francuska, pa ukoliko nekoga zanima renesansa, barok, gotika ili romanika sigurno nece kao prvi izbor na umu imati Dubrovnik. Isti ce mu biti prvi na umu kada treba da se opusti i odmori, i to je glavni adut Dubrovnika.
    (ketiS, 27. jun 2021 18:32)

    # Link komentara

  4. @ketiS
    Dubrovnik je opasan impesivnim sistemom zidina i kula, koje se uzdižu iz samog mora, a što u tom opsegu i cjelovitosti nema nijedan grad na Sredozemlju. Ima i Stradun. Arhitektonski i urbanistički jedinstven i neponovljiv! Dovoljno!
    Taormina nije na moru nego iznad mora, sardinijska Costa Smeralda sastoji se od niza novovjekih (artificijelnih) gradića i turističkih naselja, poput Porto Cerva, Porto Rotonda...Njihov Alghero bi žda mogao biti u klasi Dubrovnika, ali otkud bi ti to znala...primirisala nisi!
    Amalfi i Sorento su gradići na liticama, kofiguracijski i stilski nemaju veze s Dubrovnikom.
    Na Costi del Sol i Azurnoj obali nema ništa nalik Dubrovniku (mondena Marbella je nešto sasvin drugo...a Nica, Cannes, St Raphael...su nešto deseto).
    Andaluzija i Provansa su kontinentalne regije, pa njihovi gradovi i gradići ni po kojem kriteriju ne pripadaju istovrsnoj urbanoj "obitelji".
    Zaključak: potpuno neinformisana, maksimalna zajedljiva, i krajnje neubedljiva!
    (nenad - zg, 27. jun 2021 15:22)

    # Link komentara

  5. Dubrovnik je poznat i po najlošijem zdravstvenom sistemu, još od doba Jugoslavije. Imaju izuzetno loš ljekarski kadar i tamo ljudi umiru i od upale grla.
    Ko ima novce ide u Zagreb ili vani, ko nema, umire tu.
    (Zorka, 26. jun 2021 15:55)

    Bas naprotiv. Od kad je dubrovcanin Vlahusic bio ministar zdravstva dubrovacka bolnica je jedna od najbolje opremljenih i najsavremenijih u regionu. Ogromni novci su ulozeni u zdravstvo tog podrucja i zaposleni najbolji ljudi. Vlahusic je sad upravitelj bolnice.
    (Nikola, 27. jun 2021 09:02)

    # Link komentara

  6. @ ketiS "Hrvatska je jedna od najljepsih zemalja na svijetu...."

    Dobro "imenjakinjo" to je tvoje misljenje. Moje je misljenje da je svaka zemlja na svoj nacin lepa, a Hrvatska me licno ne privlaci, jer ne volim zemlje bez kulturno-istorijskog identiteta, a Hrvatska je upravo jedna od takvih.

    @cleo ......"Mozda uz sinfonijski orkestar?"

    Ne kaze se "sinfonijski", vec simfonijski. Drugo, Sabac nema "casbu" ili kako mi kazemo "kasabu. Medjutim mnoge "casbe" po gradovima Maroka, Tunisa ili Alzira su medju glavnim turistickim atrakcijama u tim zemljama, a neke su i pod zastitom Uneska.

    @Ruzmarinka "Gledaj ovog uporedjuje Dubrovnik i Sabac..."

    Najpre ja sam osoba zenskog, a ne muskog pola. Drugo, ja ne uporedjujem Dubrovnik i Sabac, jer se razlicitosti ne porede, vec slicnosti. Ja sam samo navela da cu se izmedju jednog za uslove u Srbiji, veceg grada i jednog primorskog gradica, uvek opredeliti za taj veci grad koji nudi mnogo vise na kulturnom planu, sto je meni najvaznije.
    (ketiS, 27. jun 2021 02:05)

    # Link komentara

  7. @nenad - zg

    Najpre ti meni odgovori sta je to tako posebno sto ima Dubrovnik a nema bilo koji veci ili manji, primorski ili neprimorski grad u bilo kojoj zemlji Sredozemno-Jadranskog Basena? Da li Dubrovnik nudi neki poseban arhitektonski ili umetnicki stil koji moze da se vidi samo u Dubrovniku i nigde drugde? Po cemu je to priroda ili ukupna ambijentalna celina Dubrovnika lepsa od Taormine na Siciliji, Amalfija ili Sorenta, Kaprija, Coste Smeralde na Sardiniji, brojnih spanskih gradica Coste del Sol ili pak zaledja prelepe, ali i pretople Andalusije, da ne spominjim dalje Azurnu Obalu, Akvitaniju, Provansu...... Konacno, lepota nekog nastana ili prirodnog oblika je u ocima posmatarca. Dakle, sve je na kraju stvar ukusa, kada je priroda u pitanju, a ono sto predstavlja objektivni kriterijum, to je cinjenica da Dubrovnik sustinski nema nista samosvojno, niti bilo sta izvorno sto bi ga odvajalo od sijaset slicnih istorijskih sredina. Dubrovnik je van svake sumnje u turisticko-promidzbenom smislu jako dobro "izmodelovan", pri cemu je velika pomoc dosla od "Igre Prestola" i cinjenice da danasnji turisti mnoge destinacije posecuju i iz prilicno banalnih razloga, kao sto je snimanje nekog popularnog filmskog ili TV sadrzaja. Sve u svemu, simpatican i privlacan primorski gradic, podesan za opustanje i pasivan odmor, i za moj ukus nista vise od toga. Ali naravno, mnogim turistima je upravo to jedina svrha putovanja, te ce shodno tome za takve Dubrovnik uvek biti izbor.
    (ketiS, 27. jun 2021 01:48)

    # Link komentara

  8. Drago mi je da je i ova tema poslužila kao povod za prepucavanje između Srba i Hrvata. Besmisleno gubljenje vremena je zaštitni znak ovih krajeva.
    (V5, 26. jun 2021 22:23)

    # Link komentara

  9. Americans in Belgrade":

    1,580,000 Google rezultata potrage

    "Americans in Zagreb":

    715,000 rezultata

    "Americans in Dubrovnik":

    585,000 rezultata


    Kakav glupson!!
    Kabul ima 5 x vise pretraga na google od Bg!
    Znaci da Amerikanci vise vole da idu u Kabul nego u Bg i Du zajedno. Opasno si polupismen!
    (Bunge, 26. jun 2021 22:02)

    # Link komentara

  10. Pazi ovog šta uspoređuje Dubrovnik i Šabac, hahaha... :)
    (Ružmarinka, 26. jun 2021 21:38)

    # Link komentara

  11. Koliko olako bačenih reči u neproduktivnom prepucavanju...
    Dubrovnik je prvenstveno turistička destinacija.
    Beč i Ljubljana su idealni gradovi za one koji vole da je sve mirno i skockano .
    Barcelona bi mogla biti idealna da nije gomile turista.
    Berlin je grad po mom ukusu ...
    Pozdrav svima, ovo je rubrika o putovanju.
    (milanm, 26. jun 2021 20:21)

    # Link komentara

  12. @ KetiS
    Ta tvoja "daleko veća urbana sredina" (ustvari neugledna kasaba sa problematičnim urbnitetom) ima svega 55.000 stanovnika. I što to ima ekstra da ponudi? Možda program uz sinfonijski orkestar?
    (cleo, 26. jun 2021 16:50)

    # Link komentara

  13. @ ketiS
    Hajde, navedi konačno te talijanske i španjolske primorske gradiće, koji bi mogli biti ikakav - povijesni, spomenički, arhitektonski, urbanistički, ambijentalni - pandan Dubrovniku (bez obzira što se radi o ogromnim zemljama sa stotinama urbanih aglomeracija). Usput, ne dvojim da bi trivijalnost postala značajnost u slučaju da netko od tih slavnih dokoličara skokne u Požarevac ili Šabac. Najlakše je paušalno laprdati!
    (nenad - zg, 26. jun 2021 15:55)

    # Link komentara

  14. Dubrovnik je poznat i po najlošijem zdravstvenom sistemu, još od doba Jugoslavije. Imaju izuzetno loš ljekarski kadar i tamo ljudi umiru i od upale grla.
    Ko ima novce ide u Zagreb ili vani, ko nema, umire tu.
    (Zorka, 26. jun 2021 15:55)

    # Link komentara

  15. Hrvatska je jedna od najljepsih zemalja na svijetu,
    a mi mozemo samo da im udisemo iz auspuha.
    i to, punim plucima, posto su za nas Svajcarska.
    znam i priznajem, istina boli.


    (ketiS, 26. jun 2021 01:53)
    (ketiS, 26. jun 2021 14:58)

    # Link komentara

  16. @ DEDA CVETKO
    Ukucavanjem različitih gradova dolazi se do zaključka da što je grad turistički anonimniji rezultat je veći. Tako Bukurešt ima 53.700.000 rezultata, a Prag samo 586.000, otprilike koliko i Dubrovnik.
    (americans in ..., 26. jun 2021 13:09)

    # Link komentara

  17. DEDA CVETKO objesite te google rezultate mačku o rep. Evo ja ukucao Americans in Pula i dobio 3.390.000 rezultata, dok American in Firenze daje samo 1.240.000 rezultata. Zaključak izvedite sami!
    (loredano-fažana, 26. jun 2021 12:16)

    # Link komentara

  18. Koja je razlika izmedju dubrovnika i beograda?

    U dubrovniku okrenes se lijevo, a ono bill gates. Okrenes se desno, roman abramovic.
    Udjes u birtiju, a tamo jon bon jovi.

    Dodjes u bg, pogledas lijevo, cigan. Pogledas desno, cigan.
    Krenes naprijed i shvatis da si ostao bez novcanika.
    (Pijani zlotvor, 25. jun 2021 15:29)

    Grubo receno. U Srbiji 99% ljudi zeli da zivi u uredjenoj drzavi sto blize Svajcarskom uredjenju. Imamo 1% ljudi u kojima su udruzeni kriminalci sa mocnicima koji ih stite. Njima ne odgovara uredjena drzava jer bi ziveli od plate a za kriminal bi dobijali ogromne kazne zatvora. Ne bi palili kuce novinarima sigurno.
    (Forbds, 26. jun 2021 11:55)

    # Link komentara

  19. @ DEDA CVETKO a što nisi ukucao Americans in Split, pa bi dobio nevjerojatnih 122,000.000 rezultata. Međutim sve to nije bitno. Zato istraži relevantne statističke podatke, pa će ti što se tiče broja američkih turista u Srbiji (i prošle i pretprošle godine) vjerojatno pasti mrak na oči.
    (Mosor, 26. jun 2021 11:49)

    # Link komentara

  20. Dodjes u Minhen, pogledas lijevo, Hrvat u kanalu na bausteli, pogledas desno, Hrvat jede na bausteli jeftin sendvic. Krenes naprijed vidis Hrvata useljava u tavan jeftine kirija-zgrade. Krenes u lidl ono Hrvati pokupovase sve sto je -50 posto i istekao datum. Valjda to slavonija procvjetala posle tusucljetnog sna.
    (siki, 25. jun 2021 19:00)
    A što ti radiš u minhenu kad si tako dobro obavješten. Lidl akcije , 5 kat , bauštela, kanal. Vidim da sućuti pojmovi i te kako poznati!!
    (Flash, 26. jun 2021 06:24)

    # Link komentara

  21. @Josip Grgat

    Niko vama nije poklonio Dubrovnik, vec je Dubrovnik nakon sto je vekovima "ljubomorno" cuvao svoj status grada-drzave, te kao takav imao izuzetan kulturni i istorijski znacaj i za Srbe, nakon WWI kao jedno izrazito projugoslovensko srediste, postao deo Kraljevine SHS, odnosno Jugosalvije. Sto se "mog" Sapca tice, to je grad izuzetno znacajan za 19-vekovnu Srbiju iz vremena vladavine dinastije Obrenovica. Primera radi, u njemu je u tadasnjoj Srbiji otvorena prva bolnica, prva lekarna, prva Gimanzija, prva Muzicka skola, prva knjiznica ....Inace, sve to zahvaljujuci Jevremu Obrenovicu bratu Kneza Milosa Obrenovica. Sabac je tipican srbijanski gradic raznolike arhitekture, te i danas znacajno kulturno srediste ne samo Macvanskog okruga vec i sire. Prema tome, ako treba da biram izmedju jednog majusnog primorskog gradica i Sapca, ja cu se uvek opredeliti za Sabac, koji sigurno i kao daleko veca, urbana sredina ima da ponudi mnogo vise od Dubrovnika i slicnih primorskih gradica. Drugim recima, Dubrovnik je grad za odmor i nista vise od toga. Sabac je nesto sasvim drugo, te je i poredjenje izmedju istih potpuni promasaj.
    (ketiS, 26. jun 2021 02:20)

    # Link komentara

  22. Oops, ja tek sad stigoh da procitam komentare, kad ono ispade da je moja malenkost prilicno "popularna" medju ovdasnjim komentatorima. Najpre da kazem da ja licno, ne pridajem veliki znacaj bilo kakvim "listama" a pogotovo onima gde se porede Dubrovnik i Bec. Dakle, jedna evropska metropola i majusni primorski gradic, kakvih "DA", u susednoj Italiji ili Spaniji ima "koliko ti srce iste". Ipak, ne sumnjam da je za "penzose" na kraju radnog veka, te u "poslednjoj fazi zivotnog" Dubrovnik dobro mesto za odmor i opustanje. Inace, nisam uopste sumnjala da ce susedi iz Hrvatske "da polude" na ovaj clanak, te da cemo ponovo da slusamo price o "belosvetkom jet-setu" koji dokono obilazi citav Sredozemno-Jadranski Basen, pa "skokne" naravno i do "srednjovekovnog" Dubrovnika. Ono sto je meni najupecatljivije, to je da se neko ponosi takvom trivijalnoscu. Verovatno u nedostatku neceg vaznijeg i sustinskijeg.

    @Mantis

    Sto se tice tvoje opaske o Milanu Stojadinovicu, ona je najverovatnije "verodostojna" isto onoliko koliko i ona "cuvena" Teslina izjava o toboznjoj hrvatskoj domovini. Ipak, sustina je u tome da ti "pojma nemas" o srpskoj istoriji i kulturi, jer kada bi nesto znao, onda bi shvatio da je sustina znacaja i velicine srpske kulture u cinjenici, da je ista zbir istocnih i zapadnih uticaja jos od Srednjeg veka, preko novovekovnog razdoblja, pa do danas. Sve u svemu, "sedi kecina ko vrata".
    (ketiS, 26. jun 2021 01:53)

    # Link komentara

  23. @ DEDA CVETKO
    Mani se ti google pretrage. Da vidimo rezultate! A oni za 2019. glase: Srbija 64.000 američkih turista, Hrvatska 650.000 američkih turista. Od toga 60% u Dubrovniku. Za naše mačke ne brini. Znaš i sam: u gospara vazda para!
    (dubrovčanin, 26. jun 2021 01:05)

    # Link komentara

  24. Šteta što ga Srbi ne osvojiše 1991, zamalo, ostala im samo tvrđava Imperijal na Srđu i 200-300 izmorenih momaka u njoj... Zadnja stepenica pred obečanje, da će izgraditi ljepši i STARIJI Dubrovnik, i padoše na zadnjoj stepenici.
    Zamislite kakav bi tek onda bio, i ljepši i stariji.
    Šalu na stranu, Srbi jesu domicinilni narod i Dubrovnika i okolice, nisu samo Hrvati. Jeste, to je naša, Hrvatska država, ali moglo je lako i ne biti tako. Mogli smo biti neka pokrajina Austrije, Italije, Srbije... Mogla je i Srbija biti ponovno neka pokrajina, Turske ili Austrije, ili Bugarske. Što da nije pola Evrope i Rusije se diglo da odbrani nezavisnost Srbije usred napada Austrije? Sve je to nebitno, jer je prošlo. Pošteno da li ne, ovisi, mislim da jeste, narod koji živi tamo, na svom je, dakle, povijest je ipak nekako došla do logičnog pravca.
    Južni Slaveni su srodna plemena. Mogli smo biti ujedinjeni ko Talijani, Nijemci, Rusi... Ipak nismo. Previše smo usko povezani najužem plemenu. Realno, svi susjedi su nas uvijek željeli razjedinjene, jer nitko nije htio još jednog jakog igrača na Balkanu, osim Rusije.
    To ne znači da ne trebamo biti u dobrim odnosima. Tako je kako je, teška povijest s mnogo rana.. ali i povijest zajedništva, pomaganja. Ne treba na to zaboravljati.
    Nego učiti iz povijesti. I iči naprijed. Odnos Hrvata i Srba je ključ Balkana, oduvijek je bio. Kad su odnosi loši, to uvijek netko koristi, ili Talijani, ili Albanci, ili Bugari, ili neko četvrti.
    (Mate, 26. jun 2021 00:47)

    # Link komentara

  25. ,ili ucestvovalo u gradjanskom ratu?
    Kako se ne umorite i jedni i drugi i uzivate u zivotu.
    Hrvati da pozovu ljude da dodju,da snize tenzije,Srbi da negde odu i budu turisti.A da se oslobode i jedni i drugi istorije koja ih sputava.
    (leka, 25. jun 2021 16:23)
    Jedna ispravka nije bio građanski rat već agresija i da se stvori granica velike Srbije Virovitica-Karlovac-Karlobag i to je prava istina, a Dubrovnik je trebao pripasti CG kao ratni plijen.
    (mario, 26. jun 2021 00:31)

    # Link komentara

  26. (siki, 25. jun 2021 19:00)
    Mislim da si pogriješio to si opisivao sebe i svoje sunarodnjake, a evo tvoji sunarodnjaci na sezonskom radu na hrvatskoj obali.
    (mario, 26. jun 2021 00:27)

    # Link komentara

  27. (DEDA CVETKO, 25. jun 2021 20:32)
    Koje si ti gluposti napisao dakle turistički Srbija je nula za Hrvatsku, a što se tiče pretraga na Google to nema nikakve veze jer daj nam reci jel bilo možda 1,5 milijuna turista u Srbiji u jednoj godini?naravno da nije, a u Hrvatskoj ih je 2019 bilo skoro 600 000 dakle toliko.
    (mario, 26. jun 2021 00:25)

    # Link komentara

  28. Srbi ni Beograd ne bi imali da nije turaka. U vrijeme nastanka Dubrovnika nisu ni postojali, tj neka vlaska plemena. Dibrovnik je vecibibod hrvata inod srba
    (jesam.ba, 26. jun 2021 00:09)

    # Link komentara

  29. "@ mm
    Kao prvo, što se tiče dubrovačke stilske dominacije ispravljaš Forbes, ja sam samo citirao. Kao drugo, figura o 1000 italijanskih Dubrovnika je umotvorina jedne komentatorke, dakle još jedan citat. Pa se lepo dogovorite!"
    (XY, 
    Nikoga ne ispravljam, preciziram, Srednjeg veka podrazumeva romaniku (koje ima) i gotiku, renesansa i barok su mnogo lepši.
    A zašto bih se ja dogovarala sa KetiS, retko se desi da se u nečemu s njom slažem.
    (mm, 25. jun 2021 22:57)

    # Link komentara

  30. Ma zamisli, nama Hrvatima Srbi "poklonili" Dubrovnik!!!!!!
    A sebi ostavili Šabac???
    Sunce ti žarko koji ste vi mitomani!!!!
    (Josip Grgat, 25. jun 2021 13:13)
    ~~~…~~
    Vrh komentara! Ma koji vrh, špica vrha!
    Da, upravo takvi su naši susjedi s istoka ~
    sve su oni poklonili, jer su oni bili prvi i
    tu i tamo. Cijeli svijet je srpski i sve je
    od Srba počelo. Srbima ne treba nikakav
    dokaz za ono što tvrde, pa se ti snađi.
    Jedan u prošlosti, drugi danas, imaju iste
    poglede na istinu ~
    ~ Ilija Garašanin ~ "Istorija" treba biti
    pronicljiva i sposobna, a ne istinita".

    ~ Aleksandar V ~ .."pa rekli da mi nemamo
    dokaza, a to što mi nemamo dokaza,
    ne znači da to nije istina". ~
    (Mantis, 25. jun 2021 22:51)

    # Link komentara

  31. Дубровник стари Млетачки град који су окупирали Срби католици може бити све само не за живот...ако форбс уопште зна шта је живот...
    (Милојко, 25. jun 2021 21:53)

    # Link komentara

  32. "...Dodjes u bg, pogledas lijevo, cigan. Pogledas desno, cigan.
    Krenes naprijed i shvatis da si ostao bez novcanika.
    (Pijani zlotvor, 25. jun 2021 15:29) ..."

    Vidi se da ste iz Hrvatske po tom iskrenom kosmopolitimu i gospodstvu.Takvih covekoljuba kao vas nigde nema.
    (plavušica, 25. jun 2021 21:37)

    # Link komentara

  33. A moja poezija kaze:

    Ne boj se! nisi sam! ima i drugih nego ti
    koji nepoznati od tebe žive tvojim životom.
    I ono sve što ti bje, ću i što sni
    gori u njima istim žarom, ljepotom i čistotom.

    Ne gordi se! Tvoje misli nisu samo tvoje! One u drugima žive.
    Mi smo svi prešli iste putove u mraku,
    mi smo svi jednako lutali u znaku
    traženja, i svima jednako se dive.

    Sa svakim nešto dijeliš, i više vas ste isti.
    I pamti da je tako od prastarih vremena.
    I svi se ponavljamo, i veliki i čisti,
    kao djeca što ne znaju još ni svojih imena.

    I snagu nam, i grijehe drugi s nama dijele,
    i sni su naši sami iz zajedničkog vrela.
    I hrana nam je duše iz naše opće zdjele,
    i sebični je pečat jedan nasred čela.

    Stojimo čovjek protiv čovjeka, u znanju
    da svi smo bolji, međusobni, svi skupa tmuša,
    a naša krv, i poraz svih nas, u klanju,
    opet je samo jedna historija duša.

    Strašno je ovo reći u uho oholosti,
    no vrlo srećno za očajničku sreću,
    da svi smo isti u zloći i radosti,
    i da nam breme kobi počiva na pleću.

    Ja sam u nekom tamo neznancu, i na zvijezdi
    dalekoj, raspreden, a ovdje u jednoj niti,
    u cvijetu ugaslom, razbit u svijetu što jezdi,
    pa kad ću ipak biti tamo u mojoj biti?

    Ja sam ipak ja, svojeglav i onda kad me nema,
    ja sam šiljak s vrha žrtvovan u masi;
    o vasiono! Ja živim i umirem u svjema;
    ja bezimeno ustrajem u braći.
    (ne mrzitelj, 25. jun 2021 20:37)

    # Link komentara

  34. @ Deda CVETKO
    Hrvatska, preciznije dubrovačka klima očito se više sviđa i vašim amerikancima, koji pune naše luksuzne smještaje, a eto, ni oni nikako da skoknu do Beograda, s obzirom na bijedan broj američkih turista.
    (dubrovčanin, 25. jun 2021 18:10)

    ---

    "Americans in Belgrade":

    1,580,000 Google rezultata potrage

    "Americans in Zagreb":

    715,000 rezultata

    "Americans in Dubrovnik":

    585,000 rezultata

    Ahem...toliko o vasoj lijepoj klimi koju "nasi" (???) Amerikanci vise vole od beogradske.

    A sto se tice Dubrovnika prepunog bogatih svetskih globtrotera, slika iz prosle turisticke sezone govori sve: jedina najezda u Dubrovniku ovih dana je najezda mrsavih lokalnih macaka.

    [link]
    (DEDA CVETKO, 25. jun 2021 20:32)

    # Link komentara

  35. Kod hrvata me jedino raduje njihov natalitet
    (propo skroz, 25. jun 2021 19:15)

    # Link komentara

  36. Koja je razlika izmedju dubrovnika i beograda?

    U dubrovniku okrenes se lijevo, a ono bill gates. Okrenes se desno, roman abramovic.
    Udjes u birtiju, a tamo jon bon jovi.

    Dodjes u bg, pogledas lijevo, cigan. Pogledas desno, cigan.
    Krenes naprijed i shvatis da si ostao bez novcanika.
    (Pijani zlotvor, 25. jun 2021 15:29)
    Dodjes u Minhen, pogledas lijevo, Hrvat u kanalu na bausteli, pogledas desno, Hrvat jede na bausteli jeftin sendvic. Krenes naprijed vidis Hrvata useljava u tavan jeftine kirija-zgrade. Krenes u lidl ono Hrvati pokupovase sve sto je -50 posto i istekao datum. Valjda to slavonija procvjetala posle tusucljetnog sna.
    (siki, 25. jun 2021 19:00)

    # Link komentara

  37. Lijep je Dubrovnik za doci na dan, obici gradsko jezgro i uslikati se par puta. Za zivot nije tako dobar.
    Uostalom isti je slucaj i sa Venecijom, Kanom itd. To nisu gradovi za opusten zivot.
    (Sasa, 25. jun 2021 18:58)

    # Link komentara

  38. lep venecijanski grad, samo domoroci divlji i sovinisti
    (dux, 25. jun 2021 18:55)

    # Link komentara

  39. Očito je da se Oluja još nije stisala.
    (Zgubidan, 25. jun 2021 18:53)

    # Link komentara

  40. Ne znam po kom kriterijumu je Dubrovnik ispred Sevilje, Malage, Barselone? To su gradovi tri koplja ispred.
    Inače, bio sam u Dubrovniku jer tamo imam rodbinu. Lepo mesto, ali ne i moj najlepši grad na istočnoj obali Jadrana. Lepši mi je Split, bar meni tako deluje.
    Što se tiče prepucavanja, to je svakako normalno. Toga će biti i u narednih 200 godina.
    Srbi jesu nesvesno pomogli Hrvatima da imaju toliku obalu. To se desilo neposredno pre formiranja SHS kada su Italijani zahtevali veliki deo jadranske obale. Hrvati su vodili mudru politiku i nisu ulazili u sukob ako su slabiji. Međutim, Beograd je uvek imao tapiju na sve one delove zemlje za koje je smatrao da su oslobođeni zahvaljujući njemu. Sa druge strane, Hrvati su želeli svoju državu, što je naravno legitimno. Eto u čemu je problem. :)
    Splet istorijskih okolnosti je uticao da Hrvatska profitira.
    (Kupac diplome, 25. jun 2021 18:20)

    # Link komentara

  41. drage komsije iskreno se radujem ?
    (ljubav svima, 25. jun 2021 18:18)

    # Link komentara

  42. Verovatno su istrazivali van sezone, ne verujem da je leti bas povoljan za zivot. Guzva, buka, sezonske cene, predpostavljam i da nekretnine kostaju neko malo bogatstvo, s obzirom na ogranicen prostor. Verujem da je lep za vikend posetu, podseca me na Sv. Stefan ili Nesebar, ali sumnjam da je povoljan za zivot
    (Splavar, 25. jun 2021 18:14)

    # Link komentara

  43. @ Deda CVETKO
    Hrvatska, preciznije dubrovačka klima očito se više sviđa i vašim amerikancima, koji pune naše luksuzne smještaje, a eto, ni oni nikako da skoknu do Beograda, s obzirom na bijedan broj američkih turista.
    (dubrovčanin, 25. jun 2021 18:10)

    # Link komentara

  44. Austrougari radili popis valjda hiljadu osamsto i neke slabo tu nesto ima Hrvata cini mi se.Al vremena se menjaju tj.svi katolici postase Hrvati.
    (ljusa, 25. jun 2021 17:17)
    Da slazem se, Austrougari su pravilipopis stanovnistva i vecina se gradana Dubrovnika izjasnila da su Slovini, oni su sebe tako zvali stoljecima. Onda je neki mitoman iz SANU sve Slovine prekrstili u Srbe i mit je poceo, i nema mu kraja!!!
    (Ruairidh, 25. jun 2021 18:06)

    # Link komentara

  45. @ No Mercy
    Krivo! Dubrovnik nikad nije imao ni blizu 60000 stanovnika, a u razdoblju od 2011 - 2018 imao je prirast od 1800 stanovnika. Što je i logično jer su Dubrovniku relativno visoke plaće, okreće se značajan turistički novac, pa čemu bi se ljudi iseljavali...?
    (cleo, 25. jun 2021 18:01)

    # Link komentara

  46. Tisućljetna kultura fekalija.
    (Oceto, 25. jun 2021 17:46)

    # Link komentara

  47. @ mm
    Kao prvo, što se tiče dubrovačke stilske dominacije ispravljaš Forbes, ja sam samo citirao. Kao drugo, figura o 1000 italijanskih Dubrovnika je umotvorina jedne komentatorke, dakle još jedan citat. Pa se lepo dogovorite!
    (XY, 25. jun 2021 17:21)

    # Link komentara

  48. Austrougari radili popis valjda hiljadu osamsto i neke slabo tu nesto ima Hrvata cini mi se.Al vremena se menjaju tj.svi katolici postase Hrvati.
    (ljusa, 25. jun 2021 17:17)

    # Link komentara

  49. Daleko vam lepa kuća. I Srbima i Hrvatima.

    Glođite se takvi kakvi ste, oko istorije, pošto ni jedni ni drugi ama baš ništa nemate, osim naravno mržnje, izazvane stalnim gledanjem u neka prošla vremena, na koja nijedan vas lično, nije mogao da utiče.
    (Dijasporac, 25. jun 2021 17:01)

    # Link komentara

  50. Lep grad, ali nije uslovan za zivot. Stravicne guzve, nenormalne cene, nigde parkinga.
    (Nenad, 25. jun 2021 16:48)

    # Link komentara

  51. evo jucer je opet dosa Magic Johnson u Dubrovnik pa ide u Šibenik,Zadar,Hvar Rovinj na Krku Plitvicka jezera Kornati i jos njih miljun poznatih Jessica Stein, Bernieja Ecclestonea. Beyoncé i Jay-Z ohn Malkovich, Steven Spielberg, Morgan Freeman, Roger Moore, Tom Cruise, Kevin Spacey, Christopher Walken, Jeremy Irons, Mickey Rourke, Owen Wilson, Eva Longoria, Nick Nolte, Cristiano Ronaldo, Richarda Gerea. Wallise Simpson i princa Edwarda, Elizabethe Taylor i Richarda Burtona, Micheala Douglasa i Catharine Zete Jones, Goldie Hawn i Kurta Russella, Richarda Gerea i Nicka Noltea, Tom Cruisea, Romana Abramoviča ili Paula Gettyja, Billa Gatesa, Penelope Cruz Caroline od Monaca i princa od Hanovera, kralja Jordana i princa od Omana. Kevin Spacey i tako i tako dalje i tako dalje grad koji je medu 5 6 najlipsih na svitu svake godine proglasen grad di se snima Robin hood,Star wars, Game of Thrones I jos 20 tak drugih budemo vam mi poslali nekog poznatog pa da i za srbiju cuje neko u svitu posto ne prate svi odbojku :)
    (marko, 25. jun 2021 14:35)

    --

    Cudo to da se ne hvalis da su vam i Ernst Rem, Jozef Gering i Herman Gebels takodje dolazili u posetu ("u posjet"), i to marsirajuci na sred Straduna u vrlo dekorativnim nacistickim uniformama, a prica se da je i Musolini napravio par izleta do Raguze. Iz nekih nepoznatih razloga, ni oni nisu hteli da skoknu do Beograda. Ko zna, mozda im se vise "dojmila" hrvatska klima?
    (DEDA CVETKO, 25. jun 2021 16:42)

    # Link komentara

  52. Dubrovnik je brend.
    Divan grad za poludebile sa debelim novcanikom.
    Nista vise.
    (Buha, 25. jun 2021 16:38)

    # Link komentara

  53. (nogomet, 25. jun 2021 11:34)

    Znate li kako se zove hrvatski najpoznatiji gimnasticar?
    (Tin Srbic, 25. jun 2021 16:31)

    # Link komentara

  54. Dokaz da Forbs nema veze s vezom.
    (Deda Kreza, 25. jun 2021 16:30)

    # Link komentara

  55. (Ragnar, 25. jun 2021 12:31) # Imaš li još kojeg srpskog pjesnika da ga naučimo napamet,zašto samo jednog ?
    (Konfeder i EU a o 4 rata da ne govorimo.., 25. jun 2021 16:28)

    # Link komentara

  56. A da Forbs ispita kako izgleda isto istraživanje za Srbina u Dubrovniku? :/
    (466453, 25. jun 2021 16:25)

    # Link komentara

  57. U Dubrovniku se za poslednjih 50 godina smanjio broj stanivnika za 50%,trenutno je na nivou 42hiljade .Ako rođeni Dubrovčani napuštaju Dubrovnik kako je najbolji za život ?
    (No Mercy, 25. jun 2021 16:23)

    # Link komentara

  58. Koliko li je od vas koji negativno komentarisete Dubrovnik,uopste pisetilo ovaj grad?
    Koliko li je vas koji govore o "Srbima koji su rusili Dubrovnik" uopste bilo tada rodjeno i koliko mislite da je onih kojima se obracate bilo tada rodjeno,ili ucestvovalo u gradjanskom ratu?
    Kako se ne umorite i jedni i drugi i uzivate u zivotu.
    Hrvati da pozovu ljude da dodju,da snize tenzije,Srbi da negde odu i budu turisti.A da se oslobode i jedni i drugi istorije koja ih sputava.
    (leka, 25. jun 2021 16:23)

    # Link komentara

  59. Iz aviona se vidi da je oduvek srpski a more je fotošop jer je inače boje topčiderske reke, kao šta je i red.
    (Cinik po difoltu, 25. jun 2021 16:15)

    # Link komentara

  60. ...ne bih živeo u Dubrovniku ni džabe da mi daju stan isto tako i u Beogradu...nađite mesto za parkiranje??? Gužve nezamislive...
    (nikad nikome izvini, 25. jun 2021 15:56)

    # Link komentara

  61. Prelep italijanski grad koji su Srbi osvojili i poklonili ga Hrvatima koji su nam se zahvalili logorima za decu. Kralj i komunizam, dva najgora uređenja po Srbiju ikad, oba dala Hrvatima sve što imaju a Srbiju zakopali za hiljadu godina.
    (nepismeni, 25. jun 2021 10:33)

    Malo knjigu u ruke i čitanje istorije.
    Također i ovi koji su ti dali pluseve.
    (Dušan, 25. jun 2021 15:51)

    # Link komentara

  62. "Ovaj srednjovekovni grad se smatra jednim od najlepših u Evropi" - nemoguće, kad jedna individua ovde tvrdi da u Italiji ima 1000 Dubrovnika."
    (XY, 
    Kao prvo, Dubrovnik je arhitektonski dominantno renesansno barokni grad. Kao drugo, u Italiji nema 1000 Dubrovnika, ali ima zaista mnogo gradova koji se, takođe, ubrajaju među najlepše u Evropi I na svetu, a neki od njih i premasuju Dubrovnik.
    (mm, 25. jun 2021 15:48)

    # Link komentara

  63. Za tkz mitomane.Dubrovnik i Dubrovacka rep NIKAD nije pripadalo Srb.Ovi sto se boje doci sa Srb tablicama ne znam sto se cude.Tko je spalio pola Dubrovnika i drzao ga u okruzenju?!
    (Ja, 25. jun 2021 11:59)

    Slazem se kao što nikada nije bio Hrvatski do Banovine Hrvatske 1939
    (Zoki, 25. jun 2021 15:40)

    # Link komentara

  64. Trebinje je definitivno bolji grad za življene od Dubrovnika koji je dzungla pogotovo kad se iskrcaju 2-3 kruzera puna turista koji niti šta kupuju niti sede po gostionama. Nose u rukama po flašicu vode i prave nesnosne gužve gledajući u stvari koje ne razumeju osim kroz prizmu poznate serije. Trebinje je ipak po meri čoveka,a nema ni pola sata do Dubrovnika. O cenama i da ne govorim.
    (Luka, 25. jun 2021 10:42) # Link komentara
    Modriću!
    Da li si to ti?
    (Ivan grozni,, 25. jun 2021 15:31)

    # Link komentara

  65. Koja je razlika izmedju dubrovnika i beograda?

    U dubrovniku okrenes se lijevo, a ono bill gates. Okrenes se desno, roman abramovic.
    Udjes u birtiju, a tamo jon bon jovi.

    Dodjes u bg, pogledas lijevo, cigan. Pogledas desno, cigan.
    Krenes naprijed i shvatis da si ostao bez novcanika.
    (Pijani zlotvor, 25. jun 2021 15:29)

    # Link komentara

  66. Te liste su dosta proizvoljne.
    Za kvalitetu zivota je vazno mnogo toga, ali za različite generacije su važne razlićite stvari. Za mlade je važan sport, rekreacija, obrazovanje, zabava, to su prioriteti. Za penzionere je važno šta više zelenila, parkova, mira, ugodnih i ne preskupih restorana i kafana gdje mogu da se druže u ugodnoj atmosferi bez puno buke ili da i miru popiju kafu i proćitaju novine. Za srednju radnu generaciju je važno da ima mnogo dobro plaćenih poslova, da ima kvalitetan gradski prevoz i rešeni saobraćajni problemi, da su ulice protočne, brze, bez čepova, da ima gusta mreža škola, obdaništa, djećjih igrališta, da ima aktivnosti za školski uzrast, da ima gusta mreza banaka, bankomata, parkirališta. Za one koji vole kulturu važno im je da ima kvalitetnih izložbi, da ima pozorišnih predstava, kvalitetnih koncerata, dobrih filmova, festivala. A svima odgovara da je grad ugodan, uređen, čist, zelen, sa parkovima, klupama, cvijećem, biciklističkim stazama, sa što ćišcim vazduhom. Lijepo je i da u blizini grada ima lijepih izletišta, da grad ima i bazene, kupališta, da je grad dobro povezan sa većim centrima, kvalitetne autoputeve, pruge, lijepo je i da zimi ima skijalište, da ima dobro školstvo, zdravstvo, da miran i bezbjedan, da je lijepa arhitektura, da su u balansu troškovi zivota, stanovi i zarada. Mnogo je gradova koji sve to imaju. Tako da liste naj naj su proizvoljne. U Hrvatskoj ima mnogo divnih gradova.
    (Hotel Kalifornija, 25. jun 2021 15:08)

    # Link komentara

  67. Kad zavrsite sa sizofrnim ispadima u komentarima, jel moze neko iz Duborovnika, pod uslovom da posecuje ovaj sajt, da napise kako je ziveti i raditi u Du?
    Hvala
    (Koji hit, 25. jun 2021 15:07)

    # Link komentara

  68. @ lennox
    Ispričavam se, niste ga rušili nego ste ga "gladili". Raketama! A što ste sve i kako "zagladili" možeš saznati iz stotinu izvora...
    (cleo, 25. jun 2021 15:07)

    # Link komentara

  69. Hvala tito
    (lolipop, 25. jun 2021 14:46)

    # Link komentara

  70. Teški ste za istinu, pravdu. Dobitak je ne ziviti s vama, mada ne volim generalizirati. Bahatost, laž, nekultura, podmetanje su konstanta. Ah, da. Do 1920. ni jedna crkva u Hr nije bila srpska, nego Crkve grckoistocnog obreda, kao i Tesla. Inače, su to bili Vlasi, Morlaci. Inače, treba dodati da je cila hrvatska obala bila većinski naseljena hrvatima, mada su se izredale austoug. mlečani, francuzi. I svi su došli ne razarajući. Tako nije bilo jedino 91. I zato kazem, ne radi razaranja, nego izgrađene svjesti. Rszlaz je najveće dostignuće svih naroda iz bivše drzave.
    (Fanat špadi, 25. jun 2021 14:40)

    # Link komentara

  71. Teški ste za istinu, pravdu. Dobitak je ne ziviti s vama, mada ne volim generalizirati. Bahatost, laž, nekultura, podmetanje su konstanta. Ah, da. Do 1920. ni jedna crkva u Hr nije bila srpska, nego Crkve grckoistocnog obreda, kao i Tesla. Inače, su to bili Vlasi, Morlaci. Inače, treba dodati da je cila hrvatska obala bila većinski naseljena hrvatima, mada su se izredale austoug. mlečani, francuzi. I svi su došli ne razarajući. Tako nije bilo jedino 91. I zato kazem, ne radi razaranja, nego izgrađene svjesti. Rszlaz je najveće dostignuće svih naroda iz bivše drzave.
    (Fanat špadi, 25. jun 2021 14:39)

    # Link komentara

  72. evo jucer je opet dosa Magic Johnson u Dubrovnik pa ide u Šibenik,Zadar,Hvar Rovinj na Krku Plitvicka jezera Kornati i jos njih miljun poznatih Jessica Stein, Bernieja Ecclestonea. Beyoncé i Jay-Z ohn Malkovich, Steven Spielberg, Morgan Freeman, Roger Moore, Tom Cruise, Kevin Spacey, Christopher Walken, Jeremy Irons, Mickey Rourke, Owen Wilson, Eva Longoria, Nick Nolte, Cristiano Ronaldo, Richarda Gerea. Wallise Simpson i princa Edwarda, Elizabethe Taylor i Richarda Burtona, Micheala Douglasa i Catharine Zete Jones, Goldie Hawn i Kurta Russella, Richarda Gerea i Nicka Noltea, Tom Cruisea, Romana Abramoviča ili Paula Gettyja, Billa Gatesa, Penelope Cruz Caroline od Monaca i princa od Hanovera, kralja Jordana i princa od Omana. Kevin Spacey i tako i tako dalje i tako dalje grad koji je medu 5 6 najlipsih na svitu svake godine proglasen grad di se snima Robin hood,Star wars, Game of Thrones I jos 20 tak drugih budemo vam mi poslali nekog poznatog pa da i za srbiju cuje neko u svitu posto ne prate svi odbojku :)
    (marko, 25. jun 2021 14:35)

    # Link komentara

  73. Za tkz mitomane.Dubrovnik i Dubrovacka rep NIKAD nije pripadalo Srb.Ovi sto se boje doci sa Srb tablicama ne znam sto se cude.Tko je spalio pola Dubrovnika i drzao ga u okruzenju?!
    (Ja, 25. jun 2021 11:59)

    Crnogorci brate al poklonili su vam prevlaku pa se ne secate
    (genijalac, 25. jun 2021 14:13)

    # Link komentara

  74. Forbes nije uzeo u obzir kako ti je živeti u Dubrovniku ako si Srbin...
    (Milan, 25. jun 2021 10:03)
    Po zasluzi Milane.Sam znas da ste rusili Dubrovnik i ocekujes da vas neko doceka kao normalan svijet.Nece ici Milane jos dugo a niste se cak ni izvinuli.
    (Samos, 25. jun 2021 12:26)

    Auuu, kako to gordo zvuci, "rusili ste Dubrovnik". Mozes li malo konkretnije, po tackama da nam objasnis sta je to u Dubrovniku sruseno? Hajde potrudi se, pasce ti vec nesto na pamet... U izmisljanju i laganju ste ionako nadaleko poznati bas kao i "cvijece hrvatskog naroda" iz Bosne.
    (lennox, 25. jun 2021 13:56)

    # Link komentara

  75. Milan Stojadinović:
    ~ "Dajte nam Dubrovnik da i mi osetimo
    … dašak Zapada".
    (Mantis, 25. jun 2021 13:53)

    # Link komentara

  76. Pitanje je,koliko ce Dubrovnik biti u sastavu NDH2.....
    (Trig, 25. jun 2021 13:48)

    # Link komentara

  77. U Hrvatskoj je 95% plaža sa plavom zastavicom (znači, savršeno čisti more), jel tako i na tvojoj Adi ili ostalim barama ?
    (Poreč, 25. jun 2021 12:03)

    Ada ima plavu zastavicu takodje, a usput nema rizika da ce vas neko pretuci jer ste iz druge drzave ili druge vere.
    (Igor, 25. jun 2021 13:39)

    # Link komentara

  78. Ne znam koliko im je česta pojava, ali par puta sam bio i svaki put je ceo grad smrdeo na tisućljetnu kanalizaciju. U samom centru. Da li zbog vazdušnog pritiska ili čega već oni bolje znaju, ali ono je neizdrživo i nikako nije za život.
    (bm, 25. jun 2021 11:46)
    Naravno bolje je vama u Beogradu uz Dunav i Savu koje su tako čiste rijeke u Srbiji ma sve milina.
    A ostali neki komentari su uvijek na istom nivou u stilu kako jem Dubrovnik srpski,pa kako su srbi oslobađali,poklanjali itd itd,ali ok kompleski su ipak to.
    Dubrovnik je u Hrvatskoj bio i ostao i ostati će,a uskoro će biti povezan Pelješkim mostom da ne moramo preko BiH.
    (mario, 25. jun 2021 13:38)

    # Link komentara

  79. 1. Koga briga
    2. Sem ako ste srbin
    (Igor, 25. jun 2021 13:38)

    # Link komentara

  80. Omer Paša Latas, 25. jun 2021 11:38

    Pa su onda i beograd, i niš, i Kragujevac, i valjevo turski, pa ih tako treba i promatrati...vidiš da u popisu nema novog sada i subotice, oni su uvijek bili hrvatski...
    (Poreč, 25. jun 2021 13:38)

    # Link komentara

  81. Milan Stojadinović:
    ~ "Dajte nam Dubrovnik da i mi osetimo
    … dašak Zapada".
    (Mantis, 25. jun 2021 13:33)

    # Link komentara

  82. bm, 25. jun 2021 11:46

    Reče tip kojemu kanalizacija teče kroz grad, i ostade živ...
    (Poreč, 25. jun 2021 13:32)

    # Link komentara

  83. Jedini grad iz HR, koji bi po ovim i takvim kriterijima mogao upasti sa pravom, na ovakvu jednu listu je, Zagreb. I eventualno Rijeka. Mislim, medicinska skrb, troskovi zivota, povezanost, skolstvo, jel se ono spominje i mogucnost zaposljavanja...? Dubrovnik je sampion u samo jednoj kategoriji, a to je da je izgled, jer je predivan. Ok, on je sampion i u jos jednoj kategoriji, a to je: radi malo, zaradi puno. Zimmer frai, lezi pod palmu i uzivaj.
    (glory, 25. jun 2021 13:24)

    # Link komentara

  84. @Ferdo, to sto si naveo i dalje ne osporava cinjenicu da vam kanalizacija pluta oko grada. Neka dolaze, nama.je drago da vam dolaze da imate od cega da zivite. Bolje to nego da imamo jos siromaha za komsije
    (Milos, 25. jun 2021 13:24)

    # Link komentara

  85. Ma zamisli nama Srbi "poklonili" Dubrovnik!!!!!! A sebi ostavili Sabac. Sunce ti milo koji ste vi Mitomani.
    (Josip Grgat, 25. jun 2021 13:13)

    # Link komentara

  86. 😂😂😂 kako smesna vest. Pa u tom gradu ne moze da zivi vise od 30 hiljada ljudi normalno, kako moze da se preporucuje za zivot kad je vec nakrcan? Jedino da izgradite gomilu zgradetina 🤦
    (Tor, 25. jun 2021 13:00)

    # Link komentara

  87. Forbes nije uzeo u obzir kako ti je živeti u Dubrovniku ako si Srbin...
    (Milan, 25. jun 2021 10:03)
    Po zasluzi Milane.Sam znas da ste rusili Dubrovnik i ocekujes da vas neko doceka kao normalan svijet.Nece ici Milane jos dugo a niste se cak ni izvinuli.
    (Samos, 25. jun 2021 12:26)

    Izvinuti se necemo nikada, jer zasto bi se izvijali, nemamo zasto, ali ako bi se zbog necega izvinjavali, onda bi se izvinili, a ne izvinuli.
    (Eugen, 25. jun 2021 12:55)

    # Link komentara

  88. Otkada se Dubrovnik zove Hrvatskim gradom, od tada zaboravite na kulturu i normalan suzivot sa ostalim nacijama.
    (Lara, 25. jun 2021 12:54)

    # Link komentara

  89. Kako nije srusena pravoslavna crkva u Dubrovniku kada je ,Novak Djokovic donirao novac ,za njenu obnovu.
    (ceca, 25. jun 2021 12:54)

    # Link komentara

  90. Zbog gorkih uspomena iz prošlosti i ovakvih komentara dežurnih šovinista razumljivo je zašto se Dubrovčani rezervirano odnose prema posjetiteljima iz susjedne države s kojom graničimo na Dunavu.
    (ivanhoe, 25. jun 2021 12:51)

    # Link komentara

  91. Porec, Dubrovnik...@ cemu opravdavanja? I vi jako dobro znate da nema boljeg turista od srba! Oni samo za veceru potrose 200 eura, piju skupa vina, jedu skampe, salate od hobotnica...dok talijani, njemci.... vise po nasim fast foodovima i prljaju nam more. Srbi bi nas trebali kazniti sa nedolaskom u Hrvatsku, pa cete vidjeti kad budemo kopali po kantama i trazili hranu da nesto pojedemo, nece vam nikad vise past napamet reci da Dubrovnik nije srpski i da nam ga nisu dali! Oprostite im dragi srbi,,ne znaju sta pisu!
    (Istra, Pula, Veruda..., 25. jun 2021 12:50)

    # Link komentara

  92. U Hrvatskoj je 95% plaža sa plavom zastavicom (znači, savršeno čisti more), jel tako i na tvojoj Adi ili ostalim barama ?
    (Poreč, 25. jun 2021 12:03
    Hvala na pitanju, ne znam za adu al na ostalim barama se ne kupamo, lovimo sarane, ispracamo brodove, kuvamo corbu, rostiljamo pored vode.
    Kupanje na plazama je za kasirke i automehanicare iz Nemacke, Poljske, nije to za nas….Vi ipak drzite nivo,
    (Moler, 25. jun 2021 12:45)

    # Link komentara

  93. Nemam nista protiv Dubrovnika, ali je jedina istina da je to mletacki grad u koji krvati ciglu nisu polozili. Po meni tako ga treba i predstavljati, a ne kao krvatsku atrakciju. Tako i Split, tako i Trogir, tako i Zadar, tako i Opatija, tako i Rijeka, tako i Pula, tako i Porec. E sad, sto je to u okvirima krvatske, to je neka druga prica. Ako lazem, lupajte minuse..

    @(Omer Paša Latas

    Tužno koliko si neinformiran.

    Dubrovnik je gotovo uvijek bio nezavisan kao i cijela Dubrovačka Republika. Tek kada mu je Napoleon ukinuo nezavisnost počeo je kraj Dubrovnika.

    I kada je bio nezavisan tada je bio trgovačka velesila, s moćnim palačama, ljetnikovcima, kulturom.

    Kakva Venecija, ne sramoti se.
    (Dominik, 25. jun 2021 12:43)

    # Link komentara

  94. Divan grad,sa divnim ljudima.......ne mora se odsesti bas u starome grradu to je za snobove.......odsedam u gkavnom u Mokosici ili Sustjepanu.....busevi Odlicno funkcionisu......Vise provedem izvan zidina......Gruz,pa skoknem do Cavtata,Kolocepa........nece vam Niko nista ako se pristojno a ne nasilnicki ponasate........ uglavnom nas smatraju "domacima" tako da se ne retko dobije popust na razne usluge.....inace DU je preskup......gube Dosta turista zbog te skupoce......iz DU Sam isao za Trebinje takodje mnogo povoljnije. Razbite Malo predrasude pa otidite ne sedite konstantno u cabru......
    (Slobodan Petrovic,
    Kako pretenciozno i kako infantilno. Ne sastoji se zivot iz besmislenih obilazaka.
    Ima mnogo vrednijih trenutaka u zovotu.
    Vidis jedan mediteranski grad, video si sve, vidis prag video si srednju evropu.
    (Moler, 25. jun 2021 12:41)

    # Link komentara

  95. O, ne,i nikad vise. Nikako.
    Daleko im lepa kuca.
    PS. Poz. za L. Zafranovica
    (Desa, 25. jun 2021 12:40)

    # Link komentara

  96. Na kom mestu na Forbsovoj listi se nalazi hrvatski šovinizam?
    (Jovan D., 25. jun 2021 09:55)


    sigurno ne toliko visoko kao
    Srpska zelja za tudjim teritorijem....
    (T5, 25. jun 2021 12:39)

    # Link komentara

  97. glista
    Pravoslavna Crkva Sv Blagovijesti, sagrađena 1877. nalazi se u Ulici od puča 8, niti je spaljena, niti je srušena, ne širi laži!
    (dubrovčanin, 25. jun 2021 12:21)

    90%hrvatijanaca je pokatoliceno,srušili su crkvu u Du da prekinu sve veze sa prošlošću, ali evo ih ovde da nam objasne, da su oni dobri:))))))
    (Munem ti blavora, 25. jun 2021 12:34)

    # Link komentara

  98. Ooo, Gospodine Bože , Stvoritelju neba i zemlje , cijeloga svemira , svega vidljivioga i ne vidljivoga i svega što postoji : Kada si nam dao na čuvanje svetinju svoju , najljepšu na zemlji , nisi nam rekao da će je mnogi narodi za sebe htjeti , nisi nas upozorio na ubojiti jal i ljubomoru njihovu , nisi nam pričao o tome , da čemo zbog ljepote stvaranja tvoga služiti mnogima kao ratnici nemilosrdni i nisi nam objavio u zapisima starim koliko krvi vlastite , a i tuđe proliti morasmo za slavu i očuvanje svetinje tvoje i naše...., i neka nisi jer nagrada tvoja , Hrvatima ,čuvarima vjernim tvojim je neprocjenjiva. Lijepa , prelijepa naša Domovina. Bogu hvala , u sve vijeke vjekova. Amen.
    (Tak vam je to dečeci mali, 25. jun 2021 10:29)

    Јован Дучић - Закржљала расо! Песма о Хрватима (Сину тисућљетне културе)

    Ти не знаде 'мрети крај сломљеног мача
    На пољима родним, бранећи их часно
    Китио си цвећем сваког освајача
    Певајућ' му химне, бестидно и гласно.

    Слободу си вечно, закржљала расо
    Чек'о да донесу туђи бајонети
    По горама својим туђа стада пас'о
    Јер достојно не знаш за Слободу 'мрети.

    Покажи ми редом Витезе твог рода
    Што балчаком с руку сломише ти ланце
    Где је Карађорђе твојега народа
    Покажи ми твоје термопилске кланце.

    С туђинском си камом пузио по блату
    С крволоштвом звера, погане хијене
    Да би мучки удар с леђа дао Брату
    И убио пород у утроби жене.

    Још безбројна гробља затравио ниси
    А крваву каму у недрима скриваш
    Са вешала старих нови коноп виси
    У сумраку ума новог газду сниваш.

    Бранио си земљу од нејачи наше
    Из колевке пио крв невине деце
    Под знамење срама уз име усташе
    Ставио си Христа, Слободу и Свеце.

    У безумљу гледаш ко ће нове каме
    Оштрије и љуће опет да ти скује
    Чију ли ћеш пушку обесит' о раме
    Ко најбоље уме да ти командује.
    (Ragnar, 25. jun 2021 12:31)

    # Link komentara

  99. Forbes nije uzeo u obzir kako ti je živeti u Dubrovniku ako si Srbin...
    (Milan, 25. jun 2021 10:03)
    Po zasluzi Milane.Sam znas da ste rusili Dubrovnik i ocekujes da vas neko doceka kao normalan svijet.Nece ici Milane jos dugo a niste se cak ni izvinuli.
    (Samos, 25. jun 2021 12:26)

    # Link komentara

  100. Obavezno u Dubrovniku pogledati i srpsku pravoslavnu crkvu koja je tu sagrađenja, u centru, i pre nego što su Hrvati postojali kao nacija...doduše spaljena je i srušena, i niko je ne spominje, niti postoji tabla sa objašnjenjem da su je Hrvati srušili, ali ok.
    (glisa, 25. jun 2021 11:06)

    ..a ako kopate malo dublje odma ispod crkve naci cete srpsku fabriku opanaka iz 4. veka koju su hrvati takodje spalili.
    (Bunge, 25. jun 2021 12:26)

    # Link komentara

  101. Najbolja govna iz kanalizacije plutaju oko grada, to je stvarno vrhunska turistička ponuda!
    (Sveta, 25. jun 2021 10:18)

    Sad si nas razotkrio.
    Pobjeci ce nam sve najvece svjetske hollywoodske i sportske zvijezde cim vide sto si napisao.
    Molimo te napisi da si se salio...!
    (Ferdo, 25. jun 2021 12:21)

    # Link komentara

  102. @ glista
    Pravoslavna Crkva Sv Blagovijesti, sagrađena 1877. nalazi se u Ulici od puča 8, niti je spaljena, niti je srušena, ne širi laži!
    (dubrovčanin, 25. jun 2021 12:21)

    # Link komentara

  103. Zivela HRVATSKA CROATIA
    (Mili., 25. jun 2021 12:12)

    # Link komentara

  104. Rodjeni dubrovcanin kaze "ja sam iz grada" a ostali su beogradjani, zagrepcani,
    sarajlije... Ovi potonji sto su kasnije dosli vise se hvale.
    (//, 25. jun 2021 12:09)

    # Link komentara

  105. nepismeni, 25. jun 2021 10:33

    I vidi se da si nepismen...Dubrovnik nikada, ali nikada nije bio ni talijanski, a pogotovo ne srpski...
    Ali s obzirom da su i Rim i Pariz vjerojatno spski, jer srbi su najstariji narod na vascelom svetu, onda ok, ako te to tješi
    (donnie, 25. jun 2021 12:09)

    # Link komentara

  106. Sveta, 25. jun 2021 10:18

    U Hrvatskoj je 95% plaža sa plavom zastavicom (znači, savršeno čisti more), jel tako i na tvojoj Adi ili ostalim barama ?
    (Poreč, 25. jun 2021 12:03)

    # Link komentara

  107. .....inace DU je preskup......gube Dosta turista zbog te skupoce......iz DU Sam isao za Trebinje takodje mnogo povoljnije. Razbite Malo predrasude pa otidite ne sedite konstantno u cabru......
    (Slobodan Petrovic, 25. jun 2021 10:22)

    Da li ti zaista mislis da mi kojima na pamet ne pada da odmor provodimo u hrvatskoj konstantno sedimo u cabru? I o kakvim predrasudama pricas? Mi hrvate dovoljno dobro poznajemo tako da nam predrasude nisu ni potrebne. Predrasude mozes imati samo prema necemu sto ne poznajes. Zato ne pametuj, idi tamo i uzivaj ako mozes, a nas ostale pusti da "sedimo u cabru" puni predrasuda.
    (lennox, 25. jun 2021 11:59)

    # Link komentara

  108. Za tkz mitomane.Dubrovnik i Dubrovacka rep NIKAD nije pripadalo Srb.Ovi sto se boje doci sa Srb tablicama ne znam sto se cude.Tko je spalio pola Dubrovnika i drzao ga u okruzenju?!Sami sebe mozda..Na ulazu u Stari Grad ima mapa Du..pogledajte dobro sro pise na njoj!
    (Ja, 25. jun 2021 11:59)

    # Link komentara

  109. @nepismeni Dubrovnik je bio italijanski od 1941-43,dakle samo 2 godine.Više
    od hiljadu godina je bio Srpski(iako su katolici).Slava Sveti Vlaho.Najveći nepri-
    jatelj im je bila Venecija,koja je stalno pokušavala da ih porobi.Uspela je to Au-
    strija zahvaljujući nesposobnom caru Alaksandru 1.(ruskom),Samo ime Dubrovnik
    ti govori da je Slovenski grad(Srpski).!939. srpski knez Pavle ga je poklonio hrva-
    tima.Što je taj Pavle poklanjao hrvatima.
    (a, 25. jun 2021 11:48)

    # Link komentara

  110. Ne znam koliko im je česta pojava, ali par puta sam bio i svaki put je ceo grad smrdeo na tisućljetnu kanalizaciju. U samom centru. Da li zbog vazdušnog pritiska ili čega već oni bolje znaju, ali ono je neizdrživo i nikako nije za život.
    (bm, 25. jun 2021 11:46)

    # Link komentara

  111. "Obavezno u Dubrovniku pogledati i srpsku pravoslavnu crkvu koja je tu sagrađenja, u centru, i pre nego što su Hrvati postojali kao nacija...doduše spaljena je i srušena, i niko je ne spominje, niti postoji tabla sa objašnjenjem da su je Hrvati srušili, ali ok."

    Ovo je takva laž da ne znam odakle početi. Pravoslavna crkva u Dubrovniku sagrađena je 1877, jer Dubrovnik je za cijelo vrijeme Republike pravoslavcima uskraćivao pravo građanstva. Tek 1804. pravoslavni paroh stalno boravi na širem području grada. Dubrovačka republika provodila je tešku diskriminaciju nad pravoslavcima, do te mjere da je plemstvu bilo zabranjeno ženiti se za pravoslavne.
    Nikodim Milaš, jedan od vođa dalmatinskih Srba u 19. vijeku, doslovno kaže sljedeće: "Dubrovčani dok su imali Republiku, nijesu mogli trpjeti hristijanina Vostočne crkve niti jednu noć u gradu njihovom da prenoći".
    E da, a jedina vatra koju je ta crkva pretrpjela došla je od pravoslavne i čojske crnogorske granate ;)
    (Finka, 25. jun 2021 11:45)

    # Link komentara

  112. Ponosan sam što sam Hrvat.
    (Silovatelj SAO krajine, 25. jun 2021 09:33)

    I zahvali se Srbima sto smo vam poklonili isti.
    (Moravska lisica, 25. jun 2021 11:01)

    Jeste mi bili toliko velikodušni pa poklanjali drugima države.
    Kako onda za sebe ne sačuvasmo jednu veću,lepšu i bolju od ove tuge koju imamo.

    Itekako su se oni izborili za svoju državu.
    (Srbin, 25. jun 2021 11:39)

    # Link komentara

  113. Obavezno u Dubrovniku pogledati i srpsku pravoslavnu crkvu koja je tu sagrađenja, u centru, i pre nego što su Hrvati postojali kao nacija...doduše spaljena je i srušena, i niko je ne spominje, niti postoji tabla sa objašnjenjem da su je Hrvati srušili, ali ok.
    (glisa, 25. jun 2021 11:06)

    Pa sta ce onda pogledati ako ne postoji niti ima zapisa o njoj. Ono o cemu ima zapisa je da u doba Dubrovacke republike je pravoslavcima bilo zabranjeno da prenoce u gradu. Pa me zanima otkud onda im crkva?
    (Malo si se preracunao, 25. jun 2021 11:39)

    # Link komentara

  114. Nemam nista protiv Dubrovnika, ali je jedina istina da je to mletacki grad u koji krvati ciglu nisu polozili. Po meni tako ga treba i predstavljati, a ne kao krvatsku atrakciju. Tako i Split, tako i Trogir, tako i Zadar, tako i Opatija, tako i Rijeka, tako i Pula, tako i Porec. E sad, sto je to u okvirima krvatske, to je neka druga prica. Ako lazem, lupajte minuse..
    (Omer Paša Latas, 25. jun 2021 11:38)

    # Link komentara

  115. Vratio sam se s ljetovanja s jednog sjevernog jadr. otoka. Srba stvarno ima jako, jako puno. Vidi se da su zadovoljni i da se osjecaju super. Sebi problem naprave problem oni koji se ne znaju ponasati. Vidio sam dva neobicna događaja, hm...od Srba, ne od drugih. Evo ona "ljepsa": Razgovara bracni par iz Bg-a, vidi se intelektuakci, s domacom starijom zenom u lokalu. Glasni su tako da terasa kafica tutnji. Cijelo vrijeme i muskarac i zena govore zeni: "j...o te." Svaka druga recenica - "j...o te", ne "j...o ti", nego "te." Vrijeđaju staricu izduž i poprijeko. Ona druga prica je jos neobicnija. Ne znam sto bih rekao. Ljudi su zeljni pokazati postovanje prema drugima, ali pojedinci su problem iako toga vjerojatno nisu svjesni. Ako s postovanjem dođete u HR to se itekako osjeti i uzivat cete u ljetovanju. Budite svoji i postuj domacina koji te posluzuje i uzivaj.
    (Davor, 25. jun 2021 11:38)

    # Link komentara

  116. Obavezno u Dubrovniku pogledati i srpsku pravoslavnu crkvu koja je tu sagrađenja, u centru, i pre nego što su Hrvati postojali kao nacija...doduše spaljena je i srušena, i niko je ne spominje, niti postoji tabla sa objašnjenjem da su je Hrvati srušili, ali ok.
    (glisa, 25. jun 2021 11:06)

    Ovo je takva laž da nema dalje...
    Sram da te bude.

    I tokom rata u Hrvatskoj 91-95 godina na teritorijama koje je kontrolisala HV a na kojima nije bilo ratnih dejstava nije ne spaljena nego nije ni oštećena ni jedna Pravoslava crkva ma niko kamen nije bacio na nju i staklo razbio.

    Dok je na teritoriji pod kontrolom RSK do temelja srušena i posle inžinjerijom srvaljena sa zemljom sve i jedna Katolička crkva.
    To je sve lako proverljivo .

    Isti slučaj i tokom rata u Bosni.
    Na teritoriji po kontrolom Vojske RS srušena i do temelja sravljena sve i jedna Džamija pa samo u Banja Luci srušeno
    16 - 17 Džamija,Katoličke crkve takođe.
    A pogledajte snimak ulaska Vojske RS 95 u Srebrenicu gde Pravoslavna crkva u centru stoji apsolutno neoštećena i još zaštićena debelim fosnama kako ne bi bila oštećena od ratnih dejstava.
    Alija Izetbegović je 92 god u Sarajevu tražio samo jedan dan primirja da se sanira i zaštiti krov Saborne Crkve koju su granatirale pijane bradonje sa okolnih brda.
    Isti slučaj sa crkvom u Bihaću prozor jedan nije razbijen na njoj.
    I na teritoriji pod kontrolom Armije BiH na kojoj nije bilo ratnih dejstava sačuvana sve i jedna Srpska Pravoslavna crkva.
    (Zmaj, 25. jun 2021 11:36)

    # Link komentara

  117. Nitko ne dira Srbe u HR. Rade ih na tisuce u HR, a turiste da i ne spominjem. Probleme prave navijaci/torcida koji mlate i Zagrebcane i Slavonce u Splitu. Znate kako se zove zamjenik gradonacelnika Osijeka - Dragan Vulin.
    (nogomet, 25. jun 2021 11:34)

    # Link komentara

  118. Dubrovnik je lijep grad za posjetiti ali za zivot...? Prvo sto mi pada na pamet je nedostatak kvalitetne i kadrovski ekipirane bolnice. Bilo koji veci shit da se desi pacijenti se helikopterima prebacuju u Split. Forbs je tu nesto zabrljao. Na mjestu Dubrovnika trebao je biti Split. Cjelogodisnje je avio linijama povezan sa svim EU metropolama. Do ZG 3 sata ugodne voznje. Plitvice,slapovi Krke, otoci,skijanje na Kupresu sve na sat- dva udaljenosti. Klima ugodna tijekom citave godine. Medjunarodne skole,vrtici i fakulteti. Puno jeftiniji za zivot u odnosu na DU. Ima zivota i zimi dok me DU zimi podsjeca na bilo koje srednjedalmatinsko mjesto na Bracu,Hvaru,Visu... Mrtav grad. Za pare koje bi covjek dao za neki pristojan stan( apartman) u DU moguce je kupiti puno kvalitetniju nekretninu u ST i okolici.
    (Klasa optimist, 25. jun 2021 11:27)

    # Link komentara

  119. Trebinje je bolje. Hahahahaha. Da i Bileca, Gacko, Ljubinje ...
    Tamo nema guzvi. E svasta.
    Slobodane tebi svaka cast i takvi kao ti nam nikad nisu bili gosti nego prijatelji. Nas poznati sugradjanin je 90-ih sve rekao o tome a bio je Srbin. Legendarni Koca Popovic.
    (Tuga s juga, 25. jun 2021 11:23)

    # Link komentara

  120. marko@ po šovinizmu ste daleko....ali daleko na prvom mestu. pozdrav!
    (Mile Močvara, 25. jun 2021 11:23)

    # Link komentara

  121. mozda turisticki ali da zivis non stop tesko.Velika depresija preko zime a leti ne mozes da zivis od turista
    (boki89, 25. jun 2021 11:18)

    # Link komentara

  122. @ Luka
    Trebinje je anoniman, turistički nisko-razvijeni gradić, dok je Dubrovnik svetski turistički brend, jednako kao što je Istra evropski brend. Trebinje još nije postao ni srpski brend, pa nema šanse da se nađe na nikakvoj sličnoj listi. Ipak blizina (skupog) Dubrovnika mu je od velike koristi u svakom pogledu, s tim da bi bila još mnogo veća kad ne bi bilo EU granice.
    (Petar, 25. jun 2021 11:13)

    # Link komentara

  123. Opatija 3 koplja iznad.
    (Kobaja Grande, 25. jun 2021 11:06)

    # Link komentara

  124. Obavezno u Dubrovniku pogledati i srpsku pravoslavnu crkvu koja je tu sagrađenja, u centru, i pre nego što su Hrvati postojali kao nacija...doduše spaljena je i srušena, i niko je ne spominje, niti postoji tabla sa objašnjenjem da su je Hrvati srušili, ali ok.
    (glisa, 25. jun 2021 11:06)

    # Link komentara

  125. Na kom mestu na Forbsovoj listi se nalazi hrvatski šovinizam?
    (Jovan D., 25. jun 2021 09:55)
    Odmah ispod srpskog... pozdrav!
    (marko, 25. jun 2021 11:04)

    # Link komentara

  126. Ponosan sam što sam Hrvat.
    (Silovatelj SAO krajine, 25. jun 2021 09:33)

    I zahvali se Srbima sto smo vam poklonili isti.
    (Moravska lisica, 25. jun 2021 11:01)

    # Link komentara

  127. Ponosan sam što sam Hrvat.
    (Silovatelj SAO krajine, 25. jun 2021 09:33)

    Iskreno ti zavidim.
    uživajte imate najlepšu zemlju na svetu.
    (Cmaja, 25. jun 2021 10:48)

    # Link komentara

  128. Jedina dva grada na celom Balkanu koja zbog svoje nestvarne lepote imaju svo pravo da budu uobraženi su Dubrovnik i Split.
    (Dule, 25. jun 2021 10:46)

    # Link komentara

  129. Trebinje je definitivno bolji grad za življene od Dubrovnika koji je dzungla pogotovo kad se iskrcaju 2-3 kruzera puna turista koji niti šta kupuju niti sede po gostionama. Nose u rukama po flašicu vode i prave nesnosne gužve gledajući u stvari koje ne razumeju osim kroz prizmu poznate serije. Trebinje je ipak po meri čoveka,a nema ni pola sata do Dubrovnika. O cenama i da ne govorim.
    (Luka, 25. jun 2021 10:42)

    # Link komentara

  130. Šta kažu Dubrovčani na to?
    (Šmokljan, 25. jun 2021 10:38)

    # Link komentara

  131. Prelep italijanski grad koji su Srbi osvojili i poklonili ga Hrvatima koji su nam se zahvalili logorima za decu. Kralj i komunizam, dva najgora uređenja po Srbiju ikad, oba dala Hrvatima sve što imaju a Srbiju zakopali za hiljadu godina.
    (nepismeni, 25. jun 2021 10:33)

    # Link komentara

  132. "Ovaj srednjovekovni grad se smatra jednim od najlepših u Evropi" - nemoguće, kad jedna individua ovde tvrdi da u Italiji ima 1000 Dubrovnika.
    (XY, 25. jun 2021 10:30)

    # Link komentara

  133. Ooo, Gospodine Bože , Stvoritelju neba i zemlje , cijeloga svemira , svega vidljivioga i ne vidljivoga i svega što postoji : Kada si nam dao na čuvanje svetinju svoju , najljepšu na zemlji , nisi nam rekao da će je mnogi narodi za sebe htjeti , nisi nas upozorio na ubojiti jal i ljubomoru njihovu , nisi nam pričao o tome , da čemo zbog ljepote stvaranja tvoga služiti mnogima kao ratnici nemilosrdni i nisi nam objavio u zapisima starim koliko krvi vlastite , a i tuđe proliti morasmo za slavu i očuvanje svetinje tvoje i naše...., i neka nisi jer nagrada tvoja , Hrvatima ,čuvarima vjernim tvojim je neprocjenjiva. Lijepa , prelijepa naša Domovina. Bogu hvala , u sve vijeke vjekova. Amen.
    (Tak vam je to dečeci mali, 25. jun 2021 10:29)

    # Link komentara

  134. Kada procitam Dubrovnik setim se filma Lordana Zafranovica.
    (The Who, 25. jun 2021 10:24)

    # Link komentara

  135. Divan grad,sa divnim ljudima.......ne mora se odsesti bas u starome grradu to je za snobove.......odsedam u gkavnom u Mokosici ili Sustjepanu.....busevi Odlicno funkcionisu......Vise provedem izvan zidina......Gruz,pa skoknem do Cavtata,Kolocepa........nece vam Niko nista ako se pristojno a ne nasilnicki ponasate........ uglavnom nas smatraju "domacima" tako da se ne retko dobije popust na razne usluge.....inace DU je preskup......gube Dosta turista zbog te skupoce......iz DU Sam isao za Trebinje takodje mnogo povoljnije. Razbite Malo predrasude pa otidite ne sedite konstantno u cabru......
    (Slobodan Petrovic, 25. jun 2021 10:22)

    # Link komentara

  136. Najbolja govna iz kanalizacije plutaju oko grada, to je stvarno vrhunska turistička ponuda!
    (Sveta, 25. jun 2021 10:18)

    # Link komentara

  137. Eto nama novih rezidenata - amerikanaca! Sada ovđe očekujem brdo zajedljivih komentara, ali ponekad se treba pomiriti sa činjenicama...
    (stradun, 25. jun 2021 10:17)

    # Link komentara

  138. Šta mu to vredi kad je samo kopija? Da se razumemo, to ne tvrdim ja, nego jedna ovde dežurna ekspertica za istoriju, umetnost, arhitekturu, urbanizam i turizam.
    (kopija, 25. jun 2021 10:03)

    # Link komentara

  139. Forbes nije uzeo u obzir kako ti je živeti u Dubrovniku ako si Srbin...
    (Milan, 25. jun 2021 10:03)

    # Link komentara

  140. Na kom mestu na Forbsovoj listi se nalazi hrvatski šovinizam?
    (Jovan D., 25. jun 2021 09:55)

    # Link komentara

  141. Bor opet nepravedno zapostavljen.
    (Triput, 25. jun 2021 09:53)

    # Link komentara

  142. Dubrovnik je ♥️...pravi mediteran...elitna destinacija i nikako ne treba opet postati mass cruzer destinacija...
    (Ja, 25. jun 2021 09:41)

    # Link komentara

  143. Dubrovnik je prelep grad i svakako ga treba posetiti, ali najbolji za život?! Mali, skup, mrtav van letnje sezone i loše povezan sa drugim velikim gradovima u regionu. Split i Rijeka su neuporedivo bolji gradovi na hrvatskoj obali za život tokom cele godine.
    (Vlad, 25. jun 2021 09:39)

    # Link komentara

  144. Sad kad nema turista vrlo je solidan.
    (ivan, 25. jun 2021 09:36)

    # Link komentara

  145. Ponosan sam što sam Hrvat.
    (Silovatelj SAO krajine, 25. jun 2021 09:33)

    # Link komentara

  146. *Pod uslovom da ne vozite automobil sa SRB registracijom*
    (dazza, 25. jun 2021 09:25)

    # Link komentara