1. Vezani smo poslom i trkom za novcem, i tek kad ostarimo, ostanemo bez roditelja, rodbine, prijatelja, pitamo se da li se isplatilo sve to zrtvovati zbog dobrog automobila ili zidina nove kuce. Mnogi ce reci sto se ne vratis, ako je toliko lose. Vratio bi se da imam ustedjevinu ili penziju, a ovakav kakav sam, nisam vise ni za sta, I umoran i bolestan trceci za laznim materijalnim vrednostima.
    (Nije inostranstvo za mene, 25. jun 2021 12:03)

    Живим ван Србије већ 30 година. Од тада сам обишао око 90 земаља света, на 4 континента. Само у Аустралији нисам био. Све паре сам трошио на путовања. Нисам гомилао ни скупе ауте, ни велике куће, ни златне сатове. Возим просечан ауто, живим у стану од 60 м2, од скупљих ствари имам 2 спортска бицикла, професионалну камеру. И гле чуда, имам и уштеђевину и пензију. На шта су теби отишле паре?! И знаш шта, никада ми нису недостајали бурек и јогурт, а још мање роштиљ, прешао сам на веганску исхрану пре годину дана и супер ми је! Када дођем у Београд волим да сретнем неког старог пријатеља, да мало изменимо мисли о неким другим културама, народима, обичајима ... да у том ћаскању сазнамо нешто ново. Али никада у животу ми није недостајало "блејање", испразне приче о некаквом фудбалу, или неком сексу кога нико нема, оговарање, кафанској политици и сличним глупостима. Штавише, те ми се теме гаде.
    (сељо, 26. jun 2021 12:59)

    # Link komentara

  2. Neka mene u Stockholmu, pa nek vama i ne odgovara... Eto meni bas lepo.... Jbg
    (jedan I z mase, 26. jun 2021 11:57)

    # Link komentara

  3. @Trondheim: Ma idi molim te. Mir, civilizacija, kultura i cist vazduh samo ispade da postoji u dosadnim i hladnim nordijskim zemljama. Pa se ceo svet polomi i trci da se smrzava po tim fjordovima tamo. Realno da nije bilo ratova i kriza tesko da bi iko tamo otisao iz nasih krajeva, van ugroženih grupacija kao romi i slično.. Čoveče putuj malo više.
    (Los Angeles, 26. jun 2021 08:27)

    # Link komentara

  4. @Pozdrav iz Norveške: Ja bih ipak rekao da si ti nabedjen, lepo ti objašnjavam kako stoji situacija, i šta kaže statistika. A što se tiče toga ko živi u Norveškoj ili Švedskoj - žive Norvežani i Švedjani, i od ostalih samo ko mora - tj ko nema bolju opciju. To su činjenice, jer su Nordijske zemlje dosadne do bola. A i ljudi su nepristupačni i imaju kompleks više vrednosti. Dok im se ne obratiš sa USA akcentom, ili Londonskim akcentom engleskog, onda odmah postaju veoma, veoma uslužni. Šta da ti radim kad je tako, žao mi je ako ti to kvari matricu.
    (Los Angeles, 26. jun 2021 01:04)

    # Link komentara

  5. @mika hajnekenjaj- ne pravim nikave lavove i dvorce, i nikada necu...sto sam stariji i sto su mi deca veca, sve redje i dolazim u srbiju...nekada sam dolazio i po 5, 6 puta godisnje, a sada jedva i jednom...kada biram izmedju godisnjeg odmora u srbiji ili na siciliji, biram ovo drugo...u srbiji vise nemam nikoga, svi su pobegli preko, od brace i rodjaka do kumova i drugara...ostale su secikese, ljubomorni ljudi i sitne duse...cast izuzecima...o tome da se svi dole prodaju za litar ulja necu ni da pisem...kao sto sam napisao u predhodnom komentaru, najlepse mesto za zivot je gde si srecan i zadovoljan...to je meni verona, a nekome drugome kosjeric...i upamti jedno, i ti i likovi poput tebe...kada nekome ko je preko kazes da je gastarbajter, ne vredjas ga, ja bih pre radio na mesalici u nemackoj ili cistio klozete u becu...nego radio u drzavnoj firmi u srbiji preko stranke i isao na mitinge da masem zastavom...a na stranu to sto je tih gastarbajtera na koje ti mislis sve manje, danas na zapadu srbi rade kao lekari, hirurzi, profesori, rade u bankama, sefovi su u velikim restoranima, direktori, imaju svoje firme...u firmi u kojoj radim ima nas 9 radnika, 4 su srbi i svi imaju zavrsene skole, fakultete...tako da izadji malo iz tog mraka dole, putuj, obidji malo sveta...i videces da ce ti se vidici prosiriti i da ces na sve gledati sa drugacijim pogledom!!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 26. jun 2021 00:03)

    # Link komentara

  6. Rudna glava, definitivno. Tamo se vakcinisao predsednik, a i Jumko sutra dolazi.
    (Kupac diplome, 25. jun 2021 18:34)

    # Link komentara

  7. nju orleans
    (najjaci, 25. jun 2021 17:25)

    # Link komentara

  8. Da se ne lažemo, svi ti “biciklisti” kad dodju u USA i kupe tog X5 ili Q7 - jedna od prvih stvari koje urade je da takodje stave onaj rack za biciklove, i idu po raznim ovim brdima Kalifornije vikendom ili ujutro da voze bicikl. Biciklizam je možda pa i najviše na svetu razvijen ovde. Na brdima oko San Franciska ili u kanjonima oko Los Angelesa je veća briga da ne udariš nekog biciklistu nego da se sam strovališ niz provaliju. Ali opet, poenta je ista - kupe taj X7, Q7, Cayenne, X5, pa na njega nakače biciklove. Neko je pitao za plate lekara, mislim da se krecu od 10,000 USD neto mesečno pa naviše, osim ako baš tek počinju. Za najveće specijaliste ide to i 2-3 puta vise u proseku sa bonusima i slično.
    (Los Angeles, 25. jun 2021 17:23)

    # Link komentara

  9. Da li je realno da se neko ovako nalupeta pa jos dobije silne pluseve? Naravno da ne postoje uredjene i srecne drzave sa niskim porezima. Od necega se mora platiti ulaganje u zdravstvo, obrazovanje, kulturu, urbanizam, zastitu zivotne sredine... Danska ima najnizi procenat tax-evasiona (izbegavanja placanja poreza) na svetu, jer je korupcija nepostojeca. Voznja biciklom u zemlji gde je najvisa tacka 600m nadmorske visine koja ima 12 hiljada km biciklistickih staza je stvar civilizacijskog dostignuca a ne prisile.
    (Sedi jedan, 25. jun 2021 10:04)

    Covek ti lepo kaze a ti ne slusas pazljivo. Cak i da vozi bajs po izboru ne prica ti samo o tome.
    (blicko, 25. jun 2021 13:56)

    Slušao sam pažljivo i mogu da ti kažem da onaj ko misli da se u Skandinaviju odlazi radi para nema blage veze sa tim šta je najbolje u Skandinaviji. Mir, civilizacija, sigurnost, kultura i čista priroda i vazduh nemaju cenu.

    A te priče “odlaze u Ameriku”, isto toliko se i vraćaju, znam ih pregršt Norvežana ovde školovanih i uspešnih TAMO, koji preziru US sistem i hard core liberalni kapitalizam.
    (Trondheim, 25. jun 2021 15:59)

    # Link komentara

  10. @Pozdrav iz Norveške: Hajde nemoj da si odmah bezobrazan. Lično sam odbio transfer iz Londona u Kopenhagen kada sam stavio sve na papir i video koliko deru sa porezima i kakav bi mi kvalitet života bio tamo. Pre nego što sam uopšte i otišao preko bare i shvatio tek te ogromne razlike EU-USA. Uostalom dodji pa vidi koliko ima lekara ovde iz severne/zapadne Evrope, pa se sam uveri. I to i pored toga što moraju na još dve godine razlike u školovanju. S druge strane nešto nisam čuo da ima severnoameričkih lekara po EU, pitam se zašto.
    (Los Angeles, 25. jun 2021 09:41)

    Ne samo sto lupas, nego si i nabedjen. Veze nemas sa zivotom ovde i razlozima zasto ljudi tu zive.
    (Pozdrav iz Norveske, 25. jun 2021 15:28)

    # Link komentara

  11. Neka, hvala. Koliko je najbolji grad za život treba pitati one ljude koji u njemu žive. Za mene nijedan grad u kojem živi više od 1.000 stanovnika po kilometru kvadratnom ne može da bude dobro mesto za život, jer to više nije grad, nego košnica - bez obzira na kvalitet infrastrukture i javnog prevoza...
    (ja, 25. jun 2021 15:21)

    # Link komentara

  12. Auu, brale, sad kad im se Vesic natovari na grbacu. Nisu spomenuli BG.
    (Goran, 25. jun 2021 14:24)

    # Link komentara

  13. @mala sirena
    Danska ima dranje od poreza na mnogo toga. Na nekretnine pa na automobile npr. Kao ‘svi voze bajs’, naravno kad je porez na auto guljenje koze. Da kupis jedan Audi A3 koji kazimo da po Evropi kosta 25.000 nov u Danskoj je isti takav 45-50.000. Zato voze bajseve. Tako i arapski kriminal im nije stran, pogotovo u Kopenhagenu. Ja pogledam broj zapadnjaka u susednim zemljama. Npr u Švajcarskoj zivi preko 8000 DANACA i preko 12000 švedjana. Ili 25.000 amerikanaca, 20.000 engleza. Dakle te jace zemlje, druge da ne pominjemo ili komsije npr. Francuza preko 300.000, nemaca preko 400.000. Portugalaca preko 450.000. Jos jedna stvar sto Svajcarska ima umerenu klimu tj slicna onoj u Srbiji s’tim sto su zime blaže nego u Srbiji ( iskljucite Alpe, mislim na klimu sve sto je ispod 800m nadmorske visine), uredjen sistem, kriminal i ne vidis. Ne postoje gradovi gde policija izbegava da ulazi (kao u Svedskoj, Engleskoj, Francuskoj). Plate najvece u Evropi, prava radnika takodje na vrhu u Evropi. A sto se cena tice u mnogo toga su skuplji i Danska i Norveska npr. A, imaju dosta manje plate.
    (kako da ne, 25. jun 2021 13:57)

    # Link komentara

  14. Da li je realno da se neko ovako nalupeta pa jos dobije silne pluseve? Naravno da ne postoje uredjene i srecne drzave sa niskim porezima. Od necega se mora platiti ulaganje u zdravstvo, obrazovanje, kulturu, urbanizam, zastitu zivotne sredine... Danska ima najnizi procenat tax-evasiona (izbegavanja placanja poreza) na svetu, jer je korupcija nepostojeca. Voznja biciklom u zemlji gde je najvisa tacka 600m nadmorske visine koja ima 12 hiljada km biciklistickih staza je stvar civilizacijskog dostignuca a ne prisile.
    (Sedi jedan, 25. jun 2021 10:04)

    Covek ti lepo kaze a ti ne slusas pazljivo. Cak i da vozi bajs po izboru ne prica ti samo o tome.
    (blicko, 25. jun 2021 13:56)

    # Link komentara

  15. @LosAngeles čini mi se da si liječnik, kolike su neto plaće spec. obiteljske medicine tamo?
    (Ipse dixit, 25. jun 2021 13:46)

    # Link komentara

  16. Mirko, slazem se potpuno sa Vama. Zivim u DK, i pored sredjenog zivota, primanja, nesto nedostaje. A to je ono sto ste i sami napisali. Djabe sve pare ovoga sveta, ako nemate prave prijatelje, rodbinu i one koje volite pored sebe. Zivot prolazi u trci za novcem, dok ostajemo bez roditelja i iskrenih prijatelja koji nisu sa nama u DK. Najvrednija su druzenja, razgovori i zdrav socijalni zivot, koji se ne mogu kupiti nikakvim novcem. Osecamo se srecni sto imamo visoka primanja, a u stvari, nedostaje nam mnogo toga sto se ne moze kupiti. Licno, zeljan sam da ponovo osetim sva 4 god. doba. I prolece i leto i jesen i zimu, a ne samo belu zimu i zelenu zimu, kako neko ima obicaj da kaze u DK. Vezani smo poslom i trkom za novcem, i tek kad ostarimo, ostanemo bez roditelja, rodbine, prijatelja, pitamo se da li se isplatilo sve to zrtvovati zbog dobrog automobila ili zidina nove kuce. Mnogi ce reci sto se ne vratis, ako je toliko lose. Vratio bi se da imam ustedjevinu ili penziju, a ovakav kakav sam, nisam vise ni za sta, I umoran i bolestan trceci za laznim materijalnim vrednostima. Nisam se usrecio sa boljom platom i uredjenijim drustvom, jer ovde nikada necu pronaci prijatelje i drustveni zivot kao sto sam imao kod nas, bez obzira na sve. Ovde sam i bit cu uvek stranac.
    (Nije inostranstvo za mene, 25. jun 2021 12:03)

    To je tvoj problem prijatelju jer si ti navikao na nase navike.Ko je recimo drugaciji i ne toliko drustven Danska je najbolja.I nije tacno da je sve u socijalni zivot u druzenje,jer je to prolazna stvar.Sta ima samo da pricam i da se druzim sa nekim svaki dan ako nemam o cemu da pricam.I ne mogu da shvatim nase ljude da mogu da pricaju svaki dan u kaficu, o cemu toliko pricaju kad nista ne rade?.Kako im nije dosadno?.Meni je lepse da dugi radim sam i posel kad zavrsim sa poslom ja se uzelim drustva i tad drustvo prija.Nekoliko puta u mesec dana da se vidis sa nekim je dovoljno.
    (Kaiser Roger, 25. jun 2021 13:22)

    # Link komentara

  17. Zivim vec skoro 10 godina u Milanu i radim kao doktor na jednoj klinici. Naravno da se primanja i kvalitet zivota u Beogradu ne mogu uporediti sa Milanom ali ipak uvek nesto fali. Italijani jesu slicni nama i ne osecas se toliko kao stranac (ka npr. u Nemackoj) ali da si stranac, jesi uvek. Sa vecim prihodima logicno rastu i zelje i ambicije pa sad nisam zadovoljan onim sto imam, nego bih vise, npr da se preselim na jezero Como. Uglavnom, mislim da je svaki grad dobar za zivot ako odes kao strucnjak i zaradjujes shodno tome, a ako odes cisto da pobegnes iz gole sirotinje i da radis najgore i najteze poslove onda nije dobro nigde. Prema tome, lekarima, programerima, inzenjerima bih u svakom slucaju preporucio da ako mogu dodju u Milano, Torino ili neki od drugih vecih gradova na severu Italije.
    (Vlada, 25. jun 2021 13:19)

    # Link komentara

  18. Из свих прочитаних коментара мени је јасно да после овог нашег хаоса људима одговора Копенхаген који је под конац. Али поредити Копенхаген и Лос Анђелес је одлазак у другу крајност. Чињеница је да као доктор си бог у Лос Анђелесу, а у Копенхагену обични порески обвезник, са жељом да збришеш у тај град греха.
    (mr, 25. jun 2021 12:04)

    Al u Los Andjeles gori zemlja samo je dosadno sunce,a u Kopenhagenu kisa vetar i po meni lepsi jezik danski,od americki engleski.Evo ovih dana kod nas je sunce pa jedva izdrzavam, mogu da zamislim kako je u Kaliforniji.Voleo bi da posetim Los Andjeles ali da zivim ni u ludilu.Od Americkih drzava jedino gde bi ziveo je Dakota, Minesota, i eventualno severoisticna obala iznad Njujorka.Meni vise odgovara sneg i zima.Plus kad na to dodas onolike bande ne bi se menjao ni da imam milion dolara platu.
    (Kaiser Roger, 25. jun 2021 13:18)

    # Link komentara

  19. kopenhagen skup i izneadjujuce prljav. da o klimi ne pocinjem. cudno svi najskuplji gradovi na vrhu liste.
    (djole, 25. jun 2021 13:06)

    # Link komentara

  20. @Mika Hajnekenjaj Ima i u Belgiji nasilja itekako, a i u Skandinaviji, a i bogami suncanoj Barceloni... i svuda redom (delikvencija, ubistva, anomalije). Nego vi ne pratite crne hronike tih zemalja, nego prvo sto otvorite su srpske vesti (sto govori o tome gde su vam misli i do kog podneblja vam je stalo).
    (Tester, 25. jun 2021 13:06)

    # Link komentara

  21. Meni je moj Beograd sasvim dobar! Autosovinisti, mozete odpoceti lupanje minusa, sva sreca pa nemamo kontakt, vec bi me lincovali, sto volim svoju zemlju i svoj grad!
    (peca, 25. jun 2021 12:28)

    I ja volim Beograd. Tu sam se rodio i živeo skoro 50 godina. Pikavce i papiriće bacam u korpu (ako je ima), ne trubim na semaforu u prvoj nanosekundi, ne žvrljam budalaštine po zidovima... Zato sam i otišao, ne uklapam se
    (ja, 25. jun 2021 13:00)

    # Link komentara

  22. Kabinda , Angola .....
    (Rio, 25. jun 2021 12:44)

    # Link komentara

  23. "Evo ja u Paraliji. Radim preko neta, 3 hiljade mesecno, pre podne radim pod klimom, popodne plaza, uvece izlazak, nasao sam jeftino smestaj 200 evra mesecno. Bicu tu 4 meseca"
    milan
    To možeš jedino ako imaš EU drzavljanstvo. Na stranu što u Paraliji ne bih sedela ni nedelju dana.
    I da, u pravu je Don Pablo...u Italiji ostajem dok živim. Klima, način života, visedecenijska prijateljstva...
    (mm, 25. jun 2021 12:41)

    # Link komentara

  24. Lajkovac
    (mm, 25. jun 2021 12:40)

    # Link komentara

  25. nepismeni-a gde vi zivite ako sme da se zna??))) Jedina sorta gora od Cece, Palme, Karleuse, Cede, ste vi autosovinisti... U normalnim zemljama, o kojima pisete ovde, takvi su na dnu lestvice u svakom smislu...
    (Ivan, 25. jun 2021 12:37)

    # Link komentara

  26. Najbolji je Bogatic bajo moj. Jos kad vozis fau vea pa pustis muziku tipa Baja mali knindza pa ceras gonilo po centru, a svi te gledaju. Kakav kopenagen.
    (oscar, 25. jun 2021 12:37)

    # Link komentara

  27. U Belgiji,covek koji se izdere glasno na zenu,automatski ide u zatvor odmah.Da joj samar opali uhhh,a za ovo na adi da ne pominjem,vestacili bi ga i lecili specijalnim inekcijama.
    (Mika Hajnekenjaj, 25. jun 2021 10:53)

    Pa da je tako kod nas, i uzimajući u obzir i rodnu ravnopravnost, ove naše žene ne bi ni izbivale iz ustanova zatvorenog tipa.
    (Pilot bespilotne letelice, 25. jun 2021 12:33)

    # Link komentara

  28. najbolje je u kucici u sumi daleko od ljudi
    (ldjidji, 25. jun 2021 12:33)

    # Link komentara

  29. Beograd,Srbija!
    (Munem ti blavora, 25. jun 2021 12:31)

    # Link komentara

  30. Meni je moj Beograd sasvim dobar! Autosovinisti, mozete odpoceti lupanje minusa, sva sreca pa nemamo kontakt, vec bi me lincovali, sto volim svoju zemlju i svoj grad!
    (peca, 25. jun 2021 12:28)

    # Link komentara

  31. Opet zavisi od coveka do coveka. Meni najvise prija severozapadna Evropa. Bolje mi je 4k€ nego 8k$ sto neko spomenu, jer ja sa mojom platom imam besplatno zdravstveno za celu porodicu. Imam kulturu kakvu u USA mogu samo da sanjaju, imam avion do vecine bitnih gradova Evropa na max 2 sata leta.
    Neko juri za parama, i to je ok, onda je svakako USA bolja. I meni su pare bitne, ali nisam osetio neku bitnu razliku kada sam otisao sa 4k na 6k€.
    Ljudi takodje ne razumeju da voznja bicikla nije moranje nego uzivanje ako imate sredjenu infrastrukturu i saobracajnu kulturu.
    (Realistic, 25. jun 2021 12:27)

    # Link komentara

  32. @Barcelona

    Slazem as u potpunisti! Ja zivim u Swe ali sam bio u Barceloni I uopste proputovao pola sveta zato sto me to ispunjava.. Barcelona je jedan grad od tri gde bih mogao da zivim celi zivot a video sam bezbroj prelepih gradova..
    (tamoneki, 25. jun 2021 12:15)

    # Link komentara

  33. Iskreno nigde veze sa ovim clankom.. Zivim u Malmö ( Svedska za one koji neznaju) i bio sam u Kopenhagenu bezbroj puta! Kopenhagen je dobar i uredjen grad za zivot ali daleko je to od najboljeg iskreno! O da cene su im paprene!
    (tamoneki, 25. jun 2021 12:12)

    # Link komentara

  34. B92 sajt pratim skoro 20 god. i ništa ne izazove takvu pažnju u kometarima kao kad se testira novi Golf i kad se priča o "najboljem" gradu za život. Skupi se "kuka i motika" i svi misle da je baš njihov pogled na stvar ispravniji od ovog drugog. A zapravo se radi o tome šta je ko "video/ostvario" u životu i sta ko "očekuje" od života, i zato ove 2 teme uvek pobude veliko interesovanje. 95% ljudi sanja o novom Golfu ili životu u nekom od zvučnih gradova sveta, jer iz ugla kad ne znaš ništa o tome to izgleda kao fenomenalna ideja. Ali avaj, kad se to dostigne onda se brzo dodje do zaključka da to nije bog zna šta. Zato imamo polarizaciju, prvi koji su željni bilo čega pa pišu ushićeni od sreće o Golfu i Beču i drugi koji su to već "dosegli" i shvatili da im život nije nešto preterano "bolji" tj. da je daleko od onoga kako su to na početku mislili da će biti. I zato svaki put u kometarima imamo "sukob" velike želje i velikog razočarenja.
    (de, 25. jun 2021 12:10)

    # Link komentara

  35. Из свих прочитаних коментара мени је јасно да после овог нашег хаоса људима одговора Копенхаген који је под конац. Али поредити Копенхаген и Лос Анђелес је одлазак у другу крајност. Чињеница је да као доктор си бог у Лос Анђелесу, а у Копенхагену обични порески обвезник, са жељом да збришеш у тај град греха.
    (mr, 25. jun 2021 12:04)

    # Link komentara

  36. Mirko, slazem se potpuno sa Vama. Zivim u DK, i pored sredjenog zivota, primanja, nesto nedostaje. A to je ono sto ste i sami napisali. Djabe sve pare ovoga sveta, ako nemate prave prijatelje, rodbinu i one koje volite pored sebe. Zivot prolazi u trci za novcem, dok ostajemo bez roditelja i iskrenih prijatelja koji nisu sa nama u DK. Najvrednija su druzenja, razgovori i zdrav socijalni zivot, koji se ne mogu kupiti nikakvim novcem. Osecamo se srecni sto imamo visoka primanja, a u stvari, nedostaje nam mnogo toga sto se ne moze kupiti. Licno, zeljan sam da ponovo osetim sva 4 god. doba. I prolece i leto i jesen i zimu, a ne samo belu zimu i zelenu zimu, kako neko ima obicaj da kaze u DK. Vezani smo poslom i trkom za novcem, i tek kad ostarimo, ostanemo bez roditelja, rodbine, prijatelja, pitamo se da li se isplatilo sve to zrtvovati zbog dobrog automobila ili zidina nove kuce. Mnogi ce reci sto se ne vratis, ako je toliko lose. Vratio bi se da imam ustedjevinu ili penziju, a ovakav kakav sam, nisam vise ni za sta, I umoran i bolestan trceci za laznim materijalnim vrednostima. Nisam se usrecio sa boljom platom i uredjenijim drustvom, jer ovde nikada necu pronaci prijatelje i drustveni zivot kao sto sam imao kod nas, bez obzira na sve. Ovde sam i bit cu uvek stranac.
    (Nije inostranstvo za mene, 25. jun 2021 12:03)

    # Link komentara

  37. Monocle naravno smatra da smo svi Jelena Djokovic, i ne uzima u obzir skupocu grada, dostupnost krova nad glavom, cene smestaja, prevoza, usluga (koje su astronomske i ako vec licitiramo sa novcem - pojedu veci deo primanja), lakocu nalazenja novog posla, rigidnost trzista rada, tezinu integracije... itd. U Evropi je znacajno teze uspeti u bilo cemu kao stranac i to vazi za sve zemlje. Vreme gastajbajtera je davno proslo. Skupi gradovi koji su lepi na oko, itekako imaju puno mana koje kasnije isplivavaju, u njima takodje zivi svakvog sveta (ko je ziveo ne moram da objasnjavam). Neko je pomenuo doktore. Takodje postoji veoma mnogo slucajeva kada doktori na zapadu dodnose katastrofalne odluke, nikako ne bih rekao da su superiorni, a takodje cinjenica koliko dobro pricate jezik te zemlje u kojoj ste u dobroj meri definise i to koliko otvoreno cete komunicirati i sa med. osobljem. Mislim da preterujete u hvalospevima ovih zemalja, a najvaznije na kraju je subjektivni osecaj coveka gde mu je zivot smislen. Uostalom pustite vi Monocle, vidite kako moze Srbija (koja ima veliki potencijal) da bude bolja za zivot a Kopenhagen ima svoj put i istoriju i okolnosti.
    (Toti, 25. jun 2021 11:38)

    # Link komentara

  38. Živim i Barseloni 20 godina i nikada ne bih živeo ni u jednom drugom gradu. Ovde sam osnovao porodicu, dobio decu, ovde su mi prijatelji i što je najvažnije, ja se osećam lepo. U Srbiji nisam bio 7 godina i nemam razloga jer se sa roditeljima, bratom i njegovom porodicom viđam ovde, to im je uvek dobra destinacija za odmor. Roditelji od kad su u penziji budu i po mesec - dva kod nas. Nemamo neku zaradu koja se meri u desetinama hiljada eura ali smo zadovoljni, ne štekamo novac da bi ulagali u bilo šta u Srbiji. Najlepši grad za život je onaj u kom ste srećni!
    (Barcelona, 25. jun 2021 11:34)

    # Link komentara

  39. Gde nema sunca nema dobrog zivota.
    (Filip, 25. jun 2021 11:31)

    # Link komentara

  40. Ako hoces dobro da zivis, mora ili da se smrznes ili umres od dosade.

    Nesto mi se ne uklapa...
    (Kiki, 25. jun 2021 11:28)

    # Link komentara

  41. Trstu ni do kolena
    (Bane, 25. jun 2021 11:22)

    # Link komentara

  42. Kažem ovo, prvo da ustanovimo pojam "grad" jer su obično u ovakvim izborima redom metropole i milionski gradovi. Što mi ,u startu,isključuje svaku mogućnost ugodnog života!
    (deniro, 25. jun 2021 11:19)

    # Link komentara

  43. Mogu li ja umesto tebe za tu ponudu? Sunca ću se nagledati na odmoru. A i ne treba mi. Ogrejaće me sunce sa 10 'iljada.
    (Masariko, 25. jun 2021 10:52)

    Evo ja u Paraliji. Radim preko neta, 3 hiljade mesecno, pre podne radim pod klimom, popodne plaza, uvece izlazak, nasao sam jeftino smestaj 200 evra mesecno. Bicu tu 4 meseca. Kakav Kopenhagen.
    (milan, 25. jun 2021 11:16)

    # Link komentara

  44. @CAviar Bas ces se usreciti u Kaliforniji. Tamo su takse i porezi toliko ogromni da ljudi masovno napustaju CA i odlaze u drzave koje imaju manje poreze ili olaksice. CA je postala drzava za milionere i one koji bi tako da zive ali ne mogu, pa su onda u dugovima do guse ceo zivot.
    (aha, 25. jun 2021 10:20)

    Neka, neka... Ipak ću probati da ostvarim svoj američki san u Kaliforniji.
    (CAviar, 25. jun 2021 11:14)

    # Link komentara

  45. Trstenik?
    (duja kokaniđa, 25. jun 2021 11:13)

    # Link komentara

  46. Najbolji grad i najbolje mjesto za zivot je ono u kome se najbolje osjecas. Za mene je to moje malo selo na Majevici, Trnova se zove, mjesto rodjenja Filipa Visnjica. Mi koji smo odrasli na selu, poprilicno tesko se navikavamo na velike gradove, a vjerujem da je tako samo obrnuto kod ljudi iz gradova. Iskreno, ne bih nikada volio da zivim, ne da posjetim, vec da zivim u tim gradovima, u kojima se prica drugim jezikom, i u kojima se , ma sta vi mislili, uvijek cete biti stranci, i na kraju, svi ti gradovi koji su napredni, napredni su iskljucivo zbog svojih stanovnika koji su ih uredili, i koji postuju zakone, tu pogotovo mislim na politicare, koji su, gle cuda smjenjivi, a ne kod nas vladaju dok ne umru, pa ih nasledjuju njihova djeca.
    (djordje, 25. jun 2021 11:10)

    # Link komentara

  47. @ (Vladan, 25. jun 2021 09:26)
    I onda dolazi pogodak. Napisa covek:
    Verona, Sunce, more, jezero, planine....

    Ako cemo tako, onda je Slovenija najbolje mesto za zivot. 1 sat voznje do mora, 1 sat do visokih planina. 1 sat do Italije, 1 sat do Austrije. Dobra infrastruktura, uredjena zemlja. Imaju toplo more, skoro pa mediteranska klima. Ali opet... sve vise slovenaca dolazi u Nemacku.
    (Djoka, 25. jun 2021 11:07)

    # Link komentara

  48. Amerika je na visem nivou u odnosu na EU, u svemu, posebno u zivotnom standardu i mogucnostima da se dobro i kvalitetno zivi.
    ---
    Amerika je po infrastrukturi vise zemlja treceg sveta nego razvijena zemlja. Po kvalitetu obraovanja takodje ne blista, cistoca vecih gradova je jako problematicna. Sigurnost, pogotovo u vecim gradovima, je misaona imenica u nekim kvartovima. EU ima gomilu problema, infrastruktura jeste sve starija, cistoca vecih gradova sve veci problem ali radije bih ziveo u Evropi. USA ima jednu znacajnu prednost za strance - jako brza integracija (ono sto u USA uspe za par decenija u Evropi zahteva tri generacije) i sanse da zaista uspes tamo su daleko vece nego u Evropi.
    Bilo kako bilo, ko ima oko 1500 eur porodicnih primanja i ima stan nema ni najmanji razlog da ide iz Srbije jer mu na Zapadu moze biti sveukupno samo losije kada svede konacni racun. Bajke o cudotvornim lekarima, nestvarno velikim platama i zivotu koji je "lezi lebu da te jedem" su samo to - bajke.
    Staviti Kopenhagen, koji je katastrofalno skup, za najbolji grad za zivot je prosto neozbiljno.
    (Deus, 25. jun 2021 11:06)

    # Link komentara

  49. Kad imas 2 soma mesecno, Vranje je super grad za zivot. Cist vazduh, unaokolo sume, planine, Vlasinsko jezero, dobra hrana...raj!
    (Kobaja Grande, 25. jun 2021 11:01)

    # Link komentara

  50. Ovo je pisao Monokl. Inace je ok njihov sadrzaj, ali uzmite u obzir ko je pisao i za koju publiku i ne ulazite u potpuno besmislene rasprave. Monocle pise za odredjenu publiku i njihova izdanja nisu za presiroku populaciju vec za visu srednju klasu ljudi koja zivi nesto lagodnije ili za ljude koji hoce da budu trendi. Audio program im je super, ali i tu dosta vuku na elitizam. Pozdrav, i nadjite lepotu u mestima u kojima ste, ima je, provereno.
    (Toma, 25. jun 2021 11:00)

    # Link komentara

  51. onaj gde si si srecan, gde ti je lepo, gde imas dobar posao i sigurnost za porodicu!! za mene je to vec 20 godina verona, supruga i ja sigurne i lepo placene poslove, svoju kucu jos malo pa otplacenu banci, deca imaju perspektivu, uce skolu, bave se sportom...grad je prelep, ko je bio to i zna...za sat ipo si na moru, za 15,20 min na jezeru garda, za sat vremena na skijalistima...!!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 25. jun 2021 08:56)

    Sat ipo more,jezero 15-20 min planina.Cekaj rodjak ako ides na ta mesta kako mislis napraviti kuću u nekoj prčevini sve sa lavovima i sa tri sprata.Jesi gastarbajter ili nisi.
    (Mika Hajnekenjaj, 25. jun 2021 11:00)

    # Link komentara

  52. Mislim da je Kopenhagen grad sa najvecim porezom na nekretnine u Evropi.
    (Mala sirena, 25. jun 2021 10:55)

    # Link komentara

  53. Meni Beograd, pozdrav ?
    (..., 25. jun 2021 10:54)

    # Link komentara

  54. A druga vest pored ove "sutnuo devojku u glavu na adi". E zato su nabrojani gradovi dobri za zivot. Standard, vladavina zakona za sve, red i MEDJUSOBNO POSTOVANJE su kljuc.
    (dovla, 25. jun 2021 10:01)

    U Belgiji,covek koji se izdere glasno na zenu,automatski ide u zatvor odmah.Da joj samar opali uhhh,a za ovo na adi da ne pominjem,vestacili bi ga i lecili specijalnim inekcijama.
    (Mika Hajnekenjaj, 25. jun 2021 10:53)

    # Link komentara

  55. Za kvalitetan zivot ti treba sunce tako da Kopenhagen to nije sigurno! U gradu bez sunca ne bi zivio ni za 10000 evra platu!
    (Joza mali, 25. jun 2021 10:13)

    Mogu li ja umesto tebe za tu ponudu? Sunca ću se nagledati na odmoru. A i ne treba mi. Ogrejaće me sunce sa 10 'iljada.
    (Masariko, 25. jun 2021 10:52)

    # Link komentara

  56. Uff ovo oko "najboljeg" grada me uvek malo nanervira. Eto zivim u Becu koji toliko puta proglasavan za "najbolji". A sad gledam ovaj Kopenhagen (bio tamo x puta). Manje ili vise vremena sam proveo u svim glavnim gradovima zapadne evrope mahom zbog posla. Severnu evropu sam otpisao odavno jer ne moze grad da bude toliko dobar da nadomesti ono u...no vreme. A realno i nisu nesto.

    Ako trazite neku dusu, toplije odnose i fin drustven i socijalni zivot onda je to juzna evropa - Spanija, Italija, Balkan. Ako trazite ok standard od koga cete moci solidno da zivite u nekoj srednjoj klasi onda je to centralna, severna i zapadna evropa (Austrija, Nemacka, Skandinavija, Francuska, Holandija itd).

    Ako su vam najbitnije pare, onda USA, Singapur, Australija... (eventualno Svajcarska al toliko je dosadna zemlja i narod da je pitanje da li je vredno).

    A najbolji grad je onaj u kome se najlepse osecate i kome imate prijatelje/porodicu s kojima mozete na rostilj, na odmor, s kojima mozete da delite i stvarate neke uspomene i lepe trenutke.

    Ziveti u nekoj "zabiti" u nemackoj, skandinaviji i slicno, bez PRAVIH priajateljstava, je po meni promasen zivot i nije vredan nikakvih para.

    A sto se tice gradova
    (mirko, 25. jun 2021 10:50)

    # Link komentara

  57. Sombor. Eno Jokić nikad ne izlazi iz njega. Puškom ga teraju, on neće pa neće.
    (Masariko, 25. jun 2021 10:50)

    # Link komentara

  58. Jeste KPH divan i ja uživam u puno stvari.
    Ali je zagadjenje još uvek visoko i putevi su puni trafike.
    Poz za BGD
    (Kopenhagen, 25. jun 2021 10:50)

    # Link komentara

  59. Auuuu, kakav okršaj gastosa autošovinista iz Evrope protiv gastosa autošovinista iz Severne Amerike na komentarima na ovu vest. A svi obišli sve zemlje i gradove, završili i rade u svim profesijama istovremeno, i svi sve znaju. Zaključujem stoga da svi imaju po 70 godina, bez dece s kojima su u kontaktu i da nisu u braku.
    (Smešni ste, 25. jun 2021 10:47)

    # Link komentara

  60. @joza mali

    Rio u Brazilu ima dosta sunca pa idi zivi tamo.
    (dovla, 25. jun 2021 10:46)

    # Link komentara

  61. Daleko je Kopenhagen od jednog Ciriha. Prosjaci i bezkućnici na svakom koraku. Inače ok. Za bicikliste definitivno bolje nego u Švici. Ali skupoooo. Čak i za Švajcarce.
    (Milojko, 25. jun 2021 10:37)

    # Link komentara

  62. Najbolje se zivi u selu Strengelbach, opstina Argau.
    (smet , cittadino italiano, 25. jun 2021 10:34)

    # Link komentara

  63. Bolje ceo zivot biti milioner nego jedan dan siromasan...ne nije. Dzaba ti pare u zemlji poput Srbije. Znam stranca koji ima brdo para, dete mu se razbolelo, sve pare nisu mogle da ga spase jer u Srbiji ne postoji zdravstvo, oprema, stručnjaci, ni državno ni privatno. Srećom organizovao sam avion medicinski i poveo je u Skandinaviju gde njen problem leče rutiski specijalnim aparatom. Inače da spomene, ovde su je u teškom stanju otpustili iz bolnice i rekli da nemaju šta za nju više da urade. Dzaba ti sve pare sveta u zemlji gde mafijaš/biznismen/navijač može da te povredi, opljačka, ubije i da ne odgovara. U zemlji koja je van svih normalnih tokova Evrope. Pošalju bogati svoju decu u privatne škole i onda im deca idu u školum sa decom Cece, Palme i slično. Beč, Berlin, Skandinavija i ostali deo centralne i zapadne Evrope je najbolji za život jer su to zemlje gde je sve uređeno, postoji sistem i imaš osećaj da vlast brine za tebe kao pojedinca, imaš prevoz, sve je organizovano. Priča neko iz Srbije (Balkana) da su Skandinavci depresivni? Zato naši i idu svi u zapadnu Evropu, Ameriku, Kanadu, a skoro niku u Rusiju, a puna usta trulog zapada i savršene Rusije, samo kada ne mora da se živi tamo i kada može da se bude na grbači zapada.
    (nepismeni, 25. jun 2021 10:30)

    # Link komentara

  64. Svaki grad je najbolji, samo da imate u tom gradu prosečnu platu x 3 i vise.
    (Bolje ceo zivot biti milioner nego jedan dan siromasan, 25. jun 2021 08:42)
    Ti onda biraj dijapazon sjajnih gradova iz Bangladesa da zivis tamo, ako ti je plata najbitnija ziveces ko car za 3$ dnevno.
    (Predrag Markovic, 25. jun 2021 10:23)

    # Link komentara

  65. Onaj u kome ti i tvoji mogu lepo i sigurno da zive.
    Gradovi su kao i ljudi, razliciti, posebni na svoj nacin i svaki ima nesto sto je dobro a bogami i ponesto sto nije dobro. Jedan je veliki, sa lepim i blestavim centrom punim luksuznih prodavnica i ostalog a samo par stotina metara od centra Afrika u malom. Drugi je uredan, miran, malo kriminala, socijalna sigurnost, ima svega ali sunce vidis par dana u godini. Znaci, nema idealnog grada.
    (rab bozji, 25. jun 2021 10:22)

    # Link komentara

  66. @CAviar Bas ces se usreciti u Kaliforniji. Tamo su takse i porezi toliko ogromni da ljudi masovno napustaju CA i odlaze u drzave koje imaju manje poreze ili olaksice. CA je postala drzava za milionere i one koji bi tako da zive ali ne mogu, pa su onda u dugovima do guse ceo zivot.
    (aha, 25. jun 2021 10:20)

    # Link komentara

  67. Valjevo
    (Dule, 25. jun 2021 10:15)

    # Link komentara

  68. Za kvalitetan zivot ti treba sunce tako da Kopenhagen to nije sigurno! U gradu bez sunca ne bi zivio ni za 10000 evra platu!
    (Joza mali, 25. jun 2021 10:13)

    # Link komentara

  69. Glavni grad Beograda-Kaludjerica
    (penicilin, 25. jun 2021 10:09)

    # Link komentara

  70. @Bolje ceo zivot biti milioner nego jedan dan siromasan

    Nije baš tako. Evo živim u Beogradu, imam bar 3x veću platu od prosečne i opet je daleko od najboljeg grada.
    (Sale, 25. jun 2021 10:06)

    # Link komentara

  71. vidim ovu diskusiju, EU vs USA vs Svajcarska, ziveo sam i u EU i u USA, narode, razlika izmedju USA i EU je isto koliko i izmedju Srbije i EU, Amerika je na visem nivou u odnosu na EU, u svemu, posebno u zivotnom standardu i mogucnostima da se dobro i kvalitetno zivi. Sto se tice cele Evrope sa Svajcarskom, Svajcarska je na vecem nivou od ostatka Evrope, i ako bih negde isao a ne preko mora, to bi bila Svajcarska. U svakom slucaju za sve mlade, savetujem samo USA, ovo ostalo nije vredno gubljenja vremena.
    (seljadin, 25. jun 2021 10:05)

    # Link komentara

  72. Svi do jednog gradovi sa velikim socijalnim programima, gde se vrti oko toga da niko ne može da propadne, čak ni onaj koji to apsolutno zaslužuje. Zato u tom Kopenhagenu imate nevidjene poreze, pa jedan hirurg mora dobro da zasuče rukave da bi vozio jednog običnog i bednog novog golfa. Onda obično kupi bicikl, i vozi se po kiši i vetru uz obaveznu mantru kako čuva klimu i planetu, dok posle jedno 15ak godina mu ne dopizdi, ne skupi dovoljno iskustva, pa se pokupi i ode pravo za USA, a na njegovo mesto dodje lekar iz Hrvatske, Rumunije, i slično. Naravno, prvo što uradi kad dodje u USA je da odjednom “zaboravi” na klimu i planetu, kupi kuću sa bazenom, i obavezno jedan moćan SUV sa jedno 5.0 motorom, da konačno oseti i on za šta je toliko učio i šta je pravi život. To vam je klasična matrica i klasična priča, u svakom od ovih gradova osim Tokyo-a sam bio, i ne bi tamo živeo nikako, osim ako me teška muka natera.
    (Los Angeles, 25. jun 2021 09:05)

    Da li je realno da se neko ovako nalupeta pa jos dobije silne pluseve? Naravno da ne postoje uredjene i srecne drzave sa niskim porezima. Od necega se mora platiti ulaganje u zdravstvo, obrazovanje, kulturu, urbanizam, zastitu zivotne sredine... Danska ima najnizi procenat tax-evasiona (izbegavanja placanja poreza) na svetu, jer je korupcija nepostojeca. Voznja biciklom u zemlji gde je najvisa tacka 600m nadmorske visine koja ima 12 hiljada km biciklistickih staza je stvar civilizacijskog dostignuca a ne prisile.
    (Sedi jedan, 25. jun 2021 10:04)

    # Link komentara

  73. A druga vest pored ove "sutnuo devojku u glavu na adi". E zato su nabrojani gradovi dobri za zivot. Standard, vladavina zakona za sve, red i MEDJUSOBNO POSTOVANJE su kljuc.
    (dovla, 25. jun 2021 10:01)

    # Link komentara

  74. Ne znam otkud Tokio na ovoj listi. Tamo većina ljudi živi u 20-30 kvadrata, deleći ili wc ili kuhinju sa još nekoliko ljudi. Ovaj sto piše gluposti za hirurge u Kopenhagenu neka se poklopi po glavi. Obična medicinska sestra u Kopenhagenu može sebi da priušti SUV i da živi u normalnom stanu.
    (jadna rusija, 25. jun 2021 10:00)

    # Link komentara

  75. Vladicin Han ili Gadzin Han, mrtva trka
    (medjed, 25. jun 2021 09:58)

    # Link komentara

  76. A Melburn i Wien...
    (stanke..., 25. jun 2021 09:43)

    # Link komentara

  77. @Pozdrav iz Norveške: Hajde nemoj da si odmah bezobrazan. Lično sam odbio transfer iz Londona u Kopenhagen kada sam stavio sve na papir i video koliko deru sa porezima i kakav bi mi kvalitet života bio tamo. Pre nego što sam uopšte i otišao preko bare i shvatio tek te ogromne razlike EU-USA. Uostalom dodji pa vidi koliko ima lekara ovde iz severne/zapadne Evrope, pa se sam uveri. I to i pored toga što moraju na još dve godine razlike u školovanju. S druge strane nešto nisam čuo da ima severnoameričkih lekara po EU, pitam se zašto.
    (Los Angeles, 25. jun 2021 09:41)

    # Link komentara

  78. Nema sanse... Pored srpskih gradova? Nema sanse...
    (johnny, 25. jun 2021 09:41)

    # Link komentara

  79. Svi do jednog gradovi sa velikim socijalnim programima, gde se vrti oko toga da niko ne može da propadne, čak ni onaj koji to apsolutno zaslužuje. Zato u tom Kopenhagenu imate nevidjene poreze, pa jedan hirurg mora dobro da zasuče rukave da bi vozio jednog običnog i bednog novog golfa. Onda obično kupi bicikl, i vozi se po kiši i vetru uz obaveznu mantru kako čuva klimu i planetu, dok posle jedno 15ak godina mu ne dopizdi, ne skupi dovoljno iskustva, pa se pokupi i ode pravo za USA, a na njegovo mesto dodje lekar iz Hrvatske, Rumunije, i slično. Naravno, prvo što uradi kad dodje u USA je da odjednom “zaboravi” na klimu i planetu, kupi kuću sa bazenom, i obavezno jedan moćan SUV sa jedno 5.0 motorom, da konačno oseti i on za šta je toliko učio i šta je pravi život. To vam je klasična matrica i klasična priča, u svakom od ovih gradova osim Tokyo-a sam bio, i ne bi tamo živeo nikako, osim ako me teška muka natera.
    (Los Angeles, 25. jun 2021 09:05)

    Ajde ne lupetaj.
    (Pozdrav iz Norveske, 25. jun 2021 09:18)

    U pravu je čovek. Ne znam da li živi ili želi da živi u LA, ali je to tačan model ponašanja svih ljudi koji osete parče slobode i golemog novca u Americi.

    Još par godina i eto i mene u južnoj Kaliforniji. Zašto 4 000 evra i 220 oblačnih dana kad može 8 000 dolara i 290 sunčanih? Prvo što ću uraditi je kupovina sportaka sa motorom od 3.0 L. I plaža svakog dana dok mi ne presedne.
    (CAviar, 25. jun 2021 09:38)

    # Link komentara

  80. Donekle imaš poentu. Ali biće da ipak nisi shvatio o čemu se radi. Nije život potrošačka vrteška, bar ne za svakoga. Taj bicikl o kojem govoriš, neretko je skuplji od prosečnog golfa. 2021, niko ne želi 5.0 motor. Pozdrav iz Skandinavije.
    (popov, 25. jun 2021 09:33)

    # Link komentara

  81. Ne postoji
    (Racu, 25. jun 2021 09:33)

    # Link komentara

  82. Nije Leskovac?
    (Izdajnik, al najlepši, 25. jun 2021 09:33)

    # Link komentara

  83. Најбољи град је онај где се најбоље осећају људи.Џаба ти норд Европе кад је највише самоубистава баш тамо.Београд је био најбољи пре бомбардовања,мого си да живиш срећно и задовољно,боље него у Паризу или Риму,сад више није.Толико од мене баш из те Европе о којој пишете све најбоље,није баш тако!тамо сам и видим истину ,сваки дан.
    (Александар, 25. jun 2021 09:32)

    # Link komentara

  84. Ne znam za taj Kopenhagen, ali ja se selim za Malagu. Bas me briga za standard, ocu lepo vreme i vedre, vesele ljude. Ne zivi se vecno, pa daj onda to malo da nam bude lepo, kad zavrsimo ovde, tamo nam pare nece trebati.
    Ti sterilni zapadnjacki gradivi i depresija mi ne trebaju, osim ako moram da odlezim par godina robije, ali nisam nikoga ubio da bih morao sebe toliko da kaznim.
    (Vatra, 25. jun 2021 09:27)

    # Link komentara

  85. Vikinzi, nekada krvožedni i neusrašivi Torovi ratnici, su postali kulturni i miroljubivi ljudi i primer prosperiteta. Svaka im čast!
    (Kron, 25. jun 2021 09:26)

    # Link komentara

  86. Nasi ljudi vole Skandinaviju zbog plata.
    Ali kao sto neko napisao teska depresija.
    Koja crna Skandinavija, to su dokazani bolesnici.

    I onda dolazi pogodak. Napisa covek:
    Verona, Sunce, more, jezero, planine, Italija, muzej na otvorenom
    Uzivaj covece, uzivaj.
    (Vladan, 25. jun 2021 09:26)

    # Link komentara

  87. Svi do jednog gradovi sa velikim socijalnim programima, gde se vrti oko toga da niko ne može da propadne, čak ni onaj koji to apsolutno zaslužuje. Zato u tom Kopenhagenu imate nevidjene poreze, pa jedan hirurg mora dobro da zasuče rukave da bi vozio jednog običnog i bednog novog golfa. Onda obično kupi bicikl, i vozi se po kiši i vetru uz obaveznu mantru kako čuva klimu i planetu, dok posle jedno 15ak godina mu ne dopizdi, ne skupi dovoljno iskustva, pa se pokupi i ode pravo za USA, a na njegovo mesto dodje lekar iz Hrvatske, Rumunije, i slično. Naravno, prvo što uradi kad dodje u USA je da odjednom “zaboravi” na klimu i planetu, kupi kuću sa bazenom, i obavezno jedan moćan SUV sa jedno 5.0 motorom, da konačno oseti i on za šta je toliko učio i šta je pravi život. To vam je klasična matrica i klasična priča, u svakom od ovih gradova osim Tokyo-a sam bio, i ne bi tamo živeo nikako, osim ako me teška muka natera.
    (Los Angeles, 25. jun 2021 09:05)


    Brate tri puta citam tvoj komentar, VRH, 100 % istina. Nagledao sam se ovih skandinavaca po JI Aziji, Singapuru I Bankoku.
    (dino, 25. jun 2021 09:26)

    # Link komentara

  88. A Ub?
    (Cvetko Livadić, 25. jun 2021 09:25)

    # Link komentara

  89. Ja mislio Ruma, bar tako kaze nas predsednik.
    (efa, 25. jun 2021 09:21)

    # Link komentara

  90. @Huan Pablo Don Fernando: Verona je prelep gradić. Ako ste se lepo snašli i posao nije briga, stvarno extra mesto za život. Čak i lepo centralno locirano, blizu toliko toga. Radujem se povratku Veroni, i još jednoj želji pod Julijinom statuom, i sa rukom na….hmm…statui, po već starom dobrom običaju.
    (Los Angeles, 25. jun 2021 09:19)

    # Link komentara

  91. Svi do jednog gradovi sa velikim socijalnim programima, gde se vrti oko toga da niko ne može da propadne, čak ni onaj koji to apsolutno zaslužuje. Zato u tom Kopenhagenu imate nevidjene poreze, pa jedan hirurg mora dobro da zasuče rukave da bi vozio jednog običnog i bednog novog golfa. Onda obično kupi bicikl, i vozi se po kiši i vetru uz obaveznu mantru kako čuva klimu i planetu, dok posle jedno 15ak godina mu ne dopizdi, ne skupi dovoljno iskustva, pa se pokupi i ode pravo za USA, a na njegovo mesto dodje lekar iz Hrvatske, Rumunije, i slično. Naravno, prvo što uradi kad dodje u USA je da odjednom “zaboravi” na klimu i planetu, kupi kuću sa bazenom, i obavezno jedan moćan SUV sa jedno 5.0 motorom, da konačno oseti i on za šta je toliko učio i šta je pravi život. To vam je klasična matrica i klasična priča, u svakom od ovih gradova osim Tokyo-a sam bio, i ne bi tamo živeo nikako, osim ako me teška muka natera.
    (Los Angeles, 25. jun 2021 09:05)

    Ajde ne lupetaj.
    (Pozdrav iz Norveske, 25. jun 2021 09:18)

    # Link komentara

  92. Gde moze Tokio sa 3 stabla drveta sve u djuture?
    (Djunta, 25. jun 2021 09:14)

    # Link komentara

  93. Svi do jednog gradovi sa velikim socijalnim programima, gde se vrti oko toga da niko ne može da propadne, čak ni onaj koji to apsolutno zaslužuje. Zato u tom Kopenhagenu imate nevidjene poreze, pa jedan hirurg mora dobro da zasuče rukave da bi vozio jednog običnog i bednog novog golfa. Onda obično kupi bicikl, i vozi se po kiši i vetru uz obaveznu mantru kako čuva klimu i planetu, dok posle jedno 15ak godina mu ne dopizdi, ne skupi dovoljno iskustva, pa se pokupi i ode pravo za USA, a na njegovo mesto dodje lekar iz Hrvatske, Rumunije, i slično. Naravno, prvo što uradi kad dodje u USA je da odjednom “zaboravi” na klimu i planetu, kupi kuću sa bazenom, i obavezno jedan moćan SUV sa jedno 5.0 motorom, da konačno oseti i on za šta je toliko učio i šta je pravi život. To vam je klasična matrica i klasična priča, u svakom od ovih gradova osim Tokyo-a sam bio, i ne bi tamo živeo nikako, osim ako me teška muka natera.
    (Los Angeles, 25. jun 2021 09:05)

    # Link komentara

  94. Očigledno nisu uzimali u obzir klimu i poziciju na mapi sveta.
    (Primećujem, 25. jun 2021 09:04)

    # Link komentara

  95. Znam koji nije.
    Ni medju prvih 100.
    Elem, @gm, Skandinaviju vrv ni na mapi video nisi.
    (Ahab, 25. jun 2021 09:04)

    # Link komentara

  96. Prag normalno.
    (rebro, 25. jun 2021 09:04)

    # Link komentara

  97. onaj gde si si srecan, gde ti je lepo, gde imas dobar posao i sigurnost za porodicu!! za mene je to vec 20 godina verona, supruga i ja sigurne i lepo placene poslove, svoju kucu jos malo pa otplacenu banci, deca imaju perspektivu, uce skolu, bave se sportom...grad je prelep, ko je bio to i zna...za sat ipo si na moru, za 15,20 min na jezeru garda, za sat vremena na skijalistima...!!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 25. jun 2021 08:56)

    # Link komentara

  98. Svaki grad je najbolji, samo da imate u tom gradu prosečnu platu x 3 i vise.
    (Bolje ceo zivot biti milioner nego jedan dan siromasan, 25. jun 2021 08:42)

    # Link komentara

  99. Grad ni jedan ne valja za zivot . Kakav je to zivot u buci, prašini,buljuk ljudi oko tebe, gde god krenes redovi i guzve. Ako bih bas morao da zivim u nekom velikom gradu, izabrao bih neki na jugu Spanije, recimo Malaga ili Marbelja. Sigurno ne severne sive zemlje, siva klima a i takve duše ljudi, mogu kasirke da se smeju do mile volje, meni je deset puta draza ona crnpurasta spankinja koja ti namrsteno baci kusur nego ridjokosa skandinavka koja se kezi a u sebi misli, sta si dosao ovde tamni smradu.
    (Bajker, 25. jun 2021 08:42)

    # Link komentara

  100. Luckyone@
    I gde piše ovde nešto o glavnim gradovima :(
    (cvrko, 25. jun 2021 08:40)

    # Link komentara

  101. Svrljig!
    (mesanac, 25. jun 2021 08:38)

    # Link komentara

  102. Niš.
    (Nebojša, 25. jun 2021 08:36)

    # Link komentara

  103. Skandinavija najbolji region za život?!

    Teška depra.
    (GM, 25. jun 2021 08:28)

    # Link komentara

  104. Kako to mislite da Beograd nije u prvih 200?!?
    (Doc, 25. jun 2021 08:27)

    # Link komentara

  105. Sopot
    (Kole Kapisla, 25. jun 2021 08:25)

    # Link komentara

  106. Po meni najbolji glavni gradovi u evropi Rim, Madrid,Berlin,Atina.Cirih nije glavni grad
    (Luckyone, 25. jun 2021 08:22)

    # Link komentara