Ponedeljak, 19.04.2021.

18:37

Da li će vakcina biti uslov za putovanje? SZO odlučila

Izvor: Tanjug

Da li æe vakcina biti uslov za putovanje? SZO odluèila IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Vuk

pre 3 godine

Ukoliko si vakcinisan, nevalcinisani izmedju sebe sire virus, virus mutira i onda moze dodji do zarazavanja i nevakcinisanih. Tako da to da nam vi antivaxeri ne mozete nista na papiru zvuci lepo, ali objasnio sam kako i zasto ste opasni.
I za kraj ne virus ne mora da prodje kroz sve. Kao sto ni spanska groznica nije prosla kroz sve, kao sto ni grip ne prodje kroz sve, kao sto nismo svi imali deciju paralizu, zauske, male boginje. Dakle vakcinama se moze potpuno eliminisati virus iz populacije.
(zzz, 19. april 2021 21:26)

Prvo uopšte nisam antivaxer. Meni je čak ta reč i smešna, kao da pričamo o političkim ili idealističkim organizacijama. To što si naveo su bolesti posledičnog karaktera osim gripa i španske groznice. Niko ne kaže da virus neće oslabiti i da vakcina ne štiti. Al kažem da ne želim da se pelcujem dva puta godišnje pri tome sa nečim o čemu nemam pojma. Odnosno ni mnogi lekari nemaju pojma već "veruju". Da je tako, prva bi se vojska SADa masovno vakcinisala, što nisam primetio pa nek me neko demantuje. Znaš li ti koliko košta jedan vojnik državu? To za mutaciju ti je takođe na papiru prijatelju. Pa jel ti misliš da je brzo išla vakcina cija i kad je bila španska groznica? Dakle hteo ili ne proći će kroz sve jer je to virus. Samo se negde neće razviti u bolest a negde će da napravi i smrt, zavisi od zdravlja domaćina odnosno imunosti. Ja jesam za vakcinu al ne sada i ne za one ispod 40 godina. Nije sigurna po reprodukciju i tačka!

Gari

pre 3 godine

Moje telo,Moj izbor. Vakcinu ne zelim,sta je tu ne jasno?
(Slobodan Petrovic, 20. april 2021 09:54)

Onda sedi kući. Pametnom dosta.

C i n i k

pre 3 godine

"Gde se u Evropi provodi masovna imunizacija?
El ti uopste zns sta je masovna imunizacija?..."
Cinik
U Nemačkoj 600-700.000 dnevno, u Italiji 350.000 dnevno, sa tebdencijom rasta...
(J., 20. april 2021 09:22)


U DE 700.000 dnevno?!
U kojoj to DE?
Nzn ko te slagao ali to je u najmanju ruku, netacno.
DE ima 85 miliona ljudi, masovna imunizacija bi znacilo da su do sada vakcinu primili bar 40% stanovnika a postotak u DE vakcinisanih sa 1. dozom je jedva 6 %...a broj onih sto su revakcinisani je i manji,postoje nalozi sa mesecom kad se ocekuje tvoja vakcinacij, porodicni lekari sada zakazuju za novembar vakcinaciju koja se radi sa pretezno 2 vakcine, manje sa AZ a vise sa Pfizer i nma govora o masovnoj imunizaciji u DE.

@pustite vise komentar

pre 3 godine

;) eh, koliko takvih zdav ko dren umire i oboleva redovno.

Nije zdrav ko dren onaj ko stoji na nogama, ili je krupan, visok, ima misice.
Stanje jetre prvo odredjuje koliko si zdrav. Npr. vecina bildera koji izgledaju kao odvaljeni od brda su ozbiljno bolesni, ali to jos ne vide. Srce i pluca im ne mogu izneti ni 4 sprata u brzom hodu. Da ne idemo dalje na jetru.

;)

Vac

pre 3 godine

A za to vreme Nemci ni 5 posto, Holandjani ni 5 posto, Francuzini 5 posto vakcinisanih. Narod je skeptican. O cemu vi to pricate?
(Marko, 20. april 2021 08:49)

Hajde prvo proveri te procente s kojima se razmećeš. Nemačka pre tri dana imala 19,1% vakcinisanih jednom dozom, 7% dve doze, a dnevno vakciniše 700000 ljudi, imali su zastoj u snabdevanju, sad već teče dobrim tempom.

Stojko

pre 3 godine

@flex
Druze, meni je stvarno zao sto se i ja nisam razboleo pa da budemo solidarni tako kako si ti solidaran sa ostalima, ali i ti mozes za 3 meseca da primis vakcinu.

pop

pre 3 godine

@ (aleksandar the great, 19. april 2021 19:24)

takođe su u ovo vreme prošle godine svašta pričali
da ne se ne prenosi ovako ili onako dok se nije proširilo celim svetom
szo je izgubila autoritet

J.

pre 3 godine

"Gde se u Evropi provodi masovna imunizacija?
El ti uopste zns sta je masovna imunizacija?..."
Cinik
U Nemačkoj 600-700.000 dnevno, u Italiji 350.000 dnevno, sa tebdencijom rasta...

VIKTOR

pre 3 godine

Kada je reč o vakcinama, valjalo bi imati u vidu i: evidentno da svi naši mediji obilato besplatno popularišu vakcine. Poštujući humano-zdravstvene razloge vakcina, treba imati u vidu i velike finansijske interese farmaceutskih kuća.
Predlažem: da mediji farmaceutskoj industriji naplaćuju svoje info-novinarske usluge kao
EPP-(reklame) a da se taj novac
koristi za kupovinu vakcina za potrebe naših pacijenata...
Naravno, o objektivnosti i istinitosti medija i profesionalnosti i odgovornosti novinara u skladu s Kodeksom u izveštavanju o pandemiji o tom - potom...

neko tamo

pre 3 godine

Svaka drzava ima pravo da trazi od turista sta misli da je najbezbednije po njene gradjane. Na nama je da li cemo to ispuniti ili necemo, da li cemo putovati ili necemo... Kako niko ne kuka kad mora da se vadi viza za neku drzavu?! Uvek ima alternativa.

I svako moze a i ne mora da se vakcinise, pa cak i da bira po njega "najbolju" vakcinu u Srbiji. Moze i svaki put da radi pcr test pri izlasku, pa opet kad se vraca kuci pri ulasku u drzavu,..da pokaze test antitela. Svi imamo izbor, ne znam cemu tolika dreka o vakcinama. Svi se toboz plase vakcina, antivakseri na sva usta vicu, a niko se ne plasi zagadjenja vazduha i onog paradajza u kojeg ubrizgaju "nesto zdravo" da sazri za 12 sati pa ga sutra kupis na tezgi od bake sa sela ili kupis jabuke lepe crvene tretirane 12 puta godisnje. Ali eto vazno da se zna da je vakcina protiv covid19 losa po zdravlje!

par reci

pre 3 godine

Podrzavam ovo. Hoces prava da se ne vakcinises i da te niko ne primorava, ok moze, ali tako i ljudi imaju prava da te ne zaposle, puste u zemlju, puste u restoran itd.
Nije ni dozvola za auto obavezna, pa nisam video da ljudi idu okolo i kukaju kako je diskriminacija zato sto im ne dopustaju da voze bez nje.

Napises ovakve gluposti u cilju da ispadnes pametan,i na kraju,sta je pesnik hteo da kaze?
Kakve veze u zivotu ima dozvola za auto sa bilo cim?
Sta to pokusavas da objasnis,kome?
Valjda znas da postoji auto skola,upises,platis oko 800 evra,lekarski pregled obavezan, i zavrsis auto skolu.Na kraju ako si sve prosao,dobijes dozvolu.
Nije obavezna,niti nije potrebna svakom.Kome je potrebna,zna se.
Ono prvo sto si napisao to je uslovljavanje,primoravanje,diskriminacija,kako god.Ne mozes na silu nesto da nametnes nekom.To sto ti to podrzavas,tvoja stvar...

pustite vise komentar

pre 3 godine

dabogda svi vi koji ste protiv vakcine dobili koronu...evo moja familija ima P1. Dragi Bože ne dao ni najvećem neprijatelju...pa bi vas što lupetate pitao bi li je primili....nikad u životu mi nije gore bilo...a nemam ni 40 godina...zdrav ko dren...sve bi ja vas poslao u bolnice na dobrovoljno primanje korone kad ste već face... sjećam se kad sam bio u osnovnoj samo dodjju na čas i lupe djeci vakcine...nit te ko šta pitao niti su roditelji smjeli pisnuti. Zamislite da je dozvoljeno debilima da odlučuju šta treba a šta ne kad dodje do nečega gdje ekspert trebaš biti. a većina ljudi ni srednju nije kako treba završila. i takvi treba da odlučuju o zdravlju....izvinjavam se za pravopis ali kad je temperatura 39.5 nisam baš u gori da pravilno napišem...

zdradnik

pre 3 godine

(flex, 19. april 2021 22:41)

Znam ljude koji su je prelezali u decembru pa je sada opet dobili i to sa tezim simptomima, meki su i preminuli posle druge infekcije.

Voja

pre 3 godine

Interesantni su mi ovi anti-vakcinasi a ne znaju da su primili kojekakve vakcine posle rodjenja zahvaljujuci njima niste poumirali od velikih biginja, malih boginja, zauski, tuberkoloze, rubeole. Najvise mi se svidjaju komentari poput, "vakcinisanih zamorcica i pokusnih kunica" koliko pokazuje necije znanje. Obicno ovakvi ljudi se bave samo fudbalom ili poslovno voze auto ili kamion jer to im je najveci "naucni domet", jer samo to i znaju da vicu uaaa i da pritisnu pedalicu za gas. Nazalost, takvih je najvise u nasoj zemlji, preko 60%. Naravno, pametnih ljudi sa glavom koja razmislja je uvek najmanje.

milan

pre 3 godine

Sa druge strane vakcine su dzabe jer ih pokusni zamorčići nista ne kostaju.
(Mirko Kojotovski, 19. april 2021 19:44)

Nije bas tako. Vakcine nisu dzabe vec itekako kostaju i placa ih drzava u kojoj zivis a zeli da te vakcinise jer zeli jaku ekonomiju sa sto vise para bez bolesnih i mera i sistem odbrane (u slucaju ratu su svi regruti) sa zdravom vojskom. Vakcinisanje je bezbednosni element svake drzave. Sa druge strane i politicarima sve to odgovara da bi proglasili uspeh a ne krah zdravstvenog i ekonomskog sistema. Sto mislis da Amerika ne daje nikome vakcine i sto se Izrael tako dobro vakcinise? Briga njih za narod. Njih briga za ekonomiju i bezbednost. Sve zemlje su prvo vakcinisale svoju redovnu vojsku ali znamo da u slucaju opsteg rata ta stajaca cini manjinu. Vrsi se opsta mobilizacija. I sta mislis kako bi ona izgledala sa nezasticenim i bolesnim ljudima? Sa druge strane iza svake jake vojske mora da stoji jaka ekonomija.

Predrag

pre 3 godine

Од 23 Маја да би ушли у Израел треба вам тест пре да уђете у авион, други тест кад слетите и на крају вам узме крв са прста. Ако тест крви покаже да сте вакцинисани или да сте прележали корону - онда можете ући у Израел. Ако сте здрави, нисте вакцинисани, нисте прележали корону и имате два негативна теста - идете одмах кући...

milan

pre 3 godine

Istina je da vakcinacija nije 100% garant za sprecavanje zarazavanja i sirenja virusa ali je odlicna mera za podsticaj vakcinacije. Kako god bilo i koliko god da vakcina nije 100% efikasna, tek kad se bar polovina ljudske populacije vakcinise zaustavice se pandemija jer za vecinsko iskljucivo prirodno prokuzavanje mora proci jos nekoliko godina uz jos mnogo zrtava.

flex

pre 3 godine

Ukoliko si vakcinisan, nevalcinisani izmedju sebe sire virus, virus mutira i onda moze dodji do zarazavanja i nevakcinisanih. Tako da to da nam vi antivaxeri ne mozete nista na papiru zvuci lepo, ali objasnio sam kako i zasto ste opasni.
I za kraj ne virus ne mora da prodje kroz sve. Kao sto ni spanska groznica nije prosla kroz sve, kao sto ni grip ne prodje kroz sve, kao sto nismo svi imali deciju paralizu, zauske, male boginje. Dakle vakcinama se moze potpuno eliminisati virus iz populacije.
(zzz, 19. april 2021 21:26)

A druze, mi sto smo evo upravo imali koronu, jesu li nasa antitela drugacija ( znaci imali smo zivi virus ) u odnosu na antitela kada primimo vakcinu ( koja su uzgred opet nasa antitela)????
Koliko sam primetio niko ne uzima to u obzir, ja koji sam vec imao koronu opet bi trebao da primim vakcinu, tako se promovise? Znaci ovde se jednostavno ni ne uzima u obzir ili u racunanje ljudi koji su vec imali koronu. Ocigledno je svima bitno samo da smo vakcinisani......posle se cude sto postoje anti vakseri ( uzgred nisu svi antivakseri jer su protiv vakcine nego smo i protiv "vakcinisanja" direktno u mali mozak)

flex

pre 3 godine

dajte vise vec jednom da se povuce jasna linija,
ovo je normalna ekipa,
ovo su zatucani kromanjoci

neka se lece molitvom, sircetom i belim lukom,
ali u svoja 4 zida
(wer, 19. april 2021 20:57)

E pa ne mora!!!!!!!
A i ako mora necu ni da idem na putovanja, uvek postoji alternativa za sve.


Ja i cela moja porodica smo prelezali koronu, a ti idi i vakcinisi se u mozak ako zelis.

Ovde posla nisu cista i to je cinjenica!!!!

Zasto ja da se vakcinisem kad sam vec imao koronu ili bilo ko drugi koji je prelezao?????

Za 50 god cete se naci vi pametnjakovici i reci " moramo svi da se cipujemo u mozak jer sada ovako niko ne moze da pude silovatelj, nema ubica i ludaka jer nam cip regulise stvari po mozgu i cip je civilizacijska tekovina koja je spasila covecanstvo".
Idi brate cipuj se, vakcinisi se, radi sta hoces, pusti nas da zivimo jos uvek normalo koliko je to jos moguce ibda budemo skepticni za ono zasto smatramo da treba.

Nastas

pre 3 godine

Oni koji su se vakcinisali se nadaju da ce se nevakcinisani razboleti i umreti, a oni koji nece da se vakcinisu cekaju da pomru od vakcine oni koji su se vakcinisali ! To je cinjenica. Ali, isto tako je cinjenica da nevakcinisani ne napadaju one vakcinisane a vakcinisani su cesto agresivni prema nevakcinisanim, kao, oni ih ugrozavaju i ako bi trebalo da su “zasticeni” primljenim vakcinama. Ja mislim da vakcinisani u dubini duse ipak shvataju da su klekli pod propagandom i napravili glupost, pa im je krivo na one nevakcinisane i nazivaju ih antivakserima i slicno.

zzz

pre 3 godine

Srbija je jedna od retkih gde se masovno primaju vakcine. EU članice nemaju to, al mora i njihov narod da putuje. Ni sam nisam pobornik vakcine protiv korone, al ko hoće, što da ne. Al isto ovo volim da čujem i od onih koji su oštri pobornici vakcine. Ne vidim problem da neko trenutno ne želi da se vakciniše jer ne postoje visokoprocentni dokazi da je vakcina delotvorna na duži period. Izrael nije dokaz da odmah kažem jer primaju jedan tip vakcine i takođe je u testu. Može to da bude i na mesec dana i na seda meseci delotvorno. Više od toga teško, i zato ne smeju da ikoga uslovljaju sa vakcinom. Dakle, iz izjave se vidi da su primaoci vakcine tehnički rečeno, "zamorci" i sa rizikom izvesnim, manjim ili većim, se primaju vakcine. Pričamo samo o suzbijanju pandemije, ne pričamo i o dalekosežnim nuspojavama. Pa da više ne pametujemo, ko hoće neka izvoli, ko neće neka plati PCR i ne bude maltretiran svakodnevno. Ako si vakcinisan, nevakcinisan ti ne može ništa, a zdravstvo plaćamo godinama pa neka daju visoke plate zdravstvenim radnicima (mislim na lekare, ne na šalterske službenike) i pojačaju kapacitete. Sve može, al mora da se ulaže tamo gde se i plaćalo a ne u tuđi džep. I na kraju krajeva, virus mora da prođe kroz sve, to da svima bude jasno.
(Vuk, 19. april 2021 19:43)

Pa da krenemo redom:
Srbija nije jedna od retkih zemalja gde se primenjuje masovna vakcinacija vec je jedna od mnogih zemalja. Osim ukoliko sve smatrate da su SAD, UK, sve bogate zemlje bliskog istoka i sve Evropake drzave mali broj zemalja, onda ste u pravu.
Za sada znamo da je vakcina sigurno delotvorna minimum sedam meseci. Iz dokaza koje posedujemo, a to je da je opadanje kolicine antitela posle tih 7 meseci i dalje veoma malo, mozemo predpostaviti da ce imunitet trajati daleko duze od predvidjenih godinu dana. Da li ce biti 2,3 ili 5 godina to cemo saznati kada dodjemo do tih datuma i proverimo antitela (naravno ovde se radi o proverenim vakcinama, izuzimam kinesku u potpunosti).
Ukoliko si vakcinisan, nevalcinisani izmedju sebe sire virus, virus mutira i onda moze dodji do zarazavanja i nevakcinisanih. Tako da to da nam vi antivaxeri ne mozete nista na papiru zvuci lepo, ali objasnio sam kako i zasto ste opasni.
I za kraj ne virus ne mora da prodje kroz sve. Kao sto ni spanska groznica nije prosla kroz sve, kao sto ni grip ne prodje kroz sve, kao sto nismo svi imali deciju paralizu, zauske, male boginje. Dakle vakcinama se moze potpuno eliminisati virus iz populacije.

C i n i k

pre 3 godine

Pa da krenemo redom:
Srbija nije jedna od retkih zemalja gde se primenjuje masovna vakcinacija vec je jedna od mnogih zemalja. Osim ukoliko sve smatrate da su SAD, UK, sve bogate zemlje bliskog istoka i sve Evropake drzave mali broj zemalja, onda ste u pravu.
Za sada znamo da je vakcina sigurno delotvorna minimum sedam meseci.
(zzz, 19. april 2021 21:26)


Gde se u Evropi provodi masovna imunizacija?
El ti uopste zns sta je masovna imunizacija?
Daklem covek je lepo napisao al eto uvek se nadje nko "pametan" da "objasni" nesto a blage veze nma ni sa cim.
Daklem sem GB i delom HUN masovna imunizacija u Evropi ne postoji.
Nma ni je u DE ni u FR ni u ESP ni u IT a jos manje u AU..
I onda tih 7 meseci?
Ja nisam antivakser ali odakle ti podatak o 7 meseci?
Pa vakcine se daju od kraja novembra, dakle nma fizickih uslova da znamo koliko traje zastita.

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Aleksander the great

A da ipak procitaš još jednom šta su stvarno izjavili jer nisu izjavili to što si ti napisao.
Mislim, malo je smešno kada neko ko ne može da razume napisano druge naziva budalama. ;)

Paspalj

pre 3 godine

Podrzavam ovo. Hoces prava da se ne vakcinises i da te niko ne primorava, ok moze, ali tako i ljudi imaju prava da te ne zaposle, puste u zemlju, puste u restoran itd.

Nije ni dozvola za auto obavezna, pa nisam video da ljudi idu okolo i kukaju kako je diskriminacija zato sto im ne dopustaju da voze bez nje.

Anti-vaxerski pokret je najveca prevara u cilju profita nad lakovernim ljudima preko wellnessa, natural, detoxa i slicnih floskula, pa da im se posle prodaju lekovi i sve sto ide sa njima. Vakcina je najvece i najjeftinije dostignuce medicine, pa se i farmaceutskim kompanijama vise isplati da se ljudi ne vakcinisu.

wer

pre 3 godine

mora!
dajte vise vec jednom da se povuce jasna linija,
ovo je normalna ekipa,
ovo su zatucani kromanjoci

neka se lece molitvom, sircetom i belim lukom,
ali u svoja 4 zida

#crvenosocivo

pre 3 godine

@gradjanin opasnih namera
Slazem se! U potpunosti. I konacno nesto razumno da cujes od strane EU glavesina. Samo nebulozne stvari slusamo godinu dana.

Majstor za margarite

pre 3 godine

Kako sad to kada je SZO samo instrument u rukama Bila Gejtsa koji hoće da nas čipuje i bez obavezne vakcine nigde nećeš moći da mrdneš?

Nisu valjda teorije zavere bile sve vreme pogrešne? :)

J.

pre 3 godine

"Rusija koja proizvodi vakcinu nema ni 7% vakcinisanih! Dosta je bilo!"
(kruf, 
Nemaju proizvodnih kapaciteta, proizvode u inostranstvu, u ovom političkom trenutku im je važnije da izvezu.

kraja

pre 3 godine

...nista bolje se nije moglo ocekivati od who-a, koji je podlozan politici, farmaceutskim kucama i tokovima novca uopste...
...da je who reagovao na vreme i proglasio pandemiju, ni deseti deo ovog haosa se ne bi dogodio...
...kao i 2009. cekali su da se virus rasiri u svaki kutak lanete, nisu primenjivali elementarne epidemioloske savete, trucali su i nagadjali, a onda, kad je sve krenulo nizbrdo, setili su se da imaju pravo da proglase pandemiju...
...nije kina ta koju je trebalo ispitivati vec rukovodstvo svetske zdravstvene organizacije...
...u kini se jeste pojavio virus, ali ga je who odnegovao i pustio u pohode...
...i da, od vakcine nema dopunskih para, od pcr-ova i brzih testova ima...
...i jos nesto, vec po komentarima se vidi da antivakseri likuju, jer je ova nebulozna odluka who-a njima potvrda da su u pravu...
...pa, neka virus bude sa njima, da parafraziram darta vejdera...

je suis

pre 3 godine

mogu da zahtevaju koliko hoce, nije njihova poslednja. eu je to potrebno, ne samo zbog "nas", nego da ne bi svako mogao da prelazi granice unutar eu bez kontrole.

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Vakcine su za Dž a testovi od 20 do 70€.
Na to jos maske ,dezinfekcija , vitamini...
Farmaceuti su u zadnjih godinu dana napravili promet kao za sve godine sto postoje i vise od toga.Mislim zasto sta menjati!?
Sa druge strane vakcine su dzabe jer ih pokusni zamorčići nista ne kostaju.
Jos su ljudi u pitanju.
Gde ces bolje kuniće

Vuk

pre 3 godine

Srbija je jedna od retkih gde se masovno primaju vakcine. EU članice nemaju to, al mora i njihov narod da putuje. Ni sam nisam pobornik vakcine protiv korone, al ko hoće, što da ne. Al isto ovo volim da čujem i od onih koji su oštri pobornici vakcine. Ne vidim problem da neko trenutno ne želi da se vakciniše jer ne postoje visokoprocentni dokazi da je vakcina delotvorna na duži period. Izrael nije dokaz da odmah kažem jer primaju jedan tip vakcine i takođe je u testu. Može to da bude i na mesec dana i na seda meseci delotvorno. Više od toga teško, i zato ne smeju da ikoga uslovljaju sa vakcinom. Dakle, iz izjave se vidi da su primaoci vakcine tehnički rečeno, "zamorci" i sa rizikom izvesnim, manjim ili većim, se primaju vakcine. Pričamo samo o suzbijanju pandemije, ne pričamo i o dalekosežnim nuspojavama. Pa da više ne pametujemo, ko hoće neka izvoli, ko neće neka plati PCR i ne bude maltretiran svakodnevno. Ako si vakcinisan, nevakcinisan ti ne može ništa, a zdravstvo plaćamo godinama pa neka daju visoke plate zdravstvenim radnicima (mislim na lekare, ne na šalterske službenike) i pojačaju kapacitete. Sve može, al mora da se ulaže tamo gde se i plaćalo a ne u tuđi džep. I na kraju krajeva, virus mora da prođe kroz sve, to da svima bude jasno.

bravo

pre 3 godine

Pametnom sve ovde lepo i jednostavno razumljivo pise! Ko nece ili nemoze da razume,njegov problem! Svatko ima pravo na svoje misljenje i na svoje postupke.

građanin opasnih namera

pre 3 godine

ovi vakcinisani ce na kraju ispasti zamorčići i kolateralna šteta.. potpisujem, da za dva do tri meseca vakcine niko nece pominjati!

građanin opasnih namera

pre 3 godine

ovi vakcinisani ce na kraju ispasti zamorčići i kolateralna šteta.. potpisujem, da za dva do tri meseca vakcine niko nece pominjati!

Nastas

pre 3 godine

Oni koji su se vakcinisali se nadaju da ce se nevakcinisani razboleti i umreti, a oni koji nece da se vakcinisu cekaju da pomru od vakcine oni koji su se vakcinisali ! To je cinjenica. Ali, isto tako je cinjenica da nevakcinisani ne napadaju one vakcinisane a vakcinisani su cesto agresivni prema nevakcinisanim, kao, oni ih ugrozavaju i ako bi trebalo da su “zasticeni” primljenim vakcinama. Ja mislim da vakcinisani u dubini duse ipak shvataju da su klekli pod propagandom i napravili glupost, pa im je krivo na one nevakcinisane i nazivaju ih antivakserima i slicno.

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Vakcine su za Dž a testovi od 20 do 70€.
Na to jos maske ,dezinfekcija , vitamini...
Farmaceuti su u zadnjih godinu dana napravili promet kao za sve godine sto postoje i vise od toga.Mislim zasto sta menjati!?
Sa druge strane vakcine su dzabe jer ih pokusni zamorčići nista ne kostaju.
Jos su ljudi u pitanju.
Gde ces bolje kuniće

flex

pre 3 godine

Ukoliko si vakcinisan, nevalcinisani izmedju sebe sire virus, virus mutira i onda moze dodji do zarazavanja i nevakcinisanih. Tako da to da nam vi antivaxeri ne mozete nista na papiru zvuci lepo, ali objasnio sam kako i zasto ste opasni.
I za kraj ne virus ne mora da prodje kroz sve. Kao sto ni spanska groznica nije prosla kroz sve, kao sto ni grip ne prodje kroz sve, kao sto nismo svi imali deciju paralizu, zauske, male boginje. Dakle vakcinama se moze potpuno eliminisati virus iz populacije.
(zzz, 19. april 2021 21:26)

A druze, mi sto smo evo upravo imali koronu, jesu li nasa antitela drugacija ( znaci imali smo zivi virus ) u odnosu na antitela kada primimo vakcinu ( koja su uzgred opet nasa antitela)????
Koliko sam primetio niko ne uzima to u obzir, ja koji sam vec imao koronu opet bi trebao da primim vakcinu, tako se promovise? Znaci ovde se jednostavno ni ne uzima u obzir ili u racunanje ljudi koji su vec imali koronu. Ocigledno je svima bitno samo da smo vakcinisani......posle se cude sto postoje anti vakseri ( uzgred nisu svi antivakseri jer su protiv vakcine nego smo i protiv "vakcinisanja" direktno u mali mozak)

flex

pre 3 godine

dajte vise vec jednom da se povuce jasna linija,
ovo je normalna ekipa,
ovo su zatucani kromanjoci

neka se lece molitvom, sircetom i belim lukom,
ali u svoja 4 zida
(wer, 19. april 2021 20:57)

E pa ne mora!!!!!!!
A i ako mora necu ni da idem na putovanja, uvek postoji alternativa za sve.


Ja i cela moja porodica smo prelezali koronu, a ti idi i vakcinisi se u mozak ako zelis.

Ovde posla nisu cista i to je cinjenica!!!!

Zasto ja da se vakcinisem kad sam vec imao koronu ili bilo ko drugi koji je prelezao?????

Za 50 god cete se naci vi pametnjakovici i reci " moramo svi da se cipujemo u mozak jer sada ovako niko ne moze da pude silovatelj, nema ubica i ludaka jer nam cip regulise stvari po mozgu i cip je civilizacijska tekovina koja je spasila covecanstvo".
Idi brate cipuj se, vakcinisi se, radi sta hoces, pusti nas da zivimo jos uvek normalo koliko je to jos moguce ibda budemo skepticni za ono zasto smatramo da treba.

par reci

pre 3 godine

Podrzavam ovo. Hoces prava da se ne vakcinises i da te niko ne primorava, ok moze, ali tako i ljudi imaju prava da te ne zaposle, puste u zemlju, puste u restoran itd.
Nije ni dozvola za auto obavezna, pa nisam video da ljudi idu okolo i kukaju kako je diskriminacija zato sto im ne dopustaju da voze bez nje.

Napises ovakve gluposti u cilju da ispadnes pametan,i na kraju,sta je pesnik hteo da kaze?
Kakve veze u zivotu ima dozvola za auto sa bilo cim?
Sta to pokusavas da objasnis,kome?
Valjda znas da postoji auto skola,upises,platis oko 800 evra,lekarski pregled obavezan, i zavrsis auto skolu.Na kraju ako si sve prosao,dobijes dozvolu.
Nije obavezna,niti nije potrebna svakom.Kome je potrebna,zna se.
Ono prvo sto si napisao to je uslovljavanje,primoravanje,diskriminacija,kako god.Ne mozes na silu nesto da nametnes nekom.To sto ti to podrzavas,tvoja stvar...

pustite vise komentar

pre 3 godine

dabogda svi vi koji ste protiv vakcine dobili koronu...evo moja familija ima P1. Dragi Bože ne dao ni najvećem neprijatelju...pa bi vas što lupetate pitao bi li je primili....nikad u životu mi nije gore bilo...a nemam ni 40 godina...zdrav ko dren...sve bi ja vas poslao u bolnice na dobrovoljno primanje korone kad ste već face... sjećam se kad sam bio u osnovnoj samo dodjju na čas i lupe djeci vakcine...nit te ko šta pitao niti su roditelji smjeli pisnuti. Zamislite da je dozvoljeno debilima da odlučuju šta treba a šta ne kad dodje do nečega gdje ekspert trebaš biti. a većina ljudi ni srednju nije kako treba završila. i takvi treba da odlučuju o zdravlju....izvinjavam se za pravopis ali kad je temperatura 39.5 nisam baš u gori da pravilno napišem...

Paspalj

pre 3 godine

Podrzavam ovo. Hoces prava da se ne vakcinises i da te niko ne primorava, ok moze, ali tako i ljudi imaju prava da te ne zaposle, puste u zemlju, puste u restoran itd.

Nije ni dozvola za auto obavezna, pa nisam video da ljudi idu okolo i kukaju kako je diskriminacija zato sto im ne dopustaju da voze bez nje.

Anti-vaxerski pokret je najveca prevara u cilju profita nad lakovernim ljudima preko wellnessa, natural, detoxa i slicnih floskula, pa da im se posle prodaju lekovi i sve sto ide sa njima. Vakcina je najvece i najjeftinije dostignuce medicine, pa se i farmaceutskim kompanijama vise isplati da se ljudi ne vakcinisu.

Voja

pre 3 godine

Interesantni su mi ovi anti-vakcinasi a ne znaju da su primili kojekakve vakcine posle rodjenja zahvaljujuci njima niste poumirali od velikih biginja, malih boginja, zauski, tuberkoloze, rubeole. Najvise mi se svidjaju komentari poput, "vakcinisanih zamorcica i pokusnih kunica" koliko pokazuje necije znanje. Obicno ovakvi ljudi se bave samo fudbalom ili poslovno voze auto ili kamion jer to im je najveci "naucni domet", jer samo to i znaju da vicu uaaa i da pritisnu pedalicu za gas. Nazalost, takvih je najvise u nasoj zemlji, preko 60%. Naravno, pametnih ljudi sa glavom koja razmislja je uvek najmanje.

Vuk

pre 3 godine

Srbija je jedna od retkih gde se masovno primaju vakcine. EU članice nemaju to, al mora i njihov narod da putuje. Ni sam nisam pobornik vakcine protiv korone, al ko hoće, što da ne. Al isto ovo volim da čujem i od onih koji su oštri pobornici vakcine. Ne vidim problem da neko trenutno ne želi da se vakciniše jer ne postoje visokoprocentni dokazi da je vakcina delotvorna na duži period. Izrael nije dokaz da odmah kažem jer primaju jedan tip vakcine i takođe je u testu. Može to da bude i na mesec dana i na seda meseci delotvorno. Više od toga teško, i zato ne smeju da ikoga uslovljaju sa vakcinom. Dakle, iz izjave se vidi da su primaoci vakcine tehnički rečeno, "zamorci" i sa rizikom izvesnim, manjim ili većim, se primaju vakcine. Pričamo samo o suzbijanju pandemije, ne pričamo i o dalekosežnim nuspojavama. Pa da više ne pametujemo, ko hoće neka izvoli, ko neće neka plati PCR i ne bude maltretiran svakodnevno. Ako si vakcinisan, nevakcinisan ti ne može ništa, a zdravstvo plaćamo godinama pa neka daju visoke plate zdravstvenim radnicima (mislim na lekare, ne na šalterske službenike) i pojačaju kapacitete. Sve može, al mora da se ulaže tamo gde se i plaćalo a ne u tuđi džep. I na kraju krajeva, virus mora da prođe kroz sve, to da svima bude jasno.

C i n i k

pre 3 godine

Pa da krenemo redom:
Srbija nije jedna od retkih zemalja gde se primenjuje masovna vakcinacija vec je jedna od mnogih zemalja. Osim ukoliko sve smatrate da su SAD, UK, sve bogate zemlje bliskog istoka i sve Evropake drzave mali broj zemalja, onda ste u pravu.
Za sada znamo da je vakcina sigurno delotvorna minimum sedam meseci.
(zzz, 19. april 2021 21:26)


Gde se u Evropi provodi masovna imunizacija?
El ti uopste zns sta je masovna imunizacija?
Daklem covek je lepo napisao al eto uvek se nadje nko "pametan" da "objasni" nesto a blage veze nma ni sa cim.
Daklem sem GB i delom HUN masovna imunizacija u Evropi ne postoji.
Nma ni je u DE ni u FR ni u ESP ni u IT a jos manje u AU..
I onda tih 7 meseci?
Ja nisam antivakser ali odakle ti podatak o 7 meseci?
Pa vakcine se daju od kraja novembra, dakle nma fizickih uslova da znamo koliko traje zastita.

wer

pre 3 godine

mora!
dajte vise vec jednom da se povuce jasna linija,
ovo je normalna ekipa,
ovo su zatucani kromanjoci

neka se lece molitvom, sircetom i belim lukom,
ali u svoja 4 zida

bravo

pre 3 godine

Pametnom sve ovde lepo i jednostavno razumljivo pise! Ko nece ili nemoze da razume,njegov problem! Svatko ima pravo na svoje misljenje i na svoje postupke.

Majstor za margarite

pre 3 godine

Kako sad to kada je SZO samo instrument u rukama Bila Gejtsa koji hoće da nas čipuje i bez obavezne vakcine nigde nećeš moći da mrdneš?

Nisu valjda teorije zavere bile sve vreme pogrešne? :)

#crvenosocivo

pre 3 godine

@gradjanin opasnih namera
Slazem se! U potpunosti. I konacno nesto razumno da cujes od strane EU glavesina. Samo nebulozne stvari slusamo godinu dana.

zzz

pre 3 godine

Srbija je jedna od retkih gde se masovno primaju vakcine. EU članice nemaju to, al mora i njihov narod da putuje. Ni sam nisam pobornik vakcine protiv korone, al ko hoće, što da ne. Al isto ovo volim da čujem i od onih koji su oštri pobornici vakcine. Ne vidim problem da neko trenutno ne želi da se vakciniše jer ne postoje visokoprocentni dokazi da je vakcina delotvorna na duži period. Izrael nije dokaz da odmah kažem jer primaju jedan tip vakcine i takođe je u testu. Može to da bude i na mesec dana i na seda meseci delotvorno. Više od toga teško, i zato ne smeju da ikoga uslovljaju sa vakcinom. Dakle, iz izjave se vidi da su primaoci vakcine tehnički rečeno, "zamorci" i sa rizikom izvesnim, manjim ili većim, se primaju vakcine. Pričamo samo o suzbijanju pandemije, ne pričamo i o dalekosežnim nuspojavama. Pa da više ne pametujemo, ko hoće neka izvoli, ko neće neka plati PCR i ne bude maltretiran svakodnevno. Ako si vakcinisan, nevakcinisan ti ne može ništa, a zdravstvo plaćamo godinama pa neka daju visoke plate zdravstvenim radnicima (mislim na lekare, ne na šalterske službenike) i pojačaju kapacitete. Sve može, al mora da se ulaže tamo gde se i plaćalo a ne u tuđi džep. I na kraju krajeva, virus mora da prođe kroz sve, to da svima bude jasno.
(Vuk, 19. april 2021 19:43)

Pa da krenemo redom:
Srbija nije jedna od retkih zemalja gde se primenjuje masovna vakcinacija vec je jedna od mnogih zemalja. Osim ukoliko sve smatrate da su SAD, UK, sve bogate zemlje bliskog istoka i sve Evropake drzave mali broj zemalja, onda ste u pravu.
Za sada znamo da je vakcina sigurno delotvorna minimum sedam meseci. Iz dokaza koje posedujemo, a to je da je opadanje kolicine antitela posle tih 7 meseci i dalje veoma malo, mozemo predpostaviti da ce imunitet trajati daleko duze od predvidjenih godinu dana. Da li ce biti 2,3 ili 5 godina to cemo saznati kada dodjemo do tih datuma i proverimo antitela (naravno ovde se radi o proverenim vakcinama, izuzimam kinesku u potpunosti).
Ukoliko si vakcinisan, nevalcinisani izmedju sebe sire virus, virus mutira i onda moze dodji do zarazavanja i nevakcinisanih. Tako da to da nam vi antivaxeri ne mozete nista na papiru zvuci lepo, ali objasnio sam kako i zasto ste opasni.
I za kraj ne virus ne mora da prodje kroz sve. Kao sto ni spanska groznica nije prosla kroz sve, kao sto ni grip ne prodje kroz sve, kao sto nismo svi imali deciju paralizu, zauske, male boginje. Dakle vakcinama se moze potpuno eliminisati virus iz populacije.

J.

pre 3 godine

"Rusija koja proizvodi vakcinu nema ni 7% vakcinisanih! Dosta je bilo!"
(kruf, 
Nemaju proizvodnih kapaciteta, proizvode u inostranstvu, u ovom političkom trenutku im je važnije da izvezu.

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Aleksander the great

A da ipak procitaš još jednom šta su stvarno izjavili jer nisu izjavili to što si ti napisao.
Mislim, malo je smešno kada neko ko ne može da razume napisano druge naziva budalama. ;)

Predrag

pre 3 godine

Од 23 Маја да би ушли у Израел треба вам тест пре да уђете у авион, други тест кад слетите и на крају вам узме крв са прста. Ако тест крви покаже да сте вакцинисани или да сте прележали корону - онда можете ући у Израел. Ако сте здрави, нисте вакцинисани, нисте прележали корону и имате два негативна теста - идете одмах кући...

milan

pre 3 godine

Istina je da vakcinacija nije 100% garant za sprecavanje zarazavanja i sirenja virusa ali je odlicna mera za podsticaj vakcinacije. Kako god bilo i koliko god da vakcina nije 100% efikasna, tek kad se bar polovina ljudske populacije vakcinise zaustavice se pandemija jer za vecinsko iskljucivo prirodno prokuzavanje mora proci jos nekoliko godina uz jos mnogo zrtava.

milan

pre 3 godine

Sa druge strane vakcine su dzabe jer ih pokusni zamorčići nista ne kostaju.
(Mirko Kojotovski, 19. april 2021 19:44)

Nije bas tako. Vakcine nisu dzabe vec itekako kostaju i placa ih drzava u kojoj zivis a zeli da te vakcinise jer zeli jaku ekonomiju sa sto vise para bez bolesnih i mera i sistem odbrane (u slucaju ratu su svi regruti) sa zdravom vojskom. Vakcinisanje je bezbednosni element svake drzave. Sa druge strane i politicarima sve to odgovara da bi proglasili uspeh a ne krah zdravstvenog i ekonomskog sistema. Sto mislis da Amerika ne daje nikome vakcine i sto se Izrael tako dobro vakcinise? Briga njih za narod. Njih briga za ekonomiju i bezbednost. Sve zemlje su prvo vakcinisale svoju redovnu vojsku ali znamo da u slucaju opsteg rata ta stajaca cini manjinu. Vrsi se opsta mobilizacija. I sta mislis kako bi ona izgledala sa nezasticenim i bolesnim ljudima? Sa druge strane iza svake jake vojske mora da stoji jaka ekonomija.

zdradnik

pre 3 godine

(flex, 19. april 2021 22:41)

Znam ljude koji su je prelezali u decembru pa je sada opet dobili i to sa tezim simptomima, meki su i preminuli posle druge infekcije.

kraja

pre 3 godine

...nista bolje se nije moglo ocekivati od who-a, koji je podlozan politici, farmaceutskim kucama i tokovima novca uopste...
...da je who reagovao na vreme i proglasio pandemiju, ni deseti deo ovog haosa se ne bi dogodio...
...kao i 2009. cekali su da se virus rasiri u svaki kutak lanete, nisu primenjivali elementarne epidemioloske savete, trucali su i nagadjali, a onda, kad je sve krenulo nizbrdo, setili su se da imaju pravo da proglase pandemiju...
...nije kina ta koju je trebalo ispitivati vec rukovodstvo svetske zdravstvene organizacije...
...u kini se jeste pojavio virus, ali ga je who odnegovao i pustio u pohode...
...i da, od vakcine nema dopunskih para, od pcr-ova i brzih testova ima...
...i jos nesto, vec po komentarima se vidi da antivakseri likuju, jer je ova nebulozna odluka who-a njima potvrda da su u pravu...
...pa, neka virus bude sa njima, da parafraziram darta vejdera...

VIKTOR

pre 3 godine

Kada je reč o vakcinama, valjalo bi imati u vidu i: evidentno da svi naši mediji obilato besplatno popularišu vakcine. Poštujući humano-zdravstvene razloge vakcina, treba imati u vidu i velike finansijske interese farmaceutskih kuća.
Predlažem: da mediji farmaceutskoj industriji naplaćuju svoje info-novinarske usluge kao
EPP-(reklame) a da se taj novac
koristi za kupovinu vakcina za potrebe naših pacijenata...
Naravno, o objektivnosti i istinitosti medija i profesionalnosti i odgovornosti novinara u skladu s Kodeksom u izveštavanju o pandemiji o tom - potom...

neko tamo

pre 3 godine

Svaka drzava ima pravo da trazi od turista sta misli da je najbezbednije po njene gradjane. Na nama je da li cemo to ispuniti ili necemo, da li cemo putovati ili necemo... Kako niko ne kuka kad mora da se vadi viza za neku drzavu?! Uvek ima alternativa.

I svako moze a i ne mora da se vakcinise, pa cak i da bira po njega "najbolju" vakcinu u Srbiji. Moze i svaki put da radi pcr test pri izlasku, pa opet kad se vraca kuci pri ulasku u drzavu,..da pokaze test antitela. Svi imamo izbor, ne znam cemu tolika dreka o vakcinama. Svi se toboz plase vakcina, antivakseri na sva usta vicu, a niko se ne plasi zagadjenja vazduha i onog paradajza u kojeg ubrizgaju "nesto zdravo" da sazri za 12 sati pa ga sutra kupis na tezgi od bake sa sela ili kupis jabuke lepe crvene tretirane 12 puta godisnje. Ali eto vazno da se zna da je vakcina protiv covid19 losa po zdravlje!

je suis

pre 3 godine

mogu da zahtevaju koliko hoce, nije njihova poslednja. eu je to potrebno, ne samo zbog "nas", nego da ne bi svako mogao da prelazi granice unutar eu bez kontrole.

J.

pre 3 godine

"Gde se u Evropi provodi masovna imunizacija?
El ti uopste zns sta je masovna imunizacija?..."
Cinik
U Nemačkoj 600-700.000 dnevno, u Italiji 350.000 dnevno, sa tebdencijom rasta...

pop

pre 3 godine

@ (aleksandar the great, 19. april 2021 19:24)

takođe su u ovo vreme prošle godine svašta pričali
da ne se ne prenosi ovako ili onako dok se nije proširilo celim svetom
szo je izgubila autoritet

Vac

pre 3 godine

A za to vreme Nemci ni 5 posto, Holandjani ni 5 posto, Francuzini 5 posto vakcinisanih. Narod je skeptican. O cemu vi to pricate?
(Marko, 20. april 2021 08:49)

Hajde prvo proveri te procente s kojima se razmećeš. Nemačka pre tri dana imala 19,1% vakcinisanih jednom dozom, 7% dve doze, a dnevno vakciniše 700000 ljudi, imali su zastoj u snabdevanju, sad već teče dobrim tempom.

Stojko

pre 3 godine

@flex
Druze, meni je stvarno zao sto se i ja nisam razboleo pa da budemo solidarni tako kako si ti solidaran sa ostalima, ali i ti mozes za 3 meseca da primis vakcinu.

Vuk

pre 3 godine

Ukoliko si vakcinisan, nevalcinisani izmedju sebe sire virus, virus mutira i onda moze dodji do zarazavanja i nevakcinisanih. Tako da to da nam vi antivaxeri ne mozete nista na papiru zvuci lepo, ali objasnio sam kako i zasto ste opasni.
I za kraj ne virus ne mora da prodje kroz sve. Kao sto ni spanska groznica nije prosla kroz sve, kao sto ni grip ne prodje kroz sve, kao sto nismo svi imali deciju paralizu, zauske, male boginje. Dakle vakcinama se moze potpuno eliminisati virus iz populacije.
(zzz, 19. april 2021 21:26)

Prvo uopšte nisam antivaxer. Meni je čak ta reč i smešna, kao da pričamo o političkim ili idealističkim organizacijama. To što si naveo su bolesti posledičnog karaktera osim gripa i španske groznice. Niko ne kaže da virus neće oslabiti i da vakcina ne štiti. Al kažem da ne želim da se pelcujem dva puta godišnje pri tome sa nečim o čemu nemam pojma. Odnosno ni mnogi lekari nemaju pojma već "veruju". Da je tako, prva bi se vojska SADa masovno vakcinisala, što nisam primetio pa nek me neko demantuje. Znaš li ti koliko košta jedan vojnik državu? To za mutaciju ti je takođe na papiru prijatelju. Pa jel ti misliš da je brzo išla vakcina cija i kad je bila španska groznica? Dakle hteo ili ne proći će kroz sve jer je to virus. Samo se negde neće razviti u bolest a negde će da napravi i smrt, zavisi od zdravlja domaćina odnosno imunosti. Ja jesam za vakcinu al ne sada i ne za one ispod 40 godina. Nije sigurna po reprodukciju i tačka!

C i n i k

pre 3 godine

"Gde se u Evropi provodi masovna imunizacija?
El ti uopste zns sta je masovna imunizacija?..."
Cinik
U Nemačkoj 600-700.000 dnevno, u Italiji 350.000 dnevno, sa tebdencijom rasta...
(J., 20. april 2021 09:22)


U DE 700.000 dnevno?!
U kojoj to DE?
Nzn ko te slagao ali to je u najmanju ruku, netacno.
DE ima 85 miliona ljudi, masovna imunizacija bi znacilo da su do sada vakcinu primili bar 40% stanovnika a postotak u DE vakcinisanih sa 1. dozom je jedva 6 %...a broj onih sto su revakcinisani je i manji,postoje nalozi sa mesecom kad se ocekuje tvoja vakcinacij, porodicni lekari sada zakazuju za novembar vakcinaciju koja se radi sa pretezno 2 vakcine, manje sa AZ a vise sa Pfizer i nma govora o masovnoj imunizaciji u DE.

@pustite vise komentar

pre 3 godine

;) eh, koliko takvih zdav ko dren umire i oboleva redovno.

Nije zdrav ko dren onaj ko stoji na nogama, ili je krupan, visok, ima misice.
Stanje jetre prvo odredjuje koliko si zdrav. Npr. vecina bildera koji izgledaju kao odvaljeni od brda su ozbiljno bolesni, ali to jos ne vide. Srce i pluca im ne mogu izneti ni 4 sprata u brzom hodu. Da ne idemo dalje na jetru.

;)

Gari

pre 3 godine

Moje telo,Moj izbor. Vakcinu ne zelim,sta je tu ne jasno?
(Slobodan Petrovic, 20. april 2021 09:54)

Onda sedi kući. Pametnom dosta.

pustite vise komentar

pre 3 godine

dabogda svi vi koji ste protiv vakcine dobili koronu...evo moja familija ima P1. Dragi Bože ne dao ni najvećem neprijatelju...pa bi vas što lupetate pitao bi li je primili....nikad u životu mi nije gore bilo...a nemam ni 40 godina...zdrav ko dren...sve bi ja vas poslao u bolnice na dobrovoljno primanje korone kad ste već face... sjećam se kad sam bio u osnovnoj samo dodjju na čas i lupe djeci vakcine...nit te ko šta pitao niti su roditelji smjeli pisnuti. Zamislite da je dozvoljeno debilima da odlučuju šta treba a šta ne kad dodje do nečega gdje ekspert trebaš biti. a većina ljudi ni srednju nije kako treba završila. i takvi treba da odlučuju o zdravlju....izvinjavam se za pravopis ali kad je temperatura 39.5 nisam baš u gori da pravilno napišem...

Paspalj

pre 3 godine

Podrzavam ovo. Hoces prava da se ne vakcinises i da te niko ne primorava, ok moze, ali tako i ljudi imaju prava da te ne zaposle, puste u zemlju, puste u restoran itd.

Nije ni dozvola za auto obavezna, pa nisam video da ljudi idu okolo i kukaju kako je diskriminacija zato sto im ne dopustaju da voze bez nje.

Anti-vaxerski pokret je najveca prevara u cilju profita nad lakovernim ljudima preko wellnessa, natural, detoxa i slicnih floskula, pa da im se posle prodaju lekovi i sve sto ide sa njima. Vakcina je najvece i najjeftinije dostignuce medicine, pa se i farmaceutskim kompanijama vise isplati da se ljudi ne vakcinisu.

wer

pre 3 godine

mora!
dajte vise vec jednom da se povuce jasna linija,
ovo je normalna ekipa,
ovo su zatucani kromanjoci

neka se lece molitvom, sircetom i belim lukom,
ali u svoja 4 zida

građanin opasnih namera

pre 3 godine

ovi vakcinisani ce na kraju ispasti zamorčići i kolateralna šteta.. potpisujem, da za dva do tri meseca vakcine niko nece pominjati!

Voja

pre 3 godine

Interesantni su mi ovi anti-vakcinasi a ne znaju da su primili kojekakve vakcine posle rodjenja zahvaljujuci njima niste poumirali od velikih biginja, malih boginja, zauski, tuberkoloze, rubeole. Najvise mi se svidjaju komentari poput, "vakcinisanih zamorcica i pokusnih kunica" koliko pokazuje necije znanje. Obicno ovakvi ljudi se bave samo fudbalom ili poslovno voze auto ili kamion jer to im je najveci "naucni domet", jer samo to i znaju da vicu uaaa i da pritisnu pedalicu za gas. Nazalost, takvih je najvise u nasoj zemlji, preko 60%. Naravno, pametnih ljudi sa glavom koja razmislja je uvek najmanje.

zzz

pre 3 godine

Srbija je jedna od retkih gde se masovno primaju vakcine. EU članice nemaju to, al mora i njihov narod da putuje. Ni sam nisam pobornik vakcine protiv korone, al ko hoće, što da ne. Al isto ovo volim da čujem i od onih koji su oštri pobornici vakcine. Ne vidim problem da neko trenutno ne želi da se vakciniše jer ne postoje visokoprocentni dokazi da je vakcina delotvorna na duži period. Izrael nije dokaz da odmah kažem jer primaju jedan tip vakcine i takođe je u testu. Može to da bude i na mesec dana i na seda meseci delotvorno. Više od toga teško, i zato ne smeju da ikoga uslovljaju sa vakcinom. Dakle, iz izjave se vidi da su primaoci vakcine tehnički rečeno, "zamorci" i sa rizikom izvesnim, manjim ili većim, se primaju vakcine. Pričamo samo o suzbijanju pandemije, ne pričamo i o dalekosežnim nuspojavama. Pa da više ne pametujemo, ko hoće neka izvoli, ko neće neka plati PCR i ne bude maltretiran svakodnevno. Ako si vakcinisan, nevakcinisan ti ne može ništa, a zdravstvo plaćamo godinama pa neka daju visoke plate zdravstvenim radnicima (mislim na lekare, ne na šalterske službenike) i pojačaju kapacitete. Sve može, al mora da se ulaže tamo gde se i plaćalo a ne u tuđi džep. I na kraju krajeva, virus mora da prođe kroz sve, to da svima bude jasno.
(Vuk, 19. april 2021 19:43)

Pa da krenemo redom:
Srbija nije jedna od retkih zemalja gde se primenjuje masovna vakcinacija vec je jedna od mnogih zemalja. Osim ukoliko sve smatrate da su SAD, UK, sve bogate zemlje bliskog istoka i sve Evropake drzave mali broj zemalja, onda ste u pravu.
Za sada znamo da je vakcina sigurno delotvorna minimum sedam meseci. Iz dokaza koje posedujemo, a to je da je opadanje kolicine antitela posle tih 7 meseci i dalje veoma malo, mozemo predpostaviti da ce imunitet trajati daleko duze od predvidjenih godinu dana. Da li ce biti 2,3 ili 5 godina to cemo saznati kada dodjemo do tih datuma i proverimo antitela (naravno ovde se radi o proverenim vakcinama, izuzimam kinesku u potpunosti).
Ukoliko si vakcinisan, nevalcinisani izmedju sebe sire virus, virus mutira i onda moze dodji do zarazavanja i nevakcinisanih. Tako da to da nam vi antivaxeri ne mozete nista na papiru zvuci lepo, ali objasnio sam kako i zasto ste opasni.
I za kraj ne virus ne mora da prodje kroz sve. Kao sto ni spanska groznica nije prosla kroz sve, kao sto ni grip ne prodje kroz sve, kao sto nismo svi imali deciju paralizu, zauske, male boginje. Dakle vakcinama se moze potpuno eliminisati virus iz populacije.

zdradnik

pre 3 godine

(flex, 19. april 2021 22:41)

Znam ljude koji su je prelezali u decembru pa je sada opet dobili i to sa tezim simptomima, meki su i preminuli posle druge infekcije.

Nastas

pre 3 godine

Oni koji su se vakcinisali se nadaju da ce se nevakcinisani razboleti i umreti, a oni koji nece da se vakcinisu cekaju da pomru od vakcine oni koji su se vakcinisali ! To je cinjenica. Ali, isto tako je cinjenica da nevakcinisani ne napadaju one vakcinisane a vakcinisani su cesto agresivni prema nevakcinisanim, kao, oni ih ugrozavaju i ako bi trebalo da su “zasticeni” primljenim vakcinama. Ja mislim da vakcinisani u dubini duse ipak shvataju da su klekli pod propagandom i napravili glupost, pa im je krivo na one nevakcinisane i nazivaju ih antivakserima i slicno.

milan

pre 3 godine

Istina je da vakcinacija nije 100% garant za sprecavanje zarazavanja i sirenja virusa ali je odlicna mera za podsticaj vakcinacije. Kako god bilo i koliko god da vakcina nije 100% efikasna, tek kad se bar polovina ljudske populacije vakcinise zaustavice se pandemija jer za vecinsko iskljucivo prirodno prokuzavanje mora proci jos nekoliko godina uz jos mnogo zrtava.

milan

pre 3 godine

Sa druge strane vakcine su dzabe jer ih pokusni zamorčići nista ne kostaju.
(Mirko Kojotovski, 19. april 2021 19:44)

Nije bas tako. Vakcine nisu dzabe vec itekako kostaju i placa ih drzava u kojoj zivis a zeli da te vakcinise jer zeli jaku ekonomiju sa sto vise para bez bolesnih i mera i sistem odbrane (u slucaju ratu su svi regruti) sa zdravom vojskom. Vakcinisanje je bezbednosni element svake drzave. Sa druge strane i politicarima sve to odgovara da bi proglasili uspeh a ne krah zdravstvenog i ekonomskog sistema. Sto mislis da Amerika ne daje nikome vakcine i sto se Izrael tako dobro vakcinise? Briga njih za narod. Njih briga za ekonomiju i bezbednost. Sve zemlje su prvo vakcinisale svoju redovnu vojsku ali znamo da u slucaju opsteg rata ta stajaca cini manjinu. Vrsi se opsta mobilizacija. I sta mislis kako bi ona izgledala sa nezasticenim i bolesnim ljudima? Sa druge strane iza svake jake vojske mora da stoji jaka ekonomija.

flex

pre 3 godine

dajte vise vec jednom da se povuce jasna linija,
ovo je normalna ekipa,
ovo su zatucani kromanjoci

neka se lece molitvom, sircetom i belim lukom,
ali u svoja 4 zida
(wer, 19. april 2021 20:57)

E pa ne mora!!!!!!!
A i ako mora necu ni da idem na putovanja, uvek postoji alternativa za sve.


Ja i cela moja porodica smo prelezali koronu, a ti idi i vakcinisi se u mozak ako zelis.

Ovde posla nisu cista i to je cinjenica!!!!

Zasto ja da se vakcinisem kad sam vec imao koronu ili bilo ko drugi koji je prelezao?????

Za 50 god cete se naci vi pametnjakovici i reci " moramo svi da se cipujemo u mozak jer sada ovako niko ne moze da pude silovatelj, nema ubica i ludaka jer nam cip regulise stvari po mozgu i cip je civilizacijska tekovina koja je spasila covecanstvo".
Idi brate cipuj se, vakcinisi se, radi sta hoces, pusti nas da zivimo jos uvek normalo koliko je to jos moguce ibda budemo skepticni za ono zasto smatramo da treba.

J.

pre 3 godine

"Rusija koja proizvodi vakcinu nema ni 7% vakcinisanih! Dosta je bilo!"
(kruf, 
Nemaju proizvodnih kapaciteta, proizvode u inostranstvu, u ovom političkom trenutku im je važnije da izvezu.

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Vakcine su za Dž a testovi od 20 do 70€.
Na to jos maske ,dezinfekcija , vitamini...
Farmaceuti su u zadnjih godinu dana napravili promet kao za sve godine sto postoje i vise od toga.Mislim zasto sta menjati!?
Sa druge strane vakcine su dzabe jer ih pokusni zamorčići nista ne kostaju.
Jos su ljudi u pitanju.
Gde ces bolje kuniće

kraja

pre 3 godine

...nista bolje se nije moglo ocekivati od who-a, koji je podlozan politici, farmaceutskim kucama i tokovima novca uopste...
...da je who reagovao na vreme i proglasio pandemiju, ni deseti deo ovog haosa se ne bi dogodio...
...kao i 2009. cekali su da se virus rasiri u svaki kutak lanete, nisu primenjivali elementarne epidemioloske savete, trucali su i nagadjali, a onda, kad je sve krenulo nizbrdo, setili su se da imaju pravo da proglase pandemiju...
...nije kina ta koju je trebalo ispitivati vec rukovodstvo svetske zdravstvene organizacije...
...u kini se jeste pojavio virus, ali ga je who odnegovao i pustio u pohode...
...i da, od vakcine nema dopunskih para, od pcr-ova i brzih testova ima...
...i jos nesto, vec po komentarima se vidi da antivakseri likuju, jer je ova nebulozna odluka who-a njima potvrda da su u pravu...
...pa, neka virus bude sa njima, da parafraziram darta vejdera...

par reci

pre 3 godine

Podrzavam ovo. Hoces prava da se ne vakcinises i da te niko ne primorava, ok moze, ali tako i ljudi imaju prava da te ne zaposle, puste u zemlju, puste u restoran itd.
Nije ni dozvola za auto obavezna, pa nisam video da ljudi idu okolo i kukaju kako je diskriminacija zato sto im ne dopustaju da voze bez nje.

Napises ovakve gluposti u cilju da ispadnes pametan,i na kraju,sta je pesnik hteo da kaze?
Kakve veze u zivotu ima dozvola za auto sa bilo cim?
Sta to pokusavas da objasnis,kome?
Valjda znas da postoji auto skola,upises,platis oko 800 evra,lekarski pregled obavezan, i zavrsis auto skolu.Na kraju ako si sve prosao,dobijes dozvolu.
Nije obavezna,niti nije potrebna svakom.Kome je potrebna,zna se.
Ono prvo sto si napisao to je uslovljavanje,primoravanje,diskriminacija,kako god.Ne mozes na silu nesto da nametnes nekom.To sto ti to podrzavas,tvoja stvar...

Majstor za margarite

pre 3 godine

Kako sad to kada je SZO samo instrument u rukama Bila Gejtsa koji hoće da nas čipuje i bez obavezne vakcine nigde nećeš moći da mrdneš?

Nisu valjda teorije zavere bile sve vreme pogrešne? :)

Vuk

pre 3 godine

Srbija je jedna od retkih gde se masovno primaju vakcine. EU članice nemaju to, al mora i njihov narod da putuje. Ni sam nisam pobornik vakcine protiv korone, al ko hoće, što da ne. Al isto ovo volim da čujem i od onih koji su oštri pobornici vakcine. Ne vidim problem da neko trenutno ne želi da se vakciniše jer ne postoje visokoprocentni dokazi da je vakcina delotvorna na duži period. Izrael nije dokaz da odmah kažem jer primaju jedan tip vakcine i takođe je u testu. Može to da bude i na mesec dana i na seda meseci delotvorno. Više od toga teško, i zato ne smeju da ikoga uslovljaju sa vakcinom. Dakle, iz izjave se vidi da su primaoci vakcine tehnički rečeno, "zamorci" i sa rizikom izvesnim, manjim ili većim, se primaju vakcine. Pričamo samo o suzbijanju pandemije, ne pričamo i o dalekosežnim nuspojavama. Pa da više ne pametujemo, ko hoće neka izvoli, ko neće neka plati PCR i ne bude maltretiran svakodnevno. Ako si vakcinisan, nevakcinisan ti ne može ništa, a zdravstvo plaćamo godinama pa neka daju visoke plate zdravstvenim radnicima (mislim na lekare, ne na šalterske službenike) i pojačaju kapacitete. Sve može, al mora da se ulaže tamo gde se i plaćalo a ne u tuđi džep. I na kraju krajeva, virus mora da prođe kroz sve, to da svima bude jasno.

flex

pre 3 godine

Ukoliko si vakcinisan, nevalcinisani izmedju sebe sire virus, virus mutira i onda moze dodji do zarazavanja i nevakcinisanih. Tako da to da nam vi antivaxeri ne mozete nista na papiru zvuci lepo, ali objasnio sam kako i zasto ste opasni.
I za kraj ne virus ne mora da prodje kroz sve. Kao sto ni spanska groznica nije prosla kroz sve, kao sto ni grip ne prodje kroz sve, kao sto nismo svi imali deciju paralizu, zauske, male boginje. Dakle vakcinama se moze potpuno eliminisati virus iz populacije.
(zzz, 19. april 2021 21:26)

A druze, mi sto smo evo upravo imali koronu, jesu li nasa antitela drugacija ( znaci imali smo zivi virus ) u odnosu na antitela kada primimo vakcinu ( koja su uzgred opet nasa antitela)????
Koliko sam primetio niko ne uzima to u obzir, ja koji sam vec imao koronu opet bi trebao da primim vakcinu, tako se promovise? Znaci ovde se jednostavno ni ne uzima u obzir ili u racunanje ljudi koji su vec imali koronu. Ocigledno je svima bitno samo da smo vakcinisani......posle se cude sto postoje anti vakseri ( uzgred nisu svi antivakseri jer su protiv vakcine nego smo i protiv "vakcinisanja" direktno u mali mozak)

Predrag

pre 3 godine

Од 23 Маја да би ушли у Израел треба вам тест пре да уђете у авион, други тест кад слетите и на крају вам узме крв са прста. Ако тест крви покаже да сте вакцинисани или да сте прележали корону - онда можете ући у Израел. Ако сте здрави, нисте вакцинисани, нисте прележали корону и имате два негативна теста - идете одмах кући...

je suis

pre 3 godine

mogu da zahtevaju koliko hoce, nije njihova poslednja. eu je to potrebno, ne samo zbog "nas", nego da ne bi svako mogao da prelazi granice unutar eu bez kontrole.

C i n i k

pre 3 godine

Pa da krenemo redom:
Srbija nije jedna od retkih zemalja gde se primenjuje masovna vakcinacija vec je jedna od mnogih zemalja. Osim ukoliko sve smatrate da su SAD, UK, sve bogate zemlje bliskog istoka i sve Evropake drzave mali broj zemalja, onda ste u pravu.
Za sada znamo da je vakcina sigurno delotvorna minimum sedam meseci.
(zzz, 19. april 2021 21:26)


Gde se u Evropi provodi masovna imunizacija?
El ti uopste zns sta je masovna imunizacija?
Daklem covek je lepo napisao al eto uvek se nadje nko "pametan" da "objasni" nesto a blage veze nma ni sa cim.
Daklem sem GB i delom HUN masovna imunizacija u Evropi ne postoji.
Nma ni je u DE ni u FR ni u ESP ni u IT a jos manje u AU..
I onda tih 7 meseci?
Ja nisam antivakser ali odakle ti podatak o 7 meseci?
Pa vakcine se daju od kraja novembra, dakle nma fizickih uslova da znamo koliko traje zastita.

neko tamo

pre 3 godine

Svaka drzava ima pravo da trazi od turista sta misli da je najbezbednije po njene gradjane. Na nama je da li cemo to ispuniti ili necemo, da li cemo putovati ili necemo... Kako niko ne kuka kad mora da se vadi viza za neku drzavu?! Uvek ima alternativa.

I svako moze a i ne mora da se vakcinise, pa cak i da bira po njega "najbolju" vakcinu u Srbiji. Moze i svaki put da radi pcr test pri izlasku, pa opet kad se vraca kuci pri ulasku u drzavu,..da pokaze test antitela. Svi imamo izbor, ne znam cemu tolika dreka o vakcinama. Svi se toboz plase vakcina, antivakseri na sva usta vicu, a niko se ne plasi zagadjenja vazduha i onog paradajza u kojeg ubrizgaju "nesto zdravo" da sazri za 12 sati pa ga sutra kupis na tezgi od bake sa sela ili kupis jabuke lepe crvene tretirane 12 puta godisnje. Ali eto vazno da se zna da je vakcina protiv covid19 losa po zdravlje!

bravo

pre 3 godine

Pametnom sve ovde lepo i jednostavno razumljivo pise! Ko nece ili nemoze da razume,njegov problem! Svatko ima pravo na svoje misljenje i na svoje postupke.

VIKTOR

pre 3 godine

Kada je reč o vakcinama, valjalo bi imati u vidu i: evidentno da svi naši mediji obilato besplatno popularišu vakcine. Poštujući humano-zdravstvene razloge vakcina, treba imati u vidu i velike finansijske interese farmaceutskih kuća.
Predlažem: da mediji farmaceutskoj industriji naplaćuju svoje info-novinarske usluge kao
EPP-(reklame) a da se taj novac
koristi za kupovinu vakcina za potrebe naših pacijenata...
Naravno, o objektivnosti i istinitosti medija i profesionalnosti i odgovornosti novinara u skladu s Kodeksom u izveštavanju o pandemiji o tom - potom...

#crvenosocivo

pre 3 godine

@gradjanin opasnih namera
Slazem se! U potpunosti. I konacno nesto razumno da cujes od strane EU glavesina. Samo nebulozne stvari slusamo godinu dana.

J.

pre 3 godine

"Gde se u Evropi provodi masovna imunizacija?
El ti uopste zns sta je masovna imunizacija?..."
Cinik
U Nemačkoj 600-700.000 dnevno, u Italiji 350.000 dnevno, sa tebdencijom rasta...

Majstor za margarite

pre 3 godine

@Aleksander the great

A da ipak procitaš još jednom šta su stvarno izjavili jer nisu izjavili to što si ti napisao.
Mislim, malo je smešno kada neko ko ne može da razume napisano druge naziva budalama. ;)

Gari

pre 3 godine

Moje telo,Moj izbor. Vakcinu ne zelim,sta je tu ne jasno?
(Slobodan Petrovic, 20. april 2021 09:54)

Onda sedi kući. Pametnom dosta.

pop

pre 3 godine

@ (aleksandar the great, 19. april 2021 19:24)

takođe su u ovo vreme prošle godine svašta pričali
da ne se ne prenosi ovako ili onako dok se nije proširilo celim svetom
szo je izgubila autoritet

Stojko

pre 3 godine

@flex
Druze, meni je stvarno zao sto se i ja nisam razboleo pa da budemo solidarni tako kako si ti solidaran sa ostalima, ali i ti mozes za 3 meseca da primis vakcinu.

Vac

pre 3 godine

A za to vreme Nemci ni 5 posto, Holandjani ni 5 posto, Francuzini 5 posto vakcinisanih. Narod je skeptican. O cemu vi to pricate?
(Marko, 20. april 2021 08:49)

Hajde prvo proveri te procente s kojima se razmećeš. Nemačka pre tri dana imala 19,1% vakcinisanih jednom dozom, 7% dve doze, a dnevno vakciniše 700000 ljudi, imali su zastoj u snabdevanju, sad već teče dobrim tempom.

@pustite vise komentar

pre 3 godine

;) eh, koliko takvih zdav ko dren umire i oboleva redovno.

Nije zdrav ko dren onaj ko stoji na nogama, ili je krupan, visok, ima misice.
Stanje jetre prvo odredjuje koliko si zdrav. Npr. vecina bildera koji izgledaju kao odvaljeni od brda su ozbiljno bolesni, ali to jos ne vide. Srce i pluca im ne mogu izneti ni 4 sprata u brzom hodu. Da ne idemo dalje na jetru.

;)

C i n i k

pre 3 godine

"Gde se u Evropi provodi masovna imunizacija?
El ti uopste zns sta je masovna imunizacija?..."
Cinik
U Nemačkoj 600-700.000 dnevno, u Italiji 350.000 dnevno, sa tebdencijom rasta...
(J., 20. april 2021 09:22)


U DE 700.000 dnevno?!
U kojoj to DE?
Nzn ko te slagao ali to je u najmanju ruku, netacno.
DE ima 85 miliona ljudi, masovna imunizacija bi znacilo da su do sada vakcinu primili bar 40% stanovnika a postotak u DE vakcinisanih sa 1. dozom je jedva 6 %...a broj onih sto su revakcinisani je i manji,postoje nalozi sa mesecom kad se ocekuje tvoja vakcinacij, porodicni lekari sada zakazuju za novembar vakcinaciju koja se radi sa pretezno 2 vakcine, manje sa AZ a vise sa Pfizer i nma govora o masovnoj imunizaciji u DE.

Vuk

pre 3 godine

Ukoliko si vakcinisan, nevalcinisani izmedju sebe sire virus, virus mutira i onda moze dodji do zarazavanja i nevakcinisanih. Tako da to da nam vi antivaxeri ne mozete nista na papiru zvuci lepo, ali objasnio sam kako i zasto ste opasni.
I za kraj ne virus ne mora da prodje kroz sve. Kao sto ni spanska groznica nije prosla kroz sve, kao sto ni grip ne prodje kroz sve, kao sto nismo svi imali deciju paralizu, zauske, male boginje. Dakle vakcinama se moze potpuno eliminisati virus iz populacije.
(zzz, 19. april 2021 21:26)

Prvo uopšte nisam antivaxer. Meni je čak ta reč i smešna, kao da pričamo o političkim ili idealističkim organizacijama. To što si naveo su bolesti posledičnog karaktera osim gripa i španske groznice. Niko ne kaže da virus neće oslabiti i da vakcina ne štiti. Al kažem da ne želim da se pelcujem dva puta godišnje pri tome sa nečim o čemu nemam pojma. Odnosno ni mnogi lekari nemaju pojma već "veruju". Da je tako, prva bi se vojska SADa masovno vakcinisala, što nisam primetio pa nek me neko demantuje. Znaš li ti koliko košta jedan vojnik državu? To za mutaciju ti je takođe na papiru prijatelju. Pa jel ti misliš da je brzo išla vakcina cija i kad je bila španska groznica? Dakle hteo ili ne proći će kroz sve jer je to virus. Samo se negde neće razviti u bolest a negde će da napravi i smrt, zavisi od zdravlja domaćina odnosno imunosti. Ja jesam za vakcinu al ne sada i ne za one ispod 40 godina. Nije sigurna po reprodukciju i tačka!