Ponedeljak, 19.04.2021.

09:03

Grci testiraju svakoga: "Pustili su nas, a onda je počela komplikacija" VIDEO

Izvor: B92

Grci testiraju svakoga: "Pustili su nas, a onda je poèela komplikacija" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Alex

pre 2 godine

Mi Grci smo ponosni da smo deo Grcke koja ima najvecu Istoriju na svetu.
(Grk Makedonac iz vreme Alexandra velikog

Nemate. Došli ste u Evropu i sve pokrali od starosedelaca iz Vinčanske civilizacije a naših predaka. Bolje se ne hvali razočaraćeš se mnogo.

Putnik

pre 2 godine

Meni ovi Grci nisu baš jasni. Toliku frku imaju od turista a stopa zarazavanja u Grčkoj podjednaka onoj u Srbiji. Jedino ako idu logikom da se turisti dosta kreću i da mogu biti izvor zaraze...
(Andrej, 19. april 2021 10:31)

To o stopi zaražavanja je daleko od istine. Trenutno Grci imaju stopu novozaraćenih od 5-7%, dok smo se mi jedva spustili sa 30% na 20%. Naši rade 12 do15k testova dnevno, Grci rade između 50 i 70ktestova dnevno. Jedino gde su gori je stopa smrtnosti oko 3% i veoma visok broj na respiratoru (oko 842). Kod njih neko dok stigne do ozbiljnije udravstvene nege, već je ušao u kategoriju za respirator ili sahranu. Ali u suzbijanju zaražavanja su šampioni.

Za razliku od našeg divljaštva i slobode, oni ljudi preduzimaju ozbiljne mere za suzbijanje, koje i ozbiljno ugrožavaju lične slobode. Drugačije ne može. Sada će prisilno da testiraju sve zaposlene u državnom i privatnom sektoru, koji imaju interakciju sa drugim ljudima 1 x ndeljeno, a srednjoškolce i nastavnike 2 x nedeljno.

Pošto im vakcinacija ide malo sporije, preduzimaju sve drugo moguće da pripreme letnju sezonu kada će znatno oslabiti mere da im ne propadne još jedna sezona. Ali do leta će oni, ako treba i prisilno, vakcinisati turističke i ugostiteljske radnike kao i prodavce. Gledaju da štite svoje zdravstvo, koje je još gore od našeg i da maksimalno suzbiju zaraćavanje. Sva ograničenja važe i za Grke, nije to samo za turiste. Biće bolje na leto, to je sigurno.

ivan

pre 2 godine

@(Šta da se radi, 19. april 2021 20:56) Samo mastaj, komso. Isao ja jednom, vodio me cale. Zamisli, bio tako mali i i dalje se secam koliko mi se nije svidelo. Ziveo Egej, a i Jonsko je dobro.

kvaka

pre 2 godine

nebi išo dame maltretiraju pa daim dam još pare a neće to doživet odo ja u budvu na jaz i kraljičinu plažu brodić jedan evro ćao grci

Šta da se radi

pre 2 godine

(svasta, 19. april 2021 12:12) I ja brate, kao i prosle god. Ali niposto Kroacija, vonja Jadran i ima boju mocvare, znas onu skramu sto se nakupi? Bas uzas.

Nego, čujem da im je i grožđe izuzetno kiselo.

Dragan

pre 2 godine

Odo u albaniju tamo nema uslova nikakvije. U grcku mozdasledece godine al ako nebude uslovljavanja. Lazete narod za koronu. Korona ne postoji ja vam nevjerujem nista. I veliko je pitanje dok je kuga vladala dal je bila. Ili je isto izmisljena ko ova korona

neko iz mase

pre 2 godine

Pa šta je tu komplikacija ? Komplikacija je što iz EU u Srbiju ne možete ući bez PCR testa jer Srbija priznaje samo one potvrde o vakcinaciji koje je sama izdala (ne možete ući na potvrdu da ste vakcinisani u EU) U prevodu, morate se vakcinisati u Srbiji da bi mogli ući na potvrdu o vakcinaciji. Dok na ulasku u EU (Hrvatska) možete ući sa potvrdom iz SRB o preležanom kovidu ili sa potvrdom o vakcinaciji ili sa antigenskim testom (od ovlaštene laboratorije) Tako da je Srbija ta koja najviše maltretira putnike suludim ograničenjima i nenormalnom cenom PCR testa.

ivan

pre 2 godine

@(veteran, 19. april 2021 14:05) Cemu ovo sirenje laznih vesti? Moja majka, radi u prosveti, je dobila Fajzer u februaru. Ja, 30 godina, sam dobio sredinom aprila (prijavljen od prvog dana, dakle nacekao se, ali mlad i nemam prioritet). Moj ortak, 31 godinu, prijavio se koji dan posle moje prve doze i pozvali ga posle tri nedelje, prosle je primio prvu. Kad pogledas Tviter, gomila isto mladih ljudi dobila pozive za Fajzer u prethodnih mesec dana. Mi svi smo insistirali na Fajzera i budimo realno brzo ga dobili. Oni sto su obelezili jos neku vakcinu su pozvani za tu.

C i n i k

pre 2 godine

GR su radili svima brze testove ne samo SRB posto je bio samo 1 auto sa SRB tablicama a imajuci u vidu da je to i ranije najavljeno od strane GR onda nvdim nista sporno.
Kada otvore Evzoni u maju to ce biti vrv drugacije i nece svakog da testiraju ngo samo nasumicno..

Grk Makedonac iz vreme Alexandra velikog

pre 2 godine

@Nelson

U Juzna italiju zive vecinom Ljudi Grcko porekla i hoce da se ujedeni sa Majkom Grckom (Magna Grecie)
i polla Turci uglavmom na zapad Danasnje Turske, su upravo Islamizovani Grci (Gradani bivse Byzantie) ;)

Mi Grci smo ponosni da smo deo Grcke koja ima najvecu Istoriju na svetu.

veteran

pre 2 godine

To hvalisanje sa Fajzerom je vrlo degutantno. Ovde ga primaju samo i isključivo stranci i naši koji imaju debelu vezu. Ostala RAJA Sinofarm!

eugen

pre 2 godine

Grci su zapravo turci, koji bi voleli da su italijani.
HA HA!
(Nelson, 19. april 2021 13:10)

Turci su zapravo Azijati, koji bi voleli da budu Evropljani.

HA HA!

Zoran

pre 2 godine

Kada procitas vesti unazad par meseci, vrlo lako dodjes do tog zakljucka!
(Perhan, 19. april 2021 11:02)

Stvarno neverovatno, nalaziš se na delu koji se zove Putovanja, ovakve vestisu u delu koji se zove putovanja, i ljudi pišu samo o putovanju. Neverovatno.

Mara

pre 2 godine

Molim usrdno redakciju B92 da svakodnevno izvestava o uslovima ulaska u HR, CG, ALB., GR, BUG, TUR, EG po mogucstvu uzivo sa granicnih prelaza, jer Srbi stoje kao zapete puske, vec spakovanih kofera i napunjenih gepeka svime i svacime strepeci da li ce ove godine uopste moci na more i ako da, pod kakvim uslovima. Turisticku naciju, naciju turista, avanturista i hedonista Srbiju ubija ta neizvesnost, jer Srbin ne moze bez mora pa to ti je. Odvojice od usta, dici kredit ako treba samo da ode na more.
(;-)), 19. april 2021 11:57)

A sto to tebe tangira ako ti već nećeš ići na more? Da ne dižu kredite u tvoje ime možda? Vidiš, ima nas koji smo normalno letovali i prošle godine, a bogami planiramo i ove. Pazili na sebe, pazili na druge, posle se kod kuće zarazili, i šta sad? Proguglaj malo o letu 2020. i videćeš da su i Grčka i Turska skoro pa uobičajeno funkcionisale i da su verovao ti ili ne imale brdo turista. A vi samo gledajte Pink i slušajte po ceo dan kako da letujete u Srbiji po ceni od 50e dnevno za raspali sobičak na Zlatiboru, i mislite da nigde od letovanja nema ništa. Ako nećeš da letuješ, nemoj, Grčki turizam će preživeti i bez tebe, prestani da mračiš mene koja po svaku cenu hoću na 2 nedelje da se sklonim od ovog ludila. Ne idem tvojim parama. Sramota.

Shkot

pre 2 godine

Pa jel postoji trenutno zemlja na svetu u koji je teže ući od Grčke?
Obično svi traže negativan test ili potvrdu o vakcinaciji ili ako ste u tranzitu ne traže ništa od toga.
Već mesecima prolazim tranzitno do B.Palanke kroz Hrvatsku i nikad mi ništa nisu tražili a da ostajem duže dovoljna bi mi bila potvrda o vakcinaciji.
(3210, 19. april 2021 10:14)

Da. Danska i Norveška, gdje ne možete ući ako nemate valjani razlog. Turizam nije valjani razlog.
U Norveškoj svi, bez obzira da li ste Norvešanin, ili neko ko ima stalan boravak, koji su bili u inostranstvu duže od 24 časa, ili imate negativni test, moraju na karantenu 10 dana (poslije 7.dana može se izaći ako se testirate negativnim) u hotelu koji se plaća 500NOK po danu.
Samo da napomenem da pod normalnim okolnostima Danska ima prihode od oko 55 milijardi DKK (1€~7,50 DDK) od inostranih turista.
Tako rade normalne države koje misle na svoj narod. Otvaranje granica pod ovakvim okolnostima je prava ludost.

Admiral

pre 2 godine

Koliko su zivoti ogromne vecine Srba isprazni i siromasni... Tolike rasprave i prepucavanja zbog 7-10 dana paradajz turs letovanja po nekakvim Grckim studiima, pa to je tuzno...

Hanzo Hasashi

pre 2 godine

MileSumadinac@ Dzaba ti to govoris, nema ko da razume, nas mentalitet je los. Necemo u EU, a hocemo ista prava kao njihovi gradjani, kukamo kako nas svi mrze, a, mi, jadni, uvek neduzni, pljujemo po svima...

Hanzo Hasashi

pre 2 godine

Admiral@ Ne, tuzno je sto takvi kao ti, guraju nos u tudj zivot i novcanike. Otkud ti pravo da nekoga nazivas "paradajz turistom", sta je u pitanju, neispunjen zivot, snovi, cista zloba? Je l' ti placas tim ljudima odmor?

Mix

pre 2 godine

@(Mix, 19. april 2021 11:03) Vakcine primas da bi zastitio druge i sebe, ne da bi putovao. A vidim da ih vi u Kroaciji nesto nemate. I mi imamo vise Fajzera na 100 stanovnika od vas, a da ne pricamo o drugim.
(ivan, 19. april 2021 12:26)

Ako si mislio na mene ja sam iz Nisa,a Nis je valjda jos uvek u Srbiji,ne znam kojom si metodom provalio da sam iz Kroacije?Inace,pored toga sto stitis sebe i druge, trebalo bi da ti bude omoguceno i da putujes,tako sto si primio vakcinu i bezbedan si za sebe i druge.

Toni

pre 2 godine

@Toni...ja sam naveo koja je poenta putovanja tamo...sve da se i jedan covek leci tamo...poenta je da on ide da se leci..a ne da se brcka u moru..da li razumes?
(Natocimo sampanj pice!, 19. april 2021 12:35)

Ne, i dalje mi nije jasno. Onaj koji putuje iz tih razloga neće guslati u automobilu uz rizik da bude zaustavljen na granici ili vraćen, makar se to ne bi desilo članu moje porodice. Platio bih avion pa da ne bih posle imao za hleb. Da li sad ti razumiješ o čemu pričam?

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

Koliko su zivoti ogromne vecine Srba isprazni i siromasni... Tolike rasprave i prepucavanja zbog 7-10 dana paradajz turs letovanja po nekakvim Grckim studiima, pa to je tuzno...
(Admiral, 19. april 2021 13:29)

Obično ljudi koji ovako pričaju, vode baš takav isprazan život.

ivan

pre 2 godine

@(Mix, 19. april 2021 11:03) Vakcine primas da bi zastitio druge i sebe, ne da bi putovao. A vidim da ih vi u Kroaciji nesto nemate. I mi imamo vise Fajzera na 100 stanovnika od vas, a da ne pricamo o drugim.

VJ

pre 2 godine

@Komša
Sve je to ok u normalnim uslovima, ali sada dok i dalje vlada pandemija, zar je toliko teško da se razumeju i prihvate mere?
Kome odgovaraju, otićiće, kome ne odgovaraju neće otići.

Toni

pre 2 godine

@Igor...poenta odlaska u Grcku nije samo osoljavanje...ima nas koji imamo porodice i rodbinu dole...ljudi imaju nekretnine...neki su bolesni idu na lecenje..itd..mislim da je ovo dovoljno.
(Natocimo sampanj pice!, 19. april 2021 10:58)

Evo opet starih i bolesnih. Mogu da zamislim koji procenat onih koji idu u Grčku na liječenje, pa još cepaju autom do tamo.

Remy

pre 2 godine

koliko glupi ljudiii,citam vec danima ljudi nose paradajz i pastete,paradajz turistii..aaa oni se zovu paradajz turisti ZATO STO NOSE SVE SEM PARADAJZA!!! jel smo naucilii??

Komša

pre 2 godine

Komša, 19. april 2021 10:28)

I ja volim da cirkulisem. Grcka je idealna za to.
Otkako imam malu decu, dovoljna mi i jedna plaza na Tasosu.
Dakle, meni odgovara.

Drugo. Dobro je da nas i primaju. Dve godine traje antigrcka histerija u nasim medijima, a sve u korist Albanije i Turske?!

Ovakvi kakvi smo, nismo ni za tu jednu plazu.
(ime, 19. april 2021 10:52) 

Naravno,zato i napisah - sto ljudi sto ćudi.
Isti čovek (a naročito porodica) pod drugim okolnostima može da se odluči za različite načine letovanja i kada nema ove pandemije.
Ima ljudi koji to ne kapiraju,optereceni su i namecu ljudima neke modele ponašanja ,pokusavaju da istaknu neku svoju "izuzetnost" jer su bili negde ili su potrosili toliko ili su letovali na takav i takav način.Ono - imam novi Ajfon ,uspeo sam u životu
Neka se odmara ko kako hoce i može.
To što se neko hejtom bori za tržište je nesto sto se dogadja svake godine - vec je postalo folklor.
Sad - ko zbog par komentara oluči da letuje u Grčkoj,Albaniji ili Turskoj stvarno olako donosi odluke...ako takvih ima uopste.
Mislim da odluke donosimo ipak ma osnovu svog iskustva ili iskustava ljudi u čiji sud verujemo - intermet je mesto gde (pored ubijanja vremena) možeš eventualno da blize upoznas mesto gde planiras da odes ,stvoris neku "skicu" putovanja itd...
Odluku ipak donosis sam.

Moje opredeljenje je Grčka. Vreme, duzina i nacin odmaranja nisu "uklesani u kamenu" .
Nadam se ove godine a ako ne - sledece duze..

Past tense

pre 2 godine

Zato što u datom trenutku ne rade sve kako nama odgovara. Pa braćo moja nismo mi sami na ovoj planeti. Moramo živeti u suzivotu sa drugima.
(MileSumadinac, 19. april 2021 12:31)
@
Ziveti moramo, letovati ne moramo gde nam ne odgovara. Kao da ceo svet letuje u GR i CG a samo mi necemo. Sta je lose u tome ako drzavljani Srbije pozele da letuju u nekim drugim zemljama. Turizam je komercijalna delatnost a putnici imaju puno pravo da idu gde im je najprijatnije. Nismo obavezni da letujemo iskljucivo u susednim drzavama i tolerisemo svaki njihov zahtev. Imaju i nasi ljudi pravo na izbor.

Darko

pre 2 godine

"Da odem u Grčku... makar na pet dana... paradajz k'o lubenica, lubenica k'o kuća, a kuća bela, na suncu, a sunce toplo, vruć vetar, ljudi blagi... i svi igraju...

Ja idem!!!

Karakondžula

pre 2 godine

... nije vredno truda, živaca i samog trošenja vremena života svoga na ponižavanje .... necu da idem tamo gde mi ne priznaju papire koje su obećali da će priznavati... lažovi i muljatori, oduvek bili...

ime

pre 2 godine

Da. Nas najveci problem je kako otici na more.

Niko se nije potresao zbog Krajine, Dalmacije, Slavinije, Bosne, Makedonije... a sad tobize diraju u savest onih koji hoce na letovanje.

Tragikomican narod.

Zajedljiv. Ljubomoran. Pakostan. Zloban. Siromasan.

ivan

pre 2 godine

@(svasta, 19. april 2021 12:12) I ja brate, kao i prosle god. Ali niposto Kroacija, vonja Jadran i ima boju mocvare, znas onu skramu sto se nakupi? Bas uzas. Ove godine region Mesinije na jugu Peloponeza i Serifos i Kitnos na Egeju. A siguran sam da ce i David, po komentarima ovde mi deluje da je dobro momce. Uzdravlje!

MileSumadinac

pre 2 godine

Čitam ove komentare i ne mogu da verujem. Kako smo mi loš narod. Idemo redom, prvo nam nije valjala HR pa smo njih pljuvali, posle toga CG pa smo i njih čerečili i pljuvali. Posle toga je došla na red GR pa i njih razapeli na krst. E sad su nam dobri Al i TR a dokle ne znam. Mislite malo o tome. A zašto su nam jedni dobri a drugi nisu. Zato što u datom trenutku ne rade sve kako nama odgovara. Pa braćo moja nismo mi sami na ovoj planeti. Moramo živeti u suzivotu sa drugima.

Natocimo sampanj pice!

pre 2 godine

@Toni...ja sam naveo koja je poenta putovanja tamo...sve da se i jedan covek leci tamo...poenta je da on ide da se leci..a ne da se brcka u moru..da li razumes?

ls

pre 2 godine

znaci potvrda o vakcinaciji nije validan ausvajs?
(maka, 19. april 2021 11:23)

Nije, zato sto vakcinisani mogu da prenesu virus, a mogu i da sami obole od njega (kao imaju laksu klinicku sliku, al malo sutra), tako da ste se dzabe vakcinisali zbog mora.

Test ioli paradajz, pitanje je sad?

pre 2 godine

Dobro je da Grci bar ove brze testove ne naplacuju (u Nemackoj 5 EUR komad u super marketu) inace bi Srbi morali 2-3 kg paradajza manje da ponesu ne bi li imali za test.

;-))

pre 2 godine

Molim usrdno redakciju B92 da svakodnevno izvestava o uslovima ulaska u HR, CG, ALB., GR, BUG, TUR, EG po mogucstvu uzivo sa granicnih prelaza, jer Srbi stoje kao zapete puske, vec spakovanih kofera i napunjenih gepeka svime i svacime strepeci da li ce ove godine uopste moci na more i ako da, pod kakvim uslovima. Turisticku naciju, naciju turista, avanturista i hedonista Srbiju ubija ta neizvesnost, jer Srbin ne moze bez mora pa to ti je. Odvojice od usta, dici kredit ako treba samo da ode na more.

Perhan

pre 2 godine

Izgleda da su za Srbe najveci problemi na svetu - ako ne mogu da piju kafu u kaficu i ako ne mogu u Grcku!!
Kada procitas vesti unazad par meseci, vrlo lako dodjes do tog zakljucka!

DEX

pre 2 godine

Grci da uvedu na granici olimpijsku normu za trcanje na 100m kao uslov za ulaz, opet bi bilo budala iz Srbije koje bi otltisle tamo. Pre 15 godina sam bio budala što sam čekao redove za vizu. Kad su ukinuli vize redovno sam ih posećivao svake godine do prošle ali uz ovakve uslove, čim pročitam da je dozvoljen ulaz samo preko Bugarske dalje me ne interesuje.

Nebojsa

pre 2 godine

Pa mislim da ovo uopste nije relevantno, jer je i sam novinar rekao da se desilo 1,5 sat pre stupanja na snagu novih mera. Aman zaman, pa zar nije mogao sacekati jos tih 90 minuta pa da nam zaista da informaciju iz prve ruke?

mario

pre 3 godine

Mi barem imamo vakcine.
(Igor, 19. april 2021 10:18)
To je ok, ali ti eto ništa ne znači jer morate preko Bugarske u Grčku dakle samo preko EU ništa preko Makedonije.

Petar

pre 3 godine

Znači moram ponovo da ranije uplatim smeštaj iako ne znam da li ću ući u Grčku!?
Mislio sam da uđem, ako u uđem, pa da onda nađem smeštaj, ovako je problem. Šta će biti sa mojim parama ako me ne puste?

Simon

pre 3 godine

Grci su bili ljubazni i pustili vas u pola sedam, nisu čekali osam, a onda su krenule komplikacije pa ste sačekali brzi test i u osam prešli granicu? Ali tada je počelo nevreme pa ste izgubili 4G signal?! Čekajte, ko je ovde lud, kakve komplikacije i o čemu ovaj čovek priča?

Natocimo sampanj pice!

pre 2 godine

@Igor...poenta odlaska u Grcku nije samo osoljavanje...ima nas koji imamo porodice i rodbinu dole...ljudi imaju nekretnine...neki su bolesni idu na lecenje..itd..mislim da je ovo dovoljno.

Komša

pre 3 godine

Au, bate, kakva komplikacija... idem odmah da odjavim ovosezonski aranzman.

Moje iskustvo od prosle godine, jul: bugarsku granicu za 15 min, grcku za 15.

U povratku: jedino zardrzavanje je na bugarsko-srpskoj granici, i to od nasih sluzbi. 40аk min.

Ne verujte svemu sto procitate.
(ime, 19. april 2021 09:34) 

Nije problem ni komplikacija na granici ,testiranje ali ne letuju svi na isti način.
Broj apartmana i tačno mesto gde cu biti?
Pa ja i idem u Grčku (najbitniji razlog) tako da posle nekih 7 dana ni sam ne znam gde cu biti.
Nikada nisam prešao na samom letovanju ispod 700-800 km (bude mnogo vise).
Kapiram da ima ljudi koji odu u jedno mesto i 10 dana zive u ritmu plaza - apartman (sto ljudi sto cudi) i njima ovo mozda ne predstavlja problem.
Oni koji vole aktivniji odmor,zujanje okolo bas i nece biti odusevljeni.
Sta ako si naveo jedno mesto ,jedan apartman a posle 7 dana si otisao 50 km na jug da tamo provedes jos 5 do 7 dana? Recimo.I šta ako te tamo zaustave i pitaju - sta tu radiš?
Inače sve zavisi od epidemiološke situacije tamo - ako ,ne daj Boze budu Grci u maleru pa im odrede mere onda postoji dodatni problem - pored severnokorejskog nadzora turista još i mere.
I sve to vakcinisan da izdrzis - mazohizam.Bar ja tako vidim.
Prosle godine otkazao početkom maja ,riknuo 75 evrica ,sad necu ni da kaparisem - ako moze "na bum" moze ako ne ,Boze moj - nece Grčka da pobegne u Australiju.

DundD

pre 3 godine

Albanija brate, Durs, ljubazni ljudi, (iako mi imamo predrasude) opustencija, more lepo, ne mora da se vozi do iznemoglosti, da prelaze 50 granica.

Boris

pre 3 godine

Cena brzog testa? I to nas pomalo interesuje
(Ja, 19. april 2021 09:44)
@Ja
Besplatan je i sprovodi ga Grcka o svome trosku verovatno da imaju koliko toliko kontrolu i uvid o broju zarazenih koji bi da udju u zemlju, statistika.
Inace neko rece da iz EU zemalja moze slobodno u Grcku sto nije istina, ista je procedura i za njih.
Definitivno nije vreme putovanja, suvise je sve veliki rizik, zdravstveni, rizik da ce Vam propasti novac jer se u jednom danu menjaju odluke o zatvaranju i otvaranju granica, rizik da dodjete na jednu granicu a oni kazu ova zatvorena odite na onu drugu koja je 400 km dalje i Vi sa decom na tu a tamo 25 km kolona na 40c. Pod ovim uslovima ovo je samo za avanturiste, kampere i one bez puno mozga.
Sezone definitivno nece biti u pravom smislu.

drvobradi

pre 2 godine

Nekada se pitam da li ljudi ikada citaju tekstove, da li razmisljaju o kontekstu ili jednostavno samo reaguju. Otisao je reporter da predje granicu i izvesti kakvo je stanje na terenu. Sigurno se manje od 20 ljudi zaputilo do Grcke danas, ukljucujuci i ovu ekipu. Inace, ne govorimo o nemackoj vec o grckoj organizaciji posla. Da li iko normalan ocekuje od Grka, Italijana, Spanaca da prvi dan sve radi kao sto je receno?
Isto tako, ako je potrebno da unesete gde cete biti za vreme boravka u Grckoj (ipak je pandemija), sta mislite da li ce vam dati da trazite smestaj po dolasku? BTW, prijava boravka je obavezna za svakoga ko boravi duze od 7 dana u skoro svakoj zemlji.

Andrej

pre 3 godine

Meni ovi Grci nisu baš jasni. Toliku frku imaju od turista a stopa zarazavanja u Grčkoj podjednaka onoj u Srbiji. Jedino ako idu logikom da se turisti dosta kreću i da mogu biti izvor zaraze...
A znao sam da ti nece biti kao što se zvanično puše, setite se prošle godine i sta se dešavalo... Pametnome dosta

3210

pre 3 godine

Znači imaš i potvrdu o vakcinaciji i PCR test i to opet nije dovoljno nego te još i Grci testiraju.

Pa jel postoji trenutno zemlja na svetu u koji je teže ući od Grčke?
Obično svi traže negativan test ili potvrdu o vakcinaciji ili ako ste u tranzitu ne traže ništa od toga.
Već mesecima prolazim tranzitno do B.Palanke kroz Hrvatsku i nikad mi ništa nisu tražili a da ostajem duže dovoljna bi mi bila potvrda o vakcinaciji.

Igor

pre 3 godine

Mi iz EU drzava prolazimo bez problema i krecemo se kako i kuda zelimo. Opet Srbi nadrapali.... kao da su zigosani!
(GlasBrisela, 19. april 2021 09:33)

Mi barem imamo vakcine.

ime

pre 2 godine

(Komša, 19. april 2021 10:28)

I ja volim da cirkulisem. Grcka je idealna za to.
Otkako imam malu decu, dovoljna mi i jedna plaza na Tasosu.
Dakle, meni odgovara.

Drugo. Dobro je da nas i primaju. Dve godine traje antigrcka histerija u nasim medijima, a sve u korist Albanije i Turske?!

Ovakvi kakvi smo, nismo ni za tu jednu plazu.

nikola

pre 2 godine

pa i ovi sto idu sad su mucenici,da obidju svoje nekretnine.Privatizacija pod DS-om,nekom majka a nekom maceha.Sta ces inace na moru u aprilu.

C i n i k

pre 3 godine

Mi iz EU drzava prolazimo bez problema i krecemo se kako i kuda zelimo. Opet Srbi nadrapali.... kao da su zigosani!
(GlasBrisela, 19. april 2021 09:33


A gde to u EU?!
Misis izmedju Ceske i DE, AU i DE, mozda BEL i DE ili izmedju FR i DE?
Kolko ovde ima budalastina to je nadrealno...

ime

pre 3 godine

Koliko smo mi nenormalan narod, evo vec druga godina kako se vodi negativna kampanja protiv Grcke.
Al zato se agituje za Albaniju i Tursku?!

cukce

pre 2 godine

115

nije mi zao ni jednog koji je otiso.ko hoce da se muci slobodno neka ide
(Markovic Dejan, 19. april 2021 10:08)

Pa niko nije ni otišao osim ove TV ekipe!

Realan

pre 3 godine

Vi Srbi biste hit. Novinarstvo na visokim nivou. Em su stigli pre 8 em su hteli snimiti kako turisti, koji u ovo doba ne postoje, prelaze granicu. Alo ,.probno otvaranje naravno da će testirati svakog živog što bi hteo proći sa lažnim potvrdama.

Posmatrac

pre 3 godine

A sta ste ocekivali? Da se tek tako odsetate u drzavu u kojoj je na snazi policijski cas i zabrana kretanja medju opstinama?Granice se za turiste otvaraju 14.maja.Tad posaljite ekipu da snimi prolazak na granicnom prelazu.Sada ide samo ko mora.

miki

pre 3 godine

Dva puta godisnje sam isao za Grcku, prvi put neko ostrvo a krajem avgusta Halkidiki i tako 15 godina. Isao sam ali nisam nikada bio odusevljen njihovim ponasanjem i sada su dokazali kakvi su. Ili dozvoljavas ulaz u zemlju sa odredjenim dokazima da sam vakcinisan ili ne, sta izvode neku strogocu ko za vreme Hitlera. Posle toliko Grckih leta moracu da pauziram par godina pa kad sve prodje Turska

Dare

pre 3 godine

Živim vani i brinem se kako cu letos doći do Srbije, da vidim roditelje. Biću sve vreme u porodičnoj kući, sa roditeljima i opet mi je to stres neviđeni, divim se ljudima koji imaju petlju ići tamo negde na "odmor".

aKronononiM

pre 3 godine

Ljudi zbog X razloga idubza Grcku. U Grckoj ne rade kafici, restorani. A to sto je neko sada otisao, ko zna zbog cega. Ali da, situacija se menja iz nedelje u nedelju i ko zna kako ce biti u sezoni. Da, sigurno ce biti guzve na prelazu jer ocigledno je potreban i pcr test. Kad se 1000 ljudi pojavi na granici tek onda ce se cekati. Zbog cega se onda ljudi vakcinisu?!?! Glupost nevidjenih razmera.

ime

pre 3 godine

Au, bate, kakva komplikacija... idem odmah da odjavim ovosezonski aranzman.

Moje iskustvo od prosle godine, jul: bugarsku granicu za 15 min, grcku za 15.

U povratku: jedino zardrzavanje je na bugarsko-srpskoj granici, i to od nasih sluzbi. 40аk min.

Ne verujte svemu sto procitate.

b1321

pre 3 godine

Osim bolesnih i onih koji tamo imaju nekretnine, koliko lud treba da budeš da odeš u Grčku zabave radi!?

Takoe, bolje ostani ovdi i gledaj lepo tenisi, igraj kolo i otvaraj spomenici!

Posmatrac

pre 3 godine

A sta ste ocekivali? Da se tek tako odsetate u drzavu u kojoj je na snazi policijski cas i zabrana kretanja medju opstinama?Granice se za turiste otvaraju 14.maja.Tad posaljite ekipu da snimi prolazak na granicnom prelazu.Sada ide samo ko mora.

ime

pre 3 godine

Au, bate, kakva komplikacija... idem odmah da odjavim ovosezonski aranzman.

Moje iskustvo od prosle godine, jul: bugarsku granicu za 15 min, grcku za 15.

U povratku: jedino zardrzavanje je na bugarsko-srpskoj granici, i to od nasih sluzbi. 40аk min.

Ne verujte svemu sto procitate.

Perhan

pre 2 godine

Izgleda da su za Srbe najveci problemi na svetu - ako ne mogu da piju kafu u kaficu i ako ne mogu u Grcku!!
Kada procitas vesti unazad par meseci, vrlo lako dodjes do tog zakljucka!

aKronononiM

pre 3 godine

Ljudi zbog X razloga idubza Grcku. U Grckoj ne rade kafici, restorani. A to sto je neko sada otisao, ko zna zbog cega. Ali da, situacija se menja iz nedelje u nedelju i ko zna kako ce biti u sezoni. Da, sigurno ce biti guzve na prelazu jer ocigledno je potreban i pcr test. Kad se 1000 ljudi pojavi na granici tek onda ce se cekati. Zbog cega se onda ljudi vakcinisu?!?! Glupost nevidjenih razmera.

MileSumadinac

pre 2 godine

Čitam ove komentare i ne mogu da verujem. Kako smo mi loš narod. Idemo redom, prvo nam nije valjala HR pa smo njih pljuvali, posle toga CG pa smo i njih čerečili i pljuvali. Posle toga je došla na red GR pa i njih razapeli na krst. E sad su nam dobri Al i TR a dokle ne znam. Mislite malo o tome. A zašto su nam jedni dobri a drugi nisu. Zato što u datom trenutku ne rade sve kako nama odgovara. Pa braćo moja nismo mi sami na ovoj planeti. Moramo živeti u suzivotu sa drugima.

Igor

pre 3 godine

Mi iz EU drzava prolazimo bez problema i krecemo se kako i kuda zelimo. Opet Srbi nadrapali.... kao da su zigosani!
(GlasBrisela, 19. april 2021 09:33)

Mi barem imamo vakcine.

Dare

pre 3 godine

Živim vani i brinem se kako cu letos doći do Srbije, da vidim roditelje. Biću sve vreme u porodičnoj kući, sa roditeljima i opet mi je to stres neviđeni, divim se ljudima koji imaju petlju ići tamo negde na "odmor".

Natocimo sampanj pice!

pre 2 godine

@Igor...poenta odlaska u Grcku nije samo osoljavanje...ima nas koji imamo porodice i rodbinu dole...ljudi imaju nekretnine...neki su bolesni idu na lecenje..itd..mislim da je ovo dovoljno.

cukce

pre 2 godine

115

nije mi zao ni jednog koji je otiso.ko hoce da se muci slobodno neka ide
(Markovic Dejan, 19. april 2021 10:08)

Pa niko nije ni otišao osim ove TV ekipe!

ime

pre 2 godine

(Komša, 19. april 2021 10:28)

I ja volim da cirkulisem. Grcka je idealna za to.
Otkako imam malu decu, dovoljna mi i jedna plaza na Tasosu.
Dakle, meni odgovara.

Drugo. Dobro je da nas i primaju. Dve godine traje antigrcka histerija u nasim medijima, a sve u korist Albanije i Turske?!

Ovakvi kakvi smo, nismo ni za tu jednu plazu.

Simon

pre 3 godine

Grci su bili ljubazni i pustili vas u pola sedam, nisu čekali osam, a onda su krenule komplikacije pa ste sačekali brzi test i u osam prešli granicu? Ali tada je počelo nevreme pa ste izgubili 4G signal?! Čekajte, ko je ovde lud, kakve komplikacije i o čemu ovaj čovek priča?

miki

pre 3 godine

Dva puta godisnje sam isao za Grcku, prvi put neko ostrvo a krajem avgusta Halkidiki i tako 15 godina. Isao sam ali nisam nikada bio odusevljen njihovim ponasanjem i sada su dokazali kakvi su. Ili dozvoljavas ulaz u zemlju sa odredjenim dokazima da sam vakcinisan ili ne, sta izvode neku strogocu ko za vreme Hitlera. Posle toliko Grckih leta moracu da pauziram par godina pa kad sve prodje Turska

Realan

pre 3 godine

Vi Srbi biste hit. Novinarstvo na visokim nivou. Em su stigli pre 8 em su hteli snimiti kako turisti, koji u ovo doba ne postoje, prelaze granicu. Alo ,.probno otvaranje naravno da će testirati svakog živog što bi hteo proći sa lažnim potvrdama.

DEX

pre 2 godine

Grci da uvedu na granici olimpijsku normu za trcanje na 100m kao uslov za ulaz, opet bi bilo budala iz Srbije koje bi otltisle tamo. Pre 15 godina sam bio budala što sam čekao redove za vizu. Kad su ukinuli vize redovno sam ih posećivao svake godine do prošle ali uz ovakve uslove, čim pročitam da je dozvoljen ulaz samo preko Bugarske dalje me ne interesuje.

b1321

pre 3 godine

Osim bolesnih i onih koji tamo imaju nekretnine, koliko lud treba da budeš da odeš u Grčku zabave radi!?

Takoe, bolje ostani ovdi i gledaj lepo tenisi, igraj kolo i otvaraj spomenici!

Petar

pre 3 godine

Znači moram ponovo da ranije uplatim smeštaj iako ne znam da li ću ući u Grčku!?
Mislio sam da uđem, ako u uđem, pa da onda nađem smeštaj, ovako je problem. Šta će biti sa mojim parama ako me ne puste?

ime

pre 3 godine

Koliko smo mi nenormalan narod, evo vec druga godina kako se vodi negativna kampanja protiv Grcke.
Al zato se agituje za Albaniju i Tursku?!

;-))

pre 2 godine

Molim usrdno redakciju B92 da svakodnevno izvestava o uslovima ulaska u HR, CG, ALB., GR, BUG, TUR, EG po mogucstvu uzivo sa granicnih prelaza, jer Srbi stoje kao zapete puske, vec spakovanih kofera i napunjenih gepeka svime i svacime strepeci da li ce ove godine uopste moci na more i ako da, pod kakvim uslovima. Turisticku naciju, naciju turista, avanturista i hedonista Srbiju ubija ta neizvesnost, jer Srbin ne moze bez mora pa to ti je. Odvojice od usta, dici kredit ako treba samo da ode na more.

Komša

pre 3 godine

Au, bate, kakva komplikacija... idem odmah da odjavim ovosezonski aranzman.

Moje iskustvo od prosle godine, jul: bugarsku granicu za 15 min, grcku za 15.

U povratku: jedino zardrzavanje je na bugarsko-srpskoj granici, i to od nasih sluzbi. 40аk min.

Ne verujte svemu sto procitate.
(ime, 19. april 2021 09:34) 

Nije problem ni komplikacija na granici ,testiranje ali ne letuju svi na isti način.
Broj apartmana i tačno mesto gde cu biti?
Pa ja i idem u Grčku (najbitniji razlog) tako da posle nekih 7 dana ni sam ne znam gde cu biti.
Nikada nisam prešao na samom letovanju ispod 700-800 km (bude mnogo vise).
Kapiram da ima ljudi koji odu u jedno mesto i 10 dana zive u ritmu plaza - apartman (sto ljudi sto cudi) i njima ovo mozda ne predstavlja problem.
Oni koji vole aktivniji odmor,zujanje okolo bas i nece biti odusevljeni.
Sta ako si naveo jedno mesto ,jedan apartman a posle 7 dana si otisao 50 km na jug da tamo provedes jos 5 do 7 dana? Recimo.I šta ako te tamo zaustave i pitaju - sta tu radiš?
Inače sve zavisi od epidemiološke situacije tamo - ako ,ne daj Boze budu Grci u maleru pa im odrede mere onda postoji dodatni problem - pored severnokorejskog nadzora turista još i mere.
I sve to vakcinisan da izdrzis - mazohizam.Bar ja tako vidim.
Prosle godine otkazao početkom maja ,riknuo 75 evrica ,sad necu ni da kaparisem - ako moze "na bum" moze ako ne ,Boze moj - nece Grčka da pobegne u Australiju.

Darko

pre 2 godine

"Da odem u Grčku... makar na pet dana... paradajz k'o lubenica, lubenica k'o kuća, a kuća bela, na suncu, a sunce toplo, vruć vetar, ljudi blagi... i svi igraju...

Ja idem!!!

3210

pre 3 godine

Znači imaš i potvrdu o vakcinaciji i PCR test i to opet nije dovoljno nego te još i Grci testiraju.

Pa jel postoji trenutno zemlja na svetu u koji je teže ući od Grčke?
Obično svi traže negativan test ili potvrdu o vakcinaciji ili ako ste u tranzitu ne traže ništa od toga.
Već mesecima prolazim tranzitno do B.Palanke kroz Hrvatsku i nikad mi ništa nisu tražili a da ostajem duže dovoljna bi mi bila potvrda o vakcinaciji.

VJ

pre 2 godine

@Komša
Sve je to ok u normalnim uslovima, ali sada dok i dalje vlada pandemija, zar je toliko teško da se razumeju i prihvate mere?
Kome odgovaraju, otićiće, kome ne odgovaraju neće otići.

Boris

pre 3 godine

Cena brzog testa? I to nas pomalo interesuje
(Ja, 19. april 2021 09:44)
@Ja
Besplatan je i sprovodi ga Grcka o svome trosku verovatno da imaju koliko toliko kontrolu i uvid o broju zarazenih koji bi da udju u zemlju, statistika.
Inace neko rece da iz EU zemalja moze slobodno u Grcku sto nije istina, ista je procedura i za njih.
Definitivno nije vreme putovanja, suvise je sve veliki rizik, zdravstveni, rizik da ce Vam propasti novac jer se u jednom danu menjaju odluke o zatvaranju i otvaranju granica, rizik da dodjete na jednu granicu a oni kazu ova zatvorena odite na onu drugu koja je 400 km dalje i Vi sa decom na tu a tamo 25 km kolona na 40c. Pod ovim uslovima ovo je samo za avanturiste, kampere i one bez puno mozga.
Sezone definitivno nece biti u pravom smislu.

drvobradi

pre 2 godine

Nekada se pitam da li ljudi ikada citaju tekstove, da li razmisljaju o kontekstu ili jednostavno samo reaguju. Otisao je reporter da predje granicu i izvesti kakvo je stanje na terenu. Sigurno se manje od 20 ljudi zaputilo do Grcke danas, ukljucujuci i ovu ekipu. Inace, ne govorimo o nemackoj vec o grckoj organizaciji posla. Da li iko normalan ocekuje od Grka, Italijana, Spanaca da prvi dan sve radi kao sto je receno?
Isto tako, ako je potrebno da unesete gde cete biti za vreme boravka u Grckoj (ipak je pandemija), sta mislite da li ce vam dati da trazite smestaj po dolasku? BTW, prijava boravka je obavezna za svakoga ko boravi duze od 7 dana u skoro svakoj zemlji.

C i n i k

pre 3 godine

Mi iz EU drzava prolazimo bez problema i krecemo se kako i kuda zelimo. Opet Srbi nadrapali.... kao da su zigosani!
(GlasBrisela, 19. april 2021 09:33


A gde to u EU?!
Misis izmedju Ceske i DE, AU i DE, mozda BEL i DE ili izmedju FR i DE?
Kolko ovde ima budalastina to je nadrealno...

ime

pre 2 godine

Da. Nas najveci problem je kako otici na more.

Niko se nije potresao zbog Krajine, Dalmacije, Slavinije, Bosne, Makedonije... a sad tobize diraju u savest onih koji hoce na letovanje.

Tragikomican narod.

Zajedljiv. Ljubomoran. Pakostan. Zloban. Siromasan.

mario

pre 3 godine

Mi barem imamo vakcine.
(Igor, 19. april 2021 10:18)
To je ok, ali ti eto ništa ne znači jer morate preko Bugarske u Grčku dakle samo preko EU ništa preko Makedonije.

ls

pre 2 godine

znaci potvrda o vakcinaciji nije validan ausvajs?
(maka, 19. april 2021 11:23)

Nije, zato sto vakcinisani mogu da prenesu virus, a mogu i da sami obole od njega (kao imaju laksu klinicku sliku, al malo sutra), tako da ste se dzabe vakcinisali zbog mora.

Mara

pre 2 godine

Molim usrdno redakciju B92 da svakodnevno izvestava o uslovima ulaska u HR, CG, ALB., GR, BUG, TUR, EG po mogucstvu uzivo sa granicnih prelaza, jer Srbi stoje kao zapete puske, vec spakovanih kofera i napunjenih gepeka svime i svacime strepeci da li ce ove godine uopste moci na more i ako da, pod kakvim uslovima. Turisticku naciju, naciju turista, avanturista i hedonista Srbiju ubija ta neizvesnost, jer Srbin ne moze bez mora pa to ti je. Odvojice od usta, dici kredit ako treba samo da ode na more.
(;-)), 19. april 2021 11:57)

A sto to tebe tangira ako ti već nećeš ići na more? Da ne dižu kredite u tvoje ime možda? Vidiš, ima nas koji smo normalno letovali i prošle godine, a bogami planiramo i ove. Pazili na sebe, pazili na druge, posle se kod kuće zarazili, i šta sad? Proguglaj malo o letu 2020. i videćeš da su i Grčka i Turska skoro pa uobičajeno funkcionisale i da su verovao ti ili ne imale brdo turista. A vi samo gledajte Pink i slušajte po ceo dan kako da letujete u Srbiji po ceni od 50e dnevno za raspali sobičak na Zlatiboru, i mislite da nigde od letovanja nema ništa. Ako nećeš da letuješ, nemoj, Grčki turizam će preživeti i bez tebe, prestani da mračiš mene koja po svaku cenu hoću na 2 nedelje da se sklonim od ovog ludila. Ne idem tvojim parama. Sramota.

Hanzo Hasashi

pre 2 godine

Admiral@ Ne, tuzno je sto takvi kao ti, guraju nos u tudj zivot i novcanike. Otkud ti pravo da nekoga nazivas "paradajz turistom", sta je u pitanju, neispunjen zivot, snovi, cista zloba? Je l' ti placas tim ljudima odmor?

DundD

pre 3 godine

Albanija brate, Durs, ljubazni ljudi, (iako mi imamo predrasude) opustencija, more lepo, ne mora da se vozi do iznemoglosti, da prelaze 50 granica.

ivan

pre 2 godine

@(Mix, 19. april 2021 11:03) Vakcine primas da bi zastitio druge i sebe, ne da bi putovao. A vidim da ih vi u Kroaciji nesto nemate. I mi imamo vise Fajzera na 100 stanovnika od vas, a da ne pricamo o drugim.

Test ioli paradajz, pitanje je sad?

pre 2 godine

Dobro je da Grci bar ove brze testove ne naplacuju (u Nemackoj 5 EUR komad u super marketu) inace bi Srbi morali 2-3 kg paradajza manje da ponesu ne bi li imali za test.

Hanzo Hasashi

pre 2 godine

MileSumadinac@ Dzaba ti to govoris, nema ko da razume, nas mentalitet je los. Necemo u EU, a hocemo ista prava kao njihovi gradjani, kukamo kako nas svi mrze, a, mi, jadni, uvek neduzni, pljujemo po svima...

Admiral

pre 2 godine

Koliko su zivoti ogromne vecine Srba isprazni i siromasni... Tolike rasprave i prepucavanja zbog 7-10 dana paradajz turs letovanja po nekakvim Grckim studiima, pa to je tuzno...

nikola

pre 2 godine

pa i ovi sto idu sad su mucenici,da obidju svoje nekretnine.Privatizacija pod DS-om,nekom majka a nekom maceha.Sta ces inace na moru u aprilu.

Toni

pre 2 godine

@Igor...poenta odlaska u Grcku nije samo osoljavanje...ima nas koji imamo porodice i rodbinu dole...ljudi imaju nekretnine...neki su bolesni idu na lecenje..itd..mislim da je ovo dovoljno.
(Natocimo sampanj pice!, 19. april 2021 10:58)

Evo opet starih i bolesnih. Mogu da zamislim koji procenat onih koji idu u Grčku na liječenje, pa još cepaju autom do tamo.

Shkot

pre 2 godine

Pa jel postoji trenutno zemlja na svetu u koji je teže ući od Grčke?
Obično svi traže negativan test ili potvrdu o vakcinaciji ili ako ste u tranzitu ne traže ništa od toga.
Već mesecima prolazim tranzitno do B.Palanke kroz Hrvatsku i nikad mi ništa nisu tražili a da ostajem duže dovoljna bi mi bila potvrda o vakcinaciji.
(3210, 19. april 2021 10:14)

Da. Danska i Norveška, gdje ne možete ući ako nemate valjani razlog. Turizam nije valjani razlog.
U Norveškoj svi, bez obzira da li ste Norvešanin, ili neko ko ima stalan boravak, koji su bili u inostranstvu duže od 24 časa, ili imate negativni test, moraju na karantenu 10 dana (poslije 7.dana može se izaći ako se testirate negativnim) u hotelu koji se plaća 500NOK po danu.
Samo da napomenem da pod normalnim okolnostima Danska ima prihode od oko 55 milijardi DKK (1€~7,50 DDK) od inostranih turista.
Tako rade normalne države koje misle na svoj narod. Otvaranje granica pod ovakvim okolnostima je prava ludost.

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

Koliko su zivoti ogromne vecine Srba isprazni i siromasni... Tolike rasprave i prepucavanja zbog 7-10 dana paradajz turs letovanja po nekakvim Grckim studiima, pa to je tuzno...
(Admiral, 19. april 2021 13:29)

Obično ljudi koji ovako pričaju, vode baš takav isprazan život.

ivan

pre 2 godine

@(veteran, 19. april 2021 14:05) Cemu ovo sirenje laznih vesti? Moja majka, radi u prosveti, je dobila Fajzer u februaru. Ja, 30 godina, sam dobio sredinom aprila (prijavljen od prvog dana, dakle nacekao se, ali mlad i nemam prioritet). Moj ortak, 31 godinu, prijavio se koji dan posle moje prve doze i pozvali ga posle tri nedelje, prosle je primio prvu. Kad pogledas Tviter, gomila isto mladih ljudi dobila pozive za Fajzer u prethodnih mesec dana. Mi svi smo insistirali na Fajzera i budimo realno brzo ga dobili. Oni sto su obelezili jos neku vakcinu su pozvani za tu.

Nebojsa

pre 2 godine

Pa mislim da ovo uopste nije relevantno, jer je i sam novinar rekao da se desilo 1,5 sat pre stupanja na snagu novih mera. Aman zaman, pa zar nije mogao sacekati jos tih 90 minuta pa da nam zaista da informaciju iz prve ruke?

neko iz mase

pre 2 godine

Pa šta je tu komplikacija ? Komplikacija je što iz EU u Srbiju ne možete ući bez PCR testa jer Srbija priznaje samo one potvrde o vakcinaciji koje je sama izdala (ne možete ući na potvrdu da ste vakcinisani u EU) U prevodu, morate se vakcinisati u Srbiji da bi mogli ući na potvrdu o vakcinaciji. Dok na ulasku u EU (Hrvatska) možete ući sa potvrdom iz SRB o preležanom kovidu ili sa potvrdom o vakcinaciji ili sa antigenskim testom (od ovlaštene laboratorije) Tako da je Srbija ta koja najviše maltretira putnike suludim ograničenjima i nenormalnom cenom PCR testa.

Remy

pre 2 godine

koliko glupi ljudiii,citam vec danima ljudi nose paradajz i pastete,paradajz turistii..aaa oni se zovu paradajz turisti ZATO STO NOSE SVE SEM PARADAJZA!!! jel smo naucilii??

C i n i k

pre 2 godine

GR su radili svima brze testove ne samo SRB posto je bio samo 1 auto sa SRB tablicama a imajuci u vidu da je to i ranije najavljeno od strane GR onda nvdim nista sporno.
Kada otvore Evzoni u maju to ce biti vrv drugacije i nece svakog da testiraju ngo samo nasumicno..

Zoran

pre 2 godine

Kada procitas vesti unazad par meseci, vrlo lako dodjes do tog zakljucka!
(Perhan, 19. april 2021 11:02)

Stvarno neverovatno, nalaziš se na delu koji se zove Putovanja, ovakve vestisu u delu koji se zove putovanja, i ljudi pišu samo o putovanju. Neverovatno.

Komša

pre 2 godine

Komša, 19. april 2021 10:28)

I ja volim da cirkulisem. Grcka je idealna za to.
Otkako imam malu decu, dovoljna mi i jedna plaza na Tasosu.
Dakle, meni odgovara.

Drugo. Dobro je da nas i primaju. Dve godine traje antigrcka histerija u nasim medijima, a sve u korist Albanije i Turske?!

Ovakvi kakvi smo, nismo ni za tu jednu plazu.
(ime, 19. april 2021 10:52) 

Naravno,zato i napisah - sto ljudi sto ćudi.
Isti čovek (a naročito porodica) pod drugim okolnostima može da se odluči za različite načine letovanja i kada nema ove pandemije.
Ima ljudi koji to ne kapiraju,optereceni su i namecu ljudima neke modele ponašanja ,pokusavaju da istaknu neku svoju "izuzetnost" jer su bili negde ili su potrosili toliko ili su letovali na takav i takav način.Ono - imam novi Ajfon ,uspeo sam u životu
Neka se odmara ko kako hoce i može.
To što se neko hejtom bori za tržište je nesto sto se dogadja svake godine - vec je postalo folklor.
Sad - ko zbog par komentara oluči da letuje u Grčkoj,Albaniji ili Turskoj stvarno olako donosi odluke...ako takvih ima uopste.
Mislim da odluke donosimo ipak ma osnovu svog iskustva ili iskustava ljudi u čiji sud verujemo - intermet je mesto gde (pored ubijanja vremena) možeš eventualno da blize upoznas mesto gde planiras da odes ,stvoris neku "skicu" putovanja itd...
Odluku ipak donosis sam.

Moje opredeljenje je Grčka. Vreme, duzina i nacin odmaranja nisu "uklesani u kamenu" .
Nadam se ove godine a ako ne - sledece duze..

Natocimo sampanj pice!

pre 2 godine

@Toni...ja sam naveo koja je poenta putovanja tamo...sve da se i jedan covek leci tamo...poenta je da on ide da se leci..a ne da se brcka u moru..da li razumes?

Mix

pre 2 godine

@(Mix, 19. april 2021 11:03) Vakcine primas da bi zastitio druge i sebe, ne da bi putovao. A vidim da ih vi u Kroaciji nesto nemate. I mi imamo vise Fajzera na 100 stanovnika od vas, a da ne pricamo o drugim.
(ivan, 19. april 2021 12:26)

Ako si mislio na mene ja sam iz Nisa,a Nis je valjda jos uvek u Srbiji,ne znam kojom si metodom provalio da sam iz Kroacije?Inace,pored toga sto stitis sebe i druge, trebalo bi da ti bude omoguceno i da putujes,tako sto si primio vakcinu i bezbedan si za sebe i druge.

Andrej

pre 3 godine

Meni ovi Grci nisu baš jasni. Toliku frku imaju od turista a stopa zarazavanja u Grčkoj podjednaka onoj u Srbiji. Jedino ako idu logikom da se turisti dosta kreću i da mogu biti izvor zaraze...
A znao sam da ti nece biti kao što se zvanično puše, setite se prošle godine i sta se dešavalo... Pametnome dosta

Karakondžula

pre 2 godine

... nije vredno truda, živaca i samog trošenja vremena života svoga na ponižavanje .... necu da idem tamo gde mi ne priznaju papire koje su obećali da će priznavati... lažovi i muljatori, oduvek bili...

Grk Makedonac iz vreme Alexandra velikog

pre 2 godine

@Nelson

U Juzna italiju zive vecinom Ljudi Grcko porekla i hoce da se ujedeni sa Majkom Grckom (Magna Grecie)
i polla Turci uglavmom na zapad Danasnje Turske, su upravo Islamizovani Grci (Gradani bivse Byzantie) ;)

Mi Grci smo ponosni da smo deo Grcke koja ima najvecu Istoriju na svetu.

ivan

pre 2 godine

@(svasta, 19. april 2021 12:12) I ja brate, kao i prosle god. Ali niposto Kroacija, vonja Jadran i ima boju mocvare, znas onu skramu sto se nakupi? Bas uzas. Ove godine region Mesinije na jugu Peloponeza i Serifos i Kitnos na Egeju. A siguran sam da ce i David, po komentarima ovde mi deluje da je dobro momce. Uzdravlje!

Past tense

pre 2 godine

Zato što u datom trenutku ne rade sve kako nama odgovara. Pa braćo moja nismo mi sami na ovoj planeti. Moramo živeti u suzivotu sa drugima.
(MileSumadinac, 19. april 2021 12:31)
@
Ziveti moramo, letovati ne moramo gde nam ne odgovara. Kao da ceo svet letuje u GR i CG a samo mi necemo. Sta je lose u tome ako drzavljani Srbije pozele da letuju u nekim drugim zemljama. Turizam je komercijalna delatnost a putnici imaju puno pravo da idu gde im je najprijatnije. Nismo obavezni da letujemo iskljucivo u susednim drzavama i tolerisemo svaki njihov zahtev. Imaju i nasi ljudi pravo na izbor.

Toni

pre 2 godine

@Toni...ja sam naveo koja je poenta putovanja tamo...sve da se i jedan covek leci tamo...poenta je da on ide da se leci..a ne da se brcka u moru..da li razumes?
(Natocimo sampanj pice!, 19. april 2021 12:35)

Ne, i dalje mi nije jasno. Onaj koji putuje iz tih razloga neće guslati u automobilu uz rizik da bude zaustavljen na granici ili vraćen, makar se to ne bi desilo članu moje porodice. Platio bih avion pa da ne bih posle imao za hleb. Da li sad ti razumiješ o čemu pričam?

eugen

pre 2 godine

Grci su zapravo turci, koji bi voleli da su italijani.
HA HA!
(Nelson, 19. april 2021 13:10)

Turci su zapravo Azijati, koji bi voleli da budu Evropljani.

HA HA!

Dragan

pre 2 godine

Odo u albaniju tamo nema uslova nikakvije. U grcku mozdasledece godine al ako nebude uslovljavanja. Lazete narod za koronu. Korona ne postoji ja vam nevjerujem nista. I veliko je pitanje dok je kuga vladala dal je bila. Ili je isto izmisljena ko ova korona

kvaka

pre 2 godine

nebi išo dame maltretiraju pa daim dam još pare a neće to doživet odo ja u budvu na jaz i kraljičinu plažu brodić jedan evro ćao grci

Alex

pre 2 godine

Mi Grci smo ponosni da smo deo Grcke koja ima najvecu Istoriju na svetu.
(Grk Makedonac iz vreme Alexandra velikog

Nemate. Došli ste u Evropu i sve pokrali od starosedelaca iz Vinčanske civilizacije a naših predaka. Bolje se ne hvali razočaraćeš se mnogo.

veteran

pre 2 godine

To hvalisanje sa Fajzerom je vrlo degutantno. Ovde ga primaju samo i isključivo stranci i naši koji imaju debelu vezu. Ostala RAJA Sinofarm!

Šta da se radi

pre 2 godine

(svasta, 19. april 2021 12:12) I ja brate, kao i prosle god. Ali niposto Kroacija, vonja Jadran i ima boju mocvare, znas onu skramu sto se nakupi? Bas uzas.

Nego, čujem da im je i grožđe izuzetno kiselo.

ivan

pre 2 godine

@(Šta da se radi, 19. april 2021 20:56) Samo mastaj, komso. Isao ja jednom, vodio me cale. Zamisli, bio tako mali i i dalje se secam koliko mi se nije svidelo. Ziveo Egej, a i Jonsko je dobro.

Putnik

pre 2 godine

Meni ovi Grci nisu baš jasni. Toliku frku imaju od turista a stopa zarazavanja u Grčkoj podjednaka onoj u Srbiji. Jedino ako idu logikom da se turisti dosta kreću i da mogu biti izvor zaraze...
(Andrej, 19. april 2021 10:31)

To o stopi zaražavanja je daleko od istine. Trenutno Grci imaju stopu novozaraćenih od 5-7%, dok smo se mi jedva spustili sa 30% na 20%. Naši rade 12 do15k testova dnevno, Grci rade između 50 i 70ktestova dnevno. Jedino gde su gori je stopa smrtnosti oko 3% i veoma visok broj na respiratoru (oko 842). Kod njih neko dok stigne do ozbiljnije udravstvene nege, već je ušao u kategoriju za respirator ili sahranu. Ali u suzbijanju zaražavanja su šampioni.

Za razliku od našeg divljaštva i slobode, oni ljudi preduzimaju ozbiljne mere za suzbijanje, koje i ozbiljno ugrožavaju lične slobode. Drugačije ne može. Sada će prisilno da testiraju sve zaposlene u državnom i privatnom sektoru, koji imaju interakciju sa drugim ljudima 1 x ndeljeno, a srednjoškolce i nastavnike 2 x nedeljno.

Pošto im vakcinacija ide malo sporije, preduzimaju sve drugo moguće da pripreme letnju sezonu kada će znatno oslabiti mere da im ne propadne još jedna sezona. Ali do leta će oni, ako treba i prisilno, vakcinisati turističke i ugostiteljske radnike kao i prodavce. Gledaju da štite svoje zdravstvo, koje je još gore od našeg i da maksimalno suzbiju zaraćavanje. Sva ograničenja važe i za Grke, nije to samo za turiste. Biće bolje na leto, to je sigurno.

Test ioli paradajz, pitanje je sad?

pre 2 godine

Dobro je da Grci bar ove brze testove ne naplacuju (u Nemackoj 5 EUR komad u super marketu) inace bi Srbi morali 2-3 kg paradajza manje da ponesu ne bi li imali za test.

miki

pre 3 godine

Dva puta godisnje sam isao za Grcku, prvi put neko ostrvo a krajem avgusta Halkidiki i tako 15 godina. Isao sam ali nisam nikada bio odusevljen njihovim ponasanjem i sada su dokazali kakvi su. Ili dozvoljavas ulaz u zemlju sa odredjenim dokazima da sam vakcinisan ili ne, sta izvode neku strogocu ko za vreme Hitlera. Posle toliko Grckih leta moracu da pauziram par godina pa kad sve prodje Turska

DundD

pre 3 godine

Albanija brate, Durs, ljubazni ljudi, (iako mi imamo predrasude) opustencija, more lepo, ne mora da se vozi do iznemoglosti, da prelaze 50 granica.

ime

pre 3 godine

Au, bate, kakva komplikacija... idem odmah da odjavim ovosezonski aranzman.

Moje iskustvo od prosle godine, jul: bugarsku granicu za 15 min, grcku za 15.

U povratku: jedino zardrzavanje je na bugarsko-srpskoj granici, i to od nasih sluzbi. 40аk min.

Ne verujte svemu sto procitate.

b1321

pre 3 godine

Osim bolesnih i onih koji tamo imaju nekretnine, koliko lud treba da budeš da odeš u Grčku zabave radi!?

Takoe, bolje ostani ovdi i gledaj lepo tenisi, igraj kolo i otvaraj spomenici!

ls

pre 2 godine

znaci potvrda o vakcinaciji nije validan ausvajs?
(maka, 19. april 2021 11:23)

Nije, zato sto vakcinisani mogu da prenesu virus, a mogu i da sami obole od njega (kao imaju laksu klinicku sliku, al malo sutra), tako da ste se dzabe vakcinisali zbog mora.

Admiral

pre 2 godine

Koliko su zivoti ogromne vecine Srba isprazni i siromasni... Tolike rasprave i prepucavanja zbog 7-10 dana paradajz turs letovanja po nekakvim Grckim studiima, pa to je tuzno...

Igor

pre 3 godine

Mi iz EU drzava prolazimo bez problema i krecemo se kako i kuda zelimo. Opet Srbi nadrapali.... kao da su zigosani!
(GlasBrisela, 19. april 2021 09:33)

Mi barem imamo vakcine.

Dare

pre 3 godine

Živim vani i brinem se kako cu letos doći do Srbije, da vidim roditelje. Biću sve vreme u porodičnoj kući, sa roditeljima i opet mi je to stres neviđeni, divim se ljudima koji imaju petlju ići tamo negde na "odmor".

veteran

pre 2 godine

To hvalisanje sa Fajzerom je vrlo degutantno. Ovde ga primaju samo i isključivo stranci i naši koji imaju debelu vezu. Ostala RAJA Sinofarm!

ivan

pre 2 godine

@(svasta, 19. april 2021 12:12) I ja brate, kao i prosle god. Ali niposto Kroacija, vonja Jadran i ima boju mocvare, znas onu skramu sto se nakupi? Bas uzas. Ove godine region Mesinije na jugu Peloponeza i Serifos i Kitnos na Egeju. A siguran sam da ce i David, po komentarima ovde mi deluje da je dobro momce. Uzdravlje!

Dragan

pre 2 godine

Odo u albaniju tamo nema uslova nikakvije. U grcku mozdasledece godine al ako nebude uslovljavanja. Lazete narod za koronu. Korona ne postoji ja vam nevjerujem nista. I veliko je pitanje dok je kuga vladala dal je bila. Ili je isto izmisljena ko ova korona

ime

pre 3 godine

Koliko smo mi nenormalan narod, evo vec druga godina kako se vodi negativna kampanja protiv Grcke.
Al zato se agituje za Albaniju i Tursku?!

Komša

pre 3 godine

Au, bate, kakva komplikacija... idem odmah da odjavim ovosezonski aranzman.

Moje iskustvo od prosle godine, jul: bugarsku granicu za 15 min, grcku za 15.

U povratku: jedino zardrzavanje je na bugarsko-srpskoj granici, i to od nasih sluzbi. 40аk min.

Ne verujte svemu sto procitate.
(ime, 19. april 2021 09:34) 

Nije problem ni komplikacija na granici ,testiranje ali ne letuju svi na isti način.
Broj apartmana i tačno mesto gde cu biti?
Pa ja i idem u Grčku (najbitniji razlog) tako da posle nekih 7 dana ni sam ne znam gde cu biti.
Nikada nisam prešao na samom letovanju ispod 700-800 km (bude mnogo vise).
Kapiram da ima ljudi koji odu u jedno mesto i 10 dana zive u ritmu plaza - apartman (sto ljudi sto cudi) i njima ovo mozda ne predstavlja problem.
Oni koji vole aktivniji odmor,zujanje okolo bas i nece biti odusevljeni.
Sta ako si naveo jedno mesto ,jedan apartman a posle 7 dana si otisao 50 km na jug da tamo provedes jos 5 do 7 dana? Recimo.I šta ako te tamo zaustave i pitaju - sta tu radiš?
Inače sve zavisi od epidemiološke situacije tamo - ako ,ne daj Boze budu Grci u maleru pa im odrede mere onda postoji dodatni problem - pored severnokorejskog nadzora turista još i mere.
I sve to vakcinisan da izdrzis - mazohizam.Bar ja tako vidim.
Prosle godine otkazao početkom maja ,riknuo 75 evrica ,sad necu ni da kaparisem - ako moze "na bum" moze ako ne ,Boze moj - nece Grčka da pobegne u Australiju.

nikola

pre 2 godine

pa i ovi sto idu sad su mucenici,da obidju svoje nekretnine.Privatizacija pod DS-om,nekom majka a nekom maceha.Sta ces inace na moru u aprilu.

MileSumadinac

pre 2 godine

Čitam ove komentare i ne mogu da verujem. Kako smo mi loš narod. Idemo redom, prvo nam nije valjala HR pa smo njih pljuvali, posle toga CG pa smo i njih čerečili i pljuvali. Posle toga je došla na red GR pa i njih razapeli na krst. E sad su nam dobri Al i TR a dokle ne znam. Mislite malo o tome. A zašto su nam jedni dobri a drugi nisu. Zato što u datom trenutku ne rade sve kako nama odgovara. Pa braćo moja nismo mi sami na ovoj planeti. Moramo živeti u suzivotu sa drugima.

Natocimo sampanj pice!

pre 2 godine

@Igor...poenta odlaska u Grcku nije samo osoljavanje...ima nas koji imamo porodice i rodbinu dole...ljudi imaju nekretnine...neki su bolesni idu na lecenje..itd..mislim da je ovo dovoljno.

3210

pre 3 godine

Znači imaš i potvrdu o vakcinaciji i PCR test i to opet nije dovoljno nego te još i Grci testiraju.

Pa jel postoji trenutno zemlja na svetu u koji je teže ući od Grčke?
Obično svi traže negativan test ili potvrdu o vakcinaciji ili ako ste u tranzitu ne traže ništa od toga.
Već mesecima prolazim tranzitno do B.Palanke kroz Hrvatsku i nikad mi ništa nisu tražili a da ostajem duže dovoljna bi mi bila potvrda o vakcinaciji.

Andrej

pre 3 godine

Meni ovi Grci nisu baš jasni. Toliku frku imaju od turista a stopa zarazavanja u Grčkoj podjednaka onoj u Srbiji. Jedino ako idu logikom da se turisti dosta kreću i da mogu biti izvor zaraze...
A znao sam da ti nece biti kao što se zvanično puše, setite se prošle godine i sta se dešavalo... Pametnome dosta

Darko

pre 2 godine

"Da odem u Grčku... makar na pet dana... paradajz k'o lubenica, lubenica k'o kuća, a kuća bela, na suncu, a sunce toplo, vruć vetar, ljudi blagi... i svi igraju...

Ja idem!!!

Mara

pre 2 godine

Molim usrdno redakciju B92 da svakodnevno izvestava o uslovima ulaska u HR, CG, ALB., GR, BUG, TUR, EG po mogucstvu uzivo sa granicnih prelaza, jer Srbi stoje kao zapete puske, vec spakovanih kofera i napunjenih gepeka svime i svacime strepeci da li ce ove godine uopste moci na more i ako da, pod kakvim uslovima. Turisticku naciju, naciju turista, avanturista i hedonista Srbiju ubija ta neizvesnost, jer Srbin ne moze bez mora pa to ti je. Odvojice od usta, dici kredit ako treba samo da ode na more.
(;-)), 19. april 2021 11:57)

A sto to tebe tangira ako ti već nećeš ići na more? Da ne dižu kredite u tvoje ime možda? Vidiš, ima nas koji smo normalno letovali i prošle godine, a bogami planiramo i ove. Pazili na sebe, pazili na druge, posle se kod kuće zarazili, i šta sad? Proguglaj malo o letu 2020. i videćeš da su i Grčka i Turska skoro pa uobičajeno funkcionisale i da su verovao ti ili ne imale brdo turista. A vi samo gledajte Pink i slušajte po ceo dan kako da letujete u Srbiji po ceni od 50e dnevno za raspali sobičak na Zlatiboru, i mislite da nigde od letovanja nema ništa. Ako nećeš da letuješ, nemoj, Grčki turizam će preživeti i bez tebe, prestani da mračiš mene koja po svaku cenu hoću na 2 nedelje da se sklonim od ovog ludila. Ne idem tvojim parama. Sramota.

ime

pre 2 godine

(Komša, 19. april 2021 10:28)

I ja volim da cirkulisem. Grcka je idealna za to.
Otkako imam malu decu, dovoljna mi i jedna plaza na Tasosu.
Dakle, meni odgovara.

Drugo. Dobro je da nas i primaju. Dve godine traje antigrcka histerija u nasim medijima, a sve u korist Albanije i Turske?!

Ovakvi kakvi smo, nismo ni za tu jednu plazu.

DEX

pre 2 godine

Grci da uvedu na granici olimpijsku normu za trcanje na 100m kao uslov za ulaz, opet bi bilo budala iz Srbije koje bi otltisle tamo. Pre 15 godina sam bio budala što sam čekao redove za vizu. Kad su ukinuli vize redovno sam ih posećivao svake godine do prošle ali uz ovakve uslove, čim pročitam da je dozvoljen ulaz samo preko Bugarske dalje me ne interesuje.

Grk Makedonac iz vreme Alexandra velikog

pre 2 godine

@Nelson

U Juzna italiju zive vecinom Ljudi Grcko porekla i hoce da se ujedeni sa Majkom Grckom (Magna Grecie)
i polla Turci uglavmom na zapad Danasnje Turske, su upravo Islamizovani Grci (Gradani bivse Byzantie) ;)

Mi Grci smo ponosni da smo deo Grcke koja ima najvecu Istoriju na svetu.

aKronononiM

pre 3 godine

Ljudi zbog X razloga idubza Grcku. U Grckoj ne rade kafici, restorani. A to sto je neko sada otisao, ko zna zbog cega. Ali da, situacija se menja iz nedelje u nedelju i ko zna kako ce biti u sezoni. Da, sigurno ce biti guzve na prelazu jer ocigledno je potreban i pcr test. Kad se 1000 ljudi pojavi na granici tek onda ce se cekati. Zbog cega se onda ljudi vakcinisu?!?! Glupost nevidjenih razmera.

ivan

pre 2 godine

@(Mix, 19. april 2021 11:03) Vakcine primas da bi zastitio druge i sebe, ne da bi putovao. A vidim da ih vi u Kroaciji nesto nemate. I mi imamo vise Fajzera na 100 stanovnika od vas, a da ne pricamo o drugim.

Remy

pre 2 godine

koliko glupi ljudiii,citam vec danima ljudi nose paradajz i pastete,paradajz turistii..aaa oni se zovu paradajz turisti ZATO STO NOSE SVE SEM PARADAJZA!!! jel smo naucilii??

mario

pre 3 godine

Mi barem imamo vakcine.
(Igor, 19. april 2021 10:18)
To je ok, ali ti eto ništa ne znači jer morate preko Bugarske u Grčku dakle samo preko EU ništa preko Makedonije.

Perhan

pre 2 godine

Izgleda da su za Srbe najveci problemi na svetu - ako ne mogu da piju kafu u kaficu i ako ne mogu u Grcku!!
Kada procitas vesti unazad par meseci, vrlo lako dodjes do tog zakljucka!

Petar

pre 3 godine

Znači moram ponovo da ranije uplatim smeštaj iako ne znam da li ću ući u Grčku!?
Mislio sam da uđem, ako u uđem, pa da onda nađem smeštaj, ovako je problem. Šta će biti sa mojim parama ako me ne puste?

C i n i k

pre 3 godine

Mi iz EU drzava prolazimo bez problema i krecemo se kako i kuda zelimo. Opet Srbi nadrapali.... kao da su zigosani!
(GlasBrisela, 19. april 2021 09:33


A gde to u EU?!
Misis izmedju Ceske i DE, AU i DE, mozda BEL i DE ili izmedju FR i DE?
Kolko ovde ima budalastina to je nadrealno...

Karakondžula

pre 2 godine

... nije vredno truda, živaca i samog trošenja vremena života svoga na ponižavanje .... necu da idem tamo gde mi ne priznaju papire koje su obećali da će priznavati... lažovi i muljatori, oduvek bili...

ime

pre 2 godine

Da. Nas najveci problem je kako otici na more.

Niko se nije potresao zbog Krajine, Dalmacije, Slavinije, Bosne, Makedonije... a sad tobize diraju u savest onih koji hoce na letovanje.

Tragikomican narod.

Zajedljiv. Ljubomoran. Pakostan. Zloban. Siromasan.

;-))

pre 2 godine

Molim usrdno redakciju B92 da svakodnevno izvestava o uslovima ulaska u HR, CG, ALB., GR, BUG, TUR, EG po mogucstvu uzivo sa granicnih prelaza, jer Srbi stoje kao zapete puske, vec spakovanih kofera i napunjenih gepeka svime i svacime strepeci da li ce ove godine uopste moci na more i ako da, pod kakvim uslovima. Turisticku naciju, naciju turista, avanturista i hedonista Srbiju ubija ta neizvesnost, jer Srbin ne moze bez mora pa to ti je. Odvojice od usta, dici kredit ako treba samo da ode na more.

Toni

pre 2 godine

@Igor...poenta odlaska u Grcku nije samo osoljavanje...ima nas koji imamo porodice i rodbinu dole...ljudi imaju nekretnine...neki su bolesni idu na lecenje..itd..mislim da je ovo dovoljno.
(Natocimo sampanj pice!, 19. april 2021 10:58)

Evo opet starih i bolesnih. Mogu da zamislim koji procenat onih koji idu u Grčku na liječenje, pa još cepaju autom do tamo.

Shkot

pre 2 godine

Pa jel postoji trenutno zemlja na svetu u koji je teže ući od Grčke?
Obično svi traže negativan test ili potvrdu o vakcinaciji ili ako ste u tranzitu ne traže ništa od toga.
Već mesecima prolazim tranzitno do B.Palanke kroz Hrvatsku i nikad mi ništa nisu tražili a da ostajem duže dovoljna bi mi bila potvrda o vakcinaciji.
(3210, 19. april 2021 10:14)

Da. Danska i Norveška, gdje ne možete ući ako nemate valjani razlog. Turizam nije valjani razlog.
U Norveškoj svi, bez obzira da li ste Norvešanin, ili neko ko ima stalan boravak, koji su bili u inostranstvu duže od 24 časa, ili imate negativni test, moraju na karantenu 10 dana (poslije 7.dana može se izaći ako se testirate negativnim) u hotelu koji se plaća 500NOK po danu.
Samo da napomenem da pod normalnim okolnostima Danska ima prihode od oko 55 milijardi DKK (1€~7,50 DDK) od inostranih turista.
Tako rade normalne države koje misle na svoj narod. Otvaranje granica pod ovakvim okolnostima je prava ludost.

Mix

pre 2 godine

@(Mix, 19. april 2021 11:03) Vakcine primas da bi zastitio druge i sebe, ne da bi putovao. A vidim da ih vi u Kroaciji nesto nemate. I mi imamo vise Fajzera na 100 stanovnika od vas, a da ne pricamo o drugim.
(ivan, 19. april 2021 12:26)

Ako si mislio na mene ja sam iz Nisa,a Nis je valjda jos uvek u Srbiji,ne znam kojom si metodom provalio da sam iz Kroacije?Inace,pored toga sto stitis sebe i druge, trebalo bi da ti bude omoguceno i da putujes,tako sto si primio vakcinu i bezbedan si za sebe i druge.

Posmatrac

pre 3 godine

A sta ste ocekivali? Da se tek tako odsetate u drzavu u kojoj je na snazi policijski cas i zabrana kretanja medju opstinama?Granice se za turiste otvaraju 14.maja.Tad posaljite ekipu da snimi prolazak na granicnom prelazu.Sada ide samo ko mora.

Šta da se radi

pre 2 godine

(svasta, 19. april 2021 12:12) I ja brate, kao i prosle god. Ali niposto Kroacija, vonja Jadran i ima boju mocvare, znas onu skramu sto se nakupi? Bas uzas.

Nego, čujem da im je i grožđe izuzetno kiselo.

kvaka

pre 2 godine

nebi išo dame maltretiraju pa daim dam još pare a neće to doživet odo ja u budvu na jaz i kraljičinu plažu brodić jedan evro ćao grci

Hanzo Hasashi

pre 2 godine

Admiral@ Ne, tuzno je sto takvi kao ti, guraju nos u tudj zivot i novcanike. Otkud ti pravo da nekoga nazivas "paradajz turistom", sta je u pitanju, neispunjen zivot, snovi, cista zloba? Je l' ti placas tim ljudima odmor?

drvobradi

pre 2 godine

Nekada se pitam da li ljudi ikada citaju tekstove, da li razmisljaju o kontekstu ili jednostavno samo reaguju. Otisao je reporter da predje granicu i izvesti kakvo je stanje na terenu. Sigurno se manje od 20 ljudi zaputilo do Grcke danas, ukljucujuci i ovu ekipu. Inace, ne govorimo o nemackoj vec o grckoj organizaciji posla. Da li iko normalan ocekuje od Grka, Italijana, Spanaca da prvi dan sve radi kao sto je receno?
Isto tako, ako je potrebno da unesete gde cete biti za vreme boravka u Grckoj (ipak je pandemija), sta mislite da li ce vam dati da trazite smestaj po dolasku? BTW, prijava boravka je obavezna za svakoga ko boravi duze od 7 dana u skoro svakoj zemlji.

Toni

pre 2 godine

@Toni...ja sam naveo koja je poenta putovanja tamo...sve da se i jedan covek leci tamo...poenta je da on ide da se leci..a ne da se brcka u moru..da li razumes?
(Natocimo sampanj pice!, 19. april 2021 12:35)

Ne, i dalje mi nije jasno. Onaj koji putuje iz tih razloga neće guslati u automobilu uz rizik da bude zaustavljen na granici ili vraćen, makar se to ne bi desilo članu moje porodice. Platio bih avion pa da ne bih posle imao za hleb. Da li sad ti razumiješ o čemu pričam?

Hanzo Hasashi

pre 2 godine

MileSumadinac@ Dzaba ti to govoris, nema ko da razume, nas mentalitet je los. Necemo u EU, a hocemo ista prava kao njihovi gradjani, kukamo kako nas svi mrze, a, mi, jadni, uvek neduzni, pljujemo po svima...

Simon

pre 3 godine

Grci su bili ljubazni i pustili vas u pola sedam, nisu čekali osam, a onda su krenule komplikacije pa ste sačekali brzi test i u osam prešli granicu? Ali tada je počelo nevreme pa ste izgubili 4G signal?! Čekajte, ko je ovde lud, kakve komplikacije i o čemu ovaj čovek priča?

Past tense

pre 2 godine

Zato što u datom trenutku ne rade sve kako nama odgovara. Pa braćo moja nismo mi sami na ovoj planeti. Moramo živeti u suzivotu sa drugima.
(MileSumadinac, 19. april 2021 12:31)
@
Ziveti moramo, letovati ne moramo gde nam ne odgovara. Kao da ceo svet letuje u GR i CG a samo mi necemo. Sta je lose u tome ako drzavljani Srbije pozele da letuju u nekim drugim zemljama. Turizam je komercijalna delatnost a putnici imaju puno pravo da idu gde im je najprijatnije. Nismo obavezni da letujemo iskljucivo u susednim drzavama i tolerisemo svaki njihov zahtev. Imaju i nasi ljudi pravo na izbor.

ivan

pre 2 godine

@(veteran, 19. april 2021 14:05) Cemu ovo sirenje laznih vesti? Moja majka, radi u prosveti, je dobila Fajzer u februaru. Ja, 30 godina, sam dobio sredinom aprila (prijavljen od prvog dana, dakle nacekao se, ali mlad i nemam prioritet). Moj ortak, 31 godinu, prijavio se koji dan posle moje prve doze i pozvali ga posle tri nedelje, prosle je primio prvu. Kad pogledas Tviter, gomila isto mladih ljudi dobila pozive za Fajzer u prethodnih mesec dana. Mi svi smo insistirali na Fajzera i budimo realno brzo ga dobili. Oni sto su obelezili jos neku vakcinu su pozvani za tu.

Realan

pre 3 godine

Vi Srbi biste hit. Novinarstvo na visokim nivou. Em su stigli pre 8 em su hteli snimiti kako turisti, koji u ovo doba ne postoje, prelaze granicu. Alo ,.probno otvaranje naravno da će testirati svakog živog što bi hteo proći sa lažnim potvrdama.

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

Koliko su zivoti ogromne vecine Srba isprazni i siromasni... Tolike rasprave i prepucavanja zbog 7-10 dana paradajz turs letovanja po nekakvim Grckim studiima, pa to je tuzno...
(Admiral, 19. april 2021 13:29)

Obično ljudi koji ovako pričaju, vode baš takav isprazan život.

neko iz mase

pre 2 godine

Pa šta je tu komplikacija ? Komplikacija je što iz EU u Srbiju ne možete ući bez PCR testa jer Srbija priznaje samo one potvrde o vakcinaciji koje je sama izdala (ne možete ući na potvrdu da ste vakcinisani u EU) U prevodu, morate se vakcinisati u Srbiji da bi mogli ući na potvrdu o vakcinaciji. Dok na ulasku u EU (Hrvatska) možete ući sa potvrdom iz SRB o preležanom kovidu ili sa potvrdom o vakcinaciji ili sa antigenskim testom (od ovlaštene laboratorije) Tako da je Srbija ta koja najviše maltretira putnike suludim ograničenjima i nenormalnom cenom PCR testa.

Boris

pre 3 godine

Cena brzog testa? I to nas pomalo interesuje
(Ja, 19. april 2021 09:44)
@Ja
Besplatan je i sprovodi ga Grcka o svome trosku verovatno da imaju koliko toliko kontrolu i uvid o broju zarazenih koji bi da udju u zemlju, statistika.
Inace neko rece da iz EU zemalja moze slobodno u Grcku sto nije istina, ista je procedura i za njih.
Definitivno nije vreme putovanja, suvise je sve veliki rizik, zdravstveni, rizik da ce Vam propasti novac jer se u jednom danu menjaju odluke o zatvaranju i otvaranju granica, rizik da dodjete na jednu granicu a oni kazu ova zatvorena odite na onu drugu koja je 400 km dalje i Vi sa decom na tu a tamo 25 km kolona na 40c. Pod ovim uslovima ovo je samo za avanturiste, kampere i one bez puno mozga.
Sezone definitivno nece biti u pravom smislu.

cukce

pre 2 godine

115

nije mi zao ni jednog koji je otiso.ko hoce da se muci slobodno neka ide
(Markovic Dejan, 19. april 2021 10:08)

Pa niko nije ni otišao osim ove TV ekipe!

VJ

pre 2 godine

@Komša
Sve je to ok u normalnim uslovima, ali sada dok i dalje vlada pandemija, zar je toliko teško da se razumeju i prihvate mere?
Kome odgovaraju, otićiće, kome ne odgovaraju neće otići.

Natocimo sampanj pice!

pre 2 godine

@Toni...ja sam naveo koja je poenta putovanja tamo...sve da se i jedan covek leci tamo...poenta je da on ide da se leci..a ne da se brcka u moru..da li razumes?

Komša

pre 2 godine

Komša, 19. april 2021 10:28)

I ja volim da cirkulisem. Grcka je idealna za to.
Otkako imam malu decu, dovoljna mi i jedna plaza na Tasosu.
Dakle, meni odgovara.

Drugo. Dobro je da nas i primaju. Dve godine traje antigrcka histerija u nasim medijima, a sve u korist Albanije i Turske?!

Ovakvi kakvi smo, nismo ni za tu jednu plazu.
(ime, 19. april 2021 10:52) 

Naravno,zato i napisah - sto ljudi sto ćudi.
Isti čovek (a naročito porodica) pod drugim okolnostima može da se odluči za različite načine letovanja i kada nema ove pandemije.
Ima ljudi koji to ne kapiraju,optereceni su i namecu ljudima neke modele ponašanja ,pokusavaju da istaknu neku svoju "izuzetnost" jer su bili negde ili su potrosili toliko ili su letovali na takav i takav način.Ono - imam novi Ajfon ,uspeo sam u životu
Neka se odmara ko kako hoce i može.
To što se neko hejtom bori za tržište je nesto sto se dogadja svake godine - vec je postalo folklor.
Sad - ko zbog par komentara oluči da letuje u Grčkoj,Albaniji ili Turskoj stvarno olako donosi odluke...ako takvih ima uopste.
Mislim da odluke donosimo ipak ma osnovu svog iskustva ili iskustava ljudi u čiji sud verujemo - intermet je mesto gde (pored ubijanja vremena) možeš eventualno da blize upoznas mesto gde planiras da odes ,stvoris neku "skicu" putovanja itd...
Odluku ipak donosis sam.

Moje opredeljenje je Grčka. Vreme, duzina i nacin odmaranja nisu "uklesani u kamenu" .
Nadam se ove godine a ako ne - sledece duze..

Zoran

pre 2 godine

Kada procitas vesti unazad par meseci, vrlo lako dodjes do tog zakljucka!
(Perhan, 19. april 2021 11:02)

Stvarno neverovatno, nalaziš se na delu koji se zove Putovanja, ovakve vestisu u delu koji se zove putovanja, i ljudi pišu samo o putovanju. Neverovatno.

C i n i k

pre 2 godine

GR su radili svima brze testove ne samo SRB posto je bio samo 1 auto sa SRB tablicama a imajuci u vidu da je to i ranije najavljeno od strane GR onda nvdim nista sporno.
Kada otvore Evzoni u maju to ce biti vrv drugacije i nece svakog da testiraju ngo samo nasumicno..

Putnik

pre 2 godine

Meni ovi Grci nisu baš jasni. Toliku frku imaju od turista a stopa zarazavanja u Grčkoj podjednaka onoj u Srbiji. Jedino ako idu logikom da se turisti dosta kreću i da mogu biti izvor zaraze...
(Andrej, 19. april 2021 10:31)

To o stopi zaražavanja je daleko od istine. Trenutno Grci imaju stopu novozaraćenih od 5-7%, dok smo se mi jedva spustili sa 30% na 20%. Naši rade 12 do15k testova dnevno, Grci rade između 50 i 70ktestova dnevno. Jedino gde su gori je stopa smrtnosti oko 3% i veoma visok broj na respiratoru (oko 842). Kod njih neko dok stigne do ozbiljnije udravstvene nege, već je ušao u kategoriju za respirator ili sahranu. Ali u suzbijanju zaražavanja su šampioni.

Za razliku od našeg divljaštva i slobode, oni ljudi preduzimaju ozbiljne mere za suzbijanje, koje i ozbiljno ugrožavaju lične slobode. Drugačije ne može. Sada će prisilno da testiraju sve zaposlene u državnom i privatnom sektoru, koji imaju interakciju sa drugim ljudima 1 x ndeljeno, a srednjoškolce i nastavnike 2 x nedeljno.

Pošto im vakcinacija ide malo sporije, preduzimaju sve drugo moguće da pripreme letnju sezonu kada će znatno oslabiti mere da im ne propadne još jedna sezona. Ali do leta će oni, ako treba i prisilno, vakcinisati turističke i ugostiteljske radnike kao i prodavce. Gledaju da štite svoje zdravstvo, koje je još gore od našeg i da maksimalno suzbiju zaraćavanje. Sva ograničenja važe i za Grke, nije to samo za turiste. Biće bolje na leto, to je sigurno.

Alex

pre 2 godine

Mi Grci smo ponosni da smo deo Grcke koja ima najvecu Istoriju na svetu.
(Grk Makedonac iz vreme Alexandra velikog

Nemate. Došli ste u Evropu i sve pokrali od starosedelaca iz Vinčanske civilizacije a naših predaka. Bolje se ne hvali razočaraćeš se mnogo.

ivan

pre 2 godine

@(Šta da se radi, 19. april 2021 20:56) Samo mastaj, komso. Isao ja jednom, vodio me cale. Zamisli, bio tako mali i i dalje se secam koliko mi se nije svidelo. Ziveo Egej, a i Jonsko je dobro.

Nebojsa

pre 2 godine

Pa mislim da ovo uopste nije relevantno, jer je i sam novinar rekao da se desilo 1,5 sat pre stupanja na snagu novih mera. Aman zaman, pa zar nije mogao sacekati jos tih 90 minuta pa da nam zaista da informaciju iz prve ruke?

eugen

pre 2 godine

Grci su zapravo turci, koji bi voleli da su italijani.
HA HA!
(Nelson, 19. april 2021 13:10)

Turci su zapravo Azijati, koji bi voleli da budu Evropljani.

HA HA!