Subota, 03.04.2021.

17:50

Sada pet uslova za boravak u Grčkoj?

Izvor: B92

Sada pet uslova za boravak u Grèkoj? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Gedza

pre 3 godine

Hvala, braćo Grci . Potpuno vakcinisan i spreman da nadoknadim prošlogodišnji propust pa me očekujte na minimum mesec dana. Paradajz je spakovan, još da dodam tečne šljive i mesnate slanine pa gotovo.

rebro

pre 3 godine

@Ma da, virus je toliko "opak" da je od njega umrlo manje od 1% inficiranih. Stvarno strašan virus. Kao jači grip, a i spada u kategoriju gripa.

rebro

pre 3 godine

@John Doe, ja već 15 godina živim u Češkoj i pre jedno 6 godina supruga i ja rešimo da odemo na Taru. Volimo da pešačimo po planinama i šumama Češke pa reko da odemo i na Taru. Rezervacija smeštaja je moguća SAMO telefonom. Plaćanje u EVRIMA isključivo. Internet u tragovima i to bosanski. Vlasnica koristi email 3 puta mesečno. Za hranu se snađi po lokalnim restoranima ili u hotelu Omorika. Iole kvaliteta kapućino je udaljen bar 400km u bilo kom pravcu. Staze na Tari NE POSTOJE, isto je i sa putokazima. Inače je priroda prelepa samo nema ko da se seti da privuče strance.
U Češkoj već 100 godina postoje oznake za pešačke staze, a sastoje se od metalne pločice koja se kači na drveće, i pokazuje koliko si udaljen od neke bitne lokacije, i farbe kojom se obeleži zahtevnost staze. Farba se drvo na svakih 500 metara. Te staze se potom ucrtaju u mapu na mobilnom.
Zar je to teško? A ti sad kreni da obilazš planine, jezera i šume koje nemaju nikakvu infrastrukturu.

Stefan

pre 3 godine

Manimo se Grka i letujmo u svojoj zemlji,imamo prelepe planine.
(Dule, 3. april 2021 18:02)

Srbija je, paradoksalno bila najlepša dok je bila deo Jugoslavije a do manastira po Srbiji je bilo najlepše odlaziti pre 1990. godine.
Od kako je Srbija počela da insistira na tome da je samo naša - sve je prljavija, zapuštenija i skuplja, iako smo mi sve siromašniji.

ivan

pre 3 godine

@(mediteraneo, 04. april 2021 14:36) To ti meni ubacujes reci u usta. Ja nikad nisam “zalio sto smo izgubili more”. To vi iz Kroacije pisete nebuloze, kao i ono da su Grci odlucili da “zamene” srpske turiste plateznijim ;)

Ma da, 100%!

pre 3 godine

Alo, kume, PANDEMIJA OPAKOG VIRUSA JE i ne radi se o tebi niti o uskom krugu ljudi, nego o celom ljudskom rodu.
Dajke, recimo da ta ljudska prava i postoje - a ne postoje, samo su bajka - postoje i obaveze, ali toga se malo ko seti.
Zato, cuti, pokrij se usima i u tisini pati sto si poverovao u jos jednu bajku za laku noc, mozda se i opamatis.

dd

pre 3 godine

ako te neko uslovljava za bilo sta,to se zove DISKRIMINACIJA! svako od nas ima ljudska prava i slobodu kretanja.i ako neko postavi uslove to je onda ono sto sam napisao.jer tim cinom on pravi razliku medju ljudima i deli ih na one i ove.

ako to ili nesto uradis,onda moze.a ako ne onda ne moze.i tu dolazimo do kljucne stvari,nismo svi isti i ne gledamo isto na mnoge stvari,ne razmisljamo isto,ne jedemo istu hranu,ne oblacimo se isto,ne slusamo istu muziku,i imamo razlicite poglede na svet i situaciju oko sebe.

mediteraneo

pre 3 godine

@ ivan
Onda budimo srečni, a ne da stalno kukamo, što nemamo more, jer da ga imamo bilo bi, kako misliš, nikakvo. Ovako imamo (pa malo nemamo) naše prelepo grčko more.

mio dio

pre 3 godine

ivan@ ocito ne znas da mora imaju jake struje i ako ti je prljavo jadransko onda je i egejsko i jonsko jer nema barijera ulivaju se. a jadransko ima dobar slanitet sto je dezeficijent. znaci more ne stoji nije jezero.

Baba Tića

pre 3 godine

Jednom sam bio tamo i nikad više. Neljubazni ljudi koji samo natucaju engleski, nula od braće. Pa vi idite u lepu bratsku zemlju umesto da ostavite pare u svojoj Srbiji. Kad vam je lepo tamo što se ne odselite u tu Grčku?

ivan

pre 3 godine

@(Aca Pantljičara, 4. april 2021 00:19) Opet vi sto pokusavate ovakvim niskointeligentnim izmisljotinama da ogadite Grcku. Jeste, sad ce Britanci koji zive na Kensingtonu da krenu kolima preko Lamansa za Asprovaltu!

ivan

pre 3 godine

@(Istina ce nas spasti, 04. april 2021 08:37) To kaze, zato sto daje intervju nemackim novinama. Dosao je kod nas u visednevnu posetu pre npr. SAD i UAE (a sa njima ce isto potpisivati sporazume). Je l’ si sad razuveren da smo im nebitni? (u Nemacku ne ide jer je to EU)

ivan

pre 3 godine

@(mogućnost obrata, 04. april 2021 10:35) Ne bi, Jadran vonja u svim pravcima ;) Samo se spustite malo juznije, do Jonskog, da uzivate.

Крагујевац

pre 3 godine

Ако неко из Србије сада оде на границу Грчке они га кажу до 15 маја само испрате назад и нога у д*пе. Ако мисле да ако отворе границу да ћемо као овце да јурнемо код њих мало су се прерачунали

Rather

pre 3 godine

I ove godine, majka Srbija. Prvo da obidjem Dunav (Kazan, nacionalni park Djerdap, Donji Milanovac), onda okrećem na jug Srbije u banje (Sijerinsja, Kuršumlijska, Gamzigradska...), pa par dana Vlasine...Grčka je članica EU i biće zamorno i frustrirajuće da se letuje uz pregršt pravila, restrikcija i zabrana.
(Sa 22 si tropa, 03. april 2021 22:10)

Ne zaboravi i Zvonačku banju, mislim da ti razočarenje bude kompletno...

mio dio

pre 3 godine

Milojko@ s tim sto je Canj more na mediteranu i tu atmosferu prave Srbi koji tu zive i letuju. nista lose. Oni tako hoce. Ako hoces drugu atmosfery na 5 km odatle imas Petrovac za 10 minuta si tamo kolima.

mogućnost obrata

pre 3 godine

@ Sima
Ako bi Republika Srpska imala izlaz na more, bilo bi to ono - kako ovde kažu - odvratno, kamenjarsko, koje vonja...Ali ko zna, možda bi u tom slučaju postalo prelepo, bajkovito, mirisno...?

nes

pre 3 godine

I ove godine, majka Srbija. Prvo da obidjem Dunav (Kazan, nacionalni park Djerdap, Donji Milanovac), onda okrećem na jug Srbije u banje (Sijerinsja, Kuršumlijska, Gamzigradska...), pa par dana Vlasine...Grčka je članica EU i biće zamorno i frustrirajuće da se letuje uz pregršt pravila, restrikcija i zabrana.
(Sa 22 si tropa, 03. april 2021 22:10)

Voleo bih samo da ti vidim izraz lica 5 minuta posle ulaska u Sijarinsku banju...kad shvatis gde si dosao...neprocenjivo

Objavite komentar

pre 3 godine

Ok traže vakcinaciju. Al što se oni ne vakcinišu? Vakcinisano ih svega 6%.
(sim, 3. april 2021 23:38) # Link

Zato što čekaju da vide kako će Srbi da prođu pa će onda da razmisle...

Mige

pre 3 godine

Srbija se saginjati neće!
Čekajte ljudi, prvo da skupimo pare... Svi se žale na zatvaranje, na ekonomiju, a sve do jednog po komentarima idu na more!
U svojoj zemlji možeš i da se gicaš, a u tuđoj radiš kako ti se kaže.
Što se mene tiče - ne dam nikom pare unapred, pogotovo ne Grcima!

Istina ce nas spasti

pre 3 godine

Ne vidim tu ništa sporno. Sigurno je da se ni ovog leta neće ići opušteno i normalno u Grčku. A Grci će prvo da štite svoje. Nisam siguran da želim da sedim na plaži sa maskom. Nisam siguran da želim da mi se desi slučajan pozitivan test i sedenje u karantinu iako sam vakcinisan. Odmor i opuštanje, to nam je svima potrebno, ali možda tek sledeće godine. Uostalom, Nemci su im prioritet, kaže, i oni mogu kako hoće da uđu. A što mi ne možemo, treba da zahvalimo onim našim Šurdama, koji su, po svaku cenu, bolesni išli prošle godine u Grčku

123

pre 3 godine

nemam nista protiv mora grcke turske itd .. ali koliko vas je mrdnulo du'etom da vidi svoju zemlju .. toliko prelepih destinavija jezera, reka, banja, planina i cega sve ne.. a sve to bez granice i zezancije bez testova i slicnih stvari...
(John Doe, 03. april 2021 22:49)

Postoje dva razloga zasto Srbija nije letnja destinacija. Prvo, bilo gde u Srbiji posle 3-4 dana se zasitis, sto je skroz okej ali leti se uzima dve nedelje odmora tako da je tu vec problem. Drugo, lepo je otici na more a destinacije u Srbiji su super za produzeni vikend.

srđan

pre 3 godine

ja imam jedan predlog koliko sve novine i turističke agencije brije o letovanju u Grčkoj prvi turisti da budu ljudi sa respiratora eto koliko vodimo o njima računa ko ode u grčku neka se ne vraća

123

pre 3 godine

Je ... se vise "braco" Grci sa vasim morem i vasim uslovima, samo Turska i Albanija me interesuju !
(Dokle vise uslovljavanja, 03. april 2021 22:28)

Tako je, treba sve mere za Srbe da ukinu i da se dozvoli igranje kola protiv korone u svakom trenutku

aca

pre 3 godine

Ok traže vakcinaciju. Al što se oni ne vakcinišu? Vakcinisano ih svega 6%.
(sim, 03. april 2021 23:38)

Aj ne smarajte vise sa tim. U eu je veliki nedostatak vakcina trenutno, brzo ce oni nas preskociti cim se normalizuje isporuka zato sto oni veruju u medicinu i normalni su za razliku od nas...

DEX

pre 3 godine

Jeste, evo trčimo mi vakcinisani kod vas nevakcinisanih i zaraznih da vam pomognemo da spasite sezonu a vi smislite još 5 nivoa zaštite.

Boris

pre 3 godine

Svoj grcki godisnji odmor ove godine provodim u Turskoj. Ocigledno da Grcima Srbi nisu potrebni.
(DEDA CVETKO, 03. april 2021 23:02)
@Deda Cvetko
E aj ne lupetajte, u Grckoj je veoma strog karantin i ogranicavanje kretanja njihovih građana. Ista stvar je i u Turskoj. Kome se ide na letovanje pod takvim maltene ratnim stanjem. Ja sam prosle godine bio u Hr u vreme virusa, avgust, imamo tamo u Dalmaciji staru kucu, dedovina, bilo je tuzno videti, poluprazno, sve nesto u strahu, maske, tih dana masovni odlazak Italijana i Austrijanaca u roku dva dana maltene jer im je vlada porucila da se vrate nazad. Iako imam kucu dole nebi isao pod takvim stanjem i nekom losom energijom. Setacu po Srbiji, voziti bicikl, pecanje, Ada, Divcibare...

VJ

pre 3 godine

Ako biste se zarazili u takvom hotelu punom gostiju koji su došli sa raznih strana bez kontrole, pitanje koliko bi vas takvo letovanje jeftino izašlo. Merenje temperature nije neki garant da su zdravi.

rape

pre 3 godine

MilaneCe...Tvoj komentar mi govori da nisi mrdnuo dalje od Paralije u najboljem slučaju možda si video i Nea Potideu.Da si išao bilo gde dalje znao bi da Srba(pošto kažeš da nećeš gužvu i ne odloskom Srba da je neće biti) južno od Volosa i nema baš puno,O Peloponezu i da ne govorim.Sribi okupiraju i prave gužvu na severu i pojedinim ostrvima i tu je kraj.

zzz

pre 3 godine

Hahahahaa... Za svoje pare idem samo tamo gde ću uživati kao prethodnih godina. NIKAKVI uslovi ne dolaze u obzir, čak ni maska. Za svoj keš ja postavljam uslove ili ga ne dajem nikom. Ako Crna Gora ostane pri tome da ne uvodi nikakve testove idem dole, ako se i oni predomisle pa uvedu neke mere ne idem ni kod njih. Pa, dve onako katastrofalne turističke sezone kao što je bila prošla i mogu da zaborave na turizam i da su bili turističke destinacije. To važi i za Grčku i za Crnu Goru, pa neka samo postavljaju još 10 uslova.
(Djordje NS, 03. april 2021 21:41)

GDP od turizma u Grckoj je 9.8%. Od toga je 0.2% od Srpskih turista. Da li iskreno mislite da ih zabole za vase pare?

zzz

pre 3 godine

Zamisli ono izadjem na plazu sa maskom na licu? Pa kako da se suncam da mi maska ostane, sareno lice, neeee. Mozda treba i da se kupamo sa maskom, tada bi braca Grci bili zadovoljni. Adio mare vidimo se neke tamo a vi polako i bez nas propadajte
(GoX, 03. april 2021 21:36)

Srpski turisti cine 0.2% svih turista u Grckoj. Nesto ne verujem da ce bez vas propasti!

Milena Petrović

pre 3 godine

Njihovo pravo da postavljaju uslove, samo za sada se pokazalo da ništa od navedenog zaista ne štiti od prenosa virusa...

zzz

pre 3 godine

Ako nisu u stanju da naprave 100% pouzdan test, kako mogu da im verujem da mogu napraviti nesto tako slozeno poput vakcine i kako da im verujem da ta vakcina stiti 100%?! Previse rupa ima ta tvoja 'civilizovana' izjava. I nisu li oni rekli da cak i vakcinisani mogu preneti virus? Dodjem na granicu, kaze primili ste `nekciju, ali vas `nekcija nije sacuvala, pozitivni ste, ajde nazad u Srbiju. Da, macka je u dzaku.
(Pljuvac svih stilova, 03. april 2021 20:27)

Ne postoji 100% puzdan test. Nizasta, nikada! Ali postoji 95% pozudan. Isto kao i vakcina. Pfizer dokazano 96% stiti. Cak i ako dodjete na granicu i pozitivni ste, ukolikonste vakcinisani za 2 dana cete biti negativni.

zzz

pre 3 godine

Ja to shvatam ovako - pet prepreka mi postavljaju da im ne dam pare. OK, ubedili ste me, ne dam.
(RokiBalboaGramofonskiAs, 03. april 2021 20:50)

Da li vi stvarno mislite da Grcka zavisi od par desetina hiljada Srpskih turista? Pored miliona Rumuna, Nemaca...

zzz

pre 3 godine

Za moje pare mi niko nece postavljati uslove. Cao zdravo.
(Ivan, 03. april 2021 20:32)

Pa stvarno je tako. Kada im pokazes tvojih 500 evra nece tebi niko nikada traziti da polazes pasos. Nece tebi neko za tvoje pare reci da se u sobu ulazi u 14h, a izlazi u 10h. Sta oni znaju budale. Tvoje pare ti ces kako ti hoces!

Los Angeles

pre 3 godine

Ja ne razumem da se ljudi ŽALE na mere zaštite od zaraze, umesto da ih pozdravljaju. Bukvalno hvalite Tursku zato što NE MORA maska, tj jer su neopravdano opušteni. I nećete u Grčku jer mora vakcina ili test i mora maska? To vam je kao loše? A ne dobro za vas pre svega? Razumem šta je tu za turke, ekonomija, zarada, zaposlenje za ljude, ali šta je tu dobro ZA VAS? Jer se stvarno radujete riskantnom letovanju bez maski i bez vakcina i testova? To vam je normalno, poželjno? Gledam, dostupne vakcine za sve, a vi vakcinisali samo 20% stanovništva? Pa jel moguće da ste toliko retardirani, kad nemam koji drugi izraz da upotrebim?

SalaZabava

pre 3 godine

"Prva linija odbrane" je da svaki strani turista mora imati potvrdu da je ili vakcinisan protiv koronavirusa, ili da se oporavio od zaraze tim virusom, ili da pokaže negativan rezultat testa na koronavirus.

Nabavicemo potvrdu da smo prelezali koronu, opusteno :)

milan

pre 3 godine

Ok traže vakcinaciju. Al što se oni ne vakcinišu? Vakcinisano ih svega 6%.
(sim, 03. april 2021 23:38)

U celoj Evropi masovnija vakcinacija tek sad krece. Trebalo je vremena da se zaleti proizvodnja vakcina. Za ceo april i maj ce Grcka vakcinisati 50%. Mi bi imali daleko manje od 6% da nije stiglo 2 miliona kineskih, 300 hiljada indijskih i 200 hiljada ruskih. Stiglo nam samo 100 hiljada tj za 50 hiljada ljudi zapadnih vakcina. Mi cemo zbog antivaksera ponovo da budemo najgori sa petim talasom celo leto u Evropi.

Milica

pre 3 godine

Milojko onda dodji u Backu Palanku na Tikvaru. Bolje nego na moru. Ima plaza, cardi, parkinga, centar grada je pun restorana i raznog sadrzaja.

narod naivan

pre 3 godine

Tako je to kad poluostrvska zemlja nema izlaz na more.Ulazeci u Jugoslaviju uz onolike zrtve trebali smo jasno da postavimo uslov izlaska Srbije na Jadran.Jedan od razloga je i to sto smo mislili da samim tim sto Crna Gora izlazi na more,izlazi i Srbija.Kad ono,oni kazu mi nismo vise Srbi,sve po potrebi.Nismo se nadali takvoj izdaji.

MilanCe

pre 3 godine

Što je više vas koji nećete, meni draže, što ne volem gužvu, ič. Kalimera Grecija u julu, a vama uvređenima prijatno na Srebrnom jezeru

Milojko

pre 3 godine

@John Doe
Ja sam prosle godine pokusao da obidj Belu Crkvu, gde je atmosfera bila kao u Canju 1995. Neke salase ka Zrenjaninu gde je najveci dozivljaj naci parking i sto u kafani, da bi cekao rucak 90 min, i Pacir banju u kojoj mekiku cekas sat vremena, a 600 ljudinse gura u crvenoj bari. atibor i Vrnjacku banju preskacem, sve sto tamo ima imam i u Beogradu. Jednostavno, nemamo mi turizam, pa je cak i taj grcki paradajz ljudima privlacniji od naseg.

Ibna

pre 3 godine

nemam nista protiv mora grcke turske itd .. ali koliko vas je mrdnulo du'etom da vidi svoju zemlju .. toliko prelepih destinavija jezera, reka, banja, planina i cega sve ne.. a sve to bez granice i zezancije bez testova i slicnih stvari...
(John Doe, 03. april 2021 22:49)

Ja zaista ne mogu toliko da uživam u reci, jezeru ili planini... ima nesto iskonsko što ljude privlači ka otvorenim vodama, to nije stvar izbora, prosto prirodni nagon.

Mitar

pre 3 godine

Situacija u Grčkoj trenutno je da je na snazi totalni lokdaun. Brojke zaraženih su poprilično visoke. Bukvalno ne radi ništa, ograničeno je kretanje posebno u Solunu, Atini, Larisi i većim ostrvima. Imaju ozbiljan problem sa nabavkom vakcina i u najboljem slučaju planiraju da u periodu 15.04. - 15.05. vakcinišu oko milion ljudi neophodnih za funkcionisanje turističke sezone. Sredinom aprila bi trebalo da bude zasedanje parlamenta gde bi ove mere iz teksta trebalo da budu usvojene, ali je veliki broj parlamentaraca protiv “otključavanja” do god su brojke visoke. Verovatno će se napraviti neka vrsta probe od 15.aprila do 15.maja kada će se u Grčku moći ući samo sa specijalnim propusnicama. Dakle, od nekog iole normalnog letovanja sigurno neće biti ništa, biće to noćna mora kako za Grke, tako i za potencijalne turiste

rebro

pre 3 godine

Ako imate ograničenja onda ne očekujte turiste. Niko nije lud da dolazi na odmor, i da nosi masku po ceo dan. Ima i drugih tržišta.
Evo Hrvatska na primer. Mi Česi "okupiramo" Jedran svake godine. Tako ćemo i ove.

Bob Rock

pre 3 godine

Tačno sam znao. Čim dođe vreme za more i plažu, započeće kmečanje Srba o svetskoj zaveri i nepravdi prema njima. Naročito antivaksera. Vi biste da određujete nekome pravila!? More ... pravac Srebrno jezero. Za bolje i niste.

Boki

pre 3 godine

Prethodnih 7 godina letovali u Grckoj, osim prosle godine, kada smo uspeli da odradimo zamenski aranzman za Tursku.

Dakle, prosle godine bili u Turskoj, prvi put nakon vise od 10 godina. Maske su bile obavezne samo u avionu i autobusu (transfer od aerodroma do hotela). Nije nam bio potreban PCR test, bukvalno smo seli u avion i odleteli za Tursku.

U hotelu gosti nisu nosili maske. Osoblje je nosilo maske, a restoranu su dodatno nosili vizire. Prilikom checkina u hotel su nam dezinfikovali sve kofere i merili temperaturu beskontaktno. Takodje su radili punu dezinfekciju sobe jednom nedeljno (sobe su naravno cistili svaki dan).

Ako bude bilo tako i ove godine, ja ne vidim razlog za odlazak u Grcku pod ovim uslovima. Problem moze da bude cena avionske avionske karte, ali opet u Turskoj dobijate UAI po ceni nocenja sa doruckom u Grckoj.

Kad se sve presabere, mene je Turska prosle godine izasla jeftinije. Cetvoroclana porodica je u pitanju.

John Doe

pre 3 godine

nemam nista protiv mora grcke turske itd .. ali koliko vas je mrdnulo du'etom da vidi svoju zemlju .. toliko prelepih destinavija jezera, reka, banja, planina i cega sve ne.. a sve to bez granice i zezancije bez testova i slicnih stvari...

Znaci

pre 3 godine

Znaci uslovi su sledeci-
1.nosim dokaz da sam vakcinisan
2. Svugde nosim masku sem kad se suncam i plivam.

Pa dobro, sta je tu problem???
Pa prosli oktobar sam bio u Istanbulu. Maske non stop. Izadjes iz hotelske sobe i odmah maska! I tako ceo dan! Pa sta???
Ako hoces u tudju zemlju postuj zakone te zemlje!!!
Znaci dokaz o vakcini i maska non stop. Au al su uslovi boze moj

Sa 22 si tropa

pre 3 godine

I ove godine, majka Srbija. Prvo da obidjem Dunav (Kazan, nacionalni park Djerdap, Donji Milanovac), onda okrećem na jug Srbije u banje (Sijerinsja, Kuršumlijska, Gamzigradska...), pa par dana Vlasine...Grčka je članica EU i biće zamorno i frustrirajuće da se letuje uz pregršt pravila, restrikcija i zabrana.

Djordje NS

pre 3 godine

Hahahahaa... Za svoje pare idem samo tamo gde ću uživati kao prethodnih godina. NIKAKVI uslovi ne dolaze u obzir, čak ni maska. Za svoj keš ja postavljam uslove ili ga ne dajem nikom. Ako Crna Gora ostane pri tome da ne uvodi nikakve testove idem dole, ako se i oni predomisle pa uvedu neke mere ne idem ni kod njih. Pa, dve onako katastrofalne turističke sezone kao što je bila prošla i mogu da zaborave na turizam i da su bili turističke destinacije. To važi i za Grčku i za Crnu Goru, pa neka samo postavljaju još 10 uslova.

Фактор мира стабилности

pre 3 godine

Вакцинисан сам! Ове године, Халкидики у хладу борове шуме, шум таласића, мириси гироса и сувлакија, нема жвагу, нема папана да се довикују са децовима што вриште на плажи...

ats

pre 3 godine

U grcku dodje 30 milona turista godišnje, Srba tek oko milion i to u siromašniji i jeftiniji deo. nas je kao turista 3%, a donesemo im ispod 2% prihoda , dakle statistička greška i ne isplati se rizikovati. Drugo ovo ne važi samo za nas Srbe, nego sve van EU, a mogu da priključe i nekog iz eu ako se situacija pogorša u nekoj zemlji . U Grckoj je zabranjeno čak i putovanje van svog regiona (kao srez kod nas) bez napismene i preke potrebe. A miloje iz pržogrnaca misli sedi neki grk tamo i samo smišlja kako da ga zezne. Bože kakvi su neki ljudi...

veki

pre 3 godine

Hehe šta sam rekao pre par dana, Grcima ne možete verovati, bit će tu još uslova a onda katanac u julu a naši se povampirili pa agencijama ne prestaju zvoniti telefoni. Uplatite im i ove godine pare unapred pa onda kukajte kako su vas "braća" zavrnula.

Brost

pre 3 godine

Hari,

Nećete vi nas skoro ponovo videti. Samo smišljajte uslove...
Klimatske promene su odavno pretvorile odmor na moru u mučenje. Ovaj COVID je samo kap u punoj čaši. Pod takvim uslovima nećemo doći ni da nam platite.

Maraja

pre 3 godine

Dvadeset prvi vek, a i dalje ima ljudi koji misle da "paradajz turisti" nose paradajz od kuće. Ajmo dvesta pedeseti put: zovu se tako zato što samo paradajz kupuju, a konzerve nose od kuće.

mich

pre 3 godine

Maraja

Naravno da kupujete paradajz u grckoj, a nosite samo konzerve, velike su guzve na granici, propao bi paradajz, to je bilo figurativno...

Бојан

pre 3 godine

Све ми се чини да ће ове године, земље попут Грчке, Хрватске, Црне Горе...вероватно Бугарске, дефинитивно доживети фијаско и банкрот! Неки су се претежно, неки тотално, ослонили на зараду само од лепог времена и слане воде! Како ствари стоје и све ово што најављују као потенцијалне услове за улазак туриста у њихове земље, сигурно ће одбити много људи од летовања! Много бих волео да сам ја тај који греши, али...!!! Мислим да ће наш домаћи туризам бити и ове године конкурентан!

jos ovaj put

pre 3 godine

Pa sve ovo sto je nabrojao covek zvuci normalno i ne vidim sta je preterano.
Jel hocete na more u Grcku?
Vakcinisite se,testirajte i postujte pravila koje propisuju za svoje gradjane.I nikakav problem.

GoX

pre 3 godine

Zamisli ono izadjem na plazu sa maskom na licu? Pa kako da se suncam da mi maska ostane, sareno lice, neeee. Mozda treba i da se kupamo sa maskom, tada bi braca Grci bili zadovoljni. Adio mare vidimo se neke tamo a vi polako i bez nas propadajte

Zemljoradnik

pre 3 godine

5 linija odbrane?
Kao da turisti idu da ih napadnu i osvoje, a ne da im ostave novac.
(Dragoon, 03. april 2021 18:34)

- Ne, nego im je zdravlje stanovništva preče od toga šta ćete im vi ostaviti, što je i normalno. Kome odgovara ići će, kome ne odgovara, postoje i druge destinacije. Tako razmišljaju i to je jedino ispravno.

Lemi

pre 3 godine

Da bi narodu bilo bolje, narod mora biti bolji. Nama smeta sve, vakcinacija, maske, pcr testovi, zatvoreni kafici, oni ce meni za moje pare, smece po Srbiji, 50e za smestaj u kome je babin namestaj...
Ond avi ljudi iskopajte na svom placu rupu sipajte u nju vodu i letujete bez svega navedenog gore.
Shvatite vec jednom pandemija je promenila svet kompletno i nikad se nece vratiti na staro. Videcete. Ko shvati to na vreme i prilagodi se on ce da zivi, a ovi ostali ce zive u proslosti ljuti na sve oko sebe jer svi su protiv njih.
Tito je umro 1980, Sloba 2006...,zivot ide dalje...

Roko

pre 3 godine

A smejali smo se onom liku što je prošle godine na frku ušao u Grčku. Kao da sam znao, kada sam 2019. kretao kući, pogledao sam more još jednom i pomislio "eh, daj Bože da nekad ponovo dođem". Kako stvari stoje, nema ništa od putovanja godinama.

Jdjd

pre 3 godine

Ne znam za vas, ali uopšte nije preglupo platiti 50 evra apartman na nekoj domaćoj destinaciji. Lepo uređeno sa babinim nameštajem koji je bio prelep i sedamdesetih kad je kupljen, a kamoli sad. Pa onda da tešimo naše fine ugostitelje, sa treš radija krči Lepa Brena, sto poslednji put obrisan 1968, pljeska iz Matijevića, ispsuje te kao najrođenijeg... A posle kad hoćeš da prošetaš do bogate ponude manastira, samo pratiš trag smeća. Pomogneš ekonomiju, i još ti je kao kod kuće. Vrh, top, ekstra, bre.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Ne vidim šta je peoblem i mačka u džaku. Vakcinišeš se kao i sav obrazovan svet, i ne razmišljaš o greškama testova...
(Mitar, 3. april 2021 19:38

Ako nisu u stanju da naprave 100% pouzdan test, kako mogu da im verujem da mogu napraviti nesto tako slozeno poput vakcine i kako da im verujem da ta vakcina stiti 100%?! Previse rupa ima ta tvoja 'civilizovana' izjava. I nisu li oni rekli da cak i vakcinisani mogu preneti virus? Dodjem na granicu, kaze primili ste `nekciju, ali vas `nekcija nije sacuvala, pozitivni ste, ajde nazad u Srbiju. Da, macka je u dzaku.

Урке

pre 3 godine

Аууу па нећу ни ишчитати до краја колико ме боли ћошак, има света, има Србије, има већих брига.

Blaster

pre 3 godine

Manimo se Grka i letujmo u svojoj zemlji,imamo prelepe planine.
(Dule, 03. april 2021 18:02)

Imamo prelepe planine koje planiramo da zagađujemo kao prošle godine. Na sve strane je ostavljeno đubre. Bolje da idemo po Grčkoj, Crnoj Gori ma gde god, nego da prljamo i zagađujemo našu prelepu Srbiju. Odvratni smo za sami sebe a mogu misliti kakvi smo drugima. Primitivni i prljavi.

Mitar

pre 3 godine

@ Pljuvac svih stilova

Ne vidim šta je peoblem i mačka u džaku. Vakcinišeš se kao i sav obrazovan svet, i ne razmišljaš o greškama testova...

Milica

pre 3 godine

Isla sam svake godine u Grcku, mozda cu opet kad prodje ovo sve ali ove godine definitivno ostajem u Srbiji. Puniti budzete drugih drzava u ovom momentu a pri tom ne znaju ni jel nas zele ili nas ne zele zaista nije potrebno. Nasi ugostitelji pretrpeli su ogromne udarce i izneli najveci teret svega ovoga pre cu njima ostaviti novac nego Crnogorskim i Grckim.

donatelo

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi..pa lepo vam kazu koji su uslovi..nista posebno..Maska mora da se nosi...da se vakcinisete morate..sta bi vi hteli..samo letujte u Srbiji..pre korone iznajmljivanje vikendice 20€ ,.dnevno. sada 50€..sta bi bilo kad bi Srbija imala more..Vi ako ste ludi placajte i 100€ dnevno za nesto sto ne vredi.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Dakle, sve je isto, samo su upotrebili druge reci. Ovo je ogromna macka u dzaku. Ako se uzme u obzir da su testovi sami po sebi nepozudani i da cesto mogu dati pogresan rezultat, veliki je rizik ici na odmor u Grcku. Toliko se danima, ma nedeljama prica kako ce sve da se resi i kako cemo moci u Grcku, da bismo sad videli da zapravo nema od tog nista. Meni i devojci je Grcka prvi izbor, obozavamo je, ali nema sanse da letimo do Grcke, samo da bi mi tamo neki Nikostratos rekao da sam pozitivan, a ja zdrav kao konj.

Imate giros I ovde

pre 3 godine

Letujte u nasoj divnoj zemlji, ima dovoljno vremena za imunizaciju do leta, nasi ljudi se vakcinisu, imamo vakcine svih vrsta, a seoski, banjski, planininski turizam ovde mogu biti prelepi, pomozite nase domacine I nasu privredu.

Fail

pre 3 godine

Nije Grcka vredna tolikog cimanja i rizika. Ko zeli da putuje u inostranstvo ako vec mora kroz sve ovo da prolazi neka barem odabere neku ozbiljnu zemlju za destinaciju.

Tor

pre 3 godine

Iskreno, zao mi je zaista ovih nasih ljudi, sto pored svega ovoga, spremni su da se vakcinisu samo da bi otisli u Grcku na more. Mogu da shvatim da ce neko da se vakcinise radi zastite svog zdravlja, ukoliko veruje u to.. Ali masa njih ce da se vakcinise samo zbog mora. I onda ce da dodje na granicu, pa ce ovaj da ga testira, a testovi su Bogu hvala izuzetno pouzdani, pa kad ga Grk odvoji da strane jer mu test pokazuje pozitivno, hajde ti njemu objasni da si se vakcinisao u februaru Kinezom, pa iako prodjes do plaze, nahvata te komunalac bez maske, pa da vidim koga ces kao u Srbiji da okrenes telefonom da ti ne pisu kaznu, pa hoces nesto da vidis ali sipak, ne moze na plovilo vise od deset ljudi, pa osta ceo dan da cekas svoj red. Mogao bih da pisem do sutra. Neka vam je sa srecom takvo letovanje. Uzivajte.

Драгиша

pre 3 godine

Шеста линија је...

Ма, небитна је јер ја, врли Грци, остајем у својој земљи , прелепој Србији!

Džoni

pre 3 godine

Samo što ne rekoše, pošaljite evriće i ne morate ni da dolazite. Treba da idem tamo i pljusnem za mene velike novce, da budem ograničen u bezbroj stvari, da ne skidam masku i da budem srećan što sam u Grčkoj??? Ako ne mogu uživam na odmoru onda neću ni da idem. Koja mi je razlika bio kući ili tamo kad već ima toliko ograničenja, ovde je to sve još i fleksibilnije. Mogu misliti koliko će da pooštre mere tamo baš iz razloga da im ne propadne sezona zbog zaražavanja, a to ne može bez strogih mera i pridržavanja istih.

Blaster

pre 3 godine

Manimo se Grka i letujmo u svojoj zemlji,imamo prelepe planine.
(Dule, 03. april 2021 18:02)

Imamo prelepe planine koje planiramo da zagađujemo kao prošle godine. Na sve strane je ostavljeno đubre. Bolje da idemo po Grčkoj, Crnoj Gori ma gde god, nego da prljamo i zagađujemo našu prelepu Srbiju. Odvratni smo za sami sebe a mogu misliti kakvi smo drugima. Primitivni i prljavi.

Jdjd

pre 3 godine

Ne znam za vas, ali uopšte nije preglupo platiti 50 evra apartman na nekoj domaćoj destinaciji. Lepo uređeno sa babinim nameštajem koji je bio prelep i sedamdesetih kad je kupljen, a kamoli sad. Pa onda da tešimo naše fine ugostitelje, sa treš radija krči Lepa Brena, sto poslednji put obrisan 1968, pljeska iz Matijevića, ispsuje te kao najrođenijeg... A posle kad hoćeš da prošetaš do bogate ponude manastira, samo pratiš trag smeća. Pomogneš ekonomiju, i još ti je kao kod kuće. Vrh, top, ekstra, bre.

Fail

pre 3 godine

Nije Grcka vredna tolikog cimanja i rizika. Ko zeli da putuje u inostranstvo ako vec mora kroz sve ovo da prolazi neka barem odabere neku ozbiljnu zemlju za destinaciju.

Džoni

pre 3 godine

Samo što ne rekoše, pošaljite evriće i ne morate ni da dolazite. Treba da idem tamo i pljusnem za mene velike novce, da budem ograničen u bezbroj stvari, da ne skidam masku i da budem srećan što sam u Grčkoj??? Ako ne mogu uživam na odmoru onda neću ni da idem. Koja mi je razlika bio kući ili tamo kad već ima toliko ograničenja, ovde je to sve još i fleksibilnije. Mogu misliti koliko će da pooštre mere tamo baš iz razloga da im ne propadne sezona zbog zaražavanja, a to ne može bez strogih mera i pridržavanja istih.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Dakle, sve je isto, samo su upotrebili druge reci. Ovo je ogromna macka u dzaku. Ako se uzme u obzir da su testovi sami po sebi nepozudani i da cesto mogu dati pogresan rezultat, veliki je rizik ici na odmor u Grcku. Toliko se danima, ma nedeljama prica kako ce sve da se resi i kako cemo moci u Grcku, da bismo sad videli da zapravo nema od tog nista. Meni i devojci je Grcka prvi izbor, obozavamo je, ali nema sanse da letimo do Grcke, samo da bi mi tamo neki Nikostratos rekao da sam pozitivan, a ja zdrav kao konj.

Ibna

pre 3 godine

nemam nista protiv mora grcke turske itd .. ali koliko vas je mrdnulo du'etom da vidi svoju zemlju .. toliko prelepih destinavija jezera, reka, banja, planina i cega sve ne.. a sve to bez granice i zezancije bez testova i slicnih stvari...
(John Doe, 03. april 2021 22:49)

Ja zaista ne mogu toliko da uživam u reci, jezeru ili planini... ima nesto iskonsko što ljude privlači ka otvorenim vodama, to nije stvar izbora, prosto prirodni nagon.

Tor

pre 3 godine

Iskreno, zao mi je zaista ovih nasih ljudi, sto pored svega ovoga, spremni su da se vakcinisu samo da bi otisli u Grcku na more. Mogu da shvatim da ce neko da se vakcinise radi zastite svog zdravlja, ukoliko veruje u to.. Ali masa njih ce da se vakcinise samo zbog mora. I onda ce da dodje na granicu, pa ce ovaj da ga testira, a testovi su Bogu hvala izuzetno pouzdani, pa kad ga Grk odvoji da strane jer mu test pokazuje pozitivno, hajde ti njemu objasni da si se vakcinisao u februaru Kinezom, pa iako prodjes do plaze, nahvata te komunalac bez maske, pa da vidim koga ces kao u Srbiji da okrenes telefonom da ti ne pisu kaznu, pa hoces nesto da vidis ali sipak, ne moze na plovilo vise od deset ljudi, pa osta ceo dan da cekas svoj red. Mogao bih da pisem do sutra. Neka vam je sa srecom takvo letovanje. Uzivajte.

Milojko

pre 3 godine

@John Doe
Ja sam prosle godine pokusao da obidj Belu Crkvu, gde je atmosfera bila kao u Canju 1995. Neke salase ka Zrenjaninu gde je najveci dozivljaj naci parking i sto u kafani, da bi cekao rucak 90 min, i Pacir banju u kojoj mekiku cekas sat vremena, a 600 ljudinse gura u crvenoj bari. atibor i Vrnjacku banju preskacem, sve sto tamo ima imam i u Beogradu. Jednostavno, nemamo mi turizam, pa je cak i taj grcki paradajz ljudima privlacniji od naseg.

donatelo

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi..pa lepo vam kazu koji su uslovi..nista posebno..Maska mora da se nosi...da se vakcinisete morate..sta bi vi hteli..samo letujte u Srbiji..pre korone iznajmljivanje vikendice 20€ ,.dnevno. sada 50€..sta bi bilo kad bi Srbija imala more..Vi ako ste ludi placajte i 100€ dnevno za nesto sto ne vredi.

ats

pre 3 godine

U grcku dodje 30 milona turista godišnje, Srba tek oko milion i to u siromašniji i jeftiniji deo. nas je kao turista 3%, a donesemo im ispod 2% prihoda , dakle statistička greška i ne isplati se rizikovati. Drugo ovo ne važi samo za nas Srbe, nego sve van EU, a mogu da priključe i nekog iz eu ako se situacija pogorša u nekoj zemlji . U Grckoj je zabranjeno čak i putovanje van svog regiona (kao srez kod nas) bez napismene i preke potrebe. A miloje iz pržogrnaca misli sedi neki grk tamo i samo smišlja kako da ga zezne. Bože kakvi su neki ljudi...

Znaci

pre 3 godine

Znaci uslovi su sledeci-
1.nosim dokaz da sam vakcinisan
2. Svugde nosim masku sem kad se suncam i plivam.

Pa dobro, sta je tu problem???
Pa prosli oktobar sam bio u Istanbulu. Maske non stop. Izadjes iz hotelske sobe i odmah maska! I tako ceo dan! Pa sta???
Ako hoces u tudju zemlju postuj zakone te zemlje!!!
Znaci dokaz o vakcini i maska non stop. Au al su uslovi boze moj

veki

pre 3 godine

Hehe šta sam rekao pre par dana, Grcima ne možete verovati, bit će tu još uslova a onda katanac u julu a naši se povampirili pa agencijama ne prestaju zvoniti telefoni. Uplatite im i ove godine pare unapred pa onda kukajte kako su vas "braća" zavrnula.

Boki

pre 3 godine

Prethodnih 7 godina letovali u Grckoj, osim prosle godine, kada smo uspeli da odradimo zamenski aranzman za Tursku.

Dakle, prosle godine bili u Turskoj, prvi put nakon vise od 10 godina. Maske su bile obavezne samo u avionu i autobusu (transfer od aerodroma do hotela). Nije nam bio potreban PCR test, bukvalno smo seli u avion i odleteli za Tursku.

U hotelu gosti nisu nosili maske. Osoblje je nosilo maske, a restoranu su dodatno nosili vizire. Prilikom checkina u hotel su nam dezinfikovali sve kofere i merili temperaturu beskontaktno. Takodje su radili punu dezinfekciju sobe jednom nedeljno (sobe su naravno cistili svaki dan).

Ako bude bilo tako i ove godine, ja ne vidim razlog za odlazak u Grcku pod ovim uslovima. Problem moze da bude cena avionske avionske karte, ali opet u Turskoj dobijate UAI po ceni nocenja sa doruckom u Grckoj.

Kad se sve presabere, mene je Turska prosle godine izasla jeftinije. Cetvoroclana porodica je u pitanju.

Драгиша

pre 3 godine

Шеста линија је...

Ма, небитна је јер ја, врли Грци, остајем у својој земљи , прелепој Србији!

Bob Rock

pre 3 godine

Tačno sam znao. Čim dođe vreme za more i plažu, započeće kmečanje Srba o svetskoj zaveri i nepravdi prema njima. Naročito antivaksera. Vi biste da određujete nekome pravila!? More ... pravac Srebrno jezero. Za bolje i niste.

Lemi

pre 3 godine

Da bi narodu bilo bolje, narod mora biti bolji. Nama smeta sve, vakcinacija, maske, pcr testovi, zatvoreni kafici, oni ce meni za moje pare, smece po Srbiji, 50e za smestaj u kome je babin namestaj...
Ond avi ljudi iskopajte na svom placu rupu sipajte u nju vodu i letujete bez svega navedenog gore.
Shvatite vec jednom pandemija je promenila svet kompletno i nikad se nece vratiti na staro. Videcete. Ko shvati to na vreme i prilagodi se on ce da zivi, a ovi ostali ce zive u proslosti ljuti na sve oko sebe jer svi su protiv njih.
Tito je umro 1980, Sloba 2006...,zivot ide dalje...

Mitar

pre 3 godine

Situacija u Grčkoj trenutno je da je na snazi totalni lokdaun. Brojke zaraženih su poprilično visoke. Bukvalno ne radi ništa, ograničeno je kretanje posebno u Solunu, Atini, Larisi i većim ostrvima. Imaju ozbiljan problem sa nabavkom vakcina i u najboljem slučaju planiraju da u periodu 15.04. - 15.05. vakcinišu oko milion ljudi neophodnih za funkcionisanje turističke sezone. Sredinom aprila bi trebalo da bude zasedanje parlamenta gde bi ove mere iz teksta trebalo da budu usvojene, ali je veliki broj parlamentaraca protiv “otključavanja” do god su brojke visoke. Verovatno će se napraviti neka vrsta probe od 15.aprila do 15.maja kada će se u Grčku moći ući samo sa specijalnim propusnicama. Dakle, od nekog iole normalnog letovanja sigurno neće biti ništa, biće to noćna mora kako za Grke, tako i za potencijalne turiste

Mitar

pre 3 godine

@ Pljuvac svih stilova

Ne vidim šta je peoblem i mačka u džaku. Vakcinišeš se kao i sav obrazovan svet, i ne razmišljaš o greškama testova...

Sa 22 si tropa

pre 3 godine

I ove godine, majka Srbija. Prvo da obidjem Dunav (Kazan, nacionalni park Djerdap, Donji Milanovac), onda okrećem na jug Srbije u banje (Sijerinsja, Kuršumlijska, Gamzigradska...), pa par dana Vlasine...Grčka je članica EU i biće zamorno i frustrirajuće da se letuje uz pregršt pravila, restrikcija i zabrana.

Zemljoradnik

pre 3 godine

5 linija odbrane?
Kao da turisti idu da ih napadnu i osvoje, a ne da im ostave novac.
(Dragoon, 03. april 2021 18:34)

- Ne, nego im je zdravlje stanovništva preče od toga šta ćete im vi ostaviti, što je i normalno. Kome odgovara ići će, kome ne odgovara, postoje i druge destinacije. Tako razmišljaju i to je jedino ispravno.

Бојан

pre 3 godine

Све ми се чини да ће ове године, земље попут Грчке, Хрватске, Црне Горе...вероватно Бугарске, дефинитивно доживети фијаско и банкрот! Неки су се претежно, неки тотално, ослонили на зараду само од лепог времена и слане воде! Како ствари стоје и све ово што најављују као потенцијалне услове за улазак туриста у њихове земље, сигурно ће одбити много људи од летовања! Много бих волео да сам ја тај који греши, али...!!! Мислим да ће наш домаћи туризам бити и ове године конкурентан!

Djordje NS

pre 3 godine

Hahahahaa... Za svoje pare idem samo tamo gde ću uživati kao prethodnih godina. NIKAKVI uslovi ne dolaze u obzir, čak ni maska. Za svoj keš ja postavljam uslove ili ga ne dajem nikom. Ako Crna Gora ostane pri tome da ne uvodi nikakve testove idem dole, ako se i oni predomisle pa uvedu neke mere ne idem ni kod njih. Pa, dve onako katastrofalne turističke sezone kao što je bila prošla i mogu da zaborave na turizam i da su bili turističke destinacije. To važi i za Grčku i za Crnu Goru, pa neka samo postavljaju još 10 uslova.

Maraja

pre 3 godine

Dvadeset prvi vek, a i dalje ima ljudi koji misle da "paradajz turisti" nose paradajz od kuće. Ajmo dvesta pedeseti put: zovu se tako zato što samo paradajz kupuju, a konzerve nose od kuće.

jos ovaj put

pre 3 godine

Pa sve ovo sto je nabrojao covek zvuci normalno i ne vidim sta je preterano.
Jel hocete na more u Grcku?
Vakcinisite se,testirajte i postujte pravila koje propisuju za svoje gradjane.I nikakav problem.

Imate giros I ovde

pre 3 godine

Letujte u nasoj divnoj zemlji, ima dovoljno vremena za imunizaciju do leta, nasi ljudi se vakcinisu, imamo vakcine svih vrsta, a seoski, banjski, planininski turizam ovde mogu biti prelepi, pomozite nase domacine I nasu privredu.

Фактор мира стабилности

pre 3 godine

Вакцинисан сам! Ове године, Халкидики у хладу борове шуме, шум таласића, мириси гироса и сувлакија, нема жвагу, нема папана да се довикују са децовима што вриште на плажи...

Урке

pre 3 godine

Аууу па нећу ни ишчитати до краја колико ме боли ћошак, има света, има Србије, има већих брига.

Brost

pre 3 godine

Hari,

Nećete vi nas skoro ponovo videti. Samo smišljajte uslove...
Klimatske promene su odavno pretvorile odmor na moru u mučenje. Ovaj COVID je samo kap u punoj čaši. Pod takvim uslovima nećemo doći ni da nam platite.

GoX

pre 3 godine

Zamisli ono izadjem na plazu sa maskom na licu? Pa kako da se suncam da mi maska ostane, sareno lice, neeee. Mozda treba i da se kupamo sa maskom, tada bi braca Grci bili zadovoljni. Adio mare vidimo se neke tamo a vi polako i bez nas propadajte

Milica

pre 3 godine

Isla sam svake godine u Grcku, mozda cu opet kad prodje ovo sve ali ove godine definitivno ostajem u Srbiji. Puniti budzete drugih drzava u ovom momentu a pri tom ne znaju ni jel nas zele ili nas ne zele zaista nije potrebno. Nasi ugostitelji pretrpeli su ogromne udarce i izneli najveci teret svega ovoga pre cu njima ostaviti novac nego Crnogorskim i Grckim.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Ne vidim šta je peoblem i mačka u džaku. Vakcinišeš se kao i sav obrazovan svet, i ne razmišljaš o greškama testova...
(Mitar, 3. april 2021 19:38

Ako nisu u stanju da naprave 100% pouzdan test, kako mogu da im verujem da mogu napraviti nesto tako slozeno poput vakcine i kako da im verujem da ta vakcina stiti 100%?! Previse rupa ima ta tvoja 'civilizovana' izjava. I nisu li oni rekli da cak i vakcinisani mogu preneti virus? Dodjem na granicu, kaze primili ste `nekciju, ali vas `nekcija nije sacuvala, pozitivni ste, ajde nazad u Srbiju. Da, macka je u dzaku.

Roko

pre 3 godine

A smejali smo se onom liku što je prošle godine na frku ušao u Grčku. Kao da sam znao, kada sam 2019. kretao kući, pogledao sam more još jednom i pomislio "eh, daj Bože da nekad ponovo dođem". Kako stvari stoje, nema ništa od putovanja godinama.

MilanCe

pre 3 godine

Što je više vas koji nećete, meni draže, što ne volem gužvu, ič. Kalimera Grecija u julu, a vama uvređenima prijatno na Srebrnom jezeru

rebro

pre 3 godine

Ako imate ograničenja onda ne očekujte turiste. Niko nije lud da dolazi na odmor, i da nosi masku po ceo dan. Ima i drugih tržišta.
Evo Hrvatska na primer. Mi Česi "okupiramo" Jedran svake godine. Tako ćemo i ove.

mich

pre 3 godine

Maraja

Naravno da kupujete paradajz u grckoj, a nosite samo konzerve, velike su guzve na granici, propao bi paradajz, to je bilo figurativno...

nes

pre 3 godine

I ove godine, majka Srbija. Prvo da obidjem Dunav (Kazan, nacionalni park Djerdap, Donji Milanovac), onda okrećem na jug Srbije u banje (Sijerinsja, Kuršumlijska, Gamzigradska...), pa par dana Vlasine...Grčka je članica EU i biće zamorno i frustrirajuće da se letuje uz pregršt pravila, restrikcija i zabrana.
(Sa 22 si tropa, 03. april 2021 22:10)

Voleo bih samo da ti vidim izraz lica 5 minuta posle ulaska u Sijarinsku banju...kad shvatis gde si dosao...neprocenjivo

123

pre 3 godine

nemam nista protiv mora grcke turske itd .. ali koliko vas je mrdnulo du'etom da vidi svoju zemlju .. toliko prelepih destinavija jezera, reka, banja, planina i cega sve ne.. a sve to bez granice i zezancije bez testova i slicnih stvari...
(John Doe, 03. april 2021 22:49)

Postoje dva razloga zasto Srbija nije letnja destinacija. Prvo, bilo gde u Srbiji posle 3-4 dana se zasitis, sto je skroz okej ali leti se uzima dve nedelje odmora tako da je tu vec problem. Drugo, lepo je otici na more a destinacije u Srbiji su super za produzeni vikend.

Objavite komentar

pre 3 godine

Ok traže vakcinaciju. Al što se oni ne vakcinišu? Vakcinisano ih svega 6%.
(sim, 3. april 2021 23:38) # Link

Zato što čekaju da vide kako će Srbi da prođu pa će onda da razmisle...

123

pre 3 godine

Je ... se vise "braco" Grci sa vasim morem i vasim uslovima, samo Turska i Albanija me interesuju !
(Dokle vise uslovljavanja, 03. april 2021 22:28)

Tako je, treba sve mere za Srbe da ukinu i da se dozvoli igranje kola protiv korone u svakom trenutku

Istina ce nas spasti

pre 3 godine

Ne vidim tu ništa sporno. Sigurno je da se ni ovog leta neće ići opušteno i normalno u Grčku. A Grci će prvo da štite svoje. Nisam siguran da želim da sedim na plaži sa maskom. Nisam siguran da želim da mi se desi slučajan pozitivan test i sedenje u karantinu iako sam vakcinisan. Odmor i opuštanje, to nam je svima potrebno, ali možda tek sledeće godine. Uostalom, Nemci su im prioritet, kaže, i oni mogu kako hoće da uđu. A što mi ne možemo, treba da zahvalimo onim našim Šurdama, koji su, po svaku cenu, bolesni išli prošle godine u Grčku

John Doe

pre 3 godine

nemam nista protiv mora grcke turske itd .. ali koliko vas je mrdnulo du'etom da vidi svoju zemlju .. toliko prelepih destinavija jezera, reka, banja, planina i cega sve ne.. a sve to bez granice i zezancije bez testova i slicnih stvari...

Boris

pre 3 godine

Svoj grcki godisnji odmor ove godine provodim u Turskoj. Ocigledno da Grcima Srbi nisu potrebni.
(DEDA CVETKO, 03. april 2021 23:02)
@Deda Cvetko
E aj ne lupetajte, u Grckoj je veoma strog karantin i ogranicavanje kretanja njihovih građana. Ista stvar je i u Turskoj. Kome se ide na letovanje pod takvim maltene ratnim stanjem. Ja sam prosle godine bio u Hr u vreme virusa, avgust, imamo tamo u Dalmaciji staru kucu, dedovina, bilo je tuzno videti, poluprazno, sve nesto u strahu, maske, tih dana masovni odlazak Italijana i Austrijanaca u roku dva dana maltene jer im je vlada porucila da se vrate nazad. Iako imam kucu dole nebi isao pod takvim stanjem i nekom losom energijom. Setacu po Srbiji, voziti bicikl, pecanje, Ada, Divcibare...

Mige

pre 3 godine

Srbija se saginjati neće!
Čekajte ljudi, prvo da skupimo pare... Svi se žale na zatvaranje, na ekonomiju, a sve do jednog po komentarima idu na more!
U svojoj zemlji možeš i da se gicaš, a u tuđoj radiš kako ti se kaže.
Što se mene tiče - ne dam nikom pare unapred, pogotovo ne Grcima!

Rather

pre 3 godine

I ove godine, majka Srbija. Prvo da obidjem Dunav (Kazan, nacionalni park Djerdap, Donji Milanovac), onda okrećem na jug Srbije u banje (Sijerinsja, Kuršumlijska, Gamzigradska...), pa par dana Vlasine...Grčka je članica EU i biće zamorno i frustrirajuće da se letuje uz pregršt pravila, restrikcija i zabrana.
(Sa 22 si tropa, 03. april 2021 22:10)

Ne zaboravi i Zvonačku banju, mislim da ti razočarenje bude kompletno...

aca

pre 3 godine

Ok traže vakcinaciju. Al što se oni ne vakcinišu? Vakcinisano ih svega 6%.
(sim, 03. april 2021 23:38)

Aj ne smarajte vise sa tim. U eu je veliki nedostatak vakcina trenutno, brzo ce oni nas preskociti cim se normalizuje isporuka zato sto oni veruju u medicinu i normalni su za razliku od nas...

Los Angeles

pre 3 godine

Ja ne razumem da se ljudi ŽALE na mere zaštite od zaraze, umesto da ih pozdravljaju. Bukvalno hvalite Tursku zato što NE MORA maska, tj jer su neopravdano opušteni. I nećete u Grčku jer mora vakcina ili test i mora maska? To vam je kao loše? A ne dobro za vas pre svega? Razumem šta je tu za turke, ekonomija, zarada, zaposlenje za ljude, ali šta je tu dobro ZA VAS? Jer se stvarno radujete riskantnom letovanju bez maski i bez vakcina i testova? To vam je normalno, poželjno? Gledam, dostupne vakcine za sve, a vi vakcinisali samo 20% stanovništva? Pa jel moguće da ste toliko retardirani, kad nemam koji drugi izraz da upotrebim?

zzz

pre 3 godine

Hahahahaa... Za svoje pare idem samo tamo gde ću uživati kao prethodnih godina. NIKAKVI uslovi ne dolaze u obzir, čak ni maska. Za svoj keš ja postavljam uslove ili ga ne dajem nikom. Ako Crna Gora ostane pri tome da ne uvodi nikakve testove idem dole, ako se i oni predomisle pa uvedu neke mere ne idem ni kod njih. Pa, dve onako katastrofalne turističke sezone kao što je bila prošla i mogu da zaborave na turizam i da su bili turističke destinacije. To važi i za Grčku i za Crnu Goru, pa neka samo postavljaju još 10 uslova.
(Djordje NS, 03. april 2021 21:41)

GDP od turizma u Grckoj je 9.8%. Od toga je 0.2% od Srpskih turista. Da li iskreno mislite da ih zabole za vase pare?

rape

pre 3 godine

MilaneCe...Tvoj komentar mi govori da nisi mrdnuo dalje od Paralije u najboljem slučaju možda si video i Nea Potideu.Da si išao bilo gde dalje znao bi da Srba(pošto kažeš da nećeš gužvu i ne odloskom Srba da je neće biti) južno od Volosa i nema baš puno,O Peloponezu i da ne govorim.Sribi okupiraju i prave gužvu na severu i pojedinim ostrvima i tu je kraj.

ivan

pre 3 godine

@(Aca Pantljičara, 4. april 2021 00:19) Opet vi sto pokusavate ovakvim niskointeligentnim izmisljotinama da ogadite Grcku. Jeste, sad ce Britanci koji zive na Kensingtonu da krenu kolima preko Lamansa za Asprovaltu!

zzz

pre 3 godine

Zamisli ono izadjem na plazu sa maskom na licu? Pa kako da se suncam da mi maska ostane, sareno lice, neeee. Mozda treba i da se kupamo sa maskom, tada bi braca Grci bili zadovoljni. Adio mare vidimo se neke tamo a vi polako i bez nas propadajte
(GoX, 03. april 2021 21:36)

Srpski turisti cine 0.2% svih turista u Grckoj. Nesto ne verujem da ce bez vas propasti!

Крагујевац

pre 3 godine

Ако неко из Србије сада оде на границу Грчке они га кажу до 15 маја само испрате назад и нога у д*пе. Ако мисле да ако отворе границу да ћемо као овце да јурнемо код њих мало су се прерачунали

narod naivan

pre 3 godine

Tako je to kad poluostrvska zemlja nema izlaz na more.Ulazeci u Jugoslaviju uz onolike zrtve trebali smo jasno da postavimo uslov izlaska Srbije na Jadran.Jedan od razloga je i to sto smo mislili da samim tim sto Crna Gora izlazi na more,izlazi i Srbija.Kad ono,oni kazu mi nismo vise Srbi,sve po potrebi.Nismo se nadali takvoj izdaji.

zzz

pre 3 godine

Za moje pare mi niko nece postavljati uslove. Cao zdravo.
(Ivan, 03. april 2021 20:32)

Pa stvarno je tako. Kada im pokazes tvojih 500 evra nece tebi niko nikada traziti da polazes pasos. Nece tebi neko za tvoje pare reci da se u sobu ulazi u 14h, a izlazi u 10h. Sta oni znaju budale. Tvoje pare ti ces kako ti hoces!

milan

pre 3 godine

Ok traže vakcinaciju. Al što se oni ne vakcinišu? Vakcinisano ih svega 6%.
(sim, 03. april 2021 23:38)

U celoj Evropi masovnija vakcinacija tek sad krece. Trebalo je vremena da se zaleti proizvodnja vakcina. Za ceo april i maj ce Grcka vakcinisati 50%. Mi bi imali daleko manje od 6% da nije stiglo 2 miliona kineskih, 300 hiljada indijskih i 200 hiljada ruskih. Stiglo nam samo 100 hiljada tj za 50 hiljada ljudi zapadnih vakcina. Mi cemo zbog antivaksera ponovo da budemo najgori sa petim talasom celo leto u Evropi.

VJ

pre 3 godine

Ako biste se zarazili u takvom hotelu punom gostiju koji su došli sa raznih strana bez kontrole, pitanje koliko bi vas takvo letovanje jeftino izašlo. Merenje temperature nije neki garant da su zdravi.

mio dio

pre 3 godine

ivan@ ocito ne znas da mora imaju jake struje i ako ti je prljavo jadransko onda je i egejsko i jonsko jer nema barijera ulivaju se. a jadransko ima dobar slanitet sto je dezeficijent. znaci more ne stoji nije jezero.

Milena Petrović

pre 3 godine

Njihovo pravo da postavljaju uslove, samo za sada se pokazalo da ništa od navedenog zaista ne štiti od prenosa virusa...

DEX

pre 3 godine

Jeste, evo trčimo mi vakcinisani kod vas nevakcinisanih i zaraznih da vam pomognemo da spasite sezonu a vi smislite još 5 nivoa zaštite.

zzz

pre 3 godine

Ja to shvatam ovako - pet prepreka mi postavljaju da im ne dam pare. OK, ubedili ste me, ne dam.
(RokiBalboaGramofonskiAs, 03. april 2021 20:50)

Da li vi stvarno mislite da Grcka zavisi od par desetina hiljada Srpskih turista? Pored miliona Rumuna, Nemaca...

Stefan

pre 3 godine

Manimo se Grka i letujmo u svojoj zemlji,imamo prelepe planine.
(Dule, 3. april 2021 18:02)

Srbija je, paradoksalno bila najlepša dok je bila deo Jugoslavije a do manastira po Srbiji je bilo najlepše odlaziti pre 1990. godine.
Od kako je Srbija počela da insistira na tome da je samo naša - sve je prljavija, zapuštenija i skuplja, iako smo mi sve siromašniji.

ivan

pre 3 godine

@(mediteraneo, 04. april 2021 14:36) To ti meni ubacujes reci u usta. Ja nikad nisam “zalio sto smo izgubili more”. To vi iz Kroacije pisete nebuloze, kao i ono da su Grci odlucili da “zamene” srpske turiste plateznijim ;)

Baba Tića

pre 3 godine

Jednom sam bio tamo i nikad više. Neljubazni ljudi koji samo natucaju engleski, nula od braće. Pa vi idite u lepu bratsku zemlju umesto da ostavite pare u svojoj Srbiji. Kad vam je lepo tamo što se ne odselite u tu Grčku?

zzz

pre 3 godine

Ako nisu u stanju da naprave 100% pouzdan test, kako mogu da im verujem da mogu napraviti nesto tako slozeno poput vakcine i kako da im verujem da ta vakcina stiti 100%?! Previse rupa ima ta tvoja 'civilizovana' izjava. I nisu li oni rekli da cak i vakcinisani mogu preneti virus? Dodjem na granicu, kaze primili ste `nekciju, ali vas `nekcija nije sacuvala, pozitivni ste, ajde nazad u Srbiju. Da, macka je u dzaku.
(Pljuvac svih stilova, 03. april 2021 20:27)

Ne postoji 100% puzdan test. Nizasta, nikada! Ali postoji 95% pozudan. Isto kao i vakcina. Pfizer dokazano 96% stiti. Cak i ako dodjete na granicu i pozitivni ste, ukolikonste vakcinisani za 2 dana cete biti negativni.

mogućnost obrata

pre 3 godine

@ Sima
Ako bi Republika Srpska imala izlaz na more, bilo bi to ono - kako ovde kažu - odvratno, kamenjarsko, koje vonja...Ali ko zna, možda bi u tom slučaju postalo prelepo, bajkovito, mirisno...?

mio dio

pre 3 godine

Milojko@ s tim sto je Canj more na mediteranu i tu atmosferu prave Srbi koji tu zive i letuju. nista lose. Oni tako hoce. Ako hoces drugu atmosfery na 5 km odatle imas Petrovac za 10 minuta si tamo kolima.

rebro

pre 3 godine

@John Doe, ja već 15 godina živim u Češkoj i pre jedno 6 godina supruga i ja rešimo da odemo na Taru. Volimo da pešačimo po planinama i šumama Češke pa reko da odemo i na Taru. Rezervacija smeštaja je moguća SAMO telefonom. Plaćanje u EVRIMA isključivo. Internet u tragovima i to bosanski. Vlasnica koristi email 3 puta mesečno. Za hranu se snađi po lokalnim restoranima ili u hotelu Omorika. Iole kvaliteta kapućino je udaljen bar 400km u bilo kom pravcu. Staze na Tari NE POSTOJE, isto je i sa putokazima. Inače je priroda prelepa samo nema ko da se seti da privuče strance.
U Češkoj već 100 godina postoje oznake za pešačke staze, a sastoje se od metalne pločice koja se kači na drveće, i pokazuje koliko si udaljen od neke bitne lokacije, i farbe kojom se obeleži zahtevnost staze. Farba se drvo na svakih 500 metara. Te staze se potom ucrtaju u mapu na mobilnom.
Zar je to teško? A ti sad kreni da obilazš planine, jezera i šume koje nemaju nikakvu infrastrukturu.

srđan

pre 3 godine

ja imam jedan predlog koliko sve novine i turističke agencije brije o letovanju u Grčkoj prvi turisti da budu ljudi sa respiratora eto koliko vodimo o njima računa ko ode u grčku neka se ne vraća

ivan

pre 3 godine

@(mogućnost obrata, 04. april 2021 10:35) Ne bi, Jadran vonja u svim pravcima ;) Samo se spustite malo juznije, do Jonskog, da uzivate.

SalaZabava

pre 3 godine

"Prva linija odbrane" je da svaki strani turista mora imati potvrdu da je ili vakcinisan protiv koronavirusa, ili da se oporavio od zaraze tim virusom, ili da pokaže negativan rezultat testa na koronavirus.

Nabavicemo potvrdu da smo prelezali koronu, opusteno :)

ivan

pre 3 godine

@(Istina ce nas spasti, 04. april 2021 08:37) To kaze, zato sto daje intervju nemackim novinama. Dosao je kod nas u visednevnu posetu pre npr. SAD i UAE (a sa njima ce isto potpisivati sporazume). Je l’ si sad razuveren da smo im nebitni? (u Nemacku ne ide jer je to EU)

dd

pre 3 godine

ako te neko uslovljava za bilo sta,to se zove DISKRIMINACIJA! svako od nas ima ljudska prava i slobodu kretanja.i ako neko postavi uslove to je onda ono sto sam napisao.jer tim cinom on pravi razliku medju ljudima i deli ih na one i ove.

ako to ili nesto uradis,onda moze.a ako ne onda ne moze.i tu dolazimo do kljucne stvari,nismo svi isti i ne gledamo isto na mnoge stvari,ne razmisljamo isto,ne jedemo istu hranu,ne oblacimo se isto,ne slusamo istu muziku,i imamo razlicite poglede na svet i situaciju oko sebe.

Milica

pre 3 godine

Milojko onda dodji u Backu Palanku na Tikvaru. Bolje nego na moru. Ima plaza, cardi, parkinga, centar grada je pun restorana i raznog sadrzaja.

mediteraneo

pre 3 godine

@ ivan
Onda budimo srečni, a ne da stalno kukamo, što nemamo more, jer da ga imamo bilo bi, kako misliš, nikakvo. Ovako imamo (pa malo nemamo) naše prelepo grčko more.

Gedza

pre 3 godine

Hvala, braćo Grci . Potpuno vakcinisan i spreman da nadoknadim prošlogodišnji propust pa me očekujte na minimum mesec dana. Paradajz je spakovan, još da dodam tečne šljive i mesnate slanine pa gotovo.

Ma da, 100%!

pre 3 godine

Alo, kume, PANDEMIJA OPAKOG VIRUSA JE i ne radi se o tebi niti o uskom krugu ljudi, nego o celom ljudskom rodu.
Dajke, recimo da ta ljudska prava i postoje - a ne postoje, samo su bajka - postoje i obaveze, ali toga se malo ko seti.
Zato, cuti, pokrij se usima i u tisini pati sto si poverovao u jos jednu bajku za laku noc, mozda se i opamatis.

rebro

pre 3 godine

@Ma da, virus je toliko "opak" da je od njega umrlo manje od 1% inficiranih. Stvarno strašan virus. Kao jači grip, a i spada u kategoriju gripa.

Imate giros I ovde

pre 3 godine

Letujte u nasoj divnoj zemlji, ima dovoljno vremena za imunizaciju do leta, nasi ljudi se vakcinisu, imamo vakcine svih vrsta, a seoski, banjski, planininski turizam ovde mogu biti prelepi, pomozite nase domacine I nasu privredu.

Djordje NS

pre 3 godine

Hahahahaa... Za svoje pare idem samo tamo gde ću uživati kao prethodnih godina. NIKAKVI uslovi ne dolaze u obzir, čak ni maska. Za svoj keš ja postavljam uslove ili ga ne dajem nikom. Ako Crna Gora ostane pri tome da ne uvodi nikakve testove idem dole, ako se i oni predomisle pa uvedu neke mere ne idem ni kod njih. Pa, dve onako katastrofalne turističke sezone kao što je bila prošla i mogu da zaborave na turizam i da su bili turističke destinacije. To važi i za Grčku i za Crnu Goru, pa neka samo postavljaju još 10 uslova.

Фактор мира стабилности

pre 3 godine

Вакцинисан сам! Ове године, Халкидики у хладу борове шуме, шум таласића, мириси гироса и сувлакија, нема жвагу, нема папана да се довикују са децовима што вриште на плажи...

John Doe

pre 3 godine

nemam nista protiv mora grcke turske itd .. ali koliko vas je mrdnulo du'etom da vidi svoju zemlju .. toliko prelepih destinavija jezera, reka, banja, planina i cega sve ne.. a sve to bez granice i zezancije bez testova i slicnih stvari...

Драгиша

pre 3 godine

Шеста линија је...

Ма, небитна је јер ја, врли Грци, остајем у својој земљи , прелепој Србији!

Milica

pre 3 godine

Isla sam svake godine u Grcku, mozda cu opet kad prodje ovo sve ali ove godine definitivno ostajem u Srbiji. Puniti budzete drugih drzava u ovom momentu a pri tom ne znaju ni jel nas zele ili nas ne zele zaista nije potrebno. Nasi ugostitelji pretrpeli su ogromne udarce i izneli najveci teret svega ovoga pre cu njima ostaviti novac nego Crnogorskim i Grckim.

Fail

pre 3 godine

Nije Grcka vredna tolikog cimanja i rizika. Ko zeli da putuje u inostranstvo ako vec mora kroz sve ovo da prolazi neka barem odabere neku ozbiljnu zemlju za destinaciju.

Bob Rock

pre 3 godine

Tačno sam znao. Čim dođe vreme za more i plažu, započeće kmečanje Srba o svetskoj zaveri i nepravdi prema njima. Naročito antivaksera. Vi biste da određujete nekome pravila!? More ... pravac Srebrno jezero. Za bolje i niste.

Mitar

pre 3 godine

@ Pljuvac svih stilova

Ne vidim šta je peoblem i mačka u džaku. Vakcinišeš se kao i sav obrazovan svet, i ne razmišljaš o greškama testova...

Znaci

pre 3 godine

Znaci uslovi su sledeci-
1.nosim dokaz da sam vakcinisan
2. Svugde nosim masku sem kad se suncam i plivam.

Pa dobro, sta je tu problem???
Pa prosli oktobar sam bio u Istanbulu. Maske non stop. Izadjes iz hotelske sobe i odmah maska! I tako ceo dan! Pa sta???
Ako hoces u tudju zemlju postuj zakone te zemlje!!!
Znaci dokaz o vakcini i maska non stop. Au al su uslovi boze moj

Jdjd

pre 3 godine

Ne znam za vas, ali uopšte nije preglupo platiti 50 evra apartman na nekoj domaćoj destinaciji. Lepo uređeno sa babinim nameštajem koji je bio prelep i sedamdesetih kad je kupljen, a kamoli sad. Pa onda da tešimo naše fine ugostitelje, sa treš radija krči Lepa Brena, sto poslednji put obrisan 1968, pljeska iz Matijevića, ispsuje te kao najrođenijeg... A posle kad hoćeš da prošetaš do bogate ponude manastira, samo pratiš trag smeća. Pomogneš ekonomiju, i još ti je kao kod kuće. Vrh, top, ekstra, bre.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Ne vidim šta je peoblem i mačka u džaku. Vakcinišeš se kao i sav obrazovan svet, i ne razmišljaš o greškama testova...
(Mitar, 3. april 2021 19:38

Ako nisu u stanju da naprave 100% pouzdan test, kako mogu da im verujem da mogu napraviti nesto tako slozeno poput vakcine i kako da im verujem da ta vakcina stiti 100%?! Previse rupa ima ta tvoja 'civilizovana' izjava. I nisu li oni rekli da cak i vakcinisani mogu preneti virus? Dodjem na granicu, kaze primili ste `nekciju, ali vas `nekcija nije sacuvala, pozitivni ste, ajde nazad u Srbiju. Da, macka je u dzaku.

GoX

pre 3 godine

Zamisli ono izadjem na plazu sa maskom na licu? Pa kako da se suncam da mi maska ostane, sareno lice, neeee. Mozda treba i da se kupamo sa maskom, tada bi braca Grci bili zadovoljni. Adio mare vidimo se neke tamo a vi polako i bez nas propadajte

MilanCe

pre 3 godine

Što je više vas koji nećete, meni draže, što ne volem gužvu, ič. Kalimera Grecija u julu, a vama uvređenima prijatno na Srebrnom jezeru

rebro

pre 3 godine

Ako imate ograničenja onda ne očekujte turiste. Niko nije lud da dolazi na odmor, i da nosi masku po ceo dan. Ima i drugih tržišta.
Evo Hrvatska na primer. Mi Česi "okupiramo" Jedran svake godine. Tako ćemo i ove.

Tor

pre 3 godine

Iskreno, zao mi je zaista ovih nasih ljudi, sto pored svega ovoga, spremni su da se vakcinisu samo da bi otisli u Grcku na more. Mogu da shvatim da ce neko da se vakcinise radi zastite svog zdravlja, ukoliko veruje u to.. Ali masa njih ce da se vakcinise samo zbog mora. I onda ce da dodje na granicu, pa ce ovaj da ga testira, a testovi su Bogu hvala izuzetno pouzdani, pa kad ga Grk odvoji da strane jer mu test pokazuje pozitivno, hajde ti njemu objasni da si se vakcinisao u februaru Kinezom, pa iako prodjes do plaze, nahvata te komunalac bez maske, pa da vidim koga ces kao u Srbiji da okrenes telefonom da ti ne pisu kaznu, pa hoces nesto da vidis ali sipak, ne moze na plovilo vise od deset ljudi, pa osta ceo dan da cekas svoj red. Mogao bih da pisem do sutra. Neka vam je sa srecom takvo letovanje. Uzivajte.

mich

pre 3 godine

Maraja

Naravno da kupujete paradajz u grckoj, a nosite samo konzerve, velike su guzve na granici, propao bi paradajz, to je bilo figurativno...

Džoni

pre 3 godine

Samo što ne rekoše, pošaljite evriće i ne morate ni da dolazite. Treba da idem tamo i pljusnem za mene velike novce, da budem ograničen u bezbroj stvari, da ne skidam masku i da budem srećan što sam u Grčkoj??? Ako ne mogu uživam na odmoru onda neću ni da idem. Koja mi je razlika bio kući ili tamo kad već ima toliko ograničenja, ovde je to sve još i fleksibilnije. Mogu misliti koliko će da pooštre mere tamo baš iz razloga da im ne propadne sezona zbog zaražavanja, a to ne može bez strogih mera i pridržavanja istih.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Dakle, sve je isto, samo su upotrebili druge reci. Ovo je ogromna macka u dzaku. Ako se uzme u obzir da su testovi sami po sebi nepozudani i da cesto mogu dati pogresan rezultat, veliki je rizik ici na odmor u Grcku. Toliko se danima, ma nedeljama prica kako ce sve da se resi i kako cemo moci u Grcku, da bismo sad videli da zapravo nema od tog nista. Meni i devojci je Grcka prvi izbor, obozavamo je, ali nema sanse da letimo do Grcke, samo da bi mi tamo neki Nikostratos rekao da sam pozitivan, a ja zdrav kao konj.

Lemi

pre 3 godine

Da bi narodu bilo bolje, narod mora biti bolji. Nama smeta sve, vakcinacija, maske, pcr testovi, zatvoreni kafici, oni ce meni za moje pare, smece po Srbiji, 50e za smestaj u kome je babin namestaj...
Ond avi ljudi iskopajte na svom placu rupu sipajte u nju vodu i letujete bez svega navedenog gore.
Shvatite vec jednom pandemija je promenila svet kompletno i nikad se nece vratiti na staro. Videcete. Ko shvati to na vreme i prilagodi se on ce da zivi, a ovi ostali ce zive u proslosti ljuti na sve oko sebe jer svi su protiv njih.
Tito je umro 1980, Sloba 2006...,zivot ide dalje...

Sa 22 si tropa

pre 3 godine

I ove godine, majka Srbija. Prvo da obidjem Dunav (Kazan, nacionalni park Djerdap, Donji Milanovac), onda okrećem na jug Srbije u banje (Sijerinsja, Kuršumlijska, Gamzigradska...), pa par dana Vlasine...Grčka je članica EU i biće zamorno i frustrirajuće da se letuje uz pregršt pravila, restrikcija i zabrana.

Blaster

pre 3 godine

Manimo se Grka i letujmo u svojoj zemlji,imamo prelepe planine.
(Dule, 03. april 2021 18:02)

Imamo prelepe planine koje planiramo da zagađujemo kao prošle godine. Na sve strane je ostavljeno đubre. Bolje da idemo po Grčkoj, Crnoj Gori ma gde god, nego da prljamo i zagađujemo našu prelepu Srbiju. Odvratni smo za sami sebe a mogu misliti kakvi smo drugima. Primitivni i prljavi.

Brost

pre 3 godine

Hari,

Nećete vi nas skoro ponovo videti. Samo smišljajte uslove...
Klimatske promene su odavno pretvorile odmor na moru u mučenje. Ovaj COVID je samo kap u punoj čaši. Pod takvim uslovima nećemo doći ni da nam platite.

Zemljoradnik

pre 3 godine

5 linija odbrane?
Kao da turisti idu da ih napadnu i osvoje, a ne da im ostave novac.
(Dragoon, 03. april 2021 18:34)

- Ne, nego im je zdravlje stanovništva preče od toga šta ćete im vi ostaviti, što je i normalno. Kome odgovara ići će, kome ne odgovara, postoje i druge destinacije. Tako razmišljaju i to je jedino ispravno.

Бојан

pre 3 godine

Све ми се чини да ће ове године, земље попут Грчке, Хрватске, Црне Горе...вероватно Бугарске, дефинитивно доживети фијаско и банкрот! Неки су се претежно, неки тотално, ослонили на зараду само од лепог времена и слане воде! Како ствари стоје и све ово што најављују као потенцијалне услове за улазак туриста у њихове земље, сигурно ће одбити много људи од летовања! Много бих волео да сам ја тај који греши, али...!!! Мислим да ће наш домаћи туризам бити и ове године конкурентан!

jos ovaj put

pre 3 godine

Pa sve ovo sto je nabrojao covek zvuci normalno i ne vidim sta je preterano.
Jel hocete na more u Grcku?
Vakcinisite se,testirajte i postujte pravila koje propisuju za svoje gradjane.I nikakav problem.

veki

pre 3 godine

Hehe šta sam rekao pre par dana, Grcima ne možete verovati, bit će tu još uslova a onda katanac u julu a naši se povampirili pa agencijama ne prestaju zvoniti telefoni. Uplatite im i ove godine pare unapred pa onda kukajte kako su vas "braća" zavrnula.

Maraja

pre 3 godine

Dvadeset prvi vek, a i dalje ima ljudi koji misle da "paradajz turisti" nose paradajz od kuće. Ajmo dvesta pedeseti put: zovu se tako zato što samo paradajz kupuju, a konzerve nose od kuće.

donatelo

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi..pa lepo vam kazu koji su uslovi..nista posebno..Maska mora da se nosi...da se vakcinisete morate..sta bi vi hteli..samo letujte u Srbiji..pre korone iznajmljivanje vikendice 20€ ,.dnevno. sada 50€..sta bi bilo kad bi Srbija imala more..Vi ako ste ludi placajte i 100€ dnevno za nesto sto ne vredi.

Урке

pre 3 godine

Аууу па нећу ни ишчитати до краја колико ме боли ћошак, има света, има Србије, има већих брига.

Baba Tića

pre 3 godine

Jednom sam bio tamo i nikad više. Neljubazni ljudi koji samo natucaju engleski, nula od braće. Pa vi idite u lepu bratsku zemlju umesto da ostavite pare u svojoj Srbiji. Kad vam je lepo tamo što se ne odselite u tu Grčku?

ats

pre 3 godine

U grcku dodje 30 milona turista godišnje, Srba tek oko milion i to u siromašniji i jeftiniji deo. nas je kao turista 3%, a donesemo im ispod 2% prihoda , dakle statistička greška i ne isplati se rizikovati. Drugo ovo ne važi samo za nas Srbe, nego sve van EU, a mogu da priključe i nekog iz eu ako se situacija pogorša u nekoj zemlji . U Grckoj je zabranjeno čak i putovanje van svog regiona (kao srez kod nas) bez napismene i preke potrebe. A miloje iz pržogrnaca misli sedi neki grk tamo i samo smišlja kako da ga zezne. Bože kakvi su neki ljudi...

aca

pre 3 godine

Ok traže vakcinaciju. Al što se oni ne vakcinišu? Vakcinisano ih svega 6%.
(sim, 03. april 2021 23:38)

Aj ne smarajte vise sa tim. U eu je veliki nedostatak vakcina trenutno, brzo ce oni nas preskociti cim se normalizuje isporuka zato sto oni veruju u medicinu i normalni su za razliku od nas...

Roko

pre 3 godine

A smejali smo se onom liku što je prošle godine na frku ušao u Grčku. Kao da sam znao, kada sam 2019. kretao kući, pogledao sam more još jednom i pomislio "eh, daj Bože da nekad ponovo dođem". Kako stvari stoje, nema ništa od putovanja godinama.

Ibna

pre 3 godine

nemam nista protiv mora grcke turske itd .. ali koliko vas je mrdnulo du'etom da vidi svoju zemlju .. toliko prelepih destinavija jezera, reka, banja, planina i cega sve ne.. a sve to bez granice i zezancije bez testova i slicnih stvari...
(John Doe, 03. april 2021 22:49)

Ja zaista ne mogu toliko da uživam u reci, jezeru ili planini... ima nesto iskonsko što ljude privlači ka otvorenim vodama, to nije stvar izbora, prosto prirodni nagon.

Milojko

pre 3 godine

@John Doe
Ja sam prosle godine pokusao da obidj Belu Crkvu, gde je atmosfera bila kao u Canju 1995. Neke salase ka Zrenjaninu gde je najveci dozivljaj naci parking i sto u kafani, da bi cekao rucak 90 min, i Pacir banju u kojoj mekiku cekas sat vremena, a 600 ljudinse gura u crvenoj bari. atibor i Vrnjacku banju preskacem, sve sto tamo ima imam i u Beogradu. Jednostavno, nemamo mi turizam, pa je cak i taj grcki paradajz ljudima privlacniji od naseg.

zzz

pre 3 godine

Za moje pare mi niko nece postavljati uslove. Cao zdravo.
(Ivan, 03. april 2021 20:32)

Pa stvarno je tako. Kada im pokazes tvojih 500 evra nece tebi niko nikada traziti da polazes pasos. Nece tebi neko za tvoje pare reci da se u sobu ulazi u 14h, a izlazi u 10h. Sta oni znaju budale. Tvoje pare ti ces kako ti hoces!

Boki

pre 3 godine

Prethodnih 7 godina letovali u Grckoj, osim prosle godine, kada smo uspeli da odradimo zamenski aranzman za Tursku.

Dakle, prosle godine bili u Turskoj, prvi put nakon vise od 10 godina. Maske su bile obavezne samo u avionu i autobusu (transfer od aerodroma do hotela). Nije nam bio potreban PCR test, bukvalno smo seli u avion i odleteli za Tursku.

U hotelu gosti nisu nosili maske. Osoblje je nosilo maske, a restoranu su dodatno nosili vizire. Prilikom checkina u hotel su nam dezinfikovali sve kofere i merili temperaturu beskontaktno. Takodje su radili punu dezinfekciju sobe jednom nedeljno (sobe su naravno cistili svaki dan).

Ako bude bilo tako i ove godine, ja ne vidim razlog za odlazak u Grcku pod ovim uslovima. Problem moze da bude cena avionske avionske karte, ali opet u Turskoj dobijate UAI po ceni nocenja sa doruckom u Grckoj.

Kad se sve presabere, mene je Turska prosle godine izasla jeftinije. Cetvoroclana porodica je u pitanju.

zzz

pre 3 godine

Ja to shvatam ovako - pet prepreka mi postavljaju da im ne dam pare. OK, ubedili ste me, ne dam.
(RokiBalboaGramofonskiAs, 03. april 2021 20:50)

Da li vi stvarno mislite da Grcka zavisi od par desetina hiljada Srpskih turista? Pored miliona Rumuna, Nemaca...

milan

pre 3 godine

Ok traže vakcinaciju. Al što se oni ne vakcinišu? Vakcinisano ih svega 6%.
(sim, 03. april 2021 23:38)

U celoj Evropi masovnija vakcinacija tek sad krece. Trebalo je vremena da se zaleti proizvodnja vakcina. Za ceo april i maj ce Grcka vakcinisati 50%. Mi bi imali daleko manje od 6% da nije stiglo 2 miliona kineskih, 300 hiljada indijskih i 200 hiljada ruskih. Stiglo nam samo 100 hiljada tj za 50 hiljada ljudi zapadnih vakcina. Mi cemo zbog antivaksera ponovo da budemo najgori sa petim talasom celo leto u Evropi.

Los Angeles

pre 3 godine

Ja ne razumem da se ljudi ŽALE na mere zaštite od zaraze, umesto da ih pozdravljaju. Bukvalno hvalite Tursku zato što NE MORA maska, tj jer su neopravdano opušteni. I nećete u Grčku jer mora vakcina ili test i mora maska? To vam je kao loše? A ne dobro za vas pre svega? Razumem šta je tu za turke, ekonomija, zarada, zaposlenje za ljude, ali šta je tu dobro ZA VAS? Jer se stvarno radujete riskantnom letovanju bez maski i bez vakcina i testova? To vam je normalno, poželjno? Gledam, dostupne vakcine za sve, a vi vakcinisali samo 20% stanovništva? Pa jel moguće da ste toliko retardirani, kad nemam koji drugi izraz da upotrebim?

zzz

pre 3 godine

Zamisli ono izadjem na plazu sa maskom na licu? Pa kako da se suncam da mi maska ostane, sareno lice, neeee. Mozda treba i da se kupamo sa maskom, tada bi braca Grci bili zadovoljni. Adio mare vidimo se neke tamo a vi polako i bez nas propadajte
(GoX, 03. april 2021 21:36)

Srpski turisti cine 0.2% svih turista u Grckoj. Nesto ne verujem da ce bez vas propasti!

123

pre 3 godine

Je ... se vise "braco" Grci sa vasim morem i vasim uslovima, samo Turska i Albanija me interesuju !
(Dokle vise uslovljavanja, 03. april 2021 22:28)

Tako je, treba sve mere za Srbe da ukinu i da se dozvoli igranje kola protiv korone u svakom trenutku

mogućnost obrata

pre 3 godine

@ Sima
Ako bi Republika Srpska imala izlaz na more, bilo bi to ono - kako ovde kažu - odvratno, kamenjarsko, koje vonja...Ali ko zna, možda bi u tom slučaju postalo prelepo, bajkovito, mirisno...?

ivan

pre 3 godine

@(mogućnost obrata, 04. april 2021 10:35) Ne bi, Jadran vonja u svim pravcima ;) Samo se spustite malo juznije, do Jonskog, da uzivate.

srđan

pre 3 godine

ja imam jedan predlog koliko sve novine i turističke agencije brije o letovanju u Grčkoj prvi turisti da budu ljudi sa respiratora eto koliko vodimo o njima računa ko ode u grčku neka se ne vraća

zzz

pre 3 godine

Ako nisu u stanju da naprave 100% pouzdan test, kako mogu da im verujem da mogu napraviti nesto tako slozeno poput vakcine i kako da im verujem da ta vakcina stiti 100%?! Previse rupa ima ta tvoja 'civilizovana' izjava. I nisu li oni rekli da cak i vakcinisani mogu preneti virus? Dodjem na granicu, kaze primili ste `nekciju, ali vas `nekcija nije sacuvala, pozitivni ste, ajde nazad u Srbiju. Da, macka je u dzaku.
(Pljuvac svih stilova, 03. april 2021 20:27)

Ne postoji 100% puzdan test. Nizasta, nikada! Ali postoji 95% pozudan. Isto kao i vakcina. Pfizer dokazano 96% stiti. Cak i ako dodjete na granicu i pozitivni ste, ukolikonste vakcinisani za 2 dana cete biti negativni.

Boris

pre 3 godine

Svoj grcki godisnji odmor ove godine provodim u Turskoj. Ocigledno da Grcima Srbi nisu potrebni.
(DEDA CVETKO, 03. april 2021 23:02)
@Deda Cvetko
E aj ne lupetajte, u Grckoj je veoma strog karantin i ogranicavanje kretanja njihovih građana. Ista stvar je i u Turskoj. Kome se ide na letovanje pod takvim maltene ratnim stanjem. Ja sam prosle godine bio u Hr u vreme virusa, avgust, imamo tamo u Dalmaciji staru kucu, dedovina, bilo je tuzno videti, poluprazno, sve nesto u strahu, maske, tih dana masovni odlazak Italijana i Austrijanaca u roku dva dana maltene jer im je vlada porucila da se vrate nazad. Iako imam kucu dole nebi isao pod takvim stanjem i nekom losom energijom. Setacu po Srbiji, voziti bicikl, pecanje, Ada, Divcibare...

narod naivan

pre 3 godine

Tako je to kad poluostrvska zemlja nema izlaz na more.Ulazeci u Jugoslaviju uz onolike zrtve trebali smo jasno da postavimo uslov izlaska Srbije na Jadran.Jedan od razloga je i to sto smo mislili da samim tim sto Crna Gora izlazi na more,izlazi i Srbija.Kad ono,oni kazu mi nismo vise Srbi,sve po potrebi.Nismo se nadali takvoj izdaji.

zzz

pre 3 godine

Hahahahaa... Za svoje pare idem samo tamo gde ću uživati kao prethodnih godina. NIKAKVI uslovi ne dolaze u obzir, čak ni maska. Za svoj keš ja postavljam uslove ili ga ne dajem nikom. Ako Crna Gora ostane pri tome da ne uvodi nikakve testove idem dole, ako se i oni predomisle pa uvedu neke mere ne idem ni kod njih. Pa, dve onako katastrofalne turističke sezone kao što je bila prošla i mogu da zaborave na turizam i da su bili turističke destinacije. To važi i za Grčku i za Crnu Goru, pa neka samo postavljaju još 10 uslova.
(Djordje NS, 03. april 2021 21:41)

GDP od turizma u Grckoj je 9.8%. Od toga je 0.2% od Srpskih turista. Da li iskreno mislite da ih zabole za vase pare?

nes

pre 3 godine

I ove godine, majka Srbija. Prvo da obidjem Dunav (Kazan, nacionalni park Djerdap, Donji Milanovac), onda okrećem na jug Srbije u banje (Sijerinsja, Kuršumlijska, Gamzigradska...), pa par dana Vlasine...Grčka je članica EU i biće zamorno i frustrirajuće da se letuje uz pregršt pravila, restrikcija i zabrana.
(Sa 22 si tropa, 03. april 2021 22:10)

Voleo bih samo da ti vidim izraz lica 5 minuta posle ulaska u Sijarinsku banju...kad shvatis gde si dosao...neprocenjivo

Mitar

pre 3 godine

Situacija u Grčkoj trenutno je da je na snazi totalni lokdaun. Brojke zaraženih su poprilično visoke. Bukvalno ne radi ništa, ograničeno je kretanje posebno u Solunu, Atini, Larisi i većim ostrvima. Imaju ozbiljan problem sa nabavkom vakcina i u najboljem slučaju planiraju da u periodu 15.04. - 15.05. vakcinišu oko milion ljudi neophodnih za funkcionisanje turističke sezone. Sredinom aprila bi trebalo da bude zasedanje parlamenta gde bi ove mere iz teksta trebalo da budu usvojene, ali je veliki broj parlamentaraca protiv “otključavanja” do god su brojke visoke. Verovatno će se napraviti neka vrsta probe od 15.aprila do 15.maja kada će se u Grčku moći ući samo sa specijalnim propusnicama. Dakle, od nekog iole normalnog letovanja sigurno neće biti ništa, biće to noćna mora kako za Grke, tako i za potencijalne turiste

Milica

pre 3 godine

Milojko onda dodji u Backu Palanku na Tikvaru. Bolje nego na moru. Ima plaza, cardi, parkinga, centar grada je pun restorana i raznog sadrzaja.

SalaZabava

pre 3 godine

"Prva linija odbrane" je da svaki strani turista mora imati potvrdu da je ili vakcinisan protiv koronavirusa, ili da se oporavio od zaraze tim virusom, ili da pokaže negativan rezultat testa na koronavirus.

Nabavicemo potvrdu da smo prelezali koronu, opusteno :)

Крагујевац

pre 3 godine

Ако неко из Србије сада оде на границу Грчке они га кажу до 15 маја само испрате назад и нога у д*пе. Ако мисле да ако отворе границу да ћемо као овце да јурнемо код њих мало су се прерачунали

mediteraneo

pre 3 godine

@ ivan
Onda budimo srečni, a ne da stalno kukamo, što nemamo more, jer da ga imamo bilo bi, kako misliš, nikakvo. Ovako imamo (pa malo nemamo) naše prelepo grčko more.

Objavite komentar

pre 3 godine

Ok traže vakcinaciju. Al što se oni ne vakcinišu? Vakcinisano ih svega 6%.
(sim, 3. april 2021 23:38) # Link

Zato što čekaju da vide kako će Srbi da prođu pa će onda da razmisle...

dd

pre 3 godine

ako te neko uslovljava za bilo sta,to se zove DISKRIMINACIJA! svako od nas ima ljudska prava i slobodu kretanja.i ako neko postavi uslove to je onda ono sto sam napisao.jer tim cinom on pravi razliku medju ljudima i deli ih na one i ove.

ako to ili nesto uradis,onda moze.a ako ne onda ne moze.i tu dolazimo do kljucne stvari,nismo svi isti i ne gledamo isto na mnoge stvari,ne razmisljamo isto,ne jedemo istu hranu,ne oblacimo se isto,ne slusamo istu muziku,i imamo razlicite poglede na svet i situaciju oko sebe.

Milena Petrović

pre 3 godine

Njihovo pravo da postavljaju uslove, samo za sada se pokazalo da ništa od navedenog zaista ne štiti od prenosa virusa...

DEX

pre 3 godine

Jeste, evo trčimo mi vakcinisani kod vas nevakcinisanih i zaraznih da vam pomognemo da spasite sezonu a vi smislite još 5 nivoa zaštite.

Istina ce nas spasti

pre 3 godine

Ne vidim tu ništa sporno. Sigurno je da se ni ovog leta neće ići opušteno i normalno u Grčku. A Grci će prvo da štite svoje. Nisam siguran da želim da sedim na plaži sa maskom. Nisam siguran da želim da mi se desi slučajan pozitivan test i sedenje u karantinu iako sam vakcinisan. Odmor i opuštanje, to nam je svima potrebno, ali možda tek sledeće godine. Uostalom, Nemci su im prioritet, kaže, i oni mogu kako hoće da uđu. A što mi ne možemo, treba da zahvalimo onim našim Šurdama, koji su, po svaku cenu, bolesni išli prošle godine u Grčku

Rather

pre 3 godine

I ove godine, majka Srbija. Prvo da obidjem Dunav (Kazan, nacionalni park Djerdap, Donji Milanovac), onda okrećem na jug Srbije u banje (Sijerinsja, Kuršumlijska, Gamzigradska...), pa par dana Vlasine...Grčka je članica EU i biće zamorno i frustrirajuće da se letuje uz pregršt pravila, restrikcija i zabrana.
(Sa 22 si tropa, 03. april 2021 22:10)

Ne zaboravi i Zvonačku banju, mislim da ti razočarenje bude kompletno...

mio dio

pre 3 godine

Milojko@ s tim sto je Canj more na mediteranu i tu atmosferu prave Srbi koji tu zive i letuju. nista lose. Oni tako hoce. Ako hoces drugu atmosfery na 5 km odatle imas Petrovac za 10 minuta si tamo kolima.

mio dio

pre 3 godine

ivan@ ocito ne znas da mora imaju jake struje i ako ti je prljavo jadransko onda je i egejsko i jonsko jer nema barijera ulivaju se. a jadransko ima dobar slanitet sto je dezeficijent. znaci more ne stoji nije jezero.

123

pre 3 godine

nemam nista protiv mora grcke turske itd .. ali koliko vas je mrdnulo du'etom da vidi svoju zemlju .. toliko prelepih destinavija jezera, reka, banja, planina i cega sve ne.. a sve to bez granice i zezancije bez testova i slicnih stvari...
(John Doe, 03. april 2021 22:49)

Postoje dva razloga zasto Srbija nije letnja destinacija. Prvo, bilo gde u Srbiji posle 3-4 dana se zasitis, sto je skroz okej ali leti se uzima dve nedelje odmora tako da je tu vec problem. Drugo, lepo je otici na more a destinacije u Srbiji su super za produzeni vikend.

Mige

pre 3 godine

Srbija se saginjati neće!
Čekajte ljudi, prvo da skupimo pare... Svi se žale na zatvaranje, na ekonomiju, a sve do jednog po komentarima idu na more!
U svojoj zemlji možeš i da se gicaš, a u tuđoj radiš kako ti se kaže.
Što se mene tiče - ne dam nikom pare unapred, pogotovo ne Grcima!

Ma da, 100%!

pre 3 godine

Alo, kume, PANDEMIJA OPAKOG VIRUSA JE i ne radi se o tebi niti o uskom krugu ljudi, nego o celom ljudskom rodu.
Dajke, recimo da ta ljudska prava i postoje - a ne postoje, samo su bajka - postoje i obaveze, ali toga se malo ko seti.
Zato, cuti, pokrij se usima i u tisini pati sto si poverovao u jos jednu bajku za laku noc, mozda se i opamatis.

ivan

pre 3 godine

@(Aca Pantljičara, 4. april 2021 00:19) Opet vi sto pokusavate ovakvim niskointeligentnim izmisljotinama da ogadite Grcku. Jeste, sad ce Britanci koji zive na Kensingtonu da krenu kolima preko Lamansa za Asprovaltu!

rebro

pre 3 godine

@Ma da, virus je toliko "opak" da je od njega umrlo manje od 1% inficiranih. Stvarno strašan virus. Kao jači grip, a i spada u kategoriju gripa.

VJ

pre 3 godine

Ako biste se zarazili u takvom hotelu punom gostiju koji su došli sa raznih strana bez kontrole, pitanje koliko bi vas takvo letovanje jeftino izašlo. Merenje temperature nije neki garant da su zdravi.

ivan

pre 3 godine

@(mediteraneo, 04. april 2021 14:36) To ti meni ubacujes reci u usta. Ja nikad nisam “zalio sto smo izgubili more”. To vi iz Kroacije pisete nebuloze, kao i ono da su Grci odlucili da “zamene” srpske turiste plateznijim ;)

rebro

pre 3 godine

@John Doe, ja već 15 godina živim u Češkoj i pre jedno 6 godina supruga i ja rešimo da odemo na Taru. Volimo da pešačimo po planinama i šumama Češke pa reko da odemo i na Taru. Rezervacija smeštaja je moguća SAMO telefonom. Plaćanje u EVRIMA isključivo. Internet u tragovima i to bosanski. Vlasnica koristi email 3 puta mesečno. Za hranu se snađi po lokalnim restoranima ili u hotelu Omorika. Iole kvaliteta kapućino je udaljen bar 400km u bilo kom pravcu. Staze na Tari NE POSTOJE, isto je i sa putokazima. Inače je priroda prelepa samo nema ko da se seti da privuče strance.
U Češkoj već 100 godina postoje oznake za pešačke staze, a sastoje se od metalne pločice koja se kači na drveće, i pokazuje koliko si udaljen od neke bitne lokacije, i farbe kojom se obeleži zahtevnost staze. Farba se drvo na svakih 500 metara. Te staze se potom ucrtaju u mapu na mobilnom.
Zar je to teško? A ti sad kreni da obilazš planine, jezera i šume koje nemaju nikakvu infrastrukturu.

rape

pre 3 godine

MilaneCe...Tvoj komentar mi govori da nisi mrdnuo dalje od Paralije u najboljem slučaju možda si video i Nea Potideu.Da si išao bilo gde dalje znao bi da Srba(pošto kažeš da nećeš gužvu i ne odloskom Srba da je neće biti) južno od Volosa i nema baš puno,O Peloponezu i da ne govorim.Sribi okupiraju i prave gužvu na severu i pojedinim ostrvima i tu je kraj.

Stefan

pre 3 godine

Manimo se Grka i letujmo u svojoj zemlji,imamo prelepe planine.
(Dule, 3. april 2021 18:02)

Srbija je, paradoksalno bila najlepša dok je bila deo Jugoslavije a do manastira po Srbiji je bilo najlepše odlaziti pre 1990. godine.
Od kako je Srbija počela da insistira na tome da je samo naša - sve je prljavija, zapuštenija i skuplja, iako smo mi sve siromašniji.

Gedza

pre 3 godine

Hvala, braćo Grci . Potpuno vakcinisan i spreman da nadoknadim prošlogodišnji propust pa me očekujte na minimum mesec dana. Paradajz je spakovan, još da dodam tečne šljive i mesnate slanine pa gotovo.

ivan

pre 3 godine

@(Istina ce nas spasti, 04. april 2021 08:37) To kaze, zato sto daje intervju nemackim novinama. Dosao je kod nas u visednevnu posetu pre npr. SAD i UAE (a sa njima ce isto potpisivati sporazume). Je l’ si sad razuveren da smo im nebitni? (u Nemacku ne ide jer je to EU)