Nedelja, 28.03.2021.

14:23

Vakcina uslov za let avionom?

Izvor: B92

Vakcina uslov za let avionom? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Citac izmedju redova

pre 3 godine

Ali vakcinisani i dalje mogu da se zaraze i da sire zarazu.
(samo su im simptomi laksi pa nece zavrsiti u bolnici ili umreti)
Cemu onda uslovljavanje.
Mozda zbog manjih troskova sahrane :)

Peki

pre 3 godine

(Los Angeles, 2. april 2021 18:37)

Nije istina da “ piše na svakoj vakcini!
Pod jedan, svaki lek i propisno razvijena vakcina (čitaj: proces praćenja i skupljanja resultata o efektima) je POTPUNO odobrena, ne samo za hitnu upotrebu, i ima upozorenje sa listom neželjenih efekata a ne da “u ovom trenutku nema dovoljno naučnih dokaza” o njenim efektima.
Prekini da troluješ ovde….

Mada verujem da ovaj odgovor neće biti objavljen….

samo da kazem

pre 3 godine

Antivakseri ionako jedva znaju i sta je avion, a kamoli da lete istim.......
(Ivan, 2. april 2021 18:54)
Ma bitno je da Ti znas,Mi nemamo pojma.Bitno je da si Ti primio eksperimentalnu vakcinu i preziveces.Pa posto si primio vakcinu i dalje ces morati da nosis masku,da drzis distancu,moci ces da drugima prenes virus,moci ces i da obolis od virusa,ali bar za utehu neces zavrsiti na respiratoru?A Mi koji necemo avionom,moracemo autom.Ima gde moze.Hocu da primim vakcinu,koja je odobrena,testirana,znaci pravu ne eksperimente.

billy_the_cat

pre 3 godine

I nisam protiv vakcine , primio sam svaku koju sam trebao i koju su mi preporučili, samo pitam kako mene sada neka vakcina može bolje zastititi kada sam vec zasticen?

billy_the_cat

pre 3 godine

Cirkus@ očito ne poznajete protokole i oznake u slučaju infekcije covidom. Pcr je na skali od 0-30 pokazao 11, visokoinfektivan i opasan sam bio za bilo koga ko je bio blizu. Sreća pa sam cijelo vrijeme nosio masku jer sam pronijetio 4 dana prije potvrde bolesti da nešto ne štima. Bio sam malo slab, 4 dana, imao neki čudan pritisak u glavi i to je bilo sve. 29 godina, sportista, uzimam vitamine i Minerale dodatno pa pretpostavljam da je I to igralo neku ulogu. Antitijela test radio 10 dana poslije infekcije 64.7. Toliko ne dobiješ ni od svih tih vakcina koje si nabrojao- znam jer su se neke kolege vec vakcinisale i nisu ni blizu.

infantilni 100%

pre 3 godine

Qantas je Australiska avio kompanija, a Srbi anti vaxeri koji nikad nisu bili dalje od Grčke, tvrde da će kolima..
(Americanskoj, 2. april 2021 15:27)

Naravno, Zemlja je ravna ploca, samim tim more je samo povrsinski ukras, Australija je odmah tu, odradis mali servis, naspes pun rezervoar i tamo si.
Kakvi bre avioni, kakvih 23h leta, to sve prevara, uvedu te kroz tunel u simulator i onda te omame, sprovedu ko zna kakve eksperimente i usade ti lazno secanje

Los Angeles

pre 3 godine

@Peki: Pa to pise na svakoj vakcini!! To potpisujes u zapadnom svetu svaki put kad vodis dete u igraonicu!! Kad vodis dete u zabavni park na tobogane! To je samo dokaz koliko je pravno razvijen zapad i gde ne žele da se tužakaju sa svakim za svaku glupost. A čak i pored toga ukoliko je povećan broj incidenata opet možeš da ih tužiš jer dokazuješ njihovu profesiobalnu nemarnost. Alo bre ljudi de malo naučite se kako funkcioniše civilizovani svet.

Herr Zika

pre 3 godine

Ako antivakcinasi imaju pravo da odaberu da se ne vankcinisu, onda i vlasnici avio kompanija imaju slobodno pravo da odaberu koga ce da prime u avion koji je u njihovom vlasnistvu.

Mii

pre 3 godine

Kako ste glasni i dosadni. Ako vi imate manjka sivih ćelija, a pričate kako "mislite svojom glavom", mislite i dalje i ćutite, pustite ljude koji neće da se zaraze boleštinom nek se vakcnišu. Ako ako zbog vas ovo bude trajalo još koju godinu, nadam se adekvatnoj kazni.

Sreo sam te u prolazu

pre 3 godine

Prema misljenju Kvantasa, medjunarodni putnici bi trebalo...
Ako pak nece ja cu ipak da teram svoju politiku, rekao je Kvantas.
Mislim se radi sta hoces Kvantase.

123

pre 3 godine

Fašizam u svom finišu pred ciljem.
Zla vremena
(Mirko Kojotovski, 2. april 2021 14:02)

Meni je veći fašizam kad ljudi umiru, a svi se prave pametni oko vakcina.

Pop

pre 3 godine

Vakseri na aparatima, konačno obećanja da su bolji od antivaksera i "nagrade" za pelc, nema veze što većina nikad nije, nit' će ikad igde leteti Kvantasom :) Sad će i koncerti na koje nikad nisu išli, možda popusti za prašak za veš?

Peki

pre 3 godine

Stvarno bi mnogi ovde trebali da prestanu da lupetaju.
Ako drzava uvede obaveznu vakcinaciju - onda ce automatski i preuzeti odgovornost za zdravstvene probleme koje primorani gradani mogu imati od kovid vakcina koje, da podsetim - niti jedna jedina ne garantuju da vakcinisani ne mogu oboleti ili prenositi virus.

I ne, nisam antivakser, upravo primih tetanus.

Evo sta pise na Consent form za Fajzerovu:

“I understand the known risks and the potential benefits of receiving the Pfizer Vaccine, and I understand there may be risks to the Pfizer Vaccine that are not known at this time.
I understand that the FDA has authorized use of the Pfizer Vaccine under an Emergency Use Authorization (EUA) and that there is currently not enough scientific evidence available for the FDA to fully approve this or any other COVID-19 vaccine. I nonetheless request and consent to the Pfizer Vaccine being given to me.”

https://www.emoryhealthcare.org/ui/pdfs/covid/english-pfizer-vaccine-consent-form.pdf

Prevod bi otprilike bio:

Razumem POZNATE rizke i POTENCIJALNE benefite primanja Fajzer vakcine, i razumem da mogu postojati rizici Fajzer vakcine koji nisu poznati u ovom trenutku.
Razumem da je FDA autorizovala Fajzer vakcinu za hitnu upotrebu i da trenutno ne postoji dovoljno naucnih dokaza da bi FDA potpuno odobrila ovu ili neku drugu Kovid-19 vakcinu.
Bez obzira na to zahtevam i prihvatam da dobijem Fajzerovu vakcinu.

Pa ko voli nek’ izvoli.

Posmatrac

pre 3 godine

Ko ima dvoje i vise male dece taj verovatno nece nigde. 2 PCR testa po deteu (za odlazak i povratak) Za dvoje dece 18000 RSD kod nas i jedno 200 Evra u inostranstvu za povratak.

Uzicanin

pre 3 godine

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 2. april 2021 13:53)
Obrni okreni, ko ima malu decu za njih mora da plari PCR. Dzaba sto smo supruga i ja vakcinisani jer imamo troje male dece tako da nema mora za nas. Tamo i nazad ukupno 6 PCR testova.prava sitnica.

grubijan

pre 3 godine

Antivakseri na aparatima... nece dalje od Mokre Gore i Zlatibora na letovanje.
(DzoniUS, 02. april 2021 14:05)

Ja sam antivakser I putujem gde god poželim i putovaću. I sad sam u inostranstvu. A ti se vakciniši, ubaci paradajz u gepek pa pravac grčka.

Granota

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan, dvaput, ali ovo je totalni idiotizam. Kao prvo, možeš biti vakcinisan i ne razviti imunitet. Kao drugo, vakcinisani prenose virus. Prema tome, totalno nepoznavanje materije od strane direktora Qantasa.

vozač

pre 3 godine

neka kolim cu svojim
(walter, 2. april 2021 12:34)

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 2. april 2021 13:53)

Pa ko je rekao da covek ide u Grcku?
Nigde ne pise.Lepo je napisao da putuje svojim kolima.
Uostalom ne postoji samo Grcka.
I mi putujemo svojim kolima,ja nisam primio vakcinu.Supruga jeste.
Idemo u Sarandu,sto je totalno ne bitno.

samo da kazem

pre 3 godine

Antivakseri na aparatima... nece dalje od Mokre Gore i Zlatibora na letovanje.
(DzoniUS, 2. april 2021 14:05)
Ma reci im,bre.Ko su oni da se ne vakcinisu,zamisli...
Inace uplatio sam Avgust,15 dana,svojim autom,Saranda,za dvoje,330e.
I sta ces sada?

Sirupovic

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.
(sasa jokic, 02. april 2021 12:59)

Види се да ниси отишао даље од локалног супермаркета.

wer

pre 3 godine

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
10 'dina mardelja i milovanja sa cimerima, koga uhvate sa falsifikatom...

avakse, kemtrejlere, haarpovce i ravnozemljase u rezervate!
u u u sibir batice!

Sirupovic

pre 3 godine

Nikad nisam leteo avionom iz razloga što ne volim osećaj da sam gore. Išao sam u Kanadu brodom iz Splita i jednom iz Sautemptona. Mogu vam reći da je doživljaj predobar.

Mare

pre 3 godine

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 02. april 2021 13:53)

Naravno da mi se isplati.Ko hoce nek se bode,nas ostale ostavite te na miru.

Sirupovic

pre 3 godine

neka kolim cu svojim
(walter, 2. april 2021 12:34)

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 02. april 2021 13:53)

Исплати се, здравље нема цену. Дупло ћеш давати за лечење од вакцина.

infantilni 100%

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 2. april 2021 11:58)

Pa ne moras, kao sto ne moras ni da letis avionom. Ili nigde da putujes. Ali ako vec hoces, onda mora ili vakcina ili test i/ili karantin ili skuplje osiguranje...

Sto se ne bunite i za vize, pasose, proveru smestaja, novcanih sredstava? Sta bre ko vama ima i sme da trazi ista, ima bre da idete kad, kako i gde hocete

max

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.
(sasa jokic, 02. april 2021 12:59)
Ipak ti ostani u atomskom sklonistu jos 10-15 god, sto je sigurno, sigurno je

Pera Realno

pre 3 godine

Sestra mi je lekar u Nemačkoj. Ima nekoliko porodica pacijenata koje su tokom prošlog leta preležale kovid. Ovog proleća su ponovo zaraženi verovatno novim sojevima i 2/3 ih je zaglavilo na bolničko lečenje. Ima i dva smrtna slučaja iz tih porodica (sin oko 45 i otac oko 70) godina.
Svi su oni preležali kovid.

e

pre 3 godine

Moja unuka i njen muž dobili su posao u Australiji i još prošle god. trebali tamo otputovati. Zbog korone rekli su za februar ove god. i 4 dana pred put emirati su otkazali. Tražili su doplatu za neku višu klasu, Ni to nije pomoglo. Sada će navodno 21. aprila moći. U međuvremenu su se vakcinisati i revakcinisali fajzerovom vakcinom. Neznam dali će to pomoći ?

Milutin

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.
(sasa jokic, 2. april 2021 12:59)

Uslovljavanje tipa:
Ko je gladan?
Ko je zedan?
Ko ce kuci?

Nebojsa

pre 3 godine

Antivaxeri, nije to problem, vasa situacija nije ni tako losa. Ako prezivite infekciju mozete da se zalite u Strazbur ili Hag, mozete da putujete brodom, a mozda se u medjuvremenu i predomislite i primite vakcinu ali ja vam to ne bih preporucio, budite dosledni svojim 'idejama'!

Муја

pre 3 godine

Antivakseri ! Evo na klinickom kod nas manji od mahovog zrna . Ko ne veruje dodjite da vidite kako je i kako se mi provodimo . Ne znam ko ce samo uskoro imati da vas leci
(Miki, 2. april 2021 12:46)

Lecice nas 85% nevakcinisanih lekara. 15% vakcinisanih lekara lecice vakcinisane.

Bgd

pre 3 godine

neka kolim cu svojim
(walter, 2. april 2021 12:34)

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.

Miki

pre 3 godine

Antivakseri ! Evo na klinickom kod nas manji od mahovog zrna . Ko ne veruje dodjite da vidite kako je i kako se mi provodimo . Ne znam ko ce samo uskoro imati da vas leci

sasa jokic

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.

hm

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 2. april 2021 11:58)

Zato sto i kada ulazis u tudju kucu drzis se pravila pa makar ti nesto bilo besmisleno. Veoma jednostavno, jer je domacin tako odlucio. Njihovo pravo, a kome smeta moze i peske.

Cirkus

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 02. april 2021 11:58)

Infekcija bila izuzetno jaka ali slabi simptomi bez problema?
Znas koliko svi drugi imaju antitela?
E, bas zato i treba da primis vakcinu, i to od svakog proizvodjaca.

Oslobodioci Bgd

pre 3 godine

Prelezao takodje sa bas blagim simptomima. Radio i test kao potvrdu. Vakcinu ne da necu primiti nego ne znam. A da putujem, ako je to uslov, necu nigde, bas me zabole za sve njih i njihove uslove, ima nasa srbija mnogo prirodnih lepota. . . Mnogo ljudi ce se pobuniti koji nece i nisu vakcinisani, tako da ce im propasti ovaj plan. Zivi bili pa videli

Neko iz mase

pre 3 godine

Svi u kuci bili zarazeni, ukljucujuci i mene. Pijem vitamine redovno iako imam jako dobar imunitet, nikad bolestan u zivotu. Prosao sam bez ikakvih simptoma. Ok mladji sam. Ali sad ja treba da razmisljam da li ce mi ta vakcina narusiti imunitet koji me nikad nije izneverio? E pa necu da primam vakcinu. Nama mladjima ta vakcina ne moze nista dobro doneti, neka se vakcinise ko treba.

XXX

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 2. april 2021 11:58)

Ti to neki veliki DrMr na YouTUbe-u rekao da imas toliko antitela? Ako si imao slabe simptome, nemas puno antitela, sigurno daleko manje nego kada se vakcinises.

Fan a ne fen

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 02. april 2021 11:58)

Ne morate da primite. Isto tako ne morate da putujete avionom. Pravac auto autobus ,voz ,brod.

EU Citizen

pre 3 godine

Sprovodite vi vašu politiku, a ja ću da biram novčanikom. Ko me bude maltretirao, neću prosto s njim leteti, pa vi vidite kome će prvom da se dosadi, ja volim da putujem, ali ne moram da putujem uopšte, ili u svakom slučaju ne avionom, a vi i vaša deca morate da jedete, doduše, ti si toksični olaćenik komunjara, baciće ti oni neku kosku, ali neće hiljadama tcokih zaposlenih :))

billy_the_cat

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?

billy_the_cat

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?

Oslobodioci Bgd

pre 3 godine

Prelezao takodje sa bas blagim simptomima. Radio i test kao potvrdu. Vakcinu ne da necu primiti nego ne znam. A da putujem, ako je to uslov, necu nigde, bas me zabole za sve njih i njihove uslove, ima nasa srbija mnogo prirodnih lepota. . . Mnogo ljudi ce se pobuniti koji nece i nisu vakcinisani, tako da ce im propasti ovaj plan. Zivi bili pa videli

hm

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 2. april 2021 11:58)

Zato sto i kada ulazis u tudju kucu drzis se pravila pa makar ti nesto bilo besmisleno. Veoma jednostavno, jer je domacin tako odlucio. Njihovo pravo, a kome smeta moze i peske.

Муја

pre 3 godine

Antivakseri ! Evo na klinickom kod nas manji od mahovog zrna . Ko ne veruje dodjite da vidite kako je i kako se mi provodimo . Ne znam ko ce samo uskoro imati da vas leci
(Miki, 2. april 2021 12:46)

Lecice nas 85% nevakcinisanih lekara. 15% vakcinisanih lekara lecice vakcinisane.

EU Citizen

pre 3 godine

Sprovodite vi vašu politiku, a ja ću da biram novčanikom. Ko me bude maltretirao, neću prosto s njim leteti, pa vi vidite kome će prvom da se dosadi, ja volim da putujem, ali ne moram da putujem uopšte, ili u svakom slučaju ne avionom, a vi i vaša deca morate da jedete, doduše, ti si toksični olaćenik komunjara, baciće ti oni neku kosku, ali neće hiljadama tcokih zaposlenih :))

Miki

pre 3 godine

Antivakseri ! Evo na klinickom kod nas manji od mahovog zrna . Ko ne veruje dodjite da vidite kako je i kako se mi provodimo . Ne znam ko ce samo uskoro imati da vas leci

sasa jokic

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.

Fan a ne fen

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 02. april 2021 11:58)

Ne morate da primite. Isto tako ne morate da putujete avionom. Pravac auto autobus ,voz ,brod.

Cirkus

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 02. april 2021 11:58)

Infekcija bila izuzetno jaka ali slabi simptomi bez problema?
Znas koliko svi drugi imaju antitela?
E, bas zato i treba da primis vakcinu, i to od svakog proizvodjaca.

Bgd

pre 3 godine

neka kolim cu svojim
(walter, 2. april 2021 12:34)

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.

123

pre 3 godine

Fašizam u svom finišu pred ciljem.
Zla vremena
(Mirko Kojotovski, 2. april 2021 14:02)

Meni je veći fašizam kad ljudi umiru, a svi se prave pametni oko vakcina.

grubijan

pre 3 godine

Antivakseri na aparatima... nece dalje od Mokre Gore i Zlatibora na letovanje.
(DzoniUS, 02. april 2021 14:05)

Ja sam antivakser I putujem gde god poželim i putovaću. I sad sam u inostranstvu. A ti se vakciniši, ubaci paradajz u gepek pa pravac grčka.

Pera Realno

pre 3 godine

Sestra mi je lekar u Nemačkoj. Ima nekoliko porodica pacijenata koje su tokom prošlog leta preležale kovid. Ovog proleća su ponovo zaraženi verovatno novim sojevima i 2/3 ih je zaglavilo na bolničko lečenje. Ima i dva smrtna slučaja iz tih porodica (sin oko 45 i otac oko 70) godina.
Svi su oni preležali kovid.

Peki

pre 3 godine

Stvarno bi mnogi ovde trebali da prestanu da lupetaju.
Ako drzava uvede obaveznu vakcinaciju - onda ce automatski i preuzeti odgovornost za zdravstvene probleme koje primorani gradani mogu imati od kovid vakcina koje, da podsetim - niti jedna jedina ne garantuju da vakcinisani ne mogu oboleti ili prenositi virus.

I ne, nisam antivakser, upravo primih tetanus.

Evo sta pise na Consent form za Fajzerovu:

“I understand the known risks and the potential benefits of receiving the Pfizer Vaccine, and I understand there may be risks to the Pfizer Vaccine that are not known at this time.
I understand that the FDA has authorized use of the Pfizer Vaccine under an Emergency Use Authorization (EUA) and that there is currently not enough scientific evidence available for the FDA to fully approve this or any other COVID-19 vaccine. I nonetheless request and consent to the Pfizer Vaccine being given to me.”

https://www.emoryhealthcare.org/ui/pdfs/covid/english-pfizer-vaccine-consent-form.pdf

Prevod bi otprilike bio:

Razumem POZNATE rizke i POTENCIJALNE benefite primanja Fajzer vakcine, i razumem da mogu postojati rizici Fajzer vakcine koji nisu poznati u ovom trenutku.
Razumem da je FDA autorizovala Fajzer vakcinu za hitnu upotrebu i da trenutno ne postoji dovoljno naucnih dokaza da bi FDA potpuno odobrila ovu ili neku drugu Kovid-19 vakcinu.
Bez obzira na to zahtevam i prihvatam da dobijem Fajzerovu vakcinu.

Pa ko voli nek’ izvoli.

Nebojsa

pre 3 godine

Antivaxeri, nije to problem, vasa situacija nije ni tako losa. Ako prezivite infekciju mozete da se zalite u Strazbur ili Hag, mozete da putujete brodom, a mozda se u medjuvremenu i predomislite i primite vakcinu ali ja vam to ne bih preporucio, budite dosledni svojim 'idejama'!

Granota

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan, dvaput, ali ovo je totalni idiotizam. Kao prvo, možeš biti vakcinisan i ne razviti imunitet. Kao drugo, vakcinisani prenose virus. Prema tome, totalno nepoznavanje materije od strane direktora Qantasa.

Sreo sam te u prolazu

pre 3 godine

Prema misljenju Kvantasa, medjunarodni putnici bi trebalo...
Ako pak nece ja cu ipak da teram svoju politiku, rekao je Kvantas.
Mislim se radi sta hoces Kvantase.

infantilni 100%

pre 3 godine

Qantas je Australiska avio kompanija, a Srbi anti vaxeri koji nikad nisu bili dalje od Grčke, tvrde da će kolima..
(Americanskoj, 2. april 2021 15:27)

Naravno, Zemlja je ravna ploca, samim tim more je samo povrsinski ukras, Australija je odmah tu, odradis mali servis, naspes pun rezervoar i tamo si.
Kakvi bre avioni, kakvih 23h leta, to sve prevara, uvedu te kroz tunel u simulator i onda te omame, sprovedu ko zna kakve eksperimente i usade ti lazno secanje

Herr Zika

pre 3 godine

Ako antivakcinasi imaju pravo da odaberu da se ne vankcinisu, onda i vlasnici avio kompanija imaju slobodno pravo da odaberu koga ce da prime u avion koji je u njihovom vlasnistvu.

Posmatrac

pre 3 godine

Ko ima dvoje i vise male dece taj verovatno nece nigde. 2 PCR testa po deteu (za odlazak i povratak) Za dvoje dece 18000 RSD kod nas i jedno 200 Evra u inostranstvu za povratak.

Uzicanin

pre 3 godine

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 2. april 2021 13:53)
Obrni okreni, ko ima malu decu za njih mora da plari PCR. Dzaba sto smo supruga i ja vakcinisani jer imamo troje male dece tako da nema mora za nas. Tamo i nazad ukupno 6 PCR testova.prava sitnica.

e

pre 3 godine

Moja unuka i njen muž dobili su posao u Australiji i još prošle god. trebali tamo otputovati. Zbog korone rekli su za februar ove god. i 4 dana pred put emirati su otkazali. Tražili su doplatu za neku višu klasu, Ni to nije pomoglo. Sada će navodno 21. aprila moći. U međuvremenu su se vakcinisati i revakcinisali fajzerovom vakcinom. Neznam dali će to pomoći ?

Mii

pre 3 godine

Kako ste glasni i dosadni. Ako vi imate manjka sivih ćelija, a pričate kako "mislite svojom glavom", mislite i dalje i ćutite, pustite ljude koji neće da se zaraze boleštinom nek se vakcnišu. Ako ako zbog vas ovo bude trajalo još koju godinu, nadam se adekvatnoj kazni.

Pop

pre 3 godine

Vakseri na aparatima, konačno obećanja da su bolji od antivaksera i "nagrade" za pelc, nema veze što većina nikad nije, nit' će ikad igde leteti Kvantasom :) Sad će i koncerti na koje nikad nisu išli, možda popusti za prašak za veš?

max

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.
(sasa jokic, 02. april 2021 12:59)
Ipak ti ostani u atomskom sklonistu jos 10-15 god, sto je sigurno, sigurno je

Sirupovic

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.
(sasa jokic, 02. april 2021 12:59)

Види се да ниси отишао даље од локалног супермаркета.

Mare

pre 3 godine

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 02. april 2021 13:53)

Naravno da mi se isplati.Ko hoce nek se bode,nas ostale ostavite te na miru.

Los Angeles

pre 3 godine

@Peki: Pa to pise na svakoj vakcini!! To potpisujes u zapadnom svetu svaki put kad vodis dete u igraonicu!! Kad vodis dete u zabavni park na tobogane! To je samo dokaz koliko je pravno razvijen zapad i gde ne žele da se tužakaju sa svakim za svaku glupost. A čak i pored toga ukoliko je povećan broj incidenata opet možeš da ih tužiš jer dokazuješ njihovu profesiobalnu nemarnost. Alo bre ljudi de malo naučite se kako funkcioniše civilizovani svet.

Neko iz mase

pre 3 godine

Svi u kuci bili zarazeni, ukljucujuci i mene. Pijem vitamine redovno iako imam jako dobar imunitet, nikad bolestan u zivotu. Prosao sam bez ikakvih simptoma. Ok mladji sam. Ali sad ja treba da razmisljam da li ce mi ta vakcina narusiti imunitet koji me nikad nije izneverio? E pa necu da primam vakcinu. Nama mladjima ta vakcina ne moze nista dobro doneti, neka se vakcinise ko treba.

Sirupovic

pre 3 godine

neka kolim cu svojim
(walter, 2. april 2021 12:34)

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 02. april 2021 13:53)

Исплати се, здравље нема цену. Дупло ћеш давати за лечење од вакцина.

samo da kazem

pre 3 godine

Antivakseri na aparatima... nece dalje od Mokre Gore i Zlatibora na letovanje.
(DzoniUS, 2. april 2021 14:05)
Ma reci im,bre.Ko su oni da se ne vakcinisu,zamisli...
Inace uplatio sam Avgust,15 dana,svojim autom,Saranda,za dvoje,330e.
I sta ces sada?

infantilni 100%

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 2. april 2021 11:58)

Pa ne moras, kao sto ne moras ni da letis avionom. Ili nigde da putujes. Ali ako vec hoces, onda mora ili vakcina ili test i/ili karantin ili skuplje osiguranje...

Sto se ne bunite i za vize, pasose, proveru smestaja, novcanih sredstava? Sta bre ko vama ima i sme da trazi ista, ima bre da idete kad, kako i gde hocete

vozač

pre 3 godine

neka kolim cu svojim
(walter, 2. april 2021 12:34)

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 2. april 2021 13:53)

Pa ko je rekao da covek ide u Grcku?
Nigde ne pise.Lepo je napisao da putuje svojim kolima.
Uostalom ne postoji samo Grcka.
I mi putujemo svojim kolima,ja nisam primio vakcinu.Supruga jeste.
Idemo u Sarandu,sto je totalno ne bitno.

Sirupovic

pre 3 godine

Nikad nisam leteo avionom iz razloga što ne volim osećaj da sam gore. Išao sam u Kanadu brodom iz Splita i jednom iz Sautemptona. Mogu vam reći da je doživljaj predobar.

wer

pre 3 godine

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
10 'dina mardelja i milovanja sa cimerima, koga uhvate sa falsifikatom...

avakse, kemtrejlere, haarpovce i ravnozemljase u rezervate!
u u u sibir batice!

XXX

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 2. april 2021 11:58)

Ti to neki veliki DrMr na YouTUbe-u rekao da imas toliko antitela? Ako si imao slabe simptome, nemas puno antitela, sigurno daleko manje nego kada se vakcinises.

Milutin

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.
(sasa jokic, 2. april 2021 12:59)

Uslovljavanje tipa:
Ko je gladan?
Ko je zedan?
Ko ce kuci?

samo da kazem

pre 3 godine

Antivakseri ionako jedva znaju i sta je avion, a kamoli da lete istim.......
(Ivan, 2. april 2021 18:54)
Ma bitno je da Ti znas,Mi nemamo pojma.Bitno je da si Ti primio eksperimentalnu vakcinu i preziveces.Pa posto si primio vakcinu i dalje ces morati da nosis masku,da drzis distancu,moci ces da drugima prenes virus,moci ces i da obolis od virusa,ali bar za utehu neces zavrsiti na respiratoru?A Mi koji necemo avionom,moracemo autom.Ima gde moze.Hocu da primim vakcinu,koja je odobrena,testirana,znaci pravu ne eksperimente.

billy_the_cat

pre 3 godine

I nisam protiv vakcine , primio sam svaku koju sam trebao i koju su mi preporučili, samo pitam kako mene sada neka vakcina može bolje zastititi kada sam vec zasticen?

Peki

pre 3 godine

(Los Angeles, 2. april 2021 18:37)

Nije istina da “ piše na svakoj vakcini!
Pod jedan, svaki lek i propisno razvijena vakcina (čitaj: proces praćenja i skupljanja resultata o efektima) je POTPUNO odobrena, ne samo za hitnu upotrebu, i ima upozorenje sa listom neželjenih efekata a ne da “u ovom trenutku nema dovoljno naučnih dokaza” o njenim efektima.
Prekini da troluješ ovde….

Mada verujem da ovaj odgovor neće biti objavljen….

billy_the_cat

pre 3 godine

Cirkus@ očito ne poznajete protokole i oznake u slučaju infekcije covidom. Pcr je na skali od 0-30 pokazao 11, visokoinfektivan i opasan sam bio za bilo koga ko je bio blizu. Sreća pa sam cijelo vrijeme nosio masku jer sam pronijetio 4 dana prije potvrde bolesti da nešto ne štima. Bio sam malo slab, 4 dana, imao neki čudan pritisak u glavi i to je bilo sve. 29 godina, sportista, uzimam vitamine i Minerale dodatno pa pretpostavljam da je I to igralo neku ulogu. Antitijela test radio 10 dana poslije infekcije 64.7. Toliko ne dobiješ ni od svih tih vakcina koje si nabrojao- znam jer su se neke kolege vec vakcinisale i nisu ni blizu.

Citac izmedju redova

pre 3 godine

Ali vakcinisani i dalje mogu da se zaraze i da sire zarazu.
(samo su im simptomi laksi pa nece zavrsiti u bolnici ili umreti)
Cemu onda uslovljavanje.
Mozda zbog manjih troskova sahrane :)

sasa jokic

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.

hm

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 2. april 2021 11:58)

Zato sto i kada ulazis u tudju kucu drzis se pravila pa makar ti nesto bilo besmisleno. Veoma jednostavno, jer je domacin tako odlucio. Njihovo pravo, a kome smeta moze i peske.

Miki

pre 3 godine

Antivakseri ! Evo na klinickom kod nas manji od mahovog zrna . Ko ne veruje dodjite da vidite kako je i kako se mi provodimo . Ne znam ko ce samo uskoro imati da vas leci

billy_the_cat

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?

Oslobodioci Bgd

pre 3 godine

Prelezao takodje sa bas blagim simptomima. Radio i test kao potvrdu. Vakcinu ne da necu primiti nego ne znam. A da putujem, ako je to uslov, necu nigde, bas me zabole za sve njih i njihove uslove, ima nasa srbija mnogo prirodnih lepota. . . Mnogo ljudi ce se pobuniti koji nece i nisu vakcinisani, tako da ce im propasti ovaj plan. Zivi bili pa videli

Nebojsa

pre 3 godine

Antivaxeri, nije to problem, vasa situacija nije ni tako losa. Ako prezivite infekciju mozete da se zalite u Strazbur ili Hag, mozete da putujete brodom, a mozda se u medjuvremenu i predomislite i primite vakcinu ali ja vam to ne bih preporucio, budite dosledni svojim 'idejama'!

Fan a ne fen

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 02. april 2021 11:58)

Ne morate da primite. Isto tako ne morate da putujete avionom. Pravac auto autobus ,voz ,brod.

EU Citizen

pre 3 godine

Sprovodite vi vašu politiku, a ja ću da biram novčanikom. Ko me bude maltretirao, neću prosto s njim leteti, pa vi vidite kome će prvom da se dosadi, ja volim da putujem, ali ne moram da putujem uopšte, ili u svakom slučaju ne avionom, a vi i vaša deca morate da jedete, doduše, ti si toksični olaćenik komunjara, baciće ti oni neku kosku, ali neće hiljadama tcokih zaposlenih :))

Муја

pre 3 godine

Antivakseri ! Evo na klinickom kod nas manji od mahovog zrna . Ko ne veruje dodjite da vidite kako je i kako se mi provodimo . Ne znam ko ce samo uskoro imati da vas leci
(Miki, 2. april 2021 12:46)

Lecice nas 85% nevakcinisanih lekara. 15% vakcinisanih lekara lecice vakcinisane.

Cirkus

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 02. april 2021 11:58)

Infekcija bila izuzetno jaka ali slabi simptomi bez problema?
Znas koliko svi drugi imaju antitela?
E, bas zato i treba da primis vakcinu, i to od svakog proizvodjaca.

123

pre 3 godine

Fašizam u svom finišu pred ciljem.
Zla vremena
(Mirko Kojotovski, 2. april 2021 14:02)

Meni je veći fašizam kad ljudi umiru, a svi se prave pametni oko vakcina.

e

pre 3 godine

Moja unuka i njen muž dobili su posao u Australiji i još prošle god. trebali tamo otputovati. Zbog korone rekli su za februar ove god. i 4 dana pred put emirati su otkazali. Tražili su doplatu za neku višu klasu, Ni to nije pomoglo. Sada će navodno 21. aprila moći. U međuvremenu su se vakcinisati i revakcinisali fajzerovom vakcinom. Neznam dali će to pomoći ?

Bgd

pre 3 godine

neka kolim cu svojim
(walter, 2. april 2021 12:34)

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.

grubijan

pre 3 godine

Antivakseri na aparatima... nece dalje od Mokre Gore i Zlatibora na letovanje.
(DzoniUS, 02. april 2021 14:05)

Ja sam antivakser I putujem gde god poželim i putovaću. I sad sam u inostranstvu. A ti se vakciniši, ubaci paradajz u gepek pa pravac grčka.

Los Angeles

pre 3 godine

@Peki: Pa to pise na svakoj vakcini!! To potpisujes u zapadnom svetu svaki put kad vodis dete u igraonicu!! Kad vodis dete u zabavni park na tobogane! To je samo dokaz koliko je pravno razvijen zapad i gde ne žele da se tužakaju sa svakim za svaku glupost. A čak i pored toga ukoliko je povećan broj incidenata opet možeš da ih tužiš jer dokazuješ njihovu profesiobalnu nemarnost. Alo bre ljudi de malo naučite se kako funkcioniše civilizovani svet.

infantilni 100%

pre 3 godine

Qantas je Australiska avio kompanija, a Srbi anti vaxeri koji nikad nisu bili dalje od Grčke, tvrde da će kolima..
(Americanskoj, 2. april 2021 15:27)

Naravno, Zemlja je ravna ploca, samim tim more je samo povrsinski ukras, Australija je odmah tu, odradis mali servis, naspes pun rezervoar i tamo si.
Kakvi bre avioni, kakvih 23h leta, to sve prevara, uvedu te kroz tunel u simulator i onda te omame, sprovedu ko zna kakve eksperimente i usade ti lazno secanje

Pop

pre 3 godine

Vakseri na aparatima, konačno obećanja da su bolji od antivaksera i "nagrade" za pelc, nema veze što većina nikad nije, nit' će ikad igde leteti Kvantasom :) Sad će i koncerti na koje nikad nisu išli, možda popusti za prašak za veš?

Sirupovic

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.
(sasa jokic, 02. april 2021 12:59)

Види се да ниси отишао даље од локалног супермаркета.

Pera Realno

pre 3 godine

Sestra mi je lekar u Nemačkoj. Ima nekoliko porodica pacijenata koje su tokom prošlog leta preležale kovid. Ovog proleća su ponovo zaraženi verovatno novim sojevima i 2/3 ih je zaglavilo na bolničko lečenje. Ima i dva smrtna slučaja iz tih porodica (sin oko 45 i otac oko 70) godina.
Svi su oni preležali kovid.

Granota

pre 3 godine

Ja sam vakcinisan, dvaput, ali ovo je totalni idiotizam. Kao prvo, možeš biti vakcinisan i ne razviti imunitet. Kao drugo, vakcinisani prenose virus. Prema tome, totalno nepoznavanje materije od strane direktora Qantasa.

Herr Zika

pre 3 godine

Ako antivakcinasi imaju pravo da odaberu da se ne vankcinisu, onda i vlasnici avio kompanija imaju slobodno pravo da odaberu koga ce da prime u avion koji je u njihovom vlasnistvu.

Neko iz mase

pre 3 godine

Svi u kuci bili zarazeni, ukljucujuci i mene. Pijem vitamine redovno iako imam jako dobar imunitet, nikad bolestan u zivotu. Prosao sam bez ikakvih simptoma. Ok mladji sam. Ali sad ja treba da razmisljam da li ce mi ta vakcina narusiti imunitet koji me nikad nije izneverio? E pa necu da primam vakcinu. Nama mladjima ta vakcina ne moze nista dobro doneti, neka se vakcinise ko treba.

Sirupovic

pre 3 godine

neka kolim cu svojim
(walter, 2. april 2021 12:34)

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 02. april 2021 13:53)

Исплати се, здравље нема цену. Дупло ћеш давати за лечење од вакцина.

Mii

pre 3 godine

Kako ste glasni i dosadni. Ako vi imate manjka sivih ćelija, a pričate kako "mislite svojom glavom", mislite i dalje i ćutite, pustite ljude koji neće da se zaraze boleštinom nek se vakcnišu. Ako ako zbog vas ovo bude trajalo još koju godinu, nadam se adekvatnoj kazni.

max

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.
(sasa jokic, 02. april 2021 12:59)
Ipak ti ostani u atomskom sklonistu jos 10-15 god, sto je sigurno, sigurno je

Peki

pre 3 godine

Stvarno bi mnogi ovde trebali da prestanu da lupetaju.
Ako drzava uvede obaveznu vakcinaciju - onda ce automatski i preuzeti odgovornost za zdravstvene probleme koje primorani gradani mogu imati od kovid vakcina koje, da podsetim - niti jedna jedina ne garantuju da vakcinisani ne mogu oboleti ili prenositi virus.

I ne, nisam antivakser, upravo primih tetanus.

Evo sta pise na Consent form za Fajzerovu:

“I understand the known risks and the potential benefits of receiving the Pfizer Vaccine, and I understand there may be risks to the Pfizer Vaccine that are not known at this time.
I understand that the FDA has authorized use of the Pfizer Vaccine under an Emergency Use Authorization (EUA) and that there is currently not enough scientific evidence available for the FDA to fully approve this or any other COVID-19 vaccine. I nonetheless request and consent to the Pfizer Vaccine being given to me.”

https://www.emoryhealthcare.org/ui/pdfs/covid/english-pfizer-vaccine-consent-form.pdf

Prevod bi otprilike bio:

Razumem POZNATE rizke i POTENCIJALNE benefite primanja Fajzer vakcine, i razumem da mogu postojati rizici Fajzer vakcine koji nisu poznati u ovom trenutku.
Razumem da je FDA autorizovala Fajzer vakcinu za hitnu upotrebu i da trenutno ne postoji dovoljno naucnih dokaza da bi FDA potpuno odobrila ovu ili neku drugu Kovid-19 vakcinu.
Bez obzira na to zahtevam i prihvatam da dobijem Fajzerovu vakcinu.

Pa ko voli nek’ izvoli.

infantilni 100%

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 2. april 2021 11:58)

Pa ne moras, kao sto ne moras ni da letis avionom. Ili nigde da putujes. Ali ako vec hoces, onda mora ili vakcina ili test i/ili karantin ili skuplje osiguranje...

Sto se ne bunite i za vize, pasose, proveru smestaja, novcanih sredstava? Sta bre ko vama ima i sme da trazi ista, ima bre da idete kad, kako i gde hocete

wer

pre 3 godine

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
10 'dina mardelja i milovanja sa cimerima, koga uhvate sa falsifikatom...

avakse, kemtrejlere, haarpovce i ravnozemljase u rezervate!
u u u sibir batice!

samo da kazem

pre 3 godine

Antivakseri na aparatima... nece dalje od Mokre Gore i Zlatibora na letovanje.
(DzoniUS, 2. april 2021 14:05)
Ma reci im,bre.Ko su oni da se ne vakcinisu,zamisli...
Inace uplatio sam Avgust,15 dana,svojim autom,Saranda,za dvoje,330e.
I sta ces sada?

Mare

pre 3 godine

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 02. april 2021 13:53)

Naravno da mi se isplati.Ko hoce nek se bode,nas ostale ostavite te na miru.

vozač

pre 3 godine

neka kolim cu svojim
(walter, 2. april 2021 12:34)

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 2. april 2021 13:53)

Pa ko je rekao da covek ide u Grcku?
Nigde ne pise.Lepo je napisao da putuje svojim kolima.
Uostalom ne postoji samo Grcka.
I mi putujemo svojim kolima,ja nisam primio vakcinu.Supruga jeste.
Idemo u Sarandu,sto je totalno ne bitno.

Sirupovic

pre 3 godine

Nikad nisam leteo avionom iz razloga što ne volim osećaj da sam gore. Išao sam u Kanadu brodom iz Splita i jednom iz Sautemptona. Mogu vam reći da je doživljaj predobar.

Sreo sam te u prolazu

pre 3 godine

Prema misljenju Kvantasa, medjunarodni putnici bi trebalo...
Ako pak nece ja cu ipak da teram svoju politiku, rekao je Kvantas.
Mislim se radi sta hoces Kvantase.

XXX

pre 3 godine

Prelezao sam koronu, infekcija je bila izuzetno jaka ali sam sa slabim simptomima izgurao bez problema. Imam trenutno više antitijela od bilo koga ko je vakcinisan, i zašto ja sada moram da primim tu vakcinu?
(billy_the_cat, 2. april 2021 11:58)

Ti to neki veliki DrMr na YouTUbe-u rekao da imas toliko antitela? Ako si imao slabe simptome, nemas puno antitela, sigurno daleko manje nego kada se vakcinises.

samo da kazem

pre 3 godine

Antivakseri ionako jedva znaju i sta je avion, a kamoli da lete istim.......
(Ivan, 2. april 2021 18:54)
Ma bitno je da Ti znas,Mi nemamo pojma.Bitno je da si Ti primio eksperimentalnu vakcinu i preziveces.Pa posto si primio vakcinu i dalje ces morati da nosis masku,da drzis distancu,moci ces da drugima prenes virus,moci ces i da obolis od virusa,ali bar za utehu neces zavrsiti na respiratoru?A Mi koji necemo avionom,moracemo autom.Ima gde moze.Hocu da primim vakcinu,koja je odobrena,testirana,znaci pravu ne eksperimente.

Uzicanin

pre 3 godine

Nećeš moći ni kolima. Da bi ušao npr. u Grčku bez vakcine moraćeš da platiš 9000 test u Srbiji a kad se budeš vraćao isti ćeš morati u Grčkoj da platiš 100 EUR. Pomnoži to sa brojem članova porodice pa vidi da li se isplati.
(Bgd, 2. april 2021 13:53)
Obrni okreni, ko ima malu decu za njih mora da plari PCR. Dzaba sto smo supruga i ja vakcinisani jer imamo troje male dece tako da nema mora za nas. Tamo i nazad ukupno 6 PCR testova.prava sitnica.

Posmatrac

pre 3 godine

Ko ima dvoje i vise male dece taj verovatno nece nigde. 2 PCR testa po deteu (za odlazak i povratak) Za dvoje dece 18000 RSD kod nas i jedno 200 Evra u inostranstvu za povratak.

Milutin

pre 3 godine

Jedini nacin da se ljudi “nateraju” da se vakcinisu je da ih uslovis necim sto im je neophodno, a u cilju ostvarivanja globalnog imuniteta.
Inace smo kao vrsta ugasili, jer ljudi ne kapiraju da je vakcina jedini nacin da se sa virusom izborimo. Naravno ko iz zdravstvanih razloga ne moze da primi vakcinu treba da ima potvrdu o tome.
(sasa jokic, 2. april 2021 12:59)

Uslovljavanje tipa:
Ko je gladan?
Ko je zedan?
Ko ce kuci?

billy_the_cat

pre 3 godine

Cirkus@ očito ne poznajete protokole i oznake u slučaju infekcije covidom. Pcr je na skali od 0-30 pokazao 11, visokoinfektivan i opasan sam bio za bilo koga ko je bio blizu. Sreća pa sam cijelo vrijeme nosio masku jer sam pronijetio 4 dana prije potvrde bolesti da nešto ne štima. Bio sam malo slab, 4 dana, imao neki čudan pritisak u glavi i to je bilo sve. 29 godina, sportista, uzimam vitamine i Minerale dodatno pa pretpostavljam da je I to igralo neku ulogu. Antitijela test radio 10 dana poslije infekcije 64.7. Toliko ne dobiješ ni od svih tih vakcina koje si nabrojao- znam jer su se neke kolege vec vakcinisale i nisu ni blizu.

billy_the_cat

pre 3 godine

I nisam protiv vakcine , primio sam svaku koju sam trebao i koju su mi preporučili, samo pitam kako mene sada neka vakcina može bolje zastititi kada sam vec zasticen?

Peki

pre 3 godine

(Los Angeles, 2. april 2021 18:37)

Nije istina da “ piše na svakoj vakcini!
Pod jedan, svaki lek i propisno razvijena vakcina (čitaj: proces praćenja i skupljanja resultata o efektima) je POTPUNO odobrena, ne samo za hitnu upotrebu, i ima upozorenje sa listom neželjenih efekata a ne da “u ovom trenutku nema dovoljno naučnih dokaza” o njenim efektima.
Prekini da troluješ ovde….

Mada verujem da ovaj odgovor neće biti objavljen….

Citac izmedju redova

pre 3 godine

Ali vakcinisani i dalje mogu da se zaraze i da sire zarazu.
(samo su im simptomi laksi pa nece zavrsiti u bolnici ili umreti)
Cemu onda uslovljavanje.
Mozda zbog manjih troskova sahrane :)