1. Iskreno mala je to visina za kondolu nista posebno. U Dubrovniku je nakraća gondola na nasim prostorima ali kada se popnes gore pa vidis grad ostrva okolo i široku bespreglenu pučinu mora onda je to pravo ovo nije stvarno nista posebno, dinkićeva gondola na Staroj Planini je vec nesto gde moze da se vidi stvarno lep pogled i dosta je visoko.
    (Predrag, 13. januar 2021 14:15)

    # Link komentara

  2. Nemam problem sa gradnjom već sa gradnjom Bez ikakvog plana urbanizma .. Uostalom samo pogledajte centar Kopaonika koji je sagrađen u komunizmu i sadašnjeg centra Zlatibora..prvo izgleda kao planinsko mesto a drugo kao vašar.
    I cele Srbija se tako gradi bez ikakvog urbanizaciinog plana.. Ko da pare gradi gde hoće sta hoće.. Jedini primer gde ima urbanizaocini plan je beograd na vodi
    (dzoni, 12. januar 2021 16:57)

    Kaze se urbanistički plan.

    Drugo kakav crni plan za Beograd na vodi?!
    Ima maketa , a pravi plan za taj deo grada
    je skrajnut kao mnogi predmeti što se zagube po registratorima naše "ažurne" državne administracije...
    (NebaCar, 13. januar 2021 00:10)

    # Link komentara

  3. @Dzoni
    Slazem se sa vama samo ne u potpunosti. Beograd na vodi je sagradjen ne bas po urbanistickim planovima. Naime mogao je na levu obalu Save (N. Beograd) i tu je i bio planiran. Lapo se vidi po prvim reklarnim materjalima gde se vidi pogled preko Save na Stari Beograd.
    Sto se Urbanistickog Plana tice: Poslednji urbanisticki plan za taj Stari deo Beograda je uradjen u doba Branka Pesica i tu je moglo da se gradi samo Prizemlje plus cetiri (4) sprata. Dopuna plana je uradjena bas zbog Beograda na Vodi i to prilicno nedoreceno amadmanima na plan tako da se moze tumaciti da je sve po zakonu? Ali...da bi se plan toliko promenio morala je da odobri struka, da ide na javnu raspravu...da li je sve to uradjeno? Ja koliko znam nije. Skupstina grada je to provukla vesto i sada imamo to sto imamo na tom mestu gde mu nije svakako. niko ne zida solitercine u starom jezgru grada.
    (EZeljko, 12. januar 2021 18:43)

    # Link komentara

  4. Ми смо познати по хвалисању како имамо још увек велики део Србије са нетакнутом природом, па чим се расчује где то има, трчимо да је "такнемо" и з...ремо.Пуна нам уста о очувању природе и природних лепота, па што онда не разапнемо шатор, а не да градимо читаве градове и окивамо планине у бетон, испуштамо тоне отпадних вода и загађујемо природу.Не може се све гледати кроз новац, нити је на продају.Златибор је одвратна џунгла, а гробар није само Стаматовић, гробар је и држава, која то дозвољава.Не хвалите се Мокром гором ,Таром и другим планинама јер, све су оне на путу да их стигне судбина Златибора.То вам пророчки каже једна Креманка.
    (Мина, 12. januar 2021 18:34)

    # Link komentara

  5. Boles'... Sve zivo izbetonirajte!
    (srbo, 12. januar 2021 18:03)

    # Link komentara

  6. Sa Zlatibora ce ljudi poceti da putuju na odmor negde gde nema betona!
    (3M, 12. januar 2021 18:00)

    # Link komentara

  7. Jad i beda srpskog seljackig urbanizma
    (pera, 12. januar 2021 17:53)

    # Link komentara

  8. Nemam problem sa gradnjom već sa gradnjom Bez ikakvog plana urbanizma .. Uostalom samo pogledajte centar Kopaonika koji je sagrađen u komunizmu i sadašnjeg centra Zlatibora..prvo izgleda kao planinsko mesto a drugo kao vašar.
    I cele Srbija se tako gradi bez ikakvog urbanizaciinog plana.. Ko da pare gradi gde hoće sta hoće.. Jedini primer gde ima urbanizaocini plan je beograd na vodi
    (dzoni, 12. januar 2021 16:57)

    # Link komentara

  9. Hoće li i Ribničko jezero zabetonirati i staviti prskalice?
    (ivan, 12. januar 2021 16:18)

    # Link komentara

  10. @Kompleks Nisu partizani sahranjeni na brdu, nego u Gajevima. Znam, jer ih je moj pradjed sahranjivao, na svojoj zemlji, koju je zbog toga kasnije prodao.
    (Pseudoharms, 12. januar 2021 15:47)

    # Link komentara

  11. Slika kao da je Priština.
    (Yugo Tempo 1.1, 12. januar 2021 15:42)

    # Link komentara

  12. golija, goc, debelo brdo, maljen, suvobor, rudnik, zlatar, suva planina ...

    mozes da biras. nema gradnje, nema sadrzaja ... aamo priroda ... vrvi od poaetilaca, moraju da uvode kvote ... a Zlatibor ocigledno propada ...
    (neko ko zna, 12. januar 2021 14:01)
    slazem se,mada ja sada idem na Durmitor,sat ipo vise voznje od Zlatibora a NIJEDNA planina kod nas ne moze da se poredi s njim. O ponasanju ljudi tamo i ovde gde prave cirkus i galamu gde god da dodjes da ne pricam
    (pera, 12. januar 2021 15:26)

    # Link komentara

  13. лепше ће бити лети се возити
    (лудоје, 12. januar 2021 15:09)

    # Link komentara

  14. Zlatibor:Kopaonik=Mrtva Trka...ko ce gore da unisti Nacionalni Park.
    (EZeljko, 12. januar 2021 15:06)

    # Link komentara

  15. A sto se vi, sto ste protiv ovakvog zlatibora, ne udruzite i kupite makar jedan plac blizu centra i posadite cvece na njemu ili napravite igraliste? Ili jos bolje kupite jednu zgradu koja vam bas smeta, srusite je i napravite park. Dosta bre vise kritikovanja svega i svacega. Ako vam se ne svidja ucinete nesto protiv. Ne mislim nikako na nasilje. Tuzite ispekciji one sto grade bez dozvole. Nema tog ispektora koji moze da sakrije 50/100/1000 prijava protiv nekog. Pa onda jos toliko prijava protiv tog ispektora ako ne radi posao kako treba. I tako jedan po jedan problem.
    (Mile, 12. januar 2021 14:49)

    # Link komentara

  16. Zlatibor sve vise lici na cirkus.
    (Mrki, 12. januar 2021 14:47)

    # Link komentara

  17. Kako punišići uglavnom mafijaši,političari,udbaši,Crnogorci i ostali muljatori uredjuju Srbiju i infrastrukturu prema sebi koju će plaćati ostatak Srbije .
    (Naša lova za njihovo uživanje, 12. januar 2021 14:40)

    # Link komentara

  18. Gondola =kabina . Sistem kabina (gondola) ovešenih na žici - žičara !?
    (gondolijer, 12. januar 2021 14:31)

    # Link komentara

  19. Za strucnjake, Zlatibor nije skijasi vec turisticki centar. Prema tome, samo zidaj i zaposljavaj. Hahaha nasmeja me,pa zbog čega turisti beže iz grada u prirodu,da bi videli zgrade kojih imaju i u gradu?Baš si mozak.
    (nestorović, 12. januar 2021 14:27)

    # Link komentara

  20. Stamatovic je grobar ove nekada lepe planine.Urbanisticko ruglo!!!!!!!
    (Dzon, 12. januar 2021 14:18)

    # Link komentara

  21. Za ove sto ponavljaju ko papagaji "mrdnete iz centra i evo je priroda". Mrdnete iz centra 2km do spomenika i uzivate u pogledu na osmospratnice u izgradnji u podnozju spomenika sa druge strane, udaljene 2.5km od centra! A to sto se na samom spomeniku na 20 metara od grobnice streljanih partizana nalazi kafana, to je tek posebna prica.
    (Kompleks, 12. januar 2021 14:16)

    # Link komentara

  22. istina, nije zlatibor samo ta kaluđerica oko jezera...ali je to bezveze. ima srbija prelepih planina i to se trebalo raditi planski , dati svakome deo kolača. svojevremeno je kopaonik bio jedinstven po tome što je na maltene samom vrhu bio izgrađen kompleks, bez narušavanja prirode preko svake mere. takoreći kraj "žice". ovo je priča lova na brzaka pa šta košta da košta. država ovo loše vodi već 20 i više godina. šteta planina, šteta za ove drzge "nepopularne" destinacije. nebriga za prirodu-to je ono što će nas koštati.
    (tata, 12. januar 2021 14:14)

    # Link komentara

  23. Investitori, nemojte da dolazite nigde vise na planine! Unistite jos i Ribnicko jezero i Cigotu, kao sto ste i centar Zlatibora sa neboderima. A Tornik vise nije skijaliste nego selfi slikaliste! Treba jedan meteor poluprecnika 100km da pogodi planetu Zemlju, da spasi prirodu koliko toliko.
    (miki, 12. januar 2021 14:14)

    # Link komentara

  24. jos malo betona, to nam daj, to nam treba
    (General, 12. januar 2021 14:04)

    # Link komentara

  25. e sad pitanje onim genijalcima koji kad god neko prigovori na unistavanje Zlatibora kazu pa mrdni par km od centra i eto ti planine. Ovo je van centra i unistavanje pocinje. Da li je sad vas predlog da se bezi jedno 20km jer i ovo je sad po vama u redu i nije unistavanje prirode?
    (pera, 12. januar 2021 13:17)

    golija, goc, debelo brdo, maljen, suvobor, rudnik, zlatar, suva planina ...

    mozes da biras. nema gradnje, nema sadrzaja ... aamo priroda ... vrvi od poaetilaca, moraju da uvode kvote ... a Zlatibor ocigledno propada ...
    (neko ko zna, 12. januar 2021 14:01)

    # Link komentara

  26. Ajde što gradite po centru, to još i nekako, sve u redu, ali na Ribničkom jezeru, to je najveća katastrofa koja može da zadesi ovu planinu.
    (pazi stani vidi gledaj, 12. januar 2021 13:55)

    # Link komentara

  27. Kamo srece da sve planinske opstine sirom zemlje imaju standard kao Zlatiborska sela i opstina Cajetina. Hejteri bar malo iskulirajte.
    (Nenad, 12. januar 2021 13:55)

    # Link komentara

  28. Koliko li će tamo da košta pivo i kafa?
    (Pivopija, 12. januar 2021 13:53)

    # Link komentara

  29. Dođite u Mokru Goru i da vidite šta je uživanje.
    (mokrogorac, 12. januar 2021 13:49)

    # Link komentara

  30. Glavni grad Srbije u budućnosti će biti Zlatibor grad
    (Baron, 12. januar 2021 13:46)

    # Link komentara

  31. Za strucnjake, Zlatibor nije skijasi vec turisticki centar. Prema tome, samo zidaj i zaposljavaj
    (King, 12. januar 2021 13:40)

    # Link komentara

  32. Vratio se danas. 4 dana 50km prepesacio, deca i vise sobzirom na sankanje. Gradi se svuda, i u centru i na periferiji. Najveci je problem kretanje ljudi kroz centar jer je polovina trotoara blokirana, to je lose reseno. Za taj centralni deo treba zabraniti vozilima i prolaz a i autobuska je problem. Gondola izgleda lepo ali nisam fan voznje vec pesacenja i cistog vazduha
    (IT zivi, 12. januar 2021 13:36)

    # Link komentara

  33. koliko su upropastili zlatibor strasno
    (Jaime Vardy, 12. januar 2021 13:20)

    # Link komentara

  34. e sad pitanje onim genijalcima koji kad god neko prigovori na unistavanje Zlatibora kazu pa mrdni par km od centra i eto ti planine. Ovo je van centra i unistavanje pocinje. Da li je sad vas predlog da se bezi jedno 20km jer i ovo je sad po vama u redu i nije unistavanje prirode?
    (pera, 12. januar 2021 13:17)

    # Link komentara