1. Neo@, 15. septembar 2020 13:24)
    Kažeš da odeš na more i nakupiš se D3 vitamina pa ti virus ne može ništa. Objasni toliko zaraženih u Brazilu i smrtnost koja je tamo, a imaju sunca i mora koliko hoćeš. Nisu na Himalajima.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nexus, 15. septembar 2020 16:11)

    И сами доктори тврде да је Д3 јако важан за имунитет, а чим одете код доктора и пожалите се питају вас да ли сте под стресом. Била сам у Хрватској у августу и у ЦГ у септембру месецу. Негативна сам хвала богу. Људи који одлазе управо се одмарају и ослобађају стреса под којим смо сви ми, а и који нам је наметнуо исти тај КШ. Не видим ништа лоше у томе, а што се они љуте њихов проблем. Нека кажу колико је заражених који нису напуштали Србију?
     (Грисина, 16. septembar 2020 14:56)

    # Link komentara

  2. I ti bi na more da imas para!
    (@donatelo, 16. septembar 2020 11:18)

    # Link komentara

  3. Ако не можете да се смирите изађите ван'...
     (Урке, 16. septembar 2020 08:51)

    # Link komentara

  4. Dr. Nestorovicu, vrati se, sve ti je oprosteno!
    (Ivan Jr, 16. septembar 2020 05:27)

    # Link komentara

  5. (Neo@, 15. septembar 2020 13:24)
    Kažeš da odeš na more i nakupiš se D3 vitamina pa ti virus ne može ništa. Objasni toliko zaraženih u Brazilu i smrtnost koja je tamo, a imaju sunca i mora koliko hoćeš. Nisu na Himalajima.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nexus, 15. septembar 2020 16:11)

    A kako to da u Indiji nema jedno 100-200 miliona mrtvih..? Bio sam u Indiji i video kako se tamo zivi, pa ko je bio zna o cemu pisem.
    U toj zemlji jednostavno ne postoji ni promil sanse da se bilo sta sprovede od bilo kakvih mera, a opet ih virus nije pokosio. kako..???
    (Marko, 16. septembar 2020 01:03)

    # Link komentara

  6. Сви смо паметни. Ја да се питам, постигаао бих ово што они пропагија, једино уз контру. Има све своје. Ови се много укочили.
     (МАЛИ ЧОВЕК, 16. septembar 2020 00:31)

    # Link komentara

  7. ovaj virus je najveca prevara u istoriji, dzabe sto vas szo placa da pricate sve ;)
    (najjaci, 16. septembar 2020 00:03)

    # Link komentara

  8. Transfer blama od arogantnog Tiodorovica...
    (Srbistan, 15. septembar 2020 22:26)

    # Link komentara

  9. Nexus, 15. septembar 2020 16:11
    Izvinite, a koje se godisnje doba uskoro zavrsava u Brazilu?
    (Spinoza, 15. septembar 2020 21:53)

    # Link komentara

  10. DA LI IMATE TRANSFER BLAMA. ?
    COVECE ,SVI DO JEDNOG,KAO DA SU KLONIRANI.
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 15. septembar 2020 20:59)

    # Link komentara

  11. VIDELI SMO JUCE AGRESIVNU PROFESORKU.
    EGO MALIH ,NESTRUCNIH ,ISKOMLEKSIRANIH,JE CUDO.
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 15. septembar 2020 20:57)

    # Link komentara

  12. @Leo
    Pa gde si se zarazio u julu i avgustu kad si nosio masku i nisi isao na more?
     (Stojko, 15. septembar 2020 20:54)

    # Link komentara

  13. JUCE SMO VIDELI KOLIKO AGRESIVNOSTI POSEDUJE GOSPODJA PROFESORKA.
    JUTROS SMO VIDELI I CULI GOSPODINA ,( sa primitivnim ponasanjem)
    AKO JE TO NAJBOLJE STO IMAMO,KAKVI SU GORI OD NJIH?
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 15. septembar 2020 20:51)

    # Link komentara

  14. Srbi nikako nisu najpametniji narod, ali najtvrdoglaviji jesu.
    (ZX, 15. septembar 2020 20:36)

    # Link komentara

  15. Možeš kako hoćeš, ali ne možeš dokle hoćeš...
     (Milan Janjić, 15. septembar 2020 18:53)

    # Link komentara

  16. Idi više, aman, čoveče!!!...
    (Baja St. Patak, 15. septembar 2020 18:53)

    # Link komentara

  17. Možda je dr Tiodorović u pravu, ne znam
    dovoljno o tome, ali nije se ispravno postavio. Arogancija nije od pomoći u ovoj situaciji. Ima onaj stih Štulićev iz "Filigranskih pločnika", koji je po mom mišljenju dubika istina ..."ako želiš da mijenjaš ljude - ne odmeći se"...
     (empty straw, 15. septembar 2020 18:16)

    # Link komentara

  18. @Slepac Vidoje: Moja sestra je baš iz pomenute Holandije sa porodicom došla u Srbiju, a potom su išli u Republiku Srpsku. Njih petoro potpuno opušteni, a mi domaćini kao da nam nije došao rod najrođeniji, nego ne daj Bože neprijatelj.
    Kum vozi kamion po Evropi, navratio malo u Srbiju da vidi porodicu i vratio se poslu. Niti je išao u karantin posle toga, niti je na bilo koji način kažnjen. Dok je Italija bila u karantinu u proseku je svakih 10 dana ulazio tamo. Da su ga svaki put stavljali u karantin kada bi prešao neku granicu sabrao bi karantina do 2028. godine.
    Toliko o tome kakve su mere u drugim državama i ko je koliko zaplašen, što virusom, što merama.
    (Arsenije, 15. septembar 2020 18:15)

    # Link komentara

  19. U Subotickoj opstini na 150k stanovnika za skoro 9 meseci umrlo 20 ljudi od.korone.... navodno....pametnom dosta...
     (Borisav, 15. septembar 2020 18:11)

    # Link komentara

  20. Epidemioloski je podjednako lose kad bez ikakvih restrikcija ulaze u Srbiju strani drzavljani, isto kao i srpski turisti sa letovanja.
    Jedino za prve postoji ekonomski interes, a za druge ne postoji... Sram ih bilo, gde im je patriotizam da pare potrose na Zlatiboru, ili Vrnjackoj Banji...
     (dare, 15. septembar 2020 18:00)

    # Link komentara

  21. Bravo za Jovanu i Srdjana,a gospodinu Tiodorovicu zelim da ga vise nevidjamo i da nam vise nelupeta o koroni.
     (Aca, 15. septembar 2020 17:55)

    # Link komentara

  22. Mislim da ova situacija u svetu, pa i kod nas, nema veze sa Coronom, nešto je to mnogo veće u pitanju
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vladimir, 15. septembar 2020 11:22)

    Jeste jeste, usaglasile se sve drzave oko tog plana, i Kuba i Venecuela, i Amerika i Kanada i Nemacka i Kina, mos mislit!

    Ne lupajte ljudi, ocigledno ceo svet se bori protiv ovoga a Srbin sa svojom internet konekcijom je najpametniji.
    (Washington, 15. septembar 2020 17:52)

    # Link komentara

  23. Aleksandar@ Moze, al' da mi se vrate sve pare za zdravstvenono osiguranje koje je drzava uzela. Da budemo fer do kraja, je l' to ok?
     (Hanibal, 15. septembar 2020 17:51)

    # Link komentara

  24. A ko da je vazno sta ovaj ili neki drugi doktor prica. Mi cemo svakako (bez obzira dal smo juce rekli dijametralno suprotno ) podrzati strucnjake koji u datom trenutku govore na vodenicu naseg politickog opredeljenja. Struka (ne samo medicinska naravno) je izmedju ostalog samo zeton za podkusurivanje u nama omiljenoj delatnosti - politikanstvu. Srbin ne vidi sire od stranacke simpatije.
     (box, 15. septembar 2020 17:47)

    # Link komentara

  25. Tendencija je da se za vodje u drustvu postavljaju mediokriteti. Zasto? Pa njima je najteze nesto objasniti logicki. Oni slusaju nalogodavce i sprovode tudje odluke. Pri tome ne misle o sebi da su mediokriteti, nego da su tu dospeli svojom pamecu. Bez nekog angazmana svakog budnog pojedinca, buducnost nam je "1984" ili mnogo gore...
     (Vodstvo 2084., 15. septembar 2020 17:43)

    # Link komentara

  26. @slepac Vidoje
    Nik si bas pogodio, nema sta. Ja sam isao na more u Hrvatsku sa zenom i detetom. Pusto tamo, na plazi budemo maltene sami, nismo se vidjali ni sa kim jer tamo nemamo ni poznanike. Tih 15 dana smo bili maltene izolovani od sveta iako smo bili na moru. Sa druge strane kolega je isao na Srebrno jezero i zarazio se jer je uzasna guzva, sve vrvi od ljudi. Rodjak je isao na Zlatibor i nakon par dana se vratio sa recima " ovde je kao u kosnici", bojao se zaraze jer je prepuno ljudi. I ko je sad pa veci faktor rizika, ja koji sam otisao sa zenom i detetom, maltene izolovani tih 15 dana, jer tamo nikog ne poznajemo , ili ovi sto su isli po Srbiji, po guzvama, po grupama od po 5 i vise osoba? Aj da te cujemo pametnjakovicu???
     (Bajo, 15. septembar 2020 17:41)

    # Link komentara

  27. "Gospodina"Tiodorovica tesko mozemo nazvati gospodinom, iz njegovog nastupa izbija tezak primitivizam. Molim da mi objavite komentar.
     (outsider, 15. septembar 2020 17:26)

    # Link komentara

  28. @mario
    I šta vi imate sa time što su bazeni po Srbiji krcati?! Gledajte malo u svoje dvorište za promjenu i brinite se za to što vam je Zrće krcato čitavu sezonu, što su vam plaže prepune ljudi, što vam ugostiteljski objekti (prvenstveno kafići i noćni klubovi) rade do ranih jutarnjih časova, za razliku od Srbije gdje je istima ograničeno radno vrijeme do ponoći... A najjače objašnjenje vaših vlasti za nagli porast oboljelih od koronavirusa kod stranih turista je taj što su oni sami izabrali da posjećuju takva mjesta gdje je rizik od zaraze veći zbog velikog broja ljudi na malom prostoru, znači komedija... :D U fazonu ''Mi Hrvati nismo ništa krivi, mi smo dali na raspolaganju sve kao da se ništa ne dešava a stranci su sami krivi što dolaze i što to koriste''. :D Leglo i rasadnik infekcije za zemlje zapadne Evrope je Hrvatska a ne Srbija, i o tome evropski mediji izvještavaju tako da po pitanju toga nemate pravo nikome držati predavanja!
    (Vedran, 15. septembar 2020 17:10)

    # Link komentara

  29. Ko nije imao koronu ne veruje da virus postoji pa u skladu sa tim i ne poštuje nikakve mere i ponaša se kao da virusa nema.Ko ima virus nije mu do žurki, a ko je imao zna kako mu je bilo kad se patio u kući ili bolnici..Velika većina ljudi svakako nema obzira prema drugima tako da ovo sa koronom nikad neće nestati već može biti samo još gore..
     (Miloš, 15. septembar 2020 17:09)

    # Link komentara

  30. Podrzacu sve vase hirove onog dana kada budete zatvorili sve nocne klubove i splavove. Novi Sad za vikend je bio prepun mladih koji su isli od zurke do zurke! Necu u komentaru napisati nazive nocnih klubova, jer to je posao inspekcije, a i svi vec znaju. Znaju i zasto ne mozete da ih zatvorite... pa Vam preporucujem da se izvicete na ministra policije, kada shvatite zasto ne smete da zatvorite nocne klubove...
    (realno!, 15. septembar 2020 16:57)

    # Link komentara

  31. Mislim da ova situacija u svetu, pa i kod nas, nema veze sa Coronom, nešto je to mnogo veće u pitanju
    (Vladimir, 15. septembar 2020 11:22)

    Vi sto ovako "mislite", moze li BAR JEDAN dokaz ili cinjenicu koja potkrepljuje ovu vasu tvrdnju?
    Najlakse je baciti neku teoriju a ne dati nikakav dokaz za nju...
    (Serpico, 15. septembar 2020 12:09)

    Evo, virus je veštački, ne dozvoljavaju obdukciju (zašto?), lek koji je efikasan i jeftin ukidaju (zašto), primoravaju na neispitane vakcine... Odgovorite vi na ova pitanja. Maske se ne nose ni u Švedskoj ni u Holandiji možda su oni stvarno toliko tupavi?
     (Грисина, 15. septembar 2020 16:53)

    # Link komentara

  32. Juce udjem u prodavnicu. Od 20ljudi 3 imaju maske
    Nek nam je srecno
    (Djoka, 15. septembar 2020 12:20)
    Nije to od juče prijatelju. Ljudi i nose i nenose maske. Broj zaraženih se ne povećava. Objasnite
     (Грисина, 15. septembar 2020 16:48)

    # Link komentara

  33. ja sam jedan turistički radnik sa naljepšeg otoka na kvarneru otoka Raba,onaj ko ga je posjetio zna šta govorim,za vrijeme dok radim nema skidanja maski ,svaki dan kod dolaska na posao se mjeri temperatura u početku retko koji gost je nosio masku sada u ovo vrijeme retko nekoga vidiš bez maske,na otoku još nismo imali pozitivnog na covid 19 iako je znalo biti i tridesetak hiljada turista,hoću reči ako sam sebe ne čuvaš ni bog te neće čuvati
    (marinko, 15. septembar 2020 16:46)

    # Link komentara

  34. Bolje da se pokupis i ides kao i svi ostali...lazete narod i sirite paniku. Bespotrebno nosenje maski je psiholiski rat, kao i sve vase "mere". Vecina ljudi u Srbiji su ovce...izvrsavaju naredjenja umesto da musle svojom glavom.
    (Sta reci, 15. septembar 2020 16:34)

    # Link komentara

  35. Mislim da bi doktor Tiodorovic trebao mnogo umerenije da se obraca medijima i javnosti zbog same cinjenice da se srpski zdravstveni sistem katastrofalno lose suocio sa epidemijom, posebno od strane epidemiologa. Ogromna doza neprofesionalizma i "praznog hoda" u radu, mnogo politickih odluka i mnogo nervoze i panike. O medjusobnoj sluzbenoj komunikaciji zdravstvenih ustanova i totalnom nepoznavanju nacina rada ustanova van Beograda od strane Kriznog staba bolje da ne komentarisem.
    (Medicinski tehnicar, 15. septembar 2020 16:17)

    # Link komentara

  36. @Bravo. I što je najgore, postoje ti koji kažu npr "moje pravo je da ne nosim masku", sve pod parolom "lažnog virusa" i teorije zavere. Onda, ako je tako - svako ko ne nosi masku onda treba da se odrekne medicinske pomoći ako se razboli. I što je najvažnije, ako se dokaže da je bolestan i bio u kontaktu sa nekim koji se takođe razboleo i onda i umro, na robiju treba da ide!! Ps. Otac mog najboljeg druga je preminuo od korone, bio je šećeraš, ali koji je kontrolisao svoju bolest i koji je mogao tako da živi još dosta godina!!
    (Marija, 15. septembar 2020 14:04

    Evo ja masku ne nosim, niti ću jer je ponižavanje i dijagnoza, potpisujem da se odričem i lečenja, a naročito respiratora, ali tražim da to urade i svi koji imaju 20kg viška, puše 2 pakle cigara dnevno, nikada nisu potrčali.....pa su kako takvi rizični i za gledanje tv-a, a ne za grip!

    Onda će možda nesrećni ljudi koji čekaju operacije, raznorazne terapije, gips od sportskih povrede....doći na red u bolnice u koje vi naplašeni svakodnevno napadate zato što se se zagrcnuli i imate temperaturu 36.9!

    Za maske u januaru niste znali, a tada je bilo najviše bolesnih! I onda šta? Onda su vam upali switch za strah, a mozak isključili
     (skinite maske dok ne bude kasno, 15. septembar 2020 16:17)

    # Link komentara

  37. (Neo@, 15. septembar 2020 13:24)
    Kažeš da odeš na more i nakupiš se D3 vitamina pa ti virus ne može ništa. Objasni toliko zaraženih u Brazilu i smrtnost koja je tamo, a imaju sunca i mora koliko hoćeš. Nisu na Himalajima.
     (Nexus, 15. septembar 2020 16:11)

    # Link komentara

  38. Meni je dosta ljudi reklo: "ma daj, nije uopste previse ljudi umrlo". vise umre od prehlade. one stare price.. Etoo.. Cak mislim da je to misljenje vecine. Ljude ne zanima virus niti se stite.
    (Stefan, 15. septembar 2020 14:37)
    Onda sve one kojima je ova pandemija kao prehlada u slučaju zaraze vratiti kući da se liječe kao da su prehlađeni, a ne da ih prime na bolničko liječenje i respiratore.
     (Nexus, 15. septembar 2020 16:06)

    # Link komentara

  39. Ista sansa da se zarazim na letovanju u CG ili Turskoj imam i na Zlatiboru i Kopaoniku a da ne pricam o nasim mini jezerima gde bude vise nego previse ljudi u vodi koja je stajaca.
    Nema nikakvog smisla da iko ide u karantin zato sto je bio u zemlji gde ima vise ili manje zarazenih. Virus je kod nas jednako koliko i kod drugih i i dalje mogu da se zarazim u bilo kom supermarketu, pumpi, kaficu, pekari...

    Najbitnije je da se svako, ko ima simptome gripa, povuce u samoizolaciju da ne bi slucajno zarazio druge, uz naravno nosenje maski u zatvorenim prostorima i redovnom dizenfekcijom ruku pre i posle koriscenja javnih povrsina / prostora.

    Sve preko toga vidim kao cisto maltretiranje i lisavanje slobode.
    (Djordje ..mm.., 15. septembar 2020 15:58)

    # Link komentara

  40. Mislim da ne postoji nezreliji narod od nas u svakom pogledu. Nalazimo se na emocionalnom nivou deteta od desetak godina.
     (Zambezi, 15. septembar 2020 15:57)

    # Link komentara

  41. Dzaba se trudis prijatelju. Prosecan IQ Srbina jednak je prosecnom Ameru. Dakle nula. Oni misle da su njihove slobode iznad svacijih. Idi i ne vracaj se, ne trosi vreme na stoku, a decu nek im leci popa jova.
     (Ron Vizli, 15. septembar 2020 15:56)

    # Link komentara

  42. Vecina koji idu na more sad u ovo vreme su kompleksasi. Slikaju se da bi kacili slike na drustvenin mrezama..njih more kao more ne zanima..Najace su one nasminkane i nakindjurene sto ulaze u vodu dabi se slikale..kompleks je cudo
     (donatelo, 15. septembar 2020 15:53)

    # Link komentara

  43. ne razumem ove koji ne razmisljaju o sebi i svom zdravlju, pa onda ni o svojim bliznjima. Kao da se nije moglo jedno leto preskociti more... i onda jos ova glupa razmisljanja, kao do petka nema korone, a od petka ima!! Ej, pa svako bi trebao da je toliko odgovoran da malo samo brine o sebi i svojima...
     (dragan, 15. septembar 2020 15:41)

    # Link komentara

  44. ustani,odi,i nikad vise nemoj da se vratis,ni ti ni niko od tvoje fele...
     (vidiMiga, 15. septembar 2020 15:40)

    # Link komentara

  45. Evo ja smatram da je glupost cekatizeleno na semaforu
    (Realan, 15. septembar 2020 15:29)

    # Link komentara

  46. Tiodorovic je malo drzak.Trebali su da ga puste neka ustane i ode...
    nena
     (nena, 15. septembar 2020 15:29)

    # Link komentara

  47. Onima koji su suprotno preporukama tj na svoju odgovornost krenuli na odmor, ukinuti mogucnost da u slucaju oboljevanja imaju zdravstvenu zastitu jer se nisu pridrzavali zdrastvenih preporuka zarad javnog zdravlja.

    A jos ako su otisli sa decom, mozda cak i oduzeti decu!!!!

    Ko god mislio da sam strog, rekao bi da sam skoro pa prepisao stavove javnih ustanova u Nemackoj, Holandiji, Belgiji,...

    Valjalo bi da sistem bude mnogo stroziji prema ovim neozbiljnim i neodgovornim pojedincima koji nam sole pamet samo radi ispunjenja njihove zelje da dupe uvale u morsku vodu.
    (Slepac Vidoje, 15. septembar 2020 15:27)

    # Link komentara

  48. ok Dr. može jedno pitanje.... kako to da je bila izolacija 28 dana, a potom ništa, pa 14 dana, onda opet nista a evo sada kažete 10 dana.... uz dužno poštovanje bilo bi dobri da budete konzistentni i da se dogovorite sami sa sobom....
    (drug sa fakulteta, 15. septembar 2020 10:41)

    Doktori čekaju da im jave odozgo, kad dobiju informaciju reći će i nama.
     (ja pa ja, 15. septembar 2020 15:25)

    # Link komentara

  49. Ne čitajući tekst, imam dva pitanja:
    1.Jel mi treba da plačemo sada?
    2.Da li bi mogao da napustiš i to izmišljeno mesto u izmišljenom Kriznom Štabu?
     (ja pa ja, 15. septembar 2020 15:22)

    # Link komentara

  50. Bravo. I što je najgore, postoje ti koji kažu npr "moje pravo je da ne nosim masku", sve pod parolom "lažnog virusa" i teorije zavere. Onda, ako je tako - svako ko ne nosi masku onda treba da se odrekne medicinske pomoći ako se razboli. I što je najvažnije, ako se dokaže da je bolestan i bio u kontaktu sa nekim koji se takođe razboleo i onda i umro, na robiju treba da ide!! Ps. Otac mog najboljeg druga je preminuo od korone, bio je šećeraš, ali koji je kontrolisao svoju bolest i koji je mogao tako da živi još dosta godina!!
    (Marija, 15. septembar 2020 14:04

    Potpisujem odmah, cim drzava prestaje da od mojih para finansira drzavno zdravstvo!
    (bob, 15. septembar 2020 15:15)

    # Link komentara

  51. Tiodorovic se pravi naivan, kao da on i njegov krizni stab nisu bili najgori deo sistema zadravstvene zastite. Potpuno su sludeli narod svojim neznanjem i nesnalaženjem. I još pametuje.
    (Seljak, 15. septembar 2020 15:11)

    # Link komentara

  52. Nisi trebao ni da se pojavljuješ
     (U prolazu, 15. septembar 2020 15:09)

    # Link komentara

  53. Ja sam u Julu ležao u bolnici od upale pluca izazvane Koronom!Nagledao sam se užasa za ceo život u kovid bolnici.Moj drugar nije preživeo,bio je mlad ostavio zenu i decu.Na zalost ljudi iz mojeg okruženja u Julu i pocetkom Avgusta su videli sta se desava,sada vec vode staru priču"nece mene ja sam jak"!!!!
     (Leo, 15. septembar 2020 15:07)

    # Link komentara

  54. otici ce gde? u Milanu su rasprodaje
    (ja, 15. septembar 2020 15:01)

    # Link komentara

  55. U Srbiji je uvek bio pametniji i u pravu onaj ko diže galamu i najglasniji a ne onaj ko je stvarno pametan. Da dovedu dva pametna lekara da iznesu mišljenje, ovaj bi ustao i otišao od srama a ne što mu ne daju da kaže već napisan govor
     (Fire walk with me, 15. septembar 2020 15:00)

    # Link komentara

  56. Kada navodite brojeve iz Hrvatske, Grčke, Turske itd, uzmite u obzir da se zaraženi turisti najčešće registruju pri povratku u svoju državu. Možda u Hrvatskoj zabeleže dnevno 300 slučajeva, ali isto toliko zabeleže i u Nemačkoj kod povratnika iz Hrvatske (inače, Turska i Hrvatska se bore za prvo mesto po "izvozu" zaraženih turista u Nemačku).

    PS. Samo mi nije jasno kako su se zarazili na moru pored sunca i vitamina D3? ;)
    (Neko tamo, 15. septembar 2020 14:58)

    # Link komentara

  57. Da sam ja vodio emisiju, uljudno bi mu rekao: vrata su otvor u zidu - iskoristi ih, idi i ne vraćaj se više...

    I kladio bi se u 100eur da će da ostane...
     (Oliver, 15. septembar 2020 14:56)

    # Link komentara

  58. Ne znam ko više uzima "krizni štab" za ozbiljno, nakon junskog debakla?
    (Bachi, 15. septembar 2020 14:54)

    # Link komentara

  59. Bravo. I što je najgore, postoje ti koji kažu npr "moje pravo je da ne nosim masku", sve pod parolom "lažnog virusa" i teorije zavere. Onda, ako je tako - svako ko ne nosi masku onda treba da se odrekne medicinske pomoći ako se razboli. I što je najvažnije, ako se dokaže da je bolestan i bio u kontaktu sa nekim koji se takođe razboleo i onda i umro, na robiju treba da ide!! Ps. Otac mog najboljeg druga je preminuo od korone, bio je šećeraš, ali koji je kontrolisao svoju bolest i koji je mogao tako da živi još dosta godina!!
    (Marija, 15. septembar 2020 14:04

    Organizujte se koronaši, omogućite nam da potpišemo i uradićemo to. Kako tvoj mozak objašnjava činjenicu da se mere masovno ne poštuju, a da su rezultati isti?
     (Ra, 15. septembar 2020 14:54)

    # Link komentara

  60. Niko nije kažnjen zbog nenošenja maske u prepunom autobusu, a veliki broj ljudi ih ne nosi !!!!!.
    Deca se u školskim dvorištima igraju bez maski !!!!.
    Tokom vikenda se, na Adi, organizuje veliki koncert!!!!!
    Zelene pijace prepune, ljudi ne nose maske!!!.
    Obilićev venac prepun, Skadarlija takođe, niko ne nosi masku !!!!
    Mnogi političari ne nose maske !!!!
    O čemu g. Todoroviću Vi, pričate, budite dosledni!.
    (Bratko, 15. septembar 2020 14:49)

    # Link komentara

  61. Poštujem vaše diplome ali ste se malo osilili.Nema potrebe.Niste bitniji od nas!
     (Beli, 15. septembar 2020 14:46)

    # Link komentara

  62. Koje rezultate? Koliko imamo obolelih ako testiramo deset hiljada ljudi sa ovim jucesnjim procentim? Sramota!
     (dosta, 15. septembar 2020 14:44)

    # Link komentara

  63. Na bazenu u Jagodini 2000 ljudi...
     (Dr.Haus, 15. septembar 2020 14:38)

    # Link komentara

  64. Meni je dosta ljudi reklo: "ma daj, nije uopste previse ljudi umrlo". vise umre od prehlade. one stare price.. Etoo.. Cak mislim da je to misljenje vecine. Ljude ne zanima virus niti se stite.
    (Stefan, 15. septembar 2020 14:37)

    # Link komentara

  65. Нараво Јована се увек прави паметнија од свих
    (СОС, 15. septembar 2020 14:36)

    # Link komentara

  66. Uraditi kao sto je Austrija uradila
    (ajd sad, 15. septembar 2020 14:33)

    # Link komentara

  67. Koji si moj i dolazio
     (Goran 973, 15. septembar 2020 14:31)

    # Link komentara

  68. Ne radi se ovde o teoriji zavere. Virus je počeo u Vuhanu i zapad se dokopao podataka. Naravno napada Kinu. Predsednik Kine se povlači, nestaje iz javnosti dok epidemija nije prošla a gazi gradonalelnik Vuhana. Ovom glava visi o koncu, reaguje najoštrije, karantin. U Kini počinje da se smanjuje broj. Virus se širi dalje. Na zapadu neće glave da lete ali postoje političke posledice. Ko sme da ne uvede karantin, jer i jedan mrtav, a biće ih sigurno, i ti gubiš fotelju. Znači karantin. I tako iz jedne države u drugu, sve da političari ne bi ostali bez pozicija. U našoj zemlji godišnje pogine oko 600 ljudi u saobraćajnom nesrećama. Čim otkuca 12:00 01.01 ti znaš ove godine će poginuti 600 ljudi. I niko se ne zalaže da se saobraćaj ukine. Jer na kraju godine niko nije kriv...
     (shercule marple, 15. septembar 2020 14:30)

    # Link komentara

  69. "On je uključenje započeo opaskom da je atmosfera baš vesela i prijatna u studiju i da bi voleo da tako bude i u našim bolnicama, a naglasio je da neće biti." Sram ih bilo u studiju sto se smeju umesto da pricaju kako cemo svi umreti i kako ce groblja biti premala! Inace doktore kako mislite da atmosfera u bolnici u bilo kom scenariju moze biti vesela? Znate, tamo leze bolesnici, mnogi sa teskim oboljenjima koji se bore za zivot, kako mislite da atmosfera moze da bude vesela i da nema Korone?Hocete da kazete da je prosle godine atmosfera u bolnicama bila vesela? Svi smo nazalost videli kako izgledaju nase bolnice, pocev od lekara pa preko higijene i svih uslova tamo. Mada za vas je mozda i bila vesela jer pored bogatih poklona koje dobijate i pored orgija za vreme dezurstva mozda bih i ja bio veseo. Cekaj cekaj, sad mi pade na pamet, kako mislite da atmosfera nije vesela kad smo videli doktorku kako igra i peva ispred ogledala, cak je bilo veselije nego u studiju!
    (Sub013, 15. septembar 2020 14:26)

    # Link komentara

  70. Ja opet odoh u albaniju a vi kako hoćete. Iovako radim od kuće, dajte mi i mesec dana karantin ako hoćete.
    (Jagodinac, 15. septembar 2020 14:17)

    # Link komentara

  71. Ne treba dokaz. Teorije zavere su moderne religije. Tako ljudi percipiraju svet oko sebe. Nisu im potrebni dolazi, oni jednostavno veruju. Svet generalno "žulja" ljude, a konfor i objašnjenje traže u raznim glupostima. Povrh svega, teorije zavere su lake, jednostavne. Virusologija je komplikovana.
    (Mika, 15. septembar 2020 12:59)

    Bravo. I što je najgore, postoje ti koji kažu npr "moje pravo je da ne nosim masku", sve pod parolom "lažnog virusa" i teorije zavere. Onda, ako je tako - svako ko ne nosi masku onda treba da se odrekne medicinske pomoći ako se razboli. I što je najvažnije, ako se dokaže da je bolestan i bio u kontaktu sa nekim koji se takođe razboleo i onda i umro, na robiju treba da ide!! Ps. Otac mog najboljeg druga je preminuo od korone, bio je šećeraš, ali koji je kontrolisao svoju bolest i koji je mogao tako da živi još dosta godina!!
     (Marija, 15. septembar 2020 14:04)

    # Link komentara

  72. Oa najpametniji smo, pustamo sve da ulaze bez testa!
     (Dejan, 15. septembar 2020 14:02)

    # Link komentara

  73. Stvarno ne razumem.ljude kome je do letovanja i sto se uopste daje značaj tom malom broju ljudi.karantin naravno.ja znam ljude sto rade u kovid bolnicama.pitaj te njih sta misle.sramota.
     (mile, 15. septembar 2020 14:02)

    # Link komentara

  74. u julu i avgustu bilo je i do 300 obolelih ovde , da li su ovi doktori savetovali tad da se ne ide na letovanje u srbiju? sad pricaju o nekakvim letovanjima u hrvatskoj i crnoj gori, pa jel oni znaju koji je datum danas , za 7 danu vise neće na jadranskom moru biti nikog. ovo je jasno da je politicka odluka koju ovu nesrecnici su probali da provuku na ovaj nacin koji nema smislA kao ni njihova uloga, kompletne neznalice koje samo rade da vam zahorcaju zivot.
     (urahi, 15. septembar 2020 13:37)

    # Link komentara

  75. Imam brata, koji je pre par dana otisao sa zenom i sinom, koji inace ide u srenju skolu na more. Vraca ce u petak, ako poostre mere i ili u nedelju, ako sve bude kao i do sada. Normalno dete u ponedeljak, krece u skolu, on i zena na posao. I sta ako je doneo koronu. Ne zelim da se moje dete, ili bilo ko od mojih razboli jer on nije mogao da jednu godinu preskoci da ne ode u Crnu Goru na more.
    (Bob, 15. septembar 2020 13:25)

    # Link komentara

  76. Serpico, 15. septembar 2020 12:09)

    Pa rodjace ajde sam razmisli,
    Na suncu, posebno na moru organizam se oslobodi stresa, celo telo dobije vitamina D3 od sunčevih zraka, očisti se ceo respiratorni trakt od svakakvih virusa, bakterija i otrova, sinusi i pluća prodisu...
    A onda ti ovakav nazovi doktor kaže da je sve to štetno, tj da ces pokupiti virus na moru i da nećeš imati nikakve koristi od odmora!?!
    Jel tebi to logično ili ne?
    Ne zaboravi da je (pro)vitamin D3 jedan od glavnih stubova odbrane od svake bolesti kod čoveka, jedan od nosioca koji se koristi u izgradnji imuniteta.
    I ti misliš da ovi to ne znaju i da slučajno ljude zovu da se ne drže zdravlja, a pod plaštom brige za isto!?
    Imaš na netu niz istraživanja koji su dokazali da zdravom čoveku sa izgradjenim imunitetom nijedan virus ne može ništa, nijedna bakterija!
     (Neo@, 15. septembar 2020 13:24)

    # Link komentara

  77. ... šta, nismo najpametniji !?
    (Dik, 15. septembar 2020 13:05)

    # Link komentara

  78. Mislim da ova situacija u svetu, pa i kod nas, nema veze sa Coronom, nešto je to mnogo veće u pitanju
    (Vladimir, 15. septembar 2020 11:22)

    Vi sto ovako "mislite", moze li BAR JEDAN dokaz ili cinjenicu koja potkrepljuje ovu vasu tvrdnju?
    Najlakse je baciti neku teoriju a ne dati nikakav dokaz za nju...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Serpico, 15. septembar 2020 12:09)

    Ne treba dokaz. Teorije zavere su moderne religije. Tako ljudi percipiraju svet oko sebe. Nisu im potrebni dolazi, oni jednostavno veruju. Svet generalno "žulja" ljude, a konfor i objašnjenje traže u raznim glupostima. Povrh svega, teorije zavere su lake, jednostavne. Virusologija je komplikovana.
    (Mika, 15. septembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  79. Da vi kazem tajnu koju znam 100%. To je velika tajna i prikrivaju. To je virus is kosmos donet na meteor. Ko ne veruje neka vidi na youtubu i tikitok. A i na pijacu se dosta prica o tome. Al da nikim ne kazete.
    (Srbija konza, 15. septembar 2020 12:56)

    # Link komentara

  80. Vi sto ovako "mislite", moze li BAR JEDAN dokaz ili cinjenicu koja potkrepljuje ovu vasu tvrdnju?
    Najlakse je baciti neku teoriju a ne dati nikakav dokaz za nju...
    (Serpico, 15. septembar 2020 12:09)
    Dragi Serpico, problem je sto takvi kao ti jedino priznaju dokaze overene od strane zvanicnih institucija. Tako da je diskusija sa vama gubljenje vremena.
    (Nikola, 15. septembar 2020 12:56)

    # Link komentara

  81. I lekari i politicari su zateceni i sluđeni pa i nas sluđuju. Prokrstario sam mnoge pomorske zemlje ovog leta i nigde nikog bolesnog video nisam. Sunce, more, pesak i odmor su sto puta jaci od korone.
    Živeli život i sloboda!
     (Boris Davidovič, 15. septembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  82. (moron, 15. septembar 2020 12:01)

    Smeta im itekako. Samo znaju da minimalno 200 obolelih dnevno moze da natera vlast da makar razmisli o zatvaranju istih, pa cute da ih ne zamene i dovedu neke poslusnike koji ce napraviti situaciju jos gorom.
    Struka nam mozda nije najbolja na svetu, ali u odnosu na one sto bi mogli da ih zamene su savrseni.
    (Frosty, 15. septembar 2020 12:47)

    # Link komentara

  83. I sada dragi kolega najveći problem su oni koji su otišli na odmor u CG. Da li je to kazna što nisu otišli u Sopot, banje, sela. Ponestaje novca u budžetu. A na Zlatiboru, Soko banji haos na Adi koncert, filmski festivali, estradne zvezde drže koncerte u Srbiji a vi brinete o muzičarima i pevaljkama da zarade koju kintu. Ja na moru i na plaži nikog na 5-6 metara od mene
     (zdravstveni radnik, 15. septembar 2020 12:36)

    # Link komentara

  84. avaks i antimask botici na svakom portalu u srbiji, bas me zanima koji narko kartel vas placa da unosite konfuziju ovako. Pametnom dosta.
     (marko, 15. septembar 2020 12:36)

    # Link komentara

  85. Molimo te da odes i da se nikada ne vratis....
    (Walter, 15. septembar 2020 12:35)

    # Link komentara

  86. Mislim da biste i Vi malo trebali skoknuti do mora, umesto što mlatite praznu slamu i zamarate ljude kojekakvim svaštarijama koje su smislile... Ma znamo i sami :)
    (Cccc, 15. septembar 2020 12:33)

    # Link komentara

  87. sta drame, sta histerisu, sto nesto ne rade umesto toga. na zalost duboko sumnjam u strucnost clanova kriznog staba na osnovu toga kako se ponasaju i kako vode ovu krizu. ovo je toliko lose da se postavlja pitanje kakavi su oni zaista u svojoj struci kada su ovako nesposobni uopsteno. drame, prete, cvile, zgrgocu, A NISTA ne rade. izdaju preporuke koje niko ne prati, to nije nacin da se vodi krdo (sto smo dokazali da jesmo). gde su kazne, obavezni karantin, zatvaranje granica za pojedine zamlje, sve ovo sto su uradile ozbiljne zemlje jos pre mesec dana. dokle god je sve na nivou preporuke ima puno ljudi koji to nece postovati i to je vise nego jasno. ovo sto oni rade je samo da ispadne kako su oni upozorili, vec znajuci da niko nece postovati, sto je strasno posto dolazi od tela koje treba da nas zastiti.
    i sta sada, imamo doktora koji glumi, histerise i bacaka se po studiu, kao da ce to ista promeniti...klinacki, smesto i jako tuzno!!!
    (drama u studiju, 15. septembar 2020 12:29)

    # Link komentara

  88. @Aleksandar
    Evo ja sad gledam moj isplatni liatic koji kaze PIO 49669 din, zdravstvo 18276 din mesecno. I sad ti hoces da mi zabranis da se lecim tamo gde placam doprinose?A krizni stab sad zeli da mi odgodi sva ostala potrebna lecenja dok se korona ne smiri, i tera me da idem u privatnu bolnicu.
     (Stojko, 15. septembar 2020 12:27)

    # Link komentara

  89. Idi, ako moras... Svi cemo jednom otici
     (Ko, ja, 15. septembar 2020 12:26)

    # Link komentara

  90. Posto u julu ljudi nisu mogli nigde na letovanje, jel znamo zasto je tad situacija bila gora nego sad,kad mogu?
     (Stojko, 15. septembar 2020 12:22)

    # Link komentara

  91. O medicini mozete mnogo vise da saznate iz knjige "Medicina nadleznost i alternativa" od Vuka Stambolovica.
     (antihrist, 15. septembar 2020 12:21)

    # Link komentara

  92. Juce udjem u prodavnicu. Od 20ljudi 3 imaju maske
    Nek nam je srecno
    (Djoka, 15. septembar 2020 12:20)

    # Link komentara

  93. A našim epidemiolozima ne smetaju naši prenatrpani ugosteljski objekti, posebno oni sa živom svirkom (splavovi, kafane, kafići), kockarnice, kladionice, i naše prenatrpane turističke destinacije?
    (moron, 15. septembar 2020 12:01) # Link komentara

    Sta si citao/slusao uopste?
    (Sasa, 15. septembar 2020 12:15)

    # Link komentara

  94. Mislim da ova situacija u svetu, pa i kod nas, nema veze sa Coronom, nešto je to mnogo veće u pitanju
    (Vladimir, 15. septembar 2020 11:22)

    Vi sto ovako "mislite", moze li BAR JEDAN dokaz ili cinjenicu koja potkrepljuje ovu vasu tvrdnju?
    Najlakse je baciti neku teoriju a ne dati nikakav dokaz za nju...
     (Serpico, 15. septembar 2020 12:09)

    # Link komentara

  95. Pa ustani i idi...
     (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 15. septembar 2020 12:06)

    # Link komentara

  96. I šta sad...Hrvatska se otvorila za turiste i kroz nju je prema procenama prošlo 5 - 6 miliona turista a po zaraženima je na nivou Srbije. Ako Hrvatska u zadnja 24 sata na 3180 testiranih ima 65 oboljelih a Srbija na 3082 testirana ima 108 oboljelih onda je gora situacija u Srbiji nego u Hrvatskoj. Znači kad bi Srbija kao i pre testirala po 10 000 ljudi imala bi preko 350 oboljelih. Ništa se nije popravilo u Srbiji, samo se manje testira.
     (veki, 15. septembar 2020 12:01)

    # Link komentara

  97. A našim epidemiolozima ne smetaju naši prenatrpani ugosteljski objekti, posebno oni sa živom svirkom (splavovi, kafane, kafići), kockarnice, kladionice, i naše prenatrpane turističke destinacije?
    (moron, 15. septembar 2020 12:01)

    # Link komentara

  98. Mislim da ova situacija u svetu, pa i kod nas, nema veze sa Coronom, nešto je to mnogo veće u pitanju
    (Vladimir, 15. septembar 2020 11:22)

    Nije u redu da to što znaš ne podeliš s nama, naročito jer je u pitanju nešto mnogo veće!
     (Morali bismo propasti da već nismo propali, 15. septembar 2020 11:58)

    # Link komentara

  99. Je li Bugarska rizična? Rekoh da skoknem do Sofije, neki šoping ovo ono
     (bolid, 15. septembar 2020 11:54)

    # Link komentara

  100. Da vidimo, u maju mesecu kada je broj pozitivnih pao na najniže brojke, krizni štab je dozvolio stadione, splavove i ulazak državljana svih zemalja bez ikakvog testa i obaveze, pa tako i npr Amerike gde je bilo na desetine hiljada dnevno. A sada je narod neodgovoran. I dok neko ne može na more ili u svoju kuću u susednoj zemlji, putnici iz opet npr Amerike mogu slobodno da dolaze.
    (Aca, 15. septembar 2020 11:50)

    # Link komentara

  101. Bio u Herceg Novom. Niko bolestan. Manja gužva nego u Beogradu. Deset puta gora situacija na Mokroj gori. Organizovana grupa, u restoranu gužva, svi purnjaju. Ni jedno pravilo ni zakom se ne poštuju. Ubediti ljude da poštuju pravila i zakon u Srbiji pre nego što ih plašite apokalipom kada se vrate. By the way, u CG je najveći broj obolelih u Beranama, a pet do dvadeset puta manje na moru.
    (Dejan, 15. septembar 2020 11:50)

    # Link komentara

  102. Odakle pravo ljudima da uskracuju slobodu istima, ovaj virus je pokazao svoje lice i sta se uopste zeli postici na svetskom nivou.
    (China, 15. septembar 2020 10:52)

    Za sest meseci kvazi-naucnih "mudrolija", nisam jos cuo sta se zeli postici.
    (Strucnost, 15. septembar 2020 11:48)

    # Link komentara

  103. Meni jedno nije jasno. Skolska godina je pocela pre dve nedelje, a stalno se spominje, da deca po povratku 10 dana ne idu u skolu? Kako je moguce da su uopste deca u skolskom uzrastu sada negde na letovanju? Zar nisu krenula prvog septembra u skolu? A inace su sa ovim nadzorom napravili totalnu pometnju. Uvode nesto, a ni sami jos tacno ne znaju sta i kako i kako bi to trebalo da funkcionise.
     (Vera, 15. septembar 2020 11:47)

    # Link komentara

  104. Mislim da ova situacija u svetu, pa i kod nas, nema veze sa Coronom, nešto je to mnogo veće u pitanju
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 15. septembar 2020 11:22)

    konacno neko razmislja svojom glavom, ovo je ocigledno najveca prevara do sada..... neke ogromne koristi se tu izvlace,a lkoje, necemo vrv nikada saznati.....
    (zbrdvic, 15. septembar 2020 11:45)

    # Link komentara

  105. Sve sve samo pare u zemlji da ostanu..
    Evo ideje, na granici da se naplaćuje ulazak u zemlju npr. 60e po osobi..tako imamo 60e za izlazak (koliko kosta test) pa onda 60e za ulazak i svi srecni i zadovoljni a posebno botovski krizni stab
    (samo pare, 15. septembar 2020 11:43)

    # Link komentara

  106. Letovala sam ove godine u Hrvatskoj sa porodicom. 2 nedelje smo proveli sami na otvorenom, plaza, more, vetar, vazduh. Rucali smo u kuci ili restoranima - sami za stolom na otvorenom. Konobar sa maskom nas posluzi i to je sav “kontakt”. Prodavnice takodje sa maskom.
    Molim vas objasnite mi gde smo i kako smo mogli da se zarazim?! U Beogradu su restorani, splavovi, kafici prepuni. Gradski prevoz, trzni centri, banke, fabrike, proslave itd...
    Nama je 90 posto vremena na moru proteklo na lepom morskom vazduhu, daleko od ljudi, buke i potencijalne zaraze. Nema logike sta govorite.
    (mirjana, 15. septembar 2020 11:42)

    # Link komentara

  107. Znači u Srbiji se ne može zaraziti već samo ako se ode negdje turistički, a to što su bazeni po Srbiji krcati to nema veze??
     (mario, 15. septembar 2020 11:35)

    # Link komentara

  108. Svako neka ide gde hoće ali da prvo potpiše izjavu da ako se zarazi u drugoj zemlji neće koristiti naš zdravsveni sistem.
    Ne može samo da se traži pravo a ne i obaveza.
    Nije korona samo u Srbiji već u celom svetu.
    (Aleksandar, 15. septembar 2020 11:34)

    # Link komentara

  109. @drug sa fakulteta,

    U pitanju je bio nov virus, danas se zna mnogo više o njemu nego pre 6 meseci (ali opet se ne zna o njemu sve ili ne zna u toj meri u kojoj su nam poznati neki drugi virusi). Odluka da se smanji karantin sa 14 na 10 dana jeste u skladu sa onim što je preporučljivo i u Nemačkoj i u Italiji jer iskustveno i klinički potvrđeno da je ogroman broj slučajeva bio sa periodom inkubacije 5-10 dana, a mnogo, mnogo manje 10-14 dana. Da li vi mislite da nauka ima instant tačan i definitivan odgovor na sve što se pojavi, i to odmah pošto se pojavi? Kako vi zamišljate medicinu ili bilo koju drugu nauku?
    (Skeptičar, 15. septembar 2020 11:33)

    # Link komentara

  110. Ovo je epidemija jednog testa a ne virusa.Neka nam doktor objasni zašto se traže antitela-koji su navodno proizvod ,,virusa,,...zašto ne traže sam virus??? I molim vas bez onog...premali je,ne vidi se,teško ga je pronaći.Kako je moguće da sam izumitelj pcr metode,nobelovac gos. Mullis kaže da sa njegovim testom ne možete tražiti viruse.I onda izvedu ovakve doktorčiće koji u stvari pojma nemaju da nam drže lekcije o zaraznim bolestima.
     (Jeste....farbamo, 15. septembar 2020 11:32)

    # Link komentara

  111. Nakon prvog talasa, otvorene su granice za sve zemlje, uz njegovo obrazloženje da je to zbog stranih investitora i da bi mladi mogli da putuju. A sada kritikuje druge.
    (PV, 15. septembar 2020 11:32)

    # Link komentara

  112. Odgovor na ovo pitanje bi trebalo da može osnovac da pruži. Kad ne znate kako virus deluje na telo, vi morate da pretpostaviti. Ceo svet je pogrešno pretpostavio.
    (123, 15. septembar 2020 10:55)
    a kako ste vi odgovorili? znaci prvo mesec dana, pa smo shvatili da nema opasnosti... znaci 0 dana. onda ipak shvatamo da opasnost postoji pa je to 14 dana. onda opet shvatamo da je sve proslo pa je 0 dana i na kraju ipak ne znamo.
    pa sta je ovo nego jlz?
    (sendvic sa budjolom, 15. septembar 2020 11:31)

    # Link komentara

  113. Pa Jovana bila na letovanju daleko, izolovana i sad ,,potpiruje,, narod da ide na letovanje.Nije mi nikako jasno da se ljudi upostaju u ovakve avanture u ovo zlo vreme, kad svi nosimo ,,glavu u torbi,,Sledece godine ce sva mora biti tu gde su i sad, ali da li ce neko od nas biti ziv e to se malo treba zapitati.
    (humanista, 15. septembar 2020 11:30)

    # Link komentara

  114. Ustanite i slobodno idite. Ne zaboravite da povedete i dr Kona sa sobom - u penziju.
    (Ivan Š., 15. septembar 2020 11:29)

    # Link komentara

  115. Umesto represije pametnije bi bilo da pratite istraživanja u Španiji i Izraelu i da ponavljate naciji da praktično nema preminulih među onima koji su imali dovoljno vitamina D u telu. Zato i umiru najviše stari, jer su stalno u zatvorenom.
     (Vagabundo, 15. septembar 2020 11:29)

    # Link komentara

  116. kažite dr. da je mesto ministra zdravlja nam budućeg već rezervisano tako da se manje sekira za naše zdravlje...
     (mika, 15. septembar 2020 11:27)

    # Link komentara

  117. Pred izbore corona free,za potrebe vladara,oko njega,doktora i yugodrp brace,a sada karantin!
    Nije to lepo bato,nije
    Objavite
    (Munem ti blavora, 15. septembar 2020 11:27)

    # Link komentara

  118. Ovaj se ozbiljno brine za svoj biznis. Pogledajte malo ciji je glasnogovornik Dr.
    (bas lepo, 15. septembar 2020 11:25)

    # Link komentara

  119. A nismo mi Srbi ni najgluplji, makar nas 74,6% koji nismo glasali na izborima za ovo što nas je snašlo. A ti pametuj kod svoje kuće i brini o sebi. Drugog puta nije bilo karantina pa je epidemija sprečena. Da nije bilo protesta još bismo zahvaljujući vama doktorima-političarima bili u karantinu makar do novih izbora. Zato oladi bre.
    (Nisam bot, 15. septembar 2020 11:24)

    # Link komentara

  120. Kakvo letovanje za decu u Septembru kad je odavno počela školska godina. Hoćete reci ds država i škole tolerišu to i pravdaju deci izostanak iz škole 10 dana zbog jeftinog letovanja u Septembru???
     (Turista, 15. septembar 2020 11:24)

    # Link komentara

  121. U pravu je dr.
    (Srki, 15. septembar 2020 11:23)

    # Link komentara

  122. Pa sto ode?
     (Mikica Jagodina, 15. septembar 2020 11:23)

    # Link komentara

  123. Mislim da ova situacija u svetu, pa i kod nas, nema veze sa Coronom, nešto je to mnogo veće u pitanju
     (Vladimir, 15. septembar 2020 11:22)

    # Link komentara

  124. Imam i ja pitanje za doktora. Zar nismo krajem aprila pobedili koronu, zar nismo pustili fudbalske utakmice, koncerte, desavanja, pa tako sve do izbora. Cim su izbori prosli pa vec u pondeljak (prvi dan posle izbora) receno nam je da je situacija kriticna. Posle toga je broj naglo skocio. Da li ste i tada bili u kriznom stabu, i da li ste i tada odobrili to sto se desilo? Prvo vi sa sobom treba da se odlucite, a onda i sa timom oko vas (bez politicara) i da se daju smernice, sta kako? a ne jedan dan jedno, drugi dan drugo kako vetar duva i na kraju naravno narod vam je kriv. Smesni ste. Izgubili ste autoritet na onoj prvoj konferenciji kada se rekli da je najsmesniji virus u istoriji i kada ste se svi smejali. Kada ste saopstili kako su bolnice pune opreme, kako spremno docekujemo virus bla bla bla, kada ste degradirali kolege koji su se potpisale dokument da nije sve tako lepo i bajno.

    Dosta me podsecate na film Tri karte za Holivud
    "Stvorićemo drugi narod, koji ume da sluša i voli vlast"
    (bigor, 15. septembar 2020 11:13)

    # Link komentara

  125. Neka se neko javi iz bogatih arapskih zemalja, kakve su mere tamo... Kolika je visina kazne, gde se okupljaju... Pa da vide "kukavice" iz Srbije.
    (Zoran, 15. septembar 2020 11:11)

    # Link komentara

  126. Uz svo uvažavanje, šta su ovi doktori umislili?
     (vuk, 15. septembar 2020 11:10)

    # Link komentara

  127. Ljudi koji rade u zdravstvu su sest meseci radili u nenormalnim uslovima, mnogi i prelezali Koronu, a sad kad se vracaju sa odmora da ih nabijete u karantin. A ovamo utakmice, vasari, proslave, okupljanja, i to nista. Kad si nesposoban da nesto drzis pod kontrolom onda je najbolje da svalis krivicu na drugog. Sad su turisti babaroge. Oni su se opustili. More mars bre!
     (ime, 15. septembar 2020 11:09)

    # Link komentara

  128. ok Dr. može jedno pitanje.... kako to da je bila izolacija 28 dana, a potom ništa, pa 14 dana, onda opet nista a evo sada kažete 10 dana.... uz dužno poštovanje bilo bi dobri da budete konzistentni i da se dogovorite sami sa sobom....
    (drug sa fakulteta, 15. septembar 2020 10:41)
    Jednostavno! U početku se nije znalo puno o periodu inkibacije... Pa se išlo na veći broj dana... Kako su se saznanja prosirivala to se smanjivalo... Pitanje je izuzetno glupo, jer koliko god da si učio na fakultetu sigurno nisi učio o virusu koji još uvek ne postoji, zato kad se pojavio su tek rađena ispitivanja i kako se dolazilo do različitih saznanja tako su se preporuke menjale..
     (ro bot, 15. septembar 2020 11:09)

    # Link komentara

  129. Svakim danom Srbi dokazuju da su mazohisti, heroji su ostali u bajkama...
    Sve zastave su spuštene na pola koplja još u aprilu!!!
    U školama takođe, u vrtićima i obdaništima - a tu su nam deca, naša deca.
    Narode moj, šta se to sa nama desilo pa i decu žrtvujemo?
    -Za koronu se zna već dvadeset godina,
    -za kovid 19 strategija postavljena još 2017. godine,
    -od kovida umrlo tri puta manje nego od sezonskog gripa,
    -ljudi umiru od osnovnih bolesti jer ih niko ne leči,
    -ako se dođe do lekara, pacijent završava u kovid odeljenju i kraj,
    -prepuna groblja ne kovid umrlih,
    -Respiratori smrti,
    -izmišljene dijagnoze,
    -izmišljeni procenti i izveštaji,
    -testovi nepouzdani...
    -hoćete još , mazohisti moji...
    -u drugim zemljama život teče normalno sem u Srbiji i CG zbog izbora, formiranja vlada, straha od naroda,
    -ne dozvoljavaju nam da putujemo,
    -važno je da rijaliti "zverke" ništa ne važi,
    -ne važi ni kod Trampa i Putina - al u Srbiji važi,
    -mazohisti - dosta više!!!
    (Mislite svojom glavom, 15. septembar 2020 11:00)

    # Link komentara

  130. ok Dr. može jedno pitanje.... kako to da je bila izolacija 28 dana, a potom ništa, pa 14 dana, onda opet nista a evo sada kažete 10 dana.... uz dužno poštovanje bilo bi dobri da budete konzistentni i da se dogovorite sami sa sobom....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (drug sa fakulteta, 15. septembar 2020 10:41)

    Odgovor na ovo pitanje bi trebalo da može osnovac da pruži. Kad ne znate kako virus deluje na telo, vi morate da pretpostaviti. Ceo svet je pogrešno pretpostavio.
    (123, 15. septembar 2020 10:55)

    # Link komentara

  131. ne kapiram, iste su sanse da cu se zaraiti u grckoj i u srbiji. tako da bi to logici svi trebali biti u karantinu
    (tusko, 15. septembar 2020 10:55)

    # Link komentara

  132. Odakle pravo ljudima da uskracuju slobodu istima, ovaj virus je pokazao svoje lice i sta se uopste zeli postici na svetskom nivou.
    (China, 15. septembar 2020 10:52)

    # Link komentara

  133. Ustani i idi,ljubi brat
     (Artur Dent, 15. septembar 2020 10:49)

    # Link komentara

  134. I po ko zna koji put nam tu pamet osporavaju... ;-)
     (Zbunjola, 15. septembar 2020 10:43)

    # Link komentara

  135. Druže, ne generalizuj Srbe! Sram te bilo, ako pričaš pričaj u svoje ime a ne u ime naroda. To što imaš titulu, ne znači da si najpametniji pa i da si za poštovanje. Ko razume, shvati ćw.
    (Jok, 15. septembar 2020 10:42)

    # Link komentara

  136. ok Dr. može jedno pitanje.... kako to da je bila izolacija 28 dana, a potom ništa, pa 14 dana, onda opet nista a evo sada kažete 10 dana.... uz dužno poštovanje bilo bi dobri da budete konzistentni i da se dogovorite sami sa sobom....
     (drug sa fakulteta, 15. septembar 2020 10:41)

    # Link komentara