Utorak, 31.03.2020.

18:30

Bliži se leto: Šta će biti sa uplaćenim turističkim aranžmanima? VIDEO

Izvor: B92

Bliži se leto: Šta æe biti sa uplaæenim turistièkim aranžmanima? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Bgd

pre 4 godine

More treba zaboraviti ove godine a pitanje kako će biti i ubuduće jer ni jedna zemlja neće dozvoliti slobodan ulazak turista sve dok se ne pronađe vakcina. Neće biti dozvoljen ulazak u neku zemlju bez potvrde da si vakcinisan. Letovanje inače ne uplaćujem preko agencija, idem preko Bookinga, opcija bez plaćanja ili sa povraćajem novca i to je to.

komunizam traje

pre 4 godine

(Pera realno, 01. april 2020 09:37)

A posto se na taj septembar nadovezuje oktobar i nove epidemije, onda necemo moci uopste na more! Ni ove, ni sledece, ni one tamo...

Realno.

John Lundstram

pre 4 godine

ja svake godine rizikujem trazim jeftin Last minute pa jedne godine idem prejeftino na Krit sledeće godine ne idem jer nisam nasao jeftine trece idem na Lefkadu i tako

Beograđanin

pre 4 godine

Čujem da će Špancima narednih godinu dana biti zabranjeno da napuštaju zemlju, a da li će iko hteti da putuje u Španiju, to je egzistencijalno pitanje koje postavljaju sebi sve zemlje ćija je glavna privredna grana turizam.

Lola

pre 4 godine

Mozda oni koji su stedeli i odvajali od "usta" da uplate letovanje a sada im kasne plate ili su dobili otkaze na svu ovu muku?
(Bobi, 31. mart 2020 20:29)

Covek koji odvaja od usta ne treba da letuje skupoceno... To je problem nasih ljudi, svi bi preko svojih mogucnosti. I slobodno mi lupajte minuse, pripadao sam i jednoj i drugoj grupi i oba puta sam letovao ali ne po cenu da nemam sta da jedem ako ne ispadne nesto kako treba... Tako da zasto imati empatiju prema nekome kad on sam prema sebi nema. Ali ljudi su se rodili na letovanju....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 1. april 2020 06:43)

Nakon operacije kicme i zbog neuroloskih problema preporuceno je more i sto vise plivanja. Aranzman je uplacen za juni,u predsezoni, najjeftiniji koji sam pronasla, a opet jedini nacin da platim, je kredit. Dakle odvajanje od usta. Sada sam pokradena. Kada sam 16.03. otisla u agenciju da otkazem putovanje, odbili su da prime zahtev. Zvala sam i YUTU, nikakva pomoc. Sutradan je agencija zatvorena. Nikad vise nigde preko agencija!

Drakče

pre 4 godine

@Holandez
Booking je posrednik, a povraćaj novca zavisi od onoga ko izdaje smeštaj.
Ako je smeštaj sa besplatnim otkazivanjem - nema problema, vraća se sve bez pitanja.
Ako otkazivanje nije besplatno, postoji mogućnost da posreduju i u vaše ime zamole da vam se otpišu troškovi.

PS. Avio kompanije će vratiti novac ako letovi budu otkazani (uredbom vlada država), ali ako dozvole letove... Nisam siguran da se strah od korone uzima kao opravdan razlog za otkazivanje.

прле

pre 4 godine

Из дневне до балкона! Имам роштиљ и мали дечији базен! Сунце и преко 30°! Ем ћу да поцрним ем ћу кинту да уштедим!

011

pre 4 godine

Bas me briga i onako leto ne podnosim,najlepse doba za odmor su mi jesen i prolece. Leti blejite na 40 stepeni na suncu i przite se,kolki covek treba da bude mazohista za tako nesto.

marijan

pre 4 godine

ja hteo uplatiti Egipat u februaru.....kaže sačekaj malo,ja navalio al nisam uplatio.......sad mi teško da priznam da je bila u pravu.....obično nije....ovaj put jeste

Strokavi mozak

pre 4 godine

Ja se oprostio od mora.Rece neko pitanje kakve ce procedure biti po granicama,a i pitanje kakva ce situacija biti tamo gde planiram da letujem.Ovako negde kod nas neka banja ili jezero mozda planina neki dan i to je.Pa sledece godine sto kazu Boze zdravlje.

Pera realno

pre 4 godine

Ja obično idem krajem Avgusta. Srećom ove godine nisam uplatio u toku sajma turizma. Nemam pojma dokle će ovo trajati, jer to ne znaju ni lekari. Kada kod nas ne bude novih slučajeva, ostaće na snazi karantin za putnike sigurno još mesec dva . Znači Jun i Jul su već propali. Izgleda da je ova sezona pukla. Nećemo moći svi na more u avgustu i septembru, ako uopšte bude slobodno kretanje.

Lalos

pre 4 godine

Para nema, jer su potrosene. Placeni smestaji, plate, osiguranja. Oni mogu da vrate desetsk posto uplata, ali 100 posto nikako jer nemaju.

Tek onako usput...

pre 4 godine

Nisam znao da ima kod nas ovoliko kukavica kad se boje jednog obicnog virusa i ne smeju posle vanrednog stanja dugo nigde putovati. Onda ostanite svi vi u misjim rupama jer ima nas koji smemo i hocemo...

realno

pre 4 godine

Mozda oni koji su stedeli i odvajali od "usta" da uplate letovanje a sada im kasne plate ili su dobili otkaze na svu ovu muku?
(Bobi, 31. mart 2020 20:29)

Covek koji odvaja od usta ne treba da letuje skupoceno... To je problem nasih ljudi, svi bi preko svojih mogucnosti. I slobodno mi lupajte minuse, pripadao sam i jednoj i drugoj grupi i oba puta sam letovao ali ne po cenu da nemam sta da jedem ako ne ispadne nesto kako treba... Tako da zasto imati empatiju prema nekome kad on sam prema sebi nema. Ali ljudi su se rodili na letovanju....

Žika Pavlović

pre 4 godine

Sta da bude? Ako svet nije sposoban da se u 21. veku izbori sa virusom onda ne zasluzujemo ni da zivimo, a ne da idemo na letovanja. Otkazali sve sportske aktivnosti najavljene za avgust/sept/okt...Alo?! Jel planirate da sedimo u kucama jos 4. meseca?
(Mateja, 31. mart 2020 18:39)

Da .

Melita Sandić

pre 4 godine

poucen ličnim iskustvom od prošle godine osigurao sam aranžman.
(maxy, 31. mart 2020 19:50

Svaka čast. Nisam znao da može. Sad mi ostaje da se nadam da će se do kraja juna srediti situacija. Idem ako bog da s porodicom na more, nisam zaludni nelosvetski putnik kako ih neko obde naziva.

Melita Sandić

pre 4 godine

Stvarno mi nije kasno u čemu je problem, taj ko je uzeo pare treba da ih vrati ako putovanje nije bezbedno ili ako nije moguće. Kako sam ja bilo kome mogao da nanesem štetu? Ako sam uplatio odmor u npr. Julu to znači taj neko ako je odgovoran nije u februaru potrošio te pare!? Neka lepo vrate pare i šta ima tu da se razmišlja. Usluga nije pružena ne mojom krivicom.

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

Од средине Јуна вероватно, а од Јула у великој мери сигурно COVID 19 ће бити прошлост. Можда ће постојати нека мала вероватноћа да га неко негде покупи. Свакако никада не крећемо на пут са неким лошим предрасудама и слутњама да ће нам се нешто лоше десити, а вероватноћа за то лоше је нажалост увек присутна.

Макарије

pre 4 godine

Одмор? Какав црни одмор, размажена радничка класо?! Па ја ћу бити срећан ако после свега овога успем да сачувам овај свој посао, ако ми фирма не пропадне и ако могу да се што пре вратим нивоу бизниса и зараде као пре ове заразе! О одмору вероватно размишљају само они државни паразити и ухлеби који су попут бубашваба - преживели би и нуклеарни рат са истим платним разредом, камоли ову мало јачу светску прехладу. Нормалан свет мора да ради! Мене чека обнављање бизниса, поновни контакти са старим клијентима, кпуцима и партнерима, крпљење покиданих конаца! Одмараћу се следеће године и то на неком месту где нећу гледати милионе патика и ранаца око себе. Ову годину сам већ отписао целу. И није ми први пут у животу да прескочим годишњи одмор. Прве две године када сам упловио у предузетничке воде нисам ни отишао на одмор. Па није свет пропао ни тада, а неће ни сада!

ucha

pre 4 godine

Ne da cu da idem, nego cu da spojim,dva vec uplacena, prvo, od 1.7. i drugo letovanje, od 8.8. Ove godine obaram licni rekord od 27 dana. Samo nek je zdravlje, 49 dana Grcka. To i zimovanje mi je jedino cega se secam, dete, zena, zajedno smo po ceo dan... Ostalo sve - rutina.
A ruke, samo da se ovo zavrsi, sapun vise nece da vide.Tu bar ima da ustedim.

Malkom

pre 4 godine

A sto se tice ljudi koji ce hteti i u julu/avgustu da ostanu kod kuce i to je ok,ali nvdim da je normalno da pljujete po onima sto ne bi da ostanu kuci, pogotovo sto ce tada vanredno stanje odavno da bude za nama ..
(C i n i k, 31. mart 2020 23:12)

Ne budi toliko siguran.

Časlav

pre 4 godine

Yuta se pokazala kao neko ko štiti samo interese agencija a ne putnika. Oni su sada odlučili da se onima koji su uplatili aranžmane ne vraća novac, iako to piše u ugovoru, već da se dele vaučeri za neka druga putovanja. Istovremeno Booking vraća svima uplaćen novac čak iako je soba rezervisana bez mogućnosti povraćaja novca.

Marko

pre 4 godine

Nulta tolerancija za novu vrstu ljudi...

Kao sto postoji nova rec, kovidiot, trebalo bi definisati i podvrstu kovidiota, tzv. patoloski putnik to jest bezumni, neodgovorni, sebicni, privilegovani konzument 21. veka koji putuje po svetu februara ili marta 2020. iako tamo negde neka zaraza divlja.

Svima koji su turisticki putovali u navedenom periodu, a to se lako da utvrditi, treba petostruko naplacivati sve aranzmane i takse narednih deset godina zbog ugrozavanja javnog zdravlja i sirenja virusa.
(Rur, 31. mart 2020 23:31)
Izvini druze sto sam ja u januaru mislio na to da platim jeftinije i sto sam uplatio letovanje pa me ti sad nazivas kretenom.
Vec 4 godine tako radim, jer sam provalio da se vise isplati. Nisam nigde isao u feb/mar 2020, ako te bas zanima.
Ali, s obzirom da sam platio hocu da znam kada i gde mogu da letujem.
Ja nisam kukavica da se plasim virusa.
U svetu ima 8 milijardi ljudi, a obolelo 800k, preminulo 40k. Sta je tu za paniku i sirenje ekonomske krize?

C i n i k

pre 4 godine

Ostaje nam da se nadamo da ce do jula/avgusta sve biti ok ili pod kontrolom tako da nam nece propasti leto.
Onaj ko je vec uplatio letovanje nmz da bude ostecen nikako i msm da tu nema spora, a sto se tice ljudi koji ce hteti i u julu/avgustu da ostanu kod kuce i to je ok,ali nvdim da je normalno da pljujete po onima sto ne bi da ostanu kuci, pogotovo sto ce tada vanredno stanje odavno da bude za nama ..

dejan

pre 4 godine

Nisam uplatio letovanje ove godine ali i da jesam,cisto sumnjam da bih se usudio da krenem na put jer mogu samo da zamislim procedure na granicama,guzve i beskonacna cekanja,pa ako jos krenu da strajkuju...i na kraju najveca neizvesnost tj.mogucnost ponovnog sirenja virusa...ne znam,treba imati petlju ali razumem i one koji su novac vec dali...bice tesko i neizvesno sve!

Rur

pre 4 godine

Nulta tolerancija za novu vrstu ljudi...

Kao sto postoji nova rec, kovidiot, trebalo bi definisati i podvrstu kovidiota, tzv. patoloski putnik to jest bezumni, neodgovorni, sebicni, privilegovani konzument 21. veka koji putuje po svetu februara ili marta 2020. iako tamo negde neka zaraza divlja.

Svima koji su turisticki putovali u navedenom periodu, a to se lako da utvrditi, treba petostruko naplacivati sve aranzmane i takse narednih deset godina zbog ugrozavanja javnog zdravlja i sirenja virusa.

dule

pre 4 godine

poucen ličnim iskustvom od prošle godine osigurao sam aranžman.
(maxy, 31. mart 2020 19:50)

Proveri da li osiguranje važi u ovom slučaju.

Srbija

pre 4 godine

I da se smiri virus, iskreno pored ljubavi prema grckoj, ja bih preskocio ovo leto. Trebace vremena da se iscisti virus , a turisticka mesta gde se mesaju razne nacije su idealna za zaraze i prenosenje

bot-antibot

pre 4 godine

@mateja
za Vasu informaciju, ozbiljna takmicenja se u ozbiljnim zemljama pripremaju najmanje 6 meseci. zato su i otkazana vec sada takmicenja do oktobra.a verovatno ce uskoro biti otkazana i sva do kraja godine.
nema razloga za ljutnju i negodovanje.:)
i da, verovatno ce ceo svet sedeti kod kuce do kraja godine.

alex

pre 4 godine

Da li bi stvarno neko i pomislio ove godine da ode u Grcku ili bilo koje drugo letovaliste? Ovo je se toliko rasirilo, i ko zna da li ce biti nekih mutacija kad se ljudi budu ponovo mesali... ja ne bih smeo iskreno da rizikujem i povedem porodicu ove godine...

Bobi

pre 4 godine

"Ko li uopšte razmišlja sada o ovome?"

Mozda oni koji su stedeli i odvajali od "usta" da uplate letovanje a sada im kasne plate ili su dobili otkaze na svu ovu muku?

Argus

pre 4 godine

Agencije u Srbiji ne vracaju novac. Uplatio sam veci deo 2/3 za putovanje, po zakonu i u NJIHOVOM pravilniku o otkazu putovanja pise da ako se zbog epidemije, vanrednog stanja, zatvaranja grada u koji se putuje, put otkazuje, vraca se cela suma. Agencija je obavestila sve da ce po preporuci Vlade(?!) i YUTE dati opicju nakon zavr[etka epidemije da se taj novac iskoristi za neko drugo putovanje kod njih!Nisam znao da sam sklopio ugovor o putovanju sa Vladom Srbije, a drugo, nisam znao da agencija i Yuta mogu da krse zakon i svoje obaveze iz sopstvenog ugovora koji je potpisan.

Oliver

pre 4 godine

Ako je ista dobro u svemu ovome,to ce biti propast masovnog turizma,makar u sledecih nekoliko godina. Ljudi koji su bogati duhom ne moraju sve da vide svojim ocima,ne mora sve da im se pokaze,nesto mogu i da procitaju, zamisle u svojoj masti i otputuju u svojim mislima,umesto da se guraju na aerodromima i jeftinim letovima i izigravaju idiote sa rancima na ledjima i mapama u rukama. Masovni turista danasnjice je najidiotskiji predstavnik konzumeristickog doba. Drago mi je sto cu ih manje vidjati u Beogradu,a mogu misliti koliko su srecni u Veneciji i Barceloni. Ova pandemija ce pored losih stvari,doneti i mnogo pozitivnih i dobrih. Lepo je rekao Markes: Sve je u zivotu relativno,samo zavisi iz kog ugla posmatrate.

ja

pre 4 godine

Ko li uopšte razmišlja sada o ovome?
(Saša, 31. mart 2020 19:05)

Svako kome ce propasti 500, 700, 1000 eur koje je već uplatio. Da li je moguće da toliko ne razumeš?

Mateja

pre 4 godine

Sta da bude? Ako svet nije sposoban da se u 21. veku izbori sa virusom onda ne zasluzujemo ni da zivimo, a ne da idemo na letovanja. Otkazali sve sportske aktivnosti najavljene za avgust/sept/okt...Alo?! Jel planirate da sedimo u kucama jos 4. meseca?

odmor od cega se odmaraju

pre 4 godine

baš mi nešto žao zaludnika koji dignu zaednjicu I lunjaju po svetu kao idu da se odmore preka im potreba a da mi je znati od cega se odmaraju radnici ne radnici jedino da promene mesto sedenja kako mi seljaci nikada ne idemo na odmor ni kada se povredimo radimo od zvezde do zvezde sve se to negde diglo da putuje a bez ikakve potrebe odmah se hvataju za zdravlje kako je zdravo otici na more kako mi seljaci ne idemo po to zdravlje a radimo I živimo dugo I zdravo

Argus

pre 4 godine

Agencije u Srbiji ne vracaju novac. Uplatio sam veci deo 2/3 za putovanje, po zakonu i u NJIHOVOM pravilniku o otkazu putovanja pise da ako se zbog epidemije, vanrednog stanja, zatvaranja grada u koji se putuje, put otkazuje, vraca se cela suma. Agencija je obavestila sve da ce po preporuci Vlade(?!) i YUTE dati opicju nakon zavr[etka epidemije da se taj novac iskoristi za neko drugo putovanje kod njih!Nisam znao da sam sklopio ugovor o putovanju sa Vladom Srbije, a drugo, nisam znao da agencija i Yuta mogu da krse zakon i svoje obaveze iz sopstvenog ugovora koji je potpisan.

ja

pre 4 godine

Ko li uopšte razmišlja sada o ovome?
(Saša, 31. mart 2020 19:05)

Svako kome ce propasti 500, 700, 1000 eur koje je već uplatio. Da li je moguće da toliko ne razumeš?

Mateja

pre 4 godine

Sta da bude? Ako svet nije sposoban da se u 21. veku izbori sa virusom onda ne zasluzujemo ni da zivimo, a ne da idemo na letovanja. Otkazali sve sportske aktivnosti najavljene za avgust/sept/okt...Alo?! Jel planirate da sedimo u kucama jos 4. meseca?

Bobi

pre 4 godine

"Ko li uopšte razmišlja sada o ovome?"

Mozda oni koji su stedeli i odvajali od "usta" da uplate letovanje a sada im kasne plate ili su dobili otkaze na svu ovu muku?

Srbija

pre 4 godine

I da se smiri virus, iskreno pored ljubavi prema grckoj, ja bih preskocio ovo leto. Trebace vremena da se iscisti virus , a turisticka mesta gde se mesaju razne nacije su idealna za zaraze i prenosenje

dule

pre 4 godine

poucen ličnim iskustvom od prošle godine osigurao sam aranžman.
(maxy, 31. mart 2020 19:50)

Proveri da li osiguranje važi u ovom slučaju.

bot-antibot

pre 4 godine

@mateja
za Vasu informaciju, ozbiljna takmicenja se u ozbiljnim zemljama pripremaju najmanje 6 meseci. zato su i otkazana vec sada takmicenja do oktobra.a verovatno ce uskoro biti otkazana i sva do kraja godine.
nema razloga za ljutnju i negodovanje.:)
i da, verovatno ce ceo svet sedeti kod kuce do kraja godine.

alex

pre 4 godine

Da li bi stvarno neko i pomislio ove godine da ode u Grcku ili bilo koje drugo letovaliste? Ovo je se toliko rasirilo, i ko zna da li ce biti nekih mutacija kad se ljudi budu ponovo mesali... ja ne bih smeo iskreno da rizikujem i povedem porodicu ove godine...

Rur

pre 4 godine

Nulta tolerancija za novu vrstu ljudi...

Kao sto postoji nova rec, kovidiot, trebalo bi definisati i podvrstu kovidiota, tzv. patoloski putnik to jest bezumni, neodgovorni, sebicni, privilegovani konzument 21. veka koji putuje po svetu februara ili marta 2020. iako tamo negde neka zaraza divlja.

Svima koji su turisticki putovali u navedenom periodu, a to se lako da utvrditi, treba petostruko naplacivati sve aranzmane i takse narednih deset godina zbog ugrozavanja javnog zdravlja i sirenja virusa.

Oliver

pre 4 godine

Ako je ista dobro u svemu ovome,to ce biti propast masovnog turizma,makar u sledecih nekoliko godina. Ljudi koji su bogati duhom ne moraju sve da vide svojim ocima,ne mora sve da im se pokaze,nesto mogu i da procitaju, zamisle u svojoj masti i otputuju u svojim mislima,umesto da se guraju na aerodromima i jeftinim letovima i izigravaju idiote sa rancima na ledjima i mapama u rukama. Masovni turista danasnjice je najidiotskiji predstavnik konzumeristickog doba. Drago mi je sto cu ih manje vidjati u Beogradu,a mogu misliti koliko su srecni u Veneciji i Barceloni. Ova pandemija ce pored losih stvari,doneti i mnogo pozitivnih i dobrih. Lepo je rekao Markes: Sve je u zivotu relativno,samo zavisi iz kog ugla posmatrate.

odmor od cega se odmaraju

pre 4 godine

baš mi nešto žao zaludnika koji dignu zaednjicu I lunjaju po svetu kao idu da se odmore preka im potreba a da mi je znati od cega se odmaraju radnici ne radnici jedino da promene mesto sedenja kako mi seljaci nikada ne idemo na odmor ni kada se povredimo radimo od zvezde do zvezde sve se to negde diglo da putuje a bez ikakve potrebe odmah se hvataju za zdravlje kako je zdravo otici na more kako mi seljaci ne idemo po to zdravlje a radimo I živimo dugo I zdravo

dejan

pre 4 godine

Nisam uplatio letovanje ove godine ali i da jesam,cisto sumnjam da bih se usudio da krenem na put jer mogu samo da zamislim procedure na granicama,guzve i beskonacna cekanja,pa ako jos krenu da strajkuju...i na kraju najveca neizvesnost tj.mogucnost ponovnog sirenja virusa...ne znam,treba imati petlju ali razumem i one koji su novac vec dali...bice tesko i neizvesno sve!

C i n i k

pre 4 godine

Ostaje nam da se nadamo da ce do jula/avgusta sve biti ok ili pod kontrolom tako da nam nece propasti leto.
Onaj ko je vec uplatio letovanje nmz da bude ostecen nikako i msm da tu nema spora, a sto se tice ljudi koji ce hteti i u julu/avgustu da ostanu kod kuce i to je ok,ali nvdim da je normalno da pljujete po onima sto ne bi da ostanu kuci, pogotovo sto ce tada vanredno stanje odavno da bude za nama ..

Melita Sandić

pre 4 godine

Stvarno mi nije kasno u čemu je problem, taj ko je uzeo pare treba da ih vrati ako putovanje nije bezbedno ili ako nije moguće. Kako sam ja bilo kome mogao da nanesem štetu? Ako sam uplatio odmor u npr. Julu to znači taj neko ako je odgovoran nije u februaru potrošio te pare!? Neka lepo vrate pare i šta ima tu da se razmišlja. Usluga nije pružena ne mojom krivicom.

Časlav

pre 4 godine

Yuta se pokazala kao neko ko štiti samo interese agencija a ne putnika. Oni su sada odlučili da se onima koji su uplatili aranžmane ne vraća novac, iako to piše u ugovoru, već da se dele vaučeri za neka druga putovanja. Istovremeno Booking vraća svima uplaćen novac čak iako je soba rezervisana bez mogućnosti povraćaja novca.

realno

pre 4 godine

Mozda oni koji su stedeli i odvajali od "usta" da uplate letovanje a sada im kasne plate ili su dobili otkaze na svu ovu muku?
(Bobi, 31. mart 2020 20:29)

Covek koji odvaja od usta ne treba da letuje skupoceno... To je problem nasih ljudi, svi bi preko svojih mogucnosti. I slobodno mi lupajte minuse, pripadao sam i jednoj i drugoj grupi i oba puta sam letovao ali ne po cenu da nemam sta da jedem ako ne ispadne nesto kako treba... Tako da zasto imati empatiju prema nekome kad on sam prema sebi nema. Ali ljudi su se rodili na letovanju....

Žika Pavlović

pre 4 godine

Sta da bude? Ako svet nije sposoban da se u 21. veku izbori sa virusom onda ne zasluzujemo ni da zivimo, a ne da idemo na letovanja. Otkazali sve sportske aktivnosti najavljene za avgust/sept/okt...Alo?! Jel planirate da sedimo u kucama jos 4. meseca?
(Mateja, 31. mart 2020 18:39)

Da .

Marko

pre 4 godine

Nulta tolerancija za novu vrstu ljudi...

Kao sto postoji nova rec, kovidiot, trebalo bi definisati i podvrstu kovidiota, tzv. patoloski putnik to jest bezumni, neodgovorni, sebicni, privilegovani konzument 21. veka koji putuje po svetu februara ili marta 2020. iako tamo negde neka zaraza divlja.

Svima koji su turisticki putovali u navedenom periodu, a to se lako da utvrditi, treba petostruko naplacivati sve aranzmane i takse narednih deset godina zbog ugrozavanja javnog zdravlja i sirenja virusa.
(Rur, 31. mart 2020 23:31)
Izvini druze sto sam ja u januaru mislio na to da platim jeftinije i sto sam uplatio letovanje pa me ti sad nazivas kretenom.
Vec 4 godine tako radim, jer sam provalio da se vise isplati. Nisam nigde isao u feb/mar 2020, ako te bas zanima.
Ali, s obzirom da sam platio hocu da znam kada i gde mogu da letujem.
Ja nisam kukavica da se plasim virusa.
U svetu ima 8 milijardi ljudi, a obolelo 800k, preminulo 40k. Sta je tu za paniku i sirenje ekonomske krize?

Макарије

pre 4 godine

Одмор? Какав црни одмор, размажена радничка класо?! Па ја ћу бити срећан ако после свега овога успем да сачувам овај свој посао, ако ми фирма не пропадне и ако могу да се што пре вратим нивоу бизниса и зараде као пре ове заразе! О одмору вероватно размишљају само они државни паразити и ухлеби који су попут бубашваба - преживели би и нуклеарни рат са истим платним разредом, камоли ову мало јачу светску прехладу. Нормалан свет мора да ради! Мене чека обнављање бизниса, поновни контакти са старим клијентима, кпуцима и партнерима, крпљење покиданих конаца! Одмараћу се следеће године и то на неком месту где нећу гледати милионе патика и ранаца око себе. Ову годину сам већ отписао целу. И није ми први пут у животу да прескочим годишњи одмор. Прве две године када сам упловио у предузетничке воде нисам ни отишао на одмор. Па није свет пропао ни тада, а неће ни сада!

Lola

pre 4 godine

Mozda oni koji su stedeli i odvajali od "usta" da uplate letovanje a sada im kasne plate ili su dobili otkaze na svu ovu muku?
(Bobi, 31. mart 2020 20:29)

Covek koji odvaja od usta ne treba da letuje skupoceno... To je problem nasih ljudi, svi bi preko svojih mogucnosti. I slobodno mi lupajte minuse, pripadao sam i jednoj i drugoj grupi i oba puta sam letovao ali ne po cenu da nemam sta da jedem ako ne ispadne nesto kako treba... Tako da zasto imati empatiju prema nekome kad on sam prema sebi nema. Ali ljudi su se rodili na letovanju....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 1. april 2020 06:43)

Nakon operacije kicme i zbog neuroloskih problema preporuceno je more i sto vise plivanja. Aranzman je uplacen za juni,u predsezoni, najjeftiniji koji sam pronasla, a opet jedini nacin da platim, je kredit. Dakle odvajanje od usta. Sada sam pokradena. Kada sam 16.03. otisla u agenciju da otkazem putovanje, odbili su da prime zahtev. Zvala sam i YUTU, nikakva pomoc. Sutradan je agencija zatvorena. Nikad vise nigde preko agencija!

Malkom

pre 4 godine

A sto se tice ljudi koji ce hteti i u julu/avgustu da ostanu kod kuce i to je ok,ali nvdim da je normalno da pljujete po onima sto ne bi da ostanu kuci, pogotovo sto ce tada vanredno stanje odavno da bude za nama ..
(C i n i k, 31. mart 2020 23:12)

Ne budi toliko siguran.

ucha

pre 4 godine

Ne da cu da idem, nego cu da spojim,dva vec uplacena, prvo, od 1.7. i drugo letovanje, od 8.8. Ove godine obaram licni rekord od 27 dana. Samo nek je zdravlje, 49 dana Grcka. To i zimovanje mi je jedino cega se secam, dete, zena, zajedno smo po ceo dan... Ostalo sve - rutina.
A ruke, samo da se ovo zavrsi, sapun vise nece da vide.Tu bar ima da ustedim.

Tek onako usput...

pre 4 godine

Nisam znao da ima kod nas ovoliko kukavica kad se boje jednog obicnog virusa i ne smeju posle vanrednog stanja dugo nigde putovati. Onda ostanite svi vi u misjim rupama jer ima nas koji smemo i hocemo...

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

Од средине Јуна вероватно, а од Јула у великој мери сигурно COVID 19 ће бити прошлост. Можда ће постојати нека мала вероватноћа да га неко негде покупи. Свакако никада не крећемо на пут са неким лошим предрасудама и слутњама да ће нам се нешто лоше десити, а вероватноћа за то лоше је нажалост увек присутна.

Pera realno

pre 4 godine

Ja obično idem krajem Avgusta. Srećom ove godine nisam uplatio u toku sajma turizma. Nemam pojma dokle će ovo trajati, jer to ne znaju ni lekari. Kada kod nas ne bude novih slučajeva, ostaće na snazi karantin za putnike sigurno još mesec dva . Znači Jun i Jul su već propali. Izgleda da je ova sezona pukla. Nećemo moći svi na more u avgustu i septembru, ako uopšte bude slobodno kretanje.

marijan

pre 4 godine

ja hteo uplatiti Egipat u februaru.....kaže sačekaj malo,ja navalio al nisam uplatio.......sad mi teško da priznam da je bila u pravu.....obično nije....ovaj put jeste

Melita Sandić

pre 4 godine

poucen ličnim iskustvom od prošle godine osigurao sam aranžman.
(maxy, 31. mart 2020 19:50

Svaka čast. Nisam znao da može. Sad mi ostaje da se nadam da će se do kraja juna srediti situacija. Idem ako bog da s porodicom na more, nisam zaludni nelosvetski putnik kako ih neko obde naziva.

Drakče

pre 4 godine

@Holandez
Booking je posrednik, a povraćaj novca zavisi od onoga ko izdaje smeštaj.
Ako je smeštaj sa besplatnim otkazivanjem - nema problema, vraća se sve bez pitanja.
Ako otkazivanje nije besplatno, postoji mogućnost da posreduju i u vaše ime zamole da vam se otpišu troškovi.

PS. Avio kompanije će vratiti novac ako letovi budu otkazani (uredbom vlada država), ali ako dozvole letove... Nisam siguran da se strah od korone uzima kao opravdan razlog za otkazivanje.

Beograđanin

pre 4 godine

Čujem da će Špancima narednih godinu dana biti zabranjeno da napuštaju zemlju, a da li će iko hteti da putuje u Španiju, to je egzistencijalno pitanje koje postavljaju sebi sve zemlje ćija je glavna privredna grana turizam.

Lalos

pre 4 godine

Para nema, jer su potrosene. Placeni smestaji, plate, osiguranja. Oni mogu da vrate desetsk posto uplata, ali 100 posto nikako jer nemaju.

John Lundstram

pre 4 godine

ja svake godine rizikujem trazim jeftin Last minute pa jedne godine idem prejeftino na Krit sledeće godine ne idem jer nisam nasao jeftine trece idem na Lefkadu i tako

прле

pre 4 godine

Из дневне до балкона! Имам роштиљ и мали дечији базен! Сунце и преко 30°! Ем ћу да поцрним ем ћу кинту да уштедим!

011

pre 4 godine

Bas me briga i onako leto ne podnosim,najlepse doba za odmor su mi jesen i prolece. Leti blejite na 40 stepeni na suncu i przite se,kolki covek treba da bude mazohista za tako nesto.

Strokavi mozak

pre 4 godine

Ja se oprostio od mora.Rece neko pitanje kakve ce procedure biti po granicama,a i pitanje kakva ce situacija biti tamo gde planiram da letujem.Ovako negde kod nas neka banja ili jezero mozda planina neki dan i to je.Pa sledece godine sto kazu Boze zdravlje.

komunizam traje

pre 4 godine

(Pera realno, 01. april 2020 09:37)

A posto se na taj septembar nadovezuje oktobar i nove epidemije, onda necemo moci uopste na more! Ni ove, ni sledece, ni one tamo...

Realno.

Bgd

pre 4 godine

More treba zaboraviti ove godine a pitanje kako će biti i ubuduće jer ni jedna zemlja neće dozvoliti slobodan ulazak turista sve dok se ne pronađe vakcina. Neće biti dozvoljen ulazak u neku zemlju bez potvrde da si vakcinisan. Letovanje inače ne uplaćujem preko agencija, idem preko Bookinga, opcija bez plaćanja ili sa povraćajem novca i to je to.

odmor od cega se odmaraju

pre 4 godine

baš mi nešto žao zaludnika koji dignu zaednjicu I lunjaju po svetu kao idu da se odmore preka im potreba a da mi je znati od cega se odmaraju radnici ne radnici jedino da promene mesto sedenja kako mi seljaci nikada ne idemo na odmor ni kada se povredimo radimo od zvezde do zvezde sve se to negde diglo da putuje a bez ikakve potrebe odmah se hvataju za zdravlje kako je zdravo otici na more kako mi seljaci ne idemo po to zdravlje a radimo I živimo dugo I zdravo

Oliver

pre 4 godine

Ako je ista dobro u svemu ovome,to ce biti propast masovnog turizma,makar u sledecih nekoliko godina. Ljudi koji su bogati duhom ne moraju sve da vide svojim ocima,ne mora sve da im se pokaze,nesto mogu i da procitaju, zamisle u svojoj masti i otputuju u svojim mislima,umesto da se guraju na aerodromima i jeftinim letovima i izigravaju idiote sa rancima na ledjima i mapama u rukama. Masovni turista danasnjice je najidiotskiji predstavnik konzumeristickog doba. Drago mi je sto cu ih manje vidjati u Beogradu,a mogu misliti koliko su srecni u Veneciji i Barceloni. Ova pandemija ce pored losih stvari,doneti i mnogo pozitivnih i dobrih. Lepo je rekao Markes: Sve je u zivotu relativno,samo zavisi iz kog ugla posmatrate.

Rur

pre 4 godine

Nulta tolerancija za novu vrstu ljudi...

Kao sto postoji nova rec, kovidiot, trebalo bi definisati i podvrstu kovidiota, tzv. patoloski putnik to jest bezumni, neodgovorni, sebicni, privilegovani konzument 21. veka koji putuje po svetu februara ili marta 2020. iako tamo negde neka zaraza divlja.

Svima koji su turisticki putovali u navedenom periodu, a to se lako da utvrditi, treba petostruko naplacivati sve aranzmane i takse narednih deset godina zbog ugrozavanja javnog zdravlja i sirenja virusa.

alex

pre 4 godine

Da li bi stvarno neko i pomislio ove godine da ode u Grcku ili bilo koje drugo letovaliste? Ovo je se toliko rasirilo, i ko zna da li ce biti nekih mutacija kad se ljudi budu ponovo mesali... ja ne bih smeo iskreno da rizikujem i povedem porodicu ove godine...

Mateja

pre 4 godine

Sta da bude? Ako svet nije sposoban da se u 21. veku izbori sa virusom onda ne zasluzujemo ni da zivimo, a ne da idemo na letovanja. Otkazali sve sportske aktivnosti najavljene za avgust/sept/okt...Alo?! Jel planirate da sedimo u kucama jos 4. meseca?

Srbija

pre 4 godine

I da se smiri virus, iskreno pored ljubavi prema grckoj, ja bih preskocio ovo leto. Trebace vremena da se iscisti virus , a turisticka mesta gde se mesaju razne nacije su idealna za zaraze i prenosenje

C i n i k

pre 4 godine

Ostaje nam da se nadamo da ce do jula/avgusta sve biti ok ili pod kontrolom tako da nam nece propasti leto.
Onaj ko je vec uplatio letovanje nmz da bude ostecen nikako i msm da tu nema spora, a sto se tice ljudi koji ce hteti i u julu/avgustu da ostanu kod kuce i to je ok,ali nvdim da je normalno da pljujete po onima sto ne bi da ostanu kuci, pogotovo sto ce tada vanredno stanje odavno da bude za nama ..

Tek onako usput...

pre 4 godine

Nisam znao da ima kod nas ovoliko kukavica kad se boje jednog obicnog virusa i ne smeju posle vanrednog stanja dugo nigde putovati. Onda ostanite svi vi u misjim rupama jer ima nas koji smemo i hocemo...

Макарије

pre 4 godine

Одмор? Какав црни одмор, размажена радничка класо?! Па ја ћу бити срећан ако после свега овога успем да сачувам овај свој посао, ако ми фирма не пропадне и ако могу да се што пре вратим нивоу бизниса и зараде као пре ове заразе! О одмору вероватно размишљају само они државни паразити и ухлеби који су попут бубашваба - преживели би и нуклеарни рат са истим платним разредом, камоли ову мало јачу светску прехладу. Нормалан свет мора да ради! Мене чека обнављање бизниса, поновни контакти са старим клијентима, кпуцима и партнерима, крпљење покиданих конаца! Одмараћу се следеће године и то на неком месту где нећу гледати милионе патика и ранаца око себе. Ову годину сам већ отписао целу. И није ми први пут у животу да прескочим годишњи одмор. Прве две године када сам упловио у предузетничке воде нисам ни отишао на одмор. Па није свет пропао ни тада, а неће ни сада!

Bobi

pre 4 godine

"Ko li uopšte razmišlja sada o ovome?"

Mozda oni koji su stedeli i odvajali od "usta" da uplate letovanje a sada im kasne plate ili su dobili otkaze na svu ovu muku?

bot-antibot

pre 4 godine

@mateja
za Vasu informaciju, ozbiljna takmicenja se u ozbiljnim zemljama pripremaju najmanje 6 meseci. zato su i otkazana vec sada takmicenja do oktobra.a verovatno ce uskoro biti otkazana i sva do kraja godine.
nema razloga za ljutnju i negodovanje.:)
i da, verovatno ce ceo svet sedeti kod kuce do kraja godine.

dejan

pre 4 godine

Nisam uplatio letovanje ove godine ali i da jesam,cisto sumnjam da bih se usudio da krenem na put jer mogu samo da zamislim procedure na granicama,guzve i beskonacna cekanja,pa ako jos krenu da strajkuju...i na kraju najveca neizvesnost tj.mogucnost ponovnog sirenja virusa...ne znam,treba imati petlju ali razumem i one koji su novac vec dali...bice tesko i neizvesno sve!

ja

pre 4 godine

Ko li uopšte razmišlja sada o ovome?
(Saša, 31. mart 2020 19:05)

Svako kome ce propasti 500, 700, 1000 eur koje je već uplatio. Da li je moguće da toliko ne razumeš?

011

pre 4 godine

Bas me briga i onako leto ne podnosim,najlepse doba za odmor su mi jesen i prolece. Leti blejite na 40 stepeni na suncu i przite se,kolki covek treba da bude mazohista za tako nesto.

ucha

pre 4 godine

Ne da cu da idem, nego cu da spojim,dva vec uplacena, prvo, od 1.7. i drugo letovanje, od 8.8. Ove godine obaram licni rekord od 27 dana. Samo nek je zdravlje, 49 dana Grcka. To i zimovanje mi je jedino cega se secam, dete, zena, zajedno smo po ceo dan... Ostalo sve - rutina.
A ruke, samo da se ovo zavrsi, sapun vise nece da vide.Tu bar ima da ustedim.

Lalos

pre 4 godine

Para nema, jer su potrosene. Placeni smestaji, plate, osiguranja. Oni mogu da vrate desetsk posto uplata, ali 100 posto nikako jer nemaju.

realno

pre 4 godine

Mozda oni koji su stedeli i odvajali od "usta" da uplate letovanje a sada im kasne plate ili su dobili otkaze na svu ovu muku?
(Bobi, 31. mart 2020 20:29)

Covek koji odvaja od usta ne treba da letuje skupoceno... To je problem nasih ljudi, svi bi preko svojih mogucnosti. I slobodno mi lupajte minuse, pripadao sam i jednoj i drugoj grupi i oba puta sam letovao ali ne po cenu da nemam sta da jedem ako ne ispadne nesto kako treba... Tako da zasto imati empatiju prema nekome kad on sam prema sebi nema. Ali ljudi su se rodili na letovanju....

Argus

pre 4 godine

Agencije u Srbiji ne vracaju novac. Uplatio sam veci deo 2/3 za putovanje, po zakonu i u NJIHOVOM pravilniku o otkazu putovanja pise da ako se zbog epidemije, vanrednog stanja, zatvaranja grada u koji se putuje, put otkazuje, vraca se cela suma. Agencija je obavestila sve da ce po preporuci Vlade(?!) i YUTE dati opicju nakon zavr[etka epidemije da se taj novac iskoristi za neko drugo putovanje kod njih!Nisam znao da sam sklopio ugovor o putovanju sa Vladom Srbije, a drugo, nisam znao da agencija i Yuta mogu da krse zakon i svoje obaveze iz sopstvenog ugovora koji je potpisan.

Marko

pre 4 godine

Nulta tolerancija za novu vrstu ljudi...

Kao sto postoji nova rec, kovidiot, trebalo bi definisati i podvrstu kovidiota, tzv. patoloski putnik to jest bezumni, neodgovorni, sebicni, privilegovani konzument 21. veka koji putuje po svetu februara ili marta 2020. iako tamo negde neka zaraza divlja.

Svima koji su turisticki putovali u navedenom periodu, a to se lako da utvrditi, treba petostruko naplacivati sve aranzmane i takse narednih deset godina zbog ugrozavanja javnog zdravlja i sirenja virusa.
(Rur, 31. mart 2020 23:31)
Izvini druze sto sam ja u januaru mislio na to da platim jeftinije i sto sam uplatio letovanje pa me ti sad nazivas kretenom.
Vec 4 godine tako radim, jer sam provalio da se vise isplati. Nisam nigde isao u feb/mar 2020, ako te bas zanima.
Ali, s obzirom da sam platio hocu da znam kada i gde mogu da letujem.
Ja nisam kukavica da se plasim virusa.
U svetu ima 8 milijardi ljudi, a obolelo 800k, preminulo 40k. Sta je tu za paniku i sirenje ekonomske krize?

прле

pre 4 godine

Из дневне до балкона! Имам роштиљ и мали дечији базен! Сунце и преко 30°! Ем ћу да поцрним ем ћу кинту да уштедим!

Žika Pavlović

pre 4 godine

Sta da bude? Ako svet nije sposoban da se u 21. veku izbori sa virusom onda ne zasluzujemo ni da zivimo, a ne da idemo na letovanja. Otkazali sve sportske aktivnosti najavljene za avgust/sept/okt...Alo?! Jel planirate da sedimo u kucama jos 4. meseca?
(Mateja, 31. mart 2020 18:39)

Da .

Доколенко Багрокарић

pre 4 godine

Од средине Јуна вероватно, а од Јула у великој мери сигурно COVID 19 ће бити прошлост. Можда ће постојати нека мала вероватноћа да га неко негде покупи. Свакако никада не крећемо на пут са неким лошим предрасудама и слутњама да ће нам се нешто лоше десити, а вероватноћа за то лоше је нажалост увек присутна.

Beograđanin

pre 4 godine

Čujem da će Špancima narednih godinu dana biti zabranjeno da napuštaju zemlju, a da li će iko hteti da putuje u Španiju, to je egzistencijalno pitanje koje postavljaju sebi sve zemlje ćija je glavna privredna grana turizam.

dule

pre 4 godine

poucen ličnim iskustvom od prošle godine osigurao sam aranžman.
(maxy, 31. mart 2020 19:50)

Proveri da li osiguranje važi u ovom slučaju.

Malkom

pre 4 godine

A sto se tice ljudi koji ce hteti i u julu/avgustu da ostanu kod kuce i to je ok,ali nvdim da je normalno da pljujete po onima sto ne bi da ostanu kuci, pogotovo sto ce tada vanredno stanje odavno da bude za nama ..
(C i n i k, 31. mart 2020 23:12)

Ne budi toliko siguran.

Strokavi mozak

pre 4 godine

Ja se oprostio od mora.Rece neko pitanje kakve ce procedure biti po granicama,a i pitanje kakva ce situacija biti tamo gde planiram da letujem.Ovako negde kod nas neka banja ili jezero mozda planina neki dan i to je.Pa sledece godine sto kazu Boze zdravlje.

Lola

pre 4 godine

Mozda oni koji su stedeli i odvajali od "usta" da uplate letovanje a sada im kasne plate ili su dobili otkaze na svu ovu muku?
(Bobi, 31. mart 2020 20:29)

Covek koji odvaja od usta ne treba da letuje skupoceno... To je problem nasih ljudi, svi bi preko svojih mogucnosti. I slobodno mi lupajte minuse, pripadao sam i jednoj i drugoj grupi i oba puta sam letovao ali ne po cenu da nemam sta da jedem ako ne ispadne nesto kako treba... Tako da zasto imati empatiju prema nekome kad on sam prema sebi nema. Ali ljudi su se rodili na letovanju....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 1. april 2020 06:43)

Nakon operacije kicme i zbog neuroloskih problema preporuceno je more i sto vise plivanja. Aranzman je uplacen za juni,u predsezoni, najjeftiniji koji sam pronasla, a opet jedini nacin da platim, je kredit. Dakle odvajanje od usta. Sada sam pokradena. Kada sam 16.03. otisla u agenciju da otkazem putovanje, odbili su da prime zahtev. Zvala sam i YUTU, nikakva pomoc. Sutradan je agencija zatvorena. Nikad vise nigde preko agencija!

Melita Sandić

pre 4 godine

poucen ličnim iskustvom od prošle godine osigurao sam aranžman.
(maxy, 31. mart 2020 19:50

Svaka čast. Nisam znao da može. Sad mi ostaje da se nadam da će se do kraja juna srediti situacija. Idem ako bog da s porodicom na more, nisam zaludni nelosvetski putnik kako ih neko obde naziva.

Melita Sandić

pre 4 godine

Stvarno mi nije kasno u čemu je problem, taj ko je uzeo pare treba da ih vrati ako putovanje nije bezbedno ili ako nije moguće. Kako sam ja bilo kome mogao da nanesem štetu? Ako sam uplatio odmor u npr. Julu to znači taj neko ako je odgovoran nije u februaru potrošio te pare!? Neka lepo vrate pare i šta ima tu da se razmišlja. Usluga nije pružena ne mojom krivicom.

Drakče

pre 4 godine

@Holandez
Booking je posrednik, a povraćaj novca zavisi od onoga ko izdaje smeštaj.
Ako je smeštaj sa besplatnim otkazivanjem - nema problema, vraća se sve bez pitanja.
Ako otkazivanje nije besplatno, postoji mogućnost da posreduju i u vaše ime zamole da vam se otpišu troškovi.

PS. Avio kompanije će vratiti novac ako letovi budu otkazani (uredbom vlada država), ali ako dozvole letove... Nisam siguran da se strah od korone uzima kao opravdan razlog za otkazivanje.

Časlav

pre 4 godine

Yuta se pokazala kao neko ko štiti samo interese agencija a ne putnika. Oni su sada odlučili da se onima koji su uplatili aranžmane ne vraća novac, iako to piše u ugovoru, već da se dele vaučeri za neka druga putovanja. Istovremeno Booking vraća svima uplaćen novac čak iako je soba rezervisana bez mogućnosti povraćaja novca.

Pera realno

pre 4 godine

Ja obično idem krajem Avgusta. Srećom ove godine nisam uplatio u toku sajma turizma. Nemam pojma dokle će ovo trajati, jer to ne znaju ni lekari. Kada kod nas ne bude novih slučajeva, ostaće na snazi karantin za putnike sigurno još mesec dva . Znači Jun i Jul su već propali. Izgleda da je ova sezona pukla. Nećemo moći svi na more u avgustu i septembru, ako uopšte bude slobodno kretanje.

marijan

pre 4 godine

ja hteo uplatiti Egipat u februaru.....kaže sačekaj malo,ja navalio al nisam uplatio.......sad mi teško da priznam da je bila u pravu.....obično nije....ovaj put jeste

John Lundstram

pre 4 godine

ja svake godine rizikujem trazim jeftin Last minute pa jedne godine idem prejeftino na Krit sledeće godine ne idem jer nisam nasao jeftine trece idem na Lefkadu i tako

komunizam traje

pre 4 godine

(Pera realno, 01. april 2020 09:37)

A posto se na taj septembar nadovezuje oktobar i nove epidemije, onda necemo moci uopste na more! Ni ove, ni sledece, ni one tamo...

Realno.

Bgd

pre 4 godine

More treba zaboraviti ove godine a pitanje kako će biti i ubuduće jer ni jedna zemlja neće dozvoliti slobodan ulazak turista sve dok se ne pronađe vakcina. Neće biti dozvoljen ulazak u neku zemlju bez potvrde da si vakcinisan. Letovanje inače ne uplaćujem preko agencija, idem preko Bookinga, opcija bez plaćanja ili sa povraćajem novca i to je to.