Nedelja, 29.03.2020.

23:18

"Planirajte odmor u Srbiji. Gde ćete drugo a i što ćete drugo"

Izvor: B92

"Planirajte odmor u Srbiji. Gde æete drugo a i što æete drugo" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

266 Komentari

Sortiraj po:

бог је прво себи браду створио

pre 4 godine

Na veku žalost mene i moje porodice, ni ove godine nećemo moći, čak i da nema korone, da odemo negde na letovanje. I to je zato što nevezano za moje zanimanje kao prosvetnog radnika, tražio jesam bilo kakav posao u ovoj Srbiji. Ili ste prekvalifikovani, ili shvataju da je mizerna plata minimalac, pa još minus koju hiljadu, za posao vređanje inteligencije. Ovde se sistematski stvaraju nove generacije neobrazovanih i nekulturnih omladinaca koji treba samo da motaju kablove. Samim tim nee biti potrebe plaćati velike L. D. onda neće biti ni domaćih turista. Ministri i ostali iz vlade, neće biti razloga za brigu. Kako smo zagazivši već uveliko u 21. vek imamo, a tek će biti sve manje ljudi koji će imati ikad priike da vide more. Makar i ono kao u pesmi ... " Dunave, Dunave, moje more ...."

II

pre 4 godine

Postovani predsednice,
Mogla bi drzava u to ime da pocne konacno sa jedom akcijom i kampanjom "Hajde da ocistimo nasu Srbiju!" Ne prodje clanak o Srbiji bez brojnih komentara koji ukazuju na velike deponije otpada i djubreta svuda po gradovima i u prirodi kao i pored puteva i glavnih saobracajnica. Da li ste ikad putovali po Evropi anonimno i videli kako zemlje i gradovi Evrope izgledaju?
Cisto uredno, nema smeca i djubreta na svakom koraku ali to nije doslo samo po sebi nego napornim radom drzave, gradova i njihovih rukovodilaca koji su sproveli u delo sve sto je potrebno da se cistoca moze odrzavati. I pre svega zakonima koji su se postovali i sprovodili da bi se cistoca odrzavala. Fabrike za preradu smeca i otpada treba da ima svaki grad u Srbiji a veci gradovi i po nekoliko i sluzbe koje ce odrzavati c istocu svakog pedlja u zemlji. Kroz kampanju na TV-eu i medijima obrazovati stanovnistvo da ne bacaju smece i otpad bilo gde vec u kante i na mesta odredjena za to. Krajnje je vreme!!!

turista

pre 4 godine

Mi svake godine,naravno,Grcka.Ove godine Lefkada.
Ako bas ne bude moglo,zbog situacije mozda moze i Srbija.
Razmisljali smo zbog vazduha i predivne crkve,Divljana,kod Bele Palanke,ima i veliko odmaraliste.
Ali kako tamo,naselili ceo kompleks sa migrantima???

moldvaj stevan i hilda

pre 4 godine

poseta srbije turistima sveta dodjite u ovu zamlju najlepsu na svetu o djokovicu ste puno culi i videli kao sto on najboljna svetu tako je i nasa srbija lepa rodjen sam u srcu sumadije preporucujem turistima supruga hilda je iz novog sada pa je moja poruka i divnu vojvodinu sa novi sadom evropski grad mladih zivim u torontu o mnogim mojim prijateljima preporuci da posete sve znamenosti posebno sirim sirim nasu srbiju igra sah sa celim svetom i krz igru saha po doznaju o srbiji nema drzave na svetu sa kojim sam igrao sah 4000 pobeda ovoje moj doprinos za lepu srrbiju i neka odu do beograda na vodi videce ogromnu izgradnju hvala puno pozdrava dedapista

Avocado

pre 4 godine

Ja ostajem u Srbiji, ne zato što bi da je istražim i vidim lepu prirodu, jedino iz razloga - što će ovo potrajati...i ko zna da li ce tanjiri, čaše, dušek, jastuk u hotelu biti uopšte dezifinkovan i da li ce biti još koji zakasneli zarazen konobar, kuvar, spremačica....
Dunav, čamac, pecanje sa klincem, vodimo i psa....i to nam je što nam je....
A inače smo porodica koja putuje i to uvek van Srbije i to sto dalje.

Little sweet girl

pre 4 godine

Ovo je već zaista neprimereno.Dovoljno je što zbog pomenute pošasti, konkretno u mom slučaju, ne mogu da ostvarim profesionalne planove niti predviđen aranžman za putovanje u inostranstvo na Uskrs, u privatnoj režiji.Navikla sam da leti provodim duže vreme van Srbije, gde zahvaljujući sopstvenom smeštaju mogu ostati koliko želim.Turistički aranžmani u Srbiji traju četiri-pet dana, najviše deset, šta posle, a temperature u Beogradu plus 40 , ne može se disati (moje trenutne obaveze ne zavise od mesta boravka, da napomenem).Mene ispunjavaju jezom ovakve izjave, da li to znači da će se divljanje virusa nastaviti tokom leta?Ne želim i neću da verujem u to.Kulturni život nam je, razumljivo, ugašen i sveden na virtuelne sadržaje, dane provodimo zatvoreni u kući, a počeo je april, vreme nepredvidivo, u restoran ne znam kad sam poslednji put otišla.Stanje je užasno, bolje je ovako dva meseca, što se mene tiče, nego da propadne celo leto, ali pitanje je hoće li se drugi pridržavati.

Nadezda Spasic

pre 4 godine

Svaki put kada smo odmarali u našoj zemlji, imali smo taj osećaj prevare, oseća se covek nasamareno, jer za novac koji izdvojiš dobiješ jako malo. Ili je to loš, prljav smeštaj, za puno para, ili je to dobar smeštaj za enormno puno para. I kada je hotel ok, njegova okolina je diskutabilna. Svugde smeća, neuređenosti na sve strane.Takođe,nisu mi jasni ovi što tvrde da je priroda prelepa, ok jeste lepo ali osrednje lepo. Mnoge zemlje imaju lepšu prirodu. Nije to kod nas ništa specijalno. Razumem da se voli svoja zemlja, ali nije dobro ni da se ne izlazi iz njenih okvira, čisto da bi čovek proširio vidike, obogatio sebe. Srbija treba da se voli svaki dan, kada se krene u prodavnicu, da se zaobiđu Roda, Idea. Uđite svakog dana u Dis, Univer, kupujte domaću robu. I da, ekonomski oporavak može biti dobar razlog ove godine da se odmor provede ovde, ali to nije ni savršena priroda, ni ponuda, ni usluga, budimo realni.

Neko iz dijaspore

pre 4 godine

Nemate pojma kako je to divan osećaj kad ti se vidici prošire i kada se oslobodiš konačno te jedine opcije za odmor koja se zove Grčka, i to, što je još i gore: Severna Grčka. U Crnoj Gori sam bio tri puta: prvi put, zadnji put i nikad više.
Odmor u Srbiji? Može, za one koji nisu bili dalje od Segedina i Pefkohorija.
Ja sam se malo razmazio, ne mogu a da ne primetim užasne puteve, deponije raznih vrsta i namrgodjene konobare koji su se zadnji put nasmejali možda na svojoj svadbi, a i to je pitanje. Stranci kod nas da dodju. Pa, neka probaju. U prvom WC-u se ili guše, ili dave. Garantovano.

Crni

pre 4 godine

Kao prvo svako ima pravo da letuje gde mu je volja...
Naša Srbija je prelepa zemlja tu se slažem, ali mi više volimo na more leti da idemo u Grčku.
Zimi provodimo što više vremena po planinama u Srbiji.
Velika podrška našim medicina rima, prosvetnim radnicima i dr..

Slovenac

pre 4 godine

Teoretski na Exit i to je to. Putovao po SRB prosle godine. Toliko smeca svugde i rupa na cestama nisam ocekivao nigde u Evropi da vidim. Jedino ljudi vrede, svugda me primili lepo.

nemojte da lazete niko nije rekao da je virus najsmesniji u istoriji

pre 4 godine

Milano, šoping?
(Mare, 29. mart 2020 23:34)

Jesu krenule rasprodaje ili samo da skoknem do Palmanove? Ili ipak da ne cackam mecku i da samo skoknem do Parndorfa?

djosa

pre 4 godine

pa ako drzava uplati onih 100e (a koje je precednik obecao) na moj racun kao ispomoc mom poslodavcu, a i meni - odustajem od neletovanja, i prihavatam sa radoscu letovanje na selu u Srbiji.

pera

pre 4 godine

Kad se izborimo sa ovim virusom red bi bio da ako letujemo to uradimo u Srbiji i tako pomognemo obnovi naše turističke industrije.
(Mrmot, 29. mart 2020 23:56)
a ti ces siguran sam opet otici u Grcku a ovde glumis patriote. Licimerstvo najobicnije...

pera

pre 4 godine

samo da prodje sve ovo i vizu da dobijem,nece mene srbija vise da vidi,necu ni na odmor da dolazim ovde.
(neko, 29. mart 2020 23:59)
Pa idi odmah, šta čekaš? Zašto čekaš da ovo prođe? Idi tamo gde je i zdravstveni sistem bolji, gde će da te dočekaju oberučke i gde ćeš moći kao ovde po ceo dan da blejiš na portalima, a da imaš besplatno zdravstvo. Takvi kao ti, sto ne znaju ni veliko početno slovo svoje države da napišu treba odmah da idu. Srećan put!
(Sram te bilo, 30. mart 2020 00:15)
uh sto volim takve "patriote" koji dele lekcije ostalima a ne znaju gde su suplji

Jelena

pre 4 godine

Nasa Srbija je najlepsa. Niko nema takva prirodna bogatsva kao mi... Zato, obilazite sto vise nasu zemlju. Iznenadicete se koliko ima lepoh mesta...

Pedja

pre 4 godine

Autosovinistima zelim srecan put i svako dobro u zemlje u koju ce se uputiti.
Slobodno neka me pozovu kada krenu da im mashem sre.njim prstom.
Mashem za dzabe.

kaca

pre 4 godine

Pa posle svega sto ce se izdesavati verujem iskreno da je nasa Srbija jedina bezbedna destinacija a za sve nas, na zalost, nedovoljno istrazena. Zasto da ne...

Pera

pre 4 godine

Naša zemlja je puna đubreta čak i po nacionalnim parkovima, koje meni ne pada na pemet da gledam na odmoru, kada već moram po Beogradu da ga gledam non stop.

Taki

pre 4 godine

Srbija je prelepa i ima mnogo lepih mesta koja bi tebalo svi da posete.Ja sam unazad 4 godine krenula u obilazak i imogu reci da sam iznenadjena koliko je ulozeno u turisticku ponudu nase zemlje.

#letousrbiji

pre 4 godine

Prvo, podrzavam, predlazem i hashtag #letousrbiji jer treba pomoci i od neceg platiti ovo sto drzava sada radi!
Drugo, lepo bi stoga bilo i da drzava pomogne i uredi po Srbiji vise bazena i jezera na otvorenom, ako se vec letuje, da ima gde i da se brcka.

bg fantom

pre 4 godine

Stvarno u sred svega ovoga on prica o odmoru u Srbiji. Pritom ja sam pokusao u poslednjih par godina da ne zbog kampanje vlade ili vaucera, nisam se smarao sa tom procedurom, vec iz neke eto licne zelje da vikendima uplatim po 2,3 nocenja na razlicitim "turistickim" destinacijama u zemlji. Istovremeno sam bio na par Evropski destinacija i letovalista, sve uglavnom po 5,6 dana, jer duze mi posao i obaveze nisu dozvoljavalje, tako da mi je lakse bilo da 4-5 puta godisnje uzmem po 1 nedelju, nego dva puta godisnje po 2 nedelje i svaku put sam isao negde, kazem prakticno naizmenicno, jednom recimo na Zlatibor, sledeci put u Bansko, pa naredni put u Vrnjacku Banju u sred onog festivala, pa u Italiju, pa na Srebrno jezero, pa u Sloveniju, pa na Staru planinu, pa u Bec, ... i par puta Grcka i jos poneki jednovni obilazak u Srbiji. Nije mnogo putovanja za par godina ali su sveza i uglavnom autom gde se dosta bolje vidi i okolina i infrastruktura, pa na osnovu toga mogu da izvucem neki licni zakljucak. Mi turizam nemamo, samo cene, na kraju dana potrosite na Zlatiboru tri puta vise nego u Banskom, a sadrzaj tri puta manji i pogodi vas tuga kako cela Srbija nema hotela sa pravim bazenima koliko ih ima u jednom relativnom novom turistickom mestu u jednoj Bugarskoj kao sto je Bansko. Sa drugim zemljama bolje da nas ne poredim uopste. Jedini sa kojima smo slicni po tome sto od onog reklamiranog i dobijenog ima ogromnih odstupanja su Grci, mada eto Grci imaju to more pa se lakse prezivi to sto prodaju maglu, a mi, mi imamo samo prevarante i rupe po putevima. Zalosno jeste, jer potencijal imamo, ali je sve lose uredjeno, sa losim pristupom, losim hotelijerima, ne prilagodjeno turistima, samo profitu i treba da se zida i zida i to planski i funkcionalno, a ne na divlje, tako da je nas turizam jedno 20 godina od onoga sto bi trebao da bude i to vrednog i pazljivog uloganja u isti.

Insert a coin

pre 4 godine

Posle pandemije ide recesija I finansiska kriza koja moze trajati duze od pandemije...kakvo bre letovanje? O cemu vi pricate? Ko ne ostane bez posla da nadje jos jedan...

pravnik

pre 4 godine

Ovima sto kazu da ljudi idu odmah su zaboravili da su granice zatvorene. A i svako ko ima malo mozga otisao bi posle scena gde predsednik jedne zemlje sizi na tv i preti gradjanima svoje zemlje koji ne rade nista zabranjeno.

pekar

pre 4 godine

Totalno sam apolitican, nikada nisam bio simpatizer nijedne stranke al nemogu verovati kakav smo narod da neko moze negativno prokomentarisati ovaj tekst
Šta je tu loše rečeno.
Da smo normalni svi bi toga trebali biti svesni.
Licno more volim vise od svega al cu ovo leto gledati da pare ostavim u našoj zemlji.
Biće mi drago ako budem u mogućnosti da 1000e ostavim u nekoj banji il na planini
(goran, 29. mart 2020 23:54)

slazem se

Darko

pre 4 godine

Zasto uvek preovladjuju te predrasude da ljudi koji vole more i takav nacin odmora ili koji vole obilazak sveta uopste nisu videli i posetili svoju zemlju?!
Obisao sam svoju zemlju, volim je ali volim i da se odmorim u nekoj drugoj zemlji, na nekoj obali itd.

Jour

pre 4 godine

Srbija jeste prelepa zemlja i ima ogromannnn potencijal. Ali su cene neverovatno visoke i zato cu se ja ipak odluciti za neku drugu destinaciju. Kada cene budu pristojne a usluga dobra mozda i promenim misljenje!!

Baki

pre 4 godine

Išao bih ja svakako, verovatno i neće biti drugog izbora. Nego kad nagrnemo sad svi pa se razmilimo po planinama i selima, biće opšti gužvanjac, opet loše zbog virusa.

aleksandra60

pre 4 godine

Srbija je prepuna prirodnih lepota koje treba videti, a naše banje, planine i odmarališta nude odmor kakav se u inostranstvu ne može ni zamisliti. Najbolje od svega je seoski turizam, gde se u miru ljudi mogu odmoriti i nauživati na svežem vazduhu.

only fools and horses

pre 4 godine

Obiđite reke u cevkama po Staroj planini
(big, 29. mart 2020 23:45)

Najbolji komentar koji sam pročitao.
Ja sam nacionalista i veliki patriota, ali gde da idem? Zlatibor su devastirali potpuno, banje su sa vrlo malo kapaciteta uz to preskupe za to što nude. Bio sam u Vrdniku u ovom novom hotelu što ga je ON otvarao. To je plač božji šta nude za baš veliki novac. A inače hoteli koji nešto vrede kod nas su pravljeni samo za bogatu klijentelu, ne za običan narod.
Ima zaista puno mesta koje vredi obići u našoj državi. Ali to su sve mesta za vikend ture, ne za kompletan odmor.

Komša

pre 4 godine

"samo da prodje sve ovo i vizu da dobijem,nece mene srbija vise da vidi,necu ni na odmor da dolazim ovde. "

Ne bih da budem zlurad ali teško ce ti to poci za rukom - mnogo teze nego sto je to do sada bilo.
Zemlje iz kojih su se naši vratili zbog vanrednih situacija nece imati potrebe za rasnim mestima jos (relativno) dugo posle ovoga.

Radmila

pre 4 godine

Srbija ima toliko toga da ponudi. Sigurna sam da niko od nas nije upoznao sve lepote Srbije. Ova godina je možda idealna prilika da vidimo nešto novo, da naučimo o svoj zemlji. Najvažnije je da se izborimo sa ovim virusom, sve drugo može da čeka.

Darko

pre 4 godine

Samo da sve ovo brzo prođe, pa ćemo posle da razmišljamo o odmoru. Ali ćinjenica je da je Srbija prelepa zemlja i da je ovo dobra prilika da upoznamo lepoe naše zemlje.

Bane

pre 4 godine

Nakon ove izloacije svima ce trebati opustanje u nekoj drugoj, ugodnoj sredini, a nakon svega ovoga sigurnost jeste u Srbiji koja moze mnogo toga da nam ponudi.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Dao Bog da se ova posast zavrsi sto pre, ne mili mi se da putujemo negde preko, a sa ce nam biti potreban odmor - vise nego ikad. Eto, da se i ja jednom slozim sa ovim.

Obican

pre 4 godine

Ne pada mi napamet! Sad ti dijaspora nije zarazna? Ove godine necu ni proci kroz Srbiju da ne bi putarinu platio. Kad pozelim roditelje, platicu im kartu da dodju kod mene. I ovaku ce posle svega ovoga ostati bez posla.

Mira

pre 4 godine

Слажем се да много нас није ни обишло велики део Србије па ће ова година бити добра прилика да то урадимо!

Spasoje

pre 4 godine

Prvo nek ocisti malo Srbiju, svaka suma puna djubreta, svaka reka zagadjena, gradovi puni kica i sunda. Hvala lepo, cekam da se otvore granice

Marko

pre 4 godine

Nevezano za aktuelnu epidemiju svakako sam planirao da ove godine ostanem u zemlji. Crnu Goru sam precrtao jos pre 20 godina a od prosle sezone i Grcku zbog lose usluge, visokih cena i sve nervoznijih domacina. Dok se ne pronadje nova letnja destinacija ovu godinu cu svakako provesti u nasoj drzavi sa koronom ili bez.

Dobronamernik

pre 4 godine

Predsednik ili bilo koji drugi nosilac državne funkcije može pojedincu da predloži mesto ili zemlju za godišnji odmor, ali ne može da mu naredi gde će ovaj da odmara. Ja u Srbiji nikako i ni pod kakvim okolnostima ne želim da provedem godišnji odmor. Vazduh zagađen, cene visoke, ljudi drski i bezobrazni, saobraćajna infrastruktura nedovršena, mnogo đubreta i deponija na sve strane, volim more, imam nekretninu, prijatelje i rodbinu u inostranstvu, predsednikova obraćanja ne uzimam za ozbiljno itd.

Momčilo

pre 4 godine

Ja na odmor u Srbiju ne idem. U Srbiju kad dođem samo se iznerviram, sve ama baš sve moram da uradim za druge i plus da im platim, čekaju mene iz inostranstva "spasioca nesposobnih" jer ako im daš pare (za njih uvek pišljive) potroše ih, a nesposobni su da obave ono za šta im trebaju, i svi sve najbolje znaju i u sve se razumeju, sa svima se na kraju posvađam ali tek kad mi uzmu pare... ma mentalno i fizički me izmrcvare da danima posle "odmora" ne mogu da spavam. A tek posle ove pošasti, što zdravstvene, što mentalne "odmor" u Srbiji bi me satro. Neka hvala.

KOKI

pre 4 godine

U svakom mestu u Srbiji koje je Vucic naveo sam bio mnogo, mnogo puta i sluzbeno i turisticki . Zajecar , Bor Negotin, Kladovo a bogami i Majdanpek sam posetio najmanje sto puta, od Stopanje do Aleksandrovca sam isto toliko puta izbegavao kratere na putu pa nisam stigao da se divim vinogradima a u Becu sam bio samo jednom . Moj novac cu da trosim kako ja hocu, ionako ga ima sve manje . Ako ne budem mogao na more van sezone ove godine necu ici nigde, ostacu kuci.

mica

pre 4 godine

Obozavam Srbiju obisla sam veci deo Srbije , a putovala sam i po Evropi. Srbija je ne uporedivo lepsa i svako selo ima dusu. I ne znam sta je lepse planine, reke, jezera, pecine. etno sela, spa centri.

mars

pre 4 godine

Nemci uglavnom odmore provode po banjama, planinama i jezerima u Nemackoj. Putuju i van Nemacke ali samo kad nisu guzve i kad su nize cene. Ovo je 100% provereno.

nekitamoizEU

pre 4 godine

@sram te bilo
pa nije covek nista lose rekao zasto napadas,isfrustrirani su I nezadovoljni zemljom I sistemom...ja Sam sticajem okolnosti ostao u inostranstvu Ali SA ove tacke gledista nisam pogresio bi Malo,Ali Rado se vratim svako Leto!!!

Selfi Romeo

pre 4 godine

I ja sam jedan od onih koji bi najradije letovao kod nas. Ali, kao sto je neko spomenuo - jeftinije mi 20 dana u Grckoj nego 7 dana na Kopaoniku, u Prolom Banji ili Arandjelovcu.

Istina je

pre 4 godine

Istina je, Srbija ima prelepa mesta ali takodje i predobre cene. Kada platite smestaj sa prevozom, bukvalno kosta isto kao let avionkm 10 dana u Grckoj. Razumem da oce svi da se ugrade, al brate popustite malo.

Mala plava

pre 4 godine

Nasa zemlja je prelepa i ima veliki izbor ponuda i turistickih lepota.Bilo bi lepo da vratimo deo ovoga sto je nasa ekonomija,turizam i privreda izgubili.

milence

pre 4 godine

Shvaticete ubrzo da od letovanja nema ni L. Ne zato sto je Srbija losa nego zato sto ce efekat Korone biti poguban po ekonomiju i nas dzep i sve ce trajati mnogo duze nego sto mislimo. Verovatno ce da se protegne do leta pa i u jesen. Pricam o omiljenim destinacijama, Grcka Spanija, Italija, Hrvatska, Turska, ono gde Srbi idu. Kako stvari stoje ove todine cemo biti srecni ako preteknemo zdravstvemo i ekonomski. Zapravo o ekonomiji razmisljas dok si zdrav ali ako se zakasljes onda ekonomija nije vise bitna.

1Nislija

pre 4 godine

posto ne mogu da se dogovore kad ce biti kraj svega ovoga i ako do juna bude gotovo ja odoh u grcku na letovanje, briga mene mnogo za Srbiju i njega, ali ga razumem, hoce covek da se pare vrte u Srbiji

Tara

pre 4 godine

Srbija je bogata planinama, banjama, jezerima i treba sve to obici, zato iskoristite ovu situaciju sa virusom i koristite svoj godisnji odmor u svojoj drzavi.

ПоследњиСрбијанац

pre 4 godine

Ако у августу и даље буде карантин идем, у Грчку наравно, чим прође.

Info

pre 4 godine

Ljudi, Vi stvarno niste normalni ili se samo pravite ludi? Na koje more da idete? Ko ce da Vas pusti u zemlju? Da li Vi znate do kad ce po Evropi a pogotovo po svetu biti zatvorene granice? Mislite proci ce kod nas do kraja maja, bice ukinuto vanredno stanje, i hajdemo odmah na more... Pa mozes ti da izadjes mozda odavde, ali gde ces da udjes?

Sima

pre 4 godine

Hoce on to da nam zabrani da izadjemo iz zemlje?
(smelost, 29. mart 2020 23:44)

Neće ti on zabraniti da izađeš nego će ti svi ostali zabraniti da uđeš.

Jovana

pre 4 godine

najbolje je odmor isplanirati u nasoj zemlji, nasa majka Srbija je najlepsa na svetu, cela Srbija je bogata prirodnim lepotama i to treba videti

deki 27

pre 4 godine

E moj Aleksandre, znas li ti koliko ljudi do sada more je moglo da vidi samo na TV- u a tek sada...Koliko ce ljudi posle ovoga da ostane bez posla, koliko citavih a da ne polude posle svega. Vec sada je narod na ivici nerava a ovo ce da potraje jos barem 2 meseca

Bogdan

pre 4 godine

Kad se izborimo sa ovim nevidljivim neprijateljem koronvirusom, narod će imati potrebu da se odmori od svih pretprljenih starhota i muka. Red bi bio da ako idemo da letujemo to uradimo u našoj prelepoj Srbiji koju jošmnogi nisu upoznali u punom smislu, tako ćemo da pomognemo obnovi naše turističke industrije.

star

pre 4 godine

Ove godine ćemo se svi oprostiti od letovanja, jer kakva je situacija u mnogim zemljama, nikome neće pasti da ide na to letovanje.

Armata

pre 4 godine

Korona se na leto iz gradova seli na primorje i u letovalista, svaki ko planira odmor na moru ozbiljno rizikuje da zaglavi u karantinu, bolnici ili na groblju u nekoj stranoj zemlji.

Milena iz Futoga

pre 4 godine

Totalno sam apolitican, nikada nisam bio simpatizer nijedne stranke al nemogu verovati kakav smo narod da neko moze negativno prokomentarisati ovaj tekst
Šta je tu loše rečeno.
Da smo normalni svi bi toga trebali biti svesni.
Licno more volim vise od svega al cu ovo leto gledati da pare ostavim u našoj zemlji.
Biće mi drago ako budem u mogućnosti da 1000e ostavim u nekoj banji il na planini
(goran, 29. mart 2020 23:54)
Botina si. Nisi video 1000 evra nikad u nisi pismen.

e

pre 4 godine

Moji roditelji Bg da im dusu prosti nis more vidlei u zivotu a vredno radili u mamam u fabrici carapa na djermu a tata u gsp u. ja sam poslednji put isao na more jos za vreme Tita. Iako nisam voleo nejgov rezim a posle njega je jos gore. Sad ce m inek oreci pa moglo se. Jeste ak osi bio u partiji ak osi dobio stani platu a za ans koji nisimo bili u partiji. Hapsili nas kad sm oslavili srpsku novu godinu. Neki odudo amrikena rucak a neko ne moze ni ... ma bolje d cutim i molim se Bogu da prodje ovo sto nas zadesilo

ja

pre 4 godine

Moj otac je bio 10 Dana u banji.. 55 000..hrana ocajna, hotel nije krecen 30 godina, banka propala..
Ja Sam za 450$ isao na krstarenje mediteranom.. Sve ukljuceno u cenu.. Neuporedivo.

Turista

pre 4 godine

Evo u Beču nisam bio nikad, ali u Boru, Zaječaru i Negotinu više puta, i više dana. I u mnogom drugim gradovima i banjama Srbije. Da li sam zaslužio da izađem iz zemlje?

dule

pre 4 godine

Ok, to sam skontao još pre nedelju dana. I nemam problem sa tim. Jedino, molio bi da se ovo što pre ozvaniči kako bi mogao da povratim avans od turističke agencije kojoj sam uplatio.

C i n i k

pre 4 godine

Stvarno se nadam da ce svi moci na more/odmor koji su mnogi vec platili, a msm da ga je bas to i pitala..i nije dobila odgovor, jer nije odgovor "neka letuju u Srbiji"..
Sta sa preko milion ljudi koji svake godine idu u GR na more?
Sta sa onima koji su platili vec svoje letovanje u smislu da li ce moci da vrate pare nazad ili sta?

Djordje

pre 4 godine

Odmor je za mene more,plaža,zvuk talasa i ako preteknem i životno i finansijski ja ću na more na leto ili ranu jesen ili neću nigde . Žao mi je gosn. predsedniče ali me zaista me ne privlači,pastorala, banje,šume,polja i planine, naše ili strane i tu se sve završava i počinje kada su odmori u pitanju. Uopšte ne vidim potrebu da se izjašnjavate po tom pitanju i naročito da me pitate "gde ću" za svoj novac otputovati i "šta ću" za isti raditi. A najmanje da mi naređujete. "Malo" je van vaših ingerencija zar ne?

beogradski

pre 4 godine

Nasa zemlja je prelepa, u sve navedeno, i vise od toga treba obici. E sad, licno ja, jedino na moru mogu da ostanem duze od 2 do 3 dana. Da sam rodjen na moru, ni u Beograd ne bih odlazio. More je more, i boli me dusa kad pogledam u istoriju i vidim kakve su greske nasi lideri pravili i ostavili nas bez obale, prvenstveno jadranske, na kojoj smo autohtoni narod. Kao sto kaze onaj citat iz "Boja na Kosovu": "Od 3 mora, osta nam samo Pomoravlje".

Sram te bilo

pre 4 godine

samo da prodje sve ovo i vizu da dobijem,nece mene srbija vise da vidi,necu ni na odmor da dolazim ovde.
(neko, 29. mart 2020 23:59)
Pa idi odmah, šta čekaš? Zašto čekaš da ovo prođe? Idi tamo gde je i zdravstveni sistem bolji, gde će da te dočekaju oberučke i gde ćeš moći kao ovde po ceo dan da blejiš na portalima, a da imaš besplatno zdravstvo. Takvi kao ti, sto ne znaju ni veliko početno slovo svoje države da napišu treba odmah da idu. Srećan put!

Jole

pre 4 godine

Prelepa je priroda u Srbiji, ali Stopanju i Toskanu stavljati u istu rečenicu je tragikomično. Šumadija je, što se prirode tiče, podjednako lepa kao Toskana, a razlika je u tome što u Šumadiji nema ni kulture ni umetnosti ni arhitekture a o smeću neću da trošim reči. Ovo kažem kao Šumadinac - ne vredi da se lažemo. Brda i šume su svuda lepa.

turista

pre 4 godine

Au,ljudi moji,svaki dan sve vise,pa cak ni jedna vest ne moze da prodje bez komentara ovih kojima je zadatak da pisu sta su dobili po zadatku,iskljucivo u potpisu zenska imena.
Sto se tice letovanja,naravno Grcka,Lefkada,Nidri.

Miki

pre 4 godine

Ja se nadam da ce biti takva situacija da cemo moci birati gdje i kako na odmor. Ljudima sirom planete opcija za ljetovanje ce biti na vlastitom balkonu.

Peci

pre 4 godine

Posetite mesta koja imate priliku da posetite svake godine a odlucujete e za Grcku ili Crnu Goru. Bar ove godine. Prelepe planine, prelepa jezera, prelepe banje pa i prelepi gradovi na kraju krajeva. Svaki grad ima svoje znamenitosti. Dok ne dodje vreme za odmor, potrudite se da se sacuvate od ovog virusa kako bi uzivali u blagodetima svoje drzave, a svi oni koji bi van zemlje, srecan put!

Nergal

pre 4 godine

O tome "gde ću drugo i što bih drugo" ću odlučivati samo i isključivo ja, o on neka određuje svojoj porodivi gde će letovati. Neka kolektivno posete Sopot i neka ostanu tamo, jedno 60 godina.

Hannah

pre 4 godine

Letovacu u Srbiji kad bude bilo normalnih restorana. Sve van Beograda i Novog Sada je TUGA. Letos sam obisla Zapadnu Srbiju i ceo "odmor" je bio mucenje zbog neuspelih pokusaja da nadjem neko zdravo vegansko jelo za sebe, a zaista nemam nameru da kuvam na odmoru.

coakg

pre 4 godine

Prvo,nema more,drugo dosta destinacija nije uredjeno,trece putevi..... a valjda je odmor da izadjem iz Srbije a ne da ostanem ovde. Donesite neku startegiju o razvoju turizma,toplo preporucujem model iz Slovenije gde je sve cisto,dobri putevi I veoma sadrzajna zemlja...

pal

pre 4 godine

naravno da nema nista od inostranstva. ovo je devastiralo sva kretanja ljudi. gradonacelnik njujorka smatra da ce karantin da traje od 6 do 18 meseci
.

kinezi su uveli zabranu ulaska stranim drzavljanima. ide na juznu hemisferu virus. realno je da sve granice budu zatvorene po svetu mnogo dugo.
(svi me volu, 29. mart 2020 23:39)

Ovo nije kuga. Kada bi se ovo desilo civilizacija bi se unazadila za 100 godina.
Sve zemlje bi svesno žrtvovale određeni procenat populacije pre nego da se to desi. A i vakcina stiže do kraja godine. Tako da vas molim da ne dižete paniku. 18 meseci karantina za Njujork bi značilo smrt mnogo više ljudi iz milion drugih razloga nego od ovog virusa.

Patriota

pre 4 godine

U pravu je covek 100% svako ko zeli dobro svom narodu, drzavi pa i svojoj porodici, letovace u Srbiji. Ove godine treba da budemo pametni i da novac planiran za letovanje potrosimo u svojoj zemlji.

Ana

pre 4 godine

Pa cini mi se kao najrealnija opcija da cemo letovati u Srbiji.Prvenstveno zbog sigurnosti a i zbog samog osecaja da nas novac ostaje u nasoj zemlji,nema boljeg nacina dza podrsku domacoj privredi.

Kristina

pre 4 godine

A zasto i ne bi? Imamo prelepa mesta i prelepe predele. Jeste da nemamo more ali imamo predivna jezera. Sto se vise ljudi odluci da ove godine, posle svega ovoga sto nam se desava, ode za odmor na primer na Taru ili Vlasinu, bolje ce biti za nasu ekonomiju, a i za nas jer imamo izuzetna mesta koja su veoma dobre sredine za nase zdravlje.

Jelena

pre 4 godine

Najpametnije sto mozemo uraditi ove godine to je da letujemo u Srbiji. Nadam se da ce ove godine pogotovo, ljudi postati svesni svoje prelepe zemlje i toga sta nam ona nudi.

Da se nezaborave lazi

pre 4 godine

Ljudi da znam da svi oni privatni pansioni plaćaju državi poreze uredno a ne da rade vise od pola na crno možda bi se i rešio da se svrcam po Srbiji. Kao drugo mnogo su bre skuplji nego grčka. Da nepricam o cenama hotela koji deru kožu s leđa.

Sanja

pre 4 godine

Srbija je prelepa zemlja sa mnostvo sadrzaja koje vredi videti i doziveti.Samo da ostanemo disciplinovani i preguramo ovu epidemiolosku krizu pa svi na odmor

goran

pre 4 godine

Totalno sam apolitican, nikada nisam bio simpatizer nijedne stranke al nemogu verovati kakav smo narod da neko moze negativno prokomentarisati ovaj tekst
Šta je tu loše rečeno.
Da smo normalni svi bi toga trebali biti svesni.
Licno more volim vise od svega al cu ovo leto gledati da pare ostavim u našoj zemlji.
Biće mi drago ako budem u mogućnosti da 1000e ostavim u nekoj banji il na planini

baldhawk

pre 4 godine

Ali mom detetu je struka prepisala more zbog čestih upala ušiju. Nisam sad pametan, možda su me lagali. Sigurno epidemiološka celebrity ekipa zna šta i kako.

dzasmin

pre 4 godine

Da, u Srbiju... a odlukom vlade koja je sprovedena i poslana turističkim agencijama da ljudi koji su uplatili aranžmane do 15.maja mogu u sledećih godinu dana te pare da potroše na iste destinacije, bez opcije povratka novca, vi ste zarobili novac ljudi i osudili ih da idu gde ne žele a zaštitili osiguranja koja uredno uzimaju premije a kod ovog ne obestecuju ljude.

svi me volu

pre 4 godine

naravno da nema nista od inostranstva. ovo je devastiralo sva kretanja ljudi. gradonacelnik njujorka smatra da ce karantin da traje od 6 do 18 meseci.

kinezi su uveli zabranu ulaska stranim drzavljanima. ide na juznu hemisferu virus. realno je da sve granice budu zatvorene po svetu mnogo dugo.

Patriota

pre 4 godine

U pravu je covek 100% svako ko zeli dobro svom narodu, drzavi pa i svojoj porodici, letovace u Srbiji. Ove godine treba da budemo pametni i da novac planiran za letovanje potrosimo u svojoj zemlji.

goran

pre 4 godine

Totalno sam apolitican, nikada nisam bio simpatizer nijedne stranke al nemogu verovati kakav smo narod da neko moze negativno prokomentarisati ovaj tekst
Šta je tu loše rečeno.
Da smo normalni svi bi toga trebali biti svesni.
Licno more volim vise od svega al cu ovo leto gledati da pare ostavim u našoj zemlji.
Biće mi drago ako budem u mogućnosti da 1000e ostavim u nekoj banji il na planini

Da se nezaborave lazi

pre 4 godine

Ljudi da znam da svi oni privatni pansioni plaćaju državi poreze uredno a ne da rade vise od pola na crno možda bi se i rešio da se svrcam po Srbiji. Kao drugo mnogo su bre skuplji nego grčka. Da nepricam o cenama hotela koji deru kožu s leđa.

Sanja

pre 4 godine

Srbija je prelepa zemlja sa mnostvo sadrzaja koje vredi videti i doziveti.Samo da ostanemo disciplinovani i preguramo ovu epidemiolosku krizu pa svi na odmor

Jelena

pre 4 godine

Najpametnije sto mozemo uraditi ove godine to je da letujemo u Srbiji. Nadam se da ce ove godine pogotovo, ljudi postati svesni svoje prelepe zemlje i toga sta nam ona nudi.

dzasmin

pre 4 godine

Da, u Srbiju... a odlukom vlade koja je sprovedena i poslana turističkim agencijama da ljudi koji su uplatili aranžmane do 15.maja mogu u sledećih godinu dana te pare da potroše na iste destinacije, bez opcije povratka novca, vi ste zarobili novac ljudi i osudili ih da idu gde ne žele a zaštitili osiguranja koja uredno uzimaju premije a kod ovog ne obestecuju ljude.

baldhawk

pre 4 godine

Ali mom detetu je struka prepisala more zbog čestih upala ušiju. Nisam sad pametan, možda su me lagali. Sigurno epidemiološka celebrity ekipa zna šta i kako.

Peci

pre 4 godine

Posetite mesta koja imate priliku da posetite svake godine a odlucujete e za Grcku ili Crnu Goru. Bar ove godine. Prelepe planine, prelepa jezera, prelepe banje pa i prelepi gradovi na kraju krajeva. Svaki grad ima svoje znamenitosti. Dok ne dodje vreme za odmor, potrudite se da se sacuvate od ovog virusa kako bi uzivali u blagodetima svoje drzave, a svi oni koji bi van zemlje, srecan put!

aleksandra60

pre 4 godine

Srbija je prepuna prirodnih lepota koje treba videti, a naše banje, planine i odmarališta nude odmor kakav se u inostranstvu ne može ni zamisliti. Najbolje od svega je seoski turizam, gde se u miru ljudi mogu odmoriti i nauživati na svežem vazduhu.

kaca

pre 4 godine

Pa posle svega sto ce se izdesavati verujem iskreno da je nasa Srbija jedina bezbedna destinacija a za sve nas, na zalost, nedovoljno istrazena. Zasto da ne...

beogradski

pre 4 godine

Nasa zemlja je prelepa, u sve navedeno, i vise od toga treba obici. E sad, licno ja, jedino na moru mogu da ostanem duze od 2 do 3 dana. Da sam rodjen na moru, ni u Beograd ne bih odlazio. More je more, i boli me dusa kad pogledam u istoriju i vidim kakve su greske nasi lideri pravili i ostavili nas bez obale, prvenstveno jadranske, na kojoj smo autohtoni narod. Kao sto kaze onaj citat iz "Boja na Kosovu": "Od 3 mora, osta nam samo Pomoravlje".

Sram te bilo

pre 4 godine

samo da prodje sve ovo i vizu da dobijem,nece mene srbija vise da vidi,necu ni na odmor da dolazim ovde.
(neko, 29. mart 2020 23:59)
Pa idi odmah, šta čekaš? Zašto čekaš da ovo prođe? Idi tamo gde je i zdravstveni sistem bolji, gde će da te dočekaju oberučke i gde ćeš moći kao ovde po ceo dan da blejiš na portalima, a da imaš besplatno zdravstvo. Takvi kao ti, sto ne znaju ni veliko početno slovo svoje države da napišu treba odmah da idu. Srećan put!

pera

pre 4 godine

samo da prodje sve ovo i vizu da dobijem,nece mene srbija vise da vidi,necu ni na odmor da dolazim ovde.
(neko, 29. mart 2020 23:59)
Pa idi odmah, šta čekaš? Zašto čekaš da ovo prođe? Idi tamo gde je i zdravstveni sistem bolji, gde će da te dočekaju oberučke i gde ćeš moći kao ovde po ceo dan da blejiš na portalima, a da imaš besplatno zdravstvo. Takvi kao ti, sto ne znaju ni veliko početno slovo svoje države da napišu treba odmah da idu. Srećan put!
(Sram te bilo, 30. mart 2020 00:15)
uh sto volim takve "patriote" koji dele lekcije ostalima a ne znaju gde su suplji

svi me volu

pre 4 godine

naravno da nema nista od inostranstva. ovo je devastiralo sva kretanja ljudi. gradonacelnik njujorka smatra da ce karantin da traje od 6 do 18 meseci.

kinezi su uveli zabranu ulaska stranim drzavljanima. ide na juznu hemisferu virus. realno je da sve granice budu zatvorene po svetu mnogo dugo.

#letousrbiji

pre 4 godine

Prvo, podrzavam, predlazem i hashtag #letousrbiji jer treba pomoci i od neceg platiti ovo sto drzava sada radi!
Drugo, lepo bi stoga bilo i da drzava pomogne i uredi po Srbiji vise bazena i jezera na otvorenom, ako se vec letuje, da ima gde i da se brcka.

Pedja

pre 4 godine

Autosovinistima zelim srecan put i svako dobro u zemlje u koju ce se uputiti.
Slobodno neka me pozovu kada krenu da im mashem sre.njim prstom.
Mashem za dzabe.

e

pre 4 godine

Moji roditelji Bg da im dusu prosti nis more vidlei u zivotu a vredno radili u mamam u fabrici carapa na djermu a tata u gsp u. ja sam poslednji put isao na more jos za vreme Tita. Iako nisam voleo nejgov rezim a posle njega je jos gore. Sad ce m inek oreci pa moglo se. Jeste ak osi bio u partiji ak osi dobio stani platu a za ans koji nisimo bili u partiji. Hapsili nas kad sm oslavili srpsku novu godinu. Neki odudo amrikena rucak a neko ne moze ni ... ma bolje d cutim i molim se Bogu da prodje ovo sto nas zadesilo

Baki

pre 4 godine

Išao bih ja svakako, verovatno i neće biti drugog izbora. Nego kad nagrnemo sad svi pa se razmilimo po planinama i selima, biće opšti gužvanjac, opet loše zbog virusa.

Miki

pre 4 godine

Ja se nadam da ce biti takva situacija da cemo moci birati gdje i kako na odmor. Ljudima sirom planete opcija za ljetovanje ce biti na vlastitom balkonu.

Taki

pre 4 godine

Srbija je prelepa i ima mnogo lepih mesta koja bi tebalo svi da posete.Ja sam unazad 4 godine krenula u obilazak i imogu reci da sam iznenadjena koliko je ulozeno u turisticku ponudu nase zemlje.

Kristina

pre 4 godine

A zasto i ne bi? Imamo prelepa mesta i prelepe predele. Jeste da nemamo more ali imamo predivna jezera. Sto se vise ljudi odluci da ove godine, posle svega ovoga sto nam se desava, ode za odmor na primer na Taru ili Vlasinu, bolje ce biti za nasu ekonomiju, a i za nas jer imamo izuzetna mesta koja su veoma dobre sredine za nase zdravlje.

Ana

pre 4 godine

Pa cini mi se kao najrealnija opcija da cemo letovati u Srbiji.Prvenstveno zbog sigurnosti a i zbog samog osecaja da nas novac ostaje u nasoj zemlji,nema boljeg nacina dza podrsku domacoj privredi.

Jelena

pre 4 godine

Nasa Srbija je najlepsa. Niko nema takva prirodna bogatsva kao mi... Zato, obilazite sto vise nasu zemlju. Iznenadicete se koliko ima lepoh mesta...

pera

pre 4 godine

Kad se izborimo sa ovim virusom red bi bio da ako letujemo to uradimo u Srbiji i tako pomognemo obnovi naše turističke industrije.
(Mrmot, 29. mart 2020 23:56)
a ti ces siguran sam opet otici u Grcku a ovde glumis patriote. Licimerstvo najobicnije...

Slovenac

pre 4 godine

Teoretski na Exit i to je to. Putovao po SRB prosle godine. Toliko smeca svugde i rupa na cestama nisam ocekivao nigde u Evropi da vidim. Jedino ljudi vrede, svugda me primili lepo.

Darko

pre 4 godine

Zasto uvek preovladjuju te predrasude da ljudi koji vole more i takav nacin odmora ili koji vole obilazak sveta uopste nisu videli i posetili svoju zemlju?!
Obisao sam svoju zemlju, volim je ali volim i da se odmorim u nekoj drugoj zemlji, na nekoj obali itd.

pekar

pre 4 godine

Totalno sam apolitican, nikada nisam bio simpatizer nijedne stranke al nemogu verovati kakav smo narod da neko moze negativno prokomentarisati ovaj tekst
Šta je tu loše rečeno.
Da smo normalni svi bi toga trebali biti svesni.
Licno more volim vise od svega al cu ovo leto gledati da pare ostavim u našoj zemlji.
Biće mi drago ako budem u mogućnosti da 1000e ostavim u nekoj banji il na planini
(goran, 29. mart 2020 23:54)

slazem se

bg fantom

pre 4 godine

Stvarno u sred svega ovoga on prica o odmoru u Srbiji. Pritom ja sam pokusao u poslednjih par godina da ne zbog kampanje vlade ili vaucera, nisam se smarao sa tom procedurom, vec iz neke eto licne zelje da vikendima uplatim po 2,3 nocenja na razlicitim "turistickim" destinacijama u zemlji. Istovremeno sam bio na par Evropski destinacija i letovalista, sve uglavnom po 5,6 dana, jer duze mi posao i obaveze nisu dozvoljavalje, tako da mi je lakse bilo da 4-5 puta godisnje uzmem po 1 nedelju, nego dva puta godisnje po 2 nedelje i svaku put sam isao negde, kazem prakticno naizmenicno, jednom recimo na Zlatibor, sledeci put u Bansko, pa naredni put u Vrnjacku Banju u sred onog festivala, pa u Italiju, pa na Srebrno jezero, pa u Sloveniju, pa na Staru planinu, pa u Bec, ... i par puta Grcka i jos poneki jednovni obilazak u Srbiji. Nije mnogo putovanja za par godina ali su sveza i uglavnom autom gde se dosta bolje vidi i okolina i infrastruktura, pa na osnovu toga mogu da izvucem neki licni zakljucak. Mi turizam nemamo, samo cene, na kraju dana potrosite na Zlatiboru tri puta vise nego u Banskom, a sadrzaj tri puta manji i pogodi vas tuga kako cela Srbija nema hotela sa pravim bazenima koliko ih ima u jednom relativnom novom turistickom mestu u jednoj Bugarskoj kao sto je Bansko. Sa drugim zemljama bolje da nas ne poredim uopste. Jedini sa kojima smo slicni po tome sto od onog reklamiranog i dobijenog ima ogromnih odstupanja su Grci, mada eto Grci imaju to more pa se lakse prezivi to sto prodaju maglu, a mi, mi imamo samo prevarante i rupe po putevima. Zalosno jeste, jer potencijal imamo, ali je sve lose uredjeno, sa losim pristupom, losim hotelijerima, ne prilagodjeno turistima, samo profitu i treba da se zida i zida i to planski i funkcionalno, a ne na divlje, tako da je nas turizam jedno 20 godina od onoga sto bi trebao da bude i to vrednog i pazljivog uloganja u isti.

Jole

pre 4 godine

Prelepa je priroda u Srbiji, ali Stopanju i Toskanu stavljati u istu rečenicu je tragikomično. Šumadija je, što se prirode tiče, podjednako lepa kao Toskana, a razlika je u tome što u Šumadiji nema ni kulture ni umetnosti ni arhitekture a o smeću neću da trošim reči. Ovo kažem kao Šumadinac - ne vredi da se lažemo. Brda i šume su svuda lepa.

Neko iz dijaspore

pre 4 godine

Nemate pojma kako je to divan osećaj kad ti se vidici prošire i kada se oslobodiš konačno te jedine opcije za odmor koja se zove Grčka, i to, što je još i gore: Severna Grčka. U Crnoj Gori sam bio tri puta: prvi put, zadnji put i nikad više.
Odmor u Srbiji? Može, za one koji nisu bili dalje od Segedina i Pefkohorija.
Ja sam se malo razmazio, ne mogu a da ne primetim užasne puteve, deponije raznih vrsta i namrgodjene konobare koji su se zadnji put nasmejali možda na svojoj svadbi, a i to je pitanje. Stranci kod nas da dodju. Pa, neka probaju. U prvom WC-u se ili guše, ili dave. Garantovano.

ja

pre 4 godine

Moj otac je bio 10 Dana u banji.. 55 000..hrana ocajna, hotel nije krecen 30 godina, banka propala..
Ja Sam za 450$ isao na krstarenje mediteranom.. Sve ukljuceno u cenu.. Neuporedivo.

Crni

pre 4 godine

Kao prvo svako ima pravo da letuje gde mu je volja...
Naša Srbija je prelepa zemlja tu se slažem, ali mi više volimo na more leti da idemo u Grčku.
Zimi provodimo što više vremena po planinama u Srbiji.
Velika podrška našim medicina rima, prosvetnim radnicima i dr..

nemojte da lazete niko nije rekao da je virus najsmesniji u istoriji

pre 4 godine

Milano, šoping?
(Mare, 29. mart 2020 23:34)

Jesu krenule rasprodaje ili samo da skoknem do Palmanove? Ili ipak da ne cackam mecku i da samo skoknem do Parndorfa?

Djordje

pre 4 godine

Odmor je za mene more,plaža,zvuk talasa i ako preteknem i životno i finansijski ja ću na more na leto ili ranu jesen ili neću nigde . Žao mi je gosn. predsedniče ali me zaista me ne privlači,pastorala, banje,šume,polja i planine, naše ili strane i tu se sve završava i počinje kada su odmori u pitanju. Uopšte ne vidim potrebu da se izjašnjavate po tom pitanju i naročito da me pitate "gde ću" za svoj novac otputovati i "šta ću" za isti raditi. A najmanje da mi naređujete. "Malo" je van vaših ingerencija zar ne?

Turista

pre 4 godine

Evo u Beču nisam bio nikad, ali u Boru, Zaječaru i Negotinu više puta, i više dana. I u mnogom drugim gradovima i banjama Srbije. Da li sam zaslužio da izađem iz zemlje?

Milena iz Futoga

pre 4 godine

Totalno sam apolitican, nikada nisam bio simpatizer nijedne stranke al nemogu verovati kakav smo narod da neko moze negativno prokomentarisati ovaj tekst
Šta je tu loše rečeno.
Da smo normalni svi bi toga trebali biti svesni.
Licno more volim vise od svega al cu ovo leto gledati da pare ostavim u našoj zemlji.
Biće mi drago ako budem u mogućnosti da 1000e ostavim u nekoj banji il na planini
(goran, 29. mart 2020 23:54)
Botina si. Nisi video 1000 evra nikad u nisi pismen.

Nergal

pre 4 godine

O tome "gde ću drugo i što bih drugo" ću odlučivati samo i isključivo ja, o on neka određuje svojoj porodivi gde će letovati. Neka kolektivno posete Sopot i neka ostanu tamo, jedno 60 godina.

coakg

pre 4 godine

Prvo,nema more,drugo dosta destinacija nije uredjeno,trece putevi..... a valjda je odmor da izadjem iz Srbije a ne da ostanem ovde. Donesite neku startegiju o razvoju turizma,toplo preporucujem model iz Slovenije gde je sve cisto,dobri putevi I veoma sadrzajna zemlja...

only fools and horses

pre 4 godine

Obiđite reke u cevkama po Staroj planini
(big, 29. mart 2020 23:45)

Najbolji komentar koji sam pročitao.
Ja sam nacionalista i veliki patriota, ali gde da idem? Zlatibor su devastirali potpuno, banje su sa vrlo malo kapaciteta uz to preskupe za to što nude. Bio sam u Vrdniku u ovom novom hotelu što ga je ON otvarao. To je plač božji šta nude za baš veliki novac. A inače hoteli koji nešto vrede kod nas su pravljeni samo za bogatu klijentelu, ne za običan narod.
Ima zaista puno mesta koje vredi obići u našoj državi. Ali to su sve mesta za vikend ture, ne za kompletan odmor.

turista

pre 4 godine

Au,ljudi moji,svaki dan sve vise,pa cak ni jedna vest ne moze da prodje bez komentara ovih kojima je zadatak da pisu sta su dobili po zadatku,iskljucivo u potpisu zenska imena.
Sto se tice letovanja,naravno Grcka,Lefkada,Nidri.

Pera

pre 4 godine

Naša zemlja je puna đubreta čak i po nacionalnim parkovima, koje meni ne pada na pemet da gledam na odmoru, kada već moram po Beogradu da ga gledam non stop.

Hannah

pre 4 godine

Letovacu u Srbiji kad bude bilo normalnih restorana. Sve van Beograda i Novog Sada je TUGA. Letos sam obisla Zapadnu Srbiju i ceo "odmor" je bio mucenje zbog neuspelih pokusaja da nadjem neko zdravo vegansko jelo za sebe, a zaista nemam nameru da kuvam na odmoru.

Nadezda Spasic

pre 4 godine

Svaki put kada smo odmarali u našoj zemlji, imali smo taj osećaj prevare, oseća se covek nasamareno, jer za novac koji izdvojiš dobiješ jako malo. Ili je to loš, prljav smeštaj, za puno para, ili je to dobar smeštaj za enormno puno para. I kada je hotel ok, njegova okolina je diskutabilna. Svugde smeća, neuređenosti na sve strane.Takođe,nisu mi jasni ovi što tvrde da je priroda prelepa, ok jeste lepo ali osrednje lepo. Mnoge zemlje imaju lepšu prirodu. Nije to kod nas ništa specijalno. Razumem da se voli svoja zemlja, ali nije dobro ni da se ne izlazi iz njenih okvira, čisto da bi čovek proširio vidike, obogatio sebe. Srbija treba da se voli svaki dan, kada se krene u prodavnicu, da se zaobiđu Roda, Idea. Uđite svakog dana u Dis, Univer, kupujte domaću robu. I da, ekonomski oporavak može biti dobar razlog ove godine da se odmor provede ovde, ali to nije ni savršena priroda, ni ponuda, ni usluga, budimo realni.

pal

pre 4 godine

naravno da nema nista od inostranstva. ovo je devastiralo sva kretanja ljudi. gradonacelnik njujorka smatra da ce karantin da traje od 6 do 18 meseci
.

kinezi su uveli zabranu ulaska stranim drzavljanima. ide na juznu hemisferu virus. realno je da sve granice budu zatvorene po svetu mnogo dugo.
(svi me volu, 29. mart 2020 23:39)

Ovo nije kuga. Kada bi se ovo desilo civilizacija bi se unazadila za 100 godina.
Sve zemlje bi svesno žrtvovale određeni procenat populacije pre nego da se to desi. A i vakcina stiže do kraja godine. Tako da vas molim da ne dižete paniku. 18 meseci karantina za Njujork bi značilo smrt mnogo više ljudi iz milion drugih razloga nego od ovog virusa.

djosa

pre 4 godine

pa ako drzava uplati onih 100e (a koje je precednik obecao) na moj racun kao ispomoc mom poslodavcu, a i meni - odustajem od neletovanja, i prihavatam sa radoscu letovanje na selu u Srbiji.

Insert a coin

pre 4 godine

Posle pandemije ide recesija I finansiska kriza koja moze trajati duze od pandemije...kakvo bre letovanje? O cemu vi pricate? Ko ne ostane bez posla da nadje jos jedan...

C i n i k

pre 4 godine

Stvarno se nadam da ce svi moci na more/odmor koji su mnogi vec platili, a msm da ga je bas to i pitala..i nije dobila odgovor, jer nije odgovor "neka letuju u Srbiji"..
Sta sa preko milion ljudi koji svake godine idu u GR na more?
Sta sa onima koji su platili vec svoje letovanje u smislu da li ce moci da vrate pare nazad ili sta?

dule

pre 4 godine

Ok, to sam skontao još pre nedelju dana. I nemam problem sa tim. Jedino, molio bi da se ovo što pre ozvaniči kako bi mogao da povratim avans od turističke agencije kojoj sam uplatio.

KOKI

pre 4 godine

U svakom mestu u Srbiji koje je Vucic naveo sam bio mnogo, mnogo puta i sluzbeno i turisticki . Zajecar , Bor Negotin, Kladovo a bogami i Majdanpek sam posetio najmanje sto puta, od Stopanje do Aleksandrovca sam isto toliko puta izbegavao kratere na putu pa nisam stigao da se divim vinogradima a u Becu sam bio samo jednom . Moj novac cu da trosim kako ja hocu, ionako ga ima sve manje . Ako ne budem mogao na more van sezone ove godine necu ici nigde, ostacu kuci.

Momčilo

pre 4 godine

Ja na odmor u Srbiju ne idem. U Srbiju kad dođem samo se iznerviram, sve ama baš sve moram da uradim za druge i plus da im platim, čekaju mene iz inostranstva "spasioca nesposobnih" jer ako im daš pare (za njih uvek pišljive) potroše ih, a nesposobni su da obave ono za šta im trebaju, i svi sve najbolje znaju i u sve se razumeju, sa svima se na kraju posvađam ali tek kad mi uzmu pare... ma mentalno i fizički me izmrcvare da danima posle "odmora" ne mogu da spavam. A tek posle ove pošasti, što zdravstvene, što mentalne "odmor" u Srbiji bi me satro. Neka hvala.

Dobronamernik

pre 4 godine

Predsednik ili bilo koji drugi nosilac državne funkcije može pojedincu da predloži mesto ili zemlju za godišnji odmor, ali ne može da mu naredi gde će ovaj da odmara. Ja u Srbiji nikako i ni pod kakvim okolnostima ne želim da provedem godišnji odmor. Vazduh zagađen, cene visoke, ljudi drski i bezobrazni, saobraćajna infrastruktura nedovršena, mnogo đubreta i deponija na sve strane, volim more, imam nekretninu, prijatelje i rodbinu u inostranstvu, predsednikova obraćanja ne uzimam za ozbiljno itd.

milence

pre 4 godine

Shvaticete ubrzo da od letovanja nema ni L. Ne zato sto je Srbija losa nego zato sto ce efekat Korone biti poguban po ekonomiju i nas dzep i sve ce trajati mnogo duze nego sto mislimo. Verovatno ce da se protegne do leta pa i u jesen. Pricam o omiljenim destinacijama, Grcka Spanija, Italija, Hrvatska, Turska, ono gde Srbi idu. Kako stvari stoje ove todine cemo biti srecni ako preteknemo zdravstvemo i ekonomski. Zapravo o ekonomiji razmisljas dok si zdrav ali ako se zakasljes onda ekonomija nije vise bitna.

Spasoje

pre 4 godine

Prvo nek ocisti malo Srbiju, svaka suma puna djubreta, svaka reka zagadjena, gradovi puni kica i sunda. Hvala lepo, cekam da se otvore granice

pravnik

pre 4 godine

Ovima sto kazu da ljudi idu odmah su zaboravili da su granice zatvorene. A i svako ko ima malo mozga otisao bi posle scena gde predsednik jedne zemlje sizi na tv i preti gradjanima svoje zemlje koji ne rade nista zabranjeno.

Istina je

pre 4 godine

Istina je, Srbija ima prelepa mesta ali takodje i predobre cene. Kada platite smestaj sa prevozom, bukvalno kosta isto kao let avionkm 10 dana u Grckoj. Razumem da oce svi da se ugrade, al brate popustite malo.

Selfi Romeo

pre 4 godine

I ja sam jedan od onih koji bi najradije letovao kod nas. Ali, kao sto je neko spomenuo - jeftinije mi 20 dana u Grckoj nego 7 dana na Kopaoniku, u Prolom Banji ili Arandjelovcu.

Jour

pre 4 godine

Srbija jeste prelepa zemlja i ima ogromannnn potencijal. Ali su cene neverovatno visoke i zato cu se ja ipak odluciti za neku drugu destinaciju. Kada cene budu pristojne a usluga dobra mozda i promenim misljenje!!

Obican

pre 4 godine

Ne pada mi napamet! Sad ti dijaspora nije zarazna? Ove godine necu ni proci kroz Srbiju da ne bi putarinu platio. Kad pozelim roditelje, platicu im kartu da dodju kod mene. I ovaku ce posle svega ovoga ostati bez posla.

Avocado

pre 4 godine

Ja ostajem u Srbiji, ne zato što bi da je istražim i vidim lepu prirodu, jedino iz razloga - što će ovo potrajati...i ko zna da li ce tanjiri, čaše, dušek, jastuk u hotelu biti uopšte dezifinkovan i da li ce biti još koji zakasneli zarazen konobar, kuvar, spremačica....
Dunav, čamac, pecanje sa klincem, vodimo i psa....i to nam je što nam je....
A inače smo porodica koja putuje i to uvek van Srbije i to sto dalje.

Little sweet girl

pre 4 godine

Ovo je već zaista neprimereno.Dovoljno je što zbog pomenute pošasti, konkretno u mom slučaju, ne mogu da ostvarim profesionalne planove niti predviđen aranžman za putovanje u inostranstvo na Uskrs, u privatnoj režiji.Navikla sam da leti provodim duže vreme van Srbije, gde zahvaljujući sopstvenom smeštaju mogu ostati koliko želim.Turistički aranžmani u Srbiji traju četiri-pet dana, najviše deset, šta posle, a temperature u Beogradu plus 40 , ne može se disati (moje trenutne obaveze ne zavise od mesta boravka, da napomenem).Mene ispunjavaju jezom ovakve izjave, da li to znači da će se divljanje virusa nastaviti tokom leta?Ne želim i neću da verujem u to.Kulturni život nam je, razumljivo, ugašen i sveden na virtuelne sadržaje, dane provodimo zatvoreni u kući, a počeo je april, vreme nepredvidivo, u restoran ne znam kad sam poslednji put otišla.Stanje je užasno, bolje je ovako dva meseca, što se mene tiče, nego da propadne celo leto, ali pitanje je hoće li se drugi pridržavati.

II

pre 4 godine

Postovani predsednice,
Mogla bi drzava u to ime da pocne konacno sa jedom akcijom i kampanjom "Hajde da ocistimo nasu Srbiju!" Ne prodje clanak o Srbiji bez brojnih komentara koji ukazuju na velike deponije otpada i djubreta svuda po gradovima i u prirodi kao i pored puteva i glavnih saobracajnica. Da li ste ikad putovali po Evropi anonimno i videli kako zemlje i gradovi Evrope izgledaju?
Cisto uredno, nema smeca i djubreta na svakom koraku ali to nije doslo samo po sebi nego napornim radom drzave, gradova i njihovih rukovodilaca koji su sproveli u delo sve sto je potrebno da se cistoca moze odrzavati. I pre svega zakonima koji su se postovali i sprovodili da bi se cistoca odrzavala. Fabrike za preradu smeca i otpada treba da ima svaki grad u Srbiji a veci gradovi i po nekoliko i sluzbe koje ce odrzavati c istocu svakog pedlja u zemlji. Kroz kampanju na TV-eu i medijima obrazovati stanovnistvo da ne bacaju smece i otpad bilo gde vec u kante i na mesta odredjena za to. Krajnje je vreme!!!

Komša

pre 4 godine

"samo da prodje sve ovo i vizu da dobijem,nece mene srbija vise da vidi,necu ni na odmor da dolazim ovde. "

Ne bih da budem zlurad ali teško ce ti to poci za rukom - mnogo teze nego sto je to do sada bilo.
Zemlje iz kojih su se naši vratili zbog vanrednih situacija nece imati potrebe za rasnim mestima jos (relativno) dugo posle ovoga.

1Nislija

pre 4 godine

posto ne mogu da se dogovore kad ce biti kraj svega ovoga i ako do juna bude gotovo ja odoh u grcku na letovanje, briga mene mnogo za Srbiju i njega, ali ga razumem, hoce covek da se pare vrte u Srbiji

Sima

pre 4 godine

Hoce on to da nam zabrani da izadjemo iz zemlje?
(smelost, 29. mart 2020 23:44)

Neće ti on zabraniti da izađeš nego će ti svi ostali zabraniti da uđeš.

deki 27

pre 4 godine

E moj Aleksandre, znas li ti koliko ljudi do sada more je moglo da vidi samo na TV- u a tek sada...Koliko ce ljudi posle ovoga da ostane bez posla, koliko citavih a da ne polude posle svega. Vec sada je narod na ivici nerava a ovo ce da potraje jos barem 2 meseca

Info

pre 4 godine

Ljudi, Vi stvarno niste normalni ili se samo pravite ludi? Na koje more da idete? Ko ce da Vas pusti u zemlju? Da li Vi znate do kad ce po Evropi a pogotovo po svetu biti zatvorene granice? Mislite proci ce kod nas do kraja maja, bice ukinuto vanredno stanje, i hajdemo odmah na more... Pa mozes ti da izadjes mozda odavde, ali gde ces da udjes?

turista

pre 4 godine

Mi svake godine,naravno,Grcka.Ove godine Lefkada.
Ako bas ne bude moglo,zbog situacije mozda moze i Srbija.
Razmisljali smo zbog vazduha i predivne crkve,Divljana,kod Bele Palanke,ima i veliko odmaraliste.
Ali kako tamo,naselili ceo kompleks sa migrantima???

nekitamoizEU

pre 4 godine

@sram te bilo
pa nije covek nista lose rekao zasto napadas,isfrustrirani su I nezadovoljni zemljom I sistemom...ja Sam sticajem okolnosti ostao u inostranstvu Ali SA ove tacke gledista nisam pogresio bi Malo,Ali Rado se vratim svako Leto!!!

mars

pre 4 godine

Nemci uglavnom odmore provode po banjama, planinama i jezerima u Nemackoj. Putuju i van Nemacke ali samo kad nisu guzve i kad su nize cene. Ovo je 100% provereno.

mica

pre 4 godine

Obozavam Srbiju obisla sam veci deo Srbije , a putovala sam i po Evropi. Srbija je ne uporedivo lepsa i svako selo ima dusu. I ne znam sta je lepse planine, reke, jezera, pecine. etno sela, spa centri.

star

pre 4 godine

Ove godine ćemo se svi oprostiti od letovanja, jer kakva je situacija u mnogim zemljama, nikome neće pasti da ide na to letovanje.

ПоследњиСрбијанац

pre 4 godine

Ако у августу и даље буде карантин идем, у Грчку наравно, чим прође.

Radmila

pre 4 godine

Srbija ima toliko toga da ponudi. Sigurna sam da niko od nas nije upoznao sve lepote Srbije. Ova godina je možda idealna prilika da vidimo nešto novo, da naučimo o svoj zemlji. Najvažnije je da se izborimo sa ovim virusom, sve drugo može da čeka.

Bane

pre 4 godine

Nakon ove izloacije svima ce trebati opustanje u nekoj drugoj, ugodnoj sredini, a nakon svega ovoga sigurnost jeste u Srbiji koja moze mnogo toga da nam ponudi.

бог је прво себи браду створио

pre 4 godine

Na veku žalost mene i moje porodice, ni ove godine nećemo moći, čak i da nema korone, da odemo negde na letovanje. I to je zato što nevezano za moje zanimanje kao prosvetnog radnika, tražio jesam bilo kakav posao u ovoj Srbiji. Ili ste prekvalifikovani, ili shvataju da je mizerna plata minimalac, pa još minus koju hiljadu, za posao vređanje inteligencije. Ovde se sistematski stvaraju nove generacije neobrazovanih i nekulturnih omladinaca koji treba samo da motaju kablove. Samim tim nee biti potrebe plaćati velike L. D. onda neće biti ni domaćih turista. Ministri i ostali iz vlade, neće biti razloga za brigu. Kako smo zagazivši već uveliko u 21. vek imamo, a tek će biti sve manje ljudi koji će imati ikad priike da vide more. Makar i ono kao u pesmi ... " Dunave, Dunave, moje more ...."

Armata

pre 4 godine

Korona se na leto iz gradova seli na primorje i u letovalista, svaki ko planira odmor na moru ozbiljno rizikuje da zaglavi u karantinu, bolnici ili na groblju u nekoj stranoj zemlji.

moldvaj stevan i hilda

pre 4 godine

poseta srbije turistima sveta dodjite u ovu zamlju najlepsu na svetu o djokovicu ste puno culi i videli kao sto on najboljna svetu tako je i nasa srbija lepa rodjen sam u srcu sumadije preporucujem turistima supruga hilda je iz novog sada pa je moja poruka i divnu vojvodinu sa novi sadom evropski grad mladih zivim u torontu o mnogim mojim prijateljima preporuci da posete sve znamenosti posebno sirim sirim nasu srbiju igra sah sa celim svetom i krz igru saha po doznaju o srbiji nema drzave na svetu sa kojim sam igrao sah 4000 pobeda ovoje moj doprinos za lepu srrbiju i neka odu do beograda na vodi videce ogromnu izgradnju hvala puno pozdrava dedapista

Bogdan

pre 4 godine

Kad se izborimo sa ovim nevidljivim neprijateljem koronvirusom, narod će imati potrebu da se odmori od svih pretprljenih starhota i muka. Red bi bio da ako idemo da letujemo to uradimo u našoj prelepoj Srbiji koju jošmnogi nisu upoznali u punom smislu, tako ćemo da pomognemo obnovi naše turističke industrije.

Jovana

pre 4 godine

najbolje je odmor isplanirati u nasoj zemlji, nasa majka Srbija je najlepsa na svetu, cela Srbija je bogata prirodnim lepotama i to treba videti

Tara

pre 4 godine

Srbija je bogata planinama, banjama, jezerima i treba sve to obici, zato iskoristite ovu situaciju sa virusom i koristite svoj godisnji odmor u svojoj drzavi.

Mala plava

pre 4 godine

Nasa zemlja je prelepa i ima veliki izbor ponuda i turistickih lepota.Bilo bi lepo da vratimo deo ovoga sto je nasa ekonomija,turizam i privreda izgubili.

Darko

pre 4 godine

Samo da sve ovo brzo prođe, pa ćemo posle da razmišljamo o odmoru. Ali ćinjenica je da je Srbija prelepa zemlja i da je ovo dobra prilika da upoznamo lepoe naše zemlje.

Mira

pre 4 godine

Слажем се да много нас није ни обишло велики део Србије па ће ова година бити добра прилика да то урадимо!

Marko

pre 4 godine

Nevezano za aktuelnu epidemiju svakako sam planirao da ove godine ostanem u zemlji. Crnu Goru sam precrtao jos pre 20 godina a od prosle sezone i Grcku zbog lose usluge, visokih cena i sve nervoznijih domacina. Dok se ne pronadje nova letnja destinacija ovu godinu cu svakako provesti u nasoj drzavi sa koronom ili bez.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Dao Bog da se ova posast zavrsi sto pre, ne mili mi se da putujemo negde preko, a sa ce nam biti potreban odmor - vise nego ikad. Eto, da se i ja jednom slozim sa ovim.

baldhawk

pre 4 godine

Ali mom detetu je struka prepisala more zbog čestih upala ušiju. Nisam sad pametan, možda su me lagali. Sigurno epidemiološka celebrity ekipa zna šta i kako.

goran

pre 4 godine

Totalno sam apolitican, nikada nisam bio simpatizer nijedne stranke al nemogu verovati kakav smo narod da neko moze negativno prokomentarisati ovaj tekst
Šta je tu loše rečeno.
Da smo normalni svi bi toga trebali biti svesni.
Licno more volim vise od svega al cu ovo leto gledati da pare ostavim u našoj zemlji.
Biće mi drago ako budem u mogućnosti da 1000e ostavim u nekoj banji il na planini

Patriota

pre 4 godine

U pravu je covek 100% svako ko zeli dobro svom narodu, drzavi pa i svojoj porodici, letovace u Srbiji. Ove godine treba da budemo pametni i da novac planiran za letovanje potrosimo u svojoj zemlji.

Ana

pre 4 godine

Pa cini mi se kao najrealnija opcija da cemo letovati u Srbiji.Prvenstveno zbog sigurnosti a i zbog samog osecaja da nas novac ostaje u nasoj zemlji,nema boljeg nacina dza podrsku domacoj privredi.

Sram te bilo

pre 4 godine

samo da prodje sve ovo i vizu da dobijem,nece mene srbija vise da vidi,necu ni na odmor da dolazim ovde.
(neko, 29. mart 2020 23:59)
Pa idi odmah, šta čekaš? Zašto čekaš da ovo prođe? Idi tamo gde je i zdravstveni sistem bolji, gde će da te dočekaju oberučke i gde ćeš moći kao ovde po ceo dan da blejiš na portalima, a da imaš besplatno zdravstvo. Takvi kao ti, sto ne znaju ni veliko početno slovo svoje države da napišu treba odmah da idu. Srećan put!

Kristina

pre 4 godine

A zasto i ne bi? Imamo prelepa mesta i prelepe predele. Jeste da nemamo more ali imamo predivna jezera. Sto se vise ljudi odluci da ove godine, posle svega ovoga sto nam se desava, ode za odmor na primer na Taru ili Vlasinu, bolje ce biti za nasu ekonomiju, a i za nas jer imamo izuzetna mesta koja su veoma dobre sredine za nase zdravlje.

svi me volu

pre 4 godine

naravno da nema nista od inostranstva. ovo je devastiralo sva kretanja ljudi. gradonacelnik njujorka smatra da ce karantin da traje od 6 do 18 meseci.

kinezi su uveli zabranu ulaska stranim drzavljanima. ide na juznu hemisferu virus. realno je da sve granice budu zatvorene po svetu mnogo dugo.

beogradski

pre 4 godine

Nasa zemlja je prelepa, u sve navedeno, i vise od toga treba obici. E sad, licno ja, jedino na moru mogu da ostanem duze od 2 do 3 dana. Da sam rodjen na moru, ni u Beograd ne bih odlazio. More je more, i boli me dusa kad pogledam u istoriju i vidim kakve su greske nasi lideri pravili i ostavili nas bez obale, prvenstveno jadranske, na kojoj smo autohtoni narod. Kao sto kaze onaj citat iz "Boja na Kosovu": "Od 3 mora, osta nam samo Pomoravlje".

Sanja

pre 4 godine

Srbija je prelepa zemlja sa mnostvo sadrzaja koje vredi videti i doziveti.Samo da ostanemo disciplinovani i preguramo ovu epidemiolosku krizu pa svi na odmor

Jelena

pre 4 godine

Najpametnije sto mozemo uraditi ove godine to je da letujemo u Srbiji. Nadam se da ce ove godine pogotovo, ljudi postati svesni svoje prelepe zemlje i toga sta nam ona nudi.

turista

pre 4 godine

Au,ljudi moji,svaki dan sve vise,pa cak ni jedna vest ne moze da prodje bez komentara ovih kojima je zadatak da pisu sta su dobili po zadatku,iskljucivo u potpisu zenska imena.
Sto se tice letovanja,naravno Grcka,Lefkada,Nidri.

coakg

pre 4 godine

Prvo,nema more,drugo dosta destinacija nije uredjeno,trece putevi..... a valjda je odmor da izadjem iz Srbije a ne da ostanem ovde. Donesite neku startegiju o razvoju turizma,toplo preporucujem model iz Slovenije gde je sve cisto,dobri putevi I veoma sadrzajna zemlja...

Slovenac

pre 4 godine

Teoretski na Exit i to je to. Putovao po SRB prosle godine. Toliko smeca svugde i rupa na cestama nisam ocekivao nigde u Evropi da vidim. Jedino ljudi vrede, svugda me primili lepo.

Djordje

pre 4 godine

Odmor je za mene more,plaža,zvuk talasa i ako preteknem i životno i finansijski ja ću na more na leto ili ranu jesen ili neću nigde . Žao mi je gosn. predsedniče ali me zaista me ne privlači,pastorala, banje,šume,polja i planine, naše ili strane i tu se sve završava i počinje kada su odmori u pitanju. Uopšte ne vidim potrebu da se izjašnjavate po tom pitanju i naročito da me pitate "gde ću" za svoj novac otputovati i "šta ću" za isti raditi. A najmanje da mi naređujete. "Malo" je van vaših ingerencija zar ne?

Miki

pre 4 godine

Ja se nadam da ce biti takva situacija da cemo moci birati gdje i kako na odmor. Ljudima sirom planete opcija za ljetovanje ce biti na vlastitom balkonu.

C i n i k

pre 4 godine

Stvarno se nadam da ce svi moci na more/odmor koji su mnogi vec platili, a msm da ga je bas to i pitala..i nije dobila odgovor, jer nije odgovor "neka letuju u Srbiji"..
Sta sa preko milion ljudi koji svake godine idu u GR na more?
Sta sa onima koji su platili vec svoje letovanje u smislu da li ce moci da vrate pare nazad ili sta?

pal

pre 4 godine

naravno da nema nista od inostranstva. ovo je devastiralo sva kretanja ljudi. gradonacelnik njujorka smatra da ce karantin da traje od 6 do 18 meseci
.

kinezi su uveli zabranu ulaska stranim drzavljanima. ide na juznu hemisferu virus. realno je da sve granice budu zatvorene po svetu mnogo dugo.
(svi me volu, 29. mart 2020 23:39)

Ovo nije kuga. Kada bi se ovo desilo civilizacija bi se unazadila za 100 godina.
Sve zemlje bi svesno žrtvovale određeni procenat populacije pre nego da se to desi. A i vakcina stiže do kraja godine. Tako da vas molim da ne dižete paniku. 18 meseci karantina za Njujork bi značilo smrt mnogo više ljudi iz milion drugih razloga nego od ovog virusa.

Turista

pre 4 godine

Evo u Beču nisam bio nikad, ali u Boru, Zaječaru i Negotinu više puta, i više dana. I u mnogom drugim gradovima i banjama Srbije. Da li sam zaslužio da izađem iz zemlje?

djosa

pre 4 godine

pa ako drzava uplati onih 100e (a koje je precednik obecao) na moj racun kao ispomoc mom poslodavcu, a i meni - odustajem od neletovanja, i prihavatam sa radoscu letovanje na selu u Srbiji.

Crni

pre 4 godine

Kao prvo svako ima pravo da letuje gde mu je volja...
Naša Srbija je prelepa zemlja tu se slažem, ali mi više volimo na more leti da idemo u Grčku.
Zimi provodimo što više vremena po planinama u Srbiji.
Velika podrška našim medicina rima, prosvetnim radnicima i dr..

bg fantom

pre 4 godine

Stvarno u sred svega ovoga on prica o odmoru u Srbiji. Pritom ja sam pokusao u poslednjih par godina da ne zbog kampanje vlade ili vaucera, nisam se smarao sa tom procedurom, vec iz neke eto licne zelje da vikendima uplatim po 2,3 nocenja na razlicitim "turistickim" destinacijama u zemlji. Istovremeno sam bio na par Evropski destinacija i letovalista, sve uglavnom po 5,6 dana, jer duze mi posao i obaveze nisu dozvoljavalje, tako da mi je lakse bilo da 4-5 puta godisnje uzmem po 1 nedelju, nego dva puta godisnje po 2 nedelje i svaku put sam isao negde, kazem prakticno naizmenicno, jednom recimo na Zlatibor, sledeci put u Bansko, pa naredni put u Vrnjacku Banju u sred onog festivala, pa u Italiju, pa na Srebrno jezero, pa u Sloveniju, pa na Staru planinu, pa u Bec, ... i par puta Grcka i jos poneki jednovni obilazak u Srbiji. Nije mnogo putovanja za par godina ali su sveza i uglavnom autom gde se dosta bolje vidi i okolina i infrastruktura, pa na osnovu toga mogu da izvucem neki licni zakljucak. Mi turizam nemamo, samo cene, na kraju dana potrosite na Zlatiboru tri puta vise nego u Banskom, a sadrzaj tri puta manji i pogodi vas tuga kako cela Srbija nema hotela sa pravim bazenima koliko ih ima u jednom relativnom novom turistickom mestu u jednoj Bugarskoj kao sto je Bansko. Sa drugim zemljama bolje da nas ne poredim uopste. Jedini sa kojima smo slicni po tome sto od onog reklamiranog i dobijenog ima ogromnih odstupanja su Grci, mada eto Grci imaju to more pa se lakse prezivi to sto prodaju maglu, a mi, mi imamo samo prevarante i rupe po putevima. Zalosno jeste, jer potencijal imamo, ali je sve lose uredjeno, sa losim pristupom, losim hotelijerima, ne prilagodjeno turistima, samo profitu i treba da se zida i zida i to planski i funkcionalno, a ne na divlje, tako da je nas turizam jedno 20 godina od onoga sto bi trebao da bude i to vrednog i pazljivog uloganja u isti.

Komša

pre 4 godine

"samo da prodje sve ovo i vizu da dobijem,nece mene srbija vise da vidi,necu ni na odmor da dolazim ovde. "

Ne bih da budem zlurad ali teško ce ti to poci za rukom - mnogo teze nego sto je to do sada bilo.
Zemlje iz kojih su se naši vratili zbog vanrednih situacija nece imati potrebe za rasnim mestima jos (relativno) dugo posle ovoga.

Hannah

pre 4 godine

Letovacu u Srbiji kad bude bilo normalnih restorana. Sve van Beograda i Novog Sada je TUGA. Letos sam obisla Zapadnu Srbiju i ceo "odmor" je bio mucenje zbog neuspelih pokusaja da nadjem neko zdravo vegansko jelo za sebe, a zaista nemam nameru da kuvam na odmoru.

Insert a coin

pre 4 godine

Posle pandemije ide recesija I finansiska kriza koja moze trajati duze od pandemije...kakvo bre letovanje? O cemu vi pricate? Ko ne ostane bez posla da nadje jos jedan...

pera

pre 4 godine

Kad se izborimo sa ovim virusom red bi bio da ako letujemo to uradimo u Srbiji i tako pomognemo obnovi naše turističke industrije.
(Mrmot, 29. mart 2020 23:56)
a ti ces siguran sam opet otici u Grcku a ovde glumis patriote. Licimerstvo najobicnije...

ja

pre 4 godine

Moj otac je bio 10 Dana u banji.. 55 000..hrana ocajna, hotel nije krecen 30 godina, banka propala..
Ja Sam za 450$ isao na krstarenje mediteranom.. Sve ukljuceno u cenu.. Neuporedivo.

Milena iz Futoga

pre 4 godine

Totalno sam apolitican, nikada nisam bio simpatizer nijedne stranke al nemogu verovati kakav smo narod da neko moze negativno prokomentarisati ovaj tekst
Šta je tu loše rečeno.
Da smo normalni svi bi toga trebali biti svesni.
Licno more volim vise od svega al cu ovo leto gledati da pare ostavim u našoj zemlji.
Biće mi drago ako budem u mogućnosti da 1000e ostavim u nekoj banji il na planini
(goran, 29. mart 2020 23:54)
Botina si. Nisi video 1000 evra nikad u nisi pismen.

Jole

pre 4 godine

Prelepa je priroda u Srbiji, ali Stopanju i Toskanu stavljati u istu rečenicu je tragikomično. Šumadija je, što se prirode tiče, podjednako lepa kao Toskana, a razlika je u tome što u Šumadiji nema ni kulture ni umetnosti ni arhitekture a o smeću neću da trošim reči. Ovo kažem kao Šumadinac - ne vredi da se lažemo. Brda i šume su svuda lepa.

dule

pre 4 godine

Ok, to sam skontao još pre nedelju dana. I nemam problem sa tim. Jedino, molio bi da se ovo što pre ozvaniči kako bi mogao da povratim avans od turističke agencije kojoj sam uplatio.

only fools and horses

pre 4 godine

Obiđite reke u cevkama po Staroj planini
(big, 29. mart 2020 23:45)

Najbolji komentar koji sam pročitao.
Ja sam nacionalista i veliki patriota, ali gde da idem? Zlatibor su devastirali potpuno, banje su sa vrlo malo kapaciteta uz to preskupe za to što nude. Bio sam u Vrdniku u ovom novom hotelu što ga je ON otvarao. To je plač božji šta nude za baš veliki novac. A inače hoteli koji nešto vrede kod nas su pravljeni samo za bogatu klijentelu, ne za običan narod.
Ima zaista puno mesta koje vredi obići u našoj državi. Ali to su sve mesta za vikend ture, ne za kompletan odmor.

Darko

pre 4 godine

Zasto uvek preovladjuju te predrasude da ljudi koji vole more i takav nacin odmora ili koji vole obilazak sveta uopste nisu videli i posetili svoju zemlju?!
Obisao sam svoju zemlju, volim je ali volim i da se odmorim u nekoj drugoj zemlji, na nekoj obali itd.

nemojte da lazete niko nije rekao da je virus najsmesniji u istoriji

pre 4 godine

Milano, šoping?
(Mare, 29. mart 2020 23:34)

Jesu krenule rasprodaje ili samo da skoknem do Palmanove? Ili ipak da ne cackam mecku i da samo skoknem do Parndorfa?

Nergal

pre 4 godine

O tome "gde ću drugo i što bih drugo" ću odlučivati samo i isključivo ja, o on neka određuje svojoj porodivi gde će letovati. Neka kolektivno posete Sopot i neka ostanu tamo, jedno 60 godina.

Pera

pre 4 godine

Naša zemlja je puna đubreta čak i po nacionalnim parkovima, koje meni ne pada na pemet da gledam na odmoru, kada već moram po Beogradu da ga gledam non stop.

Pedja

pre 4 godine

Autosovinistima zelim srecan put i svako dobro u zemlje u koju ce se uputiti.
Slobodno neka me pozovu kada krenu da im mashem sre.njim prstom.
Mashem za dzabe.

Da se nezaborave lazi

pre 4 godine

Ljudi da znam da svi oni privatni pansioni plaćaju državi poreze uredno a ne da rade vise od pola na crno možda bi se i rešio da se svrcam po Srbiji. Kao drugo mnogo su bre skuplji nego grčka. Da nepricam o cenama hotela koji deru kožu s leđa.

Jelena

pre 4 godine

Nasa Srbija je najlepsa. Niko nema takva prirodna bogatsva kao mi... Zato, obilazite sto vise nasu zemlju. Iznenadicete se koliko ima lepoh mesta...

kaca

pre 4 godine

Pa posle svega sto ce se izdesavati verujem iskreno da je nasa Srbija jedina bezbedna destinacija a za sve nas, na zalost, nedovoljno istrazena. Zasto da ne...

aleksandra60

pre 4 godine

Srbija je prepuna prirodnih lepota koje treba videti, a naše banje, planine i odmarališta nude odmor kakav se u inostranstvu ne može ni zamisliti. Najbolje od svega je seoski turizam, gde se u miru ljudi mogu odmoriti i nauživati na svežem vazduhu.

dzasmin

pre 4 godine

Da, u Srbiju... a odlukom vlade koja je sprovedena i poslana turističkim agencijama da ljudi koji su uplatili aranžmane do 15.maja mogu u sledećih godinu dana te pare da potroše na iste destinacije, bez opcije povratka novca, vi ste zarobili novac ljudi i osudili ih da idu gde ne žele a zaštitili osiguranja koja uredno uzimaju premije a kod ovog ne obestecuju ljude.

pera

pre 4 godine

samo da prodje sve ovo i vizu da dobijem,nece mene srbija vise da vidi,necu ni na odmor da dolazim ovde.
(neko, 29. mart 2020 23:59)
Pa idi odmah, šta čekaš? Zašto čekaš da ovo prođe? Idi tamo gde je i zdravstveni sistem bolji, gde će da te dočekaju oberučke i gde ćeš moći kao ovde po ceo dan da blejiš na portalima, a da imaš besplatno zdravstvo. Takvi kao ti, sto ne znaju ni veliko početno slovo svoje države da napišu treba odmah da idu. Srećan put!
(Sram te bilo, 30. mart 2020 00:15)
uh sto volim takve "patriote" koji dele lekcije ostalima a ne znaju gde su suplji

pekar

pre 4 godine

Totalno sam apolitican, nikada nisam bio simpatizer nijedne stranke al nemogu verovati kakav smo narod da neko moze negativno prokomentarisati ovaj tekst
Šta je tu loše rečeno.
Da smo normalni svi bi toga trebali biti svesni.
Licno more volim vise od svega al cu ovo leto gledati da pare ostavim u našoj zemlji.
Biće mi drago ako budem u mogućnosti da 1000e ostavim u nekoj banji il na planini
(goran, 29. mart 2020 23:54)

slazem se

Peci

pre 4 godine

Posetite mesta koja imate priliku da posetite svake godine a odlucujete e za Grcku ili Crnu Goru. Bar ove godine. Prelepe planine, prelepa jezera, prelepe banje pa i prelepi gradovi na kraju krajeva. Svaki grad ima svoje znamenitosti. Dok ne dodje vreme za odmor, potrudite se da se sacuvate od ovog virusa kako bi uzivali u blagodetima svoje drzave, a svi oni koji bi van zemlje, srecan put!

e

pre 4 godine

Moji roditelji Bg da im dusu prosti nis more vidlei u zivotu a vredno radili u mamam u fabrici carapa na djermu a tata u gsp u. ja sam poslednji put isao na more jos za vreme Tita. Iako nisam voleo nejgov rezim a posle njega je jos gore. Sad ce m inek oreci pa moglo se. Jeste ak osi bio u partiji ak osi dobio stani platu a za ans koji nisimo bili u partiji. Hapsili nas kad sm oslavili srpsku novu godinu. Neki odudo amrikena rucak a neko ne moze ni ... ma bolje d cutim i molim se Bogu da prodje ovo sto nas zadesilo

#letousrbiji

pre 4 godine

Prvo, podrzavam, predlazem i hashtag #letousrbiji jer treba pomoci i od neceg platiti ovo sto drzava sada radi!
Drugo, lepo bi stoga bilo i da drzava pomogne i uredi po Srbiji vise bazena i jezera na otvorenom, ako se vec letuje, da ima gde i da se brcka.

Neko iz dijaspore

pre 4 godine

Nemate pojma kako je to divan osećaj kad ti se vidici prošire i kada se oslobodiš konačno te jedine opcije za odmor koja se zove Grčka, i to, što je još i gore: Severna Grčka. U Crnoj Gori sam bio tri puta: prvi put, zadnji put i nikad više.
Odmor u Srbiji? Može, za one koji nisu bili dalje od Segedina i Pefkohorija.
Ja sam se malo razmazio, ne mogu a da ne primetim užasne puteve, deponije raznih vrsta i namrgodjene konobare koji su se zadnji put nasmejali možda na svojoj svadbi, a i to je pitanje. Stranci kod nas da dodju. Pa, neka probaju. U prvom WC-u se ili guše, ili dave. Garantovano.

mica

pre 4 godine

Obozavam Srbiju obisla sam veci deo Srbije , a putovala sam i po Evropi. Srbija je ne uporedivo lepsa i svako selo ima dusu. I ne znam sta je lepse planine, reke, jezera, pecine. etno sela, spa centri.

Taki

pre 4 godine

Srbija je prelepa i ima mnogo lepih mesta koja bi tebalo svi da posete.Ja sam unazad 4 godine krenula u obilazak i imogu reci da sam iznenadjena koliko je ulozeno u turisticku ponudu nase zemlje.

mars

pre 4 godine

Nemci uglavnom odmore provode po banjama, planinama i jezerima u Nemackoj. Putuju i van Nemacke ali samo kad nisu guzve i kad su nize cene. Ovo je 100% provereno.

moldvaj stevan i hilda

pre 4 godine

poseta srbije turistima sveta dodjite u ovu zamlju najlepsu na svetu o djokovicu ste puno culi i videli kao sto on najboljna svetu tako je i nasa srbija lepa rodjen sam u srcu sumadije preporucujem turistima supruga hilda je iz novog sada pa je moja poruka i divnu vojvodinu sa novi sadom evropski grad mladih zivim u torontu o mnogim mojim prijateljima preporuci da posete sve znamenosti posebno sirim sirim nasu srbiju igra sah sa celim svetom i krz igru saha po doznaju o srbiji nema drzave na svetu sa kojim sam igrao sah 4000 pobeda ovoje moj doprinos za lepu srrbiju i neka odu do beograda na vodi videce ogromnu izgradnju hvala puno pozdrava dedapista

Armata

pre 4 godine

Korona se na leto iz gradova seli na primorje i u letovalista, svaki ko planira odmor na moru ozbiljno rizikuje da zaglavi u karantinu, bolnici ili na groblju u nekoj stranoj zemlji.

Jovana

pre 4 godine

najbolje je odmor isplanirati u nasoj zemlji, nasa majka Srbija je najlepsa na svetu, cela Srbija je bogata prirodnim lepotama i to treba videti

Little sweet girl

pre 4 godine

Ovo je već zaista neprimereno.Dovoljno je što zbog pomenute pošasti, konkretno u mom slučaju, ne mogu da ostvarim profesionalne planove niti predviđen aranžman za putovanje u inostranstvo na Uskrs, u privatnoj režiji.Navikla sam da leti provodim duže vreme van Srbije, gde zahvaljujući sopstvenom smeštaju mogu ostati koliko želim.Turistički aranžmani u Srbiji traju četiri-pet dana, najviše deset, šta posle, a temperature u Beogradu plus 40 , ne može se disati (moje trenutne obaveze ne zavise od mesta boravka, da napomenem).Mene ispunjavaju jezom ovakve izjave, da li to znači da će se divljanje virusa nastaviti tokom leta?Ne želim i neću da verujem u to.Kulturni život nam je, razumljivo, ugašen i sveden na virtuelne sadržaje, dane provodimo zatvoreni u kući, a počeo je april, vreme nepredvidivo, u restoran ne znam kad sam poslednji put otišla.Stanje je užasno, bolje je ovako dva meseca, što se mene tiče, nego da propadne celo leto, ali pitanje je hoće li se drugi pridržavati.

Bogdan

pre 4 godine

Kad se izborimo sa ovim nevidljivim neprijateljem koronvirusom, narod će imati potrebu da se odmori od svih pretprljenih starhota i muka. Red bi bio da ako idemo da letujemo to uradimo u našoj prelepoj Srbiji koju jošmnogi nisu upoznali u punom smislu, tako ćemo da pomognemo obnovi naše turističke industrije.

Mira

pre 4 godine

Слажем се да много нас није ни обишло велики део Србије па ће ова година бити добра прилика да то урадимо!

Tara

pre 4 godine

Srbija je bogata planinama, banjama, jezerima i treba sve to obici, zato iskoristite ovu situaciju sa virusom i koristite svoj godisnji odmor u svojoj drzavi.

Darko

pre 4 godine

Samo da sve ovo brzo prođe, pa ćemo posle da razmišljamo o odmoru. Ali ćinjenica je da je Srbija prelepa zemlja i da je ovo dobra prilika da upoznamo lepoe naše zemlje.

Bane

pre 4 godine

Nakon ove izloacije svima ce trebati opustanje u nekoj drugoj, ugodnoj sredini, a nakon svega ovoga sigurnost jeste u Srbiji koja moze mnogo toga da nam ponudi.

Mala plava

pre 4 godine

Nasa zemlja je prelepa i ima veliki izbor ponuda i turistickih lepota.Bilo bi lepo da vratimo deo ovoga sto je nasa ekonomija,turizam i privreda izgubili.

Marko

pre 4 godine

Nevezano za aktuelnu epidemiju svakako sam planirao da ove godine ostanem u zemlji. Crnu Goru sam precrtao jos pre 20 godina a od prosle sezone i Grcku zbog lose usluge, visokih cena i sve nervoznijih domacina. Dok se ne pronadje nova letnja destinacija ovu godinu cu svakako provesti u nasoj drzavi sa koronom ili bez.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Dao Bog da se ova posast zavrsi sto pre, ne mili mi se da putujemo negde preko, a sa ce nam biti potreban odmor - vise nego ikad. Eto, da se i ja jednom slozim sa ovim.

Radmila

pre 4 godine

Srbija ima toliko toga da ponudi. Sigurna sam da niko od nas nije upoznao sve lepote Srbije. Ova godina je možda idealna prilika da vidimo nešto novo, da naučimo o svoj zemlji. Najvažnije je da se izborimo sa ovim virusom, sve drugo može da čeka.

Info

pre 4 godine

Ljudi, Vi stvarno niste normalni ili se samo pravite ludi? Na koje more da idete? Ko ce da Vas pusti u zemlju? Da li Vi znate do kad ce po Evropi a pogotovo po svetu biti zatvorene granice? Mislite proci ce kod nas do kraja maja, bice ukinuto vanredno stanje, i hajdemo odmah na more... Pa mozes ti da izadjes mozda odavde, ali gde ces da udjes?

Nadezda Spasic

pre 4 godine

Svaki put kada smo odmarali u našoj zemlji, imali smo taj osećaj prevare, oseća se covek nasamareno, jer za novac koji izdvojiš dobiješ jako malo. Ili je to loš, prljav smeštaj, za puno para, ili je to dobar smeštaj za enormno puno para. I kada je hotel ok, njegova okolina je diskutabilna. Svugde smeća, neuređenosti na sve strane.Takođe,nisu mi jasni ovi što tvrde da je priroda prelepa, ok jeste lepo ali osrednje lepo. Mnoge zemlje imaju lepšu prirodu. Nije to kod nas ništa specijalno. Razumem da se voli svoja zemlja, ali nije dobro ni da se ne izlazi iz njenih okvira, čisto da bi čovek proširio vidike, obogatio sebe. Srbija treba da se voli svaki dan, kada se krene u prodavnicu, da se zaobiđu Roda, Idea. Uđite svakog dana u Dis, Univer, kupujte domaću robu. I da, ekonomski oporavak može biti dobar razlog ove godine da se odmor provede ovde, ali to nije ni savršena priroda, ni ponuda, ni usluga, budimo realni.

star

pre 4 godine

Ove godine ćemo se svi oprostiti od letovanja, jer kakva je situacija u mnogim zemljama, nikome neće pasti da ide na to letovanje.

Momčilo

pre 4 godine

Ja na odmor u Srbiju ne idem. U Srbiju kad dođem samo se iznerviram, sve ama baš sve moram da uradim za druge i plus da im platim, čekaju mene iz inostranstva "spasioca nesposobnih" jer ako im daš pare (za njih uvek pišljive) potroše ih, a nesposobni su da obave ono za šta im trebaju, i svi sve najbolje znaju i u sve se razumeju, sa svima se na kraju posvađam ali tek kad mi uzmu pare... ma mentalno i fizički me izmrcvare da danima posle "odmora" ne mogu da spavam. A tek posle ove pošasti, što zdravstvene, što mentalne "odmor" u Srbiji bi me satro. Neka hvala.

pravnik

pre 4 godine

Ovima sto kazu da ljudi idu odmah su zaboravili da su granice zatvorene. A i svako ko ima malo mozga otisao bi posle scena gde predsednik jedne zemlje sizi na tv i preti gradjanima svoje zemlje koji ne rade nista zabranjeno.

Baki

pre 4 godine

Išao bih ja svakako, verovatno i neće biti drugog izbora. Nego kad nagrnemo sad svi pa se razmilimo po planinama i selima, biće opšti gužvanjac, opet loše zbog virusa.

Obican

pre 4 godine

Ne pada mi napamet! Sad ti dijaspora nije zarazna? Ove godine necu ni proci kroz Srbiju da ne bi putarinu platio. Kad pozelim roditelje, platicu im kartu da dodju kod mene. I ovaku ce posle svega ovoga ostati bez posla.

nekitamoizEU

pre 4 godine

@sram te bilo
pa nije covek nista lose rekao zasto napadas,isfrustrirani su I nezadovoljni zemljom I sistemom...ja Sam sticajem okolnosti ostao u inostranstvu Ali SA ove tacke gledista nisam pogresio bi Malo,Ali Rado se vratim svako Leto!!!

Selfi Romeo

pre 4 godine

I ja sam jedan od onih koji bi najradije letovao kod nas. Ali, kao sto je neko spomenuo - jeftinije mi 20 dana u Grckoj nego 7 dana na Kopaoniku, u Prolom Banji ili Arandjelovcu.

Jour

pre 4 godine

Srbija jeste prelepa zemlja i ima ogromannnn potencijal. Ali su cene neverovatno visoke i zato cu se ja ipak odluciti za neku drugu destinaciju. Kada cene budu pristojne a usluga dobra mozda i promenim misljenje!!

Avocado

pre 4 godine

Ja ostajem u Srbiji, ne zato što bi da je istražim i vidim lepu prirodu, jedino iz razloga - što će ovo potrajati...i ko zna da li ce tanjiri, čaše, dušek, jastuk u hotelu biti uopšte dezifinkovan i da li ce biti još koji zakasneli zarazen konobar, kuvar, spremačica....
Dunav, čamac, pecanje sa klincem, vodimo i psa....i to nam je što nam je....
A inače smo porodica koja putuje i to uvek van Srbije i to sto dalje.

deki 27

pre 4 godine

E moj Aleksandre, znas li ti koliko ljudi do sada more je moglo da vidi samo na TV- u a tek sada...Koliko ce ljudi posle ovoga da ostane bez posla, koliko citavih a da ne polude posle svega. Vec sada je narod na ivici nerava a ovo ce da potraje jos barem 2 meseca

ПоследњиСрбијанац

pre 4 godine

Ако у августу и даље буде карантин идем, у Грчку наравно, чим прође.

Sima

pre 4 godine

Hoce on to da nam zabrani da izadjemo iz zemlje?
(smelost, 29. mart 2020 23:44)

Neće ti on zabraniti da izađeš nego će ti svi ostali zabraniti da uđeš.

milence

pre 4 godine

Shvaticete ubrzo da od letovanja nema ni L. Ne zato sto je Srbija losa nego zato sto ce efekat Korone biti poguban po ekonomiju i nas dzep i sve ce trajati mnogo duze nego sto mislimo. Verovatno ce da se protegne do leta pa i u jesen. Pricam o omiljenim destinacijama, Grcka Spanija, Italija, Hrvatska, Turska, ono gde Srbi idu. Kako stvari stoje ove todine cemo biti srecni ako preteknemo zdravstvemo i ekonomski. Zapravo o ekonomiji razmisljas dok si zdrav ali ako se zakasljes onda ekonomija nije vise bitna.

1Nislija

pre 4 godine

posto ne mogu da se dogovore kad ce biti kraj svega ovoga i ako do juna bude gotovo ja odoh u grcku na letovanje, briga mene mnogo za Srbiju i njega, ali ga razumem, hoce covek da se pare vrte u Srbiji

Istina je

pre 4 godine

Istina je, Srbija ima prelepa mesta ali takodje i predobre cene. Kada platite smestaj sa prevozom, bukvalno kosta isto kao let avionkm 10 dana u Grckoj. Razumem da oce svi da se ugrade, al brate popustite malo.

Spasoje

pre 4 godine

Prvo nek ocisti malo Srbiju, svaka suma puna djubreta, svaka reka zagadjena, gradovi puni kica i sunda. Hvala lepo, cekam da se otvore granice

Dobronamernik

pre 4 godine

Predsednik ili bilo koji drugi nosilac državne funkcije može pojedincu da predloži mesto ili zemlju za godišnji odmor, ali ne može da mu naredi gde će ovaj da odmara. Ja u Srbiji nikako i ni pod kakvim okolnostima ne želim da provedem godišnji odmor. Vazduh zagađen, cene visoke, ljudi drski i bezobrazni, saobraćajna infrastruktura nedovršena, mnogo đubreta i deponija na sve strane, volim more, imam nekretninu, prijatelje i rodbinu u inostranstvu, predsednikova obraćanja ne uzimam za ozbiljno itd.

KOKI

pre 4 godine

U svakom mestu u Srbiji koje je Vucic naveo sam bio mnogo, mnogo puta i sluzbeno i turisticki . Zajecar , Bor Negotin, Kladovo a bogami i Majdanpek sam posetio najmanje sto puta, od Stopanje do Aleksandrovca sam isto toliko puta izbegavao kratere na putu pa nisam stigao da se divim vinogradima a u Becu sam bio samo jednom . Moj novac cu da trosim kako ja hocu, ionako ga ima sve manje . Ako ne budem mogao na more van sezone ove godine necu ici nigde, ostacu kuci.

turista

pre 4 godine

Mi svake godine,naravno,Grcka.Ove godine Lefkada.
Ako bas ne bude moglo,zbog situacije mozda moze i Srbija.
Razmisljali smo zbog vazduha i predivne crkve,Divljana,kod Bele Palanke,ima i veliko odmaraliste.
Ali kako tamo,naselili ceo kompleks sa migrantima???

II

pre 4 godine

Postovani predsednice,
Mogla bi drzava u to ime da pocne konacno sa jedom akcijom i kampanjom "Hajde da ocistimo nasu Srbiju!" Ne prodje clanak o Srbiji bez brojnih komentara koji ukazuju na velike deponije otpada i djubreta svuda po gradovima i u prirodi kao i pored puteva i glavnih saobracajnica. Da li ste ikad putovali po Evropi anonimno i videli kako zemlje i gradovi Evrope izgledaju?
Cisto uredno, nema smeca i djubreta na svakom koraku ali to nije doslo samo po sebi nego napornim radom drzave, gradova i njihovih rukovodilaca koji su sproveli u delo sve sto je potrebno da se cistoca moze odrzavati. I pre svega zakonima koji su se postovali i sprovodili da bi se cistoca odrzavala. Fabrike za preradu smeca i otpada treba da ima svaki grad u Srbiji a veci gradovi i po nekoliko i sluzbe koje ce odrzavati c istocu svakog pedlja u zemlji. Kroz kampanju na TV-eu i medijima obrazovati stanovnistvo da ne bacaju smece i otpad bilo gde vec u kante i na mesta odredjena za to. Krajnje je vreme!!!

бог је прво себи браду створио

pre 4 godine

Na veku žalost mene i moje porodice, ni ove godine nećemo moći, čak i da nema korone, da odemo negde na letovanje. I to je zato što nevezano za moje zanimanje kao prosvetnog radnika, tražio jesam bilo kakav posao u ovoj Srbiji. Ili ste prekvalifikovani, ili shvataju da je mizerna plata minimalac, pa još minus koju hiljadu, za posao vređanje inteligencije. Ovde se sistematski stvaraju nove generacije neobrazovanih i nekulturnih omladinaca koji treba samo da motaju kablove. Samim tim nee biti potrebe plaćati velike L. D. onda neće biti ni domaćih turista. Ministri i ostali iz vlade, neće biti razloga za brigu. Kako smo zagazivši već uveliko u 21. vek imamo, a tek će biti sve manje ljudi koji će imati ikad priike da vide more. Makar i ono kao u pesmi ... " Dunave, Dunave, moje more ...."