Četvrtak, 17.10.2019.

14:49

Komšije su se našle na Forbsovoj listi top-destinacija

Izvor: B92

Komšije su se našle na Forbsovoj listi top-destinacija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

nebojša

pre 4 godine

Srbija ima više turista od CG jer su u Srbiji 50% od ukupnog broja turista domaći turisti, dok je u CG tek oko 8% domaćih turista. Iz ovog podatka proizlazi i (minimalno) veći turistički prihod u Srbiji. Dakle, sve je potpuno jasno i logično.

Marijana

pre 4 godine

Vi što pljujete po Crnoj Gori očigledno dugo niste bili tamo... Priznajem da sam i ja to radila do pre par godina a onda otišla tamo i iz korena promenila mišljenje. Tako da - prošetajte do Crne Gore pa ostavljajte komentare, jedino Sutomore zaobiđite, tamo je i dalje sve po starom. ;-)

Max

pre 4 godine

Tako mala zemlja a sve im je Bog dao. Divne planine kanjone jezera i more. Sad mi to nikad ne sagledamo realno i uvek nam je na drugom mestu lepše ali takav nam je mentalitet. Ja još uvek smatram da je CG deo Srbije jer se radi o istom narodu pa mi nekako draga. Ovde ljudi nisu obišli 90%manastira a u GR idu da gledaju neke mnogo mladje po nekim selendrama. Nisu obišli dva muzeja ali maštaju o Luvru.

Znalac

pre 4 godine

Crna Gora napreduje I postaje popularna kao destinacija,to nije sporno.Sto se tice " ljubomornih bivsih zemljaka I para sto su isle u Beograd ",jeste,isle su,ali su se I vracale na razne nacine.Sada idu u Hrvatsku ( 50 % turistickih agencija je hrvatsko ) I ne vracaju se.Takodje sto se tice "pravih " turista vs "paradajz "... jeste prvi trose vise I ostaju krace,drugi trose manje,ostaju duze I vracaju se sledece godine..poenta moje price a mislim da to treba da bude I smisao turizma-koliko tog novca zapravo ostaje Crnogorcima I koliko obican svet ima koristi od toga ? Da li Tivcani imaju bolji zivot sa Porto Montenegrom ili Arsenalom ?

Bane

pre 4 godine

Ko je bio u Kotoru zna koliki je to grad. Tako da je nemoguće da veliki broj turista "navali" tamo...
(ja, 17. oktobar 2019 16:39)

Pre 20-ak dana sam se vratio iz Boke gde smo bili tokom nekoliko dana poslovno. Kruzeri samo ulaze i izlaze iz luke u Kotoru. Koliko tačno ljudi nose i koliko ih dnevno tuda prođe ne znam ali znam da su nama naplatili ulaz u Kotor gde smo imali organizovan obilazak sa vodičem.

Ja mislim da je Crna Gora lepa, mi smo putovali preko Žabljaka i Šavnika, gledali Durmitor, prešli kanjon Tare....

Ok, možemo pričati o fekalijama u moru tokom sezone, to stoji, ali to je jedan aspekt njihovog turističkog potencijala. Ja sam ove sezone bio u Grčkoj i ne sporim da je voda i lepša i čistija a plaže neporedive ali ako izuzmemo puko letovanje Crno Gora je za neke prolećne i jesenje ture, ili planinarenje, raftinge,i sl....fenomenalna.

Da ne bude zabune, isto mislim i za Srbiju, to što nemamo more, ne znači na nismo zemlja koja ima turistički potencijal, planine, reke, jezera, banje....u nedogled da nabrajaš i da ne znaš koje je od čega lepše, ali u to treba ulagati, to se mora negovati, razvijati, promovisati....

Nana

pre 4 godine

@ (alba greaca, 17. oktobar 2019 20:09
Ne, to je zato što smo vas mi obišli uzduž i popreko dok te još bili zabit, da ne kažem vuko......

mile

pre 4 godine

slazem se da zaista imaju prelepu prirodu i da ima sta da se vidi ali to samo do oko 1.juna. Kad krene leto ne moze se proci od guzve na primorju,kakav crni Kotor i slicno...

vozi misko

pre 4 godine

Sve je to lepo i zanimljivo, ali i pored cinjenice da je tako lepa, pa jos i primorska zemlja, Crna Gora i dalje zaostaje za Srbijom i po broju turista i po turistickom prihodu. Zaista se pitam sta je razlog tome, a sada odgovor pronalazim upravo u ovom clanku. Znaci, verovatno zato jer sve vise postaje skupa tour-destinacija. No ako je to pravac razvoja turizma u Crnoj Gori, onda O.K.
(ketiS, 17. oktobar 2019 21:29)

Da li si svjestan sta si sada napisao?CG je 10 puta manja od SRB. Prosle godine je od turizma zaradila milijardu i 100 miliona. Ove godine, a trenutno je post sezona sve su prilike da ce rast biti za plus 100 miliona. Neki kazu da je sezona malo losija jer je kisa padala na pocetku ljeta ali brojke su neumoljive i pokazuju veci priliv prihoda...Po tvojoj prici SRB ako ima od turizma preko 11 milijardi eura onda skidam kapu i bolji ste.Ali avaj druze, SRB je u 2018 godini zaradila milijardu i 200 miliona sto je za zemlju vecu 10 puta od CG dosta mala para jer imate i preko deset puta vise stanovnika od nas. Hrvatska sa svim svojim ostrvima je prosle godine zaradila 11 milijardi sto nije lose. Eto to je neka statistika...

DaniloVB

pre 4 godine

(sto oliva, 17. oktobar 2019 18:14)

"Obidju cijelu crnu goru" - care, peske moze da je obidje 4x za vreme desetodnevnog odmora, a ukoliko upali auto dovoljno mu je jedno popodne, i to bez preterane zurbe....

IL

pre 4 godine

Sva cast Crnogorcima na uspehu, znali su da prepoznaju globalne trendove za aktivni odmor, privukli su plateznu klijentelu koja tezi kvalitetu na odmoru a i raznolikosti sto se tice aktivnog provodjenja odmora. Imaju savrseno organizovane raftinge sa pravim ekspertima na brzim vodama i rezultati su da svetski bogatasi hrle ka ovoj destinaciji. Planinarenja na divnim crnogorskim planinama u cistoj i nezagadjenoj prirodi (ne dozvoljavaju Crnogorci da im se zemlja i priroda zagadjuje smecem i otpadom). Pored, naravno vrhunskih hotela sa kvalitetnom spa ponudom. Uz to lepa krstarenja Jadranom i Bokom i sve to na "dohvatu ruke" bez prevaljivanja na hiljade kilometara od jedne aktivnosti do druge. Covek samo da im pozeli sve najbolje i cestita na sposobnisti kojom ostvaruju uspehe na polju turizma.

ketiS

pre 4 godine

Sve je to lepo i zanimljivo, ali i pored cinjenice da je tako lepa, pa jos i primorska zemlja, Crna Gora i dalje zaostaje za Srbijom i po broju turista i po turistickom prihodu. Zaista se pitam sta je razlog tome, a sada odgovor pronalazim upravo u ovom clanku. Znaci, verovatno zato jer sve vise postaje skupa tour-destinacija. No ako je to pravac razvoja turizma u Crnoj Gori, onda O.K.

alba greaca

pre 4 godine

@Naravno, postajemo destinacija visoko plateznih turista koji ne sjede na plazi ispod suncobrana, vec traze aktivan odmor, obidju cijelu Crnu Goru i ne zale para. Do toga smo dosli postepeno, pa se tako i postepeno smanjuje broj turista iz Srbije, koji plati smjestaj,donese svoju hranu, ne pali auto tokom cijelog odmora i cvari se na plazi.
(sto oliva, 17. oktobar 2019 18:14)

Mićko, ne trebaju tu visokoplatežni, vi ste pokaazali da mogu da va kupe za mnogo malo, da ne kažem za DŽ!

A od čojstva i junaštva ni č ni j!

dusan novljanin

pre 4 godine

E sto je ovih ljubomornih bivsih zemljaka, jado moj! Ne mogu da prezale Crnu Goru,a bogami ni pare koje su od turizma zavrsavale u Beograd.

objava pls

pre 4 godine

Naravno, postajemo destinacija visoko plateznih turista koji ne sjede na plazi ispod suncobrana, vec traze aktivan odmor, obidju cijelu Crnu Goru i ne zale para. Do toga smo dosli postepeno, pa se tako i postepeno smanjuje broj turista iz Srbije, koji plati smjestaj,donese svoju hranu, ne pali auto tokom cijelog odmora i cvari se na plazi.
(sto oliva, 17. oktobar 2019 18:14)

A u kom tacno stranom hotelu konobarises? Posto narod od tog luksuza nema nista osim redovne plate u sezoni. Da nijesi ti otvorio hotel sa 5* pa ubires profit?

Kotor Boka

pre 4 godine

Za doticnog koji kaze za Kotor da je mali i nemoguce je da je toliko turista...zamislite u jednom danu 5 kruzera, popunjeni kapaciteti u hotelima i apartmanima, autobusi iz pretezno Dubrovnika...Na grad od 20 000 stanovnika to je mnogo. Otprilike kao kad bi Beograd u jednom danu posjetilo 2000000 turista ako se moze uporediti

sto oliva

pre 4 godine

Naravno, postajemo destinacija visoko plateznih turista koji ne sjede na plazi ispod suncobrana, vec traze aktivan odmor, obidju cijelu Crnu Goru i ne zale para. Do toga smo dosli postepeno, pa se tako i postepeno smanjuje broj turista iz Srbije, koji plati smjestaj,donese svoju hranu, ne pali auto tokom cijelog odmora i cvari se na plazi.

Djuradj

pre 4 godine

Ko voli prave avanture neka posjeti sjever Crne Gore! Komovi ,Prokletije,Durmitor, Bjelasica, mnostvo lednickih jezera, kilometri biciklistickih i pjesackih staza, vrhovi za alpinizam i planinarenje. Dobrodosli!

Krug 2

pre 4 godine

Nije Crna Gora samo Budva,sjever je predivan.Kanjon Tare,rafting,preko Trse na Žabljak,to je ugođaj.
Nije kao Grčka😉,ali je prelijepo!

Nik

pre 4 godine

Ovo na slici članka je Pivsko jezero, blizu gradića Plužine.
Ko god se uputi ka severu Cg treba ovo mesto da poseti.
Boja jezera je neverovatna.

Celtic

pre 4 godine

Znam da su balkanski narodi u suštini svi isti, ono "da komšiji crkne krava" , nije važno hoću li ja uspeti ili napraviti nešto u životu, važnije je da drugi ne naprave ništa. Ja se iskreno radujem svakom uspehu, što se ove države budu više razvijale, budu jače ekonomije, biće manje tenzija i frustracija. Što se Crne Gore tiče, za tako malu zemlju oni imaju ogroman potencijal u turizmu i ja im iskreno želim sve najbolje.

milan

pre 4 godine

Ko voli prave avanture neka posjeti sjever Crne Gore! Komovi ,Prokletije,Durmitor, Bjelasica, mnostvo lednickih jezera, kilometri biciklistickih i pjesackih staza, vrhovi za alpinizam i planinarenje. Dobrodosli!
(Djuradj, 17. oktobar 2019 17:25)

E to može:-) One skvčene plaže gde jedni drugima sedimo na glavi NIKAD više, bar ne u sezoni. Zgradurina može da se izgradi koliko hoćeš, ali plaže su sve manje i manje...

Lazni Brkajlo

pre 4 godine

Pre par nedelja moji prijatelji Ameri su se vratili sa balkanskog visenedeljnog puta. Iako sam ih nagovarao da idu, zaobisli su Srbiju... elem isli su Budimpesta - Zagreb - Plitvice - Split - Hvar - Dubrovnik - Kotor - planinarili u Albaniji - Mostar - Sarajevo. I od svega svima sestoro je omiljen bio Kotor. Prekomercijalni Dubrovnik im je bio najvece razocaranje.

Celtic

pre 4 godine

Znam da su balkanski narodi u suštini svi isti, ono "da komšiji crkne krava" , nije važno hoću li ja uspeti ili napraviti nešto u životu, važnije je da drugi ne naprave ništa. Ja se iskreno radujem svakom uspehu, što se ove države budu više razvijale, budu jače ekonomije, biće manje tenzija i frustracija. Što se Crne Gore tiče, za tako malu zemlju oni imaju ogroman potencijal u turizmu i ja im iskreno želim sve najbolje.

Lazni Brkajlo

pre 4 godine

Pre par nedelja moji prijatelji Ameri su se vratili sa balkanskog visenedeljnog puta. Iako sam ih nagovarao da idu, zaobisli su Srbiju... elem isli su Budimpesta - Zagreb - Plitvice - Split - Hvar - Dubrovnik - Kotor - planinarili u Albaniji - Mostar - Sarajevo. I od svega svima sestoro je omiljen bio Kotor. Prekomercijalni Dubrovnik im je bio najvece razocaranje.

Nik

pre 4 godine

Ovo na slici članka je Pivsko jezero, blizu gradića Plužine.
Ko god se uputi ka severu Cg treba ovo mesto da poseti.
Boja jezera je neverovatna.

Djuradj

pre 4 godine

Ko voli prave avanture neka posjeti sjever Crne Gore! Komovi ,Prokletije,Durmitor, Bjelasica, mnostvo lednickih jezera, kilometri biciklistickih i pjesackih staza, vrhovi za alpinizam i planinarenje. Dobrodosli!

Krug 2

pre 4 godine

Nije Crna Gora samo Budva,sjever je predivan.Kanjon Tare,rafting,preko Trse na Žabljak,to je ugođaj.
Nije kao Grčka😉,ali je prelijepo!

dusan novljanin

pre 4 godine

E sto je ovih ljubomornih bivsih zemljaka, jado moj! Ne mogu da prezale Crnu Goru,a bogami ni pare koje su od turizma zavrsavale u Beograd.

milan

pre 4 godine

Ko voli prave avanture neka posjeti sjever Crne Gore! Komovi ,Prokletije,Durmitor, Bjelasica, mnostvo lednickih jezera, kilometri biciklistickih i pjesackih staza, vrhovi za alpinizam i planinarenje. Dobrodosli!
(Djuradj, 17. oktobar 2019 17:25)

E to može:-) One skvčene plaže gde jedni drugima sedimo na glavi NIKAD više, bar ne u sezoni. Zgradurina može da se izgradi koliko hoćeš, ali plaže su sve manje i manje...

objava pls

pre 4 godine

Naravno, postajemo destinacija visoko plateznih turista koji ne sjede na plazi ispod suncobrana, vec traze aktivan odmor, obidju cijelu Crnu Goru i ne zale para. Do toga smo dosli postepeno, pa se tako i postepeno smanjuje broj turista iz Srbije, koji plati smjestaj,donese svoju hranu, ne pali auto tokom cijelog odmora i cvari se na plazi.
(sto oliva, 17. oktobar 2019 18:14)

A u kom tacno stranom hotelu konobarises? Posto narod od tog luksuza nema nista osim redovne plate u sezoni. Da nijesi ti otvorio hotel sa 5* pa ubires profit?

alba greaca

pre 4 godine

@Naravno, postajemo destinacija visoko plateznih turista koji ne sjede na plazi ispod suncobrana, vec traze aktivan odmor, obidju cijelu Crnu Goru i ne zale para. Do toga smo dosli postepeno, pa se tako i postepeno smanjuje broj turista iz Srbije, koji plati smjestaj,donese svoju hranu, ne pali auto tokom cijelog odmora i cvari se na plazi.
(sto oliva, 17. oktobar 2019 18:14)

Mićko, ne trebaju tu visokoplatežni, vi ste pokaazali da mogu da va kupe za mnogo malo, da ne kažem za DŽ!

A od čojstva i junaštva ni č ni j!

Kotor Boka

pre 4 godine

Za doticnog koji kaze za Kotor da je mali i nemoguce je da je toliko turista...zamislite u jednom danu 5 kruzera, popunjeni kapaciteti u hotelima i apartmanima, autobusi iz pretezno Dubrovnika...Na grad od 20 000 stanovnika to je mnogo. Otprilike kao kad bi Beograd u jednom danu posjetilo 2000000 turista ako se moze uporediti

sto oliva

pre 4 godine

Naravno, postajemo destinacija visoko plateznih turista koji ne sjede na plazi ispod suncobrana, vec traze aktivan odmor, obidju cijelu Crnu Goru i ne zale para. Do toga smo dosli postepeno, pa se tako i postepeno smanjuje broj turista iz Srbije, koji plati smjestaj,donese svoju hranu, ne pali auto tokom cijelog odmora i cvari se na plazi.

ketiS

pre 4 godine

Sve je to lepo i zanimljivo, ali i pored cinjenice da je tako lepa, pa jos i primorska zemlja, Crna Gora i dalje zaostaje za Srbijom i po broju turista i po turistickom prihodu. Zaista se pitam sta je razlog tome, a sada odgovor pronalazim upravo u ovom clanku. Znaci, verovatno zato jer sve vise postaje skupa tour-destinacija. No ako je to pravac razvoja turizma u Crnoj Gori, onda O.K.

Max

pre 4 godine

Tako mala zemlja a sve im je Bog dao. Divne planine kanjone jezera i more. Sad mi to nikad ne sagledamo realno i uvek nam je na drugom mestu lepše ali takav nam je mentalitet. Ja još uvek smatram da je CG deo Srbije jer se radi o istom narodu pa mi nekako draga. Ovde ljudi nisu obišli 90%manastira a u GR idu da gledaju neke mnogo mladje po nekim selendrama. Nisu obišli dva muzeja ali maštaju o Luvru.

Marijana

pre 4 godine

Vi što pljujete po Crnoj Gori očigledno dugo niste bili tamo... Priznajem da sam i ja to radila do pre par godina a onda otišla tamo i iz korena promenila mišljenje. Tako da - prošetajte do Crne Gore pa ostavljajte komentare, jedino Sutomore zaobiđite, tamo je i dalje sve po starom. ;-)

IL

pre 4 godine

Sva cast Crnogorcima na uspehu, znali su da prepoznaju globalne trendove za aktivni odmor, privukli su plateznu klijentelu koja tezi kvalitetu na odmoru a i raznolikosti sto se tice aktivnog provodjenja odmora. Imaju savrseno organizovane raftinge sa pravim ekspertima na brzim vodama i rezultati su da svetski bogatasi hrle ka ovoj destinaciji. Planinarenja na divnim crnogorskim planinama u cistoj i nezagadjenoj prirodi (ne dozvoljavaju Crnogorci da im se zemlja i priroda zagadjuje smecem i otpadom). Pored, naravno vrhunskih hotela sa kvalitetnom spa ponudom. Uz to lepa krstarenja Jadranom i Bokom i sve to na "dohvatu ruke" bez prevaljivanja na hiljade kilometara od jedne aktivnosti do druge. Covek samo da im pozeli sve najbolje i cestita na sposobnisti kojom ostvaruju uspehe na polju turizma.

vozi misko

pre 4 godine

Sve je to lepo i zanimljivo, ali i pored cinjenice da je tako lepa, pa jos i primorska zemlja, Crna Gora i dalje zaostaje za Srbijom i po broju turista i po turistickom prihodu. Zaista se pitam sta je razlog tome, a sada odgovor pronalazim upravo u ovom clanku. Znaci, verovatno zato jer sve vise postaje skupa tour-destinacija. No ako je to pravac razvoja turizma u Crnoj Gori, onda O.K.
(ketiS, 17. oktobar 2019 21:29)

Da li si svjestan sta si sada napisao?CG je 10 puta manja od SRB. Prosle godine je od turizma zaradila milijardu i 100 miliona. Ove godine, a trenutno je post sezona sve su prilike da ce rast biti za plus 100 miliona. Neki kazu da je sezona malo losija jer je kisa padala na pocetku ljeta ali brojke su neumoljive i pokazuju veci priliv prihoda...Po tvojoj prici SRB ako ima od turizma preko 11 milijardi eura onda skidam kapu i bolji ste.Ali avaj druze, SRB je u 2018 godini zaradila milijardu i 200 miliona sto je za zemlju vecu 10 puta od CG dosta mala para jer imate i preko deset puta vise stanovnika od nas. Hrvatska sa svim svojim ostrvima je prosle godine zaradila 11 milijardi sto nije lose. Eto to je neka statistika...

Bane

pre 4 godine

Ko je bio u Kotoru zna koliki je to grad. Tako da je nemoguće da veliki broj turista "navali" tamo...
(ja, 17. oktobar 2019 16:39)

Pre 20-ak dana sam se vratio iz Boke gde smo bili tokom nekoliko dana poslovno. Kruzeri samo ulaze i izlaze iz luke u Kotoru. Koliko tačno ljudi nose i koliko ih dnevno tuda prođe ne znam ali znam da su nama naplatili ulaz u Kotor gde smo imali organizovan obilazak sa vodičem.

Ja mislim da je Crna Gora lepa, mi smo putovali preko Žabljaka i Šavnika, gledali Durmitor, prešli kanjon Tare....

Ok, možemo pričati o fekalijama u moru tokom sezone, to stoji, ali to je jedan aspekt njihovog turističkog potencijala. Ja sam ove sezone bio u Grčkoj i ne sporim da je voda i lepša i čistija a plaže neporedive ali ako izuzmemo puko letovanje Crno Gora je za neke prolećne i jesenje ture, ili planinarenje, raftinge,i sl....fenomenalna.

Da ne bude zabune, isto mislim i za Srbiju, to što nemamo more, ne znači na nismo zemlja koja ima turistički potencijal, planine, reke, jezera, banje....u nedogled da nabrajaš i da ne znaš koje je od čega lepše, ali u to treba ulagati, to se mora negovati, razvijati, promovisati....

mile

pre 4 godine

slazem se da zaista imaju prelepu prirodu i da ima sta da se vidi ali to samo do oko 1.juna. Kad krene leto ne moze se proci od guzve na primorju,kakav crni Kotor i slicno...

nebojša

pre 4 godine

Srbija ima više turista od CG jer su u Srbiji 50% od ukupnog broja turista domaći turisti, dok je u CG tek oko 8% domaćih turista. Iz ovog podatka proizlazi i (minimalno) veći turistički prihod u Srbiji. Dakle, sve je potpuno jasno i logično.

Znalac

pre 4 godine

Crna Gora napreduje I postaje popularna kao destinacija,to nije sporno.Sto se tice " ljubomornih bivsih zemljaka I para sto su isle u Beograd ",jeste,isle su,ali su se I vracale na razne nacine.Sada idu u Hrvatsku ( 50 % turistickih agencija je hrvatsko ) I ne vracaju se.Takodje sto se tice "pravih " turista vs "paradajz "... jeste prvi trose vise I ostaju krace,drugi trose manje,ostaju duze I vracaju se sledece godine..poenta moje price a mislim da to treba da bude I smisao turizma-koliko tog novca zapravo ostaje Crnogorcima I koliko obican svet ima koristi od toga ? Da li Tivcani imaju bolji zivot sa Porto Montenegrom ili Arsenalom ?

DaniloVB

pre 4 godine

(sto oliva, 17. oktobar 2019 18:14)

"Obidju cijelu crnu goru" - care, peske moze da je obidje 4x za vreme desetodnevnog odmora, a ukoliko upali auto dovoljno mu je jedno popodne, i to bez preterane zurbe....

Nana

pre 4 godine

@ (alba greaca, 17. oktobar 2019 20:09
Ne, to je zato što smo vas mi obišli uzduž i popreko dok te još bili zabit, da ne kažem vuko......

dusan novljanin

pre 4 godine

E sto je ovih ljubomornih bivsih zemljaka, jado moj! Ne mogu da prezale Crnu Goru,a bogami ni pare koje su od turizma zavrsavale u Beograd.

sto oliva

pre 4 godine

Naravno, postajemo destinacija visoko plateznih turista koji ne sjede na plazi ispod suncobrana, vec traze aktivan odmor, obidju cijelu Crnu Goru i ne zale para. Do toga smo dosli postepeno, pa se tako i postepeno smanjuje broj turista iz Srbije, koji plati smjestaj,donese svoju hranu, ne pali auto tokom cijelog odmora i cvari se na plazi.

ketiS

pre 4 godine

Sve je to lepo i zanimljivo, ali i pored cinjenice da je tako lepa, pa jos i primorska zemlja, Crna Gora i dalje zaostaje za Srbijom i po broju turista i po turistickom prihodu. Zaista se pitam sta je razlog tome, a sada odgovor pronalazim upravo u ovom clanku. Znaci, verovatno zato jer sve vise postaje skupa tour-destinacija. No ako je to pravac razvoja turizma u Crnoj Gori, onda O.K.

alba greaca

pre 4 godine

@Naravno, postajemo destinacija visoko plateznih turista koji ne sjede na plazi ispod suncobrana, vec traze aktivan odmor, obidju cijelu Crnu Goru i ne zale para. Do toga smo dosli postepeno, pa se tako i postepeno smanjuje broj turista iz Srbije, koji plati smjestaj,donese svoju hranu, ne pali auto tokom cijelog odmora i cvari se na plazi.
(sto oliva, 17. oktobar 2019 18:14)

Mićko, ne trebaju tu visokoplatežni, vi ste pokaazali da mogu da va kupe za mnogo malo, da ne kažem za DŽ!

A od čojstva i junaštva ni č ni j!

Lazni Brkajlo

pre 4 godine

Pre par nedelja moji prijatelji Ameri su se vratili sa balkanskog visenedeljnog puta. Iako sam ih nagovarao da idu, zaobisli su Srbiju... elem isli su Budimpesta - Zagreb - Plitvice - Split - Hvar - Dubrovnik - Kotor - planinarili u Albaniji - Mostar - Sarajevo. I od svega svima sestoro je omiljen bio Kotor. Prekomercijalni Dubrovnik im je bio najvece razocaranje.

objava pls

pre 4 godine

Naravno, postajemo destinacija visoko plateznih turista koji ne sjede na plazi ispod suncobrana, vec traze aktivan odmor, obidju cijelu Crnu Goru i ne zale para. Do toga smo dosli postepeno, pa se tako i postepeno smanjuje broj turista iz Srbije, koji plati smjestaj,donese svoju hranu, ne pali auto tokom cijelog odmora i cvari se na plazi.
(sto oliva, 17. oktobar 2019 18:14)

A u kom tacno stranom hotelu konobarises? Posto narod od tog luksuza nema nista osim redovne plate u sezoni. Da nijesi ti otvorio hotel sa 5* pa ubires profit?

milan

pre 4 godine

Ko voli prave avanture neka posjeti sjever Crne Gore! Komovi ,Prokletije,Durmitor, Bjelasica, mnostvo lednickih jezera, kilometri biciklistickih i pjesackih staza, vrhovi za alpinizam i planinarenje. Dobrodosli!
(Djuradj, 17. oktobar 2019 17:25)

E to može:-) One skvčene plaže gde jedni drugima sedimo na glavi NIKAD više, bar ne u sezoni. Zgradurina može da se izgradi koliko hoćeš, ali plaže su sve manje i manje...

Celtic

pre 4 godine

Znam da su balkanski narodi u suštini svi isti, ono "da komšiji crkne krava" , nije važno hoću li ja uspeti ili napraviti nešto u životu, važnije je da drugi ne naprave ništa. Ja se iskreno radujem svakom uspehu, što se ove države budu više razvijale, budu jače ekonomije, biće manje tenzija i frustracija. Što se Crne Gore tiče, za tako malu zemlju oni imaju ogroman potencijal u turizmu i ja im iskreno želim sve najbolje.

Kotor Boka

pre 4 godine

Za doticnog koji kaze za Kotor da je mali i nemoguce je da je toliko turista...zamislite u jednom danu 5 kruzera, popunjeni kapaciteti u hotelima i apartmanima, autobusi iz pretezno Dubrovnika...Na grad od 20 000 stanovnika to je mnogo. Otprilike kao kad bi Beograd u jednom danu posjetilo 2000000 turista ako se moze uporediti

DaniloVB

pre 4 godine

(sto oliva, 17. oktobar 2019 18:14)

"Obidju cijelu crnu goru" - care, peske moze da je obidje 4x za vreme desetodnevnog odmora, a ukoliko upali auto dovoljno mu je jedno popodne, i to bez preterane zurbe....

Krug 2

pre 4 godine

Nije Crna Gora samo Budva,sjever je predivan.Kanjon Tare,rafting,preko Trse na Žabljak,to je ugođaj.
Nije kao Grčka😉,ali je prelijepo!

Nana

pre 4 godine

@ (alba greaca, 17. oktobar 2019 20:09
Ne, to je zato što smo vas mi obišli uzduž i popreko dok te još bili zabit, da ne kažem vuko......

nebojša

pre 4 godine

Srbija ima više turista od CG jer su u Srbiji 50% od ukupnog broja turista domaći turisti, dok je u CG tek oko 8% domaćih turista. Iz ovog podatka proizlazi i (minimalno) veći turistički prihod u Srbiji. Dakle, sve je potpuno jasno i logično.

Nik

pre 4 godine

Ovo na slici članka je Pivsko jezero, blizu gradića Plužine.
Ko god se uputi ka severu Cg treba ovo mesto da poseti.
Boja jezera je neverovatna.

Djuradj

pre 4 godine

Ko voli prave avanture neka posjeti sjever Crne Gore! Komovi ,Prokletije,Durmitor, Bjelasica, mnostvo lednickih jezera, kilometri biciklistickih i pjesackih staza, vrhovi za alpinizam i planinarenje. Dobrodosli!

Max

pre 4 godine

Tako mala zemlja a sve im je Bog dao. Divne planine kanjone jezera i more. Sad mi to nikad ne sagledamo realno i uvek nam je na drugom mestu lepše ali takav nam je mentalitet. Ja još uvek smatram da je CG deo Srbije jer se radi o istom narodu pa mi nekako draga. Ovde ljudi nisu obišli 90%manastira a u GR idu da gledaju neke mnogo mladje po nekim selendrama. Nisu obišli dva muzeja ali maštaju o Luvru.

Znalac

pre 4 godine

Crna Gora napreduje I postaje popularna kao destinacija,to nije sporno.Sto se tice " ljubomornih bivsih zemljaka I para sto su isle u Beograd ",jeste,isle su,ali su se I vracale na razne nacine.Sada idu u Hrvatsku ( 50 % turistickih agencija je hrvatsko ) I ne vracaju se.Takodje sto se tice "pravih " turista vs "paradajz "... jeste prvi trose vise I ostaju krace,drugi trose manje,ostaju duze I vracaju se sledece godine..poenta moje price a mislim da to treba da bude I smisao turizma-koliko tog novca zapravo ostaje Crnogorcima I koliko obican svet ima koristi od toga ? Da li Tivcani imaju bolji zivot sa Porto Montenegrom ili Arsenalom ?

vozi misko

pre 4 godine

Sve je to lepo i zanimljivo, ali i pored cinjenice da je tako lepa, pa jos i primorska zemlja, Crna Gora i dalje zaostaje za Srbijom i po broju turista i po turistickom prihodu. Zaista se pitam sta je razlog tome, a sada odgovor pronalazim upravo u ovom clanku. Znaci, verovatno zato jer sve vise postaje skupa tour-destinacija. No ako je to pravac razvoja turizma u Crnoj Gori, onda O.K.
(ketiS, 17. oktobar 2019 21:29)

Da li si svjestan sta si sada napisao?CG je 10 puta manja od SRB. Prosle godine je od turizma zaradila milijardu i 100 miliona. Ove godine, a trenutno je post sezona sve su prilike da ce rast biti za plus 100 miliona. Neki kazu da je sezona malo losija jer je kisa padala na pocetku ljeta ali brojke su neumoljive i pokazuju veci priliv prihoda...Po tvojoj prici SRB ako ima od turizma preko 11 milijardi eura onda skidam kapu i bolji ste.Ali avaj druze, SRB je u 2018 godini zaradila milijardu i 200 miliona sto je za zemlju vecu 10 puta od CG dosta mala para jer imate i preko deset puta vise stanovnika od nas. Hrvatska sa svim svojim ostrvima je prosle godine zaradila 11 milijardi sto nije lose. Eto to je neka statistika...

mile

pre 4 godine

slazem se da zaista imaju prelepu prirodu i da ima sta da se vidi ali to samo do oko 1.juna. Kad krene leto ne moze se proci od guzve na primorju,kakav crni Kotor i slicno...

IL

pre 4 godine

Sva cast Crnogorcima na uspehu, znali su da prepoznaju globalne trendove za aktivni odmor, privukli su plateznu klijentelu koja tezi kvalitetu na odmoru a i raznolikosti sto se tice aktivnog provodjenja odmora. Imaju savrseno organizovane raftinge sa pravim ekspertima na brzim vodama i rezultati su da svetski bogatasi hrle ka ovoj destinaciji. Planinarenja na divnim crnogorskim planinama u cistoj i nezagadjenoj prirodi (ne dozvoljavaju Crnogorci da im se zemlja i priroda zagadjuje smecem i otpadom). Pored, naravno vrhunskih hotela sa kvalitetnom spa ponudom. Uz to lepa krstarenja Jadranom i Bokom i sve to na "dohvatu ruke" bez prevaljivanja na hiljade kilometara od jedne aktivnosti do druge. Covek samo da im pozeli sve najbolje i cestita na sposobnisti kojom ostvaruju uspehe na polju turizma.

Bane

pre 4 godine

Ko je bio u Kotoru zna koliki je to grad. Tako da je nemoguće da veliki broj turista "navali" tamo...
(ja, 17. oktobar 2019 16:39)

Pre 20-ak dana sam se vratio iz Boke gde smo bili tokom nekoliko dana poslovno. Kruzeri samo ulaze i izlaze iz luke u Kotoru. Koliko tačno ljudi nose i koliko ih dnevno tuda prođe ne znam ali znam da su nama naplatili ulaz u Kotor gde smo imali organizovan obilazak sa vodičem.

Ja mislim da je Crna Gora lepa, mi smo putovali preko Žabljaka i Šavnika, gledali Durmitor, prešli kanjon Tare....

Ok, možemo pričati o fekalijama u moru tokom sezone, to stoji, ali to je jedan aspekt njihovog turističkog potencijala. Ja sam ove sezone bio u Grčkoj i ne sporim da je voda i lepša i čistija a plaže neporedive ali ako izuzmemo puko letovanje Crno Gora je za neke prolećne i jesenje ture, ili planinarenje, raftinge,i sl....fenomenalna.

Da ne bude zabune, isto mislim i za Srbiju, to što nemamo more, ne znači na nismo zemlja koja ima turistički potencijal, planine, reke, jezera, banje....u nedogled da nabrajaš i da ne znaš koje je od čega lepše, ali u to treba ulagati, to se mora negovati, razvijati, promovisati....

Marijana

pre 4 godine

Vi što pljujete po Crnoj Gori očigledno dugo niste bili tamo... Priznajem da sam i ja to radila do pre par godina a onda otišla tamo i iz korena promenila mišljenje. Tako da - prošetajte do Crne Gore pa ostavljajte komentare, jedino Sutomore zaobiđite, tamo je i dalje sve po starom. ;-)