Sreda, 21.08.2019.

Podgorica nema prevoz sa aerodroma, a milioni putnika prolaze kroz njega

Podgorica nema prevoz sa aerodroma, a milioni putnika prolaze kroz njega IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 4 godine

Kao osnovac 70-uh godina bio u buljaricama X puta. Kasnije u Budvi. 2000-ite ili 2001-e bio u CG na moru i zadnji put. Zahvalan sam "ugostiteljima" CG
Da nije bilo njihovog ne gostoprimstva, ne bih upoznao svet.
Sto se prevoza tice, beograd bi trebao da ima bolji prevoz. Pogotovu za putnike kojima je let oko 6h ujutru i za putnike koji avionom stizu u bg posle 1h (nocu).
Idealno bi bilo da aerodrom u bg ima hotel, za nas iz uze srbije. Ali, bice i toga jednog dana. Volim srbiju, sa svim manama,.
Sa razumevanjem, otkloni emo mnogo toga da bi smo ziveli u zadovoljstvu iako ne u novcu

pre 4 godine

Sad sva taksi udruženja voze od i do aerodroma 8 eura na bilo koju lokaciju u gradu. Zvanično taksi udruženje na aerodromu koje ima i šalter kod izlaza naplaćuje 12. Zato preporučujem svima da pozovu neko od zvaničnih udruženja u uštede 4 eura.

Mirko

Raspitajte se pre stizanja na aerodrom, koje taksi udruženje ima kakve cene. Gugl, Fejsbuk. Dole je neko napisao da je platio 60 eura do Šušnja, što verujem da ima, ali isto tako ima već godinama (mislim da je "Red Taxi") pristojno vozilo za 45 eura do Ulcinja (još dalje). Poručiš, dan pre potvrdiš vreme sletanja, i čeka te pred vratima.

pre 4 godine

A ko smije da se vozi u autobus, da ga vide i da mu se smiju cijeli zivot. Samo taksi i limuzina,nisto drugo ne priznajemo.
(Hilton, 22. avgust 2019 12:44)

Samo ljudi koji ne znaju crnogorski, a naročito podgorički mentalitet, misliće da je ovo šala. Ali nije samo to. Živio sam u PG 4 godine, prije toga 8 godina u Beogradu. U to vrijeme karta za gradski autobus u PG je koštala 80 centi, a kilometar taksijem 40 centi (s tim što se start računa u kilometražu). Dakle, za vožnju taksijem od periferije do centra plaćao sam 1,20 do 1,50 EUR. Kasnije su smanjili cijenu autobusa za duplo, ali ne znam da li se narod preorijentisao, mislim da nije, jer su se svi već davno naučili na taksi, ukoliko već ne koriste svoj auto, što u PG nije problem jer su ulice dosta široke. Autobus su koristili samo oni kojima linija ide direktno do odredišta, i to pod uslovom da su ili osnovci ili penzioneri. Svi ostali su bježali od autobusa kao od kuge, jer ako te vide da se voziš u busu svi će pomisliti da nešto nije u redu s tobom.

(braca, 22. avgust 2019 13:05)

Hajde objasni mi kod kog je avioprevoznika karta 50 evra, kad je najjeftinija povratna van sezone oko 120. U jednom smeru nema ispod 70. Preko leta kad kupuješ i mesec dana unapred nećeš naći povratnu ispod 150 evra.

Voznja aerodromskim taxi udruzenjem je 15 € do centra PG.

Aerodromsko taxi udruzenje se redovno fizicki obracunava sa gradskim taxistima jer smatraju da je aerodrom samo njihov (ne daju im da se parkiraju kod aerodroma, fizicki napadaju druga taxi udruzenja, blokiraju im vozila svojim vozilima i onemogucavaju im ugovorene voznje)

@istina

Nadam se da se salis u vezi sa daljinom aerodroma od grada. Od aerodroma do centra Podgorice nema ni 10km, retko gde je aerodrom tako blizu.

pre 4 godine

Postoji železnička stanica Aerodrom koja prolazi pored aerodroma na kojij se zaustavljaju vozovi i nalazi se na 150 metara od aerodroma ali ono izgleda kao poljski vc , pernon nema ni betonsku ploču nego neki šljunak preko pruge ni daske nisu za prelaz stavili a staza od stanice do aerodroma je makadam vučeš onaj kofer i šljunak da se ubijes da ti nesto ne iskoči. Kad bi platili 5.000 evra betonskh stazu bar do aerodroma imali bi besplatan voz do Podgorice ali onda se uzima hleb od 3000 taksista u gradu a naravno ovo socijalna država pa neće dati narodu izbor nego vozi se taksijem ko te šiša. Ko ima para za avion ima i za taksi veli.

Ja zivim u zajecaru.

Ustanem u 4, da stignem u 5 na bus za bg, da uhvatim u 9 stagod za surcin, da bih bio recimo u 10 (2 sata pre leta) na aerodromu, da bih npr poleteo u 12 (ako let nije u 15h npr), sleteo u tivat recimo u 12.45, checkout 20min minimum, jurio taksi, putovao do destinacije bar pola sata (sat), tamo sam verovatno u 15h.

A krenuo sam u 4 ujutru. 11 sati puta, menjanje 5 prevoza ( Prevoz do buske u za, do bg, do aerodroma, let, od aerodroma do destinacije ako ne menjate više prevoza). I to ako nema cekanja nigde, tj ako stizem npr bas na let bg-tivat kad treba.

pre 4 godine

U CG je taxi prilično jeftin, vozila uredna i klimatizovana, vozači u uniformi. Za razliku od begradskih, gde je sve suprotno. Tamo se gradskim prevozom ljudi slabo voze, jer je taxi malo skuplji.

Šmiga

E Pera, Pera, pa mozda da procitas tekst, ili barem da krenes od pocetka, video bi, da je rec o glavnim gradovima, a ne kojekakvim obalnim gradićima ili kojem god drugom aerodromu ....

Pa nema ni Tivat? Što je još gore, ne možete da uđete ni u jedan autobus(a ima ih dosta) koji prolazi putem pored aerodroma, jer ni stanica ne postoji.

pre 4 godine

Такси кошта 0,45€ по километру, што буде неких 6-8€ за вожњу до града, гдје год желите.

Ако иде једна особа, аутобус би био исплативији, у супротном, свако би узео такси.

pre 4 godine

Kod njih taksisti ne kradu kao kod nas? Otisao sam do aerodroma za 2.5e sa Donje Gorice. (U Beogradu bi me ojadili - 2000najmanje).

a ustvari je klasican taxi deal vlasti i prevoznika.
Bio sam letos i sokirao se kad sam saznao da nema busa, brdo nas turista bilo (ono kad sleti pun avion), izadjes i oni ti kazu nema bus samo taxi. :D Naravno cenkao sam se sa taksistima, tipa 12 eur je voznja do Autobuske St Glavne. I to recimo da znate delite, ako ste dvoje to ispada po 6eur po osobi.
Ja sam sa Rusom jednim podelio do Budve direkt taxi voznju, po 20eur smo platili.

pre 4 godine

Taxi je klimatizovan i za 7-8 eura uvijek tu. Ima onih lešinara što vrebaju strance za 15 eura. Mada većinu kupi privatni prevoz. Autobusi su bili samblasno prazni.

Peca

Cuš nemaju,a što će im kada svi imaju kola. Za ono malo ljudi sto im dodje da organizuju prevoz...pa nemaju vremena da se bakcu sa glupostima. A ako mora tender,pa nema Milo vremena za bacane.

pre 4 godine

Nije poroblem nezainteresovanost, već NEINFORMISANOST. Bitno je na samom aerodromu, kao i na stajalištima istaći red vožnje linije. Isto je kao i u Tivtu i ostalim gradovima, nigde ne možete pronaći red vožnje. Jedva sam iskopao BlueLine kada vozi relacije Tivat - Radovići... Za Kotor nigde nisam pronašao. Da se ne zezamo... ne možete očekivati putnike ako ne znaju da postojite.

nn

Carevi,taxi u PG košta 1 evro da se vozis po gradu,sva taxi vozila novija,cista,uredna,fiskalni racun.Od aerodoroma do centra PG 5.5 evra.Od naseg aerodroma do centra BG 20 evra i vise ako udjete kod prevaranata a 90% je sansa da udjete.Busom do Slavije "brza" linija 300 din,dakle 2.6 evra,guzva,ne znate kud sa koferima.U PG taxijem svuda,prejeftin je,nema prevare,kradje.

pre 4 godine

Pe nema ni Tivat? Što je još gore, ne možete da uđete ni u jedan autobus(a ima ih dosta) koji prolazi putem pored aerodroma, jer ni stanica ne postoji.