Petak, 28.06.2019.

Pratioci izglasali: Ovo su najlepše plaže na hrvatskom delu Jadrana

Pratioci izglasali: Ovo su najlepše plaže na hrvatskom delu Jadrana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

@boki
Kažeš da Grcka nema borove sume, onda verovatno nisi bio na Sporadima. Skijatos, Skopelos, Alonisos. Negde sam procitao da je 80% Skopelosa pod sumom i to bas borovima. Za Sporade nisam samo čuo, bio sam više puta.

pre 4 godine

Ja sam Srbin ali moja supruga nije, nešto je tamnije kože. I gle čuda, uvek više neprijatnosti (ništa posebno ali čudnih pogleda, poneki komentar i sl) kod nas nego kod ovih pokvarenih Hrvata koji se odmah i uvek obraduju kad čuju da deca znaju 'naški'. Inače volim ja i Grčku, ali kombinacija mirisa, hrvatske kuhinje i ne peščanih plaža, te arhitekture je za mene uživanje.

Brate,šo u vugla

Jel moze neko da mi objasni jednu stvar,zasto sam dok sam putovao prema Sivoti video bar dvadesetak automobila sa hrvatskim tablicama?

pre 4 godine

Hrvatski deo jadrana je prelep.Imao sam više puta prilike da uživam u njemu.Ali, da bi doživljaj bio potpun trebalo bi i da domacini budu peijatniji prema turistima iz Srbije.

ivana2

Pitanje lepote je generalno stvar ukusa. Posle poputovane mediterasne obale rado se vracam na hrvatsko primorje. Jednostavno more u Grckoj meni nije bas tako lepo, u sustini ceo koncept sa selim bez smeka mi se nesvidja. Volim i nesto da vidim, da popijem casu vina i osetim autenticnost.
Naravno sve to ipak sahteva malo dublji dzep.
Jedan savet za dobro putovanje, ne idite tamo gde vas agencije vode, krrirajte svoje putovanje prema sopstvenim zeljama. Ugrabite autenticnost regije gde idete tako sto cete se prvo dobro informisati.

pre 4 godine

Slusajte ja sam s mora kupan se na plaži di je samo kamen i ne bi ga minja ni za kakav pijesak. Jednostavno kameno je prirodno i na to sam navika. Igraš picigin po tom padnes malo krivo, malo se izdereš krene krv, sol to grize (bgmi onda igraš bolje cim krene peć). Isa sam i na Baće na onaj pijesak ali nije to to bar meni. Tako da to su sve ukusi ko šta voli

Davor

Netko voli pijesak, naravno, ali kamen u moru je prava stvar. Pijesak zamuti vodu. Isplati se uraditi nekoliko neugodnih koraka da bi se ušlo u lijepo more. Ja kada vidim kamen i bistru vodu onda imam filing da je to to i uživam.

pre 4 godine

ali pobogu... zasto ici u zemlju u kojoj nisi dobro dosao... cemu to... pa sve i da jeste najlepsa...

pre 4 godine

Sticajem okolnosti vec 20 godina provodim po 6 meseci godisnje u Grckoj, na Egeju. Previse je ostrva koja sam obisao, da mi prica izvesnih kako nema lepseg
mora i plaza od onih u hrvatskom Jadranu, ne bi izgledala i vise nego degutantno.
Hrvatska obala, ostrva i plaze ni po jednom segmentu ne mogu da pariraju Grckoj. Ni blizu toga.
Svakako, ljudi treba da idu tamo gde im se vise dopada. Nego, teknda spomenem...

pre 4 godine

Dok sam ziveo u Jugoslaviji mislio sam da je prica o najlepsem moru na svetu cista propaganda. U medjuvremenu sam obisao mnoga mora po svetu, naravno i Grcku koju obozavam, ali mora poput jadranskog jednostavno nema... to plavetnilo, taj miris borovine ujutru, ta arhitektura malih mesta - toga nema nigde... a Vis, naravno, prelepa Srebrna i prelepa Stiniva, ali i jos nekolioko jako lepih plaza... Vis je predivan, samo se nadam da ce ostati neotkriven za masovni turizam...

Sremac76

Gradovi jesu lepi pa i plaže na slikama ali noge izlomiš, pre par godina sam pola sata izlazio iz vode kod Trogira...retka je peščana plaža, maleni Tasos ima više peščanih plaža nego ceo Jadran!

pre 4 godine

vec godinama znam da se Srbima odmor svodi na pijesak.to jeok.u HR ima itekako pjescanih plaza,samo sto ih lokalci i svi ljudi uz more zaobilaze!i da samo ostavim svoje misljenje u odnosu na grcku,HR obala sa kamenim kucama,crvenim krovovima,borovom sumom je bar.dvi klase iznad.marsovskog izgleda grcke obale i njihovih vapnenackih nastambi.o cestama i cistoci da i ne.pricam.hvala i ugodan dan

šarena laža

Jeste lepo, ove plaže jesu vrhunske ali ko se malo angažuje i ode malo dalje na jug Grčke mogu slobodno da kažem da ima dosta lepših plaža i razno raznih čudesa, pećina i koječega..da ne govorimo što nas u Grčkoj dočekuju prijateljski na svakom koraku dok u Hrvatskoj uvek postoji mogućnost da ti neka usijana glava polupa auto ili još gore da dobijemo batine. A drugo još bitnije Hrvatska je poprilično skuplja od Grčke gde za Hrvatskih 10 u Grčku mogu 14 dana što je meni mnogo bitno jer provedem skoro 20 dana na moru. Verovatno ću za koju deceniju i u Hrvatsku..San mi je da odem na Plitvička jezera i obiđem većinu ovih plaža iz teksta..

pre 4 godine

Hrvatska je zaista lepa i ima dušu... Ja preferiram Grčku... čisto more, plaže kao po jastuku da gaziš. Ne pričam 15% obale Olimpijske regije-već o 3000km plaže na drugim mestima...

miki

slika jedno,uživo drugo,doživljaj treće!hrana jeziva,pogledi odvratni,hladni,more čisto i lepo kako gde ?! mnogo vas je jugonostalgičara,mazohista i nikada se nećete osvestiti!! da je to raj na zemlji sve bi vrcalo od švaba, amerikanaca, danaca, japanaca, a ovako polusvet sa konzervama iz poljske koji zauzima plažu tako što ostavi peškir i prljave krpe za sutra! strava! ne znate dok ne odete!

pre 4 godine

bez zaziranja,u HR tesko ce te i sresti Hrvata,vec iskljucivo strance,meni se desilo vecinom kad cujem nas jezik u restoranu ili plazi da sam sreo Hrvate,ispostavi se vecinom da su Srbi iz Bosne.Incidenti su moguci ali nedajte se tome da ste preosjetljivi.Ja sam prvi puta bas izvrijedan u Novom Sadu pa i opljačkan ali nisam dozvolio da neki nekulturni pojedinci ili oni koji su se taj dan ustali na lijevu nogu mene odvrate da upoznam susjednu zemlju i ljude i bio sam jos 10 puta poslje u Srbiji.Hrvatsko more je predivno i ono cak sto mozete vidjeti i u zaledu na tako malom prostoru je rijetkost,zato uzivajte a ne da vam drugi kroje vase odluke ali opet na vama je,nije da HR treba jos vise turista ali nije vas lose sresti,pozdrav

Che

Kad god mi se neko busa u prsa sa slavnom srpskom istorijom i pricama o nabeskom narodu ja ga odmah pitam zasto mi kao takvi nemamo izlaz na more, dok sve nase komsije od kojih smo mi kao superiorniji, imaju...

@Joca Dopisnik Belosvetski
Da li vjerovat tebi ili ispitivanju koje govori da je more izvrsne kvalitete na 97,72 % lokacija na kojima je uzet uzorak. Samo na jednoj lokaciji od njih 1008 , more nije bilo zadovoljavajuće kvalitete

pre 4 godine

Potencijalni turisti, Sve plaze na hrvatskom primorju su uglavnom kontaminirane sa lokalnim fekalijama, jer jos uvek kanalizacija ide u more. Pored toga, jedan deo evropske kanalizacije ide u Jadran preko reke Po. Jos nisu izgradjena postrojenja za preciscavanje fekalija. Priroda je lepa, ali ne idite u more, jer je necisto - potencijalni turistima je vazno da to znaju unapred.

Mici

Hrvatsko more je meni najlepse na svetu. Taj spoj arhitekture, mirisa borovine i mora. Ali sta sve vredi kada ne mozemo da se osecamo slobodno tamo. Steta, nekada se divno letovalo !