1. @ ketiS
    Ako te je Dubrovnik šokirao od ovog ti preti infarkt: Rovinj (15.000 stanovnika) -
    750.000 (stranih) turista, 4,2 miliona noćenja!
    (pozdrav iz rovinja, 29. mart 2019 16:17)

    # Link komentara

  2. @ketiS
    Dakle što se tiće turista sa kruzera podatak je to TZ Dubrovnika znaći službeni podatak.Što se tiće te vječite usporedbe Dubrovnik-Beograd,a to rade i vaši političari uspoređuje se nemoguće jer na ovim prostorima Dubrovnik je pojam za sebe.Što se tiće strukture gostije ili odakle dolaze u Beograd najviše dolaze iz BiH,Hrvatske,CG,Slovenija naravno i to su turisti i gosti kao i svi drugi,a zašto dolaze u Beograd to je već poznato i ne treba ponavljati.

    Evo najnoviji podatak
    "Prema podacima Hrvatske narodne banke (HNB), tijekom 2018. godine, prihodi u turizmu od stranih gostiju, iznosili su 10 milijardi i 97 milijuna eura, što u odnosu na 2017. godinu (9 milijardi i 493 milijuna eura), predstavlja rast od 6,4 posto, odnosno 603,6 milijuna eura. "
    [link]/
    (mario, 29. mart 2019 13:59)

    # Link komentara

  3. @antonio - pula

    Zaista mi nije jasno otkuda vama pravo da nipodastavate domace turiste? Stavise u zemljama poput Velike Britanije, Nemacke ili Francuske 70% turistickog prometa "otpada" na domace goste. Manje, vise podjednak omer domacih i stranih turista imaju i mnoge druge evropske zemlje, a ne samo Srbija. Ipak ako vec istrajavate na "background"-u turista onda bi trebalo da znate da prema zvanicnim podacima TOS-a oko 30% stranih turista koji posecuju Srbiju dolazi iz sireg regiona, 22% iz zapadne i jugozapadne Evrope, dok "ostatak" cine oni koji dolaze iz svih drugih delova Evrope pa i sveta. Osim toga kada govorite o strancima koji posecuju vasu zemlju, bilo bi zanimljivo da se naznaci koliko je medju njima ex-YUgosa sa stranim drzavljanstvima. Sigurna sam da bi moguca brojka bila prilicno respektibilna. Takodje jasno sam navela da je Hrvatska prevashodno primorska destinacija, te je sasvim razumljivo sto uzimajuci u obzir da je more najkomercijalniji turisticki adut, ima neuporedivo vise turista od "landlocked" Srbije koja je i po turistickoj ponudi i po profilu turista kojima se obraca i koji je posecuju sasvim drugacija destinacija. Konacno ne vidim nista cudno u cinjenici da najveci grad ex-YU posecuje daleko vise turista od primorskih gradica, jer su veliki gradovi jaka konkurencija cak i Primorju, a da ne spominjemo velike evropske metropole. Na kraju bih se usudila da navedem jednu "zanimljivost". Naime, bila sam "sokirana" malim brojem turista u Dubrovniku.
    (ketiS, 28. mart 2019 23:13)

    # Link komentara

  4. @enrico - vrsar

    Zaista mi nije jasno otkuda vama pravo da nipodastavate domace turiste? Stavise u zemljama poput Velike Britanije, Francuske ili Nemacke 70% turistickog prometa "otpada" na domace goste. Manje, vise podjednak omer domacih i stranih turista je osoben za mnoge evropske zemlje, a ne samo Srbiju. S druge strane ako vec istrajavate na toj cinjenici, onda bi trebali da znate da po zvanicnim podacima TOS- a oko 30% turista u Srbiji cine posetioci iz sireg regiona, zatim 22% posetilaca dolazi iz zemalja zapadne i jugozapane Evrope, dok "ostatak" cine oni iz svih drugih delova Evrope, pa i sveta. Sto se tice vase zemlje sasvim je logicno da kao primorska zemlja, sa morem kao najkomercijalnijim turistickim adutom, ima daleko vise turista od kontinentalne zemlje kao sto je Srbija, koja je sasvim drugacija turisticka destinacija i po vrsti turisticke ponude i po profilu turista kojima se obraca. Osim toga ako ste vec toliko uporni po pitanju "background"-a vasih gostiju, zanimljivo bi bilo utvrditi koliko medju tim stranim gostima ima ex-Yugosa sa stranim drzavljansrtvima. Sigurna sam da bi ta brojka bila prilicno respektibilna. Konacno zasto bi bilo iznenadjenje sto Beograd kao najveci grad na prostoru bivse drzave ima vise posetilaca od malih primorskih gradica? Ta cinjenica pokazuje da ce veliki gradovi uvek biti jaka konkurencija cak i Primorju, a da ne spominjemo velike evropske metropole. Na kraju jedna "zanimljivost". Iskreno sam "sokirana" brojem turista u DU.
    (ketiS, 28. mart 2019 22:48)

    # Link komentara

  5. Blago nama - Dubrovnik nam "beži" za "dlaku", dok Beču - kako ono beše - Beograd "puše za vrat"!
    (snovi pusti, 28. mart 2019 17:03)

    # Link komentara

  6. @ Keti za Boga miloga, prestani sa nebulozama, sramota me da to čitam. O kakvoj crnoj "bežaniji" pričaš? Da li ti uopšte znaš koja je nacionalna paleta turistički zastupljena u Dubrovniku i da su tamošnji gosti u 95% slučajeva stranci, koji po danu ostavljaju trostruko više para od ovog turističkog jada u Beogradu?
    (poreklo - dubrovnik, 28. mart 2019 16:29)

    # Link komentara

  7. @ ketiS
    U tvojoj opsežnoj elaboraciji nedostaje i jedna "sitnica". Naime, imate pojednak broj domaćih i inozemnih turista, pri čemu su vam domaći gosti ostvarili više od 60% noćenja. U Hrvatskoj je taj omjer 90 : 10 u korist stranih turista. Tako i Beograd pojednako pune domaći i strani gosti, dok su "naša mala mista" (Poreč, Rovinj, Rab, Trogir...) upravo po količini stranih turista (s prosječnim trajanjem boravka 5-6 dana) svojevrsni turistički giganti, štoviše u tom pogledu potpuno usporedivi sa vašom prestonicom (gdje se turisti zadržavaju svega 1,5 dan).
    (antonio - pula, 28. mart 2019 11:54)

    # Link komentara

  8. (ketiS, 27. mart 2019 21:13) Devojko pričaš o zemlji koju godišnje poseti 20 miliona turista i koja ima 110 miliona noćenja a samo 4 miliona stanovnika! Probaj to proporcionalno da uporediš sa svim ostalim evropskim zemljama (turističkim velesilama) pa sama izvuci neki zaključak.
     (marko, 28. mart 2019 09:50)

    # Link komentara

  9. @mario "Sto se tice Dubrovnika u 2018 ga je posjetilo milijun i 272 ....."

    To se potpuno uklapa u ono sto sam navela. Dakle kao najpoznatiji turisticki centar Hrvatske Dubrovnik "bezi" Beogradu za nesto vise od sto hiljada. Sto se tice kruzerasa oni se u zvanicnoj statistici vase TO-e ne navode, ali cak i da se prihvati tvoja opaska ona sustinski nista ne menja, jer je logicno da jedan grad na Jadranu ima daleko vise turista sa kruzera nego Beograd ili bilo koji grad koji nije na moru. Sto se tice ostalih primorskih gradova koji su spomenuti u postu, jedino Split u skorije vreme moze probiti milionitog posetioca i pribliziti se Beogradu. dok svi ostali nevedeni gradovi ne mogu ni da se prblize Beogradu a kamoli sta drugo. Konacno Beograd jeste najposecenija turisticka destinacija u Srbiji na koju "otpada vise od 50% posetilaca, ali zato ona druga polovina posecuje i mnoge druge turisticke lokalitete, dok je Hrvatska prevashodno primorska destinacija sto potvrdjuje i vasa zvanicna statistika, jer vise od 90% posetilaca tvoje zemlje boravi na Primorju. Ostale opaske u tvom postu ne zavredjuju komentar.
    (ketiS, 27. mart 2019 21:13)

    # Link komentara

  10. A vi iz Hrvatske cim se Srbija spomene u bilo kom kontekstu upecate se ko bik na crvenu maramu! Inace opet niste u pravu, ali nema veze....
    (ketiS, 26. mart 2019 20:16)
    Malo je suprotno jer vi poćnete kako vam Hrvatska nije zanimljiva turistićki ,pa krene kako je more hladno kako su plaže kamenitekako vas nitko ne razumije (valjda vas svugdje drugdje razumiju) i naravno odmah poćenete sa usporedbom Grčka-Hrvatska kao da je Grčka vaš teritorij uspoređujte se sa svojim.
    Ok ja vas shvaćam ipak ste je vrijeme ExYu ljetovali besplatno po odmaralištima ,a kad je to bilo Jugoslavensko more onda vam je bilo najlepše na svijetu i hvalili ste se po svijetu sa tim morem.Eh sada su se okolnosti promjenile više Srbija nije pomorska zemlja.
    (mario, 27. mart 2019 16:21)

    # Link komentara

  11. За разлику од Загреба кога "опседају" туристи са свих меридијана!
    (Петар, 25. mart 2019 14:59)
    E pa vidiš za tvoju obavijest Zagreb zaista "ospsjedaju" turisti sa svih meridijana ili strana svijeta.Već ti je netko napisao redosljed dok Beograd po posjeti na prvom mjestu su "turisti" iz ExYu, Zagreb prvih deset su stranci.

    @KetiS Zagreb ima i Advent koji si zaboravila što Beograd ipak nema dobro kod vas novogodišnja rasvjeta sija šest mjeseci kod nas samo šest tjedana i dajte objasnite vašim političarima da strane turiste ne privlaći blještavilo rasvjete.
    Što se tiće Dubrovnika u 2018 ga je posjetilo miljun i 272 gostiju plus sa kruzera 776.612 gostiju znaći to je gotovo 2 miljuna turista tako da se Beograd i Dubrovnik ne mogu uspoređivati inaće gosti u Dubrovniku troše 170 eura dnevno.

    Da ne nabrajam ostala mjesta Rovinj,Split,Zadar,Poreč,Hvar itd itd....

    Problem turizma u Srbiji je što se sve svodi na Beograd.
    (mario, 27. mart 2019 14:28)

    # Link komentara

  12. i to sve bez novogodisnje rasvete?!?!? au...
     (sandra, 26. mart 2019 21:02)

    # Link komentara

  13. @enrico - vrsar ... Cim se spomene Hrvatska upecas se ko majmun na bananu."

    A vi iz Hrvatske cim se Srbija spomene u bilo kom kontekstu upecate se ko bik na crvenu maramu! Inace opet niste u pravu, ali nema veze....
    (ketiS, 26. mart 2019 20:16)

    # Link komentara

  14. @ Ajde, primiri dah, ali i broj (nepotrebnih) karaktera. Moj se komentar odnosi samo na usporedni sezonski interval (otprilike od maja do oktobra), nikako na čitavu godinu. No zanimljivo, čim se spomene Hrvatska upecaš se ko majmun na bananu.
    (enrico - vrsar, 26. mart 2019 11:48)

    # Link komentara

  15. EU Citizen, da l? si ti skoro video Beograd? Zagađenost, fasade, prljavštinu, đubre po ulicama koje razvlače golubovi i gavrani? Beograd ima lepih delova, ali je zapušten preko svake granice, a predgrađa su očajna sa onim ružnim kućama, radionicama i lokalima.
     (J., 26. mart 2019 10:38)

    # Link komentara

  16. Imaju gondolu, zbog toga je verovatno?!
    (zliZo, 25. mart 2019 10:03)

    Orvieto nema "gondolu", ali ima lokalnu zicaru, koja povezuje gradic sa zeleznickom stanicom. A na toj stanici staju direktni vozovi ka Rimu, Milanu, Napulju ... Od Orvieta do Rima vozom se putuje oko sat i po. Vozovi idu na svakih pola sata u proseku. Gradic kao gradic - nista posebno, u toj regiji ima jos gomila slicnih - Montefiascone, Viterbo, pa onda prelepo Bolsensko jeziro ... ali sve to je povezano busevima i vozovima, idu tacno u minut. Naravno da i mi imamo isto tako lepe i neobicne predele - Ovcarsko-Kablarsku klisuru, Djerdap, Djavolju varos ... ali dzaba sve to kada do tih mesta vode losi putevi, bez terenskog vozila mnoga sela ne mozes ni da obidjes, vozova nema ili se vuku jedva 20 km/h ...
    (putnik, 25. mart 2019 22:41)

    # Link komentara

  17. @enrico-vrsar ..."sto se tice Beograda i kolicine turista - tijekom - produzene ljetnje sezone "sije" ga i nas Porec, o Splitu i Dubrovniku da ne govorimo."

    Odakle vama takvi podaci? Potpuno netacno! Od gradova u Hrvatskoj Zagreb tokom godine ima za nekih 180-200 000 vise turista i to kao prestonica primorske zemlje te mesto odrzavanja jednog evropskog festivala srednje velicine "Inmusic"-a. Da li bi to bio slucaj kada bi se u Beogradu primera radi odrzavao Exit? Sto se tice Dubrovnika on "sije" Beograd za nekih jedva 100 000, dok ovdasnji komentatori govore o Dubrovniku kao da ga posecuju milioni turista. Sto se tice Splita on je znacajno iza Beograda po broju posetilaca. dok vas Porec i ostali primorski gradovi ne mogu ni da se priblize Beogradu. Inace tokom prosle godine Beograd je ne racunajucii turiste sa kruzera posetilo 1 140 000 turista, a sa kruzerasima taj broj je veci od 1 200 000. Sve u svemu tvrdnja vam je potpuno netacna, sto je verovatno posledica vase neupucenosti u zvanicne podatke TOB- i TOS-a.
    (ketiS, 25. mart 2019 20:51)

    # Link komentara

  18. Pročitajte od Eka "Pape Satan Aleppe", pa ćete videti svu tu bajnu civilizaciju i kulturu kakva je zaista. Ovo što mi imamo sada na vlasti oni su bukvalno isto to imali do pre par godina. Čovek se prosto naježi kad čita sve te članke koje je Eko pisao za novine. A kad krene da pominje braću, kumove, starlete... sve mislim jel to on o njima ili o nama. E sad, zašto su oni tu gde jesu a mi tu gde jesmo, stvar je religijsko/političkih odabira kroz istoriju.
     (mXer, 25. mart 2019 19:49)

    # Link komentara

  19. Ali kakva je ovo patologija da ljudi toliko otrovno mrze jednu ekipu lopova koja se, u krajnjoj liniji, ne razlikuje mnogo ili uopšte ni od prethodne, ni od kvaziopozicije koja bi da ih zameni, osim što ne pripadaju istoj socijalnoj grupaciji komentatora koji se njima bave, verovatno mahom poreklom iz delova stanovništva privilegovanih za vreme komunizma, tj. lažne brozovske "građanske klase", dok su sadašnja vlast arivisti, da nalupaju gomilu pluseva svakom ko je ispljuvao Beograd i njegov turistički potencijal, a poseta Beogradu ipak objektivno raste svake godine 7-8%. S koje ste vi planeta pali ljudi, da zbog neke vlasti u državi u kojoj sto hodina nije bilo dobre vlasti i koju će sutra da zameni opet neka druga ekipa lopova, odnosno, beznačajne razlike između lopova koji umeju da vežu kravatu i onih koji ne umeju, do te mere izgubite razum i pohisterišete da počnete da mrzite i bez osnova u stavrnosti pljujete vlastiti grad?
     (EU Citizen, 25. mart 2019 19:45)

    # Link komentara

  20. @ Petar
    Upravo tako, Zagreb doista "opsjedaju" turisti sa svih meridijana. Redoslijed broja posjetitelja po zemljama za prošlu godinu izgleda ovako: Južna Koreja, SAD, Njemačka, Italija, Kina, BIH, Španjolska, UK, Austrija....i na desetom - počasnom - mjestu SRBIJA sa 33.811 posjetitelja, ispred neznatno manje zastupljenih turista iz Japana, Kanade, Bugarske, Australije, Francuske, Slovenije....
    (jura -zg, 25. mart 2019 17:26)

    # Link komentara

  21. 10

    Bgd je rušen i razaran 3x, ne zaboravite to...
    (..., 25. mart)
    A šta je, kao, pre imao?
    I Milano je rušen, Bolonja, Rim, da ne govorimo o Drezdenu, Berlinu...
     (J., 25. mart 2019 17:26)

    # Link komentara

  22. (kako da ne, 25. mart 2019 14:12) Čovek poredi Italiju i Švajcarsku, pa čoveče u čitavoj Švajcarskoj nema toliko istorije koliko ima u istom ovom gradiću Orvijetu!
     (Srdjan bg, 25. mart 2019 16:59)

    # Link komentara

  23. U Italiji ne postoje sela u srpskom smislu... I tri kuće tamo čine mali gradić... Tome doprinose ljudi...
    Que bella Italia!
     (Ja, Klaudije, 25. mart 2019 16:35)

    # Link komentara

  24. Očekivao sam na slikama da ulice budu prepune turista, al' sve prazno. Pa u Vrnjačkoj Banji, koja je malo veće naselje od ovog, više turista na ulicama ima po snežnoj oluji.
     (V. B, 25. mart 2019 15:39)

    # Link komentara

  25. 1,3 milijarde katolika,a Srba 9 miliona.Dobro Beograd i uspeva
    da odoli mestu u kom pape suše gaće.
    (a, 25. mart 2019 15:28)

    # Link komentara

  26. To je samo dokaz koliko je Beograd turistićki nebitan na svjetskoj mapi turizma.
    (mario, 25. mart 2019 12:22)

    За разлику од Загреба кога "опседају" туристи са свих меридијана!
    (Петар, 25. mart 2019 14:59)

    # Link komentara

  27. U Beogradske turiste se ubrajaju Makedonci, Bosanci, Crnogorci, Hrvati. Stvarnih turista je malo.
    (Zozon, 25. mart 2019 14:58)

    # Link komentara

  28. "Marketing je u pitanju. Otidjite u neka srpska mesta pa cete videti kako su lepa. Jel bio neko na Zlataru?
    (Srpski ugao)"
    Ma šta kažeš?! Onda ništa lakše nego preokrenuti situaciju: platiti najbolje marketinške agencije u svetu i svi će doći kod nas radije nego u Italiju. Ili ipak neće?
    Srpski gradovi su mešavina Bliskog istoka (ne računajući Emirate) i Indije, a sela...ne znam kako ne osećaju potrebu da ulepšaju ambijent u kome žive.
     (J., 25. mart 2019 14:17)

    # Link komentara

  29. @Srpski ugao
    Ne srpska sela, vec sela nigde u svetu ne mogu da se porede sa ovim starijim selima u Italiji, Svajcarskoj, Francuskoj, a ima toga i u Nemackoj. Znaci svugde je ovakav stil, male ulicice, stara gradnja. Do duse ovo je vec i grad, imali ste npr emisiju Memedovica, a i sam sam posetio selo u Svajcarskoj gde je sve stara gradnja, a ko zeli da nesto izgradi mora isto tako da gradi, zabranjen je ulaz automobilima u selo i ima elektro bus koji razvozi turiste. Nije to Srbija pa kako ko hoce, kako u Italiji bilo gde, tako i u CH i FR mozes da renoviras neku staru zgradu, ali ne smes da joj menjas izgled. U Srb dodju bageri i poruse. Takodje ne mozes ti sada u ulici sa 20 kuca gde su sve slicnih boja, roze i crvene npr da dodjes i da napravis kucu sa zelenom fasadom. Napravis ti ali dodje kontrola i kaze ti imate mesec dana da se uklopite sa komsijama. Jeste to tvoje i mozes da kazes ‘moje pare, moj posed’, ali fora je u tome sto ti ne daju da se sada bahatis jer si ti eto nesto poseban. Da kazem jos, volim ja nasa sela, imaju nekako i dusu ali su skoro propala. Niti su isti stil jer ovakav stil kao u ovom selu u Italiju dosta guraju katolicke i protestantske zemlje, tj narodi vekovima. Poz
    (kako da ne, 25. mart 2019 14:12)

    # Link komentara

  30. Bgd je rušen i razaran 3x, ne zaboravite to...
     (..., 25. mart 2019 14:05)

    # Link komentara

  31. svako drugo mestasce je u italiji je ovako...
    (radojica, 25. mart 2019 13:54)

    # Link komentara

  32. Napusteno selo? ?
    (achitwn, 25. mart 2019 13:36)

    # Link komentara

  33. To je samo dokaz koliko je Beograd turistićki nebitan na svjetskoj mapi turizma.
    (mario, 25. mart 2019 12:22)

    Nit' je to ikakav dokaz, nit' je iko tvrdio da je BG turistički bitan, iskuliraj malo..
    (F odeljenje, 25. mart 2019 13:21)

    # Link komentara

  34. Preporuka da obidjete mesto Cortona, koji se nalazi takodje na uzvisenju od cca 600 metara nadmorske visine koji pruza prelep pogled, inace mesto se nalazi u Toskani 30tak km od mesta Arezzo. Italy always in my heart
    (Cortona, 25. mart 2019 13:05)

    # Link komentara

  35. Ovo kao mapa cs_italy
    (counter strike, 25. mart 2019 12:58)

    # Link komentara

  36. Skoro isti broj turista, ako u turisticku posetu Beogradu racunate i sve koji u njega povremeno navrate iz Rep. Srpske, Crne Gore i ostalih gradova i mesta iz same Srbije. Kad je rec o turizmu (pravom), Beograd je na nivou najzabacenijih napustenih sela po Siciliji.
    (Dex, 25. mart 2019 12:56)

    # Link komentara

  37. @ Laki
    Ma ni blizu, moj Laki, ni blizu!
    (ima i gorih, 25. mart 2019 12:52)

    # Link komentara

  38. Kakvu li tek oni rasvetu i jelku imaju???
    (Marko, 25. mart 2019 12:39)

    # Link komentara

  39. Marketing je u pitanju. Otidjite u neka srpska mesta pa cete videti kako su lepa. Jel bio neko na Zlataru?
    (Srpski ugao, 25. mart 2019 12:38)

    # Link komentara

  40. To je samo dokaz koliko je Beograd turistićki nebitan na svjetskoj mapi turizma.
    (mario, 25. mart 2019 12:22)

    # Link komentara

  41. to je ok, i beograd je selo. doduše napredno selo puno bugarskih grafologa....
    (šemsudin, 25. mart 2019 12:21)

    # Link komentara

  42. dzaba sve kad nemaju splavove
     (bonvivan sa mansarde, 25. mart 2019 12:20)

    # Link komentara

  43. Marketing
     (mikac, 25. mart 2019 12:02)

    # Link komentara

  44. I neko ima srecu da se rodi i zivi bas u ovakvoj zemlji u bas ovakvom mestu...
     (pera, 25. mart 2019 11:57)

    # Link komentara

  45. Da, sigurno ce neko pored modernih i novih zgrada u Bg na vodi i fontane na Slaviji ici u ovo selo da gleda stare i oronule kuce! Zasto toliko mrzite Vucica?
     (aca, 25. mart 2019 11:47)

    # Link komentara

  46. Etrursko(Rasensko) mesto koje je sravnjeno sa zemljom pod naletom krvoločnih civilizacija ali je srećom ostao netaknut podzemni grad koji su takođe oni izgradili i koji daje gradu neku posebnu draž i privlačnost
     (Srdjan bg, 25. mart 2019 11:42)

    # Link komentara

  47. Toliko o turizmu u Beogradu.
     (nebo, 25. mart 2019 11:35)

    # Link komentara

  48. Prošao ovim selom bezbroj puta, doduše na CS 1.6. :)
     (CikitOoo8, 25. mart 2019 11:33)

    # Link komentara

  49. Bugari... :)
     (evil_pig, 25. mart 2019 11:33)

    # Link komentara

  50. Counter strike italy
     (joj, 25. mart 2019 11:32)

    # Link komentara

  51. Čekajte, vi hoćete da kažete da im dolazi isto turista kao u Beogradu, a ipak oni nemaju osnove turističke infrastrukture:

    - fontane
    - novogodišnju rasvetu 6 meseci
    - jarbol
    - gondolu
    - splavove

    Kako je to moguće?
     (Aki, 25. mart 2019 11:27)

    # Link komentara

  52. Jel dolaze i Bugari?
     (Dag Kristi, 25. mart 2019 11:25)

    # Link komentara

  53. Selo tamo, selo ovde.
     (sale, 25. mart 2019 11:23)

    # Link komentara

  54. eto gde nam je turizam...na nivou sela u Italiji
     (Laki, 25. mart 2019 11:22)

    # Link komentara

  55. Orvieto nije nikakvo selo. To je gradić od preko 20.000 stanovnika, sjedište biskupije u pokrajini Terni. O povijesnim znamenitostima, spomeničkoj baštini te općenito urbanitetu i životnom stilu ne treba trošiti riječi...jednostavno jedan od bisera Umbrije.
    (juraj, 25. mart 2019 11:20)

    # Link komentara

  56. Tabla u kanterima ITALIJA ... CS
    (Krajišnik, 25. mart 2019 11:09)

    # Link komentara

  57. U Beograd mi je jasno 'što dolaze ,ali u ovo italijansko selo čovek može samo da zaluta !
     (Superhik, 25. mart 2019 11:07)

    # Link komentara

  58. Otkud toliko posetilaca a nemaju novogodisnju rasvetu od oktobra do marta?
    (Savo Krivokapic, 25. mart 2019 11:06)

    # Link komentara

  59. Bas me cudi sto ima isti broj turista. Ima dosta smeca na ulici, to se odmah vidi, fasade se raspadaju a i na njima se nalaze svakojake reklame. Ah da...kakvi ludaci, pa ko jos gaji cvece i ulaze u parkove-budale.
     (Esp, 25. mart 2019 11:02)

    # Link komentara

  60. A njima to selo jedno od milion, a nama Bg najveca atrakcija
     (Ime, 25. mart 2019 10:57)

    # Link komentara

  61. Pa zasto onda pisete clanke o neverovatnom procvatu turzima u BG, kad jedno selo poseti vise ljudi?
    (Slovenac, 25. mart 2019 10:51)

    # Link komentara

  62. Orvieto je jedan od najlepših gradića središnje Italije. Svakako nije selo. Po lepoti je u rangu San Điminjana, meni čak lepši, mada ima sličnosti i sa Sijenom. Pun je lepih uličica i simpatičnih suvenirnica. Bukvalno, na svakom koraku naći ćete nešto zanimljivo za slikanje, tako da računate da će poseta potrajati...
    Sasvim slučajno sam ga otkrio. Vozeći od Firence ka Rimu ugledao sam prelep utvrđeni gradić na brdu i rekao da obavezno moram da ga posetim u povratku. Italija je cela prelepa i vozeći jako često možete usput videti lepa mestašca, a kad biste poželeli da ih sve obiđete trebalo bi vam bar nekoliko meseci.
    Ipak, sa tog putovanja gde sam obišao petnaestak mesta, slobodno mogu reći da Orvieto spada u dva najprijatnija iznenađenja.
    (Ljubezni Haralampije, 25. mart 2019 10:48)

    # Link komentara

  63. de_italy bese? :D
    Ne secam se da li je bomb ili talacka slika, stari kanterasi znaju :D
     (cs1.6, 25. mart 2019 10:46)

    # Link komentara

  64. Nevidim nista posebno! ?
     (makihh, 25. mart 2019 10:45)

    # Link komentara

  65. Kakvo crno selo, gradić sasvim pristojne veličine (moj utisak je 20-30 hiljada ljudi), sa elegantnom i jako poznatom katedralom :)) Možda i ne bi bio toliko posećen, ali se nalazi na. pravcu glavnog autoputa iz Milana, Bolonje i Firence prema Rimu i Napulju, pa je idealan za prijatnu pauzu u vožnji, ručak i malo šetmje i razgledanja, tako sam ga i ja svojevremeno obišao :))
     (EU Citizen, 25. mart 2019 10:45)

    # Link komentara

  66. ima mnogo ljepsih takvih gradica u italiji
     (rep srpska, 25. mart 2019 10:38)

    # Link komentara

  67. Nemoguce, pa koliko oni tek novogodisnjih ukrasa imaju?
     (Vukasin, 25. mart 2019 10:37)

    # Link komentara

  68. Ne razumem zasto?! Nemaju ni rasvetu, ni gondolu, a nisu ni na vodi...
     (dragan, 25. mart 2019 10:35)

    # Link komentara

  69. То више говори о Београду него о том селу :)
     (А.P.B.T., 25. mart 2019 10:26)

    # Link komentara

  70. Kada u Rimu boravite desetak i više dana nezamisliv je izostanak posjete obližnjima Viterbu i Orvietu. Ovaj potonji, uz fenomenalnu spomeničku baštinu koja resi oba gradića, poznat je i po svojoj gastronomskoj ponudi. Što se tiče Beograda i količine turista, tijekom - produžene - ljetne sezone "šije" ga i naš Poreč, o Splitu i Dubrovniku da ne govorimo...
    (enrico - vrsar, 25. mart 2019 10:23)

    # Link komentara

  71. Pa da, ali niste uračunali Bugare koji dolaze da gledaju Vesićevu rasvetu i potroše milione evra....
     (Za žgaravicu šefe - Slave mi!, 25. mart 2019 10:14)

    # Link komentara

  72. Prelepo mesto. Ali i mi ćemo privući turiste u Beograd. Za početak imamo celogodišnju novogodišnju rasvetu. Tu smo jedinstveni u svetu!
    Imamo i muzičku fontanu, a uskoro ćemo imati i tribine da je posmatramo kao da smo na solističkom koncertu.
    Vidite kako kod Italijana nema drveća i zelenila po ulicama. Sigurno da im ptice ne bi da ne kažemo šta radile po turistima. I mi ćemo da isečemo drveće. Cvetni trg je već uspešno zabetoniran, a drveće smo već krenuli da rušimo! I to od Kalemegdana, gde je najveća meka za turiste.
    Fasade su nam već stare i raspadnute, kao da su nam zgrade iz doba Rimljana, tako da tu ništa nećemo da menjamo. Još malo i imaćemo puno više turista nego ova selendra!
    (Igor, 25. mart 2019 10:13)

    # Link komentara

  73. Izvinite, Beograd je isto selendra pa mu to dodje na isto. Svaka nova vlast ga jos vise poseljači.
    (Gox, 25. mart 2019 10:10)

    # Link komentara

  74. Imaju gondolu, zbog toga je verovatno?!
     (zliZo, 25. mart 2019 10:03)

    # Link komentara

  75. ... sto ne znaci automatski da je BG manje selo.
    (Bane, 25. mart 2019 09:58)

    # Link komentara

  76. Broj sela Francuske, Španije, Italije koji imaju veći broj turista od cele Srbije?

    To je pitanje i odgovor na besmislene statistike bosanaca što svrate.

    Srbija ima najatraktivniju ponudu na svetu trenutno jer je sve izgustirano.

    Kulturno istorijski spomenuci
    Tvrdjave
    Manastiri
    Banje
    Hrana
    Sportske akademije košarka, fudbal i vaterpolo

    Ali to je zabranjeno.
    (Broj, 25. mart 2019 09:54)

    # Link komentara

  77. Ovde snimah Italijanku koja me podsetila na Moniku Beluči, gradić, ima to središte pa bih prekao da je mali grad.
     (rampa, 25. mart 2019 09:49)

    # Link komentara

  78. Podseca na cs_italy mapu.
    (surovi, 25. mart 2019 09:49)

    # Link komentara