1. Dikson? Čudno ime za ruski grad
     (realno, 11. jul 2018 16:27)

    # Link komentara

  2. А што волим русомрсце.Били у Сегедину,Темишвар им обећат,а пљују по Русији
    опанци им мокри од пљувања.У Београду били на матурској екскурзији.Водили их
    у ЗОО врт.Пуцате од необразовања,али мрзите Русију.Добићете орден "званичног
    УСА" и америчку пемзију.Где ви живите,у ком паралелном свету?
    (артиљерац, 11. jul 2018 14:19)

    # Link komentara

  3. E pa domaci rusofili konacno se pronaslo idealno mesto za vas.
     (ubo, 11. jul 2018 11:43)

    # Link komentara

  4. E pa domaci rusofili izvol'te, konacno se naslo idealno mesto i za vas.
     (ubo, 11. jul 2018 11:42)

    # Link komentara

  5. Ima i Dalje na DESETINE ovakvih GULAGA.
     (BGD, 11. jul 2018 11:19)

    # Link komentara

  6. Država koja je kroz istoriju tretirala svoje građane kao potrošni materijal za zloupotrebu vladajućih mafija, od kojih je ova poslednja, bolkševička, koja je na vlasti od 1917. i putinovci su samo njeni direktni nastavljači, najgrđa i najzlocinačkija u dugoj tradiciji despota, krvoloka i zločinaca još od vremena Jurija Dolgorukego ili Ivana Groznog. Međutim, indoktrinacija i ispiranje mozga od malena u toj zemlji su tako intenzivni, da možda nema boljeg primera stokholmskog sindroma u gigantskim razmerama u celoj istoriji čovečanstva.
     (EU Citizen, 11. jul 2018 10:48)

    # Link komentara

  7. ti Rusi 5x bolje zive nego mi ovde...neka nama drzava daje stan, zdravstveno i socijalno i jos dosta toga, svi ce biti srecni...a ne ovako , bolje bilo dok smo bili pod Turcima, manji porez smo placali...
     (baba, 11. jul 2018 10:40)

    # Link komentara

  8. 1400 градова у Русији имало је само бр. тамо су били врхунски институти и врхунски стручњаци. То је податак с почетка 1970 год. Верујем да поред ових које сте набројали постоји још толико пута три. Немам доказе за то, али знајући како функционишу такви затворени градови сигуран сам да у Новосибирској области има их на десетине.
     (21 vek, 11. jul 2018 10:21)

    # Link komentara

  9. Ima jedno mesto, zove se Prokuplje, kod Male Plane...
     (boki, 11. jul 2018 10:06)

    # Link komentara

  10. Eh šta ti je to napredak,umesto šake pirinča,prodali se za šaku banana.
     (Jarić T Živadin, 11. jul 2018 09:36)