Petak, 29.06.2018.

17:00

Evropljani jednoglasno izabrali omiljenu destinaciju za letovanje

Izvor: B92

Evropljani jednoglasno izabrali omiljenu destinaciju za letovanje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Srdjan bg

pre 5 godina

(Tanja, 02. jul 2018 14:06) Ja sam Tanja bio veoma precizan, ono što je za Srbe Sutomore, Paralija i Halkidiki to su za Nemce Rodos, Antalija i Krit, neka bude zbog vas Majorka Herceg novi eto!

Tanja

pre 5 godina

Za srdjanbg-a: Da si ti prijatelju video uzivo Majorku ili druga letovališta koje pominješ ne bi ti palo na pamet sa ih stavljaš u istu rečenicu sa Sutomorem. Ali dobro, ljudi čuju u prolazu pa onda prenose kao da pouzdano znaju kako je i šta je, što se mene tiče nemojte ni slučajno na Majorku!

Božidar Soldatović

pre 5 godina

Toksin @ Lupetas kojesta,naravno da smo dobrodosli u Hrvatsku.Oni su nasi i mi smo njihovi,nema mi lepseg nego kad doletim na Cilipe i cujem "Ke nova Stari".Ljudi nedajte da vas teskobna proslost sputa da posetite Croatsku.Ja Sam "slab" na Dubrovnik.
(Slobodan Petrovic, 30. jun 2018 09:33)
Ti si druze “slab” na mozak.

IVO

pre 5 godina

obi van...a kako ne bit arogantan na ove komentare tipa,bili bi Afrika,čast iznimkama,jer srbi su kvalitetni gosti,kao i svi ljudi iz bivse drzave,ovaj dole pise iza rucka sam posla djecu u restoran po kolace,iako je all inclusive u restoran se vise ne iznosi,postoji par mjesta na koje dolaze kolaci i ostale slastice...druga stvar, TUI je masovni operator i oni svake godine imaju drugu destinaciju koju pune,zato ce bit dogodine neka druga,ali ajde bar pocinju grcku ekonomiju malo refat...a zamisli arogancije ako dignemo sad svjetsko:)

zeljko

pre 5 godina

odmor na Kritu Rentimno
prvi dan lagani odmor na plaži
drugi dan Balos Gramvisa(brodom nikako kolima)
treći dan elafonsi
četvrti dan agos nikolas spinalonga
peti dan Knosos,muzej
šesti dan preveli palm beach
ako ovo stigneš ostala četiri dana možeš da se kupas i u hotelu
pozdrav

mario

pre 5 godina

Uhh jbt, 20 miliona turista? Sledece godine bice 30 miliona turista. Nije cudno da Hrvati beze iz Hrvatske, moraju napraviti mesto turistima. Za par godina bice 100 miliona turista u Hrvatskoj, a ni jednog Hrvata vise u lijepoj im njohovoj kifli.
(Sigolf, 30. jun 2018 13:07)
A da uhh bit će 20 miljuna turista koliko god ti imao kompleks.
I da vidiš ta kifla proglašena za jednu od najljepših zemalja na svijetu usotalom dokaz je sve više turista,a te brojke vi možete samo sanjati.
Što se tiće odlaska hrvata naravno da odlaze,ali neki se i vraćaju samo me zanima tko će ostati u Srbiji kada uđete u EU,pa vam se otvori tržište rada u EU??
Inaće u Hrvatskoj ove sezone ima puno radnika iz Srbije valjda dolaze raditi u Hrvtsku što se dobro živi u Srbistanu.

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

IVO@ Covece o cemu prices? Hrvatski narod docekuje velikodusno sve,kao Srbenda samo mogu reci da si u manjini,volim kako dubrovcani kazu "dzirati" po Duhrovniku,i svaki Hrvat mi je miliji od bilo kog Grka.Hvala bogu da su takvi kao ti u manjini.

moram reci

pre 5 godina

Ovi hrvati sto misle da su neka ozbiljna destinacija sa 20 miliona turista godisnje. Znate li da jednu Barcelonu poseti 35 miliona godisnje. Mallorcu jedno ostrvo 20 miliona turista godisnje,a vi imate 1100 ostrva. Od tih vasih 20 miliona pola dodje i spava po kojekakvim raspalim apartmanima,satorima i kampovima. Na Mallorcu,Krit,Rodos,Ibicu,Kipar,Gran Kanariu… moras prvo da uplatis pa tek onda letovanje,minimalno 1000 eura po osobi i jos toliko ostave tamo. I to sto vam je porastao broj turista zadnjih godina nije zbog usluge i kvaliteta nego zbog politicke situacije u Turskoj,Tunisu,Egiptu. Zamislite da na Krit ili Mallorcu turisti mogu da idu autom kao kod vas i nose svoju hranu sta bi tek onda bilo. Prpblem vas hrvata jesto vi niste videli ni jedno drugo more pa mislite da ste nesto. Obisao skoro sve zemlje u Evropi,medju zadnjima ste po usluzi i kvalitetu. Imate madjare,poljake ,cehe,slovake,to su vasi glavni turisti

Paja

pre 5 godina

Ovi sto se busaju sa 20 miliona turista godisnje u HR. Jednu Barcelonu godisnje poseti 35 miliona .Mallorcu 20 miliona godisnje,samo jedno ostrvo. Od vasih 20 miliona na celu Hr 10 otpada na istocno evropske turiste koji nose svoju hranu i spavaju po kojekakvim sobama,kampovima i satorima. Na Krit,Rodos,Kipar,Mallorcu,Ibicu,Gran Canariu ne ide se autom i busom,,nego uplatis minimalno 1000 eura po osobi pa ides. Obisao sve zemlje koje se mogu nazvati turistickim. Medju zadnjima ste po kvalitetu i vi i CG. Problem vas hrvata je sto vi nigde niste bili na letovanju osim vaseg mora i ne znate nista o drugim destinacijama. I taj porast broja turista u zadnje vreme mozete zahvaliti terorizmu,haosu u Turskoj ,Egiptu,Tunisu.. a ne kvalitetu i popularnosti

obi van

pre 5 godina

@TUI su jadni gosti,slabe platezne moci kao i srbi,samo vi idite u Grcku,takvi Hrvatskoj ne trebaju
(IVO, 29. jun 2018 22:36)

Dragi Ivo, hvala što si mi ubio i posljednju pomisao da bih nekad mogao otići kod vas na more. Zarađujem dovoljno da mogu ići bilo gdje, ali ta vaša arogancija je nešto na što sam bio skoro zaboravio.
Inače, slažem se da je Dalmacija prelijepa, ali i ljudi su važni. U Grčkoj se osjećam kao kod kuće.

Nikola

pre 5 godina

Ono, kad stignes na svoju destinaciju, i osetis da ti niko nista nece, da te niko zbog pasosa ne gleda popreko...stavise, osmehne ti se. Zato uvek Grcka, u mom slucaju do groba...imam 60 godina.

J.

pre 5 godina

Marcello ZD, potpuno se slažem, većina grčkih gradova nije nikakva. Pošto živim u Italiji, volim lepe plaže, izbor mi je Apulija ili Grčka.
Milutine, nema potrebe da se neko dogovara oko broja turista u Hrvatskoj. U 15 godina je udvostručen i u stalnom porastu, ove godine bi mogao doći do 17 miliona. Turizam čini 20% hrvatske ekonomije, što nikako nije dobro, a neki od najlepših lokaliteta su pred pucanjem.

Sigolf

pre 5 godina

Srpski jal opet u fokusu.
Jedva ste čekali da Hrvatska, za koju još mnogi nisu ni čuli, a kamoli otkrili i posjetili nije broj jedan odabir Europljanina, već Grčka, destinacija koja je gradila svoj turistički identitet desteljećima. Strašno.
A ništa, morat ćemo se nekako zadovoljiti sa tih skoro 20ak miliona turista koji će nas posjetiti ove godine...
(Marko, 30. jun 2018 09:34)

Uhh jbt, 20 miliona turista? Sledece godine bice 30 miliona turista. Nije cudno da Hrvati beze iz Hrvatske, moraju napraviti mesto turistima. Za par godina bice 100 miliona turista u Hrvatskoj, a ni jednog Hrvata vise u lijepoj im njohovoj kifli.

Sremac

pre 5 godina

Doduse, bez turizma bi HR bila Afrika tako da...
(Milutin, 30. jun 2018 09:12)

Dok bi prezadužena Grčka bez turizma bila najmanje kao Švajcarska...

o daaa

pre 5 godina

Bila Grcka na prvom mestu, obisli silna ostrva, dok nismo otisli na Sardiniju. Raj na zemlji, potpuni relax za dusu i telo, ne zovu je uzalud evropski Karibi!
(Italia, 30. jun 2018 00:47)

Čekao sam da vidim da li će neko ovo da napiše.
Zamislite najbolje od Grčke, Jadrana i Španije na jednom mestu uz italijansku hranu i gušt. To vam je Sardinija, najlepše plaže u Evropi, bez konkurencije.

Slavonac what els

pre 5 godina

Da nešto objasnim ovim zlonamjernim.

Grčka, Španija, Italija, Turska su zemlje za masovni turizam, em zato što same po sebi imaju veliki broj građana em zato što imaju jako dugačku obalu.
Kao primjer, TUI ima u Grčkoj preko 2700 hotela u ponudi, u hrvatskoj ni 600.

E sada pogodite kako će ispasti anketa "kuda putujete".

Grčka ima godišnje preko 25 milijuna turista i 800.000 kreveta.
Hrvatska ima 15 milijuna turista (2017) sa 170.000 kreveta.

Ja osobno molim Boga da ne bude nikada više od 20kk, ma da bude maks 10 milijuna ali svi u 4* hotelima.
To bi bio pravi deal ali daleko smo od toga, što ne znači da nećemo u tome uspjeti.

A vi kao svaki drugi, idite tamo gdje je vama naj ljepše i ugodnije, samo bez puno laži o "hlebu, paradajzu i slično" molim.

mario

pre 5 godina

Dajte konacno se dogovorite koliko vam to miliona turista dolazi godisnje? Svake godine dodajete po par miliona tako da vise ne znamo da li dolazi 10-15 ili 20 miliona. Bilo kako bilo od turizma se Hrvatska ocigledno ne moze ovajditi, inace ne bi Hrvati bezali iz HR glavom bez obzira. Doduse, bez turizma bi HR bila Afrika tako da...
(Milutin, 30. jun 2018 09:12)

Dakle nema tu dogovora koliko dolazi već postoje toćne brojke koje sam već napisao ,a one su 18,5 miljuna turista i 102 miljuna noćenja i to su službene brojke sviđalo se to vama ili ne.
Naravno stara prića kod vas kako bi bez turizma Hrvatska eto bila Afrika što je smiješno,pa ne živi Hrvatska samo od turizma i da nema turizma opet bi bili ispred vas,a ako bi mi bili Afrika ja se pitam onda što ste vi onda sada?(baš me zanima koliko će srba ostati u Srbiji kada jednom uđete u EU i kad vam bude tržište rada dostupno ko hrvatima??mislim da će biti velika seoba u Njemačku i Irsku)
Eto hrvati bježe glavom bez obzira,ali zato dolaze u Hrvatsku raditi radnici iz Srbije i to u velikom broju i znam to jer tamo gdje radi moj sin u hotelu su većina radnici iz Srbije i BiH.
Ovdje neki komentatori pišu eto kako Hrvatska nije na prvom mjestu,ali se ne brinu na kojem je to Srbija mjestu već uvijek briga za druge.
Dakle Hrvatska ima turizam i imat će ga i sve više gostiju dolazi sa svih strana svijeta tako da......
hvala na objavi

Boske

pre 5 godina

Na kraju rezime: grčke plaže su superiorne, ali tamošnji urbani ambijenti i ugođaji u odnosu na dalmatinske, kvarnerske i istarske inferiorni.
(marcello - zd, 30. jun 2018 08:27)

Sve tacno, bravo, komsija. Ali radi urbanih ambijenata i ugodjaja ne moram nigdje ni da putujem, zivim tamo gdje su oni puno izdasniji nego u Dalmaciji ili Istri. Ovdje se radi vise o prirodnim ljepotama i resursima Mediterana, koje su u Grckoj, a posebno na Kritu, vise nego raskosne i jos uvijek dovoljno ocuvane. Hrvatska obala je, na zalost, vec sada previse zabetonirana i za prave ljubitelje prirode, bojim se, zauvijek izgubljena.

dr. Udo Brinkman

pre 5 godina

 Ali idemo na more u Hellas.
(Sasa, 29. jun 2018 20:59)

Egremni, Porto Katsiki, Agio Fili, Antisamos, Myrtos, Megali Amos, Kavalikefta, Megali Petra, Papa Nero, Balos, Elafonisi....
ako si ti video i jednu od ovih plaza u Grckoj na smesnu hrvatsku vise nikada neces ni pomisliti.

NN

pre 5 godina

Hrvatsko primorje je postala destinacija za elitu i preskupo je za evropsku radnicku klasu i zato se odlucuju za jeftinije destinacije.
Znam Hrvate (doduse bosance) iz Svajcarske koji, i uz sav patriotizam, letuju u Spaniji jer im je Dalmacija skupa.

Milutin

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Druškane, 14 miliona njih svake godine dođe pa ti vidi.
(zoki, 29. jun 2018 22:29)

Dajte konacno se dogovorite koliko vam to miliona turista dolazi godisnje? Svake godine dodajete po par miliona tako da vise ne znamo da li dolazi 10-15 ili 20 miliona. Bilo kako bilo od turizma se Hrvatska ocigledno ne moze ovajditi, inace ne bi Hrvati bezali iz HR glavom bez obzira. Doduse, bez turizma bi HR bila Afrika tako da...

amudsen

pre 5 godina

ove godine na krit autom iz pireja. ide se preko noci spavanje u kabini i ujutru u 6h ste na kritu sa svojim autom i uzivanje moze da pocne.

Boske

pre 5 godina

Krit, jedna od ekspozitura drevne Srpske civilizacije. Kao i Vincani, drevni Kricani nisu ratovali vise od 2000 godina. A onda su ih nekakav zemljotres, pa cunami i na kraju stari Grci urnisali. Nije slucajno sto me to ostrvo magicno privlaci - krv nije voda.

Šumadinac

pre 5 godina

Ja otkada sam zadnji put letovao na Kritu, više u Grčku nisam kročio.. Hersonisos- majko moja koja glupost.. Taj kič, svuda razvaljeni englezi.. Ustvari, glavno pravilo za letovanje je da treba ići gde idu Italijani.. Na Kritu konkretno Chania.. Tu su blizu ja mislim Balos i Elafonisi- top plaže ali meni lično je falilo hlada malo.. Duva neki vruć vetar uveče, da umreš.. Grci izdepilirani, nekulturni, po kafanama skupo.. Ti naručiœ viski a oni kao da časte pošalji ti marinirane krastavce umesto ture pića..
P.s. Ovo je moje iskustvo pre deset godina a od tada sa letujem u Hr.

Zz

pre 5 godina

@Grk
Ne sekiraj se, topla noc, sjedi se na palubi, igraju se karte, pijucka, ljudi komuniciraju. Moze se i spavati po foteljama unutra.
Poseban je dozivljaj doci do Pireja u predvecerje kad zasvetle svi trajekti koji isplovljavaju ka ostrvima, ogromni su, caroban prizor. Jedino ako idete do atine busom ili autom iz srbije to nije bas tako zabavno, ima bas dosta. Iz Atine do Pireja vozi metro.

Marko

pre 5 godina

Srpski jal opet u fokusu.
Jedva ste čekali da Hrvatska, za koju još mnogi nisu ni čuli, a kamoli otkrili i posjetili nije broj jedan odabir Europljanina, već Grčka, destinacija koja je gradila svoj turistički identitet desteljećima. Strašno.
A ništa, morat ćemo se nekako zadovoljiti sa tih skoro 20ak miliona turista koji će nas posjetiti ove godine...

Cezar

pre 5 godina

za mene ipak Kipar Aiya Napa a ne Larnaka
(seljadin, 29. jun 2018 21:05)

Slažem se. Kipar je sjajan ako vam treba kraći odmor od par dana. Iz pristog razloga što postoji redovna linija iz Beograda. Let traje oko 2 i po sata i eto vas na moru. Plaže kao što je Fig tree bay spadaju među lepšima u ovom delu sveta.

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Toksin @ Lupetas kojesta,naravno da smo dobrodosli u Hrvatsku.Oni su nasi i mi smo njihovi,nema mi lepseg nego kad doletim na Cilipe i cujem "Ke nova Stari".Ljudi nedajte da vas teskobna proslost sputa da posetite Croatsku.Ja Sam "slab" na Dubrovnik.

Rale

pre 5 godina

@biki ..."cene jeftinije nego u Srbiji!"...
Druze, kad vidim da neko pise da su cene jeftine povraca mi se vise od vas nepismenih. Ljudi, pa cene su nize ili vise, a usluge i stvari su jeftinije ili skuplje. Kako cena moze da bude skupa? Naucite bre vise. Cak i voditelji na radio/tv stanicama nemaju pijma

MM

pre 5 godina

Skiathos je takođe prelep. 66 plaža, ne treba vam rent a car, autobus vodi do skoro svake plaže, karta 2 eur. I kad je u celoj Grčkoj potop, Skiathos je najbolje prošao. 1 dan kišica. POZZ

marcello - zd

pre 5 godina

Vidim da mnogi od vas nisu bili ni na Kreti, ni na Rodosu, a evo ja dalmatinac sa morem doslovno ispred nosa, posjetio sam (i temeljito prošpartao) i jedan i drugi otok. Naravno, ne zbog plaža i kupanja, što ne znači da na istima nisam uživao, budući je more i koncem septembra tamo ugodno toplo. O Kreti sam toliko slušao i čitao pa mi je bila ponešto ispod očekivanja (osim hrane - vrhunska!), Rodos me ja pak fascinirao svojim poznatim lokalitetima, sam grad oduševio. Uz ove, te dobar dio kontinentalne grčke (Peloponez, Atena, Solun, Volos, Meteori...) posjetio sam i neke druge otoke, ali oni nisu tema...Na kraju rezime: grčke plaže su superiorne, ali tamošnji urbani ambijenti i ugođaji u odnosu na dalmatinske, kvarnerske i istarske inferiorni.

Bosanac

pre 5 godina

TUI su jadni gosti,slabe platezne moci kao i srbi,samo vi idite u Grcku,takvi Hrvatskoj ne trebaju
(IVO, 29. jun 2018 22:36)

Bio jedne godine u Poreču. Hotel all inclusiv. Inače all inclusiv uzimam radi djece. Bili na ručku, malo poslije ručka djeca pitaju mogu li dobiti još kolača. Pošaljem ih u restoran da uzmu sami. Djeca se vraćaju plačući.
" TETA u RESTORANU IM NIJE DALA"
Od tada nikad više u Hrvatsku. Nije sve u novcu.
Sad idem Majorka, Grankanarija, Turska, Dubai, Kina,......

Dusan

pre 5 godina

Mexico, Kuba a posebno Dominikanska Rep. su sinonimi za masovno ( citaj sirotinjsko letovanje). Ono kao nemam nesto para , a idemi se ..... Dominikana!!!
Jeftinije no kuci. Pakuj zeno kofere.
Makarska.
Karibi su super, hocu reci Devicanska, Kajmanska su malo vise super od navedenih, ali Evropa.je Evropa. Pusti puste price.
PALJEVINA

lovoribac

pre 5 godina

od suseda Hr i CG ništa? Haha!Susedi imaju more, Boku Kotorsku i srednjevekovni Kotor. Vi imate Adu Ciganliju.
(Sused, 29. jun 2018 22:23)
I opet gledate put Beograda, još od rodjenja! Bedak.

mikki

pre 5 godina

Krit je savrsen.Mnogo malih,divljih plazica gde mozes da budes bukvalno sam.Topla preporuka za sve,a i aranzman mi je bio jako jeftin.Prava stvar je otici sa kamp kucicom i obici celo ostrvo.

al nije to za naš svet..

pre 5 godina

Cote d Azur i Provansa.
Filmski. Celokupan doživljaj, osećaj da nema dalje.
Grčka ima lepe plaže ali ipak je to samo Grčka, osrednji nivo turizma i veliki broj paradajz turista. Španija a naročito Francuska su neki drugi svet. Elitno.

Jovan

pre 5 godina

Evo na Krit ove godine drugi put. Obavezno rent-a-car, a gledano za 10 dana i nije skupo (200 evra). Kao sto neko rece, prelepo mesto, ali ne treba sedeti u jednom mestu, vec obilaziti ostrvo. Prosle godine smo obisli Zapadni deo ostrva, sada cemo ici na sever i jug ostrva, a sledece godine na istok. Posle toga planiram u oktobru enduro turu po planinama.

Grcka >>>>>> ostatak

pre 5 godina

Krit kad kazu kao Srbija da su rekli... gde? Krit ima oko 300 km sa kraja na kraj. Nije isto u Hanju da odes ili u Malju. Na Vai plazu da odes iz Agios Nikolaosa ima 150 km. Na Elafonisi iz Retimna preko 150. Iz Hersonisosa na Matalu oko 80.... super je Krit ako znas gde da odes. Ako ces da se zakucas hotel - plaza besmisleno je ici....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sreten, 29. jun 2018 19:26) # Link komentara
Preporučujem (+27)Ne preporučujem (-2)

Bas to....Krit svakako ni ne mozes u jednom letovanju da obidjes...mislim da je istok zapad sirina ostrva 400 km...ja bio u Hanji ,do Elafonisija ima dobrih sat vremena voznja ,pa Falasarna , pa Balos...a gde je istocni deo ostrva....sto neko rece ,nije ni skup , dosta povoljno moze da se prodje sa pristojnim smestajom a vredi otici vise puta...obisao sam dosta grckih ostrva a samo tamo sam se sreo sa obicajem da ti posle obroka u restoranu , donesu 3 dl rakije ili voce gratis....Hanja prelepa , velik grad ,ima sadrzaja...bas ostrvo za preporuciti....ali generalno ,vecina Grckih su ostrva kao iz bajke , nema greske gde god da se ode...prelepa arhitektura , prijateljski narod koji voli Srbe , prelepo more i plaze....

Sasa

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Druškane, 14 miliona njih svake godine dođe pa ti vidi.
(zoki, 29. jun 2018 22:29)

# Link komentara

Nije to sustina uopste, druskane. (; Procitaj jos jednom njegov komentar. Verujem da tada sigurno mora biti jasnije. On nije tvrdio da ne dolazi veliki broj vec su opovrgnute tvrdnje nasih komsija koji zive uzabludi.

Italia

pre 5 godina

Bila Grcka na prvom mestu, obisli silna ostrva, dok nismo otisli na Sardiniju. Raj na zemlji, potpuni relax za dusu i telo, ne zovu je uzalud evropski Karibi!

dan

pre 5 godina

@w:

Slažem se ! Karibi su stvarno super...mada Kuba i Dominikanska Rep. spadaju u entry level.
Probaj Jamaica, St.Lucia i Aruba

A poslije Anguila i Antigua.....to je stvarno nivo iznad.....a za top ja bio izdvojio Barbados i Bahamas.

Ivana

pre 5 godina

Bili smo pre dve godine u Maliji, sa malim detetom. Vratili smo se prezadovoljni u svakom smislu. Avionom nas je all inclusive u hotelu sa 4 zvezdice koštao 1000 e.

steph

pre 5 godina

Napisao je neko da je Krit preskup... Nije, štaviše, jeftiniji je od Halkidikija, tu mislim na smeštaj, restorane... klubovi su tu negde sa Halkidikijem. E sad, treba otići do dole... Sve osim aviona (autobus) je mučenje.

Xl

pre 5 godina

TUI su jadni gosti,slabe platezne moci kao i srbi,samo vi idite u Grcku,takvi Hrvatskoj ne trebaju.
(IVO, 29. jun 2018 22:36)

Najiskrenije, hrvatska je pored Grcke totalno nepotrebna.

J.

pre 5 godina

Vlado, luksuz u Antaliji je za široke narodne mase, pravi luksuz ja na Sardiniji, Costieri Amalfitani...resorti i all' inclusive veze s luksuzom nemaju.
Hrvatski turizam je u strašnom rastu, ali i na granici izdržljivosti, Dubrovniku i Plitvicama preti brisanje s liste UNESCO-a.
Prošle godine sam bila na istočnom, ove idem na zapadni Krit. Restorani nisu skupi, dobar smeštaj za dvoje na dobrom mestu teško bez 70 €, avion iz Evrope po osobi teško bez 250...ali zaista je za uživanje.

marko

pre 5 godina

Baš čudno jer ovdje kod nemaca hrvatska u svim turističkim agencijama a Grčka puno manje a za ostale da ne govorim. Baš čudno.

Marko99

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Bane nek si se ti istresao pa gdje puklo da puklo. Valjda nisi mogao drugacije.

Ajd uzdravlje...

Vlada

pre 5 godina

Rodos je vrh, al na listi je Antalija??? Jel to neka sala...
(cx, 29. jun 2018 18:40)
Da si ikad u životu bio u Antalijskoj regiji shvatio bi zbog čega. Bez konkurencije najluksuznija destinacija u Evropi (mada je taj deo u Aziji) a verovatno i šire. Takvih resorta nema verovatno nigde u svetu.

Vlad the Great

pre 5 godina

Elafonisi i Balos...dve nestvarne plaze. U stvari, ne mogu se tako ni nazvati. Jednostavno nesto predivno. Balos pogotovo. Voznja nekoliko kilometara po ocajno losem putu, pa tabanisanje po goletima jos jedno 2 kilometra. I onda....sa vrha....pogled koji se ne moze opisati rečima. Tu ne zastaje dah. On sam izlazi iz tela.

zoki

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Druškane, 14 miliona njih svake godine dođe pa ti vidi.

svet

pre 5 godina

Sve ko sve ali Makarska revijera sa Bracom i Hvarom blizu i nekomercializacijom obale, plus cistim morem ko suza i ne tako daleko, neznam dali bi ponovo izabro Egej.Egej je super ali zelen u Julu nije, pogotove ne Kos i Rodos.

mario

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

A meni nije jasno kako nema lidera regiona na spisku?
A gle nama je dokaz broj dolazaka turista,a brojke kažu 18,5 miljuna turista koji su ostvarili 102 miljuna noćenja.
E sad koje su brojke lidera regiona?

biki

pre 5 godina

Ja sam trenutno na Kritu a obisao sam i Lekadu,Kefaloniju autom itd. priznajem da me ovo ostrvo zarobilo koliko je moćno!Nije skupo ima Lidl u kome su cene jeftinije nego u Srbiji!Uzmes renta car parizer u lidlu i udri po ostrvu to vam je savet prosečnog Srbina!

w

pre 5 godina

Prosao sam skoro sve ove navedene u clanku, naveo bih i druge. Krit je veoma lep, lepsi od Grcke. Spanija je super, prvenstveno zbog ljudi, ne zbog plaza i letnjih destinacija. U Hrvatsku i Crnu Goru, odem zbog udaljenosti, nije daleko. Ali kad bih mogao, svake godine na Karibe, na drugo ostrvo, ili drugu drzavu. Bio sam na Kubi, Belize i Dominikanska Republika. Meksiko, nije jedna od Karipskih drzava, ali zapadna obala je Karipsko more. Avionska karta je skuplja, ali zato je sve ostalo mnogo jeftinije, dodje ti isto. A more i plaze su lepse 5 puta od svih navedenih Evropskih. Ljudi predobri, pravi domacini. Naravno, hoce tvoje pare, ali te ne sile kao vecina Evropljana, niti precenjuju usluge. Mozda, mozda jednog dana tamo da se -penzionisem. Ili plati kafu u Dubrovniku 8-10 eura, ili 25-50 centi u Punta Kani.

Nikola

pre 5 godina

Da Slovenci i Hrvati ne razbise Jugoslaviju nikada ne bih upoznao ovu rajsku zemlju Grcku. Isao bih i dalje svake godine kao debil u Hrvatsku na more...kud' god. Ovako, videh malo i nesto drugo, lepse, zanimljivije. Na Kreti, Rodosu jos nisam bio, ali to stoji u planu.

disko nindža

pre 5 godina

Sa grčkim ostrvima nema greske. Za sada letovao na 3 ( Rodos, Kefalonija, Zakintos). Ove godine na redu je Skijatos, a one tamo, nadam se, Karpathos.
(losmi, 29. jun 2018 17:20)

za Karpatos se duhovno pripremi.
Nešto potuno drugačije od svih pre navedenih. Mada i tu polako počinju da se guraju ali ima još fore.

Sasa

pre 5 godina

Najvise volim da idem u Hrvatsku na more, otisao sam jednom i toliko se zaljubio de vise necu otici nikada, jer moje dusa i telo ne mogu podneti drugi rastanak. Sa grckim plazama je drugacije. Odlazim vec cetvrtu godinu i jos se ni u kednu nisam zaljubio. Hrvatska ostaje duboko u secanju. Cak me ta ljepa njihova i u snovima progoni. (; Ali idemo na more u Hellas.

Miladin

pre 5 godina

Eto cela Evropa kaze da je Grcka najbolja a ovi nasi skorojevici me ismevaju sto vec 20godina letujem dole!A da necu mozda u Tursku Hrvatsku il Albaniju?

Grk

pre 5 godina

Idem u avgustu trajektom.Za razliku u ceni apartmana u odnosu na Sitoniju platim trajekt.I ne treba mi rent a car tamo.Treba samo preziveti put trajektom bez koriscenja kabine.Probacemo i videti kako je.

sreten

pre 5 godina

Krit kad kazu kao Srbija da su rekli... gde? Krit ima oko 300 km sa kraja na kraj. Nije isto u Hanju da odes ili u Malju. Na Vai plazu da odes iz Agios Nikolaosa ima 150 km. Na Elafonisi iz Retimna preko 150. Iz Hersonisosa na Matalu oko 80.... super je Krit ako znas gde da odes. Ako ces da se zakucas hotel - plaza besmisleno je ici....

Aleksej

pre 5 godina

Rodos je vrh, al na listi je Antalija??? Jel to neka sala...
(cx, 29. jun 2018 18:40)Ne verujem da si bio s obzirom da si ovo napisao,Antalija je jedno od najmondenskijih letovalista na svetu.Grad,hoteli,plaze ludilo!

asd

pre 5 godina

do sada letovao na svim vecim jonskim ostrvima, krf, lefkada, kefalonija, zakintos bio i na tasosu, ove godine krit a sledece skijatos. i to je to sto je moguce dosegnuti trajektom.

ljubomir

pre 5 godina

Krit je veliko ostrvo i potpuno se razlikuju istočni deo , gde je Iraklion i Ag. Nikolaus i zapadni , sa Retimnom i Haniom ! Treba puno truda i vremena , a naročito para da se obiđe , ali u svakom slučaju treba videti ! Zaboravio sam Knosos , kolevku evropske civilizacije !!

ceva

pre 5 godina

Krit hm hm. Mozda Krit ranije ali sada kada su sve zivo komercijalizovali to je daleko od najboljeg mesta za odmor. A tek gomila ruskih turista koji rentaju samo vip limuzine sa soferom. Hania nekad prelepo mesto a sada kada uplovi kruzer mesto potone od guzve. A da prvi put sam posetio Krit davne 90'.

Dr

pre 5 godina

Podrzavam! Proputovao grcka letovalista, ali kad sam otisao na Krit, kao da sam u nekoj drugoj drzavi a ne Grckoj, nestvarna priroda, istorija, plaze, ma ne moze da se poredi sa ostali delovima Grcke..

bane

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.

Aleksej

pre 5 godina

Podrzavam! Proputovao grcka letovalista, ali kad sam otisao na Krit, kao da sam u nekoj drugoj drzavi a ne Grckoj, nestvarna priroda, istorija, plaze, ma ne moze da se poredi sa ostali delovima Grcke..
(Dr, 29. jun 2018 18:23)Potpisujem.

ross

pre 5 godina

Imao sam priliku da odem pre dve godine na Krit, bez ikakve dileme moje omiljeno letovanje. Plaže Balos i Egremni su one za koje sam mislio da ću videti samo na slikama, jednostvano su nestvarne, plus brojne druge prelepe plaže sa toplom vodom. Svima bih zaista preporučio da odu, nema puno naših ljudi, veliki broj Skandinavaca. Grčka ostrva su predivna,bio sam na mnogim, idemo već dugi niz godina, tako da sa njima nikad nema greške, ali Krit je zaista čaroban.

Mislim pozitivno

pre 5 godina

Krit je prelep ali preskup za naš budzet. Nije dovoljno otici u all inclusive varijanti. Neophodno je voziti kroz celo ostrvo. Zavuci se u svaku uvalu. Bezbroj nekomercijalizovanih kutaka. Ni dve nedelje nisu dovoljne. Tek za zagolicas mastu. Iz iskustva pisem.

BgHQ

pre 5 godina

Preporucujem im da skoknu do Leptokarije,Paralije,Haniotija,Polihrona i drugih slicnih mesta pa ce videti nesto sto nisu mogli ni da zamisle da postoji.

losmi

pre 5 godina

Sa grčkim ostrvima nema greske. Za sada letovao na 3 ( Rodos, Kefalonija, Zakintos). Ove godine na redu je Skijatos, a one tamo, nadam se, Karpathos.

Mislim pozitivno

pre 5 godina

Krit je prelep ali preskup za naš budzet. Nije dovoljno otici u all inclusive varijanti. Neophodno je voziti kroz celo ostrvo. Zavuci se u svaku uvalu. Bezbroj nekomercijalizovanih kutaka. Ni dve nedelje nisu dovoljne. Tek za zagolicas mastu. Iz iskustva pisem.

Dr

pre 5 godina

Podrzavam! Proputovao grcka letovalista, ali kad sam otisao na Krit, kao da sam u nekoj drugoj drzavi a ne Grckoj, nestvarna priroda, istorija, plaze, ma ne moze da se poredi sa ostali delovima Grcke..

losmi

pre 5 godina

Sa grčkim ostrvima nema greske. Za sada letovao na 3 ( Rodos, Kefalonija, Zakintos). Ove godine na redu je Skijatos, a one tamo, nadam se, Karpathos.

bane

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.

BgHQ

pre 5 godina

Preporucujem im da skoknu do Leptokarije,Paralije,Haniotija,Polihrona i drugih slicnih mesta pa ce videti nesto sto nisu mogli ni da zamisle da postoji.

w

pre 5 godina

Prosao sam skoro sve ove navedene u clanku, naveo bih i druge. Krit je veoma lep, lepsi od Grcke. Spanija je super, prvenstveno zbog ljudi, ne zbog plaza i letnjih destinacija. U Hrvatsku i Crnu Goru, odem zbog udaljenosti, nije daleko. Ali kad bih mogao, svake godine na Karibe, na drugo ostrvo, ili drugu drzavu. Bio sam na Kubi, Belize i Dominikanska Republika. Meksiko, nije jedna od Karipskih drzava, ali zapadna obala je Karipsko more. Avionska karta je skuplja, ali zato je sve ostalo mnogo jeftinije, dodje ti isto. A more i plaze su lepse 5 puta od svih navedenih Evropskih. Ljudi predobri, pravi domacini. Naravno, hoce tvoje pare, ali te ne sile kao vecina Evropljana, niti precenjuju usluge. Mozda, mozda jednog dana tamo da se -penzionisem. Ili plati kafu u Dubrovniku 8-10 eura, ili 25-50 centi u Punta Kani.

Nikola

pre 5 godina

Da Slovenci i Hrvati ne razbise Jugoslaviju nikada ne bih upoznao ovu rajsku zemlju Grcku. Isao bih i dalje svake godine kao debil u Hrvatsku na more...kud' god. Ovako, videh malo i nesto drugo, lepse, zanimljivije. Na Kreti, Rodosu jos nisam bio, ali to stoji u planu.

steph

pre 5 godina

Napisao je neko da je Krit preskup... Nije, štaviše, jeftiniji je od Halkidikija, tu mislim na smeštaj, restorane... klubovi su tu negde sa Halkidikijem. E sad, treba otići do dole... Sve osim aviona (autobus) je mučenje.

Vlad the Great

pre 5 godina

Elafonisi i Balos...dve nestvarne plaze. U stvari, ne mogu se tako ni nazvati. Jednostavno nesto predivno. Balos pogotovo. Voznja nekoliko kilometara po ocajno losem putu, pa tabanisanje po goletima jos jedno 2 kilometra. I onda....sa vrha....pogled koji se ne moze opisati rečima. Tu ne zastaje dah. On sam izlazi iz tela.

biki

pre 5 godina

Ja sam trenutno na Kritu a obisao sam i Lekadu,Kefaloniju autom itd. priznajem da me ovo ostrvo zarobilo koliko je moćno!Nije skupo ima Lidl u kome su cene jeftinije nego u Srbiji!Uzmes renta car parizer u lidlu i udri po ostrvu to vam je savet prosečnog Srbina!

sreten

pre 5 godina

Krit kad kazu kao Srbija da su rekli... gde? Krit ima oko 300 km sa kraja na kraj. Nije isto u Hanju da odes ili u Malju. Na Vai plazu da odes iz Agios Nikolaosa ima 150 km. Na Elafonisi iz Retimna preko 150. Iz Hersonisosa na Matalu oko 80.... super je Krit ako znas gde da odes. Ako ces da se zakucas hotel - plaza besmisleno je ici....

Miladin

pre 5 godina

Eto cela Evropa kaze da je Grcka najbolja a ovi nasi skorojevici me ismevaju sto vec 20godina letujem dole!A da necu mozda u Tursku Hrvatsku il Albaniju?

zoki

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Druškane, 14 miliona njih svake godine dođe pa ti vidi.

Marko99

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Bane nek si se ti istresao pa gdje puklo da puklo. Valjda nisi mogao drugacije.

Ajd uzdravlje...

ljubomir

pre 5 godina

Krit je veliko ostrvo i potpuno se razlikuju istočni deo , gde je Iraklion i Ag. Nikolaus i zapadni , sa Retimnom i Haniom ! Treba puno truda i vremena , a naročito para da se obiđe , ali u svakom slučaju treba videti ! Zaboravio sam Knosos , kolevku evropske civilizacije !!

Aleksej

pre 5 godina

Podrzavam! Proputovao grcka letovalista, ali kad sam otisao na Krit, kao da sam u nekoj drugoj drzavi a ne Grckoj, nestvarna priroda, istorija, plaze, ma ne moze da se poredi sa ostali delovima Grcke..
(Dr, 29. jun 2018 18:23)Potpisujem.

ross

pre 5 godina

Imao sam priliku da odem pre dve godine na Krit, bez ikakve dileme moje omiljeno letovanje. Plaže Balos i Egremni su one za koje sam mislio da ću videti samo na slikama, jednostvano su nestvarne, plus brojne druge prelepe plaže sa toplom vodom. Svima bih zaista preporučio da odu, nema puno naših ljudi, veliki broj Skandinavaca. Grčka ostrva su predivna,bio sam na mnogim, idemo već dugi niz godina, tako da sa njima nikad nema greške, ali Krit je zaista čaroban.

disko nindža

pre 5 godina

Sa grčkim ostrvima nema greske. Za sada letovao na 3 ( Rodos, Kefalonija, Zakintos). Ove godine na redu je Skijatos, a one tamo, nadam se, Karpathos.
(losmi, 29. jun 2018 17:20)

za Karpatos se duhovno pripremi.
Nešto potuno drugačije od svih pre navedenih. Mada i tu polako počinju da se guraju ali ima još fore.

mario

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

A meni nije jasno kako nema lidera regiona na spisku?
A gle nama je dokaz broj dolazaka turista,a brojke kažu 18,5 miljuna turista koji su ostvarili 102 miljuna noćenja.
E sad koje su brojke lidera regiona?

Vlada

pre 5 godina

Rodos je vrh, al na listi je Antalija??? Jel to neka sala...
(cx, 29. jun 2018 18:40)
Da si ikad u životu bio u Antalijskoj regiji shvatio bi zbog čega. Bez konkurencije najluksuznija destinacija u Evropi (mada je taj deo u Aziji) a verovatno i šire. Takvih resorta nema verovatno nigde u svetu.

obi van

pre 5 godina

@TUI su jadni gosti,slabe platezne moci kao i srbi,samo vi idite u Grcku,takvi Hrvatskoj ne trebaju
(IVO, 29. jun 2018 22:36)

Dragi Ivo, hvala što si mi ubio i posljednju pomisao da bih nekad mogao otići kod vas na more. Zarađujem dovoljno da mogu ići bilo gdje, ali ta vaša arogancija je nešto na što sam bio skoro zaboravio.
Inače, slažem se da je Dalmacija prelijepa, ali i ljudi su važni. U Grčkoj se osjećam kao kod kuće.

Grk

pre 5 godina

Idem u avgustu trajektom.Za razliku u ceni apartmana u odnosu na Sitoniju platim trajekt.I ne treba mi rent a car tamo.Treba samo preziveti put trajektom bez koriscenja kabine.Probacemo i videti kako je.

asd

pre 5 godina

do sada letovao na svim vecim jonskim ostrvima, krf, lefkada, kefalonija, zakintos bio i na tasosu, ove godine krit a sledece skijatos. i to je to sto je moguce dosegnuti trajektom.

Sasa

pre 5 godina

Najvise volim da idem u Hrvatsku na more, otisao sam jednom i toliko se zaljubio de vise necu otici nikada, jer moje dusa i telo ne mogu podneti drugi rastanak. Sa grckim plazama je drugacije. Odlazim vec cetvrtu godinu i jos se ni u kednu nisam zaljubio. Hrvatska ostaje duboko u secanju. Cak me ta ljepa njihova i u snovima progoni. (; Ali idemo na more u Hellas.

dr. Udo Brinkman

pre 5 godina

 Ali idemo na more u Hellas.
(Sasa, 29. jun 2018 20:59)

Egremni, Porto Katsiki, Agio Fili, Antisamos, Myrtos, Megali Amos, Kavalikefta, Megali Petra, Papa Nero, Balos, Elafonisi....
ako si ti video i jednu od ovih plaza u Grckoj na smesnu hrvatsku vise nikada neces ni pomisliti.

Sremac

pre 5 godina

Doduse, bez turizma bi HR bila Afrika tako da...
(Milutin, 30. jun 2018 09:12)

Dok bi prezadužena Grčka bez turizma bila najmanje kao Švajcarska...

svet

pre 5 godina

Sve ko sve ali Makarska revijera sa Bracom i Hvarom blizu i nekomercializacijom obale, plus cistim morem ko suza i ne tako daleko, neznam dali bi ponovo izabro Egej.Egej je super ali zelen u Julu nije, pogotove ne Kos i Rodos.

lovoribac

pre 5 godina

od suseda Hr i CG ništa? Haha!Susedi imaju more, Boku Kotorsku i srednjevekovni Kotor. Vi imate Adu Ciganliju.
(Sused, 29. jun 2018 22:23)
I opet gledate put Beograda, još od rodjenja! Bedak.

Rale

pre 5 godina

@biki ..."cene jeftinije nego u Srbiji!"...
Druze, kad vidim da neko pise da su cene jeftine povraca mi se vise od vas nepismenih. Ljudi, pa cene su nize ili vise, a usluge i stvari su jeftinije ili skuplje. Kako cena moze da bude skupa? Naucite bre vise. Cak i voditelji na radio/tv stanicama nemaju pijma

Bosanac

pre 5 godina

TUI su jadni gosti,slabe platezne moci kao i srbi,samo vi idite u Grcku,takvi Hrvatskoj ne trebaju
(IVO, 29. jun 2018 22:36)

Bio jedne godine u Poreču. Hotel all inclusiv. Inače all inclusiv uzimam radi djece. Bili na ručku, malo poslije ručka djeca pitaju mogu li dobiti još kolača. Pošaljem ih u restoran da uzmu sami. Djeca se vraćaju plačući.
" TETA u RESTORANU IM NIJE DALA"
Od tada nikad više u Hrvatsku. Nije sve u novcu.
Sad idem Majorka, Grankanarija, Turska, Dubai, Kina,......

ceva

pre 5 godina

Krit hm hm. Mozda Krit ranije ali sada kada su sve zivo komercijalizovali to je daleko od najboljeg mesta za odmor. A tek gomila ruskih turista koji rentaju samo vip limuzine sa soferom. Hania nekad prelepo mesto a sada kada uplovi kruzer mesto potone od guzve. A da prvi put sam posetio Krit davne 90'.

o daaa

pre 5 godina

Bila Grcka na prvom mestu, obisli silna ostrva, dok nismo otisli na Sardiniju. Raj na zemlji, potpuni relax za dusu i telo, ne zovu je uzalud evropski Karibi!
(Italia, 30. jun 2018 00:47)

Čekao sam da vidim da li će neko ovo da napiše.
Zamislite najbolje od Grčke, Jadrana i Španije na jednom mestu uz italijansku hranu i gušt. To vam je Sardinija, najlepše plaže u Evropi, bez konkurencije.

marcello - zd

pre 5 godina

Vidim da mnogi od vas nisu bili ni na Kreti, ni na Rodosu, a evo ja dalmatinac sa morem doslovno ispred nosa, posjetio sam (i temeljito prošpartao) i jedan i drugi otok. Naravno, ne zbog plaža i kupanja, što ne znači da na istima nisam uživao, budući je more i koncem septembra tamo ugodno toplo. O Kreti sam toliko slušao i čitao pa mi je bila ponešto ispod očekivanja (osim hrane - vrhunska!), Rodos me ja pak fascinirao svojim poznatim lokalitetima, sam grad oduševio. Uz ove, te dobar dio kontinentalne grčke (Peloponez, Atena, Solun, Volos, Meteori...) posjetio sam i neke druge otoke, ali oni nisu tema...Na kraju rezime: grčke plaže su superiorne, ali tamošnji urbani ambijenti i ugođaji u odnosu na dalmatinske, kvarnerske i istarske inferiorni.

Aleksej

pre 5 godina

Rodos je vrh, al na listi je Antalija??? Jel to neka sala...
(cx, 29. jun 2018 18:40)Ne verujem da si bio s obzirom da si ovo napisao,Antalija je jedno od najmondenskijih letovalista na svetu.Grad,hoteli,plaze ludilo!

Nikola

pre 5 godina

Ono, kad stignes na svoju destinaciju, i osetis da ti niko nista nece, da te niko zbog pasosa ne gleda popreko...stavise, osmehne ti se. Zato uvek Grcka, u mom slucaju do groba...imam 60 godina.

Sigolf

pre 5 godina

Srpski jal opet u fokusu.
Jedva ste čekali da Hrvatska, za koju još mnogi nisu ni čuli, a kamoli otkrili i posjetili nije broj jedan odabir Europljanina, već Grčka, destinacija koja je gradila svoj turistički identitet desteljećima. Strašno.
A ništa, morat ćemo se nekako zadovoljiti sa tih skoro 20ak miliona turista koji će nas posjetiti ove godine...
(Marko, 30. jun 2018 09:34)

Uhh jbt, 20 miliona turista? Sledece godine bice 30 miliona turista. Nije cudno da Hrvati beze iz Hrvatske, moraju napraviti mesto turistima. Za par godina bice 100 miliona turista u Hrvatskoj, a ni jednog Hrvata vise u lijepoj im njohovoj kifli.

Grcka >>>>>> ostatak

pre 5 godina

Krit kad kazu kao Srbija da su rekli... gde? Krit ima oko 300 km sa kraja na kraj. Nije isto u Hanju da odes ili u Malju. Na Vai plazu da odes iz Agios Nikolaosa ima 150 km. Na Elafonisi iz Retimna preko 150. Iz Hersonisosa na Matalu oko 80.... super je Krit ako znas gde da odes. Ako ces da se zakucas hotel - plaza besmisleno je ici....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sreten, 29. jun 2018 19:26) # Link komentara
Preporučujem (+27)Ne preporučujem (-2)

Bas to....Krit svakako ni ne mozes u jednom letovanju da obidjes...mislim da je istok zapad sirina ostrva 400 km...ja bio u Hanji ,do Elafonisija ima dobrih sat vremena voznja ,pa Falasarna , pa Balos...a gde je istocni deo ostrva....sto neko rece ,nije ni skup , dosta povoljno moze da se prodje sa pristojnim smestajom a vredi otici vise puta...obisao sam dosta grckih ostrva a samo tamo sam se sreo sa obicajem da ti posle obroka u restoranu , donesu 3 dl rakije ili voce gratis....Hanja prelepa , velik grad ,ima sadrzaja...bas ostrvo za preporuciti....ali generalno ,vecina Grckih su ostrva kao iz bajke , nema greske gde god da se ode...prelepa arhitektura , prijateljski narod koji voli Srbe , prelepo more i plaze....

Milutin

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Druškane, 14 miliona njih svake godine dođe pa ti vidi.
(zoki, 29. jun 2018 22:29)

Dajte konacno se dogovorite koliko vam to miliona turista dolazi godisnje? Svake godine dodajete po par miliona tako da vise ne znamo da li dolazi 10-15 ili 20 miliona. Bilo kako bilo od turizma se Hrvatska ocigledno ne moze ovajditi, inace ne bi Hrvati bezali iz HR glavom bez obzira. Doduse, bez turizma bi HR bila Afrika tako da...

MM

pre 5 godina

Skiathos je takođe prelep. 66 plaža, ne treba vam rent a car, autobus vodi do skoro svake plaže, karta 2 eur. I kad je u celoj Grčkoj potop, Skiathos je najbolje prošao. 1 dan kišica. POZZ

Zz

pre 5 godina

@Grk
Ne sekiraj se, topla noc, sjedi se na palubi, igraju se karte, pijucka, ljudi komuniciraju. Moze se i spavati po foteljama unutra.
Poseban je dozivljaj doci do Pireja u predvecerje kad zasvetle svi trajekti koji isplovljavaju ka ostrvima, ogromni su, caroban prizor. Jedino ako idete do atine busom ili autom iz srbije to nije bas tako zabavno, ima bas dosta. Iz Atine do Pireja vozi metro.

amudsen

pre 5 godina

ove godine na krit autom iz pireja. ide se preko noci spavanje u kabini i ujutru u 6h ste na kritu sa svojim autom i uzivanje moze da pocne.

Boske

pre 5 godina

Na kraju rezime: grčke plaže su superiorne, ali tamošnji urbani ambijenti i ugođaji u odnosu na dalmatinske, kvarnerske i istarske inferiorni.
(marcello - zd, 30. jun 2018 08:27)

Sve tacno, bravo, komsija. Ali radi urbanih ambijenata i ugodjaja ne moram nigdje ni da putujem, zivim tamo gdje su oni puno izdasniji nego u Dalmaciji ili Istri. Ovdje se radi vise o prirodnim ljepotama i resursima Mediterana, koje su u Grckoj, a posebno na Kritu, vise nego raskosne i jos uvijek dovoljno ocuvane. Hrvatska obala je, na zalost, vec sada previse zabetonirana i za prave ljubitelje prirode, bojim se, zauvijek izgubljena.

mario

pre 5 godina

Dajte konacno se dogovorite koliko vam to miliona turista dolazi godisnje? Svake godine dodajete po par miliona tako da vise ne znamo da li dolazi 10-15 ili 20 miliona. Bilo kako bilo od turizma se Hrvatska ocigledno ne moze ovajditi, inace ne bi Hrvati bezali iz HR glavom bez obzira. Doduse, bez turizma bi HR bila Afrika tako da...
(Milutin, 30. jun 2018 09:12)

Dakle nema tu dogovora koliko dolazi već postoje toćne brojke koje sam već napisao ,a one su 18,5 miljuna turista i 102 miljuna noćenja i to su službene brojke sviđalo se to vama ili ne.
Naravno stara prića kod vas kako bi bez turizma Hrvatska eto bila Afrika što je smiješno,pa ne živi Hrvatska samo od turizma i da nema turizma opet bi bili ispred vas,a ako bi mi bili Afrika ja se pitam onda što ste vi onda sada?(baš me zanima koliko će srba ostati u Srbiji kada jednom uđete u EU i kad vam bude tržište rada dostupno ko hrvatima??mislim da će biti velika seoba u Njemačku i Irsku)
Eto hrvati bježe glavom bez obzira,ali zato dolaze u Hrvatsku raditi radnici iz Srbije i to u velikom broju i znam to jer tamo gdje radi moj sin u hotelu su većina radnici iz Srbije i BiH.
Ovdje neki komentatori pišu eto kako Hrvatska nije na prvom mjestu,ali se ne brinu na kojem je to Srbija mjestu već uvijek briga za druge.
Dakle Hrvatska ima turizam i imat će ga i sve više gostiju dolazi sa svih strana svijeta tako da......
hvala na objavi

J.

pre 5 godina

Marcello ZD, potpuno se slažem, većina grčkih gradova nije nikakva. Pošto živim u Italiji, volim lepe plaže, izbor mi je Apulija ili Grčka.
Milutine, nema potrebe da se neko dogovara oko broja turista u Hrvatskoj. U 15 godina je udvostručen i u stalnom porastu, ove godine bi mogao doći do 17 miliona. Turizam čini 20% hrvatske ekonomije, što nikako nije dobro, a neki od najlepših lokaliteta su pred pucanjem.

Italia

pre 5 godina

Bila Grcka na prvom mestu, obisli silna ostrva, dok nismo otisli na Sardiniju. Raj na zemlji, potpuni relax za dusu i telo, ne zovu je uzalud evropski Karibi!

Jovan

pre 5 godina

Evo na Krit ove godine drugi put. Obavezno rent-a-car, a gledano za 10 dana i nije skupo (200 evra). Kao sto neko rece, prelepo mesto, ali ne treba sedeti u jednom mestu, vec obilaziti ostrvo. Prosle godine smo obisli Zapadni deo ostrva, sada cemo ici na sever i jug ostrva, a sledece godine na istok. Posle toga planiram u oktobru enduro turu po planinama.

mikki

pre 5 godina

Krit je savrsen.Mnogo malih,divljih plazica gde mozes da budes bukvalno sam.Topla preporuka za sve,a i aranzman mi je bio jako jeftin.Prava stvar je otici sa kamp kucicom i obici celo ostrvo.

Marko

pre 5 godina

Srpski jal opet u fokusu.
Jedva ste čekali da Hrvatska, za koju još mnogi nisu ni čuli, a kamoli otkrili i posjetili nije broj jedan odabir Europljanina, već Grčka, destinacija koja je gradila svoj turistički identitet desteljećima. Strašno.
A ništa, morat ćemo se nekako zadovoljiti sa tih skoro 20ak miliona turista koji će nas posjetiti ove godine...

NN

pre 5 godina

Hrvatsko primorje je postala destinacija za elitu i preskupo je za evropsku radnicku klasu i zato se odlucuju za jeftinije destinacije.
Znam Hrvate (doduse bosance) iz Svajcarske koji, i uz sav patriotizam, letuju u Spaniji jer im je Dalmacija skupa.

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Toksin @ Lupetas kojesta,naravno da smo dobrodosli u Hrvatsku.Oni su nasi i mi smo njihovi,nema mi lepseg nego kad doletim na Cilipe i cujem "Ke nova Stari".Ljudi nedajte da vas teskobna proslost sputa da posetite Croatsku.Ja Sam "slab" na Dubrovnik.

Cezar

pre 5 godina

za mene ipak Kipar Aiya Napa a ne Larnaka
(seljadin, 29. jun 2018 21:05)

Slažem se. Kipar je sjajan ako vam treba kraći odmor od par dana. Iz pristog razloga što postoji redovna linija iz Beograda. Let traje oko 2 i po sata i eto vas na moru. Plaže kao što je Fig tree bay spadaju među lepšima u ovom delu sveta.

Slavonac what els

pre 5 godina

Da nešto objasnim ovim zlonamjernim.

Grčka, Španija, Italija, Turska su zemlje za masovni turizam, em zato što same po sebi imaju veliki broj građana em zato što imaju jako dugačku obalu.
Kao primjer, TUI ima u Grčkoj preko 2700 hotela u ponudi, u hrvatskoj ni 600.

E sada pogodite kako će ispasti anketa "kuda putujete".

Grčka ima godišnje preko 25 milijuna turista i 800.000 kreveta.
Hrvatska ima 15 milijuna turista (2017) sa 170.000 kreveta.

Ja osobno molim Boga da ne bude nikada više od 20kk, ma da bude maks 10 milijuna ali svi u 4* hotelima.
To bi bio pravi deal ali daleko smo od toga, što ne znači da nećemo u tome uspjeti.

A vi kao svaki drugi, idite tamo gdje je vama naj ljepše i ugodnije, samo bez puno laži o "hlebu, paradajzu i slično" molim.

Ivana

pre 5 godina

Bili smo pre dve godine u Maliji, sa malim detetom. Vratili smo se prezadovoljni u svakom smislu. Avionom nas je all inclusive u hotelu sa 4 zvezdice koštao 1000 e.

dan

pre 5 godina

@w:

Slažem se ! Karibi su stvarno super...mada Kuba i Dominikanska Rep. spadaju u entry level.
Probaj Jamaica, St.Lucia i Aruba

A poslije Anguila i Antigua.....to je stvarno nivo iznad.....a za top ja bio izdvojio Barbados i Bahamas.

Sasa

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Druškane, 14 miliona njih svake godine dođe pa ti vidi.
(zoki, 29. jun 2018 22:29)

# Link komentara

Nije to sustina uopste, druskane. (; Procitaj jos jednom njegov komentar. Verujem da tada sigurno mora biti jasnije. On nije tvrdio da ne dolazi veliki broj vec su opovrgnute tvrdnje nasih komsija koji zive uzabludi.

al nije to za naš svet..

pre 5 godina

Cote d Azur i Provansa.
Filmski. Celokupan doživljaj, osećaj da nema dalje.
Grčka ima lepe plaže ali ipak je to samo Grčka, osrednji nivo turizma i veliki broj paradajz turista. Španija a naročito Francuska su neki drugi svet. Elitno.

Boske

pre 5 godina

Krit, jedna od ekspozitura drevne Srpske civilizacije. Kao i Vincani, drevni Kricani nisu ratovali vise od 2000 godina. A onda su ih nekakav zemljotres, pa cunami i na kraju stari Grci urnisali. Nije slucajno sto me to ostrvo magicno privlaci - krv nije voda.

Šumadinac

pre 5 godina

Ja otkada sam zadnji put letovao na Kritu, više u Grčku nisam kročio.. Hersonisos- majko moja koja glupost.. Taj kič, svuda razvaljeni englezi.. Ustvari, glavno pravilo za letovanje je da treba ići gde idu Italijani.. Na Kritu konkretno Chania.. Tu su blizu ja mislim Balos i Elafonisi- top plaže ali meni lično je falilo hlada malo.. Duva neki vruć vetar uveče, da umreš.. Grci izdepilirani, nekulturni, po kafanama skupo.. Ti naručiœ viski a oni kao da časte pošalji ti marinirane krastavce umesto ture pića..
P.s. Ovo je moje iskustvo pre deset godina a od tada sa letujem u Hr.

Božidar Soldatović

pre 5 godina

Toksin @ Lupetas kojesta,naravno da smo dobrodosli u Hrvatsku.Oni su nasi i mi smo njihovi,nema mi lepseg nego kad doletim na Cilipe i cujem "Ke nova Stari".Ljudi nedajte da vas teskobna proslost sputa da posetite Croatsku.Ja Sam "slab" na Dubrovnik.
(Slobodan Petrovic, 30. jun 2018 09:33)
Ti si druze “slab” na mozak.

J.

pre 5 godina

Vlado, luksuz u Antaliji je za široke narodne mase, pravi luksuz ja na Sardiniji, Costieri Amalfitani...resorti i all' inclusive veze s luksuzom nemaju.
Hrvatski turizam je u strašnom rastu, ali i na granici izdržljivosti, Dubrovniku i Plitvicama preti brisanje s liste UNESCO-a.
Prošle godine sam bila na istočnom, ove idem na zapadni Krit. Restorani nisu skupi, dobar smeštaj za dvoje na dobrom mestu teško bez 70 €, avion iz Evrope po osobi teško bez 250...ali zaista je za uživanje.

Xl

pre 5 godina

TUI su jadni gosti,slabe platezne moci kao i srbi,samo vi idite u Grcku,takvi Hrvatskoj ne trebaju.
(IVO, 29. jun 2018 22:36)

Najiskrenije, hrvatska je pored Grcke totalno nepotrebna.

moram reci

pre 5 godina

Ovi hrvati sto misle da su neka ozbiljna destinacija sa 20 miliona turista godisnje. Znate li da jednu Barcelonu poseti 35 miliona godisnje. Mallorcu jedno ostrvo 20 miliona turista godisnje,a vi imate 1100 ostrva. Od tih vasih 20 miliona pola dodje i spava po kojekakvim raspalim apartmanima,satorima i kampovima. Na Mallorcu,Krit,Rodos,Ibicu,Kipar,Gran Kanariu… moras prvo da uplatis pa tek onda letovanje,minimalno 1000 eura po osobi i jos toliko ostave tamo. I to sto vam je porastao broj turista zadnjih godina nije zbog usluge i kvaliteta nego zbog politicke situacije u Turskoj,Tunisu,Egiptu. Zamislite da na Krit ili Mallorcu turisti mogu da idu autom kao kod vas i nose svoju hranu sta bi tek onda bilo. Prpblem vas hrvata jesto vi niste videli ni jedno drugo more pa mislite da ste nesto. Obisao skoro sve zemlje u Evropi,medju zadnjima ste po usluzi i kvalitetu. Imate madjare,poljake ,cehe,slovake,to su vasi glavni turisti

Dusan

pre 5 godina

Mexico, Kuba a posebno Dominikanska Rep. su sinonimi za masovno ( citaj sirotinjsko letovanje). Ono kao nemam nesto para , a idemi se ..... Dominikana!!!
Jeftinije no kuci. Pakuj zeno kofere.
Makarska.
Karibi su super, hocu reci Devicanska, Kajmanska su malo vise super od navedenih, ali Evropa.je Evropa. Pusti puste price.
PALJEVINA

Paja

pre 5 godina

Ovi sto se busaju sa 20 miliona turista godisnje u HR. Jednu Barcelonu godisnje poseti 35 miliona .Mallorcu 20 miliona godisnje,samo jedno ostrvo. Od vasih 20 miliona na celu Hr 10 otpada na istocno evropske turiste koji nose svoju hranu i spavaju po kojekakvim sobama,kampovima i satorima. Na Krit,Rodos,Kipar,Mallorcu,Ibicu,Gran Canariu ne ide se autom i busom,,nego uplatis minimalno 1000 eura po osobi pa ides. Obisao sve zemlje koje se mogu nazvati turistickim. Medju zadnjima ste po kvalitetu i vi i CG. Problem vas hrvata je sto vi nigde niste bili na letovanju osim vaseg mora i ne znate nista o drugim destinacijama. I taj porast broja turista u zadnje vreme mozete zahvaliti terorizmu,haosu u Turskoj ,Egiptu,Tunisu.. a ne kvalitetu i popularnosti

zeljko

pre 5 godina

odmor na Kritu Rentimno
prvi dan lagani odmor na plaži
drugi dan Balos Gramvisa(brodom nikako kolima)
treći dan elafonsi
četvrti dan agos nikolas spinalonga
peti dan Knosos,muzej
šesti dan preveli palm beach
ako ovo stigneš ostala četiri dana možeš da se kupas i u hotelu
pozdrav

marko

pre 5 godina

Baš čudno jer ovdje kod nemaca hrvatska u svim turističkim agencijama a Grčka puno manje a za ostale da ne govorim. Baš čudno.

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

IVO@ Covece o cemu prices? Hrvatski narod docekuje velikodusno sve,kao Srbenda samo mogu reci da si u manjini,volim kako dubrovcani kazu "dzirati" po Duhrovniku,i svaki Hrvat mi je miliji od bilo kog Grka.Hvala bogu da su takvi kao ti u manjini.

mario

pre 5 godina

Uhh jbt, 20 miliona turista? Sledece godine bice 30 miliona turista. Nije cudno da Hrvati beze iz Hrvatske, moraju napraviti mesto turistima. Za par godina bice 100 miliona turista u Hrvatskoj, a ni jednog Hrvata vise u lijepoj im njohovoj kifli.
(Sigolf, 30. jun 2018 13:07)
A da uhh bit će 20 miljuna turista koliko god ti imao kompleks.
I da vidiš ta kifla proglašena za jednu od najljepših zemalja na svijetu usotalom dokaz je sve više turista,a te brojke vi možete samo sanjati.
Što se tiće odlaska hrvata naravno da odlaze,ali neki se i vraćaju samo me zanima tko će ostati u Srbiji kada uđete u EU,pa vam se otvori tržište rada u EU??
Inaće u Hrvatskoj ove sezone ima puno radnika iz Srbije valjda dolaze raditi u Hrvtsku što se dobro živi u Srbistanu.

Tanja

pre 5 godina

Za srdjanbg-a: Da si ti prijatelju video uzivo Majorku ili druga letovališta koje pominješ ne bi ti palo na pamet sa ih stavljaš u istu rečenicu sa Sutomorem. Ali dobro, ljudi čuju u prolazu pa onda prenose kao da pouzdano znaju kako je i šta je, što se mene tiče nemojte ni slučajno na Majorku!

Srdjan bg

pre 5 godina

(Tanja, 02. jul 2018 14:06) Ja sam Tanja bio veoma precizan, ono što je za Srbe Sutomore, Paralija i Halkidiki to su za Nemce Rodos, Antalija i Krit, neka bude zbog vas Majorka Herceg novi eto!

IVO

pre 5 godina

obi van...a kako ne bit arogantan na ove komentare tipa,bili bi Afrika,čast iznimkama,jer srbi su kvalitetni gosti,kao i svi ljudi iz bivse drzave,ovaj dole pise iza rucka sam posla djecu u restoran po kolace,iako je all inclusive u restoran se vise ne iznosi,postoji par mjesta na koje dolaze kolaci i ostale slastice...druga stvar, TUI je masovni operator i oni svake godine imaju drugu destinaciju koju pune,zato ce bit dogodine neka druga,ali ajde bar pocinju grcku ekonomiju malo refat...a zamisli arogancije ako dignemo sad svjetsko:)

svet

pre 5 godina

Sve ko sve ali Makarska revijera sa Bracom i Hvarom blizu i nekomercializacijom obale, plus cistim morem ko suza i ne tako daleko, neznam dali bi ponovo izabro Egej.Egej je super ali zelen u Julu nije, pogotove ne Kos i Rodos.

bane

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.

Sasa

pre 5 godina

Najvise volim da idem u Hrvatsku na more, otisao sam jednom i toliko se zaljubio de vise necu otici nikada, jer moje dusa i telo ne mogu podneti drugi rastanak. Sa grckim plazama je drugacije. Odlazim vec cetvrtu godinu i jos se ni u kednu nisam zaljubio. Hrvatska ostaje duboko u secanju. Cak me ta ljepa njihova i u snovima progoni. (; Ali idemo na more u Hellas.

zoki

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Druškane, 14 miliona njih svake godine dođe pa ti vidi.

BgHQ

pre 5 godina

Preporucujem im da skoknu do Leptokarije,Paralije,Haniotija,Polihrona i drugih slicnih mesta pa ce videti nesto sto nisu mogli ni da zamisle da postoji.

mario

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

A meni nije jasno kako nema lidera regiona na spisku?
A gle nama je dokaz broj dolazaka turista,a brojke kažu 18,5 miljuna turista koji su ostvarili 102 miljuna noćenja.
E sad koje su brojke lidera regiona?

Vlada

pre 5 godina

Rodos je vrh, al na listi je Antalija??? Jel to neka sala...
(cx, 29. jun 2018 18:40)
Da si ikad u životu bio u Antalijskoj regiji shvatio bi zbog čega. Bez konkurencije najluksuznija destinacija u Evropi (mada je taj deo u Aziji) a verovatno i šire. Takvih resorta nema verovatno nigde u svetu.

Marko99

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Bane nek si se ti istresao pa gdje puklo da puklo. Valjda nisi mogao drugacije.

Ajd uzdravlje...

Šumadinac

pre 5 godina

Ja otkada sam zadnji put letovao na Kritu, više u Grčku nisam kročio.. Hersonisos- majko moja koja glupost.. Taj kič, svuda razvaljeni englezi.. Ustvari, glavno pravilo za letovanje je da treba ići gde idu Italijani.. Na Kritu konkretno Chania.. Tu su blizu ja mislim Balos i Elafonisi- top plaže ali meni lično je falilo hlada malo.. Duva neki vruć vetar uveče, da umreš.. Grci izdepilirani, nekulturni, po kafanama skupo.. Ti naručiœ viski a oni kao da časte pošalji ti marinirane krastavce umesto ture pića..
P.s. Ovo je moje iskustvo pre deset godina a od tada sa letujem u Hr.

Nikola

pre 5 godina

Da Slovenci i Hrvati ne razbise Jugoslaviju nikada ne bih upoznao ovu rajsku zemlju Grcku. Isao bih i dalje svake godine kao debil u Hrvatsku na more...kud' god. Ovako, videh malo i nesto drugo, lepse, zanimljivije. Na Kreti, Rodosu jos nisam bio, ali to stoji u planu.

Miladin

pre 5 godina

Eto cela Evropa kaze da je Grcka najbolja a ovi nasi skorojevici me ismevaju sto vec 20godina letujem dole!A da necu mozda u Tursku Hrvatsku il Albaniju?

Aleksej

pre 5 godina

Rodos je vrh, al na listi je Antalija??? Jel to neka sala...
(cx, 29. jun 2018 18:40)Ne verujem da si bio s obzirom da si ovo napisao,Antalija je jedno od najmondenskijih letovalista na svetu.Grad,hoteli,plaze ludilo!

Marko

pre 5 godina

Srpski jal opet u fokusu.
Jedva ste čekali da Hrvatska, za koju još mnogi nisu ni čuli, a kamoli otkrili i posjetili nije broj jedan odabir Europljanina, već Grčka, destinacija koja je gradila svoj turistički identitet desteljećima. Strašno.
A ništa, morat ćemo se nekako zadovoljiti sa tih skoro 20ak miliona turista koji će nas posjetiti ove godine...

ceva

pre 5 godina

Krit hm hm. Mozda Krit ranije ali sada kada su sve zivo komercijalizovali to je daleko od najboljeg mesta za odmor. A tek gomila ruskih turista koji rentaju samo vip limuzine sa soferom. Hania nekad prelepo mesto a sada kada uplovi kruzer mesto potone od guzve. A da prvi put sam posetio Krit davne 90'.

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Toksin @ Lupetas kojesta,naravno da smo dobrodosli u Hrvatsku.Oni su nasi i mi smo njihovi,nema mi lepseg nego kad doletim na Cilipe i cujem "Ke nova Stari".Ljudi nedajte da vas teskobna proslost sputa da posetite Croatsku.Ja Sam "slab" na Dubrovnik.

NN

pre 5 godina

Hrvatsko primorje je postala destinacija za elitu i preskupo je za evropsku radnicku klasu i zato se odlucuju za jeftinije destinacije.
Znam Hrvate (doduse bosance) iz Svajcarske koji, i uz sav patriotizam, letuju u Spaniji jer im je Dalmacija skupa.

biki

pre 5 godina

Ja sam trenutno na Kritu a obisao sam i Lekadu,Kefaloniju autom itd. priznajem da me ovo ostrvo zarobilo koliko je moćno!Nije skupo ima Lidl u kome su cene jeftinije nego u Srbiji!Uzmes renta car parizer u lidlu i udri po ostrvu to vam je savet prosečnog Srbina!

Mislim pozitivno

pre 5 godina

Krit je prelep ali preskup za naš budzet. Nije dovoljno otici u all inclusive varijanti. Neophodno je voziti kroz celo ostrvo. Zavuci se u svaku uvalu. Bezbroj nekomercijalizovanih kutaka. Ni dve nedelje nisu dovoljne. Tek za zagolicas mastu. Iz iskustva pisem.

mario

pre 5 godina

Dajte konacno se dogovorite koliko vam to miliona turista dolazi godisnje? Svake godine dodajete po par miliona tako da vise ne znamo da li dolazi 10-15 ili 20 miliona. Bilo kako bilo od turizma se Hrvatska ocigledno ne moze ovajditi, inace ne bi Hrvati bezali iz HR glavom bez obzira. Doduse, bez turizma bi HR bila Afrika tako da...
(Milutin, 30. jun 2018 09:12)

Dakle nema tu dogovora koliko dolazi već postoje toćne brojke koje sam već napisao ,a one su 18,5 miljuna turista i 102 miljuna noćenja i to su službene brojke sviđalo se to vama ili ne.
Naravno stara prića kod vas kako bi bez turizma Hrvatska eto bila Afrika što je smiješno,pa ne živi Hrvatska samo od turizma i da nema turizma opet bi bili ispred vas,a ako bi mi bili Afrika ja se pitam onda što ste vi onda sada?(baš me zanima koliko će srba ostati u Srbiji kada jednom uđete u EU i kad vam bude tržište rada dostupno ko hrvatima??mislim da će biti velika seoba u Njemačku i Irsku)
Eto hrvati bježe glavom bez obzira,ali zato dolaze u Hrvatsku raditi radnici iz Srbije i to u velikom broju i znam to jer tamo gdje radi moj sin u hotelu su većina radnici iz Srbije i BiH.
Ovdje neki komentatori pišu eto kako Hrvatska nije na prvom mjestu,ali se ne brinu na kojem je to Srbija mjestu već uvijek briga za druge.
Dakle Hrvatska ima turizam i imat će ga i sve više gostiju dolazi sa svih strana svijeta tako da......
hvala na objavi

w

pre 5 godina

Prosao sam skoro sve ove navedene u clanku, naveo bih i druge. Krit je veoma lep, lepsi od Grcke. Spanija je super, prvenstveno zbog ljudi, ne zbog plaza i letnjih destinacija. U Hrvatsku i Crnu Goru, odem zbog udaljenosti, nije daleko. Ali kad bih mogao, svake godine na Karibe, na drugo ostrvo, ili drugu drzavu. Bio sam na Kubi, Belize i Dominikanska Republika. Meksiko, nije jedna od Karipskih drzava, ali zapadna obala je Karipsko more. Avionska karta je skuplja, ali zato je sve ostalo mnogo jeftinije, dodje ti isto. A more i plaze su lepse 5 puta od svih navedenih Evropskih. Ljudi predobri, pravi domacini. Naravno, hoce tvoje pare, ali te ne sile kao vecina Evropljana, niti precenjuju usluge. Mozda, mozda jednog dana tamo da se -penzionisem. Ili plati kafu u Dubrovniku 8-10 eura, ili 25-50 centi u Punta Kani.

al nije to za naš svet..

pre 5 godina

Cote d Azur i Provansa.
Filmski. Celokupan doživljaj, osećaj da nema dalje.
Grčka ima lepe plaže ali ipak je to samo Grčka, osrednji nivo turizma i veliki broj paradajz turista. Španija a naročito Francuska su neki drugi svet. Elitno.

Boske

pre 5 godina

Krit, jedna od ekspozitura drevne Srpske civilizacije. Kao i Vincani, drevni Kricani nisu ratovali vise od 2000 godina. A onda su ih nekakav zemljotres, pa cunami i na kraju stari Grci urnisali. Nije slucajno sto me to ostrvo magicno privlaci - krv nije voda.

Dusan

pre 5 godina

Mexico, Kuba a posebno Dominikanska Rep. su sinonimi za masovno ( citaj sirotinjsko letovanje). Ono kao nemam nesto para , a idemi se ..... Dominikana!!!
Jeftinije no kuci. Pakuj zeno kofere.
Makarska.
Karibi su super, hocu reci Devicanska, Kajmanska su malo vise super od navedenih, ali Evropa.je Evropa. Pusti puste price.
PALJEVINA

losmi

pre 5 godina

Sa grčkim ostrvima nema greske. Za sada letovao na 3 ( Rodos, Kefalonija, Zakintos). Ove godine na redu je Skijatos, a one tamo, nadam se, Karpathos.

Slavonac what els

pre 5 godina

Da nešto objasnim ovim zlonamjernim.

Grčka, Španija, Italija, Turska su zemlje za masovni turizam, em zato što same po sebi imaju veliki broj građana em zato što imaju jako dugačku obalu.
Kao primjer, TUI ima u Grčkoj preko 2700 hotela u ponudi, u hrvatskoj ni 600.

E sada pogodite kako će ispasti anketa "kuda putujete".

Grčka ima godišnje preko 25 milijuna turista i 800.000 kreveta.
Hrvatska ima 15 milijuna turista (2017) sa 170.000 kreveta.

Ja osobno molim Boga da ne bude nikada više od 20kk, ma da bude maks 10 milijuna ali svi u 4* hotelima.
To bi bio pravi deal ali daleko smo od toga, što ne znači da nećemo u tome uspjeti.

A vi kao svaki drugi, idite tamo gdje je vama naj ljepše i ugodnije, samo bez puno laži o "hlebu, paradajzu i slično" molim.

Grk

pre 5 godina

Idem u avgustu trajektom.Za razliku u ceni apartmana u odnosu na Sitoniju platim trajekt.I ne treba mi rent a car tamo.Treba samo preziveti put trajektom bez koriscenja kabine.Probacemo i videti kako je.

marcello - zd

pre 5 godina

Vidim da mnogi od vas nisu bili ni na Kreti, ni na Rodosu, a evo ja dalmatinac sa morem doslovno ispred nosa, posjetio sam (i temeljito prošpartao) i jedan i drugi otok. Naravno, ne zbog plaža i kupanja, što ne znači da na istima nisam uživao, budući je more i koncem septembra tamo ugodno toplo. O Kreti sam toliko slušao i čitao pa mi je bila ponešto ispod očekivanja (osim hrane - vrhunska!), Rodos me ja pak fascinirao svojim poznatim lokalitetima, sam grad oduševio. Uz ove, te dobar dio kontinentalne grčke (Peloponez, Atena, Solun, Volos, Meteori...) posjetio sam i neke druge otoke, ali oni nisu tema...Na kraju rezime: grčke plaže su superiorne, ali tamošnji urbani ambijenti i ugođaji u odnosu na dalmatinske, kvarnerske i istarske inferiorni.

dr. Udo Brinkman

pre 5 godina

 Ali idemo na more u Hellas.
(Sasa, 29. jun 2018 20:59)

Egremni, Porto Katsiki, Agio Fili, Antisamos, Myrtos, Megali Amos, Kavalikefta, Megali Petra, Papa Nero, Balos, Elafonisi....
ako si ti video i jednu od ovih plaza u Grckoj na smesnu hrvatsku vise nikada neces ni pomisliti.

Sigolf

pre 5 godina

Srpski jal opet u fokusu.
Jedva ste čekali da Hrvatska, za koju još mnogi nisu ni čuli, a kamoli otkrili i posjetili nije broj jedan odabir Europljanina, već Grčka, destinacija koja je gradila svoj turistički identitet desteljećima. Strašno.
A ništa, morat ćemo se nekako zadovoljiti sa tih skoro 20ak miliona turista koji će nas posjetiti ove godine...
(Marko, 30. jun 2018 09:34)

Uhh jbt, 20 miliona turista? Sledece godine bice 30 miliona turista. Nije cudno da Hrvati beze iz Hrvatske, moraju napraviti mesto turistima. Za par godina bice 100 miliona turista u Hrvatskoj, a ni jednog Hrvata vise u lijepoj im njohovoj kifli.

Milutin

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Druškane, 14 miliona njih svake godine dođe pa ti vidi.
(zoki, 29. jun 2018 22:29)

Dajte konacno se dogovorite koliko vam to miliona turista dolazi godisnje? Svake godine dodajete po par miliona tako da vise ne znamo da li dolazi 10-15 ili 20 miliona. Bilo kako bilo od turizma se Hrvatska ocigledno ne moze ovajditi, inace ne bi Hrvati bezali iz HR glavom bez obzira. Doduse, bez turizma bi HR bila Afrika tako da...

Dr

pre 5 godina

Podrzavam! Proputovao grcka letovalista, ali kad sam otisao na Krit, kao da sam u nekoj drugoj drzavi a ne Grckoj, nestvarna priroda, istorija, plaze, ma ne moze da se poredi sa ostali delovima Grcke..

steph

pre 5 godina

Napisao je neko da je Krit preskup... Nije, štaviše, jeftiniji je od Halkidikija, tu mislim na smeštaj, restorane... klubovi su tu negde sa Halkidikijem. E sad, treba otići do dole... Sve osim aviona (autobus) je mučenje.

Bosanac

pre 5 godina

TUI su jadni gosti,slabe platezne moci kao i srbi,samo vi idite u Grcku,takvi Hrvatskoj ne trebaju
(IVO, 29. jun 2018 22:36)

Bio jedne godine u Poreču. Hotel all inclusiv. Inače all inclusiv uzimam radi djece. Bili na ručku, malo poslije ručka djeca pitaju mogu li dobiti još kolača. Pošaljem ih u restoran da uzmu sami. Djeca se vraćaju plačući.
" TETA u RESTORANU IM NIJE DALA"
Od tada nikad više u Hrvatsku. Nije sve u novcu.
Sad idem Majorka, Grankanarija, Turska, Dubai, Kina,......

o daaa

pre 5 godina

Bila Grcka na prvom mestu, obisli silna ostrva, dok nismo otisli na Sardiniju. Raj na zemlji, potpuni relax za dusu i telo, ne zovu je uzalud evropski Karibi!
(Italia, 30. jun 2018 00:47)

Čekao sam da vidim da li će neko ovo da napiše.
Zamislite najbolje od Grčke, Jadrana i Španije na jednom mestu uz italijansku hranu i gušt. To vam je Sardinija, najlepše plaže u Evropi, bez konkurencije.

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

IVO@ Covece o cemu prices? Hrvatski narod docekuje velikodusno sve,kao Srbenda samo mogu reci da si u manjini,volim kako dubrovcani kazu "dzirati" po Duhrovniku,i svaki Hrvat mi je miliji od bilo kog Grka.Hvala bogu da su takvi kao ti u manjini.

Vlad the Great

pre 5 godina

Elafonisi i Balos...dve nestvarne plaze. U stvari, ne mogu se tako ni nazvati. Jednostavno nesto predivno. Balos pogotovo. Voznja nekoliko kilometara po ocajno losem putu, pa tabanisanje po goletima jos jedno 2 kilometra. I onda....sa vrha....pogled koji se ne moze opisati rečima. Tu ne zastaje dah. On sam izlazi iz tela.

Sremac

pre 5 godina

Doduse, bez turizma bi HR bila Afrika tako da...
(Milutin, 30. jun 2018 09:12)

Dok bi prezadužena Grčka bez turizma bila najmanje kao Švajcarska...

asd

pre 5 godina

do sada letovao na svim vecim jonskim ostrvima, krf, lefkada, kefalonija, zakintos bio i na tasosu, ove godine krit a sledece skijatos. i to je to sto je moguce dosegnuti trajektom.

sreten

pre 5 godina

Krit kad kazu kao Srbija da su rekli... gde? Krit ima oko 300 km sa kraja na kraj. Nije isto u Hanju da odes ili u Malju. Na Vai plazu da odes iz Agios Nikolaosa ima 150 km. Na Elafonisi iz Retimna preko 150. Iz Hersonisosa na Matalu oko 80.... super je Krit ako znas gde da odes. Ako ces da se zakucas hotel - plaza besmisleno je ici....

marko

pre 5 godina

Baš čudno jer ovdje kod nemaca hrvatska u svim turističkim agencijama a Grčka puno manje a za ostale da ne govorim. Baš čudno.

lovoribac

pre 5 godina

od suseda Hr i CG ništa? Haha!Susedi imaju more, Boku Kotorsku i srednjevekovni Kotor. Vi imate Adu Ciganliju.
(Sused, 29. jun 2018 22:23)
I opet gledate put Beograda, još od rodjenja! Bedak.

Nikola

pre 5 godina

Ono, kad stignes na svoju destinaciju, i osetis da ti niko nista nece, da te niko zbog pasosa ne gleda popreko...stavise, osmehne ti se. Zato uvek Grcka, u mom slucaju do groba...imam 60 godina.

obi van

pre 5 godina

@TUI su jadni gosti,slabe platezne moci kao i srbi,samo vi idite u Grcku,takvi Hrvatskoj ne trebaju
(IVO, 29. jun 2018 22:36)

Dragi Ivo, hvala što si mi ubio i posljednju pomisao da bih nekad mogao otići kod vas na more. Zarađujem dovoljno da mogu ići bilo gdje, ali ta vaša arogancija je nešto na što sam bio skoro zaboravio.
Inače, slažem se da je Dalmacija prelijepa, ali i ljudi su važni. U Grčkoj se osjećam kao kod kuće.

Aleksej

pre 5 godina

Podrzavam! Proputovao grcka letovalista, ali kad sam otisao na Krit, kao da sam u nekoj drugoj drzavi a ne Grckoj, nestvarna priroda, istorija, plaze, ma ne moze da se poredi sa ostali delovima Grcke..
(Dr, 29. jun 2018 18:23)Potpisujem.

ross

pre 5 godina

Imao sam priliku da odem pre dve godine na Krit, bez ikakve dileme moje omiljeno letovanje. Plaže Balos i Egremni su one za koje sam mislio da ću videti samo na slikama, jednostvano su nestvarne, plus brojne druge prelepe plaže sa toplom vodom. Svima bih zaista preporučio da odu, nema puno naših ljudi, veliki broj Skandinavaca. Grčka ostrva su predivna,bio sam na mnogim, idemo već dugi niz godina, tako da sa njima nikad nema greške, ali Krit je zaista čaroban.

ljubomir

pre 5 godina

Krit je veliko ostrvo i potpuno se razlikuju istočni deo , gde je Iraklion i Ag. Nikolaus i zapadni , sa Retimnom i Haniom ! Treba puno truda i vremena , a naročito para da se obiđe , ali u svakom slučaju treba videti ! Zaboravio sam Knosos , kolevku evropske civilizacije !!

Boske

pre 5 godina

Na kraju rezime: grčke plaže su superiorne, ali tamošnji urbani ambijenti i ugođaji u odnosu na dalmatinske, kvarnerske i istarske inferiorni.
(marcello - zd, 30. jun 2018 08:27)

Sve tacno, bravo, komsija. Ali radi urbanih ambijenata i ugodjaja ne moram nigdje ni da putujem, zivim tamo gdje su oni puno izdasniji nego u Dalmaciji ili Istri. Ovdje se radi vise o prirodnim ljepotama i resursima Mediterana, koje su u Grckoj, a posebno na Kritu, vise nego raskosne i jos uvijek dovoljno ocuvane. Hrvatska obala je, na zalost, vec sada previse zabetonirana i za prave ljubitelje prirode, bojim se, zauvijek izgubljena.

J.

pre 5 godina

Marcello ZD, potpuno se slažem, većina grčkih gradova nije nikakva. Pošto živim u Italiji, volim lepe plaže, izbor mi je Apulija ili Grčka.
Milutine, nema potrebe da se neko dogovara oko broja turista u Hrvatskoj. U 15 godina je udvostručen i u stalnom porastu, ove godine bi mogao doći do 17 miliona. Turizam čini 20% hrvatske ekonomije, što nikako nije dobro, a neki od najlepših lokaliteta su pred pucanjem.

mario

pre 5 godina

Uhh jbt, 20 miliona turista? Sledece godine bice 30 miliona turista. Nije cudno da Hrvati beze iz Hrvatske, moraju napraviti mesto turistima. Za par godina bice 100 miliona turista u Hrvatskoj, a ni jednog Hrvata vise u lijepoj im njohovoj kifli.
(Sigolf, 30. jun 2018 13:07)
A da uhh bit će 20 miljuna turista koliko god ti imao kompleks.
I da vidiš ta kifla proglašena za jednu od najljepših zemalja na svijetu usotalom dokaz je sve više turista,a te brojke vi možete samo sanjati.
Što se tiće odlaska hrvata naravno da odlaze,ali neki se i vraćaju samo me zanima tko će ostati u Srbiji kada uđete u EU,pa vam se otvori tržište rada u EU??
Inaće u Hrvatskoj ove sezone ima puno radnika iz Srbije valjda dolaze raditi u Hrvtsku što se dobro živi u Srbistanu.

Sasa

pre 5 godina

Ma nije moguće da nema Hrvatske?! Kako to kada nas stalno susjedi uveravaju da je tamo najlepše i da su No 1 na Mediteranu? Sigurno su Rusi umešali prste.
(bane, 29. jun 2018 18:37)

Druškane, 14 miliona njih svake godine dođe pa ti vidi.
(zoki, 29. jun 2018 22:29)

# Link komentara

Nije to sustina uopste, druskane. (; Procitaj jos jednom njegov komentar. Verujem da tada sigurno mora biti jasnije. On nije tvrdio da ne dolazi veliki broj vec su opovrgnute tvrdnje nasih komsija koji zive uzabludi.

Cezar

pre 5 godina

za mene ipak Kipar Aiya Napa a ne Larnaka
(seljadin, 29. jun 2018 21:05)

Slažem se. Kipar je sjajan ako vam treba kraći odmor od par dana. Iz pristog razloga što postoji redovna linija iz Beograda. Let traje oko 2 i po sata i eto vas na moru. Plaže kao što je Fig tree bay spadaju među lepšima u ovom delu sveta.

moram reci

pre 5 godina

Ovi hrvati sto misle da su neka ozbiljna destinacija sa 20 miliona turista godisnje. Znate li da jednu Barcelonu poseti 35 miliona godisnje. Mallorcu jedno ostrvo 20 miliona turista godisnje,a vi imate 1100 ostrva. Od tih vasih 20 miliona pola dodje i spava po kojekakvim raspalim apartmanima,satorima i kampovima. Na Mallorcu,Krit,Rodos,Ibicu,Kipar,Gran Kanariu… moras prvo da uplatis pa tek onda letovanje,minimalno 1000 eura po osobi i jos toliko ostave tamo. I to sto vam je porastao broj turista zadnjih godina nije zbog usluge i kvaliteta nego zbog politicke situacije u Turskoj,Tunisu,Egiptu. Zamislite da na Krit ili Mallorcu turisti mogu da idu autom kao kod vas i nose svoju hranu sta bi tek onda bilo. Prpblem vas hrvata jesto vi niste videli ni jedno drugo more pa mislite da ste nesto. Obisao skoro sve zemlje u Evropi,medju zadnjima ste po usluzi i kvalitetu. Imate madjare,poljake ,cehe,slovake,to su vasi glavni turisti

Tanja

pre 5 godina

Za srdjanbg-a: Da si ti prijatelju video uzivo Majorku ili druga letovališta koje pominješ ne bi ti palo na pamet sa ih stavljaš u istu rečenicu sa Sutomorem. Ali dobro, ljudi čuju u prolazu pa onda prenose kao da pouzdano znaju kako je i šta je, što se mene tiče nemojte ni slučajno na Majorku!

Xl

pre 5 godina

TUI su jadni gosti,slabe platezne moci kao i srbi,samo vi idite u Grcku,takvi Hrvatskoj ne trebaju.
(IVO, 29. jun 2018 22:36)

Najiskrenije, hrvatska je pored Grcke totalno nepotrebna.

dan

pre 5 godina

@w:

Slažem se ! Karibi su stvarno super...mada Kuba i Dominikanska Rep. spadaju u entry level.
Probaj Jamaica, St.Lucia i Aruba

A poslije Anguila i Antigua.....to je stvarno nivo iznad.....a za top ja bio izdvojio Barbados i Bahamas.

Italia

pre 5 godina

Bila Grcka na prvom mestu, obisli silna ostrva, dok nismo otisli na Sardiniju. Raj na zemlji, potpuni relax za dusu i telo, ne zovu je uzalud evropski Karibi!

Grcka >>>>>> ostatak

pre 5 godina

Krit kad kazu kao Srbija da su rekli... gde? Krit ima oko 300 km sa kraja na kraj. Nije isto u Hanju da odes ili u Malju. Na Vai plazu da odes iz Agios Nikolaosa ima 150 km. Na Elafonisi iz Retimna preko 150. Iz Hersonisosa na Matalu oko 80.... super je Krit ako znas gde da odes. Ako ces da se zakucas hotel - plaza besmisleno je ici....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sreten, 29. jun 2018 19:26) # Link komentara
Preporučujem (+27)Ne preporučujem (-2)

Bas to....Krit svakako ni ne mozes u jednom letovanju da obidjes...mislim da je istok zapad sirina ostrva 400 km...ja bio u Hanji ,do Elafonisija ima dobrih sat vremena voznja ,pa Falasarna , pa Balos...a gde je istocni deo ostrva....sto neko rece ,nije ni skup , dosta povoljno moze da se prodje sa pristojnim smestajom a vredi otici vise puta...obisao sam dosta grckih ostrva a samo tamo sam se sreo sa obicajem da ti posle obroka u restoranu , donesu 3 dl rakije ili voce gratis....Hanja prelepa , velik grad ,ima sadrzaja...bas ostrvo za preporuciti....ali generalno ,vecina Grckih su ostrva kao iz bajke , nema greske gde god da se ode...prelepa arhitektura , prijateljski narod koji voli Srbe , prelepo more i plaze....

Rale

pre 5 godina

@biki ..."cene jeftinije nego u Srbiji!"...
Druze, kad vidim da neko pise da su cene jeftine povraca mi se vise od vas nepismenih. Ljudi, pa cene su nize ili vise, a usluge i stvari su jeftinije ili skuplje. Kako cena moze da bude skupa? Naucite bre vise. Cak i voditelji na radio/tv stanicama nemaju pijma

Paja

pre 5 godina

Ovi sto se busaju sa 20 miliona turista godisnje u HR. Jednu Barcelonu godisnje poseti 35 miliona .Mallorcu 20 miliona godisnje,samo jedno ostrvo. Od vasih 20 miliona na celu Hr 10 otpada na istocno evropske turiste koji nose svoju hranu i spavaju po kojekakvim sobama,kampovima i satorima. Na Krit,Rodos,Kipar,Mallorcu,Ibicu,Gran Canariu ne ide se autom i busom,,nego uplatis minimalno 1000 eura po osobi pa ides. Obisao sve zemlje koje se mogu nazvati turistickim. Medju zadnjima ste po kvalitetu i vi i CG. Problem vas hrvata je sto vi nigde niste bili na letovanju osim vaseg mora i ne znate nista o drugim destinacijama. I taj porast broja turista u zadnje vreme mozete zahvaliti terorizmu,haosu u Turskoj ,Egiptu,Tunisu.. a ne kvalitetu i popularnosti

zeljko

pre 5 godina

odmor na Kritu Rentimno
prvi dan lagani odmor na plaži
drugi dan Balos Gramvisa(brodom nikako kolima)
treći dan elafonsi
četvrti dan agos nikolas spinalonga
peti dan Knosos,muzej
šesti dan preveli palm beach
ako ovo stigneš ostala četiri dana možeš da se kupas i u hotelu
pozdrav

IVO

pre 5 godina

obi van...a kako ne bit arogantan na ove komentare tipa,bili bi Afrika,čast iznimkama,jer srbi su kvalitetni gosti,kao i svi ljudi iz bivse drzave,ovaj dole pise iza rucka sam posla djecu u restoran po kolace,iako je all inclusive u restoran se vise ne iznosi,postoji par mjesta na koje dolaze kolaci i ostale slastice...druga stvar, TUI je masovni operator i oni svake godine imaju drugu destinaciju koju pune,zato ce bit dogodine neka druga,ali ajde bar pocinju grcku ekonomiju malo refat...a zamisli arogancije ako dignemo sad svjetsko:)

Božidar Soldatović

pre 5 godina

Toksin @ Lupetas kojesta,naravno da smo dobrodosli u Hrvatsku.Oni su nasi i mi smo njihovi,nema mi lepseg nego kad doletim na Cilipe i cujem "Ke nova Stari".Ljudi nedajte da vas teskobna proslost sputa da posetite Croatsku.Ja Sam "slab" na Dubrovnik.
(Slobodan Petrovic, 30. jun 2018 09:33)
Ti si druze “slab” na mozak.

disko nindža

pre 5 godina

Sa grčkim ostrvima nema greske. Za sada letovao na 3 ( Rodos, Kefalonija, Zakintos). Ove godine na redu je Skijatos, a one tamo, nadam se, Karpathos.
(losmi, 29. jun 2018 17:20)

za Karpatos se duhovno pripremi.
Nešto potuno drugačije od svih pre navedenih. Mada i tu polako počinju da se guraju ali ima još fore.

Ivana

pre 5 godina

Bili smo pre dve godine u Maliji, sa malim detetom. Vratili smo se prezadovoljni u svakom smislu. Avionom nas je all inclusive u hotelu sa 4 zvezdice koštao 1000 e.

Jovan

pre 5 godina

Evo na Krit ove godine drugi put. Obavezno rent-a-car, a gledano za 10 dana i nije skupo (200 evra). Kao sto neko rece, prelepo mesto, ali ne treba sedeti u jednom mestu, vec obilaziti ostrvo. Prosle godine smo obisli Zapadni deo ostrva, sada cemo ici na sever i jug ostrva, a sledece godine na istok. Posle toga planiram u oktobru enduro turu po planinama.

amudsen

pre 5 godina

ove godine na krit autom iz pireja. ide se preko noci spavanje u kabini i ujutru u 6h ste na kritu sa svojim autom i uzivanje moze da pocne.

Srdjan bg

pre 5 godina

(Tanja, 02. jul 2018 14:06) Ja sam Tanja bio veoma precizan, ono što je za Srbe Sutomore, Paralija i Halkidiki to su za Nemce Rodos, Antalija i Krit, neka bude zbog vas Majorka Herceg novi eto!

MM

pre 5 godina

Skiathos je takođe prelep. 66 plaža, ne treba vam rent a car, autobus vodi do skoro svake plaže, karta 2 eur. I kad je u celoj Grčkoj potop, Skiathos je najbolje prošao. 1 dan kišica. POZZ

Zz

pre 5 godina

@Grk
Ne sekiraj se, topla noc, sjedi se na palubi, igraju se karte, pijucka, ljudi komuniciraju. Moze se i spavati po foteljama unutra.
Poseban je dozivljaj doci do Pireja u predvecerje kad zasvetle svi trajekti koji isplovljavaju ka ostrvima, ogromni su, caroban prizor. Jedino ako idete do atine busom ili autom iz srbije to nije bas tako zabavno, ima bas dosta. Iz Atine do Pireja vozi metro.

J.

pre 5 godina

Vlado, luksuz u Antaliji je za široke narodne mase, pravi luksuz ja na Sardiniji, Costieri Amalfitani...resorti i all' inclusive veze s luksuzom nemaju.
Hrvatski turizam je u strašnom rastu, ali i na granici izdržljivosti, Dubrovniku i Plitvicama preti brisanje s liste UNESCO-a.
Prošle godine sam bila na istočnom, ove idem na zapadni Krit. Restorani nisu skupi, dobar smeštaj za dvoje na dobrom mestu teško bez 70 €, avion iz Evrope po osobi teško bez 250...ali zaista je za uživanje.

mikki

pre 5 godina

Krit je savrsen.Mnogo malih,divljih plazica gde mozes da budes bukvalno sam.Topla preporuka za sve,a i aranzman mi je bio jako jeftin.Prava stvar je otici sa kamp kucicom i obici celo ostrvo.