Petak, 15.06.2018.

16:01

Svetski poznata blogerka o najbolje čuvanoj tajni Jadrana

Izvor: ashleycolburnscroatia.com/

Svetski poznata blogerka o najbolje èuvanoj tajni Jadrana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

hh

pre 5 godina

@ pele. Treba li jos? Manastir Krka, Kistanje kod Knina, zaduzbina Nemanjica (Jelene, sestre cara Dusana) iz 1350. na mestu gde je kralj Milutin sagradio crkvu. Manastir Dragovic kod Vrlike ( oko 1390.)

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Ljudi moji oko cega se vi raspravljate!?Cije je,sta je?Eto bre Dubrovnik je moj,volim ga kao svoje Pancevo.Sta sad?Ajde nisu vam bile dovoljne devedesete,i dalje bi da ludujete.

zmijolov

pre 5 godina

@ bane
Evo, provjerih to o "lovcima na zmije" u Skradinu na airbnb-u. Bome neki zadrti zmijolovci: u dva slijedeća mjeseca zauzeše tamošnje apartmane 80-90%.

Jure

pre 5 godina

Čuj, grad...
Zaseok!

v (gogol

Da, zaseok, u kojem je i Bon Jovi kupovao ulaznicu za nacionalni park Krka i vozio se brodom s ostalim turistima.

Hrvatska ima puno manjih gradova i mjesta, pogotovo uz obalu, u kojima se sasvim dobro i lijepo i ugodno živi, bez obzira na silna iseljavanja iz ostalih dijelova zemlje.

Skradin je jedan od tih gradića, okružen nacionalnim parkovima (barem 3) i autocestama, blizu su i Šibenik i Zadar.

Dokumentirano je da su srbi počeli naseljavati Skradin još u 14. stoljeću pred naletima Turaka po Bosni.

To je gradić koji zato gaji danas i hrvatsku i venecijansku i srpsku kulturu, a inače je u ratu 1991. bio dosta oštećen. A sigurno ga hrvati nisu bombardirali.

Hvala.

Istina

pre 5 godina

Skradin je grad pored Šibenika.grada kojeg su osnovali Hrvati i koji se nalazi u Hrvatskoj.
Od 13.st. vladari su Šubići,onda Venecija,pa Turci,sa kojim dolaze i srbi.

milan

pre 5 godina

Među vlasnicima smeštajnih jedinica u Skradinu pojavljuju se i neka strana imena. Pretpostavljam da su njihovi bivši vlasnici srbi primereno unovčili svoje nekretnine - pametno!

bratiškovci poviše skradina

pre 5 godina

@ bane
Umesto šta se tako bezumno zalećeš pretraži smeštaje u Skradinu preko booking.coma ili airbnb-a. Sve će ti se razjasniti, a možeš kontrolisati i kakav im je booking za ovo leto.

hh

pre 5 godina

@Pele. Gresis. Primera radi, veliki manastir Krupa nedaleko od Obrovca, ispod Velebita, je zaduzbina Nemanjica, kralja Milutina iz 1317. godine. i svedoci.o zivotu Srba na tim prostorima u tom vremenu (pre najezde Turaka).

Marko

pre 5 godina

Oteto-prokleto je sve što se može reći u vezi Dalmacije i dvovekovnog preveravanja i identitetskog inžinjeringa nad tamošnjom populacijom (evo sada imamo priliku da poput nekog reality programa gledamo uživo kako se to radi i u Crnoj Gori), ali budimo realni, nijedna strana neće odstupiti od svoje "istine", i nijednoj strani "istina" onih drugih nije ništa više do smeće. Zato, odustanite od ovih prepiranja, već svoju energiju usmerite na konkretne poteze ka cilju koji priželjkujete.

Falon

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Petrovaradin, Zemun i citava okolina bio prvenstveno naseljen hrvatskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...
(moralni gmizavac, 17. jun 2018 18:03)
Da, cuo sam, pricao mi deda kako su to bili mirni i povučeni ljudi koji nisu imali ustaške uniforme, nisu terorisali nekatolički živalj, nisu učestvovali sa mađarima u novosadakoj raciji. Tuga jedna sta im se desilo. I za tvoju informaciju, ovromna većina tih "hrvata" u Vojvodini su potomci albanaca katolika koje je dovlačila marija terezija kako bi katoličko stanovništvo bilo većina.

djuro

pre 5 godina

da, osećaj je skoro isto onoliko uzbudljiv kao onaj koji te, kad ti nepažnjom izleti nešto na svom dijalektu jezika, žacne preko dijafragme i munjevito se okreneš oko sebe da vidiš da li te je ko čuo i hoćeš li imati manjih ili većih neprijatnosti od kakvog lokalnog naci neandertalca. Neprocenjiv i vrlo autentičan osećaj, zaista. Zna ga svaka srpska budala koja preko leta ostavlja pare tamo.

bane

pre 5 godina

Kaže ta blogerka da ima petsto kreveta za izdavanje. Nisu to turistički kreveti nego prazni kreveti proteranih Srba. Ko bi u Skradinu letovao sem pomenutih lovaca na zmije?

napredni embrion

pre 5 godina

@moralni gmizavac
Ima hrvata srarosedelaca u Petrovaradinu, tusta i tma.
I niko ih nije proterao. Uglavnom su svoje udzerice iz podgradja Petrovaradina menjali za trosprratnice po Hrvatskoj

Sramni su to "racuni"

pre 5 godina

Sve vreme 90-ih sam (ne svojom voljom) proveo - kao Nislija - "na liniji" u Hrvatskoj. Izgleda da mi .zrtva" nije bila uzaludna, jer sada oni koji ni trenutka nisu bili "u rovu" i koji su izbeglicama od Oluje putem prodavali za debele DM pijacu vodu i gorivo i koji su ih (izbeglice), u "doceku", psovali i slali odmah na Kosovo, koje, eto, sad (i onda) treba braniti. Izgleda da moja i mojih drugara borba nije bila uzaludna, jer, evo, generacije koje su rodjene godinama iza naseg sramnog krvoprolica nastavljaju da prebrojavaju koliko koga gde ima.


Sramno je to! Verujete prevarantskim sajtovima koji hoce da vas ubede da je Zemun, Srem (Srijem) hrvatski, Skradin, Knin… srpski… NISU! Pripadaju onoj drzavi u kojoj se GEOGRAFSKI nalaze. Svaka druga tvrdnja je OGROMNA LAZ onih koji se odrzavaju na vasoj (i mojoj) krvi (i gladi), a koji su nesposobni da rade ono zbog cega smo ih (kao) izabrali: da lepse zivimo.


Kad citam dubrovacke pisce ili gledam "Dunda Maroja", npr., uopste ne razmisljam je li Dubrovnik hrvatski i je li Marin Drzic srpske krvi. Oni su ostavili dela (kao sto je i Dubrovnik) za SVETSKU bastinu i uopste nisu razmisljali koje su (nacionalne) krvi. Kao i Rudjer Boskovic.


Zato me je sramota svih vas koji uporno prebrojavate i cinite VELIKU SRAMOTU za vek i ovaj deo zemljinog sara u kome i gde zivimo.

buraz

pre 5 godina

@ moralni gmizavac čemu takve laži, pa komunistička vrhuška je bila hrvatska nisu stradali ni mnogi pripadnici ustaškog pokreta i domobrani, samo su pred kraj rata prešli u partizane i sve im je oprošteno. A kralj Aleksandar to nikad ne bi dozvolio, sve je činio da sačuva SHS... Nego ti samo maštaj o "hrvatskom" Sremu, koji nikad nije ni bio hrvatski. Gde su Srbi iz Zagreba i Splita koji su bili starosedeoci? Oni jesu pobijeni i isterani za razliku od tvoje izmišljene teorije zavere.

Dark Dog

pre 5 godina

Лепа су далматинска острва, има шта да се види и мислим да не смеју допустити масовни туризам јер је то смрт за стари живот мештана и њихов начин живота, као и лоша ствар за природу због смећа које оставља масовни туризам. Боље зарадити мање, ал остати свој и сачувати своје парче раја, а острва Јадрана то свакако јесу.
(комша, 17. jun 2018 17:21)

Skradin nije ostrvo. Skradin je grad i zaledju Sibenika, na uscu Krke u more.

marko_sthlm

pre 5 godina

"To je onaj osećaj kad ušetaš u grad i preplati te osećaj uzbuđenosti i stavi ti osmeh na lice."

Aha, to se meni dešava kad stignem u Čikago, u Veronu i u Tel Aviv.

A ta mala mestašca na Jadranu su slatka, ali toliko dosadna nakon 2 u vrh glave 3 dana.

stroskan

pre 5 godina

@moralni gmizavac
Ne znam za Petrovaradin, ali za Zemun sam se baš interesovao. Prema svim propisima koje sam našao Srbi su ili bili apsolutna većina ili su bili najzastupljeniji u Zemunu. Kada je proterivanje u pitanju desilo se u wwi, ali su tada proterani samo Srbi od strane Austrougarskih vlasti. Kada se govori o periodu posle wwii u poredjenju sa popisom od pre rata uočljivo je da u posleratnom nedostaju švabe...par hiljada...proterani,pobegli ili streljani od strane nove vlasti

Мунзе

pre 5 godina

@moralni gmizavac
Пристаје ти име. Земун је био насељен Хрватима у Другом светском рату јер је додељен НДХ, па су их масовно доводили. Гомила их је пребачена у речну морнарицу са морске, сви који су радили за ”државу” - било као усташе, било као домобрани, било као цариници... сви су доведени из Хрватске. Брдо их је и остало после, нарочито ако нису чинили злочине. И нека су, нисмо ми стока као они што протерају четврт милиона својих грађана, па после 25 година трипују да су победили Србију.

Marina

pre 5 godina

Ma šta će nama taj hr Skradin! Odosmo mi u Grčku na slapove.....koje ono beše reke?
(dejan, 17. jun 2018 13:09)

Tipičan srpski poltron, koji nema mere kada su njegova braća hrvati u pitanju..

šibenčanin

pre 5 godina

@ Salaso
Eh, sada si promašio ceo futbal! Guštere i zmije možeš loviti u Bukovici, ali vjerojatno i u skradinskom zaleđu; u Skradinu - poznatoj jahtaškoj luci - možeš pak loviti orade i jegulje, diviti se prekrasnim slapovima Krke, ali i posjetiti drevni i velebni manastir Krka.

moralni gmizavac

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Petrovaradin, Zemun i citava okolina bio prvenstveno naseljen hrvatskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...

kaokakao

pre 5 godina

Ovako to ide kod nas u CG: neki "bizmismen" cuje za ovo, odma preko svojih veza u vladi dobije gradjevinsku dozvolu, "rokne" jednu zgradu od 12 spratova, zakupi plazu, stavi plasticne lezaljke, diskoteka, separe, igracice... idemo!

harwy

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Skradin i citava okolina bio prvenstveno naseljen srpskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...
(znalac, 17. jun 2018 14:21)
Nisi baš znalac. Starija crkva je katolička za više od 100 godina od prvoslavne. Katolici su bili uvijek većina pogotovo u prošlosti.

комша

pre 5 godina

Лепа су далматинска острва, има шта да се види и мислим да не смеју допустити масовни туризам јер је то смрт за стари живот мештана и њихов начин живота, као и лоша ствар за природу због смећа које оставља масовни туризам. Боље зарадити мање, ал остати свој и сачувати своје парче раја, а острва Јадрана то свакако јесу.

Dragan J Torbica

pre 5 godina

U blizini Skradina je pravoslavna svetinja tačno na ušću reke Krke u more..prelijepa priroda. Obavezno obići prelijep predeo. Na žalost pravoslavnog življa više nema iako su bili u većini ali politika i rat su zagorčali život tom divnom narodu.

jadeni

pre 5 godina

znalac - nije da je previse bitno, ali nikada u Skradinu nije bilo vise Srba od Hrvata...ni blizu. Mislim da je u zadnjem popisu u SFRJ bilo nekih 15 posto Srba..ostalo Hrvati. Kazem , nije da je previse bitno, ali za dosta mjesta cujem ovakve komentare, a mahom su netocni. Inace, ti podaci su javni...tako da samo mogu zakljuciti da znalacki izmisljas...ajd pozdrav

Salaso

pre 5 godina

Ma šta će nama taj hr Skradin! Odosmo mi u Grčku na slapove.....koje ono beše reke?
(dejan, 17. jun 2018 13:09)
U Grcku se ide na najlepše plaže u Evropi a u taj Skradin, nekada srpsko mesto se ide da se love zmije i gusteri , pre bih na Egej nego u kamenjar

simeon

pre 5 godina

Lep je Skradin, ali je pun devastiranih kuća izbeglih srba. Valjalo bi da ih vlasnici obnove i komercijalno iskorišćuju ili makar prodaju. Ovako prepuštene zubu vremena - najgora varijanta!

znalac

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Skradin i citava okolina bio prvenstveno naseljen srpskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...

znalac

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Skradin i citava okolina bio prvenstveno naseljen srpskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...

simeon

pre 5 godina

Lep je Skradin, ali je pun devastiranih kuća izbeglih srba. Valjalo bi da ih vlasnici obnove i komercijalno iskorišćuju ili makar prodaju. Ovako prepuštene zubu vremena - najgora varijanta!

jadeni

pre 5 godina

znalac - nije da je previse bitno, ali nikada u Skradinu nije bilo vise Srba od Hrvata...ni blizu. Mislim da je u zadnjem popisu u SFRJ bilo nekih 15 posto Srba..ostalo Hrvati. Kazem , nije da je previse bitno, ali za dosta mjesta cujem ovakve komentare, a mahom su netocni. Inace, ti podaci su javni...tako da samo mogu zakljuciti da znalacki izmisljas...ajd pozdrav

moralni gmizavac

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Petrovaradin, Zemun i citava okolina bio prvenstveno naseljen hrvatskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...

harwy

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Skradin i citava okolina bio prvenstveno naseljen srpskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...
(znalac, 17. jun 2018 14:21)
Nisi baš znalac. Starija crkva je katolička za više od 100 godina od prvoslavne. Katolici su bili uvijek većina pogotovo u prošlosti.

Dragan J Torbica

pre 5 godina

U blizini Skradina je pravoslavna svetinja tačno na ušću reke Krke u more..prelijepa priroda. Obavezno obići prelijep predeo. Na žalost pravoslavnog življa više nema iako su bili u većini ali politika i rat su zagorčali život tom divnom narodu.

комша

pre 5 godina

Лепа су далматинска острва, има шта да се види и мислим да не смеју допустити масовни туризам јер је то смрт за стари живот мештана и њихов начин живота, као и лоша ствар за природу због смећа које оставља масовни туризам. Боље зарадити мање, ал остати свој и сачувати своје парче раја, а острва Јадрана то свакако јесу.

Salaso

pre 5 godina

Ma šta će nama taj hr Skradin! Odosmo mi u Grčku na slapove.....koje ono beše reke?
(dejan, 17. jun 2018 13:09)
U Grcku se ide na najlepše plaže u Evropi a u taj Skradin, nekada srpsko mesto se ide da se love zmije i gusteri , pre bih na Egej nego u kamenjar

Sramni su to "racuni"

pre 5 godina

Sve vreme 90-ih sam (ne svojom voljom) proveo - kao Nislija - "na liniji" u Hrvatskoj. Izgleda da mi .zrtva" nije bila uzaludna, jer sada oni koji ni trenutka nisu bili "u rovu" i koji su izbeglicama od Oluje putem prodavali za debele DM pijacu vodu i gorivo i koji su ih (izbeglice), u "doceku", psovali i slali odmah na Kosovo, koje, eto, sad (i onda) treba braniti. Izgleda da moja i mojih drugara borba nije bila uzaludna, jer, evo, generacije koje su rodjene godinama iza naseg sramnog krvoprolica nastavljaju da prebrojavaju koliko koga gde ima.


Sramno je to! Verujete prevarantskim sajtovima koji hoce da vas ubede da je Zemun, Srem (Srijem) hrvatski, Skradin, Knin… srpski… NISU! Pripadaju onoj drzavi u kojoj se GEOGRAFSKI nalaze. Svaka druga tvrdnja je OGROMNA LAZ onih koji se odrzavaju na vasoj (i mojoj) krvi (i gladi), a koji su nesposobni da rade ono zbog cega smo ih (kao) izabrali: da lepse zivimo.


Kad citam dubrovacke pisce ili gledam "Dunda Maroja", npr., uopste ne razmisljam je li Dubrovnik hrvatski i je li Marin Drzic srpske krvi. Oni su ostavili dela (kao sto je i Dubrovnik) za SVETSKU bastinu i uopste nisu razmisljali koje su (nacionalne) krvi. Kao i Rudjer Boskovic.


Zato me je sramota svih vas koji uporno prebrojavate i cinite VELIKU SRAMOTU za vek i ovaj deo zemljinog sara u kome i gde zivimo.

Jure

pre 5 godina

Čuj, grad...
Zaseok!

v (gogol

Da, zaseok, u kojem je i Bon Jovi kupovao ulaznicu za nacionalni park Krka i vozio se brodom s ostalim turistima.

Hrvatska ima puno manjih gradova i mjesta, pogotovo uz obalu, u kojima se sasvim dobro i lijepo i ugodno živi, bez obzira na silna iseljavanja iz ostalih dijelova zemlje.

Skradin je jedan od tih gradića, okružen nacionalnim parkovima (barem 3) i autocestama, blizu su i Šibenik i Zadar.

Dokumentirano je da su srbi počeli naseljavati Skradin još u 14. stoljeću pred naletima Turaka po Bosni.

To je gradić koji zato gaji danas i hrvatsku i venecijansku i srpsku kulturu, a inače je u ratu 1991. bio dosta oštećen. A sigurno ga hrvati nisu bombardirali.

Hvala.

kaokakao

pre 5 godina

Ovako to ide kod nas u CG: neki "bizmismen" cuje za ovo, odma preko svojih veza u vladi dobije gradjevinsku dozvolu, "rokne" jednu zgradu od 12 spratova, zakupi plazu, stavi plasticne lezaljke, diskoteka, separe, igracice... idemo!

Falon

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Petrovaradin, Zemun i citava okolina bio prvenstveno naseljen hrvatskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...
(moralni gmizavac, 17. jun 2018 18:03)
Da, cuo sam, pricao mi deda kako su to bili mirni i povučeni ljudi koji nisu imali ustaške uniforme, nisu terorisali nekatolički živalj, nisu učestvovali sa mađarima u novosadakoj raciji. Tuga jedna sta im se desilo. I za tvoju informaciju, ovromna većina tih "hrvata" u Vojvodini su potomci albanaca katolika koje je dovlačila marija terezija kako bi katoličko stanovništvo bilo većina.

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Ljudi moji oko cega se vi raspravljate!?Cije je,sta je?Eto bre Dubrovnik je moj,volim ga kao svoje Pancevo.Sta sad?Ajde nisu vam bile dovoljne devedesete,i dalje bi da ludujete.

djuro

pre 5 godina

da, osećaj je skoro isto onoliko uzbudljiv kao onaj koji te, kad ti nepažnjom izleti nešto na svom dijalektu jezika, žacne preko dijafragme i munjevito se okreneš oko sebe da vidiš da li te je ko čuo i hoćeš li imati manjih ili većih neprijatnosti od kakvog lokalnog naci neandertalca. Neprocenjiv i vrlo autentičan osećaj, zaista. Zna ga svaka srpska budala koja preko leta ostavlja pare tamo.

Мунзе

pre 5 godina

@moralni gmizavac
Пристаје ти име. Земун је био насељен Хрватима у Другом светском рату јер је додељен НДХ, па су их масовно доводили. Гомила их је пребачена у речну морнарицу са морске, сви који су радили за ”државу” - било као усташе, било као домобрани, било као цариници... сви су доведени из Хрватске. Брдо их је и остало после, нарочито ако нису чинили злочине. И нека су, нисмо ми стока као они што протерају четврт милиона својих грађана, па после 25 година трипују да су победили Србију.

šibenčanin

pre 5 godina

@ Salaso
Eh, sada si promašio ceo futbal! Guštere i zmije možeš loviti u Bukovici, ali vjerojatno i u skradinskom zaleđu; u Skradinu - poznatoj jahtaškoj luci - možeš pak loviti orade i jegulje, diviti se prekrasnim slapovima Krke, ali i posjetiti drevni i velebni manastir Krka.

Marina

pre 5 godina

Ma šta će nama taj hr Skradin! Odosmo mi u Grčku na slapove.....koje ono beše reke?
(dejan, 17. jun 2018 13:09)

Tipičan srpski poltron, koji nema mere kada su njegova braća hrvati u pitanju..

Dark Dog

pre 5 godina

Лепа су далматинска острва, има шта да се види и мислим да не смеју допустити масовни туризам јер је то смрт за стари живот мештана и њихов начин живота, као и лоша ствар за природу због смећа које оставља масовни туризам. Боље зарадити мање, ал остати свој и сачувати своје парче раја, а острва Јадрана то свакако јесу.
(комша, 17. jun 2018 17:21)

Skradin nije ostrvo. Skradin je grad i zaledju Sibenika, na uscu Krke u more.

buraz

pre 5 godina

@ moralni gmizavac čemu takve laži, pa komunistička vrhuška je bila hrvatska nisu stradali ni mnogi pripadnici ustaškog pokreta i domobrani, samo su pred kraj rata prešli u partizane i sve im je oprošteno. A kralj Aleksandar to nikad ne bi dozvolio, sve je činio da sačuva SHS... Nego ti samo maštaj o "hrvatskom" Sremu, koji nikad nije ni bio hrvatski. Gde su Srbi iz Zagreba i Splita koji su bili starosedeoci? Oni jesu pobijeni i isterani za razliku od tvoje izmišljene teorije zavere.

Marko

pre 5 godina

Oteto-prokleto je sve što se može reći u vezi Dalmacije i dvovekovnog preveravanja i identitetskog inžinjeringa nad tamošnjom populacijom (evo sada imamo priliku da poput nekog reality programa gledamo uživo kako se to radi i u Crnoj Gori), ali budimo realni, nijedna strana neće odstupiti od svoje "istine", i nijednoj strani "istina" onih drugih nije ništa više do smeće. Zato, odustanite od ovih prepiranja, već svoju energiju usmerite na konkretne poteze ka cilju koji priželjkujete.

Istina

pre 5 godina

Skradin je grad pored Šibenika.grada kojeg su osnovali Hrvati i koji se nalazi u Hrvatskoj.
Od 13.st. vladari su Šubići,onda Venecija,pa Turci,sa kojim dolaze i srbi.

stroskan

pre 5 godina

@moralni gmizavac
Ne znam za Petrovaradin, ali za Zemun sam se baš interesovao. Prema svim propisima koje sam našao Srbi su ili bili apsolutna većina ili su bili najzastupljeniji u Zemunu. Kada je proterivanje u pitanju desilo se u wwi, ali su tada proterani samo Srbi od strane Austrougarskih vlasti. Kada se govori o periodu posle wwii u poredjenju sa popisom od pre rata uočljivo je da u posleratnom nedostaju švabe...par hiljada...proterani,pobegli ili streljani od strane nove vlasti

napredni embrion

pre 5 godina

@moralni gmizavac
Ima hrvata srarosedelaca u Petrovaradinu, tusta i tma.
I niko ih nije proterao. Uglavnom su svoje udzerice iz podgradja Petrovaradina menjali za trosprratnice po Hrvatskoj

bane

pre 5 godina

Kaže ta blogerka da ima petsto kreveta za izdavanje. Nisu to turistički kreveti nego prazni kreveti proteranih Srba. Ko bi u Skradinu letovao sem pomenutih lovaca na zmije?

zmijolov

pre 5 godina

@ bane
Evo, provjerih to o "lovcima na zmije" u Skradinu na airbnb-u. Bome neki zadrti zmijolovci: u dva slijedeća mjeseca zauzeše tamošnje apartmane 80-90%.

hh

pre 5 godina

@Pele. Gresis. Primera radi, veliki manastir Krupa nedaleko od Obrovca, ispod Velebita, je zaduzbina Nemanjica, kralja Milutina iz 1317. godine. i svedoci.o zivotu Srba na tim prostorima u tom vremenu (pre najezde Turaka).

marko_sthlm

pre 5 godina

"To je onaj osećaj kad ušetaš u grad i preplati te osećaj uzbuđenosti i stavi ti osmeh na lice."

Aha, to se meni dešava kad stignem u Čikago, u Veronu i u Tel Aviv.

A ta mala mestašca na Jadranu su slatka, ali toliko dosadna nakon 2 u vrh glave 3 dana.

milan

pre 5 godina

Među vlasnicima smeštajnih jedinica u Skradinu pojavljuju se i neka strana imena. Pretpostavljam da su njihovi bivši vlasnici srbi primereno unovčili svoje nekretnine - pametno!

hh

pre 5 godina

@ pele. Treba li jos? Manastir Krka, Kistanje kod Knina, zaduzbina Nemanjica (Jelene, sestre cara Dusana) iz 1350. na mestu gde je kralj Milutin sagradio crkvu. Manastir Dragovic kod Vrlike ( oko 1390.)

bratiškovci poviše skradina

pre 5 godina

@ bane
Umesto šta se tako bezumno zalećeš pretraži smeštaje u Skradinu preko booking.coma ili airbnb-a. Sve će ti se razjasniti, a možeš kontrolisati i kakav im je booking za ovo leto.

moralni gmizavac

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Petrovaradin, Zemun i citava okolina bio prvenstveno naseljen hrvatskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...

znalac

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Skradin i citava okolina bio prvenstveno naseljen srpskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...

Salaso

pre 5 godina

Ma šta će nama taj hr Skradin! Odosmo mi u Grčku na slapove.....koje ono beše reke?
(dejan, 17. jun 2018 13:09)
U Grcku se ide na najlepše plaže u Evropi a u taj Skradin, nekada srpsko mesto se ide da se love zmije i gusteri , pre bih na Egej nego u kamenjar

harwy

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Skradin i citava okolina bio prvenstveno naseljen srpskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...
(znalac, 17. jun 2018 14:21)
Nisi baš znalac. Starija crkva je katolička za više od 100 godina od prvoslavne. Katolici su bili uvijek većina pogotovo u prošlosti.

jadeni

pre 5 godina

znalac - nije da je previse bitno, ali nikada u Skradinu nije bilo vise Srba od Hrvata...ni blizu. Mislim da je u zadnjem popisu u SFRJ bilo nekih 15 posto Srba..ostalo Hrvati. Kazem , nije da je previse bitno, ali za dosta mjesta cujem ovakve komentare, a mahom su netocni. Inace, ti podaci su javni...tako da samo mogu zakljuciti da znalacki izmisljas...ajd pozdrav

Dragan J Torbica

pre 5 godina

U blizini Skradina je pravoslavna svetinja tačno na ušću reke Krke u more..prelijepa priroda. Obavezno obići prelijep predeo. Na žalost pravoslavnog življa više nema iako su bili u većini ali politika i rat su zagorčali život tom divnom narodu.

simeon

pre 5 godina

Lep je Skradin, ali je pun devastiranih kuća izbeglih srba. Valjalo bi da ih vlasnici obnove i komercijalno iskorišćuju ili makar prodaju. Ovako prepuštene zubu vremena - najgora varijanta!

bane

pre 5 godina

Kaže ta blogerka da ima petsto kreveta za izdavanje. Nisu to turistički kreveti nego prazni kreveti proteranih Srba. Ko bi u Skradinu letovao sem pomenutih lovaca na zmije?

Falon

pre 5 godina

stranci bi trebalo da znaju da je Petrovaradin, Zemun i citava okolina bio prvenstveno naseljen hrvatskim zivljem, da bi posle dva rata isti ti bili pobijeni i raseljeni. Sada tamo vise nema nikog od starosedelaca...
(moralni gmizavac, 17. jun 2018 18:03)
Da, cuo sam, pricao mi deda kako su to bili mirni i povučeni ljudi koji nisu imali ustaške uniforme, nisu terorisali nekatolički živalj, nisu učestvovali sa mađarima u novosadakoj raciji. Tuga jedna sta im se desilo. I za tvoju informaciju, ovromna većina tih "hrvata" u Vojvodini su potomci albanaca katolika koje je dovlačila marija terezija kako bi katoličko stanovništvo bilo većina.

Marko

pre 5 godina

Oteto-prokleto je sve što se može reći u vezi Dalmacije i dvovekovnog preveravanja i identitetskog inžinjeringa nad tamošnjom populacijom (evo sada imamo priliku da poput nekog reality programa gledamo uživo kako se to radi i u Crnoj Gori), ali budimo realni, nijedna strana neće odstupiti od svoje "istine", i nijednoj strani "istina" onih drugih nije ništa više do smeće. Zato, odustanite od ovih prepiranja, već svoju energiju usmerite na konkretne poteze ka cilju koji priželjkujete.

djuro

pre 5 godina

da, osećaj je skoro isto onoliko uzbudljiv kao onaj koji te, kad ti nepažnjom izleti nešto na svom dijalektu jezika, žacne preko dijafragme i munjevito se okreneš oko sebe da vidiš da li te je ko čuo i hoćeš li imati manjih ili većih neprijatnosti od kakvog lokalnog naci neandertalca. Neprocenjiv i vrlo autentičan osećaj, zaista. Zna ga svaka srpska budala koja preko leta ostavlja pare tamo.

buraz

pre 5 godina

@ moralni gmizavac čemu takve laži, pa komunistička vrhuška je bila hrvatska nisu stradali ni mnogi pripadnici ustaškog pokreta i domobrani, samo su pred kraj rata prešli u partizane i sve im je oprošteno. A kralj Aleksandar to nikad ne bi dozvolio, sve je činio da sačuva SHS... Nego ti samo maštaj o "hrvatskom" Sremu, koji nikad nije ni bio hrvatski. Gde su Srbi iz Zagreba i Splita koji su bili starosedeoci? Oni jesu pobijeni i isterani za razliku od tvoje izmišljene teorije zavere.

marko_sthlm

pre 5 godina

"To je onaj osećaj kad ušetaš u grad i preplati te osećaj uzbuđenosti i stavi ti osmeh na lice."

Aha, to se meni dešava kad stignem u Čikago, u Veronu i u Tel Aviv.

A ta mala mestašca na Jadranu su slatka, ali toliko dosadna nakon 2 u vrh glave 3 dana.

napredni embrion

pre 5 godina

@moralni gmizavac
Ima hrvata srarosedelaca u Petrovaradinu, tusta i tma.
I niko ih nije proterao. Uglavnom su svoje udzerice iz podgradja Petrovaradina menjali za trosprratnice po Hrvatskoj

hh

pre 5 godina

@Pele. Gresis. Primera radi, veliki manastir Krupa nedaleko od Obrovca, ispod Velebita, je zaduzbina Nemanjica, kralja Milutina iz 1317. godine. i svedoci.o zivotu Srba na tim prostorima u tom vremenu (pre najezde Turaka).

Мунзе

pre 5 godina

@moralni gmizavac
Пристаје ти име. Земун је био насељен Хрватима у Другом светском рату јер је додељен НДХ, па су их масовно доводили. Гомила их је пребачена у речну морнарицу са морске, сви који су радили за ”државу” - било као усташе, било као домобрани, било као цариници... сви су доведени из Хрватске. Брдо их је и остало после, нарочито ако нису чинили злочине. И нека су, нисмо ми стока као они што протерају четврт милиона својих грађана, па после 25 година трипују да су победили Србију.

hh

pre 5 godina

@ pele. Treba li jos? Manastir Krka, Kistanje kod Knina, zaduzbina Nemanjica (Jelene, sestre cara Dusana) iz 1350. na mestu gde je kralj Milutin sagradio crkvu. Manastir Dragovic kod Vrlike ( oko 1390.)

комша

pre 5 godina

Лепа су далматинска острва, има шта да се види и мислим да не смеју допустити масовни туризам јер је то смрт за стари живот мештана и њихов начин живота, као и лоша ствар за природу због смећа које оставља масовни туризам. Боље зарадити мање, ал остати свој и сачувати своје парче раја, а острва Јадрана то свакако јесу.

Marina

pre 5 godina

Ma šta će nama taj hr Skradin! Odosmo mi u Grčku na slapove.....koje ono beše reke?
(dejan, 17. jun 2018 13:09)

Tipičan srpski poltron, koji nema mere kada su njegova braća hrvati u pitanju..

stroskan

pre 5 godina

@moralni gmizavac
Ne znam za Petrovaradin, ali za Zemun sam se baš interesovao. Prema svim propisima koje sam našao Srbi su ili bili apsolutna većina ili su bili najzastupljeniji u Zemunu. Kada je proterivanje u pitanju desilo se u wwi, ali su tada proterani samo Srbi od strane Austrougarskih vlasti. Kada se govori o periodu posle wwii u poredjenju sa popisom od pre rata uočljivo je da u posleratnom nedostaju švabe...par hiljada...proterani,pobegli ili streljani od strane nove vlasti

Istina

pre 5 godina

Skradin je grad pored Šibenika.grada kojeg su osnovali Hrvati i koji se nalazi u Hrvatskoj.
Od 13.st. vladari su Šubići,onda Venecija,pa Turci,sa kojim dolaze i srbi.

milan

pre 5 godina

Među vlasnicima smeštajnih jedinica u Skradinu pojavljuju se i neka strana imena. Pretpostavljam da su njihovi bivši vlasnici srbi primereno unovčili svoje nekretnine - pametno!

Sramni su to "racuni"

pre 5 godina

Sve vreme 90-ih sam (ne svojom voljom) proveo - kao Nislija - "na liniji" u Hrvatskoj. Izgleda da mi .zrtva" nije bila uzaludna, jer sada oni koji ni trenutka nisu bili "u rovu" i koji su izbeglicama od Oluje putem prodavali za debele DM pijacu vodu i gorivo i koji su ih (izbeglice), u "doceku", psovali i slali odmah na Kosovo, koje, eto, sad (i onda) treba braniti. Izgleda da moja i mojih drugara borba nije bila uzaludna, jer, evo, generacije koje su rodjene godinama iza naseg sramnog krvoprolica nastavljaju da prebrojavaju koliko koga gde ima.


Sramno je to! Verujete prevarantskim sajtovima koji hoce da vas ubede da je Zemun, Srem (Srijem) hrvatski, Skradin, Knin… srpski… NISU! Pripadaju onoj drzavi u kojoj se GEOGRAFSKI nalaze. Svaka druga tvrdnja je OGROMNA LAZ onih koji se odrzavaju na vasoj (i mojoj) krvi (i gladi), a koji su nesposobni da rade ono zbog cega smo ih (kao) izabrali: da lepse zivimo.


Kad citam dubrovacke pisce ili gledam "Dunda Maroja", npr., uopste ne razmisljam je li Dubrovnik hrvatski i je li Marin Drzic srpske krvi. Oni su ostavili dela (kao sto je i Dubrovnik) za SVETSKU bastinu i uopste nisu razmisljali koje su (nacionalne) krvi. Kao i Rudjer Boskovic.


Zato me je sramota svih vas koji uporno prebrojavate i cinite VELIKU SRAMOTU za vek i ovaj deo zemljinog sara u kome i gde zivimo.

Jure

pre 5 godina

Čuj, grad...
Zaseok!

v (gogol

Da, zaseok, u kojem je i Bon Jovi kupovao ulaznicu za nacionalni park Krka i vozio se brodom s ostalim turistima.

Hrvatska ima puno manjih gradova i mjesta, pogotovo uz obalu, u kojima se sasvim dobro i lijepo i ugodno živi, bez obzira na silna iseljavanja iz ostalih dijelova zemlje.

Skradin je jedan od tih gradića, okružen nacionalnim parkovima (barem 3) i autocestama, blizu su i Šibenik i Zadar.

Dokumentirano je da su srbi počeli naseljavati Skradin još u 14. stoljeću pred naletima Turaka po Bosni.

To je gradić koji zato gaji danas i hrvatsku i venecijansku i srpsku kulturu, a inače je u ratu 1991. bio dosta oštećen. A sigurno ga hrvati nisu bombardirali.

Hvala.

šibenčanin

pre 5 godina

@ Salaso
Eh, sada si promašio ceo futbal! Guštere i zmije možeš loviti u Bukovici, ali vjerojatno i u skradinskom zaleđu; u Skradinu - poznatoj jahtaškoj luci - možeš pak loviti orade i jegulje, diviti se prekrasnim slapovima Krke, ali i posjetiti drevni i velebni manastir Krka.

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Ljudi moji oko cega se vi raspravljate!?Cije je,sta je?Eto bre Dubrovnik je moj,volim ga kao svoje Pancevo.Sta sad?Ajde nisu vam bile dovoljne devedesete,i dalje bi da ludujete.

kaokakao

pre 5 godina

Ovako to ide kod nas u CG: neki "bizmismen" cuje za ovo, odma preko svojih veza u vladi dobije gradjevinsku dozvolu, "rokne" jednu zgradu od 12 spratova, zakupi plazu, stavi plasticne lezaljke, diskoteka, separe, igracice... idemo!

Dark Dog

pre 5 godina

Лепа су далматинска острва, има шта да се види и мислим да не смеју допустити масовни туризам јер је то смрт за стари живот мештана и њихов начин живота, као и лоша ствар за природу због смећа које оставља масовни туризам. Боље зарадити мање, ал остати свој и сачувати своје парче раја, а острва Јадрана то свакако јесу.
(комша, 17. jun 2018 17:21)

Skradin nije ostrvo. Skradin je grad i zaledju Sibenika, na uscu Krke u more.

zmijolov

pre 5 godina

@ bane
Evo, provjerih to o "lovcima na zmije" u Skradinu na airbnb-u. Bome neki zadrti zmijolovci: u dva slijedeća mjeseca zauzeše tamošnje apartmane 80-90%.

bratiškovci poviše skradina

pre 5 godina

@ bane
Umesto šta se tako bezumno zalećeš pretraži smeštaje u Skradinu preko booking.coma ili airbnb-a. Sve će ti se razjasniti, a možeš kontrolisati i kakav im je booking za ovo leto.