1. I ja sam leteo AUH - SYD 15-16h u ekonomskoj klasi i nije bilo toliko strasno. Izabrao sediste do prolaza da mogu da pruzim noge jer sam visok 195, pogledao 4-5 filmova tokom puta, malo ustanem i prosetam, malo stojim pored sedista i eto. Za cas posla ;)
     (betmen, 14. jun 2018 07:36)

    # Link komentara

  2. Leteo sa Katar avio kompanijom preko 11 sati. Udobnost u dreamliner boing je odlična u ekonomskoj klasi i ima daleko više prostora nego na klasičnim letovima u Evropi (low cost još manje ima). Proslo sasvim ok, nisam imao utisak da je bilo prenaporno. Utisak je da su interkontinentalni letovi solidno pokriveni kvalitetnom ponudom i da pružaju više prostora nego obično. Čak i sa low cost Norwegian (nije skroz klasičan low cost) let za USA prođe veoma udobno.
    (Putnik, 14. jun 2018 07:13)

    # Link komentara

  3. @Sivonja pročitso sam ja tekst ne sekiraj se, moj komentar je upućen komentatorima i njihovim nebuloznim zaključcima.
    (Serdjo, 14. jun 2018 00:36)

    # Link komentara

  4. nekoliko pića, nekoliko šarenih lilula i prodje o očas posla.
     (TutaNKamon, 13. jun 2018 16:53)

    # Link komentara

  5. Silno se potresoh!
    (neobavezno, 13. jun 2018 14:15)

    # Link komentara

  6. Nabili sve i isprojektovali tako da bude što više putnika. Samo je profit bitan! Hoćete komfor u avionu? Onda platite biznis klasu i mirna bačka, al' novčanik prazan!
    (Serdjo, 13. jun 2018 13:16)

    Ne znam kako da ti kažem ali u tekstu su rekli upravo suprotno - da su smanjili broj sedišta radi većeg komfora i da samo biznis klasa i postoji (uz premijum ekonomsku). Trebalo bi prvo pročitati tekst koji se komentariše.
    (Sivonja, 13. jun 2018 14:10)

    # Link komentara

  7. Ma daj. Ja sam mnogo puta leteo LA Sydney i SF Sydney. Janodremem dok avion poleti. vecera , posle odgledam film , nekad dva ak imaju dobri. Tu se ubije 4-5 sati. Zaspem. Nekad i posle prvog filma. Spavam 4 sata najmanje. Probudim se procitam nesto ili tako. Mozda opet neki film. Tu ubijem 2 sata. Mrak stalno. Dorucak. Svane na satak pred sletanje u sudney. I to je to.
    (achitwn, 13. jun 2018 04:44)

    Meni je definitivno od dugog putovanja daleko veca tortura citati komentare ovoliko nepismenih ljudi. Vazno je da ti ZASPES. Ko sve ima priliku u zivotu da putuje avionom...skandal.
     (Mikii, 13. jun 2018 13:35)

    # Link komentara

  8. A350? A380? Svejedno! Nema tu ništa za poredjenje, sve je isto! Isti prostor za putnika u milimetar. Nabili sve i isprojektovali tako da bude što više putnika. Samo je profit bitan! Hoćete komfor u avionu? Onda platite biznis klasu i mirna bačka, al' novčanik prazan!
    (Serdjo, 13. jun 2018 13:16)

    # Link komentara

  9. Pazi koliko stručnjaka i pametnjakovića poredi dužinu putovanja autobusom i avionom!? Aloooo, ne mešajte babe i žabe! Autobus može da stane u bilo kom trenutku i da se napravi pauza i da se protegnu noge i da se nadiše čovek svežeg vazduha! Avion!? U avionu stručnjaci nema od toga ništa! Sediš zakucan za ono sedište sa laktovima ušivenim za struk i nema ozbiljnijeg mrdanja 16h! Ponavljam, ne komentarišite ako niste imali takvo iskustvo!
    (Serdjo, 13. jun 2018 13:11)

    # Link komentara

  10. pa ne bih ja i da me izaberu! hvala lepa za 18 sati u avionu
     (dragan, 13. jun 2018 12:07)

    # Link komentara

  11. Leteo u ekonomiji nešto preko 16 sati par puta i ne vidim problem. Ovi što kukaju kao da su ceo život proveli na francuskom dvoru.
    (Nisam milenijal, 13. jun 2018 09:49)
    Pa ako si malo vislji, bogami tesno 16 sati ;) Ali dobro, ko je poznavao autobuse kojima je za 1500km trebalo i 48 sati, odmah stvari vidis drugacije ;)
    (JPR24, 13. jun 2018 11:12)

    # Link komentara

  12. Ja sam mislio lupice 10000€ po najavi. 1000$ je prihvatljivo za takav komfor i tako dugacak let. Za mene je vise nego mnogo. Ali za njihovo stanovnistvo. . . Mislim da ce preko 90% njih moci lagano da ga priuste. .(pa_stvarnoo___, 12. jun 2018 22:51)Hmm mislim da nedostaje jesna 0. Za business klasu nema sanse ispod $10,000. Ja sam na relaciji chicago - bangalore via frankfurt platio $9800
    (achitwn, 13. jun 2018 04:41)

    Da. Ali koja kompanija ? Doduse ovde je mozda samo mesto pocetna 1000... Sve ostalo mozda posle placas, to nisu rekli. Onda kad sve skupis...
    Kad uzmes biznis klasu generalno platis debelo, 9800 kao sto rekao nije cudna cifra za tu relaciju, ali imas sve usluge, da ne pricamo o obroku i ostalo.
    (JPR24, 13. jun 2018 11:11)

    # Link komentara

  13. Nije cena nista specijalno. To je oko 850e. Pa airserbia zna da dere narod od Bg-a do Ciriha za 350-400 e za let od sat vremena i 45 minuta. Pritom avion isti onaj sto koriste i niskobudzetne kompanije, samo prljaviji. Dere narod, mene vala nece.
    (kako da ne, 13. jun 2018 11:07)

    # Link komentara

  14. Do Amerike ide ultra jeftin WOW Airlines sa Islanda. Majko moja koliko neudobno, ali sreća pa je let ‘samo’ 7 sati iz Rejkjavika do istočne obale Amerike. Za 450 evra povratnu kartu taman toliko koliko ste i platili :D
    (ankona, 13. jun 2018 10:26)

    # Link komentara

  15. Leteo u ekonomiji nešto preko 16 sati par puta i ne vidim problem. Ovi što kukaju kao da su ceo život proveli na francuskom dvoru.
     (Nisam milenijal, 13. jun 2018 09:49)

    # Link komentara

  16. ko moze da spava ok je ..ja oka ne sklopim i ne mili mi se putovanje
     (mn, 13. jun 2018 09:24)

    # Link komentara

  17. "možda bi neki avanturisti pokušali da se ukrcaju na ovaj let samo da bi mogli da se pohvale da su leteli najdužom linijom na svetu"!

    pobedili ste sa ovom recenicom!
     (abcDE, 13. jun 2018 08:24)

    # Link komentara

  18. Ja sam mislio lupice 10000€ po najavi. 1000$ je prihvatljivo za takav komfor i tako dugacak let. Za mene je vise nego mnogo. Ali za njihovo stanovnistvo. . . Mislim da ce preko 90% njih moci lagano da ga priuste. .
    (pa_stvarnoo___, 12. jun 2018 22:51)

    Sitnis... Amsterdam-Toronto ekonomska klasa pa kosta nekih 1100€ sa KLM.
    (JPR24, 13. jun 2018 07:48)

    # Link komentara

  19. Cikago - London 9 h. 747-400. 420 putnika , odlepio sam.....
     (Rio, 13. jun 2018 06:16)

    # Link komentara

  20. Leteo sam pre dva meseca sa Etihadom A380 na relaciji Sydney - Abu Dhabi, ukupno 16h!!! Ko ovu torturu nije doživeo nemoj ni da komentariše! Horor!
    (Serdjo, 12. jun 2018 22:57)
    Ma daj. Ja sam mnogo puta leteo LA Sydney i SF Sydney. Janodremem dok avion poleti. vecera , posle odgledam film , nekad dva ak imaju dobri. Tu se ubije 4-5 sati. Zaspem. Nekad i posle prvog filma. Spavam 4 sata najmanje. Probudim se procitam nesto ili tako. Mozda opet neki film. Tu ubijem 2 sata. Mrak stalno. Dorucak. Svane na satak pred sletanje u sudney. I to je to.
    (achitwn, 13. jun 2018 04:44)

    # Link komentara

  21. Ja sam mislio lupice 10000€ po najavi. 1000$ je prihvatljivo za takav komfor i tako dugacak let. Za mene je vise nego mnogo. Ali za njihovo stanovnistvo. . . Mislim da ce preko 90% njih moci lagano da ga priuste. .
    (pa_stvarnoo___, 12. jun 2018 22:51)
    Hmm mislim da nedostaje jesna 0. Za business klasu nema sanse ispod $10,000. Ja sam na relaciji chicago - bangalore via frankfurt platio $9800
    (achitwn, 13. jun 2018 04:41)

    # Link komentara

  22. Da protežeš noge šetajući između sedišta? Besmisleno je kako to možeš da porediš.
    (brm, 12. jun 2018 22:29)
    Naravno. Vidi se da nisi putovao dugim reacijama. Ocaj a350 ce verovatno imati i bar kao u nekim a380 sa kojim sam isao za au.
    (achitwn, 13. jun 2018 04:38)

    # Link komentara

  23. Koji li ce "novi" Airbus da izmisle?
    (dr.kadzija, 12. jun 2018 20:51)
    Nema novog. Ovo je neki manji kad samo ima 170 mesta. Mozda 350. Sigurno nije 380
    (achitwn, 13. jun 2018 04:37)

    # Link komentara

  24. Beograd - Bar, vozom 30 sati lagano... Ziv se covek na sve navikne.
     (Jax, 13. jun 2018 01:54)

    # Link komentara

  25. 1000e za nas aerodrum normalna cena...
     (Monkey business, 13. jun 2018 01:16)

    # Link komentara

  26. Koji li ce "novi" Airbus da izmisle?
    (dr.kadzija, 12. jun 2018 20:51)

    A350 Long Range
    (Vinsent, 13. jun 2018 00:23)

    # Link komentara

  27. Bolje 18h u avionu nego 30h u autobusu...
     (shO, 13. jun 2018 00:01)

    # Link komentara

  28. ako su karte $1000 i naviše, onda i nisu paprene, ako dobijaš business klasu...pa do Beograda platim više, a moram da trpim mala sedišta
     (Miki, 12. jun 2018 23:52)

    # Link komentara

  29. 1000 dolara ? Au, pa to nije nista ! Okej, pocetna cena.. Ali sica kad se pogledaju neke tarife samo unutar evrope...
    (JPR24, 12. jun 2018 23:16)

    # Link komentara

  30. Daj let 20 sati ili necu nijedan!
     (Mile, 12. jun 2018 23:09)

    # Link komentara

  31. @Aleksandar
    Ne bih rekao da će ovo biti mučenje. Nije to ekonomska klasa, gde kočenje nastupa već nakon par sati.
    Najduže sam jednom leteo 12,5 sati, i u jednom smeru je zaista bilo smaranje, ali zato u povratku, sticajem čudnih okolnosti sam završio u biznis klasi, i to je bilo... uh, nešto fenomenalno, i gastronomski i u svakom drugom smislu. Osećaj umora je bio kao da sam putovao samo 2 sata.
    Ovo je sigurno još luđe i bolje, tako da ne brinem ja mnogo za njih.
     (posmatrač, 12. jun 2018 23:01)

    # Link komentara

  32. Leteo sam pre dva meseca sa Etihadom A380 na relaciji Sydney - Abu Dhabi, ukupno 16h!!! Ko ovu torturu nije doživeo nemoj ni da komentariše! Horor!
    (Serdjo, 12. jun 2018 22:57)

    # Link komentara

  33. Ja sam mislio lupice 10000€ po najavi. 1000$ je prihvatljivo za takav komfor i tako dugacak let. Za mene je vise nego mnogo. Ali za njihovo stanovnistvo. . . Mislim da ce preko 90% njih moci lagano da ga priuste. .
     (pa_stvarnoo___, 12. jun 2018 22:51)

    # Link komentara

  34. Ova ista linija je postojala do pre par godina, imate čak i na youtube-u snimke iz aviona tih letova.
     (brza fotografija, 12. jun 2018 22:39)

    # Link komentara

  35. Ništa polusatne pauze, za kahvu i ratluk?
     (KaleBrdo, 12. jun 2018 22:34)

    # Link komentara

  36. Ma sta je bre 18 sati, kada se setim da sam nekada putovao i do 30 sati busevima krntijama do Grcke..
    (kokimjo, 12. jun 2018 20:51)

    I na svaka 3 sata bude neka pauza, pa izažeš i protegneš noge. Malo na svež vazduh. Gde u avionu da izađeš? Da protežeš noge šetajući između sedišta? Besmisleno je kako to možeš da porediš.
    (brm, 12. jun 2018 22:29)

    # Link komentara

  37. Neće imati ko posle da ih pronađe.
     (Jarić T Živadin, 12. jun 2018 22:21)

    # Link komentara

  38. Brate, koliko goriva da se potrosi i zagadi atmosfera da prevezes 150 ljudi.
    (Pera, 12. jun 2018 22:19)

    # Link komentara

  39. Neka hvala.Putovao 8,5sati u ekonomskoj klasi.Sto je puno puno je.
     (South Park, 12. jun 2018 22:17)

    # Link komentara

  40. Na ovoj liniji će leteti Airbus A350 a ne A380 koji je na fotografijama.
    (Sale sa Bagdale, 12. jun 2018 22:09)

    # Link komentara

  41. Pa toliko traje putovanje od Beograda do Bara al se mi ne hvalimo.
     (herr flick, 12. jun 2018 21:58)

    # Link komentara

  42. Ma sta je bre 18 sati, kada se setim da sam nekada putovao i do 30 sati busevima krntijama do Grcke..
    (kokimjo, 12. jun 2018 20:51)

    # Link komentara

  43. Koji li ce "novi" Airbus da izmisle?
     (dr.kadzija, 12. jun 2018 20:51)

    # Link komentara

  44. Meni je bilo preko glave to jest pravo mučenje bilo 13 sati leta na relaciji Singapur Cirih a tek ovo ima da bude toruta!
     (Aleksandar, 12. jun 2018 19:53)

    # Link komentara